• 81.

    קצת באיחור ובלי קשר לתוכן הכתבה

    ., 19/09/07 18:49

    לאליס המקסימה, האצילית והטובה- החזיקי מעמד, דווקא עכשיו. כולנו אוהבים אותך, את האמא של ההיכל.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    החטא הקדמון הוא להשתמש בצבא לעשות עבודה של משטרה (ל''ת)

    אחד, 28/07/06 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא ידים ולא רגליים

    אבי אפרת, 22/07/06 07:54

    סתם יורק על כל מאורר שנקרה בדרכו.

    למעשה הוא מבקש להחליף את העם.

    היו כבר כאלה בעבר ויהיו כאלה בעתיד.

    למעט הערך הבידורי לחלק מן העם כל תופעת זהבי היא די כלום.

    העלבון הגדול הוא זכייתו בפרס סוקולוב.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    שתוק עכשיו !!!!

    רקר, 22/07/06 07:23

    דמגוג, מחפש כותרת

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מר זהבי הלא יקר

    חי, 22/07/06 07:15

    זו אינה השעה המתאימה ללבות שינאה בתוך העם. אין לך אחריות לאומית בדיוק כמו לאלה שתארת - רק אתה מבטא זאת באופן שונה.
    גם אני איני נגד קיצוניים מוטרפים - אך לכל זמן ועת לכל דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כל הכבוד לזהבי

    בני, 22/07/06 05:18

    אומר את מה ש 90 אחוז חושבים

    ה ''כתומים'' הם נגע סרטני באומה
    פנאטים ויותר גרועים מחיזבאללה

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ראיתי את זהבי בסרט עלוב

    גינס, 22/07/06 00:46

    THE CHAIN (השלשלת) שהוסרט באוטובוס תירים באינדונסיה , ב 7.8.1997...
    המוסלמים היו גאים בזהבי, היה טוב לחזב-אללה לגיס דובר כמותו...

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    זהבי אתה שוטה הכפר שלפעמים

    זהבי זהבה גלאון, 22/07/06 00:19

    בכל זאת אומר דבר בעל ערך.
    אז תעשה צנזורה עצמית ותוותר על 90% מדבריך.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    זהבי עצם העלת הנושא אתה מעצים את הטיפשים עם דברי הבל (ל''ת)

    בשתיקה העוצמה, 21/07/06 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    זהבי תפסיק עם ההכללות

    לביא, 21/07/06 22:35

    זה לא כל הימניים אלא קומץ, אולי כמה עשרות אנשים. הרי אני גם יכול לעשות הכללה ולהגיד
    שהשמאלניים רוצים לשלוח את הצבא שלנו להאג. אבל אני לא עושה את זה כי אני יודע שזה קומץ מטורף.
    נכון יש שוליים קיצוניים, אבל בשעת מלחמה לא צריך לתת להם יותר מדי במה וזו הטעות שלך נתן.

    הגב לתגובה זו

    • תעזוב, אצלו הקיצוניות איבדה שליטה

      גל, 22/07/06 00:05

      שחור-לבן זה חיוור ליד זהבי, וצריך לפרנס ולפמפם את מותג ה''עצבני'', והפעם אתה וחבריך עומדים לו בדרך, אז הוא דורס.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    זהבי גיבור למחצה

    מיכאלוביץ, 21/07/06 22:07

    אתה משתלח בכולם אך משום מה מתעלם מהשחיתות שנחשפה בועדת זיילר מכיוון שאתה לא מעוניין להתלכלך עם המשטרה שעלולה רחמנא לצלן להפתיע אותך עם גוינט ולכן אתה גיבור על טיפשים חלשים ולכן אתה סתם שמענדריק

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      מ''ש, 22/07/06 12:36

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם פרשת קצב נשכחה! חמור!!! (ל''ת)

    אורן, 21/07/06 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    זהבי, עשה טובה, שקול אם הנ''ל הוא תרומה נאותה למאמץ המלחמתי (ל''ת)

    אבנר, 21/07/06 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    געלת אמרת

    ישראל ו, 21/07/06 19:12

    אז יש לי בשורה אליך
    אתה צודק אין צורך לקלל ואין צורך להתלהם אבל התגובות שלך הם כנראה מהספטינג הגולש שלי שממנו שתית ככה אני מריח אותך מכאן
    עם הערותיך היו עניניות אז מה דעתך על פשלת ברק שרון והגב' שמעוני שכנראה הם נכנסו לפח הזבל של ההיסטוריה
    ושם ישארו בין כל יתר שונאי עמנו יעלה שיהיה לך שבת שלום ויבושם לך
    ביי ביי

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    זהבי

    נדב, 21/07/06 19:09

    עיתונאי מבריק

    כל מילה בסלע

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מזלו של זהבי, שמרבית הימנים, בניגוד אליו,

    יוסי, 21/07/06 18:56

    לא מתייחסים לאנשים כמו גדעון לוי ועמירה הס כמייצגי השמאל, ולכן לא כותבים כתבות אנטי-שמאלניות שאין להן מקום.
    אבל הכי קל לקחת כמה טוקבקים של מטומטמים ולהכליל. ואז, אחרי שהכליל, הוא גם מאחל להם ''שיסדרו להם את הראש'' במכות אלה.
    ממש איש דגול.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כי מאז גרוש יהודים הצבא הזה נהפך לצבאו הפרטי של שמאלנים ולא של

    ממשלת השמאל, 21/07/06 18:55

    יהודים.
    כי השמאל הפקיר את בטחון תושביה והכין את צבאה רק לצורך גרוש יהודים.
    צבא ש:
    קלשניקוב מנצח את מרכבה.
    וקסאם מכופף את כנף המטוס.
    אינו צבא ששם לו למטרתו להלחם באויב אלה מטרותיו אחרות לגמרי.

    נתן זהבי לא שכחנו לכם את אלפי נרצחי אוסלו-בריחת לבנון.
    דם הנרצחים בראשכם לעולם ועד.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    עם כל הכבוד אתה בדיוק חרה כמוהם אם אתה מרשה לעצמך לדבר כך

    בר כוכבה, 21/07/06 18:44

    חבל שהעיתון נותן במה לכותב שורות אלו ובכלל כותבים שמנבלים את הפה וממשיכים בתרבות הדיבור מתחת לכל ביקורת ואלימה זהבי גרוע מהטוקבקים בשפתו
    אלהם לא ניתן לבוא בדרישות והם לא דוגמא הם אנונים מרירים רוצים להרגיז וסתם מעצבנים
    זהבי טיפש שבכלל מתיחס אליהם
    ומנוול שנותן לגיטמציה המשתמש במילים כמו חרא ורוצח יהודי
    מי זה זהבי בור ועם הארץ
    הוא לא יודע את הקשר בין תאריך חתיפת החילים ןהמצור על ירושלים
    או יואיל היהודי זהבי להסביר מהו צום גדליהו במשמעתו והקשרו ההיסטורי פולטי ולא דתי
    בפרוח בורים חסריאנטלגנציה כמו עשב

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    זהבי חייב להגיב

    מפת הדרכים? ל, 21/07/06 18:44

    על ההתכנסות
    על ארבע אמהות
    על אוסלו
    על ביילין
    על שריד
    על ברק

    אם לא תגיב, שתיקה כהודאה. בחירה בזכות השתיקה בדר''כ מעידה על אשמה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    זהבי, חוץ מקללות אתה יודע עוד משהו? (ל''ת)

    איתי, 21/07/06 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    נתן מה עושים?! (ל''ת)

    נ, 21/07/06 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אבל זהבי, ההתנתקות באמת התפוצצה לנו בפנים.

    אופיר, 21/07/06 18:28

    אחרת לך תסביר את המלחמה בלבנון.

    הגב לתגובה זו

    • כמובן שלפני ההתנתקות מעולם

      סטודנט, 21/07/06 21:07

      לא היו מלחמות, וכמובן שמעולם לא נפלה אף קטיושה ולא נחטף אף חייל, נכון?

      זכרון קצר יש לימין, יודעים להפיל כל דבר רע על מעשי השמאל. צריך להזכיר לכם שרק הימין ויתר על שטחים, ורק הימין גרם לנפילת ערך הלירה ואח''כ השקל עד כדי שנאלצו להחליף מטבע? צריך להזכיר לכם שכל מלחמות ישראל (כולל זו) נפתחו ע''י השמאל שתמיד היה מספיק חכם לדעת מתי צריך לתקוף, ולא כמו הימין שרק עשה שרירים בלי כיסוי?

      הגב לתגובה זו

      • מסקנה ממה שאתה אומר

        רונית, 22/07/06 02:54

        השמאל - מחרחר מלחמות, נסוג משטחים ומביא אינתיפאדות.

        הימין - חותם על הסכמי שלום שמחזיקים מעמד.

        הגב לתגובה זו

        • רונית,את גדולה!!!!! (ל''ת)

          אורן, 22/07/06 09:12

          הגב לתגובה זו

  • 59.

    טוקבקים...

    יובל, 21/07/06 18:28

    האשמה נופלת על המודרטורים של אתרי החדשות והפורומים המרשים ומאשרים תגובות מנוולות.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מר זהבי, אתה צבוע עלוב

    אילן, 21/07/06 18:22

    מר זהבי, חשבתי שאני מעריך את היושר הפנימי שלך אך גיליתי שכמו כל השמאלנים אתה מקובע בצביעותך. משום מה אתה מרבה לתאר את הימין הקיצוני על שגיונותיו ולעולם לא את השמאל הקיצוני על בוגדיו ומופקריו. מעולם לא הזכרת את משוגעי ''יש גבול'' או דנה אולמרט או איזושהיא הערת ביקורת קטלנית כלפי השמאל הסהרורי,שאתה כ''כ מתמחה בהן כלפי הימין. לעניות דעתי , הנזק התודעתי של השמאל הקיצוני רב לאין שיעור מנזקו של הימין הקיצוני.
    בעיני, אתה כבר לא עיתונאי ראוי (כמו אגב רות עמיתך הצבועים למקצוע , שנאמנים למדליפים שלכם)
    אגב , אם אני אקבל צו 8 אני לא מתכוון להתייצב עד אשר בניו האהובים של ראש ממשלתנו המושחת (שחברים בשמאל הקיצוני והשתמטו משירות צבאי) לא יעלו על מדי זית ויבצעו ''פשעי מלחמה'' שאביהם שולח אותם לבצע.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כל מילה פנינה

    אתי מתל-אביב, 21/07/06 17:46

    שרק יהיה לך כוח להמשיך בדרך שבחרת.
    עזרה לזולת.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה כל כלב מקבל במה ךהפיץ את השנאות שלו? (ל''ת)

    דתי ימני, 21/07/06 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עיתונאי קטן שלי (ל''ת)

    נחום שחף, 21/07/06 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אולי עדיף שהשמאל ישב בשקט

    גדעון, 21/07/06 17:30

    הרי בדיעבד הוכח שהתנתקות או התכנסות רק מזמינה עוד טירור בדרום ובצפון, אז למה להתלהם ולכתוב שטויות שהן ספין דמגוגי?! הרי תמיד אפשר לצטט תגובות מטופשות משמאל ומימין, אבל בגדול ברור שהשמאל טעה, פיוס וויתור מביאים לאבדון.
    נ.ב. הצדקנות המעושה של דאגה למסכנים ולחלשים לא מתאימה לך ולא לדודו טופז. די, נמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    למה ללכלך?

    צ., 21/07/06 17:17

    יש לכל חברה שוליים, אפילו אצלנו. אפילו שאנחנו הכי טובים.
    חבל להכליל וללכלך, ובלי שום קשר לנווה- אם אנחנו כבר מדברים-
    אז תודו שההתנתקות היתה פאדיחה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    רק על זה מצאת לך לכתוב??????

    כיפה כתומה, 21/07/06 17:06

    מה עם אותם מנוולים שכתבו שמגיע לאליהו אשרי שנרצח כי הוא מתנחל?? שלא נדבר על אותם כתבים הגונים ויפי נפש כביכול שהאשימו אותו ברצח של עצמו....
    מה עם הפשעים שנעשו בעמונה?? בתור אדם שאמור להיות הגון הייתי מצפה למעשה, מחאה או משהו בסגנון בעקבות מה שהיה שם..ארגון בצלם לדוג' הוכיח את עצמו שם ויצא נגד הפשע שהתרחש שם.
    מה עם אותם תושבי הגוש שנזרקו לבתי מלון, שאבדו את הפרנסה, שהבטיחו להם פיצויים ולא קבלו? מה עם אותם שאבדו את החממות שלהם וכיום יושבים מובטלים?
    מה עם אותן נערות שנעצרו כי חסמו כביש(!!) ?? מה עם אותם שוטרים שהיכו, דחפו, ירקו, הכניסו אצבעות לנחריים, חנקו וכו' וכיום ממשיכים לעבוד במשטרה לתפארת מדינתנו? מה עם הרשע המגעיל תת ניצב ניסו שחם הערס שהראה לנו מה זה תת אדם? מה עם התקשורת שאין לה בעיה להמציא רעיונות(ידיעות אחרונות במקרה של החייל חננאל דיין דוגמא אחת מיני רבות), עיוות של מה שהיה בגוש, משחקי מצלמות וכו' וכו'.
    תופעות מכוערות לא חסרות בעם שלנו. לדעתי זו חוצפה לכתוב כתבה על סמך כמה טוקבקים עלובים שלא ידוע מי כתב אותם (אולי איזה דביל מהימין , אולי סתם אחד מהשמאל שרצה להכפיש , אני באמת לא יודעת) ועל סמך זה להכפיש את כל הימין, ולהסיק מסקנות כוללניות..
    חוץ מזה , מה הקטע של הסיפור על החייל ההזוי??

    הגב לתגובה זו

    • יש גם כ''כ הרבה תופעות מכוערות בשמאל הקיצוני...

      יצחק, 21/07/06 18:52

      אך כמו תמיד , הוא יטפל רק לסהרורים בימין.. כאלו שבשמאל אין כאלה ...

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    זהבי, אולי התגובות של האנשים האלה לא נכונות, אבל הוא הרס להם ת'חיים (ל''ת)

    אפק, 21/07/06 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כאב לאומי.

    לוק, 21/07/06 16:36

    לאחר נפילת פצצות נסראללה בנצרת מיהרו ערביי ישראל להדגיש פעם נוספת בתוך בליל ההבל שלהם (כיבוש, ישראל אשמה וכו') את תחושת ההזדהות עם כאבם של העם הפלסטיני. נזכרתי, שגם בקרב היהודים יש שכואבים את כאב העם הפלסטיני. אמרתי גם הבריטים כואבים את כאב העם הפלסטיני. הוספתי גם הצרפתים כואבים את כאב העם הפלסטיני. ברור שהליגה הערבית כואבת את כאב העם הפלסטיני. התעקשתי גם הקהילה הבינלאומית כואבת את כאב העם הפלסטיני. רוסיה גם כואבת את כאב העם הפלסטיני. סין גם כואבת את כאב העם הפלסטיני, וגם גרמניה כואבת את כאב העם הפלסטיני. בכלל... עולם כל כך יפה בחוץ אני שומע... ולא השתכחת בעלמא דנה עממיא, אומיא ולשניא די דירין בכל ארעא את כאב העם היהודי. ומי יכאב את כאבי שלי? ומי ימצא מזור לחבורתי? ומי ישיב לי מדוע כונס העם היהודי לגטו הכי גדול בעולם (כיום רוב יהודי בארץ האבות) והפעם על אדמתנו ואין כואב את כאבנו? ומדוע נשארתי לבדי לאמר: ''אם אין אני לי מי לי, וכשאני לעצמי מה אני, ואם לא עכשיו, אימתי?''

    אנא יהוה הושיענה אנא יהוה הצליחנה!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל מילה בסלע! (ל''ת)

    אודי רמון, 21/07/06 16:34

    הגב לתגובה זו

    • זהבי כותב לעצמו תגובות

      נגמר לזהבי, 21/07/06 17:50

      כמה פתטי..חחחחחחחחח

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    זהבי, כהרגלו, שוב מצא איזו תחנת רוח נידחת להילחם בה כשהעולם בוער... (ל''ת)

    דון קישקושוט, 21/07/06 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כמה שינאה

    מרק, 21/07/06 16:30

    לימין. ולהם אתה קורא מטורפים? הרי אם קיים מכשיר שמודד טירוף ויחברו אותך , המחוג ישבור את הסקלה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    האמת כואבת

    אורן, 21/07/06 16:16

    קודם כל אני רוצה לציין שאני באמת חושב שאתה(נתן) אדם יישר והוגן.
    אבל, אתה לא יודע איך לאכול את זה שאמרנו לכם שהטרור יגבר ואפילו ינצח אם ההינתקות תתבצע אמרתם על המתנגדים שאנחנו ''רואיי שחורות, מחרחרי מלחמה, מפחידים את העם וכו וכו . אבל מה לעשות שאתה לא אוהב לשמוע אבל ביבי צדק . המתנגדים צדקו והגרוש לא עזר אלה גרם למצב הנוראי הזה שיהיה ברור החולשה של הגרוש נסיגה ללא הסכם
    מתפרש אצל הערבים (הטרוריסטים כמובן) כחולשה כבריחה הטרור ניצח.
    ועכשיו לא נעים לך שיצאת שמוק (סליחה מראש) אז מצאת על מה ואיפה ללכלך על הימניים .
    למה אתה לא כותב על בני נוער של הגוש שעלו לצפון לעזור לתושבים ולזקנים במיוחד, תקשיב לתוכנית של סגל אולי תבין שרוב הימין מורכב מאנשים טובים.

    הגב לתגובה זו

    • חכם לא נכנס לצרה...

      אחד, 21/07/06 17:31

      ...שפיקח יודע לצאת ממנה.

      אכן נכון - נסיגה, כמעט כל נסיגה, תתפרש אצל הצד השני כהישג ויכול להיות שתעודד אותו להמשך מעשי אלימות.

      החוכמה הגדולה היא לא להכנס למצבים האלה - הקמת ההתנחלויות בגוש קטיף היתה טעות נוראית - הקאסמים שאנו חוטפים בדרום הינם מחיר שאנו משלמים על *תיקון* הטעות הזו.

      גם בצפון המצב דומה - השהיה הארוכה מדי שלנו הזמינה נסיגה חפוזה (שיתכן והיתה צריכה להעשות אחרת - אבל היתה חייבת להעשות)

      נו, אז מה עושים כנגד ''הרוח הגבית'' שהטרור מקבל עכשיו?

      תשובה: נלחמים בחזרה!

      הפעם מתוך אחדות, ללא מחלוקת פוליטית (כי אין כזו) ועם תמיכה בין-לאומית (כי הפעם, סוף-סוף, אנו צודקים).
      בדרך הזו אנו יוצרים תפנית ו''הופכים'' את כיוון הרוח.

      פשוט כי אין דרך אחרת.

      הגב לתגובה זו

      • יש דרך אחרת

        איתי, 22/07/06 03:00

        לחזור לגוש קטיף, ליישב אותו ולהשאר שם לתמיד. על אפם וחמתם של הפלסטינים.

        בין היהודים לערבים בארץ הזו יש מלחמה על הבית. אין צודק ולא צודק. ובין השמאל לימין היתה ותמיד תהיה מחלוקת: אתם רוצים להיות רק איפה שנוח לכם להיות. בשבילנו ארץ ישראל היא הבית, גם איפה שלא נוח.

        אין ולא תהיה לנו אחדות איתכם. שהילדים של אולמרט ילכו לצבא. אני נשאר בבית.

        הגב לתגובה זו

        • אין שום סיבה לדחוף ישובים יהודיים בלב מליון ערבים

          ארנון, 22/07/06 04:43

          בלי שום קשר למאבק הקשה שלנו מול הגוש הערבי-איסלמי, יישובי גוש קטיף היו טעות. ערבוב אוכלוסיות בכוח לא פותר שום בעייה, רק מעמיס על הבטחון השוטף ועולה לנו בעוד נפגעים.

          הגב לתגובה זו

          • ארנון צודק!צריך לפנות את מדינת היהודים! (ל''ת)

            שטיקל, 23/07/06 03:03

            הגב לתגובה זו

        • ממש לא קשור ל''נוחות''

          אחד, 22/07/06 21:54

          להיות היום תושב שדרות, נתיב העשרה, קרית שמונה ושאר ישובי הצפון זה ממש, אבל ממש לא נוח.

          בכל זאת, אף ישראלי כולל הקיצוני שבשמאלנים לא מתכוון לפנות אף אחד מהישובים האלה.

          ההבדל בינם להתנחלויות הוא בעיקר העובדה שעליהם חל החוק הישראלי הגוזר מתוכו חיים דמוקרטים נורמלים (זכויות אזרח לכל התושבים ללא הבדל דת או גזע - ככתוב במגילת העצמאות).

          הגב לתגובה זו

    • אין גוש קטיף :-) (ל''ת)

      לאורן, 21/07/06 17:32

      הגב לתגובה זו

      • גם אין יותר קיבוצים :)

        א.ב, 21/07/06 18:26

        הימין פירק לך את הצורה....לך תעביר כרטיס אשראי בחדר אוכל ושב בשקט.

        הגב לתגובה זו

      • ועוד מעט גם הבית שלך לא יהיה. האיראנים יהרסו אותו באטום :-) (ל''ת)

        חחח, 21/07/06 18:29

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    נתן, אנחנו איתך!!!!!! (ל''ת)

    הסוציאליסטים, 21/07/06 16:12

    הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות...התכוונת הקומוניסטים

      ג., 21/07/06 18:26

      הסוציאליסטים ממש לא איתו

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    עוד סמולני יצא מהחור

    זהבי דמגוג עלוב, 21/07/06 16:00

    והמצחיק הוא שזהבי הרך והענוג, שנימוסיו הם שם דבר בתקשורת הישראלית ולשונו נוטפת דבש באופן קבוע מזדעזע מכמה ביטויים קשים ברגע שהם לא יצאו מהפה שלו. מעניין איך היה מתבטא העצבני אם היו מעוללים לו את כל מה שעוללו למגורשי ההתנתקות.

    נ.ב. הקשר לחייל שמת במסגד מופרך לגמרי, שונאים בימין את נווה בגלל ההתנתקות והאלימות המופרזת בעמונה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    המתנחלים זה העם הנבחר...כל השאר ככה וככה (ל''ת)

    יעקב, 21/07/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אתה חלק מהתשתית של הכי זבלה וצריך שצהל יתקוף אותך מהאוויר

    אסף, 21/07/06 15:43

    או שאני אעשה זאת במקומו

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כרגיל תופסים את זהבי בשקרים

    אלי, 21/07/06 15:34

    שום טיל לא פגע בנווה שאנן, ואליס בכלל הגיעה לדירה בבת גלים אותה היא משכירה לשני סטודנטים. עכשיו , אני סתם צופה בחדשות, אתה טוען שאתה מכיר אותה אישית יא בלופר

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שלושה מילדי משפחת מויאל משדרות השתקמו בגוש קטיף,

    אני מעתיקה זאת, 21/07/06 15:23

    עבדו קשה, הקימו משפחות לתפארת, ובמשך כל אותו הזמן שהם השקיעו יזע ודמעות, ורבים משכניהם השקיעו גם דם, זהבי לא פסק להסית נגדם, שבגללם, החרוצים, אין כסף לשיקום אנשי עיירות הפיתוח, קרי - שדרות.
    היתה זו עוד אחת מצורות ההסתה נבד ה''מתנחלים''. לבסוף ראו זהבי וחברים ברכה בעמלם, שלושת ילדי משפחת מויאל, בני זוגם ועשרים ילדיהם (ביחד), כלומר, עשרים נכדים של סבתא מויאל משדרות, גורשו מבתיהם.
    ולא רק הם, אלא כרבבת אנשים, רובם משוקמי עיירות הפיתוח בדרום, גורשו מעט צפונה, אל תוך הקו הירוק הקדוש לשונאי ישראל, ושם הם סופגים טילים, שמהם, כביכול, הבריחו אותם.
    ראה החזבאללה כי טוב, והוא כבר מתפוצץ מרוב נשק ומתנדבים לרצח העם היהודי, ותקף, כנ''ל בצפון.
    יום יום נרצחים יהודים, סבתות, ילדים, ילדים במדים, אך ורק בגלל זהבי וחברים. אך הוא ימשיך להשמיץ את ''הימין המוטרף'', נקודת האור היחידה בעולם שטוף רוע זה. כי בעיני זהבי, מי שנשאר נאמן לערכים הערכאים של - אהבת החיים, אהבת האלוקים, אהבת הארץ, אהבת התורה ודבקות במורשת ישראל שהחזירה אותנו לארצנו לאחר אלפיים שנות זהבי וחברים, הוא ''מוטרף''.
    עכשו מצפה זהבי שפושע המלחמה, נווה ימשיך ב''פינוי'' ו''יסדרו לכם את הראש'' ה''מוטרף'' כמובן. האיש הזה אכול בשנאת האדם, אך מצליח כל השנים לשחק את אוהב האדם והיחיד הנלחם למען זכויות האדם, והכל למען ה''רייטינג''.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אלכוהוליסט שהולך לפי מורשת אלכוהוליסט אחר (ל''ת)

    קיקו, 21/07/06 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ------------ מצאת לך עיתוי נהדר לסכסך, זהבי ---------------- (ל''ת)

    עיתונאית, 21/07/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לפי התגובות כאן זה עם טיפש שתושביו רעים ושונאים זה את זה

    איריס, 21/07/06 15:00

    יש פה אוייבות כל כך גדולה שאין לנו מה לעשות ביחד.
    בזמן שהקטיושות שורקות אתם עסוקים בלשנוא זה את זה?
    דיבורים אינפנטיליים על שמאל וימין?
    בזמן שאתם רבים האויב חוגג.
    שינאת האחים הזאת תשמיד את המדינה ולא חיבאללה.
    במו ידנו.
    תחשבו על זה, מתלהמים מטומטמים.
    מימחבקו וזהו.

    הגב לתגובה זו

    • חבל שהיית צריך להגיע לכאן כדי לגלות זאת

      דוד, 21/07/06 15:44

      מי שלא שטוף מוח , בודק ורואה את המצב בארץ יודע כי אנו חיים בשקר וצביעות .
      אבל יותר קל ונוח לזרום עם העדר או להטמין את הראש בקרקע ולהרים אותו רק לצרכים הפרטיים .

      הגב לתגובה זו

    • יש לך גם משהו לומר ל''טריגר'' ל''התלהמות'' הזו?

      השמאל אויב, 21/07/06 15:55

      יש לך משהו לומר לזהבי, מגדולי שונאי ישראל בכל הזמנים?

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אתה חלק משתיקת הכבשים של ברק את מגרש היהודים

    אנטוני הופקינס, 21/07/06 14:56

    אל תלין על הזבל מלבנון.

    הגב לתגובה זו

    • אתה זקוק לאישפוז כפוי. (ל''ת)

      הסוכנת קלריס, 21/07/06 22:48

      הגב לתגובה זו

      • הופקינס הוא ההוכחה שהביבונים הכי זבלה של ישראל. (ל''ת)

        יגאל כהן, 22/07/06 02:56

        הגב לתגובה זו

    • הופקינס, תמיד ידעתי שאתה חייב אישפוז. (ל''ת)

      ג'ודי פוסטר., 22/07/06 09:38

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    דאגה מזוייפת לילדי שדרות.

    אלון, 21/07/06 14:52

    איפה היית כשיירו 6000 פצמ''רים על אנשי גוש קטיף ??
    אפילו אם חשבת שלא צריך להיות שם הדאגה לילדים הייתה צריכה להיות מנת חלקך.
    אך אתה סתם מתלהם שרוצה להיות נחמד ולרכב על גל פופוליסטי של דאגה לשדרות.

    הגב לתגובה זו

    • אלכוהוליסט שהולך לפי מורשת אלכוהוליסט אחר (ל''ת)

      קיקו, 21/07/06 15:18

      הגב לתגובה זו

    • צודק -הכל ריטינג

      מנש, 21/07/06 15:38

      ובמשך 6 שנים בשדרות נוחתים טילים.
      אם היו נהרגים בכל קסאם שני .
      אז היתה התחשבות לבעיות מצד המדינה והאזרחים.
      אבל זה לא .
      איכות החיים של השדרותים לא מענינת אף אחד .
      אז שכל המדינה הזו תקבל בראש .
      אז אולי תחדור ההבנה של מה שקורה בשדרות.
      לכולנו בראש .גם תל אביב .

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אחי היקר

    לנתן זהבי, 21/07/06 14:51

    אחי
    1. אתה צודק- כל מי שיורד על מי שנפגע על ידי אויבינו הוא מטומטם.
    2. לא הערת כלום באותו הבל פה על הכתבת (הסופר חכמה בעיני עצמה) הגב' דר. אילנה דיין- שכאב לה על החטוף גלעד שליט, אך לגמרי לא על החטוף אליהו אשרי ז''ל כיוון שהוא מתנחל (לפי דבריה), אותה גברת גם ירדה על המ''פ מגבעתי שאצלו לא היתה מתרחשת החטיפה (כמו זו של גלעד שליט- כיוון ששלחו לבדוק את הילדה אליו כדי לראות האם הוא שומר כיאות- מה לעשות כאלה הם אויבינו)- הוא עדיין מחכה להתנצלותה- האם אינך יורד עליה רק כיוון שהיא שמאלנית? (הרי בכל שאר הדברים אתה נגדה- היא אליטיסטית שדואגת רק לעצמה ולסביבתה מתנשאת ופוגענית)
    3. אבקש תשובה עניינית ולא איטזשהי התלהמות מתנשאת
    בתודה -ירושלמי תמה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זהבי, אחרי כל השנים, עדיין מתלהם?

    סמי בורקס, 21/07/06 14:43

    לא הגיע הזמן לקצת קלאסה? לא נמאס לך מסגנון השווקים, הכיכרות? צעקנות לא תחפה על סגנון כתיבתך הירוד. ואל תעשה את הפוזה יעני אתה כותב מהבטן.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יש זבל בכול מקום בימין ובשמאל , אני מאמין שזה רק מיעוט קטן ...

    אורי, 21/07/06 14:31

    והרוב אנשים טובים שאוהבים את המדינה ואת העם היהודי .

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מקשקש? (ל''ת)

      זהבי לדין!, 21/07/06 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    כתומים לא להתייחס

    שמאלני שפוי, 21/07/06 14:28

    בתור שמאלני אני יודע היום שהצורה בא נעשתה הסניגה מלבנון והפינוי בעזה היו טעות. אל לכם להתרגש זהבי , הוא סתם מנסה למשוך רייטינג.

    הגב לתגובה זו

    • אתה שמאלני כמו שאני צנצנת. (ל''ת)

      אדום, 21/07/06 16:10

      הגב לתגובה זו

      • אז כנראה שאתה צנצנת

        שמאלני שפוי, 21/07/06 17:45

        לא כל שמאלני הוא בהכרח שלום עכשיו...

        הגב לתגובה זו

        • אל תסתכל בקנקן אלא בשמאלני שיש בתוכו! (ל''ת)

          שמאלני יותר שפו, 21/07/06 18:31

          הגב לתגובה זו

  • 30.

    על פושעי אומות העולם נאמר שגם על פתחו

    ישראל, 21/07/06 14:27

    של גהינום אינם חוזרים בתשובה, בניגדו לפושעי ישראל שלפחות על פתחו של גהינום הם חוזרים בתשובה. כנראה שאתה זהבי ושאר פושעי אוסלו , התנתקות, התכנסות וכו' קרובים יותר לפושעי אומות העולם שהרי גם כאשר לילד בן 4 ברור לאן אתם מובילים את ארצנו אינכם מתחרטים אלא עוד ממשיכים להסית. דוגמא מצויינת מצוייה לכך בפרשת קרח כאשר לאחר מותם של קרח ועדתו התפרצו הערב רב אל מול משה ואהרן ואמרו להם: ''אתם המיתם את עם ה'''

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא נשכח ולא נסלח לשמאלנים ימח שמם וזכרם (ל''ת)

    משה, 21/07/06 14:21

    הגב לתגובה זו

    • בבקשה תסלח לי

      גלעד, 21/07/06 19:41

      סתאאאאאאאם... לפנות אתכם היה דווקא רעיון טוב

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אין סיכוי שהשמאל יעשה אי פעם חשבון נפש- לא נשכח ולא נסלח!

    אריק קלנר, 21/07/06 14:18

    נראה מי יהיה הכסיל שימשיך לתמוך בגירוש יהודים

    הגב לתגובה זו

    • קלנר אתה פשיסט טיפש. נסראללה הוא האויב יא טמבל! (ל''ת)

      איריס, 21/07/06 14:43

      הגב לתגובה זו

      • האויב הוא השמאל, וזה כולל את הצנזור כאן! (ל''ת)

        נסארללה הוא רק, 21/07/06 15:02

        הגב לתגובה זו

      • באויב הראשון הוא השמאל כן כן נבוא חשבון (ל''ת)

        קיקו, 21/07/06 15:24

        הגב לתגובה זו

        • בתגובה שלך מוכיחה את נכונות טענות זהבי (ל''ת)

          פשיסט כבר אמרנו, 22/07/06 04:47

          הגב לתגובה זו

    • בוא נעשה ''חשבון נפש''

      אחד, 21/07/06 16:47

      אני מנסה להבין את ההגיון הימני:

      טענתם ש''גרוש'' היהודים מגוש קטיף הביא עלינו את מתקפת הקאסמים - וואלה, יש בזה משהו.

      אתם טוענים שאם נפנה התנחלויות מיו''ש יעןפן קטיושות על כפר-סבא.

      לפי ההגיון הזה, כדי למנוע את הטילים בצפון, צריך לכבוש את לבנון (או לפחות את דרום לבנון) ולהקים בה המון המון התנחלויות.

      אתה יכול להסביר לי למה לא?

      תכניסו לכם טוב טוב לראש:
      אם יש בעיה בטחונית פותרים אותה עם צבא - לא עם אזרחים.

      הגב לתגובה זו

      • אכן אני לא יכול להסביר לך למה לא להתנחל בלבנון

        הגיון ימני, 21/07/06 18:29

        זה הוכח שההתנחלויות היו השכפ''ץ שספג את האש והגן על מדינת ''תל אביב'', כל מקום שבוצע ממנו נסיגה נתן לערבים מוטיבציה שהנה אנחנו בדרך לים וכתוצאה הם הגבירו את האש ולצבא אין פתרון, לא בעזה ולא כעת בלבנון.
        אם יש בעיה בטחונית פותרים אותה עם כיבוש והתישבות - לא עם צבא

        הגב לתגובה זו

        • תמוה ומקומם

          אחד, 21/07/06 18:53

          כלומר כאשר היו פיגועים רצחניים (הרבה יותר מהקאסמים) נגד האזרחים בגוש קטיף - זה היה בסדר כי הם ''שכפץ''?
          האם הילדים של נגה כהן צריכים לאבד את רגליהם כדי להגן עלי בת''א?
          מה, הם אזרחים סוג ב?

          ממתי אזרחים צריכים להיות ''שכפץ''?

          איזו מן תפיסת עולם מעוותת?

          עוד פעם: הצבא הינו כלי הרבה יותר יעיל כנגד אויבים.
          אנו כבר ממזמן לא בימי ''חומה ומגדל''.

          הגב לתגובה זו

        • ההגיון הימני - ציטוט

          בבב, 21/07/06 19:06

          ''אם יש בעיה בטחונית פותרים אותה עם כיבוש והתישבות - לא עם צבא ''

          נעתקו המילים מפי...

          הגב לתגובה זו

      • זה מאוד פשוט

        יוסי, 21/07/06 19:15

        את מה שמלבנון מצריך ירי של טיל זילזאל לטווח של 150 ק''מ, אפשר לעשות מג'נין, מעזה, משכם, מקלקיליה ומחברון עם קסאמים לטווח של 12 ק''מ.
        לא חייבים ''התנחלויות'', אבל חייבים איזורי חיץ, ואם יש לך כבר ישובים פורחים, אז חבל להחריבם אם ממילא יהיה שם צבא.

        הגב לתגובה זו

        • לא ענית לעניין

          אחד, 21/07/06 22:02

          אזורי חיץ - בסדר (זה מה שאני טענתי בהתחלה) אבל, שוב, למה התנחלויות?

          הקמת התנחלויות בשטח צבאי שהחוק הישראלי אינו חל עליו וללא סיפוח מלא, היא הפרה בוטה של כללי המשחק הדמוקרטי.
          ה''החרבה'' שלהם היא בסך הכל תיקון המצב המעוות הזה.

          ואם מסתבר (וגם אתה למעשה מודה בכך) שאין בהן כל תועלת בטחונית (יש גם שיגידו כי זהו נטל בטחוני) , אז למה הקימו אותם?

          הסרט ההזוי הזה ששמו ''התנחלויות'' חייב לבוא אל קיצו ומהר.

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם החייל הימני פני מוסקל ז''ל שנהרג אתמול הוא מנוול?

    נכה צה''ל, 21/07/06 14:18

    לך תחפש את החברים שלך....תגיד תודה שהמנוולים מהימין מוכנים להלחם במלחמות שאתם הסמולנים גורמים.
    ודרך אגב בתור איש תקשורת ליברלי אתה בעצמך היית צריך לצעוק נגד מעצר אזרחים במעצר מינהלי

    הגב לתגובה זו

    • ותגיד תודה שהשמאלנים מוכנים להילחם על ההתנחלויות המחורבנות. (ל''ת)

      שמאלני, 21/07/06 16:17

      הגב לתגובה זו

      • תגיד תודה שהימניים מוכנים להילחם בשרות ממשלת שמאל מחורבנת

        הקוסם, 21/07/06 17:28

        ככה אתה רוצה דביל? אולי נפרוש מהדמוקרטיה וכל מפלגה תקים פלנגה משלה, כמו אצל שכנתנו מצפון, ראינו כמה טוב זה הולך.

        הגב לתגובה זו

    • איזו תגובה מטומטמת

      בבב, 21/07/06 22:22

      ואני יענה לך באותה רמה:
      אם פני מוסקל ז''ל היה שמח על פציעת החייל נווה אז - כן הוא היה מנוול.

      הסיכוי לכך הוא כמובן אפסי ויש לי את כל הכבוד לחייל (גם אם הוא ימני לטענתך) ולמשפחתו.

      רמת הטיעונים שלכם פשוט מזעזעת!

      לא יודע אם אתה באמת נכה צה''ל אבל נכות מסוג אחר - בטוח יש לך.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    למשיחי דת אוסלו הפאנטים ישראל בקרוב חוזרת לקו הכחול

    חובה לפרסם, 21/07/06 14:16

    וזה אומר - אין שיינקין!

    הגב לתגובה זו

    • דין נצרים כדין תל אביב

      אחמי, 21/07/06 17:46

      בקרוב...

      הגב לתגובה זו

      • אין דין ואין דיין! (ל''ת)

        האמת מאחוריכם, 21/07/06 18:32

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    כבר שכחת את השמאלנים שאמרו ''לא נורא שאלדד רגב נחטף ללבנון, הוא דתי''

    ר. נמרודי, 21/07/06 14:00

    זהבי למה אתה מצית סכסוכים ומלבה אש? יש מלחמה עכשיו!

    הגב לתגובה זו

    • מי, מה, מתי ?

      אזרח, 21/07/06 14:37

      אם הכותב לא מציין מי אמר מתי נאמר ובאיזה הקשר, לא ניתן אלא להתייחס אליו כאל בודה מליבו או ממוחו.

      ואותנו לימדו בטירונות בסנור שיש להתרחק משני שוגי אנשים:
      שופכי תחמושת ודוברי שקר.

      הגב לתגובה זו

      • כמו שזהבי הביא דוגמאות כאלה, גם לי יש כולל שמאלנים שקוראים לרצוח

        עיתונאית, 21/07/06 15:10

        רק שמעריב יתנו לי לכתוב מאמר - ואני מביאה לך כאלה בשפע.

        הגב לתגובה זו

        • אף שמאלני לא רצח עד היום, ימניים כן

          ישראל השפויה, 22/07/06 04:52

          המחתרת היהודית, ברוך גולדשטיין, יגאל עמיר, יונה אברושמי, נתן זאדה... קצת צניעות וביקורת עצמית לא יזיקו.

          הגב לתגובה זו

    • קשקוש, אף אחד לא אמר את זה (ל''ת)

      שקרים והתלהמות, 22/07/06 04:48

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הפוסל במומו פוסל - אתה הדוגמה המושלמת לזה (ל''ת)

    אני, 21/07/06 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זהבי אל תתסיס בבקשה תודה! (ל''ת)

    היגיון, 21/07/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זהבי

    משה, 21/07/06 13:37

    הפוסל במומו פוסל. במקום לגנות את מחנה השמאל שמוביל אותנו מאז מלחמת יום כיפור מאסון לאסון, מתגולל זהבי, כמו בולשביק אמיתי, על הימין שנוא נפשו.

    הגב לתגובה זו

    • מזל שאתה עינייני. (ל''ת)

      בני, 21/07/06 15:43

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אשכרה מנוולים

    רנה, 21/07/06 13:33

    זהבי! כל מילה שלך זהב!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שמישהו יזכיר לעבריין בדימוס הזה...

    0 קראט, 21/07/06 13:30

    העם מוכיח עמידה ואחדות איתנה מאחורי צה''ל והמלחמה, מסיבה אחת פשוטה ויחידה - העם האמיתי הוא ימני בדעותיו, ולמרות התקשורת השמאלנית שמנסה לסמם ולטשטש אותו באמצעות פרשנים תבוסתניים ומתן במה לגורמי שמאל הזויים דוגמת אורי אבנרי המשובש וזהבה גלאון המוסלמית, העם שלנו רואה וחושב נכון ברוך השם, ולכן הוא מבין ותומך בלחימה הבלתי מתפשרת. ביחד עד לניצחון!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק כל מילה (ל''ת)

      יניב, 21/07/06 13:42

      הגב לתגובה זו

    • kol mila zahav (ל''ת)

      uri, 21/07/06 13:59

      הגב לתגובה זו

    • ממש לא מדוייק. העם האמיתי פשוט שפוי.

      קצין מיל., 21/07/06 14:32

      כשתמכתי בפינוי, הייתי ''שמאלני''.

      היום, אני תומך בלחימה בלבנון, והתיק שלי כבר ארוז בהמתנה לצו 8 - אז אני ימני ?

      הבעיה היא שמרוב רצון לפלג את העם לשמאל וימין, נשכח המחנה הגדול והשפוי - זה שלא מוכן למות בסמטאות עזה, אבל יעשה הכל כדי להגן על גבולות המדינה שלו.

      אנחנו אלה שצריכים לקחת חזרה את ההנהגה במדינה, לא מטורפי השמאל והימין הקיצוניים משני הצדדים.

      הגב לתגובה זו

      • קוראים לזה מרכז.-קדימה

        מנש, 21/07/06 15:43

        אולמארט ופרץ מוכחים נקודה חשובה.

        צריכים מרכז חזק.

        הגב לתגובה זו

      • תודה. לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב. (ל''ת)

        עוד קצין במיל., 21/07/06 15:44

        הגב לתגובה זו

    • חוסר הבנה מוחלט למושגי שמאל וימין

      אחד, 21/07/06 14:46

      אתה אולי חושב שמי שבעד ישראל הוא ימני ומי שבעד הערבים הוא שמאלני...

      העם היום כולל השמאל (למעט שוליים מאד קיצוניים) מאוחד היום במלחמה הזו משום שזו מלחמה צודקת, לא שנויה במחלוקת טריטוראלית, אשר החלה מתוך קווי גבול מוסכמים (אגב, בדיוק כמו החזית הדרומית).

      שמעתי כבר שמאלנים שאומרים:
      ''אחרי הנסיגה מהשטחים אני הופך לימני הכי קיצוני''...

      הגב לתגובה זו

    • זה לא זמן לפוליטיקה וסכסוכים בתוכנו, להזכירך נסראללה הוא האויב (ל''ת)

      איריס, 21/07/06 14:48

      הגב לתגובה זו

    • ככה צריך לדבר -צודק

      מנש, 21/07/06 15:41

      תתעוררו בימין .
      לשאננות ואהבת החיים הטובים של השמאל .
      יש מחיר .
      והמחיר הוא באויבים חזקים .
      ומדינה גאוגרפית מצתמקת.

      היום הייתי בוחר ליברמן .
      ללא מורא .

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לכל השמאלנים !!!

    ימני גאה, 21/07/06 13:24

    לפי מה שנאמר פה כולכם רוצים שישראל ארץ הקודש תמשיך לקבל רקטות ולשתוק ! אם צה''ל לא היה נכנס ללבנון ולעזה אתם כולכם לא הייתם יושבים ומגיבים להודעה זו ! אני לא ימני קיצוני ששונא את כל השמאלנים והערבים אבל שזהבי האפס הזה יתחיל להירגע או שאני אדאג לכך. אם הוא לא יפסיק אתם תראו מה יהיה לו ! כמו רבין שנתן נשק לכל הערבים שעוטפים את מדינת ישראל ובדיוק בגלל זה אנחנו חוטפים טילים ! המדינה שלנו לא במצב מתאים לסכסוכים בין שמאלנים וימניים !!! ובמקום לנצל את הרגע שכולנו צריכים להיות מגובשים, זהבי עושה את ההפך המושלם ! ( אם הוא לא רוצה לגמור כמו רבין )

    העתק : הנהלת ''מעריב''

    הגב לתגובה זו

    • נשק נגד מתנחלים= לגיטימי (ל''ת)

      שונא מתנחלים, 21/07/06 13:46

      הגב לתגובה זו

      • אתה מוזמן להצטרף לחברים שלך מהחיזבללה

        א.ב, 21/07/06 14:26

        הם כבר משתמשים בנשק כנגד אנשי ימין יהודים.

        הגב לתגובה זו

        • נו דיי אבל שמעתי שאין שם בתי קפה ומסעדות שוסי (ל''ת)

          שונא מתנחלים, 21/07/06 15:54

          הגב לתגובה זו

    • אז מה נראה אותך אצלנו במצעד הגאווה?

      שלומי, 21/07/06 15:46

      תבוא אלי אח''כ לקפה, חמוד?

      הגב לתגובה זו

    • ארס מצוי

      שי, 22/07/06 00:03

      איזה שפה נמוכה....
      מזל שאנשים עם דפ''ר כל כך נמוך לא מגיסים.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אדון זהבי, ההכללות שלך ממש מרגיזות!!!!!

    כתומה, 21/07/06 13:14

    לא נכון ולא יפה להכפיש ציבור שלם בגלל כמה טוקבקים עלובים שיש מצב שנרשמו ע''י אותו אדם או שניים. אני מכירה כ''כ הרבה כתומים, ותתפלא לשמוע, אף אחד לא יעז לרשום תגובות כאלה דוחות. ושוב , הרבנים.. מה נראה לך ? שיש רב שמרביץ תורה ומלמד לייחל למותו של יהודי או לפציעתו? זה עיוות מוחלט של היהדות! לדעתי מדובר באיזה כמה בני נוער מתוסכלים(ויש סיבה לתסכול אחרי שהפשעים שנעשו בעמונה ואחרי הגירוש..), שקצת איבדו את הדרך בדרך לשמור על ארץ ישראל, ואני מקווה שהם יתאזנו בקרוב. וסתם שאלה, האם טוקבקים דוחים על מתנחל שנרצח הם יותר טובים?? כמות הרשעות שהיתה תחת הידיעה על הרצחו של אליהו אשרי הי''ד היתה מזוויעה. שלא לדבר על האשמתו ברצח של עצמו ( כן כן הוא אשם ולא רוצחים רשעים)..
    נ''ב מה הקשר לחייל המטורף ההוא???? שוב אתה משליך את זה על כולם...

    הגב לתגובה זו

    • זאבי מאמין לטוקבקים-חחחחחחח

      מנש, 21/07/06 15:46

      מרוב בולמוס עצמי .
      שכח אדון זהבי שהרשת היא וורטואלית.

      כל אחד מכל מקום יכול להגיב .
      ולהפיל עלינו את רוע הגזרה .
      רק זהבי יכול.

      הגב לתגובה זו

    • כן יש כאלו רבנים. ולעצום את העיניים לא יועיל. (ל''ת)

      טל, 21/07/06 15:49

      הגב לתגובה זו

      • לא אין כאלו רבנים

        יוסי, 21/07/06 16:44

        תאמין לי שיצא לי להכיר לא מעט רבנים ואף אחד מהם לא עודד רצח יהודים שמאלנים וכל מה שאתם עושים זה בעצם חילול ה'.

        הגב לתגובה זו

      • אהה באמת???? יש כאלה רבנים? אתה מוכן לתת שמות ????? (ל''ת)

        כתומה, 21/07/06 17:44

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא ימניים ולא בטיח

    חץ, 21/07/06 13:06

    מי שאיים על בנו של האלוף לא ימני בכלל ימני אמיתי לא פאנט דואג למדינה ולצבא ויש לו כבוד בייחוד ללובשי מדים שמבצעים פקודות שלא תמיד הם מזדהים אתם אבל אף אחד לא שואל את נווה לדעתו לכן עזוב אותך מכמה משוגעים פאנטיים שהורסים לימין יותר ממה שהם עוזרים
    בעניין התרופות נגד סרטן תאמין לי את עושה דבר גדול היה לי קרוב שנפטר מסרטן והוציא כל כספו על תרופות עד שעשינו לו מגבית היה מאוחר אז תתרכז בזה כל המציל נפש אחת כאלו הציל עולם ומלואו ותעזוב אותך מהשטויות של קיצוניים למיניהם

    הגב לתגובה זו

    • מספיק עם ימין ושמאל! יש מילחמה נגד כ-ו-ל-נ-ו אז שקט! (ל''ת)

      איריס, 21/07/06 14:46

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אנחנו ''אוכלים'' את מה שבשל השמאל-לא נשכח... (ל''ת)

    ענר, 21/07/06 13:06

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו משלמים את מחיר ההתנחלויות (ל''ת)

      שונא מנתחלים, 21/07/06 13:45

      הגב לתגובה זו

      • באמת? לא ידוע לי על התנחלויות בלבנון...

        יעל, 21/07/06 15:07

        אבל על בריחה הזויה חסרת כל הגיון בשנת 2000 ע''י אהוד ברח, דווקא מאוד ידועה לי.
        וכאן שורש כל הרע בלבנון!!
        הבריחות המטורפות של השמאל!!!

        קדימה בוא נמשיך ונברח, זה כנראה מה שיעזור...
        טימטום מה לעשות, כנראה לא נעלם, הוא רק מתחזק לגביך...

        הגב לתגובה זו

        • עד כמה שזכור לי את ההתנתקות בישל הימין ואירק שרון. (ל''ת)

          בשלן שמאלני, 21/07/06 16:15

          הגב לתגובה זו

        • זכור לך כמה חיילים מתו לנו בלבנון?

          ארנון, 22/07/06 04:57

          או שהזכרון שלך סלקטיבי. לא היה יום ללא פיגוע נגד חיילינו בלבנון, בזמן שהיה ברור שהמשך הישיבה שם לא יביא לשום תזוזה והישגים מדיניים. עכשיו המצב שונה, ואין ספק שאם היינו מפציצים מהאויר כשאנו עוד בלבנון כל העולם היה קם נגדנו.

          הגב לתגובה זו

    • אנחנו משלמים רק על קוצר הרואין של עצמנו.

      אלעד, 21/07/06 15:51

      בן גוריון אמר לצאת מהשטחים (ולהשאר בי-ם שהייתה אז שונה) מיד אחרי מלחמת ששת הימים.

      אנחנו משלמים על חטא ההיבריס.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתה לעולם לא תבין

    מ, 21/07/06 13:03

    זהבי אתה לעולם לא תבין מה המשמעות של פינוי ישוב
    אתה לעולם לא תבין מה המשמעות של בגידה בעם שלך
    ואתה יודע למה כי אתה גם תומך בפינוי היישובים אבל בעיקר אתה בוגד בעם שלך לכן לעולם לא תבין את הרגשות של האנשים כלפי האלוף נווה
    אך אני בכל זאת מאחל לבנו של נווה החלמה מהירה ולכל שאר פצועי עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זהבי תגיד לאהוד אולמרט שיעלה מיד את כל בני הפלאשמורה (ל''ת)

    חובה לפרסם, 21/07/06 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איחולי החלמה לפצועים. הפושעים לדין. (ל''ת)

    גיא, 21/07/06 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עמנואל רוזן חשף לכמה שניות את תמונותיו של סגן ראש המוסד אילן מזרחי, (ל''ת)

    חובה לפרסם, 21/07/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מר זהבי

    זאב, 21/07/06 13:00

    אני מכיר אותך שהייתה ילד ממשחקי הכח רמת גן.שאלה היא אליך..באיזה בית יהודי מלמדים את היהודים להישתמש בדרכי אלימות. בלפי יהודים...אומרים באנגלית ......what gos aroud come aroud.....המבין יבין

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יצאת גדול. כל הכבוד לך !

    גבי, 21/07/06 12:59

    ואני אחד שתמיד שונא לראות אותך או לשמוע את הצעקות המטורפות שלך. הפעם קנית אותי. אני איתך בכל מילה. תודה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, שנאת אחים בשקט עדיפה על צווחות מטורפות. (ל''ת)

      יוסי, 21/07/06 19:08

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    למשיחי הימין הקיצוני-ישראל תחזור בקרוב לגבולות 67 (ל''ת)

    חובה לפרסם, 21/07/06 12:55

    הגב לתגובה זו

    • ''גבולות אוסלו'' קרא להם אבא אבן.

      יוסי, 21/07/06 19:07

      אם טירוף ה''התכנסות'' יצא לפועל, גם תבין למה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה אתם מגיבים?

    קיקו, 21/07/06 12:55

    אם לא תגיבו לא יפרסמו יותר את האלכוהוליסט הזה.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה משנה

      אילתי1, 21/07/06 13:13

      נגיב לא נגיב,הוא ישאר אלכוהוליסט

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לכל הימנים ההזויים -ישראל תחזור בקרוב לגבולות 67 6 (ל''ת)

    חובה לפרסם, 21/07/06 12:54

    הגב לתגובה זו

    • יש לי חדשות בשבילך: יתכן וישראל לא תתקיים בכלל

      חיים כץ, 21/07/06 18:16

      זו האמת המרה!
      אחרי שדאגתם שנברח מכל שטח בין עם הסכם ובין בלי הסכם ואחרי שהבאתם את כנופיות הרוצחים מתוניס, נתתם להם רובים, הבאתם את הצבא המצרי חזרה לפאתי עזה, הוצאתם את צה''ל מלבנון והעסקתם אותו בפינוי מתנחלים במקום בהכנות למלחמה כעת רק נס משמים יציל אותנו.

      הגב לתגובה זו

    • ככה שמחו גם הקיבוצים בעוטף עזה ב''התנתקות''.

      יוסי, 21/07/06 19:04

      עוד ניצחון כזה ואבדנו.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חלוץ רוצח קראו מפגיני השמאל מי מהם הרוצח הבא? (ל''ת)

    מאן דהוא, 21/07/06 12:50

    הגב לתגובה זו

    • הסמולנים שותפים לפתח חמאס וחיזבאללה--מי הביא רוצחים ונתן להם רובים? (ל''ת)

      למה הבא?, 21/07/06 17:28

      הגב לתגובה זו

      • מפתיע....

        שי, 21/07/06 23:55

        איך בנאדם עם כל כך מעט שכל יודע לכתוב, דבר ראשון התברר בבחירות האחרונות שרוב העם פה רוצה פיתרון בדרכים הומניות לבעיותינו (או במילים שלך ברוב פה שמאלנים בוגה בוגה)
        מכיוון שאתה ילד אני ממליץ לך לפתוח ספרי היסטוריה ואם תצליח לקרוא ( או שתבין את התמונות) תגלה שאוטובוסים מתפוצצים ואינטיפדות היו גם לפני הסכמי אוסלו והנשק שנתנו להם לפני יותר מעשר שנים הוא לא אותו נשק שהם משתמשים בו היום...
        מתי כבר תבינו עם שנלחם על עצמאותו אי אפשר לנצח בכוח ולא חסרים דוגמאות.
        לגבי חיזבאללה... צריך להיכנס בהם.

        הגב לתגובה זו

    • עד היום כל הרוצחים באו מהימין

      ארנון, 22/07/06 05:00

      לא שאני מסכים עם ההפגנה והקריאות רוצח לחלוץ, אבל מי שמוציא אידיאולוגיה קיצונית מהכוח לפועל עד היום היו רק אנשי ימין. המחתרת היהודית, ברוך גולדשטיין, יגאל עמיר, יונה אברושמי, נתן זאדה...

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    משפט ההיסטוריה לא ידלג על עיתונאי

    או גם גנרל, 21/07/06 12:45

    כל מי שלקח חלק בהתנתקות ובעמונה פשע נגד האנושות ונגד הציונות.

    גם בעלי העיוות הפנימי ששלחו יס''מניקים להכות ולהטריד מינית בעמונה (גנרלים, נוה)

    ובעיקר מזריקי ארס היאוש, האדישות והשנאה (עיתונאים, זהבי).

    איחולי החלמה לפצועים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    נראה מה אתה היית עושה אם היו מגרשים אותך מאדמתך מארצך מציונותך? גם

    יוסף, 21/07/06 12:42

    הרי החיזבאלה בסך הכל לומד מכנופיית שרון !!! הרי שרון העלוב ידע מכל הנשק של החיזבאללה ולא עשה דבר, וכל חבריך העיתונאים השמאלניים משתפי הפעולה עם הערבושים עזרו לו ולכן היום המדינה נראית כל כך עלובה ומדממת

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הוצאת לעז

    אבישי, 21/07/06 12:38

    קל מאוד להוציא לעז על ציבור שלם וכנראה שרק בסגנון כזה אתה טוב.
    ישנם בודדים שהםשוליים המגונים ע''י כולם. נראה לי שבעת מלחמה ראוי לעסוק באחדות ולא בבפלגנות...

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פה מלוכלך. לך תתעלק על משהו אחר.

    אורי, 21/07/06 12:35

    לא קונים את ההפשות שלך על ה''כתומים'' ויודע שאין ביניהם מישהו שמייחל למותו של יהודי.

    לכל אחד יש ''כתום'' בשכנותו / בעבודתו והוא יודע מי הם בדיוק.
    כל נסיונותך להכפיש הם נואלים.

    הגב לתגובה זו

    • באיזה עולם אתה חי?

      נמרוד, 21/07/06 12:51

      אתה באמת מאמין שמי שרגיל לקרוא מדי יום לחיילים ושוטרים ''נאצים'', ''פושעי מלחמה'', ''לא נשכח ולא נסלח'', אינו מייחל להם רע?

      האם אתה באמת מאמין לשטויות שכתבת כאן, או שזוהי פרופוגנדה שנועדה להכשיר את קריאות הנאצה של אותו זבל אנושי הקרוי ''הימין הקיצוני''?

      הגב לתגובה זו

    • באיזה עולם אתה חי?

      נמרוד, 21/07/06 12:51

      אתה באמת מאמין שמי שרגיל לקרוא מדי יום לחיילים ושוטרים ''נאצים'', ''פושעי מלחמה'', ''לא נשכח ולא נסלח'', אינו מייחל להם רע?

      האם אתה באמת מאמין לשטויות שכתבת כאן, או שזוהי פרופוגנדה שנועדה להכשיר את קריאות הנאצה של אותו זבל אנושי הקרוי ''הימין הקיצוני''?

      הגב לתגובה זו

      • נווה הוא פושע מלחמה ועוד יעמוד לדין על כך אבל אני מתפלל להחלמת בנו. (ל''ת)

        אריק קלנר, 21/07/06 14:14

        הגב לתגובה זו

      • אני אחד מהם .

        אורי, 21/07/06 14:48

        בתור מי שהיה בעמונה . אין דרך אחרת מלתאר את ההתנהגות החייתית של השוטרים.
        (אגב, כתבה כזו היא המדרבנת את הבהמיים הללו לפצח ראשי ילדים - ראיתי במו עיניי.)
        אך, אף אחד לא מייחל למותם שלהם או של בניהם.
        ודאי שא''א להכליל זאת על ה''כתומים''

        לפי קריאתך ''זבל אנושי'' לימין הקיצוני אתה דוחה כמוהו....

        הגב לתגובה זו

    • באיזה עולם אתה חי?

      נמרוד, 21/07/06 12:51

      אתה באמת מאמין שמי שרגיל לקרוא מדי יום לחיילים ושוטרים ''נאצים'', ''פושעי מלחמה'', ''לא נשכח ולא נסלח'', אינו מייחל להם רע?

      האם אתה באמת מאמין לשטויות שכתבת כאן, או שזוהי פרופוגנדה שנועדה להכשיר את קריאות הנאצה של אותו זבל אנושי הקרוי ''הימין הקיצוני''?

      הגב לתגובה זו

      • ובאיזה עולם אתה חי???

        קדימה לגיהנום, 21/07/06 14:23

        בכל יחידה מובחרת יש כתומים, וכרגע בחזית יש אלפי כתומים....תאמין לי שהמשפחות והשכנים שלהם לא מאחלים למותם.....ודרך אגב מי שביצע את כל הטרנספר בפועל שנה שעברה אלו היו בעיקר ג'ובניקים אנשי חייל האויר וכדומה......שם אין הרבה כתומים לכן הם הרשו לעצמם לקללל חופשי.

        הגב לתגובה זו

      • חבל שאתם מלכלכים

        פה נקי, 21/07/06 17:18

        שניים לפחות מחללי אגוז הם דתיים.
        אז קצת כבוד.
        וזהבי יישאר זהבי

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    זהבי זהבי

    חכם מימון, 21/07/06 11:47

    שנים הרבה מכיר אני אותך, כל שישי קורא את הכתבה שלך,
    מה לעשות ,אתה תמיד (99 אחוז)צודק,
    באשר לשאלתך האם יסעו חברי הכנסת לצפון ,הנה תשובתי,
    כן, הם יסעו נכון יותר יטוסו לצפון, צפון אמריקה,צפון אירופה,
    אם זכרוני אינו מטעה אותי היה רק צדיק אחד בסדום(הכנסת)שלא רק דיבר אלא לקח את אשתו ועבר להתגורר בצפון בזמן מלחמה וירי קטיושות, הצדיק הזה כבר אינו בכנסת(הוא דחה את הכנסת מעליו)
    לא נשארו יותר צדיקים,
    הצדיק הוא כמובן יוסי שריד

    הגב לתגובה זו

    • אוי לרשע ואוי לשכנו

      יוסי, 21/07/06 16:59

      צדיק הא? כנראה שכהנא צדק.

      הגב לתגובה זו

      • כהנא צדק גם צדק. זהבי תהיה לכפרת עם ישראל והימין.

        חילוני, 22/07/06 00:33

        תגובתי נכתבת בערב שבת ולכן לא תחשוד בי כאדם דתי.
        בשל שינאתך לימין,לתורת ישראל ולהולכים בדרכה, אין לך מקום בישראל.
        כנראה זה שאתה שואל לבואו יגיע אליך ביום מן הימים.
        בעובדה השמאל טעה.
        חובה להאחז בארץ בכל הכח . את זאת מבצעים המתנחלים ואיש לעולם לא יוכל לומר שלא נתנו הכל לטובת זאת. את כספם, בריאותם וחייהם.
        כל דבר לגיטימי כדי להאחז בארץ ישראל.כולל התנפלות על כל מי שמנסה ו/או גם מצליח לגרשם מארצם מולדתם ומולדת עמם, אליה חזרו לאחר 2000 שנות גלות.
        כדי לקבל שלום חיבים להיות מספיק חזקים שהצד השני יסכים לתת לך שלום, כי לא תהיה לו ברירה.
        כל פשרה ניתפסת בעיניהם כחולשה שלנו, כמה שננסה לשנות תפיסת עולם זו שלהם לא יעזור לנו כלום. עובדה !.

        הגב לתגובה זו