• 18.

    איפה אריק כשצריך אותו...

    דותן, 19/09/06 09:36

    רק אריק שרון יכול היה להנהיג את המדינה הזו, את המפלגה הזו, את המלחמה הזו.
    יש איזה אחד שעשה עליו אתר שהחלט מבטא את מה שרבים מאיתנו מרגישים..
    http://www.ariel-sharon.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רק כשהטילים יגיעו לגוש דן הסמולנים ישתכנעו בזה (ל''ת)

    שמוליק, 18/09/06 11:26

    הגב לתגובה זו

    • להכות בהם חזק

      אלחנן אלי, 05/10/06 09:25

      אם מבינים רק בכוח

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    המחיר הממוצע בלבנון: 25 הרוגים לשנה

    לא מפחד מהאמת, 18/08/06 18:19

    עד מבצע ''ענבי זעם'' (שנועד כזכור להציל את שמעון פרס מקריסה בסקרים לקראת בחירות 1996, ולא הועיל לו) המחיר היה אף נמוך יותר.

    יותר חיילים נהרגים בשנה בגלל ששתו קצת יותר מדי במסיבת יום שישי והתהפכו עם האוטו של אבא בדרך הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נק' מבט נכונה על תפקיד הצבא

    אהרן, 07/08/06 11:35

    אני מסכים איתך בניתוח והמסקנה שלי כמו שהיתה בעבר, היא פשוטה - הנוכחות שלנו בלבנון היתה נכונה ומוצדקת.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נא לתאם עמדות עם האויב הכי-זבאללה! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 07/08/06 07:28

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יותר מדי צודק

    עמוס, 04/08/06 12:04

    כי אם נתנהל בדרך שהציע ד''ר אמיר לטווח קצר מאוד יהיה בדוד ולחצים בנלאומיים אח''ז יתנו כבוד גם החיות טרף מבחוץ וגם אלו שבפנים. אבל אם ננהג כמו שפנים אולי נשיג הפסקת אש קצרה אבל המערכה אחריה תהיה הרבה יותר קשה. ולצפות להשתתפות של ערביי ישראל. כדאי שנתעשת לפני שיהיה מאוחר!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צודק מאה אחוז- ממתי אני וילדי מנהריה נועדנו ללהיות בחזית מלחמה?

    אמא פליטה, 04/08/06 05:55

    מסכימה איתך לגמרי. בתור אימא ל3 ילדים קטנטנים, מתחת לגיל -8, מנהריה - האופציות שלי הן להיות בשר תותחים לטילי החיזבאללה, לשבת במקלט מצחין ולוהט עם ילדים קטנים, מפוחדים, מזיעים ומשתגעים משעמום- (מה שעשיתי בנהריה המופגזת, עד שנשברתי..) או להיות פליטה בבתים זרים במרכז הארץ, נודדת עם הילדים ממקום למקום\ מנסה להעביר עוד לילה.(מה שאני עושה כרגע).
    ממתי במדינה מתוקנת אזרחים הם בחזית המלחמה?
    נראה גם שיש יחס מזלזל לאנשי הפריפריה- הצפון והדרום- קטיושות וקסאמים יכולים ליפול חופשי על אנשי הפריפריה, כל עוד שהמרכז חי כמו בשוויץ- זה לא ממש מטריד איש.
    אני רואה את אנשי המרכז- מבלים וחיים בכיף אומרים לי - המלחמה בצפון נראית לנו כמו משהו בבוסניה.. רחוק, רחוק ולא באמת נוגע. מעניין אם השאננות הזו תימשך אם יפלו טילים גם בהרצליה, רמת השרון, ת''א...? אולי אז לא ימכרו לנו את הבולשיט ''על מחבקים את הצפון.. '' ויתחילו לפעול צבאית בלי כל השטויות של הפוליטקלי קורקט

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הדברים מענינים אבל לא הובן מה בדיוק הפתרון? או שאין פתרון אלא לכסח! (ל''ת)

    אדי, 04/08/06 04:07

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כמה דברים שכחת

    צפונית, 03/08/06 03:18

    1. החיילים שחלק מתפקידם הוא למות למען המדינה הם ילדים בני 18. אמנם חיילים, אבל ילדים בני 18!!! עם אמהות, אבות, אחים, אחיות, חברים וחברות כמו כל אחד מאיתנו. אל לנו לזלזל בחייהם רק בגלל שהם לובשים מדים. ואני לא חושבת שאתה מזלזל, פשוט חשוב לזכור מי מרכיב את הצבא. את מי אנחנו שולחים למות בלבנון.
    2. בלבנון יש הרבה אנשים, שמה לעשות, לא קשורים לחיזבאללה. בשנים האחרונות לבנון התפתחה, יש בה הרבה משכילים, הרבה אזרחים שלא קשורים דווקא לארגוני טרור ואפילו מתנגדים לקשר התלותי עם סוריה. אתה לא יכול להחריב עם שלם, הבעיה שלנו זה החיזבאללה, אנחנו צריכים לטפל בו אך איננו צריכים להרוס תוך כדי את לבנון.
    3. הסיבה העיקרית מדוע איננו צריכים ואיננו רוצים להרוס את לבנון היא ד-ע--ת ק-ה-ל. מה לעשות, במצב היום, דעת קהל מאוד חשובה. לשיקום התיירות, הכלכלה, לעזרה כלכלית וצבאית ממדינות אחרות- אנחנו לא רוצים שישנאו אותנו. באסה. אבל ככה זה.

    הגב לתגובה זו

    • מוסר יהודי

      נביא, 06/08/06 11:15

      זה העניין או אנחנו או הם

      הגב לתגובה זו

    • את חייה בעולם משלך. ביום בו המשפחה שלך חס ושלום תחוסל..

      צפוני, 24/08/06 15:15

       נדמה לי שתגיבי אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    חיים, 31/07/06 21:12

    כל מילה אמת

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני אומר זאת כבר 6 שנים

    אסף, 27/07/06 12:01

    בשש השנים האחרונות אני אומר את אותם דברים :

    היציאה מלבנון היא טעות. מוטב לשלם מחיר של מעט חיילים מתים ושהעורף יוכל לנהל חיים נורמליים.

    אם הייתה אופציה אחרת, של מו''מ אמיתי - ניחא- אבל החיזבאללה מצהיר בריש גלי, שמטרתו השמדת הישות הציונית ושחרור כ ל פלסטין הכבושה, לא קווי 48' לא 67' - כל פלסטין.

    אם אהוד ברק לא היה יוצא מלבנון בבת אחת וגורם להתמוטטות צד''ל היו לנו לפחות מעט בני ברית בלבנון, כיום אין לנו אף בני ברית....

    אהוד ברק, צא מהחיים הפוליטיים, סיבכת את מדינת ישראל קשות, הראה אומץ והתפטר

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אזרחים מגוייסים

    בר יעקב, 27/07/06 07:29

    אין לנו האזרחים כל ברירה.
    לקבלת תשובה מדוע, אני מפנה את תשומת לב הפרופ' לספרה של העיתונאית פלאצי אוריאנה ''הזעם והגאווה'', ואז תבין הכל.
    אין לנו ברירה.

    הגב לתגובה זו

    • באמת?אין לנו ברירה?

      מיכל, 27/07/06 09:01

      באיזה מקום היו האזרחים מקבלים בצייתנות את קרבנות השלום המתפוצצים תדיר בבתי קפה, אולמות שמחות ואוטובוסים בשל הטענה כי ''העולם'' לא יסלח לנו אם נפר את ההסכמים וניכנס שוב לאיזורים שבשליטה פלסתינית?

      האם לא היתה ברירה אחרת אלא להקיז את דמם של עוד ועוד אזרחים?

      ואם אכן לא היתה כל ברירה מדוע דווקא הפיגוע במלון פרק שבר את גב הגמל? רציחת תינוקות בשכונת הבוכרים, השמדת ילדים בדולפינריום או מחיקת משפחות במסעדה בחיפה ובסבארו בירושלים חמורים פחות?

      שים לב כיצד אמצעי התקשורת מסקרים את מותם של חיילים לעומת הידיעות המצומקות על מותם של אזרחים מקטיושות (אין תמונה, אין להם משפחות שבורות, אין להם סיפור חיים) - כדי להבין שמשהו כאן לא בסדר: מותם של חיילים הוא כואב ונורא, אך מותם של ילדים, זקנים ונערים הוא נורא לא פחות (ואפילו אולי מעט יותר, בהתחשב בכך שיש מי שאמור להגן עליהם)?

      הגב לתגובה זו

      • למיכל- מסכימה איתך לגמרי!

        גאיא, 04/08/06 06:08

        רק אחרי שכתבת שמתי לב לזה שזה הדהים אותי- איך מסוקרים מות 3 חיילים בתקשורת, מול 8 אזרחים הרוגים. זה כל כך מדהים ההבדל. ומסביר למה 30 חיילים הרוגים בשנה בלבנון היה ''מחיר כבד ובלתי נסבל''- ואילו אזרחים הרוגים ופצועים (כמה מאות ב-3 שבועות האחרונים) זה מחיר סביר. 4 אמהות תרמו לזה מאד.
        בתור תושבת נהריה , שחושבת שמגיע לילדי הקטנים חיים בטוחים ושלווים בביתם - בדיוק כמו לתושבי המרכז (שחיים כמו בשוויץ ורואים את הצפון כמו בוסניה)- אני חושבת שהצבא חייב לעשות את עבודתו בלי להתחשב ברגישות בדעת הקהל, ובלי לספור כרגע קורבנות.
        אחרת אין למדינה הזו סיכוי לשרוד.

        הגב לתגובה זו

      • שלא לדבר על הסיקור שניתן להרג ערבים

        אחת מכאן, 06/08/06 00:22

        תמיד בקלואוזאפ , תמיד זעקה ושוד ושבר, ואצלינו? כלום. לנו לא כואב להפצע, לנו לא קשה לשבת במקלטים, לנו לא קשה להיות פליטים מחוץ לבית הרי אנחנו יהודים ונועדנו לסבול....

        ברוך השם שהעם שפוי, ובעזרת השם הוא ירים את ראשי וישתיק את התקשורת התל-אביבית המנוונת

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    התפלאתי בתחילה

    חניתה, 27/07/06 01:14

    התפלאתי לבחירתך, אך תיקנת את דבריך ולכן אני מסכימה איתך, שעדיף לנו לחיות על רמת חיים נמוכה יותר בלי טילים על הראש (מתוך ניסיון אישי) מאשר להיפך. לא ייתכן שנתחשב יותר מדי במוסריות מליצית, ולא נפתח לעצמנו מטריה של בטחון מעל ראשינו גם במחיר גבוה יותר ללבנונים, כי בלי שמיים נקיים (מטילים) ניחנק כולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מלך!!!!!!!!!!!!

    רועי, 26/07/06 14:39

    חברים אחד המרצים הכי תותחים שיש באחריות......

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תודה לד''ר חצרוני, הקול השפוי במערכת

    דנה, 26/07/06 12:10

    סוף סוף אדם שמוכן להזכיר מי מגן על מי במדינה נורמלית: הצבא על העם ולא להיפך. בשנים האחרונות התרגלנו שהעם צריך להגן על חייליו ולכן נסוגים שוב ושוב, עד שבאמת לא תהיה לנו מדינה. צריך להתפלל שלא יהיו יותר קרבנות. אף אחד לא רוצה לראות חיילים הרוגים. . אבל צריך להגן על העורף מפני האויב האמיתי: הטרור הערבי המפלצתי.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    טעות הקלדה שלי

    אמיר חצרוני, 26/07/06 08:07

    אני כמובן תומך ברמת בטחון כמו בשוויץ עם רמת חיים כמו בבנגלדש ולא רמת חיים כמו בשוויץ עם רמת בטחון כמו מפרץ חיפה ביום קטיושות.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לדר' חצרוני.

    צ______________, 26/07/06 07:26

    מה הפיתרון שלך? חוץ מהתקפלות כלפי החיזבאלה.

    הרי אף אחד מהדרג המדיני או מהדרג הצבאי לא מעוניין שאזרחים יהיו לבשר תותחים.

    זה נכפה עלינו.
    ואם לא הינו פועילם בעת הזו.
    אז הינו צריכים לפעול בעתיד בכח יותר גדול עם אבידות גדולות מאוד.

    עוד דבר.
    עצם העובדה שכל העולם תומך בנו ובכלל זה גם חלק ממדינות ערב. זה אומר הרבה.

    ועם כל הכבוד לרקורד שלך.
    היה כדי שתעלה נושא יותר מעניין ומועיל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      אריק, 26/07/06 18:10

      קול שפוי האיש צודק

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    יותר טיפש מן הפרופסור הממוצע

    גיחיגיחי, 26/07/06 06:19

    והוא אפילו לא פרופסור

    הגב לתגובה זו