• 61.

    המלחמה בצפון

    רר, 04/08/06 23:15

    די עם המלחמה כבר נמאס לנו מהקטיושות שנפלו בכפר...כל כפר מג'אר באבל אבדנו אנשים יקרים נפגעו הרבה אנשים והרבה ילדים קטנים נפגעי חרדה ...מבקשים שיפסיקו כבר את המלחמה אנחנו רוצים לחיות אך ורק בשלום

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שלא תבלבל אותנו התנצלות נסראללה

    נהע, 26/07/06 01:42

    אם זה לא היה כל כך עצוב, אפשר היה למות מצחוק.
    היקף הפגיעות בישובים ערביים איננו מקרה.
    עבור נסראללה ערביי ישראל הם משתפים עם ישראל. מבחינתו הם יושבים פה יותר מדי בשקט ו''עושים חיים''. לכן אנשיו אינם בוררים במטרות וישובים ערבים רבים נפגעים.
    מאחר שאמם של שני הילדים שנהרגו בנצרת התגלתה כמוסלמית חסודה ואביהם לא האשים את נסראללה, ומאחר שהראיון היה באל ג'זירה,הוא התנצל.
    והנה היום עוד הרוגה. האם גם הפעם יתנצל?

    הגב לתגובה זו

    • תשובה אל נועה

      וייס, 26/07/06 16:05

      בשביל נסראללה אין הבדל בין ערבי ישראלי לבין יהודי ישראלי.הוא פשוט מפגיז בכל מקום שהוא שטח ישראל לא משנה מה התוצאה..
      את יכולה לראות בחדשות שיש הרוגים ערבים.שני ילדות מתו.
      ובלבנון או אפילו בישראל חוגים על זה שפגעו והרגו אנשים.למשל זיקוקים.מה קווה שנתתי לך חומר למחשבה תקשיבי טיפה לחדשות או שתתקשרי לחברות צשלך בצפון ותשאלי אותם מה המצב שם מה קורה איתם.בכל מיקרא שיהיה לך יום טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    החיזבאללה נחלש - לא מצליח לכוון

    א, 25/07/06 20:20

    ולכן יורה לכיוון יישובים מעורבים
    בהם חיים לצד הדרוזים אחינו הנאמנים גם מוסלמים .

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    די עם הפרשנים הצבאיים

    אילן, 25/07/06 18:18

    כאשר אני שומע את הפרשנים למיניהם. אני מבין שחיזבאללה חי נושם וגם בועט. ונסראללה בעל יכולת
    אסטרטגית וטקטית שהלוואי על הקצונה הבכירה שלנו. ויש לנו כמות אדירה של נפגעים.
    בקיצור אני מחפש דגל לבן ורץ להסגיר את עצמי לגדול מכולם והוא
    כמובן נסראללה.
    אבל רק רגע. אולי פרשנים אלה הם סתם מוקיונים עלובים שצריך להיפטר מהם ומייד.
    אני לוקח סיכון ולא אכנע. למרות פרשנותם המפחידה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    פעם ראשונה - מכה קשה

    דרוזי ממע'ר, 25/07/06 17:05

    זאת הפעם הראשונה בכל המלחמות שאנו סופגים ... והנה התוצאות :(
    מטח שלם של 5 קטיושות נפלו בכפר הדרוזי ולא הערבי כפרנו כאשר רקטה באחת השכונות הדרוזיות ושניה בשכונה המוסלמית שגרמה להריגתה של הבחורה ושלישית בשכונה הנוצרית .. השאר בשטחים פתוחים :S זאת תמונת המצב בכפר הדרוזי כפר מע'ר שחלק ניכר מבחורי הכפר כרגע בקו העימות בצפון ובתוך בנת ג'ביל :(

    הגב לתגובה זו

    • כבוד זה כבוד אצל הדרוזים וברית דמים

      ישראלי, 25/07/06 21:33

      ברית דמים לעולם

      כבוד אני רוכש לבעלי מילה ולבעלי כבוד הדרוזים

      ישראלי

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    שלום מביא שלום- אהבה מביאה אהבה- שנאה מביאה מוות והרס

    נוצרי, 25/07/06 17:01

    אנא אבא שכל המלחמות יגמרו
    אנא אבא שכל הפצועים יחלימו
    אנא אבא שכל החיילים יחזרו בשלום
    אנא אבא שאהבתך תשלוט באזור
    אנא אבא שיהיה שלום
    אנא אבא פתח את כל הלבבות לאמת
    אנא אבא הושיענה
    בשם האדון ישוע אמן

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ימנים מגעילים - לכל חיות האדם משני הצדדים בגללכם אנשים מתים יא חיות (ל''ת)

    ערבי, 25/07/06 16:52

    הגב לתגובה זו

    • לערבי

      לא, 25/07/06 20:13

      לידיעתך היום הממשלה בעזרתך היא שמאלנית אז שב בשקט או יותר טוב לך כבר לך. רד לנו כבר מהעיניים.


      איזה מזל שביבי לא ראש ממשלה..
      שמירה של מעלה

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    הפגנה- למיצוי מלא של כוחו של צה''ל -כנסו

    אחריות לאומית, 25/07/06 16:47

    זה הזמו לדרוש פעולה רחבה ועוצמתית פי 100 מראש הממשלה ומשר הביטחון - מתארגנת הפגנה בדרישה לפעולה ש כ-ל ה-ע-ו-צ-מ-ה של צה''ל תופעל - הרי אין שום צורך בהמשך הפגיעה בחיפאים ובצפון כולו- אתם מתארים לעצמכם שזה היה ממשיך אם 25000 (עשרים וחמישה אלף) חיילי צה''ל (שזה אך מעט!) היו עכשיו פרוסים מהגבול עד ביירות???!!!!

    מה האזרחים דמם סמוק פחות מדמם של החיילים שצריכים להגן על משפחותיהם??
    ועתיד הילדים והנפש שלהם לא מופגזת בכל קטיושה?!
    אז למה לא לפחות רבע צה''ל בלבנון????!!!!!
    magenleezrahim2006@yahoo.com
    כתובת הדואר כאן אמיתית
    תוכלו לבדוק כאשר אתם מצטרפים לאירגון ההפגנה
    כל ראיון או קשר יתקבלו בתודה ובישר כח לכולנוmagenleezrahim2006@yahoo.com

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עוד שהידית לאוסף של נסראללה... לבריאות נסראללה.. (ל''ת)

    עברי עיוור, 25/07/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אוהבים אתכם תושבי מע'ר ,וכואבים איתכם (ל''ת)

    ניר, 25/07/06 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נו באמת עוד כמה זמן תושבי הצפון יסבלו?

    אלוהים, 25/07/06 16:37

    לא הגיע הזמן לעשות ולזרז את העניינים?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שיתפקששו להם כמה טילים ויפלו על ,,,

    אריאל, 25/07/06 16:34

    אום אל פחם - אמן

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הפגנה- לפעולה מלאה וללא הגבלות של צה''ל -כנסו

    אחריות לאומית, 25/07/06 16:28

    זה הזמו לדרוש פעולה רחבה ועוצמתית פי 100 מראש הממשלה ומשר הביטחון - מתארגנת הפגנה בדרישה לפעולה ש כ-ל ה-ע-ו-צ-מ-ה של צה''ל תופעל - הרי אין שום צורך בהמשך הפגיעה בחיפאים ובצפון כולו- אתם מתארים לעצמכם שזה היה ממשיך אם 25000 (עשרים וחמישה אלף) חיילי צה''ל (שזה אך מעט!) היו עכשיו פרוסים מהגבול עד ביירות???!!!!

    מה האזרחים דמם סמוק פחות מדמם של החיילים שצריכים להגן על משפחותיהם??
    ועתיד הילדים והנפש שלהם לא מופגזת בכל קטיושה?!
    אז למה לא לפחות רבע צה''ל בלבנון????!!!!!
    magenleezrahim2006@yahoo.com
    כתובת הדואר כאן אמיתית
    תוכלו לבדוק כאשר אתם מצטרפים לאירגון ההפגנה
    כל ראיון או קשר יתקבלו בתודה ובישר כח לכולנוmagenleezrahim2006@yahoo.com

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    טעיתי אני מתנצל!!!! (ל''ת)

    עזמי בשארה, 25/07/06 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יהודים וערבים ששפויים,תעצרו את נאסראללה

    מאור, 25/07/06 16:23

    נאסראללה יושב בבונקר ושולח שהידים להרוג ולהיהרג כדי להאדיר את שמו.
    שמו מקולל ושערי הגיהינום מצפים לו.
    מסכנים כל האנשים הבורים שעושים את דבריו בעיניים עצומות.מה שמחכה להם...

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ה' יקום את דמך נערה אומללה

    מורי אל כניס, 25/07/06 16:15

    משתתף בצערה הנורא של משפחת הנערה. ה' יברך אתכם !

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לאחי היקרים בשפרעם ובשאר ישובי הצפון

    ציוני גאה, 25/07/06 16:10

    שחלקם עובדים איתי וחלקם לקוחות טובים שלי.
    הגיע הזמן שתתחילו לפעול נגד המשטר המטורף באירן וסוריה שרוצה להחזיר אתכם 70 שנה אחורנית ולהפוך אתכם לבורים ולעבדים של האייטולות.
    האופציה השניה שלכם הינה להמשיך לגנות את המדינה שנותנת לכם את אחת מרמות החיים הכי גבוהות באזור, ושבזכותה מרביתכם משכילים ולא חיים בחשכת הטירוף האפל של האייטולות, ובעוד שנתיים עד 3 להמחק ללא היסוס ע''י המטורף מטהרן שלא יהסס לרצוח כאן את כולם כולל אתכם ומשפחותיכם ברגע שישיג את ''הפצצה''.
    גורלינו גורלכם אסור לכם לעמוד מהצד בזמן שאדולף היטלר של היום רוצה לרצוח אתכם ואותנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ללמוד מההיסטוריה

    עומר, 25/07/06 15:55

    25 ביולי 93 מבצע דין וחשבון עקב הסלמה וירי רקטות על הצפון , נגמר עקב לחץ בין לאומי ולא הושגו מטרות.
    11 באפריל 96 מבצע עינבי זעם עקב הסלמה וירי רקטות על הצפון , נגמר עקב לחץ בין לאומי (ההפצצה בכפר כנא) לא הושגו המטרות .
    או שלא נרתעים מלחץ בין לאומי וממשיכים עד להשגת תוצאות , לא סביר כנראה שאי אפשר להגיע בכלל למטרות בשיטה זו בלבד. או עוצרים מיידית את הלחימה ומכריזים שיש לאו''ם לממשלת או לכל גוף אחר שיראה לנכון , בדיוק שבועיים להכינס לדרום לבנון וליצור אזור מפורז . בגמר השבועיים ישראל תראה בממשלת לבנון כאילו הכריזה מלחמה על ישראל לכל דבר ועניין , ובשטח דרום לבנון כשטח לחימה שכל מי שבתוכו יתפש כלוחם\חייל . ללא התחשבות באוכלוסיה אזרחית.
    חשוב לציין שאמנת ז'נבה אוסרת על לחימה מתוך!! שטח אזרחי (חיזבאללה) וגם על לחימה במסווה של בגדים אזרחים (שוב חיזבאללה) ומי שנלחם כנגדם ופוגע באזרחים כתוצאה מכך אינו אשם .

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לצהל, עייפתי מלספור ניצחונות נסראללה (ל''ת)

    דגנית, 25/07/06 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יש לכבוש את אל ג'זירה

    סעיד, 25/07/06 15:51

    אני חושב ש-80 % מהמלחמה היא תקשורתית ובאלג`זירה אין הסברה ישראלית כמו שצריך לכן כל המגרש פנוי לחיזבללה.....יש להשתלט בצורה רצינית על אלג`זירה ע''פ התוכנית הבאה:
    1)כל שעתיים לעשות תידרוך על כל התקדמות בפעולות צה''ל אפילו הקטנה ביותר.
    2) כשאומרים שנהרגו אנשי חיזבללה יש לצלם את הגופות ולשלוח לאלג`זירה
    3) כשאומרים שלקחו שבויים יש להראות אותם בטלוויזיה מושפלים.....ולהראות את הנשק שלהם שנתפס
    4) למנות מישהו דובר ערבית בצורה רהוטה ורק הוא יעבוד מול אלג`זירה....
    5)להביא את כתב אלג`זירה מר אליאס כראם לידי מצב שאם הוא בעד חיזבללה אז לזרוק אותו ללבנון...כי הוא לא ניטרלי....

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    התקשורת (לרבות האלקטר') מסיתה נגד צה''ל והמדינה. העם צריך להתעורר (ל''ת)

    יעקובי, 25/07/06 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בושה וחרפה טרוריסטים עלובים חיות (ל''ת)

    ארתור שלאפר, 25/07/06 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יש בקפריסין יציאת חרייא אין מיסים רק מחלות קשות

    ישי, 25/07/06 15:40

    לא יאומן מה שהולך שם בקפריסין ממש לא אנשים ברחובות באוהלים קטנים העשירים בבתי מלונות ובקיצור ששם יכול להיות מבול וצונמי אבל שהישראלים לא ילכו לשם כעת איי העיזים שם

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תשמרו לי עליהם בבקשה

    מורקי, 25/07/06 15:17

    תראו יש הרבה אנשים שאני אוהבת שנמצאים במקומות שהחיזבאללה איך שלא קוראים להם האסוודים האלה שימותו ינשאללה מפציצים אותם אם אני יאבד אחד מהם רק אחד אני ילך לעזה ויפוצץ את עצמי שם בלי לרחם איפה שיש הרבה אנשים אני יתאבד שם ילדים תינוקות זקנים זקנות לא משנה כמה שיותר יותר טוב.... תפנימווווו

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כנראה שאין ברירה....

    יניב, 25/07/06 15:10

    אלא לפנות את כל ההתנחלויות בצפון פלסטין. אין מה לעשות, רק ככה יהיה שלום! שטחים תמורת שלום!!! מזרח תיכון חדשששש!!! רוצה שלוםםםם!!! רוצה יונהההה!!!!! יאלה התכנסותתתת!!! יאלה התנתקותתת!!!
    ואוו! מה אני רואה? עוד פעם האחיות עם המזרקים האלה באות אליי??

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פתחו ת'עיניים כבר..!!

    מורקי, 25/07/06 15:09

    כוס אמא של החיזבאללה האלה שיתפוצצו אמן מה קרה למדינה שלנו לעם שלנו תפציצו כבר תיכנסו בהם אתם לא רואים שהם הורגים כל יום יותר ויותר אזרחים שלנו וכמה הם חוטפים לנו תעשה מש'ו בנדון תפקחו את העיניים בבקשה חברים שלנו מתים לנו מול העיניים ואתם כביכול מרחמים עליהם על כל אלה שמפציצים הורגים וחוטפים לנו אזרחים וחיילים. תעשו להם את אותם הדברים ואל תרחמו לפגוע באזרחים שלהם לעזאזל איתכם מה נסגר איתכם עד שלא תחוו את זה בעצמכם לא תעשו מש'ו הייתי רוצה לראות מה אולמרט היה עושה אילו אחד מבני משפחתו היה אחד החטופים או אחד הנפגעים או ההרוגים אולי אז הוא היה משנה את גישתו לגבי המלחמה הזאת. לאנשים שעברו את זה זה נורא כואב לאבד את יקיריהם לראות את בתיהם והמכוניות שלהם הרוסים אז אני יחזור על דבריי ויגיד לכם שוב ושוב פתחו את עיניכם ותעשו כבר מש'ו דימייט....

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חסן-אם הנך מעוניין בשהידים-תפציץ את עזה-הכי טוב שהיד מת (ל''ת)

    מוחמד אל אמין, 25/07/06 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שהידית?????

    יהושע, 25/07/06 14:50

    צר לי עליך ילדה
    כי מצפון תיפתח הרעה

    הגב לתגובה זו

    • טיפש - במע'ר יש דרוזים ונוצרים

      ישוע, 25/07/06 16:20

      אין אצלם את המושג שאהיד

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    חיפה חיפה עיר עם עתיד חיפה חיפה עיר עם תכלית חה חה חה חה חה

    יוס2, 25/07/06 14:40

    טוב לכם שמאלנים? בקרוב בתל-הביב !!!!!! חה חה חה חה חה חה חה

    הגב לתגובה זו

    • לרסן תגובות

      חיפאי, 25/07/06 15:54

      תגובה ליוס2 לך תלמד לכתוב עברית
      אל תהחל דבר לאיש

      הגב לתגובה זו

    • אתה סתם מרושע או אוייב.חה חה עליך,טפש (ל''ת)

      AP, 25/07/06 15:56

      הגב לתגובה זו

    • טמבליון, עם תחתית לא תכלית. וחוץ מזה זה מה יש לך להגיד? אוואר (ל''ת)

      yo, 25/07/06 16:41

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    למה הם לא תופסים מחסה במקלט או בחדר פנימי מוגן כמו שפיקוד העורף

    הורה?!, 25/07/06 14:39

    אדם צריך לקחת אחריות לפחות על גופו ועל ילדיו (אם יש), ולא לזלזל בהתראות לפני ירי.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נוסחה לסיום מאבק הדמים. ''הפתרון הכולל''. קולנו חייב להישמע.

    שפוי., 25/07/06 14:31

    צריך לחזור לגבול ולהחליף איתם את החיילים באסירים ליבנונים שנמצאים בישראל. העסקה צריכה לכלול את גופתו של רון ארד ואת שני החיילים והרחקת חיזבאללא מהגבול בתמורה לכל האסירים הליבנונם ואת חוות שיבעה. ובכך לסיים את הסכסוך המתמשך הזה לעולם.
    דיי עם זה כבר.
    הרבה אנשים חפים מכל פשע מאבדים את חייהם על כלום.
    אני תומך בזה. מי שתומך שישלח. קולנו חייב להישמע.

    הגב לתגובה זו

    • אתה תמים או שמאלן

      שפוי באמת, 25/07/06 15:14

      שפוי אתה לא.
      אתה באמת חושב שזה מה שפסיק את נסיונות ההשמדה שלהם? אתה לא שפוי בכלל, לך תתאבד לבד.

      הגב לתגובה זו

    • לערבי ה''שפוי'' מ-31

      יהודי וישראלי, 25/07/06 15:17

      צאו מהבלון שלכם, אהבלים. התרבות המערבית הולכת ומתפנקת במחשבה שתמו ימי המאבקים הגדולים וכעת תקופת האור הגדול בה בני אדם ישוחחו אחד עם השני ויפתרו סכסוכים במשא ומתן .
      אך מצג השוא הזה מסתיר מעיניהם המסרבות לראות את המאבק האדיר מול ''תרבות'' הפונדמנטליזם האיסלאמי הבלתי מתפשר.
      רק עוד וויתור קטן והכול יהיה בסדר.
      נשמור על כבודם של הערבים, הם קצת ילדותיים במחשבתם.
      אנחנו הישראלים מתוחכמים ולא צריכים להקפיד בכבודנו.
      מול הגישה ההיפר ליברלית וההיפר סובלנית עומדת תרבות ערבית מוסלמית חסרת פשרות שמוכנה להקריב פרטים למען מטרת הכלל.
      ''תרבות'' שלא רואה דבר פרט למטרה האחת שילטון האסלאם המעוות.
      הפצת שקר האיסלאם העלוב התוצר של הנביא האיום :הרוצח, הפדופיל ,והשקרן שהוביל את רוב ממאמיניו לבורות, אכזריות וחיי קנאה ושינאה של המערב המצליח.
      מה שבכל העולם מבינים, שאם נפסיק כרגע, ללא השגת המטרות, נקבל בעתיד מנה כפולה ומכופלת, שתעלה ביותר דם, ובעיקר דם יהודי.
      לא רצינו את המלחמה הזו, לא פתחנו בה, אבל כשסכין לגרוננו, המשוואה פשוטה, או אנחנו או הם. ולכן עלינו להגיב, חזק, ללא גמגומים, ללא רעד בידיים. במשוואה מי יהיה התליין ומי יהיה התלוי, כל שפוי היה בוחר כפי שצריך לבחור.

      הגב לתגובה זו

    • מאיפוא הבאת את הנוסחא

      אסף, 25/07/06 15:18

      אדוני השמאלן בועה שלכם הכל יפה וטוב ומסתדר ואם לא לוחים עוד שאחטה
      מי שמך לנדב את חות שבעה ואסירים עם דם על הידים ומי הבטיח לך שיתנו לך את רון ארד
      תפנים אם לא יחששו מפני ישראל אף פעם לא יהיה שקט, לצערנו האיזור בו אנו חיים הוא איזור פרימיטיבי כאן החזק שולט ובאיזור כזה מי שמגלה חולשה נכחד, אז די עם הנוסחאות הדביליות

      הגב לתגובה זו

    • אתה קורא לעצמך שפוי?

      אירנה, 25/07/06 15:22

      אתה באמת כזה תמים וחושב שכל הסכסוך הזה נגרם כי חיזבאללה רוצה את האסירים שלו בחזרה? זה בדיוק כמו לחשוב שהפלסטינאים הורגים אותנו כי הם רק רוצים מדינה משלהם וברגע שיקבלו, יהיה פה שלווה ושלום.

      בשביל ''לסייים את הסכסוך'' צריך שני צדדים. אנשים שמזדהים עם קו המחשבה שלך לוקחים את כל האשמה למצב על עצמם, מאשימים את מדינת ישראל בכסכוך עם הערבים ולכן בטוחים שרק בהם תלוי פתרון הסכסוך. אם רק תפתח את העיניים תראה שהסיבה לקונפליקט נעוצה בשנאה העמוקה שלהם לעם היהודי, לכן אתה יכול לשחרר את כל האסירים, לתת להם עשר מדינות - הם ימשיכו לשנוא אותך. זה אולי כואב להודות שאתה לא כזה כל יכול ולא בידיך להביא לשלום אבל האמת הלא נעימה היא שרק הערבים יכולים לסיים את הקונפליקט הזה.

      הגב לתגובה זו

    • באמת???

      אמת, 25/07/06 15:27

      אם אתה חושב שזה ייפתור את הבעיה אתה לא יודע איפה אתה חי!

      חוץ מזה איך אתה יודע שרון ארד מת?
      בנוסף - אם הוא מוחזק האירן לא נקבל אותו בחזרה - איפה הפיתרון??

      הגב לתגובה זו

    • אתה נאיבי , אבל גם אתה תיתפכח מתישהו ...

      dkfir, 25/07/06 15:40

      1.חות שבע שייכת לסורים ולא ללבנונים - גם לפי האו''מ וגם לפי הדרישות הסוריות והלבנוניות . היחידים שמנסים להאחז בטענה הקלושה הזו הם החיזבללה .

      2.חיזבלה לא צריך להיתרחק מהגבול ,אלא להיתפרק מנישקו . הם יורים עלינו מאזור צור ואפילו אם ירחיקו אותם לבירות , יש להם טילים (זילזל) שיכולים להגיע עד לחיפה .

      3.אם תסכים לוותר לטרור הוא לא יפסיק . אדם חכם לומד מארועי העבר (כי ההיסטוריה תמיד חוזרת על עצמה) . החטיפות האחרונות נעשו בגלל השיחרורים ההמוניים שעשינו תמורת 3 הנעדרים וטננבאום . אם נשחרר אסירים (שיש להם דם על הידיים) אנחנו נזמים עוד המון חטיפות . זו המדיניות המוצהרת של ארה''ב וכיום גם שלנו .

      4. לצערי אתה חושב בצורה ארופאית . אנחנו לא נימצאים בין שוויץ והולנד ,אלא בין החמאס והחיזבללה . הם מפרשים ויתור כחולשה והם יפסיקו לנסות רק אם הם יבינו שאנחנו באמת נישאר פה לתמיד . כל עוד הם חושבים שיש סיכויי ליזרוק אותנו לים הם ימשיכו (היסטוריונים ,מזרחנים וחכמים ממני אמרו את זה ).

      אני לא רואה אדם אחד אצלנו שלא אוצה להפסיק עם זה ופנינו תמיד לשלום ,אבל לצערי הרב היד שלנו תמיד צריכה ליהיות על החרב .

      הגב לתגובה זו

    • נוסחה

      josi, 25/07/06 15:46

      אידיוט

      הגב לתגובה זו

    • אם נסראללה מוכן

      גיא, 25/07/06 16:10

      אם נסראללה מוכן לחתום על זה עם ערבויות בינלאומיות אז אני בעד. רק שאין סיכוי....

      הגב לתגובה זו

    • חיכינו לך 2500 שנה איפה היתה? (ל''ת)

      yO, 25/07/06 16:42

      הגב לתגובה זו

    • אוקי, אז נגיד שנלך על זה

      שוקו, 25/07/06 17:29

      מה נעשה אם שבועיים אחרי זה הם יעברו את הגבול עוד פעם ויחטפו חיילים נוספים?

      לשחרר את כל האסירים הלבנונים? אולי גם נשחרר את כל הרוצחים והאנסים שיושבים בכלא?

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    האם זה לא מקרה ???

    ד.ח, 25/07/06 14:30

    שבחודשי תמוז אב, קטיושות ופגזים נופלים יום יום על צפון הארץ ? האם מישהו זוכר את ההינתקות מגוש קטיף ובאיזה חודשים זה היה ?
    ובכן זה היה השבוע בדיוק לפני שנה!
    כך, שכל אלה ששמחו כל כך על פינוי,עקירה וגירוש יהודים מבתיהם, ללא תמורה, אבל ממש ללא תמורה, אז שיפסיקו לשמוח על ביציאב/עקירה כי מה שקבלנו בתמורה זה היה הפגזת ישובי הדרום ועכשיו ישובי הצפון!
    זהו מסר לכל אלה החושבים להמשיך בגירוש ועקירת יהודים מבתיהם, ללא תמורה, פשוט מאד צפו למצב כמו היום, כי הערבים לא רוצים את היהודים פה וכל מה שלא נעשה, לא ישנה דבר מהחלטתם להשמיד את ישראל!
    על לכן לא צריך לעשות מאומה, אלא רק להתגונן עד שיקום מנהיג וישכנע את הערבים/פלשתינים שלחיות במצב זה, זה פסה !

    הגב לתגובה זו

    • אתה מטמטם (ל''ת)

      יעקב, 25/07/06 15:25

      הגב לתגובה זו

    • היה גם 9 באב באותה תקופה, מן הסתם, עם כל המשתמע מכך. (ל''ת)

      yo, 25/07/06 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הכרזה על מצב חירום באזור חיפה

    אסף, 25/07/06 14:24

    אני רוצה להצטרף ,מעל במה זו,לאלפי תושבי חיפה
    וסביבותיה ולבקש ,בכל לשון של בקשה, להכריז על המצב
    באזור - מצב חירום.

    אנשים מסכנים עצמם בדרכם למקום עבודתם ורק באורח נס
    לא התחולל אסון במימדים גדולים (ראוי לציין שהשבוע נהרגו
    בעיר חיפה אנשים בזמן נסיעה ועבודה והיום נפצע נהג אוטובוס
    בעת נסיעה בדרך).
    אין צורך להמתין לאסון גדול שיפר את המשוואה :
    עלות כלכלית כנגד חיי אדם ! , כמו כן יש לציין שמלבד אותם שכירים,
    הנאלצים להסתכן בדרך למקום העבודה (אחרת לא יקבלו שכר) ישנם אלפי
    עסקים שספגו פגיעה קשה והם משוועים לעזרה.

    אזור חיפה הוא אזור גדול ואני מודע למשמעות שיתוקו (גם בעיני אויבינו)
    אך הדבר אינו עומד בקנה אחד עם הפוטנציאל (בהסתברות גבוהה) לאבדן חיי
    אדם.

    תושבי האזור אינם צריכים לשאת בכל הנטל, יש להפגין סולידריות ולתקצב
    את הנושא לאלתר (גם במחיר כלכלי גבוה הרבה יותר מהמתוכנן),אחרת הלכידות
    החברתית במדינה תספוג אף היא פגיעה ישירה !.

    הגב לתגובה זו

    • אין להפגין סולידריות עם שמאלנים! תאכלו את מה שבישלתם נבלות :-) (ל''ת)

      יוס2, 25/07/06 15:03

      הגב לתגובה זו

    • יש כסף רק להתכנסויות, ''מחויבות המציאות''. (ל''ת)

      אורן, 25/07/06 15:26

      הגב לתגובה זו

    • נשמה אני איתך (ל''ת)

      מורקי, 25/07/06 15:32

      הגב לתגובה זו

    • למה שנשלם לכם כסף? שמאלנים מה שבישלתם תאכלו!

      יוס2, 25/07/06 15:49

      ניי נה נה נה ניין לה לה לה לה לה לה איזה יום שמח לי הים איזה יום :-)

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    רק שלא יפגע עזאם עזאם אחרי 8 שנים בכלא המצרי (ל''ת)

    נפילות בכפר מרר, 25/07/06 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יישוב דרוזי שמותקף (ל''ת)

    עצוב לי, 25/07/06 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    Chief of Staff

    Avi, 25/07/06 14:14

    Mr. Halutz,
    Next time please don't let your mouth talk before the head think.

    You have promised something so please go a head and fullfill your promise.

    One more advice if I may, IDF should ACT instead of TALK
    and you as the head should know better.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אנחנו עם חזק. נעמוד איתן מול לחימת האויב האחזר

    צביקי, 25/07/06 14:06

    אנחנו עם פטריות. חברים תהיו חזקים. בואו נחזק את צהל. כשאנחנו יחד מי יכול עלינו?! כי רק יד ביד דתיים-חילוניים. ספרדים-אשכנזים...
    אנחנו ננצח!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו עם פטריות תפוחי אדמה ושאר ירקות (ל''ת)

      אח זר, 25/07/06 14:23

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו עם חזק

      מורקי, 25/07/06 15:25

      אנחנו באמת עם חזק רק בלי רוסים וערבים

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    בקיץ שעבר צחקתם על חשבון המגורשים

    כולכם גוש קטיף, 25/07/06 13:48

    צחוק הגורל -

    אתם, תושבי חיפה הכבושה, תומכי ההתנתקות וקדימה ההזויה, יושבי חיפה שהינה פרי כיבוש 48, מגורשים, מופגזים, מיללים, ובורחים.

    כולכם, אבל ממש כולכם, גוש קטיף !

    הגב לתגובה זו

    • זה הפרומו להפצצת תל-הביב :-)

      יוס2, 25/07/06 14:42

      מעניין לאן יברחו השמאלנים, בטח בחזרה לגרמניה,פולניה ורומניה. בגלל זה הם הרי מוציאים דרכונים זרים.

      הגב לתגובה זו

      • תל אביב בן אדם עם א

        A.T., 25/07/06 16:11

        מי אתה ומה אתה- חתיכת מתנשא. בתגובה על הצחוק שלך.... 33...אפס. גועל נפש. מי שאתה- צא מכאן ולך לך

        הגב לתגובה זו

      • יוס2 - יא טיפש ובור - מי אתה חושב את עצמך יא נעלול!! (ל''ת)

        עופר, 25/07/06 16:53

        הגב לתגובה זו

      • מה פתאום, אנחנו סומכים ב100% על צה''ל!

        שון שפירצמן, 25/07/06 17:15

        הדרכון הגרמני זה רק למקרה ש..אתה יודע, כמו למשל שיפלו טילים על צפון תל-אביב, אני לא הולך להפגין פטריוטיות על חשבון הבריאות הנפשית שלי, בכל זאת, לשבת בממ''ד מסריח וטחוב ולשמעו בומים ושריקות זה לא נעים, שמעתי שצפון איטליה זה מקום נעים בימי הקיץ.

        הגב לתגובה זו

    • צחקנו? אף אחד לא צחק עליהם, הם צחקן עליינו...

      צחוקים איתכם, 25/07/06 14:45

      לא צחקו עליהם.
      זה ניסיון לשכתב את ההיסטוריה כדי להרגיש אומללים ומבודדים.
      חלקם צחקו ועדיין צוחקים עליינו כשהם מבקשים סכומי כסף מטורפים...

      הגב לתגובה זו

    • לא מגורשים, אלא בעטו להם ב... שלהם (ל''ת)

      ערבי הגיוני, 25/07/06 14:56

      הגב לתגובה זו

      • עמו שבעטו עכשיו בראש לשאהידית במרר? (ל''ת)

        יוס2, 25/07/06 15:47

        הגב לתגובה זו

      • לערבי

        Robin, 25/07/06 17:31

        אתה תישב בשקט גם יומך יגיע

        הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת אחי (ל''ת)

      גם, 25/07/06 15:12

      הגב לתגובה זו

    • גם אתה מטומטם (ל''ת)

      יעקב, 25/07/06 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מישהו יכול לתרגם לערבית

    תודה רבה, 25/07/06 13:46

    קדימה תותחים הפגיזו מחבלים
    קדימה פגזים פוצצו תערבים
    קדימה חיזבללה תשרפו אינשללה
    קדימה נסראללה קבל התקף יבן זונה

    קדימה מטוסים הרסו את הבתים
    קדימה מסוקים רססו תמניאקים
    קדימה חיילים השמידו בכפרים

    אז קדימה חיזבבלה צאו מהבורים
    אנחנו ישראל מחסלים ומכסחים
    קדימה נסראללה צא מהבור
    כי אתה על תקן מת תתעורר מהחלום

    קדימה עם סגולה צאו למלחמה
    את סוריה ואיראן השמידו אינשללה
    קדימה אגוז מגלן וגם שריון
    פוצצו את האזור ותירו בלי חשבון

    אז קדימה נסראללה הורד את השמללהה
    כי מצעד הגאווה מוכן להפגזה
    אז קדימה לבנון התחילו לארוז
    כי הרסנו את הכל ותם השלום


    קדימה גורג בוש מחוק את איראן
    כי השטח בעירק לך מאוד קטן
    קדימה קופ ענן תתחפף מכאן
    כי עזה תמחק ותעלה עשן


    לה לה לה נצחנו במילחמה
    לה לה לה הרסנו מדינה
    לה לה לה אנחנו עם סגולה
    לה לה לה מוחקים בכל פינה


    ואם אתה עצוב נסראלללה המסכן
    אז כדי תמות מהר כפרות על ישראלללללללללללל

    הגב לתגובה זו

    • זה נראה כמו ערבית (ל''ת)

      ישראלי, 25/07/06 14:02

      הגב לתגובה זו

      • נשמע כסיל אתה לא מבין באומנות (ל''ת)

        זה להיט, 25/07/06 14:17

        הגב לתגובה זו

        • זה עמה-נות (ל''ת)

          מבקר, 25/07/06 14:30

          הגב לתגובה זו

        • צאו מהבורים? עדיף לא לתרגם פדיחות מתלהמות לכלום.... (ל''ת)

          תלמד עברית, 25/07/06 14:31

          הגב לתגובה זו

          • כמובן שזה בורות אבל בחרוז זה בורים

            כל מילה פגז, 25/07/06 15:27

            וחוץ מזה העם הערבי הוא בור אז זה בסדר חחחח שיר פצצה

            הגב לתגובה זו

    • תרגום הזיות פרועות זה לא המקצוע שלי....

      ערבי הגיוני, 25/07/06 14:54

      אז קח הכדורים ששכחת לקחת ולך לישון.

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי נשמההה

      מורקי, 25/07/06 15:11

      באנה אח שלו אתה משורר אהבתי את השיר חחחח יש יש עתיד

      הגב לתגובה זו

    • זה לא זה ששר סדאם טדאם יא מטומטם? זה לא אירן (ל''ת)

      מבקר ספרותי, 25/07/06 15:28

      הגב לתגובה זו

    • חבל שנותנים לאנשים מהרחוב לדבר

      רמי, 25/07/06 15:45

      כמוך בדיוק

      הגב לתגובה זו

      • ישראל זה כמו רחוב החלונות האדומים

        ימני מהרחוב, 25/07/06 18:06

        הימנים מטיילים ברחוב, אבל השמאלנים כל הזמן בפנים- ''האנשים התרבותיים'' מבזבזים מיליארדים על אתנן

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש לשלח עצומה לחלוץ לעמד בהבטחותיו

    רן הופמן, 25/07/06 13:43

    לא יתכן מפקד הצבא יבטיח משהוא שאינו מסוגל לקיים- אין לו עכשיו שום זכות מכל חייל לבצע הוראה והבטחה. אולי צריכים ללכת לבגץ -למה לא....חוק זה חוק
    הבטחה זאת הבטחה

    יאללה חלוץ -נסרללה צוחק ממך ומשתין עליך בקשת.....................

    הגב לתגובה זו

    • לך תאשפז את עצמך. מצבך אנוש (ל''ת)

      שכל ישר, 25/07/06 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מי יותר אמין נסראלה או חלוץ

    ישראלי, 25/07/06 13:35

    פניה זו היא אליך כבוד הרמטכל חלוץ, זוהי שעתך להראות את אמינות מילותיך, מחיקת 10 בנינים בבירות כנגד ירי על חיפה, מחירם של פגיעה בחיילי צה''ל ותושבי מדינת ישראל צריכים להיות ידועים לכל אויבנו באשר הם.

    הגב לתגובה זו

    • אם הירי מצור יש למחוק שפ 10 בנינים כפי שהבטחת (ל''ת)

      מנדי, 25/07/06 13:54

      הגב לתגובה זו

      • עין תחת עין (ל''ת)

        חלוץ, 25/07/06 14:06

        הגב לתגובה זו

        • עוד 9 (ל''ת)

          ועד השכונה, 25/07/06 14:20

          הגב לתגובה זו

          • עוד 8 (ל''ת)

            ועד השכונה, 25/07/06 14:28

            הגב לתגובה זו

      • עין תחת עין (ל''ת)

        ישראלי, 25/07/06 14:07

        הגב לתגובה זו

      • חלוץ זקוק לחילוץ (ל''ת)

        חלוץ, 25/07/06 14:11

        הגב לתגובה זו

    • אני מתבייש להיות יהודי !!

      יהושע, 25/07/06 15:03

      כשגדלנו בשנות החמישים לימדו אותנו שהיהודים המפוחדים התחבאו מפני הנאצים מכוון שלא היה לנו מדינה וצבא.
      היום אנו שוב מתחבאים !!!!
      לחלוץ,תוציא את ח''א עם כל התחמושת והאש שיש לנו.שרוף את לבנון!!! בלאו הכי מגנים ויגנו אותנו עמי העולם והמשת''פים היושבים בתוכנו.''תבכנה מאה אימהות ולא אמא שלי'' פיתגם ערבי ידוע

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    חיות האדם ממשיכות לווח לעבר אזרחים. אלוהים ישלם להם כגמולם. (ל''ת)

    שירז, 25/07/06 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דיי כבר עם הבלאגן

    אליק, 25/07/06 13:26

    אנחנו רוצים לחיות בשקט צריך לגמור עם זה אחת ולתמיד!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק אח שלו

      מורקי, 25/07/06 15:30

      באנה כפרות גמני אמרתי את זה מה הקטע של החיזבללים האלה לא נמאס להם לא נגמר להם הטילים האלה עוד מעט הם יתחילו לזרוק עלינו קקטיושות במקום קטיושות וסמים במקום קאסמים.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    חלוץ -אל תהיה פקה פקה

    רן הופמן, 25/07/06 13:25

    חלוץ החלטת לעשות לנו ארץ נהדרת-גבר גבר.

    מפקד- ורמטכ''ל שאינו עומד בהבטחותיו אינו ראוי לפקד על חיליו. איפא עשרות הבתים שאמורים ליפול..............אני מחכה...................... מחכה. את האמת חלוץ אתה יותר מתאים לסיפור של מוריס והיונים- תפסיק לחרבן על הכביסה

    הגב לתגובה זו

    • כמה פעמים אתה רושם אותה תגובה ?

      לצה''ל באהבה, 25/07/06 14:51

      בחר שם אחד, והפסק לקשקש לנו במוח.
      כל הכבוד לצה''ל ולמפקדיו כולם.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בואדי בחיפה רוקדים ושמחים על דם הנפגעים

    אזהרה לתושבי, 25/07/06 13:23

    שתושבי חיפה אולי יפנימו כבר את זה ערביי חיפה מצד אחד נהנים מהשפע שתושבי העיר מרעיפים עליהם ומן הצד השני הם שמחים לאידנו. אז אולי תושבי חיפה כבר יפנימו את זה וידירו רגליהם מהואדי לאלתר ובכל ימות השנה ושהם שם יתבשלו ויאכלו בעצמם את החומוס והפאלאפל שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • תנסה לפרט ולהשיג תמונות

      דני, 25/07/06 15:02

      ותשלח אותם לכל עבר

      הגב לתגובה זו

      • אני בטוח שאתה בעל חנות כושלת בהדר לכן אתה שונא ערבים

        ערבי מבין, 25/07/06 16:50

        אגב מאוד כואב לי על כל בן אדם שנהרג בעצם נרצח (הן ערבי והן יהודי)

        הגב לתגובה זו

    • כל הערבים בחיפה נגד נוסראללה

      איימן, 25/07/06 15:10

      מי אמר לך שהם נהנים יא חולה נפש??אנחנו נגד כל מעשה טרור נגד האזרחים וזה בהחלט אסור בדת האיסלאמית להרוג אזרחים חפים מפשע ואנחנו מגנים את זה
      אז תשתוק ותפסיק עם ההסתה

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    להוריד מיד 160 רבי קומות בבירות

    המופגז, 25/07/06 13:21

    רק רציתי להזכיר לרמטכל את איומו להוריד על כל טיל שיגיע לחיפה 10 רבי קומות. אם הוא לא יעשה זאת, סוריה, איראן והחיזבאללה יראו בכך חולשה עצומה מצד ישראל ולא יהססו לפלוש אליה.
    חלוץ, מספיק לפטפט, הגיע הזמן לבצע.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חלוץ ..חלוץ...חלוץ עדין לא נפלו 10 בנינים גבוהים

    רן הופמן, 25/07/06 13:18

    נו מה יהיה חלוץ-אתה גם תהיה עכשיו גבר גבר.... אתה כנראה גם כן כולה פקה פקה פקה. לפי חישוב גס קרוב לחמישים בנינים רבי קומות אמורים לקרוס.... אני מחכה ומודד לך זמנים...30 שניות לנושא זוז........ ככה אותי לימדו לעמוד בזמנים ובמשימות-ומה איתך...עוד הבטחת סרק. אם אי אפשר להאמין לך אז מה עוד נשאר.


    דבר שני יותר חשוב צריך להקציב אולטימטום לתובי צור -יש להם 24 שעות לעזוב מכיוון שהעיר עומדת להעלם- וכדאי שיקחו תמונות לפני כי הרבה לא ישאר הרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חשוב חומר למחשבה ...................

    יאיר, 25/07/06 13:18

    למה לא מתפוצצות מכוניות תופת בטהרן ובדמשק זה יזעזע להם את השלטון,ויכניס אותם ללחץ......

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ביד קשה ובזרוע נטוייה

    יגאל הגואל, 25/07/06 13:08

    לכבוד ראש הממשלה הרמטכ''ל ושלל מכריעי ההחלטות.
    האם מותר לנו האזרחים הפשוטים האלו שאם לא מגלים להם שום דבר מתוכניותיכם להבין מה קורה לעזאזל פה?

    למה אתם לא תקיפים יותר ?

    למי אתם מחכים?

    כמה מאיתנו צריכים למות על מנת שבאמת תיפלו על לבנון בכל העוצמה?

    למה אנחנו משלמים מיסים כדי שאתם סתם תבזבזו אותם?

    ארה''ב ומדינות הG-8 נתנו לכם יד חופשית וחלון הזדמנויות שלא יחזור ואתם מתמהמהים?

    שלחתם כרוזים לדרום לבנון על מנת למנוע פגיעה בחפים מפשע ובאזרחים ''תמימים'' ועדיין בנת ג'בייל עומדת על כנה במקום שתחריבו את המקום הארור ותשטחו את הכפר הזה.

    לסיכום אנחנו רוצים תוצאות ועכשיו! לא איכפת לנו אם בצד השני ימותו גם אלפים (ואולי זה מה שצריך על מנת שהסיוט ייגמר)

    אנחנו לא מוכנים ולו להרוג נוסף אחד!

    מספיק!!!

    וולכל הכלבים שיובים בקירבנו...אותכם לא נישכח.
    פרייר מי שיקנה אפילו פיתה בנצרת או יעצור למלא דלק באום אל פחם.
    אתם האויב הגדול ביותר שיש למדינה זו ולנו.

    ולכל האזרחים הנאמנים למדינה
    אהבה ואושר

    הגב לתגובה זו

    • החיפזון מהשטן

      זאב, 25/07/06 13:41

      יש לנו זמן. צה''ל אינו מעונין לפגוע באזרחים חפים מפשע (לעומת החיזבאללה שזו כל מטרתו) ולכן הלחימה תמשך עד לכתישה סופית של האויב.
      תהיה סבלן.

      הגב לתגובה זו

    • צודקכל מילה נוספת מיותרת (ל''ת)

      יובל, 25/07/06 14:13

      הגב לתגובה זו

    • מסכים לגמרי. תשטחו את הכפרים הריקים. (ל''ת)

      רועי, 25/07/06 15:32

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הרגו את ראש הנחש

    אבי, 25/07/06 12:55

    הלוואי וזה נכון.שמועה חזקה.

    הגב לתגובה זו

    • באמת נסראללה מת (ל''ת)

      אמן כן, 25/07/06 13:45

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    או קיי רב אלוף חלוץ..תעמוד בהבטחתך,מטח על חיפה,10 רבי קומות בביירות

    אמינות, 25/07/06 12:47

    עכשיו נראה באמת מה שווה הבטחה של רב אלוף בצ.ה.ל..........
    אמרת שאם יפול מטח על חיפה...10 רבי קומות יימחקו בביירות..
    אז כולנו מתחברים ל CNN לראות אותם נמחקים.
    אגב,אם לא תתן את ההוראה...אתה תוצג בעולם כאידיוט מושלם.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו איתך ! מחכים

      אנחנו איתך ! מח, 25/07/06 13:17

      אנחנו איתך ! מחכים

      הגב לתגובה זו

    • הבטחות

      עוד אחד, 25/07/06 13:23

      מצטרף, בחום, זו בדיוק הכוונה לבניית כח הרתעה

      הגב לתגובה זו

    • קדימה מילה של עמידר-תוריד אותם (ל''ת)

      חיפאי מבת-גלים, 25/07/06 14:14

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    עד כאן...

    שושנה, 25/07/06 12:47

    זה מספר ימים שאני רוצה להאמין שצה''ל של פעם זה גם של היום,
    אך צר לי...
    לפחות שלא נצא בהצהרות מעודדות
    יש להגיד לעם את האמת, המלחמה של המילניום החדש זה לא המלחמות שהיו עד אז.
    בכל אופן איני מבינה איך עם כל כך הרבה תקציבים ועם המח היהודי אין שום אפשרות הגנה בפני הטילים האלה
    מה עם הפטריוט, מה עם החץ - למה הם נועדו? ואם הם לא נותנים מענה לקטיושות והטילים, מדוע לא מפתחים אמצעי הגנה נוספים בפני כל הנשק החדש/ישן הזה של החיזבללה ובודאי שיש אותו בכמויות גדולות ואפקטיביות יותר בסוריה ובאירן
    אין לי ארץ אחרת ''כאן נולדתי, כאן בניתי את ביתי בשתי ידיי והחזבלה
    הורס אותו בלחיצת כפתור'' וצוחק לי בפנים...
    כואב, כואב וכואב

    הגב לתגובה זו

    • לא נורא

      המרגיעון, 25/07/06 13:45

      זה לא כל כך נורא שושנה - מזל שאיננו זקוקים לפטריוט ולחץ שהם נגד טילים בליסטיים שיכולים לגרום נזק רב יותר, בעוד שהקטיושה היא יחסית פרימיטיבית וגורמת לפחות נזק אם כי יותר קשה לפגוע בה. עדיף לספוג היום מאשר לחכות עוד כמה שנים שאז היה יכול להיות להם נשק יותר מתקדם ויותר מסוכן.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כולנו גוש קטיף (ל''ת)

    סלוגן לחיפאים, 25/07/06 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    צה''ל עובד לא נכון במינון נמוך מידי והגרוע מכל - שקוף מידי !!!

    ירון.ק, 25/07/06 12:38

    אם השתלטנו לאחר שבועיים של לחימה רק על 2 כפרים מתוך עשרות רבות והשמדנו רק עשרות משגרים מתוך אלפים המלחמה ככל הנראה בראייה מפוקחת תמשך חודשים ואף שנים!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה רואה אחמד - זו תגובה של יהודי

      דוד ג., 25/07/06 13:08

      הוא יודע שכותבים צה''ל ולא צהל.

      ירון, תאר לך שהיו בצד הלבנוני 3000 הרוגים תוך יומיים ומתוכם 200 מחבלים(וצה''ל יכל לעשות זאת) האם נראה לך שהמלחמה היתה מסתיימת ביום השלישי?
      כאשר המחבלים מסתתרים בתוך אוכלוסיה אזרחית צריך לנהוג כפי שצה''ל נוהג. בסוף ננצח.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ועכשיו להרוס 160 בתים בבירות. הרמטכל הבטיח (ל''ת)

    ג, 25/07/06 12:35

    הגב לתגובה זו

    • שלח את הבן שלך להרוס. עזוב אותנו (ל''ת)

      בשקט, 25/07/06 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    lemispar 5

    /, 25/07/06 12:14

    ata a dafuk a iahaid !!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חחח.... צהל דפוק (ל''ת)

    נתי, 25/07/06 10:39

    הגב לתגובה זו

    • מוחמד - חרא כותבים באלף

      דוד ג., 25/07/06 11:03

      אתם כותבים: חרה, סעסע, פקד(דרגה צבאית), ועכשיו: צהל.
      מה שכתבת אלו הקולות שמשמיע סוס כמוך.
      צה''ל הן ראשי תיבות של צבא ההגנה לישראל. והוא יגן עלינו מפניכם - אויבנו מפנים ומחוץ.

      הגב לתגובה זו

      • דוד הגבתי לך פעם שהוא לא רשם''פקד'' כדרגה

        סמי בן טובים, 25/07/06 12:13

        אלא התכוון לרשום ''מפקד'' אבל השמיט את ההאות ''מ''

        הגב לתגובה זו

        • לאחמד - אז חסרה הא הידיעה

          דוד, 25/07/06 12:47

          כדאי שתלמד לכחוב בעברית, איש חיזבאללה.
          כל המשפט שכתבת שגוי.

          הגב לתגובה זו

      • אחלה תגובה :-) :-) :-) (ל''ת)

        זאב, 25/07/06 13:10

        הגב לתגובה זו

      • דוד-יצאת גדול כל הכבוד!!! (ל''ת)

        גסי גיימס, 25/07/06 14:55

        הגב לתגובה זו

    • אתה הוא הדפוק שלא לוקחים אותך לצהל'' (ל''ת)

      vivi, 25/07/06 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מאד מעניין - נורה לגליל מערבי ונחת בגליל העליון...

    מורה לגאוגרפיה, 25/07/06 10:38

    מה קרה בדרך???

    הגב לתגובה זו

    • סתומה עלק מורה לגאוגרפיה

      מורקי, 25/07/06 15:27

      מה כבר יכול לקרות בדרך י'מפגרת הטיל השתין עליך בקשת

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    וידוי - מתושב חיפה המופגזת

    וידוי, 25/07/06 10:28

    פצצות נופלות עלינו ועל בתינו.


    חברים ובני משפחה נפגעים ונהרגים.


    חלקנו כבר ללא קורת גג.


    העסק שלי סגור מתחילת הלחימה, ואיני יודע מה יהיה?!


    אנחנו נעים ונדים בין קרובי משפחה לאנשים טובים.


    המשפחתיות נפגעה מאוד.


    מעולם לא חשבתי, שאני תושב חיפה כבר 30 שנה אהיה פליט בארצי


    הכל נשמע כל כך מוכר מהעבר הקרוב!!


    במשך 5 שנים נפלו עליכם פצצות - והדבר לא נגע לי.


    קברתם בני משפחה וחברים - והכל היה זר לי.


    מצאתם עצמכם ללא קורת גג, כך סתם - ולא מצאתם אוזן קשבת.


    אפילו כשבאתם אליי הביתה, להסביר, לשכנע, לשתף אותי - סירבתי להקשיב לכם!!


    חלף שבוע שאני מחוץ לבית, מחוץ לשגרה, קשה לי מאוד - אך האמפתיה, התמיכה, ההזדהות עוזרות לי להחזיק מעמד.


    לכם - אין אפילו את זה.


    אתם - באכסניות, בבתי מלון ואפילו באוהלים - ולא נעים לומר: ''למי זה איכפת''?




    תושבי גוש קטיף והשומרון!


    סליחה!


    סליחה שהפקרנו אתכם.


    סליחה שלא הבנו אתכם.


    איני אדם דתי, וגם לא מיסטיקן, אך אי אפשר שלא לקשר בין היחס שלי אליכם לבין שכר הלימוד שאני משלם.

    הגב לתגובה זו

    • שכר הלימוד שכולנו למדנו תושבי הצפון שהפקירו אותנו בכוונה תחילה

      איציק, 25/07/06 10:40

      מלחמת הפקרת העורף הזאת היא המלחמה בו העורף הופקר ביודעין ומתוך כוונה תחילה, ועל כך צריך לבוא הזעם אל מול הממשלה והצבא. ואם אנחנו לא נדרוש כעת הקמת ועדת חקירה ממלכתית הרי אנחנו פוגעים בחוסן של המדינה, בערכים הכי חשובים הגנה על החלש ועל האביון. ואנחנו היום אביונים, תושבי הצפון כולם

      הגב לתגובה זו

      • כן, בטח שאתה תושב חיפה ואני תושבת מאדים....

        נוגה תחתית, 25/07/06 13:32

        כן, בטח, אתה תושב חיפה ופתאום נפל עלייך מטח של קטיושות ורגישות לחברייך הכתמתמים.
        להבדיל מתושבי הצפון תושבי האוהלים לא נמלטו מאימת הקטיושות.
        הם פשוט לא מתפשרים על פחות מווילה ליד הים.
        חבורת מפונקים, לא יותר.

        הגב לתגובה זו

        • אוי - כמה שאת צודקת!!! (ל''ת)

          עופר, 25/07/06 16:48

          הגב לתגובה זו

    • אתה תושב חיפה 30 שנה כמו שאני תושבת גוש קטיף

      מרגלית, 25/07/06 11:37

      אין גבול לציניות ולניצול ההזדמנויות. שבו בשקט ותגידו תודה על כל מה שקיבלתם - שזה הרבה הרבה הרבה יותר מהכלום שמקבלים תושבי הצפון וחיפה שלא חיו כמו מלכים בעלות מינימלית ועל חשבון דיכוי וגזל. תתביישו לכם!

      הגב לתגובה זו

      • מי את שתגידי מי תושב חיפה ומי לא? (ל''ת)

        קטישוה, 25/07/06 12:45

        הגב לתגובה זו

        • מה שמגניב הוא, שהסמנטיקה הדתית לא נעלמת ...

          ניסיון משעשע, 25/07/06 13:36

          וידוי, פליט בארצי, הפקרנו אתכם- רק מישהו שנטוע עמוק בעום הציונות הדתית היה מתנסח כך.
          ניסיון לא רע , אבל יש לך הרבה על מה לעבוד אחי ( או אחותי...)
          תפתחו חלון , הביטו בנוף השומרון הנשקף מבתיכם ונסו לנסח מחדש.

          הגב לתגובה זו

          • אין שכל אין דאגות...... (ל''ת)

            אחיך, 25/07/06 14:02

            הגב לתגובה זו

      • פינו אנשים מהבית שלהם ואת עוד פותחת עליהם פה

        תתביישי לך, 25/07/06 13:23

        איזה דיכוי וגזל בדיוק?

        אף נפש חיה לא גרה בגוש קטיף עד שהם הגיעו והחיו את השממה, אז לגזול הם לא גזלו דבר.

        אין כמעט מדינות בעולם שפינו אנשים מבתיהם וכפי שראינו לא משנה כמה נושיט יד לשלום, אין רצון בצד השני ואף לא מוכנות להשלים עם חיינו בכלל.

        הגב לתגובה זו

      • בהחלט אפשר להבין אותך....

        זה אני........., 25/07/06 14:39

        קשה,קשה מאוד לעמוד אל מול העובדות... ואין זה משנה כלל אם הכותב לעיל הינו תושב חיפה או תושב אילת... גם אם המצב יימשך עוד שבועות,עדיין ייחשב רק ל''טעימה'' ממה שעבר על אנשי גוש-קטיף שעדיין ''לא מצאו את עצמם'' במציאות שנכפתה עליהם... עוד יהיה לך ולשכמותך זמן לחשוב על כך... מאחל שיהיו לך ולכל תושבי הצפון ימים טובים יותר.

        הגב לתגובה זו

      • מרגלית - א-ל-ו-פ-ה!!! (ל''ת)

        עופר, 25/07/06 15:56

        הגב לתגובה זו

      • מרגלית - את גדולה!!! (ל''ת)

        עופר, 25/07/06 16:49

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    מחיר מלחמת המנטרות וההצהרות

    יאיר ל, 25/07/06 10:18

    ''לא נכנס לבוץ הלבנוני'',
    ''לא נשקע בבוץ העזתי'',
    ''אנחנו כאן והם שם'',
    ''אין לנו צורך בציר פילדלפי'',
    ''לנו יש יותר טילים'',
    ''בנחישות אך ברגישות'',
    ''יש פתרונות לכל המפונים''.

    אפס מחשבה,
    הרבה קשקשת,
    ואנחנו עמוק בבוץ.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את המשפט הבי חזק שלהם....

      קדימה לג'הנם, 25/07/06 12:47

      ''אז מה אם לחיזבאללה יש טילים גם לסורים יש טילים והם לא משתמשים בהם...''

      אם זה לא היה כל כך עצוב הייתי נקרע עכשיו מצחוק...אני בטוח שזה מה שבני דודנו עושים עכשיו.

      הגב לתגובה זו

    • עיצוב התודעה כנסו יש משוואה

      אחי הצדק עימך, 25/07/06 13:01

      הבחור שכתב כאן צודק ואני מבקש להרחיב ברצינות ובלי ציניות כנסו תתרווחו אחי ואחיותי היפים והיפות האמיצים והאמיצות.


      כל הביטויים הללו שכתב הכותב יאיר ל מעצבים את התודעה שלכם. המודעות שלכם זו המציאות שאתם חיים . היתכן ועיצבו לכם מודעות. כן עיצבו את מה שתהיו מודעים לו וכך לא הייתם מודעים למה שקורה במציאות. בבחירות עיצבו וטווחו עליכם את זיבולי הצדק החברתי והופ אתם בברוך צבאי . איך לא אמרו איך לא ספרו איך ? הה.

      עיצבו את תודעתכם דרך המילים. המילים המילים המילים ממש מדהים איך זה עובד. יושבים כאן מהנדסי מילים שמשתמשים בתקשורת לעצב אותכם. וואו אנחנ אנשים מעוצבים.
      אי אפשר להיכנס ולהילחם בלבנון כי לבנון אנחנו מתוכנתים להגיב בוץ בוץ בוץ וטובעים ופשוט אי אפשר להיכנס לבוץ. עכשיו לא רק אתם מעוצבים בבוץ אלא גם המנהיגים שלכם.
      אנחנו כאן והם שם איזה יופי של עיצוב פנטסתי. הופ הנה הם ממש שם בוואדי ערה בערבה בשפרעם ואנחנו שם. ''בנק מטרות'' צהל עושה עבודה טובה. ממתי צהל עובד צהל נלחם .
      אנחנו מעוצבים גם לחשוב על סוף שבוע נעים ולא על שבת שלום.
      מטרת הכתיבה כאן שאם כבר אנחנו מעוצבים תבחרו מעצב תודעה מסכם.
      מישהו סיפר לכם שאנחנו בתל אביב בסכנת הפצצה. סליחה שמעתי עכשי ברדיו על עוד ''סיכול ממוקד''. מה זה סיכול ממוקד. אני מבין הרג התנקשות אבל מה זה המילים המילים הללו. רגע ומה זה פיגוע. נעצר מפגד סןג של סופט הס מלומר בן אדם שבא להתאבד. אחים יפים ואחיות יפהפיות מתאבדים עלינו כאן בשנים האחרונות הרבה מאוד אנשים כל יום יש מועמדים חדשים ורוצים לאבד את נפשם כבמטרה להרוג ולרצוח ולטבוח בכם. אתם גרים בישראל מדינת ישראל. מי זה ישראל?

      הגב לתגובה זו

    • עיצוב התודעה יש כאן משוואה מדהימה ומפנקת

      יפהפיה מפנקת, 25/07/06 13:03

      הבחור שכתב כאן צודק ואני מבקש להרחיב ברצינות ובלי ציניות כנסו תתרווחו אחי ואחיותי היפים והיפות האמיצים והאמיצות.


      כל הביטויים הללו שכתב הכותב יאיר ל מעצבים את התודעה שלכם. המודעות שלכם זו המציאות שאתם חיים . היתכן ועיצבו לכם מודעות. כן עיצבו את מה שתהיו מודעים לו וכך לא הייתם מודעים למה שקורה במציאות. בבחירות עיצבו וטווחו עליכם את זיבולי הצדק החברתי והופ אתם בברוך צבאי . איך לא אמרו איך לא ספרו איך ? הה.

      עיצבו את תודעתכם דרך המילים. המילים המילים המילים ממש מדהים איך זה עובד. יושבים כאן מהנדסי מילים שמשתמשים בתקשורת לעצב אותכם. וואו אנחנ אנשים מעוצבים.
      אי אפשר להיכנס ולהילחם בלבנון כי לבנון אנחנו מתוכנתים להגיב בוץ בוץ בוץ וטובעים ופשוט אי אפשר להיכנס לבוץ. עכשיו לא רק אתם מעוצבים בבוץ אלא גם המנהיגים שלכם.
      אנחנו כאן והם שם איזה יופי של עיצוב פנטסתי. הופ הנה הם ממש שם בוואדי ערה בערבה בשפרעם ואנחנו שם. ''בנק מטרות'' צהל עושה עבודה טובה. ממתי צהל עובד צהל נלחם .
      אנחנו מעוצבים גם לחשוב על סוף שבוע נעים ולא על שבת שלום.
      מטרת הכתיבה כאן שאם כבר אנחנו מעוצבים תבחרו מעצב תודעה מסכם.
      מישהו סיפר לכם שאנחנו בתל אביב בסכנת הפצצה. סליחה שמעתי עכשי ברדיו על עוד ''סיכול ממוקד''. מה זה סיכול ממוקד. אני מבין הרג התנקשות אבל מה זה המילים המילים הללו. רגע ומה זה פיגוע. נעצר מפגד סןג של סופט הס מלומר בן אדם שבא להתאבד. אחים יפים ואחיות יפהפיות מתאבדים עלינו כאן בשנים האחרונות הרבה מאוד אנשים כל יום יש מועמדים חדשים ורוצים לאבד את נפשם כבמטרה להרוג ולרצוח ולטבוח בכם. אתם גרים בישראל מדינת ישראל. מי זה ישראל?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולי מספיק עם הדיווחים לנסראללה ?

    עיתונות צהובה, 25/07/06 09:13

    תגידו לו ישר : קח 2000 מטר ימינה, 1500קצר - הוסף 1500 מטר, ותפגע ישר בבתי הזיקוק.

    למה לסבך לו את החיים עם ניחושים ?

    הגב לתגובה זו

    • בחייך, מספיק עם השטויות. הלב נקרע לאנשים במקלטים!

      דן, 25/07/06 10:00

      מה אתה תוקף העיתונות שמעדכנת אותנו בסבל האנשים בצפון שאנו פה מנסים לסייע לאלה שנסו לפה ובצדק.
      שש שנים היה למפלצות הטרור זמן להכין השטח לטווח. הם זקוקים לעיתון ולעצות שלך כדי לכונן +/- איפה זה צפת?!? כנראה שמעודך לא ירית כדור!!!
      אנו רוצים דיווחים שוטפים מהשטח. יש לנו שם משפחות, מכרים, חברים ורק אסיים לכתוב פה וכבר אתקשר אליהם.

      הגב לתגובה זו

      • אתה דיביל! (ל''ת)

        לדן, 25/07/06 10:28

        הגב לתגובה זו

      • לאחר המלחמה יוגשו תביעות נגד התקשורת (ל''ת)

        גד, 25/07/06 10:59

        הגב לתגובה זו

    • בנושא התנהגות העיתונאים

      אלכס, 25/07/06 10:49

      זה שהמלחמה הזאת היא המתוקשרת ביותר מבחינת החשיפה של כל צעד במדיה, מילא. הדבר שאני עוקב עליו מן ההתחלה הוא ההתנהגות הבלתי נסבלת של המדיה בעיקר בעקבות כך שישנם מספר ערוצים וכולם נלחמים על אותו ציבור היושב במקלטים ובממדים. ראשית, בהתחלה בלי שום מחשבה ובלי שום התחשבות הראו בשידור ישיר נפילות של קטיושות וטילים. אם אני הייתי מחיזבאללה הייתי משגר להם מכתב תודה, מה יותר טוב מי זה בשביל האויב. כנראה הצנזורה עצרה את זה אז עכשיו הם משחקים את הילדים הטובים וכאילו לא אומרים איפה נפלו הקטיושות אך אחרי 1/2 שעה כבר מפרסמים מספיק פרטים כדי לדעת את מיקום הפגיעה המדויק. מעולם לא היתה הפקרות בקנה מידה שכזה וסיכון חיים ביודעין נלוז וציני שאין כמותו והכל למען הרייטינג.

      הגב לתגובה זו