• 107.

    לךחשבו על זה 81

    Avi Ecuador, 21/07/06 03:34

    מה שלומדים מההסטוריה שבן האדם הוא החיה הכי אכזרית והרסנית בטבע
    והוא כל כך משתדל להיות אלוהים ואפילו להחליף אותו, שאל שמאלנים איך עושים זאת ושאל ימנים איך הם יודעים לפרש את האלוהים ומה בידיוק הוא רוצה ואיך בידיוק ואת מי יש להרוג ועל מה מקבלים פרסים ובתולות ממנו.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הכל יכל להיות לוגי אם ישראל היתה נלחמת במקום הנכון

    Avi Ecuador, 21/07/06 03:01

    או יותר נכון שמה את הדגש במקום הנכון והדגש הוא סוריה עולה באש שבאחריותה מוציאה את חיזבאלה מלבנון על נשקו ובשלום.
    הם היו עושים זאת והעולם היה עוצר את חיזבאלה ומאלץ אותו לצאת וישראל היתה היום לקראת עתיד ולא קטסטרופה חוסר אונים והתברברות.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לשרוף את העצים

    שלמה, 21/07/06 00:54

    צ''הל לא צריך לעבוד בשטח מוסבה וקשה לראיה בגלל סבך העצים יש לשרוף את העצים בפצצות דלק ובאמצעי בעירה שונים המחבלים יברחו מהאש ואלו שישארו וכן הבונקרים יהיו חסופים לאחר שרפת האזור

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    צהל שלנו ינצח ואח''כ לגרש את כל הערבים מישראל אז באמת ננצח (ל''ת)

    תושבת שדרות, 21/07/06 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    בני היקר סרב פקודה להגן על ערבי ישראל המייחלים למותנו (ל''ת)

    אמא ללוחם בצפון, 21/07/06 00:35

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    צהל רק להיות חזקים-סומכים עליכם. (ל''ת)

    עידו, 20/07/06 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    יש להתחיל לחשוב על מו''מ, וגם על שחרור שבויים

    חנן וייס,סא''ל מ, 20/07/06 23:52

    יש להתחיל לחשוב על מו''מ, וגם על שחרור שבויים


    כמי שמתייחס לקציני צה''ל המקצועיים כאל מקצוענים, אתם אכן יודעים את המטריה : באוויר ביבשה ובים.

    כמו עם עראפאת והבריטים בקום המדינה, ארגוני הטרור עשו עבודה מועילה.

    יש לחשוב על החזרת שבויים ועל התארגנות מחודשת.

    חיזבאללה מסיט את מלוא תשומת הלב, סוריה ואיראן בחוץ.

    יש להפסיק את הלחימה לאלתר כולל החלפת שבויים ולעשות חושבים.

    כשהעם והמנהיגות חשובים זהה אני מתחיל להיות מודאג, בגלל יכולות ה-עדר הבלתי מתוחכמות של העם.

    אמיל שכטר :''לעולם לא תרוויח יותר מאשר במו''מ.''



    לא קבע לשעבר

    www.wsoft.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    למה שלא נבקש את ארבע האמא6הות לנהל (ל''ת)

    את המערכה, 20/07/06 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ערוץ 1 של החיזבללה עם הסייען חיים יבין (ל''ת)

    יביסו אותנו, 20/07/06 23:20

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    באלג'זירה מדווחים על 6 חיילים הרוגים

    טינקרבל הדרוזית, 20/07/06 23:11

    ו 14 חיילים פצועים...
    למה יש להם תמונות של הטנקים שלנו, של החיילים שלנו, למה להם לדעת על הביטחון שלנו????

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מחדל של המודיעין שלא ידע מה קורה מתחת לאף שלנו (ל''ת)

    אזרח, 20/07/06 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אסור לבוא משטח השמדה (ל''ת)

    רעיון מבצעי, 20/07/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    תחזרו בשלום!!! (ל''ת)

    שי, 20/07/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    נסארללה בסוריה (ל''ת)

    חכם במילואים, 20/07/06 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הפכנו למדינה תבוסתנית ובכיינית

    ציוני גאה, 20/07/06 22:57

    אנחנו שאננים לסכנה, מתבכיינים כל הזמן כמה קשה לנו, מבכים כל הזמן וללא הרף את ההקרבות שלנו למען קיומינו, לא רוצים באמת להתקיים ולנצח, ופועלים רק מתוך אינטואיציות, אמוציות וקוצר רוח של נמושות.
    בינתיים החיזבאללה ימח שמם וזכרם ופטרונם אירן הם המנצחים ע''י נחישות, עקשנות ורצון ללא פשרות לנצח!
    אבות האומה לוודאי מתהפכים בקברם מרוב גועל!
    תתבישו!

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    כל הכבוד לגדוד הדרוזי חרב 299 (ל''ת)

    טינקירבל הדרוזי, 20/07/06 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    חיזבאללה הוא ליגיון הזרים של איראן בחסות השיעים מלבנון

    nissimlev, 20/07/06 22:54

    חיזבאללה הוא ליגיון הזרים של איראן בחסות השיעים מלבנון
    הם גם שולטים חלקית בצבא הלבנוני
    ועם הם יתפרקו הם יתחברו לצבא הלבנוני ויקחו את הגבולות באופן חוקי והם ישבו באותם מקומות רק יקראו לעצמם צבא לבנון במקום חיזבאללה,
    אז מה בדיוק עשינו

    הגב לתגובה זו

    • יאללה לטהרן (ל''ת)

      ציוני גאה, 20/07/06 23:38

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    4 חיילים‏ ‏הרוגים לפני שעה בגבול

    איציק, 20/07/06 22:52

    דיווח של זק''א

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בערוצי מדינות הערב מדווחים כי 4 חיילים הרוגים ן...

    טינקירבל הדרוזי, 20/07/06 22:45

    9 חיילים בידיי החיזבאללה
    שהכל יגמר ומהר...

    הגב לתגובה זו

    • לא להאמין ישר, הם מסתמכים בעיקר על התעמולה של אל מנאר (ל''ת)

      מבין עניין, 20/07/06 23:17

      הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות: הם אמרו ''תקועים''

      דרוזי, 21/07/06 00:38

      ולא אמרו ''נפלו בידינו''. הערה: תקשיב טוב לחדשות

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    לצערי 4 חיילים נהרגו בתקרית הי''ד... :-( (ל''ת)

    אבי, 20/07/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    השאלה מתי נבין-שצריך MLRS??!??

    ד''ר ברנר !! !!, 20/07/06 22:39

    חבל על החיילים שהולכים סתם..
    כל עוד העולם יודע שיש פה מילחמה-צריך לתת להם בראש עם נפלאם וMLRS -ככה שהכל יבער שם!!
    כמו האמריקאים!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כל המדינה הזאת השתגעה?

    אזרח שפוי, 20/07/06 22:38

    אנחנו במלחמה.
    האוייבים הם, כל אלה, המטורפים של האיסלם, ששמו להם למטרה להשמיד את מדינת ישראל.
    ההנהגה של האוייב היא משטר האייטולות שיושב לו באירן.
    על מנת לנצח במלחמה צריך להפיל ולחסל את הנהגת האוייב.
    הנהגת האוייב מצטיידת בימים אלה ביכולת ייצור נשק גרעיני, ומאיימת בגלוי על השמדת מדינת ישראל ומי שלא מאמין להם חי בספרה אחרת.
    יש להסיר ומ י י ד את האיום ואת ההנהגה המטורפת הזאת מאיום על קיום מדינת ישראל.
    אין לבחול בשום אמצעי על מנת לממש את הייתרון הזמני שקיים בצידינו, לרבות השימוש בנשק גרעיני טקטי ואם צריך אז ללא הגבלה!
    אנחנו במלחמה על קיום המדינה ובמלחמה זאת א ס ו ר לנו להפסיד!
    אסור לנו להתרגש מדעתו של העולם לפעולותינו! הם מעולם לא עזרו לנו או עמדו לצידינו בשעת צרה אמיתית ויש להניח כי לא ישנו את עורם!
    יש לעשות הכל על מנת לשרוד במלחמה זאת וזהו הפיתרון ה י ח י ד י!
    צריך לעשות הכל על מנת לגרום לדברים לקרות! אין לנו כל אלטרנטיבה אחרת!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כל המדינה הזאת השתגעה?

    אזרח שפוי, 20/07/06 22:37

    אנחנו במלחמה.
    האוייבים הם, כל אלה, המטורפים של האיסלם, ששמו להם למטרה להשמיד את מדינת ישראל.
    ההנהגה של האוייב היא משטר האייטולות שיושב לו באירן.
    על מנת לנצח במלחמה צריך להפיל ולחסל את הנהגת האוייב.
    הנהגת האוייב מצטיידת בימים אלה ביכולת ייצור נשק גרעיני, ומאיימת בגלוי על השמדת מדינת ישראל ומי שלא מאמין להם חי בספרה אחרת.
    יש להסיר ומ י י ד את האיום ואת ההנהגה המטורפת הזאת מאיום על קיום מדינת ישראל.
    אין לבחול בשום אמצעי על מנת לממש את הייתרון הזמני שקיים בצידינו, לרבות השימוש בנשק גרעיני טקטי ואם צריך אז ללא הגבלה!
    אנחנו במלחמה על קיום המדינה ובמלחמה זאת א ס ו ר לנו להפסיד!
    אסור לנו להתרגש מדעתו של העולם לפעולותינו! הם מעולם לא עזרו לנו או עמדו לצידינו בשעת צרה אמיתית ויש להניח כי לא ישנו את עורם!
    יש לעשות הכל על מנת לשרוד במלחמה זאת וזהו הפיתרון ה י ח י ד י!
    צריך לעשות הכל על מנת לגרום לדברים לקרות! אין לנו כל אלטרנטיבה אחרת!

    הגב לתגובה זו

    • כן, כולם השתגעו ורק אתה נשארת נורמלי (ל''ת)

      יוסי קרמשניט, 21/07/06 02:52

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    כיצד לשבור את הכי- זבאללה מורלית ??? כנסו !

    משה, 20/07/06 22:31

    גם הלבנונים כמו תושבי ישראל מעודכנים יום ולילה מרשתי השידור שלהם.
    מה שאני מציע הוא דבר פשוט מאוד לביצוע אך בעל אפקט פסיכולוגי אדיר והוא:
    לעלות על תדרי השידור של רשתות הרדיו והטלוויזיה שלהם ולהתחיל לשדר ב-ע-ב-ר-י-ת רהוטה דברי הפחדה שיבינו מי כעת בעל הבית
    הדבר יגרום להם תסכול וחוסר וודאות מוחלטים עד כדי מחשבות שקיצם היגיע וכל שנותר להם כרגע זה להיכנע.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    77 - צודק

    סתם, 20/07/06 22:18

    צה''ל עוד לא קולט שללא פצצות לחץ או נשק כמו זה שנתנו לחאלד משאל , לא תיגמר המלחמה שם.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 20/07/06 22:11

    אצלנו בכפר לא מבינים למה תושבי מדינת ישראל אינם מסוגלים להיות מאוחדים בשעה קשה זו.
    אנחנו ניצבים מאחורי צה''ל והממשלה ומקווים להצלחה מלאה.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מה שלומדים מההיסטוריה הוא שבני האדם לא לומדים מההיסטוריה (ל''ת)

    תחשבו על זה, 20/07/06 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    צה''ל צריך ללמוד לדבר ערבית.

    אחמד כהן, 20/07/06 21:59

    יש להכניע את החיזבאללה בנשק שלו: צריך לסדר את גופות המחבלים בשורה, לצלם ולשדר לכל העולם. אל מנאר ממילא משדרים חומרים רבים של ערוץ שתיים.
    זה אולי לא נראה טוב, אבל זו הדרך להראות לכל העולם הערבי את שקרי החיזבאללה.
    אגב, שמתם לב שבשידור של אל מנאר, המכחיש פגיעה במנהיגים לא הופיעו תמונות שלהם? במקום, הופיע דגל האירגון, ולמה? כנראה משום שבתחנה של החיזבאללה, לא יודעים מי מהמנהיגים חי, ומי הפך כבר לאבק.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    גיוס חולדות למען המולדת

    המדביר ''בעמ'', 20/07/06 21:52

    הכל פה נהפך לחוברת קומיקס האאא.... אז אולי נגייס כמה עשרות אלפי חולדות שיוצנחו באזורים הבעיתיים מצויידות בגלאי חום וקולרי איתורן זעירים עם מיפרט טכני מתאים וניתן לטבע לעשות את שלו ... הן הרי יאתרו די מהר את ''הזבל'' וישמחו על האירוח והטעם הקולנרי הים תיכוני במעמקי האדמה של אנשי המערות ולצהל ישאר רק להרוג את כל ''המזיקים'' בלחיצה על כפתור.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    זו פעם ראשונה שאני שומעת

    אחינעם, 20/07/06 21:51

    על 8 חיילי צה''ל פצועים ואני פשוט מאושרת, כבר הייתי בטוחה שמדברים על חיילים שלנו שנהרגו.

    הגב לתגובה זו

    • מחקי חיוך. על הרוגים יש הודעה נפרדת

      אחות שכולה, 20/07/06 22:06

      ככה זה תמיד
      לחימה קשה=כמה מתים. זה קוד תקשורתי ואמן ואתבדה

      הגב לתגובה זו

      • את צודקת אחותי (ל''ת)

        גיל, 21/07/06 00:42

        הגב לתגובה זו

    • לצערי יש לנו 3 הרוגים. (ל''ת)

      חיים, 20/07/06 22:15

      הגב לתגובה זו

      • 4 הרוגים

        שי, 20/07/06 22:26

        ברשתות הזרות מדווח על 4 חיילים שנהרגו.

        הגב לתגובה זו

        • ברשתות הזרות מסתמכים על אל ג'אזירה שמסתמכים על אל מנאר

          ., 20/07/06 22:43

          אני לא הייתי סומך על מי שטוען שהוא הפיל כדור פורח ישראלי בשמי ביירות, ואתה?

          הגב לתגובה זו

  • 77.

    עד שלא ישתמשו ב MLRS מסיבי לא יהיה סוף

    נו כבר, 20/07/06 21:50

    לתת 48 שעות לתושבים ולשרוף את כל השטח בן הגבול לליטני ב MLRS,נפלם ובעיקר פצצות לחץ עד שכל האדמה שם תתהפך והבונקרים יקרסו מבפנים.

    הגב לתגובה זו

    • עד שלא יבוא לקיצו והיום שלטון האייטולות לא יהיה לזה סוף. (ל''ת)

      ציוני גאה, 20/07/06 22:42

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    למה תמיד צריך לחלץ את הכוחות? (ל''ת)

    אזרח, 20/07/06 21:47

    הגב לתגובה זו

    • כי המפקדים עובדים באיסטרטגיה

      בטחוניסט, 20/07/06 22:07

      ש''התאימה'' למלחמת ששת הימים. עיין ערך גבעת התחמושת.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אוגדה 91 - הגיבורים שלי!!! (ל''ת)

    אודי, 20/07/06 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    נסראללה חוסל אתמול, עכשיו מפציצים לוודא הריגה, באותו מקום (ל''ת)

    פיצ', 20/07/06 21:46

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן (ל''ת)

      אללה ירחמו, 20/07/06 22:05

      הגב לתגובה זו

    • באמת?

      קומפורטי, 20/07/06 23:19

      אם ככה, מי שראיתי לפני כמה דקות באל ג'זירה מתיחס לארוע הזה הוא כנראה רוח רפאים של נאסראללה.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    זה לא הציוד של הכח שפעל בלבנון

    מיקי, 20/07/06 21:45

    הציוד שהוצג הוא ציוד צהלי מיושן והוא בהחלט לא הציוד של הכח שפעל בלבנון שלשום. זה בדוק וזה ודאי. החזבללה הראה ציוד צהל''י שיש לו במחסני התעמולה כפי הנראה.
    חבל שאף אחד מהפרשנים הצבאיים לא שם לב לעניין. עודד גרנות הגדיל ואמר על המט''ל שזה משקפת לראיית לילה!
    שוב אני חוזר ואומר זזהו בוודאות לא הציוד שהכח השתמש בו בלבנון. זהו ציוד מיושן.

    הגב לתגובה זו

    • גם הודיע שאנחנו אמרנו כביכול פעמיים שנסארלה נהרג, כאשר זה לא נכון.

      גרנות המתועב, 20/07/06 22:15

      ע'1מנהל תעמולה שיטתית לטובת האוייב, ביחד עם הגב' המחרידה שלהם שתמיד מוכנה ומזומנה להסית נגד ישראל- חסון. לסגור את ע'1. די לניצול הציבור, וסיכון חיים. ע'1 תופעה מתועבת.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    כולם-

    חסוי, 20/07/06 21:45

    אנחנו לא יכולים להיות ביחד גם ברגעים כאלו?
    שמאלנים - ימניים - דתיים- חילוניים - נראה לכם שעל מישהו פוסחת המלחמה הזאת?
    להורים של הילדים שנהרגו אתמול כואב פחות כי הם לא יהודים? למשפחות של חיילים שלנו, שנשלחו ע''י מדינה שלנו להגן על אזרחיה ונהרגו בקרב כואב פחות כי הם שמאלנים, או קיבוצניקים?
    במקום להיות עסוקים הלהיות חכמים, וצדקים ומבינים - תהיו עסוקים בלתת את הכוחות שיש לנו לאו שנלקח מהם הדבר היקר להם ביותר בעולם הזה. ולא משנה מה הרקע הפוליטי או העדתי שלהם!
    עם ישראל חי!!! בואו ביחד נעבור את המלחמה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • יחד יחד יחד (ל''ת)

      ולא רק, 20/07/06 22:06

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    הציוד שהוצג אינו של החיילים מההתקפה אתמול, אלו שאריות מהבריחה

    ראובן, 20/07/06 21:44

    של אהוד ברק בשנת 2000. הציוד אינו מתאים ברובו לסוג הפעולה וכמובן שחיילי מגלן אינם הלכים עם תפילין לקרב. מי שעושה את זה זה אולי רק חיילי הנח''ל החרדי... אני מתכוון בצחוק כמובן. זהו רק שידור תעמולה שמיועד למאבק הבין דתי ולעיניים מוסלמיות שיעיות ותו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    נאסראללה נהרג אתמול בהפצצה באל-בוריג'.,חיזבאללה בנתיים לא מודיע (ל''ת)

    פלאנגה, 20/07/06 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בתיקדבקה הרבה יותר פרטים!

    דני, 20/07/06 21:36

    על הנפגעים הישראלים

    הגב לתגובה זו

    • הם כבר כתבו על הצוללת התת-קרקעית של החיזבאללה?

      שלומי, 20/07/06 21:44

      בערב עצוב אני קורא את דבקה. יותר טוב מסטנדאפ.

      הגב לתגובה זו

      • דווקא הם דיי צדקו עד עכשיו (ל''ת)

        חסן נסראללה, 20/07/06 22:15

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    למחוק את הכפר בתור עונש על הפגיעה (ל''ת)

    נמאס מאבדות, 20/07/06 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בינתיים שני הרוגים בתקרית (ל''ת)

    יותי, 20/07/06 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    תכנית ההתקטיושות וההתקסאמות. (ל''ת)

    חביב, 20/07/06 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    החיזבאללה משתמשים בטכנולוגיה מהפכנית

    תיק דבקה, 20/07/06 21:31

    האיראנים הצליחו לפתח טכנולוגיה חמקנית וישמו אותה על שטיח מעופף עליו מוצבת סוללת קטיושות. צה''ל אינו מצליח לאתר את הקטיושה המעופפת והחמקנית הזאת כבר שבוע

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    זה מה שקורה לצבא שעסוק רק בהתנתקות, בהתכנסות ובנסיגות! (ל''ת)

    דוד, 20/07/06 21:31

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    4 אמהות. וכמה הרוגים??? (ל''ת)

    אבי, 20/07/06 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עוד מישהו שמע שחיסלו את נסראללה בהפצצה אתמול בלילה?

    גלוק, 20/07/06 21:27

    להוציא את הדגלים והשמפניות?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    למה לא משמידים את מרון א-ראס??? (ל''ת)

    לא מבין, 20/07/06 21:19

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא מבין. משחקים אותה גיבורים וחבל (ל''ת)

      צבא קטן וחכם, 20/07/06 23:12

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    אולמרט תנצח

    חייל שלך, 20/07/06 21:19

    אולמרט תנצח!
    תעשה מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב - תהרוס להם רק בלי שיהיו הרוגים חס ושלום - פזר להם כרוזים מעל כל בירות שהגיע רגע ''ההתכנסות'' וחייבים לצאת מהבית כי חברכם נסראללה ביקש .
    אולמרט אל תשלח להם מטוסי קרב שלח להם מטוסי ריסוס - אל תיתן לו את חיילי החי''ר - אל תתן לו את הילדים שלנו - אולמרט, נסראללה יודע למה הוא מבקש חיילי חי''ר. אולמרט - נסראללה חפר 6 שנים מתחת לאדמה - אולמרט, נסראללה בנה סבווי מתחת לכל דרום לבנון עם אופציות רלוונטיות לקבלת נשק מגורמים מתאימים - גם במודיעין שלנו יושבים אנשים - האמן לעצמך, אנחנו לא יודעים הכל. נסראללה יודע מה הבטן הרכה שלנו -מנהרות-. אולמרט, סיימנו בעבר מלחמה ב 6 ימים כי, הכלים באותה העת היו מתקדמים לסביבה. היום הסביבה מחזיקה בסכינים שעפות ופוגעות לכל עבר. אם אתה רוצה לנצח - תנצח יש לך את היכולת. לא צריך חיילי חי''ר - חיילי חי''ר צריכים להיות המגן האחרון. פזר להם כרוזים - למרות שמלחמה עכשיו תהיה מכובד. זכור! יפן לא נכנעה לאחר השמדה אטומית של עיר שלמה, רק לאחר השמדה אטומית של עיר נוספת נאותה אותה מדינה להיכנע. נכנסנו ללבנון בעיקבות פגיעה חזקה בתחושת הבטחון העצמי שלנו כאזרחים בעקבות אותם חיילים שנחטפו בידי בני בליעל. אולמרט - אם צריך לנצח תנצח. דחוף את היריב בצורה פשוטה החוצה. דחה שיחות משגרירים וראשי ממשלות דבר עם דוד סאם - מבטיח לך שהוא יבחר לך תפוח טוב.
    אולמרט תנצח (בלי שטויות)- תזכור ישראל חזקה, העורף בטוח שהוא חזק ואפילו יותר , אבל בוא לא ניבחן את זה. פשוט אולמרט, בלי הרבה דיבורים תנצח. מבקשים ממך כולם לנצח כל-כך יפה פשוט תנצח - חבל על כל דקה. ועוד עצה קטנה -אם אתה רוצה שהחיזבלללה ונסרולה יחדלו להתקיים - תפסיק לדבר עליהם - תדבר רק עם הנשיא והוא כבר ידאג לפחת לבנון.

    הגב לתגובה זו

    • אבל איך ?? איך ? (ל''ת)

      איך ?, 20/07/06 22:08

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא לשמוח עדיין - נאסראללה כנראה נהרג אמש, והיום עשרות חיזבאלונים (ל''ת)

    אלפרד, 20/07/06 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    חיילים יקרים - החלמה מהירה ובריאות שלמה.

    ליבני, 20/07/06 21:00

    חיזרו אלינו בשלום. תודה לכם.

    הגב לתגובה זו

    • לחיילי צה''ל, גאים בכם, כל הכבוד, תשמרו על נפשותיכם, תחזרו במהרה הבי

      תה בשלום, והחלמ, 20/07/06 21:24

      ה מהירה לפצועים.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    היום אוכלים פרי באושים של ארבע אימהות ודור שבע ומפונק, שלא מסוגל

    להתמודד בקשיים, 20/07/06 21:00

     

    הגב לתגובה זו

    • פגעת בנקודה האמתית

      שחם, 20/07/06 22:34

      שכולם מתעלמים ממנה.
      צהל הפך לצבא גירוש, המשרת אצל הפוליטיקאים. חיל האויר אונס קטינה, וכל מחסום מאוייש בנשים ''המגינות'' על הערבים. כל חייל שיורה בערבי, עומד למשפט. כל קצין חושב איך להתברג במערכת הפוליטית ואם לא אזי הוא נזרק מהצבא. כסת''ח הפך לאומנות. קיים נתק בין העם לפוליטיקאים, לצה ולמשטרה. המלחמה שמוצגת כיד תקיפה, מסתירה מחדלים של שנים. מי שהיה מוכן להבליג על אלפי קטיושות בגוש קטיף, יקבל גם בת''א.
      כל עוד עם ישראל לא יחזור לאמונה בצידקת דרכו הציונית והיהודית- הוא יכשל. כשיש לי אמונה בצידקת דרכי אני מנצח. כשאיו לי דרך, אני יורד מהארץ. נקודה.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    היום ראיתי את הפרק של אל באנדי שהוא מנסה להבריח את הארנב מהמחילה..

    אא, 20/07/06 20:50

    אמנם לא זה לא הצליח.. אבל לנו זה כן יצליח.. להציף את המנהרות, לפזר גז רעיל, לפוצץ !! לא להשאיר אותו חי !!!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    התמונות של אל מנאר ,תעמולה שנובעת מחוסר אונים

    יוסי, 20/07/06 20:39

    לא צריך להיות מבין גדול כדי לראות שהציוד שהוצג הוא מיושן,אני לא מכיר שום יחידה לוחמת שמשתמשת בציוד כזה מיושן,החגור שהוצג ,הנשק עם התפס ומחסנית שלא קיימת בצהל המשקפות וציוד אופטי שמזמן יצאו משימוש,ובנוסף אני לא מכיר שום לוחם שלוקח לקרב תפילין ליד ולראש,
    זה פשוט אוסף של ציוד מיושן ולא קשור ללוחמים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. זאת תעמולה נטו! (ל''ת)

      דני, 20/07/06 21:03

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    עם פעולה קרקעית תכנסו לגיהנום

    הודא, 20/07/06 20:33

    ולא תצו ממנה רציתם מלחמה קבלתם ותזכרו במלחמה אין מנצח רק מפסידים

    הגב לתגובה זו

    • בטח שיש מפסידים, פשוט אלה תמיד אתם! (ל''ת)

      אריאל שרון, 20/07/06 21:52

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אפילו התקשורת יכולה להרוג...!!!

    מודאג, 20/07/06 20:31

    עכובים בפינוי הפצועים עקב הסיקור ה''עיתונאי'' האינטרנסיבי, גורמת לסכנת חיי חיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אין בררה. צריך לטרנספר את הערבים למרחק של 90 קילומטר בכול אזורי הגב

    אסטרטג, 20/07/06 20:25

    בכול אזורי הגבול.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פיתרונות-וואקום,נפל''ם,הפצצות הפצצות (ל''ת)

    רוני, 20/07/06 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אנשים קטנים יש פה

    חייל, 20/07/06 20:16

    כל אחד במדינה שלנו חכם גדול ויש לו פתרונות להכל תפסיקו כבר לחשוב שאתם יודעים משהו תתחילו לפרגן ולתמוך בחיילים שנלחמים בצפון ובדרום בשביל שתוכלו לחיות עד כמה שאפשר בשקט לא ביבי ולא שרון היו יוצאים למלחמה כמו אולמרט ואין מה לעשות צריך פעם אחת לגמור ולחסל את החיזבאלה ואם צריך לפעול גם בסוריה אסור להפסיק ולסיים את מה שהתחלנו

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הפתרון לבונקרים שלהם

    ישראלי, 20/07/06 20:16

    להזרים לתוכם גז או דלק ולהצית...... לצלות אותם בכוכים שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • תיזהר בדבריך

      אלי, 20/07/06 21:53

      זהבה גלאון יכולה להסגיר אותך לבית הדין הבין לאומי בהאג.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מנהרת הזמן

    המחתרת הסגולה, 20/07/06 20:08

    יש להם בונקרים בעומק של 40 מטר?

    ומנהרת הזמן אין להם?

    כדי לבנות בונקר בעומק כזה צריך תשתית מאוד מורכבת. זה דבר שאי אפשר לעשות בין-לילה ובטח שלא ניתן להסתירו בזמן הבנייה. אז למה לא פוצצנו את הבונקרים הללו בזמן בנייתם?

    הגב לתגובה זו

    • צודקת

      חיותה, 20/07/06 20:44

      איפה היינו 6שנים?
      גם אם נביס אותם בסוף יהיה זה במחיר חיי חיילים לא מעטים.
      ההחמצה היא גורלית, בטח למשפחות הנופלים.

      הגב לתגובה זו

    • זו שאלת מליון הדולר. נקווה שנדע את התשובה אחרי המלחמה. (ל''ת)

      תום, 20/07/06 22:36

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    שימוש בפצצות FAE-שמיוצרות בארץ

    רן הופמן, 20/07/06 20:07

    חייבים -חייבים בכל מקרה אך ורק שימוש בפצצות הללו-אסור להשתמש בחילות קרקע. אך ורק פצצות לחץ-תבערה. איפה אנשי החימוש שמחליטים על שימוש בחימוש הנכון????????????
    בושה וחרפה למחליטי ההחלטות

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100 אחוז (ל''ת)

      ישראלי עצבני, 20/07/06 21:29

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא נעים לי לומר זאת אבל...

    אייל בר-מזל, 20/07/06 20:03

    אני באופן עקרוני אדם מאוד מוסרי. מאוד מאוד מוסרי. אבל לא תמיד. ג'ון לוק, פילוסוף בריטי, טען בצדק כבר לפני איזה 300 שנה שמותר להפגין סובלנות רק כלפי אלו שמסוגלים להפגין סובלנות בחזרה. זה לא המצב עם הזבאללות. העולם גינה פצצות מסוג נאפלם והן לא אמורות להיות בשימוש על ידי שום צבא בעולם. אני אומר, שיילך כל העולם להזדיין! כל העולם לא צריך להלחם בלבנון - אנחנו כן! אני כל כך מתפלל שצה''ל יפסיק להיות כזה מוסרי וכל כך סובלני כלפי החארות האלה וייכנס בהם בכל מה שיש לו. וזה לא אומר להכנס במספרים ענקיים, אלא למחוק כל כפר עד היסוד שממנו נורות יריות, לשפוך דלק על המחבלים ולשרוף אותם חיים... דברים כאלה.
    והכי הכי חשוב, שישלחו איזה עיתונאי לצלם את הגופות של הערבושים... שגם אנחנו נהנה קצת.

    ויפה שעה אחת קודם.
    יישר כוח צה''ל!

    הגב לתגובה זו

    • תשמע, המוסריות נוטפת ממך

      יחזקאל מוסרי, 20/07/06 20:22

      עלק '' שנהנה גם אנחנו''.

      מאוד מאוד מאוד מוסרי.

      אויב צריך לנצח, לא לאונן מול תצלומי הגופות שלו.

      הגב לתגובה זו

    • איפה היית עד עכשיו?

      אלי, 20/07/06 21:32

      שש שנים מפגיזים את שדרות (בטח תמכת בגירוש היהודים), עשרות שנים ישובי הצפון מופגזים יום וליל ולך זה לא עניין.
      רק שהפגיזו את ביתך פתאום התעוררת?
      נהנית עד עכשיו מחיים שלווים ושבעים על חשבון תושבי קו העימות ותמכת באוייב אבל עכשיו גילית שהאוייב אכזר?
      צבוע !

      הגב לתגובה זו

      • מי תמך בהתנתקות?!

        אייל בר-מזל, 20/07/06 23:15

        כבר שנים אני אומר שאסור להפגין חולשה מול הערבושים...
        שנים שאני אומר שצריכים לחוקק חוק שעל כל חייל ישראלי הרוג צריכים להוציא להורג 10 פלשטינאים...
        שנים שאני אומר שצריכים להעניש אותם קולקטיבית בפומבי...
        למי אתה קורא צבוע? תאמין לי שכואב לי ומקומם אותי כל פעם שנפגע ישראלי, לא משנה איפה בעולם. אדיש אף פעם לא הייתי.

        אז אל תשגע ת'שכל. צריכים עם מאוחד וחזק. אל תשחק איתי בקקה. אנחנו מסכימים עקרונית הרי...

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    יש לי רעיון לפתרון המלחמה

    GLORIA, 20/07/06 20:01

    שיציעו 100 מליון עבור ראשו של נסראללה.
    100 מליון על כל חטוף חי שיוחזר הבייתה.
    בטוח איזה ערבוש יפתח את הפה בשביל כאלו סכומים.
    ככה תפסו את סדאם.
    ככה נגמור את המלחמה ב- 400 מליון שזה 4 ימי לחימה

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תלמדו ערבית ותתעדכנו מה באמת קורא שם

    חיפאי, 20/07/06 20:00

    או שתמתינו למחר וגם אז לא יספרו כאן את הכל.

    אני לא כותב את מה שקראתי כי יצנזרו לי את התגובה, נגיד רק שצה''ל עושה פדיחות לעצמו. מתאים לו להשאר באוויר ולצאת פחדן, במקום על היבשה ולא לצאת בכלל.


    ןבאמת שלא כואב לי על מחוללי המלחמה (חיזבאללה וצבא חלוץ הששים לקרב), רק תעזבו אותנו האזרחים (בישראל ולבנון) לחיות בשקט.

    הגב לתגובה זו

    • אני רואה שהשקרים בערבית עובדים עליך

      יואב, 20/07/06 20:12

      לא למדת כלום - אין כל קשר בין הרהבתנות השקרית של הערבים לבין המציאות. גם אם נותרו להם 10 לוחמים פצועים ושני כדורי רובה התעמולה תתפאר בכך ש''עוד מעט תופתעו מנשק שכמותו עדיין לא ראיתם ותספגו מכות כואבות שכמותן טרם ידעתם''.
      יש מבין? עבור לעברית, יא חביבי.

      הגב לתגובה זו

      • בסה''כ מניסיון אני רגיל שבישראל מעקבים ידיעות כ12 שעות

        חיפאי, 20/07/06 20:23

        לא מדובר בשום פרשנות. סה''כ שווה שגם יהודים ילמדו ערבית, זה יעזור לעשות שלום אחרי שתגמר המלחמה.

        הגב לתגובה זו

        • לחיפאי ערבי שיודע הכל

          אלי, 20/07/06 22:03

          ברור שחדשות בערבית יפרסמו הכל קודם,כי הם לא צריכים להיות רגישים כלפי מישפחות הניפגעים.
          אך מחובתו של הצבא ומחובתה של הצנזורה כן להיות רגישים כלפי מישפחות הניפגעים ואין פה שום עיוות של האינפורמציה אלא אלא עיקוב שלה שחייב להיעשות.
          לך כניראה לא אכפת מהמצב הנפשי של מישפחות החיילים,אך אם אתאר לך מצב שבו היו מפרסמים בתיקשורת את שמות שני ההרוגים אתמול בנצרת וההורים היו מבינים שיקיריהם נהרגו רק מהתיקשורת.
          חוץ מזה לא מפרסמים עד שהידיעה עוברת גם בין כל הקרובים ביותר לחייל או לאזרח.
          אז תוציא לך מהראש כל מיני תאוריות של קונספירציה שלא מפרסמים בכוונה כדי לעודד את מורל העם(אני משער שזה מה שרצית ליטעון ופחדת שיצנזרו אותך).


          הגב לתגובה זו

      • מה אתה אומר? השקרים המפא''יניקים עבדו עליך, חביבי. צפה באלג'זירה

        תימני עצבני, 20/07/06 20:40

        ולא תוכל להתנתק מהדיווחים שלהם.
        לעומת יונית לוי ואה'רלה מיקי ויעקב לונדון וקירשנפלאץ שמדקלמים פמפלטים של הממשלה וצה''ל, מדובר במקצוענות ללא פשרות ודיווחים אמיתיים והכי חשוב בזמן אמיתי.
        לא מחכים לדיווחים פושרים מרוני דניאל דובר צה''ל. כנראה שסיממת את עצמך במהדורות של 2 ו-10 יותר מדי זמן. ורק שתדע - אכן, צה''ל לא ''כתש'' ולא עמאיאת. הכל בסדר בממלכת חיזבאללה. ההפצצות בדרום ביירות ובבקאע לא מזיזות להם את הקצה, במיוחד לאור העובדה שהם כבר מזמן מתורגלים בירידה למחתרת ולמערכת מנהרות מסועפת שמגיעה עד לגבול עם ישראל, כמו שראינו היום ברביבים.
        אני ימני קיצוני ואני אומר לך שצה''ל מפציץ בניינים ריקים על כלום, אין שום הישגים. המציאות צריכה להיות ההוכחה הכי טובה לבני אדם רציונאליים. כמו למשל שבוע שלם של קטיושות לארוחת בוקר ערב וצהריים, והיתקלויות עם מחבלים מול יישוב ישראלי לאחר שבוע של ''כתישה'' בלבנון חחחח...

        הגב לתגובה זו

        • אחלה תימני בעולם..

          חיים, 20/07/06 22:13

          ומה עוד פרשן צבאי למופת, אבל לא נראה לי שאתה ימני קיצוני אלא בחור מנוסה עם הרבה חוכמות חיים

          הגב לתגובה זו

    • כן, כן, והעירקים טובחים בחיילי ארה''ב שערי בגדד!

      דני, 20/07/06 20:38

      וחיילי נאצר כבר כובשים את תל-אביב... תאמין, תאמין!

      הגב לתגובה זו

      • וחיזבאללה איבד 50% מכוחו .

        חיפאי, 20/07/06 21:02

        לא יצא לי לחיות בימי הפדיחות של נאצר, אבל אני רואה שהמורשת של קול הרעם מקהיר חיה דווקא בישראל.

        הגב לתגובה זו

    • ידיעת הלשון הערבית איננה מקנה תבונה למאזין.

      שולינקה, 20/07/06 21:02

      נכון שטוב לדעת שפות , אבל להאמין לערבים ? פחחחחחח

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    איזה בושות !!!

    יצחק, 20/07/06 19:58

    טנקים , תותחים , מטוסי קרב ,מסוקים , חיל רגלים ... לא יכולים על חוליית על חוליית חיזבאללה ?! ובסוף חילינו ברחו והישאירו אחרהם ציוד שלל לחיזבאללה . זה הצבא הכי חזק במיזרח התיכון ?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אפשר לנקות את כל דרום לבנון

    אחד שמבין, 20/07/06 19:55

    אני מתלפא על הרמטכ''ל. בתור טייס הוא חייב לדעת ש 3-4 נפלמ''ים מבעירים באש את כל הצמחייה של דרום לבנון ולמחבלים לא יהיה איפה להסתתר.

    הגב לתגובה זו

    • פצצות ואקאום עוד יותר טובות ..

      חכם, 20/07/06 20:06

      אבל הרמטכל הוא הומניסט שלא רוצה להזיק לערבים ולתסכל אותם ..

      הגב לתגובה זו

      • בטח שר הבטיחון כובל אותו

        אחד שמבין, 20/07/06 20:47

        הרמטכ''ל הוא ההומניסט האחרון.
        תאמין שחלוץ מת להיכנס באם אמא שלהם, אבל שמאלמרט ופרץ מונעים ממנו.

        הגב לתגובה זו

    • לא נפל''ם ולא כלום, רק פעולה קרקעית חכמה ומהירה

      גנרל טוקבקים, 20/07/06 20:09

      לבודד את דרום לבנון ולהנחית כוחות מהים ומהאוויר, לאגף את כל האזור מהליטאני דרומה.

      הגב לתגובה זו

      • סליחה, למה לא נפל''ם? בגלל שמציק לך? טיפש (ל''ת)

        אדווה, 20/07/06 20:25

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    יש הרוגים???

    אזרחית אכפתית, 20/07/06 19:52

    מה זה 8 נפגעו? נפצעו ברגל או ביד? נשרטו בלחי? או שיש לנו הרוגים? למה הצנזורה מורטת לנו את העצבים? שיכתבו כמה הרוגים יש, שלא יציינו עדיין שמות אבל שיכתבו כמה הרוגים יש! פשוט חוצפה

    הגב לתגובה זו

    • 3

      הס, 20/07/06 20:27

      3

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    צה''ל: חיסלנו 50% מהכח הצבאי של החיזבאללה

    חשבון פשוט, 20/07/06 19:51

    אולי 50% מהבנינים הריקים
    אבל רק 5% מהחימוש
    ואולי 0.5% מהלוחמים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה שצריכים לעשות ..

    חכם, 20/07/06 19:48

    לנקות את כל דרום לבנון עם פצצות וקואום , פצצות נפלם ופצצות פוספור ...
    להדביר את דרום לבנון , לעשות ממנו no man's land לזמן ארוך מאד .
    מדבר בו רק צה''ל ישהה .

    הגב לתגובה זו

    • דברים נכונים

      חזק ואמץ, 20/07/06 20:08

      כנראה שמי שצריך לנהל את המלחמה זה אנשים עם הגיון בריא ולא גנרלים.
      מה זאת אומרת מנסים לחלץ את הפצועים
      לשלוח מיד להק של מטוסים עם פצצות נפלאם וליצור חומת אש בין החיילים לחיזבאללה ובאותה נשימה לגרום להם אבידות כבידות

      שימרו על עצמכם והחלמה מהירה

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    איזה פאדיחה שר הביטחון עמיר פרץ

    חנוש, 20/07/06 19:47

    .

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה שאני אתן לו לסכן את חיי ילדי? (ל''ת)

    שושי, 20/07/06 19:47

    הגב לתגובה זו

    • איך אני מאוהב בעצמי כשכתבתי טוקבק

      ביבי, 20/07/06 19:59

      הכנסתי להם, שידעו!!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    יודעים איך אפשר לעלות את המורל של העם. של החיילים והאזרחים ?....

    יהודה, 20/07/06 19:45

    שאולמרט ישא נאום ויבטיח שיהודה ושומרון ישארו בידינו. שהוא לא יפנה התנחלויות ומאחזים.

    בבקשה אולמרט !

    בהצלחה לצה''ל האמיץ והחזק בעולם !
    אולמרט - בהצלחה. אתה אדם טוב

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט כבר מכין את המלחמה הבאה

      נעמה השפויה, 20/07/06 19:57

      נגד האויב האמיתי
      המתנחלים
      שכל הזמן רומרים אמרבו לכם
      הגיע הזמן למחוק אותם באמת

      הגב לתגובה זו

      • למחוק מתנחלים-בדיוק כמו הערבים הרי את שייכת לאותם הצ'צחים

        לנעמה המזרחית, 20/07/06 21:51

        שם נולדת ומשם הגעת.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    -----תמונת האמת כואבת!!!!! כנסו ילדים

    האני, 20/07/06 19:35

    מתחילת הלוחמה בדרום לבנון נהרגו 16 חיילים ישראליים לעומת 6 לוחמי חיזבאללה ציוד רב של צה''ל בין היתר 4-6 טנקים מרכבה וגם ספינת חיל הים נפגעו קשות חיזבאללה מציג תמונות ומספרים שכל פעם מסתבר שנכונים. ולכל החכמים והמומחים במלחמות, צה''ל הוא צבא מאחד הטובים בעולם והכי לא אנושי הם הפציצו את כל ממש כל הדרכים והגשרים בכל לבנון אחר מכן ביקשו מהאנשים לעזוב! ואז הפציצו אנשים בדם קר 300 אזרחים לבנוניים הרוגים וכ 1000 פצועים, יחס הפצועים להרוגים מראה על אכזריות הפצצות שצה''ל(האנושי) משתמש בהם תמשיכו כך ... אבל מטר אחד בלבנון לא תצליחו אפילו אתמול אנשי חיזבאללה הסתובבו במטולה!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ! לא רק במטולה יש אנשי חיזבאללה

      סא''ל, 20/07/06 20:33

      גם כמה שחברים שלי, אני בטוח שהם מהחיזבאללה.
      רק אם תראה איך הם מתנהגים ! ממש מגעיל !

      קצת מזכירים לי אותך בעצם !
      רוצה להיות חבר שלי ?

      הגב לתגובה זו

    • ניראה לך????נהרגו להם עשרות

      עודד, 20/07/06 21:10

      עשרות ממחבלי החיזבאללה נהרגו, הם פשוט לא ניספרים כ''חיילים'', אלא כאזרחים. להזכירך נהרגו 300 אזרחים, חלק גדול מהם מחבלים.

      אל תיתן לחיזבאללה לעבוד עליך.

      הגב לתגובה זו

    • אחרי שאת תגורי מתחת לקטיושות אז תגיבי תגובה כזאת טוב?

      בר, 20/07/06 22:33

      מצידי שכל הלבנונים ימותו כל עוד יורים לי על הבית!!!!!!!!!!!!!!!!!! אנשים פה שמאלנים מפגרים ... כל לבנוני שלא רוצה לגור בצל ההפגזות יכל לברוח קודם לכן! מי שלא ברח בעיה שלו!!!!!11 שצבא לבנון יכנס לשם! שיכעסו על הממשלה שלהם ולא עלינו!!!!!!!!!! דפוקה במוח...

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    , 20/07/06 19:34

    אלגזירה אומרים יש 3 חיילים הרוגים .

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    קשה מאוד להלחם נגד 72 בתולות!

    73, 20/07/06 19:33

    הכי-זבאללה האלה מאוד נחושים ואין להם כל בעיה להקריב את עצמם, את משפחותיהם ואת אזרחי לבן למען הג'יאד.
    ואח''כ הם עוד יפגשו את 72 הבתולות.
    צה''ל עדיין לא למד להתמודד עם בתולות.
    בשלב זה כניסה קרקעית היא אסוןץ

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל ינצח !

      יהודה, 20/07/06 19:47

      תחת הנהגתו של אולמרט הגבר (שלא יפנה אף התנחלות ולא מאחז!) הצבא שלנו ינצח.
      אולמרט תודה !

      הגב לתגובה זו

      • הצדק לא עם צהל צהל יובס (ל''ת)

        נעמה השפויה, 20/07/06 20:00

        הגב לתגובה זו

        • נעמה ה''שפויה'' המגיבה ל33

          גהה, 20/07/06 22:50

          במחלקה הסגורה בגהה יש יותר שפויים ממך

          הגב לתגובה זו

  • 32.

    חיזבללה אירגון טרור ולכן חייבים לזרוק פצצות נפלאם

    עודד הבלונדי, 20/07/06 19:32

    המלחמה מול ארגון טרור נאצי על פי דברי אחמניגאד הרוצה בחיסול מדינת ישראל ולכן יש לעשות הכל כולל הפצצה מסיבית בפצצות נאפלם לא להמתין חבל על הזמן

    הגב לתגובה זו

    • לארה''ב זה לא עזר

      יאיר, 20/07/06 20:17

      לארה''ב זה לא עזר אז אולי כדאי לחשוב על משהו אחר

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזה מזל שהמלחמה הזו מנוהלת ע''י ממשלת שמאל,הנתמכת ע''י התיקשורת..

    דרור, 20/07/06 19:30

    לא צריך הרבה דמיון כדי לתאר את תגובת התקשורת, ואת הפגנות ההמונים המוסעים ע''י השמאל לככר רבין, לו ממשלת ימין הייתה נקלעת למצב הזה.

    הגב לתגובה זו

    • לממשלת ימין לא היה אומץ לצאת למלחמה כזאת

      סמי בן טובים, 20/07/06 19:45

      זה ברור שרק ממשלות השמאל (אמרתם שמאלמרץ לא ? ) עושות את המלחמות בישראל .
      הימין טוב רק בדיבורים .
      כמו ביבי הלוזר הזה שהפסיד הפעם אפילו לשמעון פרס , שלא מפסיק לברבר .
      2 החיילים שנהרגו אתמול הי''ד היו קיבוצניקים .
      אנחנו שומרים על עם ישראל במעשים.

      הגב לתגובה זו

      • איך אני אוהב את הקלישאה הזו... סכור את פיך חמוד. (ל''ת)

        בלבלה, 20/07/06 20:29

        הגב לתגובה זו

    • צודק דרור. השמאל וההגמוניה האשכנזית חייבים להתמוטט ומהר.

      תימני עצבני, 20/07/06 20:04

      ועד שלא תיפול ממשלת הזדון שמורכבת על אושיות השמאל וההגמוניה האשכנזית, לא נוכל להיות עם חופשי בארצנו, ולחסל את אוייבנו במלחמה פתוחה וחופשית ללא הגבלות וללא שום התחשבות ב''דעת הקהל העולמית''.

      ברגע בו ישראל תהפוך למדינה עם שלטון רענן ומחודש, חזק ויהודי בנפשו, שלא מוכן למצמץ אל מול האוייב הערבי, העולם ישתתק באחת.

      ממשלת הזדון (שאינה שונה מקודמותיה למרות היומרות ה''ימניות'' והמפלגות הדתיות/חרדיות שמעניין אותם ליטרת הבשר שיקבלו בהרכבת הקואליציה) היא הסיבה להמשך שיגורי הקטיושות והקסאמים על ראשי יהודים בכל הארץ (מדרום ומצפון) השכם והערב, וזאת למרות ''הכתישה בלבנון'' לפי התקשורת המכורה, שלא מוכנה לחשוף את טיבם של האינטרסים הזרים שמונעים מצבא הגנה לישראל למחוק את הכפרים תוך שימוש בהפצצות שטיח, פצצות מצרר או שריפה עם חומרים דליקים, למשל.

      ואל תספרו לי על אחוז המזרחים הכנסת - משתפי פעולה תמיד קיימים, תמורת בצע כסף, כבוד, כוח, ואינטרסים שונים. העובדה היא שכל ממשלות ישראל עד עתה נבנו על אותם יסודות מפא''יניקים רק בשמות שונים.

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד, אבל לא רק בממשלה:

        מרוקאי, 20/07/06 20:23

        כל צמרת צה''ל שנגועה ביומרות פוליטיות ועסקניות צריכה להיבדק... יש שם הרבה שמאלנים מושבעים שמקבלים את כל הכבוד ואת הדרגות הגבוהות, כמו למשל חלוץ - רמטכ''ל ההתנתקות. צריך להפוך את צה''ל החל מהרמטכ''ל וכלה באחרון החיילים לגוף שמוכפף לפקודות הממשלה החדשה (והיהודית) שתקום. הכנסת צריכה להתנקות מערבים, חרדים וש''ס מפלגת הכסף, ממפלגות השמאל, ומכל הכלומניקים שהצטברו שם. מערכת המשפט השמאלנית והמושחתת - לפטר את כולם ולמנות שופטים יהודיים, עם נשמה יהודית. להעיף את כל עורבי הדין הערביים והשופטים הערביים.
        התקשורת - הסרטן הכי גדול - צריך לעבור, לבדוק, ופשוט להעיף משם אחד אחד, את כל השמאלנים המתייפייפים שמנהלים ביד רמה את הטלוויזיה, את מהדורות החדשות והאקטואליה, ועוד. הרמה בקנטים מבחינה של תכנים, אבל מבחינה פוליטית מדובר באוייבי ישראל וסכנה אמיתית.
        להוציא מחוץ לחוק את כל הארגונים ה''חברתיים'' שונאי ישראל כמו נשים בשחור, שתי''ל, תעאיוש, כביסה שחורה, ארבע אמהות, וכיו''ב שמשמשים מקור תעסוקה לאשכנזים שבעים ומשועממים (טוב נו, חוץ מטלי פחימה), כמו למשל הבת של אולמרט ואשתו שבתחילת ההתקפה על לבנון הפגינו בנחת בירושלים מול תקשורת זרה כנגד ישראל, ועוד. כשנעשה את כל זה, אור חדש יזרח על המדינה המסכנה שלנו.

        הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק.. אבל נראה לי שלא יתנו לוהם עוד הרבה זמן...

      יהודיה, 20/07/06 22:49

      עוד תראו, בקרוב פרשינינו לעינייני פרשנינו יתחילו לגלגל עיניים ולומר שזה נראה להם לא מוסרי. יתחילו לומר שהמלחמה לא מוצדקת. שצה''ל אינו מוסרי. ואז השפן שיושב בראש הממשלה יברח משם עם זנב בים הרגליים וישאיר את המחבלים האלה עם כל הפצצות, ועם איום מתמיד על המדינה שלנו. למה באמת נראה לכם שאולמרט יצא למלחמה הזאת אם לא בגלל גיבוי התקשורת? אותו מצב היה בעזה- ירי בלתי פוסק על ישובים, התחמשות וחדירת כלי נשק לתוך הרצועה(יאמר לזכות ההתנתקות המהוללת כמובן) אולמרט לא אישר פעולה למניעת כל זה(איפוק זה כוח, כן כן..)ורק שכבר באמת לא היתה ברירה כי גלעד שליט נחטף והיתה לו לגיטימציה מהתקשורת הוא נתן אישור למבצע שכבר היה צריך לקרות הרבה לפני והצבא התחנן שיקרה.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    איך ייתכן שאותה חוליה לא מודברת תוך פחות משעה?

    ש, 20/07/06 19:28

    עם כל חיל האוויר שלנו , איך ייתכן שחוליה או כמה חוליות של מחבלים מזוהמים מנהלים חילופי אש כבדים עם צה''ל במשך שעות ???

    הגב לתגובה זו

    • החיזבאללה מכתרים 9 חיילים של צה''ל !

      המקור:אל-ג'זירה, 20/07/06 20:07

      אם הם עדיין בחיים את\ה לא חייב לצנזר.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ע''פ הבנתי הציוד לא מהיום אלא של החטופים. (ל''ת)

    דרור, 20/07/06 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא ''ציוד צה''לי''

    1, 20/07/06 19:25

    מה שהוצג בערוץ 2 זה:

    1. אפוד מצ'וקמק

    2. רוס''ר אמ-16 לא משופצר

    3. תפילין?

    4. משקפת

    בקיצור, למרות הנפגעים שלנו, שלא יעבדו עליכם הנבלות האלו, הם הולכים לגמור והם יודעים את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הם עושים רעש מכמה פריטים קטנים שמצאו

    ממש ...., 20/07/06 19:25

    נו באמת, זה ממש שובר אותנו יא נסראללה. אולי אתה בכלל לא חי. זה רק הו הא ולא יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תגידו שנהרגו חיילים..רק נפל''ם ומיד . (ל''ת)

    ניר, 20/07/06 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בדרך כלל ''נפגעים'' זה אומר יש גם הרוגים וגם פצועים אבל יש צנזורה

    יוני, 20/07/06 19:23

    ויש איפול עד שיודיעו לבני המשפחה, אבל נקווה לטוב.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לשרוף אותם בנפלאמים לעזאזל חייל שלנו שווה את כל מדינות ערב ויותר.

    רוני, 20/07/06 19:21

    לא רוצה לישמוע יותר על חיילים שלנו ניפגעים .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הסבר טכני

    שי, 20/07/06 19:21

    המינוח ''נפגעו חוליות חיזבללה'', בא לציין בעצם: 1.הריגתם? 2. פציעתם? 3. פגיעה ברגשותיהם?
    פרשו נא את המינוח העמום...

    הגב לתגובה זו

    • ירינו עליהם וזיהינו פגיעה. (ל''ת)

      זה מה שזה אומר, 20/07/06 19:30

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עד כה בעימותים עם חיזבאללה ידינו על התחתוננה

    משה ב ודק, 20/07/06 19:20

    מה אירע לצה'ל, האם סורס או החליד
    היכן צה'ל של ששת הימים של מלחמת
    יום הכיפורים. השקיעו את המאמצים
    לאמן את צה'ל לגירוש מתישיבי גוש
    קטיף וזה כנראה העונש

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מגיע לנו, בגלל שהמצאו את מושג ''חפים מפשע''

    צחי, 20/07/06 19:16

    כל עוד נמשיך לחוס על המגינים האזרחיים של לוחמי החיזבאללה, אין סיכוי שננצח במלמחה הזו. צריך להטיל פצצות מימן על הכפרים שמהם הם יורים עלינו. כך ארה''ב עשתה באפגניסטאן וגמרה בכך את כל הסיפור.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד וכל הכבוד (ל''ת)

      יניב, 20/07/06 19:30

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    להצית את הצמחיה הסבוכה!

    עמי, 20/07/06 19:15

    להצית באמצעות מסוקים נושאי ''סלי'' סולר - ובכך לבטל את עליונות החיזבאללה הנטועים במקום.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מישהו יכול להסביר לי איך במשך 6 שנים החיזבאללה בונה בונקרים, תעלות

    מיצפטל,, 20/07/06 19:12

    וביצורים של מטר מתחת לאדמה, לכל אורך הגבול, בלי שראינו כלום?

    זה לא משהו ששני פלאחים ומעדר בונים לבד.

    יום שני ברציפות שיחידה שלמה, בגיבוי מסקר''ים וארטילריה, מנהלים קרב של שעות מול 3 חיזבאלונים.

    אני מתחילים להתבכבש על הגבול, ואסור לנו לאבד מומנטום.
    די להיות תמימים, הרי לכולם ברור שחיזבאללה לא מחזיק מעמד רק בזכות עצמו.
    לתת אולטימטום לסוריה - ומייד!


    הגב לתגובה זו

    • פשוט מאוד, כל הזמן הזה הורו לצה''ל ''להכיל'' ו''לנהוג באיפוק''

      רב עלוב, 20/07/06 19:31

      לא ליזום ואפילו לא להגיב (!) כדי לא להודות בכישלון הקונספציה שעמדה מאחורי הבריחה המבוהלת מלבנון.

      הגב לתגובה זו

      • היום בראיון עם בן אליעזר הוא אמר שרצו לתת שהות לאנשי הצפון להשתקם ו (ל''ת)

        לעמוד על הרגלים, 20/07/06 21:28

        הגב לתגובה זו

    • אסביר לך:

      דני, 20/07/06 19:59

      1. הינו שבויים בתפישה שבבסיסה הטענה ''שטחים תמורת שלום'' כלומר, המכשול היחיד לשלום הוא החזקת שטחים, וכשנמסור אותם מייד ישרור שלום.
      2. במשך שנים רבות ותוך השקעה מרובה הכוללת עבודה יסודית, טיפחנו בדרום לבנון מערך מודיעיני אדיר שעבד מעולה! היו לנו עיניים בכל חור ומאחורי כל אבן. מי שיודע, יודע, כל פעם ששמעת בחדשות שמארב של צה''ל הרג חוליה, באמת חשבת שהיא עברה שם במקרה? אז לא, זה היה תמיד מודיעין של שותפינו. כידוע כשברחנו משם, תוך כדי כזה... גם בגדנו בהם ובכל אנשי צד''ל בני בריתנו שנלחמו אתנו כתף אל כתף. נכון שלא תצפה שעכשיו יעזרו לך?
      3. אם תחבר את זה למה שברק יתכוון (למזלנו לא הצליח) לעשות גם עם הפלסטינאים: לסגת מהכל כולל הכל, וכולל שטחים בנגב (חולות חלוצה) תבין מה היה ''הראש'' באותם ימים עליזים: ''שלום עכשיו'', ''מזרח תיכון חדש'', בלה, בלה, בלה, בלה, בלה, בלה,

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ה' ישמור! כבר יומיים נלחמים על מתחם אחד? איך תסלקו אותם מכל הדרום? (ל''ת)

    מורי אל כניס, 20/07/06 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לשרוף עם פצצות תבערה. (ל''ת)

    דוד, 20/07/06 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד חבר'ה

    משה, 20/07/06 19:09

    כנסו בהם ותראו להם מאיפוא משתין הדג.

    אתם הכי הכי טובים שיש בעולם ואתם משלנו.

    הם זבלים ומקומם עים 70 הבתולות רק מעניין שבעולם הזה הם אפילו לא מקבלים בתולה אחת.

    ולך ידידי נסראללה וחביריך הזבלים תיצטרכו לקבל 700 בתולות מישום שפרקו אותיכם כפי שטוחנים בשר במטחנה.

    כן ירבו הטוחנים וכן ירבו הניטחנים.

    אחלה מדינה מדינתינו ואין אליה בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל הכבוד חבר'ה

    משה, 20/07/06 19:08

    כנסו בהם ותראו להם מאיפוא משתין הדג.

    אתם הכי הכי טובים שיש בעולם ואתם משלנו.

    הם זבלים ומקומם עים 70 הבתולות רק מעניין שבעולם הזה הם אפילו לא מקבלים בתולה אחת.

    ולך ידידי נסראללה וחביריך הזבלים תיצטרכו לקבל 700 בתולות מישום שפרקו אותיכם כפי שטוחנים בשר במטחנה.

    כן ירבו הטוחנים וכן ירבו הניטחנים.

    אחלה מדינה מדינתינו ואין אליה בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יש לנו יותר נפגעים מאשר לחיזבאללה !!!!!!!!

    פיליפ, 20/07/06 19:07

    מאז תחילת המבצע נהרגו להם רק 5 חיילים !
    לנו נהרגו 4. ויש הרבה פצועים, גם קשה !
    הם מנצחים אותנו !!!!

    האירנים והסורים רואים שאנחנו חלשים !
    בקרוב הם ירגישו שאם הם יתקפו אותנו, יש להם סיכוי גדול לנצח !
    ואז הם יתקפו !
    ויפי הנפש יכבלו את ידיו של צה''ל !
    ואנחנו נחוסל !

    תודה ליפי הנפש !

    הגב לתגובה זו

    • לא את הכל אומרים בחדשות. תרגע. (ל''ת)

      יואב, 20/07/06 20:22

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    רק נפל''ם!!!!!!!! רק נפל''ם!!!!

    ארז, 20/07/06 18:57

    פצצות תבערה כדי לחשף את החארות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מלחמת ארבע האמהות (ל''ת)

    רונן, 20/07/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה מכניסים חיילים ולא מוחקים את הכפר בארטירלריה?! (ל''ת)

    אריאל, 20/07/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למה אתם לא נותנים תמונה מלאה?10 חוליות

    קתרזיס, 20/07/06 18:55

    חיזבאללה הושמדו בקרב הזה ואתם מפרטים רק את האבידות בצד שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פצצת דלק-daisy cutter

    רן הופמן, 20/07/06 18:53

    האם מישהוא יודע על המצאות פצצה מסוג זה בידנו -ואם לא ,למה לא מיצרים אותה בארץ -יש צורך מידי להשתמש בפצצה מסוג זה על ראשי לוחמי החזבללה, שמבוצרים היטב

    הגב לתגובה זו

    • ומה אם גם הם ישתמשו בכאלה פצצות? יש נימוקים שונים ומשונים שלא את כו (ל''ת)

      לם אנו יודעים., 20/07/06 21:29

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אין להכנס עם כוחות קרקע !

    עמי, 20/07/06 18:50

    אין להכניס בשום פנים כוחות קרקעיים מסיביים! אנו ננצח אך התשלום יהיה כבד. כמי שהיה שם, אני יכול לומר כי ניתן לבצע ה כ ל מהאוויר.
    2 בעיות קשות הן: הצמחיה הסבוכה והמסתור בבתים שבכפרים. את הבעיה הראשונה ניתן לפתור ע''י הצתה: שפיכת סולר ממיכלים התלויים מתחת להליקופטרים (ולא פצצות נפלם שיקוממו את העולם). את בעית המסתור בבתים פותרים ע''י הפצצתם שהרי האוכלוסיה התפנתה ומתפנית. טיפול ביעדים המבוצרים והבונקרים - עם פצצות חודרות והרבה!
    אין להכניס כוחות קרקע !!!

    הגב לתגובה זו

    • עצות

      חיה, 20/07/06 20:30

      כמה פשוט וקל לשבת בחדר מסודר וככל הנראה ממוזג ולהקיש עצות...
      זו משוואה ל''ברברת'' האינסופית באמצעי התקשורת, במיוחד של ''מומחים'' שנשאו בתפקידים בכירים בצבא לפני שנים רבות ושאפשר לומר שאבד עליהם הכלח.
      עשו טובה: שבו בשקט והתפללו לשלומם של חיילינו בשטח, ולתבונתם של מקבלי ההחלטות. בהצלתה לכולנו.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    צה''ל תהיו חזקים אנחנו אוהבים אותכם!

    אוםיר חנניה, 20/07/06 18:49

    אל אל ישראל יהיה טוב בעזרת השם.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא אמורים להיות ''חילופי אש'' עם אירגון טרור

    ., 20/07/06 18:47

    ברגע שמזהים אש מורידים מטוס על המחבלים ו===אין=== יותר אש.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני לא מבין?

    דוד, 20/07/06 18:45

    כמה מונה חוליית מחבלים ואיך זה שהם מצליחים לפצוע הרבה חיילים ולהם לא מדווח על פצועים.וכאשר מוזנק מסוק זה רק לצרכי חילוץ ולא לצורך התקפי מלכתחילה

    הגב לתגובה זו

    • אסביר לך:

      דני, 20/07/06 20:02

      חזבאללה באופן שיטתי לא מדווח על אבדות או פצועים בשורותיו. להם אין בעיה עם הציבור שלהם.
      מסוקי צה''ל גם תוקפים, לא רק מחלצים. ועוד איך תופקים!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ממש לא ברור מה קורה כאן!!!

    אחד, 20/07/06 18:43

    להשמיד את הכפר טוטאלית, לזרום נאפלם, לזרוק כימי, לרכז את כל המאמץ על האיזור הזה.

    חבל על כל שערה של חייל שלנו שמוצא עצמו חשוף למרגלות ההר הזה.

    איפה ראש הממשלה כדי להורות על מהלך אכזרי הנדרש כאן?????

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נא לומר תהילים לתת כוח לצה''ל

    יעקב, 20/07/06 18:39

    פרק כ' וקכ''א וק''ל ננצח את החיזבללא

    הגב לתגובה זו

    • נא לגייס חרדים לצבא! כך ננצח בטוח!! (ל''ת)

      חייל, 20/07/06 20:28

      הגב לתגובה זו

      • נא לגייס את 50,000 החילוניים המשתמטים בגין 21...בפרופיל (ל''ת)

        חייל מילאים, 20/07/06 21:42

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    לכל הפצועים תהיו בריאים

    דואגת מאד מאד, 20/07/06 18:34

    הפחד שלי שיש גם הרוגים. הלוואי שלא !!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ואיפה זהבה גלאון? (ל''ת)

    שימי, 20/07/06 18:31

    הגב לתגובה זו