• 53.

    עיוני,את צריכה חתן,שיחמם לך את הרגליים בחורף וירגיע את פחדייך.

    יגאל כהן, 01/10/06 20:54

    עם ישראל לא יושיע אותך.
    לא צה''ל ולא ממשלת ישראל.
    רק חתן.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    נשמה! זה הכח של עם ישראל! יש לנו עם אדיר עם נשמה עצומה!

    עבד לה' יתברך, 05/09/06 00:56

    וזה הכח הכי חזק! שיש ויש לציין שגם פיזית לא חסר! אבאאא רוצים משיח!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא צריך תיזכורת!!!

    דב מלר, 07/08/06 21:45

    עם חזק לא צריך תיזכורת כל מ''ס שעות שיזכיר לו זאת.
    המסקנה אנו משקרים לעצמנו ומעודדים את עצמנו בקריאות שוא.
    החזק לא מדבר אלה עושה ולוקח אחריות.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    באיזה זכות הממשלה התחילה מלחמה?

    צפונית כמוך, 02/08/06 20:46

    את זוכרת שהחיזבאללה חטפו חיילים?
    את זוכרת שהחיזבאללה החלו לשלוח קטיושות ליישובי הצפון?

    אז התחילה המלחמה.
    הממשלה לא התחילה אף מלחמה על דעת עצמה.
    מה רצית שהממשלה תעשה? תשב בשקט ותתן לחיזבאללה לשלוח עלינו טילים ולחטוף חיילים???
    הממשלה הייתה אמורה לשבת בשקט בשעה שיש איום ממשי על שלום אזרחיה?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    סתם טיפשה,לא להתייחס. (ל''ת)

    סתם אחד, 31/07/06 01:34

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ביטחון

    יהודה, 27/07/06 00:10

    מה לך להתערב בהחלטות הצבא, עצם זה ששש שנים הם התחמשו זה היה מחדל. את עדיין לא מבינה שאירגון שלא רוצה את קיום כפר תבור לא יפסיק לתקוף אותו. הקטיושות הם לא בגלל צהל הם בגלל אהוד ברק!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    גם אני אם

    נירית, 26/07/06 23:16

    ואני באמת חשה המון כעס. אבל דווקא על החיזבאללה, שהחל במתקפה, בחטיפה ובירי על אזרחים, ללא כל פרובוקציה מצדנו.
    כשהכול כל-כך ברור, איני מבינה מה את ושכמותך רוצים בדיוק.
    הם- החיזבאללה ושות'- רוצים בהשמדתך. לא מתביישים להודות בכך.
    אני לא רוצה לשתף איתם פעולה כלל. מצטערת. וחבל שיש בינינו תמימים וטפשים שמשחקים לידם המגואלת בדם.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אם את קורא את חייבת להיכנס

    אלמוג, 26/07/06 03:59

    את מעדיפה לענות לדרישות החוטפים ולהגיע למסע ומתן הרי כל אחד יודע מה התוצאות של מהלך כזה הוא יוביל לחטיפות נוספות אני לא יודע מה מצב האמונה שלך אבל כתוב בתורה שמתי שלוקחים שבויים מבני ישראל מותר לשם כופר רק במקרה שיודעים שזה לא יהפוך לסחיטה ויהפכו את זה לדבר קבוע ובמקרה שמבקשים כופר מוגזם כמו במקרה שלנו שמבקשים שחרור של אסירים שיושבים על פעולות טרור ורצח חילים נשים וילדים אין לעשות אתם שום משא ומתן אל תשכחי שאנחנו מדינה והם קבוצות של ברברים ומפריעים לשקט שלנו אז לפני שאת כותבת דברים תבדקי את השלכות שלהם

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכאב

      אליאור, 29/07/06 01:53

      עם כל הכאב שחיילים נחטפו אסור לנו להיכנע אני מסכים איתך אלמוג יפה דיברת!

      הגב לתגובה זו

    • ל46דברים יפים אבל בחיאת קצת לשים לב כתיב וכתב נכון פחות שגיאות.תודה

      אדי, 04/08/06 04:34

      ואין ספק שהכתבה מראה על חוסר אינטליגציה חמור ביותר ממש -0- וזה כואב שיש לה שכל לכתוב טורים.

      הגב לתגובה זו

    • 1939 גם על היהודים אמרו שהם ברברים...

      הדס, 05/08/06 22:38

      .. בלי יוצא מן הכלל- באירופה הנאצית- והפחידו את האזרחים שהיהודים משתלטים ופושטים על כל אירופה כמו עכברושים ושהם שקרנים ורוצחים!! מזכיר משהו??
      אה, כמובן, גם הערבים כ-ו-ל-ם הם ברברים, כי אתה (וחבריך) בוודאי מכירים כל אחד ואחד מהם!!!

      אורית, כתבה יפה וחשובה!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    האם עולה בדעתך שאלפי הטילים שנמסרו לארגון טרור נועדו למצעדים???

    מזל משדרות, 25/07/06 14:30

    הצידוק היחיד לקיומו של החיזבאללה הוא מלחמת חורמה בישראל...
    אמצעי הלחימה והמשאבים נמסרים לו בידי איראן שמכריזה פעם אחר פעם על הצורך להשמיד את ישראל...
    על מה בדיוק את רוצה לנהל משא ומתן עם האירגון הזה, שמנהיגו מנסה להוכיח בשחצנות ולעג שישראל איננה אלא קורי עכביש...
    האם ניתן לראות בדבריך נסיון רע להצדיק את היציאה מלבנון, שאת היית בין הגורמות לכך?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לבי, לבי לך.

    אליחי, 25/07/06 01:56

    אינני מוכן להצטרף לניסוחים המעליבים של קודמי לאותם דברים שכותבת אורית שהיתה פעילה ב''ארבע אימהות'' וכעת ב''חמש אימהות''. אני חושב שראשית לכל אם היתה עושה חשבון נפש באומץ לב היתה צריכה להגיע בעצמה להבנה שהמלחמה הזאת פרצה כפועל יוצא מאותה נסיגה מבוהלת שהיא וחברותיה דחפו אליה. הקרבנות שנופלים עכשיו הם קורבנות שהיא הביאה עלינו, אולי מכוונות טובות. אינני תמים לקוות שכך תחשוב. הפעולות של ארבע אימהות וזו של חמש אימהות הושתתו על כביכל דאגה לחיילינו בלבנון, כמו הדאגה לחיילינו בעזה שגם ממנה נסוגונו בבושה. כעת מתנהלת מלחמה שונה נגד חיילינו וגם נגד אזרחינו ומפעלינו בצפון ובדרום. אם זה לא פקח את עיניך וזו של חברותיך, יש לחפש את התשובה בתחום הפסיכולוגי. מקורה, אולי, משינאה עצמית, מורשת הגלות שהיתה רגילה להיות קורבן מתחנחן; אולי זה רצון להתבלט בעידן התקשורת המודרנית שאדם זוכה לדווח רק אם ידווח על משהו חריג, כגון אדם נשך כלב או רב אנס ילדה. אולי גם צריך לחפש את התשובה בחיפוש אקשן מתוך שעמום, למשל כמו נסיעה מטורפת במכונית, בסיכון חיי אדם- לרוב של אחרים וכו'.......

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אינך מייצגת אותי

    שרה, 24/07/06 13:17

    זכותך להגיד את כל מה שאמרת אבל אל תטעי לחשוב שאת מייצגת גם אותי. אינני מצפה מהממשלה להודעה מראש על תגובה. בשביל זה היא ממשלה. ולצערי גם החיזבאללה לא מעדכן אותי לגבי פעולותיו. אני יושבת כרגע בממד שהוא גם חדר העבודה שלי שמשמש כרגע את כל המשפחה ואין לי ספק שהיה צריך לעשות משהוא. כמו שלדעתי את היית צריכה לדעת זאת לא מעכשיו אלא מאז מטח הקטיושות הראשון שנפל על ישובי הצפון, ולא על כפר תבור, לאחר שיצאנו משם.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תשובה לתהיות:

    dave, 24/07/06 13:13

    חוזק זה לדעת שיש סיבה לפחד ובכ''ז לעשות את הנדרש מהמצב.
    חוזק זהלא להגיב בכעס עיור אלא להגיב כלפי הפוגע בקור רוח ובשיקול דעת.
    חוזק זה כן להביע דעתך וקול רם. לכן אין לך מה לתהות: את אכן חזקה כפי שמייחסים לך ה''רעים האלה''.
    לא כל פעולה היא צודקת, אבל אלה שאינן צודקות אינן מבטלות את צדקתן של אלה שכן צודקות.
    את תוהה ''באיזו זכות הממשלה התחילה...'' וגו'
    האם תהית גם מדוע נפתחה הרעשה ארטילרית כלפי ישובים אזרחייםבצפון פעולה צבאית לכל דבר, ובחסותה נחטפו/נשבו שני חיילי צה''ל? זה בכלל עורר בך איזו ''תהיה'' או שזה היה מובן מאליו?
    היה להם זמן להתכונן: פעולה ''גדולה של צה''ל החלה רק שעות רבות אחרי הארוע הנ''ל, והיא לא החה בלתי צםויה לחלוטין.
    שנאה עמוקה קיימת בצד השני וספק גדול אם אנחנו מסוגלים לעשות משהו שעוד יגביר אותה.רבים שם מוכנים לאבד את שתי עיניהם ובלבד שלאויב (זה את ואני) תאבד עין אחת.
    האם לא, אכן התלכדו השורות? והאם זה פסול? לאילו היו מתלכדות אחרי הגישה שלך, האם אז זה היה פסול?
    דפדפי באתרים: הם מלאים בקריאות לחקירות ובירורים ולתשובות ולדוחו''ת. בעקר מלוכדות השורות בדרישה לדינים וחשבונות.אל , אגב, מיותרים לחלוטין כי כל מי שדורש לחקור משהו כבר ''יודע'' את התשובות. כולן.
    אין כך צורך להודיע לנו שהמלחמה הפעם צודקת. אנו יודעים זאת בעצמנו, וכפי שאת רואה מוכנים לשלם מחיר די גבוה בשביל הצדק הזה. ולא איננו מוכנים בשום אופן לקבל מלחמות כמובן מאליו, אלא שלא כך שכנינו.
    ''אבל לו היתה הממשלה יודעת...פתרון אחר למשבר?''
    אבל, מה לעשות, הציבור מוכן לשלם את המחיר הזה מתוך הערכה סבירה שזו עדיין תחילת העונה ובהמשך המחירים שהוא נתבע לשלם יאמירו בתלילות.
    מדינת ישראל הציעה פתרון חילופי. כעת המגיש הצד שני את ההצעה הנגדית שלו.
    ועל הכל: מעורבים כאן שני צדדים (לפחות).התעלמות מוחלטת מכך שגם לצד השני ישאיזהשהו חלק באחריות למתרחש כאן היא יהירות עיוורת במקרה הטוב, טפשות במקרה הניטראלי, ונטיה להתאבדות במקרה הרע.
    יתכן שיש לנו יכולת ''להתמודד בכנות ובאומץ'' עם שאלות קשות (טרם הוכח סופית), אבל זה בדיוק מה שמנסים חעשות פה, ובדרך שאולי (כך אני מקווה) אכן תשפיע סוף סוף על המציאות.
    ובקשר לממ''ד ולאלבומי התמונות - אם תשיג הפעולה הזו תוצאות טובות, הוא שמר עליהם. אחרת - סיכוי טוב שגם הוא לא יציל אותם...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    קשקשנית שכמותך

    נועם, 24/07/06 11:20

     גברתי הנכבדה תתעוררי ותסתכלי מסביבך! המלחמה היא לא ברירה בשביל מדינתנו אלא מצב שנכפה עלינו עי אויבנו. וכשאת וכל הקשקשנים שכמותך מצפון תל אביב יתעוררו ויביטו למציאות הכואבת בעיניים אולי כבר יהיה מאוחר.

    הגב לתגובה זו

    • נכון! (ל''ת)

      יונה, 26/07/06 23:18

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    MAGIA LAH

    EHUD, 24/07/06 05:19

    MAGIA LAH ZAIN SHISHI

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יום כיפור-האקדח שבתחילת הסרט

    חניתה, 24/07/06 01:05

    לא רק אקדח אחד הוחבא בתחילת הסרט, אלא נשק רב ורצחני, כשחודה של כל רקטה הופנה לראש יהודי אחד. גברת אורית, האם עלה על דעתך שהכינו לנו ''יום כיפור'', וכל הקטיושות, הרקטות, הפג'רים והזילזלים היו נוחתים עלינו ברגע אחד מסויים????
    מספיק עם יפי הנפש המצועצע.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    את יודעת יש מושג ''מכבסת מילים'' מה זה?

    רפי, 24/07/06 00:39

    ובכן כל הקישקוש הזה שכתבת פה זה נקרא בשפה עממית מכבסת מילים מקצועית ושלא תביני לא נכון את צודקת בכל מילה אבל.. ויש פה אבל גדול שכחת משהו יסודי ''כבר עברנו את ניסיונות השלום וההידברות''הפעם מדובר באנשים שלא מעונינים בנו בשום מקום בעולם חיות אדם שמתאבדים עבור אידיאולגיה שקרית שנוצרה ב50 שנה האחרונות. (וד''ל מי שרצה תשובה קיבל)

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    את יודעת יש מושג ''מכבסת מילים'' מה זה? את בטוח יודעת. איך אני יודע?

    רפי, 24/07/06 00:38

    כי כל הקישקוש הזה שכתבת פה זה נקרא בשפה עממית מכבסת מילים מקצועית ושלא תביני לא נכון את צודקת בכל מילה אבל.. ויש פה אבל גדול שכחת משהו יסודי ''כבר עברנו את ניסיונות השלום וההידברות''הפעם מדובר באנשים שלא מעונינים בנו בשום מקום בעולם חיות אדם שמתאבדים עבור אידיאולגיה שקרית שנוצרה ב50 שנה האחרונות. (וד''ל מי שרצה תשובה קיבל)

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הזרע הרע, מתוך מאמר של ירון לונדון

    מוגי לב מהרסים, 23/07/06 22:14

    חיזבאללה ארבו ללוחמי סיירת הצנחנים בערוץ נחל, סמוך לאתר ששמו קלעת ג'אבור, מצפון לרצועת הביטחון. מפקד הסיירת, רס''ן איתן בלחסן, וקצין ההנדסה, סגן לירז טיטו, נהרגו מיד. סגן דוד גרנית, מפקד הצוות, הסתער לחלצם וזעק למקלען שלו לרדת לערוץ, לסייע לו. לאחר זמן התוודה סמ''ר עופר שרון כי הפחד הצמית אותו, וכי נדבק למחסה הסלע ולא הצטרף מיד למפקדו. הוא כיוון לוחמים אחרים אל האש, אבל בעצמו לא נע.

    הקרב נמשך 12 דקות, ובדקותיו האחרונות עופר התעשת וגלש לערוץ. עד שהמקלע שלו נפגע והשתתק, המטיר אש לעבר מקומה המשוער של חוליית חיזבאללה. אחר כך עמס את גופתו של לירז טיטו. כל עוד סיפר עופר על חולשותיו ולא יסף, לא נשפטה התנהגותו לחומרה. אדרבא, מפקד החטיבה המופתע, שאליו פנה כדי לשפוך את ליבו, ניחם אותו באמרו כי רגעים כאלה של אבדן עשתנות עלולים לשתק גם את הטובים שבלוחמים.

    הפרשה התלהטה לאחר 11 חודשים, כאשר עופר סיפר לעיתונאי אביחי בקר מ'הארץ' על שהתרחש בלילה הנורא ההוא, והסביר את התנהגותו גם בהשקפתו על תפלותו של המוות למען מטרה שגויה. את דעתו זו נחל מאמו, ברוריה שרון מקיבוץ אשדות-יעקב איחוד, מראשונות תנועת 'ארבע אמהות'.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה חיובית (ל''ת)

      רפי, 24/07/06 00:43

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    למפלצת הזו לא די ביהודים שכבר רצחו היא וחברותיה עד כה!

    צמאות דם!, 23/07/06 22:07

    הסופר ארתור קסטלר שהה תקופת מה בארץ ישראל וגם ''שילם את חובו'' ל''שואה'' בישיבה במחנה מעצר בצרפת של וישי, והוא ידע על מה הוא מדבר: ''תמיד עורר בי גיחוך הטיעון היהודי השכיח בדבר מוסריותם כביכול של ''ישראל ערבים זה לזה''. הלוא כמה מתלייניו הגרועים של סטאלין היו יהודים, הם היו האכזריים מבין ה''קאפוס'' בטרזיינשטאדט, ולתופעת המוסר והמלשין היהודי אין אח ורע בקרב העמים''.
    סטאלין מאשר: ''סמוך על הרבינוביצ'ים. לא תמצא חלאת-אדם גרועה מהם מפה עד ולדיווסטוק. תראה את רשימת מפקדי הגולאגים, תראה, תראה.... כל שני זה סגל, כהן, רבינוביץ', זיסקינד.... ''(נתיב)

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לכותבת ולחברותיה

    tr, 23/07/06 20:16

    אני מציע לכם להתכונן כי לאחר שניגמר לטפל באויבים שלנו מבחוץ נתחיל להעמיד לדין את אויבי ישראל מבפנים ונתחיל בוועדת חקירה לאומית שתסביר איך אירגון קטן וסהרורי בשם ארבע אימהות משך מדינה שלמה לאחת מהשטויות הגדולות ביותר שעשינו
    איך נתנו בגללך וחברותיך כל כך הרבה כוח לאירגון החיזבאלה והזנחנו את גבול הצפון למרות שידענו מה יהיה שם בדיוק כמו שאנחנו יודעים מה ניהיה בעזה לאחר הגירוש ובדיוק מה שיהיה ביהודה ושומרון אם נגרש משם את האזרחים הישראלים
    אולי אם כבר מדברים תחסכי ממני עבודה ותספרי לכולנו פה מאיפה הגיע המימון לאירגון שלכם אז והיום
    של מי היה הרעיון
    ואיך לעזאזל משכתם את ברק לעניין


    הגב לתגובה זו

  • 33.

    באידיש יש משפט שאומר

    מוטי, 23/07/06 19:18

    באידיש יש משפט שאומר שאפשר להתוכח עם מי שאומר ש 1+1 זה 3 אבל אי אפשר להתוכח עם מי שאומר ש1+1 זה תפוחי אדמה לכן כל ויכוח עם שמאל קיצוני כל כך הוא חסר ערך אתם משדרים על רשת אחרת לגמרי.

    הגב לתגובה זו

    • מוטי מלה בסלע. אני שמח שיש עוד אנשים שפויים במדינה. (ל''ת)

      שלום, 23/07/06 20:14

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    למה לסבול?

    מבין ויודע, 23/07/06 17:40

    אם את כל כך סובלת (ואני אומר את זה בלי זילזול או לעג)- קני כרטיס טיסה במחיר מציאה ותנוחי בשוייץ עד שהכל ייגמר. אל תשכחי לקחת את התמונות.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הממשלה התחילה מלחמה?

    חטיפת חיילים??, 23/07/06 16:48

    איך את מאשימה את הממשלה בהתחלת מלחמה? השמעת שחיזבאללה הרגו חיילים וחטפו חיילים???
    ואם לא נגיב אז מה יהיה? עוד חטיפות?
    תמיד תאשימי את עמנו?
    אולי תאשימי את הארגון שלך שמנע מהממשלה בעבר לבצע את אשר צריך היה?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד על אומץ הלב.

    אזרח פשוט, 23/07/06 15:57

    צריך הרבה אומץ להתבטא מול עדר מתלהם. אנו לא נקבל שום דבר כמובן מאליו ובודאי לא מממשלה שבראשה עומד איש מושחת.

    הגב לתגובה זו

    • טיפש

      מבין ויודע, 23/07/06 17:47

      טיפש

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חזקה זה לפחד, להתמודד עם הפחד , להמשיך לחיות ולתכנן את העתיד (ל''ת)

    חנה, 23/07/06 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    היום בנשיונל ג'יאוגרפיק : זן בסכנת הכחדה

    שימור זנים, 23/07/06 14:28

    בתוכניתנו היום נסקור את ה- ''שמאלנוס קיצונוס'' , זן בסכנת הכחדה.
    בית הגידול של זן זה הוא כל מקום בעולם שבו יש עימות בין מוסלמים למערב.
    מקום המפגש העיקרי שלהם הוא בכיכרות והפגנות שבהן הם יכולים לקרוא את קריאות החיזור שלהם :
    ''די לכיבוש'', ''מלחמת ברירה'' , ''ישראל תמיד אשמה'', ''חייבים לדבר'', ''רק מו''מ'' וכו'.
    זן זה נמצא בסכנת הכחדה, משום שיצר ההשרדות אינו קיים אצלו, תופעה שאין לה אח ורע בכל ממלכת החי.
    יש לשמר את הזן הזה בשם חופש הביטוי,
    אולם לזכור שמקומו הראוי הוא שמורת
    טבע נפרדת שבה האוכלוסיה שלו תוכל לאבד עצמה לדעת, בלי להפריע לשאר הזנים בממלכת החי.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    Blind

    Eitan, 23/07/06 14:25

    Maybe we are blinded by the smoke from the missiles hitting our homes in an attempt to kill us?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רק בלי פחד

    גלילי שורשי, 23/07/06 12:52

    אין אני מכיר אותך וממתי את מתגוררת בכפר תבור.
    לא במרחק גדול מפה, בחוות השומר הוקם ארגון השומר.
    הקמתו לא הייתה לשם שמים אלא צורך קיומי של מצב נתון
    שוד, שריפות והרג של אנשי המושבות.
    ארגון השומר לא היה הכוח הראשון לצורך הגנה על הישובים העברים
    אנשי הברון ''פטרון'' המושבות שלחו שליחים להרי קווקז על מנת להביא
    ''את היהודים עזי הנפש'' להגן על המושבות. ואכן הם עשו זאת בעוז רוח והקרבה
    לאחר כך קם ארגון בר-גיורא הבסיס לשומר. ממנו צמח ארגון ההגנה והפל''מח.

    בכפר תבור המושג ממ''ד לא נישמע בזמנו לכן ההנחה שאת גרה בהרחבה אם טעות בידי, סליחה
    כי בבית האבן בו נולד ויגאל אלון ובני דורו, כל הבית ממ''ד = מרחב מגורים דחוס. בלי תלונות בלי פחד נאחזו אנשי האדמה בקרקע תקעו בה יתד ונשבעו לעולם לא לנטוש את המקום
    לעולם לא ניתן לפגוע בנו ''יהודים בארץ האבות''.
    לאורך כל תקומת העם בציון לא חדלה חרב הטרור לגבות את מחיר הדמים של עצם היות אנו יהודים בארצנו הדמוקרטית, עד ליום זה.

    ''על תשפוט חבריך עד שתעמוד במקומו''
    לא חיית שם ולא הרגשת את ה''תענוג'' של: השריקה, הנפילות, הפיצוץ והתוצאה.
    את יכולה לשבת בביתך ובמשרדך הממוזג (ממ''ד) לפנטז איך מרגישים אותם אלה אשר שנים חיים במשטר של ''שכר האימה'' החיזבאלאי כאשר הממ''ד היה מרכז החיים לתקופות ארוכות
    הישובים בעוקף הגבול: ממטולה, משגב-עם, מרגליות, קרית-שמונה,מנרה, יפתח, מלכיה, אביבים, יראון, דובב, נטועה, שתולה, זרעית, אבן-מנחם, שומרה, עראמשה, אדמית, חניתה, שלומי וראש-הנקירה.
    המעגל הראשון סובב גבול לבנון, הם התושבים ''החיילים'' בקו החזית
    חוסן העמידה של העורף הוא הנשק הסודי של העם והמדינה. אלה שחיים שנים בצל ''שכר האימה'' מוכנים לתת לממשלה, שר הביטחון, צבא ההגנה לישראל את הקרדיט למחוק את הטרור שרבץ בפתח. ללא מענה של שנים.
    מוטב חודשים במצב זה לאחריו שנים של שקט ושלווה.

    בהקשר ל: ''אני תוהה באיזו זכות הממשלה התחילה בן לילה מלחמה שמעורבים בה אזרחים באשר הם....''

    תמצאי ספר לימוד בסיסי באזרחות קראי שם ותמצאי את התשובות המדויקות על זכותה
    החוקית של הממשלה לפתוח במלחמת מגן קיומית. למגר את משולש הטרור אירן סורי חיזבאללה.

    לסיום קטע של חבר כנסת לשעבר קשה לומר שהוא ימני בדעותיו:
    ''מושב מרגליות הוא עצמו יושב על הגדר,
    ואני אוהב לשבת כאן יחד אתו ועם מחשבותי''
    יוסי שריד ''הארץ השבוע'' 21.7.06 עמוד 5.

    הגב לתגובה זו

    • יפה מאד! (ל''ת)

      אוהב את הגליל, 23/07/06 19:56

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    יצר הפרסום והראשוניות - רפיון דעת

    איציק, 23/07/06 12:15

    אילו לא היינו שומעים בממשלה ובתקשורת קולות שמזהירים את הממשלה מהרפתקנות,ניחא.אבל מה שמניע אותך זה להיות ראשונה ובתקשורת. אני לא מאחל לך לנסות לשכנע בארבע עיניים את החיזבאללה להתפרק בנשקו,אפילו המנהיגים בלבנון ,אחיו לנשק ,פוחדים לדבר על זה מפחד פן יחסל אותם.אולי תקפצי ללבנון לדבר איתו שיכנע.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    די למלחמה! (ל''ת)

    אייל נ., 23/07/06 11:28

    הגב לתגובה זו

    • וואוו! איך לא חשבנו על כך עד כה?

      יונה, 26/07/06 23:22

      בואו נפסיק את המלחמה ונעשה שלום! רעיון נהדר וגאוני...

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מסכימה איתך (ל''ת)

    הילה, 23/07/06 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אם נלך בדרך שלך

    עמי, 23/07/06 10:22

    כל מה שישאר מהמדינה
    הם אלבומי תמונות
    וגויות טמונות באדמה
    כמה טוב שאת מיעוט סהרורי
    ואפילו רוב השמאלנים התפכחו

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הקיקיונית לא שווה את התגובה בדנקנר (ל''ת)

    צריך לטפל לפני, 23/07/06 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אתם אשמים בשתיקה שלכם שמאפשרת לתקשורת הבזויה (ל''ת)

    לזנב בכם למוות, 23/07/06 10:15

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה מחפש אשמים ואשמה

      אזרח פשוט, 23/07/06 15:59

      חפש ותמצא אצל המושחתים והכוונה בראש וראשונה לאולמרט וקודמו בתפקיד.

      הגב לתגובה זו

    • יש לי הצעה

      מבקר תגובות, 23/07/06 16:55

      אם התקשורת היא כל כך בזויה בעיניך עשה כמוני סלק את מכשיר הטלביזיה מביתך. כך תוכל להתחבר באמת וגם לחסוך את תשלום אגרת הטלביזיה השנואה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ''באיזו זכות הממשלה התחילה''?

    Carpe Diem, 23/07/06 10:03

    תגידי, את נורמלית?
    הרי כפר תבור יושב על אדמות הכפר הערבי מסחה. מה את מציעה? שנחזיר גם את מסחה? הדיעה שלך היא לא רק תבוסתנית, אלא גובלת בהתאבדות. אחרי שיצאנו מלבנון ומעזה הסתבר שהכל היה בלוף. הם רק התחזקו ונהיו יותר חוצפנים. עכשיו הם רוצים את מסחה, וואדי סאליב, מוסררה ושייח מוניס, ואת בטח מסכימה איתם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בושה ליהדות וחרפה לציונות! במקום להתבייש היא מרהיבה עוז וממשיכה בע

    זעקי ארץטבריה, 23/07/06 06:45

    בעיוורון שלה- רק בישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מזהו מבין את התקשורת הבזויה על הבמה שנותנים (ל''ת)

    לשמאל הקיצוני, 23/07/06 02:09

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אם הייתי תושב כפר תבור הייתי מקיא אותה (ל''ת)

    מהכפר שלא, 23/07/06 02:08

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צריך להעביר את המתועבת לחיזבללה לבדוק את התיאוריה (ל''ת)

    אם תחזור בחלקים, 23/07/06 02:06

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הסמרטוטה החמישית הפציעה

    יוגב, 23/07/06 00:19

    אבל היום כולם כבר יורקים עליה, כמו שיורקים על כל הארבע הקודמות.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סליחה אבל את מדברת כאילו ישראל יצאה למלחמה בגלל שיעמום

    רונית, 23/07/06 00:14

    או סתם התקף תוקפנות קצר, ומחפשת על מי להוציא קצת עצבים. לא ישראל כפתה עלייך מלחמה גברת, זה נסראללה וחיזבאללה. את מוזמנת בעצמך לדבר עם נסראללה, אולי הוא יואיל להקשיב לך. שמעתי שהוא דווקא נחמד עם שמאלנים וגיס חמישי.
    אני בכל אופן, לא קונה את הרהורייך המתורבתים כי הם יעלו בחיי אנשים רבים ובמלחמה אכזרית יותר בהמשך. ברור לי שהגיגייך הפילוסופיים נובעים מרצון לקנות עוד קצת שקט תמורת כלום, בעודך טומנת את ראשך בחול. ובעצם, מה איכפת לך? את תצאי להילחם ולמות למען המשך קיום המדינה? מקסימום תצאי לעוד הפגנה עם שלט מסוגנן, מרוחה בקרם הגנה וכובע על הראש, ואחר כך תחזרי לביתך ותרגישי הכי גיבורה ומוסרית שיש. צבועה מתרפסת שכמותך! שנים אנשים קנו פה את המושגים הפחדנים והאובדניים שלכם, ותראו לאן זה הוביל אותנו! לא קונה ולא מאמינה יותר: רק פתרון צבאי הוא הנכון וכתישת האויב עד דק. ולא מעניין אותי איך זה נשמע לך, כי אני רוצה לחיות, ואין בכוונתי להתנצל על כך!!
    אני מרכינה ראש בפני חיילינו ובנינו האהובים שמתו בשבילי ובשבילך, כפוית טובה שכמותך.

    הגב לתגובה זו

    • רונית, תגובה חזקה!

      אסי, 23/07/06 02:24

      כל הכבוד. לא יכולתי לנסח זאת יותר טוב.

      הגב לתגובה זו

    • אחותי. אחלה של תגובה.

      אזרח, 23/07/06 14:15

      כל תוספת רק תגרע ממה שכתבת:)
      כולנו איתך ועם דבריך

      הגב לתגובה זו

    • רונית - כל הכבוד!! כן יירבו שכמותך!!אולי

      נטלי, 26/07/06 22:33

      עוד יש סיכוי לישראל...ולכל חיילי צה''ל - אוהבים אתכם !! עשו את המקסימום ושימרו על עצמכם ועלינו!!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל מילה בסלע! כל הכבוד לך! (ל''ת)

    אזרח, 22/07/06 22:34

    הגב לתגובה זו

    • די כבר עם התגובות האלה!

      סלעית, 22/07/06 23:18

      כמעט לכל טור לאחרונה יש מספר תגובות בנוסח הזה...

      אתם לא קצת מגזימים עם הסופרלטיב זה, עם כל מילה אתם מסכימים, אין לכם דעות משלכם או קצת ביקורת?

      אולי באמת תלכו לחקוק את הטורים האלה על סלעים, במקום להגיב פה

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    האם מטרת ''האם החמישית'' להחזיר את שאר הארץ?.. כמה שאלות לכותבת

    גיא, 22/07/06 22:14

    חיזבאללה לא מכחישים שהם רוצים להשמיד את שאר הארץ. בגילוי נאות נדיר שיותר מתאים לתקשורת הפטפטנית שלנו, נסראללה הסביר שהוא רוצה לפרק את ישראל לאט לאט, וחטיפת החיילים הייתה עוד שלב בדרך, מבחינתו, להשיג דמורליזציה והתקפלות ישראלית עד לגבולות 1882. היו לך 6 שנים להתכונן אם רק קראת עיתונים - הכתובת הייתה בהחלט על הקיר. חוזק לא אומר לא לפחד, לא להרגיש, או להכנס לפניקה ולתעב את הצד השני אוטומטית (צר לי על אזרחים לבנונים שמתים, למקרה שתהית..). חוזק (אומץ, ליתר דיוק) כן אומר לא לעשות שגיאות קשות בגלל אותו פחד טבעי ומולד. החתירה שלך לנסות לערער מהלגיטימיות והחיוניות של המלחמה הזאת זו אכן חולשה למקרה שטעית. אם את לא מסוגלת להתמודד, תעברי דרומה, או מערבה. אני, את הממד הפכתי כבר לחדר העבודה שלי!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גב אורית, את מוזמנת לטיול בערב-אל-שיבלי

    שוויץ זה שם, 22/07/06 21:43

    זה לא רחוק. פחות משני קילומטר מהבית שלך. כפר קטן עם קו ראיה ישר לבית שלך. אם את ''עם חזק'' בדיבורים, בואי לטייל קצת הערב בכפר הזה. זה לא לבנון, זה לא עזה. זה כאן ועכשיו.

    שוויץ זה שם. יזרעאל זה פה ופה כללי המשחק שונים לגמרי מהחלומות הוורודים שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הלבנונים בחר בחזבלה לממשלה

    הנטרלי, 22/07/06 20:17

    הלבנונים בחר בחזבלה לממשלה
    עכשיו אין הם יכולים לגלגל עינייים
    לשמיים ולהתפלא על המלחמה

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אחד שרואה את המציאות....................

    שלומי, 22/07/06 19:56

    כשאני שומע את האשה האומללה הזאת,אני לא יודע אם לצחוק או לבכות.תגידי לי גבירתי,עם מי את חושבת שיש לנו עסק?עם אנשים מתורבתים?עם רבנים?.יש לנו עסק עם אוכלי אדם,חיות שאין להם אבא או אמא.אין אצלהם שום יחס לבני אדם,והם מוכנים למות כי,בגן עדן מחכים להם בתולות.מה רצית?שניתן להם להמשיך ולשבת על הגדר,להמשיך להתחמש ואנו נמשיך בשיגרה,כאילו הכל טוב ואין ממה לחשוש.שכחת שאנשי החיזבללה הם הזבל שעל פני כדור הארץ.ועד שלא ננקה את הזבל הזה,הערימה תצמח ויגיעו עוד זבובים עד אין סוף.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חברה בתנועת ''האם החמישית''?

    תבת, 22/07/06 19:38

    האשה הזו שייכת לתנועת.....
    הגייס החמישי!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אנחנו מסתייגים מחשיבה וגינלית

    מפעל הזעתר, 22/07/06 19:02

    של אחת מהכפר שלנו, שחושבת שחירות וחופש, כולל החופש להתבטא באינטרנט, באים בחינם. ביחוד בצד השני.

    הגב לתגובה זו

    • חשיבה וגינלית?!?

      שוביניזם הביתה!, 22/07/06 23:51

      איפה אתם חיים??? אם המצב הוא כזה שלאשה אין זכות להביע דעתה כי היא ''וגינלית'' - אין פלא שגברים בעלי עמדות ''פאליות'' משלחים זה בזה טילים ומטוסים וטובחים עוד ועוד בנשים ,ילדים, גברים, וילדים במדים. בזיון.

      הגב לתגובה זו

      • זאת בדיוק הבעיה:

        אסי, 23/07/06 02:20

        שאחרי שאתן טוחנות לנו את המח שהטסטוסטרון שלנו אחראי למלחמות, אל תצפו שלא יבואו תגובות כאלו.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    חדשות קול העם

    יורם גלבוע, 22/07/06 17:41

    מסתבר שבעם עדיין יש מטומטמים כרוניים וטפשות זו מחלה שאין לה תרופה.

    חבל על הזמן עם נשים כאלה.
    פשוט אל תגיבו זו תהיה התשובה האמיתית שתשקע בתוך המיץ שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עד לפרוץ המלחמה חיית על הירח ? המלחמה לא פרצה

    אבו יסמין, 22/07/06 17:35

    בפתאומיות , כל אזרח שבאשו הברגים מחוזקים ( אצלח הם מעורערים , ואולי כמה מהם גם חסרים ) יודע שהמלחמה באה בתהליך איטי וממושך והטילים אותם את שומעת היו משתחררים בקרבתך אם לא עכשיו אזי בעתיד ובעיתוי גרוע , ולטענתך שיש צורך בידברות : אני לא בטוח שלדבר עם העצים והאבנים , תהיה תשובה , אז תשבי בשקט במקלט ובמקום לזבל. תקראי ספרים .

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הגיע הזמן להתעורר ולהסתכל סביב !

    ישראלי מפוכח, 22/07/06 16:39

    אולי סוף סוף השמאל יתעורר ויבין עם מי אנחנו נילחמים !
    מחשבה שללא מלחמה יהיה כאן שקט זאת גישה נאיבית, הערבים לא רוצים אותנו כאן!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה הפתרון החילופי שאת מציעה?

    ג'וקר, 22/07/06 16:33

    1. לא לעשות כלום.
    2. להתלונן אצל קופיקו.
    3. להגיד לחיזבאללה - לא יפה מצדכם.
    4. לקפוץ לים.
    5. להתאסלם.

    יותר קל להגיד שצריך למצוא פתרון מאשר להציע פתרון.
    לי אין פתרון כי הדרך היחידה שמובילה לשלום נקראת:
    נ י צ ח ו ן

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עדיין לא התחלף הדיסקט הא אורית?

    אורן, 22/07/06 16:05

    עדיין שבויה ב''לדבר בכל מחיר''?עדיין לא מבינה מול מי את עומדת?עדיין להמשיך לקשקש את מנטרת ה''איפוק זה כוח'' וכל האמרות החלולות הללו?

    תפנימי:יש דבר כזה שנקרא מלחמת אין ברירה.וזה מה שיש עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך ברירה...

      אישה, 22/07/06 21:26

      גם אני פוחדת ומדוכדכת מהמצב, אבל אני לא נותנת לפחד הזה לגרום לי לרצות להיכנע לטרור, שזה מטרתו (טרור=פחד)!
      אני מודה לצה''ל ולחיליו שמחרפים נפשם במקום לכתוב טור סתמי וחסר טעם כמו שלך

      הגב לתגובה זו