• 76.

    סוף סוף למדנו לדבר ערבית מדוברת

    ריאלי, 23/07/06 08:59

    לעולם הערבי ולא עברית ספרותית...
    כל הכבוד לצה''ל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אמרנו לכם אמרנו לכם

    זעם, 22/07/06 23:45

    אני מקווה שהכיפות הסרוגות יסרבו
    פקודה לכניסה קרקעית
    ויתכננו למלחמה הבאה של אולמרט
    נגד הישובים
    זו המלחמה האמיתית של הסרוגים/כתומים

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לך תדע מה אמת - יש נשק - תראו בטלויזיה

    ישי, 22/07/06 22:21

    ממסכים אותנו עם שקרים (לטובתינו) האכילו אותנו שקרים לגבי לבנון כאיום, ספרו לנו בחיפה על קטיושות עם טווח מוגדל ואכלנו טחלים של 220 מ''מ. מספרים לנו מעשיות על הלחימה בלבנון . חיילים מתים , את זה אי אפשר להסתיר אבל אם תפסו משגרים - שנראה ונאמין

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אחי הפטריוטים תעבירו לערוץ 1

    א, 22/07/06 21:16

    די לדמורליזציה שזורע ערוץ 10. הם גם לא מתקרבים לרמה ולעומק של פרשני ערוץ 1
    תעבירו לערוץ 1 חזקו את מורל העם

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אני מ''גיסת מחי''ר מוכן לעלות מחר ללבנון (ל''ת)

    בועז-1, 22/07/06 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ערוצי הטלוויזיה כולם בחושך

    שמעון 101, 22/07/06 19:01

    אסד העמיד את צבאו במצב כוננות מלחמתית מתוך ההנחה כי ישראל וצה''ל המנסים בינתיים לעצור משלוחים אלה על ידי הפצצות מהאוויר והתקפות של כוחות מיוחדים הפועלים בתוך שטח סורי על עורקי התנועה הסוריים ללבנון, יחליטו תוך זמן קצר לתקוף בגלוי את המערך הצבאי האיראני הפועל בדמשק ובדואייר.

    לרשותו של הגנרל ספאווי, מנהל את המלחמה ממטה משמרות המהפכה בבאנד עבס שעל חוף המפרץ הפרסי, עומדות שתי קבוצות פיקוד קדמיות של קצינים של משמרות המהפכה האיראנית הממוקמות בביירות ובדמשק.

    קבוצה אחת של קצינים מנהלת את המלחמה מבונקר תת קרקעי הנמצא המרתף השגרירות האיראנית בביירות קבוצת קצינים איראנים זו מפקדת על שיגור הטילים על ישראל ועל הלחימה בשטח. בכל אזור לחימה בלבנון, כולל בדרום, שם הלחימה מול צה''ל מתנהלת פנים מול פנים, נמצאת יחידת פיקוד קדמית איראנית המורכבת מ-3 עד 4 קצינים, הכפופה למפקדה בביירות.

    הקבוצה השנייה פועלת מתוך מטה שהוקם במרתף/בונקר דומה בבניין שגרירות איראן בדמשק. קבוצת פיקוד זו אחראית על מערכות הקשר, המודיעין, והעברת האספקה הצבאית האיראנית לתוך לבנון. שתי קבוצות הפיקוד הקדמיות האלה מעבירות ומתאמות את הוראותיהן עם הרמטכ''ל של חיזבאללה איברהים עקיל.

    איראן החלה להטיס כבר ביום ד' 19.7 את הרכבת האווירית מבסיסי משמרות המהפכה בבאנדר עבס שעל חוף המפרץ הפרסי אל שדה התעופה הצבאי הסורי דואייר ליד חומס. בסיס אווירי צבאי זה מוכר היטב לאיראנים מאחר והוא משמש שדה התעופה של המפעל הסורי- האיראני לייצור טילי סקאד, בו ישנה נוכחות של מספר גדול של מומחי טילים וטכנאים איראנים.

    כמה שעות לאחר נחיתת המטוסים הראשונים ביום חמישי 20.7 לפנות בוקר, הוחל גם בהכנסת הנשק האיראני ללבנון והעברתו לידי לוחמי חיזבאללה. צריך להניח כי האפקט של הנשק הזה ביניהן נמצאות מערכות נשק חדשות, יורגש כבר בימים הקרובים בשדה הקרב.

    בשלב זה אי אפשר לדעת האם הנשיא בשאר אסד נתן את הסכמתו מראש לצעדים האיראנים או שהאיראנים כפו את צעדיהם עליו, מבלי לשאול אותו. בעת כתיבת שורות אלה מפעילה וושינגטון לחץ כבד על ראש ממשלת לבנון ד''ר פואד סניורה להודיע כי לבנון מנתקת עקב המעורבות הצבאית האיראנית במלחמה את יחסיה הדיפלומטיים עם איראן. התוצאה היחידה של לחץ זה עד עכשיו היא שסניורה קרא אליו לשיחה את שגריר איראן בביירות.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לתת להם באותה מטבע, מעצבי דע''ק כנסו,

    נס, 22/07/06 17:10

    דע''ק= דעת קהל , החיזבלונים שואפים עידוד ועמידה, בזכות התעמולה העצמית שלהם על כיביכול ניצחונות, מציגים לראווה כל פיסת בד צהל''ת , צריך להפיל אותם מורלית, וכמו עכברים הם ימהרו להסיר את המדים ולהתחבה בן האזרחים, צריך להעצים ולהאדיר כל פיסת ניצחון שלנו כן גם קלצ'ניקוב אחד, להניף את דגל ישראל , בכול נקודה שליטה, נישמע פסיכי בשבילינו אבל זה מה שנותן ולוקח מהם את הכח.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אוגדה 91...אנחנו אוהבים אתכם !!! (ל''ת)

    אמנון, 22/07/06 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    צה''ל הפך לתזמורת צבא לוקסמבורג.

    כבשה בדכאון, 22/07/06 17:01

    הסבירו לנו ש-8 ימים דרושים על-מנת לפצפץ את עמדות החיזבאללה ובמשך כל אותם הימים - הצפון ספג הפגזות שלא היו כדוגמתן. אחרי המתקפה האווירית, החלה כניסה קרקעית מתוקשרת וכל צה''ל על חטיבותיו השונות והרבות נלחם כעת כנגד כפר שיעי שאיש (וזה כולל גם את הלבנונים), מעולם לא שמע את שמו ועוד כמה עמדות שאויישו במספר פלאחים שיעים עם קלצ'ניקובים ו-RPG. מה שמוזר עוד יותר, שרוב המגיבים, כלל לא חש חוסר נוחות עם הדיסוננס הצורם של עוצמת הכוח הצה''לי המופעלת מול דלות ההישגים המדווחים. להזכיר, כי ב- 82, אותן חטיבות כבר סיימו מזמן לרסק 10,000 אנשי אש''ף בדרום לבנון, לטפל במאגרי הנשק האינסופיים שנתגלו ולרסק את דיוויזית השריון הסורית ואת רוב ח''א. וזה להזכיר, כשכלל לא היה קונצנזוס. מבלי להכנס לוויכוח האם זה נחוץ כעת או לא, ביצועי צבא חלוץ - מדאיגים הרבה יותר ממה שהם מעודדים.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    גם אצלנו היו סליקים, אם הספקתם לשכוח... (ל''ת)

    אחד שזוכר, 22/07/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הפתרון המושלם-טייב נגד נסראללה

    הברון מהשרון, 22/07/06 16:09

    טייב נגד נסראללה:
    תחרות שירים בין נינט שלנו לחסן שלהם, עם SMSים מכל העולם, שיכריעו את המלחמה הזאת אחת ולתמיד.
    ינחו: צביקה הדר (הישראלי) ופיני בלילי(סוג של ערבי).

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    באנו למילואים...

    אסף, 22/07/06 16:02

    התיק כבר מוכן למילואים ... רק שיקראו וסחבק בא....
    שמים סוף לציר הרשע

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    קו פתוח בתקשורת למבקשי הסליחה שהביאונו עד הלום! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 22/07/06 15:55

    הגב לתגובה זו

    • shaalim

      l shalom, 22/07/06 16:34

      במה טעינו?
      הרי אנחנו רק רוצים לחיות
      אנחנו מבקשי שלום ,אבל שלום נעשה על ידי שני הצדדים .לא?

      הגב לתגובה זו

      • להולנדי המעופף - כנס

        מוטקה הדר, 22/07/06 17:55

        טעיתם בזה שנתתם לנו להאמין שיש עם מי לדבר ויש על מה לדבר.
        טעיתם כאשר הבאתם מטוניס את הפדופיל המוסלמי עם ארבעים אלף
        פלסטינים שחונכו רק לרצח.
        טעיתם כאשר טענתם שבאם נסגור את ''אוריינט האוס'' יקרה אסון נוראי.
        טעיתם כאשר התנגדתם לחיסולם של מרצחי מוחמד רנטיסי ויאסין. איימתם שתפרוץ מלחמת עולם שלישית ומה באמת קרה ?
        טעיתם כאשר ניסיתם לשווק את מכחיש השואה אבו-מאזן (אוניברסיטת לומומבה, מוסקבה) כאדם מתון שימגר את החמס.
        טעיתם כאשר לא הבנתם שהאמנה הפלסטינית של ''המתון'' אש''פ תשונה
        ותעודן ובפועל הם ממשיכים לקרוא להשמדת ישראל.
        טעיתם כאשר ניסיתם להלביש על הימין את בחירתם של הפלסטינים בחמס.
        טעיתם כאשר הסברתם שבאם נצא מלבנון והם יעזו לירות כדור אחד ''אז ניכנס באימא שלהם'' ובמבחן התוצאה הייתם הראשונים לגנות את פעולת ההתגוננות של צה''ל.
        טעיתם כאשר ניסיתם להטעות את כולנו לחשוב שהערבים ''הישראלים''
        אזרחים נאמנים ומעשית רוב מרצחי מוחמד מוסעים אלינו להתאבדות על-ידי בני מינם ''הישראלים''.
        טעיתם כאשר הכפשתם את קציני צה''ל בארץ ובחו''ל וקראתם להם רוצחים ואילו את רוצחי מוחמד אתם רואים כלוחמי חופש.
        מספיק לך להיום ?
        וגם אנחנו ''טעינו''. אסור היה שמרצ תעבור את אחוז החסימה כי הדבר היחידי החסום אצלכם זה המוח.

        הגב לתגובה זו

        • אני איתך

          shalom, 22/07/06 18:23

          שלום לך מותקי!
          לא היבנתה אותי נכון .
          ליבי אתכם ,אני חושבת שעם ישראל מנסה את כול הדרכים להגיע עם המפלצות האל לשלום וזה לא עוזר
          חזק ואמץ וחזרו הביתה בשלום
          גב שלום

          הגב לתגובה זו

        • אתה צודק מוטקה , טעינו... (ל''ת)

          שמאלני לשעבר, 22/07/06 21:51

          הגב לתגובה זו

        • כל מילה בסלע. (ל''ת)

          חצצון קטן, 22/07/06 23:08

          הגב לתגובה זו

  • 63.

    take pictures

    guy, 22/07/06 15:10

    take pictures of the weapon andsho the world it was hidden in a village

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חשפתם קלצ'ניקוב שלם? עם הנוקר? (ל''ת)

    כל הכבוד!!!, 22/07/06 15:03

    הגב לתגובה זו

    • מכויל?? (ל''ת)

      נו באמת, 22/07/06 16:31

      הגב לתגובה זו

    • קרעת אותי!:): - אך כמה פטאטי!!! לפחות כמו הליצנים ששולטים על המדינה (ל''ת)

      yO, 22/07/06 23:51

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    להצניח את 4 אמהות ושלי מרטינוביץ תחת פיקודו של

    נאסראללה חייב, 22/07/06 14:52

    אהוד ברח בגד בצד''ל, ליצור את צד''ל מחדש אם יאמינו לעם בוגדני שכמונו.

    יש לתת ל4 אמהות פרחים ודיסקי שירה שאיתם ינסו להשפיע על החזבאללה ולהראות להם עד כמה שלום זה טוב ויפה.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לשלוח 4 אימהות לחפש את הבונקרים

    אבי, 22/07/06 14:43

    איפה הארבע אימהות ושו''ת. מדוע הן יכולות לישון בשקט. לא שכחנו את הגייס החמישי שלחם בעקשנות לעזרת חיזבאללה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מתי יגיסו אותנו?

    מלכי רס''ג גדוד, 22/07/06 14:41

    אנחנו מחכים כבר מתי יגיסו אותנו

    אנחנו בדיכאון רוצים להצתרף לחגיגה

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא יודיע על מה אתה מדבר

      shalom, 22/07/06 16:39

      חביבי זו לא חגיגה
      אני מאחלת להם את הסוף של המן אמן

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    עת לעשות פחות לברבר עד להכרעה (ל''ת)

    בהצלחה, 22/07/06 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כפר אפונה

    עמיר, 22/07/06 14:11

    אפונה כותבים עם א'

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לצה''ל בקשה גדולה!

    מורדי, 22/07/06 13:48

    תצלמו תמונות מהאירועים , תראו לעולם שאנחנו צודקים , זה נותן גם לאזרחי הצפון הרבה ביטחון.

    תצלמו מחבלים מתים ותשלחו את זה לאתרים באינטרנט!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מספיק לזלזל בנו

      שמאלני שפוי, 22/07/06 21:47

      מספיק להראות לעולם שאנחנו צודקים.
      1. הראינו לעולם במלחמת יוה''כ ולא עזר
      2. הראינו לעולם בגירוש בנינו מגוש קטיף ולא עזר.
      3. ברחנו מלבנון עד הסנטימטר האחרון ולא עזר.
      עכשו אנחנו צריכים להצדיק את עצמינו והעולם יפסיק לזלזל בנו

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    חלוץ טועה תקשורתית יש לפרסם שמות ותמונות הרוגי החיזבללה (ל''ת)

    כחלק מהלחימה, 22/07/06 13:48

    הגב לתגובה זו

    • צהל לא יודע את השמות, אז איך יפרסם? (ל''ת)

      שקרים של דו''צ, 22/07/06 14:44

      הגב לתגובה זו

      • יודע גם יודע כולל מהיכן אתה גולש בדיוק (ל''ת)

        הנכבה בדרך, 22/07/06 16:03

        הגב לתגובה זו

      • לא חושפים מודיעין.שיחפשו בעצמם את השמות

        נסראללה, 22/07/06 16:05

        למי אכפת מה השמות שלהם .
        בכל מקרה הם היו מיותרים בעולם הזה.

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    כולם לקרוא את 42 אחלה רעיון. (ל''ת)

    קיקו, 22/07/06 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    להראות לכל העולם את הברברים האלה. (ל''ת)

    קיקו, 22/07/06 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    התגגיסו למלחמה נגד התקשורת הבזויה (ל''ת)

    לפני שתביס, 22/07/06 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תודה ל-4 אימהות על הקטיושות (ל''ת)

    יאיר, 22/07/06 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    למחוק

    g, 22/07/06 13:15

    השיטה פשוטה. כל כפר שבו ימצאו משגרים,אמל''ח או חיזבלונים ימחק לחלוטין מעל פני האדמה. כפר אחרי כפר. הלחץ יגיע מהתושבים עצמם עם הזמן...

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אל תתנו לתקשורת הבזויה להביס אותנו (ל''ת)

    אל תבליגו, 22/07/06 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    קצין התעמולה של החיזבללה חיים יבין שואל עד מתי זה יימשך (ל''ת)

    כחלק מהלוחמה, 22/07/06 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    נהפוך הוא - יש לפרסם תמונות תוך מגבלות!

    קול הצדק, 22/07/06 12:52

    על מנת לשבור את הרוח של לוחמי החיזבאללה ושל תומכיהם השיעים, יש לפרסם תמונות של גופות המחבלים שנהרגו ושל אמל''ח שנמצא, רבות ככל שניתן. זאת כמובן, במגבלות סודיות שדה (כמו באיזה בית, כפר וכו' נערכו הפשיטות והמבצעים...)

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אמצעי איתור מנהרות, הנחתת כח בעורף-

    אורי, 22/07/06 12:35

    אני מקווה שעדיין לא התאבן אצלנו הקשר בין רצון ויכולת.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא חשפו את הקטיושה המושהית של חיזבאללה

    תיק דבקה, 22/07/06 12:29

    החיזבאללה רכשו קטיושה שיכולה להיעצר באוויר, להוציא מין רוטור כמו מסוק ולהמתין חמש דקות. בינתיים האנשים יוצאים מהמקלטים ואז זה בא עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • באיזה סרט ראית את זה ????

      משה, 22/07/06 13:11

      כן ויש להם גם טיל שדופק לך בדלת ומזדהה כמו השכנה שרוצה סוכר ואז כשאת פותח זה מתפוצץ....
      צא מהסרט ילד

      הגב לתגובה זו

      • זה בצחוק אהבל (ל''ת)

        rotter.net, 22/07/06 13:57

        הגב לתגובה זו

    • לחיזבאללה יש קטיושת ג'ארס

      תיק דבקה, 22/07/06 13:43

      הם יורים אותה על צה''ל והיא מפזרת אדי חשיש לכל מקום וכך פוגעת ביכולות החיילים.

      הגב לתגובה זו

    • I'd love to get one of these!

      Brosh, 22/07/06 14:00

      Where can I get it from?

      הגב לתגובה זו

    • היא גם שולחת בלונים וורודים ומצייצת ?!

      אזרח מהשורה, 22/07/06 14:44

      יש לך דמיון מפותח חביבי... אם היית מבין מה זה קטיושה, אולי היית מבין איזה שטות אמרת. (זה צינור אלומיניום עם חומר נפץ בצד אחד ודלק רקטי בצד שני - זה הכל)

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    תפיצו בתקשורת...

    אמיר, 22/07/06 12:23

    תפיצו בתקשורת תמונות של אמל''ח, וחיילים ישראלים בתוך הכפרים הלבנונים. תראו לעולם היכן הם מסליקים את האמל''ח שלהם (בתוך מסגדים ובתי מגורים). תראו ללבנונים עצמם, על מנת שיאמינו לנו ולא לנוירוטי הזה שמתחבא בבונקר בזמן שכל תושבי לבנון סובלים.
    אל תחששו מתמונות קשות... זה עובד.
    חזק ואמץ - צה''ל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אל תחשפו שום דבר רק תשמידו את הכפר שלו יהיה (ל''ת)

    לחיזבלון לאן, 22/07/06 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הפיתרון לבונקרים - להפיץ לגורמי צבא.

    חשוב, 22/07/06 12:03

    הפיתרון לבונקרים
    יש לי רעיון שאני מקווה שיגיע לידי מתכנני המבצעים של צה''ל:
    במקום לסכן את כוחותינו בטיהור הבונקרים המבוצרים של החיזבאללה בדרום לבנון, עדיף לשפוך לתוך הבונקרים בטון מוכן בעזרת מסוקים ובחיפוי מטוסים. בצורה זו החיזבאללה פשוט ייקברו חיים בתוך הבונקרים - וחסל.
    יש בארץ כמה עולים מרוסיה שהיו פעילים בכיסוי שכבת הבטון מעל לכור בצ'רנוביל בשנת 1986. זו פעולה יחסית פשוטה ואינה דורשת שום תיחכום.
    פעולה כזו גם אינה מנוגדת לאמנת ג'נבה או כל אמנה אחרת, כי אין איזכור של פעולה כזו במפורש.

    הגב לתגובה זו

    • סחתיין.... מקורי....

      עידן, 22/07/06 12:20

      זה באמת ניתן לביצוע?
      השאלה אבל מה יקרה ביום שאחרי. החיזבאללה יפתחו את זה ויצילו את הציוד שלהם, כדי שישתמשו בו שוב נגדנו.
      אבל פתרון מעניין.
      כל הכבוד.

      הגב לתגובה זו

    • יפה אבל יש בעיה

      משה, 22/07/06 13:13

      רעיון מקורי אבל הבעייה שלא פשוט למצוא מהאויר את הפתח של הבונקרים וגם לא לאן התעלות הפנימיות מובילות כך שברוב המקרים זה לא ממש יועיל...

      הגב לתגובה זו

    • חבר'ה ליצים הבעיה היא לא לטהר את הבונקרים

      נפוליון, 22/07/06 13:34

      לזה יש היום 1000 שיטות בטוחות.

      הבעיה זה למצוא את כל המנהרות והפתחים החבויים שלהן.

      כי אם יצקת בצד אחד והם יוצאים מתחת לגבעה 300 מטר משם לא עשית כלום.

      לזה יש לך פתרון?

      בטכנולוגיה המתקדמת של יציקות בטון, שפיכת בנזין והזרמת גז מדמיע שמציעים כאן כבר למדו להשתמש בצה''ל.

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי

      שירן, 22/07/06 13:43

      רעיון מקורי ומגניב
      לא יודע כמה הוא בר ביצוע וטוב אבל חשיבה ממש יפה

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט מטומטם

      מומחה לבטון, 22/07/06 14:30

      כמה טונות שלא יועילו בכלום אתה רוצה לשנע עם מסוקים?

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא מומחה לבטון ולא נעליים

        אזרח מהשורה, 22/07/06 16:17

        מסוק יכול לשפוך כמה טונות של בטון לתוך פתח של בונקר ולסתום אותו - אין שום בעיה לבצע את זה והרעיון שהציע הבחור הוא מעשי לגמרי.

        יחד עם זה, אפשר באותה מידה לזרוק פנימה רימונים עם גז מרדים ואחרי חצי שעה לאסוף את החיזבלונים הישנים. וזה עדיף כי אז יש שבויים להחלפה וגם אפשר להוציא מהם מידע בעזרת לחץ פיזי לא מתון.

        כך שהרעיון עם הבטון - (על אף שהוא אפשרי) הוא לא רעיון טוב ויש טובים ממנו.

        הגב לתגובה זו

    • לשפוך בנזין ולהדליק אותו

      דן, 22/07/06 15:13

      יכול לצמצם את שוכני המערות ונישקם, ואולי אפילו יותר טוב מזה: לראות מהיכן הם מנסים להימלט מהן. מי יודע עד לאן המנהרות מגיעות? ביירות? לכיוון הגבול עם סוריה? לאיזה כפר תמים לכאורה....

      הגב לתגובה זו

    • לשפוך קטשופ

      מק-פיתרון, 22/07/06 16:04

      יותר טוב קטשופ כי א. ככה הם יחשבו שהם ניפצעו וימותו מאיבוד דם
      ב. זה יותר קל מבטון
      ג. שומר על איכות הסביבה

      הגב לתגובה זו

    • הבונקרים

      הצעה נוספת, 22/07/06 16:27

      רעיון לא רע, אבל בטון עולה כסף,,,הייבוש איטי ויש יכולת להמלט, אני דווקא מכירה שיטת צייד טובה יותר,צייד חפרפרות: לכל כניסה יש יציאת מילוט,,,,מוצאים נק' אחת זה מספיק, שופכים שמן אח''כ מים (השמן מונע חילחול המים באדמה) ופשוט מציפים את המנהרות,,,כשהם יצאו מאיזו פינה אחרת, אפשר להתאמן עליהם בירי,,,,,מי שלא יצא,כנראה טבע. לחפרפרות שהיו לי בשדה זה הצליח,,,,,,

      הגב לתגובה זו

    • לשפוך שפיך (ל''ת)

      שגליהו שפיכמן, 22/07/06 22:19

      הגב לתגובה זו

    • מתאים למערכון של הגשש החיוור

      ציקי, 22/07/06 22:44

      מזכיר את המערכון של הגשש על טבריה.

      הגב לתגובה זו

    • טונות של פשפשים לשפוך בכל האיזור ולחכות יומיים, לבחוש היטב

      yo, 22/07/06 23:55

      ולהגיש חם.

      הגב לתגובה זו

    • יש לי רעיון!

      יש לי!, 23/07/06 00:33

      לגייס המון גרוזיניים לעשות להם שבוע שיזיעו הרבה בלי מקלחת ושילכו להסריח את כל לבנון!!1 (זה בתוספת הרבה פשפשים וכינים וכמה חתולות מתות..) הם יברחו מהר...

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין שום סיבה שבעולם שיהיה לחיזבלון כפר (ל''ת)

    לחזור אליו די, 22/07/06 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    טהרן או תל אביב זה כל הסיפור, תחליטו (ל''ת)

    ועדיף ניוטרון, 22/07/06 11:58

    הגב לתגובה זו

    • עדיף 50 מגהטון, תרמוגרעיני

      דר. סטריינג'לב, 22/07/06 16:07

      מה אתה רוצה? להכנס ולאסוף מהם את המכוניות והשטיחים? מה אנחנו פרסים?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    נמצאו 5 משגרי רקטות בעל 4 קנים בכפר עפונה שעדיין על המפה

    עפיפון, 22/07/06 11:55

    אם הכפר עפונה לא יימחק כל האחרים ימשיכו ואם יימחק הלבנונים יעשו לנו חצי עבודה.מסקנה עגומה עצובה אך אמיתית שלטובת צהל ולבנון חייבים למחוק את עפונה מעל פני האדמה. יש מחיר לשיתוף עעולה עם הטרור ואם לא אצלם אז אצלינו להחלטת ייפי הנפש .

    הגב לתגובה זו

    • צודק אסור שיהיה לחיזבלון לאן לחזור (ל''ת)

      אדמה חרוכה, 22/07/06 12:19

      הגב לתגובה זו

    • צודק פעמיים

      שלום יונה, 22/07/06 16:47

      להחריב

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    חבורת מטומטמים. אי אפשר לקרוא טוקבקים כבר

    תנו לעבוד, 22/07/06 11:49

    פשוט מרגיז ומפתיע לדעת פתאום שיש לנו לא רמטכל אחד אלא 20 אלף. יאללה, כל היהושוע מסביון, דוד ערק מירושלים, כל אידיוט שהחזיק עוזי פעם בחיים שלו נהיה לי אסטרטג.
    מספיק, מספיק!!! אנחנו יודעים שיותר קל לשפוך עליהם סולר, להפציץ בנפלאם, פצצות נויטרון, מה עוד היה לנו שם? אה כן. שחיילי צהל הם שוקולד, (תודה לך יהושוע על הדמורליזציה) רק לא אמרת אם שוקולד לבן או חום,אבל זה כבר וויכוח שקיים כאן מאז ומעולם.

    הגב לתגובה זו

    • מה שבאמת מפתיע זה שהשמאלנים נעלמו

      ש, 22/07/06 12:52

      פתאום המטומטמים שקוראים לדבר ולוותר ולהתקפל ולהבליג נעלמו.

      אתה בוודאות שוקולד חום, כמו חרא.

      הגב לתגובה זו

      • נשרו לה שמאלים כל הנוצות מרוב פחד. (ל''ת)

        חיפאית, 22/07/06 14:29

        הגב לתגובה זו

      • תגובה ל38

        sarli, 22/07/06 14:46

        השמלנים ברחו לוי ניט כי שם אוהבים אותםאל תשאל איפה כי לא צריך את התגובה שלהם
        אנחנו נסתדר בלעדיהם

        הגב לתגובה זו

    • אז על מה יגיבו.....

      משה, 22/07/06 13:16

      נכון שכל אחד נהיה פה אסטרטג ובספורט יש פה אלפי מאמנים זו התרבות שלנו....
      אבל על מה אתה רוצה שיגיבו בכתבות על הלחימה בלבנון ??? על השיר החדש של נינט???.

      הגב לתגובה זו

    • ענק...בכלל צריך להיות ישיבה של טוקבקים

      :), 22/07/06 13:50

      ולבחון את אפשרויות התקיפה...
      אולי כדאי לאגף אותם ולזרוק עלייהם טויילט דאק ולהוריד את המים עם צונמי...

      צריך לבחון את האפשרות הזאת איפה רוני דניאל?

      הגב לתגובה זו

    • יהודים, תפסיקו לחשוב, זה מרגיז את השמאלנים.

      38 השמאל החושב, 22/07/06 16:58

      אם אתם רוצים שהם יהיו מרוצים, תתחילו לכתוב תיקים משפטיים נגד הטייסים.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אודי אדם הביתה

    אלי, 22/07/06 11:48

    היית שמח לראות את אלוף אדם מרענן את מלתחתו האזרחית.

    האיש שאביו היה אחד מאלופי פיקוד צפון המבריקים של כל הזמנים (את הבור הצפוני הוא הקים) מתגלה כקצין לא מוסרי ולא מקצועי.
    עוד לא שמענו על הפקת הלקחים מהפאשלה הטירונית שאיפשרה את חטיפת שני החיילים, וכבר האלוף מבטיח לנו שיהיו עוד הרוגים, ושזה לא הזמן לספור גופות.
    מה אכפת לו, הוא הרי יושב בבור שאבא בנה, רואה הכל על המסך ומתפלפל על תורת המוסר עם הפילוסוף ההומניסט הידוע דן חלוץ.

    הגב לתגובה זו

    • אלוף אינו מ''כ

      רב אלוף, 22/07/06 12:32

      אנחנו יודעים שבעוד שלוש שנים תתגייס לצבא ותהיה מד''ן. בינתיים תשתדל לא לחלק עצות לאלוף איך להתנהג כמו מ''כ.
      נ.ב. לקרוא אתרים צבאיים ולשאוב מהם מידע ולזרוק אותו פה כאילו אתה ''יודע'' לא עושה שום רושם. תוכן דבריך מסגיר את צעירותך.

      הגב לתגובה זו

      • הלוואי והייתי כ''כ צעיר...

        אלי, 22/07/06 15:28

        לא אכנס לפרטים, אבל בשירותי הצבאי, שהסתיים לפני יותר מעשור (ולא הייתי מד''ן), נחשפתי באופן קרוב ביותר לפועלו של קותי אדם, והכרתי את פיקוד הצפון באופן בכלל לא שטחי.

        לא קראתי שום אתרים מפוקפקים, ואין לי גם צורך בהם, כדי להתמרמר על העובדה שתחת פיקודו של אודי אדם התאפשרה חטיפת חיילים במקום הכי צפוי והכי ידוע, בלי שהאלוף יוודא שפרצת האבטחה תיסגר כבר ביום הראשון לפיקודו על הצפון.

        מעבר לזה, ההתבטאות האומללה שלו לגבי קדושת חיי החיילים מציבה סימן שאלה כבד על כשירותו המוסרית להנהיג.

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    מדוע לא רואים ולא שומעים את שלי יחימוביץ? היא בישנית? (ל''ת)

    המשפד, 22/07/06 11:48

    הגב לתגובה זו

    • בשבת היא בבית הכנסת. מתפללת כל היום. (ל''ת)

      למספר 36, 22/07/06 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הכל שקרים. מנצחים מנצחים וקטיושות לא מפסיקות לעוף לנו לתוך הפרצוף

    Yossi V, 22/07/06 11:45

    צבא וממשלה של שקרנים. יצאו מלבנון בידיעה וכמיהה ברורה שאתם מחזירים את ישראל לשם ומהר ככל האפשר.


    ''וככל שידרש'' אמר הרטכל המהולל שפירושו הוא ככל שידרשו חיילים ליפול על מזבח הגחמנות של ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכל וכל 78 אחוזי התומכים מן הציבור צמא הדם ומלחמות.

    אבל מדינה שבה ראש הממשלה נחשד ונחקר חדשים לבקרים אודות מעשי שחיתות, שבה נשיאה חשוד (רק לפי שעה) בהטרדות מיניות של מזכירותיו, זו גם המדינה שראוייה לשקריה בדבר ההרג וההרס שהיא זורה על פני מרחבי המזרח התיכון.
    אבל... היא, לצערנו, ראוייה גם לשלם את המחיר.

    תקראו להם מיטב הנוער, תקראו להם הגיבורים, תספרו לנו את סיפור חייהם, תעשו להם ידים ואנדרטאות. אבל המיטב הזה הוא ילדים מתים.

    האלפים שישראל שולחת היום במצח נחושה לתןך לבנון, לא כולם יחזרו לבתיהם. חלקם יהרג וחלקם ישבה, ומבין החוזרים חלקם יהיו פצועים (מי יותר מי פחות) וכולם יהיו פגועים נפשית.

    נפילתם תהיה לשווא בדיוק כמו נפילתם של קודמיהם בלבנון (1) וכמו אחיהם בגדה המערבית ורצועת עזה.
    נפילתם תהיה לשווא בדיוק כמו מותם של מאות ילדים ערביים שנהרגו ועוד יהרגו ע''י חיילי צבא ההתקפה לישראל.

    עדיין בידינו לעצור את הטירוף.

    הכל שקרים. מנצחים מנצחים וקטיושות לא מפסיקות לעוף לנו לתוך הפרצוף

    הגב לתגובה זו

    • מה יש חיזבאללון קטן? מתחילים להרגיש את הלחץ שם למטה במערה?

      דן חאלוץ, 22/07/06 11:54

      קבל מטוס! חחח סתם צוחקים איתך.

      הגב לתגובה זו

    • צודק חלקית

      qwer, 22/07/06 11:56

      נכון שהמדינה מושחתת וראש הממשלה צריך לשבת בכלא.
      אבל מה לדעתך יקרה אם תצא משם ? אתה לא מבין שבשיביל המוסלמים המקומם היחידי שאתה יכול לנוח בו בשלום שה על קרקעית הים ?
      מה כן לעשות ? תודיע להם שייתפנו מ 30 קילומטר מהגבול וגם מביירות אם צריך מי כל תנועה אחרי 3 ימים תלווה במטח .
      אין מה לעשות על כל הרוג שלנו זה בסדר גמור לגבות פי 100 .
      זאת המשוואה היחידה שהם יבינו.

      הגב לתגובה זו

    • תתלהם תתלהם הנכבה בדרך (ל''ת)

      תומך נכבה שניה, 22/07/06 12:03

      הגב לתגובה זו

    • פצצת אטום איראנית עם הכתובת שלך עליה

      הלו, 22/07/06 12:24

      אכן צריך לעצור את הטירוף... פציפיסט מתוק שכמוך... תכתוב לנו איזה שיר מרגש לכבוד כל הנשמות האבודות מכל הצדדים, אפילו בעיראק..אוי איזה מסכנים שהם.

      הגב לתגובה זו

    • אני בעד המשך הפגזות מהאויר

      שים לב, 22/07/06 13:55

      חבל לסכן את הילדים...

      אבל מצד שני אני מקווה שאתה תתחיל לחשוב מה קורה כשמפסיקים פתאום את המלחמה בלי שמישהו מחליף אותם
      אתה באמת חושב שהמילה האחרונה תהיה שלנו?
      כשידוע שעוד יש להם נשק...

      אני בטוח שאיפה שאתה נמצא אתה מוכן לסכן את עצמך בזה
      אבל תשאל את עצמך אם אתה מוכן לסכן את הגן ילדים שנמצא לידך בזה!

      רצח עם נמצא כאן

      הגב לתגובה זו

    • מר יוסוף ווחש הוא דובר חיזבאללה בישראל

      המחלקה הסגורה, 22/07/06 14:14

      אתם מוזמנים להתייחס לדבריו בהתאם.

      הגב לתגובה זו

    • ל (35), השמאלנים כמו נסראללה, מפציצים להם את הבונקר והם צצים.

      לצבא השמאלנים, 22/07/06 16:32

      תתחזקו שמאלנים יפים שלנו, אל תתיאשו, היהוד מפסידים, הערבים מנצחים, רק ילדים יהודים נרצחים והופכים נכים.

      בסוף הקרב מדינת היהודים תמסר לערבים המנצחים.

      תתעודדו שמאלנים טובים שלי, אל תתיאשו, אנחנו מפסידים.

      הגב לתגובה זו

    • חוסיין בספטמבר השחור עם צבא יותר קטן

      Avi Ecuador, 22/07/06 22:47

      לימד אותכם מאיפה משתין הדג.
      ישראל חייבת ללמוד או להסתפח לארצות הברית.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ערוץ 10

    גבי, 22/07/06 11:35

    הפרשנים-פשוט קטסטרופה.

    הגב לתגובה זו

    • we love

      gimi, 22/07/06 13:57

      you alon ben david

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    החיזבאללה היה אמין עד עכשיו

    הקוסם, 22/07/06 11:28

    אם הם מתחילים לפרסם שקרים ושטויות בקצב כזה מסקנה שמצבם באמת קשה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה קוסם פרסי מסריח (ל''ת)

      tata, 22/07/06 12:04

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל הכבוד לצה''ל-חי וקיים!!! (ל''ת)

    עם ישראל, 22/07/06 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    to 27

    Amir, 22/07/06 10:59

    Noaaaammm ata gever!!!! kol hkavod ani mucaaaan lhiztaref gam ken , Amir

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גדוד חרב

    יהודה, 22/07/06 10:57

    גדוד חרב גדוד של חיילים דרוזיים שאני מצדיע להם ומחבק אותם מכאן שתחזרו הבייתה בשלום אתם עושים עבודה נפלאה.
    ולכל צהל בכלל חזקו ואימצו ושאלוהים ישמור עליכם באוויר ביים וביבשה אמן

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ממליץ לצרף את צוות ערוץ 10 שיראה לוחמה אמיתית מהי

    דוד, 22/07/06 10:51

    ואחר כך נראה אותם!

    הגב לתגובה זו

    • לפוצץ את ערוץ המשתפים-זה לא המונדיאל!! (ל''ת)

      מימו, 22/07/06 11:09

      הגב לתגובה זו

      • יש לי רעיון פשוט - כנסו

        היינה, 22/07/06 11:51

        גם לכם בשלט רחוק חייב להיות כפתור החלפת ערוצים. מעולם לא צפיתי בערוץ 10 אחרי שראיתי במשך חצי דקה מה הדעות המושמעות בו.
        מי שרוצה לשדר תעמולה שהינה שמאלה ממרצ שיחפש אותי במקום אחר. ואז הנוסחה פשוטה:
        אין צופים - אין רייטינג. אין רייטינג - אין מפרסמים. אין מפרסמים - אין מימון. אין מימון - אין ערוץ 10.
        אמר פעם מישהו חכם: ''אם לא תעמוד
        לא יספרו אותך''. גם ככה הערוץ הדבילי הזה נמצא בקשיים. עזרו לכולנו לקבור אותו סופית.

        הגב לתגובה זו

        • נכון, נכון ועוד פעם נכון. רק פגיעה בכיס תועיל (ל''ת)

          חרם על ערוץ 10!, 22/07/06 14:21

          הגב לתגובה זו

        • אתם שוכחים דבר אחד

          יובל, 22/07/06 15:43

          אם אתה ואני לא נראה את הערוף ואפילו עוד 1000 אנשים אף אחד לא יידע . יש את אנשי הפיפל מיטר שדרכם נמדד אחוזי הצפייה , הם אלה שצריכים לא לצפות בערוץ .

          הגב לתגובה זו

      • אין מה לראות בערוץ 10

        יניב, 22/07/06 12:00

        חוץ מכמה תבוסתנים ופרחה אחת

        הגב לתגובה זו

    • אלון בן דויד?

      חיפאי, 22/07/06 11:16

      כתב זה חוץ מקול עמוק הנוטה לגראפס קבוע, נראה פחדן ומבוהל.
      שני הכתבים הצבאיים של הערוץ הראשון ושל ערוץ 2 מצויינים.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    בשם הדמוקרטיה

    שמואל, 22/07/06 10:49

    בעצם הימים האלה של מלחמה קשה נגד אויב מסוכן אין יושבים אצלנו בשב''כ, במשטרה ובפרקליטות בחיבוק ידיים. לפני כשבוע נעצר במעצר מינהלי דובר אגודת ''חננו''. שבועיים קודם לכן, לאחר אירוע החטיפה סמוך לכרם-שלום, הורה שר הבטחון על מעצר מינהלי של 12 פעילי ימין.

    מזעזע לחשוב כי בשעה זו של מלחמה נגד מערכי האויב בלבנון כשמיטב בנינו בסיירת אגוז ובקומנדו הימי מסכנים את חייהם - יושבים אצלנו אנשים שעיקר תפקידם הוא לפגוע במי שמתנגד למדיניות הנסיגות שסכנותיה התבררו עתה לעין כל. מדהים לחשוב שישנם גופים המקבלים שכר מקופת המדינה ועיקר עיסוקם הוא הכנת שדה הקרב העתידי המתאפיין מבחינתם בעקירת ישובים ובגירוש יהודים. וכשם שרמסו את הדמוקרטיה בימי ה''התנתקות'', וכשם שבצעו סתימת פיות והכאת מפגינים כך ממשיכים גורמים אלה עתה.

    ישנם מחלקות מיוחדות בשב''כ, ובפרקליטות המדינה אשר תכליתן ויעודן היא מניעת חופש הביטוי והשתקת המחאה הלגיטימית כנגד מדיניות העקירה והגירוש. הן מבצעות מעקב אחרי כל התבטאות פוליטית של אנשי ימין, מזמנים אנשים לחקירות במשטרה, כפי שבוצע בתקופת ה''התנתקות'' – וכל זאת מתוך מגמה להרתיע, לדכא ולסתום פיות. אחת התוצאות של פעילות אנטי-דמוקרטית זו היא מניעת הפגנות של הימין כנגד מדיניות הנסיגה. המדיניות היא לדכא כל הפגנה או משמרת מחאה וזאת בשעה שהשמאל הקיצוני מפגין ללא כל אישור או הגבלה כנגד פעולות צה''ל בעזה ובלבנון.

    אכן דמוקרטיה למופת.

    הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה במיטבה, וחגיגה לשלטון החוק

      אסף, 22/07/06 11:37

      מה הקשר בין ימי הלחימה בצפון לבין התנהלותה התקינה של הדמוקרטיה?
      רבים מפעילי הימין הקיצוני לא זו בלבד שלועגים לשלטון החוק במדינת ישראל, אלא שהפרובוקציות שהם יוצרים מסבכות את כולנו - כריתת עצי זית, הפיכת דוכנים בשוק, ירי על פלסטינים, תפיסת שטחים שלא כדין, והרשימה עוד ארוכה.

      אם ממשלת ישראל לא תעמוד בשיא הנחישות כנגד כל סוג של מפירי חוק, בימי רגיעה ובימי לחימה, סופה שתהיה בדיוק כמו ממשלת לבנון. ארגונים כמו חיזבאללה הגיעו לעוצמה ולבטחון העצמי שלהם אחרי שנים רבות של יד רכה והעלמות-עין מצד השלטון.
      שום מדינה חפצת-חיים לא צריכה לאפשר לגורמים שמצפצפים על חוקיה להרים ראש.

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד אסף

        יובל, 22/07/06 15:40

        כנראה ששמואל לא מבין זאת

        הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד אסף, ששואב את ידיעותיו מ''ארץ נהדרת''

        איתי, 22/07/06 17:43

        אתה יודע שהשוק הסיטונאי בחברון אינו פעיל כבר שנים רבות, ורק בארץ נהדרת הציגו את הפרשה כהפיכה של דוכנים?

        מי שמבסס דעה על תכנית כזו, לא ראוי שתהיה לו דעה.

        הגב לתגובה זו

    • טוב שיש שב''כ (ל''ת)

      משה, 22/07/06 11:47

      הגב לתגובה זו

    • לא צריכים חיזבאללה יהודי

      אלי, 22/07/06 12:35

      השב''כ והפרקליטות לא עושים מספיק כדי להפסיק את פעולות ההסתה, הפלישה לקרקעות, פרובוקציות קטנות וגדולות ופגיעה בפלסטינים.

      טוב מאד שמישהו מטפל במטורפי המשיח הסהרוריים האלה, בחיזבאללה היהודי, שלא ירימו ראש.

      הגב לתגובה זו

    • אתה תופס טרמפ על המלחמה

      אל מוג, 22/07/06 13:12

      גם בזמן המלחמה צריך לשמור על הדמוקרטיה, ולהילחם במי שמנסה לפגוע במדינה.

      הגב לתגובה זו

    • המלחמה בצפון היא עונש על גירוש היהודים. (ל''ת)

      אין אחדות, 22/07/06 23:10

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אם צריך נצטרף לקרב נגד המנוולים!

    נועם ב., 22/07/06 10:49

    לכול חברי הלוחמים ביחידות המיוחדות. אנחנו הלוחמים הוותיקים שהשתחררו לאורך השנים משרות המילואים ביחידות המיוחדות, שהיננו מיקצוענים ולעולם לא נשכח את שלמדנו לאורך השנים. אם צריך נצטרף אליכם הלוחמים הצעירים. למפקדי היחידות: זיכרו שלרשותכם עומדים מרבית הלוחמים והמפקדים ששוחררו מהשרות. על אף הכרס, איננו פחות טובים מדור הצעירים. כמו שלא שוכחים לרכב על אופנים, לא שוכחים לעולם לעשות את שאנחנו לימדנו אותכם הלוחמים הצעירים. יש לכם מפקדי היחידות יכולת לקרוא לנו ואנו נבוא. הוזמנו לכנס יחידה בעוד זמן... אנחנו מוכנים לקיים מחר את הכנס ברכסי הלבנון. אם הלוחמים הצעירים עייפים, אנחנו מוכנים לתגבר אותם ע''פ קריאה טלפונית. זיכרו, אנחנו ניצחנו את מלחמת יום הכיפורים, אנחנו ניצחנו את מלחמת שלג, אנחנו מוכנים לעוד קרב. ואם נכון מה שכתוב באתר דבקה, צריך אותנו שם. אנחנו מחזיקים לכם אצבעות, לבנו איתכם. לפי בקשתכם גם נילחם עימכם.

    הגב לתגובה זו

    • We are with you from around the globe

      Zeev, 22/07/06 11:13

      I am a retired military paratrooper who isliving in the US for the last 2 decades. I am looking to come in this week with many of my dear friends who live in the US and help in anyway I can. I know many are coming in from other parts of the world. Let's all be strong and teach them a nice lesson.

      הגב לתגובה זו

    • החיילים בשטח הם גיבורים אמיתיים רק הגנרלים הפוליטיים הפוקדים

      ממשלת השמאל, 22/07/06 11:55

      עליהם הם הכישלון האמיתי.
      ניצחנו במלחמות הרבות בגלל גבורה והגנרלים הלוחמים והמבריקים.
      היום הגבורה עדיין קיימת רק הגנרלים נהפכו להיות ''פוליטרוקים'' של מדיניות הכושלת של השמאל הישראלי.

      הגב לתגובה זו

      • ביבונים שלא שרתו בצה''ל - שקט, אוסקוט ! (ל''ת)

        קרבי ימני, 22/07/06 13:14

        הגב לתגובה זו

      • האם בגלל ''פוליטרוקים'' לא נילחם?

        נועם, 22/07/06 13:36

        נכון שרבים הם בעלי אינטרסים אגואיסטים. כך היה גם בעבר. אך האם זו סיבה שאנחנו שנלחמנו עבור המדינה בעבר נפסיק לעשות זאת. למעשה לכול אורך השנים גרעין קטן מעוד בחברה הישראלית נושא על גבו את המדינה. מדובר בגרעין קטן הנושא בגופו את האחריות לביטחון, גרעין קטן הנושא באחריות ליצר תל''ג וכלכלה למדינה. מעט מורים ומחנכים טובים הנאמנים לעקרונות. אף נכון שמעולם המדינה והחברה הישראלית לא גמלו לנושאים בעוול הקיום על מעשיהם. כפי הנראה צריך להיות כול כך גרוע עד שהחברה הישראלית תסיק את המסקנות ותחליף את דרך ניהול המדינה. הרי את העם לא ניתן להחליף, ניתן לשנות את דרך ניהולו. אך אנחנו שלא וותרנו על העקרונות לא ניתן לחיזבלה לנצל את ''אובדן הדרך'' של החברה הישראלית והנהגתה הכושלת. לא נתנו לאחרים לעשות כן ולא ניתן גם היום. ניפגש בשעה שש אחרי המלחמה ונפתח מערכה חדשה להציל את המדינה מעצמה.

        הגב לתגובה זו

        • אם צריכים להרצח 6 חיילים ועשרות להפצע על מנת להראות לממשלת השמאל

          ממשלת השמאל, 22/07/06 18:52

          שלא ניתן להמשיך בדרך של ''תקיפה קרקעית מצומצמת רק של כוחות מיוחדים'' אלה לבצע את המשימה בכל הכוח והעוצמה הדרושים לא רק שהגנרל הזה הוא ''פוליטרוק'' אלה יש להגיד במלא מובן המילה - הגנרל הזה שלח את חייליו להרצח.
          אנחנו נמשיך להלחם רק שנראה בהרבה יותר קורבנות שווא.

          הגב לתגובה זו

    • ישר כוח!!!

      ***הפטריוט***, 22/07/06 12:02

      כל הכבוד לאנשים הנתרמים למאמץ הלאומי ומוכנים לתת את כל שהם יכולים למדינתם, בשעה קשה זו של לוחמה מתמשכת. ישר כוח, אנו גאים לחיות במדינה שאלו הם בניה ובנותיה. בזכותכם ננצח כל איום ונתגבר על האפלה הרגעית שאופפת אותנו. זיכרו- האור מגיב בחוזקה ואנו האור של העולם, עם הבחירה, ואת זאת רואים לפי איכות האדם החיה כאן כעת!!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ועכשיו ריכוז כח אמריקאי בגבול סוריה עיראק (ל''ת)

    אזרחית, 22/07/06 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אנו בפנים כבר מס' ימים (קרקעית)

    בועז..התכנסות, 22/07/06 10:46

    אנו כבר מס' ימים מטפלים נקודתית במקומות מסתור,ביבשה .
    אך ערוצי הטלויזיה שלנו ,
    במקום לספר על חוליות של מיזבאללה שמושמדות מעדיפות ,להראות את ''המסכנות'' שלנו.
    תשנו פאזה,
    אל תשדרו מסכנות, הם עוקבים אחרינו, מקליטים ומראים לעם שלהם,שהנה יש תוצאות והישראלים ביאוש.
    *נקודה נוספת למחשבה:
    אם הייתה התכנסות(נסיגה)
    היום כפ''ס וכל איזור השרון היו נמצאים בטווח הטילים,
    וצ.ה.ל היה צריך להילחם בשלוש חזיתות..תארו לכם,

    מחזק את תושבי הצפון.

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת הישראלית מקרינה מיסכנות סמולנית.

      דובר אנגלית, 22/07/06 13:20

      התחנה האמריקאית FOX יותר פרו ישראלית מכל התחנות הישראליות, ואפילו CNN יותר נייטרלית מהן.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    דיי עם הקטנוניות הצברית, יש מלחמה !! (ל''ת)

    עם ישראל חי, 22/07/06 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שיעה זה זיוף של דת מזויפת עם פסוקי השטן (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 22/07/06 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חובה -תתפלאו

    אדן, 22/07/06 10:36

    רמת האינטלגנציה של חלק מהישראלים נפגע מפחד באמונתם ללבנונים למשל שארגונו לא נפגע למשל שמצבם כרגיל אז הנה עובדות:
    כמות השיגורים ירדה לאחרונה- יש בוודאות 13 גופות מעבר להצלחות שרואים בבירור בפגיעות בשיגורים- רואים כי הם בלחץ לגבי הרמטכל הוא מהטובים והישרים בתולדות ישראל
    , תראו בעזה איך כותשים אותם 200 מחבלים הרוגים
    אנחנו במלחמת כמה חזיתות ואני מאמין לצהל מה לעשות נסראללה לא נראה לי במצב רוח טוב

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    13 זה תגובת אוייב לפגיעה בעורף (ל''ת)

    לא להתייחס!כולם, 22/07/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לפעמים אין ברירה, וזה עולה בחיי אדם ונפגעים'', אמר האלוף.

    zeev, 22/07/06 10:31

    היתי מציע לאלוף להתנסח קצת אחרת
    זה נשמע כאילו חיי אדם זה מחיר לא אנחנו לא שקלים שמשלמים בהם
    שמעתי פעם את שמעון פרס מצטט את בן גוריון שבפני המנהיג עומדות כמה חלופות והוא צריך לבחור את הרעה פחות
    כך שהבחירה איננה בין חלופה טובה לרעה אלא בין רעה לרעה יותר
    ''לפעמים אין ברירה, וזה עולה בחיי אדם ונפגעים'', אמר האלוף.''
    השאלה אם לא נבצע את מה שאנחנו עושים האם זה יותר אנשים יפגעו בסופו של דבר

    הגב לתגובה זו

    • אולי תחליף אותו? מה דעתך? גיבור מתל אביב... (ל''ת)

      רון, 22/07/06 10:49

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אשמת בדרג המדיני ב-6 השנים האחרונות ןצהל מנקה אחריהם! (ל''ת)

    איתן, 22/07/06 10:31

    הגב לתגובה זו

    • ןפואד החוצפן רוצה לחקור -שיחקור את חלקו באשמה

      רון, 22/07/06 10:48

      דרג מדיני כושל!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מצבנו טוב מתמיד, כאשר ישבנו בשקט באוטובוסים פיצצו לנו את הצורה ! (ל''ת)

    אורי, 22/07/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עם ישראל

    אמנון, 22/07/06 10:16

    בשעה קשה שצבא ההעם לוחם מול מי שמבקש את נפשנו. אין זה המקום לביקורת מצד ימין/שמאל. יש לחזק את צ.ה.ל ואת העורף ללא כל תנאי והצגת שאלות. {ותאמינו לי יש הרבה שאלות על המצב שלו היגענו}.
    עם ישראל חי.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני לא מבין - אם אנחנו נלחמים למעשה באוגדה איראנית

    תם (בל), 22/07/06 10:12

    מדוע באיראן לא יורדים למקלטים ?
    מה יקרה עוד 3-5 שנים כשיהיה להם מספר כלי נשק גרעיניים (חלק מהם במשגרים בלבנון) ?
    למה ראשי החמאס עוד חיים ?

    הגב לתגובה זו

    • אני שואל את זה כבר לפני שנה

      אבי, 22/07/06 10:21

      אבל נראה לי שבקרוב העימות יגלוש לאירן ונופגז קשות ואז אולי סוף סוף נמחוק אותם מהמפה

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש לרסק גם את החיסבללה קרקעית מי הם בכלל?

    דרור, 22/07/06 10:11

    לוחמי האלוהים בעיני עצמם ובעצם לוחמי השטן, לא צריכים להבהיל אף אחד, והחייר שלנו יגמור עליהם אחד אחד, נכון יהיו לנו גם נפגעים, כי הם מחופרים כמו חיות, והם מצויידים במיטב הנשק הסורי והאירני. אבל הקרב נגדם וחיסול כל אחד שיעמוד בדרכנו חשוב גם תודעתית להפיג את ''טוראומת 4 האמהות'' שהרסו את המורל והעלו את נסראללה לגבהים דימיוניים עד שהתפוצץ כמו בלון כמו 4 האמהות העלובות וכמו הקולנוענים ה''ישראליים'' המנוולים שתומכים באירן ובהשמדת ישראל...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פתרון אמיתי ומקורי. כנסו.

    יש פתרון למצב, 22/07/06 10:11

    למה לא מגייסים את המדינות הערביות עימן יש לנו הסכמי שלום ושגם הן מאוימות ופוחדות מהשתלטות האיסלאם הפונדמנטליסטי של איראן עליהן? כמו מצרים-ירדן-סעודיה-כויית-מרוקו ? שמדינות אלה יקחו על עצמן את המשימה של שיקום לבנון - כיון שרק מדינת לבנון עצמאית (עם ממשל, מוסדות וצבא) תוכל להבטיח שלא תיהיה נוכחות איראנית באיזור. ובתור התחלה שיכניסו כוח שלהן (מטעם ובחסות האו''ם כמובן) לדרום לבנון שתפקידו לפקח על מניעת התארגנות איסלמית קיצונית בלבנון ולעזור ללבנון לשקם את עצמה. למה בעזה הפקרנו את בקרת הגבול למצרים (דרכו מועבר אמל''ח) ואילו בלבנון אנחנו מחפשים פתרונות של כח רב-לאומי? שבדים/יפנים/פולנים/ניגרים... לא יעשו את העבודה בלבנון כפי שיעשו אותה כוחות ערביים שנוכחותם בלבנון לא תתפס ככיבוש זר (ולכן גם לא תהווה הצדקה לג'יהד...). או שאולי הכבוד הישראלי הפגוע לא מאפשר לקברניטים שלנו לדבר על כך...?! הגיע הזמן שמצרים-ירדן-סעודיה ואחרים יטלו חלק בפתרון ולא רק יסתכלו מהצד כי גם משטרים אלה תחת סיכון של טרור איראני. שמישהו כבר ידבר עם פרץ/אולמרט/ליבני/בוש - נראה שהם עיפים ומקובעים בפתרונות מיושנים וחסרי תוכלת.

    הגב לתגובה זו

    • התקשרו מבלוק באסטר

      בני לגונה, 22/07/06 10:35

      ביקשו שתחזיר את הסרט שאתה חי בו.

      הגב לתגובה זו

      • וואלאק אפילו אני עושה קולות של שטיח

        אסד, 22/07/06 10:52

        בימים טרופים אלה. לכולנו משקשקות הביצים מפני איומים מבפנים ובעיקר מבחוץ. ארה''ב וישראל שתי מטורפות שלא מוכנות להשתעשע קצת במשחקי חטיפות ופיגועי התאבדות קלילים. למה מה קרה? איך נראה להם שאנחנו נורא נורא כועסים בלי חיזבאללה וחמס? לא פייר עכשיו תפסו אותנו בלי התחתונים מוגפים ממזרח ומדרום. אבאאאא איפה אתההההה אני רוצה אבאאאאאא

        הגב לתגובה זו

        • LOL (ל''ת)

          איתי, 22/07/06 16:11

          הגב לתגובה זו

        • חחחחחחחחחחחחחח - הרגת אותי מצחוק (ל''ת)

          למגיב 14, 22/07/06 17:26

          הגב לתגובה זו

        • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענקקקקקקקקקקקקקק (ל''ת)

          אבא חאפז, 22/07/06 18:16

          הגב לתגובה זו

    • הבריאים הרימו בלונים הגד הרקטות (ל''ת)

      שמואל, 22/07/06 10:49

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    החיזבאללה עושים לנו טובה ומזהירים אותנו ממאות הרוגים מיותרים !!!

    יהושע, 22/07/06 10:04

    אין לצה''ל שום סיכוי בפעולה קרקעית,החיזבאללה יכול ללמד את צה''ל איך באמת צריכים להלחם.
    חיילי צה''ל מפונקים,חיילי שוקולד,חיילי פלאפון לאמא ולחברה,הרבה דיבורים על פגיעות ואפס מעשים.
    כדאי מאוד שצה''ל יקשיב גם לאויב ולא יהיה סתום כמו עד עכשיו,בכל כניסה ללבנון דפקו לנו אבדות והאויב עדיין יושב לו על הגדר ועושה לנו זיין.

    כניסה קרקעית ללבנון תסתיים בנסיגה מיידית של צה''ל ובמאות אבדות בנפש.
    לא חבל תגידו לי ,אתם כולכם סתומים,תרדו כבר מן העצים,גם האמריקאים ברחו בסופו של דבר מויאטנם עם הזנב בין הרגליים !!!

    הגב לתגובה זו

    • who are you really

      Eyal, 22/07/06 10:15

      great for the morale

      Did you ever serve in Zajal

      הגב לתגובה זו

    • יהושע מסביון-נכון שהיית ש.ג. ?

      אבנר ברק, 22/07/06 10:20

      או אפסנאי במקרה הטוב.
      אה, אתה גר בסביון,בטח אפילו לא התגייסת מטעמי מצפון או משהו כזה.
      ועכשיו אתה יושב אנונימי מול המחשב ומביע פרשנות בדברים שאין לך מושג מינימלי בהם.
      אז בוא ותבין,אתה תבוסתן נקלה שמנסה לזרוע דמורליזציה בציבור.
      הבן שלי משרת כלוחם בסיירת מובחרת והוא ממש לא חייל שוקולד.וכן אין לו גם פלאפון,
      הוא משרת בגאווה את המולדת והוא וחבריו עושים כמיטב יכולתם על מנת להביא את השקט והרוגע לישובי הצפון.
      אז תסתום את הפה שלך !

      הגב לתגובה זו

      • אפסנאי בכיזבלה או באירן ! הוא לא (ל''ת)

        משלנו!!!!, 22/07/06 10:41

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא באמת יהשוע ולא באמת מסביון

      דב בינדר, 22/07/06 10:38

      אני חושב שאתה או סתם תבוסתן או ערבי המתחזה ליהודי,יהשוע מסביון לא היה כותב דברי תבוסתנות מסוג זה,אולי בכלל קוראים לך מוחמד,או איזה שם מוסלמי אחר,אני גר ביהוד הנמצאת ליד סביון ואני יודע בברור כי הנוער של סביון,גם בני המיליונרים משרתים בצהל כמו כל ישראלי אחר,הילדים שלי למדו בתיכון מקיף יחד עם ילדי סביון וילדי סביון ביקרו אצלי בבית הרבה פעמים,אני מכיר כמה וכמה כאלו ויודע בברור שהם שרתו בצבא,גם כחיילים וגם כקצינים וחלקם הגדול גם בתפקידים קרביים,אז אל תלכלך על צה''ל ותרחץ את ידיך היטב לפני שאתה בכלל מעיז להזכיר אותו.

      הגב לתגובה זו

    • עוד חמש שנים אם אני שורד את זה

      נסראללה, 22/07/06 10:44

      אחמדינג'ד החמוד הקטן הבטיח לתת לי מזל''ט בעל ראש כימי (אולי אטומי! יש!!) מתנה ליומולדת 50 עם רימוט קונטרול ואני רוצה להראות לך ולהביע בפניך את הערכתי אליך על תמיכתך יא אחויא. תביא כתובת או יותר קל נ''צ, באמאש'ך...

      הגב לתגובה זו

    • שכחתי משהו - ארה''ב ניצחה בויאטנם!

      נסראללה, 22/07/06 11:13

      המטרה היתה לבלום את התפשטות הקומוניזם בעולם וראה זה פלא מה המצב אחרי 40 שנה? אפילו סין הפכה לעבד חצי-קפיטליסטי... לכן, גם אם ישראל תיכנס ללבנון ותספוג כמה עשרות הרוגים כדי להבין שחיזבללה אכן מלכדו את כל האיזור טוב-טוב (כמו שחוששים אבל חובה לבדוק), הם יוכלו לצאת כמו בוב'לה ולהמשיך בהתקפות מהאוויר לעוד כמה שבועות לפני שהם ינסו חדירה מהקרקע בשנית..ובשלישית, כל פעם יותר בקלות - זה בטוח. אולם אם הישראלים לא יחטפו שום אבידות בנפש, העולם לא יחוש שום סימפטייה אליהם ואל מטרתם. אין מה לעשות, העולם אוהב לראות שני צדדים במלחמה סובלים, כך הוא מסכים לראות את הסכסוך ממשיך בלי להתערב, ראה ערך כל המלחמות של המאה שנה האחרונה. ישראל חייבת לסבול קצת. אם יהיה שימוש בנשקים כימיים/ביולוגיים/רדיואקטיביים עכשיו, עדיף מאשר עוד חמש או עשר שנים. ולא, מיאמי לא מוגנת בפני חטיפות יהודים או התקפות טירור עולמי. כולנו בעסק הזה ביחד.

      הגב לתגובה זו

    • לבנון זה רק הקדימון לאירן!!!!!

      עם ישראל חי, 22/07/06 11:25

      המהלך הניכחי נועד לפרוק את האיום של אירן באמצעות השמוק הנאסררלי באזורנו בנוסף זה מאפשר הסתגלות הדרגתית של העורף השבע בישראל כי אין ספק שיפלו טילים (אם מאירן ואם מלבנון על כפר שמריהו וסביון) אבל סוף סוף ילמדו וא''י זה לא בין חדרה לגדרה. העולם הערבי ילמד שיעור בזואולוגיה. קורי העכביש הינם הקורים החזקים ביתר בטבע הרבה יותר מקורי צינורות הנפט של הערבים.

      הגב לתגובה זו

    • האם כבודו ערבי......?

      דפנה בירינבויים, 22/07/06 11:35

      יש להוקיעך....ומייד.

      הגב לתגובה זו

    • דפנה מסביון, אכן כבודו ערבי פאר אקסלנס

      המחלקה הסגורה, 22/07/06 14:18

      שמנו לב בכתבות האחרונות שיש להם נטיה להתלבש על שם הישוב שלכם.
      הם כנראה חושבים שיש לשם הילת מכובדות או משהו.
      ולחמאר הערבושי המכנה עצמו יהושע, אם אתה מתחיל בגוף מדברים (אנחנו) תהיה עקבי. כשאתה בסוף התגובה משתמש בגוף נוכחים (אתם) אתה מסגיר את המוצא שלך. סביון או לא סביון.
      מהפהום יא חביבתי?

      הגב לתגובה זו

    • צודק במידע, טועה בניתוח

      חייל מיק''ל, 22/07/06 14:20

      נכון, הלוחמים של החיזבלה הרבה יותר מקצועיים, ולא פחות מצויידים מהחיילים של צה''ל.
      השגיאה של הנסיגה מדרום לבנון, אולי חסכה לנו כמה עשרות הרוגים בשנה, אבל תעלה לנו במאות הרוגים. אם ניסוג ונדחה את המלחמה, המלחמה עדיין תגיע, אבל בעלות הרבה יותר גבוהה.
      אין מנוס ממלחמה קרקעית, ועלינו לדעת, ולהסכים, שמאות חיילים ימותו במלחמה. פשוט אין ברירה טובה יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שמישהו יסביר לי בבקשה

    בנימיני, 22/07/06 09:59

    מדובר לדעתי בדבר בלתי נתפס. הכיצד עם כל היכולות שלנו, הטכנולוגיות והאחרות, עוד לא הצלחנו להוריד את אל-מנאר ואלה ממשיכים בשידורים הזחוחים שלהם?

    אני פשוט לא מבין! מה זה בעצם אומר על יכולותנו?

    אם יש למישהו הסבר טכני, צבאי, הגיוני - אנא מכם...

    הגב לתגובה זו

    • יש כמה סיבות

      נבו, 22/07/06 10:18

      לדעתי אחת מהחשובות בהן היא שהתחנה היא מקור מודיעיני יחסית אמין.
      לדוגמא, אם אתה רואה את נסראללה או אחרים מצמרת החיזבאללה, אתה יודע שהוא עדיין בחיים, ובאיזה מצב... ראו את זה טוב מאד בנאומים האחרונים האנמיים שלו.

      הגב לתגובה זו

    • אל מנאר התמקם באזור מאוכל לאו דווקא שיעי

      לבנימיני, 22/07/06 10:30

      ולכן קשה לפגוע בו, חוץ מזה שמשדר לא רק מלבנון

      הגב לתגובה זו

      • כשיש להם נציגים בישראל מה הבעיה.... (ל''ת)

        רון, 22/07/06 10:49

        הגב לתגובה זו

    • בו תבין משהו

      משיח מנפק, 22/07/06 10:33

      דבר ראשון לא ברור לי שמנסים להוריד אותה. למה היא מפריעה לך?
      דבר שני, זה לא בהכרח פשוט. הקרין לא בהכרח נמצא קרוב למשדר ואם גם מורידים משדר ואנטנה, לא בעיה לחבר משדר אחר. מה גם שהאנטנה יכולה להיות באזור מגורים והשאלה אם שווה להסתבך בגלל התחנה הזו.
      הבנת אותה ברוך?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    חוסר ניסיון של רמטכל ושר ביטחון-תקראו חובה !

    משה, 22/07/06 09:59

    לדעתי יותר מידי שגיאות של חוסר נסיון , גרמו לאיבוד חיי אדם , וכסף רב למדינה, ובנתיים גם לא מסיגים את המטרה.
    יש לי תחושה שרמטכל מחיל אויר שאולי יודע ללחוץ על כפתורים ולשגר טילים אבל נראה לי שלא מבין אסטרטגיות של חיילות יבשה, ושר בטחון , שממנו ועד להתמצאות בעיני בטחון יש מרחק רב הם חלק מהגורמים של התוצאה בימים האחרונים.

    ממש ממליץ להם לשתף אנשי בטחון נוספים וטובים שיש הזה ,כגון בוגי יעלון , ואחרים , למען חיי אדם והשגת מטרות !!!

    הגב לתגובה זו

    • קראתי ביזבזתי זמן

      משיח מנפק, 22/07/06 10:25

      אתה באמת חושב שהרמטכל לבד מחליט על כל מהלך צבאי? יש בלי עין הרע מספיק אלופים וקצינים בכירים מחילות היבשה במטכל ובשטח, שמשתתפים בקבלת ההחלטות.
      ואתה גם אולי חושב שפרץ יושב בחמ''ל ומכוון כוחות? תפקידו של שר הביטחון להביא את עמדת הממשלה לצבא ואת עמדת הצבא לממשלה ולא הוכח שדרוש גנרל בשביל זה. כבר אמר מישהו שמלחמה זה דבר רציני מידי מיכדי להשאירה בידי הגנרלים.

      הגב לתגובה זו

    • סליחה משה טעות!!

      המבין, 22/07/06 10:27

      מופז רמטכ''ל ושר בטחון אשר נתן ידו:
      לחיזבאללה לשבת על גדר הגבול
      להתחמש מעבר לכל פרופורציה.
      מנע הכנסת אמצעי לחימה חדישים
      חוסכי כוח אדם, מכוניות ללא נהג ועוד.
      מנע הכנסת אמצעי קלט מודיעין שדה.
      העורף הישראלי שחיי בשנים האחרונות
      בצל שכר האימה, מורא ופחד,
      ממשלתו משדרת אימה ובעת מול הטרור.

      ממשלה חדשה לא של גנרלים
      עם אופק רחב, ראיה ותפיסת אזרחית.
      אחד שהתעקש להיות שר בטחון
      כולם אמרו: ''הוא לא גנרל הוא לא יצליח''
      אך יש לו ביצים כמו של בת יענה וחשיבה חופשית
      לא מקובעת כמו יוצאי הצבא(גנרלים)
      יש לנו רמטכ''ל לראשונה, איש חיל האוויר ,
      מטובי העומדים בראש הצבא לדורותיו,
      צבא מושמץ שהוא הטוב בעולם
      ובתוכו חיל האוויר שאין לו מתחרה.
      (לא לשכוח הרמטכ''ל הכין אותו למשימותיו)

      הגב לתגובה זו

      • נכון,לפרץ אין חשיבה מקובעת.

        עךלי, 22/07/06 13:46

        זה מפני שאין לו חשיבה בכלל מעל לרמה של ילד בכיתה ט' (שאליה הוא לא הגיע). אתן לך דוגמא ברמה שאולי תבין: אנחנו לא בתכנית ''כוכב נולד''. תגובתך באמת מתאימה לפרץ ביחוד בענין ה''מכוניות ללא נהג'' והדקלום על ''תפיסה אזרחית''.

        הגב לתגובה זו

    • חוסר נסיון שלהם = הצלת חיי כל עם ישראל ! (ל''ת)

      אורי, 22/07/06 10:46

      הגב לתגובה זו

    • אל תדאג לחוסר נסיונם יש להם יועצים טובים

      דב בינדר, 22/07/06 10:47

      נכון הרמטכל הוא מחיל האויר אבל יש לידו מספיק גנרלים מחי''ר ומשריון היודעים מה לייעץ לו,ובנוגע לשר הבטחון אז נכון שהוא בסך הכל רב סרן במילואים אבל גם שרי בטחון קודמים אינם בדיוק אנשי צבא ועליהם אף אחד אינו מדבר,משה ארנס הוא מהנדס אווירונאוטיקה שלא שרת מימיו בצבא והיה שר בטחון לגמרי לא רע שלא לדבר על שמעון פרס שהיה גם הוא שר בטחון ובזכותו יש לנו את הכור הגרעיני,ב-1953/4 היה שר הבטחון פנחס לבון שהיה לפני זה וגם אחרי מזכיר ההסתדרות,בדיוק כמו עמיר פרץ בהבדל אחד,לבון מעולם לא שרת בשום צבא,כך שאל דאגה הרמטכל ושר הבטחון הנוכחיים מתפקדים לגמרי לא רע.

      הגב לתגובה זו

    • שראש הממשלה אהוד אולמרט היה בסך-הכל כתב צבאי במחנה (ל''ת)

      למשה שכחת, 22/07/06 11:15

      הגב לתגובה זו

    • הרמטכ''ושר הבטחון מתפקדים מעולה -על פי רוב האנאליסטים בעולם!!

      גיא, 22/07/06 12:01

      משה, אולי אתה מלא שנאה, ולכן אין לך יכולת לבחון תהליך קבלת הלטות בכלים של מומחה, כמומחה לנושא קבלת החלטות במצוקת זמן ונסיבות - אז חלוץ ופרץ ואולמרט למרות היותם חדשים בתפקידם הם מתפקדים מצויין. בארה''ב רוב הנשיאים שהם המפקדים העליונים של הצבא הגדול ביותר וההרסני ביותר בעולם, הם נעדרי נסיון צבאי- אז מה?
      בשביל זה יש אדמינסטראציה ואנשי מקצוע שמקבלים שכר ממשלתי!

      הגב לתגובה זו

    • משה, הרי כבר אמרתי חדל!

      ביבי, 22/07/06 12:39

      הקטיושות הרסו לנו את קווי התקשורת ואתה יצאת מכלל שליטה. לא הצליח לנו קמפיין הטרור נגד הממשלה. 78% מהעם תומכים בה. אנחנו צריכים לחשוב על אסטרטגיה חדשה. בינתיים שב בשקט ובגלל שיצאת משליטה - הצ'ק ששלחתי לך לא יכובד.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא להיכנס לאופוריה!!!!!! (ל''ת)

    eli, 22/07/06 09:58

    הגב לתגובה זו

    • ליושב בגלות, העם באופוריה כי הגיע הזמן להגיב ברצינות ! (ל''ת)

      אורי, 22/07/06 10:33

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    סריך מפסיק מילחם. סריך אפסקת אש חאד-צדדית.

    חאיים יסרעל, 22/07/06 09:56

    שהם יורו על יסרער קסת. יהרוג קסת יהוד.
    ונחנו לא עוסה כלום.
    אסור להחזיר. עי-אפשר לרסן ענשים אלימים באמצאות אלימות.
    שי יארוג קסת יהוד.

    הגב לתגובה זו

    • , 22/07/06 10:26

      Idiot

      הגב לתגובה זו

      • הוא סתם צוחק , אתה לא רואה ? (ל''ת)

        yuvi, 22/07/06 15:32

        הגב לתגובה זו

    • סריך להעיף אותך לקיבינימט יא מחבל (ל''ת)

      אורי, 22/07/06 10:34

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל פעם שאני צריך לשקר, אני עושה זאת

    נסראללה, 22/07/06 09:45

    דרך איזה סגן או תחנת הטיוי המצ'וכללת שלנו. שהרי אני חייב לשמור על האמינות הגבוהה שלי. איך אוכל לומר שצה''ל לא יתקדמו אפילו צעד אחד כאשר אני יודע שתוך שבועיים הם כובשים רצועת ביטחון ברוחב 5 ק''מ למרות האבידות שהם כנראה מוכנים לספוג למרות הכל. איזה פאק לא בניתי על זה. אולי אוציא את הגז חרדל שקיבלתי מאחמדניג'ד החמוד הקטן? לא יכול הוא אמר לי שאני יכול להשתמש בו רק אחרי שיש לו אטום...אולי אחטוף כמה יהודים באמריקה? שיט לא יכול אחמד אמר לי שרק אחרי שיש לו אטום. טוף אולי אפציץ איזה בית כנסת באירופה? פאק אחמד אמר... שילך להזד...אחמד! הם באים להרוג אותי אני משתמש בכל הנשק שיש לי!!! מלחמת עולם עכשיו!!! איזה מזל שאני כזה מטומטם ולעם היהודי כזה מזל שהמלחמה עכשיו ולא עוד חמש שנים, אה?

    הגב לתגובה זו

    • Very good. (ל''ת)

      AvnerA, 22/07/06 10:16

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הדמוקרטיה הישראלית

    שמואל, 22/07/06 09:40

    בעצם הימים האלה של מלחמה קשה נגד אויב מסוכן אין יושבים אצלנו בשב''כ, במשטרה ובפרקליטות בחיבוק ידיים. לפני כשבוע נעצר במעצר מינהלי דובר אגודת ''חננו''. שבועיים קודם לכן, לאחר אירוע החטיפה סמוך לכרם-שלום, הורה שר הבטחון על מעצר מינהלי של 12 פעילי ימין.

    מזעזע לחשוב כי בשעה זו של מלחמה נגד מערכי האויב בלבנון כשמיטב בנינו בסיירת אגוז ובקומנדו הימי מסכנים את חייהם - יושבים אצלנו אנשים שעיקר תפקידם הוא לפגוע במי שמתנגד למדיניות הנסיגות שסכנותיה התבררו עתה לעין כל. מדהים לחשוב שישנם גופים המקבלים שכר מקופת המדינה ועיקר עיסוקם הוא הכנת שדה הקרב העתידי המתאפיין מבחינתם בעקירת ישובים ובגירוש יהודים. וכשם שרמסו את הדמוקרטיה בימי ה''התנתקות'', וכשם שבצעו סתימת פיות והכאת מפגינים כך ממשיכים גורמים אלה עתה.

    ישנם מחלקות מיוחדות בשב''כ, ובפרקליטות המדינה אשר תכליתן ויעודן היא מניעת חופש הביטוי והשתקת המחאה הלגיטימית כנגד מדיניות העקירה והגירוש. הן מבצעות מעקב אחרי כל התבטאות פוליטית של אנשי ימין, מזמנים אנשים לחקירות במשטרה, כפי שבוצע בתקופת ה''התנתקות'' – וכל זאת מתוך מגמה להרתיע, לדכא ולסתום פיות. אחת התוצאות של פעילות אנטי-דמוקרטית זו היא מניעת הפגנות של הימין כנגד מדיניות הנסיגה. המדיניות היא לדכא כל הפגנה או משמרת מחאה וזאת בשעה שהשמאל הקיצוני מפגין ללא כל אישור או הגבלה כנגד פעולות צה''ל בעזה ובלבנון.

    אכן דמוקרטיה למופת.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    החיזבאללה בדרך החוצה מדרום לבנון

    ש.לוין, 22/07/06 09:40

    רק המערכה על הקרקע תרכריעי את הכף ומהר . רק המערכה דרך הקרקע תצליח להוציא לגמרי את החיזבאללה מגבול הצפון בפרט ומדרום לבנון בכלל. הכפריים מבינים שאם הם ישתפו פעולה עם צהל ירווח להם בגדול ואם יגלו התנגדות יושמד כפרם והם בוחרים בחיים. צריך לטפל נקודתית באיזור צור וצידון משם נורים רקטות ולהשמיד את האזורים האלה בכלל כמו המעוזים של החיזבאללה בתוך בירות.

    הגב לתגובה זו

    • ש.לוין זה שמוליק לוין? (ל''ת)

      אורי, 22/07/06 09:49

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    על מי אתם עובדים?

    צנחן, 22/07/06 09:39

    החרימו הרבה כלי נשק? קלאצ'ניקוב ואר פי ג'י זה הרבה כלי נשק?

    בדיחה עצובה.

    הגב לתגובה זו

    • ל 1 ו 5

      שמחה, 22/07/06 10:09

      תצרפו את התגובה ב 4 ואתם נמצאים
      בסרט הוליבודי ברמה שלישית או רביעית כלפי מטה

      הגב לתגובה זו

    • אתה צנחנן? או סרחן ! (ל''ת)

      אורי, 22/07/06 10:36

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הייתי רוצה לדעת אם

    שמחה, 22/07/06 09:37

    התמונה בראש הכתבה אוטנטית
    כי לי זה נראה מאד ''הוליבודי''
    למה זה כל כך חשוב לי,כי די לי לאכל
    את הלוקשים של התקשורת!

    הגב לתגובה זו

    • התמונה היא מפינוי הפצועים אל אביבים מיום חמישי (ל''ת)

      מאיר, 22/07/06 11:00

      הגב לתגובה זו

      • ל מאיר י-ם

        שמחה, 22/07/06 11:52

        תודה רבה על פענוח ההתלבטות שלי
        אם אני רואה כותרת ומתחתה תמונה
        אני נוטה ליחס את התמונה לכתרת,
        ואת הכותרת לתמונה.
        שיהיה לכולנו שבת של ש ל ו ם!

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    לכבד את סוריה בכמה הפצצות מהאויר (ל''ת)

    זוקו, 22/07/06 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ''זה לא הסוף וגם לא התחלת הסוף

    וויני, 22/07/06 09:33

    אלא סוף ההתחלה''.

    ואנחנו מנצחים. עוד קצת פוש, עוד קצת קווץ' חבר'ה וגמרנו.


    שלכם, יושב ומקנא שאני כבר לא בגיל להיות איתכם
    קעקער זקן

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני מאוד סקרן לדעת , אבל עדיף שלא יעדכנו אותי בכל

    רס''ן שמועתי, 22/07/06 09:32

    מהלך עתידי , מדוע מכריזים מראש על כל מהלך , גיוס כוחות והמשימות שיוטלו עליהם ?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל1 (רס''ן שמועתי -אתה צודק!!!!!

      סא''ל רכלני, 22/07/06 10:33

      סייג לחוכמה שתיקה - בעיקר בעת מלחמה.

      הגב לתגובה זו