• 124.

    מסוקים

    אור קורן, 29/01/10 09:47

    יואא איזה באסה חבל שזה קורה הוא היה אדם טוב לבב חבלללללללללל

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    תהיה מנוחתו עדן. (ל''ת)

    אבי, 21/07/06 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    עטרה ויעקב האחים, האלמנה הילדים

    קרן אופיר ושי, 21/07/06 18:53

    שמענו אחר הצהריים על האסון ואין לנו מילים להביע את רגשותינו. אנחנו משתתפים בצערכם ללא יכולת להביע זאת אוהבים אתכם, אוהבים אתכם
    חגית בוקי קרן שי ואופיר ברגמן

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    חבל......יהי זיכרו ברוך ! (ל''ת)

    יאירה, 21/07/06 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    כרגיל מדינת הלוזרים חיילים נהרגים

    ענת, 21/07/06 18:09

    ובמקום לעודד ולהתגאות גברים כמוכם יושבים בבית ומשחקים אותה כולם גנרלים

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    יהי זכרו ברוך !!!! (ל''ת)

    אבי 56, 21/07/06 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    איך נפלו גיבורים.......

    יצחק, 21/07/06 17:30

    ויאבדו כלי מילחמה

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    לכל התבוסתנים

    יעקובו, 21/07/06 17:09

    יתכן שבתחקיר שלאחר המלחמה
    לא יצא צה''ל טוב, וגם לא מעט פרשנים גנרלים שהיו בעשור האחרון במטה הכללי וטמנו ראשם בין דרגותהם. היה מוטב שירדו למחתרת.
    אולם עתה כשצה''ל מנהל את הקרב החשוב הזה ואף אחד כן אף אחד לא יודע עדיין מה בדיוק מתרחש בלבנון יותר מרצוי שתסחרו את פיכם ותנצרו את מחשובתכם התבוסתניות. כבר אמרו אנשים. זה לא נגמר עד שזה לא נגמר והדברים נכונים כמעט בכל נושא!!!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    שחיקה ועומס

    רון, 21/07/06 16:53

    חיל האויר צריך להבין שהחיילים והנגדים בטייסת הם לא רובטריקים לישון 3 שעות בלילה ולבדוק את המטוסים קפדנית לאחר עשרות גיחות זה בלתי אפשרי צריך לרענן כח אדם לגייס מילואמניקים לעשות רוטציה בין החיילים בכדי שיוכלו לבדוק את כל המערכות במטוס ולא רק את המנוע והחימוש .
    בהצלחה ח''א

    הגב לתגובה זו

    • ולצערי עדיין לא התחלת

      Avi Ecuador, 21/07/06 17:16

      הכיוון הוא סוריה ולבנון לא רלוונטית לשים עליה את הדגש.
      לצערי השחיקה תחסר לך למטרה בעתיד והלוואי שאתבדה

      הגב לתגובה זו

      • ברוך סומך נכים (ל''ת)

        איוב, 21/07/06 18:36

        הגב לתגובה זו

  • 115.

    אני חושב שאנחנו צרכים להכריז שהיעדים הושגו ולהפסיק את המלחמה.

    גבי, 21/07/06 16:05

    החיזבאלה יגיד. יגיד שהוא ניצח ובזה העניין יסתיים.חיזבאלה לא השיג דבר עאבל בזכות זה שהוא תעמולן טוב הוא גורם לכמה אנשים פה להתמוטטות עצבים. מקריאת תגובות הטוקבקים כאן מתקבל הרושם שהם כבשו חצי מדינה.מה קרא פה לאנשים? .צריך לקחת דברים בפרופורציות אבדנו חיילים זה מאוד מצער אבל המטרה פה הייתה ללמד את החיזבאלה לקח. אנחנו עם של סנובים שכמה קטיושות גורמות לנו להכנס לפניקה. אנשים החיזבאלה איבד רובע שלם בביירות. שיקח לו לפחות שנה לשקם, ולהשקיע את מעט המשאבים שיש לו (150 מליון דולר לשנה כדי לשקם תשתיות אלה במקום להשתמש בכסף לחימוש ואימון. את התקופה הזו יש לפעול במישור המודיעני ולדאוג שכמה ממנהגיהם יהיו אורחנו עד לשחרור החיילים החטופים. מה הייתם אומרים ם חליליה היו לנו את האבדות שיש לצד השני?.האם הייתם מוכנים להתחלף אתנו. דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון,כמו שכמה אנשים פה כבר ציינו זה, שצה''ל נלחם מול חיילים מאומנים ונחושים ולא מול חיילים מפחלסטיק, ומי שחושב אחרת הוא פשוט גזען שברוב המקרים לא ראה מימיו חזית מלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    לבני כהן - הקטיושות בדרך אליך

    כרמיאלית, 21/07/06 15:04

    בני היקר שמאלני מליין בכסף אל תדאג הם בדרך אליך ואם לא קקלה אחרת !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    זו התוצאה של המעשים שלנו

    ענת, 21/07/06 14:20

    במרוצת השנים הראנו לעולם הערבי שאנחנו חלשלושים, מפוצלים, ולא מאוחדים, כל זאת הביא אותם להתחמש בביטחון. אנחנו לא אותו עם , ואנחנו לא אותו צבא של 67, ואפילו 73. אותו דור של בנים ניצולי שואה נלחם למען ביטחונם של הוריו וילדיו לעתיד..אנחנו אותם ילדים רצינו לגדל דור מפונק וזה מה שיצא..אנחנו כואבים ונילחמים במשך שנים למען השלום...רק שכחנו שאין עם מי לעשות שלום..כל זאת יגרום לאבדינו.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הפסדנו את המלחמה!!

    בני כהן, 21/07/06 13:33

    חבר'ה, אנחנו מפסידים את המלחמה בטוח!צריך להתקפל ולצאת עכשיו משם!
    אנחנו לא יכולים עליהם, אם נישאר שם אנחנו נמשיך לספור קורבנות!
    הם יותר מסודרים מאיתנו ואנחנו לא מסוגלים לעמוד מולם!
    אמירה קשה, אבל זו האמת!

    הגב לתגובה זו

    • שמאלני עלוב - עוף הארץ. (ל''ת)

      אודי, 21/07/06 14:05

      הגב לתגובה זו

    • מוג לב ואוויל- זה מה שאתה

      בן אדם, 21/07/06 14:18

      כשחיילים אמיצי לב מגינים על זכותך לנשום אתה שולח טוקבק ארסי.

      הגב לתגובה זו

    • כה אמר השמאל - אתה בטוח לא יהודי (ל''ת)

      דוד, 21/07/06 15:04

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא ''בני כהן'', אתה אחמד טחמד, ולא תצליח לייאש אותנו!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יהודים, 21/07/06 15:55

      הגב לתגובה זו

    • נכון, אתה חיזבאללון ואתם באמת מפסידים את המלחמה (ל''ת)

      הקוסם, 21/07/06 15:56

      הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה בעצם מציע, לתת להם לטווח אותנו בטילים ואנחנו נשב מנגד

      רמי, 21/07/06 16:34

      או אולי בכלל נקפל ציוד נזדכה על הכל ונעוף מפה, אתה יודע מה, הייתי מוכן לפחות להקשיב לטיעונים שכאלו, הבעיה היא שהם בכלל לא רלוונטיים, אתה צריך להבין (ואם תתבונן קצת אני בטוח שבסוף תבין) שהמלחמה הזו כמו כל המלחמות שלנו אינם לוקסוס ואין בהם רצון להשיג משהו מעבר לקיום בסיסי, ואם לא נילחם אנחנו נחדל מלהתקיים, די אם תאזין לנאומיהם של אדון נסראללה ואדון אחמדיניג'ד שאומרים בפה מלא, אנחנו חיים נושמים ומקדישים את חיינו למטרה אחת בלבד, השמדת היישות הישראלית, ולא מדובר פה יותר על מחלוקות על גבולות וטריטוריות, מדובר פה על השמדה, השמדה, כן, בדיוק כמו גרמניה של שנות ה 30 פשוט להשמיד, שם זה היה בגז פה הם מדברים על הים, האירנים מקצים את מירב המשאבים הלאומיים שלהם לייצור פצצה גרעינית, אתה קולט, כל המשאבים, לא איכפת להם מהתשתית החינוכית לא איכפת להם מהתשתית הכלכלית לא איכפת מרווחת אזרחיהם, כן הם רוצים רק דבר אחד, להשמיד אותנו.
      אתה אומר די למלחמה, אתה בעצם אומר בואו ניכנע, אבל תבין זו לא תהיה כניעה זו תהיה קטסטרופה, אני וגם אתה נמצא את עצמינו ואת משפחותינו ואת כל מי שאנו אוהבים נזרקים לים, אחי זה באמת יקרה אני לא חי בסרט, אני פשוט מביט אל המציאות נכוחה, הרי גם באירופה של שנות ה 20 אף אחד לא יכול היה לתאר מציאות קולוסאלית נוראית כמו זו שקרתה בפועל רק 6 שנים מאוחר יותר.
      אתה רוצה לשכנע אותנו די למלחמה, האמת לא נראה לי שמישהו בכלל יקשיב לך, ואתה יודע למה, כי אתה אומר את הדברים הכי לא חכמים בעיתוי הכי לא נכון, אזרחי ישראל מבינים היום אולי יותר מאי פעם, שזה לא מה שחשבנו וזה לא ענין של מאוויים לאומיים של הפלסטינאים או של הלבנונים או האירנים, מדובר כאן בשנאה עיוורת שמעבירה אותם על דעתם, אז או שנילחם וניצור מאזן אימה שימנע מהם להוציא את זממם לפועל, והמלחמה הזו תימשך לנצח במידה כזו או אחרת, או שניכנע נפסיק להילחם ואז נסראללה ואנשיו יבואו לכאן ממעבר הגדר הטובה יסיירו ברחובותינו יטילו עוצר, ויתחילנו בהשמדה שלה הם כל כך מייחלים.

      הגב לתגובה זו

    • עם חזק ומתחזק

      fיייייי, 21/07/06 23:25

      אוי ואבוי אם נהיה תבוסתנים
      אנחנו ננצח

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    חשוב לקרוא !!

    יודע נסתרות, 21/07/06 13:11

    כמה מלוחמי צה''ל דיווחו כי בעת קרבות המגע הם שמעו חילופי צעקות בפרסית בין הלוחמים שהסתערו עליהם.
    כמו שבקרב בג'נין באפריל 2002, נלחמו חיילי צה''ל נגד אנשי חיזבאללה ואל קעידה, כך בקרב במרואן א-ראס הם נלחמים גם נגד אנשי משמרות המהפכה האיראנים.
    רוב הציבור חושב ומאמין כי ממשלתו וצה''ל מנהלים מלחמה מקומית עם ארגון טרור קטן אבל חזק, ותוך זמן לא רב המלחמה הזו, הנתקלת השבוע בכמה קשיים, תסתיים בניצחונה הברור של ישראל. עד כדי כך אמונה זו מושרשת בציבור הישראלי עד כי איש מהם אינו טורח להסביר לעצמו מדוע ראש מהמשלה אהוד אולמרט והרמטכ''ל רב אלוף דן חלוץ, חוזרים ומדגישים כל פעם כי צריך להתכונן למלחמה ממושכת מאוד. לציבור הישראלי אין כל מושג כי מלחמה זו נגד חיזבאללה יכולה להפך תוך כמה שעות ואולי אפילו פחות מזה למלחמה אזורית כוללת, כאשר ישראל ואיראן מתנגשות ישירות.

    החלק המכריע של הציבור הישראלי, מלבד מתי מספר, אינו מעלה על דעתו כי ארצם וצבאם צה''ל, מהווים בעשרת ימי הלחימה הראשונים את ראש החץ של העולם המערבי בהתנגשות עם איראן.


    הלקח העיקרי עד עתה מהקרב במרואן אר ראס עבור צה''ל ומדינת ישראל, בו נהרגו עד עכשיו 6 חיילי צה''ל, הוא כי שש השנים האחרונות של מלחמה בטרור הפלסטיני לא רק שלא הביאו לשיפור ברמת הלחימה של הכוחות המיוחדים הישראלים אלא הזיקו להם.

    שנים רבות של ירי לעבר שטחים ריקים, דבר שצה''ל על כל יחידותיו התמחה במיוחד, לפי ההוראות של הדרג המדיני, שיטות הלחימה המיוחדות שהישראלים פיתחו ללחימה בפלסטינים, כל אלה גורמים עתה לתוצאה הקשה מאוד במרואן אר ראס.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      גם יודע, 21/07/06 18:56

      רק שנהיה ביחד עם ארה''ב נגד איראן וכנראה גם צפון קוריאה

      הגב לתגובה זו

    • מלחמה נגד אירן?? בום גמרנו (ל''ת)

      טלי, 22/07/06 02:29

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    זה רק בגלל שהם עייפים (ל''ת)

    איש, 21/07/06 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    חברים! לא לדאוג.

    נעמה, 21/07/06 12:19

    בס''ד.
    די לדאגה, לכעס ולשנאה ההדדית. אנחנו צריכים להיות מאוחדים, לאהוב אחד את השני ובמיוחד להעריך את החיילים שלנו שהם בעצם הילדים של כל אחד ואחד מאיתנו. עם ישראל חייב לעמוד יחד ומחוזק, מאמין בדרכו ובזכותו להיות כאן- לא כדי להזיק לאחרים, אלא כדי למלא את תפקידנו בעולם בצורה טובה יותר. יש לנו את הזכות להגן על עצמנו, להרים את ראשנו- אך את זה נבין רק כשנשכיל לדעת ש: כן, יש מקום לביקורת הדדית, ביקורת בונה ומסייעת, ולא- אסור שכל אחד יתחפר בעמדה שלו בלי להסתכל ימינה ושמאלה (תרתי משמע)- בבקשה בבקשה- תפסיקו לומר שטויות על צה''ל, לא חוכמה להיות גיבורים דרך המחשב, צאו, עשו מעשה, שפרו, עיזרו לאחים המקסימים בצפון ותדאגו לאחדות שלנו. אי אפשר לבד, זו פתולוגיה של עולם פוסטמודרניסטי, שבמקום להבין מה היתרונות של הביקורת שלו על המצב הקודם, אנחנו מאמצים את תכונותיו כמו עיוורים... תהיו בריאים בנפש ובגוף, כולכם.
    ה' ישמור את חיילינו, ואת כל חברנו. חברים כל ישראל.
    נעמה,
    פעם מגוש קטיף, היום בניצן.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אני מסתתר מתחת האדמה

    אודי הגמד, 21/07/06 12:17

    פוחד מזעמכם.
    בלילה מגיח מחורי כדי לשאוף אוויר.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    תעמולני קדימה בודקים כל תגובה ומשחררים 1,1 (ל''ת)

    צנזורה במלחמה, 21/07/06 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    רצח עם ידוע מראש

    ניסויים בבני אד, 21/07/06 11:59

    זו כל מהותו של ''שלום עכשו''! אחיזה במיצג שווא, ובאמצעותו אחיזת עיני הציבור, כאילו היה זה מיצג אמת. הרי יוסי עצמו מודה: '' לא חדלו פעולות האיבה בגבול הצפון, חיזבאללה לא הניח את נשקו, וההתפרצויות האלימות מעת לעת גבו מחיר דמים כבד, הרוגים ופצועים, חיילים כאזרחים....'', אז מי ואיך שאפו רוח והחליפו כח, ולאיזו מטרה? כדי לספוג מתקפת מוות, איומה מכל קודמותיה, כשיוסי וכל ההנהגה הישראלית ניצבים מנגד ומניחים למכונת המוות להתעצם ולהשתכלל? היה זה מוות ידוע מראש. ידוע מראש גם בחבל עזה. חורבן גוש קטיף לא היתה יציאה מעזה, מעזה יצאה ישראל מזמן ויותר מפעם אחד, אך תמיד נאלצה לחזור, כי עזה ירקה מוות. ובמשך כל שנות כהונתו של שריד בוועדת חוץ ובטחון (חוסר אחריות נפשע בפני עצמו), הוא ריכז את כל מאמציו למלחמה ביהודים. האיש הזה שפך קיתונות של ארס ושנאה על היהודים, במקום למלא את תפקידו ולזרוק מרה ואש באויבים גרועים מן הנאצים.
    ביום 23.8.2004 מספרת מירב לוי ב-nfc: ''גם חבר הכנסת יוסי שריד (יחד) תקף בחריפות את שר הביטחון, שאול מופז, וכינה אותו ''משת''פ של המתנחלים''. לדבריו, המאחזים הלא-חוקיים לא יכלו לקום ללא שיתוף פעולה של מערכת הביטחון''.
    וזאת לאחר הדברים הבאים, כמובא שם: ''שר הביטחון, שאול מופז, מציע לפנות את ההתנחלויות מרצועת עזה ומצפון השומרון ''במכה אחת'', ולא בשלבים שכל אחד מהם יהא טעון אישור של הממשלה, כפי שהוחלט. כמו כן הודיע מופז, כי צה''ל הוא שיבצע את מהלכי ההינתקות ולא המשטרה.

    מופז אמר דברים אלה בישיבת ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, שבה השתתף. לדבריו, יש להשאיר למשטרה את השיטור: טיפול באזרחים שיפריעו לביצוע החלטות הממשלה.

    מופז מציע לגייס חיילי מילואים שיחליפו חיילי סדיר - כדי שאלה האחרונים יבצעו את פינוי האזרחים. חיילי מג''ב ייתנו מענה היקפי, אמר, ויישמרו על השטח מפני גורמים עוינים. מופז הסביר לחברי הוועדה, כי המלצת צה''ל התקבלה לאחר התייעצויות שהתקיימו....''
    יושבת ועדת חוץ ובטחון במדינת היהודים ודנה בדרך היעילה ביותר להכות ביהודים ולקדם את תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל, בלי להתאמץ, כלומר לחסוך את המאמצים מן האויב. לרוצחים השאירו את ביצוען של שתי משימות בלבד, וגם שילמו תמורתן – שריפת בתי הכנסת ופינוי ההריסות....
    והיום יוסי, שצריך לעמוד לדין על פי כל קריטריון אנושי, לאומי, חוקתי, מדיני ואחר, משמש כוכב תיקשורת מבוקש, ''תושב הצפון לשעבר'', כשהוא חוזר על הגימיק של שהות בצפון, בזמן חירום שהוא אחראי לו.
    הנהגת ישראל, על כל גילגוליה, מאז ימי ''המדינה שבדרך'' ועד עצם היום הזה מחבלת בכל כוחה בתהליך שיבת ציון. דם יהודים נשפך כמים, בצורה הכי צפויה, והנהגת ישראל בשלה – ''שלום מעל לכל'', זו סיסמת הפאשיזם מזה דורות. פאשיזם שנקנה ''ברוח ובדם'', ברוח שנאת ישראל ובדם יהודים!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ''תופעת הכחשה והתכחשות'' מלוא כל הארץ (ל''ת)

    האמת מצונזרת, 21/07/06 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    רצח עם בכוונה תחילה -

    סיכונים להעלאת, 21/07/06 11:52

    הדברים הבאים נכתבו ב-18.5.2005:
    ''מאז נסוג צה''ל מלבנון, לא חדלו פעולות האיבה בגבול הצפון, חיזבאללה לא הניח את נשקו, וההתפרצויות האלימות מעת לעת גבו מחיר דמים כבד, הרוגים ופצועים, חיילים כאזרחים. בשלב זה אני גם מתקשה לאמוד את השפעת הנסיגה החד צדדית מלבנון על התעוררותה של האינתיפאדה השנייה. הפלסטינים, מצידם, טוענים בעקשנות שההתקפלות הישראלית בדרום לבנון היא שהשיבה רוח גדולה במפרשי ההתנגדות הפלסטינית, מתוך הערכה שאם ניתן ''לקפל'' את ישראל, ולאלץ אותה לסגת במקום אחד, למה לא ניתן באותה מידה לדחוף אותה החוצה במקום אחר.
    קשה לי לפסוק, ושאלת ההשפעה וההשראה תישאר לפי שעה פתוחה עד שנדע ונבין יותר. ובכלל, הרושם הוא ש''המבחן הלבנוני'' איננו מאחורינו, והוא עדיין לפנינו. איש לא יסתכן עוד בנבואה מה יילד יום, אבל היום יכול ללדת מציאות רגועה באופן יחסי, כשם שהוא יכול ללדת פורענות. צבא לבנון לא ירד עד כה לתפוס את עמדותיו בדרום המדינה, האזור כולו הוא עדיין ''ארץ החיזבאללה'', והארגון המסוכן ערוך על קו הגבול, מצויד וחמוש מכף רגל ועד ראש. לרשותו עומדים היום אמצעי לחימה שלא היו לו לפנים, הטווחים ארוכים יותר והאיומים חריפים יותר''.
    דברים אלה נכתבו על ידי חבר וועדת חוץ ובטחון, יוסי שריד, חבר בסיעת יח''ד, מיסודו של איש מחתרת אוסלו יוסי ביילין, מגדולי הפושעים נגד העם היהודי מאז היותו ועד עצם הימים האלה.
    אם יוסי שריד ידע את כל הנ''ל, ידעה זאת גם כל צמרת ההנהגה במדינת ישראל, וידעו זאת כל שירותי הבטחון, המעבירים את המידע הזה לוועדת החוץ והבטחון.
    באותו מאמר, בו מפרט שריד את יכולותיו של ארגון החיזבאללה, הוא מכה על חטא התנגדותו לנסיגה מלבנון... הוא מודה: ''טעיתי''!
    ומדוע מברך פתאם יוסי על הנסיגה? נורא פשוט: '' טעיתי. חמש השנים האחרונות היו שנים שקטות יחסית, ותושבי גבול הצפון נהנים כל יום מהשקט. האם זאת תהיה המציאות גם בעתיד או שמדובר רק בהפוגה ארוכה - אינני יודע, אבל את חמש השנים הטובות, שאיפשרו לאנשי הגליל לצאת מהמקלטים, לשאוף אוויר ולהחליף כוח - את השנים המבורכות האלה כבר אי אפשר להשיב ולקלקל. הנסיגה היתה צעד נכון, והיא נזקפת לזכותם של כל מי שנאבק למענה ולזכותו של אהוד ברק שביצע אותה.
    ''מעולם, כמדומה, לא שמחתי יותר על טעות שטעיתי....''

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מחסור בחמצן בבירות

    תיק דבקה, 21/07/06 11:47

    לאור המספר הגדול של מטוסי חיל האוויר הטסים בשמי בירות, כשכל אחד שורף כמויות אדירות של אוויר, נוצר בימים האחרונים מחסור חריף בחמצן מעל בירות. נראו תושבים אוגרים חמצן בצפיה לעליית מחירים.

    הגב לתגובה זו

    • זה בגלל הפוקים של נסראללה, לא הפצצות ! (ל''ת)

      סא''ל, 21/07/06 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    לכל מי שמגיבים נגד צה''ל נא לבחור מבין האפשרויות הבאות:

    חיילים קרביים., 21/07/06 11:38

    אני:
    1. ג'ובניק (ומפחד נורא...)
    2. משתמט (פציפיסט, וסיבות אידיאולוגיות אחרות).
    3. תלוש מהסביבה שלי בכלל...

    הגב לתגובה זו

    • הצבא הזה גירש יהודים מביתם-לא נשכח ולא נסלח לעולם (ל''ת)

      ממשלת השמאל, 21/07/06 12:17

      הגב לתגובה זו

      • אתה דפוק - GET A LIFE (ל''ת)

        טמבל, 21/07/06 14:04

        הגב לתגובה זו

      • התגובה הזאת היא של מתחזה לימני (זה שחותם ''ממשלת השמאל והערבים'') (ל''ת)

        שקרן עלינו עליך, 21/07/06 15:58

        הגב לתגובה זו

    • שכחת... הבן של הראש סרבן גיוס האמא והבת מפגינות נגד חילים (ל''ת)

      Avi Ecuador, 22/07/06 06:46

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    רס''ן רן- תודה! יהי זכרך ברוך (ל''ת)

    אחות שכולה, 21/07/06 11:35

    הגב לתגובה זו

    • גיבור !!

      סא''ל, 21/07/06 16:13

      גיבור אמיתי !

      יהי זכרו דוגמא לכולנו !

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    עם תגובות כאלה אנחנו לא צריכים ערבים (אתם גיס חמשי) (ל''ת)

    יעקב, 21/07/06 11:05

    הגב לתגובה זו

    • עם צבא ככושל כזה לא צריכים צבא (ל''ת)

      בנות יענים לא, 21/07/06 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    ערוץ1 של החיזבללה עם הסייען גזית מזנב בנו (ל''ת)

    ואתם שותקים, 21/07/06 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    תודה לטייסי ח''א על הלחימה-אוהבים אתכם (ל''ת)

    לוחם במיל', 21/07/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    השיטה שלהם היא להתפצל.

    מאפיין קבוע, 21/07/06 10:30

    הם מתקיפים במוקדים משולבים . הרסת מערה עם המחבלים אז מחוץ למערה יש כוח נוסף מוכן לפעולה. הם ירו טילים ביום הראשון ובמקביל הרגו וחטפו חיילים. הם תקפו בלבנון כוח וכשהגיע החילוץ הסתבר שהכוח מפוצל ואז תוקפים גם את המחלצים. צריל לקחת את כל האלטרנטיבות בחשבון ולהערך לשיטת הפעולה הנחשית יש לאמר.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    נו אז יש 100 תגובות נגד הצבא אחרי אסון

    איתי, 21/07/06 10:29

    3 תגובות בממוצע למגיב.

    אז יש בערך 30 יהודים מבולבלים שמבטאים את התסכול שלהם בצורה עקומה.

    ביג דיל

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ''סמוך יהיה בסדר'' במקום''אחרי'' חיילים מפונקים טייסים מנופחים נשלם על

    חטא היוהרה, 21/07/06 10:20

     

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ירו אלפי טילים וצה''ל לא הגיב.

    תגובה, 21/07/06 10:09

    גוש קטיף הופגזה באלפי טילים יום יום וצה''ל לא הגיב. ישראל השתמשה ביורי הטילים כתמריץ להתנתקות. במילים אחרות שיתפה פעולה עם האוייב (שהפך לידיד לצורך העניין) . מדינה שמוקפת אויבים ובראשם חיזבאללה ארגון טרור בחסות סוריה היתה צריכה לחשוב על המשמעות שיש למהלך טקטי כזה. היום יורים גם על חיפה . למה מה קרה? שם מותר ופה אסור? אני בטוחה שלא יפרסמו את התגובה הזאת. שרון היה טעות טרגית. היה לו את תיק לבנון והאי היווני וחקירות במשטרה ומדינת ישראל שילמה את המחיר.

    הגב לתגובה זו

    • יש אנשים שפשוט לא מסוגלים להבין

      סטודנט, 21/07/06 11:34

      שיש הבדל בין שטח שהוא בסטטוס ''OCCUPIED'' לבין שטח ישראל. חיפה היא חלק מישראל, גוש קטיף מעולם לא היה חלק מישראל. לכן פעולות של הפלסטינים נגד גוש קטיף יכולות להחשב מלחמה, ואילו פעולות של חיזבאללה נגד חיפה הן פעולות טרור.

      הבנת את זה, או שצריך לנקד בשבילך?

      הגב לתגובה זו

      • יש אנשים שלא מבינים שהערבים

        ב, 21/07/06 12:20

        ירו טילים על התנחלויות לא כי הם בסטטוס ''OCCUPIED'' כמו שאתה קורא לזה, אלא בגלל שהם הקו הראשון באש ותו לא. ברגע שהקו הראשון לאש הוא בשטחים ישראליים, אז הם יירו על שטחים ישראלים. ולידיעתך, אם הקו הראשון לאש היה תל אביב, או הרצליה פיתוח, הם היו יורים על תל אביב והרצליה פיתוח - הם היו עושים זאת מזמן אך לא היה לטילים שלהם טווח להגיע מעבר להתנחלויות - כך שהמתנחלים הגינו על כל שאר תושבי הארץ בגופם. רק שעכשיו אין מי שיגן בגופו על תושבי הדרום יותר. זה ששמאלנים החליטו על דעת עצמם שהסיבה שהערבים יורים זה בגלל ההתנחלויות - זה באמת דרוש אשפוז כי הערבים מצהירים בגלוי שמטרתם היא כ ל הארץ - למה אתה לא מאמין להם? פשוט לא היה להם ט ו ו ח לכל הארץ אז הם רק ירו על התנחלויות.
        הבנת את זה או שצריך לנקד בשבילך?

        הגב לתגובה זו

        • ועוד דבר

          ב, 21/07/06 12:53

          מעולם לא היתה מדינה פלסטינית כך שאי אפשר לכבוש מדינה שלא קיימת ומלאו הכי אין כזה דבר שטחים כבושים.
          הבנת את זה אן שצריך לנקד בשבילך?

          הגב לתגובה זו

      • לך תלמד קצת היסטוריה של ארץ ישראל

        ענבל סטביצקי הו, 21/07/06 17:08

        פשוט דור קשה קליטה . פלשתינה מלשון פלשתים נקראה כך ע''י שר רומי שהתעצבן על היהודים ורצה לנתק את הקשר בינם לבין ארץ ישראל . למה לא מלמדים היסטוריה בבתי הספר ???????

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    אתם יורקים על האנשים שנלחמים למענכם

    איתי, 21/07/06 10:06

    עם של אידיוטים לא ראוי לכזה צבא
    ב 67 לא היו תאונות?
    לא היו מאות קורבנות?

    אתם אנשים מבחילים

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    חיזבאללה חזק יותר (ל''ת)

    אורן, 21/07/06 09:58

    הגב לתגובה זו

    • אורן ציפורן !

      סא''ל, 21/07/06 16:15

      את השנאה העצמית שלך תפתור מול המראה,
      לא באינטרנט !

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    לא לתת לשמאל לפלג אותנו! לפתוח חזית הסברתית נגדו! (ל''ת)

    אביגיל, 21/07/06 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    זה אינו צהל שאני ורבים אחרים מכירים (ל''ת)

    גידרון, 21/07/06 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    דרוש רה-ארגון צהל מרמת חייל ועד לרמטכ''ל

    סא''ל במיל, 21/07/06 08:53

    שרשרת הכשלים הן בלוחמה החיילית
    והן באחזקה ותפעול הציוד נגמש''ים בטנקים ובעיקר בכלי הטיס ובטייסים
    המחטיאים מטרות ללא לאות ועתה
    חסרה על אסון המסוקים שלקחיו כלל
    לא נלמדו.
    כל אלו מצביעים על קטסטרופה המתחוללת בצהל הקורס לנגד עייניו
    צל קרחון למחדלים של צמרת צהל והעומד בראשה.

    הגב לתגובה זו

    • סא''ל נכבד

      ישראלי, 21/07/06 11:01

      היות ואני לא יודע אל נכון אם אתה באמת סא''ל, אז זכית מין ההפקר בתואר נכבד.
      אבל אם אתה באמת סא''ל דע לך שאתה שותף לכל ההאשמות שאתה מטיח בפניו של צה''ל על זרועותיו.
      כאדם המתהדר במואר סא''ל הייתי צפה ליותר אחריות לאומית ובמקום להשמיע דברי נכאים, לקום ולעודד את העם בשעת מבחן קשה וחשובה זו.
      שבת שלום!

      הגב לתגובה זו

    • הוא מתחזה ! אני הסא''ל האמיתי כאן !

      סא''ל, 21/07/06 16:16

      כל אחד נהיה סא''ל מקלדת !

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    ברק ומופז צרכים לעמוד לדין על מה שקורה פה (ל''ת)

    רמי, 21/07/06 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שרון , מופז , וברק אחראים ישירים למחדל בצפון בשתיקתם 6 שנים (ל''ת)

    דדי, 21/07/06 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    =תוקם ועדת חקירה איך הדרג המדיני הרשה את התחמשות החיזבלה 6 ש

    גדי, 21/07/06 08:31

    שנים תמימות

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    זו ''מלחמת ההתכנסות'' שעדיין אין לה שם

    אשקלוני, 21/07/06 08:29

    במשך 6 שנים שכבנו על זרי דפנה , עצמנו את העיניים אמרנו לעצמנו שאין אויב. ואם יש הוא לא רציני. עכשיו אנו רואים את תוצאותיה של ההתנתקות ההיא. צריך ללמוד מההתכנסות ההיא ולחשוב ברצינות, ללא השפעות של ארבע אימהות או הפגנות למינהן.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    נסראללה המלך אנו מצטערים!

    משה, 21/07/06 08:29

    הצבא שלנו קירקס!
    אנא ממך נסראללה, רחם על ''חיילינו'' ועל ''חיל האוויר'' שלנו.
    אתם אנשי חיזבאללה, יותר חזקים מכל הצבא הרכרוכי שלנו.
    אנא תרחמו עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • משה אתה אידיוט! תעבור את הגבול

      רות, 21/07/06 10:25

      אל המלך שבחרתָ ותשאר שם.

      הגב לתגובה זו

      • 84 -השתגעת

        מנחם הורוביץ, 21/07/06 13:05

        משה,האם נפלה רוחך עד כדי כך.
        הייה חזק ואל תחשוש
        חזור בך מדבריך הרכרוכיים והעלובים
        ובקש סליחה ומחילה מכל חיילי צה''ל
        המגינים עליך.

        הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לצהל

      יהודי גאה, 21/07/06 15:13

      חתיחת אפס החיילים מסכנים את חייהם עכשיו

      הגב לתגובה זו

    • משה הסברתי לך שלאנשים כאן אין הומור !

      סא''ל, 21/07/06 16:18

      עכשיו תבקש מנסראללה סליחה על שהטעת אותו !

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    ולמרות מה שכתבתי בתוכן, אני אוהב את צה''ל ומאמין שיתעשתו.

    צליק, 21/07/06 08:26

    תאונות אכן קרו ויקרו, אבל מה שקורה כיום, נראה כמו צבא שנתפס עם המכנסיים למטה.
    אין טקטיקה צבאית, תורת הלחימה של צה''ל מוכרת לאוייב והוא יודע איפה בדיוק לחכות לנו, אין מעוף ואין יצירה, הכל צפוי.
    כמו במשחק ספורט, אם אתה מכיר את טקטיקת המשחק של הקבוצה היריבה ואם למדת את התרגילים שלהם, אתה תנצח.
    התקשורת רודפת לכל מקום ומדווחת ב''זמן אמת'' על כל פגיעה ישירה, החיזבלונים צריכים רק לפתוח ערוץ 2 או 10 ולתקן טיווח.
    מראיינים את המפקדים דקה לפני יציאה לפעולה, ובמקום להיות ערוכים לקרב הם ערוכים לצילום, לצערי זה לא מראה על עוצמה, להיפך זה סימן לחולשה.
    צבא שעסוק בלפאר את עצמו תוך כדי לחימה מוכיח את חולשתו.
    והמודיעין שלנו, הוא לא יודע כלום, הוא לא ידע שיש להם טילים כאלה, והוא לא ידע שיש להם בונקרים כאלה, ולא יודעים איפה זה ואיפה ההוא, בקיצור הם פשוט לא יודעים כלום.
    בסוף המלחמה הזאת מישהו יצטרך לתת את הדין על כל ה''לא ידענו הזה''.
    מורחים אותנו עם משפטים כמו ''חילופי אש כבדים בין כוחותינו לבין .....''
    כאילו שאנחנו לא יודעים כבר ש''חילופי אש כבדים זאת אומרת שיש הרוגים.
    אז במקום לצאת לתקשורת ולבלבל לנו את המוח, תתעסקו במה שידעתם פעם לעשות הכי טוב, להפתיע ולהשמיד את האוייב.

    זה הכל בינתיים
    ממני לוחם לשעבר
    ואזרח כועס

    הגב לתגובה זו

    • תגיד צליק, כמה זמן אורך קורס קציני מקלדת ? (ל''ת)

      סא''ל, 21/07/06 16:19

      הגב לתגובה זו

    • מי ילמד הלקח מהלקח ?

      יצחק, 21/07/06 16:55

      בכל מילחמות ישראל מימלחמת יום כיפור והלאה מדברים כל הזמן על לימדות לקחים . אבל הבעייה שמימלחמה למילחמה הטעיות שלנו הולכות וגודלות האויב נעשה תמיד יותר מפוקח יותר עקשן יותר אמיץ. כך שהלקחים שנילמדים או לא לא עוזרים ממש....

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    לא לומדים לקח

    נטע, 21/07/06 08:21

    73 חיילים שנהרגו באסון דומה ב-96' לא הצליחו כנראה להעביר את השיעור וללמד את הלקח. כך גם וועדת החקירה שנעשתה בעקבות האסון.

    ועכשיו מקימים עוד וועדת חקירה.
    בשביל מה?
    בשביל שעוד כמה שנים גם האסון הזה יישכח?

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    העורף מדמיין צהל 67 הנוסטלגי ובפועל מחדח (ל''ת)

    קורן, 21/07/06 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ועדת חקירה חיצונית לשרשרת הכשלים בח''א (ל''ת)

    גוטרזון, 21/07/06 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    למה חשבתם שבמלחמה אין נפגעים?

    מאיר, 21/07/06 08:13

    מלחמות דה לוקס יש רק ליד המחשב וזה מה שעושים רוב הטוקבטיסטים.

    עד עתה ובתנאים הקיימים צה''ל מתפקד היטב, אז תפסיקו לנסות ולרפות את ידי לוחמינו.

    ישראל תנצח.

    הגב לתגובה זו

    • צודק... אין מנוס מתאונות מנפגעים, אפשר

      רק להתפלל, 21/07/06 10:04

      פתאום אזרחים נעשו מומחים גדולים
      ומעזים להעביר בקורות (ראה 80-82)
      100% אין אפילו בתאוריות, שהרי תמיד מחשבים אחוזי סטיה של סיכון ותקלות.

      ישר כח לחיל האויר, אל יפול רוחכם ח''ו! אתם עושים עבודה נפלאה.
      שובו הביתה לשלום!

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אולמרט תן לחיל האוויר להפעיל את כל הכח (ל''ת)

    המטיף, 21/07/06 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    זה הצבא שגירש יהודים מביתם.גיבור על נוער יהודי-שפן מול מחבלים (ל''ת)

    ממשלת השמאל, 21/07/06 07:45

    הגב לתגובה זו

    • תסתכל מאחור שהרב לא מתעסק איתך כשאתה כותב טוקבק מהמחשב של הישיבה (ל''ת)

      משתמט מושתן, 21/07/06 09:34

      הגב לתגובה זו

      • באמת טפשי ומקומם מה שכתב אותו טיפש

        משתמט בעצמךָ!, 21/07/06 10:33

        אבל להזכירךָ, הנוער הציוני '' אינו משתמט'' והינם הטובים שבחיילי צה''ל
        כיום ומעולם! אז מדוע אתָ חוזר על המנטרה האוולית הזו?
        ישנם בינהם קצינים בחירים וגם טייס,
        וחיילי חי''ר מהשורה הראשונה.

        הגב לתגובה זו

        • הכוונה לבחירים ובכירים כמובן! (ל''ת)

          למשתמט, 21/07/06 11:21

          הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה דפוק?אתה מאחל לחיילים למות?

      שמאלני-ציוני, 21/07/06 09:35

      תגיד תודה שהצבא מגן אליך!!!!!
      עוד פעם רואים איך הזויים כמוך חוגגים שלא לצורך...........................

      הגב לתגובה זו

      • אם את החיילים הללו היו מאמנים אותם ללחימה עם המחבלים ולא לגרוש

        ממשלת השמאל, 21/07/06 10:40

        יהודים החיילים הללו היו עדיין בחיים.

        הגב לתגובה זו

    • שמך בטח אחמד או מחמוד. (ל''ת)

      דוד, 21/07/06 16:32

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    אסון ידוע מראש

    תיק דבקה, 21/07/06 07:29

    למערכת דבקה נודע מטייס בכיר מאד כי מסוק האפצ'י של חיל האוויר נרכש בזול משום שהוסרו ממנו כיסאות המפלט

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחח.. תיק דבקה כידוע, האתר הכי לא אמין ופלצני שיש. (ל''ת)

      עומרי, 21/07/06 11:40

      הגב לתגובה זו

    • אידיוט ברמה מדהימה ! (ל''ת)

      פשוט טמבל, 21/07/06 12:10

      הגב לתגובה זו

    • חחח טמבל, אין כיסאות מפלט באפאצ'י (ל''ת)

      תיק דבקה, 21/07/06 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    לחבק את הצבא ולהמשיך

    אזרח ב, 21/07/06 07:29

    מה לעשות המצב כואב. אבל שרואים את נסראללה מבינים שאין מלחמה צודקת יותר. צריך להמשיך. עד שהחיזבלה לא יהיה ליד הגבול ונסראלה יעלה בסערה השמימה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    nrg די לצנזר (ל''ת)

    Robin, 21/07/06 07:27

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ממשיכים להילחם בנחישות עד לניצחון. נקודה. (ל''ת)

    חייל אזרחי, 21/07/06 07:27

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    We Are fihting for our children future.

    Eldad, 21/07/06 07:15

    Don't give up cheer up and the end we will be in a much better position!!!
    Just wait be patience.

    הגב לתגובה זו

    • Shut Your Face

      Trash Talk, 22/07/06 01:15

      The future of our children
      Your children live in New York

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    קרה, קורה, ויקרה, סבלנות והרבה נחישות (ל''ת)

    אזרחית, 21/07/06 07:06

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    די עם הטוקבקים! מרפים את כוחותינו !פוגעים במשפחות החיילים ! (ל''ת)

    חסאן מודה, 21/07/06 07:00

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    Don't Panic, Keep it in proportions

    Moshe, 21/07/06 06:44

    In war, like in war, accidents happen. It doesn't even matter is this is a human or mechanical problem - statistically, in any army, it is bound to happen.
    Now, should this cause everyone to start crying like babies and run away with their tail between their legs? NO!
    Look, this is a historic moment for Israel that is not going to return for many years to come - most of the world is united behind Israel, despite the images of death and destruction on the Lebaneese side of the border. As such, this is the time to complete what has been started. Winning is not an option, it is mandatory. Any other outcome but removal of Hezbollah from the Northern border of Israel is simply freezing the existing status-quo of living in the shadow of the Iranian/Syrian missiles. I doubt anyone logically considers that as even an option.
    So, this is the time to stand behind the government and the armed forces, support them, and support each other.
    From afar, this war is not just between Israel and the Hezbollah - it is a war between light and darkness, between freedom and life and opression and death.
    Hunt them down and kill them. No one is going to do this for you. You all must be strong and patient.

    הגב לתגובה זו

    • Shut Your Face

      Trash Talk, 22/07/06 01:17

      US Ex-Haifa

      We don't need your advice
      Stay put and shut up

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    תנחומים למשפחות

    תל-אביב, 21/07/06 06:41

    תנחומים למשפחות.

    עם כל הצער הסכוי שבמלחמה לא יקרו אסונות כאלה הוא נמוך מאד.
    יש לבדק איך קרה האסון כדי למנוע אסונות דומים, אך אין לפסול את תפקוד צה''ל בגללו.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אינני מאמין למראה עיני

    חי, 21/07/06 06:36

    מה חשבתם? שלא יהיו נפגעים בקרבות? שלא תהיינה תאונות כשחיל האויר מבצע אלפי גיחות מבצעיות?? לא היתה מלחמה בלי אבדות ובכל זאת בכולן ניצחנו.
    ממש בושה לקרוא את התגובות התבוסתניות: אמונות טפלות, עין הרע , ממש ימי הביניים!
    כל הכבוד לצה''ל !!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    פרץ ובוש רוצים ליראות אקשן והרבה דם ויש דם (ל''ת)

    ענבר, 21/07/06 06:25

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    3rd world war

    YoYo, 21/07/06 06:05

    We have to understand that we r at the beginning of the first world war of the 21 century
    It’s going to be hell. There is absolutely nothing we can do about it. All of the world will be involved. 75% of humanity will be destroyed. We human will never learn. It’s our nature .
    3rd world war is here.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אל תדברו במורך לב אנחנו במלחמה החיילים נלחמים שעות רבות ללא שינה

    ש.לוין, 21/07/06 05:55

    במקום לעודד את חיילי צהל העומדים יום ולילה על משמר ארצינו אתם מדברים כאן במורך לב ובהתרסה חסרת לב וערכים. אכן זה אסון נוראי , טייסים עייפים טורטי עיניים העושים במלאכה יום וליל צריכים לקבל את כל האהבה והערכה של כל הציבור. זו מלחמה ולכן יש גם נפגעים כולם יודעים את מחיר המלחמה , כולם יודעים איך זה מתחיל אף פעם לא יודעים איך זה נגמר , המלחמה הזו נכפתה עלינו .המתנה של עוד כמה שנים ולא רבות הייתה ממיתה על מדינת ישראל אסונות גדולים מאוד.
    אז דעו להגיב עם כל הכאב והצער , אל תרפו את ידי חיילנו ואל תתנו כח לאוייבנו

    הגב לתגובה זו

    • הטייסים לא עייפים! (ל''ת)

      Trash Talk, 22/07/06 01:19

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ישראל הפכה את חייליה לפוליטיקאים

    Avi Ecuador, 21/07/06 05:49

    לחיזבאלה יש צבא קטן של רשעים אבל צבא של חיילים...
    חיילים שלימדו אותם שאסור לירות והולכים להשפט ושהמנהיגים ירדפו אותך אולי כשאתה לא ''הומני'', קצת קשה פתאום שיהיה צבא בדיוק.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    זה בכלל לא מנחם אותי

    מנחם, 21/07/06 05:36

    שההתרסקות היתה בגלל תקלה טכנית ולא בגלל יירוט של החיזבאללה. 4 חיילים הרוגים זה 4 חיילים הרוגים - ולא משנה מה הסיבה.

    הגב לתגובה זו

    • אין נחמה , מנחם, ל-4 יהודים יותר

      ל.ר.- ב''ב, 21/07/06 10:21

      מדי , שמסרו נפשם! ולפי האמונה היהודית הרי ידוע שזה מחיר שאנו משלמים בגללנו.
      עם ישראל בארץ ישראל צריך להתעשת ולעשות תשובה, ומהר!
      הווה נתחיל באהבת לריעך כמוך! - אהבת חינם!

      למשפחות, על יקירהם - משמים תנוחמו ובבנין הבית- תיכף ומיד ממש!

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    עם ישראל מתי נבין שאין מנוס רק תשובה ומעשים טובים יצילו אותנו ו

    יונתן, 21/07/06 05:19

    די עם הפריצות די עם ניבולי פה בואונחזור לאבינו שבשמים ונבקש סליחה

    הגב לתגובה זו

    • אתה יכול לבקש סליחה מאביך שבשמיים

      חמציץ, 21/07/06 12:12

      לנו יש פה מלחמה על הראש.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    לכל תבוסתני המדינה - תסתכלו בראי

    טייס, 21/07/06 05:16

    אני פונה לכל האנשים אשר מעיזים בעת שכזו כאשר מדינת ישראל נלחמת על קיומה!!! רגע לפני שהיא מוצאת את עצמה בשואה נוספת, לדבר בגנות מדינת ישראל, בגנות ממשלתה, בגנות צבאה המקריב את חייו עבורכם, בגנות טייסיו אשר עושים ימים כלילות, מסכנים את חייהם עבור מדינתם ועבורכם אתם, אשר כל מה שאתם עושים הוא לירוק לאותה מדינה בפרצוף, להשמיע קולות נגד בשם חופש הביטוי או אני לא יודע מה, אולי בשם הצדק, לא איכפת לכם למות העיקר שתמותו צודקים.
    אנשים בעורף מאבדים את יקירהם ועדיין מבקשים מהמדינה להמשיך להילחם למרות זאת, עבור עתיד טוב יותר ואילו אתם, שמעולם לא לחמתם במלחמה, לא הקרבתם באמת עבור המדינה שלכם או נלחמתם על משהו בחייכם האישיים, ברוב חוצפתכם מעיזים לנסות ולזרוע את הפסימיות שלכם והזלזול שלכם בכל אזרחי המדינה. לצערי יש לכם כוח יותר מכוחו של החיזבאללה ושאר שוניאנו ,כי אתם המחלה האמיתית של המדינה הזאת והמחלה הזאת היא מחלה קשה כי היא אוכלת מבפנים.
    אני קורא לכם עכשיו להתעורר ולהבין שאתם, ממש אתם זו מדינת ישראל שיש לכם כל כך הרבה תלונות אליה כאילו שאתם מושלמים, זאת לא תוכנית ריאלטי, אתם מחר עלולים למות ומהר מאד תוכלו למצוא את עצמכם חיים אבל בלי מדינה.
    כל מה שצריך זה שפשוט תשתקו, אני לא מבקש ממכם לעודד זה באמת קשה לכם, אני מבטיח שאם הסוף שאתם מנבאים לנו יגיע וזה ממש חשוב לכם אז תוכלו לבוא אליי אחרי זה ולהגיד לי ''אתה רואה, צדקנו'' ואני אגיד לכם ''נכון, אתם צודקים'' וזה יעשה לכם ממש טוב למרות שהמשפחה שלכם לא תחיה ולכם לא ממש יהיה בית, כי הרי אין כמו להיות צודק, אבל אחרי כמה זמן כשתחושת האובדן האמיתית תשתלט עליכם תהיו חייבים להסתכל במראה ולעשות חשבון נפש איפה אתם הייתם ומה אתם עשיתם לפני שזה קרה.
    אז אולי פעם אחת תהיו קצת יותר חכמים, קצת יותר שקולים, קצת פחות צודקים וקצת פחות תבוסתניים... אם לא בשבילכם אז לפחות בשביל אלה שמקריבים את חייהם בשבילכם.
    הבעייה של מדינת ישראל זו היא עצמה, ואתם יכולים לשנות את זה.

    אני בכל מקרה מתכוון לנצח
    איתכם, או בלעדיכם...

    הגב לתגובה זו

    • כול מילה חקוקה בסלע!!! (ל''ת)

      סתם אחד, 21/07/06 06:53

      הגב לתגובה זו

      • לטייס, טוקבקים לא שיקפו ולא ישקפו את מה שעם מרגיש וחושב

        לא צריך להתרגש, 21/07/06 07:44

        מניסוי שעשינו - יכול אדם אחד למלא חצי עמוד של תגובות והקורא יחשוב שמדובר בגל של תגובות עם אותה מחשבה . אז צריך להירגע ולא להתייחס לתגובות כאילו הן משקפות משהו אותנטי. לא לשכוח שיש בישראל עצמה רבים שתומכים באוייב והם דוברי וכותבי עברית - הם חיים פה ולומדים פה ובקיאים בשפה הנהוגה , בפרטים השונים .... באמת לא להתרגש.

        הגב לתגובה זו

      • מילים כדורבנות . (ל''ת)

        כל מילה בסלע., 21/07/06 09:09

        הגב לתגובה זו

    • מדינה של אסטרונאוטים

      ריאליה, 21/07/06 07:08

      לפטפטן מ 60 ולשאר הפטפטנים: חבל שאתם שוכחים את האזרחים הלבנוניים ההרוגים והפליטים. חבל שאינכם מבינים שהמלחמה הזאת כבר מזמן הפכה ל''פול גאז בניוטרל''.
      כל יום שעובר אנחנו מפסידים יותר.
      עוד ישראלים מתים, חיילים כאזרחים, לא יפתרו את הבעיה. רק מו''מ וכוח רב לאומי יקרבו את הפתרון.
      עוד מלחמת יש ברירה, שכבר מזמן יצאה משליטה היא היא הטרגדיה של כולנו!!!

      הגב לתגובה זו

      • לפחות תשמחי שממשלה ימנית לא היתה עושה זאת

        אחד, 21/07/06 09:30

        כמו שממשלה שמאלנית לא היתה עושה את שעשה שרון

        הגב לתגובה זו

      • את צודקת, סעי ללבנון לטפל בהם... ואת

        אני, 21/07/06 12:53

        הפליטים הלבנונים תשימי אצלך בבית... תתחילי בזה ואז תהיה לך זכות דיבור. חתיכת אפס שכמותך, מה את עשית בשביל המדינה הזו? כלום! יושבת רגל על רגל ומקטרת ... אז יאללה עופי מכאן.
        את באמת חושבת שמו''מ זה מה שיקרב ביננו... את כנראה לא ממש מודעת למה שקורה כאן... מצטער, תתעוררי, אנחנו כל החיים נחיה על חרב ולא מתוך בחירה... ומי שחושב אחרת, יתבדא. הלוואי ואני אתבדא. אבל בלי שום קשר, כרגע פשוט תסתמי. את ושכמותך הביאו אותנו הלום מתוך תבוסתנות יהירות והתנשאות. שבת שלום.

        הגב לתגובה זו

    • לטייס האמיץ- 60

      חי, 21/07/06 07:20

      רוב העם מלוכד אחריכם. המשיכו במלאכת הקודש ואל תשימו לב לתבוסתנים המעטים שהיו ויהיו לדאבוני. אין כמו צה''ל ואין כמו הטייסים שלנו!

      הגב לתגובה זו

    • לא צריך להיות מטומטם למרות הערצתי אליכם

      ציוני גאה, 21/07/06 07:26

      אין לי כל טענה לחיילי צה''ל, אני אוהב אתכם ואת טייסי חיל האוויר יותר מכל דבר בעולם.
      הטענות שלי הם כלפי אלה שמנהלים אתכם, צריך להיות מטומטם או עיוור בכדי לא לראות שהם פונים למהלכים זוטרים שאסור לנו להתעסק איתם, הראיה שלהם מאוד צרה ולא מפוכחת.
      על מנת לנצח במלחמה צריך להיות מקוריים, להפתיע את האוייב במקומות הכואבים ביותר והיכן שהם הכי פחות מצפים!
      אין להסתכל על נצחון במערכה בלבד אלא על נצחון המלחמה כולה ולסיים אותה בנחישות מפוכחת וביעילות!
      אנחנו לא נלחמים בחיזבאללה בלבד אלא בבעיה העולמית העיקרית, אירן.
      בכדי לנצח במלחמה זאת צריך לנצח את אירן כל השאר זה משחק בקקה!
      תמשיכו בלוחמה לא יעילה ונפסיד את המדינה!
      אין לנו ברירה אחרת חייבים להיות הרבה יותר חכמים מהאוייב, בינתיים הם החכמים ואנחנו הטיפשים שניגררים באף אחרי המהלכים שלהם!

      הגב לתגובה זו

    • ''ימים כללות''

      אחד, 21/07/06 07:38

      מי שעושה ימים כללות יושן ביום וגם בלילה ולא עושה כלום ובטח לא את זה רצית לאמר:
      עושה לילות כימים...

      הגב לתגובה זו

    • צודק צודק (ל''ת)

      avi, 21/07/06 07:43

      הגב לתגובה זו

    • אתה טייס כמו שאני ראש הממשלה. וכראש הממשלה אני אומר.....

      גדי, 21/07/06 08:00

      1. אתם חייבים לשלוח את בנכם לצבא.
      2. אתם חייבים לשלוח את הבת להפגין נגד הצבא.
      3. אתם חייבים למסור 3000000 כדורים למחבלים כמו שאני עשיתי לפני שבועיים.
      4.אתם חייבים למסור לפחות 1000 כלי נשק למחבלים כמו שאני עשיתי לפני שבועיים.
      5. והכי חשוב אסור לכם לגנות ''צבאה המקריב את חייו עבורכם''. תשאירו את זה לבתי.
      6. אסור לגנות אותי!!!!!
      7. אסור לגנות את יחצני.

      הגב לתגובה זו

    • שחצן רברבן חוצפן עם טייס כמוך עדיף בלי

      חצרוני אהוד, 21/07/06 08:17

      מי פיטם אותך לדבר כל אל עם ישראל ?!!!
      מי שמך להתנשא טייסון קטן שלי ?!!!
      תוצר תרבות החינוך הקלוקלת של צהל או שהתופעה יחודית לח''א בלבד ?
      כאן ובכל אתר יתבטא איש כחפץ ליבו
      ואינך אבוטרופס על המלחמה ההרוגים
      הפצועים פלצן לא קטן !!!
      אינך אלא אפס 1 גדול עם פה גדול

      הגב לתגובה זו

      • אחמד אבוטרופס כותבים אפוטרופוס לא כמו שהוא נשמע (ל''ת)

        בערבית, 21/07/06 11:14

        הגב לתגובה זו

        • חחחחחחחחחחח...יפה...אהבתי :-)

          אפרת, 21/07/06 14:31

          אבוטרופוס...:-)))

          הגב לתגובה זו

    • שימרו על שקט האוייב מקשיב

      ורד, 21/07/06 08:25

      הוצאת לי את המילים מהפה רק שכתבת את זה בצורה הרבה יותר יפה וברורה ממה שהייתי עושה.
      הייתי מוסיפה ואומרת שגם כדאי שהתקשורת תמעיט בדיווחים ותמעיט בספקולציות ובפרשנויות ותתן לצהל לעשות את העבודה בשקט רק כך נוכל לנצח. צריך לדעת שדברים שנעשים בשקט מצליחים הרבה יותר.
      ולך טייס נפלא המשך בעבודתך שמור על עצמך ועל כל חיילינו וכמובן על ארצנו יישר כוח אני מצדיעה לכם.

      הגב לתגובה זו

    • הינך צודק בכל מילה...

      יעקב, 21/07/06 09:09

      אגב מחלה שאוכלת מבפנים, נקראת מחלת סרטן.... והם אלה הסרטן של מדינת ישראל.
      לצערי לא נראה לי שהמילים שלך יעזרו... ואכן כמו שאמרת עליהם להביט במראה, כי המילים שהם מבטאים, זוהי גם דרך החיים האישית שלהם, אין להם יכולת עמידה מול קשיים, ראיית המציאות בצורה מעוותת, והם מלאי רחמים עצמיים וחוסר יכולת לעמוד מול ביקורת חיצונית.... ואנשים שחיים את חייהם בצורה שכזו, עם מראה עכורה, קל להם לבוא ולדבר נגד .... ולא חשוב מה, אבל הם נגד. שום דבר לא טוב להם... אין להם את הכוח או היכולת לקום ולעזוב, הרי אם הדברים כל כך לא טובים.. זזים ומשנים אותם, אך הם חסרי עמוד שידרה, כל מה שנותר להם זה פה, ובמקרה הזה גם מיקלדת, וכעת הם מרגישים מה זה טוב... הם הצליחו להוציא קצת קיטור, הם מרגישים שהם עושים משהו למען... למען מה בדיוק? האמת שזה גם לא ברור להם עצמם.... כי ברוב טיפשוטם ובעיוורון שהם לוקים בו, הם כורתים את הענף עליו עליו הם יושבים... הם פוגעים במדינה, שבזכותה הם חיים ויכולים להשתמש בחופשיות בחופש הביטוי, ולומר כל מה שעולה במוחם החולני. הם לא קולטים ולא מצליחים להבין, שלא החיזבאללה או החמאס או כל מדינה ערבית אחרת לא תאהב אותם יותר בגלל דעותיהם, ואם חס וחלילה הדברים היו אחרים... אז הם ומשפחותיהם היו מתים מזה זמן רב.... לעיורון ולטיפשות הזאת קוראים סרטן.... וחבל שכך.

      הגב לתגובה זו

    • לטייס המאוכזב- אני אתך, משפחתי אתך , כולנו אתכם, אל תביט בתבוסתנים

      נחמה, 21/07/06 09:35

      תבוסתנים לא יכולים להביט במראה
      וכשיביטו הם יראו מישהו אחר
      פשוט כי הם תבוסתנים
      אתה תנצח אנחנו ננצח
      בתפילה לך ולשלום לוחמינו וחיילינו כולם

      הגב לתגובה זו

    • אל תקרא תגובות בבקשה!!!

      איתי, 21/07/06 10:11

      זה מיעוט חסר בינה וכפוי טובה.
      הם עושים הרבה רעש באינטרנט.
      הם לא מייצגים כלום, תהיה שקט.

      99% מהיהודים מודים לכם.
      80% מהיהודים מעריצים אתכם.

      ו 100% מהערבים מפחדים ממכם.

      אתם גדולים.

      הגב לתגובה זו

    • תגיד לי, מה אתה מתנגח עם כמה רפי שכל באינטרנט???

      איתי, 21/07/06 10:19

      אתה נורמלי???
      אל תקרא תגובות!
      בטח שאל תגיב!
      מישהו צריך לדבר עם מפקדי הטייסות אם זה עושה לכם דמורליזציה.

      כל העם מעריץ אתכם.

      זה ממש מתחת לכבודך.

      אני מזועזע שהגבת בכלל.

      אתה אולי כותב יפה אבל אני בספק אם אתה טייס, אז תתרכז במשימה ושמור על עצמך.

      הגב לתגובה זו

    • תנו לצה''ל לנצח,

      סמ''ר במיל, 21/07/06 11:42

      תשאירו לו גם מה לעשות, חיל האויר לא חייב לעשות הכל לבד... :)

      בהצלחה, וצודקים רוב המגיבים - תתעלמו מהטוקבקיסטים, כל אחד בארץ הזו חושב שהוא צריך להיות הרמטכ''ל לכל הפחות.

      הגב לתגובה זו

    • לטייס שלומות ושים ...על הדפקטים..

      אבנר, 21/07/06 12:16

      ראשית דע לך שרוב רוב ושל העם אוהב אתכם ברמות אדירות !
      זה שיש כמה אומללים מתוסכלים שיושבים ומאוננים על המקלדת משטמה על חיילינו זה דבר שולי וחסר חשיבות.
      הרי גם בכף היד לא כל האצבעות שוות בגודלן !
      מה שחשוב ,תהיו חזקים ואנחנו איתכם.

      הגב לתגובה זו

    • הטוקבקים באינטרנט - ברובם לא מייצגים את הציבור

      אזרח מהשורה, 21/07/06 13:29

      אם הציבור הישראלי היה נראה כמו המגיבים הסידרתיים באינטרנט, אז באמת לא היה כל צורך או טעם להלחם עבור המדינה, משום שמדינה שאלה אזרחיה, לא ראוי לחיות בה, ובוודאי שלא ראוי להלחם למענה.

      אלא שהטוקבקים ברובם נכתבים על ידי מגיבים סידרתיים, שבחלקם הגדול מוצאים בדרך הזו פורקן לתיסכולים / תסביכים / שלהם - או מנסים לקדם צד פוליטי כזה או אחר על ידי תקיפת הצד השני וכך הלאה... והכל תחת כיסוי האנונימיות.

      אולי באמת ההצעה לאפשר תגובות רק לאחר זיהוי והצגת פרטיו (האמיתיים של המגיב) היא טובה - ואולי היא תוריד את מפלס ההתלהמות וההתבהמות.

      ולטייסים - ולכל כוחות הביטחון - תמשיכו בעבודה הטובה, הציבור הרחב מוקיר אתכם מאד, ומייחל לשלומכם. חיזקו ואימצו.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    תומך בממשלה תומך בצהל

    וחשבונות רק, 21/07/06 05:08

    בימים האחרונים זה מדכא ומייאש לקרוא את התגובות
    אני יודע דבר אחד:במלחמה עלינו לתמוך בהנהגה ללא סייג. להיות מאוחדים.
    מה איכפת לי צריך פעולה קרקעית, לא צריך. יורים על בנינים ריקים, או לא.הצבא לא יודע להלחם או הדרג המדיני חסר נסיון.
    הכי מכשיל - זה הפירוד בינינו.
    על מוראל ועל אמונה בצדקתנו, על זה אנחנו נפסיד ,או ננצח!

    אולמרט אני אוהב אותך פרץ אני מעריץ שלך, חלוץ אני מאוהב בך, צבא הגנה לישראל אני שולח לכם ברכה ואהבה הילחמו והצליחו וחיזרו בשלום הביתה ,ותביאו לעם שלנו את הנצחון על אויבינו!

    הגב לתגובה זו

    • השמאל לר הסביר לנו על איחוד בניתוק

      Avi Ecuador, 21/07/06 07:33

      ולנתק את המוח מהשכל הישר בהתנחלויות לא עזר וגם לא פה.
      אם לא תלך בכיוון הנכון אין שום ערך לאחדות!
      אתה רוצה להתאחד ללכת לשואה?

      הגב לתגובה זו

      • ברוך סומך נכים (ל''ת)

        איוב, 21/07/06 09:59

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    באלוהי ישראל נעשה חיל והוא יבוס צרינו-שמור על חיילינו אלוהים! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 21/07/06 05:00

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לידיעת ועדת החקירה שתקום:

    גלילי, 21/07/06 04:31

    האם יש קשר לתאונת המסוקים ולעובדה שבצה''ל לא דאגו להחליף נורות אזהרה מהבהבות שנשרפו על אנטנות ענקיות של הצבא באיזור?

    לפני כשנתיים !!!!!!! כתבתי מכתב בנושא. שכותרתו ''אסון המסוקים הבא'' לרמטכ''ל ולשר הביטחון.

    הנורות האלו מיועדות בדיוק לטייסי הליקופטרים שטסים בלילה ללבנון!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יש לתת לאמיר פרץ את התפקיד של נשיא המדינה.

    ג'ורג' 7, 21/07/06 04:27

    ולמנות בני אדם נורמלי (לא חייב להיות אלוף) לתפקיד של שר הבטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לצערנו, חזינו זאת אתמול

    המחתרת הסגולה, 21/07/06 04:16

    בידקו בארכיב של מעריב. אם התחזיות האחרות שלנו גם יתממשו, הרי שזו המלחמה האחרונה של ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    די! תפסיקו המבצע! צה''ל עושה בושות!

    סכנה להרתעה!, 21/07/06 03:51

    אחד הטיעונים המרכזיים לפעילות בלבנון, אחרי החיילים והטילים, הייתה יכולת ההרתעה. אך אם נמשיך בקצב הזה יכולת ההרתעה שלנו תאבד! כל מה שהערבים יילמדו מזה בסוף זה שכל מה שצריך כדי לנצח את צה''ל זה לעורר את חמתו שייתקוף ואז פשוט יאבד מהטעויות שהוא עושה. למלחמה יוצאים סופר מוכנים כדי לא לעשות בושות

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק להפיץ פאניקה!

      ארז, 21/07/06 04:43

      2 תקלות ב-9000 גיחות זה עדיין לא אסון במימדים שאתה מצייר!

      הגב לתגובה זו

    • אתה נציג של החיזבאלה?

      טל, 21/07/06 06:00

      אתה נציג של החיזבאלה?

      הגב לתגובה זו

    • שתוק!

      דני, 21/07/06 08:24

      הלוחמים קורעים את עצמם בשבלכם ואתם בוכים בהיסטריה כמו תינוקות. מטומטמים! שבו בשקט. זה הזמן רק לעודד ולהתאחד. עכשיו חשוב רק לנצח ולרסק את האוייב. לויכוחים ותענות יהיה זמן אח''כ.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    חבל

    א, 21/07/06 03:45

    ממש חבל שלא לומדים מהטעותיות של העבר איפה ההפקת לקחים מההיתנגשות הקודמת חיילי צהל אוהבים אותכם

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כמה חבל

    איתמר, 21/07/06 03:41

    כמה חבל שדוקא לנו קוראות התאונות המצערות האלה חיילים אני איתכם מבין ללבכם גם אני הייתי ביחידה שונה... ולכן מבין אותם משתטף בצערם של משפחות החללים יהי זכרם ברוך בשם תושבי הצפון נעמוד איתנים עד שנשיג תיעדים ישר כוח מצדיע לצה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מדהים: הנשק הסודי של נסראללה

    א, 21/07/06 03:37

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/15/ART1/450/266.html

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בקשה לאמריקאים

    ישראל .ס., 21/07/06 03:26

    אנא עיזרו לנו

    שילחו לנו עוד מסוקים כאלו

    ותעזרו לנו עם טייסים ומטוסים שלכם

    בחשאי מול החזיבלאאה

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לאזרחי המדינה שרוצים להירגע כצת!!

    ג'ורג' 7, 21/07/06 03:25

    לראות את השידורים של ערוץ החדשות ''FOX NEWS'' במקום ערוצי הטלויזיה שלנו.
    קשה להאמין אבל אין אנטי שמים בין השדרים של ''FOX NEWS''.
    הם גם לא מנסים לשבור אותנו באמצעות שידור בו רואים את החיילים שלנו בוכים בכל רם.
    הערה לשדרי הטלויזיה שלנו
    הלוויה של כל חייל נופל היא תכס פרטי ומקודש עבור המשפחה, הקרובים והחברים של החייל ואינה מיועדת לשמש את אגנדה המטופשת שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, נכון.. גם SKY נשמע אמין (ל''ת)

      ל' -מרכז, 21/07/06 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    חטא היהירות

    ass, 21/07/06 03:07

    כל עוד נחיה באשליה שאנו נלחמים נגד חבורה של מחבלים נמשיך לחטוף מכות כואבות.
    לאמריקאים זה עלה בעשרות אלפי הרוגים במלחמת העולם השנייה עד שהם הבינו שנגד צבא של קמיקזות אין שום סיכוי לקרב הוגן או פלישה קרקעית.
    אולי הפתרון שהם בחרו בו הוא הפתרון שאנו צריכים לסגל לעצמנו.
    לדעתי הזמן שלנו הולך ואוזל .
    צה''ל ואזרחי הצפון משלמים מחיר כבד על החלטות יהירות של הממשל המנותק. אין לנו שום סיכוי לנצח עם צבא שלא מתאמן ונשחק כבר שנים בשטחים ולא עם מילואימניקים שלא אחזו בנשק כבר יותר משנתיים (מאז הקיצוץ בתקציב). הגיע הזמן לשנות את הגישה ולהשתמש בפיתרון היחיד שיגמור את הלחימה הזו לצמיתות נגד לבנון סוריה ואיראן במקביל, לפני שגם להם תיהיה את האופציה הגרעינית.

    הגב לתגובה זו

    • ומהי הגישה (ל''ת)

      גיישה, 21/07/06 08:20

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אולמרט מביא עלינו עין רע , כך סברו הרבנים

    מזרחי, 21/07/06 02:52

    מאז שהתמנה לראש ממשלה ואנחנו סופגים מכה אחר מכה , החל מהקאסמים , והלה לחטיפת חיילים , מבלי לדעת לפתור אפילו בעייה אחת , והנה חטיפת חיילים , מטוסים ומסוקים מתרסקים , ספינת סטיל נפגעת , טנקים מפוצצים וחיילים נהרגים , וכל זה אנחנו שותקים , זה בודאי כוחות עליונים בגלל אינרגיה שלילית של אולמרט, אפילו חסן נסראללה , אומר שאין לו לעצמו דירת יוקרה , כמו שיש דירות יוקרה לאולמרט , וחקירות פלילות נגדו.

    הגב לתגובה זו

    • אין גבול לשטויות

      דג, 21/07/06 04:04

      בונא מזרחי אתה בנאדם קטן ויצור

      הגב לתגובה זו

    • נשמע לי לא אמין משום מה...

      שואל, 21/07/06 04:45

      תפרט..איזה רבנים??

      הגב לתגובה זו

    • דברי הבל ובלע (ל''ת)

      לאהבל בע''מ, 21/07/06 04:49

      הגב לתגובה זו

    • השמאל בכלל מביא עלינו צרות

      יוס2, 21/07/06 05:23

      כל עוד לא נבין שהשמאל הוא האוייב מספר אחת של העם היהודי לא תבוא תשועה לעם היושב בציון.
      צריך להוציא את השמאלנות אל מחוץ לחוק

      הגב לתגובה זו

      • כן, השמאלנים הקיבוצניקים האלה...

        נס 2006, 21/07/06 09:40

        שהולכים ונהרגים בלבנון, חבורה של בוגדים ומשתפי פעולה.
        לא כמו החיילים הימנים ''עזי הרוח'' שבורחים מהצבא כשלא נח להם.
        יש חיילים שנלחמים על המדינה, ויש ''חיילים'' שנלחמים על הוילה בעמונה מי הפטריוט האמיתי?
        לך תשתה אקונומיקה, אולי זה ישטוף לך את הטומאה מהגרון, כי המוח שלך כבר מזמן לא בקשר עם שאר הגוף.

        הגב לתגובה זו

    • מזרחי או משוגע? (ל''ת)

      Robin, 21/07/06 07:36

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    לצערי צה''ל מתגלה במערומיו

    Avi Ecuador, 21/07/06 02:47

    לאו דווקה בגלל התאונה המצערת של המסוקים.
    פשוט הוא נלחם בצורה שלומיאלית שהוא לא יכול לנצח מכיוון שלנצח לצערי צריך כוחות קרקע ומטוסים שמפגיזים וממטירים מאות טונות של פצצות על בונקרים לא יפתרו אפילו את בעיית חיזבאלה שהיא באמת לדעתי לא הבעיה, חיזבאלה נמצא בכנסיות או באחד המסגדים וכולנו וגם הפלסטינים יודעים שצה''ל לא מפציץ מזגדים ובטח לא כנסיות...
    ישראל מאבדת מכוחה, מבזבזת משאבים וכאשר היא תבין שהיא נלחמת בזנב ולא בראש היא תהיה מוטשת חבולה וללא מוטיבציה שגם היום קשה לומר שיש למישהו.
    בהמשך העם פשוט יבין שהוא טעה בכיוון והביא לאבדות שווא שלא היו במקום הנכון ולא היו אחרי מי שיודע להוביל אותו.
    אני שוב חוזר, ישראל טועה טעות מרה, מנהיגיה הם לא מנהיגים שמבינים כנראה בטקטיקה ובמלחמה לצערי, לא מנצחים ככה, ישראל מתברברת ובצורה הזאת היא תקיא דם והולכת לתבוסה בשלבים כשהתבוסה אולי תהיה בצורה של נקניק הסלמי ולאו דווקא במלחמה והיום.
    לכו לסוריה ותהפכו אותה לארץ רפאים ותנו אולטימטום לסורים להוציא את חיזבאלה ועד שהם לא עושים זאת מתרחבים לכיוון סוריה כסיבה כתירוץ או אמתלה ובהמשך יהיו סיבות להעביר את הפלסטינים וערביי ישראל לשם, תעשו זאת לדורות הבאים ותופתעו שהאמריקאים פותרים את בעיית איראן ויתמכו בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • Dear Avi

      Moses, 21/07/06 04:44

      Do us all a favor and be quite, we know that you are very smart all year round.
      But now that we are at war. Try to control yourself (Neztor Lashon).
      I am begging you, we all will thank you. I promised.

      הגב לתגובה זו

      • כשאתה רואה אור רחוק בקצה המנהרה

        Avi Ecuador, 21/07/06 07:20

        ושומע צפירה אז יש כאלה שיאמרו לך שזה שופר של משיח ואור של שלום שבא ממולך, השמאל זיבל לנו את השכל כל הזמן והסביר לנו זאת.
        יש כאלה שרואים את האור ואומרים שהיא צופרת בכדי להזהיר אותך...
        אז מה אתה רוצה שאשאיר אותך על הפסים ואתן לרכבת לדרוס אותך?
        לפחות אני צועק וגם על שקרה בפינוי צעקתי ולצערי לא טעיתי ואני לא טועה עכשיו.

        הגב לתגובה זו

    • ברוך סומך נכים (ל''ת)

      איוב, 21/07/06 05:18

      הגב לתגובה זו

    • ברוך סומך נכים (ל''ת)

      איוב, 21/07/06 07:21

      הגב לתגובה זו

    • לאבי- במקום לשבת ליד המחשב כל היום

      ר''גנית, 21/07/06 10:58

      ובמשך שנים, יכולתָ כבר להיות שר בכיר בממשלה ולנהל לנו את הטקטיקה.
      לא נמאס לך לברבר לשווא?
      זה לא הזמן בכל אופן לרדת על כולם, יש כאלו המחרפים נפשם ברגעים אלו
      בפועל ואילו אתה רק בכח, מברבר ומברבר ומברבר!
      האינך יודע שלמילים יש כח ליצור את ההווה? למה להוציא רק שלילה מהפה
      ולהיות צודק כל הזמן? אהה. חשוב על זה ואני יודעת שאתה מסוגל.

      הגב לתגובה זו

      • צריכים ליצור את העתיד

        Avi Ecuador, 21/07/06 16:02

        ולא על זה נלחם השמאל לצערי

        הגב לתגובה זו

        • אבי - מזמן שמתי לב לשטויות שאתה כותב (ל''ת)

          גדי, 21/07/06 16:39

          הגב לתגובה זו

          • אם העתיד הוא אידיוטים כמוך

            Avi Ecuador, 21/07/06 17:03

            אז באמת המלחמה ברכה לבטלה

            הגב לתגובה זו

      • את טועה וכמו שאני לא מכיר אותך את לא מכירה אותי

        Avi Ecuador, 21/07/06 16:06

        אני יודע שגם בצמרת וגם בארצות... הברית קוראים את תגוהבותי ויש לי הוכחות, מה ההשפעה ואיפה הייתי משפיע יותר ימים יגידו.
        בכל מקרה אם את ועוד, בטוח קוראים ומחפשים תגובות שלי גם אחרים עושים זאת, תחשבי על זה, אני בטוח שאת מסוגלת ותודה.

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    מאסון לאסון

    שושן העמקים, 21/07/06 02:43

    השחצנות הרבה אשר מפגינים אהוד אולמרט , + עמיר פרץ + דן חלוץ .
    מחלחלת למטה לדרגים הנמוכים ,
    חייבים לחזור לנורמות , ולעשות את העבודה בשקט, בשקט , בשקט ,
    אבל כמו שצריך .

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    com-on ISRAEL...do it ..do it.. do it..

    michael kabilio, 21/07/06 02:32

    time to kik there asssss

    הגב לתגובה זו

    • FBI IS ON THE WAY michael

      ISRAEL, 21/07/06 07:50

      well i'll make sure to give you to the FBI they know what to do with you

      הגב לתגובה זו

    • michael

      ISRAEL, 21/07/06 07:58

      first it look like you are againts israel but then i understood what you try to say... sorry

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    3טנקים,3מסוקים,F-16 ו16חיילים...:-( (ל''ת)

    מודעג, 21/07/06 02:32

    הגב לתגובה זו

    • You don't look it, but we shall totally eliminate hisbollah (ל''ת)

      n make you, 21/07/06 04:39

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    תפסיקו להתבכיין - יש נפגעים, מה חשבתם????? (ל''ת)

    ערן, 21/07/06 02:27

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    Why is the war not with Syria and Iran?

    roni, 21/07/06 02:22

    Because they are waiting for Israel to waste all its amunition on empty buildings and a few terrorists (who are Iranian soldiers really) and then they'll be able to join in

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בין צומת 'כוח' לצומת 'יש''ע'!!!

    דורון, 21/07/06 02:21

    מדהים הקשר.

    הגב לתגובה זו

    • החטיבה הכחולה מנסה לפרק את יש''ע ויש''ע מפרקת אותה לחתיכות בכל הכוח (ל''ת)

      יוס2, 21/07/06 05:24

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ימי בין המיצרים - הצרות לא פוסחות (ל''ת)

    אלון, 21/07/06 02:17

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    סיבת התקלה ברורה

    זה ברור, 21/07/06 02:17

    שיעברו ללינוקס

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    we need onle to pray now

    gal oren, 21/07/06 02:16

    its what connect are all thr time and we will be find like we done that for 5000 years

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תגובה ל-8

    Dל, 21/07/06 02:16

    קודם כל באמת יש לנו את ה-צבא הכי טוב בעולם...וקורות טעויות אין מה לעשות...גם בצבא הכי חזק וכי פיקח...אז קצת חוצפה איך שאתה מדבר אל הצבא שלך,המדינה שלך,האנשים ששומרים עליך.

    אם אתה מתבייש במדינה אתה יכול ללכת מכן דבר שלא תעשה הרי אין לך לאן ללכת...המנהיגים מפוקפקים אבל זו המדינה שלך...שמור עליה!

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לברבר על צבא הכי טוב בעולם

      Avi Ecuador, 21/07/06 05:09

      כשהצבא לא בכיוון וכאשר המטרות לא נכונות וכאשר הולכים למקומות הלא נכונים ומפציצים חמורים או בטון אפשר לאבד גם את הצבא הטוב בעולם וגם צבא עלוב יכול לנצח כשיש לו מנהיג ולא ''מנהיג''.
      הבנת?

      הגב לתגובה זו

      • ברוך סומך נכים (ל''ת)

        איוב, 21/07/06 07:22

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    אנחנו מפסידים במלחמה. אני קורא לתושבים לעזוב את ישראל לפני

    נו צו חו, 21/07/06 02:07

    שאירן וסוריה מצטרפות למלחמה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מחזיר אותי 9 שנים אחורה

    חבל...., 21/07/06 02:05

    בתור אחת שאיבדה קרוב משפחה באסון המסוקים
    זה מחזיר אותי אחורה וחבל ששוב אנחנו מאבדים חיילים בתאונה מיותרת וחבל....אני מקווה שלא יהיו לנו עוד אבדות ולכל עם ישראל תיהיו חזקים ולמשפחות היקרות שאבדו את יקריהם שלא תדעו עוד צער איתכם תמיד....

    הגב לתגובה זו

    • מצטער - אבל תאונה אינה תאונה מיותרת

      דוד, 21/07/06 16:44

      כאשר פועלים - קורות תאונות. גם טעויות אנוש וגם תקלות מכניות. תגידי, האוטו שלך לא מתקלקל? את לא חולה לפעמים? . קורות תקלות מכניות במטוסים ובמסוקים. תאמיני לי שעושים את המקסימום להקטין את התקלות, אבל הן קורות.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה מפחיד. כבר 6 חיילים מתו רק היום. תמסרו לצהל הודעה

    אויב אכזרי, 21/07/06 02:03

    האירנים והסורים רואים הכול.
    אם אנחנו לא יכולים לחהלחם בחיזבאללה.
    אז איך נוכל להלחם באירן וסוריה, שהרבה יותר חזקות מהחיזבאללה ???....
    הם מודעיים לכול האבדות שלנו !!
    זה יכול לתת להם מוטיבציה לתקוף אותנו בקרוב.
    צהל חייב להעפעיל כוח בלתי פרופורציאונלי, כדי לעדוף את החזיבאלונים בשעה, במערכה אחת.
    כדי שהאירנים אפילו לא יחשבו לתקוף !
    לתקוף את החזיבאללה והאזרחים הלבנונים עכשיו !!!!!

    הם צריכים לראות אותנו בתור אויב אכזרי !
    אויב אכזרי ! אחרת הם יתקפו !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • עם ישראל מאוחד ונותן גיבוי מלא לצה''ל (ל''ת)

      חחחח, 21/07/06 04:52

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אין לנו על מי ליסמוך אלה על אבינו שבשמים (ל''ת)

    צחי, 21/07/06 02:03

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אסון מסוקים מנייטורי (ל''ת)

    צ'וצ'ה, 21/07/06 01:57

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אל תעבדו עלי ! תאונה (ל''ת)

    צחי, 21/07/06 01:55

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כואב לי לראות שאין כאן לאף אחד מספיק שכל...

    ציוני גאה, 21/07/06 01:52

    להבין שהחיזבאללה הוא רק שלוחה נוספת של הגידול הממאיר שניקרא המהפיכה המוסלמית באירן.
    אנחנו מבזבזים כמו מפגרים את כל האמצעים ומכלים את זעמינו בגרורה שולית של לב הגידול שנמצא באירן, במקום לחסל את הגידול עצמו.
    אין סיכוי לצה''ל לנצח אירגון גרילה שהתחפר במשך שנים בהמוניו עמוק בשטח ונסראללה יודע זאת וכל הזמן חיכה שנעשה את הטעות הזאת. פשוט נראה לי מפגר לחלוטין להכנס לתוך מלכודת המלחמה שהאוייב הכין לך במודע. הדרך היחידה לנצח במלחמה הוא להכות את האוייב היכן שהוא הכי לא מצפה לו. אני בהלם שיש לנו גנרלים חסרי בינה שלא מסוגלים להבין דבר כל-כך פשוט!
    חבל לבזבז אמצעים וזמן הדרך היחידה לנצח במלחמה היא לעקור את הגידול מהשורש!!!

    הגב לתגובה זו

    • תנו לצהל לנצח בשקט

      אני, 21/07/06 08:39

      יש לך רעיון איך עוקרים סרטן מהשורש?

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    די עם הפאניקה

    גלוריה, 21/07/06 01:52

    במלחמה כמו במלחמה יש גם צדדים פחות נעימים. אל תתנו לפחד להשתלט, אנחנו עדיין ביתרון עצום ותפסיקו לתת לחבורת העכברושים בבונקר להפחיד אתכם. כנסו לפרופורציה! כבר עברנו דברים גרועים יותר...סבלנות והקרבה הם המפתח להצלחה ותשמרו על אורח רוח ומורל גבוה...יהיה בסדר...לא סתם אנחנו העם הנבחר!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    המיקום מעורר מחשבה מה בדיוק גרם לפגיעה בזוג המסוקים

    רני, 21/07/06 01:48

    שאלות נוקבות .

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    העיקר שלא יהיו ניפגעים.בנפש כמובן (ל''ת)

    פרוספר, 21/07/06 01:45

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    may God be with you!! (ל''ת)

    fellow jew, 21/07/06 01:43

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    להוציא את הדגל החוצה

    ערן, 21/07/06 01:42

    לתלות אותו על המכוניות ובכל מקום שאפשר תריצו את הבקשה בכל אתר שיאפשר

    הגב לתגובה זו

    • אוי סתום תפה (ל''ת)

      gg, 21/07/06 03:41

      הגב לתגובה זו

      • אוף למה לא? (ל''ת)

        ערן, 21/07/06 09:28

        הגב לתגובה זו

        • ערן - רעיון מצוין (ל''ת)

          דוד, 21/07/06 16:46

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    השם ירחם (ל''ת)

    ירון, 21/07/06 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    המלחמה הזו גובה קורבנות כבדים, אך הצבא עושה כל שביכולתו לנצח את החז

    בללה ויש לעודד, 21/07/06 01:40

    את החיילים על מאמציהם ועל המוטיבציה להמשיך ולנצח, כל אחי.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ימים טובים יותר בדרך! (ל''ת)

    לא נכנע, 21/07/06 01:40

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בואו נתפלל להאלוהים שלא תהיה מלחמה גדולה יותר

    יוסי, 21/07/06 01:38

    כי צה''ל לא מוכן אליה

    הגב לתגובה זו

    • ''אלוהים''?!

      Avi Ecuador, 21/07/06 03:23

      לשמאל יש את עגל הזהב שלום פלסטין להתפלל אליו.

      הגב לתגובה זו

      • ברוך סומך נופלים (ל''ת)

        אויוב, 21/07/06 05:20

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    כנסו חברים

    1hashem, 21/07/06 01:35

    מצפון תפתח הרעה על כל יושבי הארץהרעה שתבוא על כל העולם (ארץ בלשון המקרא היא עולם, כמו ‘בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ’, Earth באנגלית) תתחיל מכיוון צפון (כנראה מצפונה של ישראל, שזוהי לבנון).

    הנני קורא לכל משפחות ממלכות צפונה, נאם ה’, ובאו ונתנו איש כיסאו פתח שערי ירושלים: מכאן אפשר לראות בבירור שלא מדובר בנבואה על חורבן הבית, משום שאז באה רק מלכות בבל, ואילו בגוג ומגוג אכן יבואו כל הממלכות להילחם על ירושלים. ‘פתיחת הרעה’ מהצפון מהווה על פי הנבואה קריאה לכל ‘ממלכות צפונה’, ולפי הפשט אלה ממלכות שנמצאות מצפון לישראל, ולפי הדרש, כיוון ש’הצפוני’ הוא כינוי לס''מ, שרו של עשו, מדובר בממלכות הנצרות הרחוקות להגיע.

    אגב, תרגום יונתן מפרש ''מקל שקד'' כ''מלך הממהר להרע'', ו''סיר נפוח'' כ''מלך רותח כסיר'', שצבאו מגיע מצד צפון.

    זו כאמור היתה הפטרת השבוע האחרון, שנקראה בשבת האחרונה, שנראית מאוד רלוונטית לימים הללו.

    hshem1.net תודה ל

    הגב לתגובה זו

    • אוףףףף

      שולה, 21/07/06 08:44

      כמה פעמים אתה מפרסם את אותו הדבר?
      אוףףףף

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    Poor planning

    Steve, 21/07/06 01:35

    Extreme caution shuld be exercised during any military action, especialy since we already experienece causalities on a battlefront we do not need to add more due to our own mishaps, it only hurts and weakens us.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אסור, אסור לדבר יותר מדי, תפעלו בשקט

    כרמית, 21/07/06 01:32

    אני לא רוצה להאמין שהחששות שלי חלילה התאמתו, ולהגיד שמוקדם לנו להתרברב יותר מדי בנצחונות שלנו עדיין, בגלל מקרים כאלו ובגלל הסכנה הגדולה שבכניסת צה''ל רגלית ללבנון.
    רק שלא יהיו עוד מקרים כאלו ולא יהיו יותר נפגעים.
    בבקשה תתפללו לשלום חיילינו ושלום עם ישראל -''מי שברך'' לחיילי צה''ל ה' ישמור אותם אמן!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יום קשה עבר על כוחותנו מה לעשות על עם ישראל להתפלל למען חיליו זאת

    גדעון, 21/07/06 01:28

    לא בושה לפנות לחסדי שמים
    ולמנהיגנו אני אומר תפסיקו לסכן חילים בשטח תפסיקו להשתמש במוסר נוצרי ותשתמשו בנשק קטלני יותר זיכרו עם ישראל עשה פשע נוראי בגרוש בניו ללא רחמים במקום להתעסק בעיקר הצבא עסק בגרוש מה חבל שזמן יקר בוזבז והיום אנו משלמים מחיר יקר או לנו מה חטאנו
    הקב''ה הצילנו אל תתן לחילנו לנפול
    אנא אל רחם נא על עמך
    אילו הצבא והתשקורת היו יותר עם יראת שמים כל המצב לא היה מגיע לכך הו מה חבל שלא התכוננו יכלנו להציב מכמים משוכללים בגבול להרתעת העורף ומצילים את עובדי הרכבת בחיפה לו רק התאמצנו למפות את בורות התחמושת כראוי היום באמת לא היה נישאר לחיזבולות
    מה חבל שהינו באובססיה של גרוש
    עם ישראל ינצח בסופו של דבר
    ''ואראך מתבוססת בדמיך ואומר לך בדמיך חיי בדיך חיי''

    הגב לתגובה זו

    • עזוב אותך מכל הקשקושים על אלוהים

      רס''ן א', 21/07/06 03:54

      אנחנו צריכים להיות חזקים ולהבין שבמלחמה יש נפגעים.
      ואין מלחמות לוקס, עכשיו חייבים להיכנס בכל הכוח, אחרת אנחנו יכולים לארוז את הפקלאות וללכת מפה

      הגב לתגובה זו

      • הגאווה שלך הורגת אותנו לך לך תיתפלל ירס''ן ז או סליחה א (ל''ת)

        צחי, 21/07/06 09:25

        הגב לתגובה זו

        • צחי, זו לא הדרך! לגמרי לא!!! (ל''ת)

          תינוק שנשבה., 21/07/06 10:43

          הגב לתגובה זו

        • האלוהים שלך הורג בנו, לפעמים יש לו איזה פרויקט גדול כמו השואה.

          תינוק שנשבה, 21/07/06 14:15

          כמה גדול יהיה הפרויקט הנוכחי ?
          הרי ''הכול נהיה בדברו לא'' ?
          לך תלמד הדף היומי.

          הגב לתגובה זו

    • אני חושב שאתה חייב ללכת לרופא מין - שיגיד לך איזה מין אהבל אתה (ל''ת)

      הרבי מילובביץ, 21/07/06 04:00

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה זה הנחאס הזה היום. (ל''ת)

    מיכל, 21/07/06 01:23

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה נגמר... לצערי עדיף שניתקפל. הובסנו (ל''ת)

    אביב, 21/07/06 01:20

    הגב לתגובה זו

    • מי הביס אותך ? לא יכולת לגמור את הסטייק ?

      רס''ן א', 21/07/06 03:58

      בחורצ'יק במלחמה כמו במלחמה, לפעמים נפגעים גם כוחותיך.
      מדינת ישראל הייתה במצבים הרבה יותר קשים בעבר והתגברה עליהם.
      נראה לך שליצן עם שטיח על הראש יצליח להביס אותנו ?
      על מה אתה מדבר ? היה קרב והיו נפגעים אבל חיילי צה''ל הצליחו להתגבר ואני מניח שיסיימו בקרוב לטהר את אותו רכס וימשיכו הלאה.
      אז לך לים תשתה קפה ותרגע עם התבוסתנות שלך

      הגב לתגובה זו

    • שב בשקט, מטומטם!

      דני, 21/07/06 08:29

      שתי תקלות ב-9,000 גיחות זה מתחת לכל ממוצע. אתה יכול רק להיות גאה בחיל האוויר שלך, (אבל מה אני אומר? או בעצם, למי אני אומר את זה?)

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה אלהים למה? איזה מוות סתמי

    אחות שכולה, 21/07/06 01:20

    נקרע לי הלב אין לי יותר כח לבכי הזה. הרגת מספיק תרפה מהם. שמור עליהם כשם שהם שומרים עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • החטיבה הכחולה משלמת את מחיר פשעיה ומחדליה

      יוס2, 21/07/06 02:39

      במקום להתאמן על מלחמה באוייב התאמנו בגירוש יהודים וזה מה שיוצא.

      הגב לתגובה זו

      • יה בן-זונה מנוול אנשים נפגעו חתיכת חרא (ל''ת)

        עמית, 21/07/06 04:02

        הגב לתגובה זו

      • נכון...ועכשיו אתה ונסראללה חוגגים על הגגות.

        נס 2006, 21/07/06 09:29

        אם לא היו מבזבזים זמן וכסף על חלאות כמוך, והיו עסוקים בלהתאמן למעןיעודם אולי זה לא היה קורה.
        אבל מה לעשות שיש במדינה הזו אנשים כדוגמתך שדואגים רק לטובתם האישית ולא למדינה, אנשים שפתאום כשניתקו אותם מעיטיני הכסף והדם שהם היו רגילים לינוק מהם, פתאום כולם בוגדים בעיניהם ופתאום לא מתאים להם לשרת בצבא.
        אז מסתבר שיש גם חיילים אחרים שהולכים לאן ששולחים אותם כי הם מבינים שזה מה שצריך גם אם זה לא מסתדר עם מה שהרב אמר ומסתבר שהם אפילו נהרגים שם !!!

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    ועידת חקירה חיצונית בלבד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    9999, 21/07/06 01:19

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    צה''ל פושט רגל

    056, 21/07/06 01:19

    כמה פאשלות אפשר לעשות בטווח זמן כל כך קצר???

    הגב לתגובה זו

    • הייתי מציע לך להירגע

      אלדד, 21/07/06 02:47

      הטייסים עובדים קשה ותקלות קורות
      אף אחד לא הבטיח מלחמה לוקס
      רק אלו שיושבים כל היום מול המקלדת.
      ביום קשה שכזה התגובות שלכם ממש לא במקום.

      הגב לתגובה זו

    • שב בשקט, מטמטם!

      דני, 21/07/06 08:31

      שתי תקלות ב-9,000 גיחות. הבנת אב זה? טוב, בסדר, למה אני שואל אותך בכלל?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שלא נדע מתוצאות התאונה!!! כבר עברנו את זה (ל''ת)

    רונית, 21/07/06 01:17

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אבא תרחם עלינו!!! (ל''ת)

    ניל''י, 21/07/06 01:16

    הגב לתגובה זו

    • אחמד, לאיזה אלוהים אתה מתכוון? (ל''ת)

      דוד, 21/07/06 16:48

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הצבא הטוב במזה''ת

    מפוקח, 21/07/06 01:13

    חיל האויר הכי טוב בעולם?!
    עורף חזק? - ערים ריקות חוץ מזקנים ומעוטי יכולת שהופקרו לגורלם.
    הגיע הזמן להתעורר!!!
    להעביר מיליארד ש''ח מתקציב הבטחון לנסראללה תמורת כופר ישוב.
    אני מתבייש במדינתי העלובה.
    מנהיגים עלובי נפש ומצביאים מקובעים.
    נסראללה שלנו לא בבירות אלא בסוריה או במקום מסתור יותר יצירתי.
    שולחים מחלקה של יחידה ''מובחרת''
    לתוך מלכודת אש ידועה מראש!
    מה קרה לכם מנוולים שם למעלה?!
    אין מספיק פצצות להשמיד כל מטר מרובע
    בדרום לבנון?!
    אם אין אז תקנו!!!
    מיממנו אתכם שנים רבות מידי.
    תבעירו את הכפרים חדלי אישים מנוולים שכמוכם. אין שם אף אזרח ואם אין לכם מושג תשאלו את החברה מדימונה ושורק
    ''כדור פינג פונג'' ממימן יעשה את העבודה
    כיאות.
    אם המבצע יגמר בכישלון אני מציע לכולנו
    לברוח מכאן כי תוך כמה שנים לא יהיו יהודים בארץ הארורה הזאת!

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      ציוני גאה, 21/07/06 02:03

      הגב לתגובה זו

    • קודם כל מפוכח! שנית, אתה צודק!!! (ל''ת)

      רונית, 21/07/06 02:11

      הגב לתגובה זו

    • תגובה להיסטרי מימין

      אורך רוח, 21/07/06 02:13

      תקרא את ההיסטוריה של מלחמת העולם. במלחמה יש טעויות, לוקח זמן ללמוד ולהפיק לקחים. אבל נושכים שפתיים וממשיכים. אין מלחמה בלי נפגעים, אבל בואו נזכור שכבר איבדנו יותר אנשים בפיגוע בודד מאשר בכל השבוע הזה של הלחימה. אז די להיסטריה. אני תומך בממשלה ובצבא שלי, ובאורך רוח וסבלנות, ננצח.

      הגב לתגובה זו

    • עוד ליצן

      נו באמת, 21/07/06 02:15

      כשמשחקים באש - נכווים, ובמלחמה משחקים הרבה באש.
      לשרוף את לבנון נשמע לך פשוט?
      חשבת על זה שיש חכמים ממך שחשבו על זה?

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע ועוד

      גם מפוכח, 21/07/06 02:19

      הפאשלה של החטיפה היא העיקרית אבל אחרי החטיפה הכניסו טנק למרות שידעו שכל השטח ממולכד, הרי תכננו את החטיפה זמן רב
      וזה גבה 5 קורבנות
      ואח''כ הפאשלה של חיל הים ועוד..
      אבל תהיה ועדת כסת''ח אין לך מה לדאוג

      הגב לתגובה זו

    • אתה או ערבי מרושע או יהודי חולני. קח כדור (ל''ת)

      אבירן, 21/07/06 02:28

      הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה צודק במהות; הדרך קצת.... (ל''ת)

      אריק, 21/07/06 02:56

      הגב לתגובה זו

    • פרט לשימוש ב'' כדור פיג פונג'', מבכים לכל מילה שכתבת.

      ג'ורג' 7, 21/07/06 03:01

      במיוחד לשתי המשפטים האחרונים.

      הגב לתגובה זו

      • תיקון

        איילת, 21/07/06 08:53

        לשני

        הגב לתגובה זו

    • לצערי ישראל משלמת על הבחירה באידיוטיות

      Avi Ecuador, 21/07/06 03:21

      והאמונה בעגל הזהב שלום פלסטין.
      כשנלחמים בעצמנו איך נדע להלחם באויבים...

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש באמת

      חוד החנית, 21/07/06 08:51

      אם אתה מתבייש במדינה שלנו ניתנת לך האפשרות עכשיו ברגע זה לעבור את הגדר ולהצטרף להכי זבאלה

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    זיכרון מר :(

    גילת, 21/07/06 01:10

    שמעתי לפני חצי שעה על המקרה וזה החזיר אותי ישר לאסון המסוקים אז הייתי חיילת בחיל האויר זה היה נוראי אני זוכרת שכולנו בבסיס היינו ההמומים.שייגמר כבר הלוואי!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    My Pray with the chopper crew (ל''ת)

    Haim Goanin, 21/07/06 01:06

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    דמם של תושבי התנחלות משגב-עם לא סמוק מדמם של טייסי המסוקים :-(

    יוס2, 21/07/06 01:06

    בוגר קורס ''ריקוד על הדם'', מחזור א'(1982) במכללת השמאל על שם ''שלום-עכשיו''

    הגב לתגובה זו

    • תחזור לש''ג, ימני ברברי (ל''ת)

      ליאור, 21/07/06 02:48

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הצילו אותנו מהקללה הזאת כבר!!! די!!! (ל''ת)

    אפרת, 21/07/06 01:06

    הגב לתגובה זו

    • זאת הקללה של השיך אחמד יאסין ורנתיסי (ל''ת)

      שיך אחמד יאסין, 21/07/06 02:31

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ~~~~~~~~~~~~ה' ירחם תתפללו עם ישראל ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ (ל''ת)

    ~~~~~~לחסל אותם, 21/07/06 01:06

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אלוהים איזה אסון (ל''ת)

    נ, 21/07/06 01:05

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני מפחד !!!

    ישראלי, 21/07/06 01:03

    אני מפחד .......

    הגב לתגובה זו

    • אסון

      נתי, 21/07/06 01:44

      מה קורה לנו?!?!

      הגב לתגובה זו

      • חבל על החילים

        גלילה בר, 21/07/06 08:32

        למנוע כניסה רגלית ללבנון

        הגב לתגובה זו

        • בלי כניסה רגלית לא יצליחו לחסל ןלהתגבר על המצב

          שמשון, 21/07/06 10:24

          אז לא לצליחו בכל מקרה

          הגב לתגובה זו

    • Mefahed

      J. Dahan, 21/07/06 01:44

      If you are afraid why don't you get on airplan and go help.
      Fear will not help anyone specialy in times like these

      הגב לתגובה זו

      • look who

        m, 21/07/06 04:02

        is talking...

        הגב לתגובה זו

    • מימה אתה מפחד

      ירון, 21/07/06 01:45

      יש אלוהים והוא שומר על כולם הוא רק מפחיד אותנו ואתה יכול להיות בטוח שיש כאן מלאך ששומר עלנו מפני הפצצות
      ואני חושב שצריך להחזיר את שאול מופז להיות שר הביטחון יש לו את כול הידע הדרוש לכך
      ירון

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל1

      דחילק תירגע., 21/07/06 02:11

      דחילק תירגע.
      גם הצבא האמרקאי שקצת יותר חזק משלנו נתקל בקשיים רבים בלוחמת גרילה.
      יקח לנו קצת זמן להתארגן וננצח אותם.
      אבל לאחר שננצח אותם יתטרכו מנהיגנו לפנות את מקומם לאנשים מפוקחים יותר כמו נתניהו ויובל שטיניץ.
      העם שלנו ילמד בדרך הקשה לא ללכת שולל אחרי נביאי שקר ואנשי פירסום כמו אדלר ואיל ארד.

      הגב לתגובה זו

    • תאטמו רגע את האזניים לדברים של נסראללה

      תראו את העובדות, 21/07/06 02:22

      אז מה היה לנו?
      חזבאללה חוטף חיילים שלנו ללא התגרות, במטרה להשפיל את שראל ולהראות לעולם האיסלאמי שישראל נכנעת לכל לחץ.
      ישראל רואה זאת כאקט מלחמתי, ותוקפת. בזכות שש שנים של איסוף מודיעין, יש לו מידע על הרבה מאוד מהמפקדות ואתרי האמל''ח של חזבאללה.
      חזבאללה משיב באש קטיושות לישראל. מפחיד, משתק את החיים בצפון, אבל בסה''כ יש לנו פחות מ-20 אזרחים הרוגים בשבוע לחימה.
      בותו שבו של קרבות, יש לנו הישגים מסויימים, כמו מחיקת המפקדות של חזבאללה, ופגיעה בארסנל הנשק הכבד שלהם. מצד שני, יש גם קרבות לא קלים, וגם טעויות מבצעיות. בסוף השבו הזה יש לנו פחות מ-20 חיילים הרוגים.
      אם חשבתם שמלחמה היא קלה כמו חמאה, אז זו תמונה מאוד מאכזבת. אבל אם תבינו שחזבאללה הוא איב רציני, חמוש ומאומן, תבינו שאלו תוצאות סבירות.
      האויב הוא לא ילד. אל אנחנו חזקים יותר. אם נתעקש, נוכל לכבוש גבעה אחרי גבעה, ובסוף לנצח. לא בלי אבידות, אבל עם הרבה פחות אבידות מאשר ליריב.
      השבוע הראשון לא היה קל, אבל אין סיבה לפחד ואין סיבה להתייאש. אנחנו נתמוך בממשלה ובצבא בסבלנות, עד שננצח.

      הגב לתגובה זו

    • כנסו זה חשוב.

      חבר, 21/07/06 02:59

      הפחד הוא האויב הכי גדול שלנו, כבר חזינו זאת בהתחלת אינתיפאדת אל אקצה והיום אנחנו יודעים זאת.
      אל תהפכו את החיזבאללה לדמוני, אפשר לנצח אותו.
      המודעות היא החבר הטוב ביותר שלנו, המודעות לכך שכל ערביי הגליל הם חיזבאללה! וכך צריך להתייחס לפעולות מבצעיות שיוצאות משטח ישראל לשטח לבנון.

      הגב לתגובה זו

      • חחח... כנסוו החזרתי הודעה

        אור קורן, 29/01/10 09:49

        צודק אני איתךךך 100 אחוז אתה צודקק בכל מה שכתבתה

        הגב לתגובה זו

    • אתה מפחד מתוק שלי ?

      טלי, 22/07/06 03:31

      מאלה מעזה שמכופפים אותך אתה לא מפחד

      הגב לתגובה זו