• 197.

    אוהב נשים ישרות.................

    שלומי, 28/07/06 12:09

    היום כל אשה מצאה שיטה.להתלונן על הטרדה מינית ולא משנה מה הסיבה.אתה תאמר בוקר טוב לבחורה זו הטרדה.תאמר לה את נראית סקסית זו הטרדה.הגיע הזמן נשים חסודות להפסיק עם המעשה המגונה הזה.מי לימד אותכן לנהוג כך?חברות הכנסת שנראות כמו גרוטאה ומתות שגבר ייגש אליהן?או אלה שיודעות שאפילו ניתוח פלסטי לא יעזור להן.תפסיקו לעשות מכל מחמאה או נשיקה פיל.אם תמשיכו כך תשארו בלי גברים ואז מצבכן יהיה רע ומר.

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    עלילה - וזה ברור

    אלי, 26/07/06 05:55

    ניסה לבצע שינוי במערכת

    מוזר מדוע אנשים בארץ עדיין מאמינים לסיפורים האלה

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    Ramon we all know you did it, its about time.. (ל''ת)

    more 2 come, 26/07/06 03:06

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    very weird how so many are for him, (ל''ת)

    think..., 26/07/06 02:35

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    זה נראה כמו משהו יזום...

    יצק מקומי, 26/07/06 01:53

    השתלשלות הסיפור מוזרה משהו..
    בחורה באה אליו ויוזמת צילום..
    נותנת לו את הטלפון שלה..
    ומיד אחרי זה מתפתח לו סיפור על הטרדה..
    אני לא חסיד של רמון ולא הצבעתי למפלגתו אבל הסיפור מריח לא טוב..
    יש לבדוק מה הקשר בין זה לבין דעתו על בייניש,
    כשלרבים בציבור כמו לי אין אמון במערכת המשפט, לא אתפלא אם יסתבר שהסיפור הזה יזום,
    על כל המשתמע מכך..
    ובכלל נמאס להיות שבוי בידי נשים העושות שימוש ציני בחוקים שנכתבו בטפשות, ויביאו בסופו של דבר נזק לנשים שאכן נפגעו.

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    182- אולי תגלה לנו גם את העלילה הבזויה הזאת? (ל''ת)

    נשר, 26/07/06 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    בכל אתרי החדשות רוב מוחץ בעד רמון. למה? (ל''ת)

    מספיק עם עלילות, 26/07/06 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    ראו ההבדלים ביחס התקשורת לרמון בהשואה להתנפלות על הנשיא.

    ברוך, 26/07/06 00:05

    על הנשיא לא התלוננו במשטרה. וגם הוא לא דבר על כיון של הטרדה. ואיך התקשורת דחפה והשמיצה והעמידה עמוד תליה לנשיא עוד טרם חקירה.
    בעוד שאהוב לבה של התקשורת רמון זוכה ליחס מדהים . בטלביזיה הופיעה גברת סיבוני שעבדה אתו וקבעה . רמון לא יתכן לחשוב, לחשוד, שהוא הטריד או עשה מעשה כזה ,היא מכירה אותו. וכו' וכו' והאישה בוודאי יש לה אנטרס וכו וכו. והכתב כבר קובע עוד טרם שהחלה החקירה מפי דוברים במשטרה . שהם סבורים שהוא יצא זך ונקי בחקירה . אז בשביל מה חקירה.
    כדאי ששר המשפטים המכובד ישעה עצמו . עד לסיום החקירה . כמו כן כדאי לתקשורת לפתוח קו פתוח לתלונות נוספות שכנראה יהיו, ואותם להציג בהבלטה בעמודים הראשונים.ואז נחשוב על מדינה מתוקנת.

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    למגיבים: להיזהר מהגררות ללינץ בשר, אתם משחקים לידיה של הפרקליטות. (ל''ת)

    לא הכל תמים..., 26/07/06 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    אני זוכרת קצינה שהעלילה על המפקד שלה בצבא ובכתה בטלויזיה..

    עדן הנאנסת..., 25/07/06 23:53

    בסוף התברר שהיא מטורפת ושיגעה את כל המדינה סתם.
    היא באמת נראתה מטורפת שכאילו עשו לה היפנוזה, זוכרים?
    נאנסה אלק, עוד אונס כזה וכל הנשים היו עומדות בתור אחריה...
    זונה בת זונה!
    חסרות מטורפות עם אינטרסים?
    צריך לפורר את אירגוני הנשים שמעניקות תמיכה ללא סייג גם כשמדובר בעלילות שוא

    הגב לתגובה זו

    • למה לא מפרסמים את שמות המתלוננות לאחר שנבדק שזו עלילה? (ל''ת)

      ?, 26/07/06 22:21

      הגב לתגובה זו

  • 187.

    אך איפה איפה הן הבחורות ההן..

    עובדיה, 25/07/06 23:49

    פעם דיברו אמת בכדי להרשיע ולהעניש, היום מעלילים בשם החוק וכך נוקמים.
    מגיע לרמון, מגיע לקצב, ועוד היד נטויה.
    לא שאני מאמין למתלוננות, אני רק חושב שזה יאיץ את תיקון החוקים המפלצתיים שחוקקו בשנים האחרונות כנגד הגברים, בשם השיוויון.
    כעת הגברים צריכים להלחם על השיוויון.

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    רמון, כואב לי עליך ואני מאמין לך והכל זאת...

    אלי, 25/07/06 23:45

    מגיע לך!
    מגיע לך ומגיע גם לנשיא.
    כל עוד לא נפגעתם מן החוק הדרקוני שאתם חוקקתם נגד הגברים, לא הזיז לכם שיש גברים שנחקרים בגין עלילות שוא, ולא הזיז לכם שיש כאלה שבוודאי לא צלחה ידם להפריך את העלילה והם נמקים בבתי הכלא על לא עוול בידם.
    מגיע לכם ואני מקווה שיהיו עוד מתלוננות על עוד אישי ציבור חפים מפשע.
    רק כך ישונו החוקים.
    אגב, איך קוראים למתלוננת?
    לעלום לא נדע, אבל אותך הרסו לחלוטין!!!
    מגיע לך!

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    מטרידות שחקניות

    משה, 25/07/06 23:14

    את כל המטרידות שפתאום נזכרות .פספסו חתונה או תמיכה כספית יש להכניס לכלא לכמה שנים שם יחסרו להן ההטרדות.

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    הנשים הפכו להיות אבססיביות בכל מה שקשור להטרדה מינית!!! (ל''ת)

    אבססיביות נשית!, 25/07/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    כל המגיבים-אתם ממש נאיבים.זיכרו נאמן, קהלני, הנגבי

    משפטן, 25/07/06 22:12

    כל מי שניסה לעסוד סדר אחר באליטה המשפטית אכל אותה מיד. נפתח לו תיק הושעה מהתפקיד ואח''כ כולם זוכו, אבל הפסיקו לסכן את הגזע העליון אצלינו. רמון טעה בחומרה-התעמת עם בייניש ומועמדותה להחליף את ברק. התעמת עם ברק על בייניש, והנה הוא עומד לעוף ממשרד המשפטים כי ניסה ללכת נגדם. כמו כל אלה מהכותרת ובטח יש עוד כמה ששכחתי.
    אנחנו ללא ספק תחת רודנות עריצה של גילדה משפטית מסויימת, שכל מי שינסה להתעמת עמה או לכרסם בכוחה מסכן בראשו!!

    הגב לתגובה זו

    • אכן,כנופיית שלטון החוק.

      יגאל כהן, 25/07/06 22:40

      הפרקליטות שלנו,ציידי גולגולות.
      יש להקים ועדת חקירה ממלכתי לחקירת מעכרת המשפח.
      שר שמתעמת עם שופטי העליון ועם הפרקליטות,מוצא את עצמו עומד להיות מושעה,כי איזו פריחה אמרה שכשהוא חיבק אותה או נישק אותה,
      היא לא כל כך נהנתה ובכל מקרה,
      לא חתמה על כתב ויתור לפני החיבוק.
      זה בית זונות,לא בית משפט.
      זה ציד גולגולות,לא משפט.
      ויקו למשפט והנה מספח.
      ויקו ליועץ והנה רועץ.

      הגב לתגובה זו

    • מה?!השופטים מביימים תלונות הטרדה?! (ל''ת)

      ונשיקות ?!, 25/07/06 23:04

      הגב לתגובה זו

  • 182.

    כולם מודעים לניסיון האונס שהשתיקו לו לפני כמה שנים (ל''ת)

    ידוע, 25/07/06 21:52

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    הוא נראה טיפוס חלקלק ומלוקק בלי הגינות רבה... (ל''ת)

    ..., 25/07/06 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    אני לא מסמפט את רמון אבל. אני לא מאמין לבחורה.

    בנצי א, 25/07/06 20:25

    נראה לי שהרבה בחורות אהבליות מנסות לטפוס טרמפ' בצורה מכוערת ולהפליל גברים על לא עוול בכפם ,ובמיוחד על אנשי ציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    ככל שתיתגבר תופעת תלונות השווא נגד הח''כ, כן יטב לגברים! (כנסו!)

    הסיכוי לשינוי!, 25/07/06 19:46

    ככל שתיתגבר תופעת תלונות השווא נגד הח''כ, כן יטב לגברים!
    אתם שואלים מדוע? התשובה פשוטה, הח''כ הם למעשה מעין גילדה, אשר דואגת רק לאינטרס האיגואיסטי שלהם.
    ברגע שהח''כ הגברים יפגעו יותר ויותר, אז הם יפעלו לביטול החוק האנטי גברי, אשר בו תמכו.
    אני רק יכול לקוות, שעוד ועוד ח''כ יחוו תלונות שווא, ככה יהיה הסיכוי לשינוי.

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    זו רק ההתחלה - תלונות נוספות בדרך

    עיט, 25/07/06 19:05

    יש עוד כמה מתלוננות בקנה, ולא - ממש לא מדובר בעלילה כי אם בדפוס פעולה שחוזר על עצמו ושכל מי שבא עמו במגע מודע לו.

    כמה נשים ידועות מאוד (כתבות טלוויזיה, בכירות בממסד הפוליטי ועוד) כבר חשו לא פעם את נחת ידו הנשלחת - וזה עוד בפומבי וללא בושה. עכשיו אוזרות הבחורות הפחות מפורסמות ופחות בעלות בטחון עצמי עוז ומתחילות להתלונן. בימים הקרובים נשמע עליהן. למזלו - כמו למזלו של הנשיא שלנו - המדינה עסוקה בעניינים קצת יותר חמורים, אבל ''פרשת רמון'' רק החלה, והמנה הראשונה תוגש כבר הערב בטלוויזיה.

    שימו לב.

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    זכרון פנומינלי

    משה, 25/07/06 18:50

    המתלוננת בעלת זכרון פנומינלי,איפה היית 15 השנים האחרונות? טוב שהזכרון חזר אליך!!!!! אני מרגיש גועל לתלונות לאחר תקופה כזאת. לא חיית במדינה שהיה לך פחד להתלונן מיד

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    יום נקם ושילם למתועבי הגירוש (ל''ת)

    והיום רמון, 25/07/06 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    ככה ייעשה לאיש שלא מוכן להישמע להוראות הפרקליטות...עלילה!

    רמון, 25/07/06 18:43

    רמון, תחזיק מעמד!

    הגב לתגובה זו

    • צודק! צודק!!! (ל''ת)

      ל-176, 25/07/06 22:14

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    קדימה לכלא

    דן, 25/07/06 18:38

    רשימה חלקית :
    הנגבי . אפללו. רמון. רוחמה . עומרי.פרס.

    וזוהי רק ההתחלללה
    כל מי שנתן ידו לפשע הגירוש שלם ישלם.
    גם קצב כן גם קצב.

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    להעיף את המתועב לכל הרוחות גם אם זה חצי (ל''ת)

    חוקי, 25/07/06 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    הוא תמך בהתנתקות ובאוסלו ?

    סוף גנב, 25/07/06 18:37

    יש דין ויש דיין.

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    רמון, צריך להפגיז את צור וצידון מיד

    חיפאי מופגז, 25/07/06 18:32

    על מנת למגר את הירי של הטילים לחיפה וסביבתה אין מנוס מהפצצה מסיבית של צור וצידון ולהחריבם עד היסוד. יש להפוך את צור לעיר רפאים ולחסל שכונות שלמות בפצצות זורעות הרס ולא בפצצות חכמות שמורידות חדר חדר. רבי הקומות והבניינים כלל לא נפגעו. מספיק לפוצץ צלחות לווין. הטילים נורים מצור ואין מנוס מהשמדתה.
    אני קורא לאולמרט ולרמטכל לא להשתפן ולקבל רגליים קרות, להפסיק עם דיבורי הסרק ולהתחיל לקחת את העיניינים לידיים.
    מספיק אם ההתצדקויות המוסריות ופיזור הכרוזים והפחד מלירות אפילו בג'וק, הגיע הזמן להשיב את ההרתעה הישראלית גם אם הדבר יגרום (חלילה וחס גייוולט) להפרת אמנת גנווה (אוייייי).
    אי תקיפת הערים והריסתם עד היסוד תתפרש כחולשה ישראלית ותגרור את הסלמת פעולות החיזבאללה, פלישת סוריה וכניסת איראן למלחמה.
    הגיע הזמן להפסיק עם הפטפוטים ולהתחיל להשיג תוצאות ממשיות בשטח. עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי.

    הגב לתגובה זו

    • כדי להמלט מעונש הוא יתחיל לתמוך בהפסקת הפעולה בלבנון

      שחיתות, 25/07/06 22:34

      תשימו לב שאת כל התיקים (המוצדקים) נגד חברי הממשלה פותחים פתאום עכשיו.
      ידוע שכמעט כל הפרקליטות והבג''ץ נגועים בשמאלנות קיצונית נוסח אבנרי. הם מנסים ללחוץ, כדרך שלחצו (והצליחו) על אריק שרון.

      הגב לתגובה זו

  • 170.

    מקום הנשים במטבח ואין הטרדה מינית מבינים? (ל''ת)

    יואל, 25/07/06 18:31

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה (ל''ת)

      המפסקת, 25/07/06 18:57

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק, בחיי, אני עוד זוכרת את הימים ההם... (ל''ת)

      סביחה ג'דידי, 25/07/06 19:28

      הגב לתגובה זו

  • 169.

    אני לא מתומכי ''העבודה'' ולא מתומכי רמון אבל הפעם אני בטוח שזו עלילה (ל''ת)

    ונסיון סחיטה, 25/07/06 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    לחקןר את רמון ברגישות וברקות. כדאי לקרוא

    דוד, 25/07/06 18:21

    אם במשכן הנשיא נפלה שלהבת, איך לא תהיה בערה בכנסת.
    יש המומחים בשחיתות ויש המתעסקים עם הפקידות.
    אם הדבר נכון, יש לשלוח את רמון לבדיקות.

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    תתפטר

    dave, 25/07/06 18:20

    יאללה תתפטר! בושה שאתה שר המשפטים! דוגמה ומופת לכולנו עם התנהגותך המוסרית, חושב שמותר לך הכל כי קיבלת מנדט מהעם. בכל פעם שאני חוצה ברמזור אדום תופס אותי שוטר ונותן לי דו''ח. כנראה אם הייתי שר בממשלה היה מותר לי לעשות מה שבא לי בלי לדפוק חשבון לאשרחים הפראיירים. צריך למצות איתו את הדין ושיישב בכלא עם אנסים ורוצחים! ככה תראה מה זה חוק יא תחת.

    הגב לתגובה זו

    • תתפטר תתפטר תתפטר (ל''ת)

      אלמה, 25/07/06 20:11

      הגב לתגובה זו

    • מטומטמת כאשר מעלילים (ל''ת)

      אין קשר, 28/07/06 12:48

      הגב לתגובה זו

  • 166.

    רמון אתה שובב? (ל''ת)

    רפי, 25/07/06 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    כול הממשלה חרמנים

    איריס, 25/07/06 18:20

    ואיך אפשר לנצח במלחמה. שהדבר כך.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני. עם גברים חסרי טסטוסטרון לא נגיע רחוק

      ד''ר חרמן טסטוס, 25/07/06 22:39

      כשבחורות צועדות ברחוב חשופות שת ובטן עד גובה הערווה, אין כל פלא שהגברים מתחרמנים.

      הגב לתגובה זו

  • 164.

    אל תתנו למשטרה לטייח יש להעמיד את רמון לדין

    קראדי חשוד, 25/07/06 18:20

    נמאס כבר מפוליטיקאים שחושבים שהכל מותר להם

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    אני לא סובל את רמון אבל יש גבול לניצול הציני של כל מי שמחפסת כותרת

    יהודה, 25/07/06 18:15

    לא נעים לאמר אשמח אם יאלץ לעזוב את הפוליטיקה אבל כאלס בנות

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    להשעות אותו מיד לא מתבייש חילים ואזרחים נהרגים בצפון והוא נפשע?בושה (ל''ת)

    ציוני מובהק, 25/07/06 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    רמון תשעה את עצמך מייד! בושה וחרפה!

    דורית, 25/07/06 18:09

    שר משפטים שמבצע מעשה מגונה?
    לאן הגענו?!

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    חוק לא רשמי חדש במקומות עבודה - כנסו :

    המחוקק, 25/07/06 18:06

    חוק לא רישמי חדש במקומות עבודה:

    עובדת לא תשהה במחיצת עובד ממין זכר באותו החדר ללא נציגות נוספת של אדם אחד לפחות.

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    אם אומרים לבחורה שיש לה שיער יפה , האם זוהי הטרדה?

    דני ב., 25/07/06 18:01

    תשובה:
    לא , כל זמו שהאומר זאת איננו גמד...

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    מסכימה עם 71 - רמון מספיק מצודד כדי

    רותי, 25/07/06 17:59

    להשיג את מי שהוא מעוניין בה מתוך הסכמה הדדית, ולכן הספור תמוה!!
    אני מסנגרת עליו למרות שלגמרי אינו ''הטיפוס שלי'', לא בתואר הפיסי ולא בכוון החשיבה אבל השכל הישר אומר שיש מי שפרשה את משחקי החיזור שלו לגמרי לא בהקשר הנכון, וברור שיש לה אינטרס אישי ואף יתכן שהיא ''שתולה''.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    רבי חנניה בן עקשיה אומר. רצה הקב''ה לזכות את ישראל. ולפיכך הפך אותם

    בר-כנען, 25/07/06 17:55

    לח'רמנים ולזננים. שנאמר. ועמך ירשו את בתי הסוהר בהמוניהם ובעיקר ראשהם. ולפיכך. ''ירבו-מצוות-ומעשים-טובים''. (וקדיש על ישראל).

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    איש נאלח (ל''ת)

    לא מפליא, 25/07/06 17:49

    הגב לתגובה זו

    • נאלח אתה, שמגיב כך. אפילו המשטרה לא יודעת עדיין את העובדות (ל''ת)

      גלאי מסריחים, 25/07/06 23:47

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    בדיחה- איציק מרדכי, קצב ורמון נבחרי העם!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גלי, 25/07/06 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    רמון שלח את בהירה ברדוגו כמליצת יושר בערוץ 1 (ל''ת)

    ערוץ 1 בבעלות, 25/07/06 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    נו באמת

    כ.מ., 25/07/06 17:44

    נו באמת מה קורה היא נתנה לו את מספר הטלפון שלה ועכשיו היא מתלוננת, צריך לחקור טוב טוב מה קורה אולי יש איזה חידק בכנסת של הטרדות מיניות, לחידק הזה יש כדור.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    ''ידידה''

    עמי, 25/07/06 17:39

    לא להתרגש,זו לא הפעם הראשונה,עוד יתגלו הרבה ''מעשים טובים'' של הנחש הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אין מצב

    רובננקו, 25/07/06 17:38

    לא יכול להיות לא היה ולא יהיה נבחר ציבור ישראלי לא יעשה כדבר הזה

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    כדאי לשים לב

    אבי, 25/07/06 17:37

    ''האירוע שבגינו הוגשה התלונה התרחש, ככל הנראה, במסיבת שחרור שהתקיימה בכנסת לפני כשבועיים. לטענת חלק מהמשתתפים האירוע, יזמה המתלוננת פנייה לרמון, ואף ביקשה להצטלם איתו. לדבריהם, מאוחר יותר הוא ניגש לחדר סמוך כדי לצפות בטלוויזיה, שם עמד כשדלת החדר פתוחה לרווחה. לטענתם, הצעירה הלכה בעקבותיו, העניקה לו נשיקה ואף מסרה לו את מספר הטלפון שלה.''
    אולי שרמון יגיש תביעה? הרי היא נישקה אותו

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    כל בחורה עלובה תופסת טרמפ על גל התלונות. בחורות מושחטות (ל''ת)

    כפיר ברק, 25/07/06 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    ספין של אנשי רמון

    יס מן, 25/07/06 17:24

    כדי להסיט את האש מדברים חמורים יצרו אנשי רמון מצב שכנראה אינו אמת .
    אם יתברר שהדבר אינו נכון הרי אח''כ לכשיתגלו דברים אחרים (שכנראה עומדים לצוץ) יבואו אנשיו וינסו להצילו ע''י הצגת מקרה זה כעלילה והמקרה הבא כהמשכה .
    מה שנקרא - הפוך על הפוך .

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    יש לפרסם את שמה של המתלוננת

    רוני, 25/07/06 17:19

    יכול מאוד להיות שהיא רוצה להפליל אותו
    והיא יודעת שאותה לא יפרסמו.

    אז מה איכפת לה להכתים אדם והיא תצא נקיה מהפרשה, הרי את שמה לא יפרסמו.

    ובכלל זה נהפך למודה שיותר ויותר נשים מתלוננות על גברים כי הן יודעות שאותן לא יפרסמו.

    לכן אני חושב שמן הראוי שיש לפרסם גם את האשה המתלוננת כדי שכל אשה תדע שאם היא רוצה להכתים שמו של אדם במקרה והתלונה שיקרית אזי גם שמה יפורסם וידעו כולם שהיא רצתה להפליל אדם כשר וזה כולל גם את מקרה הנשיא
    ושאר מיקרים.

    שוב יש לפרסם את שמה של המתלוננת
    ואפילו חובה למען ידעו וייראו.

    ומי יתן וכולנו נהיה צדיקים והשלום והברכה תשרה עלינו ועל כל בית ישראל - אמן!

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אנחנו זבל של עם. נקודה! (ל''ת)

    משה, 25/07/06 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    הכי בטוח - להעסיק מזכירים ולא מזכירות - סכנת נפשות!!! (ל''ת)

    סכנת נפשות!!, 25/07/06 17:17

    הגב לתגובה זו

    • גיוס מזכירים

      מיכל, 27/07/06 03:33

      גיוס גברים בתפקיד מזכירות לא יפתור את בעיית ההטרדות ..
      הם גם יוכלו להאשים את השרים או הבוסים בהטרדה, כבר היו דברים מעולם... והשרים בנוסף יצטרכו להוכיח שהם סטרייט:)

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    לא צריך להאמין

    רק, 25/07/06 17:14

    מי שרואה אדם שכל הזמן מחייך בצורה דבילית לבחורות, מניח ידיים ללא הפסק, ''מחבק'' ונדבק (ממש בלי קשר ורמז לכלום) לא נאמין עליו? זאת, בלי קשר לעובדה שהמערכת הפוליטית מלאה נשים שחושבות להתקדם בכל מיני דרכים שאין הן יודעות לאן יובילו בסופו של דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    נמאס כבר מכל הנשים שמתלוננות סתם.

    מעלילות לכלא, 25/07/06 17:10

    ואם יש אמת בדברים אני מתנצלת מראש!
    כל אישה שמסתבר שהעלילה על גבר יש לכלוא אותה! ואין דבר כזה שאי אפשר לדעת- או שהוא אשם בהטרדה מינית או שהיא אשמה בעלילת מעללי שווא ואז חובה לכלוא אותה ופתאום מספר תלונות השווא יצנחו. זה עושה עוול לנשים שבאמת הוטרדו וצריכות לעבור מסכת ייסורים בגלל אותן טיפשות שחושבות שזה חוויה או לא יודעת מה.

    הגב לתגובה זו

    • לחוקק חוק לעונש מינימום על תלונות שווא!!! (ל''ת)

      עונש מנימום!, 25/07/06 19:29

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    היא בטח אוהדת מכבי תל אביב (ל''ת)

    לב אדום, 25/07/06 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    הוא כזה חתיך שיטריד אותי (ל''ת)

    הומו, 25/07/06 16:49

    הגב לתגובה זו

    • ;-) (ל''ת)

      PRS, 25/07/06 18:39

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    משאלת לב: שכל הח''כ הגברים, שחוקקו החוקים הנ''ל, יהיו במצב של רמון! (ל''ת)

    משאלה, 25/07/06 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    קצב הביתה

    אדרי, 25/07/06 16:42

    עבד כי ימלוך.... גנב את הנשיאות במירמה ובשקר והוריד את מוסד הנשיאות לדרגה נמוכה ומבישה.
    לך הביתה ועל תמשיך לבייש את עצמך.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    נראה לי שזו בייניש בפעולה!!!

    מיכאל, 25/07/06 16:40

    אני לא סובל את חיים רמון ומתנגד לדיעות פוליטיות שלו, אבל נראה שהפעם מאפיה משפטית שוב בפעולה!
    לפי דעתי אין מנוס מלפזר את בית משפט עליון על ידי חוק בכנסת (אפשר לעשות את זה אחרי המלחמה, אגב...) ולבנות כל המערכת מחדש - אנחנו שומעים שיש מחנות, שבייניש חוסמת מועמדים לעליון בדרכים פסולות ולפי אינטרסים האישיים שלה, שיש יחסי תגמול (אני אפסול את מועמדשנוא עלך, את תפסלי אתמועמד שנוא עלי) בינה לבין שופט ברק!
    כנסת צריכה להתערב! אני הייתי קורא לשר המשפטים להקפיא את כל מינויים עד סוף הלחימה בצפון!

    הגב לתגובה זו

    • מיכאל מבין את העניין על בוריו!!!

      משפטן, 25/07/06 22:18

      כל מלה בסלע ואלה רק חלק מהמילים, אנחנו תחת רודנות ועריצות של קליקה קטנה ששוחטת כל מי שמצייץ שמתכוון להתנגד לה.

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    חיים ומוות ביד הלשון.מדוע לרוץ

    סר''ן שמועתי חזר, 25/07/06 16:38

    לתקשורת לפני שנבדק ואושש המידע?

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    נשים נמאסתן

    אישה פמיניסטית, 25/07/06 16:30

    אני אישה ואישה פמיניסטית שדוגלת בחופש שיוויון האישה וכבוד לאישה. אבל באמת די מספיק אתן משניאות את עצמיכן על הציבור. מה זה צריך להיות ? אופנה חדשה? מה זה השטיות האלה. אני מרחמת על אותה בחורה שהיא תתבדה היא תלך עם הזנב בין הרגליים. ולפי דעתי צריך להעניש אותה על הוצאת דיבה. חיים רמון במקרה אני מאמינה שהכל שקר וכזב. בחורות משעמם להן והן מנסות להתפרסם בכל דרך. צריך לשים לחוק הזה רגליים וידיים ולא לתת לכל פושעת ושקרנית להרוס לבן אדם את החיים. יש מקרים של אונס זה כבר משהו אחר. ואתם יודעים מה? אל תתפלאו נשים אומללות שלא ירצו להעסיק אותכן במקומות עבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    בטח מושתלת של חברי מפלגת העבודה

    לא יכול להיות!, 25/07/06 16:29

    המושחתים שעושים הכל שפשעיהם החמורים מאוד לא יחשפו משום מה דווקא בפשע אמיתי היועץ המשפטי מתעלם! לבד מזה מי אשר מכיר את השר רמון יודע שהוא בחיים לא יעשה שטויות. עבדתי בעבר עימו וכל הסיפור הזה לא לעניין והמטרה שלו הסחה של אינטרסנטיים בפרוש הסחה....

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    כנראה שחשוד בהטרדה מינית

    טליה, 25/07/06 16:29

    זה הסטנדרט ! ? מי שלא חשוד הוא החשוד האמיתי !

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    וואי .. (ל''ת)

    יעקובה, 25/07/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    רמון חייב להשעות עצמו מתפקיד שר משפטים חייב להיות נקי ללא רבב

    שומר החוק, 25/07/06 16:23

    במידה והאשה שבה בוצע המעשה המגונה תתלונן במשטרה ואכן יש עדים לכך שיצאה בוכה מהמשרד המשטרה חיבת לבדוק האשה בפוליגרף במידה ותצא דוברת אמת רמון חייב להשעות עצמו מתפקיד שר המשפטים ואין צורך אפילו לחכות עד שיוגש כתב אישום. איך שר משפטים יכול להיות מעורב במינוי שופטים וכל עניני המשפט והצדק כשמעל ראשו מרחפת עננה כזו??

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    אני לא מתומכי העבודה או השר רמון. אבל נראה שהשתן עלה בזמן האחרון

    לראש של, 25/07/06 16:22

    מה קורה כאן?? בתחילה חשבתי שמנהיגי ישראל הופכים להיות עברייני מין היסטריים!!!!
    אבל הקש הזה כאן מעלה אצלי תהיות?! אולי כל המיניות הזו הופכת להיות מעין נשק חם (מה זה חם - ''רותח!!!'') של ''נשים'' כנגד גברים בכלל ובעלי עמדות בכירות בפרט!!!
    אם אני צודק, אני עצוב קודם כל בשביל הבנות שכן סובלות מהטרדות מיניות.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    להרעיד את אמות הסיפים???

    אלימור, 25/07/06 16:18

    כשנשיא המדינה חשוד בהטרדה מינית ושום אמת סיפים לא רעדה, כששופט בית משפט בישראל סובר ומפרסם בהחלטתו ,כי ילדה בת 6 כנראה נהנתה מאונס חוזר ונשנה של אביה - ולא רעדו שום אמות סיפים - אז עוד שר עוד ח''כ עוד בכיר במערכת הפוליטית חשוד בהטרדה מינית - next!!!

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    אי אפשר שלא לשים לב שהאשכנזים פתאום מגנים עליו

    אאאא, 25/07/06 16:15

    ועל משה קצב הוציאו את כל מה שיש ולהזכיר: נגד קצב אפילו שלא הוגשה תלונה...

    זה לא כל האשכנזים אבל אלה שכן חייבים לעשות חשבון נפש.

    הגב לתגובה זו

    • מה הגזענות הזו?

      מזרחי גאה, 25/07/06 22:15

      אני מזרחי ונמאס לי מאפסים גזענים וחסרי בטחון שמגיבים בכל מקום על פי עדתיות.
      צא מזה! שנות החמישים נגמרו ולכל אחד סיכוי שווה, גם לך ולי!

      הגב לתגובה זו

      • אתה חי בבועה, גיזענות היום הרבה יותר מתוחכמת. (ל''ת)

        .., 25/07/06 23:42

        הגב לתגובה זו

  • 128.

    מעניין, בגלובס ו-NFC, התלונה היא בגין מעשה מגונה. בכל האתרים מתומכי

    כבשה תוהה בקול, 25/07/06 16:14

    קדימה הידועים באתרוגיותם, המדובר בהטרדה מינית בלבד. מה פשוט מלבדוק את מהות התלונה כפי שזו נרשמה במשטרה? כנראה שלכמה עיתונאים, גם זו משימה הקשורה ביחסי ציבור ופוליטיקה. לי על כל פנים - אין ספק מה רשום בתלונה כפי שזו הוגשה.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    חלק מהבכירים אין להם מה לעשות חוץ מחשדות נגדם בהטרדות מיניות (ל''ת)

    טטט, 25/07/06 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    דרכים אחרות להתעלל בנשים

    שויתי, 25/07/06 16:03

    סיפור הרבה יתר ענייני פה הוא איך שבזמן האחרון השר רמון חותר לייפות את כוחם של דיינים רבניים חרדיים המחמירים על נשים עגונות ומסורבות גט, וזאת כדי לסגור חשבון עם הציונות הדתית בעקבות ההתנתקות. זאת, למרות שיש גם רבנים ציונים דתיים שיצאו נגד סרבנות ואפילו בעד ההתנתקות. וכרגיל הנשים תשלמו את מחיר השחצנות של הפוליטיקאים והרבנים.
    רבנים מתונים שפנו למשרד שלו לדון בנושא זכו לאלימות מילולית מטעם לשכתו. נחמד.

    הגב לתגובה זו

    • רק זה שווה תחקיר (ל''ת)

      אלמה, 25/07/06 20:10

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    רמון ניסה לעשות סדר במערכת המשפטית המושחתת בישראל. אז מתלבשים עליו. (ל''ת)

    עורך-דין, 25/07/06 16:03

    הגב לתגובה זו

    • סדר?! ביה''ד הרבני זה סדר?!

      אלמה, 25/07/06 20:14

      שלא תדע אף פעם מה זה להיות עגונה

      הגב לתגובה זו

      • היותך עגונה לא הופך אותך לחכמה או צודקת

        רחמן, 25/07/06 22:22

        מדברים על סדר במע' המשפט הכללית. לא מדברים עליך ועל בתי הדין הרבניים. אם היית יודעת כמה עוול נעשה בבתי המשפט הרגילים שלנו -בתעבורה, פלילים, אזרחיים היית רואה שכולם אותו דבר- אולי בתי הדין יותר טובים כי לפחות מנסים לעשות צדק ולא רק משפט.

        הגב לתגובה זו

  • 124.

    מעניין אם מישהו הטריד מינית איי פעם את דליה איציק או זהבה גלאון? (ל''ת)

    זעקי ארץ טבריה, 25/07/06 16:01

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך? גם לסוטים יש קו אדום ! (ל''ת)

      חחחחחחחחחח, 25/07/06 21:09

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    הפרקליטות רודפת את רמון ולא בוחלת באמצעים-מאז שהתבטא נגד בייניש (ל''ת)

    זיוה, 25/07/06 16:00

    הגב לתגובה זו

    • תפסת את השור בקרניו גברת

      right, 25/07/06 22:24

      כמו עם נאמן, הנגבי, וכל מי שניסה לעמוד מול האליטה השלטת.

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    שר משפטים חשוד בהטרדה מינית?חשבתי שרק נשיאים?רחמנא ליצלן! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 25/07/06 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אם אתה לא שם

    ל''ק, 25/07/06 15:54

    אם אתה לא שם, אתה לא קיים.
    לעצם צורת הפירסום: מה החידוש בידיעה על הנשיא? אלו ''חדשות'' עתיקות, והרשו לי לחשוב שפירסמתם אותן מסיבות פוליטיות.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    עוד ''ספין'' של קדימה בכדי להשכיח את מצבנו החמור במדינה.

    SHIMON, 25/07/06 15:53

    ב ''קדימה'' נמצאים אלופי ה''ספינים''. הם נמנים על פליטי ''הליכוד'' ו ''העבודה''. כמובן,שיש כאלה גם במפלגות האם שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    חיים תרגע...זהבה גלאון ירדה למקלט (ל''ת)

    אלון, 25/07/06 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אם בארזים נפלה השלהבת מה יגידו אזובי הקיר...

    צבי, 25/07/06 15:49

    כיף לו לרמון. משכורת טובה. אוכל טוב. מעמד וכבוד. וגם נשים. שכחתי. גם וולבו. גם אני רוצה!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אם ייצאו עוד בנות-זה יהיה אמין. כי מטרידנים הם סדרתיים .זה אופי (ל''ת)

    קצב-המלחמה לא, 25/07/06 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    טוב שזה קרה לשר שבכוחו לשנות את החוק

    יותם, 25/07/06 15:48

    קדימה רמון. צריך לעשות שינוי עמוק בחוק נגד הטרדות מיניות. במקביל צריך להעניק כלים חוקיים לשפוט ולהעניש בחומרה מגישות תלונות שווא בגין הטרדות מיניות ובכך עלולות לגרוס ולנפץ לרסיסים כבודו של אדם מערכות היחסים שלו עם בני משפחתו מעמדו המקצועי וכו.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    הטרדות מיניות

    דניאלה, 25/07/06 15:47

    לפי דעתי יש בנות שעוברות את גבול הטעם הטוב, היום הגענו למצב שאין כמעט מגע יד בין ידידים חברים וכו' וחברים לעבודה, וכל זה מי תוך פחד שלא יתלוננו על הטרדה מינית, ויש בחורות שכל דבר הוא כבר הטרדה מינית, וכך הם מצליחות לקלקל יחסים בין בני זוג נשואים ולהרוס עולם ומלואו. לאיפוא הגענו, בחורות נזכרות מה היה לפני 15 שנה ו-20 שנה? איפוא הייתן אז, מענין מי הפרובוקטיבי, אני לא אומרת יש גם יוצא מן הכלל, אבל אם הנערהף, הבחורה,ף האשה היא מספיק בוגרת לא תגיע למצב של הטרדה.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    זו לא היחידה....יהיו עוד מתלוננות. נכון חיים ? (ל''ת)

    יוגב, 25/07/06 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    נו, באמת! אולי באמת נעשה הפרדה בין המינים וגמרנו!!

    אישה, 25/07/06 15:47

    הגענו למצב שגבר לא יכול להגיד מילה או לגעת באישה בלי להסתכן בתלונה מינית!
    אז בואו נפריד בין גברים לנשים וזהו!

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הפכת להיות הסמן הימני של הממשלה (ל''ת)

    אתה תשלם על זה, 25/07/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    קצב, רמון ויש עוד הרבה - נאכל את העוגה שבישלנו בדמות חברה מעורבת (ל''ת)

    החרדים צדקו!!!!, 25/07/06 15:46

    הגב לתגובה זו

    • מעורב ירושלמי זה טעים!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      רבי נחמן, 25/07/06 17:55

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    עוד אחד לחבורה (ל''ת)

    רן, 25/07/06 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    גברים הגישו תלונות על על ההטרדות שנשים מטרידות בעבודה- לא יתכן שכל

    כאשה לגבר, 25/07/06 15:41

    מבט או כל מילה יכולה מישהי להרוס בית עבודה ועולם ומלואו

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    משפט או משפח

    דינה דיין, 25/07/06 15:40

    בל נשכח את הקשר לבחירת שופטי ביהמ''ש העליון ובחירת היורש של השופט ברק. המדליף רוצה להשפיע על בחירת שופט/ת מסויימת ע''י הכפשת רמון.

    הגב לתגובה זו

    • עצוב אבל נדמה שצודקת. (ל''ת)

      רק לא בייניש, 25/07/06 17:58

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    מעניין שתומכי השר יודעים מתי איפה ואיך זה קרה

    חיים, 25/07/06 15:39

    אוילי .
    הרי בד''כ הטרדות כאלו לא נעשות בפרהסיה .
    והחקירה היא סודית .
    מהיכן תומכי השר יודעים הכל .
    מסקנה - הם סתם מקשקשים , דבר שמגביר יותר את החשד .

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חיים לא יפה...אתא שמלאני (ל''ת)

    אפרת, 25/07/06 15:38

    הגב לתגובה זו

    • אפרת שתי מילים שתי שגיאות

      מורה, 25/07/06 18:19

      אולי תנצלי את הזמן לעבור על ספרי לימוד של כיתה א'

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    הגיע הזמן שנשים ילכו לכלא על תלונת שווא

    עיניים פקוחות, 25/07/06 15:36

    רק אז יפסק המצעד המטורף הזה של כל הנעלבות למיניהן שמעלילות עלילות שווא על אנשים. אנס חייב לשבת 20 שנה בכלא. מי שהתלוננה לשווא צריכה לשבת 25 שנה על רצח אופי.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לקרוא לבייניש לחקירה. היא בטוח שקורה לזה

    רמון, אתה הבא, 25/07/06 15:34

    רמון, אתה עוד תצטער על כל הצרות שעשית לבייניש ולדעתי זאת רק ההתחלה. חבל, דווקא חשבתי שאיתך לא יתעסקו (בכל זאת אתה איש שמאל) ושסוף סוף יהיה בימ''ש עליון מגוון יותר.

    הגב לתגובה זו

    • הייתכן? (ל''ת)

      הדס, 25/07/06 18:00

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    כל מי שעזר להתנתקות סופו יהיה רע ומר. (ל''ת)

    נביאה, 25/07/06 15:33

    הגב לתגובה זו

    • בטח את כל כך מכוערת שאפילו עיוור לא יטריד אותך.

      דני ב., 25/07/06 17:59

      הקנאה אוכלת אותך כנראה.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    חיים רמון

    SSSSSSSSSS, 25/07/06 15:32

    לכל הממהרים להסיק מסקנות.
    איך אפשר להבין שהיו דברים מעולם. לטעמי, רמון אינו עושה רושם שהוא כזה. אני לא מאמינה שהוא יטריד נשים ויסתבך. זה לרדת לתחתית הרמה האישית והוא לא יעז לחשוב אפילו על הטרדה מכל סוג שהוא.
    על אף שאיני מכירה אותו אישית, לעניות דעתי, סתם עוד אחת שמחפשת ''תשומי'' ו/או אולי להרוויח בקלי קלות כסף ע''י תביעה לפיצויים על עגמת נפש וכל הכרוך בכך.
    על אף שאני אשה ואיני באה בשום אופן לגונן באופן גורף על גברים, כי אני יודעת שלגברים לא חסר והם כן מטרידים נשים בלי לחשוב פעמיים, אבל תלוי מי הוא האדם שיש לו חוצפה להטריד מינית. לפחות לא רמון.
    סוף דבר, אין למהר לחרוץ את דינו ולקבוע שהוא מטריד. חכו חכו בסבלנות. בסוף האמת תצא לאור.
    יש לקוות בשבילו ובשביל דומיו שלא היו דברים מעולם.
    אולי היא התחילה איתו ובגלל שלא הלך לה היא החליטה לנקום. הכל יכול להיות. האמת נמאס לנו כבר לקרוא כמעט מידי יום ביומו על הטרדות מיניות ובאמת זה הפך להיות ''אופנה'' ודבר שבשיגרה.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אולי עכשיו יבטלו את החוק הדפוק הזה..''הטרדה סחיטה ''

    אזרח, 25/07/06 15:31

    בדיוק כמו התלונות ללא שחר כנגד הגרושים של הנשים ..במשטרה ובהוצאה לפועל...תלונות ללא הרף בלי נסיון אף פעם לפתור את הבעיות האמיתיות תמיד בורחות מזה...לתביעה

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אתם רואים לא רק העורף מצטיין בכושר העמידה שלו? (ל''ת)

    עורפה, 25/07/06 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ראית, תבין שצריך ךתקן את החוק המפלה הזה של תלונות נגד הטרדה מינית ל

    אזרח, 25/07/06 15:28

    לכל פלוצה שבא לה שלא נתת לה את מה שרצתה...

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    תלונות שווא!!! - הגיע הזמן לעונש מאסר בפועל!

    גיל, 25/07/06 15:28

    תלונות שווא!!! - הגיע הזמן לעונש מאסר בפועל!
    יש תופעה הולכת וגוברת, ומדובר באלפי תלונות שווא, שנשים מגישות נגד גברים!
    עקב כך, גברים נעצרים ונאסרים על לא עוול בכפם!
    גם כאשר המישטרה גילתה, שהאישה הגישה תלונת שווא, היא לא עושה דבר כנגדה.
    זה מדרבן את הנשים להגיש עוד ועוד תלונות שווא, כי הן יודעות, שגם כאשר יתפסו, המישטרה לא תעשה להן דבר!
    ובנתיים, הן השיגו את מבוקשן!
    הן נקמו, השיגו השגים משפטיים, הושיבו גברים חפים מפשע במעצר ומאסר, ואחרי כל זאת, לא עושים כנגדן כלום!!!
    הגיע הזמן לחוקק חוק של עונש מאסר מינימלי, של שנה ויותר מכך, בגין עבירה של הגשת תלונת שווא במישטרה!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה כה צודק!!! המשטרה היום היא אגף גביה של רשות המסים:

      מצוי בעסק!!!, 25/07/06 17:56

      אבל שמע, יש עורכי דין מקצועיים, שלא לוקחים אגורה במקרים כאלה, ואני ראיתי אותם איך הם עובדים וראיתי איך הפרקליטות מנסה להגיע לפשרות, זה לוקח זמן ועצבים, אבל סנ''צ אחד מוכר לי... מזדקן כסנ''צ....!!!
      במקרה אחר תנ''צ אחד חלם לניצב וכעת משחק רונדלות.
      במקרה אחר פקד מ-1989 כעת עובד בשטחים...
      ואנשים קיבלו כסף וראיתי מקרים שאנשים פשוט תרמו הכסף והלכו הביתה בתחושה אדירה!!!
      אין לך ברירה! זה הפרצוף של המשטרה שלך בארץ הקודש!!!

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    חיים עכשיו אדום כרימון (ל''ת)

    ציפי, 25/07/06 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    גברים היו חכמים הגישו תלונות נגד נשים שמטרידות אותכם (ל''ת)

    כאשה לגבר, 25/07/06 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הגיע זמנו

    תושב מודאג, 25/07/06 15:27

    אין לי ספק שבעקבות כך יצוצו פניות נוספות. האיש מטרידן סידרתי והגיע זמנו ללכת הבייתה.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מגיע לכ ח''כ הגברים הם נותנים לגיטמציה לגלאון ויחימוביץ להשמיץ גברים

    א, 25/07/06 15:26

    כל חוקי הטרדה המינית מוםלים לרעה כלפי גברים במדינה הזאת בלגיטימציה של גלון ויחימוביץ שמשמיצים גברים בכל רגע נתון ודאגו לחוקק חוקים שמגינים על בחורות גם במקרה של עלילות כוזבות כלפי גברים.
    עד שח''כ הגברים לא ידאגו לשנות את החוקים הגברים במדינה הזאת תמיד יהיו מסכנים ונחותים.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    חיים רמון

    איציק, 25/07/06 15:23

    יש לי תחושת בטן שהפעם מישהי הגזימה.אני קורא לכל המתלהמים להירגע, להמתין לתוצאות הבדיקה, להביט בראי ולבקש סליחה.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לפי מה שתואר פה - היא ניסתה לטמון לו מלכודת

    אזרח מהשורה, 25/07/06 15:23

    לא נראה לי סביר שרמון יטריד מינית - הוא לא זקוק לזה וזה בכלל לא נראה שמתאים לו - אני לחלוטין לא קונה את הסיפור הזה. זה נראה כמו מלכודת שמישהו ניסה להפיל אותו לתוכה ולא הצליח

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אסקימו רמון

    רמי, 25/07/06 15:23

    אז מה חשבתם ? זה גורלו של שוויצר !
    רמון הנפוח כל הזמן מתרברב ועושה שרירים בטלויזיה כמו פופאי ! כל פעם ידעתי שסופו של כל איש כמוהו יהיה מאד חרא ! למה ???
    כי יש אלוהים .
    רוצים עוד ?
    אני מבטיח לכם עוד פדיחות על אולמרט , פרץ , פרס , חלוץ , קראדי , ביבי , ביילין , הכנופיה מישראל ביתינו , ישראל כץ ,בר - און ועוד .
    זאת הבטחה . רק קצת סבלנות !

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    חיים רמון, אתה והח''כ הגברים משלמים על החוקים שבו ידכם חוקקתם

    הגיע הזמן לשלם, 25/07/06 15:19

    חיים רמון, אתה והח''כ הגברים משלמים על החוקים שבו ידכם חוקקתם, מבלי לחשוב, שיום אחד, אתם, כן אתם הח''כ, תהיו הקורבנות של החוקים האנטי גברייים!!!
    אני מקווה, שאתה לא תהיה היחיד, ומישאלת הלב שלי, שכל הח''כ הגברים יהיו במצב שלך!
    ובאשר למה שקורה, בחוקים החד צדדיים:
    יש תופעה הולכת וגוברת, ומדובר באלפי תלונות שווא, שנשים מגישות נגד גברים!
    עקב כך, גברים נעצרים ונאסרים על לא עוול בכפם!
    גם כאשר המישטרה גילתה, שהאישה הגישה תלונת שווא, היא לא עושה דבר כנגדה.
    זה מדרבן את הנשים להגיש עוד ועוד תלונות שווא, כי הן יודעות, שגם כאשר יתפסו, המישטרה לא תעשה להן דבר!
    ובנתיים, הן השיגו את מבוקשן!
    הן נקמו, השיגו השגים משפטיים, הושיבו גברים חפים מפשע במעצר ומאסר, ואחרי כל זאת, לא עושים כנגדן כלום!!!
    הגיע הזמן לחוקק חוק של עונש מאסר מינימלי, של שנה ויותר מכך, בגין עבירה של הגשת תלונת שווא במישטרה!!
    (בבקשה לפרסם את תגובתי!)

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איך לא תפסו אותו עד היום ? (ל''ת)

    אדי, 25/07/06 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    סופרייז סופרייז (ל''ת)

    ג. ולא יפית, 25/07/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    האם שוב המגיבות יבצעו לינץ' בטרם משפט צדק?

    אור, 25/07/06 15:14

    תרגיעו מייד, מטורפות צמאות דם!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    צריך לטפל בחומרה בתביעות שווא על הטרדה

    שרון, 25/07/06 15:14

    אם אנחנונ רוצים שהטיפול בהטרדות יהיה רציני וחמור, יש לטפל גם בתביעות השווא, משהי שנפטלת לאישיות בכירה בעלת משפחה עלולה להרוס לו את הקרירה ואת המשפחה, לפגוע בילדיו ונכדיו, אם יתברר שאין בכך ממש יש להעניש אותה בחומרה כולל אפילו כלא.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ע''פ תקדים יעקב נאמן,

    ת.ב, 25/07/06 15:12

    רמון חייב להתפטר או להשעות את עצמו מתפקידו מיד, ועד לסיום החקירה.

    מדובר בחשד לעבירה שיש עימה קלון, ואסור שהחשוד יהיה השר הממונה על החקירה. גם אם הוא לא מתכוון להיות מעורב בחקירה.
    ע''ע צחי הנגבי.


    הגב לתגובה זו

  • 84.

    רק ביבי הקרוק מאחורי העלילה, מתאים לו (ל''ת)

    יגאל כהן, 25/07/06 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אחרי שהרס את ההסתדרות והעבודה

    אלמה, 25/07/06 15:08

    הגיע הזמן שילך קצת להרוס לביתו

    הגב לתגובה זו

    • רמון רק הורס, הורס את לבנון ומתגאה האידיוט (ל''ת)

      שלומית, 25/07/06 17:43

      הגב לתגובה זו

    • רמון

      jade, 25/07/06 20:56

      הוא כבר הרס את ביתו - הוא גרוש

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    עלילת דם לצורך מינוי מכוון של נשיא/ה לעליון (ל''ת)

    לווין, 25/07/06 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    זה עונש על היו שר משפטים אקטיביסט

    חזרנו לימי ארבל, 25/07/06 15:07

    זהו, רמון סומן והוא הולך לאכול הרבה קש. הפעם אני לא מאמינה שהיתה כאן הטרדה אלא זהו נסיון להוריד את רמון מעץ ולגרום לו להיות עפר לרגליה של מערכת המשפט בראשותה של בייניש. מערכת, שבזמן האחרון סיגלה לעצמה תכונות של מאפיה. אני אומנם ליכודניקית ואין לי שום רצון לעזור למי מקדימה אבל כל ליכודניק מזהה מתי מתחילים לעליל כדי לפנות מהדרך. עשו את זה לרבים מתנועתנו: לנתניהו, לריבלין, נאמן, שיטרית, אביגדור ליברמן....
    רמון לפחות יכול להתנחם מכיוון שהם (''חסידי שלטון החוק'' עלק) זיהו את הפוטנציאל שבו ויכולתו באמת להביא לשינוי ממנו הם מפחדים. שיקח עו''ד טוב ויקווה שזה לא יקח יותר מדיי שנים לנקות את עצמו מאשמה.
    דווקא חשבתי שמזוז לא יהיה חלק מאלה שמחסלים קריירות פוליטיות ''לטובת'' מערכת המשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    רמון =נהנתנות ביום המלחמה בילה בנמל

    ססי, 25/07/06 15:07

    במסיבה. עכשיו הענין הזה. רמון בושה לממשלה ולכנסת

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אולי זה רמז דק שיירד מנושא העליון כי הכל וכוווולם שפיטים (ל''ת)

    יירד או לא ירד?, 25/07/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אהרון ברק מחזיר לרמון אש ? חחח..... (ל''ת)

    Banana republic, 25/07/06 15:03

    הגב לתגובה זו

    • עמדה מעניינת (ל''ת)

      בן, 25/07/06 18:00

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    כשהייתי בחוג לרקודי עם, משהו נישק אותי

    צעירה, 25/07/06 15:02

    אדם התנפל עלי ונישק אותי. האם אגיש תלונה? כמובן שלא.

    הצעירה מחפשת פרסומת.
    אצל הנשיא הייה אחרת לגמרי . הוא
    דרש , בהיותו נשיא שתשכבנה עמו.
    מסכנה אשתו ומשפחתו

    הגב לתגובה זו

    • בעולם מתוקן הוא היה נענש, טיפשה שכמוך. (ל''ת)

      אשה, 25/07/06 16:18

      הגב לתגובה זו

      • את היסטרית, צמאת דם (ל''ת)

        .., 25/07/06 22:06

        הגב לתגובה זו

    • זה הייתי אני.וזו לא היתה התנפלות. (ל''ת)

      המפזז בכרמים., 25/07/06 16:40

      הגב לתגובה זו

    • איזה מין פרסום בדיוק?

      האשה האחרת, 25/07/06 16:45

      גם לי זה נשמע מקושקש לגמרי, וטוב שתתנהל חקירה בנושא. גם אם לא היתה עלילה - כדאי שרמון ייצא זכאי, ולא ''מחמת הספק''. הוא שר המשפטים, לעזאזל!
      אבל פרסום? מה בדיוק יכולה האשה הזאת להרוויח מפרסום בנושא כזה, מה עוד שיש חסינות לשמה??? איזה אנשים מפגרים מסתובבים פה.

      הגב לתגובה זו

    • זה לשון הרע והוצאת דיבה מה שאמרת פה

      ומנין לך הידע, 25/07/06 17:43

      אינו אלא שאת בודה אותו מליבך.
      השב''כ אחריך יקירתי!

      הגב לתגובה זו

    • זה לשון הרע והוצאת דיבה מה שאמרת פה

      ומנין לך הידע, 25/07/06 17:45

      אינו אלא שאת בודה אותו מליבך.
      יש מי מאלה שיש להם ענין לדעת יותר,
      אל תתפלאי אם יגיעו אליך!

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    לגברים הגישו תלונות נגד הנשים שמתחילות איתכן -היו גברים (ל''ת)

    אני אישה, 25/07/06 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    גברים הגישו תלונות נגד כל אישה שמתחילה איתכם אסור להפקיר את

    הרימו דגל, 25/07/06 15:00

    השטח

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    על פניו, זו מלחמת העליון ברמון

    שכל ישר, 25/07/06 15:00

    דוקא בסיום עבודתה במשרדי הממשלה, בחורה מבקשת להצטלם עם רמון לעיני כל... משהו דפוק בבחורה הזו.
    היש קשר בין מלחמתו בנורמות הקלוקלות בעליון לבין התלונה ההזויה? להרויח זמן כדי שבייניש כן תיבחר לנשיאה. היא נחשית לא קטנה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    עץ הרימון נתן ריחו

    עם ישראל חי, 25/07/06 14:59

    לא קראתי אפילו את המאמר, אבל זה כל כך מטומטם לתפוס מקום עם כתבה כזאת בשעת מלחמה, כשחיילים ואזרחים נהרגים, עיתונאים יקרים, בבקשה, קצת יותר שכל בקודקוד, תתעסקו בעיקר ולא בטפל ואם חסר לכם חומר לכתוב עליו, לכו ותתנדבו בבית חולים, בכך תעזרו יותר לאומה, מאשר בכתבה על חיים רמון !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    נו באמת

    אזרח, 25/07/06 14:59

    חיים רמון החלקלק והמגעיל סובל ממכת מדינה. כל דבילית שלא מתיחסים אליה מתלוננת על הטרדה. היתכן שהשר הטריד צעירה בחדר מלא אנשים? צריך לבדוק את הנושא לעומק ובמקרה שמדובר בשקר יש לשלוח את הגברת לתקופה ארוכה מאוד מאחורי הסוגרים!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    רמון, הסתבכת עם בייניש והיא נוקמת (ל''ת)

    עושים לו חיסול, 25/07/06 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    עברייני קדימה - הנגבי אולמרט פרס עמרי (ל''ת)

    רוזנצוויג, 25/07/06 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אם זו תלונת שווא צריך להכניס אותה עמוק לכלא ולהרבה זמן. (ל''ת)

    תלונות שווא, 25/07/06 14:57

    הגב לתגובה זו

    • ואם זו לא תלומת שווא מה אז? (ל''ת)

      לי, 25/07/06 16:24

      הגב לתגובה זו

      • ואם זו לא תלונת שוא בכל זאת היא צריכה להכנס עמוק לכלא

        נחרץ, 26/07/06 00:37

        אם שתקה והתעוררה פתאום אז יש לה אינטרס זר ואפל

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    הוא בחברה טובה (ל''ת)

    :-), 25/07/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אותי הוא מטריד שיכלית, הליויתן. (ל''ת)

    :-(, 25/07/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כנראה רצה לבצע רפורמה בפרקליטות (ל''ת)

    יאיר ל, 25/07/06 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    חיים רמון = חרמ''ן (ל''ת)

    ארץ החרמנים, 25/07/06 14:54

    הגב לתגובה זו

    • גדול

      גדול, 25/07/06 17:16

      גדול שיחקתה אותה לא היפסקתי לצחוק

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    הפעם אני דווקא מאמין למתגונן. הסיפור נשמע מופרך.

    שמיל, 25/07/06 14:54

    די כבר לכותרות ''חשוד ב...''

    תכתבו ''התלוננו עליו כי....''

    הבדל גדול מאוד...

    הגב לתגובה זו

    • הסיפור לא מופרך לדעתי.אם היה מופרך לא היה מגיע לידיעת הציבור.

      SHIMON, 25/07/06 15:41

      היו דברים מעולם. אנשים מגיעים לעמדות גבוהות ואז ,הם מרשים לעצמם יותר מדי.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    באיטיות אך בעקביות

    צפי, 25/07/06 14:54

    נחשפים אחד אחד מ''חבורת הזבל'' של ההתנתקות במלא קלונם וחדלונם.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל33

      איציק, 25/07/06 15:16

      כול הפוסל במומו פוסל אני לא מצפה מכם שתבקשו סליחה

      הגב לתגובה זו

    • לצערנו הם נחשפים כשהם כבר בממשלה, אז מה התועלת? (ל''ת)

      עופר, 25/07/06 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ל-7: בכלל לא מדובר בעובדת הכנסת, ובייחוד שהכל עלילה! (ל''ת)

    עובדת לשעבר, 25/07/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אם כל החקירות !

    מטרידן סדרתי, 25/07/06 14:53

    יש לחקור כיצד צבר מר אהוד אולמרט
    רכוש בשווי של מיליוני דולרים, וזאת בהיות כל ימיו עובד ''למען הציבור '' ומקבל שכר של עובד ציבור. גם לדבריו של מר אולמרט עצמו רמת חייו אינה נופלת מרמת חייהם של עשירי אמריקה. כמובן שיש לחקור ברצינות את התלונה נגד מר רמון.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!

      מוריס, 25/07/06 15:17

      קדימה מושחתים מנוולים ומפקירי אחים
      לכלא
      כן,קדימה

      הגב לתגובה זו

    • אתה קשקשן סידרתי

      אחד, 25/07/06 15:44

      אולמרט היה עורך דין מצליח ועשה הרבה כסף (כמה פעמים יסבירו לך את זה עד שזה יכנס למוח הקטן שלך ?)

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט הסיפור !

      א.ל, 25/07/06 17:41

      ל-61 אתה צודק בהחלט: השאלות שלך בענין אולמרט, הן השאלות שיש לחקור ושינתנו עליהן תשובות,ובהקדם. במקום זה מתעסק מזוז בהטרדות ( מיניות מטופשות ) במקום בנושא הכבד של אהוד אולמרט,שמטריד באמת את הציבור. אבל ראשית לכל : נעבור את המלחמה ורק לאחר מכן - ההטרדות.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    העונש...לשלוח אותו לחזית (ל''ת)

    לילך, 25/07/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    האם בייניש מעורבת בנסיון החיסול של היריב שלה רמון?

    יגאל כהן, 25/07/06 14:52

    האם לבייניש יש עוד קשרים בפרקליטות?
    שאלת תם?
    מפחיד.
    פשוט מפחיד.

    הגב לתגובה זו

    • כל ליכודניק יכול לזהות נסיון לחיסול פוליטי

      זה מה שעושים, 25/07/06 15:15

      תסלחו לי, אבל אני פשוט לא מאמין. זה ממש זועק לשמיים! עושים לו חיסול ממוקד רק בגלל שהוא עומד איתן מול שופטי העליון. הוא אומנם איש שמאל (לדעתי, שמאל לייט) ובהם לא נוגעים, אבל הוא כנראה דרך על כמה יבלות ושם, במערכת המשפט, לא עוברים על זה בשתיקה. כדאי שיתייעץ עם כמה אנשים מהליכוד, בהווה ובעבר, שעברו את הגיהנום הזה (ביבי, שיטרית, ריבלין, ליברמן).

      הגב לתגובה זו

      • ביבי,שטרית,ליברמן,ריבלין עשו גיהנום לחלשים,לחולי הסרטן.לנכים ועוד..

        SHIMON, 25/07/06 18:13

        כל ליכודניק מיסודו הוא איש העוזר לעשירים ופוגע בחלשים .

        הגב לתגובה זו

    • תופרת התיקים, עדנה ארבל יושבת בעליון

      שאלת תם, 25/07/06 15:26

      איש לא הצליח למנוע מארבל מלהגיע לעליון למרות מצבור העדויות נגדה. והיא חברתה בנפש של בייניש...

      הגב לתגובה זו

    • נראה רע הקשר בין העליון לרמון (ל''ת)

      גלית, 25/07/06 18:02

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא שמעתם שגברים נוהגים לחבק נשים בכל העולם.

    יגאל כהן, 25/07/06 14:51

    מאז אדם וחווה.
    עכשיו כדי לחבק אישה אני אצטרך שני עורכי דין?
    הפסיקו את שפיכת הדם.
    מערכת המשפח שלנו,זורקת לאספסוף גלדיאטורים לגוב האריות.
    לחם ושעשועים להמון.
    כאשר מבקר המדינה מוציא נגדם דו''ח חמור ביותר.
    וכלום לא קורה.
    גילדה,לכל דבר ועניין.
    ויצרים אפלים וצייד אנשים.
    זה הצדק שלנו.
    לא סתם אנשים אומרים:''כנופיית החוק''.
    ''אם פורענות באה לעולם,צא ובדוק בשופטי הדור''.
    הרועץ המשפטי מעורב?
    חסר לרמון שהיה טיפש כמו שר האוצר וכבוד נשיא המדינה והלך להתייעץ עם הרועץ.
    שאם עשה כן.
    הרועץ הוא המדליף לתשקורת.
    סדום ועמורה.
    והרועץ המשפטי חשוד בנפוטיזם.
    ועל דלת האוצר שלנו,מזוזה פסולה.
    וכידוע לכם,מזוזה פסולה אינה מגינה על הבית.
    המזוזה הפסולה הזו,אמורה להגן על ההפרטות של ביבי בעשרות מליארדי דולרים.
    וכששאלתי את היועצת המשפטית לממשלה,הגברת מזוז: למי מכר הקרוק באותו לילה בתיווך דויטשה בנק את מניות הבנק?
    מאחרי גבה של ועדת הכספים של הכנסת.
    ענתה לי המזוזה:הוא לא חייב בשקיפות ולא חייב לספר.
    ועד היום זה סוד.
    כשביבי סיפר שמכר לדויטשה בנק.
    המניות כבר היו בחוף מבטחים.
    מאפיה?
    או רק פרנויה שלי?

    הגב לתגובה זו

    • אתה שרוט אבל אינלגנט

      urs, 25/07/06 16:35

      איזה מילים איזה מילים

      הגב לתגובה זו

    • ליגאל כהן-ביבוני

      ביבון, 25/07/06 23:50

      דליה פיציק שואלת אם קיבלת את הטלפון האדום.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    להפסיק להעסיק עובדות

    שפוי, 25/07/06 14:50

    נהיה ממש סיכון להעסיק עובדות.
    אולי כדאי לקחת עובדים במקום.

    הגב לתגובה זו

    • סטיה כפולה

      עליזה, 25/07/06 15:59

      אז כבר יהיה מי שידאג להאשים את הבכיר בהטרדה מינית של עובדים, והשערוריה תהיה כפולה: גם הטרדה מינית וגם הומוסקואליות רחמנא ליצלן

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    נכון שכל מי שיש לו את האבר הזה הוא מטריד בפוטנציה אבל..

    איריס, 25/07/06 14:49

    אולי זה לא ממש נכון? אולי יש איזה היסטריה בקשר להטרדות?

    בואו נחכה ונראה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    זהירות מנשים

    שמואל, 25/07/06 14:48

    פחד להיות גבר בימינו, בכל רגע מוגשות תלונות על כל דבר. איני יודע אם רמון עשה זאת או לא, אבל העובדה הפשוטה היא שנושא ''הטרדה מינית'' הפך להיות נשק קל לשליפה שיוצר נזק עצום.
    כל אחת יכולה להתלונן בלי צורך בהוכחה מיוחדת, אפילו אם זה מתרחש במקום מוקף אנשים ועדים. כל גבר צריך להיזהר מאד ורצוי שילווה בצלם אישי המתעד כל רגע בחייו, שכן זו תהיה ההוכחה היחידה לחפותו..
    אירגוני הנשים עלולים לשפוך את התינוק עם המים וליצור זילות של הנושא.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מסתים את תשומת הלב

    שבי, 25/07/06 14:48

    חבר'ה שימו לב, החיזבאללה שלח את הגברת כדי להסית את תשומת ליבנו ממנו...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כולה תלונה של פקידה מתוסכלת שקינאה בחיבוק ההדדי בין השר ל''נפגעת'' (ל''ת)

    הייתי שם, 25/07/06 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חיים רמון, אתה והח''כ הגברים משלמים על החוקים שבמו ידכם חוקקתם

    הגיע הזמן לשלם!, 25/07/06 14:47

    חיים רמון, אתה והח''כ הגברים משלמים על החוקים שבמו ידכם חוקקתם, מבלי לחשוב, שיום אחד, אתם, כן אתם הח''כ, תהיו הקורבנות של החוקים האנטי גברייים!!!
    אני מקווה, שאתה לא תהיה היחיד, ומישאלת הלב שלי, שכל הח''כ הגברים יהיו במצב שלך!
    ובאשר למה שקורה, בחוקים החד צדדיים:
    יש תופעה הולכת וגוברת, ומדובר באלפי תלונות שווא, שנשים מגישות נגד גברים!
    עקב כך, גברים נעצרים ונאסרים על לא עוול בכפם!
    גם כאשר המישטרה גילתה, שהאישה הגישה תלונת שווא, היא לא עושה דבר כנגדה.
    זה מדרבן את הנשים להגיש עוד ועוד תלונות שווא, כי הן יודעות, שגם כאשר יתפסו, המישטרה לא תעשה להן דבר!
    ובנתיים, הן השיגו את מבוקשן!
    הן נקמו, השיגו השגים משפטיים, הושיבו גברים חפים מפשע במעצר ומאסר, ואחרי כל זאת, לא עושים כנגדן כלום!!!
    הגיע הזמן לחוקק חוק של עונש מאסר מינימלי, של שנה ויותר מכך, בגין עבירה של הגשת תלונת שווא במישטרה!!
    (בבקשה לפרסם את תגובתי!)

    הגב לתגובה זו

    • כגבר אני אומר לך : טוב שקיים חוק כזה .

      SHIMON, 25/07/06 16:14

      ללא החוק הזה ,המצב היה הרבה יותר גרוע. חוק כזה מהווה מחסום לפני כל בעל עמדה במדינה הזאת.

      הגב לתגובה זו

      • ל-SHIMON אתה טועה.

        מאיר, 25/07/06 22:20

        החוק הזה מסוכן מאד ופוגע בערכים קיומיים בסיסיים.
        לא יכול להיות שגברים יחיו בחשש מכל אשה הנמצאת לצידם, שכן - כל מטורפת יכולה להרוס אדם.
        המצב לא היה יותר גרוע ללא החוק הזה, אלא הרבה יותר שפוי.

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    עוד תראו שהכל קשקוש. מספיק עם תלונות המתוסכלות! (ל''ת)

    מוטי מזרחי, 25/07/06 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    סוטי מין לא צריכים לשרת בתפקידים ציבוריים. קדימה לכלא! (ל''ת)

    אהרון ברקק, 25/07/06 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אדם זכאי עד שלא הוכחה אשמתו. (ל''ת)

    אני מאמין לרמון, 25/07/06 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    עפ''י ה-''מסורת-קדימה'' רמון ''ראוי'' למשרת רה''מ (ל''ת)

    נדל''ן אולמרט, 25/07/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בואו נניח שאכן לא נעברה עברה פלילית

    סז''ש, 25/07/06 14:42

    איזה דמות מוסרית יש לשר המשפטים? אתם באמת חושבים שמי שמתנהג באופן זה, כאמור גם בלי לעבור על החוק ראוי לעמוד בראש משרד המשפטים?

    הגב לתגובה זו

    • הגישו את התלונה רק כדי להדיח אותו

      אל תהיה תמים, 25/07/06 15:36

      מה, אתה לא מכיר את צוות המחץ ארבל+בייניש?

      הגב לתגובה זו

    • לעמוד, לעמוד ועוד איך לעמוד! (ל''ת)

      עמוד התווך, 25/07/06 16:03

      הגב לתגובה זו

    • ------------------ כל כך נכון! ---------------------------- (ל''ת)

      ---------------, 25/07/06 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    חחחחחחחחח (ל''ת)

    חחחחחחחח, 25/07/06 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בטח נתן זהבי פותח שמפניה עכשיו... (ל''ת)

    יודע, 25/07/06 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עברייני קדימה בפועל - פרס הנגבי רמון ברון-חברון (ל''ת)

    עמרי המורשע, 25/07/06 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    Ramon is a known maniac (ל''ת)

    Butcher Moses, 25/07/06 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חיים רמון שונא נשים ואוהב רק את דייני בית הדין הרבני

    עיקרית, 25/07/06 14:39

    צאו וראו כיצד ביקש להחיל דין תורה, נגד נשים עגונות ומסורבות גט.

    הגב לתגובה זו

    • לא נשכח ולא נסלח (ל''ת)

      אלמה, 25/07/06 15:18

      הגב לתגובה זו

    • שרות הנשים הנרצחות אצלכם ,במצב יותר טוב? (ל''ת)

      מטופש, 25/07/06 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לכותב ומפגרים

    אלכס, 25/07/06 14:38

    זה הזמן?

    הגב לתגובה זו

    • מפגר זאת לא מילת גנאי, אלכס. וכן, גם עכשיו, מלחמה זאת לא מכבסה לפשע (ל''ת)

      איתי, 25/07/06 15:16

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    קצב ורמון ברוך בואכם!! (ל''ת)

    אגודת החרמנים, 25/07/06 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הגיע הזמן של החארות להגיב

    חרה'לה, 25/07/06 14:37

    יאללה- כן נכון-לא נכון-עליהום!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    באמת !!! זה הזמן !! אנחנו במילחמה !!!

    די !!!, 25/07/06 14:36

    מציקים לנשיא לרמון ומי יודע למי עוד די אנחנו במילחמה !!! ממשיכים לגרור מכוניות ממשיכים עם כל השטויות די !!!!!! אנחנו במילחמה !!! זה הזמן לאחדות !!! הכח שלנו באחדות בלבד !!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    החארה הגדול רמון והחארה הקטן קצב

    משה, 25/07/06 14:36

    אנחנו בצפון במלחמה והם מזיינים. סליחה, מנסים לזיין.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בעצמך חרה שמלכלך על אחרים (ל''ת)

      מומחה ליציאות, 25/07/06 15:46

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לבדוק האם השופטת בייניש קשורה לחקירה

    תרגיל מסריח, 25/07/06 14:35

    בכל פעם שבמערכת המשפט הרגישו שהמערכת הפוליטית זוקפת את קומתה מולה, צצה לה תביעה משפטית שעשתה נזק והתפוגגה כעבור זמן. זה קרה לנאמן ועכשיו כנראה תורו של רמון

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הסכנה הגדולה ביותר.

    ישראלי, 25/07/06 14:34

    למדינת ישראל ,היא לא הערבים והאיסלאם,בתנאים נכונים ועם קצת שכל ,כוח ,ונחישות אפשר לטפל בהם.

    הסכנה הנוראה מכולן היא האיכות האנושית במדינת ישראל שיורדת בקצב מסחרר.
    זהו הרקבון המצחין המתפשט בקרבנו והורס לנו ולילדינו כול עתיד והמשך פה.
    ואנחנו כמו עדר כבשים מנוונות ממשיכים בחיינו כאילו שהכול בסדר.
    הכסף ,הניוון,ואשליית החיים הנוחים יחסית משתקים אותנו.

    מה יהיה?

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. חומר אנושי איום ונורא ! (ל''ת)

      טליה, 25/07/06 16:41

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אין עשן בלי אש . (ל''ת)

    עבד, 25/07/06 14:33

    הגב לתגובה זו

    • דווקא יש! זאת לא תביעה/חקירה תמימה.

      הוא נענש כי הוא, 25/07/06 15:17

      מה תפקידה של בייניש בכל העניין?

      הגב לתגובה זו

    • תזהר מאש הקטיושות בנצרת (ל''ת)

      דבע, 25/07/06 15:43

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    טירוף העידן החדש

    יואב, 25/07/06 14:32

    כל מגע הופך להטרדה מינית. הגיע הזמן שגברים יבינו שבעידן החדש והמוטרף אסור להם אפילו לדבר עם אשה שהם אינם מכירים. שטח סטרילי סביב כל גבר.

    הגב לתגובה זו

    • לדבר מותר. אל תיגעו, הבנת? (ל''ת)

      איילת, 25/07/06 17:04

      הגב לתגובה זו

      • ואם תיגעי בי,אפתח לך תיק פלילי?

        יגאל כהן, 25/07/06 22:50

        ''בלכתך אל האישה'',אל תשכח לקחת איתך,שני עורכי דין.

        הגב לתגובה זו

    • זו באמת בעייה

      דן, 25/07/06 17:36

      והפמיניסטיות המכוערות רוקדות על הדם שלנו

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    בסוף כל כלב מגיע יומו (ל''ת)

    דני ארליך, 25/07/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לו אני יותר נוטה להאמין אבל קצב-חרמן אכולבלועה (ל''ת)

    רפי, 25/07/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    קרוקודיל מושחת! נמאס לנו מסוטי מין! (ל''ת)

    רמון לכלא, 25/07/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הוא בכלל הומו (ל''ת)

    גרשון, 25/07/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    RAMUNSHO? (ל''ת)

    RUBEN, 25/07/06 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה קורה פה ? כל חודש ישחדו נשים חדשות בכדי להפליל איש ציבור אחר?

    אור, 25/07/06 14:30

    מעניין למי יש אינטרס? אח''כ יש תלונות שאין מספיק נשים בפוליטיקה הישראלית, כנראה ההמלצה לשרים חכי''ם ונשיאים היא לא להעסיק נשים בצוותים שלהם, יכול להיות בכלל שזה טרנד חדש? משהו כמו ''אם אתה לא מטריד אתה לא in'' ?
    שכולנו נהיה בריאים

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מאפיונר מושחת לזרוק לכלא (ל''ת)

    כובעני, 25/07/06 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    דוברת בית הנשיא...: ''סימפטום לאופנה האחרונה''? להתלונן נגד מטרידים

    איתי, 25/07/06 14:28

    זאת ''אופנה''?!

    ואת הפליטה האיומה הזאת הוציאה אישה שעובדת כדוברת מקצועית, ועוד אצל נשיא המדינה!

    שמישהו יציל כבר את המדינה הזאת מהתמוטטות. נמאס!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חוקקתם חוק דרקוני, אז תסבלו. (ל''ת)

    אנטי מטריד, 25/07/06 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שוב מוכיח כי מקומם ותפקידם

    אלעד, 25/07/06 14:27

    שוב מוכיח כי מקומן של הנשים זה בבית ותפקידן ללדת ולגדל ילדים ולהשתדל מאד לבשל כמו שצריך ולגברים להשתדל להודות להן מרחוק.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה סופו של כל נבל. או לפחות של חלקם (ל''ת)

    אישה, 25/07/06 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מפחדים שם מהשר רמון

    בני, 25/07/06 14:27

    לכן התלונה הטפשית הזו.
    השר רמון מעונין להלחם בשחיתות בתי המשפט. הם לא יאפשרו לו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שמעתי שגם יש חקירה נגד נסראללה

    יאיר, 25/07/06 14:27

    הוא נראה לאחרונה עושה מעשים מגונים כלפי ישראלה ושולח ידיים

    הגב לתגובה זו

    • יאיר!! אתה גדול!! (ל''ת)

      מירב, 25/07/06 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    עכשיו המלחמה

    משה משה, 25/07/06 14:26

    הם יעשו הכל שזה ירד מהר מנושא בחדשות לכן מיד המלחמה תתחיל לקבל פנים של התקפה
    אתם יודעים למה אמרו לנו שאריאל שרון במצב קשה למי שלא זוכר עוד מעט הראשון לשמיני ואז עומרי צריך להכנס לכלא אבל כעת הוא לא יכול בגלל שאבא במצב קשה
    איזה מושחתים ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לרמון חברה יפה ורד ריבלין שמנסה בעקביות

    נעים, 25/07/06 14:25

    לצאת עם מפורסמים -- קודם היתה עם גדי סוקניק

    הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור לעלילת הדם הזאת נגד רמון? (ל''ת)

      שאול השואל, 25/07/06 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    תעזבו אותו, הוא מהשמאל.

    אריק, 25/07/06 14:25

    (בציניות*).

    וחוץ מזה, איזה מן טיעון זה ''מדובר באדם האחרון שצריך לכפות עצמו על נשים''? מי שכופה את עצמו על נשים עושה את זה כי הוא ''צריך'' או כי הוא חולה?!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עלילה

    מנחם, 25/07/06 14:24

    ברור השר רמון לא משתף פעולה עם המערכת עכשיו הם ינסו לחסל אותו.
    ראו ערך יעקב נאמן איבט ליברמן וכו

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה בטח מקורבי קצב הם מנסים להראות שקצב לא לבד . (ל''ת)

    מאתר קונספירציו, 25/07/06 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קודם מחייכות לקבל את העבודה ואחכ מתלוננות

    חיים, 25/07/06 14:24

    ככה זה נשים,משתמשות במיניות שלהם כדי לקדם את האינטרסים שלהן וכשזה לא נוח אז מתלוננות..

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עוד מישהי נעלבה אחרי שלא אמרו לה ''בוקר טוב''...?

    אסי, 25/07/06 14:23

    מסתבר שנמצא הנשק האולטימטיבי לקבור עובדי ציבור...

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    באמת יש לו חיוך ממזרי

    רון, 25/07/06 14:23

    בנות תיזהרו

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    רמון הטריד את קצב או להיפך ??? (ל''ת)

    ארתור שלאפר, 25/07/06 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שיתפטר - כמו שדרש מאחרים (ל''ת)

    עמי, 25/07/06 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רמון, קצב, גלזר, מרדכי, תשמרו על הבולבול

    צפונית, 25/07/06 14:22

    לא חבל על הקריירה? בעיניי מעיד על הרמה המוסרית הנמוכה והירודה שלכם. כל מתלוננת צודקת. להעיף לאלתר.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולי הצעירה היא הבת של אולמרט הפריג'ית

    מוטי, 25/07/06 14:22

    בגלל זה היא כל כך התנגדה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולי שחברי הכנסת יגעו בעצמם במקום בעובדות הכנסת (ל''ת)

    אלי, 25/07/06 14:20

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק!

      מאור, 25/07/06 14:56

      אולי צריך לסדר להם פינות מיוחדות בשירותים. כמו שיש פינות החתלה.
      אני יודע מה תגידו:
      הדתיים יתנגדו בגלל שפיכת זרע לשווא. יש לי פתרון גם לזה:
      אפשר להעביר את החומר היקר של נבחרינו לבנקי זרע בעולם הערבי. זה, פחות או יותר, הדבר הכי נורא שאנחנו יכולים לעשות לערבים. בתחבולות תעשה לך מלחמה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תחשבו בהיגיון, איזו צעירה תתחיל עם המכוער הזקן והמגעיל הזה? (ל''ת)

    עינת, 25/07/06 14:20

    הגב לתגובה זו

    • ל-6 מעניין איזו שאפה את. (ל''ת)

      מעין, 25/07/06 14:36

      הגב לתגובה זו

    • כח הוא סקסי בעיני צעירות קלות דעת. ותתפלאי הן תעדפנה אדם מבוגר

      ולא מדובר עליך., 25/07/06 14:52

      ורב השפעה רצוי גם עשיר, על פני צעיר חסר אמצעים.

      הגב לתגובה זו

      • גם זה ניצול לרעה של מעמד השררה

        מבקר תגובות, 25/07/06 15:17

        כאן לא מדובר בפסיכולוגיה זולה אלא באתיקה ציבורית. בכל מקרה החברה המכוערת שלנו לא יוצאת טוב מהענין הזה. תבורכי וכל טוב לך.

        הגב לתגובה זו

        • למה פסיכולוגיה זולה?מבחינה סוציו-ביולוגית או פסיכו-ביולוגית זאת

          סתם מעליב., 25/07/06 23:40

          עובדה, נשים נמשכות לכח.
          מעבר לכך יש גם את ה''התניה'' החברתית המעבירה את המסר:
          כוח (מכל בחינה שהיא) = סקס אפיל.
          בסיכומו של דבר: שני הצדדים ''לא יוצאים טוב'' מהעניין.

          הגב לתגובה זו

    • כל פקידות הממשלה חושבות ההיפך ממך! (ל''ת)

      זיוה, 25/07/06 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    פלא שהוא מוציא את כל הזעם כדי לפרק את מערכת המשפט? (ל''ת)

    לא מתפלאים, 25/07/06 14:20

    הגב לתגובה זו

    • דווקא מראה לי שמערכת המשפט מוציאה עליו את הזעם באמצעות תביעת שווא

      כבר היו דברים, 25/07/06 14:55

      רמון סומן כאוייב מערכת המשפט בהנהגתן של בייניש וארבל ולטעמי זהו עוד נסיון סיכול ממוקד שהן מבצעות כנגד אדם פוליטי שמעז לחלוק עליהן. חייבים לאמץ את המלצתו של רובינשטיין למינוי שמגר כנשיא ביהמ''ש העליון כדי לעצור את ההתפרעות של בייניש ושות'. הן כבר עברו כל גבול.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    למאפיה של קדימה אין גבולות! גועל נפש! (ל''ת)

    מתי, 25/07/06 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הרשו לי להיות ראשון המברכים

    +, 25/07/06 14:19

    הנה עוד מישו שלא הולך להיות ראש ממשלה. האם רמון וצרור הרעיונות המבריקים שלו (לשבור , לנתץ, להרוס) הולכים הביתה?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מסיבת שחרור מדובר כנסת זה לא צבא (ל''ת)

    לא מבין על איזה, 25/07/06 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ממש לא מפתיע

    ארץ, 25/07/06 14:17

    כולם מושחתים

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו הזמן לטפל באלימות של בתי המשפט למשפחה

      אדום עולה, 25/07/06 16:34

      זה הזמן לטפל באלימות של הנשים שמגובה בבתי המשפט למשפחה.

      כל אשה שרוצה לסחוט את בעלה או הגרוש שלה בעתיד , מנצלת את בתי המשפט למשפחה .

      1. בתי המשפט והמשטרה מרחיקים את הבעל אוטומטית מביתו על כל תלונה , ההרחקה מ תבצעת אוטומטית ללט בדיקה

      2. בתי המשפט ווהוצלפ מוציאים אוטומטית צוי מעצר לגברים שלא משלמים מזונות ועל הגבר לא האשה להוכיח ששילם.

      3. חיוב המזונות בישראל הוא יחיד במינו בעולם המערבי , אין חוק יסוד , והגרושות תובעות בשם ''טובת הילד'' (שלא קיימת) יותר מ30% ממשכורת הגרוש על כל ילד , בעוד בעולם המערבי נהוג לשלם על כל ילד 10% ממשכורת בן הזוג המשתכר יותר.

      4. נשים אלימות ומרדניות משמתשות בבתי המשפט , ובתלונות על אלימות במשפחה כדי להשתלט על הילדים ולסחוט את הגברים

      5. זו הסיבה שבביטוח הלאומי ובהוצ''לפ יש חובות מזונות בסך של כ 21 מיליאד דולר -כי בתי המשפט פוסקים-ולגברים פשוט אין כסף לשלם

      6. ועדה של משרד המשפטים בראשות השופטת רוטלוי המליצה לקבל את חוק זכויות הגבר לפי הדגם הגרמני , שפירושו משמורת משותפת וחיוב מזונות לפי כרטסת-(לפי גובה ההשתכרות) הסיבה שזה לא בוצע סחבת במשרד המשפטים .

      7. הפמיניסטיות הגיבורות , מוכנות לעשות את הכל אבל לא ייותרו על סחיטת הגברים במזונות

      8. יש לבטל את בתי המשפט למשפחה שלפי כל הסקרים מזיקים לכל הצדדים ולעבור לשיטה הגרמנית או האמריקאית

      9. לסים אדגיש כי הדרך הנכונה אי באמצעות גישור ופישור ולא באמצעות אלימות פמיניסטית צווי הרחקה , הגנה וצווי מעצר .

      הגב לתגובה זו

    • יש להעניש בחומרה מטרידים,אך נראה לי שרמון לא אשם במקרה הנ''ל.הגיע

      הזמן(בכל נושא), 25/07/06 17:11

      לא נראה סביר שרמון יישה זאת בנוכחות גבוהה של אנשים.
      ובכלל היא הייתה ה-''סופר'' יוזמת ונראה גם : ''זוממת'' .
      לדעתי , בכלל בכל תחום/נושא צריך להעניש מעלילה ומעליל באותה דרגת עונש של הקורבן , לו לא היה מוכחת העלילה.
      אין להקל ראש גם במקרה של עד-מדינה, אם?! הוא שיקר/העליל !!
      משום שהוא מטעה את מע' האכיפה מבזבז זמנה/כספה ובנוסך עלול אדם חף להיענש ?!
      לכן יש להביא הצעת חוק שתעניש מעליל שהוכח בוודאות שהעליל.
      אם לא הוכח שהעליל וגם לא הוכח האשמה אז שניהם נקיים.

      הגב לתגובה זו

    • יש להעניש בחומרה מטרידים,אך נראה לי שרמון לא אשם במקרה הנ''ל.

      הגיע הזמן,קרא/י, 25/07/06 17:58

      לא נראה סביר שרמון ייעשה זאת בנוכחות גבוהה של אנשים.
      ובכלל היא הייתה ה-''סופר'' יוזמת ונראה גם : ''זוממת'' .
      לדעתי , בכלל בכל תחום/נושא צריך להעניש מעלילה ומעליל באותה דרגת עונש של הקורבן , לו לא היה מוכחת העלילה.
      אין להקל ראש גם במקרה של עד-מדינה, אם?! הוא שיקר/העליל !!
      משום שהוא מטעה את מע' האכיפה מבזבז זמנה/כספה ובנוסך עלול אדם חף להישפט ולהיענש ?!
      לכן לדעתי הגיע הזמן ,להביא הצעת חוק שתעניש מעליל /ה שהוכח בוודאות שהעליל/ה.
      אם לא הוכח שהעליל/ה וגם לא הוכח האשמה על ''קורבנ/ה'' ?! אז שניהם לא ייענשו.
      כדי שלא יירתעו מלהתלונן מחד וגם לא להעליל מאידך .
      יש להזהיר מראש את המתלוננ/ת שאם יוכח ששיקר/העליל הוא צפוי לעונש.

      הגב לתגובה זו

      • בכ''מ,עקרונית:לו יוכח שהטריד?להעניש ולא להסתפק בהשעייה ואחכ לוותר. (ל''ת)

        לגבי כ''א.רק:אמת, 25/07/06 19:31

        הגב לתגובה זו

        • תלונות שווא גורמות שתלונות אמיתיות לא זוכות ליחס נכון ובדיקה אמיתית (ל''ת)

          לכן חשוב:אמת +, 26/07/06 10:42

          הגב לתגובה זו