• 37.

    כמו שכבר קרה...

    rachel kapen, 21/07/06 17:09

    כמו שכבר קרה לכל אויבי העם
    שביקשו להאביד את ישראל,
    גם נסראללה הרוצח, צמא הדם
    את עונשו ביד רמה הוא יקבל.
    ואל יחשוב שלגן העדן הוא יגיע
    והבתולות שם יקדמוהו בשלום.
    האל הטוב את הרשעים הוא לא יושיע
    רק יסדר להם מקום בגהינום.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני מכיר אותך ואני מבין את כוונותיך.

    שי, 21/07/06 16:30

    זה לא שמאלני שהפך לימני. זו המציאות שכדאי להסתכל עליה ולא שום שיווך בלתי רלוונטי. כשההרגשה היא שאין ברירה ושאם לא הפעם אז לא תיהיה פעם הבאה קיימת גם אצלי. מה אם נחכה? החיזבאללה ירחמו עלינו ויפסיקו את המירוץ המטורף נגדינו. אנחנו יכולים ללכת מפה, אם נשארים חיבים לעשות את זה. בעדינות כמה שאפשר ולא בהתלהמות. בחוכמה יותר מאשר בכוח. אבל זהו.אותי הרווחת כידיד אחרי שאבדת את מספר 29. חבר טוב?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    החלש אינו יכול להרשות לעצמו להיות יפה נפש

    משה לשם, 21/07/06 12:38

    אם עכשיו לא נלחם במלוא הכח, כשאין מלחמה יותר צודקת, אז באמת כדאי שנקנה כרטיס בכוון אחד ללוס אנג'לס. בואו נודה על האמת: אנו חלשים, אנשים חוטפים 5 ימים (!) קטיושות ובורחים למרכז. ומה יהיה אם הקטיושות יגיעו לתל אביב? לאן יברחו אז? על כן, כשהעורף חלש, אין ברירה, אלא להכות בכל הכח בחזית. אחרת, תם החלום הציוני. הערבים מצאו את הפטנט כיצד לגבור עלינו ועוד בלי לכבוש אפילו שעל אדמה אחד!

    הגב לתגובה זו

    • לכל הגיבורים שמחרחרים מלחמה ודם, תלכו להתנדב ותקחו אתכם את המרוקאי (ל''ת)

      תקווה אלמגור, 21/07/06 15:39

      הגב לתגובה זו

      • לכל מחרחרי השלום, נרגתם כבר מעל 1500 קרבנות שלום.

        מחרחרי השלום., 23/07/06 06:53

        קחו את עצמכם, ואת יקיריכם הערבים ועופו לנו מהעיניים, עופו לפלסטין.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    צור לא חכם גדול כל כך וגם לא טיפש קטן כל כך (ל''ת)

    קורה, 21/07/06 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ככה יגיד כל פושטק כוחני חמום מוח (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 21/07/06 10:12

    הגב לתגובה זו

    • מכתב מצור שיזף

      צור שיזף, 21/07/06 12:14

      אני מעתיק לפה מכתב ולינק שקיבלתי ממישהי שקראה את הטור. לכו אל הלינק. תיזכרו במה עושה מלחמה.
      צור

      דליה תודה.
      אני ממש לא בעד מלחמה. הייתי שם. יותר מפעם אחת. כתבתי את זה בלב כבד. התלבטתי לפני שפירסמתי אותו. הלואי ואני טועה אני מוכן לצעוק את זה מכל גג. ואם תקראי את המאמר הקודם שלי - כתבתי שאנחנו הורגים והורסים סתם את לבנון ואת עצמינו ולא פוגעים בחיזבאללה.
      יש לנו עניין אמיתי וקשה עם החיזבאללה ולרוע המזל גם עם איראן. אני מאמין למי שאומר שהוא רוצה להרוג אותי כמו שאני מאמין לזה שרוצה לחיות איתי.
      אין לי ספק שאנחנו טיפשים רעים ואגרסיביים והייתי שמח אם היינו משקיעים בהגנה על עצמינו (ועליהם), במניעה במקום בתוקפנות שאנחנו מצטיינים בה, קצת זהירות ואיכפתיות היו מונעות את הסיבוב הזה. גם את זה כתבתי בטור הקודם. מאות הרוגים ואלפי פצועים.
      אני יודע.
      למעלה מ-15 שנים שכיסיתי כל סוג של אכזריות וטיפשות אנושית בכל העולם.
      האם את מעירה לי שאני מטומטם , שלא למדתי כלום, שהפחדים הפטריוטים והחשש למדינה הזו שהיא הבית היחיד שלי התגברו עלי?
      גם את זה אני לצערי, ובלב כבד (בגלל שלא הצלחתי לישתוק) מקבל
      .
      צור שיזף

      http://fromisrael2lebanon.com


      הגב לתגובה זו

      • כמה הערות

        שמאלן, 25/07/06 14:49

        א. הייתי נער במלחמת לבנון (אתה היית אז צנחן בלבנון ,נכון?) אבל לא נראה לי שהמלחמה נוהלה נכון, רוב האבדות בימי המלחמה הראשונים היו מירי של כוחותינו על כוחותינו , אולי משום שהכנסנו יותר מדי כוחות לשם, אולי בגלל שמראש מטרות המלחמה היו גרנדיוזיות וגדולות בהרבה ממה שסיפרו לעם -
        ב. מי אמר שאפשר לנצח את החיזבאללה? השיעים הם המיעוט הגדול ביותר בלבנון, אז נגיד שהרגנו את כל הלוחמים 40 קילומטר מהגבול, זה אומר שלא יהיו אחרים ?
        שלא יקומו לנו שיעים מתאבדים במקום אלו שמתו עם נשק אירני ותמיכה גדולה יותר של העורף הלבנוני נגד הישראלי 'המדכא' ?
        לעשות את העבודה אחת ולתמיד בצורה צבאית זו בדיוק המנטרה שמפילה אותנו כל פעם מחדש. חשבנו שעשינו את זה במלחמת ששת הימים וכנראה שלא התפכחנו לגמרי במלחמת יום כיפור, חשבנו שאריק שרון ניצח בעזה וכנראה שלא הבנו מאיפה באה לנו האינתיפאדה ב 87.
        אני די מתפלא עליך צור, למרות שאני בהחלט בעד תגובה צבאית נגד החיזבאללה - באופן מדוד ואחראי, אבל בוא נודה באמת - יש לנו צבא לא משהו - פשלות אחת אחרי השניה, מטר טילים על הצפון אחרי שבועיים של לחימה , אתה בטוח שאתה רוצה להכניס את הצבא הזה ללבנון שוב ?

        הגב לתגובה זו

        • לבנון 2006

          צור שיזף, 28/07/06 10:46

          אכן הרבה אבדות בלבנון 1982 היו מאש כוחותינו. עדיין - מטרות הלחמה הושגו. גם הגדולות חוץ מהטיפשית של לשים שילטון בובות לבנוני. כמו שכתבתי - החוכמה כמעט תמיד זה לצאת בזמן ולא ליכפות את עצמיך אם אתה לא רוצה להיות אחראי. איבדנו את הישגי 1982, כמו את אלו של 1967, בחוכמת הניהול של ההישג.
          וב-2006 התחלנו מלחמה משמעותית בלי לחשוב ובלי לתכנן. המינימום הנדרש הוא ניצחון.
          האם ניתן לנצח את החיזבאללה?
          אם מחליטים לנצח ולא מודיעים שאי אפשר. אפשר הכל - זו רק שאלה של מה רוצים.
          מדינת ישראל לא יודעת מה היא רוצה. היא מנוהלת רע .
          יש תקדימים לניצחון על טרור ומדינות טרור - הדוגמא הבולטת היא חיסול מדינת האססיון (אססינים - חששים) במאה ה-13 על ידי הממלוכים והמונגולים.
          אנחנו מסוגלים - אם נפעיל הרבה כוח ולא נתחשב בתשלום.
          אלא שאנחנו כל הזמן עסוקים בחישובים.
          לא במחשבה - בחישובים.
          סוף מעשה במחשבה תחילה הוא לא רק משפט - הוא סוג של חוכמה ראשונית.
          לא חשבנו.
          הפכנו תקרית קטנה למלחמת אין ברירה שאנחנו מנהלים בעודף כוח וברשלנות שעליה נשלם הרבה בעתיד.

          הגב לתגובה זו

  • 32.

    צודק

    גיל, 21/07/06 09:41

    דברי טעם אמר שיזף. רק מיגור והשמדה והכחדה של חיזבאללה יעזור לנו בעתיד

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הבעיה שלא יודעים לעמוד בלחצ אחרי הקורבנות שיוקזו יאיצו הפסקת אש

    חייל עצוב!!, 21/07/06 09:33

    משום מה אולמרט עדיין לא משרה רוח של מנהיג אלא של פוליטקאי שיש לו צבא.
    איך לכל הרוחות- מבלי להיכנס אם הוא צודק אם לא -הוא נותן צוים מנהליים לאנשים שאחיהם נלחמים???????????????????
    הוא מאיים מיזמן שחטפו את שליט !!.
    הערבים לא טיפשים וזה עןלה לנו במכות כואבות
    במזרח הפרוע שלנו נסראאלא נשמע יותר אמין אף שסכנתו מתמסמסת.

    חומר למחשבה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זה יעלה לנו ב-200 הרוגים

    לוחם ריאלי, 21/07/06 08:44

    היום גם אני גיבור מקלדת וכבר לא בלבנון. והייתי מוריד את כולם בלי למצמץ, אם היה אפשר. נכון שאפשר להכנס ולכסח אותם, אבל תהיה ישר עם הקוראים ותגיד את המחיר מראש ולא בדיעבד. 200 הרוגים. ראית פעם בעיניים חייל הרדוף? ומה אח''כ? או שנסוגים והם חוזרים ותולים את הסמרטוטים הצהובים שלהם, או שנשארים ואוכלים מטעני צד ומתאבדים שיעים על בסיס יום יומי. כבר היינו בסרט הזה (לפחות מי שהיה בקרבי).

    הגב לתגובה זו

    • 200? אתה אופטימיסט מושבע! (ל''ת)

      אופטימיסט, 21/07/06 10:29

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה קרה לך, צור

    ידיד לשעבר, 21/07/06 05:36

    מהיכן נסחפת אל הטירוף הזה, צור?
    צמרת הצבא והמדינה כולה מבינה את המלכודת שהכין לנו חזבאללה המייחל לכניסה קרקעית, אפילו אפי איתם מתנגד לה, היא האסון של העשור הבא.
    ראה את התגובות שקיבלת ותבין באיזו חברה אתה מסתופף.
    איבדת היום ידיד, ואני כותב את זה בכאב. אם הטירוף יאחז גם בהנהגת המדינה לא אוכל יותר להסתכל בפניך.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מנצחים במלחמה שמחליטים לנצח בה

    אורי, 21/07/06 05:04

    גם אם נישתל כגרילה בלבנון

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אתה צודק אבל קודם צריך לנצח במלחמה מול השמאל (ל''ת)

    יהודי, 21/07/06 01:49

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך: שיזף הוא מהשמאל

      מיצפטל, 21/07/06 04:21

      ו-95% מהשמאלנים חושבים בדיוק כמוהו, שצריך להכריע את החיזבאללה בכל דרך שניתן. ברור שלא כולם מסכימים על הדרך, אבל זה המצב גם בימין.

      כמובן שיש את השוליים של השמאל הקיצוני, מהסוג של גדעון לוי, שעדיין טוען שהמלחמה הזאת לא מוצדקת. אבל גם בימין יש שוליים קיצוניים שהעות שלהם לא פחות, אם לא יותר גרועות.

      הגב לתגובה זו

    • תמיד טענתי שקדם היהודים צריכים לבער את השמאל מהארץ. הבעיה הערבית

      כבר תפתר כפרי, 21/07/06 10:27

      בשל.
      האינטיפאדונת הראשונה ארעה ב-1920, הרבה לפני ''הכבוש הנוראי'' ואפילו הרבה לפני קום המדינה בכלל.
      השניה ב-1921, בה נרצח בין השאר הסופר השמאלני יוסף חיים ברנר.
      והכי גדולה (יחסית לגודלי האוכלוסיה אז ועכשיו) ארעה בשנים 1936-1938. אז נרצחו פי 8 יותר יהודים מהאינטיפאדה האחרונה, שלשמאלנים נח לקרוא לה ''השניה'', למרות שמשנת 1920, היו אין ספור פרעות ביהודים תחת שמות שונים.
      86 שנה מנסים פה ''לעשות שלום'' בדרכי השמאל וזה לא עובד.

      אני מקוה שהיהודים יתעוררו יום אחד מספיק בזמן, להבין מי אויבם העקרי ויבערו אותו מן הארץ.

      אחרת זה יגמר בדיוק כמו שהערבים מדמינים.

      הגב לתגובה זו

      • מה בדיוק אתה מציע?

        חמציץ, 21/07/06 12:34

        מחנות ריכוז? השמדה? אולי סתם טרנספר? אנא פרט למה אתה מתכוון במילה ''לבער''.

        ודרך אגב, האינתיפאדה הראשונה והשניה נקראות כך משום שהפלשתינאים קוראים להן כך, לא בגלל שזה מה שנוח לשמאל.

        הגב לתגובה זו

        • פירוט ההצעה, לפתרון הבעיה.

          Metziuty, 23/07/06 07:23

          א) גירושין = הפרדה מחלטת בין יהודים לערבים/שמאלנים.
          פירושו :-
          שתי מדינות נטו לשני עמים.
          * פלסטין מדינה נטו רק לערבים ללא יהודים.
          * ישראל מדינה נטו רק ליהודים, ללא ערבים, וערביי ישראל לפלסטין.

          ב) החלטת השמאלנים כי הגדה והרצועה הנן אותה מדינה, זו שטות מיסודה.
          ב-1) הרצועה תסתפח כלכלית למצרים, כפי שהדבר היה עד חתימת הסכמים עם המיצרים.
          רוב התושבים שם הם במילא מצרים. ונוסעים למצרים לבקור קרובים.
          ב-2) הגדה תחזור לירדן כאוטונומיה.
          ב-3) ישראל אינה מחוייבת מאומה לערבים הקוראים לעצמם ''פלסטינאים''
          לא עבודה, לא שירותים, ולא למעברים דרכה בין הרצועה לגדה.

          בדיונים על גבולות, יהיו חילופי שטחים, והזזת אכלוסין.
          לא יהיו תביעות בין הצדדים, כך שלא יהיה נושא לחיכוכים.

          ע''ע שיטת הפרדת האזרחים בקפריסין.

          במידה ויהיו גבולות מוכרים ללא תביעות, תסגר הבעיה לדורות...

          הגב לתגובה זו

      • שונאי שמאל ארורים, לידיעתכם אין בארץ שמאל, אם היה הייתם נמחקים מזמן (ל''ת)

        אלפרדו חננאל, 21/07/06 15:41

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    לתת לחיל האויר לנצח

    ימיני, 21/07/06 01:15

    כן, צריך יהיה לכבוש את דרום לבנון ולהעביר אותה לצבא הלבנוני, אך יש לעשות זאת רק אחרי שחיל האויר יכתוש את חיזבחה עד דק לפחות חודשיים נוספים. לא חייבים לפגוע בכל חיזבולאי וכל קטיושה אך צריך לתסכל את מניחי המארבים בהכנות נרחבות לכניסה קרקעית עם רכוזי שריון וארטילריה, הנחתת מכה אווירית מסיבית על האזור המיועד לכניסה, הנחתת מסך אריטלרי ואח''כ פיזור הכוח והעברתו למקום אחר.
    שם יש לחזור על התרגילץ וכך שוב ושוב פעם אחר פעם יום אחר יום לעוד חודשיים לפחות.
    החיזבלה שניתקל בו אז יהיה שונה לגמרי, מתוסכל, מבולבל, עייף, לא ערוך ובעיקר כתוש ושבור.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    המלחמה על דעת הקהל - חשוב!!!!!!!!!!!!!

    רותם, 21/07/06 01:01

    אנא הכנסו וסייעו בהסברה הישראלית!!

    המלחמה על דעת הקהל העולמית חשובה לא פחות מהמאבק הצבאי.

    http://www.giyus.org/heb_index.html

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ולבונקרים של החיזבאללה- רק חיילים שמאלנים

    מנדהו, 21/07/06 00:01

    אין סיבה שיהודי יסכן את נפשו למען הקיבוצניקים במנרה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מתכנן מסלולי טיולים ברצועת הבטחון? (ל''ת)

    מושון, 20/07/06 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תקשורת עויינת

    לביא, 20/07/06 23:04

    אני כבר רואה את הסדק. אני רואה את אנשי התקשורת זועקים שצריך להפסיק הלחימה גם ללא השגת היעדים. אני שומע אותם אומרים ''אי אפשר להגיע להכרעה'', ''עד מתי'', ''אסור להכניס לשם חיילים'', ''למה לא מתחילים מיד תהליך מדיני'' ועוד כל מיני ספינים.
    נמאס כבר לשמוע את השטויות האלו של השמאל (ורוב אנשי התקשורת הם שמאל).
    בגלל כל השטויות האלו של ''איפוק זה כוח''
    הגענו לאן שהגענו.
    אם לא נעשה העבודה עכשיו נקבל מלחמה עוד יותר קשה בעוד כמה שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צודק 90%

    להזיז את הגבול, 20/07/06 22:41

    צריך לכבוש בשביל לכבוש לא ליצור שוב את אותו איזור ביטחון רצחני
    פשוט להעביר את הגבול צפונה
    !!!עוד לא היתה מלחמה בארץ שנגמרה ללא כיבוש!!!
    מלחמת לבנון נמשכן כבר 30 שנה כי אנחנו לא כובשים

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צודק 90%

    להזיז את הגבול, 20/07/06 22:41

    צריך לכבוש בשביל לכבוש לא ליצור שוב את אותו איזור ביטחון רצחני
    פשוט להעביר את הגבול צפונה
    !!!עוד לא היתה מלחמה בארץ שנגמרה ללא כיבוש!!!
    מלחמת לבנון נמשכן כבר 30 שנה כי אנחנו לא כובשים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מוזר, לפני יומים אמרת את ההיפך הגמור

    המחתרת הסגולה, 20/07/06 22:40

    מר צור שיזף, מה קורה לך? זה בטח הסגריות שעושות רע לזיכרון שלך. כי רק לפני ימים אחדים כתבת שאנחנו נובס כי כל המערכת רקובה וחלודה.

    אולי פשוט תפרוש לפנסיה?

    הגב לתגובה זו

    • גם בעוד יומיים - משהו אחר (ל''ת)

      הגשש העיוור, 20/07/06 23:36

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    יחפנית הלוואי שתדרכי על קוץ (ל''ת)

    זוזו מוסה, 20/07/06 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    צודק במאה אחוז!!

    גיל, 20/07/06 22:10

    ללא ספק דבריו של צור שיזף נכונים.
    מרגע שנכנסו לעימות לא נותר אלא לסיימו, והכוונה בלסיימו הינה בחיסול החיזבאללה. אין פה מדובר בחיסול של 100%, אך המטרה היא לגדוע לחלוטין את יכולות החיזבאללה לשיגור טילים ולהניס אותו מקו המאחזים שבנה בגבול הצפוני. אפשרות של חיסול ראשי הארגון תהיה תוספת מבורכת ללא ספק, ואף תסייע לפגיעה מוראלית קשה בארגון, מה שיפגע ברוח הטרוריסטים, ויצמצם את משך הלחימה.
    חיזבאללה ערוך כנגד תקיפות מהאוויר בשורה של בונקרים ומנהרות שהכין בעוד מועד. אין לנו ברירה אלא להכניס כוחות קרקעיים שיטפלו במאחזים אלה.
    אני מאחל לנו שנסיים את העימות מהר ללא אבידות כבדות.
    ולכל המתלהמים והפסמיסטים משמאל, אם אכן אינכם מודעים לחשיבותה של המלחמה הזאת להמשך חיינו התקינם בא''י, אז צר לי אך אולי עדיף שתמצאו לכם מקום אחר, גם ככה לא חסר כאן גיס חמישי...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ואני בעד לכבוש את היצר

    תעשה מקלחת קרה, 20/07/06 21:58

    של צור שיזף.

    הגב לתגובה זו

    • גדול (ל''ת)

      ווללה יותר עדיף, 21/07/06 11:20

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    דעה של פחדן. פח-דן !!! (ל''ת)

    סיוון, 20/07/06 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לך בכחך זה והושעת את ישראל (ל''ת)

    למחוץ ת'חזבללה, 20/07/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מאיפה חוזר הטמטום עוד פעם? לא להיכנס, בשום אופן לא

    מושיקו, 20/07/06 19:44

    הלגיטימציה למלחמה הזאת נובעת מהיציאה מלבנון. זכותנו להגן על עצמנו רק כאשר אנחנו יושבים על גבולנו.
    מה יעזור לכבוש רצועת בטחון? יהרגו חיילים בפנים והטילים ימשיכו להתעופף. בסרט הזה כבר היינו.
    צריך לעזור לממשלת לבנון להשליט את ריבונותה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צודק ב-100%. יש לנו סבלנות, ייקח כמה שייקח (ל''ת)

    די לתבוסתנות, 20/07/06 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    טוב, נניח שכבשנו 40 ק''מ. מה עושים

    אני רק שאלה:, 20/07/06 18:19

    עם הטילים בעלי טווח של 70 ק''מ? ושל 120 ק''מ? נכבוש אולי את כל לבמון?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עברת כמה שלבים מימי הנערות של השמאלן הקטן

    m, 20/07/06 17:42

    זה הגיל, ההתברגנות או המציאות שעשו אותך קצת יותר ציוני?

    הגב לתגובה זו

    • זאת התנוונות הנוירונים שלו, ימני מנוון-מלכתחילה יקר.

      נוירונג, 20/07/06 21:58

      אז הוא הפך קצת טומטום לעת זקנה, מה לעשות. יש מקרים כאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אז בואי, כרמלה דמיקולו, ניתן להם את

    ברוך שטיין, 20/07/06 17:38

    ה F-16 ונכניס את חיילינו יחפים ומצויידים בקשתות וחיצים בלבד.

    זה יספק אותך ?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    צה''ל לא מסוגל

    אסף, 20/07/06 17:27

    בניגוד למאמר הקודם שלך ''עורי עור'' שבהחלט הציג את המציאות העצובה שהאוייב עולה עלינו באיכותו, הפעם אתה טועה בגדול על הצלחתו הראשונית של צה''ל בשל''ג. צה''ל כשל ב-36 הראשונות ולא הצליח במשימתו (ראה מאמריו/ספריו של ד''ר אורי מילשטיין). עצם העובדה שהמלחמה ההיא, וגם הנוכחית מוצדקות, עדיין צה''ל לא מסוגל לבצע מהלכי הכרעה בשטח האויב (הפצצות חה''א מיותרות ולא משיגות שום מטרה מלבד בזבוז כספי הציבור והרג אזרחים והעלאת מורל מזוייף) ולכן אנו נפסיד במערכה (כמו במלחמות הקודמות) ונגיע להסכם שיהווה ניצחון של החיזבאללה במקרה הנוכחי. על מנת שנוכל להביס את האוייב ראשית יש להקים צבא מקצועי ואיכותי ואז לצאת למערכה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אכן אכן.

    אזרח, 20/07/06 17:26

    ואת הצמרת הצבאית הכושלת להחליף.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הם יהיו יחפנים רק אחרי שיקבלו נפאלם

    info123, 20/07/06 17:22

    הם יהיו יחפנים רק אחרי שיקבלו נפאלם על הראש הסדיסטי שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת שלפני 60 שנה שרפו אותנו? (ל''ת)

      זיכרוני, 20/07/06 17:37

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שאתה שכחת

        ארז, 21/07/06 04:48

        וזו זכותנו, ואף חובתנו, לעשות כל דבר - כולל הכל - כדי להבטיח שדברים שכאלה לא יקרו יותר ליהודים.

        הגב לתגובה זו

    • פרץ ראש סדיסטי שטובח בחפים מפשע ומחריב מדינה על כבודו של הבריון (ל''ת)

      מרוקאי שנעלב, 20/07/06 17:40

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לכרמלה

    ירון, 20/07/06 17:22

    חיזבאללה אינם יחפנים
    נתמכים במיליוניי דולרים לנשק
    במקום לחזק את כלכלת לבנון בכסף זה
    הם אויב מר ואנו ננצח אותם
    ואנשים כמוך הם הגורם להתחזקותם במשך 6 שנות הטמנת ראש בחול

    הגב לתגובה זו

    • מי שכבש את לבנון ייצר חיזבלה, מי שכבש שטחים ייצר את החמס (ל''ת)

      עירן, 20/07/06 19:04

      הגב לתגובה זו

      • שקר שקרן שקרנים כולכם מוליכים אותנו אל האבדון שקרים אתם מוכרים

        שמאל נייט, 20/07/06 22:21

        עבדתם עלינו מספיק פעמים, דיי לשגעונות השמאל המביא עלינו אלפי הרוגים.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    כרגיל צור, חזק על חשבון אחרים.

    זוכר עוד מהמדבר, 20/07/06 17:18

    נקריב, נאבד, נבזבז,
    ימותו לנו, לא נורא...

    לא נורא כי זה לא אני...אני אמשיך לדרוך על אחרים ולכתוב סיפורים יפים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תסריט אחר

    אזרח, 20/07/06 17:17

    צה''ל נכנס, מכה בחיזבאללה שנסוג צפונה מעבר לקווי צה''ל.

    אפשרות א: צה''ל חוזר הביתה וחיזבאללה חוזר לאט לאט לקווים הקודמים
    אפשרות ב: צה''ל נשאר תקוע בארבעים הקילומטר

    נשמע מוכר?

    הגב לתגובה זו

    • אז עדיף ב'

      ארז, 21/07/06 04:49

      עדיף ב' על פני האופציה - חיזבאללה על הגדרות של יישובי הצפון

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    טור מצחיק רצח

    מאיפה אתה הופעת, 20/07/06 17:07

    ''אבל הפעם נפתור את הבעיה. נשקיע בזה באמת''. צור, אתה כותב כאילו ישראל ולבנון זו זוגיות שנכשלה פעם אחת כי זרקנו זין, והפעם, אחרי שעברנו טיפול פסיכולוגי, אנחנו באמת נהיה מחויבים לה, ונגרום לזה לעבוד.

    תראי לבנון, השתננו. תני לנו לחזור. רק אחרבעים קילומטר. אל תהיי כזו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לנצח עם של יחפנים באמצעות אף 16, זאת גבורה דמיקולו (ל''ת)

    כרמלה, 20/07/06 16:29

    הגב לתגובה זו

    • פוסטמה, זה לא משחק מחשב, זאת מלחמה. (ל''ת)

      לוחם מיל., 20/07/06 17:23

      הגב לתגובה זו

      • מלחמה? לך תזמין וידיאו ממלחמה אמיתית, רק פנים מול פנים זה מלחמה (ל''ת)

        אמיר, 20/07/06 17:38

        הגב לתגובה זו

        • אני מאחל לך להמשיך להיות בור בעסקי מלחמה. (ל''ת)

          לוחם, 20/07/06 17:56

          הגב לתגובה זו

      • פוסטמה?! ככה מגיב לוחם במיל'? (ל''ת)

        יחפנית, 20/07/06 21:12

        הגב לתגובה זו

    • הטייסים הם הכי גיבורים שיש.

      דמיקולוביץ, 20/07/06 18:23

      הטייסים הם הכי גיבורים שיש.
      קרי רוח ויעילים. אף טיל לא ירתיע אותםץ
      מגיבים ופועלים בשברירי שנייה.

      הגב לתגובה זו

    • כרמלה את ערבייה ? (ל''ת)

      במקרה ?, 20/07/06 22:26

      הגב לתגובה זו

    • גם אף16 ואפאצ'י +27 טון פצצות לא מכניעים עם, זיכרו את סטלינגראד! (ל''ת)

      יעקב בכר, 21/07/06 15:30

      הגב לתגובה זו