• 68.

    החיילים לא נחטפו תחת לאפו של הכח הבינ''ל ?

    ד.ח, 26/07/06 14:55

    כשהערבים רוצים להסתיר משיהו מעיני העולם, הם פשוט מגרשים את הכח הבינ''ל או לחלופין הכח מעלים עין ואז הם עושים מה שהם רוצים לדוגמא; חטיפת החיילים, איפה היה הכח ? בזמן החטיפה ? הרי ברור כשמש שהם העלימו עין כמו שהאנגלים בזמנו כששלטו בארץ, כל מה שהערבים עשו, הם העלימו עין אבל אם היהודים עשו איזשהו דבר, ישר היתה חקירה, וכולם ידעו על כך !

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ''מנהיגים'' חסרי נסיון

    מיקי, 24/07/06 10:02

    זה מה שקורה כשבוחרים אוסף מנהיגים חסרי נסיון.

    ציפי לבני כבר לפני שבוע צהלה ש''הגיע זמן המדיני'' וזאת אחרי 3-4 ימי לחימה. זה מראה מה היא מבינה. אבל נו, היא לא צריכה להבין במלחמה. אז ביחסים בין לאומיים ומפת האינטרסים של ישראל, מדינות ערב וגורמי הכוח בעולם היא צריכה להבין.

    במשך שנים התנגדו לכוחות רב-לאומיים כי הם חד כיווניים - מגינים על לבנון/שטחים מפני ישראל אך לא מגינים על ישראל. מה השתנה?

    בראשות הממשלה עומד אדם חסר נסיון צבאי (כן, מה לעשות, זה חשוב במזה''ת, ואם אין לך, לך תתייעץ עם מישהו שיש לו, ולא עם ציפי לבני).

    אנחנו נאכל את הכח הרב-לאומי הזה עוד הרבה שנים. אי אפשר יהיה להוציא אותו מפה ואפקטיבי הוא לא יהיה. סליחה הוא יהיה אפקטיבי חד-כווני. קטיושות הוא לא יעצור, אבל צה''ל לא יעבור את גדר הגבול.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    גלגל אדום חוזר! ישראל ניצחה במלחמה בת ששה ימים את כל צבאות ערב

    איזו חלאת אדם, 24/07/06 08:58

    ואז היא עשתה הכל, אבל ה כ ל, כדי להגיע למצב הנבעכי הנוכחי. כדי לקבל תשומי מכל העולם. היהודונים אינם יכולים לחיות, בלי שיהיה איזה פריץ בסביבה שיעשה ''סדר''. בכל דברי ימיהם לא הגיעו היהודים לשפל אליו הורידה אותם ה''מדינה'' של ''עם כפשי בארצנו''.
    בכוונה תחילה מחזקים שוב ושוב את האויב הנאצי. בשקרים מתועבים ומצחינים מצדיקים את האימפריאליזם הג'יהאדי ומסיגים עוד לאחור, מפני המפלצת הזו, את הננס הישראלי.
    אני שונאת את המדינה הזו. שונאת אותה. אילולא נאלצתי לחיות בה, כי היא השתלטה על ארצי, הייתי מאחלת לה להישמד מתחת פני השמים.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כוח אירופאי נגיד בריטי רק בין לבנון וסוריה (ל''ת)

    אלי, 24/07/06 02:40

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אולמרט עלה על עץ גבוה מידי למידותיו

    Avi Ecuador, 24/07/06 01:38

    אפילו חיזבאלה לא יכול להוריד אותו ממנו.
    מסכן עם ישראל, בארוע מוחי; הראש מזמן לא מתפקד

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אם נאט''ו יטפל במוסלמים כמו שהרומאים טיפלו ביהודים - דיינו.

    info123, 24/07/06 01:18

    אם נאט''ו יטפל במוסלמים כמו שהרומאים טיפלו ביהודים - דיינו.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    קונדוליזה תבקר בכנסת..עאמאר סטלין יתרגם עבורה..מעברית לאנגלית..האהא (ל''ת)

    Gullash, 24/07/06 01:12

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ''גולםרט השתכנע''..ע''י מי? עליזה'לה? אדלר וארד??? (ל''ת)

    Gullash, 24/07/06 01:00

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אני קצת לא מבין

    Avi Ecuador, 24/07/06 00:48

    אולמרט הסביר שהמטרה של ישראל להוציא את חיזבאלה מלבנון...
    אז מי צריך צבא לבנוני חזק בלבנון כשאין חיזבאלה?
    מה, אולמרט רוצה שהצבא הלבנוני יתמודד עם ישראל?
    כן, הסברים לאידיוטים מעם-הארץ (לשמאלנים אני מתכוון).
    הסבר לכישלון...

    הגב לתגובה זו

    • אז בוא אני אסביר לך לאט:

      חמציץ, 24/07/06 02:32

      כ ד י ש ה ח י ז ב א ל ל ה ל א י ח ז ו ר

      הגב לתגובה זו

      • אתה חושב שאולמרט יוציא אותו?! (ל''ת)

        Avi Ecuador, 24/07/06 07:02

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    על פולניה השתלטו תאומים..ואלינו= גולם וסטלין..עליזה'לה ומחנוטה. (ל''ת)

    חומוס גבעתיים, 24/07/06 00:43

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    עד שהתחלנו לכתוש אותם..

    למה עכשיו?, 24/07/06 00:33

    למה למצמץ ,הרי כל הפעולות שנעשו עד עכשיו לא יועילו ,
    כשנסראללה יצא וידיו בתנועת ניצחון.
    כל מה שנעשה עד עכשיו ירד לטמיון ,חבל
    עוד מאמץ קטן.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הגולם-רט ועאמאר סטלין= זיג זג זיג זג זיג זג זיג זג זיג זג זיג זג... (ל''ת)

    חומוס גבעתיים, 24/07/06 00:32

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ראש הממשלה השתכנע?מה קרה, לא שמע את הביטוי 'סוף מעשה במחשבה תחילה'?

    Yossi V, 24/07/06 00:32

    עכשיו,
    אחרי שהרס את לבנון,
    אחרי שהפך 600 אלף לבנונים ועוד אלפי זרים לפליטים,
    אחרי שהביא על ישראל מה ששום ראש ממשלה לפניו לא הביא - הפצצות מתמשכות על העורף,
    אחרי שהביא למותם של עשרות חיילים ואזרחים, שלא לדבר על הפצועים, ופגועי החרדה בהמוניהם,
    אחרי שהכריז פעם ועוד פעם ששום כח בינלאומי לא יהיה מקובל עליו,
    אחרי שהכריז שדבר ראשון הוא רוצה את השבויים חזרה,
    אחרי שהבין שטבעת ההתנגדות העולמית למלחמה הפושעת הזו מתהדקת על צאוורו,
    אחרי,
    אחרי,
    אחרי,
    פתאום עכשיו הוא השתכנע? על חייהם של אזרחי ישראל, ומסכנותם של אזרחי לבנון?
    אפילו 'טוב מאוחר מאף פעם לא' לא ראוי שנגיד.
    חרפה.
    וראש ממשלה, על חרפה צריך לשלם.
    לכל מדינה במהלך קיומה יש 'גולדה' אחת, לא מגיע לה, לישראל, שיהיו לה שתי גולדות, ועוד בהפרש שנים כ''כ קטן.

    הגב לתגובה זו

    • איפה חוסיין? למה לא בא עם צבא ירדני לפרוטקשן ליהודים?

      Avi Ecuador, 24/07/06 01:16

      אולי יביאו אותו בספטמבר.
      יהיה שחור...

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    יופי, רק הדברות תביא לביטחון. לכל המתנחלים, תחזרו לחורים שלכם. (ל''ת)

    השעון להתנתקות, 24/07/06 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עם אולמרט השלב הבא הוא האטום האיראני

    Avi Ecuador, 24/07/06 00:26

    טוב, יש שלבים גם באמצע.
    יעלו מדרגה...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ת''רקחו'' ,את חיסבלהלה הוא אוהב לקבל ''ריקוח'' של פצצות

    Kadima, 24/07/06 00:20

    ת''רקחו'' ,את חיסבלהלה הוא אוהב לקבל ''ריקוח'' של פצצות

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כנראה שעליזה קיבלה החלטה. (ל''ת)

    עופר, 24/07/06 00:08

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מעניין כמה ציורים של הגב' אולמרט

    אאא, 23/07/06 23:54

    רכש האיחוד האירופי,וכמה עסקאות נדל''ן הובטחו לקונסיליירי וייסגלאס ולמומחה האינטרנט גלעד ?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עדיף דיביזיה איראנית על הגבול

    אאא, 23/07/06 23:51

    מפלוגה של אירופאים.
    האיראנים פחות מסוכנים ושונאים אותנו הרבה פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הכוח הבינ''ל ברפיח

    אאא, 23/07/06 23:50

    ברוח בהיסטריה לישראל בכל פעם שהחמאס מפליץ בקול רם.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה זה?איך אפשר לקרא את זה? אה, סמרטוט נשאר סמרטוט (ל''ת)

    צ'ומפי, 23/07/06 23:50

    הגב לתגובה זו

    • זה לא צ'ומפי, זה היה בפרפר נחמד. צ'ומפי זה 3-4-5 וחצי, ואתה טועה.

      אופיר, 24/07/06 00:11

      אתה טועה.

      סמרטוט לא נשאר סמרטוט, הוא עושה מעצמו ממלא מקום ואח''כ הופך לראש ממשלה. אבל ראש ממשלה סמרטוט.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ראובן אדלר ואייל ארד החליטו

    אאא, 23/07/06 23:46

    ''צריך כוח בינלאומי''.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שוב האפס המושחת מזגזג? (ל''ת)

    אאא, 23/07/06 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ראש הממשלה קונדוליסה מגיעה מחר

    אנטוני הופקינס, 23/07/06 23:43

    צריך לעזור למרקו למצוא את אמא שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אולמרט הוא סה''כ חובב נדלן שנקלע בטעות לכס ראש הממשלה. (ל''ת)

    אייל, 23/07/06 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט צודק אם נמשיך כך לא יישאר כסף לביצוע

    ההתכנסות, 23/07/06 23:20

    והבטחנו לבוחרינו התכנסות וחייבים לבצע.
    זה הסיכוי היחיד.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אין על מי לסמוך

    דני חלפין, 23/07/06 23:09

    אוי לה למדינה שבראש ממשלתה עומד אהוד אולמרט ושר הבטחון שלה הוא פרץ.

    אלו אנשים שלא מסוגלים לנהל מערכות מסדר גודל שכזה, זה פשוט גדול עליהם.

    כדאי כאן להוסיף יואיל ראש הממשלה להציב על שולחנו גם את תמונות שני בניו העריקים כאשר הוא שולח בנים אחרים לקרב.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הגיע הזמן שהאופוזיציה הימנית(?) תשמיע קול ותמנע את הרמת (ל''ת)

    הדגל הלבן, 23/07/06 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הכי חשוב: פירוק החיזבאללה מנשקו!

    אקי, 23/07/06 22:58

    אין בעיה להביא כוח בינלאומי זמני שיימנע (עם דגש על שיימנע) מכל גורם עויין להתקרב חגדר.
    אבל הכי חשוב זה לפרק את חיזבאללה מנשקו , כי אחרת הם יכולים לירות גם מעבר לגדר , יש להם טיליםן לטווחים ארוכים מאוד - נא לא לשכוח!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יאללה אולמרט, יש לך מנדט לשלום לא למלחמה! (ל''ת)

    peace and love, 23/07/06 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    העורף איתן , ואולמרט מראה סימני שבירה . (ל''ת)

    אבו יסמין, 23/07/06 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    היכן ברק??????????? (ל''ת)

    מומו, 23/07/06 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט משתפן העם והצבא לא

    רון בר-און, 23/07/06 22:40

    תתביש לך מר' אולמרט בחרתי בך ולשם שינוי לא כבררת מחדל אך באים אתה מתחיל להשתפן שכח ממני ומעוד מאות אלפים בבחירות הבאות. ובנוסף ההיסטוריה תגמור עליך היות ובנינו ונכדינו יצתרכו לשלם את מחדליך. כולי תיקווה שכל הכתבה היא רק ברווז עיתונאי.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עוד זיג זג של אולמרט (ל''ת)

    יהודה, 23/07/06 22:36

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כח רב לאומי פחןת חלש

    אורי, 23/07/06 22:34

    כח רב לאומי נכון פחות חלש, מצבא לבנון אבל לא יתאמץ להתנגד לחיזבאללה ולנו יהיה קשה להגיב.
    לעומת כח צבא לבנון שנוכל לדפוק בביירות אם משהו לא יהיה טוב במארון אראס.. או אפילו לדפוק במארון אראס אם יהיה חשד למשהו אבל דופקים לבנונים ןלא כח רב לאומי.
    אולמרט ! חשוב היטב כל טעות היא טעות גורלית, שההישג שלך לא יתמסמס. כח לבנון פחות גרוע מכח רב לאומי.

    הגב לתגובה זו

    • לאורי צפון הארץ

      מוטי אטלנטה, 23/07/06 23:20

      לא מדובר במשקיפים מדובר בצבא לכל דבר ועניין שיתפרס בדרום לבנון.
      ולא בצפונה שם יהיה צבא לבנון.
      אז בהחלט יש לשקול זאת בכובד ראש.
      האלטרנטיבה-שליטת צה''ל עד הליטאני והקמת צבא דרום לבנון מחדש.
      ובצפונה צבא לבנון.
      מכאן אתה מבין שהחיזבאללה אינו מהווה גורם שמתחשבים בו בכל מקרה ועניין.-חיוך


      הגב לתגובה זו

      • אין ספק שהאירופאים ישמחו

        אאא, 23/07/06 23:53

        למות ע''י החיזבאללה למען היהודים שנואי נפשם.
        אנחנו רואים את ביצועיהם המפוארים של הצבאות האירופאים בקוסובו,ברואנדה,בחוף השנהב ובמקומות רבים אחרים.
        מי שרוצה להיות מוקף באירופאים שיהגר לאירופה ולא יפקיד את חיינו בידי חבורה של גויים מאירופה ובידי סמולנים שהגיעו מאירופה.

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה שפתק קטן של קדימה יכול לעשות (ל''ת)

    אסון אולמרט, 23/07/06 22:29

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הפתרון המסתמן

    אסי, 23/07/06 22:27

    פצצת אטום
    בטהרן
    בדמשק
    בעזה
    וכמובן אחת בתחת של יוסי שריד
    והשניה בתחת של אילן פפה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למיטב זכרוני יש כוח בינ''ל אירופאי ברפיח

    הקוסם, 23/07/06 22:25

    אם שם הם לא מצליחים לשמור על 13 ק''מ של גבול איך בדיוק נצפה מהם לשמור על שטח באורך 60 ק''מ ובעומק של 30 ק''מ?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כשנכשל בנחישות וברגישות השתכנע

    יאיר ל, 23/07/06 22:11

    שבמקום להודות בכשלונו,
    לאחר שעשרות מתו, ולמעלה מאלף נפצעו,
    נברח בשן ועין, נעשה צחוק מעצמנו
    ונציב כוח רב לאומי בלבנון ובעזה
    ובעזרת השם
    את המחיר נשלם אנחנו
    ואת הבעיות יצטרך לפתור ראש הממשלה הבא

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ''ברוך הגבר אשר יבטח בה' - והיה ה' מבטחו''

    נתן, 23/07/06 22:02

    רק ככה אפשר לעבור את כל המכשולים!! ואל תנסו למכור לנו כל לוקשים כמו בוש,רייס,אנאן או כל נדחף אחר לסביבה.
    רק אם באמת נתאחד ביחד ונפסיק לפחד מכל מה באומרים לנו בעולם ננצח!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    להציב שם את מחסום watch בפיקוחה של עליזה (ל''ת)

    דורון, 23/07/06 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אהוד אולמרט הפקות מציגים: המתקפל.

    לא ציפיתי ליותר, 23/07/06 21:55

    כמי שעוקב אחרי אולמרט שנים היה ברור לי מההתחלה שאין הרבה מה לצפות ממנו. הבריחה מעזה היתה טעות, היציאה למלחמה הזאת היתה טעות ללא טיפת שיקול דעת וכעת כרגיל: ההתקפלות. לא ציפיתי, לא התאכזבתי - רק צר לי על כל האחרים ועל המבצע הבא שנצטרך לעשות שיצטרך להיות מן הסתם גדול בהרבה כדי להחזיר את כושר ההרתעה.

    הגב לתגובה זו

    • ביבי שילם לך?

      ישראלי, 23/07/06 23:22

      אולי בכלל ביבי השפן המזיע יושב בבית ודופק טוקבקים שיעלו לו את הרייטינג..ככה יוכל לקבל יותר מעטפות. (ככה הוא סיפר...)

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אם ישראל חזקה ...

    לא צריך בינ''ל, 23/07/06 21:49

    אבל אם אנחנו ממשיכים להתרפס בפני כל שונאינו - אז נביא את הגוי ההוא, ואת הגוי הזה ''שישמרו'' עלינו

    הגב לתגובה זו

    • כוח בינלאומי הוא אכן חשוב

      לא ידידי, 23/07/06 21:59

      על מנת שצה''ל יוכל להכנס ללבנון להרוס את תשתיות החיזבאללה ולאחר מכן לעזוב כדי לא להסתבך במלחמת גרילה ארוכה ומיותרת אנחנו צריכים כוח בינלאומי בלבנון ולא כמו יוניפ''ל האנטישמים האלה אלא כוח צבאי אמיתי שלא קשור לאו''ם משהו כמו הכוח באפגניסטן ובעירק ... אחריי שנחליש את החיזבאללה את שלנו עשינו אחריי זה זה כבר בעיה של לבנון ואם לבנון לא יכולה להתמודד עם זה אז כוח בינלאומי כמו באפגניסטן ....

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    כן אולמרט? העולם ישמור על הביטחון כאן? (ל''ת)

    ש הלוי, 23/07/06 21:48

    הגב לתגובה זו

    • ברור, הנורבגים והספרדים ישלחו את הילדים שלהם למות בהרי השוף.

      איתי, 24/07/06 00:13

      אולמרט הזה טיפש, בחיי.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אולמרט היום העם צועק קדימה! ואתה מדבר על אחורה...???השתגעת..? (ל''ת)

    הפלמחניק, 23/07/06 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כח בינלאומי יכתיב לנו הרבה מעבר ללבנון

    אורי, 23/07/06 21:41

    ואני חשבתי שסוף סוף אנו מעיזים לצאת למלחמה על יעדים מדיניים, ולא לעוד מהלך מתכנס מחשש למלחמה שתיכפה עלינו 'בהפתעה'. האם יש לנו מספיק עורף לגייס לשם כך, מספיק ראש מעל העורף?
    או שימכרו לנו התכווצות נוספת כפיתוח שריר. העם עם הגולן?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צהל זה לא חברת החשמל

    אהרן, 23/07/06 21:26

    כשאנו רואים מי עומד בראש צהל אי אפשר שלא לתהות אם המינויים כמו של עמוס ידלין למשלאו אודי אדם לא היו מפני שהם הבנים של.
    ואם היו נותנים לתא''ל עמידרור למשל להיות בראש המודיעין יתכן ולא היינו צריכים לשפוך מיליארדים על לבנון ללא תועלת.
    צריך גם לפטר את הרמטכל

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בין המצרים ... עוד מעט ט' באב

    עקיבא, 23/07/06 21:25

    צרפתים וגרמנים , אנטישמים גמורים , שישוחדו על ידי הערבים יבואו להגן על המדינה היהודית ?
    הסמרטוט השמאלית הזה תהרוס את המדינה היהודית ...
    חייבים להביא ממשלה לאומית שתשמיד את החיזבאללה !

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ובמילה אחת - סמרטוט (ל''ת)

    כ, 23/07/06 21:23

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    האפיפיור שולח את משמר הוותיקן

    תיק דבקה, 23/07/06 21:12

    על כל 30 חייליו והחניתות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ראש הממשלה

    קובי, 23/07/06 21:11

    לא משתכנע ,אלא לא עומד בלחץ ,והוא נמצא במצב של חוסר אונים ,היו עסוקים בגירוש ולא נערכו לסכנה בצפון ,מזכיר את מחדל מלחמת יום הכיפורים ,הזמן אוזל ואני לא יודע כמה זמן האמריקאים יתנו למדינת ישראל עוד זמן להלחם ,כוח בין לאומי ,שהוא אום שמום נצחון לטרור ,מנסיון העבר הצבת כוחות בין לאומים ,שזה רק נוכחות ,ועוד מנסיון העבר אפילו עוזרים במיקרים מסוימים לארגוני טרור בלבנון ,חבל עצוב אני מודאג ,

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עצוב! ממש עצוב. אסור להפסיק המהלך הצבאי (ל''ת)

    מנחם, 23/07/06 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    היתנהגות סמרטוטית... (ל''ת)

    yariveb, 23/07/06 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    דיסקט אוסלו סירס את המדינה (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 23/07/06 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הוכחה לכניעת הממשלה לחיזבאללה.

    מאיר. פ, 23/07/06 21:01

    אהוד אולמרט נתן לנו תצוגה מרהיבה של צלצולים ותמרות עשן, מעבר לכך?
    התבזות, חוסר בקיאות בניהול מלחמה, כשל, וכניעה.
    במשך שבועות הוליך את העם שולל בנתינת תחושה של עליונות צבאית למרות הפגיעות בעורף העם.
    אם האדם לא יצא מתוסכל יחד עם שר הביטחון הדגנרט ולא מתפטרים, העם ישלם ביוקר על הבועה האשלייתית של מנהיגים אפסיים.
    אולמרט השלה את העם מעל בימת הכנסת בנאום שנכתב ע''י אנשים אחרים. הוא השתכנע כביכול שבנאומו הוא יגבור על האויב צבאית.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני קונה דולרים ובורח מכאן....

    גיל 669, 23/07/06 21:01

    ....כל היהודים גמורים פה .

    אין לנו עתיד , אולמרט ישאר אולמרט ואותנו הערבים ימשיכו לטחון עד העצם, חבל על אלה שנלחמים על אוויר ,אני לא צוחק,עדיף לסגור את המדינה ולעזוב לאירופה אמריקה קנדה ואוסטרליה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה עם העניים פרץ..... (ל''ת)

    אנונימי, 23/07/06 20:58

    הגב לתגובה זו

    • למר' אנונימי, לך לעבוד

      CHAIMKE, 23/07/06 22:00

      גם הרוסים ועולים חדשים אחרים בעלי השכלה ניקו ומנקים רחובות.
      בשביל כבוד צריך לעבוד..
      ישר כח..

      הגב לתגובה זו

      • חיימקה, עבור לקרוא בטורונטו טריביון ועזוב אותנו בשקט. (ל''ת)

        יוני, 24/07/06 00:14

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    זה מה שקורה כשכתב סוג ג מעיתון צבאי הופך לראש ממשלה. (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 23/07/06 20:55

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    פחות משבועיים נלחמים ואולמרט כבר מניף דגל לבן

    העורף חזק אולמר, 23/07/06 20:55

    כרגיל ממשלת השמאל נשברת אל מול האויב.
    העורף חזק המנהיגים סמרטוטים

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מתלונן? אולמרט לא אשם.

      איתי, 24/07/06 00:17

      עוד לפני הבחירות הוא אמר בפה מלא שהוא עייף ממלחמות.

      ורק שלוש שאלות מציקות לי:

      א. מה יקרה עכשיו, כשמלחמה זה דבר הכרחי אבל לילד הטיפש נמאס להלחם?

      ב. למה כ''כ הרבה אנשים הצביעו בשבילו?

      ג. למה אנחנו משלמים עשרות מיליארדי דולרים כל שנה בשביל צבא שאולמרט לא רוצה להשתמש בו כשצריך? לא חבל?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה אפשר לצפות ממה ששירת בעיתון במחנה בזמן שחבריו לחמו בששת הימים ? (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 23/07/06 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ממשלה אימפוטנית-אולמרט אתה אפס- נא לקרא

    רן הופמן, 23/07/06 20:51

    למרות כל גילויי האהדה המדהימים לעבר ממשלת ישראל – אלו הסיבות להמשך הירי על ערי וישובי ישראל:

    הסיבה שעדין יורדים טילים על חיפה והקריוות שמקורן מהעיר צור. אם לאומרט וכלבו פרץ היו ביצים – אזי היו נותנים הוראה לפינוי העיר צור ותחילת הרס העיר ומקורות הירי.

    בכל הכתבות עד עכשיו מוזכר בפירוש על הגבלת כוחות צה''ל בידי פרץ- פרץ התעורר מהחלום שאתה נמצא - הצבא להגנת הארץ והשמדת האויב איננו ועד או הסתדרות עובדים, שיתחילו ליפול לך האסימונים.......

    שום פתרון של החזרת החטופים ללא שום מיקוח – פירוק החזבללה והרחקת נסררללה אינו שווה ומקובל- ישראל היא זאת שמכתיבה את התנאים ולא אף אחד אחר.

    צבא היבשה והאויר עדין מוגבלים ביכולתם – וזאת התוצאה להמשך הירי על צפון הארץ. לפני כמה ימים הזהיר מפקד חיל האויר שקדי במסיבת עיתונאים – שחיל האויר עדין לא הכיל לפעל במיטבו ובשיא יכולתו -- זאת אומרת נכון להיום חיל האויר מגיב בכ-20 אחוז מיכולתו- אשמח לדעת מה ומי מגביל אותם - האם מספר גבוהה של פגיעה באזרחים ישנה את המצב???????

    כל הזמן מתרצים את חוסר היכולת להשמיד את מקורות הירי בזמן אמת. אני לא מבין אבל נדמה לי שיש לנו שני לווינים שאמורים לתת לנו מידע מהימן בזמן אמת - וברמת פירוט בלתי רגילה- הרי כולם התגעו באיכות הצילומים שמקורם בלוין האחרון שנשלח. אז היכן נמצאת יכולת הגילוי ומציאת מקורות הירי בזמן אמת. לפעמים נראה ששכחו להשתמש בכל האמצאים האפשרים.

    לפעמים נראה שאולמרט איננו יודע מה קורה בכלל בשטח - ''אופס'' שכחתי, הרי הידע הצבאי היחידי שלו זה מלהיות עיתונאי- הוא בטח לא יודע את המשמעויות של כוחות – ויחידות לוחמות בשטח.

    לפני ארבעה ימים הצהיר מפקד כוחות היבשה גנץ על שליטה מלאה על הכפר מרום א-ראס. עד היום שומעים על המשך לחימה על הכפר-זאת אומרת ''הקוקדקודים הגבוהים מנותקים מהשטח וכל הידיעות שאנחנו מקבלים נועדו אך ורק להשקיט את העורף........

    יש להרוס את העיר בינת ג'בל- פרץ שר הבטחון המהולל –תן אור ירוק ותפסיק לעצור את הצבא. כל הזמן שומעים על זה שצבא עושה מה שרוצה – ומצד שני שומעים שהם מחכים לאישור- פרץ תפסיק לעבוד אלינו- אנחנו לא בהסתדרות.

    לא ראיתי ממשלה שלא יודעת מה היא עושה-בכל רעיון של נציג ממשלתי או קצין גבוה- שומעים דעה ומידע אחר. פשוט לא יאומן נוהי ממשלת בובות ששכחו להחליף להם את הסוללות.

    לא יאומן- בערוץ 10 דווח שאולמרט לא רואה במטרה להפסיק את ירי הטילים והקטיושות כמטרה- זה רק מראה כמה אולמרט מבין בצבא ויודע מה הוא רוצה...... ממשלה אימפוטנטית או לא- אתם תחילטו.....

    לסיכום אולמרט אתה אפס אחד גדול- שכחתי להוסיף את פרץ-אבל הוא לא אפס- פרץ הוא מינוס

    הגב לתגובה זו

    • תודה רבה לך. חובה לקרא.מדוע אולמרט חלמאי (ל''ת)

      בצלאל, 23/07/06 21:46

      הגב לתגובה זו

    • לרן- אתה משת''פ

      ישראלי, 23/07/06 23:25

      של האוייב. תתחבא, או לך להתפלל במסגד עם נסרללה.

      הגב לתגובה זו

      • אני לא משתפ-ואתה כנראה נאיוי

        רו הופמן, 24/07/06 02:33

        לצערי זאת האמת: כאשר אין תגובה מהירה ונמרצת יותר -זאת התצואה
        אם אתה מקשיב לכל הדיעות כרגע שאומרות שכנראה לא נצליח לבצע מה שבאמת רצינו. כל יום אולמרט משנה את המטרות. בתחילה חיסול מוחלט של החיזבלה ועכשיו גירוש כוחותויהם עג לליטני. אז תגיד לי מי פה המשתפ אני או ראש הממשלה.
        אני מחכה לראות כבר שבוע את צור מופצצת וכלום לא קורה

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם לא יחסלו את חיזבלה הכל לשוא

    חייל, 23/07/06 20:44

    אם לא נחסל את חיזבאללה אז בשביל מה המלחמה הזו? צריך לגלח את לבנון בפצצות תבערה עד שיבינו

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אידיוט (ל''ת)

    אריאל, 23/07/06 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    התפתחות צפויה

    פינקי, 23/07/06 20:35

    הצמד אולמרט-פרץ כבר הפסיד את המלחמה.נאסראללה יצא מנצח בגדול.אחרי מבצע פירוטכניקה מרהיב,כדי לבלבל את אזרחי מדינת ישראל ,מר אולמרט מוכן למסור את המפתחות לכוח בינלאומי ''חזק''.זה הוא הרגע בו אנו מאבדים את עצמאותנו ומעמדו של נאסראללה עומד להתחזק עשרות מונים. אולמרט לא רוצה להלחם . הוא לא רוצה לשקוע ב''בוץ הלבנוני''.המצרים שומרים על ציר פילדלפי,הכוח הבילאומי ישמור על הגבול הלבנוני יהיה לנו חמאס בדרום חיזבאללה בצפון ,ועוד מעט הסורים והמצרים ירצו לקבל את חלקם בשלל.צהל, בגלל ''רמת המוסר הגבוה שלו ''איננו אפקטיבי,לכן גם אין צורך בו ,אפשר לפזר את החילים ולמכור את הנשק ,ולחלק את הכסף בין התושבים.כדאי גם להחזיר את החילים מלבנון ,כי בין כך הם לא עושים שום דבר, חבל על החיים של החילים.התכנסות, הבררה היחידה....

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון (ל''ת)

      מוטי, 23/07/06 20:56

      הגב לתגובה זו

    • פינקי אתה צודק, המצב גרוע מאי פעם...

      גיל 669., 23/07/06 21:07

      ....אני חושב שזו באמת המלחמה האחרונה ,אני חושש שזה הסוף.

      אני יושב מול המחשב ורק מודה לאלוהים שאין לי ילדים.

      יום עצוב,נתפלל לנס.

      הגב לתגובה זו

    • איזה קשקשן!

      עודד, 23/07/06 22:52

      לא יאמן איזה לוזרים קיימים פה...אתה ממורמר ככה גם בחיי היום יום?

      צה''ל ניצח ברגע שהוא החזיר את ההרתעה... אתה וכל הקשקשנים שאין להם מושג באסטרטגיה, עדיף שתלכו לפסיכולוג להוציא תיסכולים.

      הגב לתגובה זו

      • איזו הרתעה? הפסדנו. (ל''ת)

        יותם, 24/07/06 00:18

        הגב לתגובה זו

    • צודק. חבל אבל.. צודק. (ל''ת)

      יוני, 24/07/06 00:19

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא !!!!! טעות גורלית !!!!

    מודאג, 23/07/06 20:29

    כוח בין לאומי יהי אימפוטנטי !
    הוא לא יעשה דבר נגד החיזבאללה !
    בובות !
    החיזבאללה יחטוף את אנשי הכוח, והם אפילו לא יתנגדו !
    החיזבאללה יחטוף את אנשי הכוח ויקח אותם בשבי !!!!!
    בזמן שהחיזבאללה יתכנן לצאת למלחמה נגד ישראל - הוא ישתמש באנשי הכוח כמגנים אנושים !!!!!!!!!!!!!!

    אם צהל יצא לפעות הגנה וינסה לתקוף את הטרוריסטים החיזבאלונים - הוא יפגע באנשי הכוח !!!!
    והעולם יגנה אותנו !!!!!!!!!
    המשפחות של האנשים ישנאו אותנו !!!!!!!!
    ויהיו הרבה חללים לכוח הזה !!!!!!!
    (בתנאי שצהל יגן עלינו בכול מחיר מפני הטרוריסטים המוסלמים )

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון

      אסי, 23/07/06 21:04

      קודם כל, אתה רואה את הנחישות של אולמרט. הוא לא ייתן להציב כח שלא מסוגל לאכוף את האינטרסים של ישראל, ולמנוע מהחיזבאללה לשגר רקטות.
      שבר שני, אתה בטח בטראומה מכח יוניפיל. ובכן, יוניפיל הוא כח משקיפים ולכן הוא לא מנע כלום מהחיזבאללה. הוא עשה את תפקידו - להשקיף. כעת מדובר על כח רב לאומי שיאכוף, אקטיבית, את השקט ויפגע בטרוריסטים שמנסים לתקוף. כח כזה ידע היטב שבמקרה וישוגרו רקטות על ישראל מלבנון הכל יתחיל מחדש ולכן הוא יאכוף כמו שצריך.
      החיזבאללה לא יעז לחטוף אנשים מהכח הזה, כי המצב שלו בלבנון בכי רע. ואם הוא בכל זאת יחטוף חיילים מהכח הזה, הוא ולבנון יצטרכו להתמודד עם נאטו.
      לא נעים.
      תשאל את החבר'ה מיוגוסלביה.

      הגב לתגובה זו

      • לגבי יוגוסלביה

        ריאלי, 23/07/06 21:24

        היא עמדה לבדה במלחמה.
        והיתה די פרימיטיבית.
        לחיזבאללה יש תמיכה מסוריה אירן, ועוד כמה מדינות ערביות ואפריקאיות.
        הפנאטים המוסלמים לא יעססו להשתמש בנשק בלתי קונבנציונאלי שמצוי במחסנים שלהם.
        ואל תשכח שהמוסלמים מקדשים את המות,
        הם בשמחה יהפכו לשאידים ...

        הגב לתגובה זו

      • לישראל יש את הצבא החזק בעולם ? לארה''ב את הצבא השני בחוזקו ?

        ריאלי, 23/07/06 21:46

        חיילים ישראלים לא יכללו בכוח !
        וגם אמריקאים לא יכללו -
        ארה''ב: כוח בינ''ל, אבל בלעדינו -
        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/453/153.html

        אם הצבא הישראלי (החזק בעולם ) לא מצליח לחסל את החיזבאללה ב-13 ימים , איך כוח בין לאומי, שלא כולל לא חיילים מהצבא שלנו ולא מצבא ארצות הברית, יצליח לחסל את החיזבאללה, או להגן על עצמו מפני החיזבאללה ?

        הגב לתגובה זו

        • מיתוס

          טרומפלדור, 23/07/06 22:01

          לישראל אין את הצבא הכי חזק בעולם זה בטוח ואנחנו בטח לא יותר חזקים מהצבא האמריקאי המיתוס הזה על העוצמה הצבאית שלנו לא תכף מ1982 ....

          הגב לתגובה זו

          • במכלול ההיבטים, אנחנו החזקים מכולם

            ברמוח, 23/07/06 22:50

            אולי שניים אחרי ארה''ב, אבל לא רחוקים ממנה.

            הגב לתגובה זו

      • אנחנו צריכים לכתוש את החיזבאלונים ולספח את לבנון לישראל (ל''ת)

        ג'רמי, 23/07/06 21:47

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    השתכנע?

    ל.ע, 23/07/06 20:26

    חשבתי שהיו לו תוכניות מראש.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני לא שניתי את דעתי...

    CHAIMKE, 23/07/06 20:26

    לבנון תהיה אחראית על גבולה הדרומי
    ע'י הצבת צבא לבנון בדרום לבנון
    בקשה של הפסקת אש מצד לבנון מחייבת את ראש ממשלת לבנון
    מר' סיניורה לקחת אחריות על כל אדמת לבנון.
    לבנון אחראית לשיחרורם של החיילים
    וישראל תשחרר שבויים לבנונים, כולל אסירים הנימצאים בידי ישראל שנים רבות
    כל עיסקה מחוייבת לגבי החמאס,
    הפסקת אש בין ישראל לחמאס, החזרתו של גילעד תמורת ושיחרור שבויים
    וקידום הליך השלום באזור..
    NOW GO DO THE RIGHT THING FOR THE SAKE OF LONG LASTING PEACE
    SHALOM - SALAM - PEACE

    הגב לתגובה זו

    • חיימקה הנה תשובה עניינית

      אסי, 23/07/06 20:58

      אם הצבא העלוב של לבנון, בו 50 אחוז הם מהחיזבאללה, יוצב על הגבול, מי יבטיח לישראל שהיא לא תותקף שוב?
      למה שנשחרר רוצחים כמו סמיר קונטאר שרוצץ את גולגולתה של ילדה לעיני אביה, ומיד ירה בו? כדי שהטרור יקבל פרס? כדי שיוכח שישראל מבינה רק כח?
      אם הם היו באים ומבקשים שלום ומחנכים את ילדיהם לשלום, ורוצים במסגרת הסכם שלום לשחרר את הרוצחים, עד כמה שזה היה קשה לי, הייתי מסכים שכדאי לשחרר. אבל מדובר כאן בנסיון סחיטה. הם רוצים לשחרר את הרוצחים על ידי טרור. אסור להכנע לזה.
      הפסקת אש בין ישאל לחמאס היא לא הפסקת אש מול הג'יהאד ושאר הטרוריסטים, לכן תצטרך להמשיך לפגוע בטרוריסטים שלא מפסיקים אש, ואז שוב החמאס יצטרף לטרור בגלל ''התוקפנות הישראלית''.
      החמאס לא רוצה שלום. החמאס רוצה להשמיד את ישראל. הוא אומר את זה במפורש. פשוט תקשיב לו.
      בדיוק כמו עם החיזבאללה, שחרור אסירים גורם להם לרצוח ולחטוף שוב, כי הם מסיקים שרק כך אפשר לשחרר את האסירים. ואנחנו מנסים להגיד להם שאפשר לשחרר אם יהיה שלום, אבל הם עם הראש בקיר - איטבח אל יהוד.
      אני רוצה שלום לא פחות ממך, אבל יש לי גם חוש להגנה עצמית.
      כשאתה נמצא שם בקנדה, רחוק מהאיום שאנחנו ניצבים מולו, קל לך מאד לומר לנו לוותר ולהסתכן בחיינו.

      הגב לתגובה זו

      • אסי ידידי אני מסכים בכמה נקודות..

        חיימקה, 23/07/06 21:48

        אני מאמין שאין דרך לשלום ע'י איום בדך של טרור
        אין סיכוי להכרזת מדינה חדשה בשכנות לישראל עד שהטרור מאיים על כל האזור.
        לדעתי ניתן להגיע למשא ומתן אך ורק כאשר כל הצדדים יהיו נכונים לכך
        אסי, יתכן מאוד שמכאן בקנדה ניתן להיות יותר אוביקטיבים למה שקורה מכאן . אני אכן שרתתי בלבנון ב 82
        באחד מביקוי בארץ נילקחתי לסיור בקוו הגבול ולא האמנתי ליראות את הדגלים הצהובים. ישראל היתה חייבת לוודא שהתנאי לנסיגה מלבנון יהיה שצבא לבנון יחשיק את הגבול הדרומי ממש כפי שאני מאשים את ממשלת לבנון והחיזבאללה ואחריות ממשלת לבנון למצב הקיים.
        בקיצור דומני שהגיע הזמן לעשות שלום בתנאי שכל אחת משתי המדינות יקחו אחריות מלאה לשקט ולביטחון לדרות הבאים
        התנאי להליך שלום אך ורק אחרי שיחרורם של החיילים אשר בידי החמאס והחיזבאללה
        שלב שני זה שצבא לבנון ישמור על גבולה הדרומי
        שיחרור אסירים יבוצע אך ורק כאשר כל התנאים יקוימו במלואם
        הגיע הזמן להיות אמיצים בכדי להשיג שלום כולל באזור
        אירן וסוריה ישאו בתוצאות על העברת ציוד צבאי ללבנון אך מצד שני חייבים לחזק את צבא לבנון וברור לי שחלקם של אנשי החיזבאללה ישרתו בצבא לבנון אך בכל מקרה אחריות ממשלת לבנון לכל נושא הביטחון באזור תחת עיינם הפקוחות של כל מדינות העולם
        אני מאמין שיהיה שלום בין ישראל ללבנון בשנים הקרובות.
        אסי ישר כח
        בכבוד רב

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    כוח בינלאומי חזק בדרום לבנון

    מוטי אטלנטה, 23/07/06 20:09

    זו הצעה טובה,שתמנע את הגלישה הודאית למלחמת עולם שלישית.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • משענת קנה רצוץ (ל''ת)

      יוני, 24/07/06 00:21

      הגב לתגובה זו