• 124.

    גולני בשטח-החיזבאלה אוכלים חרא!!!! (ל''ת)

    גדוד 13, 22/07/06 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    ערוץ 10 תתחילו להרגע!! תלבשו שכפץ ואז נראה אתכם! (ל''ת)

    דרור, 22/07/06 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    כל הכבוד לאהוד ברק (ל''ת)

    דייב, 22/07/06 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    שאלה לאנשי צבא

    אשה מת'א, 22/07/06 09:10

    המטרה: השמדה טוטאלית של חיזבאללה.מהראש עד אחרון המחבלים.תפיסתם חיים או מתים .
    איך משיגים זאת בדרך הקלה והמהירה ביותר,כמובן תוך כדי למנוע כמה שיותר הרג של לא מעורבים ?
    לא איכפת לי אם זה חיל האויר בלבד,אם זה כוחות קטנים בלבד, או כוחות גדולים, אם זה פלישה ושהייה ,או כל סגנון אחר.אני שואל לגופו של עניין בלבד.
    איך עושים את זה הכי טוב ויעיל ,תוך ידיעה של המצב בשטח שזה חיל רגלים מאומן ומתוחזק ע'י אירן הכולל את השיטות והאמצעים של הצבא האירני?
    יש למישהו תשובה בשבילי, כי אני ממש מבולבל מכל הפרשנים שבתוך דבריהם מבצבצת הדעה הפוליטית שלהם...ואילו אצל האחרים נראה שהם לא מכירים כל כך את המצב בשטח...

    הגב לתגובה זו

    • עושים מצור על כל האיזור למשך חצי שנה.

      חיים, 22/07/06 10:09

      משתקים את דרום לבנון ואת ישראל לחצי שנה. עדיף לך להישאר במקלט חצי שנה או שימותו מאות חיילים?

      בכל אופן, החיזבאללונים חייבים לצאת מהבונקר לשאוף אוויר, לאכול קצת...

      כמובן כאשר ממשיכות ההתקפות מהאוויר כל היום וכל הלילה. יקר מאוד, ולכן חיי אדם בבוטום ליין שווים סכום מסויים של כסף, שלא ישלו אותך. לא יותר ממאה אלף דולר כנראה.... אני בטוח שביל גייטס אם היה ישראלי, לא היה בשום פנים ואופן נכנס לדרום לבנון כבשר תותחים כי חייו שווים הרבה הרבה יותר. הוא היה אומר: קחו קצת כסף, המשיכו אך ורק מהאוויר ותסגרו את כל האיזור. תירו מלמעלה בכל מי שזז שם הכמו ברווז במטווח - אולם חיי - שווים יותר. זה מה שהוא היה אומר. הנוחות הכלכלית של כמה מיליוני ישראלים שווים בכל זאת חיי כמה עשרות/מאות חיילים, נכון? לא היית מוכנה לחיות באוהל או לרכב על אופניים במשך עשר השנים הבאות והיית בוחרת לאבד כמה עשרות-מאות חיילים. עכשיו את מבינה כמה השאלה שלך מטופשת? לכל דבר יש מחיר, ואם את באמת רוצה לקבל מפרט, הרי הוא מוגש לך כאן על מגש של כסף...

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    עוד יהיה טוב

    תשל, 22/07/06 09:08

    צפיתי במפקד חיל האויר בטלויזיה.
    צפיתי באלוף פיקוד הצפון בטלויזיה.
    צפיתי בסגן הרמטכל בטלויזיה.
    ואתמול צפיתי ברמטכל בטלויזיה.
    ואני מופתע....לטובה!
    נראה לי שכל מה שקדם לתקופה של היום...כמו ממשלת שרון שהתהפך בדעותיו ולצבא לא היתה בררה אלא להישמע להוראות הממשלה שלו....ואחר כך ממלא המקום אולמרט שהמשיך באותו קו .ואחר כך מערכת הבחירות וקדימה המפלגה הוירטואלית של האופורטוניסטים שקפצו על העגלה...ואחר כך עמונה..ואחר כך צווי הפינוי של המאחזים...ביחד עם כל השנים של קסאמים על גוש קטיף ואחר כך שדרות ועוטף עזה...
    כל אלה העמידו את הצבא באור מכוער.רופס. דהוי. דוחה.
    ואילו עכשיו, כשאין ברירה, ונותנים לצבא אכן להראות את עצמו ולפעול בצורה עצמאית,פתאום אתה מבין, וואלה, האנשים הללו הם מופת של דמוקרטיה...הרי לא היתה להם ברירה...חייבים להישמע לדרג המדיני ..!
    ועכשיו, כשרואים אותם על המסך ,מתרשמים שיש לצבא עכשיו מלה.וזה שינוי לטובה.פתאום אתה רואה אנשים לעניין, ראויים, בעלי משקל ,הגונים, אמינים,דבריהם דברי טעם,מרשימים באישיותם .
    נראה לי שעכשיו ,כשניתנת להם המלה, אז אפשר לסמוך שאנחנו נצא מהבוץ !
    מה שמפתיע עוד, זה שאפילו אולמרט כששומעים אותו, נראה מרשים !
    פרץ נראה כאדם סופר שקול..לא אחד שמתלהם סתם...(למרות שעדיין נוצר אצלי חשד שזה רק בגלל שלא יודע את המאטריה..אבל בכל זאת הוא משתפר)

    לסיכום ,נראה לי שהממשלה ,וגם הצבא, מתחילים להשתחרר מקונספציות כובלות (ובמלה בוטה -מסרסות) .מצב החוסר ברירה שהעמיד אותנו החיזבאללה ,מחזק אותנו, מעלה אותנו דרגה, מחזיר אותנו לעליונות היהודית הישראלית שהיתה גאוותנו במשך ההיסטוריה.


    הגב לתגובה זו

  • 119.

    ועוד משהו

    יובל ב., 22/07/06 08:47

    ריחניה אינו מושב אלא כפר צ'רקסי

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    אני לא חכם גדול.

    איתן, 22/07/06 07:39

    אני לא חכם גדול. ואם תרצו מטומטם. טיפש. אהבל. חמור. וכל השמות והגינויים שיש במילון. אבל דבר אחד בטוח שאני כבר טוען ואומר שנים. וכל החכמים של מדינת ישראל עוד לא הבינו. דבר ראשון תשעים ותשע אחוז מהעולם היה מעדיף שלא נהיה.פשוט מאד שונאים אותנו שינאה תהומית אך ורק בגלל היותנו יהודים. לפי דעתי וכמו שאמרתי לכם אני לא חכם גדול. מדינת ישראל צריכה להבהיר לכל העולם ובמיוחד לצרפת שוייץ רוסיה סין גרמניה ספרד איטליה ועוד הרשימה ארוכה. שסופה של מדינת ישראל חס וחלילה. יגרום למשלוח של כל ההרסנל מדימונה בראש וראשונה לכיוון אירופה. לפי דעתי האנאלפביתית העולם יבין שסוף ישראל הוא סופם שלהם. ואז תאמינו לי שהגישה של העולם תשתנה. השלום המיוחל בו יבוא ואיש תחת תאנתו ישב . ולא נדע עוד מלחמה. כמובן שאני יכול להביא עוד אלף דפים להצדקת דברי אבל התמצית מובנת. בשורות טובות. עם ישראל חי וקיים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת מטמטם אה? (ל''ת)

      אירופאי, 22/07/06 08:51

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    רובוטים עם מצלמה ממולכדים זה פתרון (ל''ת)

    לאט ובזהירות, 22/07/06 06:44

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    הצליחו במשימה ושובו בשלום !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 22/07/06 06:40

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    לשרוף את הצמחיה

    משה, 22/07/06 06:31

    קטונתי מלהיות מומחה באיסטרטגיה ובטקטיקה מלחמתית אולם עצה אחת מותר להציע: ליצור שריפות ענק בדרום לבנון שישמידו את כל הצמחיה ויסירו את המחסה שהיא נותנת למחבלים. ייתכן שהחום הכבד יגרום גם לפיצוץ חלק מהמטענים. בזמנו היה נהוג לפרוץ דרך בשדה מוקשים באמצעות בונגלור.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אני רוצה שהכל יגמר וזהו,,אינאףףףףףףף (ל''ת)

    לילך, 22/07/06 05:56

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    נסראללה באברבאנל

    להתעורר, 22/07/06 05:23

    למה השמאלנים כל הזמן בוכים בשביל הערבים, למה אין אחדות במדינה הזאת, למה יש כאן כל כך הרבה הומואים ולסביות, אולי זה עונש מה שקורה. מצעד גאווה בעיר הכי קדושה בעולם.מה קורה כאן.
    אבל ישראים לא יכולים בלי ערבים, פשוט...אין ערבים אין חומוס. ואולי השמאלנים מעדיפים לחיות תחת שלטון זר ובמקום לשיר שירי ארץ ישראל הם ישירו אום כולתום בתור עבדים באום אל פאחם.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הנפט השחור

    רגע האמת, 22/07/06 04:45

    הגיע הזמן להרחיק את אויבנו שכן נחייה בשלום עם עצמנו. נשותיהם מתאבדים, ילדיהם מתאבדים, הם כולם מוכנים למות על אהבתם לשנאת ישראל. הם אף פעם לא ידעו דרכי נועם, הם מוכתמים כצבע הנפט שבידם. והחיזבאללה וארגונו עמוק מתחת לאדמה כמו הנפט השחור...
    long live israel

    l

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      לא נפט ולא גזוז, 22/07/06 05:33

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    MY PLAN OF ATACK

    INPM, 22/07/06 04:21

    HERE ARE SOME IDEAS FOR ISRAEL REGARDING THE FUTURE GROUND WAR :



    Israel needs to put special forces in the Litany river line ( 42 km from the Israeli border ) and close the south of Lebanon by blowing all the bridges and roads that are connecting south of Lebanon and the rest of Lebanon. If Israel do this they will be surrounding the majority of the Hezbollah man power. Once Israel control the Israeli border and the Litany river they can start to close on all the Hezbollah terrorists and clean that peace of land not permitting any new forces or weapon in to south Lebanon. Israel must make it clear that they will not leave south Lebanon until Hezbollah disarm and leave Lebanon . If Hezbollah do not comply Israel will just get in the and start killing any Hezbollah man in the south of Lebanon. The Hezbollah will not be able to shot rockets on Israel and Israel will make it clear that they are holding the cards to south Lebanon. Once the left and the UN start screaming Israel cities will be protected and most the Hezbollah terrorists either dead or running to the north of Lebanon where they can't do much to the home land. Israel will be able to move heavy artillery deep into south Lebanon and will be able to bomb Hezbollah in any place they might be in the north of Lebanon. Israel planes will be able to continue attacking Hezbollah too. It will take no more then 2 weeks for Israel to do this and it will force any negotiation to take the fact of Israel controlling all the south of Lebanon into consideration. To sum it up - Israel needs to move fast to the ground attack and take control of south Lebanon. Israel needs to block any weapon supply from Syria and attack Syria if needs be to make sure they got the message. I pray for our leaders to make the right move in the next few days as it is going to affect the future of Israel and the world . If the past is any example , we must remember that easy way out is never the right way when dealing with terrorists .


    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מנהיגין קודמים

    ציקו, 22/07/06 04:21

    לא ברור לי למה צריך להגי למצב כזה כאשר בכל השנים היה ברור כי המחבלים בלבנון אוגרים נשק ומתחמשים.
    יתכן ומישהו יגיד כי נחוצה סיבה כדי להתקיף את חיזבבאלה.
    אבל היו המון סיבות , כאשר הסיבה המפורסמת היתה חטיפת החילים והקצין הישראלי טננבאום.
    שרון עשה שגיאה גדולה אז , וטוב שהוא אינו ראש ממשלה היום (אני מאחל לו בריאות והחלמה ללא קשר).
    כל המנהיגים לאורך הדרך , העלימו עין-
    ברק , מופז , שרון,.....
    והגענו לאן שהגענו כעת.
    אזרחים אוכלים אותה , ואל תספרו לי כי חיזבללאה נחלש !!!! הוא ממשיך לירות בכל העוצמה , הורג חילים (לאחרונה 4 מהם), גורם לאסונות באופן עקיף , פגע בסטיל.....
    אם זה לא הצלחה שלהם אז מה כן.
    אנו רואים תמונות של חיל האויר שמפציץ, ...... אבל בשטח חיזבאלה נושם ובועט יפה.
    אני מצין כאן שלוש נקודות:
    1) כשלון המנהיגים בעבר לגבי סוגית לבנון בפרט שרון
    2)תוצאות כשלונות אלה , שאת זרעיהם אנו אוכלים אותה היום בפרט תושבי הצפון וצפון מרכז (חיפה...!!!)
    3)יותר מידי הצהרות כי חיזבאלה הובס כאשר בפועל הכוחות כמעט שוים . לנו עליונות באויר , עם תוצאות
    לא גדולות במיוחד אולי אפילו מזיקות
    בראיה עולמית (שימו לב להדים החדשים שבוקעים מכל מיני מקומות בגלל הגלית חצי מליון איש והרג של מאות אזרחים). להם עליונות קרקעית.
    אני חיב לומר כי חילי חיזבאלה מתמודדים היטב עם חילי צהל בקרקע אם לא טובים יותר.

    מדבר בחור שהיה בעבר בגולני ותותחנים.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לתת ''אורח רוח''? מי הכתב המתומתם (ל''ת)

    אלי, 22/07/06 03:53

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מבצע ''ברק וארבע אמהות'' יוצא לדרך. שיגמר בטוב.

    גושקה טיף, 22/07/06 03:30

    בכמה שפחות אבדות , אינשאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    כי כה אמר יהוה גם שבי גבור יקח ומלקוח עריץ ימלט

    ואת יריבך, 22/07/06 02:50

    אנכי אריב ואת בניך אנכי אושיע!
    יברכך יהוה וישמרך, יאר יהוה פניו אליך ויחנך, ישא יהוה פניו אליך וישם לך שלום, ושמו את שמי על בני ישראל ואני אברכם!
    אלהים יחננו ויברכנו יאר פניו אתנו סלה, לדעת בארץ דרכך בכל גוים ישועתך, יודוך עמים אלהים יודוך עמים כלם!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    או אש או כימי או כלבי תקיפה או אש

    פתרונות יצירתים, 22/07/06 02:39

    חייבים להתחיל לחשוב מחוץ לקופסא
    לדעתי צריך או להציף את המנהרות
    או למלא אותן בחומר דליק ולשרוף
    או להשתמש בחומרים כימיים
    או להשתמש בכלבי תקיפה ממולכדים

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אחים שלי

    ישראלי, 22/07/06 02:22

    אני כבר מבוגר הלואי והייתי בעלומי ימי ..אלוהים יברך אותכם אחים שלי

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אחים שלי

    ישראלי, 22/07/06 02:22

    אני כבר מבוגר הלואי והייתי בעלומי ימי ..אלוהים יברך אותכם אחים שלי

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    איפה ברק ה''גאון'' מתחבא ??

    מודאגת ומופגזת, 22/07/06 02:09

    קברניטים מושחתים תראו לאן הגענו האזרחים הפשוטים בעזרתכם?לא חשבתם שהאירנים רוצים לחסל אותנו ברצינות דרך נאסארללה ,וצריך להשאר בלבנון בכוחות מתוגברים כדי שלא יתחזקו?איפה הראש שלך היה ברק במליונים של?..תצילו את המדינה עכשיו..כולכם מקבלים מאיתנו משכורות עתק כדי לדאוג לנו....ולבטחוננו,חוצפה ועזות מצח להתחבא ככה...תשתמשו אפילו בפצצות מימן ממטוסים בלבד!!(בין כך אף אחד לא ירגיש)...למה להרוג הרבה בנים יקרים?למדינה אין בנים מיותרים ...מתי תפעילו את המח?

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ערוץ 10

    פנחס, 22/07/06 02:04

    למה מראים כל הזמן את בתי הזיקוק אחרי נפילות בחיפה אין לכם דרך אחרת להעלות את הריטינג מנוולים

    הגב לתגובה זו

    • תעביר ערוץ ,בטח רק נאסרללה רואה אותם (ל''ת)

      תיקי, 22/07/06 02:30

      הגב לתגובה זו

    • פנחס אתה מיתמם-אולי אתה אלון בן דוד המסתווה? (ל''ת)

      רון, 22/07/06 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    מישהו מוכן להסביר לי בלי התלהמות בבקשה

    לא מבין, 22/07/06 02:02

    מה הבעיה עם ערוץ 10? אני שואל ברצינות - מה כל-כך עיצבן אותכם? לא שמתי לב למשהו מיוחד (אולי כבר התרגלתי...) אבל באמת - שמישהו יסביר לי.

    הגב לתגובה זו

    • באמת שלא מתלהמת

      טלי, 22/07/06 03:47

      אז בו אני אסביר לך. דבר ראשון אם לא שמתה לב יש לך בעיה וכל ההסברים מיותרים. דבר שני לכל מטבע יש שני צדדים. אבל ערוץ עשר רואה את המטבע באלכנוס. עכשיו הבנתה? אם היה רואה באלכסון היה אפשר להבין. והמבין יבין

      הגב לתגובה זו

      • זה מה שקיבלתי?

        חזרתי, 22/07/06 11:56

        דיסלקטית שצריך מתרגם סיני כדי להבין אותה? חמודה - קודם תלמדי עברית אחרי זה תספרי לי על הבעיות שלי.

        הגב לתגובה זו

  • 100.

    אדמה חרוכה= שריפות ענק בדרום לבנון

    אזרח תומך, 22/07/06 01:51

    חלוץ לפני שאתה מכניס כוח קרקעי תשרוף את האזורים אותם ברצוננו לטהר! הבעירה היא בעלת יתרונות רבים: פיצוץ מטענים, פינוי אזרחים לבנונים צפונה, אי יכולת שיגור קטיושות מהאזורים הבוערים, העדר הסוואה לכנופיית המרצחים, ושיפור היעילות של כוחותינו ועוד... חלוץ פשוט לשרוף מטעים, חורש טיבעי, פרדסים שדות קוצים ואפילו מבנים במידת הנדרש! אח''כ לכשהבעירה תדעך לתצפת עם מזלטים ולהפיץ אזורי תנועה של האוייב מן האוויר ורק אח''כ להכניס כוח קרקעי! זה גם יחסוך חיי אזרחים לבנונים וגם יעביר להם את המסר שבו עזרה לטרוריסטים תמית עליהם חורבן! וגם יתן לנו ניצחון מוחץ ללא נפגעים בעזרת השם! תאמין לי ראיתי יערות ענק באוסטרליה שנשרפו - וזה עובד! כל שדרוש זה טינר וגפרורים!

    הגב לתגובה זו

    • החברה להגנת הטבע

      גבע, 22/07/06 03:44

      רעיון מעניין..

      הגב לתגובה זו

    • אין לצבא טינר (ל''ת)

      אבל יש MLRS, 22/07/06 05:26

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    אחים שלנו- ב ה צ ל ח ה (ל''ת)

    גיל, 22/07/06 01:50

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    בני עקיבא=שמורת טבע=מלח הארץ=מגיני הארץ (ל''ת)

    ורד, 22/07/06 01:47

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    בונקרים אפשר לתקוף רק על ידי כוחות שיריון

    א.ג., 22/07/06 01:46

    להכניס כוחות רגליים נגד הבונקרים זה סתם עולה בחיי אדם ולא יכול לנצח כלום (כמו שאנחנו באמת רואים).

    בבה''ד אחד מלמדים ששיטת הלחימה של צה''ל מבוססת על הדוקטורינה של רומל, שזה אומר הסתערות שוטפת של שיריון נגד קווי הביצורים. כך עשו הגרמנים במלחמת העולם השניה והכניעו את צרפת החזקה בתוך חודש.

    הכנסת כוחות רגליים לאור היום פשוט תהיה השפלה לצה''ל. מה שיעבוד בוודאות זה הסתערות של כוחות שיריון תוך חיפוי מהאוויר כדי לחסל ציידי טנקים. רצוי גם לעשות את זה בלילה, אז יש ייתרון לכוח התוקף (שיודע היכן נמצאים היעדים, לעומת המגן שצריך לחפש את התוקפים בחושך). לחיל השיריון יש גם יתרון עצום על החיזבאללה בכל מה שקשור לראיית לילה.

    הגב לתגובה זו

    • להחדיר לבונקרים מי ים בכמויות גדולות, זה הפתרון

      מאור, 22/07/06 02:10

      להטביע את הפרסים ואת נשקם במי ים.


      זה זמין, זה קל, זול יחסית ואפשרי לסיים את האגדה המפגרת הזו.

      הגב לתגובה זו

      • אפשר להשתין לתוך הבונקר (ל''ת)

        להציף אותו בשתן, 22/07/06 05:28

        הגב לתגובה זו

    • בונקרים

      אדם מנוסה, 22/07/06 05:42

      הטיפול נגדם חייב להיות פצצות נפלם בכמויות,ולא לתת להם לצאת מהבונקרים

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    חילופי צעקות בפרסית בין הלוחמים שהסתערו עליהם.

    חייל, 22/07/06 01:43

    משדה הקרב מגיעים תיאורים קשים על חיילי מגלן והצנחנים המסתערים בגופם על פתחי המנהרות, הבונקרים, והמערות בהם מצויים לוחמי חיזבאללה.כמה מלוחמי צה''ל דיווחו כי בעת קרבות המגע הם שמעו חילופי צעקות בפרסית בין הלוחמים שהסתערו עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • פרסית? החבר'ה לא שמו אטמי אוזניים? (ל''ת)

      פרסי מידונה, 22/07/06 05:29

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    זה הזמן לעצור. לשים כוחות בגבול ולא להכנס, לתת לדיפלומטיה

    לעבוד, 22/07/06 01:00

    לא הם רצו את המלחמה הזאת, ולא אנחנו.
    הבהרנו את הנקודה שלנו.
    הם הבהירו את שלהם.
    עשינו נזק.
    הם עשו נזק.
    הרי אף אחד לא יכול לנצח במלחמה כזו, ולישראל יש הרבה יותר מה להפסיד כי הם באים מתדמית האנדרדוג, ובשבילם מספיק שישרדו כדי שיגידו ''ניצחנו את האויב הציוני למען כל העם הערבי''.
    לכן עכשיו, כשיש הזדמנות לקצור פירות, צריך לעצור, להגיע להסדר עם כח בינלאומי וצבא לבנון, שחרור השבויים והאסירים - והביתה.
    די.
    לא להתפתות.

    הגב לתגובה זו

    • הפנקס פתוח והיד רושמת next (ל''ת)

      טלי, 22/07/06 03:54

      הגב לתגובה זו

      • תירשמי תירשמי (ל''ת)

        תירקוד היא אמרה, 22/07/06 05:30

        הגב לתגובה זו

  • 94.

    צהל משלם על פשלות הדרג המדיני-שמרו על צהל (ל''ת)

    אודי, 22/07/06 00:58

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    www.fromisraeltolebanon.org

    www, 22/07/06 00:53

    go and see www.fromisraeltolebanon.org

    הגב לתגובה זו

    • SINCE WHEN Nasrallah is posting here? Show it in Labanon not here.. (ל''ת)

      Kill Nasrallah, 22/07/06 03:55

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    לפוצץ את ערוצי 10-22 בשרות חיזבאלה (ל''ת)

    גדוד 13, 22/07/06 00:47

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    1of the kidnept soldjers is killd

    Haim, 22/07/06 00:45

    From all the world news

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    צהל בגדולתו - לחקור את הדרג המדיני לדורותיו בפשלת לבנון

    רון, 22/07/06 00:39

    בעיקר את פואד מופז ברק ושרון.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בפעם הקודמת 20 שנה ואלף הרוגים

    אדם קלר, 22/07/06 00:09

    כמה זה יעלה לנו הפעם?
    ועוד שאלה: בפעם הקודמת שנכנסנו ללבנון יצרנו את החיזבאללה. (למי שכבר שכח, לפני ששרון הכניס אותנו ללבנון בפעם הקודמת לא היה קיים ארגון כזה!). את מי נייצר שם הפעם, ומה מי שנייצר הפעם יעשה לנו?

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ושהכל יסתיים המדינה תירק בפרצופם

    Trash Talk, 22/07/06 00:09

    שאותם לוחמים ישתחררו לאחר הקרבות המרים נוסח איו ג'ימהף המדינה תירק להם בפרצוף טרף תגרש אותם לחו''ל. פתאום הם לא יהיו מספיק מוכשרים ללימודים גבוהים וערבים יתפסו את מקומם על ספסלי האוניברסיטאות הפרו-ערביות.
    מעזיקים בני בליעל ישלמו להם משגורות מינימום ובעלי דירות ימצצו את דמם בשכר דירה.
    זאת ארץ חסרת רחמים שכותשת את מיטב בניה, מנצלת אותם עד תום ולבסוף יורקת להפ בפרצוץ!

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה במקום,מדינה אוכלת אזרחיה

      מופגזת, 22/07/06 02:26

      בנוסף מוטיבציה גבוהה עם קמפיין בנק הפועלים מוסיף לאוירה ...הלאה הצביעות.

      הגב לתגובה זו

      • אני בדיאטה (ל''ת)

        הורדתי 12 ק''ג, 22/07/06 05:31

        הגב לתגובה זו

        • תפסיקו להיות בכיינים

          אורי, 22/07/06 06:43

          אתם שוכחים שאף אחד לא סובל אותנו בחוץ, מספיק הכבוד להגן על השבט הקטן והנרדף הזה שלנו, זה התמורה

          הגב לתגובה זו

  • 87.

    למעשה אנו נלחמים נגד אוגדה איראנית - לא בטוח שמלבנון תצא התשובה (ל''ת)

    סער, 21/07/06 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    רק 40 ק''מ....קטן עלינו... (ל''ת)

    פרדי, 21/07/06 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אסור לצה''ל להרחיב את גיזרת הלחימה. אין לנו מספיק כתבים. (ל''ת)

    ערוץ1, 2, 10., 21/07/06 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    nimassssssssssss (ל''ת)

    ., 21/07/06 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אמאל'ה (ל''ת)

    ע, 21/07/06 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    נתקעה לי בראש תמונה של עמיר פרץ

    א.מ., 21/07/06 23:31

    עומד עם מגהפון מעל מרון-א-ראס וכורז לכל המחבלים לצאת.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יוריקה! מצאתי את הפתרון האולטימטיבי!

    איתי, 21/07/06 23:27

    אני עובר על התגובות וברור לי שאם נחייל את כל המגיבים (שמשום מה לא קיבלו צו 8) וניתן להם את המושכות העסק יפתר מעצמו.

    עם כזה כוח אנליטי, מוסרי וחדור מוטיבציה אין מי שינצח אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    די לברבורים כנסו :http://www.giyus.org/ (ל''ת)

    יעל, 21/07/06 23:25

    הגב לתגובה זו

    • הצטרפתי גם

      קוקו, 22/07/06 01:28

      יאללה

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא צריך למהר. לעבוד לאט וביסודיות בכל הגזרות עד ספטמבר. (ל''ת)

    חרא עליהם, 21/07/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    רק 40 ק''מ... (ל''ת)

    Dejavu, 21/07/06 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לביורים

    דניאל, 21/07/06 23:08

    מכת לביורים וזה ניגמר,,,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לערוץ 10 לא נותרו פרשנים איכותיים מעניין למה (ל''ת)

    דן, 21/07/06 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ההההה הההההה -אם אתה רוצה לדעת מה הצחיק אותי אז תיכנס :) :) :)

    ???, 21/07/06 22:25

    ההההה הההההההה הההההההה

    פחדנים רוצים להילחם עם אנשים אוהבי מוות ומשתוקקים אליו.

    ההההההה הההההההה ההההההההה ההההההה ההההההה ההההההה ההההההה הההההההה הההההההה ההההההההה ההההההה ההההההה הההההההה





    הגב לתגובה זו

  • 74.

    שהשם יהיה איתכם ילדינו היקרים נשמות תשמרו על עצמכם (ל''ת)

    דבורה מחיפה, 21/07/06 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אל תעשו בושות, תכניסו כוח גדול, ברוך השם יש לנו כזה

    אלי, 21/07/06 22:07

    ותפסיקו להודיע על כך שאתם באים, קצת חוכמה וערמומיות לא תפריע אלא להיפך תעזור בהצלחת כל מבצע

    בהצלחה לאחים שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    לא להכניס כוחות- לשרוף את השטח-אש אש

    יובל, 21/07/06 22:03

    לשרוף הכל -אני חוזר לשרוף לשרוף -נפל''ם נפל''ם-לשרוף ואז הג'וקים יצאו מהחורים- תהיו חכמים .

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    תפסחו על ערוץ ''10'' (סליחה אל-מנר) ערוץ זה

    אבו יסמין, 21/07/06 21:59

    שם לו מטרה לזרוע דמורליזציה בציבור .

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת לומר שערוץ 2 שם לו למטרה להכפיש את ערוץ 10

      חמציץ, 22/07/06 02:06

      מספיק כבר עם התגובות מטעם

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא מטעם-אלא מטעם הציבור (ל''ת)

        אדוניס, 22/07/06 02:14

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    מדוע מודיעים לאויב על כל מהלך צבאי?

    חי, 21/07/06 21:34

    בהצלחה לכל הלוחמים האמיצים שלנו. שובו בשלום ועטורי ניצחון.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אני מאד מקווה ...

    מקובל, 21/07/06 21:16

    שדן חלוץ יוכיח ששמו האמיתי אינו דן חלוש ...
    יש לכסח אותם בלי רחמים ... להעריף את הראש של השמאלן הראשון שיעיז לבכות על גורלם !
    יש להשתמש בנשק הקטלני ביותר על מנת לחסוך בחיי החיילים .

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    נגד חיילי גרילה בצמחיה סבוכה , רק פצצות הלם יעזרו . (ל''ת)

    הלמניה, 21/07/06 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    חלוץ אומר אי אפשר לנעוץ דגל בגבעה מהמטוס, מי אמר שצריך לנעוץ בכלל ד

    גל צריך להתקיף,, 21/07/06 21:08

    ולהפגיז עד דק. לא להרפות עד להרג מוחלט של החזבללה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ל65 הבוגדים ללבנון. (ל''ת)

    לא בוגד, 21/07/06 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    השמלאים ללכת לדרום ללבנון . (ל''ת)

    שמלאים, 21/07/06 20:59

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    צהל בהצלחה וכל הכבוד חזרו בשלום (ל''ת)

    קרית ביאליק, 21/07/06 20:56

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    פרץ טפש וחסר נסיון

    יוסי, 21/07/06 20:55

    קציני הצבא יודעים יפה איך לסבן אותו - לוחצים לו על הכבוד המרוקאי
    שזו דרך התמודדות ידועה עם חיילים ערסים בעייתיים , והוא חותם על כל דבר בלי להבין כלום.
    וככה הגענו לבלגן שיש עכשיו, ושימשיך ויגדל.

    הגב לתגובה זו

    • יוסי, והמשכיל בעת ההיא יחריש. (ל''ת)

      דני, 21/07/06 22:50

      הגב לתגובה זו

    • יוסי מתא

      פרץ, 21/07/06 23:15

      אתה טמבל

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    לשרוף את דרום לבנון

    צמחיה סבוכה?, 21/07/06 20:50

    רוצים לראות איך השטח הסבוך והבוצי נעלם והחיזבאללה מאבד את היתרון והמחבוא שלו?
    תשרפו את כל הצמחיה והיער שם!
    מובטח שזה יקטין את הקטיושות לאפס.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    להוציא את האיסלם מחוץ לחוק !!!!!!!!!!! ומייד !!!!!!!!!! (ל''ת)

    איסלמופוב, 21/07/06 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    להביא לדין את כל הגנרלים

    שלומי, 21/07/06 20:47

    אנו משלמים כיום על הטעויות,שעשה מופז ראש אמן לשעבר וכל הגנרלים הדבילים,שלא עשו שיעורי בית,וידעו רק לגמגם כל פעם.היכן הם היו 5 שנים?מדוע לא לקחו בחשבון כי החיזבלה,אוגר נשק ובונה בונקרים?את המבצע הזה היו צריכים לעשות אז,ולא כיום כאשר אנו עלולים לאבד לוחמים וקורבנות.
    את מופז צריך להעמיד לדין ,על הרשלנות הזאת.וגם להדיח אותו מיד מכל תפקיד.אפילו שר תחבורה הוא לא מסוגל להיות.כמוהו צריך להעמיד לדין את ראש אמן ואת כל אלה ששתקו במצעד האיוולת הזאת.
    מכל מקום כיום אין ברירה.אנו נלחמים כנגד חיות,והגיע הזמן לתת להם באבי אביהם.להפציץ את כל ביירות,את כל מה שיש שם ,גם אם מדובר באזרחים.שירגישו מה שאנו מרגישים.מספיק להראות לעולם שאנו נחמדים וטובי לב.המשחק צריך להיגמר ולמחוק את החיזבלה עד הסוף.בלי רחמים,ואת נסראללה לתלות בכיכר השוק בחיפה.
    ברחנו מלבנון כמו שפנים,וגם מעזה ועכשיו אנו מבינים מה גודל הטעות.ולכל השמאלנים ,במדינה כדאי שתיכנסו לממד כי אתם אלה יפי הנפש והחלאות ,שחושבים שאתם חכמים גדולים.אבל בגדול אתם חבורה עם אי קיו של מטאטא ,ואם אתם כל כך חכמים,תלבשו מדים ולכו לקרב להגן על המדינה כמו כולנו.אבל אתם לא תעשו כן,כי אתם רזיטים עלובים ,.

    הגב לתגובה זו

    • AGREE WITH EVERY WORD (ל''ת)

      INPM, 21/07/06 23:59

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      מיקי, 22/07/06 00:30

      אין מה להוסיף מסכים איתך בכל מילה

      הגב לתגובה זו

    • הכוכבים של שלומי

      טומי, 22/07/06 09:18

      שלומי שלומי אם אתה יודע לעשות את כל מה שאתה מציע, מדוע לא התנדבת למגלן או אגוז, אתה יודע מה למה לא התגייסת לסתם קרבי - גולני גבעתי, עזוב למה בכלל לא התגייסת לצהל.
      אם היה לך אפילו נסיון של ג'ובניק הית מבין כמה אתה ילדותי

      הגב לתגובה זו

      • טמבל

        שלומי, 22/07/06 10:53

        מאחר ושאלת אז ךידיעתך אני מפ בשריון ועומד להתגייס .כנראה שאתה היית שקמיסט טמבל.

        הגב לתגובה זו

    • כל אותם גנרלים, שהביאו את ישראל עד הלום, להכניס לכלא. (ל''ת)

      טורונטו, 22/07/06 15:05

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    בכיינים

    עש, 21/07/06 20:45

    תלמדו ממדינות אחרות-לאמריקאים יש באיזה יום עשרים הרוגים ואף אחד לא ממצמץ-ביום כיפור נהרגו 400 איש בלילה אחד בצליחה -בדרזדן ובלונדון נהרגו עשרות אלפי אנשים בלילה אחד-לנו יש עד עכשיו שלושים הרוגים מול מערך שניבנה במשך שנים שזה מה שהיה בפיגוע בדולפינריום וכולם בוכים כאילו סוף העולם ויוצרים לחץ על האנשים בשטח-אולי תסתמו כבר חבורת מפונקים -פשוט תסתמו את הפה והמקלדת

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    בנורמנדי נהרגו אלפי חיילים בימי הפלישה הראשונים בדרכם לחיסול היטלר

    לבסוף הצליחו גם, 21/07/06 20:32

     

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    דיייייייייי תקשורת נמאסתם! די לדבר! (ל''ת)

    קיקו, 21/07/06 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יופי, תמשיכו

    נטע, 21/07/06 20:15

    תמשיכו לפרסם עוד ועוד כתבות ומאמרים על מה שהולך להיות. תמשיכו לספק כמה שיותר מידע לאוייב. שיידעו כל פרט.
    ככה אנחנו בטח מתקרבים לנצחון.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    די לטמטום!

    Gloria, 21/07/06 19:54

    חבל שלא נותנים לאיזה כמה ערסים חמומי מוח לנהל את המלחמה.
    מתערבת איתכם שאם זה היה ארה''ב ומקסיקו בוש היה מוחק אותם בלי לחשוב בכלל...רק אנחנו יפי נפש ''הומניים'' עלאק למי אכפת מה העולם חושב? גם ככה כולם נגדינו! זה הזמן ללכת עד הסוף אחת ולתמיד ולהראות להם עם מי יש להם עסק הפעם שיצטערו שהתחילו איתנו בכלל...לא לרחם, להפגיז מהאויר וכל אמצעי כשר!

    הגב לתגובה זו

    • אם אנחנו היינו מספקים את מטוסי הקרב של ארה''ב,

      אפרת רגב, 21/07/06 20:15

      אז מתערבת אתך שדעתנו היתה משנה לבוש מאד.

      אם אירופה היתה זניחה כלכלית לישראל, והיתה תלויה כלכלית במסחר עם ישראל, אז מתערבת אתך שדעתנו היתה משנה לאירופה מאד.

      עיראק, צפון קוריאה, ודרום אפריקה, הבינו את זה בדרך הקשה.

      ----------

      אז מי בדיוק המטומטמת כאן? את. לתת לכמה ערסים חמומי מוח לנהל את המלחמה? זה בדיוק מה שהפלשתינים עושים כבר כמה עשורים, והמצב שלהם על הפרצוף.

      הגב לתגובה זו

      • פעם ראשונה שאני מסכים עם הפוסטמה חולת הנפש מרעננה (ל''ת)

        הקוסם, 21/07/06 22:07

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    נפל''ם, מצרר, כימי. ואם זה לא יספיק - נויטרון (ל''ת)

    כך ורק כך, 21/07/06 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אנחנו מתפתים למלחמת ברירה

    עודד, 21/07/06 19:09

    יש מודיעין או אין ?
    יורים סתם על אזרחים, או על חיזבאללה ?
    למה מערך ההסברה שלנו כל כך כושל ? אנחנו רוצים תמונות של רקטות מתפוצצות. תמונות של מוצבי חיזבאללה, ואיך שהורסים אותם.
    אם אין מודיעין, הגיע הזמן לסיום המבצע. בלי מודיעין אין לנו נגד מי להילחם. חברים הרי אין לנו שם. כל צעד שנלך שם ינסו להרוג אותנו.

    אין כרגע הצדקה למלחמה כוללת עם לבנון. אם רוצים מלחמה כוללת - אפשר לעשות אותה עם סוריה. ואת המחיר שנשלם שם אנחנו יכולים להעריך.
    למה לא לפעול באמצעים מדיניים, עכשיו כשעוד יש לנו יתרון תדמיתי ? לפני שהרשתות הזרות יצלמו מאות הרוגים בלבנון, ויתברר שזאת סתם הייתה טעות קטנה שלנו. אז מספיק עם הפגזים הלא-מדויקים, שיורים אותם חיילים עייפים.
    אני מאד מקווה שהצבא לא ממשיך את המלחמה בשביל להגדיל את התקציב ב-100 מיליון ש''ח ליום. או אולי בשביל להצדיק את קיומו. בכל מקרה - בחישוב עלות המלחמה בדם וכסף, מול התועלת - עוד לא רואים הצלחה. עדיף כבר היה שיחטפו לנו שני חיילים ונשתוק.

    לבנון מפתה אותנו פנימה.
    ניכנס בלי דאגות.
    למה לחשוב כשאפשר לפעול.
    בפנים יהיה חם. רותח.

    לא - אני לא מהחיזאללה. מי שחושב שאני טועה - שיסביר למה. עדיף הסבר יותר רציני מאשר - ''הגיע הזמן להכניס להם''.

    הגב לתגובה זו

    • חייבים להסיר את ''קורי העכביש''

      התאוריה מתה, 21/07/06 21:49

      מה קרה? קצת קשה אז נישברים?
      שניתן להם להתעצם שם 6 שנים נוספות? שנתרגל לחטיפות חיילים ורקטות מידי פעם?

      זאת מלחמה על הביית -יהיה קשה אך ננצח

      הגב לתגובה זו

    • אני מאחל לך עודד היקר והנאור

      עזאם עזאם, 21/07/06 22:11

      שאחד מקרובי משפחתך ייחטף, אז בהחלט צריך לשתוק.

      הגב לתגובה זו

    • בהמשך למה שעודד כתב

      הורדוס, 22/07/06 00:08

      עם כל הצער והכאב לאבידות אצל כוחותינו ולאזרחים בצפון, יש לראות את המלחמה הזו בעיניים כצת יותר אובייקטיביות, החיזבאללה תקף את ישראל משטחה של לבנון, מבחינתנו זה מצב של ''קאזוס בלי'' עילה למלחמה, ישראל צודקת ביציאה למלחמה.
      אבל, נראה לי שהמחיר בצד הלבנוני גבוהה מאוד ולא מצדיק את פעולותינו בעולם, יתרה מזאת מישהו כאן לא מספר לנו את כל האמת, אחרת אם באמת מפציצים את מטות החיזבאללה, מדוע נפגעים כל כך הרבה אזרחים לבנונים? אם מסתכלים הרשתות הזרות רואים את הסבל של העם הלבנוני וזה יפגע בעתיד בתדמית של ישראל, למעשה כבר עכשיו!
      חיזבאללה השתלט על לבנון לצרכיו הוא, ישראל חייבת להבדיל היטב בין המטרה שזה החיזבאללה לבין העם הלבנוני ולא להעניש בצורה כה קשה את העם הלבנוני שסבל וסובל מספיק.
      אני מקווה שהרמטכ''ל דן חלוץ יפנים זאת ויפנה את המשאבים למלחמה בחיזבאללה.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    פתרון לא מסובך לבעיה זו

    נורי, 21/07/06 19:02

    החיילים מעידים שהמנהדות שם
    מלאות קטיושות ואמצעי לחימה
    צריך להרחיק משם את הלוחמים שלנו
    להוריד כמה פצצות במשקל טון
    ופצצות חודרות בונקרים
    די שיתלקח מצבור חומרי הנפץ
    בתוך המנהרה וכל לוחמי החיזבללה שם עפים לשמיים

    הגב לתגובה זו

    • וואלה? לידיעתך, גם החיזבאללה חשב על זה.

      רוני., 21/07/06 19:18

      הם מיקמו את חומרי הנפץ במקומות שלא יגרמו לפגיעה במנהרה.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אלוף פיקד הצפון ממש בגדר פושע !!!!!!!!

    אילן, 21/07/06 18:57

    שימו לב למה אמר:
    ''ולפעמים אין ברירה, צריך להגיע עד לאותם מקומות, וזה עולה בחיי אדם ונפגעים''.
    'המקומות האלו' שהוא מתכוון זה הכפר מרון א ראס שם הוא שולח לוחמים ללחימה מבית לבית !!
    שזה הדבר הכי מסוכן שיש. הכפר הזה הוא מבוצר כמו הבופור
    צריך להוריד על הכפר הזה פצצת דלק אויר ולסמן ללבנון ולחיזבללה מה יקרה גם לכפרים האחרים.
    אם רוצים לנצח זה מה שצריך לעשות ואם רוצים צבא הומני ולהקריב
    קורבנות, שימשיכו להילחם מבית לבית, חס וחלילה שלא ימותו לבנונים שם...אולם משתמע מדברי מפקד הפיקוד שהוא נחוש בעדתו להמשיך ולהגן על הלבנונים ולהמשיך להקריב חיילים על מזבח ההומניות והוא אומר:
    לצערי, יהיו עוד נפגעים''.............
    צבא הומני שמלאני ליברלי, זה צבא שמפסיד.
    יש לנו את היכולת,
    אלהים ישמור, תנו לנו לנצח!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!!!!!!!!!!!!!!!!

      ארז, 21/07/06 20:37

      הפכנו לרכרוכיים כשיצאנו מלבנון כשלא יכולנו לשאת את המחיר של חיילים הרוגים.
      מי שלא מבין בבטחון עסק בסטטיסטיקות כדי להוכיח שהיציאה מלבנון השתלמה. עכשיו כשצריך להילחם בתנאים הרבה יותר קשים אנחנו שולחים צבא מסורס לטהר מבית לבית. הצבא שלנו הפך לסמרטוט כמו שלימדו אותו בשש שנים האחרונות (מי שיורה כדי להרוג מסתכן בתביעה משפטית ע''י אירגוני השמאל).
      עכדיו כשצריך להלחם נגד צבא מאומן במלחמת גרילה, כל מה שהירווחנו מהבריחה מלבנון חוזר אלינו בריבית דריבית.
      מספיק עם מורשת הקרב שפותחה נגד הפלשתינאים - עכשיו הזמן לפעול כמו שנלחמים נגד טרוריסטים מקצועיים. אין צורך לעבוד עם פינצטה - פצצות שמחריבות כפר שלם אולי לא מצטלמות יפה בטלויזיה אבל חוסכות בנפגעים אצלנו.
      אין צורך לחכות למאות חיילים הרוגים כדי להצדיק את השימוש בנפל''ם ודומיו. יש לעשות זאת עכשיו ולחסוך מאיתנו את הסבל והשכול.
      מי שיודע את כל זה מראש, זה אולמרט, פרץ וכל ראשי הצבא. מי שלא פועל נכון היום הוא פושע כנגד עמו.

      הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      יוסי, 21/07/06 20:40

      הגב לתגובה זו

    • תיזהר שזהבה גלאון לא תלשין עליך לבית הדין הבין לאומי בהאג (ל''ת)

      אלי, 21/07/06 22:31

      הגב לתגובה זו

      • השמאל רוצה למנוע את הנצחון!

        Trash Talk, 22/07/06 00:22

        השמאל בעזרת ערוץ 10, במיוחד מר רוזן יציר גל''צ -מעוז השמאל והתבוסתנות, זורעים דמורליזציה שתמנע כל התקפה קרקעית. הם פועלים על פי אג'נדה אירופית.
        הם רוצים למנוע הכרעה בשדב הקרב. הם שואפים לתקו שיכופף את ישראל!

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    לצערי, למדינת ישראל

    דידי, 21/07/06 18:55

    הלא דמוקרטית יותר קל שישראלים ימותו במלחמה מיותרת מאשר לעמוד בלחץ הבין לאומי. הפוליטיקאים שלה, שהם בסך הכל המשך של הצבא, אינם פוחדים לשלום אזרחי ישראל, הם פוחדים להמשך שלטונם הדיקטטורי, ולכן הם מעריכים שכניסה ללבנון שתלווה במאות חיילים הרוגים תרכך את דעת הקהל בעולם, ותאפשר להם לשמור על הכיסא. אם ישראל היתה באמת מדינה שמוקרטית, הפוליטיקאים שלה לא היו ניכנעים ללחץ הבין לאומי. ורק כדי שלא יגידו שאני רק מעביר ביקורת, הינה הפיתרון האמיתי:
    ליצור בדרום לבנון שטח הפקר, נניח 10 קילומטר, מודיעים לאזרחים בשטח הזה לעזוב, ודואגים לאכוף את זה ע''י ירי תותחים מתוך ישראל (כמו שנעשה עד עכשיו). את ההפגזות על בירות אפשר להפחית או לעשות אותן מידתיות לירי על חיפה (אם כי גרימת הנזק שם צריכה להיות כפול 10 אל כל נזק בחיפה). לאחר מספר חודשים איזור שטח ההפקר יהיה מתוהר ממחבלים, יגמר להם המזון בבונקרים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לגייס את גנרל קיץ

    אזרח ותיק, 21/07/06 18:46

    כמו שהרוסים ידעו לגייס למלחמותיהם את ''גנרל חורף'', אנחנו צריכים לגייס את ''גנרל קיץ''. באזורים סבוכים וקשים ללחימה, פחית נפט וגפרור בקיץ הלוהט יעשו את העבודה טוב יותר ממאות טנקים ואלפי חיילים.
    קצת שכל!

    הגב לתגובה זו

    • עלק ''גנרל קיץ'' עלק... הרסת אותי. (ל''ת)

      אורן, 22/07/06 04:56

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    הזמן אוזל צריך להכנס ולנקות לפני שיעצרו אותנו (ל''ת)

    צבי, 21/07/06 18:43

    הגב לתגובה זו

    • זמן גם יקר

      אורחן, 21/07/06 23:32

      נכון מאוד!!!

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    הכל בגלל ה ש מ ל א נ י ם (ל''ת)

    אלון, 21/07/06 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    B-52 עכשיו (ל''ת)

    וייטנאם זה כאן, 21/07/06 18:37

    הגב לתגובה זו

    • יש לך בבית אחד ?? (ל''ת)

      x, 21/07/06 20:55

      הגב לתגובה זו

      • אני יכול לעשות אחד - לפנים! (ל''ת)

        ברמן שמבין, 22/07/06 04:57

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    נביא או אלוף? מי אלוף של אבא? (ל''ת)

    אלוף, 21/07/06 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    טנקים זה לא הפתרון

    אזרח ותיק, 21/07/06 18:27

    אנחנו כל הזמן שומעים כמה קשה להלחם קרקעית בדרום לבנון בגלל האזור הסבוך.
    טנקים זה לא הפתרון!!!!
    פחית נפט וגפרור יעשו את העבודה.
    עכשיו קיץ. שכחתם?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לכל חילי צה''ל חיזקו ואימצו (ל''ת)

    דינה, 21/07/06 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    די! תעבדו עם הראש!-כנסו!

    מפקד במילואים, 21/07/06 18:16

    זה השטח שלהם. הכל ממולכד. הם התכוננו והתאמנו. אין לנו סיכוי בלוחמה רגילה בשטח. רק אם נפעיל את היתרון היצירתי שלנו.
    חייבים רעיונות מתוחכמים.
    1. מחברים צינור גז מדמיע (אפשר גם גז בישול) לפתח הבונקר, תוך שניות כולם בחוץ. בחוץ מחכים גם טייסי חיל האויר. אחרי 2 בונקרים, כל השאר יברחו משם. הם פחדנים.
    2. אפשר להציף במים את הבונקר. יש הרבה מים בלבנון.
    3. אפשר לשרוף עם חומר דליק. גם כל התחמושת תתפוצץ ונישאר רק לצלם.
    עשיתי דברים כאלה בעזה, זה עבד יופי.
    כמפקד סיור, החזרתי את החיילים שלי שלמים הביתה ועם חיוך!
    שאמא שלהם תבכה. עדיף,לא?

    הגב לתגובה זו

    • אולי תעבוד עם הראש?

      ע' מהמוסד, 21/07/06 19:17

      1. איך הם יגיעו לפתח הבונקר? הרי זה כרוך בסיכון החיילים!
      2. מי יבנה מתקן שאיבה? אם הפתח מרוחק מהמתקן מי יוביל את צינור השאיבה?
      3. איך בדיוק תשרוף?

      בקיצור, לא היית מפקד ולא נעליים. מקסימום ש''ג בקריה.

      הגב לתגובה זו

      • מתנצל

        מפקד במילואים, 21/07/06 20:40

        חשבתי לקבל קצת כבוד מהילדים והנכדים אבל עכשיו הם יודעים שהייתי רק ש''ג. אז בבקשה אל תגלו להם גם כמה זמן הייתי בפנים

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    amir

    eli, 21/07/06 18:12

    סוף סוף יש לנו שר ביטחון שמתנהג ללא גבולות ,כיאה למי שהיה מזכ''ל ההסתדרות. עכשיו גם אזרחי לבנון מרגישים את מה שאנחנו אזרחי ישראל ידענו כבר מזמן עם אמיר פרץ לא מתעסקים !!!!!!!!! כמו שהוא שיתק את המדינה כך הוא יעשה בלבנון עכשיו ועם כל מי שיתעסק איתו בעתיד

    הגב לתגובה זו

    • וטוב שכך (ל''ת)

      צהל, 21/07/06 18:31

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אלוף פיקוד צפון

    איציק, 21/07/06 18:05

    אוי למפקד שמדבר כך מול תיקשורת ופיקודיו

    תפסיקו לשלוח את החיילים כמו ברווזים
    אם אנחנו ראינו בטלוויזיה את חילי סיירת אגוז חודרים כך לשטח קרב
    אז בטוח שהחיזבאללה ראה אותם לפנינו וגם בטלוויזיה שלהם הם רואים ערוצים ישראליים
    תתחילו להיות יצירתיים ולא ברברני תיקשורת
    לצערי הרב נראה שאתם עושים תחרות רייטינג
    הצעתי לרמטכ''ל בכתבה אחרת לינסוע למכון וייצמן
    אם אתה יודע על מה אני מדבר קח אותו איתך למחלקה הביולוגית יתנו לכם פיתרונות פשוטים ללא פגיעה בחיילים ואזרחים
    תעשו מלחמה נקיה שלא עשו בשום מקום בעולם

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לאן נעלם אהוד ברק????? (ל''ת)

    אהרן, 21/07/06 17:36

    הגב לתגובה זו

    • הוא פשוט ברח עם כל חוכמתו ואומץ ליבו. (ל''ת)

      מבקר תגובות, 21/07/06 18:18

      הגב לתגובה זו

    • לא נעלם.מופיע מסביב לשעון בכל רשת זרה שאפשר ומסביר את ישראל (ל''ת)

      מאולפנים בישראל, 21/07/06 18:18

      הגב לתגובה זו

    • ברק ברח - מצאלים, מלבנון, מנאוה (ל''ת)

      כותבים שיר חדש, 21/07/06 18:30

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני לא ישלם את אגרת הטלויזיה עד שייזרקו את חיים יבין (ל''ת)

    דובר השמאל, 21/07/06 17:28

    הגב לתגובה זו

    • ערוצים 10 ו2 לא יותר טובים (ל''ת)

      עידו, 21/07/06 18:10

      הגב לתגובה זו

      • כל הערוצים מתחרים מי יותר ייאש את הציבור

        רדיו חזק, 21/07/06 18:33

        הם עיוורים להצלחות הכבירות של צה''ל. אבל כל בעיה יעצימו אותה כאילו היא כל העולם
        נמאס לנו מכם! אגב, ערוץ 10 הכי גרוע. ואינני רוצה להפחית מ''ערכו'' המפוקפק של חיים יבין. שיפסיק לצבוע את השיער ויילך בית אבות ויעזוב אותנו בשקט.!!!

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    **** לפרץ אין כוונה לכבוש ...*****

    אייל, 21/07/06 17:28

    וזאת בדיוק הבעייה אין לו כוונה לשום דבר ...
    איך אנחנו הגענו למצב שבזמן מלחמה האיש שעומד בראש מערכת הביטחון הוא אדם טיפש וחסר כל נסיון צבאי..
    סיבה זאת לבדה היא סכנה ברורה ואמיתית למדינת ישראל , והחלטותיו עלולות לעלות לנו בנפגעים רבים ואלי אף לסכן את עצם קיומה של מדינת ישראל .
    השילוב עם אולמרט הוא פשוט שילוב קטלני ..
    יש להעביר עוד היום את פרץ מתפקידו , ולמנות איש מקצוע שמכיר את המערכת על בורייה. פרץ סכנה ושלא תגידו שלא ידעתם...
    סך הכל איש פוליטי ומינוי פוליטי לתפקיד בטחוני מהמעלה הראשונה.
    סכנה
    סכנה
    סכנה
    סכנה
    ראו הוזהרתם תושבי מדינת ישראל התמימים.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה צודק ב100%

      יוסי, 21/07/06 20:52

      הבעיה היא שהעם התעייף והפך למטומטם בעצמו, שזו תוצאה טבעית של התחככות יומיומית עם הטמטום והטרור הערבי, ולכן גם העם לא מבחין בטמטום הגואה מכל עבר.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לסרב לשלם אגרת טלויזיה. הם

    אזרח, 21/07/06 17:14

    ממומנים ע''י האירנים

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מצויין דרושים עוד מתנדבים שיהיאו את הסירוב לבימש (ל''ת)

      ערוץ1 בוגד, 21/07/06 17:26

      הגב לתגובה זו

    • הערבים משדרים יותר אוביקטיבי מערוץ 1

      רמי, 21/07/06 18:33

      חיל האויר יש לך עוד מטרה

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מישהו מוכן להסביר לי מה זה נפלאם? (ל''ת)

    Gloria, 21/07/06 17:13

    הגב לתגובה זו

    • לגלוריה - זה משהו שדומה לגבר חם במיטה (ל''ת)

      גם הריח, 21/07/06 19:04

      הגב לתגובה זו

      • אז אני רוצה כזה! (ל''ת)

        gloria, 21/07/06 19:46

        הגב לתגובה זו

    • נשק מיושן ולא יעיל

      נפ לם, 21/07/06 20:21

      בקצרה: דלק קרוש בתוך מיכל. נזרק מהאוויר. שורף את פני השטח ברדיוס של כ-30 - 50 מטר. לא חודר בונקרים בעומק של יותר מ-40 ס''מ.
      היה אופנתי במלחמת קוריאה, ויאטנם, ששת הימים וההתשה. הוצא מהסד''כ אחרי כן בגלל הסיכון הגדול למטוסים מנמיכי טוס וחוסר האפקטיביות שלו (פצצה שלימה על טנק, לא חור בונקרים).

      כיום, זהו הנשק החביב על לוחמי המקלדת הימנים שלא עשו צבא או ששירותם נדחה בגלל קב''ן ושעצביהם בוגדים בהם (סימן שהקב''ן צדק).

      הגב לתגובה זו

    • נאפאלם זו פצצה שבמקום לעשות ''בום'' רגיל, עושה מלא מלא אש.

      יוסי, 21/07/06 20:45

      ואש זה חם וגם שורף.
      הערה קטנה: שימוש בנאפאלם מנוגד לאמנת ז'נבה.
      והערה קטנה שלי לסיום: שתלך ז'נבה לעזאזל, היא והאמנות וההסכמים המחורבנים שנחתמו בה (תשאלו את יוסי ביילין).

      הגב לתגובה זו

      • to # 35 gloria and the rest

        humor, 21/07/06 23:56

        thank you all for for making me laugh after crying so much.

        הגב לתגובה זו

    • It is a bomb exploding fuelike liquid, that sticks to body, and

      Gloria, 21/07/06 23:06

      burns away bli chemla, vesoref et hakol, that cannot be put out. Just two of these, for two oil wells in Iran, will keep things quiet on all borders, the North, West and Gaza.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    להג רברבני

    מעוצבן, 21/07/06 17:10

    כמה ניתן לשמוע את הלהג הרברבני הזה חסר הכיסוי. במלחמה נלחמים ואחרי שמנצחים מדברים. האלוף אדם אחראי אישית לכל הפשלה שהתחילה את המלחמה הזו והוא צריך ללכת! הוא לא היחיד!

    הגב לתגובה זו

    • דווקא חשבתי שהחזבאללה אשמים....

      הובס, 21/07/06 18:00

      וחוצמזה, במה בדיוק היתה כאן התרברבות?

      הגב לתגובה זו

      • הוא צוטט כאומר ''נסראללה נסראללה, צ'רלי קצ'רלי''. (ל''ת)

        יוסי, 21/07/06 20:46

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    בגבולות הנוכחים ישרא היא מלכודת לעם היהודי

    בנג'מין דיזראלי, 21/07/06 17:09

    צריכים להרחיב את הגבולות שלנו. 100 קילומטר לכול צד. להעיף את המחבלים.
    לשגר מכאן את הערבים.
    להבטיח גבולות רחבים. רצועות בטחון.
    אזורים נרחבים לאימונים של צהל. ולניסוים בנשקים חדישים.

    הגב לתגובה זו

    • עם השמאלנים בשלב ז' תוכל להתרחב לים

      Avi Ecuador, 21/07/06 17:13

      לאי של שרון.
      וזה נכון מה שאתה אומר...

      הגב לתגובה זו

      • ברוך סומך נכים (ל''ת)

        איוב, 21/07/06 20:22

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    להוריד עליהם פצצת מימן - מול אביבים !!!

    יורם גלבוע, 21/07/06 17:01

    להוריד את כל הכפר ולהעיף את ההר באויר !!!

    הגב לתגובה זו

    • ואיך סדיוק תגיד לפצצהלא לעבור את הגבול לישראל? (ל''ת)

      השואל, 21/07/06 17:18

      הגב לתגובה זו

      • לכל פצצה יש רדיוס פעולה מסביבה. זה לא כזה מסובך. (ל''ת)

        יוסי, 21/07/06 20:47

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    התחלת הפעולה והדרך שהיא מתנהלת

    Avi Ecuador, 21/07/06 16:56

    מזכירה את הסיפור של אפריים קישון על תעלת בלאומיך.
    המשוגע שהתחיל בפעולה לא מתוכננת לחפור עם פטיש אוויר באמצע רחוב דינינגוב ובהמשך הצטרפו אליו כולם והיתה תעלה למופת.
    טוב, אולמרט התחיל בפעולה לא מתוכננת שלא בדיוק יצאה איך שחשב וכולם נסחפים היום...
    אולי יצא משהו טוב...

    הגב לתגובה זו

    • יכול להיות שאולמרט יצא להרפתקה

      מבקר תגובות, 21/07/06 18:11

      לא מתוכננת. אבל מה שכמעט ודאי שהמניעים שלו זהים למניעים של שרון בהתנהלותו סביב ההתנתקות מעזה והמבין יבין. אלוהים שמור עלינו מהמושחתים על כמה מאות לוחמי חיזבאללה נצליח להגבר בשלב זה. את רוח החיזבאללה ננצח רק עם ערכים של נקיון כפיים, צדק חברתי ומוסר אישי וציבורי גבוה. הסכנה שנשקפת לנו היא מהשפל המוסרי שאנו מצויים בו.

      הגב לתגובה זו

    • i am tired of u

      ornit, 21/07/06 21:57

      u always complain and complain and complain wnough is enogh they are doing their best why not u go and do somthing for once give some credit and get out of teh pages here we tired seeing u

      הגב לתגובה זו

      • I agree

        ofer, 22/07/06 01:02

        but the parrot will live forever esspecially a gay parrot as it recieve life from other fuckers

        הגב לתגובה זו

        • אתה נקבל ממני הסמכה לפלוץ ממוחזר

          Avi Ecuador, 22/07/06 04:32

          אתה רק שלי!
          אני אוסר עליך להגיב לאנשים אחרים!

          הגב לתגובה זו

          • ha ha ha

            ofer, 22/07/06 14:13

            you are good , good dog good dog

            הגב לתגובה זו

      • תגידי את האמת, את לא מחפשת אותי?

        Avi Ecuador, 22/07/06 06:29

        אז תדלגי, תחסכי לעצמך מפח נפש ולא תצטרכי לחפש ולהתאכזב כשאת לא מוצאת תגובות שלי.
        טוב, העלת בי חיוך ממושך.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    לעזעזל מאיפה הם יורים על חיפה ?

    קובי, 21/07/06 16:52

    מאיפה הם יורים על חיפה , למה לא מגלים את זה ?

    הגב לתגובה זו

    • על פי זאב שיף: מאזור צור וסביבתה. לכן את כל לשון צור להטביע בים. (ל''ת)

      חיפני, 21/07/06 17:32

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    תלמדו מהאמריקאים

    יוסי, 21/07/06 16:44

    אכזריות חסרת פשרות - כמה פצצות נפל''ם על הבונקרים האלה לפני שאיזה חייל יקר של צה''ל מתקרב אליהם.
    לישראל אין יכולת להסתבך במלחמת כבוד מטורפת כמו אירן- עירק במשך שמונה שנים.
    זבנג וגמרנו

    הגב לתגובה זו

    • צריםך ללמוד מהאמריקאים להתנהג עם עיתונאים

      אדי, 21/07/06 18:36

      בעיקר אלו המטוויים את האויב

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    שערוריה אי שימוש בפצצות חודרי בונקר

    מזהיר, 21/07/06 16:43

    כדי להראות טוב בעיני העולם
    אולמרט שולח יחידות מובחרות להקריב את חייהם בחדירות לבונקרים.
    זו שערוריה.אולמרט תיתן את הדין על כך. ידוע לנו שלצה''ל יש אמצעים לפוצץ בונקרים בלי שחי''ר יפגע.
    אולמרט,אם תמשיך לסכן חיילים ולא להשתמש בנפל''ים תיתן את הדין בגדול.

    הגב לתגובה זו

    • בשביל להפציץ בונקר צריך לדעת איפה הוא (ל''ת)

      הובס, 21/07/06 18:01

      הגב לתגובה זו

      • אחרי ששורפים את כל האיזור עם נפאלם, יותר קל לאתר. (ל''ת)

        יוסי, 21/07/06 20:48

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    תפו תפו תפו בלי עין הרע אידיוט! רק עינה בישה הוא עושה לנו (ל''ת)

    מתי, 21/07/06 16:31

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מומחה לעין הרע.. אבל בד''כ דווקא היהירים מזמינים אותה, לא? (ל''ת)

      אסי, 21/07/06 17:10

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא צודק, זה לא קשור, אל תיהיה פרמיטיבי! (ל''ת)

        מתי, 21/07/06 17:47

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    גיוס מונע אבידות

    ציקי, 21/07/06 16:30

    אף לא אחד רוצה לגייס מילואים, אבל בתנאים של דרום לבנון צריך כוחות מנוסים שירחיקו את המחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני דווקא חושב שאנחנו קרובים לסוף (ל''ת)

    הפרשן, 21/07/06 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חיזקו ואימצו, אחינו גיבורי החייל!

    ג'וני קדחת, 21/07/06 16:08

    הכו בהם בעוז רוחכם, הכו בהם עד יאמרו די, הכו בהם כשועליו של שמשון!

    בנינו גיבורי התהילה, אל תיראו ואל תיחתו, הקדוש ברוך הוא הולך לפניכם להילחם לכם ואתם תפליאו מכות באויביכם ותשובו במהרה לבתיכם שלמים ובריאים בזכות השבת קודש, אמן סלה ועד.

    הגב לתגובה זו

    • אמן אמן אמן (ל''ת)

      אופק בן 10, 21/07/06 17:42

      הגב לתגובה זו

      • אמן (ל''ת)

        ואמן, 22/07/06 01:56

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    גיוס מלואים

    רני, 21/07/06 16:05

    רק נפלם -זה מחטא בונקרים

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חיל אוויר,במקום להפציץ ללא תועלת את אל מנאר...

    צופה מזועזע, 21/07/06 15:54

    תפציצו בבקשה את ערוצים 2,10,1 המשתפ''ים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    העולם צריך להילחם באיסלם הקיצוני!

    אליקו, 21/07/06 15:53

    חיזבאללה , חמאס , אלקיידה , לוחמי הגורילה של סומליה (מוסלמים) ועוד המון אירגוני טרור שעובדים ופועלים.

    העולם רוצה שקט ...אז הגיע הזמן להילחם נגד כל אירגוני טרור (99 אחוז איסלאמים) להשמיד אותם ואת כל מי שתומך בהם מצידי בטיל אטום!

    זה לא מלחמה רק של ישראל זה הופך להיות מלחמה נגד כל העולם!

    הגב לתגובה זו

    • אתה נאיבי, זו מלחמה שלנו ורק שלנו, בוש יכול לגלות אמפטיה, אבל...

      רמי, 21/07/06 16:29

      מי שיקיז פה דם זה רק אנחנו, אם אתה חולם שאמריקאים או הבריטים ישלחו לכאן את הדיויזיות שלהם, אז אתה חי באשליה גמורה, נכון גם להם יש אינטרס בחיסול החיזבאללה, אבל להם כנרא הספיק עירק ואפגניסטאן להם אין כוח למלחמות וזה מפני שהם לא באמת מאויימים הם חיים את השיגרה היפה שלהם בניו יורק ולונדון, שם לא נופלים טילים שם הכל סבבה.
      המלחמה היא שלנו (לצערי) וכך צריך להתייחס לזה, זה אומר הפעלת כל הכוח ומלוא העצמה.

      הגב לתגובה זו

      • רמי אתה לא חיזבללון במקרה..? (ל''ת)

        ממי, 21/07/06 19:51

        הגב לתגובה זו

      • Did you hear about Sep 11 (ל''ת)

        me, 21/07/06 23:40

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    תהילים ניתנו לכולם-נא לקרוא לשמירה

    מבני ישראל, 21/07/06 15:52

    ספר תהילים שמאמינים שאת רובו כתב דוד המלך,ניתן עבור כל היהודים.


    בגלל עוינות כלפי חרדים, אנשים התרחקו ממקורות שניתנו לכל היהודים. לקריאה בתהילים יש כח שמירה ,התהילים של כולנו,ניתנו לכולנו ,מומלץ לכולם לפתוח תהילים ולקרוא לטובת שלום חיילי צה''ל ולטובת עם ישראל. חלק מהפרקים שמתאימים למצב היום: פ''ג,קכ''א,קמב,קל. בבקשה לקרוא לשמירה ולביטחון ולהחזרת השבויים הנעדרים והיהודי הכלוא בארה''ב.

    הגב לתגובה זו

    • תהילים נגד סרבנים

      בן ישראל, 21/07/06 17:00

      תהילים נגד סרבנים- שלום עכשיו , יש גבול ושאר מזיקים

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    יברך אתכם האלוקים. ''לכו בשלום וחזרו בשלום''. העם איתכם!!1 (ל''ת)

    דודי, 21/07/06 15:51

    הגב לתגובה זו

    • לכו לשלום ולא בשלום חס ושלום (ל''ת)

      אופק בן 10, 21/07/06 17:53

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    צה''ל נוהג מול החיזבאללה על-פי כללי הנימוס של חנה בבלי

    ש. כהן, 21/07/06 15:50

    אם אתה חי בתוך ג'ונגל בין חיות טרף וממשיך לנהוג על פי כללי הנימוס של חנה בבלי, אתה תיכחד.
    אם צה''ל ימשיך להלחם בחיזבאללה בעזרת פינצטה, אז חבל לגייס מילואים וחבל על כל הדם שיישפך.
    מול חיות טרף - חייבים לשלוף ציפרניים מבלי להתחשב מה יאמרו ''אוהבי ישראל'' שמעבר לים.
    עכשיו זה הזמן לשלוף ציפרניים.
    אם לא נעשה כך עכשיו, אנחנו עלולים להפסיד את המלחמה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''מלחמת אולמרט'' ''מלחמת ההתכנסות''

    חיים כץ, 21/07/06 15:44

    אולמרט יכול היה להיכנס עם נסראללה למו''מ לשחרור החטופים ואחר כך לשמור טוב יותר על החיילים שלא תהינה עוד חטיפות ולחכות להזדמנות שנסראללה הזחוח יעשה שגיאה ואז להוריד אותו.
    במקום זה הוא מסבך את ישראל במלחמה חסרת סיכוי מול אויב שהתאמן 6 שנים לקראת מלחמה כאשר באתו זמן צה''ל התאמן על פינוי יהודים מגוש קטיף ודריסת ילדים בעמונה.
    אולמרט ופרץ רוצים להראות עצמם מצביאים דגולים כדי שאחר כך יקבלו תמיכה ב''התכנסות'' וכל זה על חשבון דמם של שרות חיילים ואזרחים הרוגים ומאות פצועים ונזק אדיר לכלכלה.
    עם ישראל: זה מה שבחרתם - זה מה שתקבלו.

    הגב לתגובה זו

    • איש, אתה צודק ביותר. (ל''ת)

      יוסי, 21/07/06 20:50

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ''מלחמת אולמרט'' או ''מלחמת ההתכנסות''

    חיים כץ, 21/07/06 15:41

    אולמרט יכול היה להיכנס עם נסראללה למו''מ לשחרור החטופים ואחר כך לשמור טוב יותר על החיילים שלא תהינה עוד חטיפות ולחכות להזדמנות שנסראללה הזחוח יעשה שגיאה ואז להוריד אותו.
    במקום זה הוא מסבך את ישראל במלחמה חסרת סיכוי מול אויב שהתאמן 6 שנים לקראת מלחמה כאשר באתו זמן צה''ל התאמן על פינוי יהודים מגוש קטיף ודריסת ילדים בעמונה.
    אולמרט ופרץ רוצים להראות עצמם מצביאים דגולים כדי שאחר כך יקבלו תמיכה ב''התכנסות'' וכל זה על חשבון דמם של שרות חיילים ואזרחים הרוגים ומאות פצועים ונזק אדיר לכלכלה.
    עם ישראל: זה מה שבחרתם - זה מה שתקבלו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    למה לסככן חיילים בגלל 'מה יגידו'?

    מנדי, 21/07/06 15:41

    צריך להוריד עליהם פצצת מימן ויהיה שקט נצחי, אם התושבים שם לא רוצים לעזוב בעיה שלהם אנחנו לא צריכים לשלם ע''ז

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שלב א' במלחמה נגד משמרות המהפכה

    חי''רניק שבא, 21/07/06 15:40

    ושלא יהיו אי הבנות,אנחנו הולכים לקרוע אותם אומנם בדם יזע ובהרבה דמעות אבל אין ספק-הערבים מתים (אפילו שהם לא יודעים את זה)

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש מספיק נשק חכם - לא צריך חיילים,חיילים זה סחורה זולה טילים-יקרים

    איש אחד, 21/07/06 15:15

    אפשר לייצר מאות טון דינמיט ולפזר אותה מהאוויר בתיפזורת ממטוסי מיטען ולהשמיד את שיטחי ההשמדה שחיזבאללה הקים - דם חיילינו השפוך על ידי הפיקוד והפוליטקאים הכושלים - פשוט גועל נפש.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה לא קורא עיתונים, הטילו 23 טון ולא עזר

      רמי, 21/07/06 15:54

      דיברו על כך שההפצצה הזו כנראה חיסלה את ההנהגה החיזבלאית, ולא עברו 24 שעות ונסראללה צץ לנו שוב, אז כנראה שהיה להם מספיק זמן להתארגן היטב ולבצר את עצמם גם נגד עשרות טונות של דינמיט.
      אני לא מומחה צבאי ולא מתיימר להביע דיעה האים נכון או לא נכון להיכנס קרקעית לשטח, אבל ברור לי שאם הדרג הצבאי יקבל החלטה שזה מה שצריך להיעשות בכדי ליצור מגע ישיר עם החיזבאללה בכדי לחסלם אני תומך באופן עיוור, ואני ממתין לצו 8 שלי, ואני יתייצב ויעשה את כל מה שיטילו עלי.

      הגב לתגובה זו

      • תגיד, אתה לא מבין מה שאתה קורא?

        יוסי, 21/07/06 20:54

        הטילו 23 טון פצצות על הבונקר של חיזבאללה בדרום ביירות (רחוק מאוד מהגבול איתנו). פצצות שנועדו לחדור בונקרים הן ממוקדות, ולא עושות הרס סביבתי רחב.
        לעומתן - חיילי צה''ל נשלחים לדרום לבנון, דרך הגבול עם ישראל, כדי להילחם בחיזבאללה שיושב שם מבוצר. פצצות עם הרס סביבתי רחב (נפאלם, מימן, דלק-אוויר) יחסלו כל חי וצומח מעל פני הקרקע, ואח''כ יהיה קל יותר גם לאתר את הבונקרים, וגם להיזהר מהחיזבאלונים.

        הגב לתגובה זו

    • להמנע מסיכון חיילים מיותר

      מסכים איתך, 21/07/06 16:14

      יש נשק חכם

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שרון ברק נתניהו מופז פושעים

    יואל, 21/07/06 15:06

    כיצד נתנו להם 6 שנים לבנות ארסנל
    כזה

    מגיע להם מאסר עולם

    הגב לתגובה זו

    • אתה קצת מבלבל, נתניהו עזב ב 99 הרבה לפני יציאת צה''ל מלבנון

      רמי, 21/07/06 15:32

      מי שאולי אשם בזה הם מי שבאו מאז הפינוי והלאה קרי אהוד ברק ואריאל שרון, נתניהו הפסיד את הבחירות בשנת 99 למעלה משנה לפני צאת צה''ל מלבנון.
      אך באופן עקרוני אני חושב שכרגע זה לא הזמן לחפש אשמים, אלא דוקא להתאחד ולעמוד כולנו יחד כחומת ברזל בצורה אל מול האיום הנוראי הזה, רק נחישות ואחדות ינצחו.

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו עזר לאויב בזה שהוא עשה את 70%מתושבי ישראל עניים

        טורונטו, 22/07/06 15:08

        וילך לשעשע בנו ערלים בארץ אחרת

        הגב לתגובה זו

    • מה קשור נתניהו?

      חיים, 21/07/06 15:50

      הפוך מיזה הוא היתנגד לצאת עד שחיזבאללה יתפרקו מנישקם והוא צדק!

      בראש הרשימה 4 האימהות הבוגדות הן הצליחו לעבוד עם המדינה הכל ביגללן

      הגב לתגובה זו

    • לא מתפלא עליך

      אכ, 21/07/06 17:38

      מכבים ושכנו רעות ידועים כמרכז של חכמים - במיוחד אנשי ''קבע''.

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא מסוגל להאשים את האנשים

      קיקו, 21/07/06 18:26

      הנכוניים אז אתה מוסיף גם את נתניהו מתוך שנאה עיוורת

      הגב לתגובה זו

    • נתניהו בכלל לא קשור, ושכחת את בנימין (פואד) בן אליעזר,

      יוסי, 21/07/06 20:59

      שהיה שר הביטחון בממשלת שרון הראשונה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה נשים פטורות ממילואים

    אלי, 21/07/06 15:03

    אם גם נשים היו תורמות את חלקן למדינה נטל המילואים היה מתחלק בצורה שווה יותר.
    רק גברים מחוייבים לסכנת חיים, נשים לא.

    הגב לתגובה זו

    • כי כשזה מגיע למילואים, הפמיניזם מת (ל''ת)

      פמיצביעות, 21/07/06 16:04

      הגב לתגובה זו

      • הפמיניזם מת עם ההריון

        פמינין, 21/07/06 18:38

        כשגברים יכנסו להיריון שוב יפרח הפמיניזם -
        אם לא הבנת אני רוצה לומר לך שאתה דפוק

        הגב לתגובה זו

    • נשים

      אשה, 21/07/06 16:13

      נשים לא פטורות ממילואים, אני אשה ועושה מילואים. - לצערי, טרם נקראתי.
      לידיעתך, נשים עושות מילואים עד גיל 35 או עד ילד ראשון.

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה שאתן מביאות ילד בגיל 20 כבר אז מה נשאר!? (ל''ת)

        א, 21/07/06 20:16

        הגב לתגובה זו

    • למה הנשים של חיזבלה מכוערות?

      צופה, 21/07/06 17:02

      למה הנשים של חיזבלה מכוערות?
      עכשיו אני מבין את תיסכולם של החיזבלים ואת הרצון העז שלהם לכבוש את חיפה.

      הגב לתגובה זו

      • הן מכוערות כי אלו בכלל גברים מחופשים.. (ל''ת)

        אסי, 21/07/06 17:11

        הגב לתגובה זו

    • תרגע.

      אסי, 21/07/06 17:17

      מה אתה רוצה? לקרוא למילואים סמב''צית? זה מה שאתה צריך במלחמה הזו? עוד סמב''צית? עוד מורות חיילות? עוד מש''קיות ת''ש וחינוך?
      הגיע הזמן שתבין, שעד כמה שאנחנו רוצים שיוויון, גברים ונשים זה לא אותו דבר. לגברים קל יותר להגן, ולכן הם עושים את העבודה הזו.
      הרי בפועל, נשים עושות הרבה יותר מגברים בבית, אז אין לך מה להתלונן בנוגע לחלוקת נטל.

      הגב לתגובה זו

    • אני כן

      רזרבה, 22/07/06 00:03

      אני מחכה לצו ממי.......
      נשים שמים ברזרבה
      מה לעשות

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    עמיר פרץ חושב שזה הסתדרות (ל''ת)

    אריה מקל, 21/07/06 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תגובה לתגובות

    לונדון, 21/07/06 15:00

    יש להבין, רשות השידור (זה לא רק יבין) הם כלי של המדינה הלא דמוקרטית שלנו, הם לא חופשיים לומר את האמת, הם אומרים מה שהצבא והממשלה אומרים להם להגיד. התיקשורת הזרה בארץ, גורמת לאנטישמיות נוראה בארצות המוצא שלהם (גם נגד ישראלים וגם נגד יהודים) והפוליטיקאים בישראל שנותנים ראיונות לרשתות האלה ובכלל מאפשרים להם לשדר מהארץ, בעצם נותנים לגיטימציה לרשתות האלה להמשיך את התעמולה האנטישמית שלהם בארצות מוצאם. אבל מדינת ישראל ממשיכה במדיניות הזאת ביגלל שהיא פוחדת שאזרחי ישראל יגלו שהיא לא דמוקרטית, ולכן היא גורמת את הנזק הזה ליהודים בחול בישביל להיות לגיטימית בעיני תושבי ישראל. עכשיו הם מיתכוננים להיכנס ללבנון, מסיבה אחת בילבד, הם פוחדים שהישראלים יגלו שהיא לא דמוקרטיה, אז מהר מהר לפני שזה ייקרה, שולחים את כולם לצבא, ואז כשכולם טרודים במצוקות האישיות שלהם, הם עושים מה שהם רוצים ואף אחד לא יגיד להם מילה. אבל תדעו, ימותו הרבה מאוד חיילים אם תהיה פעולה בלבנון, ולצערי עד שאזרחי ישראל יתפקחו, ויפסיקו לציית למדינה הזאת, הם לא יוכלו להישתחרר מהעבדות שבה הם שרויים. מדינת ישראל זה כמו בית סוהר אחד גדול, ואזרחי ישראל הם האנשים המסכנים ביותר בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הניפו דגלי ישראל

    בן, 21/07/06 14:56

    אנא, כל איש ואשה כל בית בישראל - הניפו דגלי ישראל לאות הזדהות וחיזוק חיילינו ואנשי העורף בדרום ובצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני מציע שהתקשורת תשקר ותגיד שצה''ל מנצח !

    הממשלה משקרת!, 21/07/06 14:49

    די למלחמה שהיא הפסד טוטאלי !
    די למלחמה שאין שום מטרה חוץ מלבצע אג'נדה אמריקאית!

    הפעולה נכשלה צה''ל הפסיד - צריך לדעת לעצור לפני שיהי מאוחר מדי!

    על התקשורת לחשוף את שקר הממשלה על הישגי בלהות - 10 ימים ושום דבר לא השתנה - על התקשורת ללחוץ להפסקת המלחמה!

    הגב לתגובה זו

    • בוש לך...........

      אלי, 21/07/06 15:01

      המלחמה הזו אינה מלחמתם לא של אולמרט ולא של בוש, אלא נגד האיסלאם הקיצוני, אשר כל רצונו לראות אותך ואתי ואת כל יהודי באשר הוא מתחת לאדמה.
      לא ניתן לו לבצע את זממו, מלחמה זו נועדה להרוג כן להרוג ללא רחם כל מוסלמי קיצוני באשר הוא, כי המנוולים האלו מכירים רק את שפת הכח.
      ממליץ לך לקרוא קצת היסטוריה אולי תחכים

      הגב לתגובה זו

      • עכשיו קיבלתי צו8, ובלב שלום אני אורז תיק, כדי לשרוף אותך ושכמותך. (ל''ת)

        מיצפטל, 21/07/06 16:10

        הגב לתגובה זו

    • אתה חתיכת בוגד- סתום ת'פה ותן לנהל מלחמה באוייב שרוצה בהשמדתינו (ל''ת)

      נועם, 21/07/06 15:08

      הגב לתגובה זו

    • ל 7 כמה משלמיים לך החזבאללה ?

      רונן, 21/07/06 15:21

      מהם תנאי הקבלה לעבודה בתור סייען של החזבאללה?
      האם אתה מקבל שכר ?
      או לחילופין אתה עושה את העבודה בהתנדבות ?
      והאם שמך הוא מוחמד על שם הנביא ?
      או יוסוף
      או שאתה בכלל את פאטימה ?
      או שאתה נאסר שלומד באוניברסיטת חיפה?

      הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה בעצם מציע, לתת להם לטווח אותנו בטילים ואנחנו נשב מנגד

      רמי, 21/07/06 15:49

      או אולי בכלל נקפל ציוד נזדכה על הכל ונעוף מפה, אתה יודע מה, הייתי מוכן לפחות להקשיב לטיעונים שכאלו, הבעיה היא שהם בכלל לא רלוונטיים, אתה צריך להבין (ואם תתבונן קצת אני בטוח שבסוף תבין) שהמלחמה הזו כמו כל המלחמות שלנו אינם לוקסוס ואין בהם רצון להשיג משהו מעבר לקיום בסיסי, ואם לא נילחם אנחנו נחדל מלהתקיים, די אם תאזין לנאומיהם של אדון נסראללה ואדון אחמדיניג'ד שאומרים בפה מלא, אנחנו חיים נושמים ומקדישים את חיינו למטרה אחת בלבד, השמדת היישות הישראלית, ולא מדובר פה יותר על מחלוקות על גבולות וטריטוריות, מדובר פה על השמדה, השמדה, כן, בדיוק כמו גרמניה של שנות ה 30 פשוט להשמיד, שם זה היה בגז פה הם מדברים על הים, האירנים מקצים את מירב המשאבים הלאומיים שלהם לייצור פצצה גרעינית, אתה קולט, כל המשאבים, לא איכפת להם מהתשתית החינוכית לא איכפת להם מהתשתית הכלכלית לא איכפת מרווחת אזרחיהם, כן הם רוצים רק דבר אחד, להשמיד אותנו.
      אתה אומר די למלחמה, אתה בעצם אומר בואו ניכנע, אבל תבין זו לא תהיה כניעה זו תהיה קטסטרופה, אני וגם אתה נמצא את עצמינו ואת משפחותינו ואת כל מי שאנו אוהבים נזרקים לים, אחי זה באמת יקרה אני לא חי בסרט, אני פשוט מביט אל המציאות נכוחה, הרי גם באירופה של שנות ה 20 אף אחד לא יכול היה לתאר מציאות קולוסאלית נוראית כמו זו שקרתה בפועל רק 6 שנים מאוחר יותר.
      אתה רוצה לשכנע אותנו די למלחמה, האמת לא נראה לי שמישהו בכלל יקשיב לך, ואתה יודע למה, כי אתה אומר את הדברים הכי לא חכמים בעיתוי הכי לא נכון, אזרחי ישראל מבינים היום אולי יותר מאי פעם, שזה לא מה שחשבנו וזה לא ענין של מאוויים לאומיים של הפלסטינאים או של הלבנונים או האירנים, מדובר כאן בשנאה עיוורת שמעבירה אותם על דעתם, אז או שנילחם וניצור מאזן אימה שימנע מהם להוציא את זממם לפועל, והמלחמה הזו תימשך לנצח במידה כזו או אחרת, או שניכנע נפסיק להילחם ואז נסראללה ואנשיו יבואו לכאן ממעבר הגדר הטובה יסיירו ברחובותינו יטילו עוצר, ויתחילנו בהשמדה שלה הם כל כך מייחלים.

      הגב לתגובה זו

    • נכון, אתה חיזבאללון ואתם באמת מפסידים את המלחמה (ל''ת)

      הקוסם, 21/07/06 15:57

      הגב לתגובה זו

    • אני דווקא מאמין שחיזבלה משקר

      ציון, 21/07/06 17:04

      אני דווקא מאמין שחיזבלה משקר
      אני דווקא מאמין שחיזבלה משקר
      חיזבלה משקר

      הגב לתגובה זו

    • ראיתי את בשארה מתראיין לרשת sky נגדינו

      מזועזע, 21/07/06 18:14

      מה אפשר לעשות????

      הגב לתגובה זו

      • לטווח אותו לנסראללה

        הקוסם, 21/07/06 20:18

        שישאהד אותו ואת הכפר שלו.

        הגב לתגובה זו

    • ל - 7 הכנס אני איתך

      נפלאם, 22/07/06 00:47

      צריך לשלוח אותך לנסראללללה שיעשה ממך כופתא קבב יא אידיוט הם רוצרים בנו קוראים להשמדתנו ואתה מעביר ביקורת על ההנהגה שהפתיעה לטובה מכל הבחינות לך לך מארצך והצטרף לחיזבלונים כי אינך רצוי פה עוד או שתמצא לך פינה בגן העצמאות יש שם כמה חיזבלונים משועממים בלי בריתתת

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    גיוס מילואים

    סבא, 21/07/06 14:42

    גם אני רוצה......למה לא מגייסים אותי

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גיוס ל '' מלחמת ארבע אמהות ''

    ליאור, 21/07/06 14:21

    הודעה אישית מנסראללה לארבע אמהות - צה''ל מודה לכם

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אנשי התקשורת חבורת לוזרים !!

    יורם גלבוע, 21/07/06 14:08

    תבוסתנים בעלי גוון ואופי שלילי רואים אותם בטלויזיה יום יום,רוני דניאל,אלון בן דוד,חיים יבין,עמנואל רוזן,איילה חסון הנוראית,חרא של תקשורת,סייענים פסיכולוגיים של החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

    • גם רוני דניאל?

      דני, 21/07/06 14:26

      ואני חשבתי שהוא הצדיק היחיד בסדום! אתה יכול לפרט למה הוא לא בסדר?

      הגב לתגובה זו

      • אלון בן דוד , חיים יבין וכל שאר המאניקים

        ציוני, 21/07/06 18:39

        שכל מה שהם מחפשים זה לזרוע יאוש

        הגב לתגובה זו

      • רוני דניאל - מ ד ה י ם !!! (ל''ת)

        אורה, 22/07/06 02:16

        הגב לתגובה זו

    • נמאס מהם!! להחליף את אנשי התקשורת (ל''ת)

      pop up, 21/07/06 15:06

      הגב לתגובה זו

    • צודק, עוזרים לאויב (ל''ת)

      א, 21/07/06 18:13

      הגב לתגובה זו

    • מי בכלל מתייחס אליהם? כלומניקים. חולי ברברת.

      בלהבלהבלה, 21/07/06 23:32

      יודעים רק מה שרשום להם בביפר.

      הגב לתגובה זו

    • חבר! אבל שכחת את אהוד יערי! הוא ה-כ-י מעצבן מכווולם!

      אחד שמכיר..., 22/07/06 04:58

      איזה שמוק איזה..

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    צו 8 לכל מי שיכול לסתום את הפה לתקשורת (ל''ת)

    סייענית, 21/07/06 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    התחילה מתקפת התקשורת העמלקית נגד עם ישראל (ל''ת)

    אל תבליגו הפעם, 21/07/06 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חיים יבין קצין לוחמה פסיכולוגית (ל''ת)

    של חיזבללה, 21/07/06 13:51

    הגב לתגובה זו

    • מה? והוא הצליח להסתיר את זה לאורך כל כך הרבה שנים??!? הנוכל החמקמק. (ל''ת)

      פלברה חברים!, 22/07/06 04:59

      הגב לתגובה זו