• 104.

    אולי במקום בתים בבירות תסיעו לכוחות הקרקע

    רונן, 27/07/06 10:15

    האסטרטגיה של הרס בתים לא הוכיחה את עצמה.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    חלוץ- נא ללמוד לסתום.

    ארס, 24/07/06 18:29

    לא כל מה שאתה חושב צריך להגיד-זה אפילו לא מלחמה פסיכולוגית אלא טפשות !

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    בחרתם קדימה

    קיבלתם מאחורה.., 24/07/06 17:10

    זה מה דקורה שפרץ ואולמרט ''עושים סטאז''' בלנהל מדינה...

    הגב לתגובה זו

    • צודק. ביבי היה משחרר את המחבלים מהכלא

      חיים, 24/07/06 17:44

      כמו שהוא שיחרר את השייח יאסין.

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    הריסת רבי קומות

    מוטי אטלנטה, 24/07/06 16:49

    איננה עונש כי אם פרס.זה יציל אותם
    מרעידת אדמה שתהיה בשבר הסורי אפריקאי 9 בסולם ריכטר ואשר ממילא תהרוס את הבנינים הגבוהים.
    הבעיה שלהם המיידית תהיה ששברי הבתים יחסמו נתיבי תנועה,וכיון שצהל
    אינו מרשה החזקת טרקטורים משאיות
    מכוניות וכל ציוד אחר בעל טכנולוגיה
    אצל האויב אז מימלא הם ייתקעו עם ההריסות וילמדו לחיות איתם.-חיוך

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מספיק לדווח על נפגעים זה לא משרת אף אחד (ל''ת)

    מלי, 24/07/06 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כניסה רגלית

    רחלי, 24/07/06 13:40

    מחזקת את ידיכם , מתפללת בשבילכם . הלוואי שנסראללה ימות.
    כן יהי רצון ,אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    החלמה מהירה ורפואה שלמה. העם מודה לכם ומאמץ אתכם לליבו. (ל''ת)

    גושקה טיף, 24/07/06 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    להפסיק להתלהם

    נס, 24/07/06 12:47

    מספיק עם ההתלהמות הזאת
    לפעמים אני חושב שאני בצד של
    האירנים שלא מפסיקים להתלהם
    אף פעם לא היינו כאלה, מה קרה לנו?

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ארה''ב מחקה את אפגניסטן ואנחנו?

    דרומי, 24/07/06 12:38

    ארה''ב מחקה את אפגניסטן כשהורידו
    לה את התאומים .אנחנו מתיחסים יותר מדי לדעת הקהל העולמית ולא לצרכים שלנו .לא צריך כניסה קרקעית
    מה שצריך זה לישר את לבנון תרתי משמע.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    משוואה חכמה?

    גולם, 24/07/06 12:36

    אין בושה לאדם הזה דן חלוץ .
    הוא מנסה לחפר על הכישלון שלו במערכה בהצוות משוואות של פשעי מלחמה.
    לצערי יהיו עוד פגיעות בחיפה בגלל גולם אטום כמוך.
    הפתרון הינו מדיני ורק כך .

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    132 ''חכמים בליילה'' עצות בחינם. (ל''ת)

    כולנו חכמים,אבל, 24/07/06 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    זה הולך ככה, כנסו,

    נס, 24/07/06 12:24

    המודיעין מספק לצבא מידע על יכולות האוייב, מערך הנשק דיעותיו, ומטרותיו, הצבא לומד את החומר, ומתאמן כיצד לשבש ולהתקיף את מטרות האוייב, שש שנים האוייב מתחמש ומצהיר הצהרות לוחמניות ושחצניות כי הוא יודע מה יש לו, שש שנים והצבא לא יודע כלום! על אמל''ח האוייב, שש שנים והצבא צריך לאלתר שיטות לחימה תוך כדי, 33 שנה אחרי ועדת אגרנט וכאילו לא למדנו כלום ,
    חזק ואמץ ללוחמים,

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מפנים את מטולה, אחר כך את עפולה

    חתוכה, 24/07/06 12:21

    ובסוף את שכונת גאולה.
    מה קורה לנו? נפלו על השכל כליל.
    מפנים אותנו?
    שיפנו את לבנון. כולה. שיעברו להיות פליטים בסוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    תלו דגלים על הבתים והמכוניות

    גולן משלי, 24/07/06 12:13

    אזרחי ישראל, בעת שעה קשה זו כולנו צריכים להתאחד תחת דגל ישראל ולתלות אותו בכל מקום אפשרי, זה המעט שנוכל לעשות בשביל צה''ל ותושבי הצפון.

    אנא הפיצו זאת, והגיבו לתגובה

    הגב לתגובה זו

    • לגולן משלי, כאשר תהיה ממשלה טובה בישראל אני הראשון שיתלה דגל.

      שמעון, 24/07/06 16:38

      גולן,מי ישלו זמן לתלות דגלים עכשיו.
      אנשים רוצים בטחון אישי ובטחון כלכלי ואת זה הם לא מקבלים כבר הרבה זמן.בכל פעם נבחרים חברי כנסת שלא מתאימים אפילו לניהול וועד בית.
      גרוע מזה,נבחרים ראשי ממשלה ושרים
      לא מתאימים.ראה היום בממשלה הזאת:אין אפילו אחד שמתאים לתפקידו..

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    נסראללה צודק חלקית. כניסה קרקעית בלבד אינה מספקת

    משה בודק, 24/07/06 12:13

    יש לרוצץ את ראש הנחש, ואת חבר
    מרעיו. להשמיד את כל הקטיושות ולהרוס את כל העיר התחתית המבוצרת שבנה במשך6 שנים

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הצבור הטפש בחר באולמרט ופרץ הטירונים ומשלם בחייו

    יוחזר ביבי, 24/07/06 12:13

    הצבור הטפש בחר באולמרט ופרץ הטירונים ומשלם בחייו

    הגב לתגובה זו

    • יוחזר ביבי לאמריקה ביחד עם אנשים כמוך

      שמעון, 24/07/06 16:46

      לא שוכחים מה עשה ה''ביבי'' לכל השנבות החלשות,הנכים,חולי הסרטן,מובטלים ועוד..
      אתה מדבר בלי מחשבה בכלל או שאתה עצמך ''ביבי''.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    אם חיזבלה ימשיך להיות ארגון מזויו

    דוקטור אש, 24/07/06 12:08

    הרי שלא היה כל ערך למלחמה ולא
    השגנו דבר כי ארגון מזוין = שיהיו
    לו טילים ומדי פעם הוא ישגרם לישראל ואנו לא נעשה דבר כי יהיה
    כביכול כח בינלאומי בדרום לבנון.
    אסור להיות נרפים הפעם.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    להחליף את הרמטכ''ל ומייד ..צה''ל נכשל איך הם עדיין מכים בנו ? (ל''ת)

    חיפאי שנמאס לו, 24/07/06 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    סוף סוף הרתעה !!!

    קורא, 24/07/06 12:01

    רק לא לספר לפרץ ! הוא יספר לגננת החברה יולי (זאת שעדיין חושבת שסטלין הוא שמש העמים) והיא תתן לו הוראה להשבית. כשפרץ שומע את המילה שביתה הוא קופץ (זה אצלו רפלקס, לא ממחשבה). מזל שפרץ עסוק שעתיים ביום בסידור השפם. ככה יש עוד שעתיים בהם הוא לא מפריע. חוץ מזה הוא רגיל מימיו בהסתדרות לעשות שעה הפסקת קפה אחרי כל 5 דקות ''עבודה'' וגם זה רווח נקי. פרץ גם מתיעץ עם איתן (כבל) פעמיים ביום. יחד הם בודקים לאיזה מפלגה יש בחירות פנימיות ואפשר לסדר איזה טריק שפרץ יבחר גם שם ליו''ר.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בעיה לאהודלה אולמרטלה

    עמיעד, 24/07/06 11:58

    אם ביום א ירו 100 קטיושות על הצפון ו4 על הדרום
    ביום השני ירו עוד 160 רקטות על הצפון ו 7 על הדרום אבל הוסיפו עוד 10000 רקטות מאיראן... כמה זמן ייקח לאהודי ''אולמרט'' לחרוך את הצוררים בנאפלם?
    1. יום
    2. מתי שאישתו תגיד לו
    3. מתי שאריק יתעורר וייעשה משהו
    4. מתי שהוא ייגדל אופי
    5.ביום שהוא יסיים לבנות עוד בית.
    6.כל התשובות נכונות.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    יש לאסור נסיעה באופנועים!

    ירון, 24/07/06 11:55

    כל משאית שנוסעת מושמדת- מחשש שמעבירה אמל''ח.
    יש להפעיל את אותו נוהל לגבי אופנוענים שחשודים בהעברת מידע בין המחבלים!!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    התבוסתנותוהרפיסות שהתקשורת השמאלנית הפיצה חילחלה לחלק מהמגיבים (ל''ת)

    זאב, 24/07/06 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    10 בניינים על יושביהם !!! אנחנו לא מטרות אימונים. (ל''ת)

    מתעב שמאלנים, 24/07/06 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מדוע לא כובשים את צור?

    חיפאי, 24/07/06 11:31

    כל הירי על חיפה נעשה מאיזור העיר צור.

    עד שהחיזבאללה לא יירה איזה זילזל או שניים על אזור המרכז, ימשיכו כל חברי הכנסת יפי הנפש להתנגד לפעולה קרקעית נרחבת בלבנון.

    ביקרתי הרבה באזור המרכז בשבוע
    שעבר, ומבחינת תושבי המרכז אין באמת מילחמה בארץ, אלא מדובר במשהו תיאורטי לגמרי. מי שסומך על הפצצות חיל האויר בלבד, נראה אותכם מדברים אחרי אזעקת אמת אחת, עם טילים שנוחתים לידכם כאשר אתם ביחד עם הילדים הקטנים שלכם בממ''ד. (מי שאין לא ילדים קטנים, בכל מקרה לא יבין על מה מדובר)

    אני לא אתפלא אם הסיבה שנסראללה לא ירה עדיין טילים כאלו על תל-אביב היא בדיוק זו. גם הוא יודע שכל זמן שאיזור המרכז לא ניפגע, תהיה בארץ התנגדות גורפת למהלך קרקעי נרחב בדרום לבנון.

    הגב לתגובה זו

    • יש משהו בדבריך....כיבוש צור וצידון אחריה יעלה במספר הרוגים !!

      תודה לאולמרט, 24/07/06 15:59

      בינתיים בממשלה מעדיפים הרוגים אזרחים + שיתוק כללי של כל הצפון ...כי התרגלו לראות באזרחים ברווזים מאז הנסיגה הכוחנית מגוש קטיף והפינוי הברוטלי מעמונה !!
      קדימה רואה באזרחי ישראל עדר מטומטם שתעשה בו מה שמתחשק לה ויבחר בה בכל זאת..בדומה להתיחסות שינוי של טומי לפיד !!
      בוז וזילזול באזרח האידיוט שגם מממן את הצבא וגם החזית הועברה אליו עד להודעה חדשה וגם לא יקבל פיצויים !!
      אזרחי הצפון גם אכלו את הדג המסריח..גם גורשו מהעיר...וגם חוטפים קטיושות !!

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    הדרך היחידה לשלום — היא

    ה, 24/07/06 11:28

    כשעושים שלום ע''פ תורה, שמצב זה הוא בכל מקום ובכל זמן! ישנו פסק דין ‏ברור בתורה: ''נכרים שצרו . . יוצאים עליהם בכלי-זיין שמא ‏תפתח הארץ לפניהם''. היינו, שאם לא עושים שלום ע''פ תורה — לא רק שזה לא יועיל — אלא זה יזיק! ענינו של ‏‏''דיפלומט'' הוא שקר — ממילא כאשר חותם על נייר — אין הוא מקיים את מה שחתם, כי בא השטר השני ‏וביטל את הראשון. אף-על-פי-כן הערבים שיכולים להפר התחייבות חתומה וה''דיפלומטים'' ''יבינו'' אותם ‏‏— מכל מקום, אין הערבים חותמים עד שיקבלו הכל. נתנו לערבים ''אוטונומיה'', ‏ונשק ע''מ להלחם במחבלים, הרי היה ברור שנשק זה יופנה לעברנו!!! כשהערבי רואה שהיהודים רפויים ‏הרי זה גורם לו לדרוש עוד ועוד דברים — מוכרחים לעמוד בתוקף! ''תוקף'' אין פירושו דיבורים, אלא ‏מעשים — בניה, התיישבות והתרחבות. גם על ההתחייבויות אי אפשר לסמוך — שהרי ראו מה אירע במדינת ‏טייואן, שארה''ב ביטלה בין רגע, את כל ההתחייבויות כלפיה. שמאורע זה אירע בהשגחה פרטית ‏ולרמז ליהודים מה סופן של ''התחייבויות'' . כל יום שעובר בו אנו לא חזקים במלחמה, ובו פרץ הפחדן מגביל את הצבא מפחית את הסיכוי ‏לכך, לכן יש להזדרז בזה.‏

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    תודה למערכת על המפה עם דגל ישראל (ל''ת)

    גד, 24/07/06 11:12

    הגב לתגובה זו

    • דגל ישראל צריך להיות על הר הבית, בשכם, בית לחם וגוש קטיף, לא רק שם (ל''ת)

      y, 24/07/06 11:47

      הגב לתגובה זו

      • צודק ב-100% (ל''ת)

        יעל, 24/07/06 12:11

        הגב לתגובה זו

    • i also agree !!!! (ל''ת)

      someone, 24/07/06 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    למה רק עכשיו נזכרת אחרי שבועיים? (ל''ת)

    אזרח, 24/07/06 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    דוקא ע''י העמידה בתוקף ללא התפעלות

    כ, 24/07/06 11:10

    מהעולם ועשיה ‏בזריזות הצליחו בעבר, ורק זו הדרך להצלחה ושלום ולחסכון בקרבנות. כבר ראו בעבר שע''י וויתור ‏מזמינים לחץ נוסף ואין לדבר סוף ונגרמים קרבנות. יש לשמור על הביטחון וזריזות. והעיקר: לא להתפעל מהירא ‏ורך הלבב שבין היהודים(פרץ, אולמרט), בפקוח נפש צריך להתחשב אך ורק בדעת מומחי הצבא, חשבון דפקוח נפש בלבד.‏ פרץ כל מה שאתה צריך לעשות זה לא להפריע לצבא - איש בטחון אתה לא אז אל תתערב ותגביל תאשר ה כ ל לרמטכל כמו ילד טוב

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    שוב אנחנו נכנסים לבוץ הלבנוני ובמקום כיבוש קוראים לזה השתלטות (ל''ת)

    מכבסת מילים, 24/07/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חלוץ,רק על חיפה יורים קטיושות? מה עם שאר הערים?

    שמעון, 24/07/06 10:59

    חלוץ,ידוע בפליטות המילים שלו. אמירה זאת אינה מתאימה לרמטכ''ל בתפקיד. לא בטוח שהיא ניתנת ליישום.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    פעם ראשונה שחלוץ צודק (ל''ת)

    י.נ טכניון, 24/07/06 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    די לרצח הילדים, (ל''ת)

    פשע, 24/07/06 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    זה לא רמטכ''ל, זה גולם אוירי

    ישראלי, 24/07/06 10:46

    ככה לא מנהלים מלחמה.... ככה לא מנצחים.
    זה הזמן להחליף את חלוץ, ומייד. מתחילת הדרך הוא כושל בניהול המערכה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חלוץ, מה עם מודיעין והכנה ראויה של צה''ל? (ל''ת)

    אריק, 24/07/06 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הצעה לרמטכ''ל - אל תדבר תהרוס (ל''ת)

    עומרי, 24/07/06 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    חלוץ, לא הכנת את צה''ל בצורה ראויה, לך (ל''ת)

    אורי, 24/07/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    חלוץ אתה תותח - תנו להם בראש!!!

    טל, 24/07/06 10:38

    כל הכבוד,זאת לא איבוד פרופורציה,בכל זמן שאנחנו סובלים ולא ישנים בלילות שלהם יהיה פי 50 יותר קשה בגלל האחים שלהם,
    שיתחננו שנפסיק.......רק ככה הם יודעים ואין מה לעשות!!!!לכל היפי נפש - אתם מוזמנים ללכת להפגין בלבנון, להישאר שם ולא לחזור

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    על כל קטיושה - כפר/עיר- תלוי בכמות חומר הנפץ (ל''ת)

    לימון, 24/07/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אין לי אימון למנהגים שלנו (ל''ת)

    בוריס, 24/07/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    עם כובש-הוא עם טיפש!! די לכיבוש!!

    צחי, 24/07/06 10:30

    ממשלת פשעי המלחמה ממשיכה לבצע רצח עם בלבנונים המסכנים וחסרי הישע,שאין להם שום קשר לחיזבאללה. אנחנו לא מסוגלים לפגוע בחיזבאללה,אז אנחנו משחקים אותה גיבורים,ופוגעים בחפים מפשע. צריך כבר לחזור לגבולות 67,כולל החזרת כל רמת-הגולן,להפוך את ירושלים לבירת שלוש הדתות,ולשחרר את כל השבויים והאסירים שיש בידינו,רק כך יהיה שלום כאן,וזה מה שיהיה בכל מקרה אז עדיף עכשיו מאשר אחר-כך.

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך לרבוץ בשיינקין.........

      הפרשן, 24/07/06 12:05

      .. תמשיך משם להזות, לשתות קפה בבתי-קפה שיינקינאים ואל תפריע לנו להמשיך לחיות.

      אם נמאס לך מ''עם כובש'' תלך שם לחיזבאללה שהם ודאי אנשים רודפי שלום בעיניך. תמשיך לרבוץ שם בבתי-קפה של ביירות - או בביתו של נאסראללה בשכונת דחייא.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    סוף סוף קיבל שכל הרםתכ''ל! םה אןחןו אוםרים שןתיים?!?!?! (ל''ת)

    עם ישראל!, 24/07/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ה''שלום'' של השמאל ממשיך לגבות קורבנות

    הפרשן, 24/07/06 10:26

    מתברר שה''שלום'' שהביא עלינו השמאל באמצעות הסכם אוסלו והבריחה מהלבנון, הוא הרוצח הגדול ביותר שקם באזורנו ב-25 השנה האחרונות.

    מתברר שה''שלום'' של השמאל הוא חומר נפץ אחד גדול שמתחלק להרבה חלקים בדמות פיגועי ההתאבדות בישראל והקטיושות האין-סופיות שנופלות עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    צודק !!! אני הייתי הורס 2500 בניינים,,,,

    איציק היהודי, 24/07/06 10:10

    זה על מטחי הקטיושות שנורו,

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לאולמרט ופרץ: לכבוש עד הליטני ולא להשאיר שם אפילו ערבי אחד (ל''ת)

    אין דרך אחרת, 24/07/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא רוצה להיות הומנית ומוסרית רוצה לחיות. (ל''ת)

    המופגזת מחיפה, 24/07/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הרמטכ''ל איבד פרופורציות

    רון, 24/07/06 09:52

    אין בעייה עם הריסת מבני מחבלים המשמשים מחסני תחמושת,מרכזי קשר וכו'.אך קביעה שרירותית להרוס עשרה בניינים על כל מטח היא צעד מרחיק לכת.הרי ברור שהדבר יעלה גם בחיי אזרחים.את זה לא ישכחו לנו והשנאה בלבנון כלפינו תגבר מאד.צריך לחשוב גם על תגובת העולם ולא רק על המבצע.

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם חיי אזרחינו ?? בטל בשישים?? (ל''ת)

      השאלה, 24/07/06 09:57

      הגב לתגובה זו

      • לזה שנקרא 'השאלה'

        רון, 24/07/06 10:26

        בוודאי שאינם בטלים בשישים או בשום מספר שתבחר...צריך למחוק את החיזבאללה בכל דרך אבל אי אפשר לגרור עוד אזרחים לבנונים שאינם מזוהים עם טרור כי זה לא יפתור דבר. הרג חפים שם לא יפתור הרג חפים כאן.

        הגב לתגובה זו

        • לרון

          שאול, 24/07/06 12:19

          רובע דחייה הוא רובע בשליטת החיזבללה.אין יוצא ואין בא ממנו ללא אישור של שומרי הרובע.עליך להיות בעל תעודה מיוחדת כדי להיכנס לשם,ממש כמו בסיס צבאי.
          כך שאל תחשוש יותר מידי לגבי הנפגעים שם,הם לא אוהבים אותך בכל מקרה.

          הגב לתגובה זו

      • אתה לא נראה דואג לאזרחינו כשאתה תומך בהצהרה כזו.

        שמעון, 24/07/06 10:42

        הצהרה מיותרת שתעלה לנו בדם יקר ואם בכלל היא ניתנת ליישום הרי שהיא תעלה לנו ביוקר רב.
        חלוץ צריך לשקול את דבריו .

        הגב לתגובה זו

    • וואללה נכון. צודק

      פסיכיאטר מחוזי, 24/07/06 10:35

      עד היום זרקו עלינו אורז ובורגול מלבנון אה יא דפוק?
      שנאה כלפי ישראל קיימת מעצם קיומה של המדינה בניגוד לרצון של הערבים ושל שמאלנים כמוך שמנסים לזרוע פחד בלב העם.
      אל דאגה. אנחנו לא מפחדים.
      מי שמפחד זה הכי-זבאללה
      ואתם. השמאל. כשאתם רואים את תיאוריית ה - ''בואו נוותר עוד קצת ואז יאהבו אותנו'' שלכם קורסת כמו בית נוסף בשכונת ''דאח'ייה'' בבירות.
      פשוט סתום ועוף לנו מהרישתית!

      הגב לתגובה זו

    • יש דברים שעוד יותר גרוע לאבד

      אי-שם, 24/07/06 10:42

      כמו את החיים במקרה שנופלת עליך קטיושה, או את השפיות/אחיזה במציאות אם אתה שמאלן מטורף

      הגב לתגובה זו

    • לדאבוני הרב אבל , אתה צודק רון!

      מימי, 24/07/06 10:46

      הרמטכ''ל הזה מצהיר בכל פעם הצהרות מיותרות.
      בחירה לא מתאימה בכלל.

      הגב לתגובה זו

      • מימי ורון זה אותו אחד שמגיב לעצמו (ל''ת)

        לילי, 24/07/06 12:12

        הגב לתגובה זו

    • שמך בודאי אחמד (ל''ת)

      דוד, 24/07/06 11:00

      הגב לתגובה זו

    • למה יש עדיין 50 בניינים שלמים שם ? (ל''ת)

      זה תקלה,יש לתקן, 24/07/06 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    הרמטכ''ל אולי תבע אבל בטוח לא טבע... (ל''ת)

    אור-לי, 24/07/06 09:38

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה, ההסבר בפנים

      יובל, 24/07/06 10:41

      טבע ממילה להטביע (לקבוע) חותם או כלל. לא תבע ממילה לתבוע (לדרוש).

      הרמטכ''ל קבע (טבע) כאן כלל חדש. אם הוא טוב או לא זה כבר סיפור אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    נשארו רק 50 בניינים - תוך 5 קטיושות נגמרות המטרות (ל''ת)

    ואז מה?, 24/07/06 09:38

    הגב לתגובה זו

    • גם אני חשבתי על זה... (ל''ת)

      מסכים, 24/07/06 09:48

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה בניינים? צריך להרוג מחבלים וכמה שיותר! (ל''ת)

    איילת, 24/07/06 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    זה מתסכל אותי, אני מרגיש שעושים לנו בית ספר, ואתם ?

    חיפאי בלי חיפה, 24/07/06 09:05

    אני לא יכול יותר לשמוע על חבר'ה שלנו שנפצעו ובו זמנית לקבל טילים לעיר שאני כל כך אוהב. או שאולמרט ישלוף את הדגל הלבן או שאין לי מושג מה צריך לעשות כאן. מבחינתי הם עושים לנו בית ספר.

    הגב לתגובה זו

    • אל תתבלבל

      דוד, 24/07/06 09:26

      מענין כמה חיפאים כמוך יש.
      נקווה כמה שפחות.
      כשאנחנו לא נהיה פה ,הילדים שלנו,הנכדים שלנו יוכלו לחיות פה בשקט.
      חיפה תמיד תהיה!!!
      ישראל תמיד תהיה!!!
      תפסיק לחשוב על עצמך ותבחן את הדברים בפרספקטיבה רחבה יותר!

      הגב לתגובה זו

    • אוניברסיטה, חלוץ לא הכין את הצבא! (ל''ת)

      אריק, 24/07/06 10:44

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מדוע לא לשטח כל כפר בדרום עד עפר??

    תמיר, 24/07/06 09:04

    אם בוצעו ''פשעי מלחמה '' כבר אז מדוע לא לבצע את המשימה כמו שצריך?
    כך אין שום סיכוי שמשהו ישרוד בכפר ויירה קטיושה או קלאצ', וכך הלבנונים יזכו לבית חדש שאירופה תשקם את כפרם.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חלוץ להאג!!

    יהודי, 24/07/06 09:03

    אמירה כזאת וביצועה הינם פשע מלחמה

    אין להרוס בניין אזרחי כפעולת ענישה

    הגב לתגובה זו

    • זה לא ביניניי אזרחים - שמאלן טיפש

      dkfir, 24/07/06 09:34

      שם נימצאים מפקדות החיזבללה .
      זה שבחמש קומות הראשונות נמצאים המפקדות ואת החמש העליונות הם מרפדים באזרחים - האחריות נופלת על החיזבללה ולא עלינו .

      זה כמו שהאחריות על פגיעה בתושבי דימונה ,כשינסו להפציץ לנו את הכור ,היא אחריות שלנו ולא של האוייב .

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    די כבר! מספיק! (ל''ת)

    עובדים על כולנו, 24/07/06 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למה בכלל הפציצו את ביירות?? למה לא התחילו בבינת ג'בייל?

    מספיק לאיים על, 24/07/06 08:53

    למה התחילו בביירות?? לא הגיוני שילכו לפי סדר הגיוני אותו גם ניתן בקלות להסביר לעולם ...קודם בדרום לבנון במעוזי החיזבלה ואח''כ אם עדיין אם יגיעו טילים ואחר אזהרה שנפציץ אם זה יקרה...אז היית לגיטימציה מלאה לעשות את מה שנעשה בסדר זמנים עקום שרק ממשלת השמאל עקומת הראש ובוש מסוגלים להבין !!
    גם עכשיו אסור להפציץ בביירות כל עוד לא משוגרים משם טילים בגלל המורכבות של החברה בלבנון אשר בחלקה הגדול דווקא בעד ישראל !! זה טימטום גורף וחסר גבולות הגיוניים !!
    ממשלת ישראל (ואני חוזר על זה בפעם השישית עד שיפרסמו!!) צריכה להתנצל בפני הלבנונים הנפגעים שאינם קשורים בחיזבלה..ולהציע עזרה בשיקום ההריסות !! עם כל הכבוד המדינה לא שייכת לרמטכ''ל ואותי מעניינת ביירות הבנויה והתוססת והיא לא אשמה בקיום החיזבלה..ואם כבר..!! לישראל יש יותר מניות בהקמת החיזבלה מאשר ללבנון החדשה...אז הרמטכל יאיים להוריד בנינים בקרייה אם חיזבלה ימשיך לשגר קטיושות??....אולי יאיים שיתן סתירה לעצמו ולכמה בכירים בצהל??

    הגב לתגובה זו

    • האירנים קבלו חסות בלבנון

      שלמה, 24/07/06 10:35

      אנחנו טובים בלשכוח שבעצם החיזבללה הוא הצבא הלבנוני האמיתי שממומן ע''י אירן ולכל הלבנונים לא הפריע שינהלו טרור נגד ישראל. הלבנונים האמינו בכל לב שהחיזבללה מגינים עליהם מישראל לכן יש הצדקה לפעולותיהם נגדנו.
      כל זמן שיוותרו לקבוצות ערביות מוסלמיות הם ימשיכו במסעות ההשתלטות שלהם בעולם. כמו שהשתלטו על הנוצרים שהיו באיזורינו הרבה לפני המוסלמים ומרוב פחד מהמוסלמים הם מכנים את עצמם ערבים. המוסלמים ישאפו לרצוח את מי שלא שייך להם כמו הסונים את השיעים ולהפך פסלי בודהה באפגניסטן וכו' ואנחנו צריכים להפסיק לרחם עליהם מאחר והפכו את המסכנות למכשיר השתלטות מדיני.

      הגב לתגובה זו

    • כי האזרחים שלנו הם קורבן

      המחתרת הסגולה, 24/07/06 10:52

      של אינטרסים פוליטיים של הממשלה שלנו. מה שכתבת הוא נכון, למעשה דבריך הם ההגיונים ביותר מכל יתר התגובות במעריב זה זמן רב.
      הלחץ על לבנון וסוריה מתחיל ונגמר בבירות ולא בדרום לבנון העניה. פגע להם בחים, בשגרה, בעסקים והנה לך לחץ בינלאומי ולבנוני על הסורים.
      אזרחי ישראל בעורף משלמים.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    רוצים הרתעה??????

    איסתרתג, 24/07/06 08:37

    עד שלא יהרסו את שדה התעופה בדמשק-אין הרתעה!!שיפסיק לבלבל את המח,נתנו יד חופשית לצבא שבועיים וכלום לא השתנה,מעולם זה לא קרה בתולדות צהל ,אולי זה מה שקורה שבראשות כל הזרועות בצהל יושבים אנשי חיל האויר שלא מנוסים בטקטיקות לוחמת קרקע ובונקרים,הסורים שבהתחלה חששו להתערב נכנסים למערכה לאט לאט ביודעם סיבה זאת,בשביל זה חיל האויר מעולה-להכות בסורים ורק אז יוחזר כח ההרתעה למדינת ישראל,אחרת כל שיתוק הצפון שאפילו נסאראללה מתגאה בו-היה לשוא.חיל האויר צריך להשמיד את כל הדרכים בתוך סוריה המובילות ללבנון,להתקיף את מושב חאלד מישעל בתוך דמשק ללא מורא ופחד,להרוס סוללות טילי הקרקע קרקע והקרקע אויר בבסיסי הסורים תוך הצבת חץ ופטריוט ברמה ולראות מה יקרה אז,אם יתערבו האירנים גם -ישנם האמריקאים שיושבים ביננו לבינם ויגמרו את הסיפור הזה באופן סופי ומוחלט בהורסם את נקודות פיתוח הגרעין בתוך איראן-ורק אז יושתקו סוריה איראן והחיזבאללה..

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט...יפה מאוד (ל''ת)

      מאי תל אביב, 24/07/06 08:50

      הגב לתגובה זו

    • זה כואב כמה שאתה צודק!!! (ל''ת)

      אבא של חייל, 24/07/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    תודה לצה''ל

    יצחק, 24/07/06 08:34

    לא להפסיק עד שראש הנחש ימחץ

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    יש הרגשה שהתקשורת ממציאה ויכוחים שאינם קימיים כלל

    מוטי, 24/07/06 08:32

    המבצע מתקדם יפה מאוד בזכות צה''ל .
    מרגלית, אלון בן דוד , רוזן - תירגעו ואל תמציאו ויכוחים שלא קיימים!

    הגב לתגובה זו

    • תוסיף לרשימה את חיים יבין,איילה חסון קרן נויבך

      יורם גלבוע, 24/07/06 08:45

      וגם את רוני דניאל שחוטא לאחרונה.

      הגב לתגובה זו

      • רוני דניאל אחלה, לרשימה אפשר להוסיף

        תומר, 24/07/06 10:41

        את עימנואל רוזן, ואת ערד ניר ואולי עוד כמה שמחפשים פילוג מתחת לאדמה

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    לפחות יש גבר אחד במשפחה. שלום עכשיו!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כל הכבוד דנה, 24/07/06 08:31

    הגב לתגובה זו

    • אין שלום

      סתם, 24/07/06 09:30

      לא יהיה שלום עד שהערבים לא יבינו שאנחנו פה ולא נזוז מפה, תשימו את זה טוב טוב בראש.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    בניינים לא יורים קטיושות וקסאמים....

    ישראל, 24/07/06 08:29

    מתי ממשלתנו הרופסת תפסיק לשחק בקקה? גם אם יהרסו מאתיים בניינים הירי לא יפסק. מתי יבינו שצריך לשחק משחק מלוכלך בדיוק כמוהם ופשוט להשמיד חיים ולא דוממים. אם בעזה לא הצליחו בגלל החולשה לא להרוג ''אזרחים'' אז בלבנון יצליחו? אין ברירה בגלל זה נשלם בחיי חיילים ואזרחים עד כיבוש מוחלט של דרום לבנון. תפנימו!!!

    הגב לתגובה זו

    • שתוק!

      רוד, 24/07/06 17:48

      אתה חתיכת אידיוט, מה אתה מדבר שטויות? אתה חושב שלא מנסים להשמיד את ה''חיים'' ולא את ה''דוממים''? מילים כל כך יפות לאידיוט כל כך מושלם...בקיצור הנקודה היא שהורסים ביניין ולפי מה שהבנתי הורסים רק בניינים מעל ל-14 קומות...תחשוב יש גם אנשים בפנים חוץ מזה חשוב מאד להרוס להם את התשתיות...הנזק שעשינו להם עד עכשיו(בלי מה שעוד נעשה) ייקח להם לפחות 20-30 שניה לבנות מחדש(גשרים,כבישים,מפעלים,תחנות כוח,בתים וכו')

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    יש להמשיך בפעולה, עד לחיסול הסופי של החיזבאללה.

    אבי101, 24/07/06 08:25

     

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לנסראללה הנבער: קורי עכביש חזקים מפלדה

    שלמה אבילוף, 24/07/06 08:20

    מישהו צריך ללמד את נסראללה, רב המרצחים הנבער מדעת, שקורי עכביש הם החומר החזק ביותר בטבע: קור עכביש חזק פי 5 מפלדה באותו עובי. שמישהו יגלה לבור הזה מה קורה לטרף של העכביש כשהעכביש מתחיל לכרוך את הקורים סביבו: גורלו נחרץ. כעת צה''ל מתחיל לכרוך את קוריו סביב נסראללה וארגון הטרור שלו, ואם יתנו לצה''ל מספיק זמן, גם גורלם יחרץ.

    הגב לתגובה זו

    • אתה גדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      לה לה לה, 24/07/06 08:51

      הגב לתגובה זו

    • אכן צודק.... לקורי העכביש חוזק גדול יותר מאשר

      אווירונאוטיקן, 24/07/06 11:03

      פלדה.

      נאסראללה - נפלת למלכודת..... ימיך ספורים!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    סוףסוף נפל האסימון!!! רק הרתעה!!!

    סוףסוף, 24/07/06 08:19

    אם אנו רוצים לשרוד, רק הרתעה!!!
    על כל קאסם מעזה 10 בתים צריכים לקרוס בעזה על יושביהם!
    על כל קטיושה מלבנון, 10 בתים צריכים לקרוס לבנון על יושביהם!
    על כל מחבל מתאבד מול אוכלוסיה אזרחית, 10 בתים בכפרו צריכים לקרוס על יושביהם!
    אין דרך אחרת! זו השפה היחידה שטרור מבין,ורק כך יתעשתו האוכלוסיות הערביות ויקיאו מתוכם את סרטן הטרור!
    אם לא נחזיר התרעה נחטוף קטיושות עם כימי בעוד כמה שנים!

    הגב לתגובה זו

    • טוב מאוחר מאשר אף פעם. (ל''ת)

      שי, 24/07/06 09:59

      הגב לתגובה זו

    • אתה ממש טועה

      דני, 24/07/06 10:31

      הצד השני כבר הוכיח שהוא יודע ולא כל כך מפחד לספוג אבדות.צה''ל הרס בתי מתאבדים בעבר,גילח שטחים וזה עזר?לא ממש.צריך לחשוב על הרתעה אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אולי על כל מטח קטיושות להוריד רחוב שלם...

    צבי, 24/07/06 08:19

    ולהחשיך את לבנון. חושך ישגע אותם. ואיפה שנמצא נסראללה להכניס פצצת עשן חזקה במחילה ממש לחנוק אותו . ונראה אותו מדבר שוב. תורידו את ראש הנחש ואז פסיכולוגית החיזבאללה ישבר. בהצלחה לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • מחשבה נכונה ואמיצה (ל''ת)

      סחטיין, 24/07/06 08:52

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    הפתרון האמיתי: תקדים קפריסין

    משה מ,,,, 24/07/06 08:12

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הצפוני של האי והטורקים לצדו הדרומי של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית . למגיבים: אכן נכון שזה כמעט בלתי אפשרי

    הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות!!!

      שלומי, 24/07/06 08:37

      היוונים בדרום קפריסין והטורקים בצפון!

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100% !!!! (ל''ת)

      יקי, 24/07/06 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    הרמטכל פיתאום ניהיה בעד ישראל ? מה קרה ?

    לא קונה, 24/07/06 08:11

    התחילו לפעול להחליפו לרמטכל יהודי, אז הוא החליט לאשלות את הציבור שהוא בעד ישראל ?

    הגב לתגובה זו

    • בעד מי אתה ? ביבי הדמגוג (ל''ת)

      ימני, 24/07/06 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה בכלל עוד יש בתים עומדים בדחיית? (ל''ת)

    אורי, 24/07/06 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    העורף אינו בשר תותחים- צריך להכריז על מצב חירום בצפון! (ל''ת)

    יצחק, 24/07/06 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תהרוג 10 במקום להרוס בתים (ל''ת)

    חיפאי, 24/07/06 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שמתם לב מה אמר הרמט''כל..

    רון, 24/07/06 08:09

    נהרוס 10 מבנים על כל משגר שיש לתיזבלה כאילו לתושבי הצפון נהריה וקרית שמונה והישובים בכל הגזרה זה בסדר שיקבלו טילים.

    הגב לתגובה זו

    • ואם זה לא בסדר..אז מה?..לא ישגרו טילים?..הבנת מה שכתבת? (ל''ת)

      מוגבל, 24/07/06 08:25

      הגב לתגובה זו

    • כן שמנו לב ! מה איתך ? אתה מעם אחד ? (ל''ת)

      יודע לספור, 24/07/06 11:48

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מעט מדי

    י.ד, 24/07/06 08:07

    אם אנו רוצים לסיים את הלחימה מהר
    צריך להרוס אפילו חמישים בנינים.הם
    צריכים להבין כי הם ישלמו מחיר יקר
    מאוד!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חשבתי שחיית כבר הושמדה. מאיפה יהיו 10 בניינים ?

    עובדים עלינו, 24/07/06 08:05

    נאסראללה אומר ועושה , בישראל הממשלה והרמט''כל עסוקים בלברבר ולברבר.
    עשו יותר ודברו פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תהרוג 10 על כל קטיושה, תעזוב את הבניינים (ל''ת)

    חיפאי, 24/07/06 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בשתי מילים-חלוץ תותח (ל''ת)

    ran, 24/07/06 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    גאה בצהל !! המשיכו כך העם איתכם (ל''ת)

    עפרי, 24/07/06 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה רק 10 בניינים כשאפשר כפר שלם??? (ל''ת)

    שמאלני, 24/07/06 07:51

    הגב לתגובה זו

    • לאחר 5 קטיושות לא יהיו בניינים בדחיה ואז יעברו לכפרים (ל''ת)

      חלוץ, 24/07/06 08:08

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא משנה כמה משגרים נחסל

    האזרח קליין, 24/07/06 07:40

    את כל הטילים הם יירו פשוט בקצב מופחת...

    אין מילה כזאת הרתעה יש רק מאזן איימה.

    ולכן אם ישראל הייתה מפסיקה את הפעולות שלה מול לבנון והפלסטינים. ומצהירה חד משמעית שאם יורים לה לתוך האוכלוסיה היא מחזירה (כן ירי לתוך האוכלוסיה) אז הכל היה נפסק.

    אבל מי פה יבין את זה? יהודים יהירים שחושבים שהם מוסריים יותר מאלוהים...

    חברה אירופה היתה מקבלת תכנית זאת בחום והבנה. הרי הם פעלו כך בעבר. וזה מה שמנע מלחמת עולם שלישית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש!!!

      שרון, 24/07/06 08:15

      ישראל עושה בדיוק מה שהיא צריכה לעשות!! חוץ מזה שיאשימו את ישראל בפשעי מלחמה השיטה שלך לא תעזור, הרי לא לטרורויסטים לא לנאסראללה ובטח לא שלערבים אכפת כמה מהם תחסל בהפצצה על מרכזי אוכלוסיה!! והדבר הכי חשוב אנחנו לא האירפויהם שמשמידים עמים ולא טרורטיסים שפוגעים באזרחים חפים מפשע בכוונה!! אנחנו יותר טובים ויותר מוסריים!! צה''ל פועל בחוכמה כמו שפעל תמיד, סבלנות וזמן זה מה שצריך ויראו שפעולותיו יביסו את חזבאללה!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אפילו לא נעלבתי

        האזרח קליין, 24/07/06 09:07

        מי יותר מוסרי מי שתומך בהמשך הקזת הדם או מי שיודע שאיום אמיתי יעצור את הטירוף.

        המצב שלנו פה הוא עגום כי כמוך חושבים רבים...

        אנו משחקים במישחק שהכללים בו הם כאלה:

        או שהערבים מנצחים או שהתוצאה תיקו. ולכן יבוא יום ואנו או ילדינו היקרים יושמדו...

        אף אחד לא יאשים את ישראל הפרוגרמה ברורה והבחירה תהיה בידם. את זה אירופה מבינה.

        ובקצור אני לא מאמין שתבין את זה כי אתה סתום (בלחץ)

        הגב לתגובה זו

    • כתבתי לך תגובה אוהדת ומחוכמת ולא פרסמו !!

      כוחני בשעות, 24/07/06 10:35

      גם עורכי מעריב שבויים בקונספט הכוח כחזות הכל......כנראה

      הגב לתגובה זו

    • הלו, כדור הארץ לירח. אפשר לדבר אם האזרח קליין ? (ל''ת)

      זיגמונד, 24/07/06 11:43

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד לצהל

    עמוס, 24/07/06 07:39

    תודה חברה!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לפחות דבר אחד בטוח

    מוטי, 24/07/06 07:25

    כשתיגמר המלחמה אף בניין לא ישאר ברובע דאחייה.זה יהיה רמז עבה למי שרוצה להשמיד אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד לצה''ל!! (ל''ת)

    תמיר, 24/07/06 07:18

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יוזמה מבורכת. ליבי איתכם. (ל''ת)

    ציוני גאה, 24/07/06 07:17

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פעם ידעו גם לנצח

    חץ, 24/07/06 07:13

    פעם ידעו לכבוש להכריע ולנצח למה אתם מחכים אתם חושבים שבוש יחכה לכם כל הזמן שבעולם
    יאללה לכבוש את צור וצידון ולזרוק את חיזבללאה לצפון המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ***כל הכבוד לחלוץ - במזה''ת מתנהגים כמו במזה''ת ***

    יואב, 24/07/06 07:12

    אהבתי את המשוואה של חלוץ. אני מקווה שהוא יישם אותה!

    הגב לתגובה זו

    • הערבים גם מקיימים וחלוץ רק מאיים (ל''ת)

      מזרח תיכוני, 24/07/06 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    גבר גבר..

    נבו, 24/07/06 07:11

    עוד! עוד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חיפה החשובה בערי ישראל

    יוסי, 24/07/06 07:11

    חיפה היא עיר ילדותי בה נמצאים משפחתי וחברי , אבל מה עם שדרות היכן המבצעים לחיסול קיני המחבלים? ואתה זוכל לא מזמן בגוש קטיף ירדו פצמרים קסמים ואף אחד לא נתן את ההוראה לחסל קיני מחבלים!............................................................................!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ומה עם עזה ?

    דני, 24/07/06 07:09

    וחאן יונס
    ורפיח
    ודיר אל בלאח
    ובית חנון
    וג'יבאליה

    למה אנחנו עושים להם הנחות ?

    הגב לתגובה זו

    • וגם

      אזרח, 24/07/06 10:03

      דמשק,
      קהיר,
      ריאד,
      טהרן,
      בייג'ין,
      מוסקבה,
      פריס

      הגב לתגובה זו

      • ושייח מוניס (ל''ת)

        פטימה, 24/07/06 11:49

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    וכמה רבי קומות שווה קטיושה בקרית שמונה..?

    אזרח סוג ג', 24/07/06 07:05

    ובלי קשר שכונת דח'ייה שבביירות מזמן היתה צריכה להמחק.

    אם קשה לעצור קטיושות אז לפחות שהשיעים יהיו פליטים בני פליטים, אין צריבה תודעתית גדולה מזו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    פניה אישית לאפי איתם...

    איציק, 24/07/06 07:03

    לא רצית להכנס לשם. חשבת שאפשר לחסור פגיעה בחיילים והפקרת את העורף. אזרחים תמימים, נשים ילדים וזקנים חסרי מגן. זה פליטת הפה שלך שתרדוף אותך כל החיים. היכן הערכים הבסיסים עליהם התחנכת של שמירה על החלש, אלמנה ויתום, אני כל כך מתבייש בך. במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אני דווקא תומך באפי איתם

      יאיר, 24/07/06 07:45

      בדרך כלל אני סולד ממנו, והמפלגה שלו - הפילוג הלאומי, שאחדים מחבריה כמו אריה אלדד, שמתפקיד של רופא עבר לתפקיד של מטפטף ארס, ורוקד על הדם אחרי כל פיגוע.
      אבל הפעם הוא גילה אחריות כשאולמרט התייעץ איתו על הפרטים הצבאיים של המבצע ונתן לאולמרט תשובות עניינות ולא מתלהמות, ללא קשר לעמדתו הפוליטיות.
      כל הכבוד אפי איתם - אני שמח לראות שנשארו אנשים שפויים במפלגה שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    חיילים יקרים - כולנו איתכם. שימרו עלינו ושימרו על עצמכם. (ל''ת)

    ירון, 24/07/06 07:00

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה יהיה כשיגמרו הבניינים?

    מתמטיקה בסיסית, 24/07/06 06:54

    מתוך הכתבה:
    1. ''דן חלוץ, הודיע שעל כל קטיושה שתנחת בחיפה, צה''ל ישמיד 10 רבי-קומות בשכונת דח'ייה שבביירות''
    2. ''נהרסו עד כה כשמונים בניינים ונותרו חמישים נוספים''

    לפי הימים האחרונים נראה שחלוץ יצטרך לחפש עוד בניינים



    הגב לתגובה זו

    • טמבל מה אין לך דימיון . תחשוב קצת זה לא יזיק (ל''ת)

      החתול, 24/07/06 07:36

      הגב לתגובה זו

    • נאיים עליהם שנעביר להם את פרץ ! הם יכנעו מייד. (ל''ת)

      מתמטיקה מתקדמת., 24/07/06 11:45

      הגב לתגובה זו

    • הבניינים בבירות ייגמרו הרבה אחרי (ל''ת)

      הקטיושות, 24/07/06 12:13

      הגב לתגובה זו

    • לא יגמרו הבניינים צה''ל מפציץ לפי תמונות לווין

      האזרח קליין, 24/07/06 14:06

      מלפני שנה ושם יש עדיין בניינים . ברובע דחייה יש בניין שצה''ל מוטט כבר 7 פעמים ועוד היד נטויה

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הלוחם גיבור ישראל שמעון פרס מוביל את כוחות צהל (ל''ת)

    שנת 2150, 24/07/06 06:50

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד לצה''ל (ל''ת)

    שרון, 24/07/06 06:49

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חלוץ, ככה אנחנו אוהבים אותך, תמשיך !!

    יהודי, 24/07/06 06:47

    חזק ואמץ ואל תחת.
    כי לנו הארץ הזאת האחת.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כולי תפילה שתצליחו ותחזרו הביתה בשלום יהי אלוהי צבאות עימכם אמן (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 24/07/06 06:45

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לאט לאט נידפוק את כל העדר. (ל''ת)

    משלם המיסים., 24/07/06 06:43

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דן חלוץ - he is the man

    ניר, 24/07/06 06:39

    אני יותר משמח שדן חלוץ זה הרמטכ''ל שלי.
    הבנאדם מלך

    אנשים להוציא דגלים!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    העורף חזק, תודה! והממשלה, מה איתה?

    רוני לוי, 24/07/06 06:37

    איך אתה מרגיש אולמרט?
    אתה חזק?
    עמידתך איתנה?

    אם תוכיח בגרות, אחריות ועמידה עיקשת תחת הבליץ המדיני המתרגש על ראשך, אזי שהמיבצע שלנו בעורף להחזיק מעמד יימשך כסידרו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    סוף סוף!! עין תחת עין!! מווואאאאההה (ל''ת)

    פיקצייה, 24/07/06 06:37

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מבין את זה..

      שי, 24/07/06 19:24

      סוף סוף, 3 פעמים רצוף?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    סוף סוף צה''ל במיטבו

    בני, 24/07/06 06:36

    רק שיחסלו את נסראללה ואני מרוצה
    כל עוד נסראללה-שילדים רואים אותו ועושים במכנסיים חי אסור לסיים את המלחמה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוף סוף הצלחות וחשיבה יצירתית...(כולל המשוואה)

    חזק ואמץ, 24/07/06 06:35

    נקווה שהאיום עובר לחיזבאללה והם יתחילו להפסיק לירות לטובת תושבי חיפה והצפון ולטובת תושבי ביירות...

    עכשיו צריך להמשיך בתנופה בלי להתפס לשחצנות או שאננות ולחשוב על דרכים מקוריות להוריד את ההנהגה של חיזזבאללה!

    נ.ב. כל הכבוד לחיילי ומפקדי צה''ל הזוטרים והבכירים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מתחילים לראות את הסוף ? (ל''ת)

    רונן, 24/07/06 06:34

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ושט

    קנה, 24/07/06 06:34

    לפרק אותם כאילו היו בובות מין מתחת גופו אדיר המימדים
    של אמריקאי שמן מיותר מידי מקדונלדס'

    הגב לתגובה זו

    • יופי של עולם דימויים (ל''ת)

      יוסי, 24/07/06 18:22

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    תגובה לעניין

    אריה, 24/07/06 06:32

    לבחור יש ביצים . דברים כדורבנות
    חלק וברור כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יפה! את שיטת הבניינים והשיטוח

    Avi Ecuador, 24/07/06 06:30

    מזמן היו צריכים לאמץ בעזה, היום היה מדובר בארכיאולוגיה של עזה האחות התאומה של סדום.
    אפילו לא היו צריכים להשאיר שם נציב מלח וישראל יכלה להוסיף עוד יישובים יהודיים במקום לפנות.
    היו בונים עיר לאידיוטים כמו שולמית אלוני שריד ודומיהם ואולמרט יכל להיות ראש ממשלה שם.
    נו, היום אולמרט מפתיע את השמאל?!

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו כל העולם מבין שאת הפלס' לא מעניין שטח של מס' ק''מ הם רוצים את

      כל המדינה על כן, 24/07/06 07:40

      יש תמיכה יותר רחבה לפעולות של צה''ל וכן תמיכה מדינית לישראל.

      הגב לתגובה זו

    • 2,אלו םילים שבעז''ה ןשםע םכל עם ישראל! (ל''ת)

      עם ישראל, 24/07/06 10:28

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    חזק ואמץ מר חלוץ על כל קטיושה 20 בנינים לא 10 (ל''ת)

    אלי, 24/07/06 06:24

    הגב לתגובה זו