• 71.

    מלחמת לבנון השניה

    אמיר סקראן, 28/07/07 22:11

    זה גולאני זה לא סתאם וגם צלחנים

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חלוץ, הדברת שלך מיותרת. כדאי לקרוא

    משה, 25/07/06 09:29

    חלוץ, תפקידך הוא להביא להישגים צבאיים ולא לדאוג להישגים המדיניים של הפוליטיקאים.
    ככל שתרבה בדיבורים יתמעטו המעשים.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    חלוץ, בנחישות ורגישות - תסתום כבר! (ל''ת)

    ותתחיל לתפקד!, 24/07/06 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אוגדה 91 - כל הכבוד!! יישר כח!!! אני מפרגן (ל''ת)

    אייל, 24/07/06 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    נסראלה גבר חלוץ זבל (ל''ת)

    זעם, 24/07/06 21:50

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    חבל שהרמטכ''ל לא מבין מה שיודע כל טוקבקיסט ממוצע: תפקיד הצבא לנצח ! (ל''ת)

    טוקבקיסט, 24/07/06 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זו מלחמה של פרסים בפרסים

    דורון, 24/07/06 20:45

    חיזבאללה נתמך ע''י איראן והרמטכ''ל שלנו ממוצא איראני.
    אז בואו לא נתערב וניתן להם לריב

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ בושה לגזע הפרסי (ל''ת)

      נעמה השפויה, 24/07/06 21:51

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    ''הרמטכ''ל כי תפקיד הצבא הוא לספק נקודת התחלה טובה למהלך מדיני''

    Avi Ecudor, 24/07/06 20:32

    התפקיד שלכם הוא שהחזית לא תהיה לעולם שוב בעורף והתפקיד של החיילים להגן על העורף ולא על העורף להגן על הצבא!
    התפקיד שלכם להיות צבא הגנה לישראל ולא צבא הכנה לפלסטין.
    התפקיד שלכם להלחם באויבים ולא להלחם ביהודיםולעשות ניקוי אתני ולא לתת לחיילים ציונים לשבח על ניקוי אתני ליהודים.
    התפקיד שלכם זה להרחיב את ישראל בכדי שמדינאים יישבו יהודים במקומות כמו סוריה של היום ישראל של מחר.
    התפקיד שלכם לעשות טרנספר לערבים ולא ליהודים ולהביא למדינת יהודים ולא שתי מדינות פלסטין וישרפלסטין לערבים.
    התפקיד שלכם לא להוציא את חיזבאלה מלבנון אלא לכבוש את סוריה ושמה שישאר ממנה יתן פקודה ויוציא את חיזבאלה מלבנון למה שנשאר משרידי סוריה.
    טוב, לנאום הבא של הרמטכ''ל שידע מה התפקיד של צה''ל אולי.

    הגב לתגובה זו

    • בהבל פה

      יודה, 24/07/06 22:44

      מאיזה מצע לאומי/דתי/מדיני/דמיוני אתה מצטט? ''סוריה הום ישראל מחר''? אולי תורכיה ועירק מחרתיים? אנו נראה לאמריקאים איך לכבוש וליישב יהודים (שוב) בסורא, נהרדע, פומבדיתא! כמי שהיה ''בדרך לדמשק'' ב73 עד ש''נתקע קצת'' לפני הלג'ה אניממליץבחום לצרף אותך מייד לאג''ם , צריך מוח כמוך שמבין שרק בתחבולות נעשה מלחמה, אהבל מהביל

      הגב לתגובה זו

      • שאל את האמריקאים על

        Avi Ecuador, 25/07/06 06:15

        קליפורניה, ניומקסיקו אריזונה וטקסס ועל חתימת גנרל אמריקאי על חוזה שלום בשערי דמשק, סליחה, מקסיקוסיטי.
        הייתי מסביר לך עוד אבל איבדת כמה פיוזים במה שיש לך על הכתף, תרגע אידיוטת אני לא הבעיה של שמוק כמוך
        קרא על הבעיה שלך ושל כאלה שסומכים שבנם נמצא תחת פיקוד של אידיוט:
        http://news.walla.co.il/?w=/2907/935749
        יום חמישי, 6 ביולי 2006, 9:44 מאת: אלוף בן הארץ


        הגב לתגובה זו

  • 63.

    אם לאמיר פרץ התאים להיות שר ביטחון...

    מאיר. פ, 24/07/06 19:36

    אז לדן חלוץ באלף מונים יתאים להיות
    ראש ועד העובדים.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חלוץ עזוב אותו הוא בסה''כ מוסלמי מפגר...

    אבי 56, 24/07/06 19:32

    אתה גבר .....אני בטוח שכן....
    תוריד לכלב פצצה של טון על הראש בנאום הבא ..
    כך ידעו אוייבנו מבית ומחוץ מה גורלו של זה הרוצה להשמיד את עם ישראל ..
    ומה עתיד סייעניו כאן אצלנו במדינת ישראל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שב בשקט

    אליס, 24/07/06 19:13

    ... שב בשקט ותפסיק לקשקש. ככה זה שהחונטות הביטחוניות שולטות במדינה ומכתיבות את האגנדה שלה. לא רק שהצבא אינו מספק את ''הסחורה'', אלא מסבך אותנו בצרות... הלא המלחמות הן סלע קיומן...הגיע הזמן לקצץ באופן משמעותי בתקציב הבטחון ע''מ לרסן את הצבא., ולהעביר את ניהול המדינה לדרג המדיני אזרחי פרופר! אין מלחמות צודקות, יש מנהיגים עם הרבה אגו וטיפשות שגורמים רק להרס ולאובדן. ואתם התקשורת, תתביישו, הפכתם למשתפ''ים עם המונטה והדרג המדיני. איפה ההגינות, איפה היושרה?!...

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    צבא תפקידו לנצח ולהכניע את האוייב ולא לייצור תנאים (ל''ת)

    לך לעבוד, 24/07/06 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    54 צודק!!! חסן זבאאללה צריך לדבר מגן עדן! (ל''ת)

    ישראל, 24/07/06 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    צבא צריך להילחם במלא המרץ והכוח והקרקע (ל''ת)

    עמנואל, 24/07/06 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אני מאוכזב מהצבא שלנו או שיש לי ציפיות יתר (ל''ת)

    עמנואל, 24/07/06 16:50

    הגב לתגובה זו

    • בטח אתה רביב דרוקר......פחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      מוש, 24/07/06 22:21

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    סליחה, זה לא תפקיד הצבא לספק נק, התחלה ....... (ל''ת)

    עמנואל, 24/07/06 16:49

    הגב לתגובה זו

    • בטח אלון בן דוד.... פחחחחחחחחח (ל''ת)

      עופר, 24/07/06 22:21

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אחרי דברי הרמטכ''ל אני מתחיל לדאוג.... (ל''ת)

    עמנואל, 24/07/06 16:47

    הגב לתגובה זו

    • בטח עימנואל רוזן.... חה חה חה (ל''ת)

      מוש, 24/07/06 22:20

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לכנס מסיבת כיתונאים ולהכריז שכל נפילה של קטיושה בישראל (ל''ת)

    נוריד רובע, 24/07/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ריטוקיה ריקה מתוכן. הרמטכ''ל שכח את תפקידו.

    כבשהמשיבה לגנרל, 24/07/06 16:02

    חלוץ לא אמור ''לתת לדרג המדיני, נקודת זינוק טובה יותר לניהול מו''מ''. דברי הרמטכ''ל מהווים הורדה מודעת של דרגת האחריות של הדרג הצבאי למצב, לאחר שהדרג הצבאי שבאחריותו-מתקשה לתפקד בלשון המעטה. תפקידו של צבא, הוא, להביס את האוייב ולתת פתרון צבאי כולל למצב (גם אם הדרג המדיני יחליט בנק' זמן כלשהי להפסיק היוזמה הצבאית ולהופכה למדינית). כל דבר פחות מזה הוא בגדר בריחה מאחריות. לאור תפקודו הלקוי של מר חלוץ במערכה האחרונה ולאור דבריו אלו, אולי ראוי לו לדרג המדיני שישקול לשחרר את מר חלוץ מן האחריות שהוא כה מתקשה להתמודד עמה.

    הגב לתגובה זו

    • גם לממונה עליו קשה לתפקד.

      מאיר.פ, 24/07/06 19:53

      חבל שדברייך כל כך נכונים.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    חלוץ בוא אני הזכיר לך את ייעוד צה''ל

    מני, 24/07/06 15:52

    1) להגן על קיומה של מדינת ישראל, שלמותה ריבונותה ושלום תושביה, לסכל את מאמצי האוייב את אורח החיים התקין בה.*
    לא כתוב שום דבר על ''תפקיד הצבא הוא לספק נקודת התחלה טובה למהלך מדיני''

    אז אנא התחל להתנהג כרמטכ''ל ולא כפוליטקאי, יש לנו מספיק מהם.


    *מתוך ייעוד צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    זה ברור. רמטכל כזה לא מסוגל לנצח.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    @#@#@#@#@, 24/07/06 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מוטב לרמטכ''ל היהיר ושבע הכשלונות לדאוג לשלום חייליו במקום להראות '' (ל''ת)

    חח, 24/07/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מהר לגמור את המלחמה. יש יהודים ביו''ש שצריך לפנות (ל''ת)

    השוטר ניסו, 24/07/06 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לאהוב ולחזק אחד את השני. זה הכי חשוב כרגע ותמיד (ל''ת)

    רננה, 24/07/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שהמוסד יגייס סוכנים בצמרת החיזבאללה,רק ככה האירגון יתפרק (ל''ת)

    חובה לפרסם, 24/07/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    להפוך את דרום לבנון לפראק היורה!!!

    אור, 24/07/06 15:17

    לרכז את כל המתונים במספר כפרים
    ןלהרוס את כל השאר

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מי שלא הגן על שדרות אין לצפות ממנו

    רמי, 24/07/06 15:16

    שיגן על ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חלוץ ,שקול גם אתה מילים (ל''ת)

    אא, 24/07/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עד הנאום הבא...

    לבנוני, 24/07/06 15:15

    עד הנאום הבא של נסראללה אלוהים גדול... עזוב אותך מנאומו הבא של נסראללה ותן תשובות להוריהם של 4-5 חיילים ישראלים שנופלים מדי יום...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זאת הפעם השנייה שיראל הולכת להפסיד במלחמה!

    גד, 24/07/06 15:14

    הפעם הראשונה הייתה לפני 6 שנים

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיה בטוח כל כך (ל''ת)

      אורי, 24/07/06 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    זה הרמטכ''ל שלנו? פאדיחות!! (ל''ת)

    אריה, 24/07/06 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הרמטכל הכי דברן חבל שלא לעניין (ל''ת)

    מאוכזב, 24/07/06 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    היותך שמאלנית לא מכשיר אותך לדבר שטויות. (ל''ת)

    מוטי, 24/07/06 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נאסראללה פוחד מקורי העכביש

    א, 24/07/06 15:01

    מה קרה גמד?
    להיכן נעלמה ההתלהמות והציניות שלך?
    ממה אתה פוחד?
    קורי העכביש התגלו כקורי פלדה. אל תחשוש אותך נחסל מאוחר יותר, בנתיים נפרק לך חלק גדול מהיכולות בדרום לבנון, לאט לאט, ולא נרוץ כפי שאתה רוצה, אנחנו לא ערבים אנחנו עם חכם.

    לסיום יש לי בשורה טובה עבורך יש סיכוי גבוה שבמהל השנה הקרובה תפגש עם בנך הבכור ותתאחד איתו אמן כן יהי רצון.

    הגב לתגובה זו

    • אמן אמן אמן (ל''ת)

      עידי, 24/07/06 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לצאת מיד מלבנון!

    שמאלנית., 24/07/06 14:56

    כמה הרס ופשעים נגד האנושות אנחנו יכולים לעשות? כמה הרג?
    לשפוט את כל הקצינים שיורים והורגים אזרחים לבנונים חפים מפשע!
    במקבלי לצאת מעזה ולתת לפלסטינאים הכבושים והמסכנים לנשום קצת!
    אני גרה בת''א וכיף לי והם מסכנים...
    אורי אבנרי לשלטון!

    הגב לתגובה זו

    • כן, כן, כן.... שתקי! (ל''ת)

      משה, 24/07/06 15:02

      הגב לתגובה זו

    • תסתמי כבר ת'פה שלך מה את מבינה בכלל

      שרון, 24/07/06 15:19

      כמה הרס?=כמה שיותר הרס מה עוד
      את גרה בתל אביב אם היה נופל לידיך קטיושה אחת לא 10 כמו שאצלי את לא היית מעיזה לציץ פה טיפשה אחת לשפוט אותך לתליה את בוגדת במדינה שלך נראה אותך קמה בבוקר וכל הבית שלך מלא רסיסים נראה אותך אז מה התגובה שלך טיפשה אחת סתומה בראש

      הגב לתגובה זו

    • הלו את בסדר ????? (ל''ת)

      שמאל שפוי, 24/07/06 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    איך ידעתי אהההה???

    שרון, 24/07/06 14:56

    נסראלה וואלה אתה עוד תשקול לא רק מילים אתה תתהפך אתה לא מאמין למה שצה''ל עשה לך שם במדינה צא החוצה גבר ותראה חכו חכו חברה צה''ל עוד לא עשה כלום זה שאנחנו במראון ארס או בבינת ג'בל זה לא אומר שצה''ל עושה אבל אני יגיד לכם צה''ל עושה מה שאתם לא חולמים וזה אני לא יכול להגיד פה מה כן יש לנו שבויים לבננונים כן וגם אנשי חיזבאלה מלא כן צה''ל עובד קשה ויש סיכוי גדול מאד שיגמר המבצע אתם לא יודעים כן צה''ל עשה המון המון הוא לוחם בהם חבל''ז הוא מפציץ הוא כובש מטרות אסטרטגיות אין לו זמן השעון מטקטק אבל אין על צה''ל זה הצלחה בלתי רגילה מה שצה''ל עושה הם לא חולמים עדיין מה אנחנו עושים יש לחיזבלאה הפתעות?חח הם ממש מצחיקים אותנו בינתיים אנחנו רואים למי יש הפתעות למי בדיוק לנסראלה יש למי יש לגירילה הזאת ?אין להם חוץ מפה שמדבר כמו חול ואין מה לאכול

    הגב לתגובה זו

    • נכון אתה ממש יודע אין מה להגיד (ל''ת)

      אבי, 24/07/06 15:13

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    המלחמה הכי מוסרית של ישראל-מי שחושב להלחם בנו שיחשוב פעמים

    גדעון לוי, 24/07/06 14:51

    חיפה המופגזת מחכה לתשובה מוחצת. נסרלה אים לשרוף את הצפון - ומי שסובלים הם השיעים המדוכאים עלי אדמות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בא לי להקיא

    אכ, 24/07/06 14:47

    כאשר אני שומע את הטיפש ש''הכין את צה''ל'' למלחמה מתנהג באותה רמה כמו נסראללה. אני מקווה שהועדה שתקום אחרי המלחמה תעשה איתו כפי שעשתה ועדת אגרנט עם דוד אלעזר.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כול הכבוד !!! (ל''ת)

    ימני קיצוני, 24/07/06 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    להורות לכל אנשי הצבא לא להתראיין - ורק דוברת צה''ל יכולה לדבר עם התק (ל''ת)

    טימטום!, 24/07/06 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    צבא נועד לנצח בקרב

    זאב, 24/07/06 14:08

    ל צבא תפקיד לנצח בקרב ולמלא משימותיו לשמור על חיי אזרחי המדינה בגבולותיה..
    תפקיד הממשלה להנהיג, לקיים מו''מ בכדי להשיג מטרות המדינה.
    אם הרמטכ''ל חושב שתפקיד הצבא להביא למצב מדיני משופר הרי שיש לחזור ולשננן לרמטכ''ל את המטרות והמשימות של הצבא.
    למצבנו הנוכחי בזירות המלחמה הנוכחיות הגענו כי ראשי הצבא הביעו דעה כי לטירור המופעל נגד אזרחי מדינת ישראל יש רק פתרון מדיני, והמשיכו להוביל צבא לפעילויות
    בשירות פוליטיקאים שתכליתם היה לשמור על ''אתרוגים'' ולא על חיי אזרחים.
    ''ברגישות ובנחישות'' לך הביתה רא''ל דן חלוץ שנחל כשלון חרוץ.

    הגב לתגובה זו

    • זאב -אתה צודק

      אא, 24/07/06 14:55

      גם אותי לימדו בבה''ד 1 שתפקיד הצבא הוא לנצח במלחמה. אבל כנראה שחלוץ לא מכיר את זה. בשבילו מטרת הצבא היא להקפיץ את הרמטכ''ל לפוליטיקה.

      הגב לתגובה זו

      • לפי תוצאותיו במלחמה והתרשמות העם ממנו

        מאיר. פ, 24/07/06 20:00

        עדיף לו לא להגיש את מועמדותו לפוליטיקה.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    צריך להדיח את הרמטכל

    בן חנן, 24/07/06 13:43

    צהל מתגלה כצבא כושל, מסורבל, פשלונרי. אם לא חטיפת שני החיילים בצפון וחטיפת גלעד שליט בדרום, כתוצאה ממחדלים זועקים לשמיים של הצבא, לא היינו היום בכלל במלחמה הזאת. מתברר שצהל לא היה מוכן למלחמה בחיזבאללה, אין לו מודיעין, חיזבאללה עושה צחוק מצהל ומחזיק מולו מעמד כפי שהויאטקונג החזיק מעמד מול האמריקאים. לצהל אין תוכניות. רמטכל מחיל האויר לא מתאים לנהל צבא יבשה. צריך לעשות ועדת חקירה על הכשלונות של הצבא שלוקח לו ארבעה ימים להשתלט על כפר קטנצ'יק ואחר כך להציג את זה כגדול השגי צהל בכל הדורות.
    חלוץ לך הביתה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יוחזר בוגי יעלון לאלתר!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    זאב, 24/07/06 13:40

    הגב לתגובה זו

    • למה? (ל''ת)

      יושב נבוכדנצר, 24/07/06 13:55

      הגב לתגובה זו

    • הוא הכין את צה''ל תגובה ל 30 (ל''ת)

      כבשה, 24/07/06 14:11

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    נסראללה הוא ארכי-טרוריסט, והוא צריך למות. נקודה.

    צדק צדק תרדוף, 24/07/06 13:39

    מה מטרת הדיבורים האלה על ''נסראללה כמנהיג מפלגה''...היינו כבר בסרט הזה, והוא נגמר רע מאוד.

    כנראה שחלוץ, רמטכ''ל הגירוש מגוש קטיף, מתכוון לעשות לנסראללה את מה שרבין, פרס, ברק ושרון עשו לערפאת - כלומר, לתת לו חסינות מתוקף הפיכתו מרב מחבלים לפוליטיקאי.

    חלוץ עוד יתן לנסראללה פרס נובל לשלום...

    ובעניין אחר, אינני מבין מדוע מכניסים כוחות חי''ר לדרום לבנון במלחמה עין לעין עם המטורפים האלה, בטח שלא בשלב כל כך מוקדם בטרם נעשה ריכוך מאסיבי בהרבה מן האוויר. בשביל מה יש לנו את חיל האוויר הטוב בעולם? צריך להפציץ מן האוויר יום ולילה, במשך חודשים, לפני שמכניסים חיילי חי''ר לשטח (מלבד סיירות וכוחות מיוחדים). האמריקאים הפציצו חודשים כל דבר שזז בעירק לפני שהכניסו כוחות רגליים. כנראה ששוב צה''ל חושב על טובת אזרחי האויב, לפני שהוא חושב על טובת אזרחי ישראל.

    למה לוקח שבוע לכבוש 2 כפרים? מה קורה כאן? מטוסים, תותחנים, שיריון...שבוע?!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ארה''ב משכה בשבילנו זמן ובמקום

    י, 24/07/06 13:37

    להכות חזק ומהר בלי להתחשב בדעת עולם שגם ככה תגיד שאנחנו תוקפנים, עשו חצי מלחמה פחדו לפלוש כמו שצריך ולא נותנים לצבא לנצח עוד מעט נגמר הזמן ועדיין פרץ הורס

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אם היינו נלחמים בשיא הכח מההתחלה

    ל, 24/07/06 13:32

    ולא בהדרגה ובשלבים ורק בהתאם להסלמת האויב ובמבצעים מוגבלים שפרץ כופה על צהל בניגוד לדעת הגנרלים המומחים בביטחון - אז היה אפשר לקצר - אי אפשר מצד אחד לעקב ולהגביל ומצד שני לקצר. אם רוצים לקצר צריך להכנס בהם בשיא הכח (או יותר נכון היה צריך בלשון עבר) לא לפחד לפלוש ולא להתנצל ולא להתעלם מצידון וממעוזות המחבלים - ואז הכל יכל להיות מהר. אם עושים חצי מלחמה זה גם לא מהר גם לא יעיל וגם יש יותר קורבנות לשני הצדדים. איזה מן ממשלה עלובה מפחדת להגן על העם - מתנצלת ומסבריה שהיא לא פולשת ח''ו מגבילה את צהל חוצפה וכל הזמן פרס מתראיין בחו''ל ששום דבר לא אשמת לבנון זה לא הזמן להגן על אחרים אתה עוזר להם להראות מסכנים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תזמורת בטיטניק ניגן על סיפון עד רגע האחרון...

    LUBER, 24/07/06 13:26

    הפוליטיקאים שלנו דומים להם במשהוא.לא עוזבים את השיר החביב,למרות שספינה שלהם טובעת.
    אתם לא מבינים,שזמן שלכם אזל ועוד מעט בא דור חדש,שיטפל בנזקים,שעשיתם?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חלוץ ברברן וגרם לנזק עצום לישראל

    אורן, 24/07/06 13:26

    במילותיו ''נחזיר את השעון בלבנון 20 שנה אחורה'' הוכיח חלוץ לעולם שישראל רוצה להתנקם בלבנונים ולא בחיזבאללה. אחר כך אמר שעל כל קטיושה יהרוס 20 בתים. איזה מין בנאדם ברברי? ולא לשכוח שכאשר הוא מפציץ בית עם אזרחים בעזה הוא מרגיש דפיקה קטנה בכנף. הרמטכ''ל הכי פחות מוסרי שהיה אי פעם לישראל!

    הגב לתגובה זו

    • לטיפש שמעליי, זה בדיוק מה שהוא צריך לעשות

      יותם, 24/07/06 15:19

      בכדי להגן על טיפשים מרושעים כמוך.

      הגב לתגובה זו

      • גם בחרת בפרץ לשר ביטחון וגם מגן על חלוץ? (ל''ת)

        קטגור., 24/07/06 20:04

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    הגיע הזמן שהצבע ילחם וישתוק!!! השאירו את הדיבורים למדינאים!!! (ל''ת)

    ישראלה, 24/07/06 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רגע לפני ועדת חקירה ממלכתית- איך יש לו את החוצפה להמשיך לאיים

    איציק, 24/07/06 13:16

    כשהוא הפקיר את העורף ועכשיו תושבי מטולה צריכים להתפנות. בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

    • הפקרת העורף שייכת לברק ושרון

      יוש, 24/07/06 14:23

      בשש השנים שעברו מאז יצאנו מלבנון, החיזבאללה הצטייד באמצעי לחימה אבל גם דאג להתבצר ולבנות בונקרים קשים לפיצוח. אצלנו לעומת זאת, להגנת העורף לא נמצאו 40 מיליון שדולר בשנה, אשר לפי עמוס ירון, מנכ''ל משרד הבטחון לשעבר, צריך היה להקציב לצורך המשך פיתוח מערכת נאוטילוס.
      המקלטים לא היו מוכנים, בחלקם לא ידעו אצל מי המםתח, מוסדות ציבור אינם ממוגנים והעורף פשוט חשוף. אבל, זה לא דן חלוץ, אלה קודמיו בתפקידי רמטכ''ל, שר בטחון וראש ממשלה.

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט ממשיך את הפקרת העורף!

        ד.ח, 24/07/06 14:50

        ועוד הרבה כתבים עוזרים לו בזה שתומכים בהתכנסות!
        ראו מה עשתה לנו הבריחה מלבנון וההנתקות מגוף קטיף ? שבמקרה עוד כשבוע יהיה שנה להינתקות, ואולי לא במקרה שמענו אתמול על מצבו של שרון שהדרדר, האם זה לא מסמל משהו? האם לא צריך לעשות חושבים ולהאט את ההרס העצמי/מדיני?

        הגב לתגובה זו

      • חלוץ ביקש צבא קטן ואיכותי, אני לא רואה איך

        איציק, 24/07/06 15:20

        מערכות הגנה ויהיו המשוכללות ביותר היו מצליחות להציל את הכיכר המרכזית בשכונה שלי. תפסיקו את העבודה בעיניים. הצבא וחלוץ ביקשו זמן עד שכל הטילים של החזבאלה יגמרו, פשוט כך. במקום לגייס את הצבא ולמגר את האיום מיד. המגמה היתה לכתוש בתים רקים ובתקווה שהקטיושות יאזלו בלי לערב את הצבא רגלי, כך הופקר העורף כשהשיקול היה פגיעה באזרחים כדי לא לסכן חיילים. בושה וחרפה. האסון הלאומי הוא בגישה, ברעיון, לא בהרוגים עד עכשיו.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    אתה אמור להיות הרמטכ''ל

    למקרה ששכחת, 24/07/06 13:15

    מה השחצנות הזו? נכון להיום שבועיים למלחמה הנצחון עדיין מאתנו והלאה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הדרך היחידה לשלום - היא

    כ, 24/07/06 13:07

    כשעושים שלום ע''פ תורה, שמצב זה הוא בכל מקום ובכל זמן! ישנו פסק דין ‏ברור בתורה: ''נכרים שצרו . . יוצאים עליהם בכלי-זיין שמא ‏תפתח הארץ לפניהם''. היינו, שאם לא עושים שלום ע''פ תורה — לא רק שזה לא יועיל — אלא זה יזיק! ענינו של ‏‏''דיפלומט'' הוא שקר — ממילא כאשר חותם על נייר — אין הוא מקיים את מה שחתם, כי בא השטר השני ‏וביטל את הראשון. אף-על-פי-כן הערבים שיכולים להפר התחייבות חתומה וה''דיפלומטים'' ''יבינו'' אותם ‏‏— מכל מקום, אין הערבים חותמים עד שיקבלו הכל. כשהערבי רואה שהיהודים רפויים ‏הרי זה גורם לו לדרוש עוד ועוד דברים — מוכרחים לעמוד בתוקף! ''תוקף'' אין פירושו דיבורים, אלא ‏מעשים — בניה, התיישבות והתרחבות. גם על ההתחייבויות אי אפשר לסמוך — שהרי ראו מה אירע במדינת ‏טייואן, שארה''ב ביטלה בין רגע, את כל ההתחייבויות כלפיה. שמאורע זה אירע בהשגחה פרטית ‏ולרמז ליהודים מה סופן של ''התחייבויות'' . כל יום שעובר בו אנו לא חזקים במלחמה, ובו פרץ הפחדן מגביל את הצבא מפחית את הסיכוי ‏לכך, לכן יש להזדרז בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מזאת אומרת?ישאר חי?

    שמאלני-ציוני, 24/07/06 13:06

    אם יגיע כראש מפלגה ישאר חי!!!!!!
    ואם יגיע כראש אירגון טרור נתפוס אותו?חלוץ צא מהחלום!!!!!!צריך לחסל אותו גם ככה וגם ככה!!!!!!
    או ש.....................................
    אם הגמד האיראני יגיע לארץ..............
    גם תרצו לעשות איתו שלום?
    חלוץ השתגע!!!!!!את הרמטכ''ל הזה
    צריך להחליץ!!!!!!הוא חושב שאם נאסראללה יהפוך לפוליטיקאי אז
    יהיה אפשר לעשות איתו שלום?
    פשוט השתגו שם!!!!!
    תעיפו את חלוץ!!!!!

    נ.ב.-תודה רבה לך חלוץ שהזהרתה
    ועודדתה אותו-עכשיו הוא בטח יגיע!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מזאת אומרת?ישאר חי?

    שמאלני-ציוני, 24/07/06 13:06

    אם יגיע כראש מפלגה ישאר חי!!!!!!
    ואם יגיע כראש אירגון טרור נתפוס אותו?חלוץ צא מהחלום!!!!!!צריך לחסל אותו גם ככה וגם ככה!!!!!!
    או ש.....................................
    אם הגמד האיראני יגיע לארץ..............
    גם תרצו לעשות איתו שלום?
    חלוץ השתגע!!!!!!את הרמטכ''ל הזה
    צריך להחליץ!!!!!!הוא חושב שאם נאסראללה יהפוך לפוליטיקאי אז
    יהיה אפשר לעשות איתו שלום?
    פשוט השתגו שם!!!!!
    תעיפו את חלוץ!!!!!

    נ.ב.-תודה רבה לך חלוץ שהזהרתה
    ועודדתה אותו-עכשיו הוא בטח יגיע!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עזוב שטויות

    זאב, 24/07/06 13:06

    נאסרראלה עים מקסימום1000 לוחמים עושים לצהל בית ספר.מה יקרה אים סוריה תיכנס או אירן בטלויזיה מברברים 10 ימים ללא הפסקה כל המומחים למיניהם.רק ביבי יכול.תעשו אותו כבר ראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    נמאס מהשחצנות של דן חלוץ (ל''ת)

    ב.מני, 24/07/06 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מטחי הטענות של ערביי הגליל

    עמית ברק, 24/07/06 13:02

    מטחי הטענות של ערביי ישראל

    כאשר בנו הורי את ביתם בנצרת עילית לפני כעשרים וחמש שנה, הם חויבו לבנות מקלט על פי חוק, ואכן הם עשו כנדרש בחוק ובנו את המקלט שעלויות בנייתו היו גבוהות מאוד.

    החוק במדינת ישראל חל על כל אזרחיה היהודים והערבים, אך אי בנייתם של מקלטים בבתי הערבים מעיד שחוק זה אינו מבוצע ואינו נאכף במגזר הערבי: אולי כדי לחסוך בעלויות הכספיות הגבוהות, אולי מכיוון שהם משערים שאחיהם הערבים במדינות ערב לא יטווחו את היישובים הערביים ואולי מכיוון שכל נושא הבנייה וחוקיו מבוצע אצל הערבים שלא כנדרש וללא אכיפה. גם בניית מקלטים במוסדות ומקלטים ציבוריים לא מתבצעת בשל אי אכיפת החוק על ידי הרשויות המקומיות הערביות. מכאן שאין הצדקה לטענותיהם בנושא המקלטים.

    טענה נוספת שנשמעה מפי ערביי נצרת היא שלא ניתן היה לשמוע את האזעקה. דבר זה תמוה במקצת לאור התופעה הרווחת בשנים האחרונות: בדיוק בזמן צפירת יום הזיכרון בעת הטקס בנצרת עילית, נורים זיקוקי דינור ביישובים הערביים הסמוכים לנצרת. כלומר יש להניח ששומעים שם היטב את האזעקה. אגב, שום פעולה אינה נעשית כנגד ירי הזיקוקין הנרחב במגזר הערבי, אשר מבוצע ללא שום התייחסות לחוק כלשהו.

    חתונות רבות במגזר היהודי נדחו בהוראה של פיקוד העורף, אך במגזר הערבי המשיכו להיערך חתונות באין מפריע (במהלכן נורו זיקוקים שהדי התפוצצויותיהם נשמעו היטב בנצרת עילית, גם את המוזיקה אגב, שמענו היטב). הן נערכו ללא שום התייחסות להוראות צה''ל וללא שום אחריות אישית, בדיוק כפי שהתנהגו הערבים בנצרת לאחר נפילת הקטיושות בעיר: במקום למלא אחר ההוראות יצאו אלפים לרחובות, מי מתוך סקרנות ומי כדי להשמיע את טענותיו נגד המדינה וצה''ל.
    לא שמענו גינויים מצד ערביי ישראל על חטיפת החיילים ועל ההתקפה נגד ישראל בשטחה, שמענו רק טענות נגד צה''ל.

    ערביי ישראל לא נשמעים להוראות צה''ל, לא נשמעים לחוקי המדינה, לא מכבדים את חללי צה''ל בימי הזיכרון, מניפים את דגלי החיזבאללה בעצרות שהם מקיימים ביישובים ערביים, והיום הם מטיחים מטחי טענות ובקשות מצה''ל, אך בו בזמן הם מכריזים קבל עם ועדה שעל המדינה וצה''ל להפסיק את הלחימה בלבנון ללא כל התחשבות בחטופים ובכל הנוגע בכך.
    אין לי ספק שתגובת המדינה וצה''ל בימים אלה מרתיעה גם את ערביי ישראל שרואים ישראל נחושה,עם חזק ומאוחד, וקרוב לוודאי שאם היה נוהג כך ברק בספטמבר 2000, פרעות אוקטובר 2000 שבוצעו על ידי ערביי ישראל לא היו מתרחשות כלל.

    הגב לתגובה זו

    • A MUST read (ל''ת)

      BRUCE Alimighty, 24/07/06 13:32

      הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      מוטי, 24/07/06 13:55

      הגב לתגובה זו

    • נהנתי אתה צודק

      נהנתי אתה צודק, 24/07/06 22:38

      נהנתי אתה צודק

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד לצה''ל !! יש עח מי לסמוך !!!!

    אבי, 24/07/06 13:02

    צ

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רמטכ''ל הגירוש לא ינצח במלחמות

    מיכאל, 24/07/06 13:00

    נגד אויבי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חידה

    מיתולג, 24/07/06 12:59

    מה הקשר בין עכביש וחטא היהירות?ארכנה במיתולוגיה היוונית חטאה בהיבריס ואתנה הפכה אותה לעכביש הראשון.חלוץ ונאסרללה שניהם תחת השפעה פרסית ,יהירים במידה שווה.שניהם מחלקים צ'קים חסרי כיסוי על חשבון עמם.דרך אגב -קורי עכביש חזקים פי כמה מכבלי פלדה בעלי אותו שטח חתך.בדוק.נאסרללה שחלם להיות מוחמד המודרני יגמור בקרוב ויעלם מבמת ההיסטוריה ,לא על ידי צה''ל אלא עמו יזרוק אותו לפח.חלוץ שחלם להיות ראש הממשלה הפרסי הראשון הישווה את סיכוייו לאלה של מופז וקצב דהיננו סיכויים השואפים לאפס המוחלט.

    הגב לתגובה זו

    • האפס המוחלט

      עמית, 24/07/06 13:21

      האפס המוחלט הוא הטמפרטורה הנמוכה ביותר שחומר יכול להגיע אליה, והיא מינוס 273.15 מעלות צלזיוס, מינוס 459.67 מעלות פרנהייט ו-0 מעלות קלווין. המדען הבריטי, לורד קלווין קבע באופן תיאורטי בשנת 1848 כי לא תתכן טמפרטורה נמוכה מזו.

      הגב לתגובה זו

    • מדהים . (ל''ת)

      מצדיע למיתולוג, 24/07/06 13:27

      הגב לתגובה זו

    • מקווה שאתה טועה

      ריטה, 24/07/06 13:30

      יש לך המון ידע,רב תחומי .אני מקווה שאתה טועה אבל יש המון בדבריך.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    למי שבוחר רמטכ''ל עפ''י נחישות ורגישות

    יאיר ל, 24/07/06 12:56

    סופו שיקבל אטימות ורשעות.

    הצבא התאמן ונערך לפינוי אזרחי ישראל, מפקדיו נבחרו בהתאם, ולפיכך הצבא נמצא בלתי מוכן לטפל בהגנת אזרחי ישראל.

    מלחמת הכפתורים של הרמטכ''ל המעופף, זה שאין לו צורך באחיזה קרקעית, פועלת אט אט.

    לפחות עתה יצטרפו חלק מתושבי הצפון, אלה שביתם נהרס, לקרווילות ועם ישראל יתלכד מחדש.





    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולמרט היחיד שנותן לצה''ל לנצח

    יובל בוקר, 24/07/06 12:55

    מתברר שנעליו של שרון לא רק שאינם גדולות על אולמרט אלא אף קטנות במידה רבה מאוד, סופסוף ראש ממשלה שיודע לנתב גם את כל העולם בקואליציה שלא היתה כדוגמתה מלפני קום המדינה אלא גם אחדות מקיר לקיר בכל רחבי המדינה, למעט קבוצות קיקיוניות כאלה ואחרות , העם איתך אדוני ראש הממשלה, עד הסוף.

    הגב לתגובה זו

    • בוש הוא היחיד שנותן לצה''ל לנצח

      קונדוליסה, 24/07/06 13:21

      בוש רוצה מישהו שישכב על הגדר בשבילו יגרור את סוריה ואיראן ללחימה כדי שתהיה עילה פוליטית להנחית עליהם את צבא ארה''ב

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הדרג המדיני מגביל את הצבא ולאחר מכן בא בטענות. (ל''ת)

    יוסי, 24/07/06 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חזק ואמץ...להמשיך חזק (ל''ת)

    תל אביב, 24/07/06 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ישקול מילים, זאת אומרת-ישאר בחיים חלוץ:לא רוצים שישקול, רוצים שישקל

    לפני שיוכנס, 24/07/06 12:50

     

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עדיף שלא יוכל לדבר כלל (ל''ת)

    מ, 24/07/06 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צה''ל 2006, 1967

    תמי, 24/07/06 12:38

    1967- ב 6 ימים רוסקו צבאותיהם של 3 מדינות ערב.
    2006- ב 6 ימים נכבש כפר לבנוני קטן מוגן ע''י כמה עשרות מחבלים.וגם זה במחיר כבד של קורבנות לצה''ל.

    מספיק עם דברי הרהב.

    הגב לתגובה זו

    • המצב שונה לגמרי .....

      את טועה, 24/07/06 12:52

      שנלחמנו מול צבאות היה לנו קל יותר ... אנחנו עכשיו מתמודדים עם כפרים מאוכלסים אזרחים ... ובעיקר בעידן טלוויזיוני שיש מצלמה בכל צעד וצעד ... ואי אפשר להחביא את תוצאות המבצע כמו פעם !!

      הגב לתגובה זו

      • היום יש גם יפי נפש למינהם... (ל''ת)

        צודק, 24/07/06 13:16

        הגב לתגובה זו

      • לא נכון

        המחתרת הסגולה, 24/07/06 15:29

        זה לא התקשורת, זה הפיקוד.
        לצהל של היום חסר נסיון המלחמה שהיה ללוחמים ב 67 וגם אפילו ב 73.

        הגב לתגובה זו

    • תמי - צודקת לחלוטין

      אסף, 24/07/06 14:51

      במבחן התוצאה צה''ל נכשל. הוא לא הפסיק את הקטיושות ולא ניצח את החיזבאללה.

      הגב לתגובה זו

    • ישראל 2006, 1956

      יהודי מודאג, 24/07/06 16:48

      1956 - 190 אלף ערביי ישראל מפוחדים תחת משטר צבאי ועוצר בלילות.
      2006 - 1.3 מיליון ערביי ישראל תומכים בגלוי בחמאס ובחיזבאללה.

      הגב לתגובה זו

    • ישראל 2005, 1948

      סתם יהודי, 24/07/06 17:18

      1948 - צה''ל נלחם ב7 צבאות ערב ומנצח.
      2005 - צה''ל נלחם באחיו היהודים בגוש קטיף ומנצח.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מפקדי צה''ל מדברים כמו שפעם דיברו מפקדי הצבא המצרי

    אבי, 24/07/06 12:38

    וגם זה לפני המון שנים.
    בושה וחרפה. רמטכ''ל שהצבא בפיקודו התגלה כארגון כושל ועלוב מבקש לחפות על זה בניפוח חזה והתרברבות שמתאימה לאחרון הערסים בשכונות המצוקה.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק. הכל פרופגנדה. כמו בימי נאצר.

      לא כל העם מטומט, 24/07/06 16:24

      מפקדי הצבא והמנהיגים שלנו חושבים שיוכלו לעבוד עלינו לנצח.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה זה אומר??? הממשלה וצהל בורחים מהמלחמה (ל''ת)

    לילך, 24/07/06 12:36

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא מאמין!!!! איזה רמטכ''ל סמרטוט (ל''ת)

      צפוני, 24/07/06 15:15

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    נקווה לטוב

    מוק מן, 24/07/06 12:35

    כשהתותחים יורים המוזות דוממות.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שכולם יחזרו בשלום, אמן אמן אמן!!!!!!

    נסראללה יובס!, 24/07/06 12:34

    אחרי לצנחנים
    גולני שלי

    אני השבוע אלך להתפלל בשבילכם בבית הכנסת!

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן צריך להתאמן (ל''ת)

      עמית, 24/07/06 13:22

      הגב לתגובה זו

    • כדי שכולם יחזרו בשלום כולנו צריכים לחזור בתשובה (ל''ת)

      מוקו, 24/07/06 20:25

      הגב לתגובה זו