• 66.

    מדוע טסים בזוגות

    עירית, 27/07/06 22:36

    האם התועלת בטיסה בזוגות עולה משמעותית על הסיכון להתנגשות שני המסוקים?
    תמיד המסוקים טסים בזוגות. לדעתי צריך לבצע חשיבה מעמיקה על יתרונות מול חסרונות של הטיסה בזוגות ואולי לשנות את הנוהל אם יש צורך. הסיכון של התנגשות שני המסוקים שגורם לאסון נוראי ומיותר הוא חיסרון בעל משקל רב מאוד. בעיקר במסוקי תובלה התוצאה של התנגשות היא איומה ולא ניתן לשכוח זאת לעולם.
    לכן אני קוראת לחשיבה מחדש בהתחשב באסונות העבר.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אוי ואבוי לנו

    דנית, 25/07/06 21:16

    הבנים הטובים והיפים שלנו נהרגים,מה יהיה?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    צביקה לופט תום פרקש יהיו שמכם וזכרכם ברוכים לעד (ל''ת)

    הראית איזה יופי, 25/07/06 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    וואי איזה גברים יפיי תואר.הלב כואב.למשפחות שלא תדעו עוד צער.

    מיכל, 25/07/06 14:52

    במילחמה אין מנצחים תבינו .חבל על החיילים ואזרחים שלנו לא שווה.

    הגב לתגובה זו

    • את חיה פה בארץ רק בזכות הנצחונות במלחמות (ל''ת)

      דוד, 25/07/06 16:02

      הגב לתגובה זו

    • שטויות

      דוד ג., 25/07/06 16:10

      במלחמה יש מנצחים ומפסידים.
      בזכות הנצחון במלחמת השחרור את חיה לך בארץ. במהלך מלחמת השחרוור נהרגו עשירית מהתושבים (שקול להרג של 700,000 איש כיום).

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מיטב הנוער מקריב עצמו למען המדינה בעוד השסניקים חושבים רק איך (ל''ת)

    עושים קומבינות, 25/07/06 14:28

    הגב לתגובה זו

    • וגם הערבים. (ל''ת)

      קו המשווה, 25/07/06 17:05

      הגב לתגובה זו

      • וגם השמאלנים של שינקין וכיו''ב! (ל''ת)

        יהודי מודאג, 25/07/06 19:49

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    שאלה

    ירון, 25/07/06 13:32

    צביקה לופט היה סא''ל שהועלה בדרגה אחרי מותו, או אל''מ?

    יהי זכרו ברוך

    הגב לתגובה זו

    • צביקה לופט היה אל''מ

      מכירה אותו, 25/07/06 14:03

      צביקה היה אל''מ. הוא לא הועלה בדרגה לאחר מותו.

      לתלמה, אלי, אורי, פלג, חגי, אורנה והבנות- הלוואי שתמצאו את הכוח להתרומם מהמכה הזאת.

      אוהבים אתכם...

      הגב לתגובה זו

      • הוא היה סא''ל

        אנונימי, 25/07/06 14:37

        לא הוא לא. הוא היה סא''ל. הכרתי אותו גם. היה פשוט מאוד מקסים. כל כך עצוב....

        הגב לתגובה זו

        • צביקה היקר

          אנונימי, 26/07/06 00:03

          הדרגה לא חשובה כמו האופי שלו
          הוא היה אחד המובחרים אזכור אותו לנצח -

          הגב לתגובה זו

        • צביקה היה גם היה אל''מ

          ליאת, 28/07/06 00:38

          קיבל את הדרגה כשבוע לפני מותו בעקבות תפקיד חדש אליו הוצב בצבא.

          צביקה - יהי זכרך ברוך.

          הגב לתגובה זו

  • 60.

    יהיה זכרם ברוך (ל''ת)

    יש, 25/07/06 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    משתתפים באבלן של המשפחות ! (ל''ת)

    משפחות שרף, 25/07/06 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    וגם זה לענין יוסי שריד, שהתנגד לנסיגה....

    תלוי מאיפה, 25/07/06 11:02

    ביום 23.8.2004 מספרת מירב לוי ב-nfc: ''גם חבר הכנסת יוסי שריד (יחד) תקף בחריפות את שר הביטחון, שאול מופז, וכינה אותו ''משת''פ של המתנחלים''. לדבריו, המאחזים הלא-חוקיים לא יכלו לקום ללא שיתוף פעולה של מערכת הביטחון''.
    וזאת לאחר הדברים הבאים, כמובא שם: ''שר הביטחון, שאול מופז, מציע לפנות את ההתנחלויות מרצועת עזה ומצפון השומרון ''במכה אחת'', ולא בשלבים שכל אחד מהם יהא טעון אישור של הממשלה, כפי שהוחלט. כמו כן הודיע מופז, כי צה''ל הוא שיבצע את מהלכי ההינתקות ולא המשטרה.

    מופז אמר דברים אלה בישיבת ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, שבה השתתף. לדבריו, יש להשאיר למשטרה את השיטור: טיפול באזרחים שיפריעו לביצוע החלטות הממשלה.

    מופז מציע לגייס חיילי מילואים שיחליפו חיילי סדיר - כדי שאלה האחרונים יבצעו את פינוי האזרחים. חיילי מג''ב ייתנו מענה היקפי, אמר, ויישמרו על השטח מפני גורמים עוינים. מופז הסביר לחברי הוועדה, כי המלצת צה''ל התקבלה לאחר התייעצויות שהתקיימו....''
    יושבת ועדת חוץ ובטחון במדינת היהודים ודנה בדרך היעילה ביותר להכות ביהודים ולקדם את תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל, בלי להתאמץ, כלומר לחסוך את המאמצים מן האויב. לרוצחים השאירו את ביצוען של שתי משימות בלבד, וגם שילמו תמורתן – שריפת בתי הכנסת ופינוי ההריסות....
    והיום יוסי, שצריך לעמוד לדין על פי כל קריטריון אנושי, לאומי, חוקתי, מדיני ואחר, משמש כוכב תיקשורת מבוקש, ''תושב הצפון לשעבר'', כשהוא חוזר על הגימיק של שהות בצפון, בזמן חירום שהוא אחראי לו.
    הנהגת ישראל, על כל גילגוליה, מאז ימי ''המדינה שבדרך'' ועד עצם היום הזה מחבלת בכל כוחה בתהליך שיבת ציון. דם יהודים נשפך כמים, בצורה הכי צפויה, והנהגת ישראל בשלה – ''שלום מעל לכל'', זו סיסמת הפאשיזם מזה דורות. פאשיזם שנקנה ''ברוח ובדם'', ברוח שנאת ישראל ובדם יהודים!
    מרשעים יצא רשע -
    ולקינוח, דברי יוסי, לקראת המשך ביצוע מדיניות היודנריין, ערב מתקפת הרצח בצפון ובדרום (''שטחים ומלפפונים כבושים'', הארץ, 14.6.2006): ''השבוע לפני 39 שנה הסתיימה מלחמת ששת הימים והכיבוש התחיל
    ''מלכתחילה היה הכיבוש מלא כוונות טובות כרימון הלם, .... הכיבוש חוזר לסורו ומתנהג כמו כיבוש - בגבהות לב, באטימות, ברשעות.....
    ''האם עלם החמודות שהלך בשדות השמין פתאום כמו חזיר? - אכל את כל הארץ כמו ארבה ולשכנינו הותיר פירורי שולחן.......
    ''כאשר כל המדינות הקולוניאליסטיות, שהשמש מעולם לא שקעה עליהן, כבר עזבו מזמן את מושבותיהן, החליטה ישראל לחדש ימי קולוניאליזם כקדם....
    ''לא היינו גיבורים אלא רק באלבומים, כי לא כבשנו יצרים וכן כבשנו שטחים. עכשיו, במאוחר, הגיע הזמן להתגבר כאריות, לכבוש את יצר הכיבוש ולשחרר את יצר הקיום:....''

    הגב לתגובה זו

    • יוסי שרעיד חכם מאוד! (ל''ת)

      יוני, 25/07/06 11:55

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לכל מגיני יוסי שריד, אני יודעת היטב מה אני אומרת

    למגיבים ל-31, 25/07/06 11:00

    הדברים הבאים נכתבו ב-18.5.2005:
    ''מאז נסוג צה''ל מלבנון, לא חדלו פעולות האיבה בגבול הצפון, חיזבאללה לא הניח את נשקו, וההתפרצויות האלימות מעת לעת גבו מחיר דמים כבד, הרוגים ופצועים, חיילים כאזרחים. בשלב זה אני גם מתקשה לאמוד את השפעת הנסיגה החד צדדית מלבנון על התעוררותה של האינתיפאדה השנייה. הפלסטינים, מצידם, טוענים בעקשנות שההתקפלות הישראלית בדרום לבנון היא שהשיבה רוח גדולה במפרשי ההתנגדות הפלסטינית, מתוך הערכה שאם ניתן ''לקפל'' את ישראל, ולאלץ אותה לסגת במקום אחד, למה לא ניתן באותה מידה לדחוף אותה החוצה במקום אחר.
    קשה לי לפסוק, ושאלת ההשפעה וההשראה תישאר לפי שעה פתוחה עד שנדע ונבין יותר. ובכלל, הרושם הוא ש''המבחן הלבנוני'' איננו מאחורינו, והוא עדיין לפנינו. איש לא יסתכן עוד בנבואה מה יילד יום, אבל היום יכול ללדת מציאות רגועה באופן יחסי, כשם שהוא יכול ללדת פורענות. צבא לבנון לא ירד עד כה לתפוס את עמדותיו בדרום המדינה, האזור כולו הוא עדיין ''ארץ החיזבאללה'', והארגון המסוכן ערוך על קו הגבול, מצויד וחמוש מכף רגל ועד ראש. לרשותו עומדים היום אמצעי לחימה שלא היו לו לפנים, הטווחים ארוכים יותר והאיומים חריפים יותר''.
    דברים אלה נכתבו על ידי חבר וועדת חוץ ובטחון, יוסי שריד, חבר בסיעת יח''ד, מיסודו של איש מחתרת אוסלו יוסי ביילין, מגדולי הפושעים נגד העם היהודי מאז היותו ועד עצם הימים האלה.
    אם יוסי שריד ידע את כל הנ''ל, ידעה זאת גם כל צמרת ההנהגה במדינת ישראל, וידעו זאת כל שירותי הבטחון, המעבירים את המידע הזה לוועדת החוץ והבטחון.
    באותו מאמר, בו מפרט שריד את יכולותיו של ארגון החיזבאללה, הוא מכה על חטא התנגדותו לנסיגה מלבנון... הוא מודה: ''טעיתי''!
    ומדוע מברך פתאם יוסי על הנסיגה? נורא פשוט: '' טעיתי. חמש השנים האחרונות היו שנים שקטות יחסית, ותושבי גבול הצפון נהנים כל יום מהשקט. האם זאת תהיה המציאות גם בעתיד או שמדובר רק בהפוגה ארוכה - אינני יודע, אבל את חמש השנים הטובות, שאיפשרו לאנשי הגליל לצאת מהמקלטים, לשאוף אוויר ולהחליף כוח - את השנים המבורכות האלה כבר אי אפשר להשיב ולקלקל. הנסיגה היתה צעד נכון, והיא נזקפת לזכותם של כל מי שנאבק למענה ולזכותו של אהוד ברק שביצע אותה.
    ''מעולם, כמדומה, לא שמחתי יותר על טעות שטעיתי....''
    זו כל מהותו של ''שלום עכשו''! אחיזה במיצג שווא, ובאמצעותו אחיזת עיני הציבור, כאילו היה זה מיצג אמת. הרי יוסי עצמו מודה: '' לא חדלו פעולות האיבה בגבול הצפון, חיזבאללה לא הניח את נשקו, וההתפרצויות האלימות מעת לעת גבו מחיר דמים כבד, הרוגים ופצועים, חיילים כאזרחים....'', אז מי ואיך שאפו רוח והחליפו כח, ולאיזו מטרה? כדי לספוג מתקפת מוות, איומה מכל קודמותיה, כשיוסי וכל ההנהגה הישראלית ניצבים מנגד ומניחים למכונת המוות להתעצם ולהשתכלל? היה זה מוות ידוע מראש. ידוע מראש גם בחבל עזה. חורבן גוש קטיף לא היתה יציאה מעזה, מעזה יצאה ישראל מזמן ויותר מפעם אחד, אך תמיד נאלצה לחזור, כי עזה ירקה מוות. ובמשך כל שנות כהונתו של שריד בוועדת חוץ ובטחון (חוסר אחריות נפשע בפני עצמו), הוא ריכז את כל מאמציו למלחמה ביהודים. האיש הזה שפך קיתונות של ארס ושנאה על היהודים, במקום למלא את תפקידו ולזרוק מרה ואש באויבים

    הגב לתגובה זו

    • אם לא יודעים איך לצאת, צריך לא להיכנס (ל''ת)

      נכנס, 25/07/06 11:20

      הגב לתגובה זו

    • משעמם לך? איזו ברברבת מיותרת? (ל''ת)

      קובי, 25/07/06 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    יהי זכרם ברוך !!!! (ל''ת)

    אבי 56, 25/07/06 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אחדות ישראל

    שרה, 25/07/06 10:23

    קראתי חלק מהתגובות והבנתי למה עם ישראל עדיין סובל כל כך הרבה. אין פה אחדות! לא משנה מה הדעות שלנו , אנחנו צריכים קו אדום שאומר שלא משנה מי אנחנו- דתיים או חילונים, שמאלנים או ימנים, תמיד אבל תמיד צריכים להעדיף לעזור אחד לשני ולא לעם אחר( במקרה זה אלו שונאינו הערבים). לא ייתכן שכל הזמן נגלה רגישות כלפי הערבים על חשבון אחינו היהודים. ותהיו בטוחים שעלינו אף אומה לא תרחם. בית המקדש נחרב בגלל שנאת חינם, וכל דור שבית המקדש אינו נבנה בימיו, כאילו נחרב בימיו. שיהיו בשורות טובות.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    תפרסמו את התפקידים שביצע צבי לופט ז''ל (ל''ת)

    חובה לפרסם, 25/07/06 10:10

    הגב לתגובה זו

    • באמת מעניין מה הביא אותך לכתוב את זה...... (ל''ת)

      לא חובה לפרסם, 25/07/06 11:33

      הגב לתגובה זו

    • באמת לא חובה ואפילו אסור לפרסם... בחור נהדר. כולנו בוכים. תנחומים (ל''ת)

      ליבנו איתכם, 25/07/06 12:06

      הגב לתגובה זו

    • אחמד, זה אתה? (ל''ת)

      דוד, 25/07/06 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    תפרסמו איזה תפקידים ביצע צבי לופט ז''ל (ל''ת)

    חובה לפרסם, 25/07/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שני פרחים שהלכו לעולמם

    IRIS, 25/07/06 10:05

    בשל מלחמה עם השטן!!!!

    הלה ניצבט, העין דומעת וכל שנותר הוא לומר להוריהם, בני משפחתם היקרים.. היו גאים, היו חזקים אין מילים שיוכלו לכפר על הכאב העמוק, על החלל שנוצר !!! שלא תדעו צער נוסף.

    יהי זכרם ברוך!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ''הם מתו מהר

    מיטב, 25/07/06 10:02

    והכי מהר מתו הכי טובים''
    א.הורוביץ.

    בואו נביט לרגע על המחיר שגבתה, בימים האחרונים,ישיבתנו במקום הזה:
    אנשים יפים, עירוניים, מושבניקים וקיבוצניקים,חילוניים ודתיים. הם מתו יחד ואנחנו ממשיכים לחיות לחוד.
    כחייל ששירת ביחידה קרבית אני יכול לומר לכם, שכשחייל מסתער אל תוך האש הנמצאת לפניו, חשוב לו לדעת שיש עַם מאחוריו. תראו את התגובות שכתבתם כאן-זה עַם? האם חזרנו לתקופת 12 השבטים?
    לפחות תכבדו את החבר'ה הצעירים והטובים האלה בתגובות מכובדות. אלו התגובות המתלהמות כאן שגורמות לי לחשוש שהכל לשווא - זה לו שווה אם אין עַם מאחוריך.
    לא יחסר לנו זמן להתווכח.

    הגב לתגובה זו

    • יפה ומדוייק (ל''ת)

      א, 25/07/06 12:13

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    המדינה הזו לא שווה גרוש שנהרג בשבילה

    חייל קרבי לשעבר, 25/07/06 09:57

    או שיפציצו מהאוויר ויחסלו את החיזבאללה ,כל חייל שנהרג כואב הלב אחרי שהחייל הזה לחם מה המדינה תיתן לו?לאילו תנאים הוא ייצא באזרחות לאבטלה?המדינה לא שווה את המוות שלהם.אולמרט והשמאלנים שולחים את ילדנו לההרג והם עים המכוניות פאר שלהם והתנאים שלהם בכנסת ישנים טוב בלילה,והחיילים שלנו נהרגים.מדינה מושחתת החיים שלהם נגדעים בשביל מדינה שאוכלת יושביה עים ממשלה שרק לקחת מהאזרחים יודעת.

    הגב לתגובה זו

    • כמה נכון ועצוב (ל''ת)

      אלי, 25/07/06 10:13

      הגב לתגובה זו

    • שמאלנים לידיעתך לא ממהרים לצאת למלחמה, אלא ימנים! (ל''ת)

      חייל קרבי לשעבר, 25/07/06 10:36

      הגב לתגובה זו

      • ימנים כמובן..מצטער

        יניב, 25/07/06 11:31

        מרוב הכאב והתסכול כבר לא שמים לב למה שכותבים..

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    צבי לופט

    תושב חגלה, 25/07/06 09:38

    בשם תושבי הכפר אני רוצה להביע צער רב על מותו של חברינו צביקה.
    לאורנה והבנות - מי יתתן ולא תדעו עןד צער

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מיטב בנינו נהרגים בגלל הפקרות מנהיגנו

    ומחדליהם, 25/07/06 09:36

    נסיגות, בריחות, כניעות, הבאת מחבלים לארץ וציודם, חתימת הסכמי דמה, גירוש יהודים, איפוק זה כח, מזרח תיכון חדש וכו''

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, כואב הלב (ל''ת)

      חנה, 25/07/06 12:27

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ואני חשבתי לעצמי שאתה אדיוט!

    ל-42, 25/07/06 09:22

    לך תלמד מה פירוש השם, בלי לעוות אותו!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אל תשכחו מה חשוב.

    שלח לי שקט, 25/07/06 09:18

    אנחנו במלחמה. יש לה מתנגדים, ויש לה תומכים, ויש לה חללים.
    אתם משתלחים על אחים שלכם, קוראים בשמות, ושוכחים שכולנו כואבים כאב אחד. זה הזמן להושיט יד, לתת כתף, לעזור, ולא ליצור התלקחויות בלתי רצויות.
    די, הניחו לחילוקי הדיעות.
    כולנו כואבים, כולנו המומים, לכולנו נפערים פצעים ישנים-חדשים.
    שיהיה שקט לכולנו. אם לא שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כמה כואב!!!!

    שי, 25/07/06 09:16

    חבל על שני הטייסים הצעירים, כולי דמעות.
    יהי זכרם ברוך, אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מי שמדבר על החברה הישראלית שיושבת בפאבים- המלחמה מלמדת אותו (ל''ת)

    יודעים לבלות, 25/07/06 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לאמא של תם-הבן שלך היה טייס טוב.לא נהרג כי הוא היה עייף או לא מרוכז

    מישהו אחר בצה''ל, 25/07/06 09:14

    תם לא היה רוצה שנחשוב שהוא נהרג משום שהיה עייף . במקרה הזה התאונה נגרמה כנראה כי מישהו אחר בצה''ל היה עייף . עצוב .

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    השם''תם''

    חשבתי, 25/07/06 09:08

    קצת קיבל משנה משמעות, צריך להזהר בבחירת שמות ומשמעויותיהם

    הגב לתגובה זו

    • השמות ''תם'' ו''תום'' הם באמת בעייתיים. בהיפוך אותיות זה מות (ל''ת)

      יהי זכרו ברוך, 25/07/06 09:15

      הגב לתגובה זו

      • צודק מאוד- שמות זה לא צחוק (ל''ת)

        ., 25/07/06 09:44

        הגב לתגובה זו

        • 20אלף חללי צה''ל יש,כולם השמות שלהם היו ''לא טובים''? (ל''ת)

          42 אין לי אלא, 25/07/06 09:55

          הגב לתגובה זו

    • צריך להיזהר בכתיבת הודעות

      יודי, 25/07/06 09:37

      חסרות טאקט, ללא תועלת, וסתם מעצבנות כמו ההודעה שלך. תשמור את ההגיגים שלך לפעם אחרת. ראבאק! החייל עוד לא נקבר!

      הגב לתגובה זו

    • האמת ולצערי נכון הדבר

      שמות, 25/07/06 09:46

      תמ -מת
      תומ-מות

      למשל תמר -שם קשה גם תם וגם מר
      למשל מירים-מר וים וגם רם

      הגב לתגובה זו

    • תחשוב לעצמך בשקט (ל''ת)

      אהרון, 25/07/06 10:29

      הגב לתגובה זו

    • כסיל

      שושנה, 25/07/06 11:42

      אין לך מילה מנחמת לכתוב
      שמור את הגיגיך לעצמך
      תתבייש

      הגב לתגובה זו

    • לא קוראים שם הפוך

      אריאלה, 25/07/06 17:27

      לצערינו נהרגים אנשים בשמות שונים ממש טפסי לעלות על הדעת מחשבה כזאת .....מה אמורים להרגיש אנשים עם שם כזה....הם לא בחרו בשם

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אסור ליקטוף את פירחי הגן (ל''ת)

    יצחק, 25/07/06 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    יהי זכרם ברוך! כואב... (ל''ת)

    תנחומי למשפחות, 25/07/06 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יהי זכרם ברוך!!!!

    רבקה, 25/07/06 08:43

    הלב כואב
    העיניים דמעות ללא הרף
    מה נאמר ומה נצטדק
    יהי זכרם ברוך

    ולהורים יהי רצון שהקב''ה ינחם אותכם בתוך שאר כל אבלי ציון ויתן לכם את הכח להמשיך ולתקיים עם הזכרונות של אהוביכם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תושבי המושב משתתפים בצער המשפחות

    כרם בן זימרה, 25/07/06 08:26

    תושבי כרם בן זימרה , שנשארו במושב והחלק הנמצא במרכז, מצדיעים לנופלים ומשתתפים בצער המשפחות.
    יהי זכרם של הטייסים שנפלו לידינו ברוך. וזכרם של כל הנופלים במערכה הקשה והאכזרית הזאת
    אורי
    בשם תושבי המושב

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ''מורשות קורבנות''- רבין, ברק, שרון ואולמרט (ל''ת)

    עם המורשות, 25/07/06 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    להעמיד לדין באשמת בגידה את נביאי השקר שבישרו על מזרח תיכון חדש! (ל''ת)

    יוסי בכינור, 25/07/06 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    nrg- חוסר טאקט משווע!!

    אורית, 25/07/06 08:19

    למה תקעתם פירסומת צבעונית ומחויכת בתוך הכתבה עם אימו של תם פרקש???? נראה לכם הגיוני??
    בבקשה תורידו את זה. כשקוראים כתבה על מות חייל צה''ל - טייס במיוחד - לא ממש מתאים לראות מלאך שמפרסם טיסות לחו''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    Tom

    u.s.a, 25/07/06 07:59

    Angels above - please take care of Tom

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    Does he have abrother Hagai? (ל''ת)

    aldo, 25/07/06 07:58

    הגב לתגובה זו

    • yes (ל''ת)

      mm, 25/07/06 08:10

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    צביקה לופט

    י.ב., 25/07/06 07:46

    צביקה לופט ממושב חוגלה ובן ראש הנקרה בקו העימות הוא נכדה של גרדה לופט אשתו הפחות ידועה של המנהיג הציוני חיים ארלוזרוב.
    יהי זכרו ברוך.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? טיפש! (ל''ת)

      די כבר, 25/07/06 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    עוד קרבן של יוסי שריד וועדת חוץ ובטחון, שידעה

    לא נשכח, 25/07/06 07:38

    שבלבנון קמה והולכת מכונת השמדה אדירה והם, הפושעים נגד העם היהודי ונגד האנושות, ישבו בחיבוק ידים.
    שקט עכשו, עכשו כבר נשלח את צביק'ה. ממילא אנחנו לא מכירים אותו ומה אכפת לנו אם הוא וחבריו ייהרגו, העיקר שאנו נוכל להמשיך לשבח לרומם ולהלל את אהוד ברק ואת ''ארבע אמהות''. גם להן אין מה לדאוג, הבנים שלהם הם גבורי הסרבנות, לא הם ייהרגו בגלל שנאת ישראל של אמותיהן.
    אז תראו שהם כן יחטפו בדרך זו או אחרת, אמהות על בנים. היום הזה יגיע!

    הגב לתגובה זו

    • לא ברור מה אתה יותר, רשע או מטומטם

      אזרח 1, 25/07/06 07:52

      האם אידיוט שכמוך חושב שהיו לנו פחות אבידות לו נשארנו בלבנון?
      האם הישארות בלבנון הייתה מונעת התחמשות של החיזבלה?
      אני בטוח שלשריד והשמאל יותר כואב מאפסים כמוך על האבדות שלנו.

      הגב לתגובה זו

      • להזכירך , שריד היה נגד הנסיגה מלבנון !!! ראה ערך ברק ו-4 אמהות (ל''ת)

        גד, 25/07/06 08:21

        הגב לתגובה זו

        • מי מבטיח לכם שמספר ההרוגים בלבנון היה נשאר 20 בשנה?

          תחזרו למציאות, 25/07/06 09:11

          מי חושב שבמשך השש שנים האלו החיזבאללה היה נשאר עם רובים וטילי כתף ,נאיבי או טיפש ?
          לא עלה על דעתכם שהם היו הופכים לחמושים יותר ,כי לא בכל לבנון שלטנו ,וגם בדרום שבו שלטנו הם היו מטווחים את החיילים שלנו חפשי . כך שאם היינו נשארים שם מספר החיילים והאזרחים שהיו נהרגים היה גדול בהרבה הרבה יותר .

          הגב לתגובה זו

      • לא רשע ולא מטומטם

        ענת, 25/07/06 08:22

        אתה ושכמותך רשעים...את העבודה הזאת היו צריכים לעשות מזמן...אבל אתה ושכמותך ממשיכים להאמין במעשיכם.

        הגב לתגובה זו

        • פוסטמה - את וחבריך שכחתם שאתם אלו שהיו בשלטון

          איילה, 25/07/06 08:48

          כל השנים האחרונות.

          מה עשה יובל שטייניץ בתור יו''ר ועדת חוץ ובטחון? ומה עשה ביבי? ומה עשתה לימור לבנת.

          כל מה שאתם יודעים לעשות בימין הקיצוני והסהרורי או להאשים את השמאל ולבכות. עופו מהמדינה הזאת כבר כי נמאס ממכם !!!!!

          הגב לתגובה זו

          • איילה תאכלי את הלב,מי שעוזב את המדינה זה שמאלנים!ימניים יישארו לעד! (ל''ת)

            אורית, 25/07/06 09:23

            הגב לתגובה זו

            • מי שיאכל את הלב זאת את - מבין חברי רק הימניים מוצאים לעצמם סידורים

              סיגלית, 25/07/06 09:34

              ויורדים מהארץ - במסווה של עבודה חחח!!!

              חבריי השמאלנים הם מלח הארץ והם אלו שנלחמים כדי להגן על המדינה מבהמות כמוך

              הגב לתגובה זו

            • אורית - כנסי והחכימי

              שי, 25/07/06 18:43

              נסי להיזכר מי אלו חברי הכנסת אשר לפני כל מערכת בחירות מנסים להעביר חוק המאפשר זכות בחירה ליורדים....נכון, תמיד רק מהימין, והם יודעים בדיוק למה הם רוצים את את החוק

              הגב לתגובה זו

      • אזרח 1 הנך מכיל בו זמנית את 2 התארים (ל''ת)

        אזרח 2, 25/07/06 08:23

        הגב לתגובה זו

      • כן! כן! כן! כן! כן- הישארות בלבנון היתה מונעת את התחמשות החיזבאללה!

        אל תעבדו עלי, 25/07/06 09:53

        רק עגל שמאלני יכול להעלות דבר ברור שכזה כאילו הוא שנוי במחלוקת.

        הגב לתגובה זו

    • שנאת חינם

      אלכס, 25/07/06 08:26

      השינאה שלך ואחרים כמוך מפחידה הרבה יותר מהחיזבאללה. כעת בין המצרים - עת לזכור למה הביאה שינאת חינם.
      וזאת מבלי להתייחס לעובדות שאתה ממציא לגבי ילדיהם של שריד , ברק ואחרים-אל תיתן לאמת לבלבל אותך

      הגב לתגובה זו

    • בהמה!!!

      נס 2006, 25/07/06 08:43

      מילא זה שאתה מטומטם אבל לפחות תדייק בעובדות.
      לרבות מהחברות ב''ארבע אמהות'' באמת ''אין מה לדאוג'' כי הבנים שלהן כבר נהרגו בלבנון!!!
      נכון שזה נורא קל לזרוק על כל מי שלא רוצה שיהרגו פה חיילים שהוא בוגד או סרבן (אגב מה דעתך על סרבני הפינוי?) אבל יש כאלה שמשרתים וגם נהרגים למרות שזה לא משרת את האינטרסים שלהם.
      ומה איתך? אתה מאלה שמוכנים להתנדב, שקם לא נחשב, גם אם זה לא תואם את השקפתך הפוליטית?
      זה בסדר אל תענה כולנו יודעים את התשובה, אז תחזור לנקות את הסירים מארוחת הבוקר בבסיס ורק תשמור על עצמך שלא תפצע לנו מהקפה השחור, אח''כ בטח תוציא אחוזי נכות ותשחוט את משרד הביטחון.
      ציוני עאלק!!!

      הגב לתגובה זו

      • המיתוס השיקרי שהשמאלנים נתלים בו

        האזרח המודע, 25/07/06 09:59

        המיתוס כאילו השמאלנים הם פייטרים והימנים שי''ן גימלי''ם הוא אחד ההבלים השקריים ביותר.
        אולי לפני 30 שנה היה בזה משהו, אבל כבר שנים שכל הקרביים הם או עם כיפה או שהם ימנים.
        אפשר בקלות לראות איך כל מערכת בחירות, קולות החיילים מעלים מנדטים לימין.
        כמובן שיש גם שמאלנים קרביים, ואני מתפלל שלא תיפול שערה מראשם. אבל הנ 'נס' הזאת/הזה כותב/ת כאילו זה ברור שהימני הוא איזה טבח בצבא.
        אז אני מתקן: זה שהוא ימני זה אומר שיותר סביר שהוא קרבי.

        הגב לתגובה זו

        • גם וגם

          ארנון, 25/07/06 11:55

          שים לב שחלק משמעותי מהחיילים שנהרגו היו קיבוצניקים. כמו כן, יש מעט טייסים דתיים, רובם המכריע חילוניים. לדעתי, ישנם חיילים קרביים גם משורות הימין וגם מהשמאל (בלי קשר לזה שכל הדיון על כך מיותר ומטופש).

          הגב לתגובה זו

    • הוא דווקא צודק

      די, 25/07/06 08:55

      מנהיגי ישראל בשנים האחרונות העדיפו להמר בחיי יהודים במקום לגבות את התשלום מהמוסלמים.

      זו האמת חברה היא כואבת ועצובה מאוד אבל זו האמת.

      אני לא בטוח שכדאי להסתיר אותה, גם אם זה לא נעים וכואב בשעות קשות כמו זו, אור השמש הוא המחטא הטוב ביותר

      הגב לתגובה זו

    • להזכירך, למרות שאני לא רוצה לבלבל אותך עם עובדות, יוסי שריד התנגד

      שקרן מטומטם., 25/07/06 10:38

      ליציאה החד צדדית מלבנון. ודרך אגב, כל הבנים שלו הם קרביים ביחידות מובחרות.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    רצה צל''ש קיבל טר''ש - פרייר של הדתיים

    אלי, 25/07/06 07:15

    טוב למות בשביל חרדיינו

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך עם השנאה ..איתך נגיע רחוק (ל''ת)

      ענת, 25/07/06 08:22

      הגב לתגובה זו

      • בעוד תושבים בצפון לא יודעים אם יקבלו פיצוי על הזמן שלא יכלו לעבוד

        החרדי יקבל קצבה, 25/07/06 10:07

        יש אוכלוסיה אחת שלא צריכה להיות מודאגת - החרדים. הקצבאות שלהם ידפקו כמו שעון כולל הבטחת הכנסה וקצבאות מוכפלות לילדים. ועובדי מדינה

        כך זה כשאתה לא מעסיק עובדים שהעסק שלו סגור , או שאתה לא חס וחלילה פועל במפעל או שכיר בחברת היי טק ..... הכי כיף להם - אין להם דאגה לילדים ולבעלים בצבא .

        הגב לתגובה זו

    • אל תבלבל ת'מח, אתה לא ישראלי ולא אלי

      לאלי מ30, 25/07/06 08:35

      אתה אחמד מביירות

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ''הצבי ישראל על במותיך חלל''

    א.י., 25/07/06 07:00

    ''איך נפלו גיבורים''
    יהי זכרם ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לדעתי ישראל טועה בכיוון

    Avi Ecuador, 25/07/06 06:57

    מה היה קורה אם ישראל היתה מוצאת סיבות תרוצים ואמתלות לפנות היום את עזה יהודה ושומרון ואולי ישראל בקו הירוק בהמשך מערבים על מעשיהים מלחמתם המשותפת עם חיזבאלה ונסיונותיהם במשך דור להשמיד את ישראל, כל יום במקום לשטח איזורים בלמנון נותנים אולטימטום לאזרחים לצאת בכרוזים שמורידים ממטוסים ומשטחים איזורים ביהודה ושומרון ועזה ומעבירים את הפלסטינים ללבנון לאיזורים שיורים ושלא יורים עלינו, תוך שבועיים אין כבר מי שיעשה בעיות מהארץ, משם ממשיכים לטפל בבעיה המשנית לבנון...
    אני בטוח שהיה יותר יעיל ולא היו צריכים להלחם בחיזבאלה וחיזבאלה היה עוצר מהר יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זהו קרב בלתי נמנע אז תפסיקו לבלבל את המח

    אלי, 25/07/06 06:55

    לכל יפי הנפש החכמולוגים,
    ההערות שלכם לא ממש מעניינות אם כי הם משעממות.
    מלחמה זו היא בלתי נמנעת, אבל גם אי אפשר לזרוק שם פצצה כמו בהירושימה תחשבו על ההשלכות - מלחמת עולם 3.
    צריך להכות אותם בקצב שעושים עכשיו, ואין מה לעשות עשבים שוטים צומחים מחדש.
    סלוגן חדש:
    במקום לקשקש תתמכו במה שיש !

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נמושות.

    אריה, 25/07/06 06:53

    הנמושות שיושבות בבית וכותבים בגנות ראש הממשלה לא ראוים ליהות
    אזרחי מדינת ישראל.אנחנו במצב של מלחמה ועל כולנו לחזק את ידו של ראש הממשלה ושל צה''ל.
    אסון המסוקים מצער מאוד.איבדנו מטובי בנינו וחברינו בקרבות עד היום ועל כולם להחזיק אצבעות ולהתפלל להלצחתו של צה''ל וראש הממשלה .

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל קורבנות ה''שלום'' היו מההבטחות הגדולות בישראל ה' יקום דמם! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 25/07/06 06:51

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שוב פעם אני אומר...

    האיסתרתג, 25/07/06 06:35

    עד שלא יהרסו את שדה התעופה בדמשק-אין הרתעה!!שיפסיק לבלבל את המח,נתנו יד חופשית לצבא שבועיים וכלום לא השתנה,מעולם זה לא קרה בתולדות צהל ,אולי זה מה שקורה שבראשות כל הזרועות בצהל יושבים אנשי חיל האויר שלא מנוסים בטקטיקות לוחמת קרקע ובונקרים,הסורים שבהתחלה חששו להתערב נכנסים למערכה לאט לאט ביודעם סיבה זאת,בשביל זה חיל האויר מעולה-להכות בסורים ורק אז יוחזר כח ההרתעה למדינת ישראל,אחרת כל שיתוק הצפון שאפילו נסאראללה מתגאה בו-היה לשוא.חיל האויר צריך להשמיד את כל הדרכים בתוך סוריה המובילות ללבנון,להתקיף את מושב חאלד מישעל בתוך דמשק ללא מורא ופחד,להרוס סוללות טילי הקרקע קרקע והקרקע אויר בבסיסי הסורים תוך הצבת חץ ופטריוט ברמה ולראות מה יקרה אז,אם יתערבו האירנים גם -ישנם האמריקאים שיושבים ביננו לבינם ויגמרו את הסיפור הזה באופן סופי ומוחלט בהורסם את נקודות פיתוח הגרעין בתוך איראן-ורק אז יושתקו סוריה איראן והחיזבאללה..

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לחיזבאללה יש זכות מלאה לדרוש את מטולה ומנרה

    יוס2, 25/07/06 06:12

    הן היו כלולות בתחום המנדט הצרפתי או משהו כזה.
    האם אתם מוכנים שילדיכם ימותו למען סוחרי הנדל''ן ממשגב-עם , מנרה ומטולה? לסגת מהשטחים הלבנוניים הכבושים עכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • 23 אתה פסיכי (ל''ת)

      אבי.ע, 25/07/06 07:40

      הגב לתגובה זו

    • המילון השלם של שלום עליכם...

      עליכם השלום, 25/07/06 07:55

      פתחתי במילון של עליכם השלום בערכים אבי אקוודור ו יוס2
      ובשני המקרים היה כתוב '' אקוודור ויוס2 הם מקבוצת מפריסי הפרסה
      ולכן ההשפעה של תרופות סכיזופרניות מכל הקבוצות לא ממש משפיעות עליהם''

      הגב לתגובה זו

    • תגיד על איזה סם אתה? (ל''ת)

      ז, 25/07/06 08:02

      הגב לתגובה זו

    • חבר'ה לא צריך....

      אודי, 25/07/06 10:32

      לא צריך להתייחסלכל טוקבק כאן. מי שכותב טוקבקים מהסוג הזה הוא לא משוגע ולא דפוק ולא על תרופות (למרות שזה מצחיק וגם אולי קצת מנחם לחשוב כך).טוקבקים כאלה הם מגמתיים-מסיבות שונות ומשונות- והדרך הכי טובה להתיחחס אליהם היא פשוט לא להתייחס.האנשים שכותבים אותם פשוט יושבים ומחכים לראות האם הם הצליחו לעצבן מישהו או להוציא תגובה ממישהו,או לעורר ויכוח בינינו. אז פשוט תקראו ,אל תתיחסו,ורק תחשבו על הבנאדם שיושב לבד ליד המקלדת שלו ומחכה להתיחסות אבל נשאר לבד......

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא נמית ולא נמות בשירות הקיבוצים!

    יוס2, 25/07/06 06:10

    כן לשלום לא לקיבוצים!

    הגב לתגובה זו

    • עיין ערך ''מפגר''

      עליכם השלום, 25/07/06 07:52

      פתחתי במילון עליכם השלום וראה איזה פלא?
      תחת הערך ''יוס2''
      היה כתוב
      ואני מצטט
      ''יוס2 איש דביל מפגר ומשוגע שבדרך כלל מצוייד במרשם תרופות מהפסיכיאטר המחוזי
      ושוכח לקחת אותן באופן סדיר''

      הגב לתגובה זו

    • בינתיים בעיקר קיבוצניקים נהרגים!!!! (ל''ת)

      ומה אתה, 25/07/06 08:06

      הגב לתגובה זו

    • קיבוצניקים זהב טהור

      g.l., 25/07/06 08:51

      ואתה פשוט איש קטן נבער ואדיוט.
      שהקנאה אוכלת אותך-כי שוב ושוב
      הקיבוצניקים מוכיחים שהם אכן המשובחים ביותר שיש-נקודה!

      הגב לתגובה זו

    • עיזבו את יוס2 במנוחה

      יוסי, 25/07/06 09:31

      מדובר באדם אומלל שמלבד נאצות וגידופים אין לו שום דבר לאמר.
      אדם פתטי

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    התפללו לשלום חיילינו

    אני, 25/07/06 05:54

    יהי רצון מלפניך ה אלוקי נו ואלוקי אבותינו
    שתרחם עלינו ועל טפינו ועל עוללינו
    על העם היושב בציון ובארץ הקודש
    על קדושת עם ישראל על קדושת הארץ
    על שלימות ובטחון העם והארץ.
    בפרט בעת הזאת אשר סכנה גדולה
    מרחפת עלינו בארץ הקודש.
    ריבונו של עולם: עשה למענך ולא למעננו
    עשה למען שמך הגדול והנורא
    שלא יתחלל באומות – והושיענו !!!
    וכל החושבים רעה על עמך בית ישראל
    הפר עצתם וקלקל מחשבתם, ויתקיים בהם
    הפסוק: תיפול עליהם אימתה ופחד,
    בגדול זרועך ידמו כאבן (שמות טו,טז)
    ויקוים הפסוק: תזרם ורוח תישאם וסערה תפיץ אותם
    ואתה תגיל בה בקדוש ישראל תתהלל (ישעיה מא)
    ונזכה לביאת הגואל ולבניין אריאל
    ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים
    יהי רצון ה אלוהי ואלוהי אבותיי שיתקבלו תפילתנו וחיילנו (בשר מבשרנו) יחזרו לבתיהם שלמים בגופם, רוחם ונפשם. לאחר שישלימו את מלאכת הקודש שהם עושים למען בטחון מדינת ישראל.
    אמן כן יהי רצון

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן! זיכית אותנו, אחי! (ל''ת)

      לאה, 25/07/06 07:33

      הגב לתגובה זו

    • זולגות לי דמעות (ל''ת)

      אמן, 25/07/06 09:59

      הגב לתגובה זו

    • AMEN AMEN AMEN

      KO LE CHAI, 25/07/06 10:32

      KEN YEHEE RAZON

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מחיר ההתכנעות,הבריחה והבגידה בצד''ל- 4 סמרטוטות לדין עכשיו! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 25/07/06 05:49

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    העם בחר אולמרט העם ראוי לכל פגע !!! (ל''ת)

    האימפוטנט הנצחי, 25/07/06 05:46

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    על הממשלה להסיק מסקנות לגבי חלוץ טרם קטסטרופה (ל''ת)

    ד''ר גרינטל, 25/07/06 05:42

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    צער על מות הטיסים (חוגלה זה מושב) (ל''ת)

    דין, 25/07/06 05:39

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    The last few tguvot, put them in front of a firing (ל''ת)

    squad, 25/07/06 05:24

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש אמצעים אבל אולמרט מגביל את צהל

    קצין בכיר, 25/07/06 05:11

    לצהל יש את כל האמצעים למחוק את המחבלים האלה מהמפה בתוך חצי יום- את כולם

    האשכנזי הזה אולמרט
    והספרדי הזה פרץ
    מונעים בידיעה שיכול להציל יהודים

    הגב לתגובה זו

    • קצין בכיר

      אלכס, 25/07/06 09:27

      אם באמת היית קצין בכיר, זאת הייתה הבעיה המרכזית של צהל, גם אם היית קצין זוטר ואפילו אם היית רב:ט וסליחה מכל הרב''טים

      הגב לתגובה זו

    • אתה טבח! (ל''ת)

      די כבר, 25/07/06 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    בעלי היקר,תודה על הכל,אוהבת,חברתו של הנייה,אשתך! (ל''ת)

    מחסום ווטש, 25/07/06 05:02

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קדימה אולמרט התכנסות,קדימה התכנסות,קדימה התכנסות!טיפש אויל! (ל''ת)

    ירונה, 25/07/06 05:01

    הגב לתגובה זו

    • את מתה כבר לראות את שדה התעופה

      אודי, 25/07/06 07:30

      שלנו , ח''ו, מופגז אף הוא אה.. ?!! את גרועה כמו אויבנו ואף יותר!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ONLY THE FACT PLEASE

    INPM, 25/07/06 05:00

    WE NEED TO KNOW THE PAST SO WE CAN DO THE RIGHT THING IN THE FUTURE




    Lot's of people have emailed me asking why Israel can't just talk to the Hezbollah and make peace with them . Others say that the fact that some rockets are falling all over Israel and 2 of our soldiers were kidnapped , it is not a reason to attack civilians and blow up buildings in Beirut.



    I have went back in memory lain and found out some interesting facts . First of all Israel has talked to the Hezbollah before and traded hundreds of Hezbollah prisoners for 2 or 3 Israeli soldiers. Israel also did all the un asked it to do and left Lebanon in the Year 2000 . The un agreement was that , Israel will get out of Lebanon , Hezbollah will be disarmed and Syria will get out of Lebanon. Well what happen was that Israel left , Hezbollah was never disarmed and Syria was forced to leave just a few months ago but before they did they have assassinated the most lover Lebanese man that was their stronger opposition Hriri. I have also learned that Hezbollah are the ones that killed over 200 US marines in Lebanon and were involved in terror since 1982. The Hezbollah is also recognize as a terror organization by the state department.



    Looking back on talks with terrorists I have found out that Israel didn't want to talk to the PLO until 1982 . Israel was strong and no big terror organization was even around because of this no nonsense approached. Surprisingly , this was and is the same approach the Us the Uk and all the other forces have in Iraq. As Israel started to soften up the PLO was brought back from 1993 and Israel started to negotiate ''peace'' the PLO leader Arafat. All Israel got for it's good will was more terror more death less security and less peace.



    Before anyone compain about Israel please remember the deferance between cherchil and chembarline in the second world war.



    Before anyone complain about Israel please remember the deference between Churchill and chamberlain in the second world war. Also please remember this :



    WHEN THE TERRORISTS STOP SHOOTING THERE WILL BE PEACE IF ISRAEL STOP SHOOTING THERE WILL BE NO ISRAEL

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה יהיה

    g.l, 25/07/06 04:57

    תנו להם לנוח דקה,חבל על האנשים היקרים האלה..

    נ.ב. כפר חוגלה הוא מושב,ולא קיבוץ כמו שנלתב בטעות..
    הלב שלי בוכה עם האבידות והמשפחות.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    להעמיד את אולמרט לדי!חיילים מתים במקום לזרוק 10 טון פצצה שימחקו את

    רעות, 25/07/06 04:44

    הכפר

    הגב לתגובה זו

    • טוּפּוּשׁ, זו לא מלחמה רגילה, ואת לא מבינה הכל , מסתבר! (ל''ת)

      חייל ביח' מיוחד, 25/07/06 07:26

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אתם רואים שהיה כדאי לצאת מלבנון?אתם רואים שצדקנו! (ל''ת)

    רינת, 25/07/06 04:35

    הגב לתגובה זו

    • ARBA (ל''ת)

      ZONOT, 25/07/06 05:22

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בין ביציאה מלבנון לבין הארוע היום ? (ל''ת)

      שלושה אבות, 25/07/06 05:34

      הגב לתגובה זו

    • רק בגללכם הם יושבים על הגבול (ל''ת)

      אלי, 25/07/06 06:50

      הגב לתגובה זו

      • ואיפה אתה יושב? באיזה זכות אתה בכלל כותב?! (ל''ת)

        סתם אחד, 25/07/06 11:56

        הגב לתגובה זו

    • To rinat

      Ron, 25/07/06 07:03

      At metumtemet

      הגב לתגובה זו

    • אז תעברי לגור בשלומי או בק. שמונה

      הקם להורגך, 25/07/06 07:16

      אם כל כך כדאי. אז אאמין לך שאת יכולה להתמודד עם החיזבאללה!

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שירתת בשקם

        שקמיסט, 25/07/06 08:09

        לפי מידת הבנתך בענייני צבא, לכן אתה גם כותב השקם במקום השכם...

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    את ברק היינו צריכים לשכנע,אצל אולמרט התבוסתנות באה מאליה (ל''ת)

    ארבע אמהות, 25/07/06 04:34

    הגב לתגובה זו

    • היתן ונשארתן טפשות! (ל''ת)

      רות - מרכז, 25/07/06 07:17

      הגב לתגובה זו

      • בזכות ארבע אמהות חסכנו עד היום אולי 300 הרוגים (ל''ת)

        מטומטמת, 25/07/06 08:11

        הגב לתגובה זו

        • כן, אבל כמו שזה נראה - אנחנו משלימים (ל''ת)

          עכשיו את החסר!, 25/07/06 09:05

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    תודה אבא,אתה עובד בדיוק כמו שאני רוצה, המשך כך! (ל''ת)

    דנה אולמרט, 25/07/06 04:33

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    במקום למחוק את כפרי המחבלים, אולמרט גורם לעוד ועוד בנים למות (ל''ת)

    פנינה, 25/07/06 04:33

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כמה חיילים אתה מוכן שייהרגו,בשביל להתיפיף בעיני העולם,אולמרט? (ל''ת)

    בני, 25/07/06 04:31

    הגב לתגובה זו

    • איזה להתיפיף, על מה אתה שח?

      ר''ג-נית, 25/07/06 07:21

      יש ערים שלמות של החיזבאללה מתחת לאדמה, ואם צה''ל החליט להכנס ככח יבשתי זה מפני שאין מנוס
      במקום להעביר בקורת שלילית , תקרא פרקי ''תהילים'' לשלום חיילנו.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אולמרט,תיכנע מהר!זה גדול עליך!אתה טוב רק נגד יהודים! (ל''ת)

    גלעד, 25/07/06 04:30

    הגב לתגובה זו

    • אתה צפוני למטולה - ואם טעיתי ואתה לא, אתה חייב לעבור לשם. (ל''ת)

      דובר הצפון, 25/07/06 05:36

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    עוד ''הצלחה'' של שמאלמרט התבוסתן! (ל''ת)

    שמעון, 25/07/06 04:29

    הגב לתגובה זו

    • SHIMON VeLEvi (ל''ת)

      ACHIM!, 25/07/06 05:23

      הגב לתגובה זו

    • ביבוני, דוקא אולמרט הוא זה שנלחם

      עובדות קשות, 25/07/06 11:16

      ממשלת שרון/ביבי היא זו שישבה באפס מעשה בשנים האחרונות.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יהי זכרם ברוך,

    Kadima, 25/07/06 04:06

    יהי זכרם ברוך,אנא טוסו בזהירות.לאט ובמלוא העירנות

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ליבי נחמץ,שאלוהים יברך את כל החיילים באשר הם (ל''ת)

    דנה, 25/07/06 04:03

    הגב לתגובה זו