• 32.

    לכל המתלהמים והמלעיזים

    מוטקה הדר, 25/07/06 16:01

    מזרח תיכון חדש הינו בעצם קוד.
    לא שמתם לב - מזרח תיכון חדש בראשי תיבות - מתח. נו, פרס לא סיפק את הסחורה ?
    וחד''ש הינו ''המעבר'' שעשתה יחימוביץ מחד''ש למפלגת העבודה.
    מזרח - רמז לאמיר פרץ.
    אז עם מה נשארנו ? תיכון. יפה.
    זו רמת ההשכלה של הרבה מחברי הכנסת כאשר מנטרלים את התוארים שקנו אנשי ש''ס.
    מקווה שעזרתי במשהו.
    ודרך אגב. את הסרט למזרח התיכון החדש יביים מוחמד בכרי לאור הצלחתו בג'נין ג'נין. לסרט יקראו:
    עזה, עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שלא ימכרו לנו את הלוקשים של פרס שמרס! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 25/07/06 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני מרוצה מאולמרט

    יונתן, 25/07/06 14:15

    מקווה שהאמריקאים יעזרו גם כלכלית וצבאית. אנחנו נלחמים פה תכלס מול טהרן, וכל העולם יודע את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יש לה תכניות משלה-רוצה מלחנה

    אמריקה, 25/07/06 13:55

    דומני כי מסתמנת התמונה הבאה. בהסתמך על העובדות הבאות:
    1. ישראל לא עושה דבר ללא תיאום מראש ובכתב עם אמריקה.
    2. הפעולה הזו אושרה על ידי האמריקאים מבעוד מועד.
    3. האמריקנים לא מראים שאצה להם הדרך לסיום המלחמה. אין הם דוחפים להפסקת אש כזו או אחרת.
    4. הציר איראן סוריה חיזבאללה טרור איסלמי הינו איום אסתרטגי על ארצות הברית.
    5. האמריקאים במלחמה עם הטרור האיסלמי אתו הם רואים ואיום קיומי בטווח ארוך.
    6. האמריקאים השקיעו מיליארדים במלחמה בעראק והם לא אוהבים לבזבז כסף. האמריקנים נמצאים כאן באיזור ולהביא את הצבא האמריקא הנה שוב עוד כמה שנים זה בזבוז משווע.
    7. מבחינת האמריקאים המלחמה עם עינין כבר החלה

    מסקנה ישראל פועלת בתיאום בשירות ובשליחות אמריקה. ישראל והחיזבאללה הם גרורות של אמריקה וטהרן. ישראל לא מעונינת במלחמה עם סוריה. לעומת זאת סביר להניח כי האמריקאים לא שוללים זאת ואולי אף מעונינים שהישראלים יעשו את העבודה. בכלל לאמריקאים זו הזדמנות להשתמש בישראל כשק החבטות האיסלמי כמו גם שימוש בצבא הישראלי למימוש המשימה של ניטרול איראן וסוריה. מבחינתם ישראל היא זו שתשא באחריות. עכשיו השאלה כיצד תנהג ישראת

    הגב לתגובה זו

    • ניתוח רציני . אתה מדייק (ל''ת)

      בוקי ועפרה, 25/07/06 14:13

      הגב לתגובה זו

    • תביט בתגובה 27

      רמי, 25/07/06 14:21

      ותבין שאין לה (ולנו ,ואתה צודק בעניין שאנחנו זה בעצם הם מבחינת המטרות ) ברירה .

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ''מזרח תיכון חדש'' - מה, נדבקה מפרס ? (ל''ת)

    יאיר, 25/07/06 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מוסלמית מסבירה למה לא יכול להיות

    שי, 25/07/06 13:52

    מזרח תיכון חדש :

    http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=214&ar=1050wmv&ak=null

    הגב לתגובה זו

    • לא יאומן

      ארז, 25/07/06 14:08

      אם הייתה לנו הסברה כזאת...

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כמו בעיראק

    עיראקי, 25/07/06 12:57

    שהגברת הזו תדאג לחיילים האמריקנים בעיראקאין לנו שום סיבה להקיז דמנו בשביל האינטרסים של בוש המופרע. אנחנו הרי נברח מלבנון כמו בפעם הקודמת.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עכשיו אני מתחיל להאמין שהאדם נוצר מהקוף... (ל''ת)

    קונדוליסה מוכיח, 25/07/06 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    על מה ולמה הקופה בחליפה כל כך זורחת ומחייכת ?

    ביקור, 25/07/06 11:58

    ואיך אולמרט מעז לפזר חיוכים, בעודו חנוט בחליפה נוצצת, בשעה שחיי חיילים ואזרחים מוקרבים בכל יום, ומשפחות משני צידי הגבול נהרסות ?

    מה בדיוק הם חוגגים, שני אלה ?

    אולמרט בטוח שהוא ובניו המשתמטים מוגנים מכל ההרס וההרג, וכולנו, בשר התותחים שלו, לא ממש מעניינים את המושחת המקיאווליסטי הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא צריך את הסליחה שלהם

    צוברי, 25/07/06 11:45

    הם ירקו על חיילי צהל אני יורק עליהם בחזרה. העם תומך בצבא. מי שלא תומך בצה''ל מוציא את עצמו מהעם!!!

    הגב לתגובה זו

    • צוברי - זה אתה הוצאת את עצמך מהעם -

      אלכס, 25/07/06 12:02

      מי איים וקיים - לשלוח את הטייסים שלנו לטריבונאל בהאג ??!!!

      הגב לתגובה זו

    • נכון ! היני בניו של שמאולמרד לא משרתים הצה''ל (ל''ת)

      יי, 25/07/06 13:12

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מתנחלים תבקשו סליחה מצהל!

    חיים בניזרי, 25/07/06 11:30

    על שקללתם אותו, פגעתם בחייליו ובקציניו, ירקתם עליו, גדפתם וחרפתם אותו ואמרתם שלא תתגייסו.
    בלי צה''ל אין לנו קיום פה. תארו לכם שעכשיו צהל היה צריך להגן על ישובי הדמה שלכם בעזה. חצי צבא היה מרותק לשם בגללכם. תגידו לו מהר תודה וסליחה על כל הקורבנות החינם שנפלו בצבא במשך השנים ששמרו עליכם בעזה. תרדו על ארבע ותבקשו סליחה מלוחמינו הגיבורים בגבול הצפון!

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב!!!! (ל''ת)

      סטלה מריס, 25/07/06 11:39

      הגב לתגובה זו

    • אידיוט, הערבים מחשיבים גם את חיפה כהתנחלות (ל''ת)

      זאב, 25/07/06 11:40

      הגב לתגובה זו

      • ממתי אתם מתייחסים למה שהערבים חושבים?

        חמציץ, 25/07/06 14:02

        רכ כשנוח לכם

        הגב לתגובה זו

    • אמא של חייל בחזית

      אביבה, 25/07/06 11:43

      הבן שלי שרת בעזה לפני ההתנתקות ושמר על המתנחלים. אז היתה לי מועקה כבדה בלב. לא היה לנו מה לחפש שם ולא היתה הצדקה לשבת שם. עכשיו בני בלבנון. עם כל החרדה של אמא שדואגת לבנה ולחבריו החיילים אני לפחות יודעת שזו מלחמה מוצדקת ושהקרב הוא על חיינו ולא מלחמה פוליטית למען המתנחלים.

      הגב לתגובה זו

      • למה יש קונצנזוס בעם?

        ציקי, 25/07/06 11:54

        כי לא צריך להלחם למען המתנחלים. זו מלחמה של מדינת ישראל על גבולותיה הריבוניים ולא על בית הכנסת של התנחלות רפאים.

        הגב לתגובה זו

      • שמאל הוא לעולם טיפש

        אמא לבן בחזית, 25/07/06 14:14

        הבן שלך לא שמר על מתנחלים בגוש קטיף. הוא שמר מפני הטרור שנמצא בעזה ויוצא משם לשאר ערי ישראל. הבריחה מעזה וגוש קטיף ומסירת האזור לחמאס הביא את הטרור הנוכחע עלינו. מה חשבת שחמאס יגדל שם עגבניות שרי ליצוא? מתי תביני שמאלנית קטנה שהערבים אינם רואים שום הבדל בין הכיבוש ב 48 לבין הכיבוש ב 67. בשבילם כל פלשתין זה כל מדינת ישראל מן הים עד הים. זה בכל הכתובים שלהם ובכל הנאומים שלהם. זה בספרי הלימוד שלהם וכל ילד בגן ערבי יגיד לך בדיוק את אותם הדברים.
        הגבול הוא רק בראש השמאל הקודח המביא אסון על כל תושבי ישראל.
        עכשיו בני נמצא בלבנון ומסכן את חייו בגלל שמאלנים קהי חושים עיוורים כמוך.

        הגב לתגובה זו

    • אתה ושכמותך צריך לבקש סליחה מהמתנחלים ומהנספים (ל''ת)

      לא מתנחל ולא דת, 25/07/06 11:44

      הגב לתגובה זו

    • נגמור עם לבנון נתחיל בהתכנסות (ל''ת)

      שפרן, 25/07/06 11:53

      הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק: אבל אתה גם טיפש

      חיזבל, 25/07/06 11:59

      ואם היו מפנים גם את חיפה ותל אביב אז בכלל לא היו מלחמות, אז אתה מוכן להתפנות? חסר רגש שכמותך, מעבר לזה פינוי שטחים נתן את הדלק לטרור, תתפכח כבר שמאלני מטופש,

      הגב לתגובה זו

    • תגיד חיים - זה לא אתם צריכים לבקש סליחה

      אלכס, 25/07/06 12:01

      מצה''ל על האיומים לשלוח את הטייסים שלנו לטריבונאל בהאג ??!!!
      ואת רה''ם לשעבר - גם -כן !!.....

      הגב לתגובה זו

    • פנה את התנחלות חיפה ובקש סליחה !

      יאיר ל, 25/07/06 12:31

      אין כל הצדקה שחיילי צה''ל יפגעו בהגנת עיר שהייתה ערבית ויהודים החליט להתיישב בה.
      חיפה, עכו, רמלה ויפו הן ערים ערביות.

      אתם הסכמתם שניתן לסובב את גלגל ההיסטוריה לאחור עד לגבולות 67 - משמע עד לשנת 1948 .

      טוענים הערבים ב-צ-ד-ק, סובבו נא הלאה, לפחות עוד שנה.

      חזרו לגבולות החלוקה והחזירו את פליטי תש''ח.

      ואח''כ המשיכו לסובב וחיזרו למדינות מהן באתם.

      השמאל הטיפש רוצה להיות צודק,
      אבל כדי לנהל מדינה צריך להיות חכם.

      הגב לתגובה זו

    • אידיוט מושלם ומנוול! למתנחלים אין שום סיבה לבקש סליחה

      שהם יבקשו סליחה, 25/07/06 12:39

      מצה''ל. לא עליהם מגן צה''ל אלא על הקו הירוק שהשמאל תחם לעולם ועד. וצה''ל זה המתנחלים שאותם זרקו לכל הרוחות.
      למי צה''ל עושה טובה? מטומטם ורשע! הוא מגן על הבית! על הבית שלו. אולי לבקש סליחה מפושע המלחמה, חלוץ?
      אולי הלחימה הזו היא דרכו של צה''ל לבקש סליחה מן המתנחלים! אבל הנקודה השחורה כבר רשומה לרעתם, בשחור כהה וגדול!

      הגב לתגובה זו

      • צה''ל שמר ועוד איך על המתנחלים

        חמציץ, 25/07/06 14:04

        וביו''ש עדיין שומר.
        על הקו הירוק אפשר לשמור ברבע מהכוחות שמוקדשים לאבטחת ההתנחלויות.

        הגב לתגובה זו

    • לך לבית חב''ד ברח'' נורדאו ותניח תפילין,יהי לך יותר קל (ל''ת)

      LUBER, 25/07/06 13:25

      הגב לתגובה זו

    • כמה טפשי

      אמא מתנחלת, 25/07/06 14:06

      50% מקציני צה''ל הם דתיים כאשר אחוז גבוה מאוד מהם באים מההתנחלויות.
      אז בתור אמא שבנה עכשיו מחריף את נפשו בלבנון כדי שטיפש כמוך יוכל להמשיך לברבר אני מרשה לעצמי להגיד לך: תשתוק!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    קונדי חולמת בהקיץ אפילו פרס התפכח מחלומותיו

    יוסף, 25/07/06 11:22

     

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    קונדוליסה נתנה פתק לאולמרט - ואמרה תקרא לתקשורת!

    הפקיד של קונדול, 25/07/06 11:19

    ראש הממשלה שלנו שהעיז להוציא חוטמו מהבונקר בשביל לצייץ הודעה לתקשורת שהכתיבה לו קונדוליסה

    אפשר לפטר כל הממשלה - חבל על הכסף ממילא ארה''ב מנהלת כאן הכול!

    ובמה שארה''ב לא מתערבת לא נעשה כלום - דאגה לתושבי הצפון שתקועים במצור כבר שבועיים

    הממשלה כהרגלה משתינה עליהם בקשת! ואם לא היו תורמים ומתנדבים היו נזנחים לגורלם בלי שום התעניינות מהממשלה!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולמרט פרץ....בואוא כנסו בבקשה

    אני מודאג, 25/07/06 11:18

    אחים שלי אני מודאג מהאנחנו ננתח הזה. המילים של הישראלים נראות לי כחסרות תוכן כמו הגשם שמכה בפח חלול. דיבורי סרק שנאמרים במין טון סמכותי שבא לשכנע את הדוברים עצמם. ממתי המהיגים שלנו מדברים בסגנון שכזה. בלבבלהבלה . בפועל תראו את נאסראללה שקט בוטח לא מאיים מזהיר מדוד לא כלום. לעומת זאת המנהיגים שלנו.......והתקשורת הישראלית שהיא אם כל המלחמות מזרגגת בשכל מונה את ההרוגים ואת המחיר ואת השטויות שזבלה לנו בשכל כל השנים האלה. אין להם מושג לא לתקשורת ולא להנהגה מה לעשות בדיוק כמו שחסן אומר.

    פעם כשהייתי ילד ואני עדיין כזה היו אלה מנהיגי ערב נאסר עראפת אסד וכל מיני מרכעין בישין שהיו מהלכים עלינו אימים ואנחנו החרשנו הפנמו ועשינו והיום הגלגל מתהפך. לי נשאר רק להתפלל לנס אני לא יודע מה איתכם.

    הגב לתגובה זו

    • קח ווליום או שתנמיך ווליום

      אחינו, 25/07/06 12:19

      אחינו ניכר עליך כי אתה בסערה. תרגיע תנשום עמוק כך שכיטה טובה וראה את השמש באמצע השמים הים עודנו כאן והאולמרט והפירץ גם.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אחמד טיבי

    ישראלי, 25/07/06 11:07

    מקומך עם חיסבאללה בחזית

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ננצח!!- יימצא חתן לקונדי.!

    שדכן, 25/07/06 11:06

    אין אף ישראלי ש''יתלבש'' על רייס???

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אחד הערבים שעובד איתי סיפר לי...

    ציוני גאה, 25/07/06 10:44

    כי בתחילת שנות ה-90 דוד של אישתו ביקר בסוריה את אחיו והוריו, המראה שראה היה מזעזע: כמו מרבית האוכלוסיה רובם חיים על כמה עזים וגידולים חקלאיים של המשפחה שמאפשרים להם להתקיים, השכר הממוצע של מרבית המשפחות שם נע בין 2 ל5 $ לחודש.
    האיש טען באוזני שמה שהכי הכאיב לו לראות זה שהמשפחות שם חיות בערך כמו שחיו כאן לפני כ70 שנים.
    הוא עוד אמר לי כי הערבים כאן פשוט מטומטמים ומנסים רק לדפוק את עצמם,''מרביתנו חיים טוב מאוד אצל היהודים, להרבה מאוד כאן יש בתים יפים ומכוניות פאר, ילדיהם זוכים כאן להשכלה גבוהה וגאים בהשגים שלהם''
    מפחידה אותי המחשבה שהקיצונים המוסלמים רוצים להחזיר אותנו 70 שנה ויותר לאחור.
    עוד טען כי לדעתו מרבית החכים הערבים לא באמת מעוניינים בטובת הציבור הערבי בארץ אלא רק מנסים לייצג את דעותיהם המטורפות של כל האוייבים של המדינה של היהודים.
    לא תאמינו כמה אנשים באוכלוסיה הערבית חושבים כך, אבל לדאבוני מרביתם חדורי טיפשות ושינאה עיוורת!
    לדאבוני מרבית הקיצוניים בעולם המוסלמי החלו להתקיים מאז חומיני שהבטיח רק טוב לעם שלו ולא קיים דבר מבחינת רמת החיים של רובם.
    מי יתן וירבו אנשים כסלאח שמהווה את האמת העירומה של האיסלם הקיצוני וכל שליטיה המושחתים.
    לצערי כיום הם רחוקים מלהיות הרוב ולכן אם אנחנו באמת רוצים לעזור להם עלינו לעצור את הראש החולה שמלמד אותם רק שנאה עיוורת למערב,שלטון האייטולות!

    הגב לתגובה זו

    • ציוני גאה תפנים....הערבים = אוייב...

      אבי 56, 25/07/06 10:51

      ''ערביי ישראל'' רובם ככולם גייס חמישי !!!!

      הגב לתגובה זו

    • לצערי הם הרוב הדומם שלא מעיז לפתוח את הפה (ל''ת)

      שרית, 25/07/06 10:59

      הגב לתגובה זו

    • *** הח''כים הערבים מייצגים את מי שבחר בהם***

      ציוני שפוי, 25/07/06 11:08

      ולכן, המסקנה היא שערביי ישראל מחכים ליום בו המדינה תחדל להתקיים.
      וממש לא משנה להם שהם יחזרו 100 שנים אחורה.
      ולכן - חייבים להיפרד מהם. שתי מדינות לשני עמים!

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    פתרון מדיני עכשיו

    תושב הצפון, 25/07/06 10:34

    חייבים לפתור את הבעיה להכריז על הפסקת אש המשך הלחימה לא תואיל לנו גם מי יודע כמה זמן עוד אפשר לשבת במקלטים

    הגב לתגובה זו

    • 13 שנות אוסלו לא הביאו ''פתרון מדיני ''

      חיה, 25/07/06 12:05

      אז איך אתה רוצה אותו ''עכשיו'' ??

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מכתב מתושב חיפה המופגזת:

    וידוי, 25/07/06 10:27

    פצצות נופלות עלינו ועל בתינו.


    חברים ובני משפחה נפגעים ונהרגים.


    חלקנו כבר ללא קורת גג.


    העסק שלי סגור מתחילת הלחימה, ואיני יודע מה יהיה?!


    אנחנו נעים ונדים בין קרובי משפחה לאנשים טובים.


    המשפחתיות נפגעה מאוד.


    מעולם לא חשבתי, שאני תושב חיפה כבר 30 שנה אהיה פליט בארצי


    הכל נשמע כל כך מוכר מהעבר הקרוב!!


    במשך 5 שנים נפלו עליכם פצצות - והדבר לא נגע לי.


    קברתם בני משפחה וחברים - והכל היה זר לי.


    מצאתם עצמכם ללא קורת גג, כך סתם - ולא מצאתם אוזן קשבת.


    אפילו כשבאתם אליי הביתה, להסביר, לשכנע, לשתף אותי - סירבתי להקשיב לכם!!


    חלף שבוע שאני מחוץ לבית, מחוץ לשגרה, קשה לי מאוד - אך האמפתיה, התמיכה, ההזדהות עוזרות לי להחזיק מעמד.


    לכם - אין אפילו את זה.


    אתם - באכסניות, בבתי מלון ואפילו באוהלים - ולא נעים לומר: ''למי זה איכפת''?




    תושבי גוש קטיף והשומרון!


    סליחה!


    סליחה שהפקרנו אתכם.


    סליחה שלא הבנו אתכם.


    איני אדם דתי, וגם לא מיסטיקן,


    אך אי אפשר שלא לקשר


    בין היחס שלי אליכם


    לבין שכר הלימוד שאני משלם.

    הגב לתגובה זו

    • יפה מאוד. (ל''ת)

      שרה, 25/07/06 10:57

      הגב לתגובה זו

    • כן אתה צודק

      מורי אל כניס, 25/07/06 10:59

      חבל שרק לך יש שכל

      הגב לתגובה זו

    • לא חיפאית אלא מתנחלת!!!

      גילת, 25/07/06 11:18

      זה ברור שמדובר כאן במכתב מזוייף של מתנחלת שמנסה לגרור את החיפאים למשיחיות השקר של המתנחלים. ואם כבר מדברים יודעים למה צהל לא היה מוכן למלחמה? תחשבו בעצמכם. במה הוא התעסק בעשור האחרון? בבט''ש בשטחים, בשמירה על המתנחלים, באבטחת פקקטה האחזויות בלתי חוקיות, בשמירה על מתנחלים שהתפלחו לקבר יוסף, באבטחת צירי התנועה של המתנחלים, בהגנה על בתיהם ברצועת עזה, במקום להתכונן למלחמה. אנחנו משלמים כעת את מחיר היוהרה של המתנחלים. אז במקום להסית את תושבי חיפה תלמדו אתם לקח. להתנחלויות אין ערך בטחוני בגרוש. עכשיו זה ברור פי אלף בעידן הטילים. צריך לתת לצהל להשתחרר מהלפיתה שלכם, מה גם שאתם יורקים עליו, מקללים ומגדפים אותו. צהל צריך לחזור להיות צבא הגנה לישראל ולא צבא הגנה למתנחלים!!!! ותושבי חיפה יחזיקו מעמד בלי עזרה שלכם!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • מה עושה עכשיו נוער הגבעות?

        אוהד, 25/07/06 11:41

        במקום להתגייס לצבא ולהלחם שכם אחד עם מיטב הנוער במערכה נגד החיזבאללה הם עוסקים בהשחתת זיתים של ערבים, בפגיעה במכוניות של קציני צה''ל ובתכנון ההתפרעות הבאה שלהם.

        הגב לתגובה זו

        • לא בטוח שאתה ''אוהד'' אך כן בטוח שאתה

          וויקה, 25/07/06 12:09

          דגנראט.

          הגב לתגובה זו

      • גילת - את גדולה!!!!

        גילי, 25/07/06 12:17

        דברים כדורבנות. כל מילה נכונה!!!!

        הגב לתגובה זו

    • זאת בדיוק הרגשתי-אנו משלמים על חטאנו

      שרית, 25/07/06 11:24

      על האטימות
      על הריסת המרקם החברתי
      על השמדת ערים
      של ישראל

      הגב לתגובה זו

    • גם אני חושב שהרס הצפון עונש על שתיקת הכבשים בגוש קטיף (ל''ת)

      חטא ועונשו, 25/07/06 11:50

      הגב לתגובה זו

      • כן - גם אני חושב שזה העונש על השתיקה

        משה, 25/07/06 12:07

        בהרס גוש קטיף ועל הבריחה הנבזית מלבנון עם בגידה בבני הברית שלנו.

        הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ

      מיצפטל, 25/07/06 13:54

      ההחלטה לפנות את רצועת עזה זכתה לתמיכה של רוב העם.

      המתנחלים ברצועת עזה ובשטחי יו''ש זכו וזוכים לאבטחה צבאית בהיקף אדיר: סיורי בט''ש, מחסומים, סגרים.

      אף אחד לא הפקיר אותם, להיפך, הישיבה שלהם שם וההתעקשות להתפרש על שטח רב ככל שניתן כדי להקשות על ההפרדות של מדינת ישראל משטחים אלה גזלה משאבים יקרים מצה''ל, בעיקר בשעות אימון שהתבזבזו על בט''ש מיותר.

      ההשוואה בין מצבם של מפוני גוש קטיף לתושבי הצפון היא מופרכת לחלוטין: היא התקבלה בהחלטת ממשלה, שכאמור זכתה לתמיכה של רוב אזרחי ישראל. כל מפונה זכאי לפיצוי על מנת שיוכל להקים בית חדש.
      אני יודע שהסחבת והבירוקרטיה עיכבו מאד את הפיצויים. אבל אני יודע גם שהרבה מהמפונים לא מעוניינים לשקם את עצמם וממשיכים לשבת בדיור זמני כדי להמשיך להיראות מסכנים.

      אם היתה היום החלטת ממשלה לפנות את יישובי הצפון, הייתה משפחתי בחיפה ממלאת אותה, עם כל הצער שבדבר, לוקחת את הפיצויים ומקימה בית חדש במקום אחר.
      בלי להתפרע
      בלי לחסום כבישים
      בלי להתנגד לפינוי
      בלי לקלל ולהשמיץ את כל העולם ואחותו
      בלי לשפוך צבע והשד יודע מה עוד על חיילים
      ובלי להתבכיין כל כך הרבה ולהאשים כל דבר שקורה ועוד יקרה כאן ב-100 השנים הקרובות בפינוי.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אמנון אברמוביץ' תאכל את הכובע

    רועי, 25/07/06 10:18

    הרי לפני יום אחד בלבד (בניגוד לכולם) אמרת שרייס תדרוש הפסקת אש, ישנם שתי בעיות עיקריות עם שכמותך:
    1)אינך נותן פרשנות אלא ייעוץ (אולי כדאי שתחליף את תפקידך)
    2)אף פעם אינך מודה על טעותך (ב-''פרשנות'') החוזרות ונשנות
    כל-כך קיוויתי שפרצופך האמיתי ייחשף.

    הגב לתגובה זו

    • אברמוביץ רד מהמסך

      ימפולר, 25/07/06 11:15

      אתה זורע דמורליזציה. אתה לא נותן פרשנות אלא את דעותיך. שמור אותם לעצמך יה תבוסתן. ערוץ 2 מתפקד כחברת בת של אל מנאר. הכתבים שלו במקום לדווח על דברים חשובים כמו איך דואגים שאנשים לא יפסידו כסף מכך שהם לא הולכים לעבודה, מה לעשות עם הילדים מה קורה עם הקשישים במקלטים, הם עומדים על הגג ומתחרים ביניהם מי יצליח לשדר בשידור חי פגיעה של טיל. תראו איך הם עומדים שם זחוחים. קחו למשל את הכתב הזה עמית סגל שעומד ומצחקק כל פעם שהוא משדר ובמקום לעשות כתבות מועילות על סבל תושבי הצפון הוא מחפש כל הזמן אנקדוטות. שאר הכתבים שלהם לא יותר טובים. ערוץ 2 מתגלה כערוץ קקה . הערוץ הנורמלי היחידי הוא ערוץ עשר.

      הגב לתגובה זו

      • לכל המגיבים בעניין אברמוביץ

        מוטקה הדר, 25/07/06 15:53

        הנוסחה מאוד פשוטה וקלה להשגה.
        אמנון אברמוביץ מועסק על-ידי ערוץ
        2.
        ערוץ 2 מתפרנס מפרסומות.
        פרסומות תלויות ברייטינג.
        והמסקנה: לא רואים ערוץ 2 - אין רייטינג.
        אין רייטינג - אין פרסומות.
        אין פרסומות - אין ערוץ 2.
        אין ערוץ 2 - אין אמנון אברמוביץ.
        קאפיש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • אמנון אברמומיץ עוכר ישראל מושבע

      ציון גל, 25/07/06 12:04

      אמנון הזה במקום לתת דיווח עיתונאי מקצועי עוסק במסע הנקמות שלו נגד עם ישראל והקב''ה שדאג שהפרצוף של אברמוביץ יראה כל כך מכוער.

      הנסיון להחליף את נסראללה על מסכי הטלויזיה והמגמתיות של ה''דעה המקצועית'' שהיא ניסיון זול לעצב את דעת הקהל , גרמה לאדם נאור שכמוני להפסיק לרצות להיות קורבן לשטיפות מוח של מר אברמוביץ. וכן גם אני גיליתי שיש מי שהבין זאת לפניי ורץ לעשות כסף מערוץ חלופי ואיכותי- ערוץ עשר , ישר כח לערוץ היחידי שקו החשיבה שלו מכבד את הצופה.
      בכבוד רב האזרח הפשוט ציון גל

      הגב לתגובה זו

    • very nuce (ל''ת)

      nice, 25/07/06 13:18

      הגב לתגובה זו

    • עוד פשלות של אדון אברמוביץ

      שושו, 25/07/06 13:40

      בבחירות 96 משנצפה במדגם פער של כ- 0.5% לטובת שמעון פרס הודיע הנ''ל ללא שמץ של ספקנות שהפער ילך ויגדל עם ספירת הקולות.
      הסוף ידוע אבל האדון המשיך לקשקש כאילו לא קרה דבר

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    משום מה יוצא שאנחנו התחלנו את המלחמה, היכן ההסברה?

    אבי- תושב הצפון, 25/07/06 10:09

    מהאצלנו אין פגיעה בתושבים? אצלנו אנשים לא יושבים כבר שבועיים במקלטים ? אנחנו מודיעים לללבנונים לצאת מהכפרים , החיזבאללה יורה על התושבים, איפה ההסברה? לנו חטפו 2 חיילים, אנחנו הקורבן ולא התוקפן.

    במקביל הגיע הזמן של הצבא להוריד את הכפפות ולעלות לעם בישראל את המורל ובשביל זה אני מוכן לשבת במקלט חצי שנה - תראו להם שאנחנו עדיין הצבא הכי חזק במזרח התיכון - כי פחות מזה יעלה לנו במדינתנו ובקיומינו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מרוקאים מתעצבנים ישר שורפים ת'מועדון,לכן כמו תמיד בחרנו פולנישט , א

    AAAAAAAAAAAAAAA, 25/07/06 10:06

    מרוקאים מתעצבנים ישר שורפים ת'מועדון,לכן כמו תמיד בחרנו פולנישט , אבל יצא יותר עצבן ממרוקאי ,ישר הלך שרף ת'מזרח התיכון...

    שיחזירו גם את רון ארד ושישלמו עבור הפצצות שזרקנו עליהם
    בלי זה שישכחו מהפסקת אש...
    אה שכחתי...ושיקחו את החטופים לדיסנילנד ע''ח ממשלת לבנון...אם לא אז.........
    '' נשרוף את המועדון...! ''

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    צריך לשבח את סיניורינה

    גודמן, 25/07/06 10:04

    באומץ רב הוא מנסה ללא הצלחה לחסל את הג'וקים במרתף, ו וביציבות להעמיד מלכודת עכברים לעכבר שנמלט מגן החיות לםני שבועיים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ''פעולה מלחמתית מצד לבנון''

    זכרון קצר., 25/07/06 10:01

    בתאריך 25/047/2006 אמר אולמרט
    ''אירועי הבוקר אינם בגדר התקפת טרור, אלא פעולה של מדינה ריבונית שתקפה את ישראל ללא סיבה וללא התגרות''
    היום בכתבה הוא אומר:
    ''איננו נלחמים בממשלת לבנון או בעם הלבנוני, ואני מקווה שממשלת לבנון תפריד עצמה מהחיזבאללה''


    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מי איבטח אותה בבירות?

    מסקרן לדעת, 25/07/06 10:00

    יש לי הרגשה ששני F15 ליוו אותה כל הדרך הלוך חזור

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה, עוד פעם מזרח תיכון חדש?!? שיפוץ בלמים גברת:

    דן, 25/07/06 09:54

    אל תשכחי שכמעט שישים שנה מאז קום המדינה, זהו המקום היחיד בעולם שלא השבתם אלפי ארונות מתים לאמריקה!!!!
    אכלנו אותה עמכם בפינוי סיני...!!!
    את עזה השארתם לנו!!!
    קלינטון הכניס לנו את מה שמוחי לא העלה על דעתו ושלח מפקדי האהוב יצחק רבין הי''ד במילים ''שלום חבר''.
    אנו במזרח התיכון גב' רייס.
    בנינו נלחמים בצפון מול התבשיל שבישלתם לנו בשנת 2000!!!
    אין מזרח תיכון חדש. זו הייתה מילה יפה ב-1993 אך לא מציאותית!
    גיחוך כאוב גרמת לי - יש לכם כנראה בארה''ב שלשול מלהתנגש באיראנים ואתם מחכים כמו עם היטלר והירואיטו ומוסוליני המשוגעים...
    יש לכם את צפון קוריאה ובחירות קרובות ואת רוצה להיות נשיאה, הכל יפה אך לא ע''ח בנינו הלוחמים כעת בלבנון.
    נצח ישראל לא ישקר.

    הגב לתגובה זו

    • מזרח תיכון חדש הכוונה בלי חיזבללה, ובלי

      גרישא, 25/07/06 10:36

      כורים גרעיניים לאירן
      עם החמאס נסתדר איכשהו באמצעות חיסולים ממוקדים
      אז מה אתה שואל?

      הגב לתגובה זו

      • למה אתם לא שואלים על מזרח תיכון חדש

        אלי, 25/07/06 12:10

        את ש.פרס? - הוא הרי האבה של המושג !

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    את יכולה להיות מודאגת מהמצב של מדינת ישראל. כשיש ממשלה שמפקירה

    איציק, 25/07/06 09:46

    אוכלוסיה שלמה בצפון המדינה את קונדליסה לא יכולה לתת למצב להמשך עוד יום אחד. אנחנו תושבי הצפון בשר תותחים במלחמה של הפקרת העורף. אני לא מאשים אותך בכלום אלא אותנו תושבי הצפון התמימים שכל כך התלהבו ככשמעו את אולמרט מכריז כי העורף חזק וכוותנו היתה שתושבי הצפון יספגו אבידות כבדות בלי שהממשלה תעשה דבר למנוע זאת. כל התמימים והטיפשים בצפון הארץ צריכים עכשיו להכריז שוועדת חקירה ממלכתית צריכה לקום מיד

    הגב לתגובה זו

    • נאיבי שכמותך

      אתי, 25/07/06 10:21

      אתה מדבר כאילו אנחנו בחרנו להילחם והיתה ברירה אחרת. אתה לא מבין שבעתיד ללא תגובה עכשווית זה יהיה יותר גרוע? עכשיו עוד יש לך ברירה לעזוב לזמן מה את הצפון יש עדיין לאן, עם מדיניות כמו שלך בעתיד לא יהיה לאן ואז כולנו נהיה בשר תותחים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה כנראה לא מבין את המצב, הפקירו אותנו ביודיעין, האם זה ברור לך

        איציק, 25/07/06 10:45

        שמראש לא התכוונו אפילו לגייס צבא. האם זה ברור לך שכאולמרט אמר . שיש לנו עורף חזק הוא ידע שהעורף שאלה תושבי הצפון כולם יספגו אבידות כבדות והוא לא התכוון אפילו לגייס את הצבא כשידוע וברור שחיל האוויר לבדו לא יכול למנוע את ירי הטילים. מי נאיבי פה במדינה, אנחנו נאיבים כשערכים כמו שמירה על החלש והגנה על העורף נעלמים

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    כאחד שבאמת האמין בנאום ה''שדידים''

    אריק, 25/07/06 09:38

    וחשש שפרץ ,חלוץ ושמאלמרט יביאו
    עלינו את החורבן וההשפלה
    אני יום יום מופתע מאולמרט.
    וואלה שיחק אותה ענק. לא רוצה לחשוב, מה היה קורה, לו שרון וטראומת לבנון או ביבי שנוא התקשורת היה שם.
    אולמרט תמשיך להכות בהם ותיכנס לפנטיאון. כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני מצדיע לאמריקה!!!!

    שייקה, 25/07/06 09:35

    גברת רייס היקרה. גרמת לי לבכות כשקראתי בממ''ד את דבריך כפי שפורסמו באינטרנט. תחי אמריקה מעוז החופש והדמוקרטיה העולמית! תחי הידידות בין שני העמים!
    אלהים שמור את אמריקה, אלהים שמור את ישראל!
    יחד נלך לנצחון על ציר הרשע!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בלי אמריקה אנו לא שווים יריקה

      נחום, 25/07/06 09:52

      בלי אמריקה מוצעת הביטחון היתה כבר כופה עלינו מזמן הפסקת אש חד צדדית בלי שעשינו כלום.
      בלי אמריקה היינו חוטפים סנקציות בינלאומיות.
      בלי אמריקה לא היה לנו אף 16 אפאצ'י ופצצות חכמות.
      בלי אמריקה היינו צריכים להרים ידיים.
      כל הכבוד לארצות הברית ולנשיא בוש וגם לקונדי, ידידתנו!!!

      הגב לתגובה זו

      • הפריירים לא מתים, הם רק ממלאים את בתי הקברות. (ל''ת)

        משקיף, 25/07/06 11:59

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אנחנו ננצח???

    מיצפטל, 25/07/06 09:35

    אם בוש וקונדוליסה רוצים לנצח (את חיזבאללה? מן הסתם הם מתכוונים יותר לסוריה ואירן) יואילו נא לשלוח כוחות אמריקאיים שישתתפו בלחימה ויימרחו גם הם בבוץ הלבנוני במקום לעמוד מן הצד ולעודד בכל הכוח את צה''ל: ''קדימה! קדימה! תיכנסו בהם!!''

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו ננצח!בעז''ה ובעזרת דודה קונדי (ל''ת)

      שרית, 25/07/06 09:45

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ומהמצב שלנו היא לא דואגת?

    צפון, 25/07/06 09:34

    הם מקצינים ומקצינים ומראים לעולם כמה הם סובלים ומה איתנו?
    אז נכון העם הלבנוני לא אשם כי זו מדינה חלשה מאוש שנתמכת עשרות שנים ע''י סוריה ואיראן אבל גם הם יכולים להתאגד ולקום נגד החיזבאללה אבל עדיף להאשים את ישראל!!!!!!!!!! את השליח תמיד הורגים בסופו של דבר.............ובגלל שהם מפחדים מנסראללה אבל כשתפסו את סדאם חוסיין פתאום כל עירק קמה על הרגליים וקיללה אותו ושברו פסלים שלו ופתאום הם לא פחדו (כי הוא נתפס) מעניין איך העם הלבנוני יתנהג כשנסראללה ייתפס או ימות? פתאום הם יקומו ויקללו אותו? היתה להם הזדמנות פז כשהצענו להם עצמאות הם בחרו במשהו אחר.....רק שלא יקומו פתאום אחרי הפחד ויקללו את נסראללה

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עוד ניצחון כזה ואבדנו! חוזרים על כל הטעויות

    דני, 25/07/06 09:32

    של מלחמת לבנון הראשונה! הורגים אזרחים, נהרגים מאש כוחותינו וקוראים לזה ניצחון!
    למה לא לומדים מטעויות??

    תקראו בקישור הבא על מלחמת לבנון, תבינו איך שקענו במיץ של הזבל של לבנון, איך התפוררנו מוסרית, שלב אחרי שלב, ותראו איך אנחנו משחזרים את כל הטעויות אחת לאחת:
    http://www.israel-chronicles.org/lebanon1982.htm

    פתרון מדיני עכשיו! די להרג אזרחים בשני הצדדים! די להקרבת חיילים בשם אגו פגוע!

    צריך ליירט את נסראללה. להוריד לו את הראש. בלי להרוג אזרחים. בלי להרוס למיליון אזרחים לבנונים את החיים, את הכפרים, את הבתים, את הגשרים, הכבישים. ההרס שזורע אצלנו נסראללה מצדיק פגיעה בו. מצדיק חיסול שלו ושל לוחמיו. אבל לא מצדיק פגיעה באזרחים ובתשתיות של אזרחים לבנונים.

    הגב לתגובה זו

    • את הבריחה מהלבנון אנחנו אוכלים עכשיו-ובגדול (ל''ת)

      שרית, 25/07/06 09:40

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      דודידו, 25/07/06 09:40

      מייד יש למנות את דני בתור רמטכ''ל הוא יידע כיצד ניתן לנצח בלי להרוג זבוב.

      מייד למשא ומתן עם החיזבאללה - אז מה אם הוא רוצה להשיג את השמדתה של מדינת ישראל - בואו נדבר על זה !!! אולי הוא יסכים במשא ומתן להשמיד רק חצי מדינה ?

      הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      צפונית, 25/07/06 09:44

      אני איתך לגמרי!!!!!!!!!!!!!!!! הכל מאגו פגוע.

      הגב לתגובה זו