• 68.

    מה הריקודים סביב אולמרט..?הוא הרי עד עכשיו יוזם מלחמות והרג (ל''ת)

    תחשבו על זה, 22/07/06 03:56

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מדוע תמיכה כל כך גדולה במלחמה 78% ,מי הבטיח לנו נצחון???? (ל''ת)

    פלמחניק ישיש, 22/07/06 03:53

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    למה אנו סוגדים למחרחר מלחמה כאולמרט...הוא במלכודת אירן (ל''ת)

    הפלמחניק, 22/07/06 03:29

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כל בלון פורח מהר...ואז צונח ונעלם,,,אולמרט הכניס אותנו לבוץ... (ל''ת)

    הישיש הכועס, 22/07/06 03:25

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    יש להודות נתניהו צדק בהערכת המצב המפוכחת לאורך שנים להסיר את הכובע (ל''ת)

    בפניו, 22/07/06 00:51

    הגב לתגובה זו

    • אתה נמנה עם המיעוט המטופש שתומך בנתניהו

      שמעון, 22/07/06 10:49

      תקח זמן למחשבה ,תגיע לאיזון טוטאלי ואז תיווכח שאתה טועה בגדול. בקשת סליחה לא תזיק לך.
      אח''כ אתה תרגיש יותר טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    תאכל את הלב ביבי!

    שמחה לאיד, 21/07/06 20:27

    ולא יעזרו לך כל המגיבים בשכר ובחינם שמשקרים במצח נחושה בשמך. הלוואי ואולמרט יעשה בחירות מיד אחרי המלחמה. ספק אם אתה לבדך תעבור את אחוז החסימה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חזקים בטוקבקים

    Jehova, 21/07/06 19:31

    לא להאמין לסקרים (רק לטוקבקים )! בבחירות הסקרים צפו לביבי 10% ובבחירות הוא קיבל רק 9%

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ה ''אולמרט'' מקבל כזו תמיכה , זה נראה לא אמין.

    ישראל, 21/07/06 18:57

    אני לא מאמין שהאיש המוזר הזה יכול לקבל כזו תמיכה אפילו בזמן לוחמה.
    זה נראה סקר שלא נעשה אלא נכתב בלבד.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    סקר או שקר (ל''ת)

    אופק בן 10, 21/07/06 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני מקווה שהעם צודק , אני מעדיף להיות (ל''ת)

    חכם., 21/07/06 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אול- מרד היום קוראים אולה מחר מרד (ל''ת)

    עם יהיר כמוהו, 21/07/06 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    המזל הגדול של אזרחי הארץ שהנתניהו לא בשלטון.

    אזרח הארץ, 21/07/06 18:17

    ואוי לנו ולמדינה שלנו שהיצור הדמגוגי והמסוכן הזה ביביהו היה בשלטון.

    הגב לתגובה זו

    • אתא צודק אנחנו מרגישם אל בסראנו (ל''ת)

      אופק בן 10, 21/07/06 18:55

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    התקששורת עוזרת לאתרוג כדי שהוא לא יפול (ל''ת)

    במבי, 21/07/06 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ממה בדיוק אנחנו מרוצים?

    מרק, 21/07/06 14:10

    האם זה לא אותו האולמרט שישב לימינו של שרון ואיפשר לחיזבאללה לאגור רקטות וטילים? האם זה לא אותו ראש ממשלה שלא עשה ועדיין לא עושה כמעט דבר נגד גשם הקסאמים היורדים על אזרחינו בדרום? שמעתי אתמו את דיכטר אומר לתושבים המיסכנים בדרום שיחכו עד שתסתיים המלחמה בצפון ואז יטופלו הקסאמים. אבל עד לפני שבועיים לא הייתה מלחמה בצפון אז למה לא טופלו הקסאמים? אותם הטיפשים שהעלו את קדימה לשלטון , מרוצים היום מתפקוד הממשלה. אז כמו שאמרו שלכל עם מגיע הממשלה שמתאימה לו. ולעם טיפש מגיע ממשלת אולמרט -פרץ.

    הגב לתגובה זו

    • כי הוא לפלף (ל''ת)

      בנגי, 21/07/06 14:51

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    רק מעיד על השפל אליו צנח העם היושב בציון!

    ועדיין מצנזרים!, 21/07/06 13:43

    במקום לדרוש הקמת וועדות חקירה לכל הפושעים נגד העם היהודי ונגד האנושות, במקום להעמיד אותם לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם, העם ההולכים לטבח, כעדר מסומם, מרוצה מתיפקוד ראש כנופיית הפושעים.
    אתמול ראיתי ב-worldnetdaily תוצאות סקר של ערוץ 7, לפי אותו סקר רוב אנשי תל-אביב שנמצאו ברחובות תמכו ב''התנתקות'' ועדיין תומכים..... ראו את כוחה של שטיפת מח בשירות האויב הנאצי. עם ישראל רוצה בקידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל.
    יושבים על ראש סיכה, בתוך אוקיינוס של נאצים שמעולם לא חדלו ממאמציהם להשמידנו ומצדדים בנסיגות.
    בושה וחרפה לדעת שמליונים קוראים את תוצאות הסקר הזה, ודעתם על היהודונים מתחזקת. לא אהבת מולדת, לא יצר הקיום, לא כבוד עצמי, לא כלום!

    הגב לתגובה זו

    • העדר של הערב רב חרץ את דינו במו ידיו!

      ירמיהו, 21/07/06 14:10

      שום עובדה לא תשכנע את הטמבלים !
      ככל שהמושחת מושחת יותר כך יהוהי מרוצים ממנו יותר, למה? כי הוא מייצג אותם נאמנה.
      האמת שרק חבל על הטובים שמוסרים נפשם , ובעבור מה?, ניראה שלחינם, אין כאן רבים הרואיים לקורבנם, הרוב אינ אלא עדר רודף בצע, שונא אמת, סוגד לשקר, ולצביעות!
      והם יקבלו בדין ובצדק את המגיע להם, ומה שקורה עכשיו אינו אלא מנה ראשונה, המנה העקרית בדרך.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אולמרט ! בבקשה ! תפסיק ! אל תכניס את החיילים שלנו ללבנון !!!!!

    אורלי, 21/07/06 13:32

    כבר מספיק חיילים מתו לנו ב''מבצע'' הזה, לא נשארו לנו עוד דמעות, עוד כמה ימים המדינה תראה כמו אחרי יום כיפור , אנחנו לא עומדים בזה יותר, אולי אומות העולם מאחורינו אבל המלחמה אצלנו, תתחילו לדבר בכל מחיר אחרת תתצטרך להפשיר אדמה בארץ לבתי קברות ולא לא לבניה, בא לי למות כל פעם שאני שומעת על עוד חייל שנפצע או מת שלא נדבר על החטופים שהם לבד גומרים לנו את מאגר הרגשות, תעשה כבר משהו ומהר, בבקשה!!!! אתה כמו האבא שלנו עכשיו, תתנהג כאילו באמת היית כזה ותכריז על הפסקת אש (לא חשוב מה הם יחשבו על זה), אנחנו אוהבים את המדינה ותומכים בממשלה אבל דייייייייייייייי!
    בבקשה,תעשה את כל מה שדרוש שהמוות יפסיק להיות הדבר המרכזי בחיינו,
    באהבה לכל תושבי מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ברק שרון אולמרט ומופז יש לכם אחריות על הבזיון הזה ועדת חקירה בסיו (ל''ת)

    בסיום המלחמה, 21/07/06 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אתה חכם יותר מכל מנהיגנו מסביב .... ויש לך ביצים גדולות

    לאולמרט היקר, 21/07/06 13:20

    אני מקווה שתשלב את הביצים עם המוח .... ותשנה את המצב העגום של ישראל בגבולות ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    האזרחים לא מוכנים לשמוע את האמת:

    שי, 21/07/06 13:19

    הצבא שלנו חסר נסיון וסופג נפגעים בהתקלויות עם חיזבאלה מבלי לפגוע בו.

    שר הבטחון לא יודע איפה הוא נמצא ומה קורה סביבו והוא עסוק בספינים תקשורתיים.

    המטה הכללי חסר כל נסיון במלחמה ואינו יודע איך להגיב.

    הגב לתגובה זו

    • ומה יש לצפות מצבא שכל ייעודו בשנים האחרונות גירוש יהודים?! (ל''ת)

      המראה, 21/07/06 14:11

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מישהוא יודע למה עומרי שרון לא בכלא ? (ל''ת)

    אורי, 21/07/06 13:15

    הגב לתגובה זו

    • אולמארט חנן אותו .....בשושו.. ששששש.

      גדי אומן-סבח, 21/07/06 14:07

      שושו.

      הגב לתגובה זו

      • טעות - קצב

        אכ, 21/07/06 17:43

        מכל מקום, שניהם לא רוצים כנראה לפגוש את עומרי במעשיהו - מאותו צד של הגדר.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    המסקנה שלא תקראו פה..

    דוקטור אבשלום, 21/07/06 13:07


    העם מוכיח עמידה ואחדות איתנה מאחורי צה''ל והמלחמה, מסיבה אחת פשוטה ויחידה - העם האמיתי הוא ימני בדעותיו, ולמרות התקשורת השמאלנית שמנסה לסמם ולטשטש אותו באמצעות פרשנים תבוסתניים ומתן במה לגורמי שמאל הזויים דוגמת אורי אבנרי המשובש וזהבה גלאון המוסלמית, העם שלנו רואה וחושב נכון ברוך השם, ולכן הוא מבין ותומך בלחימה הבלתי מתפשרת. ביחד עד לניצחון!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני רק מקווה שהוא ינאם בקרוב ויבטיח שהוא לא עושה יותר פינוים

    אולמרט - מלך, 21/07/06 13:03

    שיבטיח שלא יהיה פינוי של התנחלויות ולא של מאחזים.

    בבקשה

    הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך נאיבי (ל''ת)

      יוני, 21/07/06 13:40

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אם פרץ יכול להיות שר ביטחון

    אנונימי, 21/07/06 12:54

    אז מירי בוהדנה יכולה להיות ראש ממשלה

    הגב לתגובה זו

    • ........... '' מדעים מדוייקים '' ........ היותו שר מהווה הוכחה

      דפנה בירינבויים, 21/07/06 13:21

      מדעית מדוייקת,שמיתפוררת לנו האשלייה,
      שאנו עם-אחד.
      יש להפריזו....... ומייד.

      הגב לתגובה זו

      • כשהוא מולי על המירקע,אני מייד מעביר ערוץ....

        סבח מועלם, 21/07/06 13:47

        קשה לי לשאת את החרפה........

        הגב לתגובה זו

        • סבח ידידי......ת י ר ג ע....הוא לא יחזיק מעמד....

          דב גל, 21/07/06 13:57

          טובים ממנו נושפים בעורפו.....
          יהי וצלח דרכם.....יהי .

          הגב לתגובה זו

    • האם כבודו ערבי.......? (ל''ת)

      אהרי אשכנזי, 21/07/06 13:27

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    כשל איום בעיצוב המדיניות

    ג'רי, 21/07/06 12:52

    המערכה הזאת מביאה רק למסקנה אחת: אין שום תוחלת בהסתמכות על הכח הצבאי באזור הזה כבסיס בלבדי לקיום, או אפילו ככלי משמעותי בניהול המדיניות הלאומית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לגמרי צודק

      הצדיק מסדום, 21/07/06 13:10

      א. אתה מהצמד טום וג'רי? כי הרעיון שלך באמת מתאים לרמה של שני הליצנים האלה.
      ב. היות ואתה ממש צודק, נשאר לנו רק לגשת ולעמוד בתור.
      לתאי הגזים כוונתי (זה לא מקורי, כבר רמז על כך אבא אבן, הרבה לפני). שהרי מה נשאר לעשות? לדבר? איך אמר דוד המלך שאחד משירי המעלות? ''אני שלום וכי אדבר המה למלחמה''.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ברגע שיחזור לתמיכה באש''ף וחמס (''היתכנסות'' ) התמיכה תיעלם (ל''ת)

    האדם החושב, 21/07/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ועדיין הכפר מרואן אל ראס עומד על מכונו (ל''ת)

    יהודים עם, 21/07/06 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הסקר, מביע את דעת הסוקר. אני נגד משא ומתן עם חיזבאללה. יש להשמידו

    גדעון ארליך, 21/07/06 12:47

    אין להיכנס לשום משא וספרא קדושים פרשה י ד''ה פרק יא


    ולא תקיא אתכם
    הארץ בטמאכם אותה וגומר ארץ ישראל אינה כשאר כל הארץ אינה מקיימת בעלי עוברי עבירות מושלו המשל לה''ד
    לבן מלכים שהאכילוהו דבר שאינו עומד במעיו אלא מקיאו כך ארץ ישראל אינה מקיימת עוברי עבירות
    ਍מתן עם חיזבאללה . יש ללחום בו עד שיושמד כליל.
    מי שמשחרר אסירים יודע שיהודים יירצחו על ידי משוחררים.

    הנרצח הוא אולי אני , אולי אתה.
    העושה משא טמתן מסרסר בדם שלי ושלך בשביל קצת רייטינג.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    העם מטומטם ולכן העם ישלם !!!

    אורי, 21/07/06 12:43

    הרי אולמרט וכל חבר מרעיו הביאו אותנו למצב הזה עם ההתנתקות האיומה שלהם. אבל מי שישלם את המחיר זה העם המטומטם שתומך באותם פוליטיקאים שאת בניהם שולחים לחו''ל ולא לצבא. פראירים במקרה הזה כן מתים ולא רק מתחלפים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אחד מהעם, לא? (ל''ת)

      דוד, 21/07/06 12:59

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני מתביישת בעם המיליטריסטי שלי - שחושב

    הנמבכה, 21/07/06 12:30

    שלהכחיד כמה שיותר יגרום לאיזשהו טוב
    אתם יוצרים עוד ועוד קיצוניים שישנאו אותנו למוות
    השתגעתם לגמרי! מאות נהרגים שם - מה אתם חושבים שזה לא יבוא כמבומרנג אחר כך?????
    אנחנו עם חסר רחמים וטיפש!

    הגב לתגובה זו

    • ...וקודם אהבו אותנו? חתיכת אידיוט! (ל''ת)

      שרה, 21/07/06 12:38

      הגב לתגובה זו

    • לך\לכי , לקחת טיפול מתאים!! (ל''ת)

      מומחה, 21/07/06 12:44

      הגב לתגובה זו

    • הלוווו איפה את חיה ? (ל''ת)

      שמאל הגיוני, 21/07/06 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אולמרט אתה גרמת למצב

    אברהם, 21/07/06 12:30

    בתמיכה הטפשית שלך בהתנתקות ובנסיגה החד צדדית מגוש קטיף נתת את הדלק לטרור, ועכשיו כולנו רואים את התוצאות. ברור שבזמן מלחמה כולם מאוחדים ונותנים את הגיבוי, אבל אחרי המלחמה צריך לזרוק מהממשלה את כל מי שתמך בהתנתקות הנפשעת.

    הגב לתגובה זו

    • אברהם, בבקשה, השאר את החשבון הזה לאחר כך! (ל''ת)

      איילה, 21/07/06 12:40

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כשעירבו את ''המשך הלחימה'' עם שביעות רצון מאולמרט התקבל סקר כזה

    איזי, 21/07/06 12:28

    אין התיחסות אישית לתפקוד אולמרט. אין אינפורמציה אילו כשלונות באו כאילוץ מכח החלטותיו.

    ובעיקר בעיקר בעיקר -
    הם מודעים לקשר שבין גירוש יהודי קטיף ואירועי עמונה ובין עלית החמאס ועלית יוקרתו מה שגורר תמיכה מסיבית של שלטונות איראן סוריה ושל ההמונים במצרים ובשאר מדינות ערב.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני לא מבין את הציבור והמדיניות שלנו

    לירון, 21/07/06 12:27

    למה המשך הלחימה עד הרחקת חיזבאלה מהגבול ושחרור החטופים? הרי חיזבאלה מציב לעצמו מטרה מוצהרת להשמיד אותנו, נרחיק אותם מהגבול? אז הם יתעצמו ויצברו כח במקום אחר ועוד 10-15 שנה שוב יתקיפו.
    למה לא להמשיך להתקיף עד לפירוק הארגון?להכריז על כל פעילי הארגון כמבוקשים- חיים או מתים(למי אכפת?)- ולהמשיך להליחם עד שהאחרון החיזבאלונרים יניח את נשקו

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ממה הם בדיוק מרוצים?!

    אלטא זכן, 21/07/06 12:26

    הרי מדובר נכון לעכשיו לכישלון מחפיר שעוד יתורגם בהמשך לתבוסה, ברור שלא ישיגו בצורה כזאת את הניצחון על החיזבאללה שנכון לעכשיו ניראה שלא ניזוק, ובטח שלא מובס בקרב, חיזבאללה שבניגוד לממשלות ישראל ולצה''ל היתכונן היטב לקרב, התחפר ביצר והיתחמש היטב ובעיקר , בנה כוח לוחם חדור מוטיבציה חדור אמונה ולא פחות מכך חדור שינאה לישראל, הכוח מאומן היטב ואינו מראה כל סימן לפחד או לבילבול, בעוד שכאן יש לנו צבא שמנוה על ידי ממשלה כושלת , ותיקשורת חסרת אחריות, כל ממשלות ישראל עסקו בשנים האחרונות בהישרדות, ושמירה על הקאליציות, וכן כמובן הממשלה האחרונ ההייתה עסוקה בדבר חשוב מאוד, תיכנון ויישום גירוש יהודים מהטובים שקיימים כאן מבתיהם, ולמה כמובן כדי לרצות את הערבים ואת השמאל, שעכשיו גומלים לישראל בצורה ראויה, ואולמרט בשלו עדיין לא וכנראה שלא יצהיר שכל התוכניות של היתכנסות, והינתקות , ובריחה מול האוייב רק מגיבירות את תיאבונו, ואת כוחו , ובטעטת יסודן, שכן ממשלות בישראל יש להן תמיד את היכולות לכל מיני דברים , למעט הכוח להודות בכישלונות ובטעויות, אבל דבר לא יעזור שר ההיסטוריה הוא שיודיע על כך ובקרוב.

    הגב לתגובה זו

    • גיבוב של שטויות (ל''ת)

      שימי, 21/07/06 13:00

      הגב לתגובה זו

      • שטויות?, תנסה לענות עיניינית, במידה ואתה בכלל מסוגל לכך! (ל''ת)

        המראה, 21/07/06 13:24

        הגב לתגובה זו

      • בחיפה ממשיכות ליפול רקטות, ואתה אומר שטויות

        יוסף הגלילי, 21/07/06 13:29

        כמו אותו כסיל שניכנס לגן החיות ולא מצליח לזהות את רובן, ואז הוא פוטר עצמו באומרו '' אין חיה כזאת'' ככה אתה אדוני הכסיל, רואה את העובדות, ואומר לעצמך '' שטויות''
        ולכן אמרו חכמים, '' אין שכל אין דאגות'' תמשיך לשכנע עצמך, שהכל שטויות, רחוק לא תגיע.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני מתביישת בעם המיליטריסטי שלי - שחושב

    המבכה, 21/07/06 12:25

    שלהכחיד כמה שיותר יגרום לאיזשהו טוב
    אתם יוצרים עוד ועוד קיצוניים שישנאו אותנו למוות
    השתגעתם לגמרי! מאות נהרגים שם - מה אתם חושבים שזה לא יבוא כמבומרנג אחר כך?????
    אנחנו עם חסר רחמים וטיפש!

    הגב לתגובה זו

    • פעמיים טיפשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      חרה'לה, 21/07/06 12:54

      גם לפרסם את הטוקבק המטופש פעם אחת היה מיותר. לפרסם אותו פעם שניה מראה על טיפשות כרונית.
      במקום לשבת בירושליים ולכתוב שטויות סעי לגליל ותהני מהקטיושות שאלו שאת מרחמת עליהם כל כך מפגיזים בהם את ישובי הסביבה כל הזמן. אחרי שתשמעי את הבום הראשון לידך אולי תהיה לך סיבה טובה לבכות.

      הגב לתגובה זו

      • סופסוף יש פה שפיות ..

        זיו, 21/07/06 19:04

        המבכה מירושלים הביעה דעה נורמלית ולא קיצונית ובכל זאת קיבלה הערות מטומטמות מאנשים קיצונים חכמולוגים וחסרי איזון בראש

        הגב לתגובה זו

    • דברי שטות (ל''ת)

      בני, 21/07/06 13:01

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    יתר ה20% הם ערבים ו-2% שמאלנים! אולמרט, תמשיך, העם איתך! (ל''ת)

    המשפד, 21/07/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    איזה מספרים,מעולם לא ראינו מספרים כאלה בישראל.

    יגאל כהן, 21/07/06 12:22

    מה שמלמד שערביי ישראל נאמנים.
    שהרי עוכרי ישראל הסמולנים הם יותר מ5% .
    מסקנה,הערבים נאמנים למדינת ישראל.
    יחליילקו יערב.
    יחליילקו יאוולד עמי.
    שוב הוכחתם נאמנות למדינתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא מרוצים מפיקוד צהל

    אר, 21/07/06 12:21

    הפיקוד העליון של צהל הוא הבעיה של המלחמה יש לי כמה עצות שאולי יעזרו לצהל קצת
    אתם לא מוצאים משגרים ניידים הם מתחבאים מתחת לסבך צמחייה
    אתם לא רואים אין בעיה בררו מתי יש רוח דרומית מזרחית ותשרפו את כל דרום לבנון גם אנשי חיזבאלה שמתחבאים בשטח יאבדו את היתרון הגדול שלהם ואולי אף יחנקו במחילות שלהם
    פזרו פליירים מהאויר שקוראים לכניעה ללא תנאים של אירגון החיזבאלה
    שניכנסים לשטח הלבנוני אל תשתמשו בצירים רגילים או במה שתירגלתם חיזבאלה צפה ולמד את שיטות צהל
    לכן הוא מצליח לטמון מארבים איכותיים תאלתרו סעו בדרכים לא צפוים
    נתקו את כל אמצעי התקשורת בלבנון
    המידע היחידי שהלבנונים צריכים לקבל זה את הכרוזים שצהל שולח להם
    זה הזמן גם ללוחמה ביולוגית בלתי קטלנית רססו מהאויר חידקים שיגרמו לשילשול חריף אני רוצה לראות את מרצחי החיזבאלה יושבים במארבים שיש להם שילשול
    וגם ללוחמה פסיכולוגית אלטרנטיבית יש מקום תשמיעו לדוגמא לכפר מול אביבים תפילות יום כיפור או מזמורים יהודים מוקלטים ברמקולים חזקים 24 שעות
    יש מלא רעיונות יצירתיים הכי חשוב אל תהיו שבלונים אל תהיו צפויים
    אל תהיו צבא שפועל לפי חוברת הדרכה אחת תאלתרו תשנו
    הניצחון קרוב
    נצח ישראל לא ישקר

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אולמרט וממשלת ישראל אלוהים מאיר דרככם

    asher, 21/07/06 12:18

    יברכך ה' וישמרך.
    יאר ה' פניו אליך ויחונך.
    ישם לך שלום

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט מחק לנצ'ראללה ולביבי את החיוך השטני מהפרצוף .

    יגאל כהן, 21/07/06 12:14

    הביבונים והחיזבאללות בלחץ אימים.
    אין לי מודיעין על החיזבאללות,
    אבל יש לי הרבה מודיעין על הביבונים.
    הביבונים יורים על כוחותיהם בכל אתר ואתר.
    עם ישראל חי.
    אגב.
    דוקא הישו''עים בעלי בריתם של הביבונים מגלים כושר עמידה ומגלים שיש להם מקור יהודי.
    הישו''עים אלה יהודים שהשתמדו.
    חלקם חוזר עכשיו ליהדות.
    הם לא צריכים הקזת דם על פי ההלכה הם נשארו יהודים גם כשהקריבו את בניהם למולך אול לאל עמון.
    אבל הביבונים,היסטריים לגמרי.
    בטח גם החיזבאלות.
    יש למי שהוא מודיעין על המצב של החיזבאלות?

    הגב לתגובה זו

    • יגאל יא פסיכי ,מה שתת היום (ל''ת)

      ben hui, 21/07/06 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    זוכה לאמון?

    הצדיק מסדום, 21/07/06 12:07

    אז ככה. כאשר מתנהלת לחימה, אומרים ''שקט יורים'' ואסור לפתוח את הפה. כאשר מסתיימת הלחימה, זה כבר לא רלבנטי לבקר (אלא אם כן יש לנו מוטי אשכנזי או אסא קדמון, אבל אין כאלה עתה).

    אז לא נשאר לי אלא להביע את דעתי בקצרה.

    אולמרט היה חבר בממשלה מזה זמן לא מבוטל. כנ''ל ביבי וכל להקת הליכוד. וכמובן פרס הבלתי-נשכח וחבורת העבודה.

    אחת משהתיים. אם הם ידעו על ההתחמשות המסיבית של החיזבאללה ושתקו, מגיע לתלות אותם. אם הם לא ידעו, או בגלל ששרון (אשר רק עתה מתברר כמה צדקתי כשאמרתי לכל מי שהיה מוכן להאזין, שהאיש הזה מסוכן למדינה. כמובן שלא הצבעתי עבור מעולם), לא אמר להם, או שגם הוא לא ידע, בגלל מחדלי מודיעין, מגיע לכל הלהקה הזו לעוף הביתה. חסרי-כישורים, אא''כ מדובר בהופעה בחתונות, בריתות וכו'.

    הרי מדובר כאן בתרמית מסדר הגודל של מבצע ברברוסה, בו הגרמנים עבדו על הרוסים עד לפלישה המסיבית. ויש ודאי מקרים דומים בהיסטוריה.

    שורה תחתונה - יש לי אמון באולמרט, פרץ, חלוץ וחבורתם, ממש אותו אמון שיש לי באשתי שתוכל לנהל את המלחמה מהבור (במחשבה שניה, לאשתי יש יותר שכל-ישר ומחשבה בהירה מאשר להם).
    לכו הביתה, כבר עתה. אל תחכו שיעיפו אתכם כמו את גולדה וחבורתה.
    אתם בסה''כ חבורת הזבל.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מי בדיוק נשאל,רחביה,צפונבובונים ושכמותם שילדיהם במכללות בחו'ל..??? (ל''ת)

    גולמ-רט, 21/07/06 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ואת החיזבאללה יש להשמיד (ל''ת)

    יריב, 21/07/06 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אהוד אולמרט חזק ואמץ

    יוסי, 21/07/06 12:01

    ועם ישראל היאח הידד

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איך סותמים את הפה לח''כ גלאון ???

    מודאג מאד, 21/07/06 11:54

    השתכנעתי שיותר למרץ לא אצביע עם ח''כ חצופה שלא יודעת לסתום את הפה.
    זהבה חיילים נהרגים ואת דואגת רק להיות בתקשורת עם השטויות שלך עם דעות כשלך אולי כדאי שתעברי לגור בלבנון ???

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב- 100 אחוז - שתסתום כבר (ל''ת)

      שמעון, 21/07/06 12:33

      הגב לתגובה זו

    • אני פעיל מרצ אך ח''כ זהבה לא מייצגת אותנו נכון כרגע!. (ל''ת)

      אודי, 21/07/06 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    התחילה מתקפת התקשורת העמלקית נגד עם ישראל (ל''ת)

    כסחו את האמא, 21/07/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    העם מטומטם והתחיל לשלם ,זאת ההתחלה (ל''ת)

    עולה חדש, 21/07/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אלף מבצעים בלבנון לא ימחקו את פשעי ההתנתקות ועמונה !!! (ל''ת)

    כתום חילוני, 21/07/06 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    השמאל בתקשורת

    לביא, 21/07/06 11:50

    אני כבר רואה את הסדק. אני רואה את אנשי התקשורת זועקים שצריך להפסיק הלחימה גם ללא השגת היעדים. אני שומע אותם אומרים ''אי אפשר להגיע להכרעה'', ''עד מתי'', ''אסור להכניס לשם חיילים'', ''למה לא מתחילים מיד תהליך מדיני'' ועוד כל מיני ספינים.
    נמאס כבר לשמוע את השטויות האלו של השמאל (ורוב אנשי התקשורת הם שמאל).
    בגלל כל השטויות האלו של ''איפוק זה כוח''
    הגענו לאן שהגענו.
    אם לא נעשה העבודה עכשיו נקבל מלחמה עוד יותר קשה בעוד כמה שנים.

    הגב לתגובה זו

    • אחי אני איתך. התקשורת מנסה בכל כוחה

      תומר, 21/07/06 12:34

      לגרום לדה-מורליזציה של העם.
      אחרי שהם רואים שכל העם (חוץ מהערבים והשמאל הקיצוני) תומכים בצה''ל ובממשלה

      הגב לתגובה זו

      • חברים - היום עידן האינטרנט

        דור, 21/07/06 13:03

        צריך להציף בתגובות פרו-ישראליות

        הגב לתגובה זו

        • אתרים לתגובות פרו ישראליות

          מגיב באתרים, 21/07/06 19:29

          באילו אתרים ניתן להכניס תגובות פרו ישראליות? אני מחפש במיוחד אתרים בחו''ל.
          נא תשובתכם.....

          הגב לתגובה זו

  • 20.

    אצבע משולשת לשרידי תומכיו של ביבי שאשם במצב!

    ביבון, 21/07/06 11:50

    ביבי היה שר בשלוש השנים האחרונות ולא התפטר נוכח התחזקות החיזבאללה.
    ביבי קיצץ באכזריות בתקציבי הבטחון וסגר את פרויקט נאוטילוס שהיה מתגבר על הקטיושות.
    לא פלא שלא רואים ולא שומעים אותו

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא יודע כלום על הנאוטילוס. האמריקאים מימנו אותו, והם הפסיקו. (ל''ת)

      איתי, 21/07/06 12:19

      הגב לתגובה זו

    • דמגוגיה מטומטמת

      אכ, 21/07/06 17:49

      תכניס לעצמך טוב לראש (אם יש לך כזה דבר) שהנאוטילוס פשוט נכשל לאחר יותר מ-10 שנים !
      סתם להשלות בני אדם שהם סובלים, נהרגים או נפצעים בגלל מחדל זה מעשה נבזות שאין דוגמתו.
      האסון הוא שעשו מהצבא שלנו חממה לפרזיטים וילדים מפונקים. את זה עשו כל הגנראלים הלקקנים ואלה שמינו אותם.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לימדו אותנו להאמין בכח כלכלי וטכנולוגי

    אורי, 21/07/06 11:42

    ןלחשוף בטן רכה, בעוד שכנינו משתכללים ומגוייסים למטרתם.
    לא הכינו את 'צבא העם' לזמן אמת.
    בואו נחזור לעצמנו- ראש גדול, ניצחון של אין ברירה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    במלחמה, השמאל מתפקד מעולה. את השלום, שישאירו לימין. (ל''ת)

    הפוכעלהפוך, 21/07/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תמשיכו לקטוש אותם. העם אתכם.

    איתי, 21/07/06 11:28

    לחסל את ראש הנחש - נסראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אבל את השפם צריך להחזיר להסתדרות

    מני, 21/07/06 11:28

    לפטר את השפם מיד,שר לא ראוי.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מלחמה כמו במלחמה

    אבנר, 21/07/06 11:26

    מלחמה כמו במלחמה.
    המלחמת לבנון 1982 אריק שרון גייס 5
    אוגדות שריון כדי לגרש ולנקות את כחות
    אש''ף מילבנון שהיו מהרבה פחות חזקים מחיזבלה כיום. תוך 3 ימים כחות צה''ל יגיהו לכביש דמשק בירות.
    כיום אם לא רוצים לאכנס למלחמת התשה ממושחת יש מיד לגייס כמה אוגדות שיריון ולנקות את חיזבלה מילבנון.
    החלטה כזו תיגרום לסיום מהיר של מלחמה.
    הגררות של הצבא וממשלה לפי המאורעות בשטח היא תעות היסטרטגית
    יש להכלית החשב כדי לחשוך מחיי חילינו.

    הגב לתגובה זו

    • אבנר, עדיף שתדאג קודם לטעויות הכתיב החמורות שלך (ל''ת)

      יוסי קרמשניט, 21/07/06 12:03

      הגב לתגובה זו

    • לפני שתיתן עצות-תלמד לכתוב

      חרה'לה, 21/07/06 12:58

      כמעט בכל מילה יש לך שגיעת כתיב.
      חזור דחוף לכתה א לפני שאתה הופך את עצמך לרמטכל ומציע עצות מטופשות.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אל תטעה מר אולמרט, החשבון יגיע בשש אחרי המלחמה (ל''ת)

    שלומי, 21/07/06 11:24

    הגב לתגובה זו

    • שלומי, לך חפש. אה?

      מתן, 21/07/06 12:36

      לא חשבון ולא כלום. להיפך. תמיכה עוד יותר מאסיבית.
      ראש הממשלה ושר הביטחון היחידים שהיו להם ביצים מספיק גדולות להכות בחיזבאללה.
      אז הצעה באמת ידידות.
      סתום.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כלומר, 100% מהיהודים מרוצים מתפקודו של אולמרט (ל''ת)

    לא מאמין, 21/07/06 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    העם מטומטם ןלכן הוא משלם. רק ביבי (ל''ת)

    אנונימי, 21/07/06 11:18

    הגב לתגובה זו

    • ביבי מזמן היה מחסל את נצ'ראללה,כפי שעשה למשעל וליאסין.

      יגאל כהן, 21/07/06 12:18

      היידה שרה.
      הביבונים והחיזבאלות בלחץ.

      הגב לתגובה זו

      • אצל ביבי לא הי הטרור והבורסה פרחה יאהבל (ל''ת)

        אנונימי, 21/07/06 12:43

        הגב לתגובה זו

        • ביבי ? רק זה מה שהיה חסר לנו. יצור מסוכן והרסני. (ל''ת)

          בנצי א, 21/07/06 18:19

          הגב לתגובה זו

      • מה קרה יגאל אתה בטראנס חבל''ז מה שתת (ל''ת)

        ben hui, 21/07/06 14:57

        הגב לתגובה זו

    • העם לא מטומטם,העם משלם בגלל שטעה שהצביע ל.''ביבי''

      שמעון, 21/07/06 21:10

      ביבי הוא כשלון חרוץ שאין כדוגמתו , אני מאמין הפעם העם לא ישכח לו מה עשה לשכבות החלשות,לחולים,לנכים ועוד...
      נראה לי , שאתה אדם מפוטם.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ואני לא מרוצה מתפקוד רה''מ. הסבר בפנים.

    איתי, 21/07/06 11:18

    בינתיים אנחנו תוקפים מטרות של משגרי קטיושות והחיזבאללה יורה בתגובה.

    אבל מה יהיה יום אחרי סיום הקרבות? החיזבאללה (נסראללה או מי שיבוא במקומו) יביאו שתי משאיות של קטיושות מסוריה ושלושה אוטובוסים של חיזבאללה מאיראן ולא הרווחנו כלום. מילה שלהם זו הרי לא מילה. וגם אם הם לא ישבו על הגבול - ברגע אחד הם יכולים לחזור לשם. אף לבנוני לא יעצור אותם בדרך כשהם נוסעים לירות על היהודים.

    ובינתיים שעון החול לרעתנו, מתים לנו אנשים כל יום.

    מה שצריך לעשות: לתקוף את איראן בעוצמה לפני שהיא מספיקה לייצר נשק גרעיני וכך להוריד את תשומת הלב העולמית מהמלחמה בלבנון. אח''כ לאיים על צבא לבנון שאם הוא לא ישתלט על החיזבאללה נפציץ גם אותו. האיום יעשה את שלו.

    הגב לתגובה זו

    • צריך וצריך וצריך-כמה חזיתות נפתח? (ל''ת)

      חרה'לה, 21/07/06 13:03

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    המלחמה בלבנון לא עושה את אולמרט פחות מושחת. (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 21/07/06 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ביבי צדק וזאת עובדה!!!

    שלי, 21/07/06 11:07

    נתניהו יש דרך לשני האישים האלה אין שום דרך, והם הולכים להרוס את הכל.

    הגב לתגובה זו

    • ביבי כשלון גדול , סופרים אותו רק אנשים כמוך

      שמעון, 21/07/06 19:54

      ביבי התגלה בטעות ע''י ארנס שהיה כשלון כמוהו. הוא פגע בכל דבר אפשרי. הוא עולה הרבה כסף למדינה.
      חבל על כל אגורה עבורו.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    בושה !! מי צריך סקרים ??!! תישאלו את עצמכם , למה ? (ל''ת)

    שרה.א, 21/07/06 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ולי דווקא נראה שמורחים אותי בסיפורים

    אורלי, 21/07/06 11:04

    ושהבלאגן חוגג,

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הוא טיפח את החיזבאללה מפחד לבנון

    ושרון ישן..., 21/07/06 10:56

    ואין אפילו עיתונאי אחד שיכתב מלה על הנושא הזה.אנחנו ממשיכים בשרשרת הטעויות:זה התחיל בלבנון,ב82 ,כשנעשתה עבודה חלקית.החשש מלגמור את העבודה עד הסוף גוררת מלחמות על פני עשרות שנים.ושרון,שפחד מהסתבכות נוספת בלבנון,אפשר ביודעין ומתוך תקווה שיהיה בסדר,את התפתחות הסרטן החיזבאללאי עד לממדים של היום.וכנראה יקרה כך גם הפעם.אנו מקיזים דם,אבל נפסיק באמצע,ואותה גופה של הטרור תגדל ותהפוך לישות חזקה יותר.ובעוד מספר שנים יהיה מבצע-מלחמה נוסף

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בהנחה שהתבגר, ביבי שם בכיס הקטן (בטחונית,כלכלית..) את כולם, כולל . (ל''ת)

    לא מטעם איש, 21/07/06 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא מוכן לחוות את מה שעברתי במלחמת המפרץ

    קובי, 21/07/06 10:51

    אני חי בלחץ לא ישן בלילות בגלל המצב והפחד שלי שוב טילים על המרכז כמו במלחמת המפרץ

    הגב לתגובה זו

    • לקובי היקר. אם אתה קורא טוב עברית, תקרא תהילים.

      חיפני, 21/07/06 11:03

      תתעכב על כל משפט ותתחזק.
      תהילים זה ספר מיוחד למצבי מלחמה ולחץ אום חווה דוד המלך (כי אין חדש תחת השמש, ומה שהיה הוא שיהיה, וכל המלחמות משחר ההסטוריה הן אותן מלחמות, והים אותו הים).
      אם זה לא מדבר אליך מציע לך מאוד לפנות לייעוץ מקצועי.
      לדעתי אין סיבה ממשית לפחד.
      תתחזק.

      הגב לתגובה זו

    • מה לעשות, זאת בחירת העם. קבל אותה בהכנעה

      אלי, 21/07/06 11:38

      העם בחר פעם אחר פעם ממשלות שדגלו בשב ואל תעשה וקבל כיסא.
      שטפו לנו את המוח בסיסמה ''שטחים תמורת שלום'' למרות שאף מנהיג ערבי לא מסכים לזה.
      העם בחר ממשלות שנסוגו מלבנון ללא הרתרעה ורצועת עזה נכבשה בידי האוייב לפני שנה.
      העם בחר טילים, אין מה לעשות. (גם אני ספגתי כמה ליד הבית).

      הגב לתגובה זו

    • קובי - סע לנפוש קצת בדרום (ל''ת)

      גדי, 21/07/06 13:04

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אבל מתפקודו של הרמטכ''ל אני לא מרוצה. שילך הביתה.

    שדגכ, 21/07/06 10:49

    הצבא שלנו הידרדר בצורה שלא תיאמן.
    להחליף את ראשיו.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה מהם ?

      אכ, 21/07/06 17:52

      במשך שנים הצמיחו דגנראלינו לשונות ארוכות וליקקו לכל דורש, מפרץ ועד עומרי. אז להדיח אותם ? מה הם יעשו עם הלשונות ?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש לנו עם בריא בנפשו וחזק. (ל''ת)

    שלומי, 21/07/06 10:48

    הגב לתגובה זו

    • החלק הזעיר שאינו בריא חולה אנושות

      צודק,אבל:, 21/07/06 11:06

      ומדביק.כשאין תרופה למחלה ,כנראה חשוכת מרפא,שגם מחליאה את הסביבה,הכרח לעיתים לבצע המתת חסד.ויתכן שבמקרה שלנו ההמתה צריכה להתבטא בהתעלמות.כי היחס וההתעניינות משמשים כקורטיזון שמעכב את הגסיסה.

      הגב לתגובה זו

    • ותקשורת חולנית (ל''ת)

      גד, 21/07/06 13:05

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שלא יהיו ספקות-זה רק בגלל מדיניות ניצית

    מאיר יוסקוביץ, 21/07/06 10:43

    העליה בתמיכה היא ארעית ומידתית לאופי הפעילות כעת. אפילו אני תומך כעת בו. מה תגידו. ברגע שיעשה לופ או ייכשל-הלך עליו. ועדיין לא פתחנו את הפה מיהם האשים -החבורות והמפלגות שהיאו אותנו למחדל הענק .

    הגב לתגובה זו