• 82.

    n ap a l m + phospore.--no prisonners

    חשריע, 22/07/06 21:54

    למען טחינו החיילים, בתוך יום אפשר לגמור את הסיפור

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    חיים יבין קצין התעמולה של חיזבללה מתחיל לזנב בנו עם שאלות (ל''ת)

    של תבוסה עד מתי, 22/07/06 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אים סיום הלחימה, לחשוב במהרה על אירן ולא לתרץ זאת כעניין עולמי. (ל''ת)

    דודי, 22/07/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    התחילה מתקפת התקשורת העמלקית נגד עם ישראל (ל''ת)

    ואתם שותקים, 22/07/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כבוד ברמטכ''ל

    מושון, 22/07/06 12:02

    כבוד הרמטכ''ל אמרו אבותינו סייג לחכמה...שתיקה
    מה זה כל הקישקושים והפרטים והנתונים שאתה
    וצמרת צה''ל מתפתים לתרום בכל תדרוך ומסיבת
    עיתונאים......מ ו ג ז ם ואפילו ....מ י ו תר
    ברור שצריך מסיבות עיתונאים...אבל במינון הנכון
    ד ב ר ו פ ח ו ת ..................ו ת ע ש ו י ו ת ר
    הצד השני......ד ו מ ם

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הפתרון?

    אזרח קטן, 22/07/06 11:42

    66

    ל76 יש רעיון לא רע.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הפתרון לבונקרים של המיזבללה

    מהנדס בניין, 22/07/06 11:20

    יש לי רעיון שאני מקווה שיגיע לידי מתכנני המבצעים של צה''ל:
    במקום להיכנס עם כוחות קרקע לטיהור הבונקרים המבוצרים של החיזבאללה, מוטב לשפוך לתוך הבונקרים כמויות אדירות של בטון מוכן בעזרת מסוקים ובחיפוי אווירי. בצורה כזו המחבלים פשוט ייקברו חיים בתוך הבונקרים שלהם וחסל!!!
    פעולה כזו גם אינה מנוגדת לשום אמנות בנלאומיות.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לידיעתכם!אנו כבר בפנים מס' ימים.

    בועז, 22/07/06 10:29

    אנו כבר מס' ימים מטפלים נקודתית במקומות מסתור,ביבשה .
    אך ערוצי הטלויזיה שלנו ,
    במקום לספר על חוליות של מיזבאללה שמושמדות מעדיפות ,להראות את ''המסכנות'' שלנו.
    תשנו פאזה,
    אל תשדרו מסכנות, הם עוקבים אחרינו, מקליטים ומראים לעם שלהם,שהנה יש תוצאות והישראלים ביאוש.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    נמשיך לדבר ככל שהדבר יידרש. (ל''ת)

    שחיתות, 22/07/06 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    דיי עם הוויכוחים הקטנונים ,יש מלחמה !!! (ל''ת)

    עם ישראל חי, 22/07/06 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ממש לא רציני

    אזרח, 22/07/06 09:47

    היכן רון ארד
    היכן החטופים
    יות רחשוב אנשים חכמים מפצצות חכמות

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כניסה קרקעית ללבנון - מלכודת.

    אבי הרואה, 22/07/06 09:37

    כבר היינו בסרט הזה. שילמנו ויצאנו.
    עכשו קוראים לנו שכנינו להכנס שוב.
    ואיך אומרים, מי שנדפק פעם אחת כבר לא יכול להגמל מזה.

    הגב לתגובה זו

    • לאבי הרואה

      מוטי אטלנטה, 22/07/06 09:58

      בהבדל אחד שאז נזהרת שלא לפגוע באזרחים,לעומת הפעם הזו שצה''ל
      נתן הוראה לאזרחים להתפנות ל''צפונה מהליטאני''.
      ואז נותר לצה''ל להשמיד כל דבר שזז וזה כבר הרבה יותר קל.-חיוך

      הגב לתגובה זו

      • אתה יודע שאני ואתה לא יורים על כל דבר שזז. חבל אבל אנחנו כאלה (ל''ת)

        אבי הרואה, 23/07/06 01:57

        הגב לתגובה זו

    • יש היגיון?

      פועל בניין, 22/07/06 11:40

      ל-71

      קרא את 76.
      יש היגיון בהצעתו?

      הגב לתגובה זו

      • לכל עכבר יש יותר מחור אחד למפלט. גם הם הבינו את הקונץ (ל''ת)

        אבי הרואה, 23/07/06 02:01

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    למה צהל לא משתמש בפצצות געפילטע רוטטות ? למה ?

    אליעזר ש., 22/07/06 09:32

    באבחנה אחת ניתן היה להכריע את המלחמה הזאת, במקום כורזים שמפחידים תינוקות ומשמשים ילדים לעשיית טיירות, ובמקום להפיל גשרים שלא חטאו בדבר אלא הרס לשם הרס.

    למה הצבא לא משתמש בארסנל הנשק הכי הכי מפר איזון, כלומר נשק הכרעה אסטרטגי.
    על מטוסי צהל לשחרר פצצונות מצרר - פחיות שימורי געפילטעלך רוטטות, אין לחיזבלה סיכוי אפילו קלוש מול נשק זה.
    זאת תהייה גם הצגת תכלית לאייתולות מאירן כדי שיפנימו היטב מה צפוי להם חלילה אם לא יפסיקו לפצח גרעינים.

    לפי טים מגזין משלוחי ענק שיצאו מברוקלין, של פצצות געפילטע רוטטות הגיעו לישראל במטוסי גלקסי ונחתו בחשאי בשדה עובדה.

    אז למה מחכים ? קדימה היסתער .

    איזה מחזה מהמם זה יהיה ( כדאי לצלם אותו לארכיון הלאומי שלנו ובפרט של צהל בו ) לראות את החיזבלונים נכנסים לויברציה ובורחים לעבר אירן ברגל
    חלק מתים בדרך מהרעלה, אבל זאת כבר בעיה שלהם.

    קטע זה מוקדש לדור הגנרלים החדש שלנו, שדובר פטפטת רהוטה, ומתהלך עם ציפורניים עשויות בלקה ומשקפי אולטרה ארמני ודלוצ'ה גבנה, ועוד מתפלא למה הוא מופתע כל יום מחדש.

    אליעזר.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    תת ערוץ 10

    ישראל ישראלי, 22/07/06 09:29

    אלון בלון בן דוד שחצן ונבוב כמו פקק שעם
    חסר הבנה וטיפשות מאוסה.
    הבן של הרוזן המפורסם
    מפרש ברדודות מחשבתית
    כולל כדורגל בחוסר הבנה יסודי.
    נוד נפוח, המפיץ סירחון מעופש.

    תת ערוץ 10 בשפל המדרגה.
    בקרבתנו הוא שרוף.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    דבר אחד לא ברור לי...

    ב, 22/07/06 09:22

    למה מכל ימי המלחמה בחר הרמטכ''ל לדבר דווקא ביום שישי בערב כשאנשים דתיים לא יכולים להקשיב לו ? לא שאני דתי, אבל זה קצת צרם לי.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    רוזן הביתה ומהר

    רוזן בן דויד, 22/07/06 09:15

    את החיזבלה ננצח ונסלק ללא ספק, זו הבעיה הקלה.
    השאלה היא מה יהיה עם עמנואל רוזן וערוץ 10 כולו האם גם את זורעי הדמורליזציה האלה ניתן יהיה לסלק.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אחנו צפויים לאסון אם ניכנס עם כוחות חי''ר

    שולה מעפולה, 22/07/06 09:14

    זו טעות שלא נצא ממנה,
    והגנרלים חותרים אליה משום מה,
    זה ביזיון, בשביל מה יש לנו ח''א כ''כ טוב, בשביל מה יש לנו תוחנים? שיריון? אם צריכים להכניס לשם חיילים, סימן שאנחנו לא חזקים מספיק.
    ראו הוזהרתם, זה הולך להיות רע מאוד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כמה מחבלי חיזבאללה

    מוטי אטלנטה, 22/07/06 09:05

    כמה מחבלי חיזבאללה ימותו להערכתכם בשבועיים הקרובים?
    אני מעריך כ- 18,000 .
    כמה יתווספו לאלו היושבים בבתי-הסוהר בישראל? כ-5000 .
    כמה ק''מ יכבוש צה''ל ?-עד הליטאני.
    האם צבא לבנון ילחם יד ביד עם החיזבאללה כנגד צה''ל. כן!
    כמה שנים ימשך כיבוש דרום לבנון,לנצח עד ספוחה לישראל.
    וכך אפשר להמשיך ולהמשיך.
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ''בנחישות וברגישות''

    דניאל, 22/07/06 08:22

    נגרש את אחינו היהודים התישבים בחבל עזה
    זוכרים מי אמר זאת

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    גושקה 44 שמך מה זה מדליק. האם יש לך שפם? התאהבתי בשם וברעיון המבריק

    הכבשה שותקה'לה, 22/07/06 08:21

     

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כל חיילנו נהרגים רק כדי לא לפגוע באזרחים לעזאזל (ל''ת)

    קיקו, 22/07/06 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ותודה ל4-האמהות ושלי יחמיבוץ וברק ברח בגד בצד''ל

    נאסקאללה חייב, 22/07/06 08:06

    שהורידו את מדינת ישראל על הברכיים בדרך לאבדון.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל הכבוד לצהל!!!

    אל, 22/07/06 07:38

    לרא''ל חלוץ ולכל צבא ההגנה לישראל חזק ואמץ!
    שתצליחו ושתחזרו הביתה בשלום.
    אנחנו אוהבים אתכם!
    משפחת שוורצ

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חיזבללה מת שנכנס

    תפתחו את הראש, 22/07/06 07:33

    אז הם יתחילו לגבות את הקורבנות

    האם המחיר כדאי????????????

    הגב לתגובה זו

    • תשנה את הכותרת שלך ל...

      מוטי אטלנטה, 22/07/06 09:53

      תשנה את הכותרת ל''חיזבאללה מת כשנכנס''-חיוך

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אדון רמטכל אולי תחליף כבר למדי ב'... (ל''ת)

    צפוני, 22/07/06 06:57

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רמה נמוכה להסברי רמטכ''ל

    יצחק שומרון, 22/07/06 06:53

    קשה להבין כיצד דוקטרינה האומרת שיש לנו נחיתות בלחימה בלבנון במלחמת גרילה מביאה בסופו של דבר על התקפה בשטחה , עם שריון, שגורמת להרג קצינינו וחיילינו .
    אין לנו מידע על יכולות טכנולוגיות נעלות שמפרסמים אצלנו באמתחתו של צה''ל , אבל האם לא מותר להזכיר כי קיים מכשיר כזה נהקרא להביור שניתן היה להפעיל אותו לפני הכוחות המתקדמים ? אולי לא , אבל לשלוח חיילים למבצע שמבחינה עקרונית נידון לכשלון משול לדוקטרינה האפלה של הטרור המוסלמי ששולח את את אנשיו לא לקרב , אלא להתאבדות תוך השלמת הפעולה שאליה נשלח.
    האם עלי להוסיף : אם כל הכבוד לרמטע''ל....?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ?is this war

    eli shlush, 22/07/06 06:50

    hiding behind inoccent pepol ?ifu hard like u say u are , inoccent pepol ?ifu hard like u say u are ,,fight like ?ifu hard like u say u are ,,fight like men (cawered)

    הגב לתגובה זו

    • shlush or d future ? (ל''ת)

      ofir, 22/07/06 08:08

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ל-29 כל מילה בסלע. לקרוא להעביר הלאה (ל''ת)

    ארי, 22/07/06 06:49

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הסבא של בוש היה נאצי שמימן את היטלר ־ובוש הוא גם חולה נפש רשע ואכזר

    Niccolò Machiav, 22/07/06 06:43

    בוש הוא מולד פסיכופט רשע ואכזר שהוא הדוגמה הטובה ביותר למילה רוע!

    בוש הוא מולד פסיכופט רשע ואכזר שהוא הדוגמה הטובה ביותר למילה רוע!
    ואם אתם חושבים שאכפת לו מכם או מישראל אתם רק משלים את עצמכם.
    הוא יותר ממאושר ליראות אותנו נהרגים במלחמה שהוא יצר.
    חיזבאללה כמו אל-קאידה נוצרו על ידי הסי־אי־איי בדיוק כמו שהחאמס נוצר על ידי המוסד.
    אלא שאל-קאידה קיים רק בדימיון של עורכי החדשות בטלוויזיה והעיתונות.
    לפני שתתחילו לקלל אותי בבקשה תתצפו בלינקים הבאים־הם יגרמו לכם לחשוב. תיסתכלו על דברים בעין קריטית, תשאלו שאלות ותחפשו תשובות. אף פעם אל תאמינו לממשלות שהם המאפיות הכי אכזריות שיש־ ואין להם אפילו כבוד!
    המושכות של האנושות מנוהלים על ידי חיות שאין להם נקיפות מצפון וערך לחיי אדם־ והם צוחקים על כולנו!

    http://video.google.com/videoplay?docid=-4429289437231286745&q=lies

    http://video.google.com/videoplay?docid=-5948263607579389947&q=alex+jones
    ואם אתם חושבים שאכפת לו מכם או מישראל אתם רק משלים את עצמכם.
    הוא יותר ממאושר ליראות אותנו נהרגים במלחמה שהוא יצר.
    חיזבאללה כמו אל-קאידה נוצרו על ידי הסי־אי־איי בדיוק כמו שהחאמס נוצר על ידי המוסד.
    אלא שאל-קאידה קיים רק בדימיון של עורכי החדשות בטלוויזיה והעיתונות.
    לפני שתתחילו לקלל אותי בבקשה תתצפו בלינקים הבאים־הם יגרמו לכם לחשוב. תיסתכלו על דברים בעין קריטית, תשאלו שאלות ותחפשו תשובות. אף פעם אל תאמינו לממשלות שהם המאפיות הכי אכזריות שיש־ ואין להם אפילו כבוד!
    המושכות של האנושות מנוהלים על ידי חיות שאין להם נקיפות מצפון וערך לחיי אדם־ והם צוחקים על כולנו!

    http://video.google.com/videoplay?docid=-4429289437231286745&q=lies

    http://video.google.com/videoplay?docid=-5948263607579389947&q=alex+jones

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אני לא חכם גדול

    איתן, 22/07/06 06:41

    אני לא חכם גדול. ואם תרצו מטומטם. טיפש. אהבל. חמור. וכל השמות והגינויים שיש במילון. אבל דבר אחד בטוח שאני כבר טוען ואומר שנים. וכל החכמים של מדינת ישראל עוד לא הבינו. דבר ראשון תשעים ותשע אחוז מהעולם היה מעדיף שלא נהיה.פשוט מאד שונאים אותנו שינאה תהומית אך ורק בגלל היותנו יהודים. לפי דעתי וכמו שאמרתי לכם אני לא חכם גדול. מדינת ישראל צריכה להבהיר לכל העולם ובמיוחד לצרפת שוייץ רוסיה סין גרמניה ספרד איטליה ועוד הרשימה ארוכה. שסופה של מדינת ישראל חס וחלילה. יגרום למשלוח של כל ההרסנל מדימונה בראש וראשונה לכיוון אירופה. לפי דעתי האנאלפביתית העולם יבין שסוף ישראל הוא סופם שלהם. ואז תאמינו לי שהגישה של העולם תשתנה. השלום המיוחל בו יבוא ואיש תחת תאנתו ישב . ולא נדע עוד מלחמה. כמובן שאני יכול להביא עוד אלף דפים להצדקת דברי אבל התמצית מובנת. בשורות טובות. עם ישראל חי וקיים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    יש לכבוש את ביירות ולהשמיד את הנהגת חיזבאללה (ל''ת)

    יגאל, 22/07/06 06:31

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    To all replyers no Naplam No nothing lo ya zor bait deen

    homeless, 22/07/06 06:23

    There is no military solution to the conflict kappish

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עלות המבצע - מיליארד דולאר לכל הרוג חיזבאללה (ל''ת)

    צריך למצוא דרך, 22/07/06 06:19

    הגב לתגובה זו

    • כן חכם שלי מאיפה באתם אני לא יודעת (ל''ת)

      Robin, 22/07/06 08:19

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מקריאת התגובות מתברר לי שיש כאן כמה טוקבקיסטים שנסראללה מפעיל (ל''ת)

    שמאלנות היא, 22/07/06 06:07

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למגיב 40: ארה''ב בעירק בגלל הנפט של משפ' בוש. אנו בלבנון בגלל העבר

    של משפ' שרון גם, 22/07/06 05:58

     

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לראות את עופר משתלח מ-10- בזמן ארוחת שישי? מצד ''שני''-אברמוביץ גם לא

    פותח תיאבון, 22/07/06 05:50

     

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כף מאזנים

    ציקו, 22/07/06 04:47

    לא יודע , אבל יש לי הרגשה כי כף המאזנים מתחילה להיות לטובת חיזבאלה.
    1)הם ממשיכים לשגר טילים וקטיושות באופן מסודר ומבוקר.
    2)הם מפתיעים את צהל ואת ישראל
    (חשבו שנסרלה מת , ופתאום הוא הופיע..)
    3)הם גוברים על חילי צהל בלוחמה קרקעית כאשר מדובר בשווה כוחות (למשל 4 מול 4 חילים)
    4)הם גורמים נזקים באופן עקיף בצהל.
    כל התאונות שקרו קשורים ללחימה-
    *שני מסןקי אפאצי התנגגשו
    *מטוס אף 16 התפוצץ
    5)פגעו בסטיל וגרמו להרג של 4 חילים
    6)הם ממשיכים לירות , ןלפי הערכת האמרקיאים לכל היותר 30% מהכוח שלהם הושמד (גם זה לא בטוח)
    7)דעת הקהל לאט לאט נוטה לרעת ישראל (ראה אנגליה שמשנה את דעתה במעט, צרפת שמהתחלה היתה נגד......)

    הגב לתגובה זו

    • אתה חיזבלון לא ציקו (ל''ת)

      Robin, 22/07/06 06:48

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    נכון, ישראל נסחפת ולא יוזמת וזו אחת הבעיות

    Avi Ecuador, 22/07/06 04:25

    היא נסחפת ללבנון שזה מקום שחיקה ונגיסה בצה''ל, לסורים ולאיראנים לא מזיז שחיזבאלה וישראל יורקים דם, הם בסך הכל לומדים ומכינים את המנה העיקרית כאשר ישראל עם המנה של הפתיחה תהיה קרובה לקרשים.
    מעניין מתי ישראל תיסחף לסוריה ואיראן...
    טוב, היום ''לפחות'' ישראל יוזמת בעניין ניקוי אתני ליהודים ומלחמה בם.
    זוכרים לא מזמן את הקריאה של פרץ להכין את שלב הפינויים ליהודים במאחזים.
    מה אין זמן?!
    לפחות על תוצאה חיובית אחת אפשר לומר שחיזבאלה השיג, לצה''ל אין זמן לטפל עם המיומנות שלו ביהודים, שם אין אבדות...
    ישראל שהיתה מרכזת כוחות בגבול סוריה יכול להיות שהיתה מונעת את המלחמה הלבנון וגם בסוריה.
    זוכרים את משבר הטילים רוסי אמריקאי בקובה?
    מספיק היה לאמריקאים להפגין שרירים, הרוסים התקפלו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה כדאי. מסוכן אך הכרחי-והפעם לא לתת לחברי ''מחנה הרוב'' ....

    גושקה טיף, 22/07/06 03:39

    ...נמוך המצח ורך הלבב לעמוד בדרך ולחבל...

    הגב לתגובה זו

    • גושקה מגיב 44 זה גדול הגושקה הזה. התאהבתי בשם. האם יש לך שפם, גושקה

      הכבשה שותקה, 22/07/06 05:30

       

      הגב לתגובה זו

    • מחנה הרוב הם חיילי המילואים שלוחמים שם עכשיו.

      א, 22/07/06 08:53

      אלה שתמכו בפינוי, הם אלה שתומכים בלחימה בלבנון.

      שתיהן פעולות שהממשלה לא יכולה להעביר בלי תמיכת רוב העם מאחוריה.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    WE SHOULD USE THEIR PRESONERS AS A SHILD

    JERRY, 22/07/06 03:34

    THEY HAVE NO SURPRISES, IF THEY HAD SURPRISES THEY WOULDN'N HAVE TALK ABOUT NEGOTIATION; USE THEIR PRISONERS AS A SHILD, WE HAVE TO MANY OF THEM AND WE SPEND TO MUCH TAX MONEY ON THIS HUMAN TRASH.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חיילים גיבורים שלי

    מאור, 22/07/06 02:19

    אתם הטוב שבטופ אין כמוכם להגן על נשותינו, טפינו, הורינו וילדינו.

    אתם מגיני העם, אתם בשרנו, אחינו וגיבורינו. גופינו נפשנו וליבנו עימכם.

    חזקו ואימצו גיבורי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • טופ שבטופ

      ציקו, 22/07/06 04:48

      אני מסכים למה שאמרת , אבל בשטח זה נראה אחרת !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    סבך שורפים בנפלם

    קצין מרינס, 22/07/06 01:50

    בוויטנאם המרינס היו שורפים שטחים בהם היו בונקרים מןסווים בפצצות נפלם מהאוויר לפני הכנסת החי''ר לשטחים אלו.
    הנפלם שורף את הסבך, מפוצץ את המטענים והמוקשים.
    מדוע לא שורפם את השטח לפני הכנסת הח''יר לחפש בשיחים מארבים של החיזבלה ?

    הגב לתגובה זו

    • צודק לקרוא דחוף 29 גם אתה הרמטכל (ל''ת)

      ססי, 22/07/06 02:52

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    שקרנים. יצאתם מלבנון בידיעה וכמיהה ברורה שאתם חוזרים לשם

    Yossi V, 22/07/06 01:49

    ''וככל שידרש'' פירושו ככל שידרשו חיילים ליפול על מזבח הגחמנות של ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכל וכל 78 אחוזי התומכים מן הציבור צמא הדם ומלחמות.

    מדינה שבה ראש הממשלה נחשד ונחקר חדשים לבקרים אודות מעשי שחיתות, שבה נשיאה חשוד (רק לפי שעה) בהטרדות מיניות של מזכירותיו, זו גם המדינה שראוייה לשקריה בדבר ההרג וההרס שהיא זורה על פני מרחבי המזרח התיכון.
    אבל... היא, לצערנו, ראוייה גם לשלם את המחיר.

    תקראו להם מיטב הנוער, תקראו להם הגיבורים, תספרו לנו את סיפור חייהם, תעשו להם ידים ואנדרטאות. אבל המיטב הזה הוא ילדים מתים.

    האלפים שישראל שולחת היום במצח נחושה לתןך לבנון, לא כולם יחזרו לבתיהם. חלקם יהרג וחלקם ישבה, ומבין החוזרים חלקם יהיו פצועים (מי יותר מי פחות) וכולם יהיו פגועים נפשית.

    נפילתם תהיה לשווא בדיוק כמו נפילתם של קודמיהם בלבנון (1) וכמו אחיהם בגדה המערבית ורצועת עזה.
    נפילתם תהיה לשווא בדיוק כמו מותם של מאות ילדים ערביים שנהרגו ועוד יהרגו ע''י חיילי צבא ההתקפה לישראל.

    עדיין בידינו לעצור את הטירוף.


    הגב לתגובה זו

    • יוסי,תלך במקומם להלחם בחיזבאללה ואתה תהיה בסדר! מבין?! (ל''ת)

      אהרון, 22/07/06 04:10

      הגב לתגובה זו

    • יוסוף ספר ליהודים איך חוסיין בספטמבר השחור פתר את הבעיה איתכם

      Avi Ecuador, 22/07/06 04:29

      אולי אחד כמוהו לשבועיים בשטחים ועזה, נוכל להודות לאללה.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אדמה חרוכה=לשרוף

    אזרח תומך, 22/07/06 01:43

    השיטה הטובה ביותר כהכנה לכניסה קרקעית היא שריפה! יש לשרוף את האזורים בדרום לבנון אותם רוצים לנקות מקיני המחבלים והמערות לפני שניכנס קרקעית! היתרונות בשיטה זו: תנאים קשים לפעילות לאוייבינו, פיצוץ מטענים, אי יכולת לשגר טילים מאזורים שנישרוף והעדר הסוואה! חלוץ לפני שאתה מכניס כוח קרקעי תישרוף (תרתי משמע) אזורים אליהם אתה רוצה להיכנס, בצורה זו גם האזרחים ייברחו מבלי שנבקשם להתפנות! לשרוף יערות, מטעים, שדות קוצים ואף בתים אם ידרש. לאחר שהבעירה תדעך כל שצריך זה לתצפת בעזרת מזלטים ואז להפציץ מלמעלה תוך הכנסת חי''ר במידת הנידרש! כל שצריך בשביל לנצח את כנופיית החיזבאללה זה טינר וגפרורים! כך נחסוך חיי אדם גם ללבנונים (כי אז באמת הם יברחו מאזורי הלחימה)

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100 אחוז !! להפיל נפלם לשרוף אותם (ל''ת)

      ססי, 22/07/06 02:58

      הגב לתגובה זו

      • למדתם משהו מהיטלר? ? לשרוף אנשים? (ל''ת)

        תלמידי רשעים, 22/07/06 07:32

        הגב לתגובה זו

    • יש לנו פצצות נפלם בשפע,לנצל אותם עד הסוף

      יודע דבר, 22/07/06 04:07

      לשרוף את דרום לבנון.ואנו נריח ריח עופות שרופות,מעורר תיאבון לעשות מנגל

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    חייבים לכנס...

    נוצרי, 22/07/06 01:28

    על מנת לעצור את ירי הקטיושות צריך לכנס לדרום לבנון ולעשות שמה סדר אנחנו יודעים שיהיה לנו אבדות אבל אין מה לעשות זה מלחמה אבל בסופו של דבר אנחנו ננציח ונחסל את הארגון הזה . אני כנוצרי מבקש מכול נוצרי ישראל להתפלל יום ראשון בבוקר למען חיילי צה''ל שיהיו בראים ושלמים ושיחזרו הביתה בשלום .

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 38

      נוצרי, 22/07/06 02:23

      אני איתך אחי בכול מילה אנחנו נתפלל יום ראשון למען חיילי צה''ל אינשאללה ננציח .לכול חיילי ומפקדי צה''ל שלום.

      הגב לתגובה זו

    • khayan manyak (ל''ת)

      homeless, 22/07/06 06:20

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    שקרנים. יצאתם מלבנון בידיעה וכמיהה ברורה שאתם חוזרים לשם

    Yossi V, 22/07/06 01:15

    ''וככל שידרש'' פירושו ככל שידרשו חיילים ליפול על מזבח הגחמנות של ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכל וכל 78 אחוזי התומכים מן הציבור צמא הדם ומלחמות.

    מדינה שבה ראש הממשלה נחשד ונחקר חדשים לבקרים אודות מעשי שחיתות, שבה נשיאה חשוד (רק לפי שעה) בהטרדות מיניות של מזכירותיו, זו גם המדינה שראוייה לשקריה בדבר ההרג וההרס שהיא זורה על פני מרחבי המזרח התיכון.
    אבל... היא, לצערנו, ראוייה גם לשלם את המחיר.

    תקראו להם מיטב הנוער, תקראו להם הגיבורים, תספרו לנו את סיפור חייהם, תעשו להם ידים ואנדרטאות. אבל המיטב הזה הוא ילדים מתים.

    האלפים שישראל שולחת היום במצח נחושה לתןך לבנון, לא כולם יחזרו לבתיהם. חלקם יהרג וחלקם ישבה, ומבין החוזרים חלקם יהיו פצועים (מי יותר מי פחות) וכולם יהיו פגועים נפשית.

    נפילתם תהיה לשווא בדיוק כמו נפילתם של קודמיהם בלבנון (1) וכמו אחיהם בגדה המערבית ורצועת עזה.
    נפילתם תהיה לשווא בדיוק כמו מותם של מאות ילדים ערביים שנהרגו ועוד יהרגו ע''י חיילי צבא ההתקפה לישראל.

    עדיין בידינו לעצור את הטירוף.


    הגב לתגובה זו

    • to Yossi V,

      טלי, 22/07/06 04:13

      בטוח רק תן לי לדעת איפה אתה מתחבא.. ועוד דבר הדברים שדיברתה עליהם קוראים אך ורק בדמוקרטיה. במשטרים אפלים כבר היו מוצאים אותך אם ההיתה רק מעיז לחשוב בצורה הזאת.

      הגב לתגובה זו

      • This fuckin V is an old bastard (ל''ת)

        ., 24/07/06 05:46

        הגב לתגובה זו

    • משוגעים קשה לעצור, אכלנו אותה עם מנהיגים דפוקים!!!!!! (ל''ת)

      טוביה, 22/07/06 07:34

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ל-17- הבעיה המרכזית של ערוץ 10

    דורון-סא''ל במיל, 22/07/06 01:06

    שהם שחצנים, אומרים שמנסים להביא עיתונות אחרת.
    אבל שים לב ממה מורכב ה''הון'' האנושי שם.
    פרשנים מנופחים ''צפוניים'' בדרך כלל רקע של גלצניקים שמעולם לא עטו עליהם קסדה אושכפץ ולא יודעים לחימה אמיתית מהי.
    מתלהמים, מלהימים, יודעים הכל, יודעים כבר מה התקלות ומי אשם, חרצו דין וגורלות
    קח את עופר שלח למשל- האיש שמנו לב, מנסה לסגור חשבונות עם בכירים בצהל, כשבא לו הוא כותב/מפרשן כשלא בא לו הוא מתעלם וכותב על ספורט, אכן בריחה אלגנטית מהתמודדות.
    וכעת הטרנד הוא לתקוף את צהל, לתקוף את פיקוד צפון, לתקוף את חיל הים וכו'.
    לפעמים אני מרגיש שמגיע להם איזה ניעור.
    למען האמת קיבלנו החלטה מספר לא מועט של אנשים פשוט לא לצפות בהם. יש לנו את רוני דניאל, יואב לימור לפעמים וCNN שעושה עיתונות לא פחות חוקרת אבל לא נבזית ומשתלחת.
    הערב היה דיון באולפן של קירשנבאום ולונדון בין אלון בן דוד לאמיר אורן. אלון הגיע כולו טעון, היה מורגש באויר שמשהו אחר מניע אותו כשפירשן. אמיר היה ענייני כהרגלו ואיכותי
    חבל שבשביל רייטינג ועיתונות לוחמת כביכול הערוץ הזה מאבד פרופורציות.
    הפסד שלהם!

    הגב לתגובה זו

    • להחרים את ערוץ 10 השייך לרון לאודר (ל''ת)

      ססי, 22/07/06 02:57

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    תכתשו את השיעים עד דק ולא את החיילים

    אבי, 22/07/06 01:00

    תכתשו את התושבים ואת לבנון עד שנאסראללה יהיה טמא בעינם.
    חבל שפרשני הטלויזיה שלנו וערוץ 10 בפרט הם היחידים בעולם העומדים עם סטופר

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    WE ARE GOING TO SURPRISE THEM; KUKU (ל''ת)

    JERRY, 22/07/06 00:55

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תרגיל על רטוב

    אייל, 22/07/06 00:55

    חשוב לפקוח עיניים ולהבין שיכול להיות והלחימה היום היא - תרגיל על רטוב - לקראת העימות עם השטן הקטן מאירן

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    במבחן התוצאה : צה''ל ניכשל !!!

    ג'וש, 22/07/06 00:46

    איפה הנשק המתוחכם ?
    איפה פצצות נויוטרון?
    איפה פצצות דלק/אוויר?
    בשביל מה אתה אדון חלוץ שומר את זה במחסנים ? מתי חשבת שיש צורך להפעילם ?
    כשיבוא המשיח? כשהוא יבוא , כבר לא נצטרך אותך ואת הבוסים המטומטמים שלך

    הגב לתגובה זו

    • טיפש קופץ בראש.

      טלי, 22/07/06 04:54

      סבלנות היא המפתח לניצחון.
      והמבין יבין

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ל-17-לערוץ 10 אנשים רציניים לא מפרשנים לא ידעת? רק ערוץ 2 -

    מיקי, 22/07/06 00:38

    ערוץ בפשיטת רגל מקצועית
    פרשנים מתלהמים
    רק ערוץ 2!!! - רוני דניאל אוהבים אותך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יצאנו מלבנון כי...

    פינקי, 22/07/06 00:32

    היינו טפשים להחריד.במו ידנו הבאנו את אירגון החיזבאללה למה שהוא עכשיו:אירגון צבאי איתן,המקובל ומוערך בלבנון בזכות פועלו ,ובראש וראשונה גרוש צהל מלבנון.אירגון זה שותף בממשלה הלבנונית.הייתה לנו רצועת ביטחון נהדרת,נתמכת ע''י מרבית תושבי דרום לבנון.חיזבאללה היוה עבורנו יריב אימונים,לא יותר.אפילו אם היינו רוצים,לא נוכל ליצור רצועת ביטחון כזאות.אחרי בגידתנו בצדל,כל תושבי לבנון שונאים אותנו.את חיזבאללה לא נוכל להכריע.נוכל לגרום לו אבדות,אבל הוא יתאושש בקלות לאחר תקופת מה.לכן הדרך בה הולכת המנהיגות שלנו ,אבודה מראש.מנהיגות קיצרת ראות זאות ניתפשה עם המכנסיים למטה וכד לא לאבד לגמרי את היוקרה שלה,יצאה למלחמה מפוקפקת זאות,עם מטרות מלחמה שלא ניתן להשיג אותן.מה שניתן להשיג , הרס מוחלט של כלכלת לבנון,ואיום להרוס כל ממה שיבנה ,אם הטרור מאדמת לבנון לא יפסק,רק זה יכול לשכנע אותם, בתנאים שנוצרו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    המפקד איכן מה שלמדת בפ''ום למה...

    ססי, 22/07/06 00:10

    למה להכניס בנינו חילינו לגיא ההריגה !!!!!!!!!!!!!
    לא מספיק היה בגבעת התחמושת?הבופור? וגם למדנו על קוסובו.
    המפקד , איכן הפצצות החכמות. איכן הנפלם . איכן הכתישה?למה למה להכנס לביצה?
    המפקד-אני מצדיע....

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    To #19 - Learn to write

    David, 21/07/06 23:59

    and t.o spell. Second, stay in your hole and shut up. Third, if you are so smart go and learn some facts about the Middle East. Fourth, I am sorry I wasted time on you.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא רצינו לחזור? גם לעזה נחזור. (ל''ת)

    שכל ברגל, 21/07/06 23:51

    הגב לתגובה זו

    • היתכנסות היא צירוף המילים ''היתכן ת-כנסו'' ת (ל''ת)

      טלי, 22/07/06 05:01

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ''חלוץ קח אותנו ללבנון ונחזור בתוך ארון''

    ישראלי מפוכח, 21/07/06 23:49

    מוכר לכם?

    הגב לתגובה זו

    • לבועז היקר

      טלי, 22/07/06 05:09

      אם ניסיתה לדבר לליבם של שונאי ישראל שיושבים בתוכנו באמת חבל על הזמן לפי דעתי הם יותר גרועים מהאויב שבחוץ.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    פשוט לא יאומן,אילן פרחי..היכנס

    בועז, 21/07/06 23:31

    תנועת חמאס הם מרצחים מתועבים חסרי כל רסן ומצפון והכל בשם הדת.
    והאידיאולוגיה שלהם היא, שאנו נחיה תחת שלטון ערבי.נקודה! (אם בכלל)הם הרי שוללים את קיומו של העם היהודי באשר הוא.
    חיזבאללה זה לא פלסטינים בגדה או עזה שתוך ימים ספורים אפשר להכריע - חיזבאללה הוא שלוחת צבא שאירן וסוריה שלחו מולנו על מנת לבדוק אותנו ואת תגובתינו למלחמה ,אם וכאשר תפרוץ! ככל שנראה יותר חוזק וליכוד פנימי ,כך תמנענה מלחמות ארוכות יותר וקשות יותר.
    תנו לצבא לעשות את עבודתו, תחזקו אותו , תעזרו לחלשים בארצנו (קשישים,נכים)
    וננצל את המצב שיחסית יש תמיכה של ארה''ב .
    ובתקווה שהדבר באמת יסתיים מהר ככל שאפשר ועם אפס נפגעים ככל שאפשר.

    ואצלנו יש אנשים יפי נפש שדואגים למשל לאוכלוסיה הערבית ולא לאזרחי המדינה בה הם חיים.
    כמו למשל יוצרים ובמאים ישראלים ששלחו לעמיתהם הערבים בפריז מכתב ,שבו הם מצדיקים את הערבים וכועסים על הצבא שלנו,(כועסים,בלשון המעטה)
    יש כאן קישור,ואני מתפלא על YNET
    שפרסם זאת,גועל נפש
    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3279357,00.html

    אתם אנשים שטועים בגישתכם ובגדול,
    תפסיקו להפנות את הלחי השניה לסטירה.
    ודי לנסות למצוא חן כל הזמן,לא יעזור לכם תמיד תהיו שנואים בעולם כי אתם ישראלים יהודים,החיוכים המנומסים שאתם מקבלים במסיבות הקוקטלים שלכם,,זוהי צביעות..
    אף אחד לא סופר אתכם וגם אם תמותו זה לא מזיז להם בכלל.
    יש רגעים בחייה של אומה שהיא חייבת להגן על אזרחיה
    תפנימו זאת.
    שלום.

    הגב לתגובה זו

    • לבועז היקר

      טלי, 22/07/06 05:22

      אם ניסיתה לדבר לליבם של שונאי ישראל שיושבים בתוכנו באמת חבל על הזמן לפי דעתי הם יותר גרועים מהאויב שבחוץ.


      הגב לתגובה זו

      • ועל כך נאמר...

        שמואל, 22/07/06 10:21

        ''מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו''
        מילים כדורבנות.

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    לפחות פה חיזבאללה לא מגיב כמו אצל המתחרים שלא חוסמים (ל''ת)

    גרמני, 21/07/06 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    go all the way (ל''ת)

    d, 21/07/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צריכים לינהוג בתבונה ואומץ

    מיקי, 21/07/06 23:21

    אני בטוח שההחלטה להיכנס עם כוחת יבשה
    לדרום לא היתה קלה היות ואנחנו יודעים שבשנים האחרונות אחרי שעזבנו את האזור
    החיזבלה היתבצרו ומילקדו את כל האזור והם מקוים שכח רגלי ומשורין וכנסו למלקודות ולמארבים. לכן אנחנו צריכים לינהוג
    בתבונה ואומץ לישמור על הבנים החילים שלנו מיכל רע
    ושיחזרו כולם בשלום וישמור אותם השם.
    עם ישראל חזק ואמץ .

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ליטאני זה יספיק חייבים לעשות קו

    הו אה מיזבא, 21/07/06 23:18

    מדמור מזרחה לאגם קרעון עד קו הגבול הנוכחי של לבנון סוריה, כל הכפרים ועיירות עיונות, לכתוש לאבק, כולל את צור צידון, הם נותנים לארגונים חבלנים להשתמש בבתיהם, סימן הם לא צריכים בתים, שיעשו התכנסות לבחמדון, עלי, וכוס אוחתם.
    נ.ב
    על עשרה קילמוטר קדימה או חמש מטר אחורה, לא נתווכח.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    דבר פחות ותן להם בראש (ל''ת)

    עמך היושב, 21/07/06 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    Will you ever learn?

    Moshe kohen, 21/07/06 22:53

    It took us 20 years to leave and now we are being drugged in exactly how the Hesbollah planned it. it's great to know that Nasserallah just like Arafat and Yasin is able to dictate the political agenda in Jerusalem. why not trying to drug him into our game by offering a truce and negotiations with him as part of a lebanese deligation. that will force the hezbollah to withdraw from their current agenda or will prove to the world that they are not interested in leaving in peace with Israel. as funny as it might sound i think that Nasserallah is a reasonable person and not the blood thirsty maniac that our fascist generals are making of him.

    הגב לתגובה זו

    • i think you are drunk moshe

      תמיר, 22/07/06 00:59

      pleas keep your thoughts to yourselve

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מתגשות ציפיות וכל מה שמייחל נסראללה (ל''ת)

    נכנסים למלכודת, 21/07/06 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ערוץ 10 הערב מתוסכל יותר מתמיד - רוצה ראשים

    אפי, 21/07/06 22:30

    ערופים, לסגור חשבון עם צהל.
    רק שערוץ 10 וליתר דיוק חברת החדשות מכניסים לעצמם גול עצמי!
    בזיון של דיון בין אלון בן דוד לאימר אורן.
    אמיר אורן גדול בכמה מידות על אלון.

    הגב לתגובה זו

    • נכון- והדוגמה הוא עימנואל רוזל- נציג השמאל הסהרורי. (ל''ת)

      עמית, 22/07/06 02:22

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לידיעת השמלאנים

    אילן, 21/07/06 22:30

    המחבלים שהרגנו הם כאלה שהיו במרון א ראס.
    למשל שלשום הצליחו כוחות מיוחדים לחסל 15בתוך מנהרה תת קרקעית
    באשר לדווח הלבנונים האזרחים שנהרגו, קודם כל
    לא ברור אם המספרים אמינים דבר שני ניתן להניח
    שחלקם הם אנשי טרור שעלו על אזרחי בכדי להינצל.
    דבר שלישי, אפילו הצבא המדויק ביותר לא יכול להבטיח שלא
    יפגעו אזרחים, פשוט מנסים להזהיר
    ולפגוע בכמה שפחות מהם, להבדיל
    שהם מנסים לפגוע בכמה שיותר...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    All the strikes and only 100 died???? (ל''ת)

    emi, 21/07/06 22:29

    הגב לתגובה זו

    • yes.. well add 350 more citiziens :P (ל''ת)

      עומרי, 21/07/06 23:49

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    Yes like it helped

    Aldo NY, 21/07/06 22:28

    with Bin laden $50Million

    הגב לתגובה זו

    • u stupid bastard, it helped capture 90% of iraqis, didn't it (ל''ת)

      Ahmed, 22/07/06 11:58

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    WHAT TO DO NEXT

    INPM, 21/07/06 22:21

    Looking back at the previous war and the situation we are at today it is clear to me that :



    1) Israel leadership is weaker today then in 1982 - the Israeli Army is about the same.
    2) The Hezbollah is much weaker today then the enemy we faced in 1982 , it has no air support, no tanks and no help from the Syrian Army
    3) The enemy needs to be treated with respect as it has very good training in guerilla warfare.
    4) The Hezbollah became a symbol of the Islamic terror and with it's rockets can put Israel in an impossible situation, that is why it must be liquidated.
    5) Ground war is the only way to win in any war and this war is no deferent. Israel ground war needs to be with full power and fast.
    6) Time is on the side of the enemy - Israel needs to plan a smart ground attack that will surprise the enemy and will bring a situation that the will force the enemy to surrender or be completely un operational.
    7) Cease fire or negotiation should be done only after the enemy is defeated - If Israel stop now it will make Nassralla the leader of Lebanon.


    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עם כל הצער והכאב.....

    nili, 21/07/06 22:19

    אני אמנם מתנגדת נחרצות לכניסתו של צה''ל ללבנון ולפגיעה באוכלוסייה שם, אבל הרגש הראשוני שלי הוא הזדהות ודאגה לחיילי צה''ל שנלחמים.
    שמרו על עצמכם, חיזרו בשלום למשפחותיכם, אתם אהובים ואני מחזקת את ידיכם ומתפללת לשלומכם.
    אתם הקורבן למדיניות השבט של ישראל. אבל, באין אלטרנטיבה שפוייה כרגע, זה מה יש ועם זה ננצח....
    שובו הביתה. חיים ובריאים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ISRAEL NEES DECISIVE VICTORY

    YOSSEF, 21/07/06 22:08

    TO RETURN TO ITS POSITION OF 1990

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדינת ישראל קיימת בזכות ההקרבה

    נועם, 21/07/06 22:05

    על דמם של גיבוריינו אנחנו הקמנו מדינה אנחנו חיים עתה ואנחנו נחייה בעתיד .
    אנחנו וילדיינו וילדי ילדיינו

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    היום הזה הגיע.הוא יכל להתאחר או להקדים אבל הוא היה מגיע

    אודי, 21/07/06 22:03

    אני מתגייס למילואים בגאווה וגם אני וגם משפחתי יודעים שמותי הוא אך ורק למען עתיד ילדיי ולעתיד אדמתי בארץ ישראל
    אני כבר נפרדתי.בגאווה !

    הגב לתגובה זו

    • אל תנסה להיות גיבור. תיזהר. (ל''ת)

      שועל ותיק., 21/07/06 23:48

      הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שאתה לא הולך למות למען המדינה אלא להלחם למענה. (ל''ת)

      משיח מנפק, 22/07/06 00:52

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא יאמן

    חי, 21/07/06 22:03

    הנציג הפלסטיני באו''ם מאשים אותנו בהרג אזרחים, בעוד הם מפגיזים בלי הרף רק ישובים אזרחיים. אם זו לא היתה הבעייה שלנו - זה היה מצחיק. ובאו''ם מקשיבים לדבריו. פשוט לא יאמן.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הערב אלון בן דוד המתוסכל רב עם אמיר אורן המדהים!!!

    רונן, 21/07/06 22:02

    פרשנות מקצועית לעילא ועילא של אמיר אורן מול פרשנות מתלהמת ומתנקמת שמקורה אינו ברור של אלון בן דוד!!!
    ערוץ 10 יורד מהפסים!!!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה-מה קרה להם? (ל''ת)

      מושיק, 22/07/06 00:10

      הגב לתגובה זו

      • לא קרה להם כלום. הם פשוט שמאלנים חולי נפש (ל''ת)

        שמאלנות היא, 22/07/06 06:16

        הגב לתגובה זו

    • עמנואל רוזן הכסיל וערוץ 10 מחליפים בכבוד את אלמנרה

      אבי, 22/07/06 00:57

      קשה להאמין שבשעת מלחמה תושבי ישראל מקבלים פרשנות שכזאת
      שחצנות ללא לוגיקה המתבססת על אירועים בודדים היוצאים מההקשר הכללי ומתוך עשרות אלפי פעולות תושיה והקרבה.
      עמנואל רוזן הסביר את התנהגותו בהרצאה שלמה בטלויזיה שאם היית מוריד ממנה את הדמגוגיה לא היה נשאר כלום
      קשה לי להבין איך קציני צהל ודוברת צהל נשארים מנומסים מול כתבי הערוץ

      הגב לתגובה זו

    • תת ערוץ 10

      ישראל ישראלי, 22/07/06 09:32

      אלון בלון בן דוד שחצן ונבוב כמו פקק שעם
      חסר הבנה וטיפשות מאוסה.
      הבן של הרוזן המפורסם
      מפרש ברדודות מחשבתית
      כולל כדורגל בחוסר הבנה יסודי.
      נוד נפוח, המפיץ סירחון מעופש.

      תת ערוץ 10 בשפל המדרגה.
      בקרבתנו הוא שרוף.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הבחירה בין לשבת בחיבוק ידיים לבין למות למען ילדיי הכריעה

    אביב, 21/07/06 22:00

    למות בעד עתיד ילדיי עדיף מאשר למות ככלב שמדבר נגד מדינתו כזהבה גלאון

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    פרס 5 מיליון דולר לראשו של נסראללה יציל חיי עשרות חיילים ואזרחים (ל''ת)

    פיקצייה, 21/07/06 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לגיוס למילואים

    ראאד מולא, 21/07/06 21:43

    אני חייל השתחררתי לפני שנתיים ואני מכיר את כל גזרת זרעית ועד עכשב לא שלחו לי למילואים

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה ממהר חבוב שם לא פקרניק..אנשי חזבאללה אריות

      לא שמעת נסראלה, 22/07/06 00:45

      אמר שהוא מחכה לכם ומשתוקק למפגש בשטח ..להם יש כוח גדול והוא לכל אנשים שמגינים על מולדתם ולא תוקפים

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לגיוס למילואים

    ראאד מולא, 21/07/06 21:43

    אני חייל השתחררתי לפני שנתיים ואני מכיר את כל גזרת זרעית ועד עכשב לא שלחו לי למילואים

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תכנסו להם תזינו אותם כל חיזאללאה חייבים למות

    בדואי ישראליגאה, 21/07/06 21:21

    יאללאה צנ''ל אלוהים ועם ישראל אני איתכם איפה שאתם נמצאים בעזרת השם בזמן הקרוב נכריע את הכל לטובת ארצנו ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הכנסת כוחות קרקעים הוא מה שהחיזבאלה קיווה שנעשה. (ל''ת)

    ואת זה אנחנו, 21/07/06 21:11

    הגב לתגובה זו

    • אבל יש לנו נשק סודי (נש''ס)

      נש''ס, 21/07/06 23:14

      אנחנו שולחים קדימה תבוסנים כמוך כמגן אנושי. אתה תדבר יפה עם החיזבאללה, תגיד להם שאנחנו רק רוצים לשתות קפה איתם, ובינתיים אנחנו נתגנב בשקט מאחוריהם ונעשה להם בהה....בההה....

      הגב לתגובה זו

      • ל נש''ס

        חיים, 22/07/06 04:47

        האהאהא אתה ליצן מצחיק

        הגב לתגובה זו

    • על פסיכולוגיה הפוכה שמעת?

      א.א., 21/07/06 23:22

      בכל מקרה אם הם באמת מקווים, נראה לי שהם הולכים להתאכזב.

      הגב לתגובה זו