• 86.

    תם קשה בלעדיך...

    אני, 26/08/06 23:01

    תם כל הווי הטייסת שונה בלעדיך,
    אנשים בבסיס לא מפסיקים לדבר עליך, על החיוך המקסים והלב התמים.
    מתגעגעים המון

    הגב לתגובה זו

    • הטייסים

      יפית, 26/01/07 23:09

      היי ראיתי או הבנתי יותר נכון שאתה מכיר את תום וצבי עם אני לא טועה ורצינו לעשות עליהם כתבה אז עם תוכל ליצור עימי קשר אני אשמח תודה

      הגב לתגובה זו

    • תמים??? הוא היה שטן קטן.

      אלון, 10/09/08 20:12

      לא צריך לשקר... גם אם הוא נפטר

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    עצוב מאוד

    אמרני אבי, 26/07/06 00:34

    הכרתי את החללים, אנשים טובים שבוודאי יגיעו לגן עדן, אני מחזק את ידי המשפחות.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מחזקת אתכם שלא תדעו יותר דאבה

    ליאורה, 25/07/06 08:41

    אין כאב גדול מהכאב על אבדן הבנים.
    אין ספק שהיו ממיטב בנינו מלח הארץ
    היו חזקים וגאים.
    בזכות שכמותם יש לנו קיום בארץ הקשה הזאת.חבל שיש אנשים שהצליחו לשכוח את חשיבות הפעילות של חילי צהל בשטח.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    התפללו לשלום חיילינו

    אני, 25/07/06 06:01

    יהי רצון מלפניך ה אלוקי נו ואלוקי אבותינו
    שתרחם עלינו ועל טפינו ועל עוללינו
    על העם היושב בציון ובארץ הקודש
    על קדושת עם ישראל על קדושת הארץ
    על שלימות ובטחון העם והארץ.
    בפרט בעת הזאת אשר סכנה גדולה
    מרחפת עלינו בארץ הקודש.
    ריבונו של עולם: עשה למענך ולא למעננו
    עשה למען שמך הגדול והנורא
    שלא יתחלל באומות – והושיענו !!!
    וכל החושבים רעה על עמך בית ישראל
    הפר עצתם וקלקל מחשבתם, ויתקיים בהם
    הפסוק: תיפול עליהם אימתה ופחד,
    בגדול זרועך ידמו כאבן (שמות טו,טז)
    ויקוים הפסוק: תזרם ורוח תישאם וסערה תפיץ אותם
    ואתה תגיל בה בקדוש ישראל תתהלל (ישעיה מא)
    ונזכה לביאת הגואל ולבניין אריאל
    ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים
    יהי רצון ה אלוהי ואלוהי אבותיי שיתקבלו תפילתנו וחיילנו (בשר מבשרנו) יחזרו לבתיהם שלמים בגופם, רוחם ונפשם. לאחר שישלימו את מלאכת הקודש שהם עושים למען בטחון מדינת ישראל.
    אמן כן יהי רצון

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מה עם כסא מפלט לטייסי מסוקים???

    אוד עשן, 25/07/06 02:09

    הגיע הזמן שהראש היהודי ימציא לנו פטנט בנושא הזה. איך יכול להיות שאחרי כל כך הרבה נסיון במסוקים עדיין אין כל פתרון חירום כפי שיש לטייסי הקרב שנוטשים.
    נכון, ברור שיש רוטור שמסתובב ואי אפשר לההעיף את הטייסים בחירום לתוך הרוטור אבל מה אם בחירום תהיה הפעלה מדורגת ובה קודם ישתחרר הרוטור קיבינימט ויעוף באמצעות רקטה או משהו ומייד אחכ יפלטו הטייסים?
    או מדוע שלא יפתח מצנח גדול מעל הרוטור הראשי או מזנב המסוק בזמן תקלת חירום כמ במעבורת חלל והמסוק יצנח עם הטייסים?
    יש רוטור אחורי שעובד? מנגנון שחרור מצנח בחירום ישתק את המנוע של הרוטור האחורי או יטיס אותו הצידה....
    טוב מה אני? מהנדס?
    לא חסרים בחורים מצויינים שיעבדו על רעיונות כי הלב נחמץ שיש לנו כאלו אבדות בנפש. איזה בחורים נפלאים הולכים לנו וחבל.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יהיה זיכרם ברוך של כל הנופלים

    מיקי, 25/07/06 01:57

    יהיה זיכרם ברוך של כל הנופלים על הגנת
    המולדת,למישפחת חיל האויר חיזקו ואימצו
    על אל אנשי צוות האויר שנפלו מילחמה הקשה
    יהיה זכרם ברוך.
    מיקי מותיקי חיל האויר 1973

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    תושבי המושב משתתפים בצער המשפחות

    כרם בן זימרה, 25/07/06 01:41

    תושבי כרם בן זימרה כואבים ודואבים את מותם של 2 אנשי צוות אויר, שנפלו בסמוך למושבנו.
    אנו שולחים תנחומים למשפחות הנופלים,
    יהי זיכרם ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מושב חגלה בעמק חפר (ל''ת)

    עצוב, 25/07/06 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אם לטייסי מילואים יש תאונות קטלניות תחשבו על טייסות שיצאו לחופשת

    לידה, 25/07/06 00:53

    אלא שבג''צ אליס מילר אומר שבשם השוויון המדינה תשלם בדמים. בשם השוויון נהרוג את הציונות ולא נאפשר הקמת ישובים יהודיים (בג''צ קציר), הרי זה כבר לא ימי מלחמה כמו בקום המדינה עכשיו הערבים רוצים שלום (נשבע לכם ככה כתוב בפסק דין של ברק). בשם כבוד העץ הפלשתיני וחירותו נקצץ בביטחון כי לא צריך 100% מספיק 70% ביטחון -מידתיות (נשבע לכם תקראו, בג''ץ בית סוריק). והכי אבסורד שהחברה האלה ששם בבג''ץ שולטים על מי נכנס לאוונגרד שלהם ראה נילי כהן וגביזון. אוייייייייייי

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה טייסים נהרגים? מיטב בנינו? להתכנס מחיפה לאלתר!!! (ל''ת)

    אורי, 25/07/06 00:39

    הגב לתגובה זו

    • לזכור דבר אחד - יהיה מה שיהיה..

      ישראל, 25/07/06 03:21

      אנחנו ננצח.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    יהי זיכרם ברוך, טייסים אהובים . (ל''ת)

    מתפללים, 25/07/06 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    נתפלל כולנו להיות ראויים לקורבנם של היקרים (ל''ת)

    רוית, 24/07/06 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    קחו בחשבון שהרבה תגובות מושתלות ע''י האוייב! קריאה מהנה (ל''ת)

    חיים, 24/07/06 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אצלנו בכפר...מבקשים מאייל מ-72 להסביר את עצמו...

    הנרי ה-8, 24/07/06 22:05

    ''הפער בינינו רק הולך וגדל בגלל התבטאויות שכאלה...''
    איזה התבטאויות...? אתה מסוגל בכלל להבין מה כתבנו...? אתה מהווה דוגמא טובה לחמומי המוח שעדיין חיים בתקופת האבן.

    הגב לתגובה זו

    • תרבות האבן המוסלמית

      Avi Ecuador, 24/07/06 23:07

      סליחה; תרבות הסכין והרשע שמדברת על סובלנות אולי.
      כל הדת שלכם נכנסה בכוח והשמדת השונה, גם אתם יודעים זאת.
      ראה במדינות שלכם ראה שכמעט אין זרים.
      למה?
      לא אסביר לך, בטח רשעים כמוכם אפילו לא ירצו להבין.
      צחוק הגורל שהסכנה הכי גדולה של האזרחים המסכנים שלכם יכולה להיות אם תנצחו.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    דם חיליינו ודם אזרחינו לא הפקר

    סיגל, 24/07/06 21:37

    מדיניות מדינת ישראל חייבת לשנות את המחשבה הקלוקלת שהחזרת שטחים היא הפיתרון לשלום המיוחל. האויב חייב להבין שהתוקפנות לא משתלמת ודם בנינו לא נשפך בחינם. בכל מלחמות ישראל הטובים שבבנינו היקריבו את חייהם להגנת המולדת. מדינת ישראל חייבת לספח את רמת הגולן יהודה ושומרון וירושליים השלמה לגבולות ארץ ישראל ולתת לאויבנו להבין פעם אחת ולתמיד שהמשך הטרור אשר פוגע בילדינו חיליינו ואזרחי מדינת ישראל יעלה להם בהפסד שטחים שלעולם לא יוחזרו. עלינו האזרחים מוטלת החובה לדרוש זאת מכל מנהיגי מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • ומה נעשה עם השטחים המסופחים?

      סיגי, 24/07/06 21:57

      הי, יש לי רעיון!
      נקים בהם ישובים יהודים כדי ''להראות להם''.

      ואז הם יתקפו את ההתנחלויות האלה, נשלח לשם צבא, ''הם'' יחטפו לנו חיילים, נפלוש הלאה מהשטחים המסופחים ונכבוש עוד...

      (אתה הרי לא סיגל) מכיר את הבדיחה איך צדים ג'וק באמצעות פלפל?
      תגיד גלוי: ''אני חסיד ארץ ישראל השלימה, אין לי כושר בטוי מבריק, אני גם בטוח שאתם טמבלים מספיק כדי לא להבחין בזה''. מה אתה הולך סביב סביב ומנסה ליצר הסבר הגיוני!

      הגב לתגובה זו

      • סיגי יקרה

        סיגל, 24/07/06 22:37

        כמעט כל מילה שאמרת אמת ..בגלוי אני אומרת: ''אני חסידת ארץ ישראל השלימה... רק רציתי להשלים את מה שלא הבנת.. אני יכולה לקבוע בודאות שגילך אינו עולה מעל לעשרים ומשהו.. ההיתי מציעה לך ובאמת בכל הרצינות ללמוד את ההיסטוריה של מדינת ישראל מיום הקמתה ולהבין של מי היה המצע שדיבר וחינך את יסודות ארץ ישראל השלמה... אתן לך רמז התחלתי ''מפאי'' ההינו יכולות להיתוכח עוד הרבה אבל אם אין לך את הבסיס חבל לי על הזמן. ועוד הפעם אני חוזרת ואומרת למידת ההיסטוריה תעזור לך לדעת היכן את עומדת איתם או איתנו.. כמו שנשיא ארצות הברית אמר איתנו או איתם

        הגב לתגובה זו

        • את בהלם?

          זכרון ארוך, 25/07/06 01:09

          לכי, לכי תרענני את ההסטוירה שלך. מפא''י, אלק.

          הגב לתגובה זו

      • ואת עצמך אינך סיגי?

        סיגל, 24/07/06 22:49

        או שכמו ששבעים וארבע אומר ''קחו בחשבון שהרבה תגובות מושתלות ע''י האוייב''

        הגב לתגובה זו

      • אני דווקא מסכים עם סיגל

        יונתן, 24/07/06 22:54

        במצב של היום אין טעם להחזיר שטחים.

        הגב לתגובה זו

      • אגב, רעיון לא רע .שיטה מוצלחת ,כי יש לנו (ל''ת)

        מדינה קטנטונת, 25/07/06 03:44

        הגב לתגובה זו

    • סיגל היקרה, מנהגי המדינה על בסיס רעיון ציוני לא יכולים להושיע

      מחה תמחה את, 25/07/06 01:31

      התורה הקדושה מחייבת את היהודי יותר מכל דבר אחר לשמור על חייו
      פקוח נפש ואף ספק פקוח נפש דוחה שבת, דוחה יום כיפור, דוחה את התורה כולה
      למה? כי החיים של יהודי אין להם שיעור וערך והם יותר מכל דבר אחר עלי אדמות
      על כן אסור להתפשר על הפצצות בגלל שיקולים מדיניים
      אסור לסמוך על עורף חזק כי יהודים נהרגים שם
      ולעומת זה מותר להשמיד ערים שלמות של האויב על לוחמיהם נשיהם זקנהם וטפם
      ובלבד שיהודים לא יפגעו
      זה הרעיון המרכזי של התורה
      בציונות זה אחרת,
      מדינה ככל המדינות
      סובלנות
      מוכנות להקריב ''קרבנות של שלום או מלחמה''
      ועוד כהנה וכהנה דברים איומים ונוראים
      המסקנה המתבקשת מאילה סיגל, היא
      עדיף לעם היהודי לחיות במדינה של הלכה יהודית ומנהיגים יהודים המתנהגים כיהודים
      מאשר למות במדינה עם עקרונות ציוניים הנותנת יד חפשית לאויביה בתחום המדינה ומחוצה לה

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    אצלנו בכפר....

    הנרי ה-8, 24/07/06 21:17

    אצלנו בכפר יודעים...מנצחים לא יהיו במלחמה הזו...רק הרוגים.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה אם תמשיכו לעצבן יהיו הרבה הרוגים בכפר שלכם (ל''ת)

      השכן היהודי שלך, 24/07/06 21:31

      הגב לתגובה זו

      • היי, תפסיק להתרברב, בינתים במשך חמישים שנה המצב הפוך, (ל''ת)

        הארי קישטה, 25/07/06 01:33

        הגב לתגובה זו

    • אצלכם בכפר.....

      איל, 24/07/06 21:31

      אצלכם בכפר צריך לשקול טוב טוב אם אתם נשארים כאן או לא . אי אפשר לחיות כאן ולדגול במורשת החיזבאללה. קחו את זה לתשומת ליבכם...אי שם בכפר. הפער בינינו רק הולך וגדל בגלל התבטאויות שכאלה...

      הגב לתגובה זו

      • תראה בני

        נידאל, 25/07/06 01:23

        מי נתן לך את ההרשאה לגרש אותנו או לא ? אנחנו פה נשארים פה וזה על אפתך וחמתך ... מתיי באתה מרוסיה ? מגעיל

        הגב לתגובה זו

        • אולי חלק ממכם יהיו אזרחי פלסטין או צרפת...

          Avi Ecuador, 25/07/06 06:29

          עם אזרחות זרה בישראל ולא ישראלים.
          יש גם ישראלים בארצות אחרות שאין להם אזרחות זרה והם ישראלים.
          בכל מקרה זאת חייבת להיות מדינת היהודים ואתם הוכחתם מדוע יש לפחד ולדאוג ממכם, אתם שיש לכם כל כך הרבה מדינות תצטרכו להתרגל או ללכת או להפוך לארכיאולוגיה.

          הגב לתגובה זו

    • יש בני ישראל

      שבאב, 24/07/06 21:46

      ויש בני סכין
      (אופס שכחתי אות)

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    67- למה אתה אלק טייס?

    אורלי, 24/07/06 21:11

    לצערנו החיילים מותשים וקיים מצב של עייפות החומר בציוד הלחימה ובפרט במסוקים ובמטוסים שנראה שאינם מתוחזקים דיים לאור הגיחות האינטנסיביות
    חייב לדאוג לכלי טייס מתוחזקים כדי להמנע מהשנות התקרית הכואבת- תנחומי למשפחות
    ול67 ולשכמותו- תהילים אינם מזיקים אז תוכל להצטרף -אתה יהודי למרות הכול!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    פרץ יה פרץ, לא חראם על כל ההרוגים והפצועים? מה עשית ? למה? (ל''ת)

    אבוטבול, 24/07/06 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מלחמת ארבע אמהות נמשכת.נקווה שהפעם

    נלמד לקח ונפסיק, 24/07/06 21:07

    ובעצימת עיניים. בעיות יש לפתור בעודן קטנות ובטרם יתפתחו לכדי קטסטרופה. מה הלקח? את בעיית הגרעין האיראני יש לפתור בכל מחיר לפני שהם יגיעו לפצצה ולא לקוות שאחרים יעשו את העבודה בשבילנו.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    החרדים מתים באוהלה של תורה

    וינוגרד, 24/07/06 21:05

    קיבוצניקים (חיילי מגלן וטייסים) ובחורים חילוניים נופלים בקרב.

    הגב לתגובה זו

    • סתם לידעתך...

      יצחק, 24/07/06 21:22

      ארבעה מחמשת חיילי אגוז שנהרגו היו דתיים ...

      הגב לתגובה זו

      • שנאת חינם

        יותם, 25/07/06 01:44

        אולי הברכה היחידה שיוצאת ממלחמה זו הינה אהבת החינם שהיא יוצרת כאשר יהודים מארחים אחים שאולי בנסיבות אחרות לא היו נפגשים לעולם אתם גם החרדי וגם החילוני ותסלחו לי שאני אומר זאת רק פועלים בכיוון הנגדי אחי הדתי וותר לו כבר נאמר תולה ארץ על בלימה אחי החילוני אני מרחם עליך אתה לא יודע כמה דתיים וחרדים משרתים בצבא דיי לשינאה '' כולנו אחים בני איש אחד נחנו ''

        הגב לתגובה זו

      • אף כי ברור כי חרד הוא בדרך כלל דתי

        פיקס, 25/07/06 03:26

        למזלנו -לא ממש ברור שכל דתי הוא חרד...

        הגב לתגובה זו

    • וינוגרד יא חתיכת זבל שפל.תתביש אמך שהביאה אותך לעולם

      אב לחייל חרדי, 24/07/06 21:44

      בגלל אנשים חלאת המין היהודי שכמותך נפלה יהודה, אנשים רעים בעלי מחלוקת ובעלי לשון הרע היוצאת להם מפיהם ומגיעה עד אין קץ
      כנראה שבפיך הטמא דיברת ועשית רק עבירות
      ולפי הנראה לא שירתת כקרבי בצהל
      אני מאחל לך ולשכמותך שכשתיפול קיושה עליהם והם יחלצו על ידי אנשי מדא חרדים לידיו של רופא חרדיו ולפני שתגיע ליחידת זיהוי הגופות החרדית אולי תעשה תשובה

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לאב

        ורדה, 24/07/06 23:04

        איזה אוצר מילים יפה יש לך
        להזכירך דרך ארץ ךימדה תורה את זה אתה אמור ליישם במציאות
        ואהבת לרעך כמוך - מה עם זה?
        תחשוב היטב לפני שאתה מגיב בצורה כה בוטה גם אם אתה צודק

        הגב לתגובה זו

        • ומי אמר שמדובר ברעיו? (ל''ת)

          לורדה, 24/07/06 23:38

          הגב לתגובה זו

      • חרדי חיזבלונר לפי התגובה

        ויינשטיין עקיבא, 24/07/06 23:48

        א. לך לעבוד
        ב. שלח את ילדיך לצבא
        ג. תשטוף את הפה בסבון
        ד.. של נעליך מעל רגליך כשאתה רואה חילוני יה פרזיט מגעיל שכמוך.
        ה. וינוגרד צודק. אנחנו בנינו את הארץ אתם חולבים אותה. עוד מעט החברים שלך הרב הירש ושאר הבוגדים מנטורי קרתא יעלו לרגל לבקר אצל נסארללה בבונקר.
        ו. בתי הקברות מלאים בחיילים חילוניים. לא ראיתי אף חייל חרדי שנפל בקרב.

        הגב לתגובה זו

        • ע''ש רבי עקיבא?אה... ויינשטיין?!!!!!

          די לשיטנה, די, 25/07/06 01:19

          יתכן מאד שהוא אב לבן חרדי אבל בעצמו דוקא לא?!! ואולי הוא רק בעל תשובה מתלבט. ואולי לא?!
          מדבריו עולה שבנו ביחידה קרבית אז למה לקנטר אותו ב: שלח בניך לצבא?
          לך לעבוד , יא פרזיט מגעיל שכמוך? מדוע?.
          אתה מעורר בי גועל בעצמך עם תגובת השינאה האנטישמית שלך כלפי יהודים שכידוע סוגיהם כמגוון הספקטרום הרחב של האור!
          ומה פתאום נזכר אותו וינוגרד בחרדים
          ומדבריו עולה שהוא מבין ''0'' ביהדות.

          הגב לתגובה זו

        • החרדי הזה הרבה יותר טוב ממך!

          ישראל, 25/07/06 01:40

          א) מנין לך שהוא לא עובד?
          ב) הוא חתם שמו: ''אב לחייל חרדי'' אז אתה החלטת 'פלגינן דיבורא' אתה מאמין שהוא חרדי אבל אתה לא מוכן להאמין שהוא אב לחייל...
          ג) למה לו לשטוף את הפה בסבון? בסה''כ הוא קרא למר וינוגרד ''חלאה'' זה לא ניבול פה וזה הרבה יותר נקי מהטינוף וניבול שחילונים כמוך משתשמשים בשיחת יום-יום...
          ד) למה שישל נעליו כשרואה חילוני? בגלל שחילוני אוהב ללכת עם סנדלים או אפילו בלי, זה לא אומר שכולם אמורים להסתובב ככה...
          ה) אתם לא בניתם את הארץ ואתם בעצם דווקא מחריבים אותה. הרב הירש הוא בכלל לא חרדי - יש לו תחפושת יפה אבל הוא מאד אוהב ערבים - כמוך. הוא התחבק עם ערפאת ימ''ש הרבה פעמים כמו אורי אבנרי הרב הראשי של החילונים...
          ו) מה לעשות עם חילוני משתמט כמוך שרק רואה חיילים בבתי הקברות. אם היית עושה צבא אז היית רואה חיילים יהודים מכל הסוגים - גם דתיים, גם חרדים, וכן, גם חילונים (אני מגזים קצת, החילונים במקום ראשון, מודה.)
          בקיצור, אתה חילוני עלוב ומסכן. קודם אתה מתלונן שהחרדי פרזיט, לא עושה צבא וכו'. כשהחרדי כבר עושה צבא אתה מתלונן שהצבא מלא בחרדים... אז זהו. זה לא שהחרדי הוא פרזיט או לא עושה צבא. זה לא מה שמפריע לך. מה שמפריע לך זה שיש יהודי שחי ונושם ומתנהג כמו שיהודי צריך - ולך קשה עם זה ואתה לא מסוגל להתמודד עם זה. אז מה אתה עושה? את הדבר הכי קל! מבזה ומלגלג עליו.
          איזה חילוני גבר...

          הגב לתגובה זו

      • אתה לא מתבייש לקלל כמו קוזק שיכור ופסיכופת?! (ל''ת)

        אתה לא יהודי!, 25/07/06 02:17

        הגב לתגובה זו

    • טוב שיש אנשים כמוך להעלות מוראל

      ראי, 25/07/06 00:45

      בזמן מלחמה. אתה באמת רוצה להתחיל לספור דתיים-חילוניים ביחידות קו ראשון?

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    מבhע צער למשפחות הטיסים (ל''ת)

    Avi Ecuador, 24/07/06 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מלחמה היא לא טובה או רעה.

    אין שלווה לרשע., 24/07/06 20:34

    מילחמה נגד טרור ורוע שרוצה להשמיד ולאבד עם אחר-אותנו, היא מלחמה ראויה ומוצדקת, כדי לתת לעם שגורלו הביאו לכאן. לחיות בשלום ובשלווה.
    הלוואי שנצליח להתגבר על הרשעים שונאי העולם המערבי הליברלי.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אנשי התחזוקה מתים מעייפות ולכן מטוסים נופלים

    רועי, 24/07/06 20:23

    זה כשל בתחזוקה ולא שום דבר אחר. הגיע הזמן שיטפלו בחיילים כמו שצריך ולא כמו עבדים!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון

      קוברה, 25/07/06 01:54

      האפלייה נגד חוגרים במערך הטכני מזעזעת סיימתי שרות בן 5 שנים בחיל האויר כטכנאי אלקטרוניקה ביננו היו כאלה שנפלו מקורס הטייס או חכמים לפחות כמו טייסים רק עם בעיות רפואיות וההבדל ביחס של המרכת כלפינו היה תהומי הן בטיב תנאים אוכל לינה ביגוד משכורת אך אפילו בתחום המקצועי כלים שבקושי ניתן לתקו איתם את המטוסים והמערכות פיקוד חסר שילדה בקיצר כפי שחבר שלי פעם התבטא זה לא חיל אויר זה צבא מיצרי אך בשעה גורלית זו הבה נתאחד אני למרות המשקעים הרבים והכואבים שמלוים אותי עד היום מוכן לזור למחלקה לגף ולטייסות בהן שרתתי לפני כמעט 20 שנה ולתת את כל מה שאני יכול ויודע לתת

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הצגה של השב''כ

    ישראל מפוקחת, 24/07/06 20:14

    אל תאמינו להם ..מבוים

    הגב לתגובה זו

    • שמאלני, שב בשקט (ל''ת)

      תודה, 24/07/06 20:30

      הגב לתגובה זו

    • אידיוט (ל''ת)

      עדי, 24/07/06 21:28

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט ופרץ, פעם אחת בחיים שלכם תוכיחו שאתם מנהיגים אמיתיים

    cyrano, 24/07/06 20:03

    תעזבו את התקשורת הסמולית מחפשת הרייטינג הזאת, היא רק עשתה כמיטב יכולתה להחליש את כוח עמידתינו , גרמה רק נזק מצטבר, פרשנויות החוכמולוגים בגרוש האלה לא הביאה באמתחתה כי אם היסוסים וחולשה , ''נאורותם'' לא שרתה מעולם את האינטרסים החיוניים של מדינתיתינו, כי אם רק את הרייטינג שלהם...
    הגיע רגע האמת, והוא סוף סוף נשמע אתמול ברמה מפיו של אחד מגיבורי מערכות ישראל בכל הזמנים יאנוש בן-גל :
    להכניס איזה 4-5 אוגדות שיריון/רגלי לתוך הכי-זבאללה האילו ולהראות להם מאיפה משתין הדג : תוך שבוע הם יבואו להתחנן להפסקת אש ויבוא בשעה טובה מרגוע ומזור על הארץ.
    יש לנו אור ירוק בשעה טובה גם מהאמריקאים, רק צריך לעשות את מה שצריך לעשות : ללחום ולנצח.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק !!!!

      כל הכבוד, 24/07/06 20:26

      אל אל ישראל !!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק התקשורת מסריחה !!!

      מורידה את, 24/07/06 20:29

      ע

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    רב תגובות הנגד הם של ערבים מתוסכלים

    אילן פפה, 24/07/06 19:55

    כל העם בעד צה''ל-מגיבי הנגד הם ערבים מתוסכלים- הם מתוסכלים בגלל שה''גיבור'' הלאומי שלהם- נסרלה נופל כמו שאר ה ''גיבורים'' הקודמים- נאסר, ערפת, סדם.
    נסרלה סופג מפלות ובדרך למטה.
    בעוד ישראל הצודקת צוברת יתרונות צבאיים בשדה הקרב.
    ההתקפות על אזרחי הצפון אינם מביאים תועלת צבאית לחיזבלה והינם פשוט פשעי מלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אין מנוס חייבים להתייעץ עם הרב איפרגן , להרחיק את עין הרע של אולמר

    עצוב לי מאוד, 24/07/06 19:49

    רצוי מיד להתייעץ ולקרוא לכבוד הרב איפרגן , למשרד ראש הממשלה , ולהרחיק את עין הרע של אולמרט , הוא כבוד הרב יודע מה טוב לעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני מקווה שזה לא מרושע מדי

    סליחה מראש, 24/07/06 19:47

    אבל בשלושת התאונות האחרונות
    כולל אסון המסוקים היו מעורבים טייסי מילואים.
    במידה וגם הצוות הזה הינו של טייסי מילואים וזה קרה כתוצאה מטעות אנוש יש לבדוק האם השמירה על הכושר המבצעי שלהם בהיותם אזרחים הינה מספקת, טייסי המילואים הינם השדרה המרכזית של החיל במהלך מלחמה כוללת ועל הצבא לתת להם את מלוא הכלים להגיע מוכנים ליום פקודה.

    המסוק שהופל הינו בעל מערכות אש מתקדמות ביותר ,צריך תואר ראשון רק להבין מה יש בו, על אחת כמה וכמה להטיס אותו תחת אש ותחת לחץ ללא ניסיון מספק

    הגב לתגובה זו

    • תואר ראשון

      דני, 24/07/06 20:37

      הרגת אותי מצחוק .
      יש בהייטק מתכנתים ללא תואר ואתה מדבר על זה שצריך תואר להבין את המע' ...

      חה חה חה , כמה זמן לא צחקתי ככה

      הגב לתגובה זו

    • זה לא מרושע. זו אופציה.

      טייס בדימוס, 24/07/06 21:00

      הבעיה היא לא התואר
      הבעיה לפעמים היא המיומנות
      מצד שני
      יש לטייסי המילואים הרבה נסיון
      אבל
      בניגוד לתאונה בצומת כ''ח
      זה נראה טכני
      טיל ניצת על המטוס
      או גזירת רוטור
      ושאר מרעין בישין שיכולים להיות בהליקופטר

      הגב לתגובה זו

      • די ברור לפי הצילומים שהיתה פגיעה כזו או אחרת

        מר בחור, 25/07/06 00:57

        ברוטור האחורי שהובילה להתרסקות המסוק.
        מה הוביל לפגיעה - יחקרו וימצאו, אין להוציא מכלל אפשרות עייפות חומר או כשלים אחרים.
        לבקר את המיומנות של האנשים נראה לי לא במקום, טייס מילואים עושה בממוצע 70 ימי מילואים בשנה, וטס מספיק בשביל לשמור על כשירות.
        תנו כבוד.

        הגב לתגובה זו

      • טיל ניצת על המטוס...

        ישראל, 25/07/06 01:43

        משום מה גם לי נראה שזה מה שקרה אבל אני לא טייס בדימוס אני רק חובב מסוקים...

        הגב לתגובה זו

    • עזוב סיבות לא תמצא. (ל''ת)

      yO, 24/07/06 22:46

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אוהבים אתכם חיילי צה''ל המסורים והגיבורים (ל''ת)

    מיכלי, 24/07/06 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה הסיפור עם הצנזורה בשנת 2006

    תוהה, 24/07/06 19:30

    אנחנו כבר ילדים גדולים וכשמופיעה ידיעה על מסוק שנופל מגובה 5 אלפי רגל ברור לנו שהטייסים נהרגו.

    בשביל מה כל הסיפור עם נפגעו נפצעו וכו וכו.

    מבלי לפגוע במשפחות, גם הם כששמעו את הידיעה הראשונית ציפו לרע ביותר.

    תנחומי למשפחות, שלא תדעו יותר צער.

    הגב לתגובה זו

    • מילא זה אבל עוד מראים לך תמונות

      הם עדיין ב1967, 24/07/06 19:58

      של המסוק שבמקרה הטוב ניראה כמו תפוח אדמה שרוף, ואומרים לך ''נפגעו''.
      לטעמי במערכה הנוכחית הדיווחים של אויבנו יותר אמינים וישירים משלנו.
      להתעורר שם בקריה

      הגב לתגובה זו

      • הערבים מעולם לא היו אמינים, זה הדבר האחרון שאתה יכול להגיד עליהם. (ל''ת)

        מי אמין? החמאס?, 24/07/06 20:31

        הגב לתגובה זו

    • אין שום סיבה לומר שנהרגו...

      ישראל, 25/07/06 01:58

      כל עוד שכוחות ההצלה לא גמרו את עבודתם ווידאו שאכן החיילים נהרגו וההודעה נמסרה למשפחתם!
      רק בגלל שאתה ילד גדול ואתה יודע שאם מסוק נופל מגובה 5000 רגל 'לא יכול' להיות שמישהו שם נשאר בחיים, זה עדיין לא מחוייב להיות שככה זה נגמר. אם אתה רוצה להגיע למסקנות על סמך נסיונך העשיר אז תגיע למסקנות שתרצה בשקט... ואם מישהו ישאל אותך אז תגיד לו מה אתה חושב...
      ואם תשאל אנשים ותקשיב, יהיו כאלה שיספרו לך על מקרים שבהם היה 'בטוח' שאדם נהרג... ובסוף יצא בחיים...
      ניחומים לכל משפחות חיילינו האמיצים.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    חי-זבל-לה

    ישי, 24/07/06 18:58

    יורים קטיושות על כוח חילוץ נפגעים
    כפי שירו על כוח החילוץ של החטיפה
    הם תת-אנשים, צריך לחסל את הנגע הזה

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שמעתם על מלחמה בלי נפגעים?

    ישי, 24/07/06 18:56

    שמעתם על עולם בלי תאונות ותקלות?
    מצחיקים אותי כל המומחים הגדולים שיורדים על צה''ל...

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אנשי חיזבבללה-בללה כותים ''המון'' היום

    XXXy, 24/07/06 18:56

    אנשי חיזבבללה-בללה כותים ''המון'' היום

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מפגן הראווה של דן חלוץ,הופך להית מפגן של חולשה,

    אייל, 24/07/06 18:55

    הרמטכ''ל לא משתמש באמצעים שנמצאים ברשותו בתבונה,בכך הוא שוחק את חיל האוויר כאילו שאין מחר ומראה לעולם,בייחוד לעולם הערבי את החלודה שהצטברה בחיל בשנים האחרונות, קטונתי מלבקר ,אבל בשביל להלחם בתבונה וביעילות צריך לרדת מהרמה הטכנולוגית ולהשתמש ביצירתיות באמצעים הרבים שיש לנו( ראה דוגמת שבירת קו בר לב ע''י המצרים במלחמת יום כיפור....) נושא למחשבה דן....אייל.

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא מבין שלא יבקר

      תגובה, 24/07/06 21:23

      נו באמת....נראה לך שזאת הסיבה לתאונות. זאת חוסר הבנה ובורות-מן הסתם כשכלי טיס מבצע תאונה היא הרת גורל עקב גודלו הפיזי ומיקומו (בשמיים משם הדרך לקרקע קצרה וכואבת) טעויות קורות במלחמה גם לכוחות הים והיבשה רק שכל טעות נראית אחרת ותוצאותיה שונות. אם לא היינו מתשמשים בח''א ועובדים רק או בעיקר עם כוחות הקרקע כמות הנפגעים הייתה כ''כ עצומה לצה''ל שהעורף ודעת הקהל לא היו נותנים להמשיך במבצע צריך איזון וצריך את החיפוי והכוח של ח''א וחבל שלא מבינים את זה.
      יהי זכרם ברוך

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה נסגר איתכם כולם נהיו רמטכלים???

    אילתית, 24/07/06 18:54

    תפסיקו לשחק אותה כוחנו באיחודנו
    צהל וראשי העם כולל הרמטכל עושים עבודה נפלאה הגחע הזמן לכבות טלויזיה ולשמוע רק רדיו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל הכבוד לצה''ל ולחיל האויר בזכותם אנו שורדים מול שונאינו! (ל''ת)

    DHT, 24/07/06 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מי צריך מבק''א עם מגיבים גאונים כמוכם? (ל''ת)

    איתי, 24/07/06 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כמה עולה כל אפצי שכזה? (ל''ת)

    השואל, 24/07/06 18:32

    הגב לתגובה זו

    • המחיר לחשוב. זה מגיע מאמריקה בחינם.חבל על הטייסים..

      העונה, 24/07/06 23:09

      כואב הלב שאנשינו נהרגים אפילו במלחמה צודקת.
      מטוס קרב הוא כלי משחית וגורם לנזקים חמורים.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אני מבין שרוב התגובות פו הן ממשתפי פעולה עם האויב !!!!!!!!

    אין ספק, 24/07/06 18:24

    צה''ל היה ונשאר הטוב בעולם !!! גם באימונים נהרגים ונופלים מטוסים !! בכל העולם !! לכן ליבנו עם הנופלים וכולם להחזיק אצבעות לצה''ל ולהתפלל לשלום החילים היקרים שלנו !!!! אנחנו היום עם אחד !!! וכולנו מאחורי המנהיגים המסורים שלנו !!!! וכל הנבלות שרוצים להוריד לנו את המורל .....אני מציע שישתו את המים בים המלח !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא עם אחד

      דויטש אברהם, 24/07/06 18:48

      חש עם של המתנחלים והחרדים ויש את שאר העם. בגלל ההרפתקאות שלכם בשטחים אנחנו משלמים בדם.

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר הדיוט !!!!!!!!!!! (ל''ת)

        מפגרים לא חסר, 24/07/06 19:40

        הגב לתגובה זו

      • אם תפסיק להתלהם...

        ארז, 24/07/06 19:55

        ותלמד קצת את העובדות, תבין שהמלחמה של הערבים לחיסול ישראל החלה הרבה לפני ה''כיבוש''.

        הגב לתגובה זו

      • המגיבים ל-48 יאללה רדו מהארץ... לא זקוקים לכם כאן. אוכלי חינם (ל''ת)

        כפויי טובה!, 24/07/06 19:58

        הגב לתגובה זו

      • המתמחלים והדתיים הם הרבה יותר העם שלנו ממך ושכמותך, חולה רוח סמולי (ל''ת)

        cyrano, 24/07/06 20:09

        הגב לתגובה זו

        • הם יותר כי הם מתרבים

          יענקלה מטבעון, 24/07/06 21:34

          הגברים לא עובדים. עושים ילדים ושולחים את הנשים לעבוד. הילדים לא הולכים לצבא. פרזיטים. המתנחלים רואים בצהל צבא בוגד ולא מתגייסים מחרפים ומגדפים את קציניו פוגעים במתקניו. היום יותר מתמיד צהל הוא צבא החילוניים והמסורתיים (השסניקים) ולא צבא החרדים והמתנחלים המטורפים.

          הגב לתגובה זו

    • אתה בושה לאנושות (ל''ת)

      חסן, 24/07/06 18:58

      הגב לתגובה זו

      • ואתה פשוט מוסלמי מסריח !!!!!!!!!!!!

        אנחנו ננצח, 24/07/06 20:02

        איפה שיש מוסלמים בעולם ....יש מילחמה !!!! ואתה חסן מושתן תן כבוד למדינה בה אתה חי !!! חבל שאתה לא באירן או במדינה מפגרת דומה !!! אני מכיר הרבה ערבים ישראלים שאוהבים את המדינה !!! אתה יכול ללכת !!! וכמה שיותר מהר !!

        הגב לתגובה זו

        • אתה תפסיד ואיסלם ינצח ---האיסלם מתחזק יותר ויותר (ל''ת)

          ???, 24/07/06 21:46

          הגב לתגובה זו

          • אני מקווה שיאתרו אותך !! מוסלמי מסריח !!!

            כנסו, 24/07/06 23:39

            בבולגריה לפני יותר מעשר שנים היו הרבה מוסלמים !!! המוסלמים רצו אוטונומיה . הבולגרים אמרו...אין בעיה מי שרוצה רק יגיד וכך באם הרבה ירצו אכן יקבלו אוטונומיה !!! מיליון מוסלמים הצביעו !!! הבולגרים החכמים באו ב12 בלילה לכל מי שחתם נתנו לו 20 דקות לאסוף דברים ו...זרקו אותם מאחורי הגבול !!! כל מי שנישאר היה צריך להפוך לבולגרי ולשנות את שמו לשם בולגרי !!! כך גם אנחנו צריכים לנהוג !!! מאחר ויש הרבה נבלות שהם גיס חמישי בארצנו !!!!!!

            הגב לתגובה זו

      • בושה לאנושות ?? כן !! המוסלמים !!!

        רוצחים, 24/07/06 20:08

        מה שמעניין אותם זה מלחמות ! לא מעניין אותם לחיות טוב ! מה שאני לא מבין זה.... איך הם פרשו את האיסלם בדרך של טרור ורצח ! למה ??? ישראל תמיד ראשונה לשלום !! אבל אין בעיה את מה שאתם מבשלים כנראה תאכלו !!! אנחנו ננצח !!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • האיסלם ישאר חזק לנצח ----וכל הסלמה מצדכם היא מחזקה אותנו

          ?????, 24/07/06 21:43

          ואנחנו ננצח בסוף......

          וישראל תמיד ראשונה למלחמה ולהרג

          ומי שזורק על אנשים חפים מפשע הוא תמיד ראשון לשלום....!!!!!!!!!!

          הגב לתגובה זו

    • כל העם בעד צה''ל-רב מגיבי הנגד הם ערבים מתוסכלים

      נעמה, 24/07/06 19:55

      כל העם בעד צה''ל-מגיבי הנגד הם ערבים מתוסכלים- הם מתוסכלים בגלל שה''גיבור'' הלאומי שלהם- נסרלה נופל כמו שאר ה ''גיבורים'' הקודמים- נאסר, ערפת, סדם.
      נסרלה סופג מפלות ובדרך למטה.
      בעוד ישראל הצודקת צוברת יתרונות צבאיים בשדה הקרבץ
      ההתקפות על אזרחי הצפון אינם מביאים תועלת צבאית לחיזבלה והינם פשוט פשעי מלחמה.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    2 טייסים הרוגים ו-3 ירוקים הרוגים הי''ד

    הי''ד, 24/07/06 18:14

    יהי זכרם ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הקצינים נדבקו בתסמונת כוכב נולד. רוצים פרסום. (ל''ת)

    רם, 24/07/06 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הרסנו את לבנון ולא הרסנו את הטאראלהלה, וזה היום ה13 ..אז מה יהיה (ל''ת)

    הישישה הפיקחית, 24/07/06 17:35

    הגב לתגובה זו

    • המכשפה הפיקחית (ל''ת)

      יצחק, 24/07/06 21:38

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    בקיצור ! צה''ל הסתבך ואוכל אותה חזק ! החיזבאללה מסטלביטים בכיף (ל''ת)

    Ahmad, 24/07/06 17:34

    הגב לתגובה זו

    • מוות לחיזבלונים

      לאחמד הזבלון, 24/07/06 18:02

      חכה גם יומך יגיע

      הגב לתגובה זו

    • אתה מוסלמי

      וכל מילה נוספת, 24/07/06 18:28

      רק אזרח ישראלי שהוא או שמאלן או מוסלמי ישמחו כשחיזבאללה מצליח.

      מקום הראשון כאן והשני לא אלא במכה.

      בקיצור לך למכה.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט ופרץ בלחץ עצום, הצבא מתפקד לאט מדי, אולי האלופים מהססים... (ל''ת)

    הפלמחניק שדואג, 24/07/06 17:31

    הגב לתגובה זו

    • פלמחניק יקר,הצבא חזק ביותר. החולשה היא של אולמרט ופרץ המהססים... (ל''ת)

      צנחן ותיק, 24/07/06 17:50

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה באמת לא מבין או שאתה עושה את עצמך ?

      גדי, 24/07/06 17:56

      הדרג המדיני לא מאפשר הכנסת כוחות מספיקים לשטח ולאחר מכן בא בטענות שהמבצע איטי מידי.
      נו באמת !!!!

      הגב לתגובה זו

    • מסתכלים אחורה לראות אם הגיס החמישי לא שם להם רגל

      צופה, 24/07/06 22:06

      הבג''ץ, יאשגוול, העיתונות. אימת הצבא.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    להפסיק תדריכי ''שוורצקוף'' !

    עמי, 24/07/06 17:26

    ההופעה של בכירי הצבא - המופיעים ערב ערב מגוהצים ומחוייטים נראית ממש הזויה.
    הדיווחים היבשים בסיגנון תדריך צבאי הניתנים בטלווזיה נראים כל כך לא ישראלים ולא שייכים וכדאי להפסיקם,
    כמה שיותר מהר - כך ייטב.
    האינפורמציה לציבור יכולה להנתן בצורה הרבה יותר אנושית - ע''י קצין בכיר אחד ובגובה העיניים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ככה זה כשאיו לח''א תקציב ''לאימונים'' עכשיו הזמן ''לרכך'' את החיזבבלה-בל

    עבדכם כוהן, 24/07/06 17:23

    ככה זה כשאיו לח''א תקציב ''לאימונים'' עכשיו הזמן ''לרכך'' את החיזבבלה-בלה.ח''א תרכחו אותם בבקשה,פצצות עומק,ורוחב,תנו להם מה הם אוהבים.אלוהים,ישמור לי עליכם ורק על עם ישראל שהם בעד הצבא מאחל לכל השאר שימותו,מאחר ועבדכם כוהן-יהי רצון בפני האלוהים,ובעזרתו ניתן להם מ הם אוהבים!!.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה לא מכסים מטר-מטר בפצצות במקום

    אני לא מבין!!!!, 24/07/06 17:23

    להסתכן ולהכניס חיילים.קודם ריכוך והשטחה של הבנינים ואחר כך לב''ב

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    להפגיז אותו בפקסים:לרסס בפצצות את

    לחלץ את חלוץ!!!, 24/07/06 17:21

    איזור בינת ג'יבל,ולחסוך חיי אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מדוע יש לי הרגשה שצהל הפך לזקן וצולע...משהו לא עובד כראוי, לא...? (ל''ת)

    בצלאל, 24/07/06 17:20

    הגב לתגובה זו

    • איך אומרים בצלאל בערבית ? בסל-אלללה ? (ל''ת)

      ?, 25/07/06 00:27

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא טוחנים את בינת ג'בל ומשטיחים אותה?! (ל''ת)

    למה,למה,למה?!?!, 24/07/06 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נפגעו- זה נפצעו? או נהרגו? (ל''ת)

    שרון, 24/07/06 17:03

    הגב לתגובה זו

    • אם הם היו נפצעים, כבר היו אומרים

      מישהי, 24/07/06 17:40

      נפגעים זה השם קוד החדש להרוגים במלחמה הזו :/

      הגב לתגובה זו

    • נפגעו זה נהרגו

      יוסי, 24/07/06 18:03

      פשוט עוד לא הודיעו למשפחות

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לרכך את בינת-ג'ביל מהאוויר !!!

    יותם, 24/07/06 17:02

    אני מקווה מאוד שהפיקוד של צה''ל לא נכנס ללחץ ולא מתכוון לסכן את החיילים ב ''קדימה הסתער'' כאילו מדינת ישראל נמצאת באיזו סכנה קיומית.
    החיזבאללה הינה קבוצה טרוריסטית מאומנת אך יש להכניסה לפרופורציות המתאימות ולא לעשות דמוניזציה לגוף מטורף זה.
    אין לסכן את חיילי צה''ל ויש לרכך מן האוויר את בינת-ג'ביל לפני הכנסת חיילים. ריכוך משמעו - שיטוח בתי הכפר. האזרחים עזבו ומי שנותר אלה אנשי החיזבאלה שעל ראשם יש להפיל את הבתים. אין להיכנס בלחימת לב''ב (לחימה בשטח בנוי) ולסכן - ולו חייל אחד שלנו. 100 אנשי חיזבאללה אינם שווים חייל אחד שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מזל משמיים.

    ק, 24/07/06 16:58

    אם הכי זבאללה פצמרו את המקום לאחר הנפילה ולא קרה כלום בעקבות כך, זה נראה לי מזל. ובכלל, נראה כאילו מעכשיו עיקר הנפגעים יהיו מתקלות ודוצים, לא עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה אולמרט ופרץ מסרו 3000000 כדורי רובה למחבלים?

    יש לנו תקשורת?, 24/07/06 16:50

    התקשורת לא שאל ולא שואל.

    הגב לתגובה זו

    • יה דפוק. מה זה קשור?

      שוקי, 24/07/06 16:55

      החיזבאללה יש לו נ שק הכי חדיש בעולם שקיבל מאיראן. טילים ארוכי טווח, והם עוד לא ירו על תל אביב, טילים נגד טנקים הכי חדישים וטילים נגד אוניות. הם בנו צבא בזמן שאצלנו צהל עסק בלרדוף אחרי נוער הגבעות החרייתים האלה.

      הגב לתגובה זו

    • חצי היו כדורים עקרים והחצי השני - אופטלגין (ל''ת)

      תיק דבקה, 24/07/06 17:11

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    המתנחלים הרסו את צהל

    יחזקאל, 24/07/06 16:50

    היום אנחנו רואים עד כמה צהל בזבז את כוחו בשנים האחרונות. צהל הותש בעזה בשמירה על מתנחלים.כנל גם בגדה. איו שוםערך בטחוני לאף התנחלות. במקום להתאמן תקציב הבטחון הוצא על התנחלויות ושמירה עליהם ואחר כך הם המתנחלים עוד העיזו לקלל את צהל ולירוק על חייליו. פלא שהצבא שלנו נתפס עם המכנסיים למטה. הכל הם אשמים. צריך לפרק את ההתנחלויות עד האחרונה שבהן ולחזק את צהל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • קרית שמונה היא התנחלות בצפון פלסטין (ל''ת)

      חסן נסראללה, 24/07/06 17:13

      הגב לתגובה זו

    • כי אתה לא יחזקאל ולא מקרית שמונה!

      לישי מנוחין,, 24/07/06 17:37

      כי יחזקאל מקרית שמונה זה אני.ולי אין פנאי להתלוצץ על חשבון המתנחלים,שחטפו במשך שנים 6000 מרגמות בגללך .לא הם אשמים .האשם בסרבולה של הממשלה ובחוסר החלטיותה.צה''ל יודע לבצע על הצד הטוב ביותר את כל שמוטל עליו.פשוט אנשים כמוך מסרסים את פעולותיו.אחר המלחמה נעשה את החשבון.הבנת את זה''יחזקאל''?

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל32-יחזקאל

      בני, 24/07/06 17:44

      תפנה התנחלויות ותחזור לקווי 67 ואז תידע מה זה ביטחון רק שאז יהיה מאוחר מידי אין ביטחון בגבולות 67 הם לא בריי הגנה, פעם היה לנו מזל היינו מלוכדים מאוחדים לא היה לנו תקשורת שמחלישה אותנו וגם לצבאות מולנו לא היה את הנשק שיש להם היום, לכן ניצחנו במערכה אבל היום אם אנו נחזור לגבולות 67 אנחנו נפסיד ניהיה חלשים מבחינה אסטרטגית ובנוסף לא תיהיה לנו תמיכה מאירופה( היום אין לנו תמיכה ואנחנו בגבול בינלאומי בצפון ובעזה)לא תיהיה תמיכה של דעת הקהל העולמית וגם אם ישראל חלשה לא תיהיה לנו תמיכה אמריקאית(הם תומכים בנו רק בגלל שאנחנו ''חזקים'') ברגע שנחזור לגבולות 67 הטרור יתגבר וצריך לומר את האמת בפרצוף אולי אז אנחנו ניהיה צודקים להשתמש באטום אבל אתה באמת חושב שזה ירתיע מישהו ?? או שאנחנו נשתמש באטום (לא ניראה לי ) אין פיתרון מדיני לדעתי בגלל שאנחנו מתמודדים מול דתיים קיצוניים בשתי החזיתות לכן פיתרון צבאי עכשיו כשיש לנו תמיכה אמריקאית מלאה יותר טוב ממדיני כי כל פיתרון מדיני יביא עלינו אסון (כרגע) אנחנו חייבים להכריע את החיזבללה ואז נכריע את השאר באפקט הדומינו , כל דבר שיתן להם אפילו את ההרגשה שם השיגו משהו מהחטיפה הזו יחליש אותנו עד מאד , אני קורא את הדיווח על אבי דיכטר שאמר ש''אין בכונתנו לחסל את החיזבללה'' או דיווח אחר שאומר שפתרון מדיני מסתמן אם החזרת החיילים והחזרת ''חוות שבעא'' אם אנו נחזיר את השטחים הם ניצחו לא חשוב ההרס או ההרוגים שהיו בצד שלהם בשבילם זה ניצחון כמו שסוריה ומצרים ניצחו אותנו ואז לעולם לא יהיה שלום אבל לעולם לכן אין קשר לשינאה שלך למתנחלים אני אומר לך בתור אחד שהצביע לרבין והיום אני יצביע לביבי כי אין לוותר על שטחים בלי הסכם . (סליחה על התגובה הארוכה מקווה שתפרסמו ,תודה)

      הגב לתגובה זו

      • שב בשקט בלונדון יה חנטריש

        משה גלילי, 24/07/06 18:35

        כל הקוקואים יושבים בברוקלין ובלונדון ובכל מיני מקומות וקובעים לנו מה טוב לנו ומה לא טוב לנו על מה נמות ועל מה לא נמות. שבו בשקט. אין לכם זכות להתערב.

        הגב לתגובה זו

      • גם לנו יש דתיים קיצוניים

        שפרה, 24/07/06 18:36

        גם לנו יש את החיזבאללה שלנו. את המתנחלים המופרעים הקיצוניים שרוצים להרוס את המדינה עם החלומות המשיחיים שלהם. אין הבדל בין הפונדמנטליסטים היהודים והשיעים. כולם אותו דבר. אפילו הם נראים אותו דבר.

        הגב לתגובה זו

        • יש הבדל קטן:

          ש, 24/07/06 19:48

          המתנחלים לא הלכו וטבחו אוכלוסיה אזרחית - החיזבאללה כן. אז אל תמהרי לקפוץ בהצהרות חובבניות וריקניות.

          הגב לתגובה זו

        • שכחת רק את השמאל הקיצוני שהם סוג של ''נטורי קרתא חילוניים'' (ל''ת)

          !, 24/07/06 21:40

          הגב לתגובה זו

    • אלף אחוז נכון. המתנחלים הרסו את צהל

      אש יה גולש, 24/07/06 18:33

      המתנחלים גרמו ללצהל להתעסק בשתי האינתיפאדות האחרונות בבט''ש על כל מאחז בלתי חוקי וכל התנחלות מזורגגת שלהם. חטיבת גולני כבר לא קיימה שש שניםתרגיל חטיבתי! למה כי הם היו צריכים לאבטח ילדים של מתנחלים שנסעו לחוג פסנתר. כי היו צריכים לרדוף אחרי מופרעים שפגעו בקציני צהל וחיבלו ברכוש צבאי שהתנחלו ללא רשות שעקרו עצי זית. בזה הצבא שלנו עסק בעשור האחרון. במקום להתכונן למלחמה. עכשיו קבלנו לקח חשוב. כשם שאנחנו לא רוצים שלבנון תהיה בת ערובה של החיזבאללה אנו לא רוצים שישראל תהיה בת ערובה של המתנחלים. מספיק עם הסיפור הזה!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • ומי הלוחמים הכי טובים שלנו היום אם לא המתנחלים בעצמם? דביל (ל''ת)

      טל, 24/07/06 19:29

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטח ג'ובניק! אחרת היית פוגש הרבה ''מתנחלים'' קרביים (ל''ת)

      קצין במיל', 24/07/06 19:30

      הגב לתגובה זו

    • גם אתה מתנחל אם עוד לא שמת לב! בטח עכשיו כשקצת קשה ברחת למרכז עם הז

      מאיר, 24/07/06 19:34

      ברחת למרכז עם הזנב בין הרגליים... כי ככה אתם! שמאלנים כוסיות!! ביום רגיל שקט לך שם בצפון היפה... הירוק... הבועה הרחוקה... קטיושה פה קטיושה שם, אבל עכשיו, מה קרה? רועדות הביצים אז בורחים לתל אביב? בוא לירושלים חמודי, בוא תריח קצת טרור אמיתי.... ואני לא מאחל לך לראות אוטובוסים ומסעדות עפות באויר!!!! אז מה? למה זה ככה? כי גם ירושלים זאת התנחלות?.... גם תל אביב, עפולה, נתניה וחדרה?... מטומטם!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • נגמור עם החיזבאללה ואז עם המתנחלים

        הרוב השפוי, 24/07/06 21:37

        אחרי המלחמה הזאת נעשה סדר במדינה. לא נהיה בני ערובה לא של החיזבאללה ולא של המתנחלים. נעשה מה שטוב לנו - נעשה שלום!!!!! נפרק את כל ההתנחלויות עד האחרונה שבהם. נעשה את האמא של ההתכנסויות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        מספיק עם משיחי השקר האלה!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • מתנחלי קרית שמונה הרסו את צה''ל

      תושב קבע, 24/07/06 19:49

      הם גרמו לו להכנס ללבנון,והכניסו את ישראל לבוץ הזה.

      די להתנחלות ! די לכיבוש!

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש יא חלאה

      בן הארץ, 24/07/06 22:04

      בכל מקום שנסוגו
      יש אש
      חברון על ''מתנחליה הפרועים''
      היא היום המקום הכי שקט במזרח התיכון
      איפה שנסוגנו עד המילימטר, תחת דת ה''חנונים'' האשכנזים, בעלי העיגולדים, וגירשנו מתנחלים
      אנו מופגזים, משתינים עלינו בקשת
      המתנחלים הם היחידים שאמרו שהסכסוך נמשך, ואין מה לברוח מלבנון, וצריך להלחם, בזמן שדת השלום המסריחה משינקין, על נביאיה העיתונאים, ונביאותיה 4 אימהות, שלטו פה.
      המתנחלים הם היחידים שמבינים שבלי אמונה וארץ ישראל אין לנו מה לעשות פה, ושנים עשו מהם מחרחרי מלחמה. ועכשייו החלאות כמוך מבינים את מה שהמתנחלים אמרו תמיד.
      אין פה מזרח תיכון חדש, ונסיגות יביאו רק דם. זאת מדינת היהודים הנבנית, והיהדות היא הגרעין שלה, ומאה שנה הם נלחמים בנו כל פעם בתירוץ אחר.
      אלמלא המתנחלים. תל אביב היתה מטווחת היום.
      אתה התוצאה של 3 דורות של חילוניות עיראקית. ה''בן איש חי'' היה מסתכל עליך ובוכה.

      הגב לתגובה זו

      • לפי הוולגריות שלך אתה לא שונה מחמסניק מצוי!

        שפר סגנונך!, 25/07/06 02:13

        הכיבוש הרס את המדינה. במקום להתאמן בזבז הצבא את כוחו על הגנת מעלה משיח ב' שלא לדבר על ההשחתה המוסרית שלנו. אין לזה שום קשר לכך שהערבים הרבה יותר רעים ומטומטמים מאיתנו. למה, אתה רוצה לדמות להם?!

        הגב לתגובה זו

        • כאשר מטווחים את כוחותינו המעולים ביותר, אין מקום לעדינות

          בן הארץ, 25/07/06 07:25

          המתנחלים - הסיירת של מדינת ישראך

          הגב לתגובה זו

  • 31.

    השתגענו לגמרי-חוליםסופרים את הנפגעים כל יום ובכל מהדורת חדשות

    משה, 24/07/06 16:35

    מי שמע על התנהגות כזו? איזה עם ואיזו מדינה נהגה כך אי פעם בתוך השבועות הראשונים למלחמה.
    העורף צריך להיות כהה או סופרמן כדי לעמוד בזה לאורך זמן.
    בבקשה חידלו מזה! למה ולמי זה מועיל מחוץ לנסראללה? ולנשק הסודי שלו-אנשי הרוח שלנו?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להפעיל מערכות השיבוש כבר בהמראה

    ב, 24/07/06 16:33

    ייתכן שציידי מסוקים נעים על הצירים בשטחנו עם לוחיות זיהוי צהובות.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לפרק החזבולה האלה מהנשק שלהם (ל''ת)

    מיסטר פיקס, 24/07/06 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    התקשורת עסוקה הפחדה הציבור!

    אורן, 24/07/06 16:14

    מי שמפחיד יותר מקבל יותר רייטינג.

    ערוץ 10 שבדר''כ הוא האובייקטיבי שבערוצים שם את בתי זיקוק ברקע של כל השידורים והפאנלים כאילו לומר להם בחיזבאללה זה עקב האכילס, יש את אלון בן דויד שחושב שהוא מבין הכל וכל מפות הלחימה פרוסות לפניו, כל היום הוא מטפטף לנו כמה צה''ל חלש וכמה גיבורים חיזבאללה.

    ערוץ 2 מאז ומעולם היה מכונת רייטינג ככה שאני לא מתפלא על הכתבות.

    nrg שהוא האתר האהוב עלי כותב על יירוטים של מסוקים בשבמיים ע''י חיזבאללה לפני שצה''ל באמת מודיע משהו.

    ynet walla וכל השאר עסוקים במציאת כותרות מפוצצות ומה שנשאר לציבור זה לרעוד מפחד.

    הגב לתגובה זו

    • כן,אתה צודק ב100 אחוז.לא מבין איפה צנזורה עם חוק ברזל? (ל''ת)

      מצדיק, 24/07/06 16:29

      הגב לתגובה זו

    • צודק ב-100 אחוז !!!!!

      לא מבין את, 24/07/06 18:28

      ערוץ 10 על הפנים ממש מרגיזים ורק דיכאון וגם לערוצים האחרים לא חסר !!! נמאס לנו מהם !!!!! כמה שהם אוהבים לזיין לנו את המח !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    שוב דיסאינפורמציה מכרסמת באמינות צה''ל

    מתבייש ומצטער, 24/07/06 16:03

    פעם היינו משכונעים שכל מילה שפרסם צה''ל היתה אמת חקוקה בסלע קיומנו.

    מאז שוב ושוב מתברר שגם מי שמדברר את צה''ל זה ישראלים בני דורנו.

    במדינת הספין והכסת''ח, במדינת התדמית והאימייג', במדינת חוסר הביטחון (תרתי משמעי) - כבר אי אפשר לומר שאנו משוכנעים שנצמדים בכל מחיר לעובדות.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תפסיקו לחשוב שאתם יודעים הכל

    פרי, 24/07/06 15:52

    תעצרו רגע ותחשבו לא יתכן שכל הבלוגרים יודעים הכל אתם מגזימים בהשלכות כל אנשי הפיקוד ילכו הבייתה מאיפה זה בא לכם !
    כאחת שיודעת אני מציעה להפגין נחישות ודבקות במטרה ולא להתייאש מתאונות זה קורה הטייסים בקושי ישנים וטעיות קורות למרות שאולי זה לא נבע מטעות טכנית חכו לממצאים.
    ואל תמהרו לשפוט כי אם כן לכו לעשות את העבודה במקומם.


    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כשתעלם השחצנות - ונתפלל היטב לאלהים - ננצח הגויים הבאים לכלותינו) (ל''ת)

    דור המדבר, 24/07/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ל-21, בטח אתה הייתה ש''ג בצבא...

    חנוך, 24/07/06 15:21

    או שעדין לא התגיסת, ותפקיד הש''ג יתאים לך מאוד!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ככה זה שמקצצים! והכסף? ה יודע..... (ל''ת)

    איציק כהן, 24/07/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    להפסיק להתלהם

    שרון, 24/07/06 15:10

    כל פעם שקוראת תאונה / תקלה מתחילם הבכינים להרים את הראש.

    כמובן - הרמטכל צריך להתפטר, שר הבטחון לבצע חראקירי .....

    אז אולי כל פעם שיש תאונת דרכים, שר התחבורה יתפטר, כל פעם שמוגש מזון מקולקל לתייר שר התירות צריך יצום שבועיים ....

    תזכרו, מודבר באלפי גיחות, ושעות טיסה בתנאים קצת יותר קשים מסתם נהיגה בכביש. כמה שזה עצוב גם בכביש וגם באויר היו ויהיו תאונות, גם בזמן שלום וגם בזמן מילחמה

    ולעיתונאים - אפשר להתאפק עם הדיווח חצי שעה - עד שמפנים את הפצועים, חבל שאנשים מכוחות החילוץ ימותו בכלל שרצים לספר מהר מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חלוץ חייב להסיק מסקנות אישיות ולהתפטר (ל''ת)

    תופעת ה-ש''ג, 24/07/06 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה לא נזהרים יותר? האחריות שלא יקרה לכם כלום היא לא רק כלפי עצמכם,

    בני, 24/07/06 15:06

    אלא כלפי כל העם שעומד מאחוריכם ודואג לשלומכם ולבטחונכם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    להפסיק טיסות למסק''ר

    חיים, 24/07/06 15:02

    היום יש מטוסים ללא טייס שעובדים יותר טוב פוגעים יותר טוב.טייסי ח''א מאבדים את הריכוז וחבל להשתמש בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הצבא הישראלי יכשל בכל מקרה (ל''ת)

    סימפסון, 24/07/06 14:49

    הגב לתגובה זו

    • הצבא והעם ינצחו ,כי אנחנו צודקים ! (ל''ת)

      די לרפיסות, 24/07/06 15:10

      הגב לתגובה זו

      • צה''ל ירסק את חיזבאללה בגדול!

        הנביא, 24/07/06 16:30

        עד סופשבוע. תרשמו ביומנכם ותראו..

        הגב לתגובה זו

        • אמן כן יהי רצון !!!!!

          נתפלל לשלום, 24/07/06 18:29

          הניפלאים !!!!!!!!!!!!!

          הגב לתגובה זו

        • כולם לומר בקול: אמן! (ל''ת)

          yo, 24/07/06 22:47

          הגב לתגובה זו

    • סימפסון ערבי !! (ל''ת)

      הבהרה, 24/07/06 16:16

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    צהל עובד כמו הנייבי האמריקאי. תאונות אין סוף, עבודת שטח בפינצטה,

    מודיעין עלהפנים, 24/07/06 14:39

     

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להמשיך, לא להישבר!!! (ל''ת)

    דולפין מרושע, 24/07/06 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי המטומטם שמציין בדיוק כה רב את מקום הנפילה?

    אסף, 24/07/06 14:33

    ברור שתוך זמן לא רב יפלו שם קטיושות, יסבכו את החילוץ ויסכנו את מי שפועל שם. לא כל דבר צריך לרוץ ולספר לחבר'ה. עיתונות די היסטרית ומגזימה נא להרגע ולחזור לפרופורציות

    הגב לתגובה זו

    • המלחמה זקוקה לרייטינג

      עמיחי, 24/07/06 14:45

      בטחון התושבים והחיילים, גם הפצועים הוא במקום השני, שלישי, ...

      הגב לתגובה זו

    • ההתרסקות קרתה ב ת וך המדינה. (ל''ת)

      אם לא שמת לב, 24/07/06 15:09

      הגב לתגובה זו

      • גם הקטיושות נופלות בתוך המדינה... דה (ל''ת)

        אסף, 24/07/06 16:42

        הגב לתגובה זו

      • אני מניח שהחיזבאללה יורה קטיושות על עצמו נכון (ל''ת)

        אחמד המטווח, 24/07/06 16:54

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה קורה לטייסים?????

    שלומי, 24/07/06 14:32

    מה קרה לחייל הזה????
    כמעט תאונה למטוס אף16 לפני 10 ימים, שני טייסים נחלצו בשלום בנטישה והמטוס נשרף.

    שני מסוקי קרב התנגשו , טייס נהרג ו-9 נפצעו.

    היום התאונה המטופשת הזו של הסתבכות בקו מתח גבוה.
    מה קורה לכם חברים?
    תיזהרו בבקשה!!

    הגב לתגובה זו

    • אנו עובדים בלי הפסקה, משתדלים לעזור לחיילנו

      הטייס מלואמיניק, 24/07/06 16:32

      לגבור את לוחמי חיזבאללה. עייפות מתנקמת בנו,זה קורה ככה.אין מה לעשות. אומרים יהיה טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הקדוש ברוך הוא-הצל את עמך ישראל!!! (ל''ת)

    ג'וש, 24/07/06 14:21

    הגב לתגובה זו

    • שימו לב, שהתאונות מגיעות אחרי התרברבות.

      גלעד, 24/07/06 15:30

      הצבא הטוב ביותר במזרח התיכון, חיל האויר הטוב ביותר בעולם, וכו'...
      שוכחים להודות לבורא עולם, שבזכותו אנו טובים.
      ואז נראה ניסים בוקר צהרים וערב.

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה בסלע רק........

        g, 24/07/06 16:54

        שרובינו שכחנו את זה כבר.
        הגיע הזמן שנבין שהאויב הכי גדול ליהודים זה היהודים בעצמם (ימי בין המצרים ,חורבן הבית,שנאת החינם)ולא ''המקל'' התורן שנותן לנו בראש כדי שנבין שאין עוד מלבדו....
        והמבין יבין

        הגב לתגובה זו

    • רק.^אם בחוקותי תלכו ,ונתתי שלום בארץ^

      חיים, 24/07/06 15:34

      על המצב הרוחני הירוד של המדינה אין צורך להאריך..

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי גם את מ''ס הטוקבק שקיבלת גוש

      g, 24/07/06 16:55

      13 מ''ס חזק אין עוד מלבדו
      מלך מלכי המלכים.......

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון כמו שהציל אותנו בשואה?

      חילוני מוצהר, 24/07/06 18:38

      זה אותו קדוש ברוך הוא שהסתכל איך הורגים שישה מליון יהודים בהם שני מליון יהודים? לדבר הזה אתה מתפלל? טיפש.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    חיילי צה''ל ינצחו במאבק הצודק נגד חיזבלה

    נעמה, 24/07/06 14:08

    חיילי צה''ל ינצחו במאבק הצודק נגד חיזבלה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    delete the location

    david, 24/07/06 14:06

    why you keep reporting about the location time after time idiots?

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא מבינה את שיתוף הפעולה הזה (ל''ת)

      לא מבינה, 24/07/06 16:18

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הצבא נחלש. יכולת ההרתעה נחלשה גם (ל''ת)

    דוקטור אש, 24/07/06 14:01

    הגב לתגובה זו

    • דביל, בכל מלחמה יש אבדות

      איתי, 24/07/06 14:30

      מה שחשוב זו התוצאה בסוף ואנחנו ננצח

      הגב לתגובה זו

    • אתה נחלש, דפוק

      קח פרוזק, 24/07/06 14:42

      למה אתה משליך על הצבא? מתי במלחמה אין נפגעים?
      חשבת פעם שבפיגוע אחד בתל אביב יש יותר נפגעים משבועים של לחימה בצפון?? או שחשיבה איננה באופציות הדכאוניות שלך

      הגב לתגובה זו

      • 3,000 חיזבלונים עושים לנו בית ספר

        דוקטור אש, 24/07/06 16:14

        וזאת אחרי ש-500 חיזבלונים גירשו
        אותנו מלבנון.
        נערי חמאס חוטפים לנו חייל בפעולת
        קומנדו נועזת.
        הצבא נחלש וכך גם יכולת ההרתעה שלנו.
        כל המתלהמים הם ילדים חסרי בינה.

        הגב לתגובה זו

        • אתה לא יודע מה זה בית ספר

          תיש, 25/07/06 03:42

          במקרה שלך זה או מכללה איסלמית או ארון עץ להעברת גופות מחבלים.

          חסרי בינה = ערימה של פרימיטיבים שיהרסו את המדינה שלהם בשביל אירן ובשביל נקמה על מות בנו של מנהיגם העלוב.

          הגב לתגובה זו

    • איך אומרים דוקטור אש בערבית ? (ל''ת)

      זהירות מתחזה, 24/07/06 16:19

      הגב לתגובה זו

    • אש בידאק? (ל''ת)

      אחמד, 24/07/06 17:09

      הגב לתגובה זו

    • לך תזדין יה מניאק !!!

      ננצח אותכם, 24/07/06 18:32

      רק בגלל שצה''ל ניזהר לא לפגוע באזרחים !!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הילל- לא חייבים לאמר את כל מה שראית

    חיים, 24/07/06 13:59

    במיוחד לגבי מה שהמסוקים עשו .

    מי שמבין קצת יכול גם ממשפט אחד שאמרת ללמוד כמה דברים חשובים שיכולים להביא לפגיעה בחיילים שלנו .

    הגב לתגובה זו

    • אולי להפנות את הבקשה

      שואל, 24/07/06 15:07

      אולי להפנות את הבקשה הזו גם לעורך הכתבה?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    קויי מתח חשמל

    עובד, 24/07/06 13:59

    חלה עלייה משמעותית במתח:
    המסוק פגע בקו מתח על או עליון ?
    למה אין מערכת התראה במסוק על המצאות שדה חשמלי בקרבתו ?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כולי תפילה שברגע זה אף פלצן צבאי לא ינסה להעלות לנו את המוראל

    איציק, 24/07/06 13:57

    ויכריז שהמחסור בקטיושות היום זה לא בגלל קונדיליסה אלא בזכות צהל

    הגב לתגובה זו

    • אני מצטרפת לתפילתך (ל''ת)

      יעל, 24/07/06 14:33

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    Ma Kore kan ?

    ofir, 24/07/06 13:57

    i pray from the bottom of my heart to one above us , please protect and have our sons safe. don't forget to take out the jinks from our air force. to all the pilots out there keep your mind clear and focus on your target , it will not break us down !

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    דן חלוץ הביתה

    בן חנן, 24/07/06 13:50

    צהל נכשל במשימה. צהל לא היה מוכן למלחמה מול החיזבאללה. צהל נגרר למלחמה בגלל מחדל נורא של שלושה חיילים שנחטפו בגלל פאשלות אדירות של הצבא. צהל מפציץ בתים ריקים ובמשך חמישה ימים התקשה לכבוש כפרון קטן בדרום לבנון. חיזבאללה עושים לנו בית ספר. דן חלוץ, כמפקד חיל אויר לשעבר, לא מתאים לעמוד בראש צבא יבשה בעיקרו. תחת פיקודו הצבא מתגלה כצבא של ברדק. צבא כושל. צבא מפסיד. חלוץ לך מייד הביתה!!!

    הגב לתגובה זו

    • בחייך ? חשבת שמלחמה מנצחים ביומיים ובלי הרוגים?באיזה סרט אתה חי? (ל''ת)

      תחזיר לבלוקבסטר, 24/07/06 14:06

      הגב לתגובה זו

    • בצער וביגון נאלצת להסכים איתך (ל''ת)

      טל, 24/07/06 14:16

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל- 5

      סיגלית, 24/07/06 14:16

      אתה צריך להתבייש. במקום לעודד ולחזק את הצבא ומפקדיו, זה מה שיש לך לומר. אתה נמצא במקום בטוח אז מה אכפת לך מהעם היושב בצפון ומהחיילים שלנו שעושים עבודת קודש.

      הגב לתגובה זו

      • סילית,את החיילים חייבים לעודד אבל, אם הראש לא מתאים חייבים להחליף

        SIMON, 25/07/06 10:25

        סיגלית,
        את מגנה על חלוץ שלא מתאים למלא את התפקיד.הבחירה מלכתחילה היתה שגויה.
        אפשר לתקן זאת היום רק ע''י פיטוריו של חלוץ.

        הגב לתגובה זו

    • מחר תענית ציבור ותפילה לניסים והצלה

      מחר תענית ציבור, 24/07/06 14:34

      אכן, עושה רושם שצהל לא היה מוכן למלחמה הזאת. מדי הרבה זמן שהמפקדים שלנו התעלמו מעובדות בשטח,ומהיכולות של האויב.
      אנו שולחים את בננו למלחמה אבל גם מתפללים שלא יפגעו מטעויות של ''כוחותינו''.חייבים להתחזקמ בחינה רוחנית כי אין על מי לסמוך אלא רק על אבינו שבשמיים שילחם בשבילנו ויצילנו. יש מחר תענית ציבור וצום ותפילה ליד הכתל אז בואו כולנו ונתאחד בתפילה לבורא עולם שירחם ויציל.אמן.תהילים כ' וקכ''א.

      הגב לתגובה זו

      • שום תפילות. רק צהל יעזור!!! (ל''ת)

        חשין, 24/07/06 16:52

        הגב לתגובה זו

    • בעיות כאלה התגלו תמיד- גם בנצחונות

      הכי, 24/07/06 14:34

      תקלות מבצעיות היו ויהיו תמיד, במיוחד כאשר הפעילות כה אינטנסיבית. זה קרה בכל מבצע ובכל מלחמה, כולל הפצצות של חה''א על כוחותינו ביום כיפור או בשל''ג, קרב בין קורס קציני שריון וקורס מפקדי טנקים בשל''ג ואפילו הצניחה ההירואית במיתלה, שעל כמה ארועים במהלכה היו היום מעיפים קצינים חופשי. ככה זה במלחמה. צריך לחקור כדי שלא יחזור על עצמו אבל לזכור שדברים קרו וייקרו. את הנקודות סופרים בסוף, כולל את הראש של נסראללה.

      הגב לתגובה זו

    • חוצפן ומטומטם

      רינת מהצפון, 24/07/06 14:39

      מה יהיה עם החוכמולוגים מהמרכז, שיש להם את החוצפה להעיר על פעילויות צה''ל, שיוצאים לשתות קפה ומבלים בפאבים... וגם הולכים להפגנות של שמאלנים... אולי אם הם יהיו יום בממ''ד בלי הבית קפה השכונתי - הם ידעו להעריך את החיילים והצבא שמגן עליהם... אבל הם יותר עסוקים בשטויות..

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל נחשל???

      קח גם אתה פרוזק, 24/07/06 14:45

      למה? משום שיש תאונות מטוסים???
      אם צהל נחשל איך זה שהטרוריסטים אל נמצאים פיזית בקרית שמונה אלא צה''ל פועל בעומק השטח? אם צהל נחשל מדוע המראות של מגורי הטרוריסטים הרבה יורתגרועים מהמראות שאצלנו? האם אצלנו נפגע כביש? גשר?
      אולי ההערכות שלך היו שאפשר בזנג לחסל האת החיזבללה. אז טעית, ראה זה ככשלון עצמי. אבל אל לשליך על צהל.

      הגב לתגובה זו

    • צהל לא נחשל ולא נכשל

      הרגעה, 24/07/06 14:46

      לא טעות.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים לצערי - הצבא נחשל

        ערן ליכטמן, 24/07/06 15:56

        אריק שרון הפך את צהל לצבא אימפוטנטי. במשך שש שנים ישבנו מנגד ונתנו לחיזאללה להתחזק להתאמן להתחמש ולהתכונן ליום הקרב נגדנו. אנחנו ישבנו בשקט ולא עשינו כלום. הצבא יצא למלחמה לא מוכן. נגרר אליה במקרה רק בגלל חטיפת החיילים. מסכים מאוד עם חמש. הצבא עד עכשיו הוא כשלון אחד גדול. לא מצליחיםלהתגבר על החיזבאללה. מפציצים בתים ריקים. שיא ההשגים שלנו עד עכשיו שתפסנו שני פעילי חיזבאללה בשבי. בושה לאן שצהל הגיע. חלק גדול בכך יש למתנחלים ולתומכיהם שחרפו גידפו ופגעו בצבא בשנים האחרונות.

        הגב לתגובה זו

    • הראש לא במילחמות

      יצחק, 24/07/06 16:21

      כמו בעולם המערבי הצעירים הישראלים ראשם בעיניני שלום ליסתובב בעולם לבלות להנות ולאהוב .לעומתם אויבינו המוסלמים ימח שימם וזיכרם יאבד ! חושבים יום וליליה אך ורק איך להשמיד אותנו ושום דבר אחר לא מעניין אותם. לכן יתרונם בשדה הקרב ניכר. רק מילחמת עולם שלישית נגד האיסלאם שבו תבוא תציל אותנו מהכלבים האלה

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אין מנוחה לטייסי ח''הא

    שמעון 101, 24/07/06 13:48

    8 שעות לא מספקות את מר חלוץ?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ה' ירחם ויציל את חיילי צה''ל העומדים על משמר ארצנו . (ל''ת)

    רחמנא לצלן, 24/07/06 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לאמריקאים בעירק נפלו מלא אפצ'ים, כנראה שלמסוק הזה יש תקלות טכניות (ל''ת)

    רבות, 24/07/06 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל יום יש מצוקה לעם היהודי במלחמה הזאת (ל''ת)

    עמאד, 24/07/06 13:44

    הגב לתגובה זו

    • לשני העמים יש מצוקה

      דנה, 24/07/06 14:43

      עזוב את הנקם, עמאד. חבל. ליהודים יש מצוקה, נכון. לערבים יש מצוקה. נכון. שני עמים קשי עורף שלא מסוגלים לסלוח אחד לשני. חבל. אני רואה את הסבל שלך, תראה אתה את שלי, ובוא נתחיל לדבר ולסלוח.

      הגב לתגובה זו

      • דנה תביני טוב שהעם שלך לא מוותר

        עמאד, 24/07/06 14:56

        נאסראללה רוצה רק החלפת אסירים

        הגב לתגובה זו

        • אתה אומר ''העם שלך''. אז לאיזה עם אתה שייך? (ל''ת)

          שוקור, 24/07/06 15:35

          הגב לתגובה זו

          • איזה עם

            חיים, 24/07/06 16:47

            בארץ ישראל אמוור להיות רק עם
            אחד מוצהר.
            מה שטנו חוזים עכשו היא תולדה של עם שלא הפנים זאת.
            עם שרב הארצות אינו מכירות בגבולותיו ובודאי שלא בבירתו לא זקוק למדינה.
            זנ החטא הקדמון ועל זה עד נשלם ביוקר, זאת רק ההתחלה

            הגב לתגובה זו

            • קטן אמונה שכמותך. (ל''ת)

              אנחנו, 25/07/06 03:37

              הגב לתגובה זו

        • לא מוותר? החלפת אסירים?

          על מה אתה, 25/07/06 03:36

          בטח בגלל זה הוא מתחפר כבר 6 שנים ומכין עצמו למלחמה.

          נאסראללה הנשלח על ידי אירן ומחפש נקמה על מות בנו,הבהיר בדיוק את מטרותיו מעל כל במה שניתנה לו - הוא נלחם את הג'יהאד שלו להשמדת ישראל.
          זה לא יצליח לו - אנחנו עם שרגיל למצוקה כבר 5000 שנה.

          רק בשלום זה יילך לכם - בכוח -אנחנו תמיד ננצח עמאד.

          הגב לתגובה זו

    • בע''ה נצא מחוזקים כשידנו על העליונה (ל''ת)

      למורת רוחך, 24/07/06 14:46

      הגב לתגובה זו

    • חיזבאללה דיווח שטויות ראיתי ברשת ZBF עשרות גופות ,חיסבאלה מפשיט מהם

      Achmad, 24/07/06 17:13

      חיזבאללה דיווח שטויות ראיתי ברשת ZBF עשרות גופות ,חיסבאלה מפשיט מהם את ''המדים'' וטוען שאלו ''אזרחים''!.. עד יום ראשון בלילה על שלושה בלבד מכוחותיו שנהרגו.שטויות ראיתי ברשת ZBF עשרות גופות ,חיסבאלה מפשיט מהם את ''המדים'' וטוען שאלו ''אזרחים''!..ט

      הגב לתגובה זו

    • נסרלה רוצה לשרוף את הצפון-ובינתיים נשרפת צור

      נעמן, 24/07/06 19:58

      חבל חבל על ה''גיבורים'' של חיזבלה.
      הנהרגים יום יום בממלחמה מול צה''ל הצודק

      הגב לתגובה זו

      • ההההה הההה הההה איזה מסכן אתה נעמן (ל''ת)

        VV---------))(), 24/07/06 21:54

        הגב לתגובה זו

    • לעמאד

      יעקב, 24/07/06 20:15

      אז למה יש לו טילים ארוכי טבח

      הגב לתגובה זו