• 112.

    ההלוויה הייתה אתמול בנוכחות השר הרצוג וח''כ נאדיא חלו ו...

    תושב אעבלין, 25/07/06 00:55

    ההלוויה הייתה אתמול בנוכחות השר הרצוג וח''כ נאדיא חלו וח''כ קולית אביטל שייצגו את ממשלת ישראל וכנסת ישראל והביעו תנחומים וישבו יותר משעתיים וחצי עם המשפחה בכנסייה ובבית האבילים ועם כל המשתתפים וראו אחדות הגורל מקרוב בין ערבים ליהודים , גם במקרה כואב זה

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מציע לך ודיע חאג לסתום את הפה שלך,כולנו יודעים שרוצה לעשות כותרות ע

    אמיר, 24/07/06 04:20

    מציע לך ודיע חאג לסתום את הפה שלך,כולנו יודעים שרוצה לעשות כותרות על גבי גיסך , מי את בכלל יא זבל יא סיען שתגיד על נסראללה שהוא סרטן,נסראלה ולצערי הרב הוא המנהיג הערבי היחיד עכשיוו,ותגיד,כמה שלמו לך שתגיד את הדברים האלה ?היום תקפת נסראללה .תאמין לי שמחר תתקוף את אמך , מי שאינו מתיחס טוב לבני עמו בשום פנים ואופן לא יתיחס טוב לאחרים והם יודעים את זה טוב מאוד , עשית כותרת יא זבל אבל תתחרט על זה משל כל החיים...

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    האמת של חאג'

    בוטרוס, 24/07/06 00:02

    אני תישב הכפר אעבלין, ודיע חאג' הוא שוטר בתפקיד והדברים שלו לא מיתצגים את הציבור הערבי.
    אנחנו מאשימים אך ורק פישעי המלחמה הישראלים

    הגב לתגובה זו

    • תודה לך בוטרס,לאמת את הזבל הזה שקוראים לו ודיע חאג הלבין את פני כל

      אמיר, 24/07/06 04:09

      תודה לך בוטרס,לאמת את הזבל הזה שקוראים לו ודיע חאג הלבין את פני כל הערבים,,,

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    משתתף בצער המשפחה,זה כואב וקשה. (ל''ת)

    נהריה, 23/07/06 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אם כבר מלחמה אז צריך לגמור עם הגרעין האירני. (ל''ת)

    תמוז בלהבות, 23/07/06 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    קואליציה יהודית-נוצרית נגד האיסלאם (ל''ת)

    מוסלמי, 23/07/06 23:00

    הגב לתגובה זו

    • בכיף יא זבל (ל''ת)

      נוצרי, 23/07/06 23:25

      הגב לתגובה זו

      • מוסלמי, אתה לא צדק, זאת התנקשות בין

        בד, 24/07/06 00:31

        עולם תהור נגד חושך פנטים של פאן-ארביזם.
        דרך אגב, איסלם מתחילתו קם בניגוד לרצונם של ארבים בעצמם..
        את האיסלם היה תוקפני מילדותו.

        כל אבות שלכם קיבלו איסלם תחת איום של כובשים אכזריים ולא מרצונם החופשי. תלמד את האיסטוריה.

        הגב לתגובה זו

        • שכחתי מי הרג את ישו ... שמישהו יזכיר לי

          בחור ערבי, 24/07/06 01:08

          לפי טענת הנוצרים

          הגב לתגובה זו

          • קודם כול שמו הוא ישוע המשיח שנית האדון מת בגלל חטאי כול העולם

            נוצרי מאמין, 24/07/06 17:16

            דהיינו זה אתה ואני שהרגנו את האדון ישוע

            הגב לתגובה זו

      • מוסלמי, אתא טעה, להפך נכון, תילמד

        בד, 24/07/06 00:49

        זאת התנגשות של פנאטים של פאן- ערביזם כחושך נגד עולם של קידמה.

        דרך אגב, אסלאם מילידתו קם בניגוד לרצונם של ערבים בעצמם..
        ותושבי של מכה גירשו את מוחמד משם. את האסלאם היה תוקפני מילדותו.

        הרי אבות שלכם קיבלו אסלאם תחת איום של כובשים אכזריים
        ולא מרצונם החופשי. תלמד את ההיסטוריה

        הגב לתגובה זו

  • 106.

    משתתף בצערכם !

    ארנון, 23/07/06 22:48

    תהיו חזקים והסיוט יגמר בתבוסה של המטורפים מחיזבללה
    ורק תשמרו על הילדים והמשפחות שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    קדימה לחסל את נסראללה מהמיזבאללה (ל''ת)

    חיפאי, 23/07/06 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    נאסראללה וחלאד מישעל חייבים לשלם ויקר.

    נאסראללה חייב, 23/07/06 20:55

    ואם 4 האמהות או השמאל ההזוי יפריע יש לשקול לשפוט אותם על בגידה והבאת מדינה אלי שאול.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    תיכנסו באימא של נסראללה..אבל לא באזרחים חפים מפשע

    אעבליני, 23/07/06 20:41

    שמדינת ישראל תיכנס בו ובתנועתו נקודתית ותמחק אותם כפי שכתוב :הבא להורגך קום והרוג אותו.
    ומצידי , הפתרון היחיד הינו להטיל אטום על איראן, ותשקוט ארץ 70 שנה..
    אני מצטער שאני נשמע קיצוני, אבל אלוהים ישמור אם הקניבלים הללו יהיה להם אטום, הם עוד ישתמשו בו,כי לערך של חיי בני אדם אין ערך אצלם...

    הגב לתגובה זו

    • תסתום ...

      אמיר, 24/07/06 04:11

      תסתום ...

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    נמאס מהאיש בן לאדן נסרלללללה -מנובל גדול (ל''ת)

    חסן, 23/07/06 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    באמת הוא סרטן-מצטערים מאוד תנחומים (ל''ת)

    רחל, 23/07/06 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    לערביי ישראל,סוג א',ב',ג',ד'(כל מי שבעד להקיש את מס' התגובה)

    אביב, 23/07/06 20:13

    אני ישראלי גאה!!!(במקרה גם יהודי) שכואב את האוול שאתם מרגישים והנחיתות שממנה אתם ''סובלים'',אני מתבייש כל פעם כאשר אני מנסה להיכנס למועדון עם החבר המוסלמי ומונעים ממני את הכניסה בגללו,אני רואה את התסכול בעיניים שלו,והשנאה שלו לבורות שלנו,אבל הוא גם מבין שזה בלית ברירה,בגלל חלק גדול ממכם-מ''האחים שלו'' הוא סובל,לכן אם רק היו נותנים לו הוא היה הופך לשהיד,אבל אצל כל אותם ''אחים שלו''.
    אומנם הוא ואני נגד הרג של בני אדם לא משנה מה דעתם,אך הוא יודע ומאמין שאם תתנו הזדמנות-השמיים הם הגבול.
    גיהאד(כן זהו שמו)נתן לנו (לחברים שלו)ולי הזדמנות-אני אתן לו אתן חיי,(הדדי).נסו אותנו.....תהיו אתנו.
    מי יתן ולא תדעו\נדע עוד צער.....

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    לשמור על נסראלה

    עמרי, 23/07/06 20:11

    רצוי שמנהיגינו יודיעו שהם שומרים על חיי נסראלה וזאת משתי סיבות.
    1. לאור רמת המודיעין של צהל כדאי שישאר בחיים גם לעתיד (והמבין יבין).
    2. רק נאסראלה יוכל לקבל בעתיד החלטות לגבי הסדר עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    דיי למלחמה

    amer, 23/07/06 20:09

    דיי למלחמה הגיע הזמן לעשות שלום

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מה כולכם נובחים..עכשיו נזכרתם שאנו קיימים

    נוצרי מאעבלין, 23/07/06 20:02

    כמה פעמים נתקלים אנו הנוצרים ביחס עויין במשרדי ממשלה, במחסומי משטרה, וכל זה בגלל שמדינת ישראל הנאורה החליטה בגלל שאנו מדברים ערבית שאנו ערבים.
    ואת הכפר עצמו..?ממשלת ישראל הפכה עולמות להפוך אותנו למיעוט על ידי מתן אדמות לבדווים ולמוסלמים, ומ 99% נוצרים הפכנו ל 45 %.
    את האדמות עצמם הפקיעו, ומכרו אותן לבדווים ולמוסלמים כאדמות מנהל, ומי שמסתובב שם יכול לראו כמה מסגדים בנו שם, כי מסגדים ם יודעים לבנות, אבל בתי פר וספריות לאאאא..ואחר כך הם מתלוננים שהנוצרים יותר משכילים.
    וודיע היה שוטר, וכל הכבוד לו, חביב המנוח ניסה שנים להתקבל למשטרהונדחה בואנה שאין תקנים.
    את הבן בליעל הזה נסראללה אני מאחל לו שבית שימוש מלא של בוויינג 747 איראני ייפול על הראש...כך שחרא יחור לחרא ממנו צמח..
    תיכנסו בהם..זה מה שהם מבינים, והם לא ישתקו עד שיימחקו אותכם ואותנו..אז תהיו חזקים....

    הגב לתגובה זו

    • אתה נוצרי אהבל

      האמת, 24/07/06 01:15

      אז אתה לא ערבי ... אתה נוצרי ... את זה הבנו .. תפסיק להתחנף
      יענו כאילו זה גבורה להכנס למשטרה תבינו הוא מדבר על להיות מתנדב יענו לא משהו עם כוכביות .. ודרך אגב אתה מדבר מאחורי המסך האם באמא שלך היית מדבר כך מול אנשים .. תתעורר לפחות מוסלמים ויהודים מאמינים באלוהים אחד

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    תומכי נאסרללה בישראל

    ישראלי, 23/07/06 19:58

    אין לכם מקום בקרבנו. אתם תומכים בארגון טרור - לכן אתם טרוריסטים לכל דבר. יש לרדוף אותכם עד חורמה ולהקיא אותכם מהארץ. כתומכי טרור אתם כאן בחסד ולא בזכות. אני מניח שיהיו עוד החלטות לאחר המלחמה, להמשך קיומכם בארץ הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    החיזבאללה הם עקרבים רעילים

    מצטערת, 23/07/06 19:39

    משתתפת בצער המשפחה, העדות הטובה ביותר לאדם שקט שנהרג היא הבעת פניו, פניו מאירים, יהי זכרו ברוך גם אם אינו יהודי . הלוואי שיותר ערבים כמו גיסו של ההרוג יביעו בקורת על הממשלה בטיפולה בארגוני טרור, ביקורת כזאת היא בקורת בונה ותחזק את המדינה בטיפולה בטירור.

    הגב לתגובה זו

    • אין אני שונא יהודים או מוסלמים אבל אני כן בעד חיסול המטורפים (ל''ת)

      נוצרי, 24/07/06 07:48

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    לכל המדינאים ופרץ ביחוד

    י, 23/07/06 19:36

    תפסיקו להפריע ולהתערב ולהגביל את הצבא - תאשרו את המבצעים שהצבא אומר שצריך בשלמותם - בענייני ביטחון - אנשי צבא צריכים להחליט ולא מדינאים שאין להם מושג - אשר מסכנים חיילים ומעקבים ניצחון כי הם מפחדים לאשר פלישה גדולה. מסכנים את כל העם כי הם פחדנים - תנו לצבא להוביל ולהחליט ולטפל בחיזבאללה - אי אפשר לעשות חצי עבודה ולהצליח.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מבקש ממשפחתו של חביב המנוח , שלא לקבל את עזמי בשארה , ומחמד ברכה וא

    סעיד, 23/07/06 19:35

    לא לקבל את עסמי בשארה , לא את זחאלקה ולא מחמד ברכה לנחם , ואף חבר כנסת מהאלה נובחים כל היום שתומכים בחיזבאללה , שהם המזבלה שלנו,

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    למי התודות

    דב מלר, 23/07/06 19:34

    לארוע הנוכחי אנו חייבים תודה ראשית למר ביטחון הממלא פיו מים בשעות אלו.
    על כך שברח מלבנון , וניכנע ללחץ 4 האימאות .וכמובן ל4 האימאות שהתבוסתנות שלהם הכניע את מר ביטחון.
    כמו כן לכל הממשלות מברק צפונה. לברק במיחד על שהרס את תשתית המודיעין, ע''י הפקרת צבא דרום לבנון ,
    ולכל הממשלות על שנירדמו בשמירה ולא קראו את המפה ואת מעשי ההתחמשות והביצורים של החיזבלה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    למה לא מגייסים גם את ערביי ישראל לצה''ל ???

    מחכה לתשובה, 23/07/06 19:34

    הם נהנים מכל ההטבות ובזמן מלחמה אנחנו צריכים להלחם בשבילם והם צוחקים לנו בפנים בכל פעם שחייל צה''ל נהרג.

    הגב לתגובה זו

    • ואני מציע לך לסתום את הפה ותפסיק לעשות הכללות

      נוצרי מאעבלין, 23/07/06 20:21

      מה אתה יודע על הנוצרים חתיכת אהבל....

      הגב לתגובה זו

      • ראיתי את התגובה של אחיך הנוצרי מנצרת..

        איש1, 23/07/06 21:51

        ההוא ששני ילדיו נרצחו מרקטה שיעית............
        כיצד הוא מהלל את הרוצח נסראללה ,ומרעיף עליו אהבה....
        זה היה מגעיל ברמות גבוהות....
        ואנו זוכרים את ג'ורג' חבש....ואת השנאה שהנוצרים בכלל חשים ליהודים.
        אגב...הנאצים לא היו נוצרים????

        הגב לתגובה זו

        • עדיף שתסתום כדי שלא ידעו כמה מטמטם אתה

          צפונית, 23/07/06 22:41

          אם לא הבחנת, הילדים שנהרגו בנצרת הם מוסלמים. צריך להיות אידיוט מושלם כדי לא להבחין בכך על פי הבגדים של האם והעובדה שהם נקברו עוד באותו היום שזהו מנהג שהמוסלמים חולקים עימנו ואילו הנוצרים לא.
          אני גרה בשכנות לשני כפרים שאחד נוצרי לחלוטין והשני חציו נוצרי וחציו מוסלמי ותאמין לי שגם אתה היתה שמח לשכנים כאלו. דע לך שדגנרט מלבנון עם הצמיג על הראש (נסראללה) רואה בהם אויבים לא פחות מאשר בי או בך. בעבר הרבה כפרים בדרום לבנון היו נוצרים אבל השיעים דחקו אותם משם. הם רואים בכל מי שאינו מוסלמי כמוהם בן מוות ולכן , לפחות במקרה הזה, אנחנו והנוצרים שכאן נימצאים באותה סירה.

          הגב לתגובה זו

          • כאן מופיים לא רק אידיאוטים, גם פרובוקטורים (ל''ת)

            בד, 24/07/06 00:54

            הגב לתגובה זו

        • תודה על האמת

          מוסלמי, 24/07/06 01:17

          נוצרים מול יהודים אומרים מוסלמים טרוריסטים ומול המוסלמים אומרים שהיהודים הרגו את ישו ..
          אי אפשר להאמין לאדם שבכלל יש לו אלוהים אחר

          הגב לתגובה זו

  • 90.

    לחסל את נסראללה , הוא באמת סרטן לאיזור, הוא משתעשע וחושב שהוא גיבור

    עבדאלטיף, 23/07/06 19:31

    נסראללה ,שליח של איראן לאיזור , הוא נכון מוסלמי , אבל לא ערבי ,האיראנים שנואים על הערבים ,, לא לעשות הפסקת אש מבלי לחסל אותו ואת תנועתו המלוכלכת,

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הפלסטינים-המוסלמים הם בעייה, לא הנוצרים (ל''ת)

    יעקב, 23/07/06 19:28

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אבא

    יהושע, 23/07/06 19:28

    אני כ''אבא'' יכול להבין זעם תיסכול ועוד על מות הילדים בנצרת. אבל להצדיק את הרוצח , שם אותך אבא במקום שאני יכול רק לבוז ולרחם עליך כיצור תת אנושי .הייתי רוצה להשתתף בצערך אבל........
    אני משתתף בצער המשפחה של החלל מעאבלין מעומק ליבי.
    מי יתן ואללה יקום את דמו.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    תנחומים למשפחה-מצטערים מאוד -אילנה (ל''ת)

    מצטערים, 23/07/06 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יש הבדל בין ערבי נוצרי לבין ערבי מוסלמי (ל''ת)

    חיים, 23/07/06 19:24

    הגב לתגובה זו

    • אין הבדל אהובתי שניהם שייכים לאותו גזע

      ערבי, 23/07/06 20:10

      עזמי בשארה נוצרי וג'ורג' חבש מזכיר החזית הדמוקרטית לשחרור פלסטין הוא נוצרי ונאיף חואתמה מזכיר החזית הדמוקרטית לשחרור פלסטין גם כן נוצרי

      הגב לתגובה זו

      • ומה המשותף לשלושתם?הפלשתנאים משתנים עליהם בקשתוהם אומרים שזה גשם. (ל''ת)

        דב, 23/07/06 20:36

        הגב לתגובה זו

      • לערבע מנצרת-קראת לחיים אהובתי? חחח. לא נורא העיקר שלא תתן את קולך

        לח''כים הערבים, 23/07/06 23:10

        שרק יביאו עליך פיגועים וקטיושות.
        ערביי ישראל חייבים להוקיע אותם
        מתוכם.

        הגב לתגובה זו

  • 85.

    יהי זכרו ברוך. (ל''ת)

    אני, 23/07/06 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ודיע - משתתפים בצערך

    אב ללוחם, 23/07/06 19:21

    אחינו ובשרנו אתה. יותר מדי אנשים טובים בישראל ובאזור סובלים מן הנחש האיראני ומשתפי הפעולה איתו, מחוץ ומבית. יהי זכרו של חביב ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לנדיה חילו, לבתים פרטים המדינה לא ממנת מקלטים

    מיקה, 23/07/06 19:19

    קודם כל תנחומי הכנים למשפחת ההרוג, הלואי שכל הערבים היו נחמדים כמוכם וידעו להבדיל בין טוב לרע. תנחומיי הכנים למשפחה.
    בצפת, %95 מהתושבים אין להם מקלטים, כי רובם בתים פרטיים והאחריות הם על הבונה את הבית שלו. בכפרים ובערים ערביות כנ''ל.
    מה קרה פתאם? עד עכשיו לא חששתם ועליתם על הגגות וצהלתם על כל נפילת פגז בארץ, פתאום נהרגים ערבים ובמקום לרקוד על הגגות אתם דורשים זכויות, פתאם אתם אזרחי המדינה? (כמובן שלא כולם אבל בזמן האחרון מרגישים יותר ויותר)

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    למה ''בינת ג'בל'' לא ניראית כמו ''דחיה''? (ל''ת)

    שאלה, 23/07/06 19:16

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    דליה חילו, כידוע לך בתים פרטיים המדינה לא ממנת להם מקלטים

    מיקה, 23/07/06 19:16

    קודם כל תנחומי הכנים למשפחת ההרוג, הלואי שכל הערבים היו נחמדים כמוכם וידעו להבדיל בין טוב לרע. תנחומיי הכנים למשפחה.
    בצפת, %95 מהתושבים אין להם מקלטים, כי רובם בתים פרטיים והאחריות הם על הבונה את הבית שלו. בכפרים ובערים ערביות כנ''ל.
    מה קרה פתאם? עד עכשיו לא חששתם ועליתם על הגגות וצהלתם על כל נפילת פגז בארץ, פתאום נהרגים ערבים ובמקום לרקוד על הגגות אתם דורשים זכויות, פתאם אתם אזרחי המדינה? (כמובן שלא כולם אבל בזמן האחרון מרגישים יותר ויותר)

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בימים אלה אנחנו מקבלים את ההוכחה שהפתרון בארץ הוא חילופי אוכלוסין

    אבי, 23/07/06 19:12

    אם במצב שכזה בו נסוגנו מלבנון ומעזה ולמרות הכל אנחנו מותקפים, אם במצב זה ערביי ישראל מתייצבים כנגד המדינה.... המסקנה היא חד משמעית בסכסוך הישראלי - פלסטינאי- ערבי הם מתייצבים בצד הערבים ולא בצד ישראל.
    לכן, מהיום אנחנו חייבים לשאוף שבכל הסדר סופי יתבצע חלוקה של האזור ליהודים ולערבים. לבצע חילופי שטחים ע''פ האוכלוסיה, לבצע חילופי אוכלוסין.
    יש להסירם מאיתנו כשם שמסירים גידול סרטני !!!
    הם סרטן שהפך לסרטן ממאיר.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    איזה עיוות:היהודים צריכים ערבי כדי להגיד מה הם באמת חושבים על ערבי

    דרור, 23/07/06 19:12

    אחר.
    מכיוון שזו המצב הלך עלינו. אנשי ''הבועה'', שתופשים את כולנו בביצים, לא מוכנים להילחם למען המדינה, וככה אנחנו וביטחוננו נראה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    איתך באבלך, איש יקר

    אלי, 23/07/06 19:12

    שלא תדעו עוד צער, לא אתם ולא אף אזרח בישראל, בלי הבדלי גזע דת ומין, אמן ואמן

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    למשפ' עוואד משתתפת בצערכם

    אפרת, 23/07/06 19:08

    שלא תדעו עוד צער.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ל- עימאד

    דוד, 23/07/06 19:06

    תגיד לי, איזו מדינה אחרת היתה מאפשרת לבגוד בה כמו רבים מאחיך המוסלמים הערבים?
    דע לך שיהיה לכך סוף מכיון שבבחירות הבאות הימין יעלה שוב, ובוגדנותכם במלחמה הנוכחית והקודמת לא תשכח הפעם.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    יש לו פנים של אדם טוב ושקט. למשפחה: שלא תדעו עוד צער (ל''ת)

    גדליה, 23/07/06 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    פתאום נסראללה הוא סרטן מעניין אותי לחשוב מה הוא חשב לפני שאחיו מת

    א, 23/07/06 19:03

    אין אמונה בערבים כולם אותו דבר כולם שונאי ישראל ויהודים בפרט.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    בסרטן יש לטפל בכימו-והקרנות! ויפה שנה אחת קודם.. (ל''ת)

    רופא, 23/07/06 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    תפסיקו לזיין את השכל יש אנשים טובים ויש רעים אצל כולם!

    יהיה זיכרו ברוך, 23/07/06 19:00

    יש ערבים מוסלמים שמשרתים בצבא יותר מהקוקואים פה שמקללים אותם
    זה לא אשמתם שההנהגה שלהם עושה הכל כדי לסכל מהלך שלנו לקבלם לחברה שלנו וגם מהקיצונים יש כאלה שעושים את המהלך הזה
    מתי תבינו שלא מביאים לכם את ישראל מביעים לכם למסך את ה''בועה'' ואת השטחים כל הזמן!

    צאו השוקוס שלכם...!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חתיכת אספסוף מגעיל..נוצרי גזעני

    כולם מדברים על, 23/07/06 19:00

    אין מתבייש בך אדון נוצרי מכובד..צבוע ומנוכר..למה אכן לא שירת בתבא או שאתם הנוצרים יקירי היהודים ואהובי המדינה..זבלים שכמוך לא שווים עוד מנבלים את הפה על מוסלמים.מה זה קשור לזה שאתה נוצרי או יהודי או מוסלמי הרי כל אדם הוא אדם באשר הוא אדם .אנשים כמותך עושים כאילו הם לויאלים למדינה ואזרחים מן המניין רק הגזעני באשר הוא ולא משנה מה עידתו ישנא אותך בגלל שאתה ערבי כמו שאתה שונא את כל המוסלמים והיהודים.חבל שזה פגע באדם חף מפשע ולא בפושע כמוך

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מלחמה צודקת אבל לא צודקת מדי

    ישראל, 23/07/06 18:59

    אחרי התקרית בה נחטפו חיילים ישראלים ונהרגו עוד חיילים על הגבול עם לבנון -לישראל היה אסור לעבור על כך לסדר היום ,
    כי זה היה מתפרש כחולשה גדולה , וכביזיון. ולכן המלחמה הזאת מוצדקת לכל הדיעות . אבל היא לא מוצדקת מדי...
    כי היה אפשר למנוע אותה ע''י הסכם שלום עם סוריה בשנת 2000 . ואלו העובדות:
    בשנת שלטונו של אהוד ברק היה משא ומתן בין סוריה לבין מדינת ישראל.
    [אסד האבא שהיה חזק, ולהזכיר ,סוריה שלטה אז על החלק הצפוני של לבנון וישראל על החלק הדרומי של לבנון.] ונשיא ארה''ב ביל קלינטון
    הצליח להביא את נציגי סוריה וישראל למשא ומתן ישיר ודובר בו על החזרת כל רמת הגולן [שהוא שטח סורי כבוש לפי כל החוקים שבעולם -שטחים שנכבשו בשנת 67 ומוחזקים ע''י השלטון הישראלי כקלף מיקוח לצורך השלום ]
    תמורת שלום עם סוריה ,וסוריה התחייבה אז לעשות סדר בלבנון.
    ומדובר על אסד האבא שהיה חזק, ונסראללה פחד ממנו והוא היה מפרק אותו ואת החיזבאללה כמו כלום...
    וישראל היתה יוצאת גם מלבנון עם הסכם !
    מה שקרה, שברק התחרט ברגע האחרון בגלל סקרים פנימיים בישראל [הקושי להחזיר את הגולן]
    [קלינטון כתב כך בפירוש בספרו - וקלינטון לא אנטישמי ,נקודה .הוא כותב את העובדות! ]
    וברק החליט אח''כ לצאת מלבנון בלי הסכם .מה שהביא לשקט יחסי בגבול אבל לא הצליח להביא לשקט מוחלט .
    והנה עינינו רואות שבסופו של דבר הכל התפרץ וכיום יש לנו הרוגים בגבול הצפוני...למה? בשביל מה?
    זה בכלל לא נעים להודות והייתי אומר שזה גם קשה מאוד, אבל העובדות הם
    שהיה אפשר למנוע את המלחמה הזאת בלבנון ע''י הסכם שלום עם סוריה והחזרת רמת הגולן....
    ומה יש לנו כיום ? סוריה חלשה שספק אם אפשר לעשות איתה הסכם ,מה גם שהיא נזרקה מלבנון .
    ואירן חזקה יותר, ומשפיעה יותר .ואם המצב ידרדר למלחמה עם סוריה [אפילו לא עכשיו אלא עוד כמה שנים או אפילו עוד 10 שנים]
    במקרה כזה יהיו לנו מאות חיילים הרוגים ואולי אפילו אלפי חיילים הרוגים מ-י-ו-ת-ר-י-ם.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    סרטן - הגדרה קולעת סוף סוף

    אמא אחת, 23/07/06 18:59

    אני מכירה את תושבי אעבלין מחילופי תלמידים. הם ידידים וחברים והם אלה שיש להם אומץ לראות את הבעייה המוסלמית המחריפה.
    אני בטוחה שאיבדתם בן משפחה יקר ומקווה שלא תדעו עוד צער.

    תדאגו שלא יבואו חברי כנסת ערביים לסכסך ביניהם לחבריכם היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הינה ערבי עם אומץ שמדבר בכנות, לא כמו השמאלנים המפגינים אהדה (ל''ת)

    לטרוריסטים., 23/07/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לכל הנוצרים מי יתן וכל אחד יקום בבוקר ויעשה לביתו ולמשפחתו וישקון ה

    בר כוכבה, 23/07/06 18:54

    השלום בינינו
    כל זמן שעזמי בשראה מוטא את הדעות שלכם אין לכם מקום בתוכנו
    בטח לא לתומך טרור וחיזבלה וחמס
    כמוהו

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ודיע הוא אחד מבי בודדים בודדים ...

    שפוי, 23/07/06 18:53

    אני לא מסתכל על התגובה של ודיע חאג' כאובייקטיבית כי לא שופטים אדם בשעת כעסו - ובטח שהוא יכעס על חיזבאללה כי איבד אדם יקר לו - לא קשור לבין אם הוא נוצרי או לא - אני לא בטוח שהוא כן דרך אגב - לא כל תושבי אעבלין הם נוצרים - ולמרות זאת אני מכיר הרבה הרבה אנשים מהכפר אעבלין ושהם נוצרים גם כן ושהיו מגיבים לגמרי אחרת - נסראללה הוא לא סרטן מבלי להתייחס לליגטימיות של מעשיו אבל הוא בטח ובטח לא סרטן ישראל יכולה להיות הסרטן הממאיר הכי גדול במזחה''ת ...

    הגב לתגובה זו

    • ערבושבושון אין לך איזה צ'ק לקחת מהביטוח הלאומי?

      אחמד יאסין, 23/07/06 20:03

      אודרוב אודרוב יאללה לא רוצים לשמוע אותך בוגדן קטנטן ופיצפון, עוד נבוא איתך חשבון.

      הגב לתגובה זו

    • אתה הזוי כל הנוצרים חושבים על המחבלים אותו דבר ורק כמה קומוניסטים

      ממממממממ, 24/07/06 08:01

      ותומכי בל''ד חושבים אחרת

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    תודה לא-ל שיש גם אנשי אמת בקרב ערביי ישראל

    ישראלית, 23/07/06 18:52

    כבר התחלתי לאבד תקווה. תנחומי למשפחה. אני רוצה לחיות בשלום ובשיויון זכויות מלא לכולם כאן. אבל אי אפשר להתעלם כבר מכך שיש ערבים אחרים, כמו האלה בנצרת, שבהזדמנות הראשונה שתהיה (המשבר הבטוח שיהיה עם איראן או סוריה) הם פשוט יפתחו חזית נגדינו מתוך ישראל. כמו שהיו כאלה שניסו לעשות בפרוץ אינתיפאדה 2000. איך אפשר להבדיל בין אלה לאלה? מה אפשר לעשות? לא יודעת. אבל צריך לעשות משהו. ובלי קשר בכלל (כי אין שום קשר) צריך לדאוג לשיויון זכויות מלא. גם בחינוך. גם בתעשיה. גם בשיויון הזדמנויות בעבודה. בהכל. זה באמת לא קשור, ואני בכלל לא חושבת שזה יגרום לערבים ששונאים אותנו להפסיק לשנוא אותנו. אבל זה לא ייתכן שאנשים שאינם כאלה לא מקבלים את כל מה שמגיע להם.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ודיע חאג', גיסו של חביב עוואד-תנחומים (ל''ת)

    לודיע חאג',, 23/07/06 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ממשלה אימפוטנית

    רן הופמן, 23/07/06 18:48

    למרות כל גילויי האהדה המדהימים לעבר ממשלת ישראל – אלו הסיבות להמשך הירי על ערי וישובי ישראל:

    הסיבה שעדין יורדים טילים על חיפה והקריוות שמקורן מהעיר צידון. אם לאומרט וכלבו פרץ היו ביצים – אזי היו נותנים הוראה לפינוי העיר צידון ותחילת הרס העיר ומקורות הירי.

    בכל הכתבות עד עכשיו מוזכר בפירוש על הגבלת כוחות צה''ל בידי פרץ- פרץ התעורר מהחלום שאתה נמצא - הצבא להגנת הארץ והשמדת האויב איננו ועד או הסתדרות עובדים, שיתחילו ליפול לך האסימונים.......

    שום פתרון של החזרת החטופים ללא שום מיקוח – פירוק החזבללה והרחקת נסררללה אינו שווה ומקובל- ישראל היא זאת שמכתיבה את התנאים ולא אף אחד אחר.

    צבא היבשה והאויר עדין מוגבלים ביכולתם – וזאת התוצאה להמשך הירי על צפון הארץ. לפני כמה ימים הזהיר מפקד חיל האויר שקדי במסיבת עיתונאים – שחיל האויר עדין לא הכיל לפעל במיטבו ובשיא יכולתו -- זאת אומרת נכון להיום חיל האויר מגיב בכ-20 אחוז מיכולתו- אשמח לדעת מה ומי מגביל אותם - האם מספר גבוהה של פגיעה באזרחים ישנה את המצב???????

    כל הזמן מתרצים את חוסר היכולת להשמיד את מקורות הירי בזמן אמת. אני לא מבין אבל נדמה לי שיש לנו שני לווינים שאמורים לתת לנו מידע מהימן בזמן אמת - וברמת פירוט בלתי רגילה- הרי כולם התגעו באיכות הצילומים שמקורם בלוין האחרון שנשלח. אז היכן נמצאת יכולת הגילוי ומציאת מקורות הירי בזמן אמת. לפעמים נראה ששכחו להשתמש בכל האמצאים האפשרים.

    לפעמים נראה שאולמרט איננו יודע מה קורה בכלל בשטח - ''אופס'' שכחתי, הרי הידע הצבאי היחידי שלו זה מלהיות עיתונאי- הוא בטח לא יודע את המשמעויות של כוחות – ויחידות לוחמות בשטח.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    דן חלוץ ניכשלת!!!!!לך הביתה!!!!!

    מאור, 23/07/06 18:43

    לא הכנת את הצבא. לא נראה שאתה בכלל מבין בהכנת צבא למלחמה. היית טוב לפינוי אלפי תושבים בגוש קטיף אבל לא בחיסול הכי-זבללה.

    לך הביתה, דן.

    הגב לתגובה זו

    • מאור -כמה שאתה מטומטם -פחד ! (ל''ת)

      ד''ר זיוואגו, 23/07/06 19:42

      הגב לתגובה זו

    • מצטרף לקריאתך! שילך להטיס עפיפונים.

      כבשה מאשימה, 23/07/06 19:43

      הצבא מדדה מכשלון טקטי אחד למשנהו. כל קונצפציית ''הפצצת תשתיות הטירור'' קרסה לחלוטין ולחלוץ אין אומץ להודות באחריותו. שבועים - חצי מדינה במקלטים וכל הצבא האדיר, עוצר בגלל כמה מאות אנשי חיזבאללה במרחק קילומטר מן הגבול. בזיון וחרפה. לכשלון הזה, שחלוץ אחראי לו אישית, עלולות להיות השפעה קטסטרופלית.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    מערכת התרעה? יש את הגל השקט... יותר איכות חיים! (ל''ת)

    שיפתחו רדיו, 23/07/06 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גם לתושבים בת''א אין מקלט

    די להתבכיינות, 23/07/06 18:40

    מי שלא בנה מקלט, אין לו מקלט. מי שבונה בניגוד להיתרי בניה (והיום חובה לבנות ממ''ד בכל בית שמוקם), שלא יבכה שאין מקלט. רשות ציבורית (עיריה, כפר, מועצה וכו') שלא משקיעה כספי הציבור (-על ארנונה שמעתם??) בבנית מקלטים ציבוריים, שלא תתבכיין שאין מקלטים... המקופחים הנצחיים....

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כמו שהח''כים היהודים לא מייצגים את רוב הציבור היהודי

    כאב גדול, 23/07/06 18:40

    כך הח''כים הערבים לא מייצגים את רוב הציבור הערבי. להעיף את חברי הכנסת הביתה. לתת לצה''ל לנהל את המערכה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    תנחומי למפשחה. עכשיו איפה בשארה

    שנפגש עם נסראלל, 23/07/06 18:38

    כך אתה מייצג את המגזר שלך?

    הגב לתגובה זו

    • בשארה עסוק בלעבוד המוסלמים.

      גבי, 23/07/06 19:26

      הוא יודע שהנוצרים בארץ הם ישראלים לכול דבר,אינטלגנטים שיודעים את המורכבויות של החיים ולא יקנו את הסיסמאות הריקות מתוכן שהוא משמיע חדשות לבקרים. לכן, הוא עסוק בעיקר לעבוד על המוסלמים.אגב אתה יודע למה הוא מגדל שפם?.כדי שהמוסלמים לא יראו איך הוא צוחק עליהם בעיניים.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ערביי ישראל פחדנים, מנצלי הדמוקרטיה

    חני, 23/07/06 18:36

    ערביי ישראל יכלו להיות מנוף לקירוב השלום בין שני העמים. לא ברור מדוע הם פוחדים מהמנהיגות הערבית מעבר לגבול. אך אמיצים גדולים בשלטון הדמוקרטיה בישראל.
    ממש מגוחך ופתטי לשמוע את האב השכול סולח לנסראלה על רציחת בניו.
    קום השמע דברים נגד המלחמה בעד החיים ולא בעד המתים. שכלת 2 ילדים
    על לא עוול בכפם. מה זה ילדים מוצר תעשייתי ,עושים עוד ועוד.

    הגב לתגובה זו

    • אתם פחדנים תבואו לעזור לקשישים

      דבורה מחיפה, 23/07/06 19:36

      שלא יכולים לרדת למקלטים אז נאמין לכם שקרנים מה אתם מדברים בגלל שנפל טיל אליכם טוב מאוד לא תרקדו על הגגות

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    עוד קורבן מיותר! כואב הלב. (ל''ת)

    לחסל את נסראללה, 23/07/06 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כך הם הערבים הנוצרים

    Norm, 23/07/06 18:31

    אני מכירה את המשפחה -אנשים נפלאים! הלואי שכל הערבים היו כאלו. תנחומיי הכנים למשפחה. יהי זכרו ברוך

    הגב לתגובה זו

    • רוב הערבים הנוצרים לא כאלו

      באגי, 23/07/06 18:58

      יש אחוז קטן יחסית של ערבים שמכירים בכך שהמדינה יהודית ולא מעוניינים להפריע,רוחנית או פיזית, אלא רק לגור כאן ולחיות.איתם אין לי בעיה-אלו הם ''גרים תושבים''-איתו אין לי בעיה ולא עם אלו שמדברים כמוהו.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    האלוף ייה צודק: אין מלחמות ''דלוקס'' וניצחון מהאוויר בלבד !!!!!!!!! (ל''ת)

    אלירן, 23/07/06 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מי זאת נדיה בכלל? בני עדתך המוסלמים רקדו על הגג וצועקים לסדאם

    אהרון הלוחם, 23/07/06 18:27

    חוסיין ,יאללה סקאד קדימה לתל אביב...ועכשו אתם בוכים שנאסראללה מטווח טילים על כפרי ערבים? מגיע לכם באמת,לא צריך להשקיע בכם צופרים,מקלטים.פשוט תהיו שאהידים ,תמותו לבדכם יא בוגדים שכמותכם ואנחנו נברך על כך.

    הגב לתגובה זו

    • סליחה על הקטנוניות שבתגובה אבל נאדיה אילחיליו נוצרייה במפלגת העבודה (ל''ת)

      אמיר, 23/07/06 18:39

      הגב לתגובה זו

    • בוגדים בעיניך אבל גיבורים בעיני העולם

      ]]]]]]], 23/07/06 19:23

      כמו שאתה לא מוכן לבגוד ביהדות ובמדינת ישראל גם אנחנו לא יכולים לבגוד באיסלאם ובאומה הערבית
      אז תביניו כבר

      הגב לתגובה זו

    • טמבל!!!

      נס 2006, 23/07/06 19:29

      ראית מישהו בעיבלין רוקד על הגגות?הם לא יכולים לרקוד על הגגות הם עסוקים בלהתגייס לצה''ל, צבא שאתה בטח לא שירתת בו.

      הגב לתגובה זו

    • מדובר בנוצרים נאמנים ולא במוסלמים בוגדניים

      עבאס מוסאווי, 23/07/06 19:31

      את המוסלמים נסראללה לא מטווח.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    דני יתום, פינס , זהבה גלאון. תפסיקו להכשיל את הצבא!!! (ל''ת)

    עמי, 23/07/06 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תנו לנו לעשות את העבודה..עין בעין ושן בשן

    נוצרי מאעבלין, 23/07/06 18:21

    הם שונאים את כולם, את ישראל, אתאמריקה, את המערב, ואת היהדות והנצרות, ואנו הנוצרים בכפר כאילו צריכים להתנצלעל ה אנו נוצרים.
    במשך ה 1000 שנים האחרונות התרות האיסלמית לא ייצרה כלום, רק העתיקה מהמערב את אומנות הלחימה, וניסתה שנים על גבי שנים למוטט את תרבות המערב.
    את האימפריה הביזנטית הם מוטטו ופכו את הכנסיה שלה למסגד..אז על איזה כבוד הם מדברים....?
    תיכנסו בהם, ואם אתם רוצים, תנו לנו, כי מאסנו בהם ובהתבכיינות וצעקות האינדיאנים שלהם...מה..?להם מותר לכבוש ולאחרים אסור...
    אז שיודו כבר שהם נחשלים, ומי שלא טוב לו אללאה מעו...שיילך.

    הגב לתגובה זו

    • אחלה גבר - אח שלי!! (ל''ת)

      עופר, 23/07/06 18:28

      הגב לתגובה זו

    • לא קוראים לך אבי או איציק או אריאל (ל''ת)

      אמיר, 23/07/06 18:54

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד (ל''ת)

      אריה, 23/07/06 19:18

      הגב לתגובה זו

    • =========לקרוא ולהפנים========== (ל''ת)

      יוני, 23/07/06 20:05

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    גם אני מבקש... לא רוצים חברי כנסת ערבים בהלוויה

    אליאס, 23/07/06 18:19

    שיילכו לנצרת ... באעבלין הם לא ייתקבלו בברכה..
    אנחנו תושבי מדינת ישראל ..וכך זה יישאר..
    לא רוצים שיעלו טרמפ על הגב שלנו ויקבלו דקות מסך ...
    אנחנו מגנים בכל תוקף את מה שחסן נסראללה עשה את חטיפת החיילים והריגת אחרים .. ומאשימים אותו באופן אישי בתור הגורם למלחמה.
    ועל אף כן .. אנחנו יודעים במלחמה לא פותרים בעיות .. אז בסוף אני מקווה שנגיע בסוף להסדר ושכוח בינלואומי יהיה בגבול הצפון ובטח ובטח אני מתכוון שיהיו מנטו ולא מהאו''ם ... כמו כן תנחומיי לכל אעבלין ולמשפחה בפרט.. ואני מקווה שהמלחמה הזאת תגמר בקרוב כי נמאס כבר ...

    הגב לתגובה זו

    • אליאס - משתתף בצערכם - אתה מדבר לעניין כל הכבוד!! (ל''ת)

      עופר, 23/07/06 18:29

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד! הח''כים הערבים הם סרטן בקרבנו ובקרבכם ! (ל''ת)

      חיפאי, 23/07/06 18:34

      הגב לתגובה זו

    • שיפיות

      חזי, 23/07/06 19:26

      לאליס ,סוף סוף דברים שפויים .

      תנחומים למשפחה האבלה.

      הגב לתגובה זו

    • משתתף בצערכם

      יהושע, 23/07/06 19:34

      כולנו בסכנה!!!!!!!!!!!
      חבל על עוד אבא ובעל.

      הגב לתגובה זו

    • תנחומי (ל''ת)

      אביחי, 23/07/06 19:41

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    BNGBNG

    AVI, 23/07/06 18:17

    אני ראיתי תוכנית בטלויזיה וכאשר
    ביקשו מהערבים להגיב על נסראלה לא רצו להגיב אולי זה מהפחד אבל
    כאשר נפגע ערבי הפחד נעלם והוא
    לא פחד וכל הכבוד לו ולא לאלו שמבדילים בין דם לדם

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שנאה מביאה שנאה והרג ... ישוע הוא הפתרון

    ערבי נוצרי, 23/07/06 18:16

    יהוה נתן ויהוה לקח שיהיה שם יהוה ברוך. אני שולח את תנחומיי למשפחת עואד בכפר אעבלין ומתפלל שלא ידעו עוד צער וכאב.
    אנו מתפללים שיהיה שלום ואהבה באזור.
    אני מתפלל לשלום ומגן לכל עם ישראל ואזרחי ישראל ושאלוהים יגן עלינו ועל החיילים בלבנון. כן אנו מתפללים למען האזרחים בלבנון שאלוהים גם כן ישמור עליהם .. מראן אתא.. בשם האדון ישוע ...אמן

    הגב לתגובה זו

    • א-מ-ן (ל''ת)

      עופר, 23/07/06 18:34

      הגב לתגובה זו

    • לא תישא

      תומר אלוש, 23/07/06 19:14

      ישוע שלך מרשה לשאת את שם ה' לשוא?
      ולכתוב אותו בצורה כל כך מפורשת וגלויה בניגוד לרצון האל?

      אין בעיה עם זה שאתה מתנצר, אבל אל תפגע ביהודים כאן. יש אנשים שמאד מכבדים את ה' וכתיבת שמו המפורש מאד פוגעת בהם.
      קצת התחשבות.

      הגב לתגובה זו

      • סליחה ... תכנס

        נוצרי, 24/07/06 08:12

        יא חביבי סליחה שאמרתי יהוה במפורש אבל אתם מגזימים.. אם השם כתוב כך בתנ''ך אז זה לשווא אם אני קורא אותו מפורש כמו שהוא כתוב?!!!
        בנוסף כאשר יהוה שלח את משה לעמו אמר לו להגיד את שם ששלחו- אז איפה הבעיה.
        אני עוד פעם מתנצל אבל אני לא רואה שטעיתי עת כתבתי את השם מפורשות.

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    תנצבה . (ל''ת)

    קרית ביאליק, 23/07/06 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    השרטן משתלט עלינו-הוא לא יותר טוב מחיסאללה

    יותר טוב מחיסאל, 23/07/06 18:12

    הבעיה אצל הערבים שהם אומרים מה הם ''חושבים'' אבל מי אמר,שיש להם ''מחשבה-הגיונית''.בנוסף זה שבכלל הוא ח''כ זאת ''הזנחה'' ישראלית.''הסרטן'' הערבי ישתלט עלינו ללא-מלחמה!,לפרק,ולרסק,את הזכות לבחור וליהבחר של כל האזרחים שלא שרתו בעבר בצה''ל או בכוחות הביטחון,השרטן משתלט עלינו-הוא לא יותר טוב מחיסאללה!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למשפחת עוואד, משתתפת בצערכם. (ל''ת)

    רחל, 23/07/06 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תנו לנו לעשות את העבודה..עין בעין ושן בשן

    נוצרי מאעבלין, 23/07/06 18:08

    הם שונאים את כולם, את ישראל, אתאמריקה, את המערב, ואת היהדות והנצרות, ואנו הנוצרים בכפר כאילו צריכים להתנצלעל ה אנו נוצרים.
    במשך ה 1000 שנים האחרונות התרות האיסלמית לא ייצרה כלום, רק העתיקה מהמערב את אומנות הלחימה, וניסתה שנים על גבי שנים למוטט את תרבות המערב.
    את האימפריה הביזנטית הם מוטטו ופכו את הכנסיה שלה למסגד..אז על איזה כבוד הם מדברים....?
    תיכנסו בהם, ואם אתם רוצים, תנו לנו, כי מאסנו בהם ובהתבכיינות וצעקות האינדיאנים שלהם...מה..?להם מותר לכבוש ולאחרים אסור...
    אז שיודו כבר שהם נחשלים, ומי שלא טוב לו אללאה מעו...שיילך.

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה כל כך דואג לאמיריקה ולישראל ולאירופה

      ערבי מנצרת, 23/07/06 19:37

      חביב אתה שייך לקטיגוריה שמשנה את צבעה בהתאם לנסיבות ובהתאם למשטר ששולט מעת לעת באזור שלנו ומזדהה עם הכוח ככל שתתקרב יותר אל אל הנ''ל יזכירו אותך שאתה לא שייך להם ושאתה שייך לגזע שונה בעיניהם תישאר ערבי (אויב פוטינציאלי ) לך תלמד קצת היסטוריה ותשאל את סבא שלך על הטבח שהיה באעבלין בשנת 1948 אני בטוח שתושבי אעבלין מתביישים באנשים כמוך , היית יכול יותר מאוזן ולדבר על שלום צודק במזה''ת ולא להוציא את כל שנאתך כלפי בני עמך

      הגב לתגובה זו

      • אתם תישארו עם השינאה שלכם ותמיד ישנאו אתכם בחזרה

        לא ערבי, 23/07/06 20:18

        ככה אתם כבר לא מתפתחים 60 שנה, תקועים במקום, כל הזמן בוכים ''דפקו אותי גירשו את סבא שלי הפקיעו לי אדמות'' אולי הגיע הזמן לקלוט שהעולם הערבי כבר ויתר על הרעיון למחוק את ישראל ואתם תצטרכו להחליט אם אתם אזרחים כאן או שהנאמנות שלכם עם ה''אומה המוסלמית'' ואז מצדי תלכו תידפקו באיזה חור במזרח תימן יחד עם שאר ה''אחים'' שלכם.

        הגב לתגובה זו

        • מי אתה בכלל ?

          ערבי ערבי, 23/07/06 20:42

          אתה לא פחות ולא יותר מחתיכת דימאגוג גזעני שחושב עצמו כשולחט בעולם אני אזכיר לך שגם אתם היהודים מדברים כל הזמן על הסבל שלכם באירופה הנוצרית ובמצריים העתיקה תלמד שגם עמים אחרים חוו סבל יא אהבל .

          הגב לתגובה זו

          • היהודים מדברים על הסבל אבל גם מתקדמים ומתפתחים

            אבו, 23/07/06 23:53

            אבל אתם הערבים רק בוכים וממשיכים בפיגור שבגללו דפקו אתכם.

            הגב לתגובה זו

    • צבעוני שקרן

      נצרתי, 23/07/06 20:01

      אתה צבעוני שקרן שמשנה את צבעו בהתאם לנסיבות עם הערבים אתה ערבי ועם היהודים אתה יהודי ומי שבא ברוך הבא אולי אתה ואנשים צבעוניים כמוך יקבעו בדיוק מי הם ולמי שייכים בדיוק אם כל כך אתה מאוהב במערב ובתרבות שלו אז תדאג להשתייך אליהם ושם יגידו לך שאתה לא יותר ולא פחות מערבי עם צלב סביב הצוואר שלו הלוואי ויום אחד היהודים יוכלו להבדיל בין מלקקים לבין אנשים בעלי זהות ברורה ופרנסיב תאמינו לנו מי שמלקק לכם עכשיו לקק לבריטים ולתורקים לפניכם מי שאין לו כבוד לעם שלו ולשייכות שלו לא צריך להאמין לו .

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לודיע חאג'

    אלדד, 23/07/06 18:08

    אני כואב איתך את מות חביב ורוצה לחזק את ידיך, לצערי אתה עדיין מיעוט באוכלסייה שלך שמעיז לקום נגד נסראללה ותפישת העולם שהוא מייצג, ואתה מיעוט בהשכילך להבין שהמצב כמו שהוא, לא משרת את האוכלוסייה הערבית בארץ ישראל ובעולם כולו, מאנשים כמוך אני מצפה להשפיע על כל המגזר שלך.
    ממשלות ישראל טעו אבל אין מה להתעסק בזה כרגע, כיום יש לנו אפשרות לא לטעות כמו שטעינו בעבר וזו המטרה שצריכה לעמוד לנגד עיננו.
    אתה מסוג האנשים שהייתי רוצה לחיות איתם בשלום אמיץ,אין לי ספק שאתה אדם חם, נפלא, אנושי ואוהב ואיתך הייתי רוצה לשתות קפה על המרפסת, לקיים מסחר משגשג ולחיות בשיתוף פעולה בכל התחומים, במדינה אחת.

    נוכל להגשים את החזון הזה כאשר נוציא מתוכינו את הסרטן הזה על כל גרורותיו ע''י מלחמה עיקשת בטרור המאיים על מדינת ישראל וכל!!! תושביה.
    לאנשים כמוך חלק קריטי והשפעה משמעותית על התעוררתה של החברה הערבית בארץ ישראל לעתיד טוב יותר לכל הצדדים.

    לבי איתך, אלדד.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מי יתן ולא תדע עוד צער :-(

    דוד, 23/07/06 18:07

    חזק ואמץ ותדע שליבי עם משפחתך.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא מפחדת

    צ'וצ'ה, 23/07/06 18:07

    תירגעו, חברה', אנו נתגבר גם על אויבינו הנוכחיים.
    לא משנה איזה חלק של ההיסטוריה האנושית תנסה, תחשוב על זה, בשבילנו,
    העם
    היהודי, מצבנו מעולם לא היה טוב יותר. לכן בואו נרים את ראשנו ונזכור:
    לא משנה איזו מדינה או תרבות שניסו להתעסק איתנו נכחדו, בעוד שאנו ממשיכים
    בדרכנו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למשפחת עוואד שלא תדעו צער (ל''ת)

    יהודי, 23/07/06 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    קדימה והשמאל סירסו את צה''ל ומינו פוליטרוק לראשו.

    כבשה שוברת שתיק, 23/07/06 18:04

    צבא חלוץ מזכיר במידת אי-כשרותו ורברבנותו את הצבא המצרי ב- 67 כשהדוברת ''מירי'', תואמת לקול הרע''ם מקהיר. נראה שבשביל להביסו כבר לא צריך דיוויזיות של אחמדניג'אן. מספיק 200-300 פלאחים על קלאצ'ניקובים ו- RPG.

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש

      ארנון, 23/07/06 18:53

      חיל האויר של מצרים חוסל על הקרקע לפני שהצליח בכלל להמריא. חיל האויר של דן חלוץ הוכיח את עצמו בשבוע האחרון כאחד הטובים בעולם, עם אפס תקלות בכל 2000 גיחות ההפצצה שלו. אתה פשוט בור ומשמיצן בלי שום הבנה בסיסית.

      הגב לתגובה זו

    • אוויל

      נס 2006, 23/07/06 19:25

      יכול להיות שמתוך הסירים במטבח של השלישות לוחמי החיזבאללה נראים כמו פלאחים עם קלצ'ניקובים ואולי בגלל זה עדיף לכולנו שתמשיך להכין שקשוקה לשלישים ושלא תלך להילחם, רק תזהר שלא תפול לך גמבה על הרגל, בטח תוציא על זה חודשיים ג'.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    יהי זכרו ברוך (ל''ת)

    מוות למחבלים, 23/07/06 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ההורג הוא נוצרי..שהנוצרים בארץ ידברו נגד חזבאללה. (ל''ת)

    המום, 23/07/06 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מי יודע מתי צה''ל יתחיל לפעול ללא ידיים קשורות? (ל''ת)

    אינו יודע לשאול, 23/07/06 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תנחומיי הכנים למשפחה

    גלעד, 23/07/06 17:59

    כל עם ישראל באבלכם, שלא תדעו עוד צער

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כואב הלב!

    יעקב, 23/07/06 17:57

    שלא תדעו עוד צער!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עבלין, על שם האביר הצלבני - גודפריד מאיבלין שהקים אותו -

    ביילין האביר, 23/07/06 17:50

    במאה ה13
    ממלכת גן-עדן - נא לראות

    עד שבוא מחרחרי המלחמה הטמפלרים

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ודיע חאג' מייצג רק את עצמו זה נכון .. אבל הדעות היא של כולנו

    דיאנא, 23/07/06 17:47

    שחסן נסראללה ייסתלק מפה ... אנחנו ישראלים ...
    וגורלנו נקשר למדינה הזו ונשרת אותה נאמנה..
    הנוצרים הם ישראלים .. לכל דבר

    הגב לתגובה זו

    • תענוג לקרוא סוף סוף אנשים שפויים

      שמח, 23/07/06 18:44

      חברי הנוצרים,
      בימים האחרונים התייאשתי לגמרי מהערבים הישראלים והלאומנות המטורפת והעיוורת שלהם, שאיננה מותירה מקום לשום תקווה לחיים משותפים הרמונים ושקטים. אתם מעוררים בי שוב את התקווה. אותי לא מעניין הלאום או הדת. מי שמוכן לחיות לצידי כשווה זכויות וחובות (ואני יודע שזה עדיין לא המצב), בלי אלימות, הוא אחי. המשיכו בדרככם זו ואני מקווה שנצליח גם לחסל את הקיפוח ולהגיע לשוויון מלא.

      הגב לתגובה זו

      • רק אהבה ושלום ואחווה תביא סוף (ל''ת)

        מסכימה איתו, 23/07/06 22:18

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    מילים שוות זהב-כולם להיכנס...

    רון, 23/07/06 17:46

    ''תמיד תזרוק עלינו טילים או תאיים על הגלילים החברים שלך מסוריה ו ועירק גם אם תפיל כאן עוד קטיושות תדע שאין כאן שום יאושות ביחד נתגבר על הצרה..
    יאלה יא נסראללה נדפוק אותך אינשאללה נחזיר אותך לאללה עם כל החיזבאללה יאלה יא נסראללה תלך מפה יא זבלה נגזר כבר מלמעלה זה הסוף שלך''

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    קרבות פרסומות עקובים מדם בערוצים 2,10 (ל''ת)

    הממון וההון מעל, 23/07/06 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    השפיעו על דעת קהל העולמית

    טוקבקר, 23/07/06 17:44

    בעזרת סקרים וטוקבקים

    הורידו את התוכנה שתעדכן אותכם אוןליין מתי צץ מאמר אנטי ישראלי חדש או סקר דומה

    http://giyus.org/

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כולנו יודעים שזה קשה אבל זה לא אסון וזה לא סוף העולם , מר. ודיע תגי

    אמיר, 23/07/06 17:43

    כולנו יודעים שזה קשה אבל זה לא אסון וזה לא סוף העולם , מר. ודיע תגיד בבקשה , כמה שלמו לך שתגיד את הדברים האלו ? מי אתה בכלל שתגיד שהמנהיג של כל הערבים (ולצערי הרב הוא המנהיג היחיד) הוא סרטן , בושה לשמוע ממך את הדברים האלו ... כולנו יודעים גם אלו שאתה מדבר לטובתם שאתה רוצה לעשות איזו כותרת '' ולהיות מפורסם '' על גבו של גיסך ועוד משהו , מי שאינו מתנהג בצורה טובה עם עמו לא יבוא יום ויתנהג טוב עם עם אחר ושתדע לך שהצד השני מבין את זה טוב מאד.

    הגב לתגובה זו

    • לאמיר גם אני חושב כמו ודיע ואף לא קבלתי פרוטה אחת ..

      נוצרי, 23/07/06 18:31

      חבל שמדינת ישראל נותנת לך ולאנשים כמוך במה כדי לבדבר שטויות.
      אגב אני לא מצפה מהיהודים שיאהבו אותי.
      אבל דע לך שהגהנום של היהודים טוב יותר מגן עדן של נסראללה

      הגב לתגובה זו

      • הגהנום של ישראל טוב

        אביבה, 23/07/06 19:18

        מגן העדן של נסאראללה

        לשים את המילים האלה במסגרת זהב

        הגב לתגובה זו

      • לא מצפה מהיהודים שיאהבו אותך?

        אוהב, 23/07/06 19:40

        למה שיהודים לא יאהבו אותך?!.... אם אתה רודף שלום, שפוי, אדם ישר שלא מנסה להרוג אף אחד - למה שלא יאהבו אותך? ועוד איך יאהבו! ברור שיש פסיכים וחלאות המין האנושי שנהנים להיות גזענים כי זה נותן להם תחושת עליונות ו-''ביחד''. אבל יש גם אחרים, והרבה אחרים.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    הקורבן הוא נוצרי

    אביבה, 23/07/06 17:43

    אין ליהודים שום בעיה עם אזרחיה הנוצרים (למעט כמה פירות באושים שאחד מהם יושב בכנסת).
    אנחנו אוהבים את הנוצרים, הצרקסים והדרוזים אהבת אחים.

    המוסלמים זה סיפור אחר.

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת 100% (ל''ת)

      ממ, 23/07/06 18:20

      הגב לתגובה זו

    • בבקשה, לא לגיזענות

      חיימקה, 23/07/06 18:43

      אני משתתף בצערם הרב של כל המשפחות של כל ההרוגים בלי כל קשר לדתם..
      מה שנכון אני מאשים את ממשלות ישראל ובכירי הצבא שנתנו לחיזבאללה לשבת בגבולה הדרומי של לבנון אחרי נסיגתו מלבנון מבלי לקבל ערבויות בטחון ממשלת לבנון..
      כישלון למודיעין הטוב ביותר בעולם שלא ידעו על כניסת ציוד מאירן וסוריה..
      חברה לא כל המוסלמים טרוריסטים, אז בבקשה לא להגזים..
      מה זה שייך מי נפגע בפיגועי טרור יהודי נוצרי או מוסלמי, בטרור אין חוקים ואין דתות, טרור פוגע בכל המדינות ובכל האזרחים באשר הם מבלי להתחשב מי הניפגעים
      ולכן כל אירגון טרור וכל מדינה שתומכת בטרור חייבים לשאת באחריות
      11 בספטמבר הטרוריסטים לא שאלו מאיזה דתות היו נוסעי המטוסים...
      ומסיבה זאת כל מדינות העולם חייבות להילחם בכל אירגון טרור באשר הם..
      הטרור הוא , הוא הסרטן הכלל עולמי..


      הגב לתגובה זו

      • די לגזענות הזאת כבר! (ל''ת)

        צודק, 23/07/06 22:16

        הגב לתגובה זו

    • מוסלמים

      גלילי, 23/07/06 19:37

      גברת כנבדהת הבדואיםת המשרתים בצה''ל הם מוסלמים והם אזרחים נאמנים יותר למדינהמ השמאלנים!

      הגב לתגובה זו

      • במוסלמים הכוונה לראאד סלאח ושות'

        -, 23/07/06 20:19

        כמו שאנחנו לא מתכוונים לדרוזים כשאנחנו אומרים ערבים.

        הגב לתגובה זו

    • אני מופצץ אך לא שונא את ערביי ישראל

      יעקוב, 23/07/06 22:17

      זה רק כואב שיש בינהם כאלה שרוצים שנטבע כולנו בים. יש בינהם גם טובים. אז אל תשמיצו את כולם

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    תגובה של ערבי נוצרי למול התגובה של המוסלמי מנצרת

    איציק, 23/07/06 17:41

    שוב אנו רואים את הבעיה הנעוצה בתרבות המוסלמית כיום כאשר אב מוסלמי שנהרגו 2 בניו מאשים את רוה''מ במקום את נאסרללה שהמיליציה שלו ירתה את הקטיושה. לעומת זאת תגובתם האנושית והנכונה של ערבים נוצרים ברואים בנאסרללה סרטן בדיוק כמונו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא קרא לילדים שאהידים- אין אם מי לדבר (ל''ת)

      דוגטו, 23/07/06 19:15

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    החזבלה רדף אחריהם וחתך את גרונם

    ענת, 23/07/06 17:39

    עוד סיפור שנאמר לי על ידי אשתו של איש צדל על האכזריות של החזבאלה
    לבעלה היו שני אחים ואחות, שני האחים ניסו להגן על כפרם - - הם ערבים נוצרים
    החזבלה רדף אחריהם וחתך את הגרונות של שני אחיו
    לכן בעלה הגיע לפה עם הבריחה הגדולה
    -----

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    נסראלה אין

    שמואל, 23/07/06 17:38

    אין נסראלה יותר הוא מתחבא עכשיו כל הזמן בבונקר הוא פוחד מהצל שלו יקח לו זמן עכשיו לצאת החוצה מהבונקר הוא לא יעשה את זה עכשיו הוא פוחד פחד מוות זהו אין נסראלה תשכחו מהרעיון הזה זהו ניגמר עידן נסראלה

    הגב לתגובה זו

    • חפש לך מקלט

      ההההה, 23/07/06 18:01

      ותפסיק להלביש את ההרגשות שלך על אחרים הההההההה
      מהר למקלט

      הגב לתגובה זו

      • אני לא יושב במקלט יש לי ממ''ד בבית ענק

        שמואל, 23/07/06 18:42

        יש לי ממ''ד ענק בבית עם מזגן אני מרגיש טוב זה חדר ענק אני לא מרגיש שאני יושב באיזה מקלט כמו שלך אני יודע שקשה לך עם זה אבל אני אדם אמיד ואין לי מקלט יש לי ממ''ד בסבבה שלי ולידיעתך אני העבודה שלי זה בבית שיש מלחמה או שאין זה העבודה שלי כן מהבית אז שב בשקט

        הגב לתגובה זו

        • הוא לא יודע מה זה עבודה, הוא יודע רק לקחת צ'קים ב15 לחודש (ל''ת)

          מוסלמים פרזיטים, 23/07/06 20:06

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    נסראללה יא אהבל הרגת עוד ערבי (ל''ת)

    דני, 23/07/06 17:36

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק עוד ערבי

      ערבי נצרתי, 23/07/06 20:19

      אתה היחיד שצדק ולא מלקק כמו האחרים שמשנים את צבעם בהתאם לנסיבות .

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    חברה ההרוג הוא נוצרי ולא מוסלמי

    עבילאני, 23/07/06 17:35

    ואעבלין כפר עם רוב נוצרי ...
    וחסן נסראללה... אפילו אל תנסה לדבר על שהידים... אצלנו אין דבר

    הגב לתגובה זו

    • אין צורך . (ל''ת)

      נצרתי, 23/07/06 20:46

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא מייצג את דעת הקהל הנוצרי אז תסתום

      סטודנט נוצרי, 23/07/06 23:26

      אני נוצרי ערבי גאה בהייותי שייך לאדמת פלסטין
      נכון אני לא מוסלימי אבל היותי ערבי הוא הדבר הכי חשוב עבורי על פני כדור הארץ
      ונוצרים שמלקקים תתביישו בעצמכם
      ואתם יודעים למה אני מתכוון

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא רק נסראללה הוא סרטן. בתוכנו יושב סרטן יותר גדול

    אינתיפאדה נוספת, 23/07/06 17:33

    הגייס החמישי שנקרא ערביי ישראל, הוא סרטן יותר גדול ויותר מסוכן מנסראללה והוא מכרסם בחוסנה ובביטחונה של המדינה.
    הם יושבים בתוכנו, נהנים מהדמוקרטיה המתאבדת שלנו ותומכים בחיזבאללה ובחמאס, בינתיים רק בעזרת דיבורים.
    לא רחוק היום שהדיבורים יהפכו למעשים.
    עלינו להתכונן לאינתיפאדה נוספת וקשה של ערביי ישראל שמטרתה יהיה לרתק כוחות אליהם במטרה להוריד לחץ מאחיהם החיזבאלונים.
    אני מקווה שמישהו נותן את הדעת על זה ומתכונן למה שהולך לקרות.

    הגב לתגובה זו

    • אחת התגובות החכמות ביותר שקראתי. (ל''ת)

      בני, 23/07/06 17:40

      הגב לתגובה זו

      • אמת ויציב (ל''ת)

        אמת ויציב, 23/07/06 18:20

        הגב לתגובה זו

        • התגובה לא במקומה נרצח נוצרי ,אב בו אח בעל וגיס ולהם כואב

          בר כוכבה, 23/07/06 18:52

          וחבר הכנסת הנוצרי עזמי בשרא ראוי
          לשבת מחוץ לגבולות מדינת ישראל
          הוא לא מיצג נאמנה את האינטרסים האמתיים של הנוצרים בארץ
          המוסלמים מנסים להשתלת על הכנסיה בנצרת כבר שנים והוא ממלא את פיו מים
          הוא לא רצוי לכל הדעות בהלויה מחר נוול חבר חיזבלה

          הגב לתגובה זו

          • תקרא את התגובה שלך שוב. כתבת גיבוב של שטיויות (ל''ת)

            עם שגיאות כתיב, 23/07/06 19:49

            הגב לתגובה זו

    • חפש לך מקלט יא פחדן

      עימאד, 23/07/06 17:57

      ותפסיק להתעסק עם ערביי ישראל

      הגב לתגובה זו

      • בקרוב ליברמן יתעסק איתכם (ל''ת)

        יהודי, 23/07/06 19:50

        הגב לתגובה זו

        • ליברמאן הרוסי ? (ל''ת)

          ערבי, 23/07/06 20:47

          הגב לתגובה זו

    • אחת מהתגובות הדפוקות. יהודים בארצות ערב מקבלים יחס יותר טוב מערבים

      יהודי, לא יקר, 23/07/06 18:21

      יהודים בארצות ערב כמו מרוקו או מצרים, או עירק מקבלים יחס יותר טוב מאשר ערבים כאן. כולכם יהודים צבועים, גם אני יהודי אבל חושב שהדת שלי לא מאפשרת להיות צבוע. אתם בוגדים בדת שלנו עם היחס שלכם לגר ולתושב.
      תסתכלו על התגובות המתלהמות כאן. תראו את הגזענות מול מוסלמי רק באשר הוא מוסלמי.
      נסראללה הוא חרא כי הוא חרא. לא כי הוא מוסלמי. בדיוק כמו שבני אילון ושאר הפשיסטים הישראלים הם חארות כי הם חארות לא בגלל שהם יהודים. אני מקווה

      הגב לתגובה זו

      • כי היהודים בארצות ערב לא שיתפו פעולה עם האוייב!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        אתה הבנת את זה, 23/07/06 18:30

        הגב לתגובה זו

      • לפני שהיתה מדינה יהודי ערב סבלו פרעות ורציחות

        ש, 23/07/06 19:03

        אז בואו לא נניף את הבורות על דגל.

        הגב לתגובה זו

    • מעניין שדווקא לכתבה הזאת הגבת כך

      מיצפטל, 23/07/06 18:28

      הכתבה מציגה דוגמא של ערבים ישראלים שוחרי שלום ונאמנים למדינה. בתגובה להרג גיסו אומר ודיע חאג' שצריך לחסל את נסראללה.

      אז נכון שיש קשת רחבה של דעות במגזר הערבי והדוגמא הזאת לא מייצגת את כולם, אבל מכאן ועד לקרוא לכל ערביי ישראל גיס חמישי וסרטן המרחק רב.

      במקום להרחיק אותם, לקפח אותם, לרמוס את זכויותיהם ולטפח אצלם רגשי נחיתות ושנאה למדינה, ישראל צריכה לטפח את המגזר הערבי, להשקיע בחינוך ובתשתיות ולתת לו להרגיש חלק אמיתי ממדינת ישראל. רק אז תהיה להם סיבה אמיתית להעדיף להיות נאמנים למדינת ישראל מאשר לאחיהם הערבים.

      והדוגמא של ודיע חאג' מראה שזה אפשרי, שיש ערבים ישראלים שכבר היום מעדיפים את מדינת ישראל, שלא מדובר במטרה לא מציאותית.

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שודיע חאג' מקבל הרבה כסף מהביטוח הלאומי והוא פוחד שיפסיקו לו (ל''ת)

        שנסראללה, 23/07/06 18:35

        הגב לתגובה זו

      • אדון מיצפטל-האם אתה תמים? האם עדיין לא הבנת שהם לא רוצים אותנו פה? (ל''ת)

        מה עוד, 23/07/06 18:38

        הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      יהודי, 23/07/06 23:25

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    חברי הכנסת הערבים

    מישל, 23/07/06 17:33

    שחברי הכנסת הערבים לא יעזו להתקרב לכפר שלנו הם לא מיצגים אותנו

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אים הוא רק יפגיז את הכפרים הערבים אני בעד נסארללה (ל''ת)

    האדום, 23/07/06 17:33

    הגב לתגובה זו

    • הייתי רק חותם ''הירוק'' בסוף התגובה העלובה שלך (ל''ת)

      עמיר, 23/07/06 18:03

      הגב לתגובה זו

    • אניי הייתי חותם במקמך - ''הטיפש'' - דפוק!! (ל''ת)

      עופר, 23/07/06 18:31

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    נסראללה ידחוף להם כסף והם ישנו את הנוסח

    יודע מראש, 23/07/06 17:31

    גם משפחת שני הילדים מנצרת דקלמו כמו מתוך מכתב את דברי ההאשמה נגד ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אדון אולמרט, כדאי שתתחיל לזוז לכיוון נסראללה

    אחמד, 23/07/06 17:29

    כי כבר נמאס לשמוע שחיסלו עוד 3 משגרי קטיושה, אחרי המלחמה יקח בדיוק 12 שעות למלא מחדש את כל דרום לבנון בקטיושות חדשות, אז לא חבל על הזמן?

    וודיע היקר, תאסוף את כל הגברים בני 18-21 בכפר ותגייס אותם לצה''ל בבקשה. שילחמו גם הם נגד נסראללה.

    הגב לתגובה זו

    • חפש לך מקלט

      עימאד, 23/07/06 17:58

      איפילו את השם האמיתי שלך אתה לא מעיז לומר יא פחדן

      הגב לתגובה זו

      • רוצה כתובת מדויקת?

        קוראים לי שלמה, 23/07/06 18:58

        יצהר , רחוב הגיבורים
        אתה קופץ לביקור?

        הגב לתגובה זו

      • חפש לך את סניף הביטוח הלאומי (ל''ת)

        עומד לעימאד, 23/07/06 20:09

        הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד על התגובה (ל''ת)

      חאמד, 23/07/06 18:22

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    בישראל יש כיום 3 שאהידים ועוד 1.4 מיליון שאהידים פוטנציאליים (ל''ת)

    אפרים, 23/07/06 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי זה בכלל ודיע חאג' ? מייצג אך ורק את עצמו

    ערבי ישראלי, 23/07/06 17:28

    לא מייצג את ערבי ישראל

    הגב לתגובה זו

    • מייצג את גיסו

      ציקי, 23/07/06 18:16

      הגיע הזמן, שתבינו פעם אחת ולתמיד. מספיק עם הצביעות. הוא לא צריך לייצג אותך ולא מתכוון לעשות זאת, בעיקר עכשיו כשהוא כואב את מותו/הירצחו של גיסו.
      או שאתה חלק ממה שקורא כאן או שתלך לנסראללה ותתגייס לשורותיו.

      הגב לתגובה זו

      • אני לא חלק ולעולם לא אהיה חלק כי מעולם לא הרגשתי שייך

        777777777, 23/07/06 18:49

        כשתתנו לנו הרגשה שאנחנו כן רצויים פה במדינה הזאת .

        אז אנחנו נהיה חלק ונהיה שייכים לעם הזה .

        כל עוד אני אזרח סוג ''ד'' אף פעם לא אהיה שייך למדינה הזאת .

        אתם שונאים אותנו ולא רוצים אותנו כאן אז איך נאהב אותכם ונאהב את המדינה שלכם ?

        הגב לתגובה זו

        • נתתם לנו סיבות רבות לשנוא אתכם (ל''ת)

          מסייעים למחבלים, 23/07/06 19:51

          הגב לתגובה זו

        • חבל. אבל מי שלא טוב לא פה שילך מפה (ל''ת)

          אזרחית עצובה, 23/07/06 22:12

          הגב לתגובה זו

    • לא מבינה את ערביי ישראל-הכוונה לאלה

      ענת, 23/07/06 22:14

      ששונאים את המדינה. לא טוב לכם-תרדו מהארץ. יש הרבה יהודים שלא טוב להם פה והם יורדים מהארץ.אבל תעשו את זה בכבוד ולא בקללות ואיחולים שכולנו נמות פה. פה זה אמריקה. מי שרוצה להצליח יכול להצליח. יש יהודים עניים יותר מערבים אז תפסיקו להתבכיין.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם הייתי פלסטיני מהרצועה או מהגדה

    אב י, 23/07/06 17:27

    אם הייתי פלסטיני מהרצועה או מהגדה, היום הייתי צועק וזועק בקול גדול : יא חיזבאללה , יא אירן, 'סתלקו מפה ! לא רוצים את העזרה שלכם !!!עופו לנו מפה !!
    כוס האמ אמ אמא שלכם יא פנאטים הזויים משוגעים על כל הראש , שיעים מטומטמים שכמוכם...רק מביאים מלחמה רצח והרס עלינו ! אתם תמיטו עלינו אסון !!!

    בגלל מה שאתם מעוללים פה למדינת ישראל עם ההפגזות על ישובים אזרחיים של נגמרות , בגלל חטיפת החיילים ,אתם מ ק ל ק ל י ם ל נ ו !!!
    קיבלנו מאות מיליונים של דולרים של סיוע מכל העולם, קיבלנו תקשורת אוהדת ומלאת התחשבות ורחמים למצבנו !
    ואילו עכשיו, כורכים אותנו ביחד איתכם !!! זה יתנקם ביחס אלינו .זה יתנקם בעתיד שלנו !! אנחנו הצבענו חמאס רק בגלל השחיתות של הפתאח. אנחנו לא משוגעים כמוכם !אנחנו לא קיצונים ! אנחנו יודעים להסתדר עם הישראלים ,ועם העולם ! ראו את אבו מאזן, מסתובב לו בכל העולם, זוכה לכבוד ואהדה, מגייס תמיכות !שמעון פרס ,הבנק העולמי, כולם רק מחכים לנו להשתלט על הקיצוניים אצלנו ,להרגיע את השטח, כדי לעזור לנו ,כדי להקים לנו מדינה פלסטינית עצמאית !
    תסתלקו מפה פנאטים צמאי דם ! חלקנו לא עימכם !


    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה לא מספק אותי הערבי הזה לא מספיק ציוני עד שהוא יצעד במצעד הגאווה

    רפי, 23/07/06 17:26

    עם דגל כחול לבן וישיר התקווה בסולם סי במול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    רק אז הוא יהיה ציוני משביע רצון !!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רק תראו את ההבדל בין תגובות הנוצרים והמוסלמים

    אירית, 23/07/06 17:26

    לפני כמה ימים נהרגו שני ילדים בנצרת וההורים האשימו את ישראל ..
    הנוצרים מאעבלין שם כפר נוצרי קרוב לחיפה מאשימים את נסראללה איזה הבדל

    הגב לתגובה זו

    • כן יש הבדל

      פחמאוי, 23/07/06 20:51

      נוצרים מלקקים ומשנים את צבעם עם היהודים יהודים ועם הערבים ערבים
      רק תזכרי את הסבל של העם היהודי באירופה הנוצרית חביבתי .

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם השפיות? ההומניטריות

        אזרחית, 23/07/06 22:12

        האם באמת אזרחים ישראלים ערבים יכולים לשמוח כשיהודי חף מפשע נהרג רק כי הוא יהודי? גם הנאצים רצו שהיהודים ימותו רק כי הם יהודים.
        האם המוסלמים שרוצים שהיהודים ימותו וכולם יטבעו בים שונאים עד כדי כך את המדינה בה הם חיים? מי ששונא לגור פה שילך מפה, אבל למה להיות נאצים מרושעים?

        הגב לתגובה זו

      • יש משו בדבריך

        לחשוש הנחוש, 23/07/06 23:22

        הם לא ממש אוהבים אותנו
        עובדה הם לא משרתים בצבא

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    איפה הח''כים הערבים, בני השטן? (ל''ת)

    נבלות מסריחות, 23/07/06 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אללה ירחם חביב עואד אלשאהיד פי מערכת אלגיהאד ד'יד אליהוד.

    חאתם, 23/07/06 17:24

    אלללה ירחם על השאהיד חביב עוואד שנפל במלחמת הג'האד נגד היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • עליך אלוהים לא ירחם! עלוב נפש שכמוך (ל''ת)

      קרייתית, 23/07/06 17:44

      הגב לתגובה זו

    • לרחם עליך טיפש אחד

      שמואל, 23/07/06 18:38

      תקבל איזה טיל אמן ואז נראה אותך ממשיך ללעוג פה זה לא רחוק היום הזה חכה חכה יעלוב נפש שכמוך אללה לא מרחם עליך

      הגב לתגובה זו

    • אוחתק גחבה... (ל''ת)

      חושחש הנחש, 23/07/06 21:16

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בוקר טוב , כשיקירכם נפגעים אז אתם לא תומכים בטרור... מעניין (ל''ת)

    Athlon 64, 23/07/06 17:21

    הגב לתגובה זו

    • קראת בכלל את הכתבה, יא טמבל? (ל''ת)

      ניר, 23/07/06 19:07

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    חבל על כל אחד שנהרג!!

    יעקב, 23/07/06 17:21

     יש אנשים בתוכנו שאנו כציבור מתוודעים לטוב וליופי שבהם רק אחרי שהם נופלים חבל על כל הרוג!!
    תנחומי למשפחה האבלה תהיו חזקים עם ישראל איתכם באבלכם הכבד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יהי זכרו ברוך (ל''ת)

    איציק, 23/07/06 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוף סוף תגובה אנושית וכנה מבני-אדם ולא כמו מהחיות בנצרת

    בונגי - דו, 23/07/06 17:19

    מי שיורה עליך - יש לשנוא אותו ולתעב אותו, לא להצדיק את מעשיו - בושה לערביי נצרת - בושה לעם שאלו אזרחיו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הנה מוסלמי שמבין איך עושים שלום (ל''ת)

    אניני, 23/07/06 17:19

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי ותקבל טיל לבית שלך ואז תבין באמת איך עושים שלום טיפש אחד (ל''ת)

      שמואל, 23/07/06 17:36

      הגב לתגובה זו

    • אעבלין כפר נוצרי

      תומר אלוש, 23/07/06 19:10

      סיכוי גבוה שהוא נוצרי שכן 50 אחוז מ10000 תושבי אעבלין הינם ערבים נוצרים שנאמנים למדינה.
      זה גם מסביר את תגובת הגיס.

      תנחומיי למשפחות ההרוגים והפצועים.
      הנצחון קרב, תהיו חזקים.

      הגב לתגובה זו

      • נוצרים נאמנים למדינה??

        עומר דהן, 23/07/06 23:21

        איך בדיוק הם נאמנים אני רוצה הסבר?
        מבחינתי לא היו נאמנים ולא יהיו במיוחד אחרי מקרי הריגול שהתגלו אצלם
        נאמן זה בנאדם שתומך בנו לא רק מילולית אלא גם פיזית.. שייתגייסו לצבא ויהיו בני אדם
        תראה את הדרוזים מה הם עושים מאז קום המדינה, אלה נקראים נאמנים אבל ערבים (מוסלימים ונוצרים) הם בוגדים היו וישארו

        הגב לתגובה זו

        • הנוצרים

          מסביר, 24/07/06 00:08

          עם כל הצער בזה הנוצרים חא יכולים להסביר את מצבם .הרי הדרוזים והבדוים בסופו דבר הם מוסלמים . יש להם אותם חגים אותם מנהגים ואותה מנטליות ובספו של דבר הם סולחים להם כי זה מקובל אצלם לסלוח לאנשים שיצאו וחזרו . להבדיל , הנוצרים חוגגים את הכריסמס ואת הסלבסטר שהם חגים דתיים לכל דבר שגם הם החגים של המערב שהוא בעיני רוב האנשים במזרח התיכון האויב מס אחד שלהם .
          לכן אנחנו קשורים עם המערב גם אם לא רוצים. לך תבדוק מה קורה לנוצרים היום במדינות ערב כמו מצריים ועיראק. וגם במדינת ישראל אנחנו לא מרגשים בטוחים . למרות זאת אנחנו מקווים תמיד לישראל חזקה

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    אכן,נסראללה ,ימח שמו, סרטן....

    מ.א, 23/07/06 17:18

    הוא סרטן לא קטן שחייבים לחסל כמה שיותר מהר!!!!
    דייייי...נמאס!!
    כמה זמן זה כבר יכול להימשך......?!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אבל לי צמרמורת בכל הגוף כשקראתי...

    עומר, 23/07/06 17:18

    ''הוא אהב מאוד את המשפחה שלו וטיפל בבני משפחתו במסירות. הוא לא יצא מהבית אלא לעבודה, וכשחזר הביתה יצא תמיד עם בני משפחתו. הפגיעה הזו שגרמה למותו היא מכה לכולנו, ובמיוחד להוריו ולארבעת ילדיו''

    למה אנשים כאלה מתים!!!

    תנחומי למשפחה, ובמיוחד לילדים שהפסידו אבא אוהב,ליבי יוצא אליכם.
    הלוואי והוא יהיה אחרון הנפגעים.

    הגב לתגובה זו

    • ''..להוריו וארבעת ילדיו...'' איפה האישה?

      פמיניסטית..., 23/07/06 18:29

      לה לא מגיע תנחומים?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כשנסראללה הורג ערבי

    ערן, 23/07/06 17:15

    אתם הופכים אותו לשאהיד....

    הגב לתגובה זו

    • לא לקורבן השלום (ל''ת)

      חמודי, 23/07/06 18:14

      הגב לתגובה זו

    • די לגזענות. תביישו לכם.

      אמא לשתי בנות, 23/07/06 22:09

      יהודים, ערבים, מה זה משנה. כשמישהו טוב מת חבל עליו וזה כואב. בואו נקווה שיחסלו את הטרור בלבנון ובכל העולם ולא ימותו עוד חפים מפשע.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הפעם נסראללה כבר לא יתנצל

    יוד, 23/07/06 17:12

    תנחומי למשפחה

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך להתנצל לבוגדים (ל''ת)

      עימאד, 23/07/06 17:59

      הגב לתגובה זו

      • אמן נסראללה יצטרך להתנצל עליך חתיכת זבל תת אנושי (ל''ת)

        ת.נ., 23/07/06 20:10

        הגב לתגובה זו

    • קורבן השלום (ל''ת)

      נסראללה, 23/07/06 18:11

      הגב לתגובה זו