• 93.

    כיצד נהגה ארצות הברית הדמוקרטית

    דב נאור, 10/08/06 23:05

    בימי מלחמת העולם השניה? - החזיקה במחנות הסגר את כל האמריקאים ממוצא יפאני, בלי לבדוק בציציותיהם למי נתונה נאמנותם - לארצם ארה''ב, או לעמם היפאני. בצורה דומה על הממשלה לנהוג בערביי ישראל, אשר רבים מהם מהווים בתקופה מסוכנת זו גַיִס חמישי של אויבינו.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אחמד t-v

    רותי, 09/08/06 23:10

    שלום בן כספית
    יישר כח על המכתב שלך לאחמד טיבי.
    האמת , אני מרחמת על אחמד.הוא יודע מצויין שברגע שהוא יאמר את מה שהוא חושב בתוך תוך ליבו הוא מסומן
    והוא מגיע לביתו ולמשפחתו על אלונקה.כדי להוכיח למשפחתו ''מי האיש''.ודרך אגב , אני לא יודעת למה אתה חי באשליות שאחמד הוא בן אדם נבון. זה שיש לו שפה מעולה זה באמת נושא להערצה,אבל השפה היפה שלו רק עוזרת לו להסתיר את המחשבות שלו.ודי לחכימה...בכל מקרה נהניתי מהיזמה ומכל מילה.
    רותי

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    המבחן של אחמד

    גיל, 02/08/06 09:53

    ממה אתם מפחדים?? להודות באמת? נסראללה רוצח ערבים???אותכם!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    דמוקרטיה חד סיטרית

    חניתה, 27/07/06 00:43

    בסקטור הערבי יש לדמוקרטיה רק כיוון אחד. להאשים את ישראל ואת היהודים ברצח מוחמד, סליחה ישו, בעצם היהודים רצחו גם את קונפוציוס.
    בקיצור, הם לא יודעים דמוקרטיה מהי, ויותר טוב היה לרובם להצטרף לאחיהם בארצות ערב.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אחלה כתבה! (ל''ת)

    הדססס, 27/07/06 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לשלול להם את האזרחות ולגרש אותם (ל''ת)

    גיד, 25/07/06 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אחר כך שואלים למה אף אחד אינו מקבל אותם לעבודה (ל''ת)

    יובל, 25/07/06 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ביטול אזרחות ומשפט

    ארז, 25/07/06 15:49

    לכל חולרה שמזדהה עם אירגוני הטירור ובודאי לכאלה הממליצים להם לחטוף חיילים

    הגב לתגובה זו

    • שלילת אזרחות

      rami, 03/08/06 00:28

      אם לא תשלל אזרחותו של אותו ח''כ , או יעמד לדין כחוק , דומני שיהיה זה רק מוסרי לבקש סליחה ולהעניק פיצוי לאותו צעיר יהודי שהורשע באשמת ריגול לטובת סוריה וישב שנים בכלא .
      אינני מנסה לטעון לחפותו .

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    בחיאת יניב......... אתה רוצה להגיד לי שלרגע חשבת אחרת ??? (ל''ת)

    הופתעתי !, 25/07/06 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    יניב - תודה. אתה כ''כ צודק (ל''ת)

    אלי, 25/07/06 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ח''כ ערביים - גיס חמישי

    גילי, 25/07/06 12:42

    אכן נכונה האימרה שח''כ הערביים הינם גייס חמישי. אין בהם שום נאמנות למדינת ישראל , נאמנותם המוחלטת היא לפלשתינים בעזה וביהודה ושומרון והם לחלוטין לא מייצגים את הציבור הערבי . יש להוקיעם ולהקיאם מקירבנו. כך הייתה נוהגת כל מדינה מתוקנת.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      ח.י., 08/08/06 23:54

      חשבתה מה תמונת המצב עם הם כן מיצגים את דעת הציבור הערבי - אני
      משתכנע יותר ויותר שזה המצב וצריך
      לעשות דבר!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    חבר כנסת ''נאור''

    יעקב, 25/07/06 10:29

    יושב לו אחמד בכנסת בזכות הדמוקרטיה שלנו ומשתלח לכל כוון. פתאום מדבר בשם עמים שלא נותנים להם זכויות. ממתי הם בכלל בגדר ''עמים''. כולם נשלטים ע''י דיקטטורים ואין להם זכות דיבור בכלל כמו לאחמד. אז רצוי שיסתום את הפה, או לפחות ישטוף אותו לפני שהוא פותח אותו. שלא יסריח......

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הח''כים הערבים הם חבורה די עלובה

    מיצפטל, 25/07/06 10:16

    חבל שאין לציבור הזה נציגים בעלי שיעור קומה בכנסת, כאלה שיוכלו לקדם את המגזר הכי מקופח במדינת ישראל במקום לדאוג לפרסום האישי שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    יאללה אחמד..אחד פרגית אחד קבב ..

    nir, 25/07/06 09:46

    טוב טוב על האש ובינתיים תביא חומוס סלטים וכל השאר על יד אחת ,כמו שאתם רגילים אצלכם..

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הח''כים הערביים = גייס חמישי (ל''ת)

    רמי, 25/07/06 09:29

    הגב לתגובה זו

    • נשמתי זה לא רק הח''כים שלהם. כולם גיס חמישי. (ל''ת)

      אליהו הנביא, 25/07/06 12:05

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    הגיע הזמן ל- א מ ת

    קובי.פ., 25/07/06 09:27

    ערביי ישראל הם הכובשים האמיתיים !
    רוב רובם הם אריסים שהגיעו לכאן בהוראת המופתי כדי לעבד את אדמותיו .................................לאף אחד מהם אין כל זכות על אדמות המופתי שישב בלבנון ומשם ניהל את עסקיו הרבים ...............................
    רוב אדמות המופתי נמכרו ליהודים בכסף מלא ..................................
    הגיע הזמן לשנות לערביי ישראל את מצבם לנתון הנכון....הם יקבלו בארץ זכות תושב קבע בלבד בלי אזרחות מלאה .............................. הקניית אזרחות מלאה תהיה מותנת בשירות מלא בצה''ל ובהשבעת אמונים למדינת ישראל וחוקיה ( כמו בארה''ב).................................

    די לשקר הנורא של ''הכיבוש'' אין דבר כזה ...עזה נכבשה ממצריים ובהסכם השלום שנחתם עימה היא ויתרה על חלק מרצועת עזה ( החלק הבעייתי) אותו הדבר עם הגדה המערבית וירדן .

    והרשו לי לצטט מהקוראן ..סורה 7 פסוק 132 :'' כל ארץ ישראל המערבית והמיזרחית שייכות רק לעם ישראל לנצח ואסור לוותר עליה '' ......

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הערבים מדברים ברור והם אומרים לנו אמת-והשמאל לא רוצה לשמוע -התפכחתי (ל''ת)

    תפנימו, 25/07/06 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ישר ולעניין !!! (ל''ת)

    איציק, 25/07/06 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    גם ציפי לבני בין האשמים.

    האמת תצא לאור, 25/07/06 08:59

    גם ציפי לבני אמרה בנאומה בחו''ל בהתקף חנופה מגעיל שפגיעה בחיילי צה''ל היא לגיטימית אבל את זה התקשורת מנסה להסתיר. היריות עלינו היו לא לגיטימיות גם כשהיינו בתוך גוש קטיף , לדעתו של העולם בעניין הזה אין כל משמעות. כל אלו שתמכו בבריחה המטופשת מגוש קטיף לא מוכנים לראות את התוצאות הברורות של המעשים שלהם וממציאים כל מיני הסברים למה נכון שיצאנו מגוש קטיף והמצב רק החמיר, אבל עדיין מצויין שיצאנו משם כי ( וכאן בד''כ מגיע איזה תירוץ דחוק שההגיון שלו ברור רק לדובר) העיקר לא להודות שטעיתם.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    על המוסלמים יש לוותר

    ויפה שעה, 25/07/06 08:48

    החכם רואה את הנולד ומקדים תרופה לאיסלאם.

    איך כתב עמיר בניון -

    ח''כ חמדי ברעה....

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    צודק כל כך!

    טלי, 25/07/06 08:38

    פשוט הוצאת את המילים מפי, כל כך נכון!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כנסת יקרה עלכם לפטר לאלתר את ח''כ הערבים-תהיו אמיתים (ל''ת)

    פרח, 25/07/06 08:02

    הגב לתגובה זו

    • הוספה ל 72 פרח

      יגאל, 28/07/06 16:27

      אם לא יעשו כן באופן מיידי אז צריכים ללחם איתם בעתיד עם תותחים, כפי שאמרנו לכם עם הקטיושה הראשונה היינו מחסלים את נסראללה לא היינו צריכים לתת כל כך הרוגים ולא עם כל כך לחימה.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    לכותב המאמר

    אמא, 25/07/06 07:31

    אנחנו לא מבינים הרי מדובר פה ב''שהידים'' כולם עולים לשמים ונפגשים עם בתולות (מאיפה יש כל כך הרבה בתולות!!!).
    זו המנטליות שלהם למרות שחלקם בוגרי אונברסיטאות בתוך תוכם הם נשארים עם הקנאות, הפרימיטביות, הרג על חלול כבוד המשפחה (על זה שמעת משהו מטיבי או ברקה,גינוי? משהו?).

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    GAIS CHAMISHI (ל''ת)

    Yaniv, 25/07/06 07:18

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שולה אלוני

    דדי, 25/07/06 07:04

    מה נלין על חכ''ים ערביים שהרי ידוע שהם שונאי יהודים. מתפרנסים מאיתנו ומתים שנמות.
    אבל מתי נשמע את שולה אלוני מגנה את נסראללה. אינשאללה .
    שואלללה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ממשלת ישראל אשמה בסירובה לשלום

    מור, 25/07/06 06:35

    ושום דבר לא ישנה זאת - לא מספר ההרוגים כאן או שם, ולא דברי ח''כ יהודי או ערבי.
    מי שמתמיד בסירוב להידבר הוא האשם - וזו ממשלת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    משרת אותנו

    אודי, 25/07/06 06:26

    חברותם של ערבים בכנסת משרתת אותנו.סירוב שלהם להשתתף בחיים הפרלמנטרים יקבע אותנו כמדינת אפרטהייד ומדינת אפרטהייד מחרימים.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    האמת עוד תצא לאור

    האמת האמת, 25/07/06 03:15

    תגובה ל52 לא אתה וכל העולם יכול להזיז אותנו מארצנו אל תחשוב שאתה בשנת 48 תתעורר יא טיפש אנו גאים להיות בארצו בראש מורם בגלל שזו האמת זה חפור עמוק עמוק בליבנו ותשאל את עצמך ואת חבריך היקרים והרוחקים מאיפה באתם אתה ואבא שלך וסבא שלך לפני שמעיזים להתכתב אל תמשיכו עם הטפשנות שלכם די לגועל הנפש הזה שאתם יוצרים זה רק מזיק לכם והימים עוד יגידו אנו עם מלא מלא אמונה ששווה הרבה הרבה אני ממליץ לך לחזור להיסטוריה הנכונה והאמיתית והבריאה ולדעת שם המון המון דברים. הרשעות לא תחזיק מעמד באולוהים שלי ואנו בטוחים בזה כמו השמש באמצע היום בשמיים אנו לא דואגים בכלל.........

    הגב לתגובה זו

    • ערבי פשוט לא יכול לדבר אמת... זה בגנים (ל''ת)

      אלון, 25/07/06 05:02

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    תגובה לכתבה

    אורית, 25/07/06 02:45

    מילים כדרבנות!!!
    יישר כוח על העוז להציג את האמת
    במערומיה - סוף סוף התעוררו רבים
    לומר - ''המלך עירום''...אין עם מי
    לדבר שלום,לצערנו, עד כמה שנרצה,
    כנראה שטרם הגיע זמנו, יש להוציא
    את המסיתים מתוך הכנסת(גיס חמישי....)אל מחוץ לכנסת ולחוק -
    לשבת בפרלמנט ישראלי בכנסת ישראל וכל הכיום לגדף אותנו.....צודק!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    קציני הטיווח של נאסראללה.

    רפטור, 25/07/06 02:04

    החכים הערבים נאמנים לתפקיד שהטיל עליהם עראפת,הכנת ערביי ישראל לאינטיפדה.
    בעינהם כל צורר כשר כל עוד הוא שואף לחיסול המדינה גם אם הוא מושחת שמביא חורבן לעמו.

    המחדל המודיעיני הבא הוא ערביי ישראל,אנו שוב נרדמים בשמירה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מאמר שטחי ללא תוכן אמיתי (ל''ת)

    אדם, 25/07/06 02:02

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לחכים הערבים יש יצר השמדה עצמי

    רונן, 25/07/06 01:33

    אני כבר לא מקשיב להם.
    פעם דווקא הייתי מנסה, אבל מרוב הקיצוניות שלהם, אני פשוט אטום למה שיש להם להגיד.
    זה המחיר שהם משלמים.
    ומי שהכי סובל מזה הם הערבים הישראלים.
    החכים שלהם לא דואגים להם.
    לכן גם ערבים רבים לא מצביעים למפלגות הערביות.
    חבל, פעם האמנתי שהם יכולים לשמש גשר לשלום, חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הם חלאות המין האנושי.

    אחת, 25/07/06 01:12

    האמת היא שהם לא משרתים איש.

    לא את ערביי ישראל.

    לא את הפלשתינים.

    ולא את מדינתם.

    אני לא מסוגלת להסתכל עליהם כבר.

    מצידם שהאסימון לעולם לא יירד, שהפלשתינים ימשיכו לחיות ללא עתיד ובתנאי עולם שלישי, שאנחנו נמשיך למות בטרור או בקרב, ושערביי ישראל ימשיכו לסבול מחוסר שיויון. והם, חברי הכנסת הערבים, ישבו במשרדים הממוזגים שלהם בכנסת, ויחיו כמו מלכים, אבל בעצם כמו ערפדים שותי דם.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    פעם כשאמרנו שטרנספר זה הפתרון...

    תבת, 25/07/06 01:07

    פעם כשאמרנו שטרנספר זה הפתרון, הסמולנים קראו לנו גזענים, והעיתונים לא פרסמו תגובות שקראו לטרנספר! (הסיבה הרשמית: דברי נאצה? הסתה?) עכשו, כל העיתונים כולל הארץ השמאלני, מפרסמים תגובות עם קריאה לטרנספר!! הסיבה: אפילו הסמולנים מבינים, שאי אפשר לעצור את רכבת הטרנספר שכבר יצאה לדרך!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני שמאלן

    שי, 25/07/06 01:03

    בתור שמאלני אני תומך בהפסקת הכיבוש ובהקמת מדינה פלסטינאית...
    חבל שהח''כ הערביים במקום לפעול לקידום מתרות אלו עסוקים בלהילחם בישראל ולעורר פרובוקציות...
    את כהנה פירקו(ובצדק) על הרבה פחות מאיך שהמפלגות הערביות מרשות לעצמן להתנהל, בושה לציבור הערבי שתומך באנשים חסרי מוסר כאלה ולא מוקיע אותם והנזק בסופו של דבר חוזר אליהם כבומרנג (ליברמן עם 12 מנדטים, וישראלים רבים שרואים בהם גייס חמישי) .

    הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה אתו דבר אבל לא נכון לקרוא לזה כיכוש

      אלון, 25/07/06 05:23

      השטחים שבשליטת ישראל מעולם לא היו מדינה ערבית ולכן אין זה כיבוש.
      חלקים אלה שייכים היסטורית ליהודים.
      אם זאת אני מכיר בכך שחיים פה ערבים רבים לאורך שנים ורצוי באופן פרקטי לתת להם מדינה כדי שיוכלו לממש את שאיפתם להגדרה עצמית.
      אולי אז יעזבו אותנו לנפשינו.
      אך לצערי אני לא אופטימי.
      הערבים שישארו במדינהימשיכו למרר לנו את החיים ביללות על קיפוח עד סוף הימיםגםאם יהיה להם הכול פי שניים.
      חוץ מזה הם ירצו מדינה דו לאומית וא יהודית והם יתקרבו לזה ככל שהבעיה הדמוגרפית תגדל.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    נמושות עלובות

    סואה עראפאת, 25/07/06 00:41

    לאיזה שפל יכולים לרדת חברי כנסת אלה, אין להם לב, אין להם מוסר, והם בהחלט גיס חמישי, רק אצל היהודים ,המנסים להיות הוגנים הם מקבלים חופש דיבור, ויכולים להרשות לעצמם לנבל את הפה נגדנו, שילכו לדבר כך באירן אני מוכנה לבוא להיות התליינית.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שאלה שנשאלה במבחן הפסיכומטרי האחרון

    המורה לטבע, 25/07/06 00:40

    אם הציפורים מצייצות והחתולים מיללים מה עושים הערבים?
    בחר באחת האפשרויות שלהלן:
    א. שרים שירי אהבה ושלום
    ב. החלקה אומנותית על הקרח.
    ג. חידושים טכנולוגיים ורפואיים לטובת כלל האנושות.
    ד. טובחים כל מה שזז.
    ה. תשובות א ו ג' נכונות.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה א' היא הנכונה (ל''ת)

      יוסי בילין, 25/07/06 01:21

      הגב לתגובה זו

      • הממממ... זה בטח ג' (ל''ת)

        יוסי שריד, 25/07/06 02:49

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    גם גזען וגם עילג (ל''ת)

    פיצי, 25/07/06 00:38

    הגב לתגובה זו

    • גם את ביום מן הימים תביני כמוני שאין לזה סיכוי..

      אלון, 25/07/06 05:15

      כל מה שהם יודעים לעשות זה להתלונן שדופקים אותם.
      הייתי פעם שמאל (גם היום אני לא ימיןן) אך עם הזמן פשוט אבדתי תקווה.
      אף פעם לא שמעתי מילה טובה או הערכה על משהו חיובי. תמיד תלונות ותמיד אנחנו לא בסדר.
      אף דבר חיובי אין במדינה הזו?
      כל השנאה שלהם אלינו או רובה היא תוצר של הסטה שהם מסטים את עצמם ושקרים שהם וכל מדינות ערב מפיצים עלינוץ.ונגד שקרים אי אפשר להתמודד.(לדוגמא הקמפיין הגדול שלהם על הסכנה להר הבית ומסגד אל עקצה. הרי כולו שקר והסטה עצמית)
      אז מה שווה להיות אתם טוב ולהשקיע בקידומם אם בסוף יספרו עליך איזה שקר ותצא חרא.
      עדיף להפרד וזהו.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה עמוקה, מנומקת, ומבוגבה בעובדות. (האמת כואבת, הא?) (ל''ת)

      אחת, 25/07/06 05:24

      הגב לתגובה זו

    • האמת כואבת-תגובה קלושה מאיש שמאל לא שמעתי מזמן (ל''ת)

      פיצי שפריצי, 25/07/06 09:16

      הגב לתגובה זו

    • אחד מהערבים שעובדים איתי סיפר

      ציוני גאה, 25/07/06 09:27

      כי בתחילת שנות ה-90 דוד של אישתו ביקר בסוריה את אחיו והוריו, המראה שראה היה מזעזע: כמו מרבית האוכלוסיה רובם חיים על כמה עזים וגידולים חקלאיים של המשפחה שמאפשרים להם להתקיים, השכר הממוצע של מרבית המשפחות שם נע בין 2 ל5 $ לחודש.
      האיש טען באוזני שמה שהכי הכאיב לו לראות זה שהמשפחות שם חיות בערך כמו שחיו כאן לפני כ70 שנים.
      הוא עוד אמר לי כי הערבים כאן פשוט מטומטמים ומנסים רק לדפוק את עצמם,''מרביתנו חיים טוב מאוד אצל היהודים, להרבה מאוד כאן יש בתים יפים ומכוניות פאר, ילדיהם זוכים כאן להשכלה גבוהה וגאים בהשגים שלהם''
      מפחידה אותי המחשבה שהקיצונים המוסלמים רוצים להחזיר אותנו 70 שנה ויותר לאחור.
      עוד טען כי לדעתו מרבית החכים הערבים לא באמת מעוניינים בטובת הציבור הערבי בארץ אלא רק מנסים לייצג את דעותיהם המטורפות של כל האוייבים של המדינה של היהודים.
      לא תאמינו כמה אנשים באוכלוסיה הערבית חושבים כך, אבל לדאבוני מרביתם חדורי טיפשות ושינאה עיוורת!
      לדאבוני מרבית הקיצוניים בעולם המוסלמי החלו להתקיים מאז חומיני שהבטיח רק טוב לעם שלו ולא קיים דבר מבחינת רמת החיים של רובם.
      מי יתן וירבו אנשים כסלאח שמהווה את האמת העירומה של האיסלם הקיצוני וכל שליטיה המושחתים.
      לצערי כיום הם רחוקים מלהיות הרוב ולכן אם אנחנו באמת רוצים לעזור להם עלינו לעצור את הראש החולה שמלמד אותם רק שנאה עיוורת למערב,שלטון האייטולות!

      הגב לתגובה זו

      • ערבים אינם חיים בחסדיך

        ערבי, 30/08/06 16:19

        שמתי לב לביטוי ''חיים אצל היהודים'', אחדש לך ידידי, איננו חיים אצל היהודים אנו חיים אצל עצמנו, איפה שנולדנו, נולדו אבותינו וסבותינו מאות דרות אחורה.
        לגופו של עניין ברצוני לומר שככל ודעת חברי הכנסת הערבים נשמעים לך קיצוניים אין זה אומר שאין להם הזכות להביע עמדה בנושאים המדיניים והפוליטיים, גנדי, איש גזען היה לכל הדעת והיה תקופות ארוכות לשר בישראל.
        ערביי ישראל אינם חיים בלוקסוס שאתה והעובד שלך כפי שאתה מתאר, העוני נמצא בכל מקום, ההזנחה, האפליה והניכור נמצאים בכל פינה ברחבי הישובים במגזר הערבי. אמנם אנו חיים ברמת חיים הטובה מחלק מהמדינות הסובבות אך אין זה מדד שאנו משתלבים כראוי במדינה.
        האזרחות המלאה איננה להיות תחת חסדי ורחמי ממשלות ישראל ואוכלוסייתה היהודית. אנו אזרחים המגיע לנו את מלוא הזכויות לרבות חופש הביטוי גם כשמדובר בדברים שלא ינעמו ליהודים.

        הגב לתגובה זו

    • גם כן שופטת. (ל''ת)

      ., 25/07/06 21:41

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    חלאות

    א''ש, 25/07/06 00:23

    מישהו שמע אותם מגנים את מה שקורא בעיראק(לבנון זה כסף קטןיחסית לשם).
    כמובן שהתשובה שלילית והיא נובעת מכך שחיי'' האחים'' שלהם בעולם הערבי מתחילים לעניין אותם רק אם יש להם אפשרות להישתלח במדינה שמממנת את משכורותיהם המנופחות

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אין לנו שטחים (ל''ת)

    למלחמות מיותרות, 25/07/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תפסיקו ליכתוב ולתת להם במה הם לא חשובים בכלל (ל''ת)

    מוטי, 24/07/06 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    יש לי רעיון מקורי!

    דוד, 24/07/06 23:48

    צריך להעביר את ערביי נצרת לדרום לבנון, שהם יהוו את רצועת הביטחון של ישראל. אחרי 10 שנים של שקט, אחרי שיוכיחו שהם נאבקים למען שלוותם של אזרחי ישראל, נחזיר אותם לנצרת. ואם לא - שיישארו שם...

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בל נשכח

    ירושלמי, 24/07/06 23:31

    שבנצרת אין צופרי אזעקה כדי שאזרחינו הבני דודים היקרים לא יצטרכו לשמוע את הצפירה ביום הזכרון וביום השואה!!!, לא יאומן שאחר כך הם רצים וצועקים-
    אין מה לעשות התרבות שלהם היא ''רצחתם וירשתם''

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    להוציא את האירגונים תומכי הטרור מחוץ לכנסת

    למען הדמוקרטיה, 24/07/06 23:31

    מפלגה ערבית שרוצה להיות בכנסת חייבת להתנגד לטרור באופן חד וברור.

    אם את ''כך'' (שמדיניותה לא היתה ממש טרוריסטית) הוציאו מחוץ לחוק, את המפלגות הערביות (לפחות את רובן כלומר אלו שתומכות בטרור) חובה להוציא מחוץ לחוק לפני שיהיה מאוחר מדי...

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בז? בז זו מילה נקיה שאינה מבטאת כל עוצמה. חלשים-בזים, חזקים-שונאים.

    הכבשה מנחילה, 24/07/06 23:06

    אל תתביש לומר כי אתה שונא את אויבך. זה טבעי. זה נכון. זה בסדר. הם-אוייב. הם שונאים אותנו. אנחנו שונאים אותם. שנאנו, שונאים, נשנא...

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      מוטי, 24/07/06 23:46

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אם גנדי בחיים, והיום בחירות....

    BUBUSH, 24/07/06 22:39

    מחר הוא ראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כמו שכבר בטח אמרו הם חיים בארץ אחרת הח''כ ואנשים במרכז

    ארץ הצפון, 24/07/06 22:39

    מחקרים מוכיחים שבמרכז ובדרום החום והלחות משפיעים קשות על המוח (כמובן למי שיש לו שם)

    שהות ארוכה מידיי במרכז של הח''כ שאמורים לייצג אותכם שכחו לייצג גם את אלה שרוצים להיות חלק שווה בישראל אבל מקבלים סיכול ממוקד מהח''כים שאמורים לייצג אותם
    אל תשאלו כמובן אותי תשאלו אותם

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גם אני שמאלני

    צפוני, 24/07/06 22:38

    גם אני שמאלני, אני דוגל בשוויון בין אזרחי המדינה ללא הבדל בין מין, גזע ודת
    אבל, שלא יעיזו חכים הנכבדים לנסות לגייס את קולי, לעולם לא אתמוך בשום רעיון או הצעה שיעלו, הפעם הגזימו בחד צדדיות שלהם ואם הבחירה היא בין פליטים בבירות לבין חיים בישראל, אני בוחר בחיים בישראל.
    טוב יעשו האזרחים הערבים אם יושליחו מקרבם את אותם חכים שמתחרים ביניהם במי שונא ומגנה יותר את מדינת ישראל, טוב יעשו אם יקימו מפלגה שתעסוק בעניינם, רווחתם וטובתם של אותם אזרחים ויניחו בצד את הפוליטיקה החיצונית וטובתם של השיעים בלבנון.
    מעניין שלא שמענו גינויים על הנעשה בעירק, בסודן, ברצח של חרירי בלבנון, הרצח של סאדאת ועוד ועוד.
    יש לי חברים ערבים שאני נהנה בחברתם ודורש לשלומם, אבל הנציגים שלהם רק הורסים את הדימוי שלהם ושל כלל האוכלוסיה הערבית בארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה עם חרם כלכלי על המגזר ? (ל''ת)

    Zach, 24/07/06 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ינוש צדק לפני שנים: ערביי ישראל הם סרטן בגוף המדינה (ל''ת)

    משה ל., 24/07/06 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    I heard tibi in knesset condemning Qassam on ashkilon

    anat, 24/07/06 22:05

    he even mentioned names of israeli victems...be aqurate yaniv..

    הגב לתגובה זו

    • Condemn the perpetrators, not the rockets. (ל''ת)

      Highly accurate, 04/08/06 21:13

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    עניין בעברית

    קנאי לשפההעברית, 24/07/06 22:04

    מלים כדורבנות, ולא נותר אלא להעיר על ענין בעברית.
    כתבת ''אני יקצר'' (פסקה 4 מהסוף), ואני פשוט תמה כיצד בוגר בי''ס לתקשורת, לא תצילנה שתי אוזניו למשמע הנ''ל במקום ''אני אקצר''.

    הגב לתגובה זו

    • נכון! אני מקווה שזו טעות דפוס גם לי זה צרם... (ל''ת)

      טלי, 25/07/06 08:39

      הגב לתגובה זו

    • נכון גם לי צרם חבל כי

      ריקי, 25/07/06 09:43

      הכתבה מעולה וצריךך לתרגם לאנגלית

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    רק טרנספר לגייס החמישי!

    תבת, 24/07/06 21:38

    הכתב הציב לאנשי הגייס החמישי, אתגר שיגנו את החיזבאלה, על הפגיעות באוכלוסיה אזרחית, אני יודע שהם לא יענו לאתגר, אבל לי לא ישנה אם הם פתאום יחליטו, שכדאי להם לגנות את החיזבאלה, משום שזה יהיה גינוי שקרי!, רק טרנספר יפתור את הבעיה אחת ולתמיד! ןהוא מתקרב בצעדי ענק!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון, הגיע הזמן לטרנספר מפה מתנחלים ופאשיסטים

      גמרנו לבנון, 25/07/06 02:46

      ויפה שנה אחת קודם.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מאמר מדוייק! ערביי ישראל צריכים להתבייש בנבחריהם! (ל''ת)

    עמאר, 24/07/06 21:29

    הגב לתגובה זו

    • לא צריכים להתביש. רק להפסיק לבחור בהם...

      קוקה, 25/07/06 04:29

      ...אבל אין סיכוי שזה יקרה, כי הם מיצגים את דעתם.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מאמר מצויין

    סטודנט, 24/07/06 21:21

    אין קשר לקיפוח ולשאר הירקות...
    ההשקעה בציבור הערבי בארץ עולה עשרות מונים על ההשקעה באזרח הערבי בכל מקום אחר במזה''ת. שלא לדבר על כך שהמקום היחידי שערבי חי בו תחת משטר דמוקרטי במזה''ת הוא תחת שלטון היהודים...ועדיין ככל שח''כ ערבי מקצין יותר הוא פופולרי יותר בציבור הערבי...

    מספיק עם טענות הקיפוח. בקיפוח יש דרכים להלחם. ושלא ימכרו לי סיפורים על כך שבאוקטובר 2000 יצאו להלחם על קיפוח. מי שנלחם על קיפוח אינו צועק ''איטבח אל יהוד''...

    הגב לתגובה זו

    • ואם יש קיפוח זה לגיטימי לצדד בהרג ולהרוג חפים מפשע? (ל''ת)

      איזה מן עם זה?!, 24/07/06 21:34

      הגב לתגובה זו

      • לא ברור פה למי אתה מתכוון (ל''ת)

        אלון, 25/07/06 05:26

        הגב לתגובה זו

        • לעם הפלשתינאי ''סו קולד'',כמובן. (ל''ת)

          ., 25/07/06 14:46

          הגב לתגובה זו

  • 38.

    אם היה לנו נסראללה שכזה, הוא מזמן היה מופגז ומוקע על -ידינו. (ל''ת)

    עם נאור., 24/07/06 20:52

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    סוף סוף נאמרים דברי טעם והגיון שחושפים את פניהם האמיתיות של הח''כים

    צביעות.., 24/07/06 20:50

    הערבים ו''חבריהם'' המערבים הנאורים התומכים בהם מהשמאל הקיצוני. בליבם הח''כים הללו בזים להם ולכל מה שהם מייצגים: מערביות חופש וליברליות, אך הם מנצלים אותם למען מאבקם בציונים שנואי נפשם.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אין ברירה, טרנספר מרצון !

    בסופו של יום, 24/07/06 20:25

    יש פתרון אחר? הם הרי גייס חמישי פרופר. שונאים אותנו מבפנים תוך ניצול כל הזכויות עד תום. יורקים לתוך הבאר שממנה הם שותים ללא שום בושה בכלל. הם ניסו לקום עלינו בתחילת האינטיפאדה ואנחנו בסוף התנצלנו. לא הם חס וחלילה. היום צריך להתפכח ולהראות להם את הדרך החוצה.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר גם שלא מרצון (ל''ת)

      ארז, 24/07/06 20:40

      הגב לתגובה זו

    • נראה לך? הרי בעזה הם נאחזו כמו עלוקות

      מתנחל, 25/07/06 02:46

      אז מהשטחים האחרים הגיס החמישי של לוינגר ודניאלה וייס ירפה ככה, בלי לשפוך חומצות? בלי לירות באף אחד? הצחקתני.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    צודק חברי הכנסת במדינת ישראל לא יכולים ליצג את לבנון

    דני, 24/07/06 20:01

    אי אפשר להסכים להמשך נתינת הכספים למשתפי הפעולה עם אויבנו

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל הכבוד!!!

    יהודיה, 24/07/06 19:55

    סוף סוף יש למשהו אומץ להגיד מה שצריך . אבל גם צריך לשמוע תגובות כאלה מהכנסת והממשלה- מה שלא נראה לי שיקרה, כי מסכנים הערבים....

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ערביי ישראל-הבעיה האמיתית

    צורי, 24/07/06 19:28

    וביום שנסיים עם החיזבאללה וחמאס נעבור אליכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אף אחד מזמן לא מראיין חברי הכנסת הערבים בתקשורת הפשיסטית המגוייסת.

    חסן, 24/07/06 19:14

    בתקשורת הישראלית הגזענית (כולל מעריב) לפחות כ 6 שנים כמעט מחרימים את רוב הערבים ( פרט לכמה ראיונות בודדות ומוזמנות מראש בתקשורת). ורק כאשר יש פיגוע או מצב טרגי הולכים לשאול את חברי הכנסת הערבים האם הם מגנים או לא למרות שגנו בעבר והיו תמיד נגד הרג אזרחים וחפחם מפשע (בניגוד לאנשים שהורגים -ולא רק מאיימים- כל יום עשרות חפי פשע).
    מתי ראינו מאמר מערכת של NRG של ערבי (לא רק ערבי ''טוב'' שאתם מזמינים ומקלל את הערבים). מתי ראתים ב NRG ראיון עם חברי כנסת הערבים אחרי כל דו''ח של עוני שבראשו עומדים כפרים ערבים . מתי קראנו מאמר של עזמי בשארה או סמיח אלקאסם וזה צריך להיות כל יום !!
    לצערי מבחינתכם הערבים כאן רק אנשים שיושבים בשוליים אוכלים ושותים ומפריעים לנוף . מבחינתנו אנחנו אנשי הארץ האצילים המקוריים שגנבתם את אדמתם . נשאר כאן כאזרחים שומרי חוק ונתנגד למלחמות ישראל ולתוקפנות וההרג השיראלי שטובח בבני עמנו . נשאף לשלום ...אך לא רק שלום ישראלי ''בושי'' .
    בתקווה מאמרים מגוייסים אלה , גזענים ומסוכנים בעיקר בזמן מלחמה לא יפרסמו עוד אלא דווקא להשמיע דעות אחרות .

    הגב לתגובה זו

    • רק אתמול היה כאן מאמר דעה של ח''כ ערבי

      ניר, 24/07/06 22:13

      שגם הוא, אגב, לא העז לומר מילה רעה על החמאס.

      אתה מדבר על תקשורת פשיסטית? אני לא מכיר הרבה מדינות בעולם שמחזיקות חברי כנסת שתומכים בגלוי באויביהן.

      אני ודאי שלא מכיר אף מדינה ערבית שיש בה חופש תקשורתי כלשהו, שלא לדבר על חבר פרלמנט יהודי תומך ישראל.

      כן, ''תקשורת פשיסטית''. אדיוט.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לגזען הפשיסטי והצבוע

      מוטקה הדר, 24/07/06 23:16

      שאלת פעם את עצמך אם עיתון בשפה הערבית היה נותן במה ''יומית''
      לח''כ ממולדת ? מדוע אתה דורש מאיתנו מה שאתה לעולם לא תסכים לתת למישהו אחר.
      אז שוב ואני אנסח זאת כך שגם ייצור
      פרימיטיבי כמוך יבין למה אני חותר.
      מעולם לא הייתם אדוניי הארץ ולא נעליים.
      אתה לעולם תישאר תחת מגף יהודי
      ותרגיש קצת את מה שהרגישו היהודים שחיו בארצות האיסלם ותחת חוקי הגזע של עומר שהיקדימו את חוקי הגזע של הנאצים באלף וארבע מאות שנה. אתם בני דת רצחנית שאינה מלמדת אותכם דבר פרט לרצח מתוגמל על-ידי ילדות בתולות.
      תבדוק בעצמך כמה פעמים מופיע בקוראן שלך הפסוק: ''המאמינים. אל
      תבואו להתפלל ואתם טמאיי-קרי''.
      אתה מכיר עוד דת עם ''רעיונות סקסיטיים כאלה ?
      מוצאכם מערב ולשם תשלחו לבסוף
      על-ידי אותם יהודים שהיום חושבים
      שיש עם מי לדבר.

      הגב לתגובה זו

      • אמת ונכון !!! (ל''ת)

        אלון, 25/07/06 05:29

        הגב לתגובה זו

    • אחמד טיבי

      ליאוקדיה, 25/07/06 09:19

      לצערי נותנים להם עדיין במה מכובדת.בערוץ הראשון בשעות הערב בתוכנית אירוח של מנשה רז הופיע אחמד טיבי שלא הפסיק לצעוק בדימגוגיות הרגילה שלו על הנפגעים הלבנוניים,לא נתן לאף אחר להפריע לו וכמובן אף מילה בגנות החיזבאלה.התפלצתי מההופעה והתופעה...

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אנחנו נעשה להם ''נכבה'' חדשה,סבלנות. (ל''ת)

    אייל., 24/07/06 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גייס חמישי!

    יהודה וינר, 24/07/06 18:56

    אסור להתייחס לאדם על פי דתו. היו מקרים מאז קום המדינה שיהודים נחשבו לגייס חמישי ונשפטו על כך. היו מקרים של ישראלים שחיים בחו''ל והוציאו את שמה של הארץ לרעה - ואויימו בשלילת אזרחות. כנ''ל צריך להיות כלפי כל אזרח ישראלי שחי בה. מי שמהווה גייס חמישי (מוכח!) - החוצה. בלי כפפות של משי! גם אם הוא חבר כנסת (על אחד כמה וכמה!)
    בברכה,

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    דמגוג קטן.

    דמגוג גדול, 24/07/06 18:47

    בינתיים השמדנו משהו כמו ארבע מאות לבנונים, פלוס מינוס, וגם בצה''ל מודים שגם לא רבע מהכמות הזאת הם לוחמי חיזבאללה (או בשפתך, כדי שתבין: מחבלים). חברי הכנסת הערביים הם כמעט היחידים, מלבד מרצ, שמתייחסים לבעיה הזעירה הזאת של השמדת מאות אזרחים. אז מה? אני צריך לקבול עכשיו על פני שטח תגובה יקר שאתה לא מדבר על ההרוגים הלבנוניים (וגם לעולם לא תדבר עליהם, בין כתבת תמיכה במתנחלים לכתבת תמיכה במלחמה)? למה? אני לא מצפה לזה ממך. היה יכול להיות נחמד לו אמרת עליהם מילה, כלומר, אבל בכל זאת אני לא מצפה לזה. כל אחד והאג'נדה שלו, כל אחד והדגשים שלו, אולי פשוט תיתן לאנשים האלה לחיות ולהגיד מה שהם רוצים, ואתה תמשיך להתבטא בעניינים שחביבים עליך? מה אתה אומר? תתרגל את זה, חביבי, זה יכול להיות לך אפילו נחמד. קצת פלורליזם, טיפה חופש דיבור, אתה יודע, כל המושגים השמאלניים האלה.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת.

      ציפיות ריאליות, 24/07/06 23:58

      הלפגוט (זה לא ''חצי תייש'' השם הזה?) מצפה שארנבות יירדו על גבינה לבנה, פרות יזללו סטייקים, ציפורים יטרפו אריות, ואריות ירדפו אחרי נחליאלים. כמובן שגישה כמו שלך (כל אחד ועניינו והדברים שהוא מתייחס אליהם) לא מקובלת ולעולם לא תהיה מקובלת על אחינו הימניים, כולל את קברניטי NRG (שכל אחד מהם מוצא מקום להתבטאויותיו הימניות בזמן האחרון, ואף אחד מהם לא מוצא מקום להגיד מילה על מאות הרוגים, רבבות פליטים, ותשתיות מרוסקות של מדינה מסכנה שרוצה לחיות בשלווה ואין לה כוח להתמודד עם מעצמות אזוריות, לפחות יחסית ללבנון, שעושות בה שימוש ציני). התייחסות לדעות של אנשים אחרים כאל שוות ערך לשלך פשוט לא נמצאת במילון הימני, מה לעשות.

      הגב לתגובה זו

      • אני מבין שהיה מרגיע אותך אם היו גם פה מאות הרוגים!!

        אלון, 25/07/06 05:37

        כשפה נהרגים אזרחים ופה בורחים אזרחים מהבתים שלהם ופה הכלהלה של עשרות אלפי אנשים קורסת פשוט אין לי רחמים על אלה שנותנים מחסה לאלו שפוגעים בנו ואני מוכן להרוג גם את כולם כדי שזה יפסק.
        ולפי הקרבות הקשים הם לא כ''כ חלשים ואנחנו לא כ''כ חזקים.
        אני בעד הלחץ על האזרחים שם זה הכח היחידי שיכול להכריע את שונאינו האכזריים.
        אני לא כמוך גר צפונית לחיפה ולכן לא רגוע כמוך.

        הגב לתגובה זו

        • ללחץ על האוכלוסיה האזרחית בלבנון אין שום השפעה על החיזבאללה

          מיצפטל, 25/07/06 10:10

          כי לאוכלוסיה האזרחית בלבנון אין שום דרך להשפיע על החיזבאללה. אפילו לא לשיעים, ובטח ובטח לא לנוצרים והדרוזים, וגם לממשלת לבנון החלשה אין יכולת להתמודד עם החיזבאללה.

          לכן כל הפגיעות ב''תשתית האזרחית'' (זאת מילה יפה ונקייה, רק חבל שתמיד בין התשתיות נמצאים אזרחים שכל פעם שמפציצים את התשתיות הם, מעשה שטן, נהרגים) הן איוולת מוחלטת שרק מביאה לשנאה כלפי ישראל וריסוק מעמדה בדעת הקהל העולמית (שדווקא היה גבוה מאד בתחילת המלחמה הזאת).

          הגב לתגובה זו

    • ממש מעניינים אותנו החארות שיורים עלינו

      לאדיוט שמעליי, 24/07/06 23:59

      אז נהרגו בני משפחה של חיזבאללונים שיורים לכיוון חיפה בכדי להרוג אזרחים. ממש לבכות עליהם. לך תשתה את המים של עזה - רשע מרושע.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    שימו לב

    אני, 24/07/06 18:46

    הכותב היקר כבר כמה שנים אוטוטו מסיים את התואר בפתוחה.יניב תתעורר. אתה לא רק ימני פאנט ופאשיסט לא קטן אלא מתברר שאתה גם עצלן. תסיים כבר את התואר הזה ותחליף מקצוע. יש לנו מספיק כהניסטים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד לך, צודק אלף אחוז!!!!

    דניאל, 24/07/06 18:46

    הייתי אפילו הולך עוד קדימה וממש ''משחרר'' את החברים האלה מהכנסת.....אני אישית לא רוצה לשלם מיסים שהולכים לשלם משכורות למי שמדבר ופועל נגד המדינה בטח לא ל''נבחרי העם'', עם כל הכבוד לחופש הפרט.....נראה אותם חופשיים במדינת ערב כלשהי......אכן כל הכבוד לך.....אבל צריך להמשיך ולטפל בעניין באופן רציף וקבוע עד באמת או סילוק האנשים האלה מהכנסת או שהם יתחילו להתנהג כמו אזרחי מדינת ישראל הפועלים למענה ולא למען ישות אחרת.....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חיבור לצופרים בנצרת

    צבי, 24/07/06 18:25

    לאחר הריגת שני הילדים הערבים בנצרת מטילי החיזבולה, התלוננו רבים על אי חיבור הצופרים בישובים הערביים למערכת האזעקה המרכזית, וראו בזה אפלייה.

    מתברר, כנראה, שאי החיבור היה לפי בקשת ראשי המועצות הערביות, בכדי לא לשמוע את הצופרים ביום הזכרון לשואה או יום הזכרון לחללי צה''ל ...

    הגב לתגובה זו

    • זה דפוס ההתנהגות של ערביי ישראל

      בוחר מרצ, 24/07/06 19:45

      לא משנה מה קורה, תמיד ממשלת ישראל אשמה... אולי שיתעוררו ויתחילו להאשים את עצמם??!

      קל להם לקטר ולהאשים את היהודים, אבל כשמעלים רעיון של חילופי אוכלוסיה, הם מזדעזעים, לחשוב שחס וחלילה יהיו תחת שלטון המדינה הפלסטינית.... הם חיים פה באיכות חיים הרבה יותר גבוהה ממה שיציעו להם בכל מקום אחר בעולם! תפסיקו להתבכיין, ותתחילו להראות נאמנות למדינה, אחרת פשוט נקיא אתכם מתוכנו! ויפה שעה אחת קודם!

      הגב לתגובה זו

    • הם מנסים ללכלך על ישראל בכל דרך אפשרית

      תהיו חזקים מאד, 25/07/06 00:55

      הגיע הזמן להגיד בקול רם שבקירבנו יושבים אויבים מסוכנים. גם חיים על חשבון משלם המיסים וגם מנסים למוטט את המדינה מבפנים. זה מאד מתאים לערבים. הרי אין להם אלוהים בכלל. היום הם הכריזו שלא יהיה לנו שום מקום בטוח. נכון, ערבים שיושבים לנו פה על הצוואר יכולים להיות מאד מסוכנים. לא מעטים מהם משתפי פעולה עם הטרור. צריך להגביל להם את הזכויות בדחיפות.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הלפגוט צודק

    ביז'ו, 24/07/06 18:24

    את הערבים לא מעניין בכלל אם מישהו נפגע, כל מה שהם רוצים זה שמדינת ישראל תושמד

    הגב לתגובה זו

    • הלפגוט טועה לגמרי

      פז''מניק, 25/07/06 02:51

      ואת הערבים מעניין שמישהו נפגע בדיוק כמו שאת היהודים מעניין שמישהו נפגע. מעניין אותך שנפגעים לבנונים? נהרגו כבר שלוש מאות אזרחים. מעניין אותך שנהרגו שני ילדים בנצרת? זה לא מזיז לך את קצה השפיץ. למה שתעניין אותם? הם צריכים להיות יותר קדושים מהאפיפיור? תסתכל קודם על עצמך, אחד כך תדבר, ואז אולי גם תזכה לאיזה הד של עניין מהצד השני.
      שתהיה בריא.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לשלוח להם סוכריות

    יעקב, 24/07/06 18:23

    זוכרים שהערבים חילקו סוכריות כאשר נהרגו ילדים יהודים.
    אנחנו לא נחגוג על דם ילדים ערבים, אבל אולי כדאי לשלוח להם קצת סוכריות על חשבוננו, כדי שהם יוכלו לחגוג.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בעיה קטנה במאמר

    אסד אלדד, 24/07/06 18:22

    דא עקא שהח''כים הערבים דווקא צודקים בעמדתם המסרבת לגנות את נסראללה.
    זו דרכה של נסיגה חד צדדית.איך חשבתם שישוחררו השבויים הלבנונים?
    ישראל לא השאירה כל דרך אחרת בפני החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

    • ''שבויים לבנונים''

      צבי, 24/07/06 18:58

      מדובר כיום בטרוריסט שהגיע דרך הים לנהריה, רצח בני משפחה משפחה יהודית, ורוצץ, בין השאר את ראשה של תינוקת על סלע.

      באמת ''שבוי'' ...

      הגב לתגובה זו

    • לרגע חשבתי שאולי תשכיל לגנות את המרצח המוסלמי.

      מוטקה הדר, 24/07/06 20:40

      במילים אחרות, גם אתה חבר במקהלה ששרה שירי הלל למרצחי מוחמד. באם היינו מדינה שפוייה, החלאה המוסלמית קונטאר, היה ניתלה בכיכר העיר כיאה לרוצח שפל.
      אני כלל לא מתפלא שאתה רואה בו ''שבוי'' כי לקניבלים בפפואה יש מוסר הרבה יותר גבוה מהמוסר שלך.
      הח''כים הערבים הינם העתק של בוחריהם - פאשיסטים גזענים המנסים להראות כאילו ''מתקדמים'' על-ידי חיבור לאידיאולוגיות לא לכם כמו הקומוניזם. תמשיך לרקוד על הגג על
      כל קטיושה. לבסוף גם את המקקים
      בלבנון נחסל ולא עם די.די.טי.

      הגב לתגובה זו

    • למה שישוחררו?

      ארז, 24/07/06 20:42

      הם מחבלים, שנידונו למאסר, ולא שבויים, שמוחלפים בסופה של מלחמה.
      לא לשיחרור רוצחים, לא למו''מ, כן להכנעת האוייב.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עוד גזען שלא מבחין בכלום

    ארז, 24/07/06 18:03

    מר הפלגוט ומגיבים יקרים,
    כרגיל, האספסוף אינו מסוגל להבחין בדקויות או להבין מהי עמדה אידיאולוגית של ממש. זה לא ממש מפתיע, אבל מילא. לעניין העובדות: אשר לקסאמים, אני מניח שהפלגוט שכח מכיבוש שנמשך 40 שנה ומעשרות ההרוגים האזרחים ברצועה ב''מבצע המתגלגל'' הארור של צה''ל. לא זכור לי שהוא גינה את אלה אי פעם. באשר ללבנון, חבל להשחית את המילים. אתם פשוט לא תבינו, עד שניתקע שם שוב ל-3 שנים. וב-2009, תספרו לכולם איך הייתם בהפגנת ה-400 אלף נגד המלחמה בככר.

    הגב לתגובה זו

    • כל מי שמעז לבקר את הח''כים הערבים, אתם מנסים להדביק לו תוית של גזען

      ניר, 24/07/06 22:15

      ושלא במפתיע, אצל כל המגיבים ממשטרת המחשבות של השמאל הכתובת היא תמיד ''תל אביב''

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    יניב פשוט גזען נמוך מצח.

    שי, 24/07/06 18:02

    כן. הכיבוש אשם. שש שנים היו לישראל להעיף את המתנחלים מחרחרי המלחמה ולתת לפלסטנים חופש ובכך להפוך את החיזבאללה לארגון שולי. במקום זה ממשיך הכיבוש של עזה כבית הסוהר הגדול בעולם, הסגור מכל הכיוונים ובשליטה מוחלטת של ישראל ובלי שחרור אסירים. בשנת ההתנתקות נוספו עוד 11 אלף מתנחלים בגדה. הכל קשור.
    יומיים לפני שנחטף גלעד, נחטפו רופא ואחיו מעזה, אבל לגזענים יש מוסר כפול. רק להם מותר.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה סתם אהבל, בלי קשר למצח

      ניר, 24/07/06 22:24

      אם טרם שמעת, ישראל כבר יצאה מעזה, ולא נראה אפעס שזה שפר את מצבנו באזור. כמובן שכל שמאלני-בשאיפה מדקלם ססמאות כמוך מיד מסביר שעזה הפכה ל''כלא הגדול בעולם'' - ונשאלת השאלה למה? יש לזה אולי קשר מסוים לעובדה שאחרת הם היו מוציאים משם פיגועי התאבדות כמו שהם יורים קסאמים? ולפיגועים וקסאמים קשורים קשר הדוק אותו הדוקטור הטוב ואחיו שישראל חטפה, כמו שיודע כל מי שקורא את העיתון, ולא מדקלם ססמאות מטומטמות של אינדימדיה.

      אנשים כמוך פשוט מצטטים שטויות של השמאל הבור באירופה או ארה''ב. אבל אם שם אפשר לסלוח על השטחיות של החסידים השוטים, כאשר הם מרוחקים מהנושא, לדביל שגדל כאן ועדיין מעדיף את מקורות המידע הלוקים קשות שם באמת קשה לסלוח.

      אני אגלה לך משהו: שמאלנות זה לא במקום שכל. לצטט את מה שחומסקי אומר ולדבר על ''נמוכי מצח'' יכול לעזור להסוות את זה שאתה לא כל כך חכם, אבל עד גבול מסוים.

      הגב לתגובה זו

      • לניר

        אורי, 24/07/06 23:44

        ניר אחרי תגובה כזאת לשי השמאלני ההזוי יש לי רק דבר אחד להגיד לך...
        אני אוהב אותך וגאה להיות לצד הדעות שלך.
        המשך ככה

        הגב לתגובה זו

      • אתה מצטט את חומסקי-ידיד החיזבאלה-ולכן מקומך באישפוז (ל''ת)

        Zach, 25/07/06 02:29

        הגב לתגובה זו

    • לך תתאשפז (ל''ת)

      Zach, 24/07/06 22:32

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ל-''לך תתאשפז''

        מוטקה הדר, 24/07/06 23:26

        אצלינו בבתי החולים מאשפזים אנשים חולים - לא אשפה אליטיסטית
        שבאה מבתי עשירי הארץ.
        ננסה לסדר לו מקום קבוע בחיריה באם יסכימו שם לקבל אשפה כזו מלאה בארס אנטישמי-חולני.

        הגב לתגובה זו

    • לשי מהבועה

      שרון, 25/07/06 00:22

      שי יקר, סיסמאות הם החלק הקל, להעיד על עצמך שאתה נגד גזענות באופן מוחץ זה טוב ויפה להצביע בלד בבחירות זה אחלה צעד. מנסיוני הרב אנשים שכמותך הם הגזענים הגדולים ביותר. האם תהיה מוכן שערביה תעשה בייביסיטר לילדיך? האם איי פעם הכנסת ערבי לביתך? סביר להניח שלא. אין לי דרך להבין או להסביר את האטימות שלך אלא בשנאה עצמית

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מאמר כלבבי. יישר כוח יניב. (כדאי לקרוא)

    חנן, 24/07/06 18:00

    הייתי מוסיף מספר דברים. המלחמה שמתנהלת כרגע והויכוח עם הח''כים הערבים אינו פוליטי/ת, היא דתית. זהו אך פרק במלחמה עולמית שהכריז האיסלאם (לפחות הקיצוני) כנגד כל הכופרים (והיהודים בראשם). איך ניתן לצפות שהם יגנו את מי שמסמל בעיניהם את סלאח א-דין המודרני. ערביי ישראל (והמוסלמים בפרט) יהיו שבעי רצון אם היהודים יעלמו מכאן בין אם הם שייכים לאיסלאם הקיצוני ובין אם לא. לדאבוני האמת טופחת לנו בפנים ומוכיחה שנאמנותם של ערביי ישראל ( המוסלמים, יש מתי מעט היוצאים מן הכלל) לא הוכחה והם בבחינת גייס חמישי המחכה לשעת הכושר להשליכנו לים. הצווי בקוראן לג'יהד כנגד הכופרים (שהרי מי שאינו מוסלמי נחשב לכופר ולנחות) היא האבן השואבת להצדקת מלחמת דת האיסלאם בשאר העולם. הקרב על פלסטין היא אבן הבוחן וחלילה לנו להכשל. לכן, במבחן אחמד - אחמד עומד בציפיות האמונה הפנאטית ונכשל בנאמנות למדינה. לבטח היהודים במדינה יהיו ספקניים כלפי אחמד עוד שנים רבות ויש להתייחס אל אחמד ככזה עד שיוכיח את ההפך.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ל 11 הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

    שה תמים, 24/07/06 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חוסר יושר אינטלקטואלי וכפל לשון

    שמאלן מפוכח, 24/07/06 17:55

    זה מה שמאפיין את מנהיגי ערביי ישראל. לי נמאס מהם סופית. הרי נסוגנו נסיגה מלאה מעזה ומלבנון ודווקא משם אנו חוטפים הכי קשה. אז מה רוצים החכ''ים הערביים? אני כאיש שמאל- אבל בכלל לא פציפסט בז להם ומאוכזב מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יניב, כל מילה שלך אמת. (ל''ת)

    איציק, 24/07/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עכשיו זאת שעת המבחן שלכם. לא נסתפק עוד בגינויים מגומגמים ובהתקפות מ

    סובחי, 24/07/06 17:41

    כתבת:
    עכשיו זאת שעת המבחן שלכם. לא נסתפק עוד בגינויים מגומגמים ובהתקפות משולחות רסן על הכיבוש ..

    אז אל תסתפק למי איכפת טמבל, על זה נאמר ''כוש בט..''

    הגב לתגובה זו

    • לסובחי - יותר לא היית מסוגל לסגנן ?

      מוטקה הדר, 24/07/06 18:57

      תסביר גם לנו שכל הקישקושים שלכם על ''שתי מדינות לשני עמים'' הינן ריקות מכל כוונה ושכוונתכם האמיתית אינה שונה במאומה מאמנת החמס שקוראת להשמדת העם היהודי.
      בעיניי איסמעיל הנייה הינו התאום הסיאמי של כל אחד מהח''כים הערבים
      ואני כאן כולל כמובן גם אותך שלא תרגיש מקופח. אתם לא מדברים על
      ''קווי 67' '' ולא בטיך. התאומים שלכם בשטחים לעולם לא יקימו מדינה כי אינכם רוצים או מסוגלים לנהל מדינה שלא תהיה מושחתת עד עימקי נישמתה. עובדה. אין בעולם כולו מדינה מוסלמית אחת שהינה דמוקרטית. הייתם ולעולם תישארו חבורה שיבטית שהמושגים שלה נימדדים בגמלים.

      הגב לתגובה זו

    • לך תכין מסבחה

      סב-סוב-חי, 24/07/06 21:20

      לחתוב אתה לא יודא

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    תמכתי בהתנתקות עכשיו אני ממש ימין.

    אני, 24/07/06 17:37

    אין מה לעשות לא ניתן לגור בעת הזו עם ''זאבים''.מדינת ישראל צריכה להיות יהודית לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    25%!!!

    המאמין, 24/07/06 17:33

    25% מערביי ישראל הם בוגדים ותומכי טרור נקודה.
    ובכך הם פוגעים ב75% הנאמנים ויודעים שבאף מדינה ערבית הם לא היו חיים יותר טוב.

    הגב לתגובה זו

    • פששששש אילו אחוזים יפים חישבת.

      יוסי, 24/07/06 21:22

      אתה גם בטח מאלה שחישבו שהתמיכה בחמאס היא של לא יותר מ-20%.

      הגב לתגובה זו

    • 25% בלבד? תתעורר!!!!!!!!!

      תבת, 24/07/06 22:57

      תמיד אנחנו יכולים לסמוך על הסמולנים היהודים, שמנסים להגן על השונאים שלנו! לידיעתך ''המאמין'', 99% שונאי יהודים מושבעים, שרוצים לראות אותנו בים, וה-1% הנותר תומך בגירושינו לאירופה!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    יפה שיש מי שאומר את שכולם חושבים (ל''ת)

    הדסק מול הטואלט, 24/07/06 17:30

    הגב לתגובה זו

    • רק מה לעשות שלא כולם חושבים ככה.

      הדד מול הדסק, 25/07/06 02:55

      תשמע, יש אפילו כמה שחושבים את ההיפך הגמור. למען האמת די הרבה כאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    על חזירים, שירה ותעופה...

    פעם שמאלני, 24/07/06 17:28

    יש פתגם באנגלית שאומר: ''Never Try to Teach a Pig to Sing'' - ובתרגום חופשי - לעולם אל תנסה ללמד חזיר לשיר.
    השורה התחתונה היא שגם אתה וגם החזיר - שניכם תצאו מתוסכלים.

    פעם (עד ירי הקאסמים על שדרות והנגב המערבי) עוד חשבתי שלמרות הכל - אנחנו יכולים ללמד את החזיר לשיר. חשבתי שיהיה פה שלום אמיתי. חשבתי שהרי כולנו בני אדם (אנחנו ושכנינו) שמפרנסים משפחות ורוצים לבנות חיים טובים עם חינוך טוב וכלכלה בריאה לנו ולילדנו. חשבתי ...

    אז התפכחתי. התפכחתי והבנתי שהחזיר הזה לא ישיר. ושלא משנה כמה אנחנו נשתדל וננסה - הוא פשוט לא ישיר. אני עדיין, ראוי לציין, לא יודע, אם זה בגלל שהוא לא רוצה, או בגלל שהוא לא יכול, או אולי גם וגם.
    אולי אני אוכל בכל זאת ללמד את החזיר הזה לשיר מתי ש (כמו שאומר עוד פתגם באנגלית) ''Pigs will fly'' - או בתרגום חופשי - שהחזירים ידעו לעוף.

    בקיצור - ללמד את החזיר הזה לשיר אני כבר לא אצליח. וחוץ מזה הוא גם לא מביא תועלת. הוא לא מטיל ביצים, לא מעיר אותי בבוקר, לא עוזר לי לחרוש את השדה וגם לא שומר לי על הבית. חיה מוזרה החזיר הזה. יושב כל היום בתוך החרא של עצמו ומלכלך לי את החצר.

    נראה לי שהפעם ... הפעם אני עושה ממנו בייקון.

    הגב לתגובה זו

    • אחלא תגובה. כל הכבוד (ל''ת)

      מישהו, 24/07/06 17:51

      הגב לתגובה זו

    • אנאלוגיה מעולה, רעיון אדירררררר !!! (ל''ת)

      חנן, 24/07/06 18:06

      הגב לתגובה זו

    • יופי של תגובה מנומקת - שמח שהתפכחתה

      מוטקה הדר, 24/07/06 18:12

      אמר פעם השחקו האמריקאי/בריטי בוב הופ: אנו מוציאים מיליארדים ללמד את העולם לכתוב. ומה הוא כותב ? yankee go home
      החזיר שבמשל שלך לא רק שלא ישיר
      אלא שכאשר תשקיע את כספם של משלמי המיסים בחינוכו, הוא יעדיף לקרוא את שיריו של מחמוד פאוזי או את הפרוטוקולים של זקני ציון. מזמן שמתי לב שחזיר לא יגדל להיות כבשה כי אם חזיר יותר גדול.
      וכאן ברשותך ברצוני להתנצל בפני החזירים אם פגעתי ברגשותיהם כאשר השוויתי אותם לערבים. סליחה.

      הגב לתגובה זו

    • עצם ההשוואה לחזיר מראה מי אתה. (ל''ת)

      אזרח, 24/07/06 21:47

      הגב לתגובה זו

    • מסקנתך הסופית לא מקובלת עלי...אסור לאכול חזיר. (ל''ת)

      מסורתי, 24/07/06 22:08

      הגב לתגובה זו

    • אדיר! למה אתה לא מזדהה בשם? (ל''ת)

      המורה לטבע, 25/07/06 00:25

      הגב לתגובה זו

    • גדול! אני מעריץ אותך :) (ל''ת)

      עוד אחד שהתפכח, 25/07/06 02:40

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ההתפכחות קשה,עם זאת חייבים לאמר שיש ערבים שמעדיפים אותנו . (ל''ת)

    שרית, 24/07/06 17:28

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת - ישנם ערבים שרוצים...............

      היינה, 24/07/06 18:39

      אותנו על גריל well done.
      נראה לך שאלה שתומכים אבל תמיד בכל מרצח מוסלמי החל מהמופתי הירושלמי ועד עארפת וסאדם חוסיין
      ישנו את עורם ?
      אל תצפי ואז לא תתאכזבי. מונחי המוסר שלהם אינם מוסר שלנו. אצלם שקר (בעיקר באיסלם השיעי) הינו לגיטימי כל זמן שהוא משרת את האיסלם. בעירק נהרגים כל יום מאות אזרחים כאשר סונים מתפוצצים במסגדים שיעים ולמחרת להיפך ועדיין לא קם ח''כ ערבי אחד שיומר מילה אחת של גינוי לברבריות של בני מינו - הם כאלה.

      הגב לתגובה זו

    • בודדים, מרביתם המוחלטת נוצרים. (ל''ת)

      יוסי, 24/07/06 21:19

      הגב לתגובה זו

    • מעדיפים אותנו מתים, התכוונת?... (ל''ת)

      המכוון, 24/07/06 22:10

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רשימה מצויינת! כל מלה בסלע (ל''ת)

    יוסי, 24/07/06 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני בזה לכל מי שמבדיל בין ערביי ישראל לאחיהם בעולם בשנאתם לישראל! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 24/07/06 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תפנימו כבר: אין מושג כזה ערביי ארץ ישראל, כולם פלשתינאים. נקודה.

    ירון, 24/07/06 17:18

    אני תמיד לא מצליח להבין מה ההבדל בין ערביי 48, לבין ערביי 67 הפלשתינאים. האם בגלל שאלו שנכבשו בשנת 48, הופך אותם ל''ערביי ארץ ישראל'', בשונה מהפלשתינאים משנת 67.

    עד מתי נעשה שקר בנפשנו, כולם אותו דבר. אנו צריכים לפעול להסכם שבמסגרתו כל הערבים, והדגש הוא על כולם, כולל ערביי 48 יועברו מחוץ לגבולות המדינה. אנו זקוקים וצריכים לשאוף למדינה שפוייה שיש בה רוב יהודי מוצק, ללא ''גיס חמישי''.

    הגב לתגובה זו

    • גם אין מושג כזה פלשתינאים

      צחי, 24/07/06 22:20

      זאת המצאה שנכנסה בשנות החמישים אם אני לא טועה

      הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      ירון, נתניה, 24/07/06 23:31

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד לכתבה - מי בעצם מופתע מהערבים ?

    היינה, 24/07/06 17:16

    הצרה שלנו שאנו מודדים את אוייבינו
    במונחים שלנו - זה לא יילך. צורת החשיבה שלהם לעולם לא תתאים לצורת חשיבה מערבית. אצלם רוקדים משמחה כאשר אחד מבני היישוב שוחט את אחותו מפני שמרכלים עליה.
    זה לא חייב להיות אמת - מספיק שמרכלים. ויש להם את החוצפה לקרוא לרצח שפל כזה ''כבוד המשפחה. העולם המוסלמי כולו בנוי על ציות ולא על שאלת שאלות. כבר
    1200 שנה שהם לא השכילו להוציא מתוכם דבר פרט לרוצחים צמאיי-דם
    המצפים בתמורה להיות שאהידים ולהיות מתוגמלים עם 72 ילדות.
    אתן דוגמא אחת לצורת חשיבה מעוותת שלהם. בתקופה שבה הטיף מוחמד, הוא שם עינו על גרושתו של אדם בשם זיאד ששמה היה זינב בת ג'חש. לא רק שהיא סירבה להיות עוד אחת מנשותיו של מוחמד אלא שגם אחיה התנגד לשידוך.
    הקוראן, פרשת עובדי האלילים, פסוק ל''ו: ''חלילה לו למאמין ולמאמינה בחרוץ אלוהים דבר אשר תהיה להם הבחירה בעיניינם ואשר ימרה את פי אלוהים ושליחו כבר תעה תועה גלוייה''.
    ובמילים אחרות: מיד לאחר סירובה להינשא לו הוא קיבל עוד מסר מאלוהים המזהיר את המאמינים ממה שיקרה למי שלא יכנע לדרישותיו של מוחמד.
    כל מילה נוספת מיותרת.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    טוב שחזרת הלפגוט. הלהט לא פג. המשך כך. (ל''ת)

    חזק ואמץ, 24/07/06 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צודק (ל''ת)

    בהחלט, 24/07/06 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מדהים שפרסמו מאמר עם עברית כל כך ירודה

    מבקר המדינה, 24/07/06 17:02

    מפליא איך פובליציסט מפרסם מאמר קצר ובו גם שגיאת כתיב חמורה (''צועקים חמאס'' במקום ''צועקים חמס'') וגם טעות דקדוקית בסיסית (''אני יקצר לכם את התהליך'').

    הגב לתגובה זו

    • ''חמאס'' - נראה לי בכוונה... (ל''ת)

      מימי, 24/07/06 17:13

      הגב לתגובה זו

    • חמאס במקום חמס זה בכוונה, ולכן זה מופיע במרכאות

      ביקור חולים, 24/07/06 17:20

      לגבי יקצר, אתה צודק. אמור להיות אקצר. שגיאה אחת בבערך 500 מילה... מפה ועד מאמר בעברית ירודה עוד ארוכה הדרך, לא כך ידידי המתלהם?

      הגב לתגובה זו

    • אתה ערבי במקרה?.... (ל''ת)

      רונן, 24/07/06 17:24

      הגב לתגובה זו

    • איך ידעתי שהשמאלנים עיוורים

      דוד, 24/07/06 17:25

      ויתפסו לשגיאת הכתיב כאילו לא נכתב מאומה מלבדי שגיאת כתיב זו.

      הגב לתגובה זו

    • העיקר שרעיונית וערכית הוא צודק.

      עזוב אותך, 24/07/06 17:35

      העיקר שרעיונית וערכית הוא צודק.
      תועמלני חיזבלה עם העיברית המצוחצחת שלהם אין מאחוריהם ולא כלום.

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם התוכן אה זה לא חשוב ניטפל לזוטות וככה לא נצטרך לענות עניינית (ל''ת)

      המבקר את המבקר, 24/07/06 19:28

      הגב לתגובה זו

    • לא מסוגל להתמודד?

      ארז, 24/07/06 20:46

      אדוני המבקר, אתה לא מסוגל להתמודד עם תוכן הכתבה?
      לכן אתה רץ למצוא בזכוכית מגדלת אילו שגיאות כתיב (שהטענות לגביהן צריכות להיות מופנות לא אל הכותב אלא אל העורך והמגיהה) כדי לנסות לפסול דרכן מאמר נכון, שאין לך שום דרך אחרת לתקוף.
      באמת, כל הכבוד...

      הגב לתגובה זו

    • כן מבקר, גם הבנת הנקרא זו בעיה גדולה

      אזרח, 24/07/06 21:50

      הוא הדגיש כי כתב ''חמאס'' במעין משחק מילים !

      יא עגל המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    חילופי שטחים-אנושי והגיוני

    גדעון לוי, 24/07/06 16:54

    חילופי שטחים-אנושי והגיוני.
    הערבים במדינה חייהם קשים -
    מצד אחד הם שונאים את המדינה בה הם חים ומצד שני הם דוברי עיברית שפת ''הכובשים''
    מעברם לארץ ערבית יקל עליהם את הדילמה וכן יוכלו לממש את שנאתם למדינה בלחימה באירגון הנערץ עליהם - חיזבלה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הערבים רוצים לכבוש את ירושלים.צדק ישראל ינצח

    ישראלי גאה, 24/07/06 16:50

    ההסבר פשוט מאד.
    הערבים רוצים לכבוש את ירושלים.צדק ישראל ינצח.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אתה מקבל 10 על התוכן אבל 0 בגלל שגיאת הכתיב

    מורה ללשון, 24/07/06 16:47

    ''אני יקצר'' ?!?!?!?!?
    גם עיתונאים שוגים כמו האספסוף?!?!
    צריך להיות אני אקצר.
    לימדו עברית.
    לפחות התוכן של הטור היה מעולה.

    הגב לתגובה זו

    • לעיתים טעויות הכתיב הם תוצאה עריכה לא נכונה ולא תמיד הכותב טועה (ל''ת)

      seguro, 24/07/06 21:31

      הגב לתגובה זו

      • Never mind mistakes, it's the SUBSATNCE that counts (ל''ת)

        Sorrer Umoreh, 04/08/06 21:15

        הגב לתגובה זו

    • גם אם הוא טעה..למה 0? (ל''ת)

      yya, 24/07/06 23:27

      הגב לתגובה זו