• 89.

    על מה מלין הכותב?

    דודי, 23/07/06 10:17

    הרי כולם יודעים שהחיזבאללה מטווח רק ישובים יהודים והפגיעה בנצרת היית טעות בטיווח,חבל מאד ששני ילדים תמימים וחפים מפשע נהרגו,אבל אתם הרגתם אותם בפעם השניה כשהשתמשתם בהם לצרכי תעמולה דתית ופוליטית,יהי זכרם ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שאלתי את נסראללה, לטענתו הוא התנצל הרבה פעמים על הטעות..

    סגר בין נסראללה, 23/07/06 05:58

    הטיל היה מכוון רק ליהודים, הוא בהתנצלותו סיפר להורים כי הוא אישית דיבר עם אלוהים, מבטיח כי שני הילדים נהרגו יקבלו בשמיים תעודות שהידים, וכן את 72 הבטולות המובטחות.

    האבא של הילדים אף הודה כי ילדיו הם שהידים מלידה.

    על מה זועם מר ברהום ג'רייסי?
    הענין סגור בין האב, היורה, לבין הבטולות והבורא.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מה הבעיה

    משה, 22/07/06 20:56

    אולי אתם הערבים רוצים לדעת בגיוק ואיזה שעה יפול טיל.תשאלו את האחים שלכם בלבנון. לא נהרגו ישראלים תפסיקו לילל אני מקווה שיהרגו לכם עןד שתבינו מה עובר עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אני יהודי ואין לי מיגון!!!!אנחנו היהודים מקופחים !!!!!!

    יעקב, 22/07/06 14:27

    אנחנו משרתים בצבא והם לא !!!

    אנחנו משלמים יותר מיסים ומקבלים פחות מהמדינה(קיצבעות ילדים,אבטלה ובכל דרך אפשרית שהם יודעים להוציא כספים) .

    למרות שחזבלה פגע בנצרת ערביי נצרת תומכים בגלו בחזבלה ומאשימים את ראש הממשלה בפגיעת הטיל(אתם גיס חמישי).

    אז מי מקופח פה אנחנו היהודים או ערביי ישראל(נאמני חיזבלה)??????

    לכן צריכים להפסיק את קיפוח היהודים תושבים משרתי צבא ומשלמי מיסים יקבלו את כל הזכויות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שמאלנים להתעורר

    ערבים בכיינים, 22/07/06 13:41

    כרגיל מתבכיינים על בעיות בתשתית אך לא מוכנים לשלם ארנונה. אתם יודעים שעומק גביית המיסים במגזר הערבי עומד על פחות מ20% לעומת קרוב ל 70% במגזר היהודי. תלמדו שבשביל לקבל צריך לתת. הערבים בעלי האזרחות הישראלית יודעים לנצל את המדינה, לסחוט ביטוח לאומי לקבל ולקבל את כל הזכויות ומצד שני לשתף פעולה עם האחים האוייבים שלהם ולתקוע לנו סכין בגב.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    נעים לסיים ויכוח יהודי-ערבי כשליהודי אין מה לענות (תגובה 82) (ל''ת)

    ערבי, 22/07/06 10:58

    הגב לתגובה זו

    • ליהודי יש מה לענות. והערבי מעדיף להמשיך להתעלם מהמציאות ומהטרור !!! (ל''ת)

      צ______________, 22/07/06 11:24

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    לא נורא אם נהרגו 2 ערבושים קטנים

    א.פ, 21/07/06 21:40

    לא נורא אם נהרגו 2 ערבושים קטנים
    יש להם מספיק ילדים ספאר
    ועכשיו בתור שהידים צריך לספק להם
    140 בתולות

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לברהום ג'רייסי.

    צ______________, 21/07/06 11:49

    מעניין מאוד מדוע אתה לא כותב בכתבה שלך על האהדה הרבה שיש לתושבי נצרת כלפי נאסראלה והחיזבלה אחרי שנרצחו שני הילדים.
    האם האהדה לנאסרלה היא מובנת מבחינתך?

    אני חושב ואף בטוח שלמען האיזון היה כדי שתכתוב על התמיכה של הציבור הערבי באירגוני הטרור. היה כדי שתכתוב על כך שהרבה מערבי העולם מקנאים בלוקסוס של ערבי ישראל. {להזכירך. במדינות ערב אין ביטוח לאומי, ביטוח רפואי, דמי אבטלה, ההבטחת הכנסה. ודמוקרטיה}.
    הבעייה היא שאתם מסתכלים תמיד על הכוס הריקה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת מאמין שבישראל יש דמוקרטיה?

      ערבי, 21/07/06 15:13

      האם שמעת על זה שבמדינה דמוקרטית יש שיוויון בין האזרחים של אותה מדינה, ולא משווים חלק מהאזרחים עם אזרחים של מדינות אחרות?

      אסור לנו לעבור על החוק, אך מותר לנו לתמוך בבני העם שלנו (וזה כולל את החמאס והחיזבללה).

      הגב לתגובה זו

      • ערבי יקר

        ע.ת.ע.ר, 21/07/06 18:04

        מדינה זו היא מדינת היהודים ! אתם חיים כאן בחסד ולא בזכות. כדאי להזכיר לכם :

        א. בשנת 1947 חילק האו''ם את הארץ לשתי מדינות , אתם סירבתם והחלטתם לנסות ולהשמיד אותנו ולהשתלט על כל הארץ. מאז ועד היום לא הצלחתם . חלק מכם שלא ברחו מכאן ב- 48 חיים בארץ הזאת וניתן לומר שקיבלתם את חייכם במתנה ואף לזכויות שוות , וזאת למרות שאת החובה הבסיסית למדינה זאת שהיא נאמנות ואי בגידה חלק מכם לא מקיים זאת .

        ב. בארץ קיים חוק האוסר על תמיכה ועידוד הטרור . חיזבאללה וחמאס הם ארגוני טרור מובהקים !

        ג. אם הינך תומך בחמאס ובחיזבאללה זה אומר שאתה עובר על החוק !

        ד. אם כך הדבר אני מקווה שמערכת הביטחון בישראל תדע לטפל בך במהרה !

        הגב לתגובה זו

        • לא קיבלנו שיוויון זכויות ומותר לי לתמוך בחיזבאללה בלי לעבור על החוק

          ערבי, 21/07/06 18:51

          איך אתה לא מתבייש לאמר שקיבלנו שיוויון זכויות?
          האם לבן דוד של אבא שלי מותר לחזור מירדן ולהיות שכן שלנו?
          התשובה היא לא.
          האם לבן דוד שלך מותר לבוא מניו יורק ולהיות שכן שלך?
          התשובה היא כן.
          לכן, האם יש שיוויון זכויות בינך ובין אבא שלי?
          התשובה היא לא.
          האם אני יכול להתחתן עם אישה פלסטינית מירדן ולגור איתה בארץ?
          התשובה היא לא.
          האם אתה יכול להתחתן עם אישה מחו''ל ואח''כ להביא אותה לארץ?
          התשובה היא כן.
          האם יש שיוויון זכויות בינינו?
          התשובה היא לא.

          אני מסכים שאסור לנו לתמוך באופן פעיל בחיזבאללה ובחמאס (ואנחנו גם לא עושים את זה), אך מותר לנו להביע בקול רם את תמיכתנו באירגונים הנ''ל ולשמוח על הצלחותיהם, בדיוק כמו שלשמאלנים יהודים מותר לשמוח כשמתנחל נהרג.

          הגב לתגובה זו

          • מדינת ישראל היא מדינה יהודית ומכאן שהיא ''גזענית''

            יהודיה, 21/07/06 20:29

            ''אך מותר לנו להביע בקול רם את תמיכתנו באירגונים הנ''ל ולשמוח על הצלחותיהם,''
            עם תמיכה באויב המדינה בה אתה גר, אין לך זכות לדרוש שויון. זאת הסיבה שרוב העם רואה בכם אויבים.
            ובאשר ליהודים מהשמאל , שלדבריך שמחים כשמתישב יהודי נהרג - דמיון פרוע שלך.


            הגב לתגובה זו

            • שתי הערות ליהודיה

              ערבי, 21/07/06 21:33

              1. הביצה והתרנגולת - מה קדם למה: אי השיוויון או התמיכה בחמאס ובחיזבאללה?
              תשובה: אבא שלי נולד לתוך ממשל צבאי עם עוצר בלילות וגם אני נולדתי לתוך אי שיוויון, אז מה את מתפלאת שאני תומך בחמאס ובחיזבאללה (אירגונים שכלל לא היו קיימים כשנולדתי).
              2. אני בטוח שגם את שמעת פעמים רבות במו אוזניך שמאלנים שאומרים על מתנחל שנהרג: ''מגיע לו, מה יש לו לחפש שם''.
              וללא שום קשר - השמאל גורם לישראל הרבה יותר נזק מאשר הערבים.

              הגב לתגובה זו

          • ערבי יקר מאוד ההמשך...

            ע.ת.ע.ר, 21/07/06 21:17

            כנראה שאתם מבינים ומפרשים את שיוויון זכויות כך שאתם רק תקבלו ממדינת ישראל :

            1. ביטוח לאומי.
            2. קיצבאות ילדים.
            3. אפשרות להצביע בבחירות לכנסת ,ולשלוח נציגים מטעמכם לשם.
            4. לימודים באוניברסיטה.
            5. טיפולים ונתוחים רפואים.
            6. חופש תנועה ברחבי ישראל.
            7. חופש הבעת דעה.
            8. חופש עיסוק.

            אני יכול להמשיך ולציין בפניך את כל הזכויות שאתה הערבי מקבל ממדינה זו , אין כל טעם לפרט כי אתה יודע זאת ודאי.
            לעומת זאת את החובה הבסיסית למדינה זו אתה לא מקיים וגם רבים כמוך !

            לכן נכון הדבר שדוד של אביך לא יחזור לכאן מירדן כדי להיות שכן שלך וכך גם לא תגור עם כל ערבי שאתה רוצה להביא לארץ מחו''ל .
            הסיבה לכך פשוטה :

            א. יש לנו מספיק טרוריסטים צמאי דם בקרב חלק מהערבים בארץ , אין לנו צורך בעוד .
            ב. מה שאתה ורבים כמוך רוצים להשיג במעשים אלו זה את ''זכות השיבה '' . זה לעולם לא יקרה ! כי מעשה זה יביא לחיסולה של מדינת ישראל. אתה כמובן יודע זאת ואף חולם על כך . הנה לך עוד זכות - מותר לך לחלום .

            אה , כן כמעט שכחתי אני לא מתבייש לומר שקיבלתם שוויון זכויות , זה הרבה יותר ממה שהפלסתינאים מקבלים מכל מדינה ערבית אחרת בה הם חיים ( אפילו מירדן ) .
            לא מאמין ליהודי ? תבדוק !

            מה שכן , אני בהחלט מתבייש בכך שיש עוד הרבה חרה כמוך , שעדיין מציף ומזהם את הארץ הזו . והמדינה הזו טרם מצאה פתרון הולם לכך .

            הגב לתגובה זו

      • לערבי.

        צ______________, 22/07/06 09:15

        לערבי.
        דמוקרטיה. אתם נהנים מהדמוקרטיה ולכן אתם לא רוצים להסתפח לשטחי הרשות הפלשתינית. רק מה אתם אף פעם לא תעריכו את הדמוקרטיה, למרות שאחיכם בעולם הערבי סובלים ללא הרף מחוסר דמוקרטיה. ראה את מדינות ערב. שם אסור לציץ. ומי שמציץ חי לו במדינה זרה. ומי שיציץ יושלך מיד לצינוק. אתה פשוט מתעלם מהעובדה הזו.
        אני חושב שעליכם לעשות חשבון נפש ולדעת להעריך את מה שאתם מקבלים מהמדינה למרות שיש עוד טעון שיפור.
        ומי שאשם במצב הם הנבחרים שלכם.
        ראה את החכי''ם שלכם. מה הם עושים כל היום. תומכים בטרור. נפגשים בעולם עם טרוריסטים.
        אני מצפה מנבחרי ציבור שידרשו את מה שמגיע לבני עמם. אני מצפה מהם שיפנו למקבלי ההחלטות וידרשו. הבעייה היא שגם אם הם ידרשו. יהיה קשה למקבלי ההחלטות להענות לבקשותהם. בגלל שהם שונאים את המדינה ומטיפים נגדה ללא הרף.

        זה שאתה חושב שמותר לכם לתמוך באירגוני טרור כמו החיזבאלה והחמאס. מדוע? הרי הם אירגוני טרור שמטרתם היה לרצוח ולא משנה את מי. הם רוצחים אפילו מוסלמים. העיקר שגם לא מוסלמים ירצחו. האם יש לזה הצדקה. האם אתה שומע את מה שאתה אומר. הרי אפילו מדינות ערב השפויות הם פתאום נגד הטרור. מדוע? מפני שהטרור לא מבדיל בין דם לדם.
        ראה את סאדם חוסין. שהוא נשאל מדוע אתה משגר סקאדים לעבר ישראל? הרי יש שם גם ערבים. תשובתו הייתה, העיקר שיהודים יהרגו.
        זה בדיוק מה שעושה החאמס בעזה. בגללו תושבי עזה חיים בחרפת רעב.
        וזה בדיוק מה שהחיזבאלה עושה לערבי נצרת ולתושבי לבנון.

        אני חושב שאתם צריכים להסתכל לכיוון הקידמה והעתיד ולזנוח את הטימטום והשינאה.
        אני מצפה ממך שתחנך את הדור הצעיר הבא לחינוך טוב ובריא בכדי שהעולם ימשיך להתקדם למען כל הדתות והאוכלוסיות.
        ואני בטוח שאתה תצדיק אותי.

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    למה רק להוציא קיטור- החרימו אותם.

    מיקי, 21/07/06 11:34

    בעיתות משבר, רואים את פרצופם האמיתי של ערביינו. הם חלק מעם האויב, חלק מהמערכה נגדנו.
    הבה לא נחזק אותם, לא נפרנס אותם, לא ניקנה מהם ולא ננגב אפילו חומוס אצלם.
    הבה נילחם בבעיה הדמוגרפית לפני שתטפח עוד יותר על פנינו.

    הגב לתגובה זו

    • אמן

      ע.ת.ע.ר, 21/07/06 18:10

      אמן יהי רצון וגם מעשים !
      אני בכל אופן כבר אתחיל לממש את הצעתך כלפי כל מי שרואה עצמו כגייס חמישי .

      הגב לתגובה זו

    • אולי תסביר לי איך אתה מתכוון להילחם בבעיה הדמוגרפית? (ל''ת)

      אפרים, 21/07/06 18:53

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    שאהידים פוטנציאליים לא צריכים מיגון - הקב''ה יגן עליהם (ל''ת)

    אפרים, 21/07/06 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ..But you are all Shaheeds

    john, 21/07/06 04:23

    Why do you need any Government funds: No one will try to send rockets to your area, and if a mistake occures -- you are happy -- you know, Shaheeds, 70 virgins, and all this crap

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אתם ישראלים לכל דבר.

    אופירה, 21/07/06 04:15

    בראש ובראשונה בגישת ה''לי זה לא יקרה''.

    *מאז היום הראשון ללחימה - יש באתר פיקוד העורף הוראות מיגון. יש.תבדוק.
    *בערוץ 33 בטלויזיה יש הוראות התנהגות בזמן התקפה בערבית. יש.תפתח טלוויזיה.
    *אתם בונים על דעת עצמיכם בתים ואינכם דרושים לאישור. מה לעשות שיש חוק המחייב בתים במדינת ישראל להיות מצויידים בממ''ד ? יש כזה חוק. תבדוק.
    *לא בונים יותר בישראל מקלטים ציבורים. לא בונים. אתה מוזמן לבדוק.

    בוא נודה על האמת - אתם לא חזבתם שזה יבוא עליכם. אתם לא פחדתם. מדינות דרכן להפקיר ילדיהן,אפילו המדינות המתוקנות ביותר עוצמות לעיתים עיניים - אבל,וזה אבל גדול - דמם של ילדינו הקטנים באחריותינו. אני טרם שמעתי על הורה שמפקיר ילדיו בחוץ כשיש סכנה שותפת של מטח טילים.
    זה לא נורמלי לתת לילדים לשחק בזמן מלחמה. אני אישית חושבת שזה לא נורמלי בכלל לשים ילדים בקו האש, אבל זאת רק אני.

    בקשר לצפירה - ברור לי שבחרתם שלא להאזין לצפירות ישראל. זכותכם. אבל - אתם זה גם אומר שאתם לא מחוברים למערכת הכריזה הכללית, ומה לעשות - אנחנו לא מדברים פה על חיבור של מהיום להיום. אז כרגע אני מבינה שיש לכם מערכת כריזה ידנית. זה מה שיש.כל תושבי ישראל מתמודדים עם החרא הזה שנקרא מלחמה. אנשים נכנסים ויוצאים מהמקלטים כל יום כל היום, יש הרבה צפירות שווא ויש הרבה מיקרים בהם נופלים טילים ללא אזעקה.

    זה מה יש, זה המצב. זאת מדינת ישראל. כולנו בחרא הזה, אתם מסוגלים להבין את זה ? כולנו- על מדינת ישראל.

    ליבי ליבי על משפחת הילדים, תנחומי הכנים לכפר.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מי בדיוק משלם מיסים באוכלוסיה הערבית?

    שקרן!, 21/07/06 04:03

    הרי כבר בתקופת נתניהו כשר אוצר היה ידוע שהעלמת המיסים בקרב הציבור הערבי היא הגדולה ביותר ומסתכמת בכשני מיליארד שקל. שלא יבלבל במוח מר ג'רייסי.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    בקשו מהח''כים הערבים אחרי שייגמרו לקרוא

    לחיסול ישראל, 21/07/06 04:01

    אם הם היו מתעסקים בלהיות חלק מהמדינה הזו במקום להטיף נגדה, אולי כל זה היה נמנע. נבחרי הציבור צריכים לראות מה צריך הציבור שלהם ולדאוג לכך. נבחרי הציבור הערבי היו עסוקים בלדאוג לפלסטינים ולכן שכחו לבדוק אם הכול מוכן למלחמה בקרב הציבור שלהם. אבל אל דאגה, כל מי שימות בשל ההזנחה של הח''כים הערבים, משפחתו תוכל לטעון שהוא שאהיד.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    בקשו מנסראללה שיידאג לכם למיגון! (ל''ת)

    פראיירים, 21/07/06 03:59

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    not enough

    Israeli in NJ, 21/07/06 03:49

    you are right not enough was done, Hizballa should have killed more arabs in Israel since we do not have the common sense to kill all the Israeli Arabs who support Hamas and hizballa and every one else who wants to distroy Israel. Don't build shelters for the Israeli arabs expel them or have Hizballa kill them

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה אתה מקשקש אדון ג'רייסי

    דוד, 21/07/06 02:48

    קודם כל, אל תדבר על אוכלוסיה שמשלמת מיסים, כי מיסים אתם לוקחים הרבה יותר ממה שאתם נותנים.

    דבר שני - אתם אלה שמזלזלים. אם היו מתריעים, הייתם הולכים למקלט? בחיים לא. פגשת פעם ערבי שנוסע עם חגורת בטיחות? אני לא. פגשת פעם ערבי שלא משחק אותה מאצ'ו שיכול על כולם? אתם סתם מחרטט, גם אם היו לכם התרעות ממוקדות, לא היית רואה ערבי אחד במקלט.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שמעתי שהרבה מכם לא כועסים על נסארללה-אז תהנו! (ל''ת)

    Zach, 21/07/06 01:25

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מוסלמים רוצחים מוסלמים..ומי אשם? היהודים.

    מקס, 21/07/06 01:21

    איך אפשר לא לשנוא אתכם??????
    צבועים,אוכלי נבלות...

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לתומכי החיזבאללה ה''ישראלים''

    איש פשוט, 21/07/06 01:10

    שתפסיקו לתמוך במחבלים.
    שהאבא של הילדים ההרוגים יפסיק
    להאשים את ישראל במצב.
    שחברי כנסת ערבים יפסיקו להצדיק
    את חטיפת החיילים.
    ואת הסוכריות והאורז תשאירו בשביל
    לאכול ולא לריקודים על הבתים.

    אז אולי יהיה אפשר להתיחס אליכם

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הטילים על נצרת יועדו לנצרת עלית

    yair1, 21/07/06 00:58

    כנראה שאנשי החיזבאללה שכחו
    שטיליהם אינם מדויקים, על כן מר ג'רייסי, עם כל הצער על כך שנהרגו שני ילדים ערבים בנצרת, עליך להבין שהדבר היה נמנע לולא הטעות של משלחי הטילים מהחיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ברהום גרייסי מנצרת

    ישי, 21/07/06 00:56

    יש לך טענות?
    הפנה אותן לממשלת לבנון או למזכ''ל החיזבאללה או לנשיא סוריה או לנשיא אירן. הם אחראים להרג הילדים התמימים בנצרת.
    ממשלת ישראל לא בנתה לי מקלטף דאגתי לעצמי וחויבתי על ידי הועדה המקומית לבנות ממ''ד.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    תגיד את האמת..אתם ביקשתם לנתק את הצופר..

    מקס, 21/07/06 00:46

    אתם,הערבים...דרשתם לנתק את הצופר...על מנת לא לשמוע את צפירת יום הזכרון לחללי צהל...
    תמיד הייתם,פרימיטיבים,ושקרנים

    הגב לתגובה זו

    • למה צריך לשמוע את הצפירה ביום הזיכרון

      סמאח, 21/07/06 02:36

      הוא יום רגיל כמו כל הימים
      אתה עומד שתי דקות ומאבל על החללים שלנו ביום האדמה וביום אלנקבה ??????????????

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    גם לרוב היהודים אין מקלט

    רינה, 21/07/06 00:34

    אם זה מנחם אותך, אני גרה בגבעתיים, ובשיכונים הישנים של גבעתיים אין סיכוי שמישהו יגיע תוך דקה למקלט הקרוב לביתו. ואין מרחבים ממוגנים.
    מי שיש לו מקלט או מרחב ממוגן נגיש,
    הוא מי שהשקיע בכך מכספו.
    ואין מקלטים נגישים לגני הילדים.
    אין מקלטים בגודל מספיק לבתי הספר.
    במלחמת המפרץ מי שרצה להגן על עצמו פשוט עזב את ביתו למקום אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    עזמי בשארה ביקר את נסראללה - זוכרים? (ל''ת)

    גרשון, 21/07/06 00:28

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ואני מציע, תדרשו מיגון מנסראללה......

    שי, 21/07/06 00:17

    הליצן המסוכן שבמדינה נורמלית היה מאושפז בכפיה בבית משוגעים הוא אח שלכם! אתם תומכים בו! אז תדרשו ממנו מיגון!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הצביעות חוגגת.קודם יורים באויר כשחיילים

    נחטפים ואז, 21/07/06 00:15

    מהמדינה.
    אז ככה: מי שבונה מקלטים במדינת ישראל זה הרשויות המקומיות שמממנות זאת מתשלומי הארנונה. אלא מה? ברשויות הערביות אף אחד לא משלם ארנונה כי זה סוג של שיתוף פעולה עם המשטר וסותר את הנורמות ברחוב הערבי לפיהם כל אחד עושה מה שבא לו והמיסים היחידים הולכים לחמולה ובטח שלא למדינה או לעירייה. מי שמממן את גרעונות העיריות הערביות הוא הציבור היהודי וכך הערבים זוכים פעמיים: גם לא משלמים ארנונה וגם מקבלים עוד תקציב. מלבד זאת, אם הערבים בישראל היו טורחים לעמוד בכללי הבנייה בישראל ולא בונים בניוגד לחוק היו להם מספיק מקלטים משום שבעשרים השנים האחרונות חובה לבנות חדרי ביטחון או מקלטים בכל דירה חדשה. אז עכשיו הם מאשימים אותנו בזה שהם עוברים על החוק?
    ויש עוד הרבה אבל חבל לי על הזמן.לילה טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אבא שלהם טוען שהם שהידים ושישראל אשמה מה אתה רוצה (ל''ת)

    שמוליק, 21/07/06 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    האמת מדוע אין אזעקות

    שונא טכמנים, 20/07/06 23:41

    לכל ''מגלגלי העיניים'' מהמגזר הערבי, הגיע הזמן שתגלו לכולם מדוע אין אזעקות אצלכם:
    בגלל שאם היו אזעקות אוטומטיות כמו במגזר היהודי הייתם שומעים אותם ב י ו ם ה ע צ מ א ו ת (וביום השואה) ואתם רוצים לציין במקום את ''יום הנכבה'' !!!
    (ומי שלא יאמין שיבדוק בפיקוד העורף).
    עכשיו אין לכם למי לבוא בטענות פרט לעצמכם, אבל כמו תמיד אתם ''מגלגלים עיניים'' לשמיים ומחפשים להאשים אחרים, בדיוק באותו דפוס התנהגות כמו אחיכם הפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אתם לא יכולים לקחת מתי שנוח לכם!

    גליה, 20/07/06 23:36

    או שאתם ישראלים לכל דבר ועניין או שלא. אי אפשר לברור את המוץ מהתבן מתי שנוח לכם. יש צופר בנצרת שהיה מנותק כדי לא לשמוע את הצפירה ביום הזכרון.
    אתם לא חשבתם שתקבלו קטיושה כי זה מיועד רק ליהודים והייתם אדישים לחלוטין גם לסבל של הישראלים בשבוע האחרון. אז הנה אכלתם אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אחראי המיגון בנצרת.

    שלומי, 20/07/06 22:56

    החחחהחהחהחה מיגון הוא רוצה.אני הייתי שולח לו עוד 1000 קטיושות.הרי הוא אמר במפורש כי ההרוגים הם שהידים.ראשית אתם הערבים בנצרת אתם שונאי ישראך ,ביחד עם אחמד טיבי ויתר השותפים שלו.שנית עוד לא הוכחתם נאמנות למדינה ,ולכן לא מגיע לכם שום זכויות.אתם רוצים מיגון?אין בעיה .תתחילו לחפור בורות ותיסתתרו בהם בזמן הפגזה.ומי שיפגע לא הצטרך לדאוג ,כי יהיה לו קבר מוכן ביי.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אתה יודע מה. זה נמאס. אני לא קונה יותר את הדברים האלו .

    צבי, 20/07/06 22:52

    נתנו לכם זמן להחליט בעד מי אתם.
    לא יודע אם אתם בעד חיזבאללה.
    אבל אני יודע עכשיו שאתם לא בעד ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מאמר עוסק בטפל לא בעיקר

    סלמא, 20/07/06 22:37

    חבל מאד שמר ברהום היחליט לפספס במה תקשורתית זו, ובמקום לעסוק בכעקר הוא עוסק בטפל. מר ברהום עוסק באזעקות ובבעיות טכניות במקום בבעיה המהותית הפוליטית. אם היתה אזעקה אז המצב היה אחרת, אם פיקוד העורף היה מפרסם בערבית אז נפתרה הבעיה? גם ברהום, גם פטרונו ח''כ ברכה גם ראש עירית נצרת כולם נצמדו לפן הטכני במקום הפוליטי. חבל

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לשם מה מקלט , הרי בעת הפצצה על ישראל אתם עולים לגגות לרקוד . (ל''ת)

    מחמד כהן, 20/07/06 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כשתחליטו להיות אזרחי ישראל מן השורה

    קרן, 20/07/06 22:29

    לשלם מיסים, לתמוך במדינה שאתם מחזיקים מרצון את תעודת הזהות שלה, לעשות צבא או שירות לאומי ולהפסיק לבנות לא חוקי ידאגו גם לכם. אתם בונים לא חוקית ללא אישורים-ואתם - כן אתם- עם הבניה הלא חוקית שלכם שלא עומדת בתקנים לא בונים מיקלטים וגם גונבים אדמות. אתם שונאים את ישראל, לא תומכים בה. רק מקבלים קצבאות ומנצלים את המדינה.
    אתם ממש חוצפנים. וזה עוד במקום לכעוס על החיזבללה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שחכתם לציין ערבי נוצרי! והמבין יבין (ל''ת)

    נסראללה בוטרוס, 20/07/06 22:23

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שום טענה על חיזבאללה כלבים? אה יא ברהום? (ל''ת)

    מארון, 20/07/06 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מתי ישראל תהיה דמוקרטיה עם שיוויון זכויות לכ אזרחיה?

    אפרים, 20/07/06 22:14

    היכן השמאל הצבוע הרוצה בתמיכה פוליטית של הערבים, אך אינו מוכן לתת להם שיוויון זכויות?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מעניין שכל הטענות של הערבים הן נגד ישראל ולא החיבאללה

    ד''ר י.אופנהיימר, 20/07/06 22:09

    האם הם לא יודעים שאת הטיל שיגר החיזבאללה?

    הגב לתגובה זו

    • גן אבל זה טעות, היה מכוון לנצרת עילית, אפשר לסלוח (ל''ת)

      חסן נסראללה, 20/07/06 22:23

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    סוף סוף נחשף פרצופם האמיתי של ערביי ישראל

    עזמי ברארה, 20/07/06 22:07

    מסתבר שבנשמתם הם טרוריסטים לא פחות מאחיהם השיעים מעבר לגבול.

    הגב לתגובה זו

    • ל-50אתה מאוד צודק (ל''ת)

      חנה, 21/07/06 13:10

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לעזמי ברארה !

      ע.ת.ע.ר, 21/07/06 14:59

      תהיו חזקים בעילבון , אלה שטוענים שהם מייצגים אתכם הם מייצגים למעשה רק את עצמם או את אלה שאוהבים לרצוח לשם הרצח . הם מעולם לא דאגו לכם ולעולם לא ידאגו !

      *** מדינת ישראל דואגת לכל אזרחיה עובדה ! ***

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אינשאללה נסראללה יכה עוד ועוד בתושבים הערביים

    יקיר אביב, 20/07/06 22:05

    עד שהם יבינו מי כאן הטרוריסט.

    הגב לתגובה זו

    • אני עכשיו רוקד על הגגות... איך שהגלגל מסתובב יא בראום (ל''ת)

      mumu, 20/07/06 22:31

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לך לעזה יא שקרן!!!

    ציון, 20/07/06 21:52

    האם היית נכנס למקלט אם היה?
    הרי אתה יודע שזה לא רלוונטי לגביכם.
    למה אתם לא בונים ממ''ד? מי עוצר אתכם?
    למה הייתם בחוץ ולא בתוך הבתים?
    הרי פקוד העורף הודיע!
    לא שמעת חדשות? יש מלחמה ויש קטיושות

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שטיות הם בונים את הערים שלהם לבד אז שיבנו מקלטים

    אחד שיודע, 20/07/06 21:42

    הם בונים את הבתים שלהם לבד בכל הערים ובכל הכפרים הערבים אז שלא יבלבלו את המוח הם פשוט חושבים שבגלל שהם ערבים אז החיזבאללה לא ירו עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    חבל שלמדתם בדרך הקשה שאללה..אינשאללה..לא יצילכם מנסראללה..חכ''ים

    תעבן, 20/07/06 21:40

    ערביים שבחרתם בעצמכם מכלים עיתותיהם בהסתה ובלאומנות חשוכה ,בפוזות פאן ערביות ואנטי ציוניות מתלהמות ובהרבה שופוני יא נאס, במקום לדאוג לקשיי היום יום של כמיליון הערבים אזרחי המדינה. אז אכלתם אותה..אינשאללה המקרה הטראגי הזה ישנה סוףסוף את סדר הקדימויות ההזוי שלכם אחי

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לברהום-למה אתה לא מפגין נגד החיזבאללה-יא צבוע! (ל''ת)

    Zach, 20/07/06 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עצוב - אתה פשוט צודק - ישראל גזענית

    יגאל, 20/07/06 21:19

    ליבי איתך ועם כל החפים מפשע שנפלו במלחמה הארורה הזו, מישראל, מלבנון, כולל החיילים שלנו.

    אני מייחל ליום של אחווה בין יהודים לערבים, לשוויון מלא, וזה מתחיל גם בבניית מקלטים, שכן גורלינו גורלכם, גם במלחמה זו.

    רק חבל שאתה קורא לעזרה לנסראללה הנפשע. הוא המקור.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אין מקלטים

    ג'וני, 20/07/06 20:55

    אני גר בישוב קהילתי ליד נצרת,אין אזעקה,ואין ממדי''ם לבתים שנבנו לפני מלחמת המפרץ,כך שאין פה שום קיפןח רק ניצול המצב להסתה

    הגב לתגובה זו

    • אין מקלטים. זה תועמלן לטובת האוייב. למה הוא אזרח ישראלי? שילך מכאן

      גם אצלנו, 20/07/06 21:11

      לסעודיה.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ס.ראש העיר שלך אמר שאתה משקר!

    טלי, 20/07/06 20:54

    שהוא עבר אתמול בבתים, גם בבית שנפגע והתחנן שישארו במרחבים מוגנים, אבל לא... אתם חייבים להתחכם, הרי נסראללה לא יירה לכיוונכם, לכם לא איכפת שמלחמה בחוץ וחשבתם שזה יפסח עליכם.

    תפסיקו לטמון את הראש בחול, ותבינו שהג'וק המושתן הזה לא סופר אתכם ממטר.

    ובמקום להאשים את כל העולם חוץ ממנו ואת עצמכם (אלוהים יודע למה חשבתם שבעפולה הוא יפגע , אבל בכם לא - הרי זה ירי על עיוור) - תפנימו ותיישמו!

    תפסיקו להתבכיין!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין מקלטים כי ערבים לא אמורים לפגוע בערבים.

    זהבה, 20/07/06 20:23

    זו הסיבה לא הפלייה, אבל אם אפשר להאשים מישהו אז למה לא?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הערכנו שנוכל למחוא כפיים כשיפלו טילים על ישראל (ל''ת)

    אום אל נאזאר, 20/07/06 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לג'רייסי היקר.

    נוחי, 20/07/06 19:53

    לגבי התענות שלך כלפי פיקוד העורף. אתה צודק.

    אבל...
    הבעייה היא שאתה לא מציין במאמר ''המלומד'' שלך את המנטליות הטיפשה של העולם הערבי.

    הרי בנצרת יש לראש הנחש יותר תומכים אפילו מהנביא מוחמד.

    מדוע אתה לא מציין זאת?

    אתם בנצרת יודעים להפגין שפלשתינים נפגעים.
    אבל שישראלים נפגעים מהטרור אתם פתאום שותקים ואפילו שמחים.

    במאמר שלך אתה לא יוצא נגד אירגוני הטרור. מדוע ?
    מה. בגלל שהם נגד העם היהודי? או אולי בכלל בגלל שהדם היהודי פחות אדום מהדם הערבי?

    לסיכום מר ג'רייסי היקר.
    אני מציע לך ולאומה הערבית. תתחילו להיות בני תרבות ולהסתכל לכיוון הקידמה. מספיק להיות פרמטיבים וצמאי דם.
    תעריכו את המדינה שבה אתם חיים. הרי במדינות ערב אתם הייתם מנותקים מהקידמה. ראה את אחיך בעזה. אפילו עשב יבש לאכול אין להם.

    הגב לתגובה זו

    • אני שמעתי את האב טוען שהם לא התכוונו לרצוח ילדים ערביים חפים מפשע

      דוד, 20/07/06 21:13

      אלא רק ילדים נשים וגברים יהודים חפים מפשע. ולכן החיזבלה הם טובים.

      שמעתי אנשים האומרים שהאב בא על עונשו, ואני אומר לכם-נהפוך הוא. כאשר ילדיו ''שהידים'' הוא יזכה להרבה כסף וכבוד מהאירנים ותומכיהם, והרי בשביל זה לא היה צריך להתאמץ יותר מידי. רק להוליד ילדים ולשלוח אותם לרחוב באמצע התקפת טילים.

      אני מקווה שלאנשים מסוגו של מסית זה, ישלם השם כגמולם.

      הגב לתגובה זו

    • ''יקר''? מי פה יקר. יללה שיחפש את החברים שלו בבורג' אלברג'נה

      ציפית, 20/07/06 22:22

      יקר אלק

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    וואי וואי וואי, גם ערבים נהרגו, וזה פספוס רציני, שערבים יהרגו ערבים

    אדם נשך כלב, 20/07/06 19:27

    מדינת ישראל הפקירה את חיי כל אזרחי המדינה, בגלל תהליך ה''שלום'' שלה.
    ימח שמכם, ערביי ישראל! חגגתם כשנחתו הרקטות הקטלניות על חיפה! כשחילקנו לכם מסיכות אב''כ, אתם רקדתם על הגגות לכבוד הסקאדים של סאדם. אתם האויב! אתם יודעים את זה! מי שאינו יודע את זה, זה העם בישראל שמומו נשטף על ידי המשת''פים שלכם.
    יש לפניכם שלש אפשרויות - א. לעזוב את ארצנו, כי אתם לעולם לא תחדלו מנסיונותיכם להשמיד אותנו, וגם אתם עלולים להיפגע.
    ב. לבקש מן האחים שלכם להפסיק את הירי הלא מדוייק הזה.
    ג. לשמור על עצמכם.
    במירון נרצחו סבתא ונכד, ואתם אשמים. אתם רוצחים אותנו כבר למעלה ממאה שנה בארצנו, לאחר שעשיתם את זה במשך דורות בארצותיכם. אז שיתקו והגידו תודה שאנחנו לא מחסלים אתכם, השד יודע למה.
    וזה כמובן יצונזר על ידי המשת''פים שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • תשמע אחי מילים כדורבנות אבל ממש..!! (ל''ת)

      יהודה, 21/07/06 04:59

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    בהמה! חצי מתושבי נצרת הם סוכנים של החיזבאללה !!!

    שונא טרור, 20/07/06 19:01

    בעיות שלכם שאתם עם נכשל ומפגר ! שאתם לא מקשיבים להורהות שנותנים לכם !
    אם היתם מקשיבים למשתפי הפעולה של החיזבאללה, היתם יודעים שיפול שם טיל !

    בגלל שאתם כול כך מפגרים 0- מגיע לכם !
    |
    ^
    וחוץ מזה רוב הסיכוי שהמשפחה הזאת חגגה את ההתקפה של החיזבאללה על ישראל !
    98% מתושבי העיר שלך חגגו !

    הגב לתגובה זו

    • לא ללכלך סתם, שליש מתושבי נצרת הם נוצרים אזרחים טובים ונאמנים

      סתם מישהו, 20/07/06 21:17

      וכן גם משרתים בצבא.

      הגב לתגובה זו

      • הכי גרועים הנוצרים.אלה (כמו ברהום ג'ראיסי) יותר אדוקים מנסראללה (ל''ת)

        מישה, 20/07/06 22:18

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    ערבים וישראלים

    רוח בערביי הנחל, 20/07/06 18:57

    פשוט עצוב.
    כנראה הכותב מאמין שניתן לאחוז בחבל בשני קצותיו ושהוא ישאר מתוח.
    לו נסע הכותב בכבישי צרפת אנגליה או ארה''ב הנאורים היה רואה כי השלטים בשפה אחת- בשפת המקום. בכל מקום בעולם דוברים מיעוטים את שפת המקום. שונה הדבר לגבי עולים חדשים, שעדיין לא רכשו את שפת המקום. שפת המקום בסוריה זו ערבית ובישראל זו עברית.
    מפתיע שאחרי 58 שנים לא למדו מנהיגי הציבור הערבי הישראלי לכבד את שולחיהם. כשנוח להם הם ערבים וכשנוח להם הם ישראלים. אולם גם עבור בני דודיהם שמעבר לגבול, כשנוח הם ערבים וכשנוח הם ישראלים. כשמתפוצץ שהיד בקניון ואחד העוברים ושבים הוא ערבי ישראלי, אין לו שום חסינות. גם כשצלף פלסטיני יורה על מכונית עם מספר צהוב, אין לערבי חסינות, וכאשר משגרים טילים מכל סוג שהוא אין לערבי חסינות. וכאשר הם צריכים לנגח את המדינה- או להלין את אותם שהידים לעתיד, אין שום בעיה לנופף ב''אחוה'' הערבית.
    כדי לשמר את המצב שכנראה נוח למנהיגים, מנהיגי הערבים הישראלים לא מגנים ולא רודפים את התוקפן כדי למנוע פגיעה בקהלם אלא מעדיפים להמשיך את קו התעמולה ההיסטורי. ומעדיפים את ה''אחוה'' הערבית המזוייפת על פני טובת הערבים הישראלים.
    כישראלים - הבונה בית חדש ברשיון מחוייב בממ''ד - או מקלט. אם אין ממ''ד - כנראה מישהו בנה שלא כחוק.
    החיזבאללה משגר רקטות ממקומות סמוכים לגבול, כך שאין התראה מספקת להוציא אזעקות בזמן. ואם האזעקה היתה אחרי שנפל הטיל זה היה עוזר?
    רגע, שכחתי שגם בנהריה נהרג אדם ליד מקלט.
    בישראל כולם מקופחים. מליון וחצי אנשים יושבים במקלטים שלא באשמתם, ו-3 משפחות מחפשות סימן חיים ליקיריהם שנחטפו ממדינת ישראל הריבונית.
    אחרי 58 שנים הגיע הזמן שערביי ישראל יתנו למנהיגים שלהם הפוסחים על הסעיפים בעיטה כזואת שיפסיקו לרקוד על הדם ויתחילו באמת לדאוג לשולחיהם.

    הגב לתגובה זו

    • הערבים לא מהגרים

      אחמד, 20/07/06 21:18

      הערבים לא הגרו לישראל אלא ישראל היא משהגרא לפלסתין והשפה הערבית היא סמל מולדת ואל חייבת לכבדה

      הגב לתגובה זו

      • לאידיוט אחמד

        היינה, 20/07/06 21:53

        מה למעשה רצית להגיד ? יצאה לך הפלצה מטומטמת שלא אומרת כלום.
        אז ככה;
        1. מוצא הערבים מחצי-האי ערב. הם
        היגרו לכאן לאחר הכיבוש הערבי
        והיו עסוקים שנים בטיפוח ביצות.
        2. מוצא היהודים מיהודה. את זה
        אפילו מטומטם יכול להבין מעצם
        השם.
        3. להרבה מכם יש שמות שמסגירים
        את המוצא שלכם. ''אל מצרי'', אל
        שאמי, ''אל חורני'' ''אל בגדדי''.
        תנסה לקחת איזה קורס מזורז בשפה העברית כך שלפחות תוכל לעשות רושם של ''אינטיליגנט ערבי''. אצלכם
        ביישוב לא הדליקו זיקוקין לכבוד נאסראללה שהרס את לבנון בהמשך
        להרס שהותירו אחריהם הפלסטינאים.

        הגב לתגובה זו

        • צודק אחי !!!

          ע.ת.ע.ר, 21/07/06 12:54

          שכחת כמה דברים לא פחות חשובים לציין לאותו עלוב נפש, והם:

          1. בשום מקום בקוראן לא מוזכרת , לא מצויינת ולא נתפסת ירושלים כעיר הקודש שלהם ! על הר הבית עליו הם '' השתלטו '' בעת תפילותיהם הם פונים לכיוון מכה . זה אכן מראה את זיקתם האמיתית .

          2. בתקופה שהתורכים שלטו בארץ
          מדוע הם ( הפלשתינאים ) לא ביקשו , ולא טענו שזאת הארץ שלהם ? והתשובה לכך פשוטה למדי והיא :
          א. ארץ זאת הייתה שוממה , עזובה ומוזנחת .
          ב. לא היה פה עם ערבי בתקופת התורכים שנקרא העם הפלשתיני ,
          משום שזאת הייתה המצאה שבאה מאוחר יותר בזמן הבריטים
          ג. ארץ זו מבחינת הערבים שימשה רק כנקודת מעבר.
          ד. רק מרגע בו החלו היהודים לחזור לאדמתם מהגולה והחלו להפריח את השממה ,לייבש את הביצות , לחרוש את השדות ולבנות את הארץ רק אז החלו להתקבץ פלאחים ערביים סביב היהודים כדי למצוא פרנסה מהיהודים ,
          ובמשך הזמן כשראו הערבים שארץ זו
          מתחילה לפרוח בזכות היהודים הם החלו לחמוד אותה ולהתעלק עליה.
          על מנת שהערבים יצליחו לממש את רצונם להשתלט על ארץ זו הם המציאו לעצמם הסטוריה לאומית ודתית . להמצאה זו קוראים
          '' פלשתינאים '' .

          3. ראה תגובה 28 כאן

          הגב לתגובה זו

      • תשאל מאיפה המילה פלשטין. חמוד זה לא ממוחמד

        Zach, 20/07/06 23:51

        זה התקופה שהעם היהודי היה תחת שליטה רומית. פלשטין זה כינוי של רומאיים שרצו להשפיל את היהודים והתייחסו לפלישטים שמלך דוד(לא דאוד ולא מוחמד) הרג. הפלישטים הגיעו מיוון וקריטים-לא ממכה או ממדינה שלא הייתה קיימת.
        יאאאא אהבל!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    מתבכינים

    צפונית, 20/07/06 18:36

    מדוע ראמז גרסי לא קבל טלפון מאסד הבן שנסארללה שולח טילים הרי הוא הלך לנחם אותו כשאביו מת
    צביעות והתחסדות מאמר העתונאי הם תומכים בלבם בחזבאללה אבל מבקשים את החיים הטובים כולל בטוח לאומי מישראל ישיעשו משאל מי מוכן להגר ותקבלו תוצאה 0

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לשלול אזרחות ערביי ישראל לאלתר.

    אודי, 20/07/06 18:33

    אין אפילו סיבה אחת הגיונית לכך שהם יקבלו אזרחות מלאה במדינתנו וישפיעו על עתידנו (לרעה). ישראל היא מדינת היהודים היחידה. לערבים יש עשרות מדינות. לשלול אזרחותם ולעודד הגירה החוצה למקומות שמהם באו - מדבריות ערב.

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג בקרוב ''נשנע'' גם את ערביי שיראל כמו אחיהם הלבנונים

      הרוב היהודי, 20/07/06 22:19

      חצי מליון לבנונים משונעים עכשיו צפונה

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד! צודק! המשאיות בדרך (ל''ת)

        מירי, 20/07/06 22:29

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    58 שנים בארץ ישראל והם לא יודעים עברית?

    יהודיה, 20/07/06 18:29

    תפסיקו להתבכיין.
    ראשי הערים שלכם אחראים לבניה ולתחזוק מקלטים ציבורים ולפסילת כל תוכנית בניה ללא ממ''ד.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מרגישים שמחה

    מוחמד, 20/07/06 18:24

    ברב התגובות כאן אני מרגיש שיש כאלה ששמחו למות שני הילדים.
    אז תגידו באמת מה אתם רוצים מאתנו

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא מרגישים אנחנו רואים שמחה שלכם

      משה רבינו, 20/07/06 21:23

      מי רקד על הגגות אהה יא מוחמד? אל תזרוק עלינו אבנים מהמרפסת זכוכית שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    נו, באמת, לא ידעתם שיש מלחמה? מי מנהל אצלכם את העיר?

    שדגכ, 20/07/06 18:17

    אתם לא רואים חדשות? לא מחוברים לרשת?
    למה לא פניתם לראש העיר שלכם ואמרתם - אין לנו אזעקה?
    אתה לא מיתמם קצת?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    פרקי היום בקוראן - עבורך ברהום ג'ירייסי

    היינה, 20/07/06 18:06

    פרשת השלל, פסוקים נ''ו - נ''ט:
    ''אכן הרע בכל השורץ על הארץ לפני האלוהים הם הכופרים (היהודים והנוצרים) אשר הם לא יאמינו. אלה בהם אשר כרת איתם ברית, אחר הפרו בריתם בכל פעם, והם לא ייראו
    אלוהים. והיה כי תיתפשם במלחמה והפיצות בהם את אלה אשר מאחוריהם למען ישימו אל לב''. ותרגום
    לאידיש לאנשי השמאל ההזוי: עליכם להעניש את השבויים קשה על מנת להפחיד בזה את יתר האוייב.
    היהודים והנוצרים הינם גרועים משרצים. ולפתע מופיע ערבי ומטיף
    מוסר ואז ממהר למסגד לשמוע הסתה
    אנטישמית.

    הגב לתגובה זו

    • ברהום הזה הוא נוצרי.לא משלנו.מצידי תגרשו אותו (ל''ת)

      מחמוד, 20/07/06 22:20

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    צריך להגדיר לערביי ישראל את זכויותיהם וחובותיהם

    אפרים, 20/07/06 17:42

    מה שידוע להם הוא מאד חלקי:
    מדינת כל אזרחיה - לא (אלא מדינת העם היהודי)
    זכות השיבה - לא
    איחוד משפחות - לא
    ביקור קרובים - לא
    נישואים עם ערבים מחו''ל - לא
    גיוס לצה''ל - לא

    בניית מיקלטים - ??
    כנ''ל יש עוד עשרות נושאים לא ברורים ולא מוגדרים.

    אני אישית בעד זה שנהיה מדינה דמוקרטית שיהיה בה שיוויון זכויות וחובות לכל אזרחיה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ערבים תבינו משהו פשוט !!!

    ע.ת.ע.ר, 20/07/06 17:40

    אם מדינת ישראל לא תתקיים , גם אתם לא תתקיימו !
    אתם חיים במדינת ישראל . אתם רוצים להנות מכל העולמות , מצד אחד לנצל ולקבל את כל הטוב שמדינה זו והעם היהודי היושב בה מאפשרים לכם על כל המשתמע מכך , ומצד שני אתם מעודדים ותומכים באלה הפוגעים במדינה זו.
    לא טוב לכם כאן ? אתם מוזמנים ללכת לעזאזל !

    הגב לתגובה זו

    • מותר לנו לתמוך במי שאנחנו רוצים כל עוד אנחנו לא עוברים על החוק

      ז'אודאת, 20/07/06 19:13

      היהודים לא יכולים לחייב אותנו לאהוב אותם יותר ממה שאנחנו אוהבים את בני עמנו.
      וזה שהמדינה נותנת לנו ''כל טוב'' - זאת הבעיה של המדינה, ולא שלנו.
      גם החרדים והחילונים המשתמטים מהצבא לא מסרבים לקחת את מה שהמדינה נותנת להם.

      הגב לתגובה זו

      • יש חוק במדינה זו !

        ע.ת.ע.ר, 21/07/06 00:29

        1. אף אחד לא מחייב אתכם לאהוב יהודים. אבל אתם צריכים בהחלט לכבד את היהודים מהסיבה הפשוטה , מדינה זו היא מדינת היהודים ! אתם חיים כאן בחסד ולא בזכות. כדאי להזכיר לכם :
        א. בשנת 1947 חילק האו''ם את הארץ לשתי מדינות , אתם סירבתם והחלטתם לנסות ולהשמיד אותנו ולהשתלט על כל הארץ. מאז ועד היום לא הצלחתם . חלק מכם שלא ברחו מכאן ב- 48 חיים בארץ הזאת וניתן לומר שקיבלתם את חייכם במתנה ואף לזכויות שוות , וזאת למרות שאת החובה הבסיסית למדינה זאת שהיא נאמנות ואי בגידה חלק מכם לא מקיים זאת .
        ב. בארץ קיים חוק האוסר על תמיכה ועידוד הטרור . חיזבאללה וחמס הם ארגוני טרור מובהקים !
        ג. קצת הסטוריה ודת : הארץ הזאת ניתנה לאברהם יצחק ויעקב על ידי האלוהים, ובמקרה הם אבותינו ואנו בניהם. כמו כן בני ישראל ישבו בארץ זו הרבה , הרבה לפניכם !

        2. נכון ! זאת באמת בעיה שמדינה זאת נותנת לכם כל טוב. לחלק מכם לא מגיע זאת .
        3. גם אם יש בקרב חלק מהחרדים וחלק מהחילונים כאלה שמשתמטים מהצבא הם עדיין לא מעודדים , לא תומכים , ולא מפעילים פעולות טרור נגד המדינה ותושביה .

        הגב לתגובה זו

    • 28 אתה ממש צודק (ל''ת)

      חנה, 21/07/06 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אתה יהודי? לא! שב בצד. ותרגיע את הח''ב הערביים מהר! (ל''ת)

    חצוף!!!, 20/07/06 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תגיד תודה לח''כים שלך שמתנשקים עם חזיר נאסראלה (ל''ת)

    מה בעיה?, 20/07/06 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אין יותר תבונה יהודים, השכל שלכם נאטם

    יאסר, 20/07/06 17:16

    אין יותר תבונה יהודים, השכל שלכם נאטם ונכנס להקפאה עמוקה. אפילו עם הרג תינוקות אינכם מגבדים. תיזהרו, השנאה הורגת את מי ששונא בניגוד לשפיות שנעלמה ממחוזותינו!!

    הגב לתגובה זו

    • יאסר היקר !

      ע.ת.ע.ר, 21/07/06 14:39

      * האם גם כשרוצחים תינוקות יהודים בשנתם , מפוצצים אוטבוסים מלאי אנשים , יורים קאסמים בדרום הארץ, ויורים טילים על צפון הארץ , הדבר נובע מתוך אהבה ליהודים ?

      * האם מעשים שפלים אלו נובעים מתבונתם הרבה של הערבים ?

      * האם השכל והשפיות של הערבים
      זה גם לגרום לחורבן לא רק ליהודים ,
      אלא גם לערבים עצמם ?

      ָ יאסר מהלוגיקה שלך אני יכול להבין , שהשכל והתבונה של הערבים
      לא נמצאים בהקפאה עמוקה , משום שהם כבר הפשירו מזמן ואף הספיקו להתאייד לשמיים ומה שנותר לכם כאן על הארץ זה ראש המלא ברקבון מטימטום חולני המאיים להשתלט גם על נשמתכם !

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    במקום להתבכיין דברו עם אחיכם (בערבית) שבלבנון שיפסיקו עם הרצחנות .

    דרור, 20/07/06 17:09

    ואל תבלבלו במח הייתם בטוחים, בדיוק כמונו, שהרוצח לא יפגע בכם כי אתם ערבים. להתבכיין כשנפגעים זו לא חכמה. תצאו נגד הרוצח גם בזמני רגיעה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ואני מניח שזה שלא בניתם מקלטים זה אשמתנו?

    אנונימי, 20/07/06 17:02

    מי חשב שערבים לא יתקפו ערבים?
    מי מתנהג כמו גיס חמישי?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    דמגוג קטן ומסריח (ל''ת)

    אריה, 20/07/06 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אין קשר בין המאמר לתושבי נצרת

    ערבי מנצרת, 20/07/06 16:52

    זהו מאמר שטחי המנסה לתת מענה טכני למציאות פוליטית מורכבת. הפתרון איננו באזעקות אלא במציאות אחרת. חבל שמר גרייסי מפספס במה ועוסק בטפל ובורח מהעיקר.

    הגב לתגובה זו

    • תפרט קצת יותר

      רפול, 20/07/06 19:02

      תתאר קצת בפרוט למה אתה מתכוון שידעו כולם

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל השקרים, אחד לאחד. קראו!

    נעם, 20/07/06 16:50

    1. הילדים נהרגו בגלל שאין מקלט: לא נכון! אילו שהו בבית לא היו נפגעים!
    2. לא היתה אזעקה: גם בנהריה ובקרית שמונה אין אזעקה. יש מלחמה. לא מסתובבים בחוץ ללא סיבה.
    3. אין מרחבים מוגנים. מי בדיוק מנע מכם לבנות ממדי''ם שהם חובה על פי חוק?
    4. אין חומר הסברה בערבית. דוקא יש. קול ישראל בערבית הסביר היטב. פרט לכך, 95% מתושבי נצרת מדברים עברית שוטפת.
    5. הערבים ממלאים את קופת המדינה. הכנסות המדינה ממסים המגיעים מהאוכלוסיה הערבית קטנים מתשלומי ההעברה של ביטוח לאומי לאוכלוסיה הערבית. במלים פשוטות, לנו זה עולה יותר.
    6. הממשלה אשמה שאין אזקעה ומקלטים. הדברים באחריות הרשות המקומית. אגב, גם מערכת הביוב היא באחריות הרשות המקומית, מורכבת מערבים בלבד, אגב.
    7. הערבים נאמנים למדינת ישראל. אפילו אחרי שנרצחו שני ילדים תמימים על ידי חיזבאללה, שמוכר כארגון טרור על ידי העולם כולו, שום מלת גינוי מפורשת לא נאמרה לכיוונו!
    בעת מלחמה, לא מביעים הערבים הזדהות עם מדינתם, ולא מסתירים אמפטיה לאוייב.
    כמה חבל.

    הגב לתגובה זו

    • מדהים, נכון ומזעזע

      שמאלני, 20/07/06 23:38

      וזה עצוב

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כולם אשמים

    רפול, 20/07/06 16:25

    לא ראיתי אף התייחסות לאשמת החיזבאללה.לא שמעתי אף ערבי מגדף את המחבלים מצפון ודרום.מה שכן מגדפים כולם כל הזמן רק את היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לך אצל עזמי בשארה שילך לנסראללה

    יוסי, 20/07/06 16:19

    אולי משם תבוא עליך הישועה

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אולי

    יהודי, 20/07/06 16:04

    כמו שאני מבין כי דם הוא יותר סמיך ממים, כך אני מבין שאתם רוצים לרקוד בשתי חתונות באותו הזמן ואני רק תוהה. אולי באם הייתם אזרחי מדינה נאמנים. אולי באם לא הייתם רוקדים על הגגות כשיהודים נפגעים מבני עמכם. אולי לו לא הייתם מתפרעים כמו כל אספסוף מצוי, חוסמים כבישים(וואדי ערה אלפיים) שורפים צמיגים בכבישים מיידים אבנים על אזרחי מדינתכם היהודים, כשנדמה לכם שהגיע הזמן. אולי אם לא הייתם עוזרים למחבלים לחמוק מנקודות הביקורת ומסיעים אותם לפיגועים רצחניים.אולי אולי אולי. וזה עוד לפני שנגענו בעניין החינוך שאתם מעניקים לילדיכם, מה שיביא לעוד שנאה חסרת תכלית. אולי לו לא היו חברי הכנסת הערביים שלכם מנצלים את הדמוקרטיה המוזרה של ישראל ועוזרים בכל מיני דרכים למקשי נפשינו. אז נכון שאתם חצויים בין נאמנות למדינה בה אתם חיים לארצות ערב השכינות המצהירות יחד עם הגוף הלא ברור הזה שנקרא הישות הפלסטינאית, העושים הכל על מנת להתיש ולהחליש את היהודים ''עד לניצחון הסופי'' אז רק אולי באם כל זה ישתנה לא תהיה לכם כל סיבה להתלונן על קיפוח זה או אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גייס חמישי - מה התרומה שלכם?

    ג'וקר, 20/07/06 16:03

    במקום לדרוש שהמדינה תעשה בשבילך תחשוב מה אתה יכול לעשות בשביל המדינה.
    הצרה היא שאתה לא חושב שזאת המדינה שלך ואתה בהחלט מקווה שנסראללה יעשה את המלאכה וישאיר אותכם עם פחות יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הצביעות הערבית !

    אריק, 20/07/06 16:01

    איני מתכוון לרקוד על דם 2 ילדים קטנים שלא הרעו לאיש.

    אבל... עד אצמול לא שמענו שום קול מכיוון נצרת המגנה את חיזבאללה.
    לא שמענו שום קול מנצרת התומך במדיניות מדינתם - ישראל.
    לא שמענו שום קול מנצרת המביע הזדהות וסולידאריות עם תושבי הצפון, היהודים, המופגזים, וכי למה להם? אליהם זה הרי לא יגיע..
    לא שמענו שום בקשה להסברים או הנחיות כיצד לפעול במקרה חירום, הם לא האמינו שזה יגיע אליהם, ובצדק (סביר להניח שהטיל לא טווח מלכתחילה לנצרת, לכל היותר לנצרת עילית היהודית...).

    ופתאום, כשקרתה התקלה של חיזבאללה, הצביעות הערבית פועלת במלוא עוזה. ''לא פורסמו שום הנחיות בערבית'' , פתאום הם לא יודעים ולא מבינים ואין להם מושג מה קורה סביבם - רק כי זה לא פורסם בערבית. אולי גם כל המצב והרעש שהיה בימים האחרונים זה בכלל מופעי זיקוקים לרגל זכייתה של איטליה במונדיאל - כי ערביי הצפון לא ממש יודעים מה קורה, אם זה לא מפורסם בערבית.
    מעניין אם הם מבינים את מכתבי הביטוח הלאומי על תשלומים שונים, שלא כתובים בערבית ...

    בקיצור, קרתה תקלה חמורה בחיזבאללה, הקטיושה קצת טעתה בדרכה, ונפלה על העיר הלא נכונה. במחשבה שנייה, נהרגו ערבים-נוצרים, אז אולי לחיזבאללה זה דווקא מתאים ?

    ערבים צבועים.


    הגב לתגובה זו

    • צודק ב-1000%

      שחרסון, 20/07/06 16:51

      כל כך נכון.אני מסכים איתך מילה במילה

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      גלעד י., 20/07/06 16:57

      כאחד שגר באזור, לא חושב שיש להם בעיה עם עברית-סתם הם תפסו טרמפ על הענין ונראה לי שעדין הם מעדיפים את חיזבאלה על ישראל

      הגב לתגובה זו

    • זה הכל בגלל הכיבוש של לבנון

      ע''י חיזבאללה, 20/07/06 18:07

      אין ספק הכיבוש של לבנון ע''י החיזבאללה, סוריה ואירן הוא שורש הרע.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ממש מזעזעות התגובות כאן

    אורן, 20/07/06 15:58

    קצת מתינות ומחשבה לא תזיק לאף אחד.

    הגב לתגובה זו

    • מזעזע אבל נכון (ל''ת)

      שחרסון, 20/07/06 16:54

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מדוע הותקפו הצלמים?

    גדי, 20/07/06 15:43

    מדוע ההמון הערבי מנע מהצלמים הישראלים לצלם את נפילת הטילים?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תאשים את חברי הכנסת הערבים

    שלא איכפת להם, 20/07/06 15:33

    שלא דואגים לך אלא למחבלים בעזה ובלבנון...שמצדיקים חטיפת חיילים והרג יהודים. אח''כ תאשים את פיקוד העורף.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    where were the parents?

    roy, 20/07/06 15:29

    of those children? were is their common sense? why when it is comfortable to you you feel you DESERVE things? I say you should be thankful for anf little morsel youdo get from israel.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תכנסו,חשוב!!!!!!

    בוב, 20/07/06 15:28

    תראו מה קורה כאן:
    שני ילדים ערבים נהרגם ע''י ארגון ערבי מוסלמי, אשר רבים מתושבי נצרת תומכים בו בגלוי,
    הילדים נהרגו בשל זלזול של הוריהם (אף אחד לא הודיע לי להכנס למקלט) וגם אז הם מצליחים ברוב חוצפתם להאשים את ישראל.

    מר ברהום ג'רייסי!
    כל עוד תמשיכו להאשים את ישראל בתחלואותיכם,לא יפתר סבל העם הפלסטינאי בישראל (הכוונה כמובן לערביי ישראל). אם אתם באמת רוצים לפתור את מצבכם - תתחילו לגלות אחריות! אף אחד לא חיכה להורים שלי עם כפית כסף כשהם הגיעו לארץ. הם בנו את עצמם במו ידיהם. על אחת כמה וכמה חצופה דרישתכם לעודף זכויות מחד, והצהרתכם כמתנגדים למדינת ישראל מאידך.

    תתחילו לנהל את משפחתכם בחוכמה.אל תולידו יותר ילדים ממה שאתם מסוגלים לפרנס. תפסיקו להפגין שנאה לישראל בכל הזדמנות.אם יש מלחמה- תהייו במקלט כמו כולנו.

    כל עוד תמשיכו להאשים את ישראל (כשברור גם לנו וגם לכם מה מקור ההאשמות האמיתי) ימשיכו חייכם להיות מלאי סבל.

    בתקווה שנתתי לך קצת חומר למחשבה. (למרות שאני מפקפק בכך)

    הגב לתגובה זו

    • בוב, מילים כדורבנות ! אתה צודק מאה אחוז ! (ל''ת)

      מציאות עגומה, 20/07/06 19:10

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    האם אתה מזדהה בעומק ליבך עם החיזבאללה?

    ראובן, 20/07/06 15:28

    ואלי לא בעומק ליבך אלא הרבה יותר רדוד?

    לא שמענו ממך מילה רעה על המחבלים מצפון, רק על היהודים השנואים שכמובן אשמים בכל דבר, גם במחדלים של הערבים. או בעצם בעיקר בהם, אחרת איך הערבים יכולים לחיות עם עצמם כשאין להם את מי לשנוא?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כשהמח נשטף תמיד מאשימים את ישראל

    עמיר הס, 20/07/06 15:19

    כשהמח נשטף בתעמולה תמיד מאשימים את ישראל. אין הבדל
    חיזבלה, חברי הכנסת הערביים , מרץ
    גדעון לוי , עמירה הס , ועיתונאים ערביים - תמיד שיש ארוע מאשימים את ישראל ומתעלמים לחלוטין
    מהאחריות הרצחנית של הערבים בלבנון. - אה סליחה זה אירגון טרור - הלבנונים לא אחראים. נגמרו התירוצים - מדינה שמייצרת טרור ללא אבחנה תיענש.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם היו בונים לפי החוק היה להם ממ''ד בבית

    ממ''ד לכולם, 20/07/06 15:17

    מה לעשות עכשיו ? לקנוס אותם ?
    למה מכריחים ומשגעים כל יהודי לבנות ממ''ד ? איזו מין אפליה ? הייתי מציע גם לגייס ערבים לצה''ל כדי שידעו מה לעשות במקרה של פלישה (להילחם באחיהם הערבים שירו טילים עליהם) !

    הגב לתגובה זו

    • בנייה בלתי חוקית בנצרת? אין כזאת

      אורן, 20/07/06 15:55

      מה אתה יודע בכלל?

      הגב לתגובה זו

      • תתפלא

        אח שלו, 20/07/06 16:25

        מי שבונה לפי החוק מחוייב לבנות ממ''ד.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    החיזבלה בצע פשע מלחמה בנצרת-תגיש תלונה לאמנסטי

    גדעון לוי, 20/07/06 15:12

    אירגוני זכויות האדם רגישים במיוחד לפשעים המבוצעים נגד ערבים. ראה שלום עכשיו - יש גבול ,אמנסטי.
    יש בידך להשיג צדק -
    החיזבלה בצע פשע מלחמה בנצרת-תגיש תלונה לאמנסטי. היא תזכה שם לעדיפות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כשהערבים יפסיקו לעודד את נסראללה אז גם אצלהם יפסיקו ליפול טילים (ל''ת)

    D.H, 20/07/06 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תכנס למתחם בטוח אברום

    סמי, 20/07/06 14:52

    הפעם אגיד צדקת אבל אם תופעל אזעקה בנצרת מי ישמע אותה עם כל הצפירות והרעש של המכוניות בכל אופן תכנס למתחם בטוח ותהיה קשוב לאלמנאר

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתמול קראתם לילדים שאהידים

    דוגטו, 20/07/06 14:41

    אלפי הגדרה מילונית אני היום נקרא:
    ''ישראלי מפוקח'' לדאבוני ערבי ישראל
    בוחרים בצורה אקטיבית להמנות על האויב. אתם לא חלק מהמדינה !

    הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות בתרגום, זה הכל

      אבא, 20/07/06 15:22

      שאהיד במקור הוא פשוט מי שמת מות קדושים. רק המחבלים הפכו את המתאבדים למתים קדושים, וזה מה שהתקבע בתודעה הישראלית. ''מות קדושים'' קיים גם ביהדות והוא לא מתייחס לרוצחים.

      הגב לתגובה זו

      • פשוט לא נכון (ל''ת)

        רביע, 20/07/06 15:41

        הגב לתגובה זו

      • לך יש טעות

        אני, 20/07/06 16:20

        תקרא את כל הכתבה בנושא השהידים ותבין.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    כמה קטיושות נפלו על ישובים ערבים יחסית למספרם באוכלוסיה

    קצת סטטיסטיקה, 20/07/06 14:17

    האוכלוסיה הערבית בגליל היא בין 30-40 אחוז ואחוז הנפילות קרוב לאחוז משמע לא מכוונים עליהם לכן אין צורך במיגונם

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בדיחת העשור

    אני, 20/07/06 14:06

    משלמים מיסים וממלאים את קופת המדינה ??? על מי אתה מדבר ????
    נקרעתי מצחוק !!!!!!!

    הגב לתגובה זו