• 105.

    בנג'י המומים וכואבים אותך בלא הרף (ל''ת)

    אחים, 23/07/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    חייבים לשנות את צורת הלחימה כדי לשמור על חיים (ל''ת)

    יורם, 23/07/06 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הם לא מחבלים ! הם חיילי קומנדו אירניים

    רני, 21/07/06 12:05

    על מפקדיהם וציודם. הם חיילים מאומנים היטב ובעלי יכולת גבוהה.
    צ.ה.ל משמש כחוד בתחילתה של מלחמת המערב נגד איראן.
    לוחמי החיזבואלה התאמנו באירן ומהווים בעצמם כיחידות איראניות.
    לצ.ה.ל יהיו מבחנים קשים מאד ולכן יהיה נזקק למלוא היכולת והתושייה. תנו לצ.ה.ל כח בכך שכל חייל יראה את תמיכת העורף בצבאו.
    בהצלחה לצ.ה.ל וברכת שלום ולהתראות לחייליו ומפקדיו .
    המעיז מנצח !!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לרני ת''א

      מוטי אטלנטה, 21/07/06 12:58

      הם חילים ממשמרות המהפכה באיראן
      ונשלחו לתגבר את המחבלים.
      אכן הם מאומנים ובעלי יכולת גבוהה
      וצה''ל צריך להכנס בכוחות גדולים מספיק ומגוונים בנשקם על מנת שינצח
      בקרב.
      אבל יש להוסיף כי נצחון בקרב אינו בהכרח נצחון במלחמה.
      כי לכולם ברור שצהל יעצור את כוחות היבשה בליטאני ויוצרך להחזיק שטח זה לעד ולנצח נצחים על מנת שלא תהיה התחדשות של המחבלים(משמרות המהפכה)בדרום
      לבנון.ופה צריך גם נחישות מדינית,
      האם היא קיימת?
      מכל מקום תמיד אפשר להפעיל טיל יריחו להרגעה,ואל תאמין לאלו שאומרים לך שטילי יריחו לא יופעלו לעולם,כי בנסיבות מסוימות הם יכולים לצאת לדרכם בשלחם כמה מליונים משולהבים לעולם שכולו טוב ולפטור אותם מתשלומי מסים וטרדות העולם הזה-חיוך
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

    • לרני ועוד

      מוטי אטלנטה, 21/07/06 13:42

      אם הידיעות הללו נכונות אז גם מלחמת גוג ומגוג בפתח.
      ומה שברור שבשלוש מקומות מתוך החמש לא הייתי רוצה לגור-בהירושימה בנגאסקי בביירות,בדמשק,בטהארן.
      -אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאד. חבל שהתעוררו כאן לסיוט שיכול היה להיות

      טלי, 21/07/06 16:04

      קשה פחות. אנחנו במלחמת העולם השלישית שהיא המערב נגד האיסלאם הקיצוני המסוכן ביותר שיש.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    מה קרה לצה''ל???

    מה קרה לנו?, 21/07/06 12:02

    מישהוא מוכן להסביר לי איך עד לא מזמן כח צה''ל היה יכול לחסל עשרות מחבליםבלי להפגע והיום שני מחבלים מצליחים לפגוע ולהרוג שני לוחמים מיחידה מובחרת ולפצוע עוד 9 מאותה יחידה!!!!!
    אולי עדיף להכנע לחיזבאללה הם אולי יותר חזקים מאתנו!?!?!?

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    התקשורת התבוסתנית מרימה דגל לבן (ל''ת)

    ואנחנו נשלם, 21/07/06 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    חיזזבללה פשוט ניצח במלחמה הזו אין ספק---אני נבהל מהיכולת שלהם

    ?////, 21/07/06 11:54

    הם לוחמים ולא מפחדים מהמוות

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    מטומטמים

    אלכס, 21/07/06 11:43

    מספיק להשמיד טכניקה תתחילו עם אלא שמפעילים אותה

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אם ניכנס קרקעית יהיו לנו המון אבידות

    ברק, 21/07/06 11:39

    כבר עכשיו רואים עד כמה קשה לנו קרקעית ועד כמה הם מיומנים בלחימה בשטח בנוי.אם נכנס קרקעית זה יהיה כמו לאכול פיתיון

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    300 לבנונים מהם 100 ילדים נהרגו במלחמה.

    שפוי מלחמה, 21/07/06 11:37

    רק בשביל להכניס את האנשים לפרופורציה.

    הגב לתגובה זו

    • 9 מליון גרמנים מהם 5 מליון אזרחים נהרגו במלח''ע ה2

      שונא שמאלנים, 21/07/06 15:38

      למישהו היה אכפת? לא, עכשיו תמשיך לנופף בדגלי חיזבאללה הצהובים שלך ולשתות קפה אהבל.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    החלה מתקפת התקשורת העמלקית נגד עם ישראל (ל''ת)

    כסיוע לחיזבללה, 21/07/06 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    זה כבר החלל השני מהישוב מכבים רעות במלחמה הזו יהיה זכרם של כולם (ל''ת)

    המומה, 21/07/06 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אם אתם שמים לב, אך לא קשור ללוחמה, יש פחות תאונות דרכים קטלניות בתק

    ופה זו, מעניין, 21/07/06 11:29

    למה?

    הגב לתגובה זו

    • בטח, כולם במקלטים ומאוחדים (ל''ת)

      נהגת, 23/07/06 08:35

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    למה לא מדווחים על נפגעים של האויב? (ל''ת)

    יאיר, 21/07/06 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מישהו יכול להסביר לי מה השתנה?

    אורי, 21/07/06 11:20

    כתוב: 'לאחר ההיתקלות, ניסו חיילי הכוח לצאת מתחומי הכפר על מנת לפנות את החיילים ההרוגים, אך החיילים נתקלו שוב באש.' אלא למה ציפו- שאותם לוחמים שתקפו אותם יתאיידו, או יתנו להם לצאת מטעמים הומניים?

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    למה לא שורפים את היער לפני שנכנסים (ל''ת)

    ש.ה, 21/07/06 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שם למלחמה

    דניאל, 21/07/06 11:09

    חיפשו בתקשורת שם למילחמה

    ''מלחמת ארבע אימהות''

    שם שישאר לדראון עולם
    היכן אתן?

    הגב לתגובה זו

    • פרי הבאוש, מתחיל בפרס (ל''ת)

      מוטי א, 21/07/06 11:51

      הגב לתגובה זו

    • שם המלחמה : האהוד מכה שנית. (ל''ת)

      , 21/07/06 15:39

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    פרץ ואולמרט... שני ליצנים שמנהלים מלחמה...

    תנו לצה''ל לנצח, 21/07/06 11:05

    שני הליצנים הללו ממשיכים להגביל את צה''ל וחבל.
    ההבנה שלהם היא בשחיתות ובנאומים לציבור עובדים... מעבר לזה הם אפסים.
    תנו למה''ל לנצח.

    הגב לתגובה זו

    • השתלחות טפשית

      חיה, 21/07/06 11:55

      מה חשבת, שמלחמה היא ''טיפול קוסמטי'' ללא נפגעים? מהי האלטרנטיבה שלנו???!!!!
      קל מאד להשתלח ולמתוח בקורת מתוך הבית. ידוע שלהצלחות הרבה אבות ואילו הכשלון הוא יתום.
      שב בשקט ושתוק!
      אחות שכולה.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    ארבעה חיילים ''נרצחו'' ולא נהרגו בחילופי אש (ל''ת)

    israel, 21/07/06 10:57

    הגב לתגובה זו

    • נרצחו

      דניאל, 21/07/06 11:06

      במקום פשוט לשרוף את כל השיחים בשטח שהוא מתוחם ומוגדר לחנוק אותם בעשן ואז להיכנס
      ''משחקים'' בקומנדו על חשבון בנינו

      הגב לתגובה זו

    • נרצחו, תכף גם תדרוש חקירה פלילית

      אזרח, 21/07/06 15:40

      הם נפלו בקרב וכל תיאור אחר פוגע בכבודם וממעיט מאומץ ליבם.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    ותודה לברחן לצמח ולמפקיר הלאומי מופז שהביאונו (ל''ת)

    עד הלום, 21/07/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ערוץ1 של החיזבללה וסייעניו יבין וגזית מזנבים בנו (ל''ת)

    אל תתנו להם, 21/07/06 10:54

    הגב לתגובה זו

    • השם הקודם של יבין: היינץ (ל''ת)

      מוטי, 21/07/06 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    שלום עכשיו במשרד הבטחון וזה ייגמר רע (ל''ת)

    יהודים התעוררו, 21/07/06 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    החיילים החטופים נמצאים על הגבול.

    חיים, 21/07/06 10:51

    אם השמועות על הבונקרים נכונים, אזי כדאי מאד לצה''ל לבדוק בונקר בונקר, כי מן הסתם, שני החיילים החטופים נמצאים אי שם באחד הבונקרים הסמוכים לישראל, ולא הועברו אל עומק לבנון.

    אך מוטב היה לו מפקדי הכוחות הקרקעים היו מבצעים יום לפני כל כניסה או פלישה ללבנון, הכנה ראויה, והוא, לשרוף מקודם את כל הצמחייה הסבוכה, אשר נותנת עדיפות למחבלים להחבא ולהכין מארב, הייתי מציע שמסוק קרב/מטוס ישפוך חצי טון דלק נוזלי על כל השטחים וידליק אותם באש, וכך לא תישאר זכר מהצמחייה הסבוכה, אשר חס וחלילה עלולה לסבך את חיי חיילי צה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • בגלל זה לא מפגיזים את הבונקים וחיילים נהרגים בגלל 122

      2, שריפה של, 21/07/06 11:31

      הצמחיה היא מעשה לא נכון כיוון שגם חיילינו נעזרים בה.

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    המלחמה האמיתית נגד התקשורת העויינת (ל''ת)

    שמביסה אותנו, 21/07/06 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    בכל העימות הזה אנחנו נגררים ומגיבים. למה לא יוזמים? (ל''ת)

    יוסי, 21/07/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    חישוף צמחיה אפשר גם לעשות מהאויר. למה נכנסים למלכודת? (ל''ת)

    משה, 21/07/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    איפה האחראים? איפה ברק? ארבע אימהות? כולם ברחו?

    משה, 21/07/06 10:47

    חיילים נטבחים וכל האחראים נעלמו?
    למה התקשורת מגינה על אהוד ברק? איפה הנאלח הזה? תמיד הוא ידע להתראיין. מה קרה עכשיו?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הברירה היחידה היא להכנס קרקעית אבל אין ברירה אסור להכנס!!!!!! (ל''ת)

    בוגי, 21/07/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מסתבר שהם בכמה רמות מעל הפלסטינים (ל''ת)

    אוהד, 21/07/06 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה שצריך הוא להפיל שם פצצות מצרר עם דלק מטוסים ואז פצצות זרחן!!! (ל''ת)

    כוס אמא של, 21/07/06 10:38

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שפצצת זרחן תפול על רושך (ל''ת)

      ??, 21/07/06 11:50

      הגב לתגובה זו

      • תמיד מכרו לנו שהשמאלנים חכמים

        ., 21/07/06 15:42

        כנראה שלא כל כך. כותבים ראשך, א' נחה בגזרת נפ''א, מבטאים ''רושך''.

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    שרון כבר לא יוכל לתת את הדין. אהוד ברח לעומתו, לא יברח מזה (ל''ת)

    להעמיד לדין את, 21/07/06 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    יהי זכרם ברוך

    צנחן במיל., 21/07/06 10:31

    בנג'י היה איתי בקורס קצינים.
    איזה תותח.

    מלח הארץ.

    השם יקום דמם.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ישראל במינה רק הרבה כח. תיכנס - יהרגו בהמוניהם - תצא.

    Yossi V, 21/07/06 10:31

    נורא פשוט.
    ככה התנהל עם ישראל מאז ומעולם. מעולם לא ניצח, אלא 'תמיד' הצליח לצאת בשן ועין.
    ככה גם התנהלו מלחמות מדינת ישראל מאז ומעולם.

    ישראל כעם ומדינה נכנסים לכל העולם, מנסים לשנות סדר יום ואורחות חיים, נורא נפגעים כשאומרים להם 'לא, תודה', אבל ממשיכים בעניינם בניהול המקום אליו פלשו כאילו לא קרה כלום. בסוף הם מגורשים כשמתיהם ושאר נפגעיהם על כתפיהם ולשונם מללקקת את הפצעים. במקרה הטוב יוצאים משם בשן ועין, במקרה הפחות טוב מגורשים כשהזנב עמוק עמוק בין רגליהם. מגלגלים עיניים מתחסדות של צדקניים גדולים, ועוברים ליעד הבא.

    בטוב וברע, איפה שישראל מנסה להראות את חוכמתו ועליונותו העולם משלח אותו לחזור עם שיעורי בית מוכנים ומתוקנים.

    יש לו סבלנות לעולם הזה, תמיד נותנים לעם ישראל צ'אנס נוסף. כבר חמשת אלפי שנה מנסים ללמד את העם החצוף וקשה העורף הזה, וההגיון פשוט מסרב לחדור למוחו.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתחבלון? אתה עוזר של חזבללה? צריך לעודד ולראות את הצד החיובי

      לך תתנדב ותועיל, 21/07/06 11:33

      יותר.

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט צודק!

      משה, 21/07/06 14:37

      אתה פשוט צודק, העם הזה מבין רק כוח, אנחנו יוזמים מלחמות מיותרות ומסיימים עם הזנב בין הרגלים, בא נחסוך זמן והרוגים ונארגן חזרה מאורגנת למחנות הריכוז באירופה.

      הגב לתגובה זו

    • ואללה איזה התפייטות יא נסראללה

      עמירה הס, 21/07/06 15:44

      לא ידעתי שאתה כותב עברית כל כך טוב, משעמם לך שם בבונקר אה? תפסיק לכתוב תגובות צריכים אותך בחזית.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לתבוסתנים שבינינו

    חי, 21/07/06 10:26

    כנראה שקשה לכם להתגבר על 2000 שנות גלות . בכל זאת, כדאי שתתאמצו, כי לרוב העם אין כל רצון לותר על המדינה ולחזור לגולה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אסור שהמקום יהפוך לטורה בורה של החיזבללה!!!

    חיים רונן, 21/07/06 10:04

    חייבים לרסק את המקום !
    לחזבללה יתרון יבשתי עלינו!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מי הכריז ''נגמרו המטרות האיכותיות''?

    ערוץ 10, 21/07/06 09:56

    נמאס מהפרשנים משרתי החיזבאללה שמדברים עברית שמקבלים משכורת מהערוצים שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אהוד ברח..........ואריק שעדין ישן.....

    האשמים העיקרים, 21/07/06 09:45

    וגם 4 סמרטוטות.....
    מישהו חיב לתת את הדין על הבריחות האלה שעולים לנו כעת ביוקר רב ,גם בעורף האזרחי עד חיפה ואיום על ת''א.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק !

      יניב, 21/07/06 10:25

      אולמרט תמשיך לפעול העם איתך !

      הגב לתגובה זו

    • הכאב היום חזק הרבה יותר.

      חיפאית, 21/07/06 10:30

      אנחנו אוהבים להלקות את עצמנו:הבעיה היא שאנחנו הפננו את כל האנרגיות לערכים הרסניים: מי יותר יפה?מי יותר עשיר?מי יותר מפורסם? הכנסנו את עצמנו לתרדמת עמוקה יחד עם שרון : עכשיו כולנו מקבלים טפול בהלם.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    לישרוף שטחים בלבנון

    מחריב הלבנון, 21/07/06 09:44

    ולהכניס גאז לבונקרים.לפוצץ עם פצצות חודרות בונקרים ורק אחרי שבועיים של אש וחורבן להכניס כוחות רגליים לביצוע משימות ספציפיות כשאין ברירה .
    שיחשבו שנית האויבים מבחוץ והבוגדים מבפנים אם כדאי להיכנס למערכה נגדנו.אין לנו ארץ אחרת.
    שיסתפקו בשטחים שכבר יש להם וימשיכו להפליץ מיליון ילדים ללא עתיד להביאם לעולם חסר תרבות וערכים

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    יחי הפלמ''ח - יחי הקאפ''פ (קרב פנים אל פנים). כך נמשיך בדרך לתבוסה !!

    ירון 119, 21/07/06 09:37

    לשרוף שטחים.

    כל כפר שזזים בו חיזבלונים- להפציץ מהאויר עד שישאר עפר ואפר.

    די עם הקזת הדם על הקרקע !!

    את ה-23 טון להשקיע גם בכפרים ובבונקרים שביניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מרון א ראס

    תם, 21/07/06 09:35

    הכפר מרון א ראס שעליו תצפתתי לפני שנים רבות שוכן על הר גבוה
    שיש עליו רק מעט מאד צמחיה.
    הוא סמוך לגבול ומצוין לתצפות על הגליל. לדעתי העמדות שם נתנות לניטרול על ידי ארטילריה מאוכנת
    וצריך פשוט למחוק את בתי הכפרולא לירות רק על מבנה מסוים כפי שדווח
    בטלויזיה.
    רק אחר כך לשלוח לשם ח''יר.
    זה לא מוצב החרמון.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    באין חזון יפרע עם -תשובות פשוטות לשאלות קשות

    כחול הזקן, 21/07/06 09:34

    חברים איכות לוחמים אינה נמדדת רק בטיב הנשק שלהם או במקצועיותם ואיכות ההכשרה שלהם איכות של לוחם נמדדת בהבנתו את משימתו ובאמונתו המוחלטת בצדקת דרכו מה שעשו השמאלנים בנסיגות ערער בצורה קשה מאוד את שתי היסודות הללו ואת התוצאות אנו רואים היום לצערנו הרב כוחות גרילה מנצחים יחידות שאיכותם עולה עליהם לאין ערוך בכוח האמונה המוחלטת והמטורפת (במקרה האיסלמי) גם יחידות זעירות ולא מצויידות של הלחי הצליחו להביס את מיטב יחידות העילית של הצבא הבריטי בכוח האמונה והידיעה שהצדק איתם אותו כוח עלום נמצא וגנוז בכוחו של עם ישראל ואסור לוותר עליו זהו כוחו של חייל עברי ויהודי כוחו של הפלמח והאצל כוחם של לוחמי הגטאות והפרטיזנים ולוחמי צהל לדורותיהם אל פחד חברים ''הן עם כארי יקום וכלביא יתנשא ''

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות

      דוד, 21/07/06 10:30

      ההבדל שכיום יש לנו תקשורת ישראלית שהיא האויב הגדול.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    למען עם ישראל ולמען השלום!

    אדם מישראל, 21/07/06 09:32

    לדובר צ.ה.ל, לתקשורת ולכל עם ישראל!
    אנא תתאפקו עד לסיום המלחמה הזאת!
    אנא תפסיקו לפרסם חדשות וכתבות שפוגעות במורל של הצבא והעם!
    אנא, תפסיקו לפרסם על כל חייל הרוג ופצוע !
    אנא, תפסיקו לפרסם פרטים על תאונות!
    אנא, תפסיקו לפרסם במדויק את מיקום פגיעת הטילים של האויב, אתם עוזרים לו לכוון יותר טוב!
    אנא, תפסיקו לפרסם הודעות שיש בהם בושה וכלימה!
    אנא, אל תעזרו לאויב!
    זה ממש בנפשנו!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    זה שווה את זה תגידו? הלב נקרע לחתיכות!! לא היינו שם???

    הלב נקרע, 21/07/06 09:31

    די די די
    לא להיכנס פיזית ללבנון.
    באמת שאין להו סיכוי נגד האוייב החמקמק הזה שמכיר שם את השטח,
    מה הילדים בני ה-18 שלנו מכירים?
    די!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הלב מתרסק, אך אין מה לעשות, המנהיגים שלנו דוגלים בדרכים שקשה לנו לה

      בין ולכן כל כך, 21/07/06 11:36

      קשה לנו לקבל את מותם של הצעירים האלה שנותנים את נפשם כדי להציל את המולדת.

      הגב לתגובה זו

    • צודקת!!!!

      משה, 21/07/06 14:42

      הילדים בני ה18 שלנו מכירים הרבה יותר טוב את איביזה ואת שאר מקומות הבילויים, בואו נפלוש לקפריסין!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    מישהו יודע מאיזה טווחים מתנהלים

    מה זה משנה, 21/07/06 09:31

    חילופי היריות?

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    היעד נכבש - בבקשה תשובה

    חמי, 21/07/06 09:27

    מה קורה שם - היעד נכבש?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    צה''ל מתנהג מוזר מאוד. (ל''ת)

    ג'ו, 21/07/06 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מלחמת ''פרי הבאוש'' פרס רבין ברק אולמרט ושרון. (ל''ת)

    מוטי א, 21/07/06 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    נזכור את הילדים האלה שלנו ואלוהים ישמור את זכרם לעד

    עצב, 21/07/06 09:18

    אנחנו חייבים לבדוק את עצמנו היטב
    אסור לנו להקריב את הטובים ביותר שלנו,
    זה בידינו לשנות את הגורל הזה
    אלוהים לא לוקח את הטובים
    אנחנו מקריבים אותם
    עלינו לרדוף את הצדק כי אם לא נרדוף הוא לא ייעשה
    עלינו להיאבק עד חורמה, בדרך החוק, בכל המשתמטים למיניהם, ולהוקיעם
    דוגמא אחת: להבטיח ללוחמינו שכר לימוד חינם באוניברסיטאות, ומנגד,
    לחייב את כל האחרים , בשכר לימוד מלא (בערך פי 10 מאשר היום), מדורג בהתאם לתרומתם במהלך שרותם הצבאי או הלאומי
    ובתפילה שאלוהים יגן על לוחמינו וכל חיילינו

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אולמרט / פרץ, אל תגנו על כבודכם, על חשבון הבנים.כדאי לקרוא

    גדי, 21/07/06 09:14

    אולמרט / פרץ, עליתם על עץ גבוה בהצהרות ובספינים ריקים, את מחיר שחצנותכם ויהירותכם, משלמים חיילים ואזרחים.
    חשבתם לנהל מדינה, זה לנהל הסתדרות או עירייה, רק מחדלים קשים, נמצאים אצלכם בעליה.
    כל יום שעובר ואתם ההנהגה, אסון אחר אסון, נוחתים על המדינה.
    עימדו שניכם מול פני האומה ואימרו, אנו לא מתאימים להיות ההנהגה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה אירע לצה'ל המפואר והאמיץ.

    משה בודק, 21/07/06 09:14

    מסבתר שצה'ל גיבור על חלשים.
    גיבור על מתישבי גוש קטיף. גיבור
    על מתישבי מעונה, אך בלחימתו מול
    חיזבאללה ידו על התחתונה חבל על
    הנופלים הי'ד.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עתון הארץ הוציא דגל לבן-כמובן הוא אטילגנטי חכם ומתנשא (ל''ת)

    להחרים את הארץ, 21/07/06 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    זה כואב אך יש להמשיך! אין אלטרנטיבה לנצחון! (ל''ת)

    המשפד, 21/07/06 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    זאת שעתם הגדולה של השמאלנים! עולים לשידור בכל הרשתות! זבל! (ל''ת)

    ירושלמי, 21/07/06 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כמה מחבלים נהרגו?

    דורון, 21/07/06 09:03

    הרבה מחבלים, כו שכתוב בדבקה וזה לא הכי אמין או מעט, או בקושי כמו שזה נראה ונשמע אם להאמין לטרוריסט שנדמה כי דבריו יותר אמינים מדברי הגנרלים שלנו.

    כמה מחבלים נהרגו? למה נהרגים לנו הרבה לוחמים ולמה צה''ל לא משנה את שיטת הלחימה שלו ונכנס עם הראש בקיר או עם הרגל לשדה מוקשים?

    הגב לתגובה זו

    • לא יעזור לנו, כמה שנהרוג בהם, ישנם עוד מאירן ומסוריה, הם רבים מאוד

      ולכן לכתוש עד ד, 21/07/06 11:40

      ק ובלי רחמים את כל הנקרא בדרכינו, אסור להתעקב ולבחוש, לכתוש מהאויר כל עוד אפשר כי אומות העולם לא צרכים לעצור בעדינו, אנו בסכנת קיום. כבר יותר מ- 57 שנה ולאף אחד בעולם לא איכפת, הם רק מעירים הערות ולא עוזרים לנו במלחמה שצריכה לעניין גם אותם, כי הטרור אין לו גבולות הוא מתפשט כנגע רע. צריך להמשיך ולכתוש מהאויר בלי רחמים. יום ולילה עד שכל העולם יראה במצוקותינו גם בעיה שלהם. וליעזרו לנו.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    האמאות לוחמניות אך החיילים פודלים! כך כשהאמאות מנהלות את הצבא! (ל''ת)

    אבי, 21/07/06 09:02

    הגב לתגובה זו

    • אתה קצין ביחידה? לך ספר לסבתא. עם שגיאות כתיב כמו שלך (ל''ת)

      אתה בקושי גמרת, 21/07/06 10:45

      הגב לתגובה זו

      • זה מזכיר לי בדיחה של דדו מילמן... קצת להעלאת המצב רוח...

        מעודד, 22/07/06 01:54

        נערכה תחרות איות בין חיילי גולני לצנחנים. ביקשו מחייל גולני לאיית אמא.
        החייל: ''אמא? קלי קלות - א-מ-ה''
        כל חיילי גלוני: ''תנו לו צ'אנס, נו אז מה אם הוא לא אשכנזי...''
        מנחה:'' אוקי, צ'נס נוסף... תאיית אמא''
        חייל גולני:''ה-מ-א''
        כל חיילי גולני: ''תנו לו צ'נס...''
        מנחה: ''אוקי, נסיון אחרון.:''
        חייל גולני:'' אמא א-מ-א...''
        כל חיילי גולני:'' תנו לו צ'אנס, תנו לו צ'אנס, נו אז מה אם הוא לא אשכנזי...''



        ולטון רציני יותר-נקרע הלב על כל חייל שנהרג, ולצערי לא רואים את הסוף:(

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    השמאל הרים דגל לבן ומבקש מו''מ! לא לתת להם לפלג את העם! בוגדנים! (ל''ת)

    המשפד, 21/07/06 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מתפלל לשלום החיילים (ל''ת)

    דן, 21/07/06 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פעם , פעם.

    שמוליק, 21/07/06 08:55

    אני לא גיזעני אבל להציג את דברי דווקא אשתמש בדימויים כאלו:
    פעם צהל התנהג כמו מרוקאי עצבני כאשר היו מעלים לו את הסעיף היינו נכנסים בכל הכח, לא רואים אף אחד ממטר ובזה היה כוחנו ומכך פחדו פחד מוות אויבנו. בהתחלה היו מגלים התנגדות אך בזכות כח האש וההחלטיות היינו דורסים את כולם עד להכנעתם או בריחתם המבוהלת.
    היום אנחנו מתנהגים כמו אשכנזים. לפני כל פעולה חושבים האם צריך? מה יצא? מה יקרה? ומה יגידו בעולם.
    מכיוון שכך קבוצות של ערבים מתעתעים בנו והופכים אותנו ללעג בעיני עצמנו , בעיני העולם הערבי ובעיני העולם כולו.
    פעם הייתה לנו החוכמה לאסוף מודיעין ולהפתיע את אויבנו במידע שהיה ברשותנו. היום אנחנו מייבבים ע''כ שבמשך 10 שנים בנה החיזבללה יכולות אדירות בלבנון. איפה אנחנו היינו?? מדוע במשך אותם 10 שנים לא בנינו יכולות מודיעין . יכולות כאלו היו נותנים לנו אפשרות לסגור את העניינים ציק צק. איפה הטכנולוגיות? איפה הלווינים?
    חברה הייתי ואני עדיין חייל ביחידה קרבית, פעם זאת הייתה גאווה היום אני כבר לא כל כך בטוח.
    אני מקווה שאנחנו לא במסלול שיצריך אותנו להתחיל לארוז ולברוח כפליטים מכיוון שמרוב מחשבות וכוונות טובות יינצחו אותנו הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ארבע אמהות, איפה אתן מתחבאות?

    א, 21/07/06 08:53

    שטפתן תמוח לגנרלים, שעכשיו צריכים להתמודד עם זה בעצמם. בעצם לא בעצמם. זה חזר לאמהות אחרות. אז אולי לא תתערבו, שבו בבית ותפסיקו להתערב בעניינים שאתן לא מבינות בהן שיט. ''אפשר לגרש את החיזבאללה משטח ישראל''... מי הכניס לכן לראש את השטות הזו? מה, לא הבנתן שזו מלחמה על הבית?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לקרוע אותם עם המנתץ!!! (ל''ת)

    ג'וני גיטאר, 21/07/06 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    להחרים את עיתון הארץ!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לא הגיוני, 21/07/06 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עצוב. ככה זה במלחמה..

    האזרח, 21/07/06 08:23

    למה אתם מצפים ? כאשר יש מלחמה יש הרוגים.

    במלחמת לבנון 82 מספר ההרוגים היומי עמד על 20.

    תאמינו לי שהיום האוייב יותר חזק ואל לנו ליפול למלכודות שנאסראלה טמן לנו במשך שנים בלבנון.

    בהופעה השניה של נאסראלה ניכר היה שהוא מתלונן על כך שהכין לנו הפתעות אבל הן בעיקר בקרקע ולכן הוא נראה עצוב כי המצב היה לא צפוי מבחינתו.

    אסור לצה''ל ליפול לתוכן אפילו אם החיילים של היום יותר טובים החיילים של 82.

    יהיה זכר הנופלים ברוך

    הגב לתגובה זו

    • האזרח זבל, ככהזה במלחמה של אחרים. כשנופל הבן שלך אז המלחמה כבר אחרת (ל''ת)

      יוסי, 21/07/06 10:08

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    כניסה קרקעית מלאה = 200 הרוגים

    לוחם ריאלי, 21/07/06 08:18

    וזה רק במבצע, ללא השהות שאח''כ. מספיק עם ההתלהמות! לבנון זה לא השטחים, חיזבאללה זה לא הפלסטינאים. צריך להשתמש בחיל האוויר בפעולה מתמשכת, לחזק את עמידת העורף ולהבטיח את הישגי המבצע באמצעים מדיניים.

    הגב לתגובה זו

    • בשיטה שלך האמריקאים יצטרכו לספק לך דורות

      Avi Ecuador, 21/07/06 09:48

      מטוסים ופצצות ודלק וכסף לכלכלה ולעם שיקרוס...
      יש להיכנס לסוריה ושהסורים יוציאו את חיזבאלה בפקודה.
      בינתיים יהיה לך סיבה ''למסיבה'' להעביר את הפלסטינים מהשטחים והקו הירוק לסוריה שתשחרר ולהתרחב קצת.

      הגב לתגובה זו

      • עוד אידיוט

        דוד, 21/07/06 10:32

        כמו הבחור של לינוקס מראשון.

        הגב לתגובה זו

      • יש לפנות את הפלס' מהשטחים וזו ההזדמנות שלנו, כשכל העולם מפנה מבטו ל

        לבנון, כך תהיה, 21/07/06 11:42

        לנו אפשרות להתפטר מהם ולמחוק אותם ואת צרותינו מהפלס'. הרי במילא אין פתרון אחר לאספסוף הזה שרק צרות אנו רואים מהם. שום מדינה לא תקום שם, ושום פלס' לא ראוי להיות שכן שלנו. השינאה שלהם גואה ומציפה כל הגיון או מחשבה נכונה על כן עלינו התפטר מהם עכשיו.

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    כמה הרוגים יש לחיזבללה?? (ל''ת)

    מיקי, 21/07/06 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    village

    beni Held, 21/07/06 08:05

    why is this village still standing

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    24 צודק!! כל המרחם על אכזרים( ערבים) סופו מתאכזר על ...

    גלעד, 21/07/06 08:01

    החיילים שחנו ותושבי הצפון

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה אתם הורגים לנו את הבנים???

    wwwwwwwwwwwwwww, 21/07/06 08:01

    להטיל מהאויר פצצות דלק שינקו שם את כל השטח.
    א-נ-א
    לא להכניס חיילי חי''ר לשטח-
    מלחמה מהאויר ככל שיידרש .אנחנו עם חזק ויש לנו נשימה ארוכה, נמתין בסבלנות.

    הגב לתגובה זו

    • למה - אני אגיד לך למה - כי השמאל הטיפש הכניס אותנו למצב הזה

      מוטי קדוש, 21/07/06 09:40

      לא ניתן להכניע מהאוויר לא תעזור שום פצצה- (רק אטום)- זה ברור שנצטרך לכבוש או לחילופין להיכנע. זה קשה זה כואב וגם אני אוטוטו מוקפץ לשם ( חייל מילואים קרבי...) אבל אין ברירה

      הגב לתגובה זו

    • האמריקנים אינם מאשרים לנו שימוש בפצצות דלק (ל''ת)

      יודע, 21/07/06 10:35

      הגב לתגובה זו

      • ליודע, בוש אמר אחרת

        סער קטלן, 21/07/06 11:06

        ''אנחנו לא נגיד איך לישראלים להלחם ובטח לא נעמיד להם סטופר בצד''.

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    זה קורה בלחימה בית לבית

    אילן, 21/07/06 07:57

    תפרסמו איך שולחים חיילים למות במקום להרים את הכפר.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    טמטום להקריב חיילינו על קדושת האיסלאם

    הרשלה, 21/07/06 07:56

    תמחקו את הכפרים האלו, כולל המסגדים.
    העולם שותק, וימשיך לשתוק. לא לפחד.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    במותם ציוו לנו את החיים!

    חי, 21/07/06 07:52

    אין מלחמה בלי אבדות בנפש. אין, לא היתה ולא תהיה. ולכל
    התבוסתנים! בזכות צה''ל על כל חילותיו, רוב תושבי המדינה ממשיכים בחיים רגילים. במרכז ובדרום לא מורגש דבר גם לא בירושלים בקיצור רוב המדינה, למרות הלוחמה והמתח ממשיכים בשגרת החיים. וכל זה בזכות צה''ל בלבד! אז די לתבוסתנות !ולביקורת.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לבנון יראת השם וסברה ושטילה.

    nissimlev, 21/07/06 07:51

    לבנון יראת השם וסברה ושטילה.
    אני מקווה שאני צודק בעצה שלי לנסות לא ליפגועה שוב פעם בהם כי הם כבר שילמו מחיר דיי יקר יכול להיות שהם ילחמו נגדו אז עדיף לעשות את המילחמה רחוק מהישובים .
    זה גדול ולסות ליפגוע כמה שיותר פכות בבני אדם סתם אלוהים אוהב רחמנות ואנזנו אמורים להיות בניי רחמנים , ולהוסיף אי אפשר לכנס מאחוריהם כמה ק''מ וככה לכתר אותם לעשות מצור ולחקות שיהיו רעבים ויצאו מהמערות לחפש אוכל .
    לכנס בתוך לבנון במקומות בטוחים ולא מסוכנים כל כך .כמו שרון בזמנו בכיפור ניכנס לסיני וחצה את התעלה או משהו כזה,

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הרס הדמוקרטיה הישראלית

    שמואל, 21/07/06 07:46

    הרס הדמוקרטיה הישראלית

    בעצם הימים האלה של מלחמה קשה מול אוייב מסוכן אין יושבים אצלנו בשב''כ, במשטרה ובפרקליטות בחיבוק ידיים. לפני כשבוע נעצר במעצר מינהלי דובר אגודת ''חננו''. שבועיים קודם לכן, לאחר אירוע החטיפה סמוך לכרם-שלום, הורה שר הבטחון על מעצר מינהלי של 12 פעילי ימין.

    ישנם מחלקות מיוחדות בשב''כ, ובפרקליטות המדינה אשר תכליתן היא למנוע את חופש הביטוי ואת זכות המחאה הלגיטימית כנגד מדיניות העקירה והגירוש. הן מבצעות מעקב אחרי כל התבטאות פוליטית של אנשי ימין, מזמנים אנשים לחקירות במשטרה, כפי שבוצע בתקופת ה''התנתקות'' – וכל זאת מתוך מגמה להרתיע מפעילות פוליטית לגיטימית. מחלקות אלה מבצעות דיכוי פוליטי מכוון ויזום מתוך גישה פוליטית חד-צדדית. אחת התוצאות של פעילות אנטי-דמוקרטית זו היא מניעת הפגנות של הימין כנגד מדיניות הנסיגה. המדיניות היא לדכא כל הפגנה או משמרת מחאה של אנשי ימין כנגד הנסיגה. כל זאת בשעה שהשמאל הקיצוני מפגין ללא כל אישור או הגבלה כנגד פעולות צה''ל בעזה ובלבנון.

    אכן דמוקרטיה למופת.

    הגב לתגובה זו

    • חופש הביטוי נשמר רק לשמאל ולערבים כי הם מאד ציונים ונאורים! (ל''ת)

      צביה, 21/07/06 09:46

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא הפעילו את האלקטרומגנטים

    תיק דבקה, 21/07/06 07:32

    לתיק דבקה נודע כי החיילים לא הפעילו את האלקטרומגנטים הגדולים שנועדו למשוך מידם של המחבלים את כלי נשקם. נפתחה ועדת חקירה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא להתרגש מטוקבקים-חלקם מערבי ישראל חלקם מחו''ל ויש גם חארות שלנו (ל''ת)

    לוחמה פסיכולוגי, 21/07/06 07:23

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק - צריך להמשיך לומר את האמת על תקשורת שמאלנית (ל''ת)

      דוד, 21/07/06 10:34

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אי אפשר לנצח על האפס.הלחימה תהיה קשה. (ל''ת)

    מ, 21/07/06 07:08

    הגב לתגובה זו

    • נכון - לא להיכנס קרקעית! (ל''ת)

      שי, 21/07/06 09:39

      הגב לתגובה זו

      • לצערי ולמרות שזה יגבה מחיר כבד- אם לא ניכנס לא נכריע את החיזבאללה

        אורן, 21/07/06 10:39

        כל ראשי הבטחון אמרו זאת - אז או שתקבור את הראש בחול ותגיד יהיה בסדר(התנהגות שמאלנית אופיינית) או שנתחיל להתמודד עם הבעיה אחת ולתמיד

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא מובן

    ג'ו פלקונטי, 21/07/06 04:55

    הכשל המבצעי לא מובן.
    לא מובן גם איך יורים על צה''ל פצמרי''ם והמסקרים לא מחסלים על המקום את היורים.
    לא מובן איך טילי נ.ט. חודרים את השריון של הטנק המוגן בעולם.
    לא מובן איך פצמ''ר קל חודר את המרכבה.
    לא מובן איך צה''ל שכח את הטקטיקה המקורית שלו עוד מימי מלחמת השחרור וששת הימים של ריכוז כוחות.
    לא מובן איך לא מוחקים מהאויר את הכפר שנותן מחסה למחבלים.

    הגב לתגובה זו

    • ראית יותר מדי סרטים של צ'אק נוריס. במציאות זה ק צ ת יותר מורכב (ל''ת)

      תחזיר לבלוקבסטר, 21/07/06 07:46

      הגב לתגובה זו

    • יאללה קיבינימט מה אתם לא מבינים??

      אגוזניק לשעבר, 21/07/06 08:44

      מה נראה לכם שאנחנו נלחמים נגד בובות? לא מבינים שסיור שמקבל גשם של פצמרים וטילי סאגר זה סיכוי טוב למות? מה אתם כאלה ציניים ומפגרים. לא מבינים לעזאזל שאנחנו נלחמים נגד צבא מעולה? מעולה!! תכניסו טוב לראש שלכם כבר. ותנו לעשות תעבודה בשקט.

      ואתה לא מבין איזה ציוד יש להם. פצמר שאתה קורא לו קל זה פצצה עם טווח הרג של 50 מטר. פציעה 80. אז תחשוב מה זה לקבל אותו ישירות.
      אוף!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • מדוע לא עם מסוק לרסס את כל השטח

        תמים, 21/07/06 10:17

        עם אותו גשם של פצמר''ים

        הגב לתגובה זו

    • מה שנכון.....

      יצחק, 21/07/06 09:20

      החיזבאללה מהטובים בלוחמי תבל אם לא הכי טובים . לצערי זו האמת.

      הגב לתגובה זו

    • אני אסביר לך:

      איתן, 21/07/06 09:49

      מדינת ישראל היא ''נמר של נייר'' רקובה מהשורש,שב-10 שנים האחרונות מתנהלת כמו רפובליקת בננות שזה אומר אין דין ואין דיין על מחדלים וכשלונות,וכל מי שמעורב בהם זוכה להערכה ולקידום.החיילים שלנו(לא כולם)הם ילדי שמנת מפונקים,שנשלחים לקרב ע''י פוליטיקאים מושחתים שחושבים רק על מה ייצא להם באופן אישי מכל הסיפור ולא על טובת המדינה,ובגלל זה נותר לנו היום רק לקוות שחיל האויר יעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר,כי זה אחד הגופים היחידים במדינה שמתפקד כמו שצריך.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ה' יקום דמם (ל''ת)

    אלוקים, 21/07/06 04:06

    הגב לתגובה זו

    • באיזה צד אנחנו.

      אורי, 21/07/06 08:14

      אלקים תמיד יהיה בצד שלנו אני רק מתפלל שאנחנו נהיה בצד שלו

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    למה לסכן חיילים בשטח

    עצה מבצעית, 21/07/06 03:56

    מיוער וסבוך כשניתן בצורה מאד פשוטה בעזרת נפל''ם או ארטילריה
    להצית אש ולשרוף את הכל. אז יחשפו פתחי הבונקרים,
    תיווצר סביבה פתוחה יותר ללחימה ויש סיכוי שהמחבלים יחנקו מעשן שיכנס להם דרך פיתחי האיורור של הבונקר.
    לעבוד רק בשיטות אכזריות ללא רחם!

    הגב לתגובה זו

    • תקראו-עצה פשוטה וחכמה (ל''ת)

      פשוט נכון !!, 21/07/06 04:16

      הגב לתגובה זו

      • יכול להיות שהחטופים באחד מהבונקרים, אך לסכן כל כך הרבה חיילים ואזרח

        ים בשביל 2 חייל, 21/07/06 09:47

        ים? אם כל הכאב, שאין לו גבול, עלינו לשנות את הלוחמה.

        הגב לתגובה זו

    • עוד אדיוט שחושב שהוא גנרל (ל''ת)

      Jehova, 21/07/06 05:59

      הגב לתגובה זו

      • עוד מגלומן שחושב שהוא אלוהים.

        מושון, 21/07/06 09:55

        ודרך אגב עדיף להיות אידיוט מאשר מגלומן כמוך.
        האם שיחררו את כל חולי הנפש מהמוסדות בגלל המלחמה?

        הגב לתגובה זו

      • טוב ''אידיוט '' חי, מחיילים''חכמים'' מתים

        ''אינטלקטואל'', 21/07/06 09:59

        ''הפסוידו אינטלקטואלים'' ש''מבינים את הצד השני'' הביאו אותנו על הלום.
        הצד השני כל עוד הוא נלחם בנו לא מעניין אותי כהוא זה!

        הגב לתגובה זו

    • שטויות

      shuki, 21/07/06 08:37

      אם היית חושב קצת היית מבין שצה''ל צריך את הסווח הזה יותר לשם הסתוות בעת תקיפה!!!
      טמבל!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      בלק, 21/07/06 08:57

      הגב לתגובה זו

    • טיפש! לצה''ל אין נפלם כבר 30 שנה

      נף לם, 21/07/06 10:05

      א. נפלם זה לא ר''ת
      ב. נפלם הוא נשק נקודתי למדי
      ג. יש אמצעים אחרים להצית צמחיה
      ד. קשה מאד לכבות שריפה גדולה שתגיע גם לישראל
      ה. אי אפשר לראות מטרות בתוך עשן (ע''ע מיסוך)

      חזור לארגז הבוץ ותן לחיילים להילחם, חייל בדיל שכמותך

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה לסכן את החיילים בשטח

    עצה מבצעית, 21/07/06 03:46

    מיוער וסבוך כשניתן בצורה מאד פשוטה בעזרת נפל''ם או ארטילריה
    להצית אש ולשרוף את הכל. אז יחשפו פתחי הבונקרים,
    תיווצר סביבה פתוחה יותר ללחימה ויש סיכוי שהמחבלים יחנקו מעשן שיכנס להם דרך פיתחי האיורור של הבונקר.
    לעבוד רק בשיטות אכזריות ללא רחם!

    הגב לתגובה זו

    • עוד אדיוט שחושב שהוא גנרל (ל''ת)

      Jehova, 21/07/06 06:00

      הגב לתגובה זו

    • 28 צודק! (ל''ת)

      חי, 21/07/06 07:22

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    GAS THEM!!!

    Yoav, 21/07/06 03:44

    First gas them with some type of stunning gas, then come in with gas masks... they will be stunned and won't be able to respond!

    What happend to our creativity??????

    הגב לתגובה זו

    • What happend to our maturity

      Jehova, 21/07/06 06:10

      At least the schools work finew

      It's so nice to see a 10 years old boy that knows how to write in English !!!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה עוד ועוד כשלונות צבאיים~! (ל''ת)

    עמית, 21/07/06 03:32

    הגב לתגובה זו

    • נסה לספור הצלחות

      נפל, 21/07/06 10:00

      שהן רבות ללא ספור מאשר ללקט ''כשלונות''
      מי שיושב בבית מול המקלדת ולא עושה כלום לא ''נכשל''. הוא כשלון מלידה

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בגלל שיש לנו צבא של חיילי שמנת (ל''ת)

    לוחם, 21/07/06 03:23

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה שתחליט ???????

      באבא, 21/07/06 09:05

      יא אהבל

      הגב לתגובה זו

    • זה שאתה מנצח בפלייסטיישן לא עושה אותך לוחם (ל''ת)

      כל טמבל משחק, 21/07/06 09:33

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה לסכן את החיילים בשטח מיוער וסבוך כשאפשר פשןט

    עם נפל''ם-כנסו, 21/07/06 03:22

    ...
    להצית אש לשרוף את הכל. אז יחשפו פתחי הבונקרים תווצר סביבה פתוחה יותר ללחימה ויש סיכוי שהמחבלים יחנקו מעשן שיכנס להם דרך פיתחי האיוררור של הבונקר.
    לעבוד רק בשיטות אכזריות ללא רחם!

    הגב לתגובה זו

    • עוד אדיוט שחושב שהוא גנרל (ל''ת)

      Jehova, 21/07/06 06:02

      הגב לתגובה זו

    • עזוב אותך,צבא של כוסיות (ל''ת)

      רפי האכזר, 21/07/06 10:04

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הפסדנו את המלחמה!

    יאיר תשבי, 21/07/06 03:21

    חברה אנחנו הולכים בדרך הבטוחה להפסיד את המלחמה הזאת
    זה לא יילך כך, אנחנו נמשיך לספור את קורבנותינו!
    צריך להתקפל ולצאת משם מיד!

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה הבאת את זה - כמו בחורה, תהיה חזק (ל''ת)

      ערען, 21/07/06 05:41

      הגב לתגובה זו

    • סימון: תגובת אוייב (ל''ת)

      חייל על אזרחי, 21/07/06 07:34

      הגב לתגובה זו

      • המלחמה עוד לא התחילה !

        ככה זה כשאוהבים, 21/07/06 09:34

        אז יפלו עוד חיילים וייפגעו עוד אזרחים וייחרבו עוד בתים. כדי לנצח צריף להסתכן-לא מגובה 20000 רגל. עכשיו צריך להראות ממה אנחנו עשויים - מקצינים שפותחים בנקים ביחידה,מאונסי ילדות בבסיס,מברמנים המטיסים סילונים להנאתם,ממפי''ם שנופשים באיה-נאפה ? בקיצור האם נכון מה שאמר האיש ? אנחנו קורי עכביש ? לא - אנחנו חזקים מספיק למות בשדה הקרב (גם כשהאמהות,הנשים והחברות שלנו באינדיבידואליזם עיוור מיללות כמו חתולים מפוחדים) או כאזרחים בעורף כדי לנצח במלחמה - זה פשוט עד כדי כך !

        הגב לתגובה זו

    • יאוש? הרמת ידים? מה קרה לך?!

      ישראל בטח ב-ה', 21/07/06 07:38

      אנחנו במלחמה ונדרשת בה אורך רוח. יכולה להיות ביקורת צודקת על ההנהגה שהפקירה את צפון ישראל ונתנה למיזבלה להתחמש במשך שנים. יכולים להיות ביקורות על שיטות הלוחמה שניתן תמיד לשפר אותם (כגון, מה פתאום חסים על ''מקומות קדושים'', כמו מסגד בכפר של מחבלים, על חשבון חיי חיילנו?). אך אנו במלחמה, וכולם חייבים להתייצב לצד הנכון, להתפלל ולתמוך בכל יכולתנו בכוחותינו. חלק חשוב מהתמיכה היא לא לקרוס נפשית. אסור לתת למיזבלה את התענוג הזה בעוד הקרב נמשך.
      כוחנו באחדותנו, ובעזרת אלה-י מערכות ישראל ננצח.

      הגב לתגובה זו

      • פשוט כבר היינו שם (כולל אני) ואי אפשר לנצח אותם! 18 שנה ניסינו! (ל''ת)

        חיים, 21/07/06 09:41

        הגב לתגובה זו

    • להתקפל? אתה כבר כ''כ מקופל

      קפל חד, 21/07/06 08:42

      שרק צריך לנשוף עליך כדי שתעוף. מוג לב

      הגב לתגובה זו

    • zeirut ze aravi!!! (ל''ת)

      ddt, 21/07/06 09:08

      הגב לתגובה זו

    • ...את זה כותב מסומם שמאלני מפאב תל-אביבי! (ל''ת)

      ראובן, 21/07/06 09:48

      הגב לתגובה זו

    • היית מת! המוראל בארץ גבוה למרות הכל (ל''ת)

      לא תיפול רוחנו!, 21/07/06 09:51

      הגב לתגובה זו

    • אולי אתה שמאלנחסבלון? מה דעתך להתנדב? זה היה מועיל ביותר בניגוד להפ (ל''ת)

      צת דעותיך., 21/07/06 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה ההפתעה? עם מפקדים כאלה?

    גל הירש מפשל?!, 21/07/06 03:07

    בוא לא נשכח!
    בכירי צה''ל היו עסוקים עד לפני 16 ימים באישורי תוכניות למבצע חשוב מאד, מבצע נגד האוייב מספר אחד של המדינה:
    ''המאחזים הלא מורשים'' של עו''ד טליה ששון!!!!

    מה שאנו חווים ביומיים האחרונים, ואולי יותר...
    זהו תוצר לוואי של צבא שהפך להיות לגוף לביצוע משימות פוליטיות!

    זו בושה! וזו עובדה!

    הגב לתגובה זו

    • אני מריח בטוקבקים תערובת של מתנחבלים+ערבים+משתמטים+שמאלנים קיצוניים (ל''ת)

      תערובת הכי, 21/07/06 07:48

      הגב לתגובה זו

    • נכון, השאלה היא מה היה קורה אם...

      נס 2006, 21/07/06 08:31

      הצבא באמת היה עסוק בפינוי התנחלויות ומתנחלים לא חוקיים, על כך הוא הוציא תקציבי עתק ובזבז שעות אימונים יקרות, בנוסף תושבי אותן התנחלויות קראו לחיילים שבאו לפנות אותם נאצים וזרקו עליהם חרא וחומצה.
      ועכשיו באמת נשאלת השאלה האם המבצע הזה היה נראה אחרת אם הצבא היה משקיע את מרצו וממונו באימונים לקראת מלחמה במקום להתעסק בקקא של מתנחלים.

      הגב לתגובה זו

      • צודק!!!!!!

        משה, 21/07/06 15:02

        זה כ''כ פשוט, צה''ל נשחק מההגנה על המאחזים.
        כל פעם שיהיו מלחמות ניקח טוש ונקשקש קו יפה על מפת א''י, איפה שיש ערבים ובאלגנים יהיה מחוץ לקו ות''א וגוש דן יהיו בתוך המפה.
        אח''כ נבנה חומה גדולה נקרא למה שנמצא מאחוריה שטחים כבושים, ונפנה אותם בתוכנית התכנסות ואז ה כ ל יהיה בסדר!!!

        הגב לתגובה זו

    • חוצפן קטן!!!

      רועי, 21/07/06 10:00

      מתנחל קטן וחצוף כשאתה ישן בהתנחלות שלך ,גל הירש שאותו אני לא מכיר ,מפקד יומם ולילה סביב השעון על מיטב חיילינו,ומקריב את עצמו למען מדינתנו...
      מתנחלון קטן שכמותך חזור לחור שממנו באת ואל תטריד אותנו!!!

      הגב לתגובה זו

    • אם לא היו שומרים בש''ג של התנחלויות

      עודד, 21/07/06 14:25

      כמו שכל חייל סדיר או מילואים עושה 80 אחוז מהשירות, אז היה זמן לצבא להתאמן ולא לשחק שש בש בין שמירות.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    צריך לשאול את 4 אימהות איך מגנים על הגבול..

    משה ג., 21/07/06 03:00

    מתוך שטח ישראל.

    הן הסבירו שזה אפשרי אז כדאי לפנות אליהן.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אולמרט: שאול תעזור לי!

    אודי חמודי, 21/07/06 02:50

    התרגיל ''המבריק'' שעשה אולמרט לפרץ בעצת יועציו הספינרים עולה לעם ישראל הרבה יותר מאשר מינויו של הליצן המשבית לשר האוצר. עכשיו נאלץ אודי חמודי לזעוק ''שאול תעזור לי'' ואת פרץ לצעוק בהצגות ובמופעי רחוב ''אנחנו לא נהסס ...''
    את שכר הלימוד משלם עם ישראל במזומן ובדם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    להחרים את עיתון ''הארץ''!!!

    כוח הפליטים, 21/07/06 02:47

    לא יתכן שבעת לחימה יוצא עיתונאי ומתראיין ברשת אלג'זירה , מיד אחרי נסראללה , ומתבטא כנגד ישראל.

    להחרים את העיתון!!!

    הגב לתגובה זו

    • מי זה היה (ל''ת)

      בטח, 21/07/06 04:06

      הגב לתגובה זו

      • כן, גדעון לוי תמך בנסראללה (ל''ת)

        אלי, 21/07/06 07:48

        הגב לתגובה זו

    • מה חדש?עיתון הארץ -בטאון שונאי ישראל. (ל''ת)

      מ, 21/07/06 07:10

      הגב לתגובה זו

    • אם הערבים כל כך צודקים, למה שלא יעבור לגור באחת ממדינות ערב? אולי י (ל''ת)

      צליך שם יותר., 21/07/06 09:49

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כואב הלב!

    מהצפון, 21/07/06 02:38

    מתי נלמד לא להקשיב לשמאל ההרסני- אני ידעתי ותמיד אמרתי אבל תמיד ! שכניסה מחודשת תגבה לנו קורבנות רבים . גם אם היה צריך לצאת - לא זאת הדרך - אנחנו פשוט ברחנו... וככה גם מעזה ! יש לכם מושג מה יקרה עוד כמה שנים בעזה?! אתם יודעים כמה טילים יהיו להם?!
    איך ננצח בלבנון אם לא נכניס כוחות קרקעיים ? ואז מה יהיה - כמות הנפגעים תהיה משהו לא נורמלי- גם אני כנראה הולך להגיע לשם - אני בכוח מילואים שנמצא באותה גיזרה בה נרצחו היום 2 חיילים שלנו.
    אני מבקש מעם ישראל - רק תפקחו את העיניים ואל תובילו אותנו לאסון נוסף! כל בריחה הינה כניעה והתגברות הטרור ( לטווח הארוך) נתפלל לטוב!
    ולחיילים ולאזרחים שנרצחו - יהי זכרם ברוך! ושנזכה לראות את שלושת החטופים בחיים ובמהרה פה בארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    do not go to the war!!! (ל''ת)

    Uri Weiss, 21/07/06 02:28

    הגב לתגובה זו

    • WE ARE ALREADY IN ONE- WAKE UP! (ל''ת)

      THE MAN, 21/07/06 11:10

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    רבותי החיילים האלה הקריבו את חיהם בלחימה לא כבתיבה במחשב

    מורי אל כניס, 21/07/06 02:15

    תנו להם כבוד!! כי זה מגיע להם .

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פרץ הוא בובה של הצבא, והצבא אוהב מלחמה

    י, 21/07/06 01:37

    כמו שדייג אוהב דגים

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!

      משה, 21/07/06 15:16

      ה כ ל באשמת הצבא, זה כ''כ מבריק כ''כ נכון כ''כ מקורי. איך הצלחת למצוא את האשם האמיתי כ''כ מהר?????

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא מבין

    לוחם, 21/07/06 01:24

    מישהו יכול להסביר לי איך לוחמים
    מיחידות מובחרות נהרגים יום אחרי
    יום באותו איזור
    כשיש להם עליוניות כ''כ גבוהה הן מבחינת:
    אימונים שזה אומר יכולת לחימה גבוהה מאוד.
    יכולת טכנולגית שאי אפשר לפרט
    נגד מחבלים שאין להם 10%
    למעט הכרת השטח המסובך

    הגב לתגובה זו

    • חילים מובחרים מפקדים גרועים (ל''ת)

      זאב, 21/07/06 03:16

      הגב לתגובה זו

      • 14 אתה לוחם כמו שאני אנג'לינה ג'ולי ...

        טמבל, 21/07/06 07:26

        דווקא זה שהם ביחידות מיוחדות מעיד שהם נכנסים לקרבות הכי קשים מסובכים ומסוכנים . ברור שכמה מהם לא יחזרו מקרבות כאלה. אם לא היו נפגעים - הקרב לא היה קשה ומסובך

        הגב לתגובה זו

        • אנג'לינה מותק, את מדברת עברית? בטח היה לך חבר ישראלי (ל''ת)

          יא מותק, 21/07/06 09:23

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה שהבריחה עשתה לנו. עומק לבנון אללאכ.

    אהוד, 21/07/06 01:17

    פעם, לפני הבריחה מלבנון מרון א-ראס נחשבה לעיירה שקטה, וקרובה לישראל. ניתן לראות אותה מכמה יישובים ישראלים. בעקבות הבריחה בהנהגת נפוליאון ברק ''התמקמה'' העיירה בעומק לבנון אפילו שניתן גם כיום לראותה משטח ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    טקטיקה בסיסית!!!

    עודד, 21/07/06 01:06

    כאילו שלא מלמדים בצה''ל טקטיקה בסיסית ביותר. איך יכול להיות שתקיפות כל כך גלויות מתרחשות באמצע היום??? אם כבר נכנסים לשטח השמדה, לפחות תעשו את זה בלילה!!!

    בטלוויזיה ראו מחלקה נכנסת ללבנון בשני טורים, ממש מטווח ברווזים. נגד כוחות כאלו הדבר הכי חשוב זה לא להתגלות, וסדר גודל כזה של כוחות מאוד בולט בשטח. תשלחו צוות של ארבעה חיילים שיתגנב בלילה ויציב להם מארב בבוקר כשהם יצאו מהחורים לירות קטיושות. תזכרו שהם יודעים שאתם באים!!!

    אוהבים אותכם צה''ל!!! תעבדו עם שכל!!

    הגב לתגובה זו

    • או זה או עוד אפשרות

      א, 21/07/06 01:56

      מדובר בכמה מאות מטרים בתוך לבנון. הסתערות של טנקים שישטפו את השטח יכולה לסגור את הסיפור הזה בתוך שלוש או ארבע דקות. לא מדובר על שטח כזה גדול. מסוקים יכולים לחפות מלמעלה נגד משגרי נ''ט.

      אבל מי שמכיר את מקבלי ההחלטות בצבא יודע שבצורה השבלונית וחסרת המעוף שחושבים שם ימשיכו להכנס לאור היום בשני טורים ישר לתוך המארב, במקום להכנס בלילה ולהכין להם מארב משלנו.

      הגב לתגובה זו

      • טנקים לא מורידים בונקרים-צריך חי''ר שיגיע למגע עם האנשים מתחת לאדמה (ל''ת)

        הבנת צ'רצ'יל, 21/07/06 07:31

        הגב לתגובה זו

        • למה לא פצצות מהאוויר שיגיעו אליהם? הכי בטוח (ל''ת)

          תומר, 21/07/06 10:30

          הגב לתגובה זו

      • What about snipers? Israel has snipers? (ל''ת)

        Guy, 21/07/06 07:41

        הגב לתגובה זו

    • 100 percent correct (ל''ת)

      Avi, 21/07/06 02:49

      הגב לתגובה זו

    • איבדנו את היצירתיות והתחכום; שבעים מדי! (ל''ת)

      אריק, 21/07/06 02:58

      הגב לתגובה זו

    • כל פשפש אדיוט חושב שהוא גנרל

      Jehova, 21/07/06 04:56

      אנא שמור את טפשותך לעצמך, האויב מאזין (וצוחק ממך)

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    דיייי נא להפסיק את המבצע האומלל הז (ל''ת)

    יורם, 21/07/06 01:01

    הגב לתגובה זו

    • נא להפסיק את היורם הזה (ל''ת)

      מורי, 21/07/06 05:26

      הגב לתגובה זו

    • יורם מה השם האמיתי שלך ? מוחמד? חסן? וואליד ? (ל''ת)

      מי שאומלל זה, 21/07/06 07:27

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    למחוק את לבנון (ל''ת)

    עוד הלילה, 21/07/06 00:59

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן (ל''ת)

      אל תירא ישראל, 21/07/06 09:53

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    !!!!!!!!!!!חוק המספרים הגדולים!!!!!!!!!!!!!

    לוחם במילואים, 21/07/06 00:58

    לא יכול להיות שצה''ל לא כובש כפר ומתחם ביומיים, הסיבות הן שיקולים לא מקצועיים שמביאים לשימוש בחיל אויר ובכוחות קטנים בלבד. במקום בחטיבת שריון שתעלה לכפר העלוב הזה ותטהר אותו ביחד עם חי''ר. ורק אחרי זה כשיש שליטה בשטח צריך לגשת לבונקרים. כוחות שריון גדולים יכולים לשטוף את השטח ולהעסיק חיזבלונים בכל הגזרה, וגם לדרוס אותם. התקשורת הפכה אותם לסופרמנים ומקבלי ההחלטות כולל הרמטכ''ל הפסידו ללוחמה הפסיכולוגית של החזבאללה. בתכלס צה''ל במיל' לא רואה ממטר חטיבת חי''ר מיומן(חיזבאללה). אין ספק שיש הססנות..זה ברור לכל אחרי התוצאות ביומיים האחרונים.
    בהצלחה לכולנו, זה עניין של זמן שהולך ואוזל, הזמן לטובתנו מבחינה צבאית יבשה, אך יש לו קץ מדיני, וכרגע אנחנו במינוס!!

    הגב לתגובה זו

    • הטראומה של לבנון לא היתה הכניסה אליה

      יריב, 21/07/06 01:47

      אלא השהות של 18 שנה בה.
      כל המבצע לקח לנו שבועיים וכל אש''ף הועף לטוניס.
      בגלל זה שישבנו שם 18 שנה וספגנו מאות הרוגים בשנה אז זה מה שאנשים זוכרים מלבנון.
      יש לנו את העוצמה לעשות מבצע נרחב ולסיים אותו בכמה ימים מאשר להפציץ כבר שבוע את אותם יעדים בזמן שכל המחבלים מחופרים בבונקרים ואחריי שהכל יסתיים נגלה שהורדנו אולי ארבעים מהם.
      אנחנו כרגע סתם מסכנים חיילים כאשר אנחנו שולחים אותם חשופים היישר למארבים של חיזבאללה.
      תנו לצה''ל לנצח ובמלוא העוצמה.

      הגב לתגובה זו

      • שים לב שגם לך שטפו את המוח

        קדימה לתהום, 21/07/06 10:11

        לא נהרגו בלבנון מאות חיילים בשנה, במשך 18 נהרגו שם כ - 600 חיילים, שכמובן זה כולל תאונות כמו אסון המסוקים.....
        מה גם שבשנים האחרונות שם, נהרגו מעט חיילים יחסית, רק שהתקשורת עשתה פסטיבל דם מכל חייל הרוג ולכן לך זה נראה כאילו נהרגו שם מאות חיילים בשנה...

        הגב לתגובה זו

    • 9 הצדק איתך. (ל''ת)

      חי, 21/07/06 07:55

      הגב לתגובה זו

    • כואב הלב, זה בפירוש תוצאה של הססנות. (ל''ת)

      נפל''מ מייד, 21/07/06 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~להחזיר את שאול מופז לביטחון~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ (ל''ת)

    רק לא פרץ ~~~~~, 21/07/06 00:56

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עצוב למות באמצע התמוז.. (ל''ת)

    יוסי, 21/07/06 00:53

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    סבלנות

    משה, 21/07/06 00:50

    עם ישראל היקר סבלנות הלחימה שם אינה קלה תאמינו לי מיניסיון אתם חושבים שניכנסים לשטח והכל קל אנו ניצבים מול אויב מר ועיקש אז מה?
    בלחימה קרקעית יש אבדות אך אנו ננצח כי עדיין לא הפגנו 1%מהיכולות שלנו תנו לצבא לעשות את עבודתו ב''שקט'' ולאלון בן דויד היית טבח בצבא? סתום את הפה!!!

    הגב לתגובה זו

    • היה פייטר. וסוקניק היה בשייטת.

      חלוס, 21/07/06 01:01

      ואפילו אם לא היה פייטר, הוא מסקר את הצבא כל כך הרבה זמן, שהוא יודע הרבה יותר ממך. ובעצם גם הרבה יותר מרוב הילדים שהתגייסו לפני שנה-שנתיים.

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה היא עם רוזן זה שהיה פייטר ב''במחנה'' ומנסה לשבור את צה''ל (ל''ת)

        כל היום מנדנד, 21/07/06 07:28

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה לא מפציצים ושורפים את כל הצמחיה ושטיחים מבנים ופצצות עומק???. (ל''ת)

    לא מבין, 21/07/06 00:47

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בתגברות על הצמחיה בבונקרים

    אורן, 21/07/06 00:46

    יש לרסס סולר מהאויר או פשוט להפציץ בנפל''ם.
    להבעיר את כל הצמחיה עם הבונקר ועם האנשים שבו.
    מספיק עשן הבעירה כדי לחנוק את המחבלים. לשרוף את כל שטח רצועת הבונקרים ולגשת לפעילות רגלית רק לאחר תהליך הבעירה. ככה יצטמצם מספר הקורבנות.
    השיטה הנוכחית תגבה חייהם של עשרות חיילים צעירים ובלתי מנוסים בלחימה עם אויב נחוש זה בשטחים בלתי מוכרים.

    הגב לתגובה זו

    • חלאס כבר. שמענו אותך כל יום כל היום.

      חלאס, 21/07/06 00:59

      די למחזר.
      גם כל הצבא כבר מכיר ת'רעיונות שלך.
      אפילו נסראללה משתעמם מהם.

      הגב לתגובה זו

      • הוא צודק 100% למה שישתוק??

        עמיחי, 21/07/06 02:07

        חיילי צהל לא פראירים של אף אחד במדינה הזאת ואין צורך לסכן את חיילי צהל!!

        הגב לתגובה זו

    • אסור לפי אמנת ג'נבה

      נפל''ם ולהביורים, 21/07/06 08:28

      למרות שהאמריקאים עשו זאת בוייטנאם וגם ישראל במלחמות קודמות אסור להשתמש בלהביורים ונםל''ם לפי אמנת ז'נבה

      הגב לתגובה זו

    • יאללה באמת כל כלומניק נהיה לי גנרל (ל''ת)

      דוד ערק, 21/07/06 08:50

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    יהי זכרם ברוך

    מהיחידה, 21/07/06 00:45

    מלח הארץ, לוחמים משכמם ומעלה, חברים למופת.
    אזכור לעד.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    I hate thsi i hate it

    ornit, 21/07/06 00:43

    soldiges killed is teh worst seniral yhi zichram baruch so sad so sad very painfull ne strong idf be strong may G-D be with u and loose no more!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה עם ההרוגים מהחזבאללה

    אביב, 21/07/06 00:40

    למה אתם לא מדווחים על עשרות ההרוגים והפצועים של החזבאללה שצה''ל מצליח לחסל ??????

    הגב לתגובה זו

    • אין עשרות חיילים הרוגים לחיזבאאלה (ל''ת)

      לידיעתך!, 21/07/06 00:45

      הגב לתגובה זו

      • ?walla (ל''ת)

        z, 21/07/06 00:50

        הגב לתגובה זו

        • יש מאות הרוגים לחיזבאללה . תמונות של גופות רבות אצל הערבים. (ל''ת)

          הם קוראים לזה, 21/07/06 07:50

          הגב לתגובה זו

          • חיזבאללה צודק ונהרג לו פחות מ 5 אנשים

            anan, 21/07/06 10:21

            מה שנהרג זה אזרחים

            הגב לתגובה זו

            • חיזבאללה זה אזרחים.חיזבאללה זה גם לא רק לוחמים,יש מורים,מהנדסים...

              חטפו מכה וגם, 21/07/06 11:03

              גם הילדים שמראים שם - ילדי החיזבאללה . עצוב , כואב - אבל זה הגורל שההורים שלהם הכינו להם .
              חטפו מכה רצינית . לכן הלבנונים יחסית שותקים

              הגב לתגובה זו

      • איך אתה כן יודע שאין לחיזבללה הרוגים?

        ל..,'' לידיעתך'', 21/07/06 09:12

        תשעה ימי כתישה עם 3000 גיחות מטוסים שמכוונים אש במיוחד לחיזבללה ולא יהיו להם כמה עשרות הרוגים ?? אתה מדבר מ '' ידיעה '' או מ '' נפיחה '' ??.

        הגב לתגובה זו

    • תאמין לי שאם היה על מה לדווח היו מדווחים

      יוחאי, 21/07/06 00:49

      כולם כולל הצבא יודע שזה מה שהציבור רוצה לשמוע ואין לו שום סיבה להסתיר.. הבעיה היא שהוא נכשל בכל החזיתות שבהן הוא מתקיף וזה כולל את חוסר האפקטיביות של חיל האויר, האפיצות של חיל הים והנחיתות של הרגלים.

      הגב לתגובה זו

      • תאמין לי שאם היה על מה לדווח היו מדווחים

        me, 21/07/06 01:27

        You better be nice there. Since you are being protected by our good army.

        הגב לתגובה זו

    • נקמה היא תכונה של חלשים

      נדב, 21/07/06 00:59

      שלום אביב,
      באמת חשוב לך כמות הרוגי החיזבאללה? הרי יבואו אחרים...אלפים.
      כמה מהם שקולים כנגד הכאב שמותיר נער צעיר שנהרג בידי רשעים שלהם וטיפשים שלנו? אף לא אלפים.

      אפשר להרוג בלי הפסקה אבל התשובה שוכנת במקום אחר.

      שיהיה לך יופי של סוף שבוע

      הגב לתגובה זו

      • הנקמה היא חובתנו (ל''ת)

        ישראלי 1, 21/07/06 10:06

        הגב לתגובה זו