• 166.

    מי צריך לתת את הדין

    משה לסרי, 27/07/06 07:54

    כל התקופה הזאת בה קופי ענן היה המזכ''ל תיזכר כתקופה בה האום ראה והעלים עין מכל מה שאירן וסוריה תכננו ובנו והכינו את את הפושע הגדול נסרללה ימח שמו וזיכרו ועכשו הוא עוד מתחנף לפושעים הללו היכן הרוח והיכן פרס נובל האם לא נובל ?
    לדעתי יבש חציר נבל ציץ
    ודבר אלוהינו יקום לעולם

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    משקיפי או''ם

    גדי, 27/07/06 05:58

    בתחילת שנות הששים הייתי מוצב בחולתאת על הגבול הסורי דאז. היה ידוע לכל שמשקיפי האום מוסרים אינפורמציה לסורים (בלשון נקיה - מקגלים). לילה אחד הקמנו מערך של מקלעים 0.3 לאורך סוללת העפר לצד התעלה שלאורך דרך מע''ץ. זאת לאחר שהסורים ירו אש כבדה במשך מספר ימים קודמים לעבר דרדרה וגדות. הכוונה היתה להשיב להם כגמולם בפעם הבאה שיפתחו באש, כצפוי ביום המחרת. עמדות המקלע היו מוסוות היטב מהסורים, והתקנתן נעשתה בחשכה ובשקט מוחלטים. לעומת זאת היו העמדות גלויות לחלוטין מכוון דרך מע''ץ, עליה נעו מכוניות או''ם בתכיפות, החל מאור הבוקר.
    הסורים לא פתחו באש באותו יום וגם לא בימים שאחריו, כל עוד היו המקלעים ערוכים לתגובה!

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    מר קופי ענאן מצטער שאני לא מציטער

    על עזיבתך, 27/07/06 05:51

    צ'יטטתי פעם עם מישהו מבנגלדש אב לילד קטן ושמו ענאן.שאלתי לתומי אם יש תרגום לשם ,אז הוא אמר שנתן לתינוק שם על -שמך -ענאן.
    הייתי ממש נדהם.הוא הוסיף וסיפר שאבא שלו כלומר הסבא, מעריץ אותך ,ולכן הציע את השם.
    אז הבנתי שכנראה במדינות מסולמיות אוהבים ומעריצים אותך.
    היום אני מבין -שזה לא סתם.
    כי....כואב ומצער מאד שלא הזכרת לא את החיילים שחיזבאללה חטף לא הזכרת את ההפגזות הנוראיות שישובים אזרחיים סופגים כבר 15 יום, לא הזכרת שחיזבאללה זה ארגון טרור גזעני שרצונו הוא להשמיד את מדינת ישראל לו היה יכול...
    מזכ'ל האו'ם זה תואר מחייב.אנחנו מדינה חברה באו'ם .אנחנו מתנהגים בצורה המואנית לאויבינו ,הרבה יותר מכל מדינה אחרת.ואנחנו לא מקבלים ממך את הגיבוי המתאים.
    לסיכום....שמעתי שאתה עומד לעזוב את התפקיד.מה לומר...
    מצטער שאני לא מצטער על עזיבתך...

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    החטיפה הראשונה על שמך והחטיפה השניה לזכותך (ל''ת)

    אני מאשימה, 27/07/06 05:24

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    נראה לך?

    איציק, 27/07/06 04:29

    איזו סיבה יש לישראל לעשות כזה דבר? אין זאת אלא שאנשי חיזבאללה התמקמו בסמוך מאוד למוצב (או שמא בתוכו ממש?).

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    מצטערים....

    דודי, 27/07/06 04:15

    שאלה לי לחילי האו''ם מה אתם עושים באזור הזה שיש בו מלחמה?
    משגיחים?שומרים?בודקים?????
    זה מ ל ח מ ה !!! יורים שם יש אש חייה כול האזרחים יכולים לברוח ואתם לא?מי שנמצא באזור מלחמה שידע את הסיכונים כי כשיורים לפעמים נהרגים ונפצעים
    וכן אתם חילי האו''ם שראיתם וידעתם
    כמה פעמים על כול מני דברים שהמחבלים עשו ולא מנעתם אותם ואפילו לא הודעתם על זה למדינת ישראל אז אל לכם לפנותלמדינת ישראל בשאלות אתם חלק (אומנם מאוד שולי אבל חלק) במשחק הזה
    אני לא אומר שאתם צריכים להיפגע
    אבל מלחמה זה מלחמה לפעמים גם נהרגים
    אני שולח את תנחומי למשפחות של חילי האו''ם
    אני רוצה לאחל רפואה שלימה לחילים הפגועים ולשלוח את תנחומי למשפחות השכולות ושחילינו יצליחו במשימה בלי עוד נפגעים בצד שלנו
    בהצלחה צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    אינך מטפל בשום משבר-לא בסודן ולא בחטיפה הראשונה (ל''ת)

    ההיפך, 27/07/06 04:07

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    אתה אשם-הטיפול בחטיפה הראשונה-לזכותך בסודן אתה אשם .אתה אינך ראוי ל (ל''ת)

    אני מאשימה, 27/07/06 04:04

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    קוראים להם UN peacekeepers , שומרי שלום. איזה חרטה... (ל''ת)

    אבי, 27/07/06 03:13

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    kofiko

    Israela, 27/07/06 02:56

    Please, drink your ''coffee'' '' quitely! you do nothing anyway! the israelis have the right to defend themselves, and it's so clear that you are on the Hizbllah side! we realy don't care about your opinion! our brave IDF will co ntinue to do the great job they do, and after they'll finish to clean all the shit, you will thank israel too, if not publicly, you'll think about it in your mind.

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    COFFE ANAN

    ELIAKIM RON, 27/07/06 02:16

    COFFE............ I CAN RESIST EVERYTHING EXCEPT TEMPTATION. YOU, COFFE ARE A WRONG MAN BUT THE RIGHT ONE IN A USLESS ORGANIZATION. COFFE......... A GREAT SHIP ASKS DEEP WATERS.
    RON

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    קופיקו ,אתה יותר חמוד כשאתה קופץ על העצים

    יולי, 27/07/06 01:56

    תתעסק בבעיות שלח ,ותעזוב אותנו!!

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    לא יודע אם זה היה בכונה

    דוד, 27/07/06 01:53

    (להערכתי לר, עפ''י היכרותי עם המדיניות המטופשת של צה''ל) אבל היה ראוי לחסל אותם בכונה, האו''ם הוא דה פקטו ארגון תומך טרור (כפי שהוכח כמה וכמה פעמים) וככזה הוא וחייליו בני מוות.

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    הגזע העליון

    פלצנית מתל אביב, 27/07/06 01:12

    אתם נורמליים? ישראל הרגה ארבעה משקיפים, במקום להתנצל ולסתום את הפה, אנחנו צריכים להכנס במזכ''ל האו''ם? וגם לתת במה ליציאות גזעניות דוחות תוך כדי? אה שכחתי, גזענות זה ערך פה.

    כן, כן, אמן שנסראללה יפיל עליי ועל כל החברים השמאלנים (סמולנים?) שלי טיל.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    קופי אתה צבוע! האו''ם לא ניסה ולא הצליח למנוע את תוקפנות החיזבאללה..

    עודד המתבודד, 27/07/06 01:08

    וכאשר ישראל פועלת על פי זכותה להגנה עצמית, אתה מגנה אותה???
    אתה פשוט חצוף!!!

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    niger

    sam, 27/07/06 00:43

    a niger will allways will be one it
    dose not mater were he is

    הגב לתגובה זו

    • תלמד קודם לכתוב אנגלית, גזען עלוב (ל''ת)

      אבירן, 27/07/06 06:13

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    nyger (ל''ת)

    ha its true, 27/07/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    קופי כך בננה ותירגע (ל''ת)

    אדי, 26/07/06 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    koffi is part of the triangle of evil bush was talking about

    alon, 26/07/06 23:37

    koffi is a muslim what else can someone expect of a primitive?
    just wondering if chinese observes were there under koffis knowledge and agreement?
    if so there should not be and will not be safety for any un personal in israel

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    קופי מאשים אותנו בפגיעה מכוונת ...ואני שואלת אותו ,למה אתה חושב כך

    שרה.א, 26/07/06 23:27

    ???????
    האם על ראש הגנב בוער הכובע ??
    כניראה כמשת'פ הוא יודע , שחלק מאנשיו,הם בעצמם משת'פים.

    נוכחנו בזאת ,כשנחטפו חיילינו בעבר , לא ??
    עד היום הוא לא הוכיח לנו ,את אי שיתוף הפעולה שלו עם אוייבינו !!

    קודם,חובת ההוכחה עליו !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    הזכרונות, הידיעות, השאלות והתשובות, וה.. סליחה של מי???

    מנהל החשבונות, 26/07/06 23:04

    זוכרים את חטיפת שלושת החיילים בהר דב?
    זוכרים שה-un היה מעורב פעיל בחטיפה?
    זוכרים שחיילי קופי מסרו את רכבם לשירות החטיפה?
    זוכרים שחיילי קופי צילמו את החטיפה ולא דיווחו?
    זוכרים שחיילי קופי היו אמורים לדאוג שהמחבלים לא ישבו לנו על הגדרות?
    זוכרים שחיילי קופי צריכים לדאוג לשקט באזור?
    זוכרים איך התחילה המלחמה?

    אתם יודעים?????
    הידעתם שחיילי קופי נצפו תמיד מסתובבים עם מחבלי נאסראללה?
    הידעתם שמאזורי מוצבי un נורו קטיושות?
    הידעתם שחיילי un הסינים תצפתו על ישראל ואספו מידע?
    היעדתם שהun של קופי לא כל כך אוביקטיבי, ובעצם הוא מאוד אקטיבי...?
    הידעתם שמהמוצב הנפגע נורו קטיושות אמש????

    הידעתם כמה אנשים הרגו טייסי קופי מכוח השלום של נאט''ו בהתקפותיהם על סרביה???.


    השמעתם על המשברים ההומניטרים באפריקה?
    הידעתם שהאו''מ לא סיים את פעילותיו במדינות העולם השלישי בהצלחה מרובה?

    סליחה קופי, סליחה un.
    סליחה שהסכמנו שתעמדו שם כמו ברווזים במטווח. סליחה שהסכמנו ל''כוח השלום''.. סליחה שאנחנו פוגעים במי שריגל אחרינו.
    באמת סליחה אבל אנחנו עם תוקפן.
    אז... בבקשה אל תכשילו אותנו, ואל תתקרבו אלינו... ותודיעו את זה גם לאחרים....

    הגב לתגובה זו

    • מנהל חשבונות כמוך צריך להנהיג את המדינה. עצום ביותר (ל''ת)

      אורן, 27/07/06 02:14

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    COFFEE ANNAN

    MENNY, 26/07/06 22:36

    COFFEE ANNAN CAN SELL COFFEE IN DEAN AND DALUKA NEXT TO THE UN ITS A SHAME CAUSE HE COULD BE A QUIT A GOOD COFFEE MAKER INSTEAD OF A ''PEACE'' MAKER... GO MAKEYOURSELF AN ESPRESSO AND LEAVE US ALONE

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    הוא שונא ישראל!!! (ל''ת)

    בני, 26/07/06 22:29

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    we remember when the UN help the hamas and heizballa..

    Me, 26/07/06 22:26

    we remember when theUN help the hamas and heizballa..i dont feel bad this is a war and shit happenes to everyone who the hell asked the UN to stay there not us!!!! what about that story when a UN ambulance got cought transfering armers and guns to the hamas??? we dont care what happened they desove it!!

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    אדיוט ששונא אותנו-כמו כולם. (ל''ת)

    אנחנו לעצמנו, 26/07/06 22:03

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    מרוב שהוא יודע כמה סיבות יש לנו לשנוא את המשקיפים

    כל כך פשוט, 26/07/06 21:52

    הוא בטוח שבאמת רצינו להרוג אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    ולחשוב שאשתו היא אחותו של ראול ולנברג...לא יאומן (ל''ת)

    דן, 26/07/06 21:08

    הגב לתגובה זו

    • תשאיר המחשבות שלך לעצמך,

      ניגעלי, 26/07/06 22:50

      מה זה שייך?

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    אנאן

    שמעון, 26/07/06 21:05

    קופי-קו.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    um שמום

    אלי, 26/07/06 20:44

    אנו לא צריכים אותכם ואת חילי השוקולד שלכם um שמום זה מה שאתם לכו לאזהזל

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    קופיקו, אתה חי(זבל)ה !! (ל''ת)

    תבת, 26/07/06 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    שונא יהודים מסרוח!! (ל''ת)

    מיכל, 26/07/06 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    קוף שירד מהעץ (ל''ת)

    אורי, 26/07/06 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    לפני כמה ימים ראיתי תמונה שלו מחובק עם נאסרללה! (ל''ת)

    אוהב מחבלים, 26/07/06 20:07

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    אנטישמי,שונא יהודים! (ל''ת)

    ירושלים, 26/07/06 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    לא יעזור לקלל ! צריך לנסות להבין....

    מתבונן מהצד, 26/07/06 20:05

    לא משנה אם הוא אנטישמי, אנטיציוני או אנטי הסבתא שלי. האיש מיצג דעת קהל עוינת לנו בעולם כולו -אם זה מוצא חן בעינינן או לא. ידוע שדעת קהל עוינת יכולה לצבור תעוצה עד כדי גרימת נזקים של ממש!
    זה לא אומר שצריך לתת לחיזבאלה לזיין אותנו,-זה אומר שצריך לקחת את דעת הקהל העולמית בחשבון כמרכיב אסטרטגי חיוני ו..להתחיל להסביר!!! מייד!!! גם הממשל האמריקאי לא יכול להתעלם לאורך זמן מקהל עוין.
    אז אל תפתרו עצמכם בקללות לאו''ם שמום.לחצו על הממשלה להזיז את התחת ולהשמיע את קולנו טוב יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    שלום מר אנאן

    moshe, 26/07/06 19:56

    שלום לך מר אנאן !
    צר לי אך תמיד הנך נוטה לתקוף את ישראל ולהיות יותר ידידותי לערבים כך שאין כל שחר לדבריך ןלפעם הבאה תשקול בפלס את דבריך

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    ענאן לא אדם יציב פוליטית, הוא נסחף עם הזרם האנטי-ישראלי

    ראש המוסד, 26/07/06 19:30

    קופי ענאן, מזכ''ל האו''ם, הוא אדם אובייקטיבי כפי שנהגנו לחשוב מאז שנבחר ב-1997, אלא אדם שהולך עם ה''זרם''. כלומר מתי שטוב לו הוא תומך תמיכה גרופת במדינת ישראל ומתי שלא טוב לו כתוצאה מגורמים כאלו ואחרים, הוא מגנה את מדינת ישראל. הוא לא אדם יציב בדעותיו הפוליטיות, וגם מי שיבוא אחריו אני מקווה שיהיה אדם יותר יציב ואוהד ישראל!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    נקודות לחשיבה כתגובה למזכ''ל האו''ם.

    Metziuty, 26/07/06 19:23

    אם קופי ענאן מאשים את ישראל כי עשתה זאת בכוונה תחילה, פרושו כי להערכתו, ישראל יש מה להרוויח מהפגיעה בכוחות או''ם.

    למעשה לישראל יש ומלחמה עם החיזבאללה, כל האחרים שנפגעים רק גורמים להפעלת מכבש הלחצים על ישראל ויש לצמצם למינימום פגיעה באנשים שאינם מעורבים.

    ישראל אינה מעונינת להרחיב את מעגל הביקורת והשונאים, ולכן גם אינה פוגעת בגופים או ארגנים הפועלים נגדה באמצעים שאינם פגיעה פיסית בתושבי ישראל.

    ישראל אינה פוגעת בכוונה לא :-
    * באזרחים לבנוניים אף אם הם תומכי חזבאללה אך אינם מפעילים נשק.
    * במדינות כמו סוריה ואירן התומכות באופן ישיר בחזבאללה, ומספקות לה נשק וחיילים אך כגופים, אינם בפועל יורים על שטח ישראל.

    אין כל סיבה שישראל תפגע בחיילי
    האו''ם, וזאת מכמה סיבות :-
    ** ישראל כבר הביע את רצונה לשיתוף פעילה עם או''ם, בישום החלטות הארגון.
    ** בתמיכת האו''ם בצבא לבנון ע''מ
    - לפרק את נשקם של ארגוני הטרור הפועלים מתוך לבנון,
    - החזרת החטופים מידי החיזבאללה.
    - השקעות בשיקום לבנון כדי שנוכל לחיות אתם בשלום לטווח ארוך.

    מסקנה :-
    אין שום סיבה לישראל להבריח את מדינות האו''ם מלבנון כך שלא ירצו לבצע את תפקידן שהוא אנטרס מובהק ישראלי.

    למרות רצונן הכנה של מדינות השולחות חיילים ומשתתפות היום בכח האו''ם בלבנון, איננו מוצאים אותו רצון כנה לפתרון מצד נציגיו של מזכיר האו''ם.
    * בזמנו העלימו נציגי המזכרות קסטות שהנציחו את חטיפת חילי צה''ל ע''י החזבאללה.
    * הנציגים אפשרו היום לחזבאללה לירות טילים כנגד אזרחי ישראל השלווים, מטרים ספורים ממוצבי האו''ם, או אפילו מתוך המוצבים עצמם, דבר שהקשה מאוד על פעולות צה''ל כנגד המחבלים.
    מדיניות זו אף אפשרה להגן על המחבלים היורים מפני פגיעות צה''ל, והעמידה בסכנה את כח האו''ם שנתן להם מחסה.

    יתכן כי מתן מחסה ללחמי החיזנאללה תוך סיכון חייהם של אנשי האו''ם נעשה מתוך כוונה לסכסך את ישראל עם מדינות העולם, להציל את החיזבאללה ואף לכפות על ישראל כניעה.
    יתכן אף כי הגינוי הבוטה של ישראל ע''י מזכיר או''ם ללא בדיקה הנו חלק מהקנוניה.

    ישראל מצידה חייבת לדרוש חקירה מצד או''ם בשיתוף נציגים ישראליים במקביל לחקירת ישראל. כדי לבדוק :-
    - האם היתה כאן פגיעה של מטוסי צה''ל או פגיעה של החיזבאללה.
    - אם היתה זו פגיעת פגז שישראל ירתה על אנשי החיזבאללה, ובאיזה מרחק הם פעלו ממוצב האו''ם.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    משקיפים על מה?????????

    הסברה לקוייה, 26/07/06 19:22

    איפה המשקיפים היו כאשר החיזבאללה שיגר טילים לעבר ישראל ליד המוצב שלהם.
    איפה הם היו שחטפו לנו חיילים מתחת לאף שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    כנסו ל58 זה פשוט אומר את הכל (ל''ת)

    אחד שאיכפת לו, 26/07/06 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    קופי נראה כאילו הוא שתה המון תה צמחים

    איתי, 26/07/06 18:53

    בגלל זה הוא כלכך אדיש

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    תחזור הבייתה, אפס.

    Walla, 26/07/06 18:51

    תחזור לדרום אפריקה שלך ותילחם עם חבר שלך מנדלה באפרטהייד שיש שם ולא בעניינים לא שלך חתיכת אימפוטנט.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    חיילי האו''ם וענאן הם סייעני טרור. (ל''ת)

    שידאג לנטווחים, 26/07/06 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מעניין מאוד

    רותם, 26/07/06 18:31

    איך זה שהמוצב של החיזבאללה והמוצב של האו''ם שאמור לעשות משהו בנוגע לחיזבאללה נמצאים כל כך קרוב אחד לשני עד שניתן לטעות ביניהם. מה הם עושים שם בכלל?

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ריגול בחסות או''ם

    טורונו, 26/07/06 18:10

    נא הסבירו לי מה עושה האו''ם שם כאשר הגבול פרוץ מזה שבועיים והקרבות מתחוללים קילומטרים רבים רחוק משם.
    בקנדה לא יודעים כלום על זהותו של ''משקיף או''ם קנדי''.
    אי לכך אני מניח שהיה זה כי-זבל-ניק בעל דרכון קנדי או אולי אפילו דרכון קנדי מזוייף, שגוייס לאו''ם ע''י קופי ושו''ת והוצב שם בכדי לרגל עבור הכי-זבלה - וכן 3 האחרים. לא לחינם פוצצו להם את הצורה, כנראה שהיתה האזנה לתשדורות שהם שלחו. מובן שישראל לא תודה שהיה זה במתכוון למרות שהפעולה היתה בהחלט מוצדקת.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    UNטישמים

    תם, 26/07/06 17:48

    זה מה שהם, שונאים את ישראל, ישראל צריכה לפרוש מהאום ולא להכיר בארגון הזה.. הרי מי נתן לחזבאללה לחטוף ולהרוג את החיילים ב2000 תחת שהם מסתכלים במשקפות והולכים לשתות קפה?

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    Kofi is an Idiot

    Amir, 26/07/06 16:51

    This small man has nothing better to do than point fingers at Israel.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    גם אם כן, זה מגיע לכם. משתפים של החיזבאללה. לא שכחנו את החטיפות ב20 (ל''ת)

    שנת 2000, שהעלמ, 26/07/06 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    ענאן, השארת את יוניפיל כדי לשמש מגן לטרור

    עין צופיה, 26/07/06 16:35

    יוניפי''ל נכשל בתפקידו ואין על כך עוררין. יוניפי''ל לא רצה/יכל למנוע מהחיזבאללה לתקוף את ישראל, לא רצה/יכל למנוע שיגורי טילים לעבר ישראל. אם כך למה המשיך לגור צמוד לחיזבאללה גם בשעת מלחמה? מה פתאום אנשי או''ם בונים את מוצביהם סמוך מאוד למוצבי אחד הצדדים ובפרט כשצד זה הוא גוף טרוריסטי? האם כדי להגן עליהם בגופם מפני תגובת ישראל?
    לצערינו התשובה היא כן מוחלט.
    עד היום אין לך תגובה להשתתפות יוניפי''ל בחטיפת 3 חיילי צה''ל, שעל כך אין עוררין.
    קופי, למה אתה משאיר כוחות או''ם במקום היכול לשרת צד אחד בלבד, האם כדי שתוכל להאשים אותנו בזדון בפגיעה בהם, או שמא להסתיר את כוונותיך האמיתיות תמיכה מוחלת בטרור?????

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    How about ...?

    Maxie, 26/07/06 16:12

    Mr. Koffi Anan
    What exactly did your forces do in Lebanon in the past 6 years? What about UN forces in Bosnia? How about Rawanda and Burundi? How about UN forces in 1967 in the Sinai? How about reality? are you in tune or out of touch?

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    sheer nonsense

    loire, 26/07/06 15:52

    Anan is known for his anti Israel,anti Semitic remark in the past.It does not surprise me at all that he is accusing Israel of a deliberae attack .It is time you move aside from your position and let more intelligent people do your job

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אני אומר שאתה וכל האו''ם היפי נפש

    אני, 26/07/06 15:15

    חושבים רק להאשים ולחפש את הרע בישראל.
    הגיע הזמן שתתחילו להבין מי הם האויבים האמיתים ולהפסיק להטיף לנו מוסר!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    קופי ענאן פקיד קטן

    ברכה, 26/07/06 14:45

    כפקיד, כי אחרי הכל מזכ'ל האו'ם הוא פקיד ותו לא, בכיר או לא, זה כבר ימים יגידו, קופי ענאן הוא לא משהו להתפאר בו. והארגון שבראשו הוא עומד יכול לשנות את שמו מיונייטד ניישנז ליוניטד נונסנס , כי האו'ם כבר מזמן הפך להיות ארגון מיותר, מנופח ולא לעניין. אם בראשות מועצת הבטחון עמדה סוריה ובראשות הועדה לזכויות אדם עומדת לוב , צורה לארגון הזה ולכוחות ה''גדולים'' שלו. וצריך כל הזמן להזכיר לו שתחת ידיו של הארגון שבראשו עמד האיש הדגול קופי ענאן נערך טבח בקוסובו, נחטפו ונרצחו חיילים ישראלים משטח ריבוני שהוא אישית אישר את קו הגבול שלו.
    חבל רק שלא הכרזנו אז, כשחטפו את שלושת החיילים, על נאו'ם ואנשיו כפרסונה נון גראטה במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    דווקא בעד ענאן, כנסו...

    אילן, 26/07/06 14:44

    ישראל מוקףת בלא הבחנה, בפזיזות, בשוויון נפש, ובברוטליות וזה= במכוון.

    אמת.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    דווקא בעד ענאן, כנסו...

    אילן, 26/07/06 14:44

    ישראל מוקףת בלא הבחנה, בפזיזות, בשוויון נפש, ובברוטליות וזה= במכוון.

    אמת.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    גם אם אנחנו אשמים , לא לשכוח את הסיוע

    מחריבוביץ', 26/07/06 14:43

    שחיילי האו''ם נתנו לחיזבאללה בחטיפת 3 החיילים . ובכלל חיילי האו''ם הם מרגלים ושלא יסתובבו כאן , אם אינם מסוגלים להשכין שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    רואים וגם מרגישים@@@@@@@@@@@@@@@@@

    יאיר, 26/07/06 14:39

    אנחנו היושבים בארץ הקודש רואים את הדרך שבה האום בראשותך מטפל בדברים בעולם בכלל ובאפריקה בפרט .
    עמים רוצחים והורגים אחד את השני ואתם לא עושים כלום חוץ מלהשקיף ההצד כמו פחדנים עלובים והעיקר שלא תפגעו .

    בכל הזדמנות שיש לך לתקוף את ישראל אתה קופץ כמו חמור בראש .
    אתה יודע שישראל היא מדינה דמוקרטית שמאוד חשוב לה לא לפגוע באזרחים חפים מפשע וזה פוגע בחיילינו .


    אני מנסה להיזכר בפעם האחרונה אים בכלל גיניתה או תקפתה את החיזבאלה או החמס זה פשוט לא יוצא לך מרוב פחד שהם יפגעו בך ובאום .


    אום ששששמום אין לכם עמוד שידרה .


    קופי ענן או קפה על חלב לך חפש לך עץ אחר לטפס עליו

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אם הכוח שלך היה יעיל במשהו

    עודד, 26/07/06 13:56

    לא היינו צריכים לצאת למלחמה הזאת. בגלל הריקבון וחוסר היכולת של האירגון שלך אנחנו נילחמים היום.

    הגב לתגובה זו

    • משקיפים

      קרן, 26/07/06 14:12

      אני מאמינה ששש שנים הם השקיפו איך החיזבאלה השתלט על דרום לבנון, מיקש את האזור, בנה בונקרים, התבצר והשד יודע מה עוד

      הגב לתגובה זו

      • הם מצדדים במדינה בתוך מדינה שהקים הטרור בה (ל''ת)

        ציפציף, 26/07/06 16:41

        הגב לתגובה זו

  • 108.

    תגובה לאום

    קרן, 26/07/06 13:53

    ביקשתם שנעביר את תגובותינו ואני מקווה שיפרסמו את מה שאני רושמת כי זו היא תגובתי ותגובתי כי כי בא לי להקיא עליכם (גם ככה התיאבון ירד לי בתקופה האחרונה) עולם מעוות, אני לא מחפשת הצדקות למעשים של ישראל, אנחנו לא צריכים ששליח של האום יבוא לחיפה ויראה את פגיעות הטילים, מה קורה חיפה וכל הצפון צריכים לחטוף כדי שהתגובה הישראלית תראה לגיטימית. עולם מטורף שכל העולם הערבי מרגיש או שכך משדר לעולם שישראל תוקפת אותו ישראל רוצה מלחמה ולכן הוא צריך להגן על עצמו משמע ישראל רוצה להילחם עם כל העולם. וכן מאוד מעניין אותי ש 61% מהבריטים חושבים שזה לא לגיטמי.
    נלחמים בישראל ופוגעים בה במכוון ואנו בסך הכל רוצים להגן על עצמנו.
    אז תגובתי כי בא לי להקיא עליכם דוחים וצבועים וזה רק בימים אלה - כל הצבעה שנייה באום נגמרת בוטו של ארה''ב על הצעותיהם המשונות וכזכור לי קורים עוד דברים בעולם (לדוגמא אתיופיה) אבל מה לעשות הכי קל לתקוף את ישראל - מדינת היהודית היחידה בעולם

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    כל הזמן האו''ם היה נגדנו כנסו!!!

    אורן רחמים, 26/07/06 13:47

    במלחמת ששת הימים האום היה נגדנו
    במלחמת יום כיפור הוא היה נגדנו
    במלחמת לבנון הקודמת הוא היה נגדנו
    באינטיפאדה הראשונה הוא היה נגדנו וגם באינטיפאדה השנייה הוא היה נגדנו
    ותמיד שמנו על האו''ם סליחה על המילה הגסה אבל שמנו עליו זיין!!!
    עשינו מה שרצינו למרות כל הגינויים של האו''ם!!!!
    ואנחנו נמשיך לעשות מה שאנחנו רוצים כי אם לא אז הלך עלינו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    עוד לא שכחנו את סיפור הקלטת בחטיפה הקודמת!

    י.ה., 26/07/06 13:47

    כמאמר הפתגם:''מי שישן עם כלבים שלא יתפלא אם יקום עם פרעושים.'' אין לא''ום ולמשקיפיו מה לחפש כרגע באיזור הקרבות. את מה שהיה עליהם לעשות הם עשו כנראה היטב, כלומר: 'השקיפו' על החיזבאללה מתחמשים ועל הקטיושות נורות. אז עכשיו שיפנו את המקום וילכו הבייתה.
    כבר הורגלנו שהאו''ם מאוד חרד לכל בניין שנפגע בלבנון והרבה פחות לכל בנייןם שנפגע בחיפה. כבר הורגלנו שהרבה יותר קל לתקוף את מי שעמד בהסכמים הבינלאומיים בנושא לבנון מאשר את אלו שהתכחשו להם ויצאו נגדם.
    ועל כך כבר אמר בן גוריון '' או''ם שמום''.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    חיילי האו''ם שיתפו פעולה

    אוקטובר 2000, 26/07/06 13:41

    חיילי האו''ם שיתפו פעולה עם חוטפי שלושת החיילים באוקטובר 2000

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    שונא ישראל (ל''ת)

    קובי, 26/07/06 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הקוף(י) הזה....

    גלית, 26/07/06 13:38

    צריך לבוא ולראות מה קורה בישראל בצפון ולא רק בלבנון.
    האו''ם לא עשה את מה שהוטל עליו,
    ולכן צריך אנשי משמר אחרים שבאמת יעשו את העבודה ויגנו עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    נסראללה לתפקיד נשיא ארה''ב - דמוקרט ושוחר שלום! (ל''ת)

    אסי, 26/07/06 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    צודק מאה אחוז

    יודח חלוץ, 26/07/06 13:32

    עם רמטכ''ל מטורף על כל הראש לא צריך להתפלא שמכוונים גם על חיילי או''ם
    חלוץ הרי פרנואיד ופרץ סתם בובה זהבה עם שפם

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי צריך להדיח אותך. . . . מארצנו (ל''ת)

      רמי, 26/07/06 13:46

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    מזכ''ל האו''ם ושלמונים

    ישורון הישראלי, 26/07/06 13:31

    קופי, כנראה ששילמו לך הרבה מאוד כסף כדי שתצא בהכרזה גורפת מעין זו והחסרה כל בסיס עובדתי. טעם מקדים ליושרתך המפוקפקת כבר היה לנו עם פרשת בנך והעסקות שהוא ביצע עם משטרו של סדאם חוסיין, אשר כזכור לך, היה מוחרם על ידי ארגונך. כעת ברור לנו מעבר לכל ספק ממי בנך קבל את ההשראה ואת הדוגמה האישית. לא זה משנה משהו במה שאנו חושבים עליך ועל הארגון שאתה עומד בראשו. אי לכך מלא את פיך מים והחרש !

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות

      חיים, 26/07/06 15:15

      מילים כדורבנות

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    קופי אתה בעננים (ל''ת)

    דב, 26/07/06 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    זו לא פעם ראשונה שהאו''ם נכשל - איפה היה קופי ענאן?? (ל''ת)

    ורד, 26/07/06 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    רשע

    גלעד, 26/07/06 13:27

    מזכ''ל האו''ם- מה קורה שם? אתם לא מבינים מי מצית את האש?!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    האום נכשל בתפקידו ולכן יושמד

    גיא, 26/07/06 13:24

    ארגון תומך טרור שנתן לחיזבאלה לבנות בונקרים למטרות שלום לייבא טילים למטרות שלום לגייס חיילים למטרות שלום לאיים על ולחטוף אזרחים למטרות שלום לירות למטרות שלום

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    סקרנות

    סקרן, 26/07/06 13:24

    סתם לשם הסקרנות:
    מה עושה שם משקיף סיני?
    פעם ראשונה שאני שומע שמשקיף סיני נמצא בלבנון?
    חשבתי שהם לא ממש משתתפים בעסקים של האו''ם.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    למספר90 תכנס

    ליאור, 26/07/06 13:19

    הייתי גאה במדינה אם לא היו בה אנשים כמוך!

    הגב לתגובה זו

    • מס 94 ליאור? לא! לך חושך!!!

      תבת, 26/07/06 22:53

      ואני הייתי עוד יותר גאה במדינה, אם היתה שוללת אזרחות מאנשי הגייס החמישי שאתה נמנה עמם!

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    ''קופי'' תשמע תיהיה מלחמה!!! (ל''ת)

    אום שמום!!, 26/07/06 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אם הייתה שם עמדת או''ם ידעת מן הסתם בדיוק מה קורה. איך לא התרעת? (ל''ת)

    עמדת או''ם, 26/07/06 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אנחנו עם שכול ונרדף יותר מכל עם והאו''ם לא מרשה לנו להתגונן על נפשנו (ל''ת)

    לח''י עכשיו!, 26/07/06 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הייתי גאה בצה''ל יותר אילמלא היה הומאני ומתחשב באויבי ישראל! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 26/07/06 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מרגיז אותי

    לאה, 26/07/06 13:06

    למה הוא כל הזמן מאשים את היהודים?
    מה יש לו נגדינו?

    הגב לתגובה זו

    • הוא מסביר את הכל

      תקראי את 58, 26/07/06 13:34

      תקראי את 58 הוא מסביר טוב טוב מה יש להם נגד היהודים ואיך צריך להתנהג

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    במידה והאו''ם היה עושה את עבודתו לא ההינו מגעים למצב הזה. (ל''ת)

    מוטי, 26/07/06 13:01

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ב- 100%. (ל''ת)

      יצחק, 26/07/06 13:16

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    למה לא פונו אנשי האו''ם כשהתחילה המלחמה

    שלום, 26/07/06 12:58

    קופי ענאן היה צריך לפנות את אנשיו
    מלבנון כשהתחילה המלחמה.
    מה יש להם לעשות שם? במה הם יכולים להועיל?
    הוא ידע שהחזבאללה מתמקם על יד
    עמדות האו''ם והוא ידע שהם עלולים להפגע.
    כעת הוא מנסה להשליך את המחדל שלו עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הייתי רוצה לראות את קופי ענאן ישן לילה אחד במקלט

    יעל, 26/07/06 12:56

    הוא אנטישמי מוצהר ויש לכך הוכחות מהעבר

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    לא ברור

    אורן, 26/07/06 12:51

    לא ברור מה גורם לקופי אנאן המנומס והשקול כל כך, להיות צמא דם וקשוח עד אין קץ כאשר הדברים נוגעים לישראלים.
    וכי יש לנו איזה סכסוך איתו? עם מולדתו? פשוט לא ברור.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    זה לא קצת מטומטם?

    אחת, 26/07/06 12:49

    הכוונה - לבנון מופצצת מפה ועד הודעה חדשה והוא מתפלא שמוצב שלו נפגע..

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    תתבייש לך קופי

    דני י, 26/07/06 12:48

    אתה שאמור לייצג את הצדק ואת העולם החופשי מטיף לנו - בושה וחרפה שאתה עומד בראש אירגון כמו האומות המאוחדות- אתה יודע כמו שכולם יודעים כי במלחמה הזאת אין אשמה יותר מלבנון שהרשתה למר נאסראללה וחבריו לעשות ככל העולה על רוחם בדרום לבנון, תסביר למר נאסראללה כשהוא רוצה להרגיז מישהוא כדאי לו לבדוק טוב מי הוא אותו גוף ומה יכולת התגובה שלו כי היום הוא נוכח לדעת כי הוא עשה טעות מרה ועל טעויות מר קופי משלמים לפעמים גם ריביות והצמדות לדברים שעשינו בעבר.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מי זה קופי ענן??????????????

    בן, 26/07/06 12:48

    זה שכולם יודעים כי האו''ם הוא גוף פוליטי הרסני המצוי בידי פיציפיסטים שוחרי שלום, כדוגמת כל מדינות ערב, והעומד בראשם '' קופי ענן '' אני מבין.

    אבל לעשות מזה כותרות?????

    למה מי זה קופי ענן????

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    קופי אתה צודק (ל''ת)

    בוגד שמאלן, 26/07/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    על סמך מה אתה אומר זאת מיסטר קופי?? (ל''ת)

    יפית, 26/07/06 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    האו''ם - סמל החרפה.

    אליהו, 26/07/06 12:38

    האו''ם, במרוצת שנותיו ,הפך להיות מכונת שקר וסיאוב. האו''ם הוא אירגון שמתמחה בעיוות האמת השפלת המוסר והכתרת הצביעות .

    האו''ם משמש בית למדינות דיקטטוריות. האו''ם משמש בית למדינות שחיי אדם בהן שווים פחות מקליפת השום. האו''ם משמש בית למדינות וגופים פוליטיים שמצהירים בראש חוצות על כוונותיהם להשמיד מדינות ועמים אחרים.

    האו''ם הצליח פה ושם להציע עזרה כלשהי לבני אדם שניפגעו באסונות טבע , אולם רבים יותר העוולות שנעשו בחסות האו''ם ברבות השנים.

    האו''ם אחראי באופן ישיר לרצח העם ברואנדה. באותה עת הוא עדיין לא היה מזכיר האו''ם, אבל אחראי על כוחות האו''ם שם.

    האו''ם תחת כהונת קופי אנאן, אחראי באופן ישיר במחדליו , לרצח העם המתרחש בדארפור.

    האו''ם אחראי באופן ישיר, תחת כהונת קופי אנאן, בסיוע לחיזבאללה בחטיפת חיילים ישראלים משטח ישראל בשנת 2000. לא רק סייע אלא עשה מאמצים להסתיר ולהעלים מידע ע''י שקרים חצופים.

    האו''ם אחראי באופן ישיר להקמת צבא טרור ותשתית טרור בדרום לבנון. האו''ם באופן מביש ובלתי מוסרי לא קיים אפילו את תפקידו המינמילי שם.

    האו''ם אחראי להתקפת הטרור של רקטות וטילים על ישראל. ברשלנותו ובמחדליו.

    חובה להקים ועדת חיקירה בין-לאומית המורכבת מאנשי אמת (לא שקרנים וצבועים) כדי לבדוק את תיפקוד האו''ם בדרום לבנון.

    קרה מקרה טראגי של פגיעה בעמדת או''ם, אירוע שעלול להתרחש בשדה הקרב. קורים גם מקרים של ''ירי על כוחותינו''. מקרים כאלה קורים בכל צבאות העולם.

    אבל קופי אנאן כבר יודע כי היירי נעשה במכוון. הפעם הוא יודע בוודאות מה קרה. ואחריו מייד מתלהמת מקהלת הצביעות העולמית שמתאפיינת בשנאתה הגלויה או הסמויה לישראל .

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    היכן היית 6 שנים?

    אלישיב, 26/07/06 12:37

    היכן היית אתה וחייליך המוצבים בדרום לבנון ב 6 השנים האחרונות?
    מדוע לא ביצעתם את החלטות האו''ם, הקובעות כי על צבא לבנון להיפרס לאורך הגבול?
    כיצד איפשרתם לארגון טרור להתחמש ולהתארגן לקראת תקיפת מדינה ריבונית על אזרחיה התמימים?
    או שמא חייליך לא כאלו חפים מפשע...

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    קופי ענאן היקר מאוד

    אילנה, 26/07/06 12:37

    אני לא מבינה למה מר ענאן היקר עסוק מאוד בעניינים שלנו, כאשר במקום ממנו הוא הגיע - אפריקה - קורים דברים מזעזעים ונוראיים ואני לא רואה שהוא בכלל מתעסק עם זה.
    אנחנו עסוקים בלהגן על עצמנו ולשרוד, ושם באפריקה סתם נרצחים ונשחטים ונאנסים אלפי אנשים כמעט כל יום , בלי שאף אחד עושה משהו..
    אז אולי שיתחיל להצדיק את הכיסא שלו בזה שיעזור לבני עמו להביא את הזוועות לסיומן.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    בושה

    שרון, 26/07/06 12:35

    לא שוחחים את התנהגותו עם הקלטת של החטופים שנהרגו בלבנון תתביש לך

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    האו''ם-סוכנות הריגול הגדולה בעולם

    חן, 26/07/06 12:34

    ישראל לא חסה על מרגלים.
    אהבתי את הקטע-
    ענאן מתקשר לאולמרט כדי לבשק הפסקת הירי.
    מהלשכה עונים לו ש..''אולמרט ישן עכשיו.
    תתקשרו מחר בבוקר.''
    רק על זה הייתי מכנסת את מועצת הביטחון לגינוי.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ''אוי לרשע ואוי לשכנו''-בפרט שגם הוא אינו צדיק גדול...

    black coffee, 26/07/06 12:30

    וכפי שאומר פתגם עתיק ''מי שישן עם כלבים מתעורר עם פרעושים...''

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני מאשים

    ע, 26/07/06 12:30

    אותו ואת כל בכוחות שהוא שולח בזה שהם ישבו עם החיזבללה ותכננו איתם ביחד את כול החטיפות מאז שיצאנו מלבנון אז שלא יבלבל את המוח ולא איכפת לי שהם מתו כי זה מה שמגיע למשתפי פעולה עם הערבים ובקרוב ישראל תגיע יותר רחוק ואף אחד לא יעצור את ישראל מלסיים את מה שהותחל לפני המון שנים ובו צהל היה במרחק 40 קמ מדמשק אז אסד תזהר!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ובכן

    הובס, 26/07/06 12:26

    אולי זה בגלל שהאו''מ אשם בסיוע לחטיפת חיילי צה''ל לפני ארבע שנים?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    יריית הפתיחה של ענאן במסע הבחירות שלו למזכלו''ת הליגה הערבית (ל''ת)

    זורקו, 26/07/06 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    למה מתרגשים מפקידים בלי שיניים ?

    גיא, 26/07/06 12:25

    יש להבין כי תפקיד מזכ''ל האו''ם בהגדרתו הינו בסה''כ תפקיד פקידותי בלי יותר מדי סמכויות (בסה''כ רשאי לפטר שגרירים מיוחדים של האו''ם) ולמעשה מדובר בטעות היסטורית, שכן המזכ''ל לאורך הזמן קיבל הרבה יותר תשומת לב מהמגיע לו בפועל, אך סמכויות האו''ם שמורות למועצת הביטחון שלה, כך שאין להתרגש מדבריו ובטח שלא להתרפס בפניו.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    פרצופו האמיתי של של האו''ם

    אברם, 26/07/06 12:22

    גילה את פרצופו האמיתי

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    קופי אנאן

    עמוס, 26/07/06 12:21

    מחד יש לדחות בתוקף ובקול ומאידך לדעת להתנצל כראוי לרבות אישית למשפחות

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    או''ם? שמום! (ל''ת)

    אילן, 26/07/06 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לא בדיוק צדיקים

    אביגדור, 26/07/06 12:19

    בחטיפה של שני החיילים ז''ל בשנת 2000, הייתה מעורבות של חיילי יוניפיל, חלק מהם משתף פעולה עם האוייב. כנראה שהייתה סיבה לרדת עליהם, ואח''כ להתנצל בנימוס...

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    קופי מעונן (ל''ת)

    Ken, 26/07/06 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני מתארת לעצמי שלא כיוונו למוצב האו''ם

    וחבל, 26/07/06 12:18

    אחרי שנים של אנטישמיות גלויה וצידוד בכל צד שהוא לא אנחנו, כולל גינויים מגוחכים וציורנו בעיני העולם כ''כובש הלבן'', הגיע הזמן באמת שנשתיק אותם. האמבולנסים שלהם והכתף התומכת שהם נותנים למחבלים כבר מזמן יצאו מגדרות של ''סיוע הומניטרי'', והפך לפעולה אנטי-ישראלית גלויה.
    מבחינתם, הרי, אפילו זכות בסיסית להגנה עצמית אין לנו. ואם מטס אמריקאי, או בלגי היה פוגע בטעות בבסיס שלהם כולם היו בוכים אך לא מעלים בדעתם להאשים אותם בפגיעה מכוונת. אז אני מקווה מאוד שהטייס ראה את אותיות ה-UN וכיוון היטב.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אני מאשימה

    ענת, 26/07/06 12:17

    זו לא הפעם הראשונה שהאו''ם מגנה את ישראל; אבל כשמזכ''ל האו''ם מאשים את ישראל כי פגעה במוצב האו''ם בכוונה תחילה, נחשף פרצופו האמיתי של הארגון. טענה כזו פירושה שהאו''ם, או אולי, אדון קופי ענאן, רואה בישראל אוייבת של האו''ם; וכי מדוע אחרת ישראל תפגע במכוון בכוחות האו''ם?
    ומה עם החיזבאללה?? הם חטפו חיילים ישראלים והפציצו ערים ישראליות שאין מחלוקת על השתייכותן לתחומי מדינה ישראל.
    ובכן, אדון ענאן, ישראל לא תתן שיפגעו באזרחיה ומי שרוצה למנוע פגיעה בעצמו שיקח עצמו מאיזור האש ויותיר את אנשי החיזבאללה חשופים; כך, ואני בטוחה שתסכים איתי, רק הטרוריסטים יפגעו.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חברים-צו השעה

    המלחמה האמיתית, 26/07/06 12:16

    להפציץ את הbbc באי מיילים זועמים ובתגובות זועמות-להסביר להם מה אנחנו חושבים עליהם.אם זה היה תלוי בי-הייתי מסלק מכאן את הכתבים שלהם.

    בכלל צריך להראות באתר שלהם מה אנחנו חושבים עליהם.

    אירופה היא האוייבת הגדולה ביותר שלנו-היא מסממת אותנו תרבותית,ומאפשרת התפתחות של סרטן באזרונו-למעשה לא רק בדיבורים וגינויים היא מסוכנת-מדינות כמו גרמניה גם מעבירות ציוד טכני וידע טכני לאיראן.

    החזית הראשונה היא אירופה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שונא ישראל

    g, 26/07/06 12:16

    במשך כל שנותיו כמזכ''ל השמו''ם ניסה להתאפק ולא לומר בכל נאום שלו כמה הוא שונא את ישראל, שונא את זה שהיהודים הצליחו להקים מדינה כל כך מצליחה, שונא את זה שכל מדינות ערב מפחדות מצה''ל ואת זה שארצות הברית - בינתיים - בצד שלנו ומונעת ממנו כל פעם מחדש להטיל עלינו סנקציות על כל אפצ'י. כנראה שהגיע לקצה גבול היכולת שלו והתפרץ.
    אז קופיף קטן, קפוץ לך למקום אחר בו מעוניינים לשמוע אותך. אז מה אם נפגעו מס' חיילי שמו''ם. זה לא היה מכוון ובמלחמה נהרגים לצערנו הרב, חיילים רבים, אזרחים רבים וגם חיילי או''ם. אגב, אם יבואו להיות הכוח המגן ברצועת הביטוחן - הרי יידרשו להילחם בשמנו, כך שצפויים להם הרוגים נוספים, לפחות כמספר ההרוגים בקרב חיילי צה''ל בשבועיים האחרונים.
    אנחנו חזקים, צודקים, מאוחדים, מוסריים (אולי אפילו יותר מדי) ואנחנו ננצח - על אפך וחמתך.
    מן הראוי שתפנה את מקומך למישהו שלפחות מתיימר להיות קצת ניטרלי.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    קופי.....הוא לא בכלל איראני ? (ל''ת)

    קופיפו, 26/07/06 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ענן צדק

    דוד גבריאל, 26/07/06 12:13

    בודאי שהירי היה מכוון, מה ששכח ענן לציין, שהיה שבין אנשי האו'ם היה משקיף סיני, ואין ספק שמזכיר הא'ום
    ידע על כך, אבל לפי ההסכם אין מקום למשקיך סיני בלבנון.
    מסקנה: המשקיף הזה עם חביריו משרתים את מדינתם. בודקים את דרכי הלחימה ,את יעילות כלי הנשק, את מסלולי המסוקים ועוד.
    על כן יפה מי שאמר ירי בטעות. עם רמאי תהיה רמאי.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    על דוד וגוליית

    רועי חומרי, 26/07/06 12:12

    כשהייתי קטן אבא שלי תמיד אמר לי שבחיים עדיף להיות חכם על פני להיות צודק, במהלך השנים המשפט הזה של אבא שלי הוכיח את עצמו כנכון, עד לאחרונה. אבא אני חושב שלפעמים להיות ''צודק'' זה דווקא הדבר החכם לעשות.
    במשך אלפי שנים של גלות חינכו אותנו מאב לבן להנמכת הראש והליכה שפופה, שלא נרגיז, שלא נכעיס, שלא נקים עלינו את הגויים. שנים של אימוץ מקצועות שיהיו הכרחיים ופרקטיים, כדי שבשעת צורך נוכל לעקור את עצמינו למקום אחר ולהתחיל מחדש. שנים של קיום מצוות בסתר, הסתרת היהדות שה''מגן דוד'' יהיה בתוך החולצה, שלא יראו. כך גם למדו אומות העולם לקבל אותנו, זו הייתה הדרך היחידה שבה הם הסכימו להכיר בנו, שאנחנו חלשים, כפופים וסרים למרותו של העולם בכל פעם שנקרא לכך.
    אחרי שנים של נדודים,יסורים ומחיר דמים שאין לו תקדים בעולם קמה לה מדינה מדהימה שהצליחה להשיג בזמן הקצר שהיא על המפה הישגים שאין להם שווה ערך בכל העולם, הישגים כלכליים ,מדעיים, אקדמאים וחברתיים, פיתחנו דמוקרטיה מדהימה שאין לה אח ורע במזרח התיכון , אם לא בעולם, צבא מוסרי וחזק וכלכלה משגשגת, ערים פורחות וחקלאות מהמתקדמות בעולם. למרות כל זאת ואולי בגלל בשנים האחרונות בכל פעם שנידרשנו לייצג את עצמינו אל מול העולם תוארנו רק כ''גוליית'',-קלגסים ואכזריים, כובשים חסרי הבחנה שכל עניינם הוא זריעת הרס וחורבן, אנחנו מנגד ניסינו ללא הרף להסביר כי אנחנו למעשה ה''דוד'' בסיפור, מיעוט קטן ונרדף מוקף אוייבים שנאבק על קיומו.
    אני רוצה לנסות להציג תפיסה אחרת, לא עוד ''חכם או ''צודק'' לא עוד ''דוד'' או ''גוליית'', אלא שניהם, גופינו גופו של גוליית ונשמתינו נשמת דוד, אנחנו הילד הכי חכם בגן אבל גם הכי חזק בגן. אנחנו הכי מוסריים אבל גם נילחם בחירוף נפש להבטיח את שלום תושבינו, למען יידעו כל אלה שרוצים לחבור אלינו כי הם חוברים אלינו מנק' של שווים ולא של עליונים, למען יידעו כל אלה שמאיימים עלינו שאנו מגיבים במידה, אבל שמידותינו גדולות בעשרות מונים ממידותיהם הם. שיידעו אומות העולם כי המדינה הזו בניגוד לארצותיהם נאבקת על חטופיה ולא מחכה לקבל קלטות שלהם נישחטים על ידי רעולי פנים.
    ידע קופי ענאן וידעו חבריו כי אנחנו סומכים רק על עצמינו, כמילותיו של בן גוריון ''אום שמום'', אחרי מסכת היסורים שהוא והאירגון שהוא עומד בראשו העבירו אותנו בכל הנוגע לטיפול בשלושת החטופים, עדי בני ועומאר אין לו זכות בכלל להרים את ראשו הצבוע והמתחסד,שנושא באופן מתמיד דיברי הסתה כנגד ארצינו. אם היה רוצה הצבא לפגוע באנשי או''ם האבידות שלהם לא היו מסתכמות ב4 הרוגים בלבד, האו''ם צריך להבין שגם הוא נושא בנטל מחיר ההזנחה הפושעת של תפקידו ב6 השנים האחרונות מאז פינינו את לבנון.
    מעל הכל,חשוב שידע עם ישראל כי מאז ימי דוד המלך לא קם דוד כל כך גדול וכל כך חזק ומעולם לא היה גוליית אנושי מוסרי וחכם כמותינו.אנחנו גם דוד וגם גוליית, אנחנו גם חכמים וגם צודקים ומעל הכל חשוב לזכור שעצם קייומינו הוא ניצחון ,ניצחנו, אנחנו מנצחים ונמשיך לנצח.

    הגב לתגובה זו

    • רועי אתה מלך!!! תעשה לי ילד !!!

      חובה לקרא, 26/07/06 12:49

      איזה מילים!!! כל מילה פנינה. אתה יודע לכתוב, וכל מילה שלך חקוקה בסלע !! הלוואי שכולנו היינו כמוך, חושבים כמוך, מאמינים כמוך !!! כל הכבוד רועי !!! תמשיך להגיב, כי דבריך דברי טעם, ואם אתה יכול יותר מזה- אז קדימה !! חסרים אנשים כמוך. אנחנו רק יודעים להנמיך ולהלקות את עצמנו. די , נמאס. עכשיו זה הזמן שלנו,אם אין אני לי מי לי,ואם העולם לא רוצה, לא מבין,אז שיקפצו!!! עכשיו זה הזמן שלנו, כי אין לנו זמן אחר, זה או עכשיו או אף פעם לא. תודה רועי.

      הגב לתגובה זו

    • רועי, ריגשת אותי כל כך בתגובתך.

      אני, 26/07/06 12:53

      כל כך שמחתי ורוגשתי מהקריאה, בהחלט דברי בינה. בכל פעם שאני נתקלת בתגובה כזו, אין לי ספק בישועתנו, שם היא טמונה בעיני, בכמוך ובשכמותך.
      תמשיך כך! זו הדרך להיוושע.

      הגב לתגובה זו

    • כל המילים חקוקים בסלעים

      אילן, 26/07/06 12:54

      התגובה נכונה ומאד צודקת אנחנו צריכים להיות חכמים וצודקים כי אין לנו ארץ אחרת ואל לנו לסמוך על הגוים אויבים או ידידים מהעולם אך ורק על עצמנו ולעמוד על הארץ שלנו בחירוף נפש

      הגב לתגובה זו

    • בזכות המילים האלה הבנת כמה דברים חשובים

      דניאל, 26/07/06 13:29

      אני בדרך כלל נוטה לדעות שמאלניות וגם במלחמה הנוכחית חשבתי שאנחנו קצת מגזימים אבל אתה נתת לי נקודת מבט חדשה על הדברים
      תודה

      הגב לתגובה זו

    • לרועי...מילים כדורבנות, נא כנס...

      אני, 26/07/06 14:14

      אהבתי כל מילה, אם רק היה לי זמן עכשיו לתרגם את זה כדי שאדון אנאן יפנים כל מילה....

      כל הכבוד.

      הגב לתגובה זו

      • אל דאגה

        Melina, 26/07/06 20:50

        אני עובדת על התרגום... :-)

        יגיע מחר.

        הגב לתגובה זו

    • כתוב יפה ובטוב טעם

      מיאני, 26/07/06 14:29

      יפה

      הגב לתגובה זו

    • תגובה יפהפיה, כל הכבוד! (ל''ת)

      שלום, 26/07/06 15:09

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!!!!! תגובה יפה, שנונה ואני מקווה שגם מקורית!!!

      איתי, 26/07/06 15:45

      כן ירבו!

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל- 58 - כל מילה בסלע, יישר כח

      ריקי, 26/07/06 16:14

      כל הכבוד ואין מה להוסיף.

      ולך קופי / קופיקו, עוד לא נשפטת ולא אנשיך על פרשת שלושת החטופים הקודמים.
      ומתי בכלל כהונתך נגמרת/מחוסלת.?.

      הגב לתגובה זו

    • כול מילה אמת !! (ל''ת)

      אורי, 26/07/06 17:35

      הגב לתגובה זו

    • רועי,

      Melina, 26/07/06 18:36

      עשה טובה לכל עם ישראל- ורוץ.
      רוץ מהר, רוץ חזק.
      במירוץ הזה ירוצו אחריך כולם.
      אני מדברת כמובן על המירוץ לראשות הממשלה.
      יש לך את תמיכתי המלאה!

      (או לחילופין תעשה לי שלישיה... :-) )

      כל מילה- זהב טהור.
      ישר כח!

      הגב לתגובה זו

    • תגובה יפה לימים קשים, אבל תמיד נכונה!!!

      ראש המוסד, 26/07/06 19:41

      תוגבה כ''כ נכונה שיש לתת אותה למזכ''ל האו''ם שיקרא ושיבין.
      מחזק את ידיך רועי חומרי מררשל''צ!!

      הגב לתגובה זו

    • רועי, יישר כוח

      חנן, 26/07/06 21:03

      אין מילים, כל המוסיף גורע.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה גדולה מאדם גדול!

      להב, 26/07/06 23:50

      תרשו לי להצדיע לו גם כשאני יושב בלי חולצה.. (איי.. הוא היה יורה בי על זה בזמנים עברו)

      WWW
      (ם)(ם)//
      ....צ.....//

      חחח, חומרי, הוא אפילו דומה לך קצת :-)

      הגב לתגובה זו

    • יישר כח

      צביקה דור, 26/07/06 23:54

      אני מציע שמעריב יקצה מקום בעמוד הראשון של מהדורת הבוקר למאמר המשובח שכתבת. יישר כח

      הגב לתגובה זו

    • חזק ואמץ

      גדי, 27/07/06 00:51

      רועי , הפץ דבריך הנכונים הללו גם באמצעי תקשורת אחרים.

      הגב לתגובה זו

    • אומ שמום אמרה גולדה אם אינני טועה בן גוריון אמר ''לא חשוב מה יאמרו

      יפה וחזק, 27/07/06 01:13

      הגויים - חשוב מה יעשו היהודים''

      הגב לתגובה זו

    • רועי אתה בחור מוכשר מאד בכתיבה ,

      אב י, 27/07/06 07:02

      ישר מהלב,
      מרגש לקרוא את תגובתך.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    הוווו הווווו הווווו הווווו הווווהאהההה (ל''ת)

    בבון, 26/07/06 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מי? מי אמר שזה היה בכוונה? (ל''ת)

    מעניין, 26/07/06 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    קופי ענן יותר מתון מהשמאל הישראלי

    יאיר ל, 26/07/06 12:06

    מלחמות השמאל מנוהלות על גב העורף וכנגד אזרחי האוייב :
    * מבצע ענבי זעם של שמרס-שמאסאמים.
    * מלחמת אוסלו בה העורף ספג - פיגועים ע''י ''אוייבי השלום''
    * מלחמה נוכחית בה עיקר הפגיעה בעורף הישראלי ובאזרחי לבנון.

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון מאד !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מתעב שמאלנים, 26/07/06 13:26

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ******על מה הם השקיפו בדיוק...?****** (ל''ת)

    אסף, 26/07/06 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כוח יוניפיל נכשל בתפקידו

    נתן2000, 26/07/06 12:05

    כוח יוניפיל בלבנון הוא דוגמא מצויינת לפארסה של כישלון מתמשך.

    כוח זה לא מנע אפילו פעם אחת התקפות של מחבלים על ישראל.

    לפעמים הוא אפילו עזר למחבלים ובמקרים רבים התעלם מפעולותיהם הנפשעות נגד אזרחי ישראל ולבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אני לא מצטער על אנשי יוניפי''ל שעזרו לחיזבאללה לחטוף את החיילים

    חיים, 26/07/06 12:03

    הארגון הזה שהוא בדיחה גרועה מאז 1978 מעולם לא עמד באף אחד מייעדיו.
    מר ענאן כבר הוכיח את חוסר היכולת שלו בנוגע לסכסוכים בינלאומיים וההישג העיקרי שלו עד היום הוא ברווחים של עשרות מליונים בעסקאות נפט עם עירק בתוכנית ''מזון תמורת נפט'', שבעצם היתה ''כסף לבן של קופי תמורת נפט ותמיכה של אבאלה''.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ענאן

    קיוי, 26/07/06 12:02

    אים הוא היה ראוי לתגובה הייתי מגיב ומאשים אותו בכל הפשעים והמעשים שהוא עשה
    אבל עם חזק ויציב לא מגיב על דברי הבלע שלו
    צריך לומר לו בשפה פשוטה אים אתה שותף לפשע על תתפלא אים תיפגע
    אל לנו להתייחס לכל מה שהוא אומר קודם כל תבצע את ההחלטות שלכם והם לפנות את האירגון טרור חיזבאלה מהגבול לפי החלטה שלהם 1559 אחר כך נדבר

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    1 צודק. זה סתם ליכלוך (ל''ת)

    עמי, 26/07/06 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה קורה להסברה פה?למה כולם דגים?לתת לקוף בראש ! (ל''ת)

    ישנים פה בעמידה, 26/07/06 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מזכיר לקופי את התנהגות חייליו באירוע החטיפה בהר דוב של 3 החיילים

    רמי, 26/07/06 12:00

    אז התברר שחיילי האו''ם צפו במתרחש ולא נקפו אצבע, מה זה אומר לנו על כוחות האו''ם? לי זה אומר שלא רק שאינם אובייקטיבים הם אפילו אקטיבים באופן חד משמעי לטובת החיזבאללה, אז נכון שזה לא מצדיק תקיפה של מוצביהם (אם זה אכן קרה), אבל קופי צריך לשתוק ולפני שהוא משחרר את חרצובות לשונו כדאי שיבדוק עם עצמו איך הוא ושליחיו בשטח מתנהגים, כמה הגינות וכמה אובייקטיביות יש במעשיהם כמו גם בהצהרותיו, האיש ידוע בחוסר הגינותו כלפינו אני לא זוכר ולו פעם אחת בה נקט עמדה לטובתינו גם באירועים כמו פינוי לבנון או פינוי עזה, אף פעם זה לא מספיק, תמיד אנחנו צריכים להשתפר ולהיטיב את דרכינו, ולכן הטוב ביותר מצידינו יהיה אם פשוט נתעלם מהאיש הזה שידבר שיקשקש אנחנו נדבוק בצדקתינו ונפעל על פי צו ליבינו, וקופי, קופי שילך לעזאזל.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מר עאנן, מכירים אותך היטב!!!

    ARKO, 26/07/06 11:59

    עמדתו של מר קופי ענאן בנושא ידועה לנו היטב וזמכבר, מאז המקרה של חטיפתם של 3 החיילים לפני כ-6 שנים ובמהלך כל התקופה וההליכים עד להחזרת הגופות, היה ברור כי מזכ''ל האו''מ עומד לצידו של החזבאללה וכלל לצידם של אייבי ישראל; הביטוים שהוציא במהלך המערכה הנוכחית רק מאשרים את מה שהיה ידוע ומובן, לדידו רק ישראל זו שצריכה להפסיק את מכלול פעילותיה ולהמתין לסימנים שמטעם חזבאללה (אם בכלל). לצערנו כאן מתהלת מלחמה, לא ברור ולא ידוע מה עשו אנשי האו''מ בשטח הלחימה, היה לרשותו של מר עאנן להורות על הסרת כוחות אלו מהזירה אך זה לא נעשה, גם חיילנו, טנק ואף מסוק נפגעו מ אש מכוחותנו ואין מקום לקבוע שזה היה במקוון.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    קופי-רייטר. ענאן מנסה לשכתב המציאות (ל''ת)

    גיא, 26/07/06 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אין אמונה בגוים.תנו לצהל לנצח1 (ל''ת)

    נילי, 26/07/06 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הוא צודק

    עוד אחד, 26/07/06 11:54

    ישראל תוקפת את הארגון שוחר השלום, חיזבאללה. כדי להטיל עליהם את האשמה אנחנו יורים בעצמנו על חיפה והצפון, רק כתירוץ לפגיעה בלבנון ולכן גם האו''מ הוא מטרה. וברצינות לרגע יש להוציא מנאומו של נאסראללה רק משפט אחד ואותו לפרסם ''בכל מחיר אנחנו נמשיך'' מה זה כל מחיר?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מר קופי אנאן ,חייליך הוקלטו ותועדו היטב נותנים מחסה לבכירי החיזבאלה

    קופי &SAVE, 26/07/06 11:52

    האו''ם נתנן מחסה ביודעין לבכירי החיזבאללה שנהרגו והתרגיל של קופי לא הצליח אתמול

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה אפילו לא ראוי לתגובה של האנטישמי הזה (ל''ת)

    המבקרת1, 26/07/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    תגובה לכתבה

    קוף ענן, 26/07/06 11:50

    1.תגיד לי קופי שנחטפים/נהרגים ישראלים ע''י החמורים ללא שום התגדרות מצד ישראל האם זה לא בכוונה?
    1.למה שישראל יצאה מלבנון לפי החלטת האו''ם לא דאגת לנו שכך לא יחטפו חיילים או יפגעו ישראלים
    האם מה שעשיתם זה לא בכוונה?

    3.למה נחטפו חיילים לא דאגת להחזירם
    האם מה שעשית זה לא בכוונה?


    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולי לא בכוונה אבל בכל זאת - אנן נרתם לשרות החיזבאללה... (ל''ת)

    זיכרון ארוך, 26/07/06 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פעם לפני שנים לא רבות (נגיד אולי 6 שנים)

    זיו, 26/07/06 11:48

    היינו במצב כזה עוצרים הכל. אבל מיד.
    היום שימו לב אחים ואחיות שלי, אפילו הביילינים למיניהם עדיין שותקים.
    אני אומר שזאת מלחמה. קורה. לא אסון. אז נהרגו.
    אני עדיין זוכר את עזרת חיילי יוניפי''ל ב 2000 בעת חטיפת שלושת החיילים הראשונים. לא זכור לי שחקרו את זה באו''ם. פשוט שמו עלינו *** והמשיכו הלאה.
    לקופי אנאן יש לי רק דבר אחד להגיד.
    ''אתה כרגע אפילו מתחת לדרגה של לא נחשב. אתה לא קיים. אוויר. כלום. ריק. וואקום''
    כמו שאמרו חכמים לפניי.
    אוקי. כבר האשים אותנו הקוף הנ''ל בירי מכוון. אני אומר סבבה. גינה. לא קרה לנו כלום. ממשיכים הלאה. פשוט להתעלם.

    הגב לתגובה זו

    • זיוי,אהבתי-מילים כדורבנות !!! תקראו ותפנימו !!! (ל''ת)

      עכשיו אנחנו, 26/07/06 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    קופי ענאן צריך לקחת אחריות

    משקיפה, 26/07/06 11:48

    ואותו, צריך להעמיד לדין על שהשאיר במכוון 4 חיילים בזירת האש.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    גם פעולותיו של האו''ם נעשות בזדון כדי לפגוע בישראל

    יאיר, 26/07/06 11:48

    האו''ם שואף להשמדתה של ישראל ולכן כל הזמן קופי ענאן מצדד במחבלי החיזבאללה והחמ''ס.

    כל פעולותיו של האו''ם הן תוצאה של מדיניות זדונית שבאה לעזור לאויבי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לממלא תפקיד מזכ''ל האו''ם (שלא על הצד הטוב)

    אסי, 26/07/06 11:48

    כמה חבל שבמקום לפעול למען המטרה בה אתה נמצא בתפקיד אתה פועל מתוך מניים תמהוניים.
    אנשיך אשר היו מוצבים באותו מוצב היו צריכים לדאוג האם זה לא בעייתי שהם נמצאים בתוך הלול של חיזבאללה. הם היו צריכים להבין שכל מי שנמצא בקרבתם של המחבלים עלול להיפגע ואין זה משנה כמה כחולה הקסדה שלו.
    מר ענאן היקר, מדבריך הנאמרים לאחרונה מתעוררת מחשבה ומצטייר כיוון ברור אך אפל שהינך פועל לא למען השלום אלא נגד המדינה שלנו. כאשר אנשים נפגעים בלבנון בביירות זה כואב משום מה יותר מאשר אנשים מישראל.
    כל אלא ששונאים אותנו יכולים להתחיל להתפלל כי הניצחון היה נמצא ויהיה בידינו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    להעניש את קופי ענאן, לשלול ממנו את פרס נובל לשלום

    דורון, 26/07/06 11:46

    שאותו הוא השיג בדרך תמוהה למדי, מאחר ולא ידוע לי על איזה שלום באזור כזה או אחר בעולם הוא אחראי בדיוק.

    יותר נכון, קופי ענאן קיבל את הפרס על תרומתו לטבח ברואנדה.

    כמו כן, הוא צריך להיות אישיות בלתי רצויה בישראל מאחר והינו תומך בטרור האיסלמי כנגד היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מעניין אותי לדעת...

    הקוסם, 26/07/06 11:45

    למה הוא לא הזדרז לצעוק ולזעוק מתי שחיילי יוניפ''יל עזרו לחיזבאללה לחטוף את שלושת החיילים מהר דוב. מעניין אותי גם לדעת למה הוא מעולם לא עשה בדק בית אצל יוניפ''יל כדי לראות כמה מהמשקיפים שלו הם בעצם סוכני חיזבאללה\איראן\סוריה משוחדים. מעניין גם לדעת למה בדיוק אנשי האו''ם נותנים לחיזבאללה להתמקם לידם, לא הפקתם לקחים ממקרה קאנה? מעניין אותי לדעת איזה תפקיד יש למשקיפים של האו''ם מלבד לשמש כתפאורה עם הקסדות המצחיקות שלהם. מעניין אותי לדעת איך קופי ענאן העז ללחוץ יד ולחבק את נסראללה כאילו היה ידיד טוב, בעוד שמדובר במנהיג אירגון טרור, האם היית מחבק ומנשק גם את בין לאדן? מעניין אותי לדעת איך בדיוק חדרו רקטות 220 מ''מ לשיירות העזרה ההומאניטריות של האו''ם ללבנון.

    מעניינים אותי הרבה דברים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    קופי - האזן לקול התבונה!!!

    שי, 26/07/06 11:45

    את התגובה ההולמת ביותר נתן נציגנו באו''ם ואני מאד ממליץ להפיץ אותה ברשת .

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הקלטת של החיילים החטופים היתה מכוונת

    הפרשן, 26/07/06 11:45

    גם הקלטת של החיילים הישראליים החטופים היתה פעולה מכוונת מגבוה של האו''ם כדי לפגוע בישראל ולעזור לחיזבאללה.

    מדוע לא אומרים לו את זה בפנים ????


    הגב לתגובה זו

  • 31.

    האו''מ הוא אנטי ישראלי

    אל''י, 26/07/06 11:44

    מזכ''ל האו''ם מנהל מדיניות אנטי ישראלית !!!
    מדוע בשש השנים האחרונות קולו לא נישמע ??? אנו יצאנו מלבנון וכשירו עלינו הוא שתק - לכן גם הוא אשם בהסלמה !!!
    אם יש פליטים זה גם בגללו !!!
    הגיע הזמן שיתקו את מדיניותו ויצליח לגרום לכך שגבולותינו יהיו שקטים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אום שמום. אמר אז אמר.

    ישראל, 26/07/06 11:44

    בדיוק ככה להתייחס אליו. לא להתרגש ממנו ולא לתת לו לנסות לצבור מוניטים או פופולריות על גב חיילנו.

    6 שנים הוא וארגונו לא הצליחו לעשות דבר. אז שיישב לו בשקט.

    אנחנו אחרונים שצריכים להתרגש ממנו. וודאי לא, לא להכות על חטא.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מקומו של האו''מניקים בבתי קפה

    ג'קי, 26/07/06 11:43

    למה הם טובים? ל כ ל ו םםםםםם!!!

    הם בובות שאינם נעות. יצוקות לתוך השטח ומה התועלת בהם?

    כוחם אולי בבישולים המיטבח ולא יותר.

    האו''ם צריך להיתפרק מישום שהוא יקר וללא תועלת.

    שילחו אותם חזרה למישפחותיהם ושם מקומם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    קופי מאשים

    נ.מ.ש., 26/07/06 11:43

    אחרי השתתפותם של חילי יוניפיל
    בחטיפת שלושת החילים בהר דב,
    והסתרת הראיות.
    מה רוצים מקופי ענן ? שיהיה אוביקטיבי.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מדוע

    פקק תנועה, 26/07/06 11:42

    מזכל האום בכבודו ובעצמו לא מסוגל להפנות עזרא בן לאומית ליבשת אפריקה שהולכת ונעלמת לנגד עננו .וכל מה שמענין אותו .זה הסיכסוך על השמדת ישראל. בידי האימפריה המוסלמית. שכמובן אנו אשמים בעניו בכל צרות אלו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל פעם שאני רואה מכונית של UN נוסעת בכבישי הארץ,מתנפחים לי הורידים (ל''ת)

    י, 26/07/06 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה מחפש סיני בלב אזור הקרבות (ל''ת)

    בני, 26/07/06 11:39

    הגב לתגובה זו

    • דברי טעם

      אב, 26/07/06 12:19

      והמבין יבין

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני גאה בצה''ל!!!! ובמיוחד אני גאה שהוא צבא מוסרי!! (ל''ת)

    אנאבל, 26/07/06 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה קורה אם קלטת החטופים מדוע הוא מסתיר אותה (ל''ת)

    לל, 26/07/06 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אנו לא עושים את זה, למרות שיש לנו

    יעקובה, 26/07/06 11:39

    את כל הסיבות

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ידוע שהוא פרו ערבי תמיד לצד הלא נכון (ל''ת)

    לימור, 26/07/06 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש אפשרות להדיח את מזכ''ל האו''ם?

    ג'קי, 26/07/06 11:37

    מתי נצא להפגין נגדו?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה לא סוד שחיילי האום יפיי הנפש הם פרו חיזבאלה (ל''ת)

    עדי, 26/07/06 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נסראללה זה בורג (אל ברג'נה) קטן אבל קופי אנאן זה או''ם גדול. (ל''ת)

    קופי-רייטר, 26/07/06 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לפי מה שאני יודע... בזמן מלחמה האו''ם צריך לעזוב את המדינה...

    סרגיי, 26/07/06 11:37

    ככה היה ביום כיפור שהמצרים תקפו אותנו... האו''ם ברח מסיני!
    אז מי שנשאר שייקח בחשבון במלחמה כמו במלחמה יש נפגעים גם חפים מפשע.
    לא שהאו''ם חף מפשע, אבל רק ''נגיד''

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מאוד מקווה...

    אסתר, 26/07/06 11:37

    אני מאוד מקווה שישראל לא מתכוונת לסמוך על כוח או''ם בדרום לבנון...מר קופי ענאן נתן לנו הוכחה נפלאה למה אסור לנו לעשות את זה...
    מר גילרמן!חזק ואמץ!אתה עושה עבודת קודש!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    על ראש הגנב בוער הכובע

    אמת מארץ, 26/07/06 11:36

    קופיקו יודע טוב מאוד שבעצם היה מגיע ליוניפיל שיחטוף הפגזה בכוונה על מה שעשה בחטיפה הקודמת, שצילם אותה ולא עשה דבר וכן שחלק מהציוד של החטופים היה אצלו, ולכן חושב לו הגנב שאנו ברמה העלובה שלו ושל עוזריו.
    הגיע הזמן להחליף את קופיקו בצי'פופו.

    הגב לתגובה זו

    • מזכ''ל האו''ם

      סתם, 26/07/06 12:26

      צודק כותב ההערה, בלי הכינויים הנלווים, אבל מאז חטיפת החיילים ב-2000 ועוד הוא קיבל בשום האום את פרס נובל לשלום - אז מה שווה בכלל להתייחס לדברים שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הצבא איבד שפיות..

    רז, 26/07/06 11:36

    מפציץ ללא רסן לכל כיוון,חבל שאזרחי ישראל קונים את כל מה צהל מוכר להם תחת מסווה של הגנה עצמית,חבל שאזרחי ישראל איבדו יכולת חשיבה וניתוח עצמאיים,תפקחו עיניים,כל הפצצות הברוטליות האלו נועדו למטרה אחת_להעניש,אפשר היה לצאת ללחימה הצודקת הזו נגד החיזבללה ביתר תבונה, בפחות הרוגים משני הצדדים וביתר אפקטיביות...

    הגב לתגובה זו

    • גאון גדול...

      תעוררי, היפיפיה, 26/07/06 11:47

      איך בדיוק?
      במלחמה אין אידאל!!!!!!!!!!!!!

      עוכר ישראל חסר בינה

      הגב לתגובה זו

    • נו זה ברור שאתה לא גר בצפון (ל''ת)

      שלומי, 26/07/06 12:09

      הגב לתגובה זו

    • צודק - ראה מבצע ענבי זעם

      יאיר ל, 26/07/06 13:52

      שמאלמרט ושר השביתות לא הכריזו על מצב מלחמה כיוון שעפ''י המנטרות המכוונות אותם ''לא נשקע בבוץ הלבנוני'' ו''לא נכנס ללבנון, ואם נכנס נצא מיד''.

      הרעיון היה לייצר נזק בלבנון שיגרור לחץ על החיזבאללה. ( ראה מבצע ''ענבי זעם'' בהפקת שמרס )

      נאסראללה למד להכיר את שמרס ושיטותיו ופתח לשמאל בי''ס.

      אזרחי ישראל הופקרו, כנ''ל אזרחי לבנון והכניסה הקרקעית הייתה נגררת ולא יזומה.

      כך נראה שדה הקרב וזה מחירו.

      הגב לתגובה זו

    • לפי דבריך מסתבר שלא שירתת בצבא

      חייל וותיק, 26/07/06 18:11

      או לכל היותר היית ג'ובניק.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    קופי אנטישמי

    יניב, 26/07/06 11:36

    הבן אדם לא מגדיר את חיזבאללה בתור ארגון טרור למרות פעולות מעבר ללבנון כמו פיצוץ שגרירות ישראל בארגנטינה. אז הוא אומר שהירי היה מכוון ... אז מה. הוא כבר מזמן לא רלוונטי וצריך לנצך אותו תקשורתית. יש להכריז עליו כאנטי ישראלי ברבים.

    הגב לתגובה זו

    • מגן הטרור לא יכול לגנות את הטרור (ל''ת)

      ציפציף, 26/07/06 16:58

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אום שמום (ל''ת)

    ארז, 26/07/06 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עבד כי ימלוך!

    אקי, 26/07/06 11:34

    ''מי שמו שר ושופט עלינו?
    מאז שהוא מתפקד כמזכ''ל לא זכור לי שאפילו פעם אחת הוא דבר לטובת ישראל , הוא אפילו לא מבין את הצורך שלנו להגן על עצמנו.
    לפי דעתי מי שדבר מגרונו הוא האנטישמי הקטן שצץ לו פתאום.
    הוא חיכה הרבה זמן שתהיה לו הזדמנות לתקוף ולנעוץ את הבליו בישראל , והנה הגיעה לו ההזדמנות
    האמחרה שלו היא של איש קטן בטח לא של איש אשר אמור להיות מופקד על כל האומות החברות בארגון.
    אין מה לעשות האנטישמיות מתפשטת בעולם והיא השתלטה גם על עבד המולך באו''ם!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עוד אנטישמי . מאמין לשקר של עצמו... (ל''ת)

    יג, 26/07/06 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    קופיקו בצבא! או''ם = ר''ת של אוהבי מחבלים!

    קופי-רייטר אנאן, 26/07/06 11:34

    אם הידע והכישרון שלו בדיפלומטיה זה כמו הידע שלו בצבא וביטחון אז אפשר לשלוח אותו לפנסיה מוקדמת.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני רוצה לשאול אותו אילו החיזבללה היו מפגיזים אותם מה היה אומר. (ל''ת)

    לח, 26/07/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איך אדם כל כך טיפש מונה למזכ''ל האו''מ?? (ל''ת)

    אביחי. נשר, 26/07/06 11:31

    הגב לתגובה זו

    • דווקא בגלל זה הוא נבחר (ל''ת)

      ישי, 26/07/06 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם אתה לא רוצה להירטב - אל תכנס למקלחת..

    ישראל נצח, 26/07/06 11:31

    אומשמום פשוט יושבים בכיף עם החיזבלונים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בגלל שרובם מעובדי האו''ם הינם פלסטינים והגיע זמן שיחליפו אותו במהרה (ל''ת)

    ככ, 26/07/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ההסברה שלנו צריכה לשבת לו, ולכל כלי התקשורת הזרים, על הוריד (ל''ת)

    יפעת, 26/07/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    על מה הם בדיוק השקיפו?

    חזי, 26/07/06 11:30

    מספרים שהיה משקיף סיני שם.
    מאימתי סין שלחה חיילים ליחידת האו''ם שם?
    הדבר מסריח מאוד.
    וסתם שאלה שצריך לשאול,
    האם היו שם ציוד האזנה ומעקב אלקטרוני משוכלל? או לא.
    אם כן טוב יצא טיל טועה והרס את תחנת המעקב.
    אם לא, אז בשנית, מה הם בדיוק עשו שם. ועל מה הם השקיפו

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    Kofi Annan is spineless, like he always does. (ל''ת)

    Mark, 26/07/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ניסיון נלוז ליצור פרובוקציה

    אמיר, 26/07/06 11:29

    והכוונה אליכם אן אר ג'י ולא לקופי אנאן.

    א - מה פתאום אתם קוראים לו קופי. האם זה בגלל שהוא שחור? האם גם הייתם אומרים ז'אק או טוני?

    ב - זהו ניסיון לעורר תגובות של הציבור להצהרה שפוגעת בישראל. לא יאומן כמה נמוך אתם יורדים... במה זה תורם לציבור. איזה שירות חדשותי אתם עושים פה? סתם פופוליזם.

    הגב לתגובה זו

    • איך רצית שיקראו לו? קופי זה שמו!!! (ל''ת)

      איציק, 26/07/06 12:16

      הגב לתגובה זו

    • אמיר, אתה אהבל?

      אני, 26/07/06 13:27

      האתר עושה משהו נפלא וזה לתת במה להגיב על דברי קופי ענאן.

      א. זהו שמו (ימח שמו).

      ב. אתה נצלת את הבמה יפה מאוד וישר הגבת אז מה אתה רוצה מהאתר ומכל השאר?

      הגב לתגובה זו