• 70.

    אוהב ומוקיר את כל מה שעשיתה לעם ישראל

    יאיר, 24/07/06 14:24

    לכל הדבילים באשר אתם

    זהו אחד האנשים שנשלח כמלאך לשמור על המדינה.

    לשרון תודה לך על השרות שעשיתה ליהודים בכלל ולישראלים בפרט.

    לכל הלשונות הרעות תתבישו לכם .

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    עִידָּן שָרוֹן

    אלכס, 24/07/06 04:38

    עִידָּן שָרוֹן

    אריאל שרון נהג בחייו כדון אדון, דון מדון, דון ברון, התנהג כאיש כל-יכול, חשב עצמו (אולי?) סוּפֶרמן (Superman)ופעל לעיתים קרובות באכזריות גדולה, בדורסנות נוראה ורבה כבולדוזר ובברוטליות מְרובָּה. דון שרון שִמֵש, בהתנהלותו ובהתנהגותו, דוגמא ומופת במעלותיו החיוביות לדמותו של דון עוצמתון, דון עצמאותון ובתכונותיו השליליות לדון קלון, דון ברוטליון, דון ביריון. כנראה, זה מה שאמור וצריך להתרחש, שעה שאתה ניצב בראש מדינה קטנה כישראל, מדינה שואפת חיים, חפצת קיום, נשרדת איכשהו, כשכוח השלטון והשררה חודרים למוֹחַ, אינם נותנים מָנוֹחַ ובסופו של דבר אף מתגברים ומשתלטים עליו, מגמדים והופכים את המוֹחַ לצִיפְלוֹנוֹק (אֶפְרוֹחַ). דון שרון חולל שמות ועולל רעות ופרעות כמעט על כל צעד ושעל שעשה בחייו והיה, כן היה, דמות מזרת אימים מהלכת, חלום בלהות, דון זוועון, דון בַּלָּהוֹן, דון מזעזעון, אשר הביא עִמוֹ לעַמוֹ סִיוּט ובִּיעוּת מתמשך, בעיקר בימיה הבעייתים והטראומטיים של ההתנתקות. מציאות אשר נחקקה בלבבו ובזכרונו של כל נתין, תושב, אזרח ואדם אשר שהה במדינתנו, לא רק בימים, אלא אף בלילות. דון שרון היה בחייו, כמעט תמיד, דמות שנוייה ומעוררת מחלוקת, אשר הפילה את חיתיתה על כולם, יהודים וערבים כאחת. הוא גילם אישיות יוצאת דופן במרצה, באינטנסיביות שלה, בתוקפניותה, בבְּהֵמִיוּתה, באינסטינקטים החייתים שלה, בהיותה כל-כך בלתי-צפויה, לעיתים קרובות סוערת, בוערת, גוערת, כרוח תזזית חולפת-עוברת, שועטת, בועטת, מורדת, משתוללת, לחלוטין לא דון קָטוֹן או דון זְעִירוֹן בעוצמתו. דון שרון היווה דמות עקשנית, נמרצת, נחרצת, קשוחה ועיקשת של פַּרְעוֹן-רָעוֹן, אשר נחקקה ותחקק בחשבון אחרון בזיכרונו של העם, לדֵּירָאוֹן. במהלך חייו היה דון שרון פעמים איש תקווה, אמונה, תוחלת, עתיד וחזון ופעמים איש מָדוֹן, איש חָרוֹן, איש זָדוֹן ואיש קָלוֹן. בהתחברותו עם יצור אנוכי, אגוצנטרי, תכססני, סכסכני, תועלתני, נהנתני, תחמני, תככני וגלותי כפרס, צפוי היה שיוליך את עמו ועצמו במדרון. מוכה שִכְּרוֹן-כּוֹח ולוֹקֶה בסנוורים ובעיוורון (''מה שרואים מכאן לא רואים משם'' אמר לא פעם דון שרון), סבור היה, כנראה, כי נוֹצַר ויָצוּק הִנוֹ מבֶּטוֹן משוּרְיין ומוּגָן משוּם-מה תמיד, באפיריון של שֵן ושִירְיוֹן. כך הוביל את עצמו ואת עַמוֹ לקִיטוּב, לפִּילוּג, לשֶסַע רב, לקֶרַע עָמוֹק, לרִיב, לחֶרְבּוֹן, לחוּרְבָּן ולאֲבַדּוֹן, העלה בידו חֶרֶס והֶרֶס לא פחות מידידו הצְלוֹפָחוֹן-הֲפַכְפַּכוֹן-פְּתַלְתּלוֹן-חֲלַקְלַקוֹן-חֲמַקְמַקוֹן, מְצוּפֶּה-טפְלוֹן פרס. כך גם הוריד דון ביצועון בִּן-לילה, בלא מעט תימהון, את מה שנחשב (עד אז) מפעל חייו - לטִימְיוֹן. הדימום הראשון בו לקה במוחו ב- 18.12.2005 לא הרתיעוֹ, לא הנִיעוֹ, לא הִרְגִיעוֹ ולא שכנע אותו, מה חבל, שלא לחזור אל שיגרת חייו היומיומית רגילה. דון מצערון זלזל ביודעין בהדרדרות הבריאותית האמיתית והמשמעותית אשר התרחשה וחלה אז במצב בריאותו וחזר למהלך תקין ורגיל של חייו, כאילו מְאוּמָה לא ארע ומשל שום דבר לא קרה. בכך צפצף דון שרון על בריאותו שלו ולא נָבוֹן היה דיו או נָכוֹן מספיק להבין ולהכיר בליקויו. מגבלותיו שלו עצמו כאדם. עם כל הביקורת עליו, איש לא יערער על זכותו המלאה להמשיך לחיות, להבריא, להשתקם ולהחלים כליל כמו כל אחד מאיתנו, כמו כל בן-תמותה אחר.

    הגב לתגובה זו

    • חזק וחודר, יישר כוח! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 24/07/06 06:11

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    לא תמיד להיות ראש ממשלה זה יתרון

    Avi Ecuador, 24/07/06 00:18

    באמת מסכן, אני לא מאחל אפילו לשונאי לסבול כמו שהוא סובל, אפילו לא נותנים לא למות במנוחה...
    מה הוא עשה בכדי לעבור מדורי גהנום על האדמה?
    טוב, אומרים שזה עוזר למעלה או למטה בחשבון הסופי ויש כאלה שאומרים שסוטרה דנורה גורמת לשבעה מדורים...

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אנחנו כבר מכינים את המסיבה במשרדי תנועת כ''ך כולם מוזמנים

    תנועת כ''ך, י-ם, 24/07/06 00:14

    כולם מוזמנים לחגוג את מותו של צורר ישראל אריק שרון יימ''ח שמו וזכרו

    הגב לתגובה זו

    • אני תורם למסיבה 2000 ש''ח {ואינשלה שגם הילדים שלו יקבלו מחלה} (ל''ת)

      דני, 24/07/06 00:32

      הגב לתגובה זו

    • אריק מלך ישראל ומנהיג העם היהודי!!!! (ל''ת)

      משה, 24/07/06 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ברוך שפטרנו מעונשו שלזה (ל''ת)

    צבי, 23/07/06 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שרון, יא שרון, איך יכולת לעקור 48 מתים יהודים מקברותיהם בגוש קטיף? (ל''ת)

    איך? שרון, איך?, 23/07/06 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני מודה לשרון שהרס את גוש קטיף ונתן כוח לאחים המוסלמים לתקוף יאהוד (ל''ת)

    אחמד תיזי טהא, 23/07/06 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    רק הכריזו שלא יכנסו לבירות ומצב שרון מתדרדר (ל''ת)

    כהאן, 23/07/06 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    החיזבאלה עוד יגיד שהצליח לפגוע בשרון (ל''ת)

    דובי, 23/07/06 23:43

    הגב לתגובה זו

    • נכון, זה מה שנקרא ''הדמיון הערבי המפותח''. נסראללה - לך יא זבאללה (ל''ת)

      דרום, 23/07/06 23:59

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא דרמטי?

    בן, 23/07/06 23:43

    הבנאדם צמח כבר חצי שנה. זה כבר מזמן מעבר לדרמטי.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    למה שמת את אולמרט מקום 2 ?! למה ?!?!... (ל''ת)

    עצוב, 23/07/06 23:19

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מדינה שלמה סובלת היום כתוצאה מפעולותיו לכיסוי השחיתות שלו ושל בניו (ל''ת)

    הדס, 23/07/06 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אם היה מתעורר עכשיו מעניין מה היה

    ימני, 23/07/06 23:04

    אומר על המצב.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הבעיה היא הדרדרת שאליה הוא הכניס את המדינה ולא מצבו האישי (ל''ת)

    יוסי בכינור, 23/07/06 23:03

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה! (ל''ת)

      ש, 23/07/06 23:08

      הגב לתגובה זו

    • ליוסי בכינור

      מחלולה, 23/07/06 23:19

      אתה ממש חוצפן, קל לדבר על אנשים שלא יכולים להגיב וקל לך לחשוב על מה אתה היית עושה אחרת!!!

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    שרון - החיילים שנופלים במלחמה הזאת והאזרחים שנהרגים מהקטיושות

    תלויים, 23/07/06 22:37

    האיש הפקיר את גבול הרצועה בהינתקות המטורפת שהוא יזם.
    האיש הפקיר את הגבול הצפוני כשהעלים עין ממה שקורה שם.
    אנחנו משלמים בדם את מחיר ההפקרה שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    רפואה שלמה!

    אשר, 23/07/06 22:32

    ולכל הדבילים שמגיבים:בטח הייתם בהפגנה אתמול בכיכר רבין,תעברו לגור בעזה זה המקום שלכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עצוב. כנראה שעומד להסתלק, הלוואי שגם

    אדם ערבי ישראל, 23/07/06 22:24

    יחד איתו ישראל תסתלק מלבנון. אני נגד הרג אזרחים ופגיעה באזרחים משני הצדדים.

    שרון אין אדם שיותר ממנו מסמל את הביצה הלבנונית. כתם סברה ושתילה לעולם לא יימחה מעליו ומעל ישראל:

    ''The massacre went on for three nights and two days. IDF soldiers around the camps heard rumors and saw fragments of what happened. They reported to their commanders. Nothing was done.''

    (לקוח מהביוגרפיה שלו באתר http://www.israel-chronicles.org מהפרק שעוסק במלחמת לבנון).

    אך בערוב ימיו התמתן האיש. לא די. לא די כדי לראות בערבי אדם.

    אם ילך, שילך בשלום. במנוחה שלמה.

    הגב לתגובה זו

    • יש אנשים עם לב של אבן יש אבנים עם לב

      ס, 23/07/06 22:58

      אדם מאחל לך לסבול

      הגב לתגובה זו

    • גם אני נגד הרג חפים מפשע

      ימני, 23/07/06 23:01

      אבל מה לעשות שטרוריסטים שמסכנים את חיינו (גם את חייך)
      מתחבאים בין אזרחים חפים.
      האחריות להרג החפים מפשע משני הצדדים נופלת על החיזבאללה ועל ממשלת לבנון שנתנה לחיזבאללה לפרוח ולגדול בתוך לבנון.
      אם שלום אזרחיהם היה כל כך חשוב, הם היו מטפלים בחיזבאללה מזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    דרמטי? הוא מתפקד כרגיל, בלה בלה בלה

    יועצי תקשורת, 23/07/06 22:22

    מה, הוא בכלל חולה? מעולם מצבו לא היה טוב יותר

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    גאון צבאי טקטי -כשלון ערכי , מוסרי ואסטרטגי.

    יובל ש., 23/07/06 22:22

    יש לדבר בשעה זו רק על גאונותו הצבאית ברמה הטקטית . כואב לדבר על התכונות האחרות --ב גללם רבים שפכו את דמם !

    הגב לתגובה זו

    • סיכמת אותו יפה במשפט אחד (ל''ת)

      יוס2, 23/07/06 22:47

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    עכשו ישראל תעשה הפסקת אש, כדי לאפשר לנסראללה, למובארק ולשאר הנאצים (ל''ת)

    להשתתף בהלוויה, 23/07/06 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    היה האמצע כתיבת הספר ''כך שילחתי את יגאל אמיר'' (ל''ת)

    שמפניה, 23/07/06 22:00

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יש אמיצים בגלל שהם חכמים ויש אמיצים בגלל שהם טיפשים. זאת ועוד.

    שרון הוא, 23/07/06 21:59

    אכזר:
    הוא גם היה אכזר, לא רק לערבים.
    אלא לאחיו ולבני בריתו. גם לחבריו ביחידה.

    שקרן,
    מלחמת לבנון חשפה את תכונות השקר הכזב והולכת השולל שבו.

    רדוד:
    ההתנתקות חשפה כמה רדודים היו השורשים שלו.

    מושחת רודף בצע:
    דאגתו היחידה היתה להעשיר את חשבון הבנק של משפחתו. לשם כך הוא העלה לקורבן את בטחונה של מדינת ישראל.

    זכרו לא יהיה ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מר שרון היקר,מודה לך על פעלך, ולא סולח לך שכפית עלינו אולמרט חלמאי (ל''ת)

    צנחן ןתיק, 23/07/06 21:53

    הגב לתגובה זו

    • פועלו? ההרוגים בלבנון או הריסת 25 יישובים ישראליים פורחים ומשגשגים? (ל''ת)

      אולמרט המלך, 23/07/06 23:55

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    נראה לי שהגיע הזמן שאפנה את מקומי לאריק - עשיתם ממנו אלוהים.

    אלוקים, 23/07/06 21:49

    קצת פרופורציות - בית הקברות מלא אנשים שלא היה אפשר בלעדיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אמנם בעברו היה אדם גדול אבל ''השוחד יעוור עיני חכמים'' .

    הגיע הזמן., 23/07/06 21:48

    הוא נעשה מושחת ואדיש לערכים הנצחיים של עם ישראל והגיע הזמן שימות - חבל שככה הוא מסיים את חייו.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יהיה אשר יהיה-איש דגול ומצביא ענק!!! (ל''ת)

    ארז, 23/07/06 21:47

    הגב לתגובה זו

    • מצביא נהדר שאפשר לחיזבאללה להתחמש שש שנים בלי הפרעה (ל''ת)

      מוטי, 23/07/06 22:46

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא משנה איפה הוא !!!

    אלמוני, 23/07/06 21:47

    אם חס וחלילה שרון ימות הוא תמיד יהיה איתנו, ישמור אלינו, וישגיח אלינו.
    שרון אתה בתוכנו אתה בליבנו ומי ייתן שיהיה לך רק טוב.
    אם זה בימים הקשים האלו ואם זה בעולם הבא.

    הגב לתגובה זו

    • הוא ילך לגהינום (ל''ת)

      אני בטוח ב 100%, 23/07/06 22:17

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לחובתו של הנבל הזה מעל ל-10,000 הרוגים (ל''ת)

    לבנון 82, 23/07/06 21:38

    הגב לתגובה זו

    • עד לבנון 2006[כןלל גוש קטיף]הכל הוא אשם (ל''ת)

      זעם, 23/07/06 22:25

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אוי, למה דיווחתם לו על לבנון? (ל''ת)

    ברור שזה משפיע, 23/07/06 21:38

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כי איש בחטאו (פגיעה בא''י) ימות בדומה ל,,, (ל''ת)

    השמאל לא, 23/07/06 21:36

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מזה הצברות נוזלים?

    השואל, 23/07/06 21:33

    גם לנו יש נוזלים!!!!!!
    זאת אומרת...............יותר מדי?

    הגב לתגובה זו

    • זה מהצרבת (ל''ת)

      דנידין, 23/07/06 21:59

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הספינאים הנאלחים של קדימה החליטו לסיים את התעלול הנאלח שלהם

    שרון, 23/07/06 21:31

    והם מתכננים את ההלוויה הבומבסטית בתיאום עם ביקורה הצפוי של קונדי באיזור.

    הידיעה שלעיל הוצאה לתשקורת כדי להכין את הציבור ואת העולם לשלב הסופי בתרגיל המכוער שעשו האדלרים-ארדים למדינה ולשרון עצמו.

    זה היה כל כך צפוי.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    התשקורת עושה לנו הכנה פסיכולוגית (ל''ת)

    כבר היינו שם, 23/07/06 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    המצב לא דרמטי? ראיתם את הדרמה בנשר?

    אז תצנזרו,, 23/07/06 21:23

    שרון הוא יצרן הדראמות הטראגיות ביותר לעם ישראל. אבל השמאל כמובן זוכר לו רק את הטבח שעשו ערבים בערבים בלבנון.
    הבאת עזה למרחבי הנגב הפכה אותו לאתרוג יקר בעיני השמאל,
    ההבלגה שלו על הקמת מפלצת לרצח העם היהודי בלבנון, היתה כשמן בעצמות השמאל. ועל כן, המצב לא דרמאטי....
    בכלל לא אכפת לי אם ימות או יחיה. הוא כבר לא חי אלא צמח מזה חדשים רבים. וזו רק היתה ההתחלה. כי כשמצבו יהיה דרמאטי למטה, הוא יהיה הרבה יותר דרמאטי עוד יותר למטה, בשאול אליה הולך האיש הרע הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    המפקד, הלכתי אחריך במדבר ובעקבותיך בצליחה,ואני מתגעגע למנהיגותך

    צנחן ותיק, 23/07/06 21:21

    מי יודע אולי התעוררת בגלל שאון המלחמה,,,ודואג אם אנו מסתדרים בלעדיך,,,ובכן אותו האיש ששמת כסגנך הוא רחוק מעניינע צבא וגרוע מכך הוא הביא לנו עסקן ועדי עובדים להיות שר בטחון שאתה היית מסלק , אבל היום העם מאוחד ושותק עד לסוף המלחמה ואחר כך תתחיל מלחמת הגנרלים והיהודים על מה ולמה ואיך ומי צוקד או לא ,אתה ודאי מכיר את עמך ישראל שכולם מומחים בכל ויודעים כלום,,,המפקד שה'' ישמור אותך ושלום לך בהצדעה

    הגב לתגובה זו

    • אתה ניטחן ותיק (ל''ת)

      גיגו, 23/07/06 22:42

      הגב לתגובה זו

    • אם היה יכול היה מקריב גם אותך בעבור קומץ דולרים (ל''ת)

      אוריה החיטי, 23/07/06 23:15

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    רוב התגובות מגעילות.

    מיכאל, 23/07/06 21:18

    הוא היה בין המנהיגים הטובים במדינתינו ואין הרבה אנשים שניתן להשוות איתו. כנראה שרוב מסתכל מאיזה שהיא נקודה סגורה משלהם (התנתקות וכ''ו) וצריך לסתקל עליו במבט רחב יותר לחייו

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שרון, אתה חסר.

    אוףףףףףףףף, 23/07/06 21:05

    שרון, חבר,אתה חסר.גם אם יש לך
    אחריות בבישול הביצה הלבנונית. רק
    אתה יודע ויכול לחלץ אותנו משם.
    תתאושש, העם מחכה לך.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חסר לשמאל לסיריל לדודי אפל וכפרטנר לשוחד (ל''ת)

      שוורמה כבש, 23/07/06 21:20

      הגב לתגובה זו

    • אני בטוח שכתבת את זה בצחוק (ל''ת)

      אם לא, 23/07/06 22:39

      הגב לתגובה זו

    • חסר למי? (ל''ת)

      הא?, 23/07/06 22:55

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש !!! (ל''ת)

    י''ע, 23/07/06 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לכל המתלהמים האווילים

    חכם מימון, 23/07/06 21:03

    שרון היה מנהיג גדול, כל שעשה עשה במחשבה לטובה ארץ ישראל ועם ישראל,
    אתם מהימין הקיצוני טיפשים אווילים ומתלהמים, אני זוכר אתכם רוקדים על הדם בזמן רבין המנוח ואתכם רוקדים אחרי ארון קבורה,
    זוכרים אנו אתכם ולא שוכחים,
    לשרון, הבריא במהרה
    חזקו ואמצו בניו ובני משפחתו ,
    אל תאזינו לכל המתלהמים למינהם, אם היו מכניסים את השכל שלהם לתרנגולת היא הייתה משתגעת,
    העם אתכם משפחת שרון

    הגב לתגובה זו

    • מותר לךלאהוב את שרון אבל אל תכריח אותנו לאהוב אותו, מתנשא שכמותך. (ל''ת)

      שמאלנים נמאסתם., 23/07/06 21:43

      הגב לתגובה זו

    • זה ברור כל מי שנגד ההתנתקות, קיצוני

      ימני, 23/07/06 22:17

      ובקשר לריקוד על הדם:
      עד היום השמאלנים רוקדים על הדם
      של רבין. כי כל אחד שמתנגד לדעתם הוא מסית וכידוע כל הסתה יכולה להגמר ברצח כמו שקרה עם רבין.

      הגב לתגובה זו

    • שמי שלא מסכים עם רעיון ההתנתקות

      ימני: אה ושכחתי, 23/07/06 22:21

      הוא גם אוויל.
      למה? זה כל כך חכם לסגת מיישובים
      כתגובה לטרור ובכך לעודד אותו ולקרב אותו לכיוון מרכז הארץ?
      (כי הרי ממתנחלים ממילא לא אכפת לכם אז לפחות תדאגו לעצמכם)

      הגב לתגובה זו

    • עכשיו תגובה שקולה יותר:

      ימני, 23/07/06 22:28

      אני משתתף בצערה של משפחת שרון
      אבל אני עדיין חושב שההתנתקות הייתה מעשה רע ובלתי אחראי שבנוסף לאטימות שהופגנה במהלכה ואמלול חייהם של משפחות רבות,
      גם גרמה להדרדרות המצב הבטחוני
      שהתבטא בין היתר בקסאמים על
      אשקלון.
      (המצב בצפון הוא כבר סוגייה בפני עצמה).

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שמתם לב ששמו של שרון קשורה לכל מלחמה ואפילו היום הוא בכותרת...מדהים (ל''ת)

    בצלאל, 23/07/06 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מחזקת את ידי משפחתו. זה נשמע כמו ערש דווי (ל''ת)

    נועה, 23/07/06 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מר שרון היקר,אתה הוא שבלי לחשוב הפקדת את אולמרט שהביא את פרץ,טעית

    הפלמחניק, 23/07/06 20:59

    נכון שכיום אנו מאוחדים וכמעט פוחדים לפצות פה על המון שטויות של אולמרט היהיר שעושה שרירים ,ודאי שאנו רוצים בחיסול חיזבאלה אבל האמנם וצריך היה להשמיד את לבנון בשביל כמה פישפשים,,מר שרון אין אדם בלי טעויות כולל אותך , היום באמצע המלחמה פתאום מדברים עליך שמצבך מתדרדר,היתכן ואתה ''מודע'' למלחמה והיא זיעזעה אותך,,ואולי כואב לך על מינוי אולמרט...הלואי וידענו את מחשבותיך, היה בריא וה'' אתך.בברכה מחייל ותיק

    הגב לתגובה זו

    • לפלמחניק כל הכבוד,כדאי לקרא כנסו (ל''ת)

      חן . חיפה, 23/07/06 21:42

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל מה שעשה מלחמת לבנון והתנתקות גרמו נזק למדינה (ל''ת)

    מאיר, 23/07/06 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 27.

     (ל''ת)

    moty, 23/07/06 20:56

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תהילה, אני לא מכירה אותך, אבל את מפחידה נורא....

    תהילה? ספק...., 23/07/06 20:55

    מפחיד לחשוב שאנשים רעי לב כמוך מהלכים בנינו.
    מפחיד לחשוב שהם קוראים לעצמם דתיים.
    מבעית לחשוב שאת כ''כ יהירה שאת מעיזה לעשות את החשבון של ה'.
    מחר תתיימרי להסביר את השואה...

    הגב לתגובה זו

    • לשואה יש הסבר באמת מה כ''כ מפחיד

      שירי, 23/07/06 21:07

      מה כ''כ דרמטי בהקשר בין עם ישראל לארץ ישראל? ועוב בימים כל כך קשים
      מה את רוצה....

      הגב לתגובה זו

      • דיוק, בימים כל-כך קשים את ותהילה זורות שינאת חינם...

        תהילה? לעצמה או, 23/07/06 21:39

        זה מזעזע לחשוב שאנשים שקיבלו חינוך יהודי , ישראלי, עסוקים בשינאה, ברוע לב ונקמנות.
        את האנרגיה הזאת תהילה יכולה להוציא בתגובות תומכות, למשל במשפחה של שכני מהקיבוץ שאיבדו בן, אבל לא... תהילה עסוקה בשינאה.
        אולי יש לה סיבות מצויינות לשנוא את שרון, אבל זה שכרגע, כשחיילים שמאלנים ( כמו אחי האהוב) וימניים נלחמים שכם אל שכם תהילה ועוד כמה אנשים עסוקים רק במחלוקות.
        יש רגעים שבהם צריך להתאחד ועם תהילה ואת לא מבינות את זה, מצבנו עגום ואתן באמת לא מסוגלות להיות איתנו עם אחד.
        בניגוד אלייך אני לא מתיימרת להבין את מה שאלוהים עושה ( למה מתו מליון וחצי ילידים בשואה ויש רעידות אדמה ואינקוויזיציה) אם למדת יהדות, את בטח יודעת שזה חטא דתי וגם עניין די יהיר ומלא עזות מצח.
        היהדות לא מבקשת תמיד להסביר. זה מה שמופלא. לפעמים צריך פשוט לקבל, בלי הבנה, את מה שלמעלה ממך.
        אבל כנראה שאין למעלה מתהילה. תהילה היא הדוברת של אלוהים.
        ובשם אלוהים היא זורעת כרגע מחלוקת.
        טוב, תשעה באב קרוב, אולי אני אתפלל על תהילה בתשעה באב....

        הגב לתגובה זו

        • השמאלנים רוצים להתאחד?

          י, 23/07/06 23:40

          רק כשנח להם!
          ורק אם הם מנהיגים באותו הרגע!

          די לצביעות!
          שמלאנים לא עושים טובה לאף אחד כשהם נלחמים היום בעזה או בלבנון - זוהי מלחמה שהם אשמים בה.
          לעומת זאת דוקא לאנשי ימין (כתומים) מתחשק ''לסרב'' לתקן את הטעויות של רבין , ברק, שרון וכל מחנה השמאל - מי שקלקל שיתקן !!אח''כ נתחשבן ונישר קו.

          הגב לתגובה זו

        • את בעצמך מלאת שנאה

          ארי, 23/07/06 23:59

          תראי כמה אנרגיות את משקיעה בקטרוג שלך על אחותך ועל שכמוה
          ויש לך לזה זמן
          ושכל
          וכח

          בואי נשמע ממך משהו באהבת ישראל,
          התחזקות וכף זכות
          את יודעת מה אני אעזור לך-יכול אולי להיות שתהילה שלנו איבדה אתהיבת שלה בגוש קטיף לא מזמן וכואב לה ?....
          יש בלב שלך תאים פנוים להזדהות עם הכאב שלה ?

          הגב לתגובה זו

    • חבל רק סינדרום רבין חוזר על עצמו שוב

      תהילה, 23/07/06 21:31

      עם שרון,ואנשים כמוך מרחמים על האכזר והתוקפן אבל לא חסים לרגע על הקורבנות שמדיניותם של רבין ושרון הביאה ישירות למותם של כ''כ הרבה יהודים.ממש תחושה שכבר היינו בסרט האווילי הזה:כבר רוצים לקרוא רחובות ע''ש שרון,וכל גן ציבורי או מוזיאון ירצו לקרוא על שמו במסגרת הפסטיבל הפולחני המחריד!!!אבל אל דאגה,כשם שרבין נמאס כבר על הרוב המוחץ בציבור בגלל הטקסים המפגרים שחוזרים מדי שנה,זה רק שאלה של זמן שזה יקרה גם עם שרון.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    כמה רע עשה האיש הזה . (ל''ת)

    רפול, 23/07/06 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הירושה שקבל אולמרט

    אורי, 23/07/06 20:49

    קודם כל החלמה לשרון.
    איך אתה שרון הגדול והאסטרטג נתת לחיזבאללה להתעצם? גם אתה הושפעת ממדיניות הצימרים והתיירות המשגשגת? חלילה מלפגוע בחיזבאללה כדי לא להרגיז את ולנסי או את בן מובחר או את אבי קרמפה. שהראו לך תיירות יפה . ארחו אותך ואת שריך ומנכל''יך פיטמו אותם דישנו אותם העניקו להם אירוח מדושן.
    ספגנו מכות מהחיזבאללה התגובות היו מינוריות. לא להרגיז את ולנסי/קרמפה/בן מובחר/ וכו.
    ונאסראללה לא מבין מה החולשה הזאת מה הרוך הזה?
    ומה היום? שכול, אין תיירות, הכל מושבת, ראשי המועצות הסאחבאקים מתמודדים עם בעיות קשות.
    זו הירושה שקבל אולמרט משרון, פרץ ממופז, ולבני מסילבן. גם לפרס הקשיש יש חלק בזה בתור השר הממונה על פיתוח הגליל. לא להרגיז את הזקן.
    הנה אכלנו אותה בגדול. לבי עם המשפחות השכולות. עם משפחות החטופים ועם כל הכואבים את כאב המלחמה הנוראה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אוגוסט 2005 - אין סליחה, אין מחילה !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 23/07/06 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שנה אחרי מישהו מתנתק מאיתנו..... (ל''ת)

    שלמה, 23/07/06 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אהוד ברק יש לך חלק

    אורי, 23/07/06 20:38

    איזו אישה שגעה אותך והשפיעה עליך לסגת כך.
    בטוח לא נאוה. אולי אחת מארבע האמהות ? אולי היא סינוורה אותך ואחרי זה כמובן החמיאה לך ואמרה לך ''אודי אתה גדול''.
    קול דמי החללים זועק אליך מן האדמה.
    אני מציע לך לשקול פעולה קשה. אין לך זכות להמשיך להלך בינינו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    החטא ועונשו-זה סופו של מי שעוקר יישובים מא''י(כנסו):

    תהילה, 23/07/06 20:28

    בס''ד
    בעשור האחרון,כל ראש ממשלה שהעז לדבר על ויתורים של חלקי א''י לערבים,הקדוש ברוך הוא טיפל בו!!!שימו לב שאף ראש ממשלה בעשר השנים האחרונות לא הצליח לסיים קדנציה שלימה(רבין,פרס,נתניהו,ברק).אולמרט ופרץ,לתשומת ליבכם!!!ממשלה באה,ממשלה הולכת,אבל ארץ ישראל ניתנה לנו כעם הנצחי מהקב''ה לנחלה לעולמי עד!!!וחשוב שכולם יזכרו את זה.

    הגב לתגובה זו

    • את חצופה מאוד

      דתי אמיתי, 23/07/06 20:51

      בניגוד לנביאים, אין לנו באמת את הסמכות לומר האם אדם נענש בגלל עוון מסויים. במיוחד מאז השואה, עלינו להצטייד במעט יותר צניעות בבואינו לנתח את המציאות. תתביישי. כאילו שאת מושלמת.

      הגב לתגובה זו

      • לא נראה לי שהיא חצופה. נראה לי שזו סתם ילדה עם בעיות בבית ... (ל''ת)

        עצוב נורא, 23/07/06 21:40

        הגב לתגובה זו

        • ילדה או לא ילדה היא צודקת. אל תגעו בא''י !!!!!!!!!!! (ל''ת)

          יהודי, 23/07/06 22:40

          הגב לתגובה זו

      • כן החטא ועונשו

        זה היה ביתי, 23/07/06 22:11

        כל מי שעיניים בראשו יכול לראות בבירור: חטא של רשע זה שבלי מצפון זרק 10,000 אנשים מקסימים לכלבים והחריב חבל ארץ פורח ומשגשג והפך אותו לאיי חרבות ומסר אותה מתנה לחמאסטאון.

        7 חודשים השמים לא רצו אותו והארץ הקיאה אותו. במלאות שנה למעשה הנפשע שהוא ביצע והכריח את צה''ל להשתתף במזימה הזדונית שלו, השמיים יפתחו לו כדי לקבלו - לגיהנוםֱ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • מעניין...

      אחד, 23/07/06 22:43

      את ממש צודקת.
      ובנוסף, לעומת זאת כל ראשי הממשלה בעשור האחרון שלא ''דיברו על וויתורים'' סיימו את מלוא הקדנציה...

      אה, כן, לא היה אף אחד כזה...

      במתמטיקה קוראים לזה:
      ''נכון באופן ריק''...

      הגב לתגובה זו

    • צודקת ב-100% (ל''ת)

      האמת כואבת, 23/07/06 22:56

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שיבריא !! שירגיש טוב !!! שרון אוהבים אותך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ימני קיצוני, 23/07/06 20:25

    הגב לתגובה זו

    • אני מאחל לשרון שיבריא ויחזור להכרה

      ימני, 23/07/06 22:33

      ויראה למה גרמה ההתנתקות שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    באמת זה מה שחשוב עכשיו? שרון? (ל''ת)

    בושה פשוט, 23/07/06 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הלוואי שיהיה לו רק טוב ושלא מרגיש כאבים

    נעמי, 23/07/06 20:14

    ולמשפחה שתיהיו חזקים,
    שיהי לכם כוח

    הגב לתגובה זו

    • האא?!

      גם, 23/07/06 20:58

      ומה יש לך להגיד לאלפי החיים שהוא רמס לעשערות הילדים במחלקות הסגורות ?
      האא?
      החטא ועונשו מעולם לא היו יותר בהירים.

      הגב לתגובה זו

    • טוב כבר לא יהיה לו, ב''ה! (ל''ת)

      ואת אידיוטית!, 23/07/06 21:51

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    תפסיקו להתעלל בו כבר

    אלי, 23/07/06 20:13

    מסכן, הוא בן 78 וכבר לא מתפקד, מספיק זמן השארתם אותו צמח, תנו לפחות למות בכבוד.

    הגב לתגובה זו

    • חבל שהוא לא ריחם על אלפי היהודים שהרס את חייהם,כפי

      תהילה, 23/07/06 20:32

      שאתה מרחם עליו!!!יש לי חברות שגורשו מגוש קטיף ועדיין נזרקות מבית מלון אחד למשנהו,בלי תעסוקה ומצב כלכלי על הפנים,והכל תודות לאותו עריץ רודן שאתה כ''כ מרחם עליו!!!הסיבה היחידה שיכולה אולי לגרום לי להצטער שהוא אינו בריא,שהייתי רוצה שיראה את תוצאות מעלליו ואיזה חורבן הביא על עמו,כפי שעינינו רואות בימים אלה ממש.

      הגב לתגובה זו

      • טיאטוא המתנחבלים מעזה היה אחד

        יורם שובל, 23/07/06 21:04

        המעשים החיוביים הבודדים שפושע המלחמה שרון עשה בחייו.

        הגב לתגובה זו

        • הלואי וזילזל יזלזל אותך זבל!!! (ל''ת)

          מבלי להשאיר, 23/07/06 21:18

          הגב לתגובה זו

        • המתנחלים? זו הבעיה שלך?

          ימני, 23/07/06 22:39

          יש לך מכל הכיוונים אויבים שרוצים
          להשמיד אותך אבל בשבילך המתנחלים הם אויב. לא נסראללה לא אבו-מאזן לא איסמעיל הניה וכו'.
          אין טרור, אין סכנה רק המתנחלים הם הבעיה היחידה.
          גירוש יהודים היה כל כך שווה לך גם במחיר הפקרת בטחונך האישי?

          הגב לתגובה זו

        • מה פשר השם מתנחבלים? מה הקשר?

          ימני, 23/07/06 22:47

          תשמור שמות גנאי כאלה לאויבים האמיתיים שלך.
          אני מתנחל ואני לא שונא אותך על אף שדעותיך מנוגדות לשלי.
          אבל לקרוא לי בשמות כאלה זה כבר עובר כל גבול.
          (היית רוצה שיקראו לך היטלר? אם לא אז כדאי שתרגע אנחנו לא אויבים הגיע הזמן שתבין).
          אתה יכול שלא להסכים עם מה שאני עושה ולבקר אותי אבל בגבולות הטעם הטוב.

          הגב לתגובה זו

    • תנו לשרון ללכתPAIN-FREE ובכבוד..

      חיימקה, 23/07/06 20:43

      מנהיג שהכניס אותנו ללבנון פעם ראשונה ולא נתנו לו לסיים את העבודה, ואת ההמשך כולם כבר יודעים..
      גם בוש הזקן לא סיים את העבודה, גם כאן כבר יודעים את ההמשך..
      טיפול שורש עושים פעם אחת לא???



      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לקראת שנה לגירוש

    יואב, 23/07/06 20:02

    האמת, אני מבין אותו. מזלו זהוא לא יודע לכמה הרוגים, חטופים, קסאמים, וקטיושות הוא גרם.
    האם הוא ניסה להועיל לעם ישראל? אולי. אני בספק גדול. הוא גרם בדיוק לדבר ההפוך.
    לא נשכח את פשע הגירוש, ונלמד את ילדינו על החיילים בשחור לדור דור.

    הגב לתגובה זו

    • הייתי מזילה דמעה, אבל הוא היה אדם אכזרי

      אור, 23/07/06 20:18

      הוא גירש בכוח 7000 איש. למה? סתם! בגלל אי יווני.
      ורק בגללו המלחמה הנוראה הזו. מדרום יורים בנשק שנכנס מאז הגירוש, ומצפון התעודדו כשראו את ישראל בורחת ומגרשת את תושביה.
      שיתבייש!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    חסרונו מורגש..

    איל, 23/07/06 20:01

    אני רוצה להיות אופטימי בנוגע להחלמתו של אריאל שרון אבל , התקווה לכך לא ממש קיימת.
    רציתי לומר שאריק שרון חסר לי באופן אישי כאזרח , אני חושב שכרגע יש לנו מנהיגות שלא משדרת עוצמה לעם ומונעת אך ורק ע''י אינטרסים פוליטים , יש בי תחושה שאריק שרון היה נופח בנו תחושת ביטחון ושליטה במצב , אני בטוח שאופיו הציני משהו היה מניב תקווה בסיטואציה אליה נקלענו. רבים מאיתנו לא מחבבים את האיש בשל תוכנית ההיתנתקות , אך עם זאת אני ורבים אחרים מרגישים בחסרונו של שרון. כולי תקווה שלא ידע עוד סבל , ובנימה זאת אני מאחל לעם שלנו לצלוח את הדרך לניצחון ולהשכנת שלום אמיתי . יש למגר את הטרור , אני רק מקווה ומתפלל שחיילינו וכל זרועות הבטחון לא יספגו עוד אבדות . צה''ל - העם אתכם.

    הגב לתגובה זו

    • בתור ימני אדוק אני אומר לך שכבר עדיף פרץ ואולמרט

      יהודי, 23/07/06 22:55

      פרץ הוא אדם ישר ואמין. ואולמרט אמנם מושחת כאדונו הפוליטי אבל תודה לאל שהוא לא מוכשר כמוהו.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מחזיקים לו אצבעות, כמה הוא חסר עכשיו, לו רק היה יודע (ל''ת)

    אזרח ישראלי, 23/07/06 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רפואה שלמה ומהירה. (ל''ת)

    אני, 23/07/06 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הוא מתלוצץ עם רופאיו? אולי רופאיו מתלוצצים (ל''ת)

    שלום, 23/07/06 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אריאל שרון אל תשאיר אותנו לבד

    סוקרטס, 23/07/06 19:54

    להתמודד עם המצב שאתה אחראי עליו...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    האם שרון מצטער על ה''התנתקות''?

    אלי הרחובותי, 23/07/06 19:53

    לדעתי הסיבה להרעה במצבו הבריאותי של שרון נובעת מכך, ששרון שהוא גיבור יהודי אמיתי, ער למה שקורה בשתי החזיתות, ומצר על הטעויות שעשה עם ה''התנתקות'', והפקרת הגבול הצפוני לחסדי החיזבאלה,! אני מאחל לשרון רפואה שלמה ואריכות ימים!
    אני באופן אישי סולח לשרון ומקווה שאולמרט לא יחזור על אותן טעויות!

    הגב לתגובה זו

    • אני סולח גם

      אני סולח גם, 23/07/06 20:12

      אני סולח וחושב שסוף כל סוף הצעד היה נכון הדרך הייתה לא נכונה
      רפואה שלמה ושיקח תפיקוד לידיים

      הגב לתגובה זו

      • אני לא סולח ולא אסלח לעולם על ''שלום הגליל'' המחריד לא על ההתנתקות

        מאיר כ''ץ, 23/07/06 20:34

        לא על ההפקרות בגבול הצפון ובעיקר לא על השחיתות והרקבון שפשו ''בזכות'' משפחתו במדינה.

        ממש לא מטריד אותי אם יחיה או ימות או ישאר עצמוני כזה או אחר.

        העיקר שהוא כבר לא מסוגל להזיק לנו יותר.

        הגב לתגובה זו

      • צעד נכון? זה נפלא מבינתי. (ל''ת)

        ימני, 23/07/06 22:54

        הגב לתגובה זו

    • אמנם לא עם כל מעשי אולמרט אני מסכים

      ימני, 23/07/06 22:52

      אבל הפעם מגיע לו יישר כוח על הנחישות שהוא מפגין במלחמתו באויב
      ורואים שמתי שישראל נחושה והעולם רואה זאת אז גם הוא תומך או לפחות לא מגנה (באופן יחסי).
      רק שלא יתחיל לגמגם ולהשתפן.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    שרון הסב נזק ענק בנסיגה מציר פילדלפי

    גדעון לוי, 23/07/06 19:52

    שרון הסב נזק ענק בנסיגה מציר פילדלפי. ציר פילדלפי הוא בעל חשיבות אסטרטגית למדינת ישראל.
    על ישראל לשלוט בציר.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עצוב ממש תודה רבה שאתם מעדכנים ...

    נועה, 23/07/06 19:47

    אני מקווה שהוא לא סובל יותר מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    די כבר! זו כבר ממש נקרופיליה - תנו לו למות!

    יוס2, 23/07/06 19:47

    איפה כל האירגונים לזכויות האדם למות בכבוד? מספיק כבר עם ההתעללות הזו בגוויה הנושמת עצמונית.

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת למס' 6 - יוס2

      שאא, 23/07/06 20:26

      מספיק, הניחו לאיש למות בכבוד!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם ימות יקבר באי היווני? (ל''ת)

    אזרח, 23/07/06 19:46

    הגב לתגובה זו

    • אולי בגינתון? או בחוות השקמים שחצי ממנה גנובה מאזרחי ישראל? (ל''ת)

      ד., 23/07/06 20:28

      הגב לתגובה זו

      • או אולי ב . . .

        צ, 23/07/06 20:59

        שוויץ.

        קרוב לממון שהוא ובניו מחביאים שם בבנקים.

        הגב לתגובה זו

        • צ. כל הכבוד הצלחת להצחיק אותי

          ד., 23/07/06 22:40

          תנו לבנאדם למות בשקט. זה הכי חשוב. שיהיה עם המשפחה ועם הילדים. לנו הוא כבר לא יזיק יותר.

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    ממש עצוב

    איציק, 23/07/06 19:46

    מעציב לשמוע על הידרדרות נוספת במצבו של שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אריק, איפה אתה ??? (ל''ת)

    ריאלית, 23/07/06 19:44

    הגב לתגובה זו

    • איפה אתה? למה אתה לא פה כדי לראות למה גרמת ב-5 השנים האחרונות? (ל''ת)

      מושון, 23/07/06 20:30

      הגב לתגובה זו

      • 12 טון

        do, 23/07/06 21:01

        שמעתי שהוא שוקל רק 50 קילו עכשיו
        יש מצב שזה עוד ספין בדרך ל''גמר הדוגמניות''.

        הגב לתגובה זו

      • עוד ספין

        do, 23/07/06 21:07

        הוא שוכב בבית חולים,ישן את שנת היופי שלו
        ושוקל,לפי פירסומי הרופאים, רק 50 קילו
        יש מצב שזה עוד ספין
        בדרך ל''גמר הדוגמניות''?

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אל דאגה שרון (ל''ת)

    ממשיכים קדימה, 23/07/06 19:41

    הגב לתגובה זו

    • מורשתו

      רותי תל אביב, 23/07/06 20:20

      כן, משיכים קדימה. הושטת היד לשלום הייתה ידו של ארירל שרון, והסתערות מלתעות המחץ של צה''ל על הטרוריסטים המנוולים גם היא מורשתו. לא נישכח אותך, אריק.

      הגב לתגובה זו

      • לך לשלום אדם אכזר

        צביקי, 23/07/06 20:28

        האיש שאחראי יותר מכל לבוץ הלבנוני.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    שרון לך (ל''ת)

    יואל, 23/07/06 19:41

    הגב לתגובה זו