• 141.

    עוד רעיון גדול !!!

    יוסי הקיבוצניק, 20/07/06 00:07

    יש להוריד את המוראל אצל טרוריסטי החיזבאללה ע''י הנחתת תמונות של חיזבאללה מרוסק ברחבי לבנון - רק למי שהיו לו ספקות

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    הם מתחילים להתעייף... הנצחון קרוב!!! (ל''ת)

    יוסי הקיבוצניק, 19/07/06 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    די למלחמה ההרסנית! הפגנה מוצ''ש 18:30 כיכר רבין

    שמאל, 19/07/06 23:11

    יש רק דרך אחת להביא ביטחון ליישובי הצפון: מו''מ והפסקת אש!

    יש רק דרך אחת להחזיר את החיילים משבי החיזבאללה: הידברות וחילופי שבויים!

    ביום שבת ה-22 ליולי בשעה 18:30 תצא מכיכר רבין צעדה נגד המלחמה תחת הכותרת: די! לא למלחמת לבנון השנייה!

    כל מי שחשוב לו להציל חיים, ושיודע שהפצצת אזרחים בביירות לא תעזור להציל חיים של אזרחים בחיפה, צריך להגיע להפגנה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • כך איתך ערבים ותמכור דגלי פלסטין וישראל

      Avi Ecuador, 19/07/06 23:25

      הערבים יוכלו להתחמם במדורות ואתם תעשו כסף במחירת הדגלים.
      שמאלנים אידיוטים שמזמינים הרוגים יהודים

      הגב לתגובה זו

    • קח איתך ערבים ותמכור דגלי פלסטין וישראל

      Avi Ecuador, 19/07/06 23:59

      הערבים יוכלו להתחמם במדורות ואתם תעשו כסף במחירת הדגלים.
      שמאלנים אידיוטים שמזמינים הרוגים יהודים

      הגב לתגובה זו

    • אני בוש ונכלם שבמדינה שלי חי גייס חמישי כמוכם

      ציוני גאה, 20/07/06 00:18

      צריך להוציא אתכם מחוץ לחוק בדיוק כמו את תנועת כך!

      הגב לתגובה זו

      • hay you fight your own war dont ask us to fight for you (ל''ת)

        homeless, 20/07/06 01:04

        הגב לתגובה זו

    • עוכרי ישראל..פשוט לא יאומן... (ל''ת)

      יהודיה, 20/07/06 00:27

      הגב לתגובה זו

    • חתיכת אפס מאופס, חיילים נלחמים (ל''ת)

      שמאלנים נמאסתם!, 20/07/06 08:45

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    שני חילים נהרגו , מעט צער יהודים. (ל''ת)

    עוז, 19/07/06 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    מה עם הטנקים שהושמדו? דו''צ מאשר?

    חגית, 19/07/06 23:00

    מכחיש? בבקשה אימרו את האמת

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    המשך ל 118

    Avi Ecuador, 19/07/06 22:59

    לצערי מדובר כאן (במנהרות-הפתעה) בחידלון בנוסך מלחמת יום הכיפורים, שאננות וטיפשות, טווס שהוכיח שאין לו נוצות.
    גם משה רבנו להבדיל שלח מרגלים לתור את הארץ, אומנם הם הביאו לו את דיבתה אבל הוא היה מספיק חכם בכדי לא להיכנס עם דור העבדים לארץ ישראל ולהצמיח דור חדש.
    צה''ל עם העוצמה שלו, עם חיל המודיעין והתחכום שלו לא הרגיש בנמלים שחופרים לו אסון והיום הוא נסחף למלחמה לא מתוכננת שאויביו קובעים לו את הכיוון לצערי.
    אז נכון שצה''ל ''ינצח'' אבל מה המחיר?
    למה לא שלחו קבוצות של חיילים לתור את האיזור וללמוד את תוכניתם במשך שנים יום יום שעה שעה שנ(ב)(מ)לים אלה עבדו בסבלנות והיום מלמדים צרצר מאיפה משתין הדג.
    כן, לא שלחו חיילים ולא רוצים לשמור על מתנחלים ומספרים לכם האימהות שיש לשמור על הבנים, אז היום הבנים והעורף הפכו אותם לחזית וצא ולמד על נמלה ועל צרצר ועל אידיוטים ועל רשעים ועל שיעור זימרה שנותנת הנמלה לצרצר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צרצר עצל, נמלה חרוצה ....

      שרו לינק, 19/07/06 23:34

      ואידיוט גמור !!

      הגב לתגובה זו

      • כצרצר אני לא מוציא את עצמי מכלל הצרצרים

        Avi Ecuador, 20/07/06 00:04

        וכאידיוט ח' מסריח אתה יכול להרגיש טוב.

        הגב לתגובה זו

      • כפלוץ אתה לפחות משחרר לי לחץ (ל''ת)

        Avi Ecuador, 20/07/06 00:06

        הגב לתגובה זו

      • נו, גם ערבי כמוך מבין שנמלה חרוצה

        Avi Ecuador, 20/07/06 00:10

        עכשיו אני מחכה שגם צרצר אידיוט מהשמאל יבין

        הגב לתגובה זו

    • Avi when will U learn

      homeless, 20/07/06 01:10

      there is no military solution to the conflict
      can not you see a little bid beyond your nose
      israel fought a war to get rid of the PLO from Labanon
      with all its military might
      Israel got instead
      a Hizboulla
      again shouv va shouv
      there is no military solution to the conflict
      One state solution to two people
      Then IsroPalestine will take care of the rest of the Hizboulla
      got to try it for a change

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    קדושים יהודים

    דורון, 19/07/06 22:57

    יהי זכרם ברוך לעד.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    יש 6 חיילים הרוגים ולא 2 (ל''ת)

    יוסי, 19/07/06 22:43

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר לך? למה לא אומרים? (ל''ת)

      אחות שכולה, 19/07/06 23:12

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    הקיבוצניקים מגינים עלים בגופם

    סמי בן טובים, 19/07/06 22:33

    מעניין 2 הרוגים מיחידה מובחרת - ושניהם קיבוצניקים .
    ככה זה תמיד השמאל שומר על עם ישראל במעשים , הימין שומר בד''כ בדיבורים (עיין ערך ביבי )

    הגב לתגובה זו

    • גם בשעה כזו השמאלני לא יודע לשים מחסום לפיו

      ישראל, 19/07/06 22:47

      אני שמח שלא נהרגו חיילים שלא מהקיבוצים... ואני בצער ואבל על מותם של חיילינו היקרים גם אם הם מקיבוצים...
      שמאלנים עלובים - אין לכם שום גבול!
      הייתי אומר תתביישו לכם, אבל בסיכלותכם איבדתם את הבושה מזמן.

      הגב לתגובה זו

    • די! אולי די עם זה!כולם נלחמים

      ימנית, 19/07/06 23:08

      גם שמאלנים נהרגים וגם ימנים נהרגים. אז די כבא עם החלוקות האלה. זו מלחמה של כול עם ישראל. זה ממש לא ראוי ההערה הזאת

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    להטיל עליהם פצצות עם אבקת סודה

    ד''ר חוקן משולב, 19/07/06 22:06

    שהחיזבאלה, והפרסים יקבלו שילשול
    ויעשו במכנסיים.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    לא תאמינו למה שתקראו! לא יאמן!! מטריד---מאד!!!

    רון, 19/07/06 21:54

    בלעדי ומיוחד! בשעות אחר הצהרים של יום ד' 19.8, הולך ומתברר כי הקרב הגדול והקשה המתנהל מאז שעות הבוקר במראון אר ראס Maroun er Ras מול אביבים הוא לא קרב ההכרעה של המלחמה, אבל הוא יכול להתגלות בסיומו כקרב ההכרעה של הסיבוב הראשון של המלחמה. בשעות הלילה, הקרב עדיין לא הסתיים.

    כוח קטן מיוחד של צה''ל אשר עסק בהריסת מוצבי חיזבאללה שעל גבול ישראל-לבנון נכנס לקראת הצהרים אל הגבעות המקיפות את מראון אר ראס, במטרה להרוס שם מנהרות קטנות מבוצרות, שלפי המידע המודיעיני היו ריקות מלוחמים. הפתעת הכוח הייתה מושלמת. מכת האש הראשונה ממנה נפגע הכוח הישראלי, הייתה בעוצמה כזו, שהבהירה למפקדי הכוח כי המנהרות גדושות בחוליות לוחמים של חיזבאללה, המצוידים בנשק רב כולל אנטי טנקי. המקורות הצבאיים שלנו מוסרים כי עתה מתברר כי לוחמים אלא שהו בתוך המנהרות במשך כל שמונת ימי הלחימה מבלי לצאת מהן, כשהם מחכים לכוחות צה''ל.

    לכוח הישראליים יש נפגעים רבים. לפחות טנק ישראלי אחד נפגע קשה.

    הקרב שהחל כקרב מקומי על מספר מנהרות מקומיות, הלך והתרחב לגזרות אחרות, כאשר כל פעם מצטרפים אליו כוחות נוספים של חיזבאללה הנמצאים בקבוצות מנהרות נוספות, שצה''ל לא ידע על קיומן.

    עד שעות הצהרים התבררו לפיקוד צפון ולמטכ''ל הדברים הבאים:

    1. החיזבאללה הצליח להערים על צה''ל. בעוד הוא יוצר את התדמית שהוא נסוג מפני עוצמת ההתקפות האוויריות הישראליות, הוא למעשה ירד מתחת לפני האדמה.

    בשעה שהרמטכ''ל רב אלוף דן חלוץ, וקצינים בכירים אחרים, דיווחו לציבור הישראלי כי קו הביצורים הראשון של חיזבאללה 'נוקה ואינו קיים יותר', הקו נשאר על מקומו, רק מתחת לאדמה.

    אין ספק כי החיזבאללה אימץ כאן את שיטת הלחימה של הוויטקונג בווייטנאם בשנות ה-60 וה-70 נגד האמריקנים. כל הפעילות הקרבית של הוויטקונג הייתה מבוססת על רשת מנהרות תת-קרקעיות קטנות, שהיו מפוזרות על שטחים עצומים, ובתוכן יחידות קטנות שלא מנו יותר מ-6 עד 8 לוחמים.

    2. ככל שהקרב הלך והתעצם, התברר לצה''ל כי המדובר לא רק בכוחות סטטיים הנמצאים בעומק המנהרות, אלא בתוכנית קרב מסודרת.

    כמו שצה''ל הזרים תגבורות לאזור הקרבות, כך גם חיזבאללה הוציא את כוחותיו ממנהרות או מקומות מסתור אחרים, והעביר אותם במהירות ממקום למקום, לפי צרכי הקרבכאשר חלקם עובר להתקפת נגד.

    3. בשעות אחר הצהרים הפך הקרב הקשה הזה מקרב על קבוצת המנהרות במראון אר ראס, לקרב המכריע על המשך שליטתו של חיזבאללה על קו הגבול בין לבנון לישראל, או לקרב אשר צריך להכריע האם צה''ל שולט בקו זה.

    4. מאחר והקרבות התנהלו, כאשר הכוחות נמצאו במרחק של מטרים ספורים אחד מהשני לא יכול היה צה''ל להפעיל את מסוקי הקרב כדי לחסל את אנשי חיזבאללה. כן התקשה להפעיל את תותחי הטנקים.

    5. נוסף להתקפה על הכוחות הישראלים הפזורים בשטח לבנון ממראון אר ראס במזרח, עד ראש הנקרה במערב שעל חוף הים התיכון, הכין חיזבאללה 'כוחות מיוחדים' אשר ניסו לחדור אל שטח ישראל ולכבוש להם אחיזה בגליל המערבי. קרבות קשים מתחוללים מאז שעות הצהרים באזור ראש הנקרה שם כוח של חיזבאללה חוזר ותוקף את הכוחות והמוצבים הישראלים.

    6. כל הפעולות הצבאיות האלה של חיזבאללה היו מלוות בהפגזות קשות של טילים, על אזורי הגליל המערבי, נהריה, חיפה. הגליל העליון, עמק החולה, טבריה, צפת, וכרמיאל. בשלב מסוים אחה''צ , בעת כתיבת שורות אלה הצליח החיזבאללה לירות במשך שעה אחת לאור יום בין 14:45 ל-15:45, כמות גדולה מאוד של 80 טילים.

    לקראת הערב ולאחר מכן בלילה, התברר כי לא רק שהקרבות לא הסתיימו, אלא שהם התגברו ולפחות בשלוש גזרות חיזבאללה ניסה לפתח התקפות נגד. באביבים, ראש הנקרה ומטולה.


    הגב לתגובה זו

    • לעשות קופי פייסט מדבקה

      אביחי, 19/07/06 22:23

      כל אחד יכול
      פעם הבאה לפחות תן קרדיט

      הגב לתגובה זו

    • לא יותר פשוט להביא קישורית לתיק-דבקה

      ממורמר, 19/07/06 22:28

      תיק דבקה חושף
      מגיבים מצטטים ממאמריו, ללא קרדיט ואף ללא בדיקה בשטח.

      הגב לתגובה זו

      • להזהר מתיק דבקה

        צפוני, 19/07/06 23:04

        בתיק דבקה עקרון אחד בלבד- ישראל תמיד מפסידה,לא מוצלחת,לא קראה נכון את המפה.. תמיד אותו סיפור !
        מציע לדלל את קריאתו !

        הגב לתגובה זו

    • שמע, זו רק פרשנות

      דורון, 19/07/06 22:58

      ואם תעקוב אחרי האתר שלהם תשים לב שאין לקחת אותם ברצינות יתרה. פרשנות זו פרשנות זו פרשנות.

      הגב לתגובה זו

    • מלבד זאת יש דרכים לטפל במנהרות כאלו

      דורון, 19/07/06 23:00

      אפשר לפזר בתוכן גזים שונים או לוחמה כימית ולהרוג את כל מי ששוכן בתוכו.

      הגב לתגובה זו

    • הפתרון של פרס, קסאמים שמסאמים, מנהרות שמינהרות. (ל''ת)

      כך מנצח השמאל, 19/07/06 23:18

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    להביא את הדוידקה מירושלים. (ל''ת)

    טדי, 19/07/06 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    יימח שמם של האויבים שלנו!!!! (ל''ת)

    9, 19/07/06 21:23

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    קחו טיפ בחינם,תשפכו דלק מהאויר על כל דרום לבנון.תציתו אותה ושיישרפו (ל''ת)

    אני זאת אני, 19/07/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    הפיתרון המוחלט

    עופר, 19/07/06 21:20

    רק פצצות מצרר יעשו את העבודה נגד חי זבלה וימנעו מצה''ל אבדות יקרות אפילו נסרללה מהזבלה אמר שצה''ל ישתמש בנשק אסור אז כניראה שהוא יודע מה יעשה את העבודה נגדו והארוע המצער היה בדיוק תפור על פצצת המצרר ללא סיכון החיילים . אז להתחיל להשתמש גם מצרר פג תוקף עובד

    הגב לתגובה זו

    • אולי גם בגז? (ל''ת)

      נפעם מהגאונות, 19/07/06 22:39

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    היכנסו עכשיו * היכנסו עכשיו * היכנסו עכשיו

    גדעון, 19/07/06 21:17

    זה הצבא שהצליח להבריח 2000 תושבים מגוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    לא רואה את ערוץ 10 הם מזמן מדווחים של החיזבלה (ל''ת)

    לא יאומן, 19/07/06 20:57

    הגב לתגובה זו

    • צביקה אומר שבשבוע האחרון נהרג חיזבללון אחד בלבד...אתה לא מאמין ? (ל''ת)

      כך אמרו לו, 19/07/06 21:55

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    לא להילחם איתם מיותר פצצות דלק ולשרוף אותם חיים (ל''ת)

    ניקיון פסח, 19/07/06 20:54

    הגב לתגובה זו

    • ילד, לקרוא על נשק פנטסטי אינו דומה להפעלתו

      במחנה גדנ''ע, 19/07/06 21:46

      תגמור כבר לצבוע את הציורים בחוברות שקיבלת לקיץ.

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    מפקד הגיזרה לשעבר אמר שמאויר אי אפשר כיוון שאם יחטיאו יפגעו בישוב י

    הודי, אז לפנות, 19/07/06 20:52

    את הישוב ולהפגיז חופשי, בכל האמצעים של לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    מלחמת של''ג לימדה אותנו שצבא לא יכול להביס גרילה

    ציוני גאה, 19/07/06 20:44

    אפשר וצריך להשתמש בכל אמצעי שיכול לנקות לחלוטין את השטח, בלי לבחול בשום אמצעי!
    ומעבר לכך הבעיה האמיתית היתה ונשארה אירן, חיסולו ללא היסוס משימוש בכל אמצעי מטורף שעומד לרשותינו הינו הכרח! השעון מתקתק והסיוט עלול להיות הרבה יותר גרוע.
    כנגד מטורפים כמו אדולף היטלר והגמד מטהרן אסור לבחול בשום אמצעי מטורף!!!
    שניהם איימו על שלום העולם ללא הרף האחד קיים והשני יקיים!
    אסור לנו הפעם לסמוך על אף אחד את מה שיש לעשות חייבים לעשות, כל השאר פשוט לא יתקיים ללא מרכז הטירוף האיסלמי ''אירן''!

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    צריך לעצור עכשיו כדי שהתבוסה לא תהיה גדולה (ל''ת)

    הלוי, 19/07/06 20:41

    הגב לתגובה זו

    • קוקו אה אה גלידה טובה (ל''ת)

      צריך לעצור אותך, 19/07/06 20:58

      הגב לתגובה זו

    • חיזבללה זורע הודעות כאן?

      נצח, 19/07/06 21:20

      הרי חיזבאללה מתפרק, כמה זמן יוכל לשלוח קטיושות? עוד יום? עוד שבוע? עוד חודש? ומה אחר כך? הם אפסים שנתנו להם 6 שנים להתחמש, ברחנו מלבנון - מה שבארצנו כמה אימהות ראו בזה הישג כי הוציאו את בניהן מלבנון וחשפו את האזרחים למלחמה. (לדעתן חבל לבזבז חיי חיילם צעירים ובריאים - שמכונים בפיהן ילדים - כדי להציל אוכלוסיה אזרחית, ממגוון גילים כאשר לא כולם בריאים.)
      בגלל גישה זו על צהל עכשיו הילחם יותר זמן. אבל זמנם של המחבלים ממש קצוב!

      הגב לתגובה זו

    • למה? דווקא צריך להמשיך כדי שהתבוסה של חיזבאללה

      ישראל, 19/07/06 21:31

      תהיה תבוסה גמורה! לא נעשה חצי עבודה. נביס ונמגר ונשמיד את החיזבאללה עד הטרוריסט האחרון.
      איך קוראים לך? הלאווי? ממרכז ביירות? יש לנו טיל עם הכתובת שלך.
      אסד הבוס שלך כבר מחפש ''הפסקת אש.'' אין שום הפסקה. נאכיל אתכם את גרוטאות הקטיושות שלכם.

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    חייבים להשתמש ב''פצצות ואקום'' או ''פצצות דלק-אוויר'' לפני פשיטה רגלית! (ל''ת)

    לראש אג''מ, 19/07/06 20:32

    הגב לתגובה זו

    • פצצת צחוק (ל''ת)

      חה חה חה, 19/07/06 21:27

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    למה לא משתמשים בפצצות דלק?

    מילואימניק, 19/07/06 20:26

    אם כבר הסרנו את הכפפות וכמעט ולא נותרו אזרחים בדרום לבנון, אז למה לא להפציץ עם פצצות דלק שגם יהרגו את החיזבאלונים שנמצאים במנהרות (פצצת דלק שורפת את החמצן ברדיוס ההפצצה והורגת כל דבר חי באזור) וגם מכוח ההדף יופעלו מרבית המטענים שהחיזבאללה הניח כך שיהיה בטוח יותר אחר כך להזיז שם כוחות משוריינים.

    הגב לתגובה זו

    • מהפה שלך לאלוהים (ל''ת)

      שמעון, 19/07/06 20:58

      הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק אבל מה .....מדברים לקיר (ל''ת)

      הלו מישהו, 19/07/06 21:02

      הגב לתגובה זו

    • פצצות דלק??יש לך הסכמה מארה''ב?? (ל''ת)

      דל .רפובליקת, 19/07/06 21:32

      הגב לתגובה זו

    • דלק עולה ביוקר!

      ג'וני בראבו, 19/07/06 21:48

      מה השתגעתם, אתם יודעים כמה עולה ליטר בנזין היום?
      הפתרון היחידי להבעיר שריפה, רגילה, עם גפרורים של נור, ולחכות ש בחמישים מעלות הגמדים השיעים יתחרפנו!

      הגב לתגובה זו

    • פצצות דלק - לאגר

      שרון, 19/07/06 22:14

      לפני כמה שנים יצא דגם משופר ומשמיד במיוחד של פצצות דלק, הן נקראות פצצות דלק לאגר, החידוש שבהם הוא שבתוך הפצצה יש 4 לאגרים שניתן לשמן אותם, ואז הפיצןץ חזק יותר

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    למה דומה הסיפור בלבנון וישראל

    Avi Ecuador, 19/07/06 20:18

    על הנמלה-חיזבאלה שעבדה עבדה חפרה וחפרה והכינה את עצמה לחורף בעוד הצרצר ישראל ניגן וזימר ונילחם בבני מינו והיה בריכודים ושר הבה נגילה הבה וחי בחיזיונות והזיות של שלום עגל הזהב פלסטין.
    החיזבאלה לצערי מלמד את ישראל שיעור בזימרה.

    הגב לתגובה זו

    • די

      יניב, 19/07/06 20:59

      די כבר עם הקישקושים שלך,אתה ורעיונותיך,בכל האתרים באינטרנט ,אתה לא שם לב שהפסיקו כבר להתיחס אליך.לא יקרה כלום אם תמצא לך תעסוקה אחרת,ותגאל אותנו מהשטויות שלך

      הגב לתגובה זו

      • רק בשני אתרים, אל תתאמץ לחפש! (ל''ת)

        Avi Ecuador, 19/07/06 22:14

        הגב לתגובה זו

    • אבי סתום לועך יורד פחדן

      גבר, 19/07/06 23:12

      כבר ברחת לאקוודור לך תשים את עצמך באיזה כלא ותשתחרר בעוד 50 שנה ככה לא נשמע את הבולשיט שלך.
      אפס! תחזור לארץ ואל תשיא עצות.

      הגב לתגובה זו

      • אני במקלט תרגע, סתמה לי הקטיושה את האוזן (ל''ת)

        Avi Ecuador, 19/07/06 23:22

        הגב לתגובה זו

      • כן, אני מחבר עוד מחשב למקלט (ל''ת)

        Avi Ecuador, 19/07/06 23:23

        הגב לתגובה זו

    • חכם מאוד ! וכמה כואב שזה כ''כ נכון ! (ל''ת)

      הבעי'ה שעדין זו, 19/07/06 23:15

      הגב לתגובה זו

      • החוכמה היא לא של צרצר כמוני ששייך למשפחת הצרצרים

        Avi Ecuador, 20/07/06 00:29

        החוכמה של זה שלימד ילדים על סיפור של נמלה וצרצר וילדים למדו הבינו והפנימו

        הגב לתגובה זו

  • 117.

    מעניין מה קורה עם להקת הגימלאים בכנסת

    Avi Ecuador, 19/07/06 20:15

    סליחה; מפלגת הגמלאים.
    לא שומעים עליהם, כנראה הלכו לישון.

    הגב לתגובה זו

    • מה בדיוק אתה מנסה להגיד ? מה יש לך נגד אנשים שמנסים לשפר את היחס (ל''ת)

      ואיכות חיו, 19/07/06 20:43

      הגב לתגובה זו

      • באמת אין לי שום דבר נגדם

        Avi Ecuador, 19/07/06 22:16

        רק שאמרתי לפני הבחירות שלא רלוונטי כל מי שבוחר על מצע כלכלי וחשבון כלכלי מכיוון שהבעיה תהיה מלחמות וביטחון בלי קשר לרצון טוב.
        אז יכלת גם לעשות מפלגה לעניני מאדים... לא רלוונטי.
        הבנת?

        הגב לתגובה זו

        • כן, ובעניין מפלגה לעניין מאדים

          Avi Ecuador, 19/07/06 23:32

          אז היום מדובר בפלנטת חלם שהפכה לנושאת מטוסים שעולה ממנה עשן לצערי ועדיין חושבים אידיוטים מהשמאל שיש לה יבשות לתת וחזון ליהודים מתנחלים שעושים להם ניקוי אתני.

          הגב לתגובה זו

  • 116.

    בקשר לערוץ 10 !!!!!!!!

    עו''ד גלעד כהן, 19/07/06 20:04

    תקשיבו. הרבה אין מה לעשות זה ערוץ של זכיינים פרטיים!!! נכון, הם לא בדיוק עומדים בקונצנזוס הלאומי , לא רוזן, לא בן-דוד ולא אלדר.
    אפשר לנסות ולגבש תביעה והבנתי שהליכים מסוימים כבר נעשו בכיוון, אבל בכל מקרה שלא יהיו לכם אשליות זה לא עומד לקרות מחר בבוקר.
    מה לעשות ?
    פשוט, חיסכו עצבים ועברו ערוץ.
    אגב ערוץ 1 ו- 2 מעולים !

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לחלוטין - הערוץ הזה הוא שערוריה!!!

      עו''ד נוסף, 19/07/06 20:30

      עימנואל רוזן הוא קול הנכאים של האומה מזה תקופה ארוכה. פרצוף עגום, רואה ומנבא שחורות, שבדיעבד למעלה ממחצית מהם אינם מתממשים. פשוט מחריד, ועכשיו גם אלון בן דוד הצטרף להם. פשוט להחרים! רק ערוץ 1 ו- 2 (וגם בערוץ אחד הכתב המלוקק אמיר בר שלום זקוק לניעור מסויים....)

      הגב לתגובה זו

      • ובעלי ומנהלי הערוצים אחראים לכך לא פחות מרוזן הצהובונאי ודומיו.

        הם מסיתים נגד, 19/07/06 21:12

        ע' 1, 2 ו''החינוכית'' גם הסיתו ויסיתו נגד ישראל כל פעם שיתחשק להם, ואין שום הבדל מהותי בינם לבין 10 הפושע..

        הגב לתגובה זו

        • רוזן זה לא זה שהשתמט מקורס נהיגה מונעת בזכות קשרים עם מנהל המכון ? (ל''ת)

          מה נסגר עם, 19/07/06 21:57

          הגב לתגובה זו

      • שהסתת הערוצים והרדיו נגד ישראל תרמה להרג החיילים הי''ד. זו לוחמה

        אין ספק, 19/07/06 21:13

        פסיכולוגית שמקדמת את האוייב. הם עושים זאת שנים. ראה אסתי פרז ברשת ב' המחרידה.

        הגב לתגובה זו

      • כשאני רואה את אלון בן דוד

        רק לא אלון בן ד, 19/07/06 21:22

        עם הפרשנות התמיד הפסימית שלו אני מרחמת עליו אם זו תמונת העולם העגמומית שלו, מה עוד שהוא מנסה להכתיב אותה על כולנו.
        מיד אני מזפזפת.

        הגב לתגובה זו

    • זה מדהים! כולם באמת חושבים שערוץ 10 עבר את הגבול! (ל''ת)

      ערוץ תבוסתן, 19/07/06 21:00

      הגב לתגובה זו

    • גם חיים יבין הוא לא משהו

      ערוץ10 לפח, 19/07/06 22:09

      במיוחד שהוא מנסה נימה ''משתתפת'' הוא נשמע ממש פטתי.
      מתי יוצאים השדרים לגימלאות?
      אבל אין מה לומר. ערוץ 10 על שדריו ''פרשני האימה'' עולה על כולם. להחרים!!! מתי ילמדו לתת מידע ולא פרשנות שהסיכוי שתתמש הוא אפסי???

      הגב לתגובה זו

    • עמנואל רוזן מעורר גועל. אני מתבייש

      עתונאי שמתבייש, 19/07/06 22:39

      לחלוק את אותו משלח היד עם התבוסתן הציני, התבוסתן וה..איך לומר זתא בעדינות, לא כל כך חכם, זה תענוג מפוקפק ביותר.
      פרשנות של לוזר שנדמה שאת מקורותיו הוא מלקט במתחם שינקין. עלוב נפש ופאתטי.

      הגב לתגובה זו

    • להוציא פקודות לשעת חרום. עברו יסגרו. (ל''ת)

      אין בעיה לסגור, 19/07/06 23:00

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    יהי זכרם ברוך. אנחנו אסירי תודה לנצח.

    איתי, 19/07/06 19:52

    חייבים להזהיר את האזרחים ולהפציץ את כל הכפרים בדרום לבנון לפני שנכנסים כוחות הקרקע.

    אנחנו במלחמה עם איראן למי שלא שם לב.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    יש לי שאלה

    דוד הכי טוב, 19/07/06 19:49

    תגידו, מישהו יודע כמה מחבלים נהרגו בקרב הזה אם בכלל? מה, רק חיילי צה''ל נפגעו? הרי אנחנו מפגיזים שם כבר שעות עם תותחים ומטוסים, לא ייתכן שאף מחבל לא נפגע.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    לרכך כל אזור לפני כניסה עם MLRS

    איסתרתג צבאי, 19/07/06 19:48

    תבינו שהם לוחמים טובים ומתאבדים,איננו יכולים להקריב כל כך הרבה חיילים,לנקות שטחים שלמים עם MLRS ,ופצצות כבדות ממטוסים ורק אז להכנס רגלית.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אני לא מצביא, אבל.....

    מוטי חיפה, 19/07/06 19:35

    למה לא מטילים כמה פצצות של טון/נפלאם ויותר? הקירביים של החיזבאלה יצאו ממקומם, נסו.

    הגב לתגובה זו

    • הסיבה לכניסה לשטח

      השחלתי פגז, 19/07/06 20:03

      הסיבה היחידה היתה ללמוד את שיטות הפעולה של החיזבללה
      בכדי לכתוש אותם אח''כ.
      בתור לוחם שהיה בלבנון אמליץ לאמץ את שיטת הוולקנים.
      אנחנו לא זזנו בלי חיל אויר נ'מ ולקח לנו קצת זמן עד שהתחלנו
      להבין את זה.
      הוולקן הוא נגמש עם תותח מסתובב שיורה בקצב רצחני
      ומסוגל לחתוך בית לשתים ומיועד בעצם להוריד מטוס.
      אחרי שראינו את מה שהוולקן מסוגל לעשות
      לא הסכמנו לזוז רגלית ללא הוולקנים של חיל נמ.
      אני זוכר שגם לקחנו שלל כמה תותחים מסוג 'גנדיש'
      סוביטיים שיש להם בניגוד לוולקן קרור מים וקצב האש
      שלהם גדול בהרבה משל הוולקן.
      הם מסוגלים לירות ברצף
      ארוך יותר מאשר הוולקן שיורה כמה שניות וצריך 'לנוח'.

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    מי אומר שצהל חכם

    דוד, 19/07/06 19:33

    פשוט לא לומדים מהעבר

    כך היה שחילים נשלחו לתפוס מחבלים בתוך בנין ושילמו בחיהם
    אם צהל עם כל הטכנולוגיה
    חיל האויר מזלטים פנטומים
    לא יכול לכבוש עמדה שניצבת כמאה מטר מגבול ישראל מי צריך מודיעין
    כל קבלן עפר יסביר איך היה מחסל את המחבלים בגרושים איך????
    טחנות של עפר ממטיר על המוצב ואני הייתי מוסיף זפת רותח
    מקנו אותי אם טעיתי
    ולבסוף הייתי בונה להם מצבה
    משתתף מקרב לב בצערם של המשפחות של הבנים הנפלאים
    יהי זכרם ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    להתעודד.עם ישראל חי. עוד תראו שיהיה טוב. (ל''ת)

    מנחם, 19/07/06 19:29

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אמרתי לכם כבר-התשובה MLRS מסיבי

    איסתרתג צבאי, 19/07/06 19:28

    לשרוף את דרום לבנון עד היסוד,ושתכבה האש ,רק אז להיכנס רגלית

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    נפלם ומצרר

    חיפאי, 19/07/06 19:25

    לא לרחם על החיות האלה שיורים במקל''רים וצלפים.
    להפיל עליהם פצצות מצרר וגם להבעיר אש.
    לשרוף ולחנוק אותם חיים.

    הגב לתגובה זו

    • נפלם ומצרר

      ברכה, 19/07/06 20:12

      אמן יהי רצון

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    נגד גרילה - רק עם להביורים ונפלם

    ותיקי ויאטנאם, 19/07/06 19:24

    אש לחנוק אותם בבונקרים, ככה נלחמו מול היפנים גרמנים ויאטנמים
    זהו הנשק היעיל ביותר

    הגב לתגובה זו

    • רוגטקה! הרבה יותר אפקטיבית. תשאל את גלית (ל''ת)

      דוד הג'ינג'י, 19/07/06 21:48

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    טיפשים על נפלמים שמעתם ??

    אברמלה,, 19/07/06 19:23

    תעלו אותם באש עם המנהרות שלהם.

    זאת לא מלחמה לפי הספר,
    אז מירי רגב צאי מהקיבעון ותני הוראה לרמטכל.

    הגב לתגובה זו

    • טיפש, על נפלם שמעת?

      מירי, 19/07/06 21:51

      נפלם מוטל מהאוויר לא חודר מנהרות. מכסימום 20 ס''מ עומק.

      נ.ב. מירי רגב לא נותנת הוראות לרמטכ''ל. הרמטכ''ל נותן הוראות למירי רגב.

      ולבסוף, תמשיך להתבזות באינטרנט

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    לשרוף את כל האיזור של ק''מ מהגדר לתוך לבנון בלי צמחיה בלי מחבלים רק

    ניר, 19/07/06 19:21

    אדמה חרוכה

    הגב לתגובה זו

    • לשרופ את כל האיזור

      ברכה, 19/07/06 20:11

      מסכימה עם כל מילה לא רק לשרוף אלא לטחון עד עפר את כל השטח מהאוויר
      לא להכניס כוחות אל תפקירו את חיי החיילים שלנו
      רסקו אותם למען יראו ויראו

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    חלאס לקרוא לכל דבר פאשלה!

    רן, 19/07/06 19:20

    זאת מלחמה חברים! אם כל הצער ותאמינו לי שיש הרבה צער הרוגים במלחמה זה לא פאשלה..

    הגב לתגובה זו

    • זה הצד המכוער במלחמה... (ל''ת)

      לצערי, אני איתך, 19/07/06 19:29

      הגב לתגובה זו

    • אתה מה זה צודק!!!!

      איציק, 19/07/06 19:35

      סוף סוף תשובה לעניין

      הגב לתגובה זו

    • ל- 104

      תקווה, 19/07/06 20:00

      חיילים הרוגים זה לא פאשלה, אבל זו אבידה כואבת!!!
      טובי הבנים שלנו נלחמים שם נגד חלאות אדם ועל כל חייל שנופל למען ביטחון המדינה והאזרחים יש כאב עצום!

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    כיצד שוברים את הערבים מורלית ???? כנסו !

    משה, 19/07/06 19:20

    גם הלבנונים כמו תושבי ישראל מעודכנים יום ולילה מרשתי השידור שלהם.
    מה שאני מציע הוא דבר פשוט מאוד לביצוע אך בעל אפקט פסיכולוגי אדיר והוא:
    לעלות על תדרי השידור של רשתות הרדיו והטלוויזיה שלהם ולהתחיל לשדר ב-ע-ב-ר-י-ת רהוטה דברי הפחדה שיבינו מי כעת בעל הבית
    הדבר יגרום להם תסכול וחוסר וודאות מוחלטים עד כדי מחשבות שקיצם היגיע וכל שנותר להם כרגע זה להיכנע.

    הגב לתגובה זו

    • איך עושים את זה? (ל''ת)

      אחת שלא מבינה ב, 19/07/06 19:28

      הגב לתגובה זו

      • תשאלי את החיזבללה הם אלופים בזה (ל''ת)

        ציוני גאה, 19/07/06 20:46

        הגב לתגובה זו

    • אהבתי אחי ! וואלה חייבים לנסות (ל''ת)

      יוסי, 19/07/06 21:36

      הגב לתגובה זו

    • עושים את זה כל הזמן, הבעיה שיש להם שידורי לווין (ל''ת)

      888, 20/07/06 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    תת אלוף מירי רגב לרמטכלות ומייד.

    טר''ש אפללון, 19/07/06 19:17

    בהבל פיה היא תרתיע את החיזבלונים
    ותשלח את אוגדות הדוברות שלה להיסתער עליהם.
    אין לי ספק שהחיזבלונים לא ירו כדור אחד וימתינו למירי וחברותיה בפרחים בקנה ושטרונגול בצריח.

    צבא טיפש עם גנרלים שהולכים על לקה בציפורניים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה תומך חיזבללה. עוף מישראל לסעודיה. (ל''ת)

      טיפש אתה, 19/07/06 21:17

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    לשרוף הכל (ל''ת)

    ירון, 19/07/06 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    היום בבוקר בשדור מלבנון של רשת cnn הערבית.מתוודים אנשי-חיסבאלה,הם

    meman Kathaan, 19/07/06 19:10

    היום בבוקר בשדור מלבנון של רשת cnn הערבית.מתוודים אנשי-חיסבאלה,הם פוחדים רק ממטוסים,אז למה להכנס עם כוח רגלי,אנא ''כנסו'' בהם מהאוויר.פצצות עומק,בבקשה שמרו על החיילים.עוד פעם שאננות,פצצות עומק בכל קו הגבול.בשום פנים ואופן-לא לטפל נקודתית.לפוצץ אותם יום ולילה. ישנם 2 חילים הרוגים.רק פצצת עומק.לא מבצע ''אנטבה''.קדימה,קדימה,אנא העבירו את בקשתי לנוגעים בהחלטות.דבר נוסף להוריד את שידורי אל-גזירה מכפר יאסיף.מה קורה לנו השדר מכון מטרות בישראל.לאן הגענו,זהירות!

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    צהל משחק אותה רמבו.להפציץ רק מהאויר. (ל''ת)

    מ, 19/07/06 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    זה מה שקורה כצבא שוכח מי הם אויביו!

    חייל עם מצפון, 19/07/06 19:03

    עובדה!
    מרבית ימי המילואים בצה''ל החורגים בשנת 2005-2006 נבעו מעיסוק בגירוש יהודים מבתיהם ולא באימוני כיבוש פיתה סורית, לע''מ או לש''ב!

    עובדה!
    צה''ל עד לפני כחודש היה צבא מכוון לגירוש יהודים מ4 מאחזים באיו''ש, ולא עבר כל הכנה ללחימה במחבלים.

    עובדה!
    צה''ל היה מרוכז בתוכניות לחומת ההפרדה/חלוקה ולא לנעשה מעבר לקו הסגול בלבנון.

    עובדה!
    לצה''ל טילי קרקע-קרקע ומשגרי MLRS וצה''ל לא עושה בהם שימוש במלחמה הנוכחית, במקום זאת שולחים את מיטב בננו, אחינו וילדינו כברווזים במטווח הלבנוני.

    עובדה!
    לחיל האוויר פצצות שמסוגלות ''לנקות'' מרחבים ברדיוס 500 מטר, ולהטילם אל המרחבים הפתוחים והבנויים בטרם חיילינו הרגליים נכנסים,
    במקום זאת בוחרים מפקדי צה''ל לשלוח למערכה את חיילינו, ללא כל עדיפות על פני המחבלים שרק ממתינים להם מעבר לשוחה!

    למה?
    כל זאת למה?
    כי צה''ל שכח מה הם מטרותיו!
    צה''ל הפך להיות עוד כלי בידי פוליטיקאים קטנים.

    לסיכום:
    חייל!
    דרוש ממפקדיך בטרם תפסע צעד אחד קדימה מעבר לגבול עם לבנון, את הדרישות הבאות:
    1. פתיחת ציר/מרחב באמצעות פצצות של 1/2 טון לפחות.

    2. שריפת המרחב באמצעות פצצות זרחן, על ידי מסק''רים.

    3. רק אז, כנסו באמ-אמא של המחבלים!
    4. בעצם, כנסו לבצע ווידוי הריגה בלבד!

    בהצלחה לכולנו.
    חייל עם מצפון ועם הגיון.

    הגב לתגובה זו

    • אבל אנחנו רוצים שלום עם ערבים. (ל''ת)

      שמאלנים., 19/07/06 23:28

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    זה מה שקורה כשחוסכים כסף על אימונים

    פעם אחר פעם, 19/07/06 19:01

    פעם , זה היה נגמר אחרת ,כלומר הרבה פחות הרוגים לנו והרבה יותר הרוגים להם. פעם אנחנו היינו בעלי היוזמה והתחכום והיום זה הם. פעם היינו הרבה יותר ניידים, זריזים, אמיצים וקוראים היטב את תמונת הלחימה והיום אנחנו מתחפרים ונסמכים אך ורק על טכנולוגיה ולא מאמנים את החיילים בסדירים והמילואימניקים כפי שצריך. היום אנחנו מתים יותר. אנחנו ברגרסיה והאוייב רק משתכלל. איזה יום עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • פעם נהרגו הרבה יותר (ל''ת)

      זוכר את כראמה, 19/07/06 19:26

      הגב לתגובה זו

    • פעם, זה לפני שהגיעו השמאלנים.

      יש מחסור בעו''ד, 19/07/06 23:33

      מאז שהגיעו השמאלנים, כל לוחם בשטח חייב לנוע עם עו''ד צמוד, אחרת אילנה דיין הופכת שופטת.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    איך האוייב מצליח להפעיל אמצעי שליטה ובקרה האם לא השאירו (ל''ת)

    תשתיות עובדות, 19/07/06 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אין לנוע על צירים, רק בשטח, הצירים ממולכדים

    לוחם ותיק, 19/07/06 18:54

    אל תמהרו להכניס חי''ר , כל חזבללון שמורידים מהאויר חוסך שליש חייל צה''ל,
    כול יום שהם שוכבים בשטח , נגמר להם האוכל והמיים , הם יהיו חייבים להיכנס לתנועה על מנת להצטייד במזון ומים , הם שוכבים עכשיו במארבים ומחכים

    הגב לתגובה זו

    • יקירי אתה טועה

      ציוני גאה, 19/07/06 20:48

      הם בניגוד אלינו התכוננו היטב ובמשך שנים.
      גם לדעתי אסור לבחול בשום אמצעי שימגר אותם מהאוויר!

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    הקרב הגדול על המנהרות במראון אר ראס Maroun er Ras.

    דבקה, 19/07/06 18:49

    בלעדי ומיוחד למקורות הצבאיים של תיקדבקה. בשעות אחר הצהרים של יום ד' 19.8, הולך ומתברר כי הקרב הגדול והקשה המתנהל מאז שעות הבוקר במראון אר ראס Maroun er Ras מול אביבים הוא לא קרב ההכרעה של המלחמה, אבל הוא יכול להתגלות בסיומו כקרב ההכרעה של הסיבוב הראשון של המלחמה.

    כוח קטן מיוחד של צה''ל אשר עסק בהריסת מוצבי חיזבאללה שעל גבול ישראל-לבנון נכנס לקראת הצהרים אל הגבעות המקיפות את מראון אר ראס, במטרה להרוס שם מנהרות קטנות מבוצרות, שלפי המידע המודיעיני היו ריקות מלוחמים. הפתעת הכוח הייתה מושלמת. מכת האש הראשונה ממנה נפגע הכוח הישראלי, הייתה בעוצמה כזו, שהבהירה למפקדי הכוח כי המנהרות גדושות בחוליות לוחמים של חיזבאללה, המצוידים בנשק רב כולל אנטי טנקי. המקורות הצבאיים שלנו מוסרים כי עתה מתברר כי לוחמים אלא שהו בתוך המנהרות במשך כל שמונת ימי הלחימה מבלי לצאת מהן, כשהם מחכים לכוחות צה''ל.

    לכוח הישראליים יש נפגעים רבים. לפחות טנק ישראלי אחד נפגע קשה.

    הקרב שהחל כקרב מקומי על מספר מנהרות מקומיות, הלך והתרחב לגזרות אחרות, כאשר כל פעם מצטרפים אליו כוחות נוספים של חיזבאללה הנמצאים בקבוצות מנהרות נוספות, שצה''ל לא ידע על קיומן.

    עד שעות הצהרים התבררו לפיקוד צפון ולמטכ''ל הדברים הבאים:

    1. החיזבאללה הצליח להערים על צה''ל. בעוד הוא יוצר את התדמית שהוא נסוג מפני עוצמת ההתקפות האוויריות הישראליות, הוא למעשה ירד מתחת לפני האדמה.

    בשעה שהרמטכ''ל רב אלוף דן חלוץ, וקצינים בכירים אחרים, דיווחו לציבור הישראלי כי קו הביצורים הראשון של חיזבאללה 'נוקה ואינו קיים יותר', הקו נשאר על מקומו, רק מתחת לאדמה.

    אין ספק כי החיזבאללה אימץ כאן את שיטת הלחימה של הוויטקונג בווייטנאם בשנות ה-60 וה-70 נגד האמריקנים. כל הפעילות הקרבית של הוויטקונג הייתה מבוססת על רשת מנהרות תת-קרקעיות קטנות, שהיו מפוזרות על שטחים עצומים, ובתוכן יחידות קטנות שלא מנו יותר מ-6 עד 8 לוחמים.

    2. ככל שהקרב הלך והתעצם, התברר לצה''ל כי המדובר לא רק בכוחות סטטיים הנמצאים בעומק המנהרות, אלא בתוכנית קרב מסודרת.

    כמו שצה''ל הזרים תגבורות לאזור הקרבות, כך גם חיזבאללה הוציא את כוחותיו ממנהרות או מקומות מסתור אחרים, והעביר אותם במהירות ממקום למקום, לפי צרכי הקרבכאשר חלקם עובר להתקפת נגד.

    3. בשעות אחר הצהרים הפך הקרב הקשה הזה מקרב על קבוצת המנהרות במראון אר ראס, לקרב המכריע על המשך שליטתו של חיזבאללה על קו הגבול בין לבנון לישראל, או לקרב אשר צריך להכריע האם צה''ל שולט בקו זה.

    4. מאחר והקרבות התנהלו, כאשר הכוחות נמצאו במרחק של מטרים ספורים אחד מהשני לא יכול היה צה''ל להפעיל את מסוקי הקרב כדי לחסל את אנשי חיזבאללה. כן התקשה להפעיל את תותחי הטנקים.

    5. נוסף להתקפה על הכוחות הישראלים הפזורים בשטח לבנון ממראון אר ראס במזרח, עד ראש הנקרה במערב שעל חוף הים התיכון, הכין חיזבאללה 'כוחות מיוחדים' אשר ניסו לחדור אל שטח ישראל ולכבוש להם אחיזה בגליל המערבי. קרבות קשים מתחוללים מאז שעות הצהרים באזור ראש הנקרה שם כוח של חיזבאללה חוזר ותוקף את הכוחות והמוצבים הישראלים.

    6. כל הפעולות הצבאיות האלה של חיזבאללה היו מלוות בהפגזות קשות של טילים, על אזורי הגליל המערבי, נהריה, חיפה. הגליל העליון, עמק החולה, טבריה, צפת, וכרמיאל. בשלב מסוים אחה''צ , בעת כתיבת שורות אלה הצליח החיזבאללה לירות במשך שעה אחת לאור יום בין 14:45 ל-15:45, כמות גדולה מאוד של 80 טילים.

    בעת פרסום הדברים הקרב נמשך.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    שמפקדי צה''ל יקחו בחשבון שלוחמי החיזבללה הם מ ת א ב ד י ם.

    קשה עורף., 19/07/06 18:47

    להילחם בשכל. הם לא יברחו ולא יורידו ראש. הם ילחמו עד מוות. בשבילם להרוג ולהשאר בחיים זה בונוס לא צפוי. קחו את זה בחשבון. בזהירות ובהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    פראייר החייל שנכנס ללבנון ברגל! למה?

    arieh, 19/07/06 18:46

    עובדה!
    מרבית ימי המילואים בצה''ל החורגים בשנת 2005-2006 נבעו מעיסוק בגירוש יהודים מבתיהם ולא באימוני כיבוש פיתה סורית, לע''מ או לש''ב!

    עובדה!
    צה''ל עד לפני כחודש היה צבא מכוון לגירוש יהודים מ4 מאחזים באיו''ש, ולא עבר כל הכנה ללחימה במחבלים.

    עובדה!
    צה''ל היה מרוכז בתוכניות לחומת ההפרדה/חלוקה ולא לנעשה מעבר לקו הסגול בלבנון.

    עובדה!
    לצה''ל טילי קרקע-קרקע ומשגרי MLRS וצה''ל לא עושה בהם שימוש במלחמה הנוכחית, במקום זאת שולחים את מיטב בננו, אחינו וילדינו כברווזים במטווח הלבנוני.

    עובדה!
    לחיל האוויר פצצות שמסוגלות ''לנקות'' מרחבים ברדיוס 500 מטר, ולהטילם אל המרחבים הפתוחים והבנויים בטרם חיילינו הרגליים נכנסים,
    במקום זאת בוחרים מפקדי צה''ל לשלוח למערכה את חיילינו, ללא כל עדיפות על פני המחבלים שרק ממתינים להם מעבר לשוחה!

    למה?
    כל זאת למה?
    כי צה''ל שכח מה הם מטרותיו!
    צה''ל הפך להיות עוד כלי בידי פוליטיקאים קטנים.

    לסיכום:
    חייל!
    דרוש ממפקדיך בטרם תפסע צעד אחד קדימה מעבר לגבול עם לבנון, את הדרישות הבאות:
    1. פתיחת ציר/מרחב באמצעות פצצות של 1/2 טון לפחות.

    2. שריפת המרחב באמצעות פצצות זרחן, על ידי מסק''רים.

    3. רק אז, כנסו באמ-אמא של המחבלים!
    4. בעצם, כנסו לבצע ווידוי הריגה בלבד!

    בהצלחה לכולנו.
    חייל עם מצפון ועם הגיון.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    זה קרה להם רק בגלל חילול שבת במזיד.נקודה.אין סיבה אחרת.

    ישעיהו, 19/07/06 18:46

    כופרים גורלם למות,לא משנה אם הם חיילי צה''ל.
    אם הם היו שומרים שבת לפחות,אז חייהם היו נצלים.

    הגב לתגובה זו

    • בן זונה! (ל''ת)

      עמית, 19/07/06 19:20

      הגב לתגובה זו

      • עזוב אותך, פרובוקטור סמולני, במילא יש לו דגל חיזבאללה על הגג (ל''ת)

        הקוסם, 19/07/06 19:47

        הגב לתגובה זו

        • אינו יהודי. (ל''ת)

          מר 'ישעיהו', 19/07/06 21:20

          הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות אתה מדבר...

      דתיה, 19/07/06 19:31

      הם כרגע במלחמת חובה, אתה לא חושב שהזכות הזאת עומדת להם ? טיפשות להגיד דברים כאלה, טיפשות וחוסר רגישות. בטח זה לא מה שבורא עולם ירצה.

      הגב לתגובה זו

    • תיכנס אתה ללבנון רגלית, נראה אם תצא חי

      חמציץ, 19/07/06 19:38

      אידיוט

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    המוסריות של שמאלמרד והמשופם (ל''ת)

    הורגת אותנו, 19/07/06 18:46

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אם אתם לא יודעים מי במנהרות תשתמשו (ל''ת)

    בניוטרון, 19/07/06 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    כל הזמן מופתעים ???? (ל''ת)

    מי ישלם, 19/07/06 18:43

    הגב לתגובה זו

    • הרבה הורים תמימים (ל''ת)

      סלבדור השני, 19/07/06 18:50

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    כל התשובות בתיק דבקה.לוחמי חיזבואלה רבים ומצויידים מנסים לכבוש .

    רני, 19/07/06 18:42

    http://www.debka.co.il
    יש צורך בגיוס כללי של הצבא, לפני שנקבל את פאשלת מלחמת יום כיפור אבל בריבוע.
    לפני שעוד גורמים סביבנו יקפצו להזדמנות להכות בנו.
    חייבים להכריע את מלחמת המחילות.
    אסור ליפול כמו האמריקנים בוייטנאם נגד הוייטקונג.
    יש להציף את השטח במים כדי שיטבעו במחילות, או בדלק כדי שישרפו בהן.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. הצפה זה שם המשחק כנראה. רעיון טוב. תעביר הלאה! (ל''ת)

      גל, 19/07/06 19:09

      הגב לתגובה זו

    • תיק דבקה

      כן. בטח, 19/07/06 19:12

      תיק דבקה מופעל ע''י 2 פנסיונרים שמנהלים את האתר מחדר השנה שלהם ומוציאים את המידע מהתחת שלהם.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני חשבתי ככה בעבר

        קדימה לג'הנם, 19/07/06 19:27

        מלפני שבוע הם פשוט צדקו בכל מה שהם אמרו....וזאת עובדה.

        הגב לתגובה זו

      • שני פנסיונרים פנטזיונרים.מסכים איתך. (ל''ת)

        מ, 19/07/06 19:34

        הגב לתגובה זו

      • הם הראשונים שפירסמו את האמת לגבי הסטי''ל

        חמציץ, 19/07/06 19:39

        כשבאתרים אחרים ובטלוויזיה עוד אמרו שהפגיעה קטנה והסטי''ל ממשיך במשימתו.

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    אמיר, אנחנו פה ואיפה אתה?

    יניב, 19/07/06 18:38

    אמיר, אנחנו נלחמים בצפון ואיפה אתה? עושה כתבות...
    החברים לנשק 957

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כמה דם מיותר נשפך

    לא, 19/07/06 18:37

    באמת תודה לאמיצי השלום ואבירי הכניעה שנתנו ועודם נותנים בבורתם יד לאיסלאם.

    על המוסלמים יש לוותר ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    דרום לבנון וכפרי השיעים מלאים במלכודות מטענים

    ש.לוין, 19/07/06 18:34

    על צהל לחפש דרך יצירתית אחרת כדי להכנס בחיזבאללה ולסלקם מאיזור קו הגבול. במשך שש שנים הם טמנו מלכודות מטענים לאורך הצירים דרכי הגישה למוצבים שלהם לכפרי השיעים על דרכי עפר צדדיות על דרכים ראשיות. הם מאורגנים מצויידים גם באמצעי תצפית אמצעי קשר ומאזינים לרשתות שלנו. ההתקלות באביבים כמו בפגיעה בטנק הקודם רק מוכיח בעליל איזה ''הפתעות '' ומלכודות יש בתוך שטח דרום לבנון ובכניסות לכפרי השיעים. יש לפש את הדרך הבלתי צפויה מצד החיזבאללה כדי לפגוע בהם ולסלקם. פעולות קונבנציונליות לא יצלחו במקרה הזה

    הגב לתגובה זו

    • צודק, ואסור להיות יפי נפש ולא לבחול בשום אמצעי! (ל''ת)

      ציוני גאה, 19/07/06 20:52

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    תנחומי, יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    נ, 19/07/06 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    צבא מטומטם!!במקום לשרוף הצמחיה שלחים חיילים לקרב בתנאי נחיתות!!

    חזי, 19/07/06 18:32

    במקום לשרוף הצמחייה הסבוכה בדרום בכלל ובגבול המשמשת מסתור למחבלים ומסוה לקטיושות ,מעדיף הצבא לשלוח את מיטב הלוחמים למלחמת התאבדות בתנאים בהם הם הנחיתות מול האוייב המסתתר באותה הצמחיה !!מתי יקבל הצבא שכל???

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    איך אני הייתי מנהל את המלחמה

    גנרל יוסי, 19/07/06 18:27

    בלה בלה בלה תתלהמו ותגידו ''אחריך'', ''תשלח את הילדים שלך'' אבל סתם ככה, הכנתי את זה מתוך שיעמום, אם אני הייתי מופקד על ניהול המלחמה הייתי עושה את הדברים הבאים :

    כניסה מצפון לדרום זו התאבדות מוחלטת, החיזבאללה התארגנו לאפשרות כזאת כבר 6 שנים, מכאן, שצריך להערים על האויב.

    רוב כוחות החיזבאללה מרוכזים בדרום לבנון.

    הייתי ניכנס מאזור ק. שמונה עד לליטאני ומשם ממשיך מערבה תוך טיהור מאסיבי כדי להתאחד עם כוחות הצנחנים, מנחית טנקים, כלים כבדים וחיילים באזור שפך הליטאני תוך הרעשה מאסיבית על צור כדי ליצור הסחה, ומתקדם משם על הליטאני עד שאני מתאחד עם כוחות הצנחנים, מצניח צנחנים על תוואי הליטאני בערך באמצע הציר המקביל לגבול הצפון, ומשתלט על ההרים הגבוהים כדי לקבל תצפית, מטהר ולשני הכיוונים עד שאני מתאחד עם הכוחות שנכנסו מק. שמונה מצד אחד ועם הכוחות שנחתו על הים מצד שני, לפני זה הייתי משמיד את כול הגשרים על הליטאני באזור, כל זה בו זמנית.

    מה השגתי?

    בודדתי את דרום לבנון משאר לבנון, אין תגבורות לחיזבאללונים.

    הפתעה מוחלטת, נכנסו מאזור חשוף ולא ממוקש.

    החיזבאללונים מוקפים מכל הצדדים, כאשר בדרום ובמזרח יש להם את ישראל, בצפון את כוחות צה''ל ובמזרח ים מלא בסטי''לים עויינים.

    אוכלוסיה אזרחית תנוס בבהלה צפונה, יש להעביר אותם דרך מחסומים ולהקים גשר מאולתר שיוכלו לעבור עליו צפונה, הם סתם יסבכו את העניינים אם יישארו.

    עכשיו אפשר לתקוף דרומה ולטבוח בחיזבאללונים מופתעים ובו זמנית לשלוח כוחות מהצפון כדי להקיף את החיזבאללה וללחוץ עליו משני הצדדים.

    במבצע כזה אני מעריך שיהיו הרבה הרוגים, אבל הרבה פחות מכמה שנמשיך לסבול במשך חודש של לחימה במתכנות שהחיזבאללה מחכה לה ומאומן נגדה.

    הגב לתגובה זו

    • אני אגיד לך מה היית מקבל

      לא חסרים כמוך, 20/07/06 17:46

      600 הרוגים לכוחותינו
      מוכר לי הסיפור הזה? אה... גם אני עשיתי את הדרך הזו פעם בצורה הזו וחזרתי עם 5 ארונות בטנדר של חברים.
      חכמולוג

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    להציע 25 מליון $ על נסראללה (ל''ת)

    כמו על סאדם, 19/07/06 18:26

    הגב לתגובה זו

    • אתה תשלם? למדינה אין כסף!!!! (ל''ת)

      רונית, 19/07/06 18:56

      הגב לתגובה זו

      • לא גידאמק ארקדי ישלם (ל''ת)

        איציק, 19/07/06 19:26

        הגב לתגובה זו

      • האמריקאים ישלמו (ל''ת)

        רוני, 19/07/06 19:46

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    אל תסכימו להתרגל לקטיושות, תצעקו גדי (ל''ת)

    שלמעלה, 19/07/06 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    להשתמש באמצעי הכרעה די למוסריות הנוצרית (ל''ת)

    הכרעה עכשיו, 19/07/06 18:22

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    להשתמש בחומרים כימים ולחסל אותם (ל''ת)

    ע, 19/07/06 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כל הכבוד לאהוד ברק

    מתן, 19/07/06 18:20

    ו4 אמהות וכרמלה מנשה ושלי יחמינוביץ-יחי !בראוו!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    במלחמה יש עליות ויש ירידות

    חי, 19/07/06 18:17

    התבוסתנות אינה במקום. צה''ל כבר יצא ממצבים קשים. יש מחיר - אבל הסוף של החיזבאללה קרב ובא!
    התעודדו אחי בני עמי.

    הגב לתגובה זו

    • אולי לא שמת לב שלאחרונה יש רק ירידות?! (ל''ת)

      א, 19/07/06 19:40

      הגב לתגובה זו

      • ירידות כי צה''ל מכין הגנה נגד השמאלנים. (ל''ת)

        שמאל נצח את צהל, 19/07/06 23:48

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    לפי כתבינו הושמד כל קו המוצבים לא ??

    תמהה, 19/07/06 18:15

    מה פה קורה פה ? יש עדיין מוצבי חיזבאללה ליד גבולנו אחרי כל ההפצצות ??

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הרגו לנו 2 חיילים! עוד פאשלה (ל''ת)

    יורם, 19/07/06 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הכפר מרון ארד חייב להימחק אם רוצים לעצור אותם (ל''ת)

    אם לא נמשיך, 19/07/06 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    למה שלא ננסה את פצצות דלק? אולי זה פתרון טוב (ל''ת)

    סנקט פטרבורג, 19/07/06 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הכפר מול אביבים חייב להיעלם מהמפה רק זה יעצור אותם (ל''ת)

    ואם לא, 19/07/06 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    חלופי אש כבדים נגד חוליית חיזבאללה?

    אזרח, 19/07/06 17:49

    לא מובן ,מבקש הסבר ! האם זו חולייה של 100 איש או 8 ?

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיה נאיבי. וגם לא הצבא. זה מתחם.

      בסוף ננצח., 19/07/06 20:19

      ובטוח שהם עובדים ברמות פלוגתיות וגדודיות. מפקדי צהל מקובעים. הם חושבים שכל חיזבללה זה חוליות. ברגע שנשתלט על איזה 2 מובלעות, החיזבללה יתחיל להתמוטט.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    אני לא מבין

    עיניים פקוחות, 19/07/06 17:37

    למה לא שולחים מטוס ריסוס עם נפט ושרפים את היער על יושביו?

    הגב לתגובה זו

    • קרעת אותי מצחוק

      איציק, 19/07/06 19:18

      פעם ראשונה שאני צוחק מתגובה באמצע ישיבתי במקלט

      חזק

      אני רק מדמיין את האסוציאציה ונקרע

      הגב לתגובה זו

    • צודק אבל יש משהו יותר פרקטי

      יגאל, 19/07/06 19:37

      פצצות נפלאם או נאפלם (לא זוכר איך רושמים)..

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    ישראל נשחקת

    Avi Ecuador, 19/07/06 17:34

    היא מבזבזת לצערי משאבים וכוח על כוח רקק שבאמת הגיעה לחוזק שלא היה צריך להגיע ועל טעויות בעבר לא אדבר, את חיזבאלה בנו מפעילים ושהשאירו ךישראל הסורים והאיראנים בלבנון בכדי שתאבד כוח ותיזוב דם שיחסר לה למערכה שבאמת היא היתה צריכה להתחיל בה.
    ידידי, אתם מאבדים כוח במקום הלא נכון, יחסר לכם בעתיד ותהיו חיבים להיכנס לסוריה, אין לכם ברירה...
    המערכה הזו היא בעצם על קיומה של ישראל או הפיכתה ללא רלוונטית ועם עתיד לביטול או השמדה לצערי.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לצערי במלחמה כולם מפסידים, אחד יותר אחד פחות

    Avi Ecuador, 19/07/06 17:25

    השאלה מה ישראל משאירה לדורות הבאים מהמלחמה הזאת:
    האם היא מוחקת מעל פני האדמאה את סדום-פלסטין-עמלק או צה''ל ומנהיגנו בונים ''לנו'' אותה.
    האם מתרחבים לכיוון סוריה ומעבירים לשם את כל ערביי ישראל והשטחים?
    האם מתרחבים לכיוון סוריה וגורמים לתושבים שם לצאת כשלא חוזרים על הטעות שעשינו ב''נצחוננו'' ביהודה ושומרון ועזה שהשארנו פצצת זמן?
    אלה היום השאלות לעתיד למנהיגנו ועם ישראל בכדי לשרוד כעם חופשי או אולי להסתפח לארצות הברית ולהפוך לשמורת טבע לדת עולמית ללא צבא וללא עצמאות אלא רק כדת יהודית.
    כולנו נצטרך להכריע היום ול''מזלנו'' אפשר להכריע נכון היום וזה יובן בכל העולם או לפחות יבלע.

    הגב לתגובה זו

    • הכרעות קשות תצטרך לקחת בקיטו

      שרו לינק, 19/07/06 17:47

      אם לא היית יודע שאתה נמושה הייתי חושב שאולי אתה המשיח הבא.

      איזה חזון. איזה עומק מחשבה.
      דברים שרואים משם לא רטאים מכאן.

      הגב לתגובה זו

      • אני מקווה שהשב''כ

        Avi Ecuador, 19/07/06 18:36

        עוקב אחרי איומים וערבים ברשת וזאת אף על פי שהם ברמזים.
        מעריב; קחו לתשומת לבכם!!!

        הגב לתגובה זו

        • לבקשתך, אנחנו עוקבים

          מעריב, 19/07/06 18:49

          אחריך ומחכים לרגע בו עצביך יתמוטטו לחלוטין. אז אולי תכתוב 5,000 תגובות ליום (במקום 1,000) והרייטינג שלנו כלפי המפרסמים יצמח פלאים.

          הגב לתגובה זו

          • מתחזה, אל תגאג! (ל''ת)

            ngr, 19/07/06 19:38

            הגב לתגובה זו

          • נו, לפחות מתחזה כמוך מבין שאני מעלה את הרייטינג

            Avi Ecuador, 19/07/06 19:59

            ולפחות אתה מתרגז וצריך לחפש את התגובות שלי יותר זמן מאשר אני כותב אותם.
            כנראה שאפתח מדור מיוחד במעריב למיקום התגובות שלי שכולם וגם אידיוטים כמוך שמתקשים בהבנה לא יפספסו.
            אם אתה רוצה קצת ברק אז קבל ממני קצת שתן...

            הגב לתגובה זו

        • טיפשים לא מתחלפים...

          שרו לינק, 19/07/06 18:59

          הם ממלאים את הרשת בשטויות.

          הגב לתגובה זו

  • 65.

    צריך לחשוב על התיישבות בדרום לבנון

    יורם, 19/07/06 17:18

    המחשבה שאפשר לנצח את החיזבאללה מהאויר ולשכוח מלבנון, מתעלמת מעובדה מאוד חשובה. דרום לבנון הוא ארץ ישראל בדיוק כמו הגלילוללא ספק יותר מתל אביב. עם כל השנאה שלנו לחיזבאללה- הם רק לא נותנים לנו להוריד את סוגית לבנון מהראש, אלא שלא מספיק לחשוב על ביטחון, צריך לחשוב בראש ציוני, ולא ייתכן שבגלל הסכמי סייקס-פיקו לפני כ-90 שנה נצטרך לשכוח לעולמי עד מתיישבות בחלק ארץ נהדר זה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה להתיישבות בדרום לבנון

      אלי, 19/07/06 17:48

      אתה צודק ולמרות שזה לא נראה רלוונטי צריך להגיד בקול רם שארץ ישראל זה לא רק גבולות 48 ''גבולות אוושויץ''(אבא אבן) אלא זה כולל גם את דרום לבנון יש''ע ועבר הירדן המזרחי ,ולמרות שבחלק מהאזורים נקבעו לכאורה עובדות בלתי הפיכות- במזה''ת הכל אפשרי אם רק נרצה ונשאף לכך

      הגב לתגובה זו

      • הצעה ליורם ואלי

        חמציץ, 19/07/06 18:40

        אולי תלכו שניכם להקים איזו התנחלות בבגדד?

        הגב לתגובה זו

        • אל תבלבל במוח. במלחמת המפרץ התלאביבים ברחו להתנחלויות.

          כן לכיבוש, 19/07/06 22:20

          אני לא מצליח להבין את החשיבה הזאת. את הרצון הזה ליות המדינה הכי צפופה בעולם. מלחמות הן הזדמנות להרחיב גבולות.

          הגב לתגובה זו

      • למה לעצור רק כאן?

        אחד, 19/07/06 18:43

        כידוע, גבולות הארץ המובטחת הינם:

        ''מנהר מצרים עד הנהר הגדול נהר פרת''.

        יאללה, קדימה לכבוש! - לא לעצור!

        מטורפים...

        הגב לתגובה זו

    • בואו נחזור קודם לגוש קטיף... (ל''ת)

      תושבת הגוש, 19/07/06 19:34

      הגב לתגובה זו

      • למה בעצם?

        אחד, 19/07/06 21:28

        למה דווקא לגוש קטיף קודם?

        אולי כי ללבנון נשמע לך קצת הזוי?
        (אם לא אז את כנראה בבעיה קשה...)

        גם ההתישבות בגוש קטיף היתה לא פחות הזויה!

        יש בעיה - נכנסים עם הצבא, אבל לא נכנסים עם אזרחים לתוך שטח שהחוק הישראלי לא חל עליו.

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    כאחד שהיה שם במשך 5 שנים

    רן-קצין בדימוס, 19/07/06 17:14

    האזור מאוד מאוד קשה ללחימה בעיקר בצבא הגרילה של החיזבלאאה, הם מקירים את הגאוגרפיה ואת תואיי השטח פי 10 מהלוחמים שלנו ולכן זאת צריכה להיות מלחמת קטישה ארוכה ולא צריך לבוא אחרי שבוע ולשאול עוד כמה זמן זה ימשך כי זה ימשך כמה שצהל יצטרך, כמו בכל מלחמה גם במלחמה הזאת יהיו הרוגים ופצועים ויהיו פאשלות ואני מבקש מהציבור לא להיתפס לעניינים האלה ולא להעביר ביקורת כרגע, אפשר לסכם הכל כשזה יסתיים.. ועוד משהו לדעתי הצנועה צה''ל לא מפעיל שם כוח טנקים מספיק גדול צריך להיכנס עם 2 אוגדות טנקים, נגמשים ודיניינים בליווי 2-3 מסוקים ופשוט ליישר שם את מוצבי החיזבלאאה בקו ראשון, בקו שני ואולי אם יהיה אורך נשימה בציבור והרבה מרחב פעולה מהעולם ניתן גם להגיע עד ביירות ולחפש שם את החטופים ואת בכירי החיזבלאאה המסתתרים. פשוט אתם צריכים להיות חזקים ולהבין שהזמן פועל לרעתם של אויבנו תאמינו לי ואל תקשיבו לדברי השקר של נסראללה ושותפיו.. אתם זוכרים איזה בדיחה היה הדובר של עיראק אחרי מלחמת המפרץ השניה.

    הגב לתגובה זו

    • חבל שקצינים כמוך

      Avi Ecuador, 19/07/06 18:01

      באמת לא מבינים את הבעיה ואיפה נלחמים ומה עושים.
      בנחש נלחמים בראש ולא בזנב והראש יכול לגרום לזנב להתקפל כמו שישראל להבדיל התקפלה בלבנון והיום משלמת כפל תשלום והעבירה את החזית לעורף.
      קרא את תגובות 67 60 שכתבתי, ההסטוריונים בעתיד יעתיקו ולך יהיה ידע מוקדם.

      הגב לתגובה זו

    • קצין שלם בצה''ל...

      גם, 19/07/06 18:04

      ולא מסוגל לכתוב בעברית תקנית...

      תדע כל אם עברייה שהפקירה בנייה בידיי דיסלקטים....

      הגב לתגובה זו

    • לרן מ 64

      חי, 19/07/06 18:10

      אין לי ספק שכלוחם היית (ואולי עדיין) אתה נפלא. בזכות לוחמים כמוך כולנו חיים כאן. אבל....מדוע כל כך הרבה שגיאות בעברית?.. האם זו לא השפה שלנו? האין זה אחד הסמלים עבורם אנחנו נלחמים?

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      דוד, 19/07/06 21:11

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אתר דבקה מדווח - הסיפור האמיתי

    שי, 19/07/06 17:13

    צה''ל הופתע (כרגיל) לגלות שהחיזבאללה מתבצר במנהרות תת-קרקעיות בגבול שם הוא מחזיק נשק רב. מסתבר שהחיזבאללה לא נסוג צפונה אלא התחפר באדמה...
    הכוח הופתע, כנראה נפגע טנק, ויש לנו לפחות 10 נפגעים (חלקם הרוגים).
    אלוהים ישמור אותנו מהשחצנות והטימטום של הדרג המדיני ! וה''מודיעין'' שלנו - עדיף לסגור אותו, בזבוז של כספי ציבור.

    הגב לתגובה זו

    • דבקה לא מודיע על הרוגים! זו אינטרפרטציה שלך (ל''ת)

      דבקה, 19/07/06 17:59

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    למה לא שורפים את שדות הסמים בבקעת הלבנון?!

    יבגני, 19/07/06 17:13

    רוצים לפגוע בכסף של החיזבאללה? מצוין! (היה צריך מהיום הראשון)
    אחד ממקורות ההכנסה החשובים של חיזבאללה הוא ייצוא סמים. ידוע איפה נמצאים השדות האלה ולא צריכה להיות שום בעיה להבעיר אותם מהאוויר.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בלגן גדול והפתעה גדולה - תקראו!

    בעסה, 19/07/06 17:12

    בלעדי ומיוחד למקורות הצבאיים של תיקדבקה. בשעות אחר הצהרים של יום ד' 19.8, הולך ומתברר כי הקרב הגדול והקשה המתנהל מאז שעות הבוקר במראון אר ראס Maroun er Ras מול אביבים הוא לא קרב ההכרעה של המלחמה, אבל הוא יכול להתגלות בסיומו כקרב ההכרעה של הסיבוב הראשון של המלחמה.

    כוח קטן מיוחד של צה''ל אשר עסק בהריסת מוצבי חיזבאללה שעל גבול ישראל-לבנון נכנס לקראת הצהרים אל הגבעות המקיפות את מראון אר ראס, במטרה להרוס שם מנהרות קטנות מבוצרות, שלפי המידע המודיעיני היו ריקות מלוחמים. הפתעת הכוח הייתה מושלמת. מכת האש הראשונה ממנה נפגע הכוח הישראלי, הייתה בעוצמה כזו, שהבהירה למפקדי הכוח כי המנהרות גדושות בחוליות לוחמים של חיזבאללה, המצוידים בנשק רב כולל אנטי טנקי. המקורות הצבאיים שלנו מוסרים כי עתה מתברר כי לוחמים אלא שהו בתוך המנהרות במשך כל שמונת ימי הלחימה מבלי לצאת מהן, כשהם מחכים לכוחות צה''ל.

    לכוח הישראליים יש נפגעים רבים. לפחות טנק ישראלי אחד נפגע קשה.

    הקרב שהחל כקרב מקומי על מספר מנהרות מקומיות, הלך והתרחב לגזרות אחרות, כאשר כל פעם מצטרפים אליו כוחות נוספים של חיזבאללה הנמצאים בקבוצות מנהרות נוספות, שצה''ל לא ידע על קיומן.

    עד שעות הצהרים התבררו לפיקוד צפון ולמטכ''ל הדברים הבאים:

    1. החיזבאללה הצליח להערים על צה''ל. בעוד הוא יוצר את התדמית שהוא נסוג מפני עוצמת ההתקפות האוויריות הישראליות, הוא למעשה ירד מתחת לפני האדמה.

    בשעה שהרמטכ''ל רב אלוף דן חלוץ, וקצינים בכירים אחרים, דיווחו לציבור הישראלי כי קו הביצורים הראשון של חיזבאללה 'נוקה ואינו קיים יותר', הקו נשאר על מקומו, רק מתחת לאדמה.

    אין ספק כי החיזבאללה אימץ כאן את שיטת הלחימה של הוויטקונג בווייטנאם בשנות ה-60 וה-70 נגד האמריקנים. כל הפעילות הקרבית של הוויטקונג הייתה מבוססת על רשת מנהרות תת-קרקעיות קטנות, שהיו מפוזרות על שטחים עצומים, ובתוכן יחידות קטנות שלא מנו יותר מ-6 עד 8 לוחמים.

    2. ככל שהקרב הלך והתעצם, התברר לצה''ל כי המדובר לא רק בכוחות סטטיים הנמצאים בעומק המנהרות, אלא בתוכנית קרב מסודרת.

    כמו שצה''ל הזרים תגבורות לאזור הקרבות, כך גם חיזבאללה הוציא את כוחותיו ממנהרות או מקומות מסתור אחרים, והעביר אותם במהירות ממקום למקום, לפי צרכי הקרבכאשר חלקם עובר להתקפת נגד.

    3. בשעות אחר הצהרים הפך הקרב הקשה הזה מקרב על קבוצת המנהרות במראון אר ראס, לקרב המכריע על המשך שליטתו של חיזבאללה על קו הגבול בין לבנון לישראל, או לקרב אשר צריך להכריע האם צה''ל שולט בקו זה.

    4. מאחר והקרבות התנהלו, כאשר הכוחות נמצאו במרחק של מטרים ספורים אחד מהשני לא יכול היה צה''ל להפעיל את מסוקי הקרב כדי לחסל את אנשי חיזבאללה. כן התקשה להפעיל את תותחי הטנקים.

    5. נוסף להתקפה על הכוחות הישראלים הפזורים בשטח לבנון ממראון אר ראס במזרח, עד ראש הנקרה במערב שעל חוף הים התיכון, הכין חיזבאללה 'כוחות מיוחדים' אשר ניסו לחדור אל שטח ישראל ולכבוש להם אחיזה בגליל המערבי. קרבות קשים מתחוללים מאז שעות הצהרים באזור ראש הנקרה שם כוח של חיזבאללה חוזר ותוקף את הכוחות והמוצבים הישראלים.

    6. כל הפעולות הצבאיות האלה של חיזבאללה היו מלוות בהפגזות קשות של טילים, על אזורי הגליל המערבי, נהריה, חיפה. הגליל העליון, עמק החולה, טבריה, צפת, וכרמיאל. בשלב מסוים אחה''צ , בעת כתיבת שורות אלה הצליח החיזבאללה לירות במשך שעה אחת לאור יום בין 14:45 ל-15:45, כמות גדולה מאוד של 80 טילים.

    בעת פרסום הדברים הקרב נמשך.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לצערי הכל מתפוצץ בפנים

    Avi Ecuador, 19/07/06 17:04

    מדיניות הבת-יענה של ישראל שטמנה ראשה בחול בצשך שנים, מדיניות קיפול הזנב בלבנון ובריחה, מדיניות הפיכתה של ישראל לאי רלוונטית, מלחמתה ביהודים ובנית מדינה לרשע תוך כדי ניקוי אתני ליהודים והסבר ששמאל אידיוט לא צריך לשמור על מתנחלים ומלחמתו במתנחלים הביאה לצערי את המלחמה לעורף, מסבירה לעם שהיום העורף צריך לסבול את שצבא צריך להגן ולהלחם ובשביל זה צבא בכלל קיים.
    מדיניות האידיוטים מתפוצצת בפרצוף ואני מאחל לעמנו להתעורר ולהתנער מהסיוט ולהתחיל היום מייד בלעלות את סוריה באש, שם הכיוון והדרך, לשם ישראל צריכה להתרחב כרזרבה וכפיצוי לדורות הבאים.
    אל תהפכו מערכה זאת לבניית סדום-פלסטין-עמלק וגם אותם אפשר חובה ומצווה לעשות להם טרנספר או להופכם לארכיאולוגיה היום.
    הם מסבירים למה ובדורות הבאים יבינו את הצורך ואת הניסים ואת החג החדש.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    שאלת תם

    איינשטיין אריק, 19/07/06 17:03

    אומרים שהמח היהודי מעולה להמצאת פטנטים.

    השאלה אם אין מכשיר שיכול להאריך את טווח הטילים של חיזבאללה, בשעת מעופם באוויר, הישר לעזה.

    אם אין אני רץ להרים סטארט אפ

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מתקני חיזבאלה וחמאס יש לפרק ללא היסוס

    שגיא נבון, 19/07/06 17:00

    כל מה ששיך לחמאס ולחיזבאלה יש למחוק בהפצצה לרבות בנינים ומוסדות מכל סוג כמו כן יש לפרק שכונות שלמות ולהבהיר לאנשי חמאס וחיזבאלה שמי שחוטף חילים משטח טרטוריאלי ישראלי ומפציץ ישובים מקומו מתחת לאדמה......

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    עוד פעם שאננות,פצצות עומק בכל קו הגבול.בשום פנים ואופן-לא לטפל נקו

    MeMan Kathaan, 19/07/06 17:00

    עוד פעם שאננות,פצצות עומק בכל קו הגבול.בשום פנים ואופן-לא לטפל נקודתית.לפוצץ אותם יום ולילה. ישנם 2 חילים הרוגים.רק פצצת עומק.לא מבצע ''אנטבה''.קדימה,קדימה,

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חלופי אש כבדים צוותות רפואה זה נשמע לא טוב (ל''ת)

    יורם, 19/07/06 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לעשות בום גדול אצל הערבים ! ככה.. בום !!!!!!! (ל''ת)

    יליד 1997, 19/07/06 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שלושה חיילים הרוגים - מסקיי ניוז (ל''ת)

    בשורות רעות, 19/07/06 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שלושה חיילים הרוגים - מסקיי ניוז (ל''ת)

    בשורות רעות, 19/07/06 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לחסן אחוי אלכביר - דיפוח מהשטח

    אל נצר לליהוד, 19/07/06 16:43

    אספתי מודיעין לוי מה שפיקשת.
    מתברר שהסוכנים של איסראיל מסמנים את הבתים להבצצה עם צהוב של הביצים.
    המטוסים, אללה יקח אותם, מזהים את המטרות לפי הריח.

    המלצה שלי - לעצור כל אחד שיש לו ביצים.
    וגם רצוי מדי בעם להתכלח, אפשר להריח את הביצים המסריחות שלכם עד בא.

    בברכת ''אללה לא ירדכ''.
    אחיכ מערב 48 - אלנצר לליהוד.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא לקחת שבויים להרוג את הכלבים, (ל''ת)

    טלי, 19/07/06 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לצערי טנק נפגע קשה מאוד ויש 2 הרוגים. (ל''ת)

    ., 19/07/06 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הרשתות הזרות מדווחות על 3 חיילים הרוגים

    שי, 19/07/06 16:32

    בואו נקווה שזה לא נכון.
    חיילי צה''ל כולנו איתכם תשמרו על עצמכם.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אח בינת ג'בל

    אבו עבדאללה, 19/07/06 16:31

    איפה איפה הימים ששירתתי בבינת ג'בל....בבניין הזה שמתנשא לשלוש קומות....עם השלג בחורף והיתושים בקיץ...אוווףףףף איך אני לא מתגעגע

    הגב לתגובה זו

    • יענו חייל מפקדה

      בוגר בינת ג'בל, 19/07/06 17:40

      בניין שלושת הקומות היה הבניין של מפח''ט גזרה מערבית

      הגב לתגובה זו

      • אוי הצוללות

        כבוד, 19/07/06 22:36

        כמה יתושים! איזה מקום דוחה זה היה!

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    אולמרט,כל הכבוד,חיזבאלה אוהב רק תקיפות מטוסים.300 ק''ג ומעלה.כתוש א

    meman Kataan, 19/07/06 16:19

    אולמרט,כל הכבוד,חיזבאלה אוהב רק תקיפות מטוסים.300 ק''ג ומעלה.כתוש את הנבלות,רק כוח.זאת השפה,קדימה,קדימה, זאת השפה.לא לתת להם להרים ראש!.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ישנה אפשרות שנישבו חיילים (ל''ת)

    לימון, 19/07/06 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חילקו צווי 8 בשעה 15:00 (ל''ת)

    עידו, 19/07/06 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    להשמיד כפרי חיזבללה שלא יהיה להם לאן לחזור (ל''ת)

    כולם חיזבללה, 19/07/06 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    רק השמדת העורף של החיזבלונים תכניע אותם (ל''ת)

    השאר זה משחקים, 19/07/06 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ynet מצנזרים תגובות (ל''ת)

    מגיב, 19/07/06 16:05

    הגב לתגובה זו

    • חבל לגלוש שם,אני כבר חודשים מחרים אותו,מקווה שיהיו עוד (ל''ת)

      רמי, 19/07/06 18:07

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כידוע חילופי אש כבדים= שם קוד להרוגים

    איוב, 19/07/06 16:03

    בסקאי מדווחים על 3. מתפלל שהמספר לא יעלה.
    לפי כל הכוחות שנכנסו מנסים לחלץ גופות ופצועים. ה' ישמור עליכם

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לצערי יש כנראה הרוגים

    jak, 19/07/06 15:54

    תמיד כשכותבים חילופי אש כבדים יש פפצועיםו/או הרוגים
    הלוואי ואתבדה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אוגדה 91 - יישר כח תשמרו על עצמכם (ל''ת)

    דן, 19/07/06 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תלמדו להעריך כמה צהל עובד קשה תמיד בחרום ושגרה! (ל''ת)

    קובי, 19/07/06 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זהבה ושלי יחימוביץ אתן ישנות טוב בלילה - (ל''ת)

    חוצפניות ומגעיל, 19/07/06 15:20

    הגב לתגובה זו

    • דווקא לא מי יודע מה...

      גל און, 19/07/06 16:51

      הלילה נפל לי קאסם, עם נורא גדול, ישר לתוך המיטה בחדר השינה.
      אחרי ליילה מסוייט ומיוזע הוא הבטיח שמחר יביא איתו את ראאד שהטווח שלו הרבה יותר גדול. אז הליילה לצערי יש סיכוי שיקרעו לי את הצורה.

      בסוף השבוע לעומת זאת אני מצפה שג'יבריל, חסן, מאזן והחברה יבואו לדפוק איזה פרגית פה על האש... יהיה שמיח.. תקפוץ

      הגב לתגובה זו

      • אני מבין שסקאד עוד לא ירד לך

        מארג' עיוני, 19/07/06 18:07

        אל תוותרי על ליל אהבה בדחייה - ביירות. סקס לילי על ההריסות וספירת מטוסי חיל האוויר בליל ירח מלא יעשו לך את כל מה שאבו עמאר הבטיח ולא עשה לך.

        הגב לתגובה זו

        • תתפלא.. אבו עמאר הבטיח ועשה..

          גל און, 19/07/06 18:28

          אתה צודק סקאד עוד לא ירד לי... אבל ראאד 1 וראאד 2 ירדו לי בצוותא. היה שמיח.

          ליל אהבה בדחייה? אתה צוחק?? זה אאוט !!
          אין כמו משחקי סאדו במנהרות ראס אל מארון. עשיתי שם שמיח עד שאסד החליט שהוא שומר על התחת של נסראללה. הייתי מתה לתקוע שם את אחמדיניגאד - יש מספרים שלפרסי יש הכי גדול במזרח התיכון.

          הגב לתגובה זו

        • כשכל העולם מחפש אותו מתחת לאדמה

          יחימו ביץ', 19/07/06 18:43

          אני עשיתי את נסאראללה, פה ברמאללה.

          הגב לתגובה זו

          • אני דווקא ישנה טוב..

            ביץ', 19/07/06 19:24

            טילים ואנאלי זה נורא בנאלי.

            הגב לתגובה זו

  • 36.

    ''תוקפים מטרות פיננסיות'' - מרחבי שיגור של לירה לבנונית? (ל''ת)

    עדו, 19/07/06 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אמרנו לכם

    שושנה, 19/07/06 15:18

    ...אמרנו לכם. ..בכ''ז , אוהבים את צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני בעד התקיפות של צה''ל אבל

    ירוק דואג, 19/07/06 15:15

     למה לעזאזל צה''ל תוקף שם שבוע מבזבז 50 עד 100 מיליון שקל כל יום והחלאות האלה ממשיכים להפציץ כאילו כלום?? אייך?? מה יהיה הסוף?

    הגב לתגובה זו

    • חיזבאללה לא מדווח על הרוגיהם

      ע, 19/07/06 16:12

      הם בניגוד אלינו יודעים לנהל מלחמה פסיכולוגית. ואנחנו מתרגשים כמו אהבלים.
      הם צריכים להמשיך להראות יכולת מבצעית. עד שלא יגמרו להם המשגרים הם לא יודו שכוחם נחלש, כי זה חוזקם.
      הדבר היחיד שיוציא את צה''ל משם זה פאניקה ציבורית.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אריק שרון תתעורר.

    א.מ, 19/07/06 15:14

    אריק שרון תתעורר זקוקים לך היכן הם היו כשנכנסת ללבנון ולמה הוציאו אותך, אז זה היה פוליטיקה היום הם מבינים שרק ככה הערבים מבינים רק כוח, אז נכנסתה 40 ק'מ היום הם נכנסים באים אימא שלהם.
    כ ל ה כ ב ו ד ל צ ה ל

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      בנצי, 19/07/06 15:53

      צודק או לא צודק?

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך לנמנם טוב שכך!!! (ל''ת)

      קובי, 19/07/06 15:54

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    שכחתם אותנו בנתיבות. אף אחד לא מדבר על הקסאמים שנופלים בנתיבות

    פרג'ון הסנדלר, 19/07/06 15:13

    אולי שהצבא יתחיל להכניס כמו שצריך בערבים בעזה. זה מזה מפחיד שנופל עלינו קסאמים ואף אחד לא מתייחס לזה.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק ליילל ולהתבכיין, מפונק (ל''ת)

      אחת, 19/07/06 16:16

      הגב לתגובה זו

    • גם בעזה נטפל (ל''ת)

      צה''ל, 19/07/06 16:17

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    למחוק אותם בפצצות מצרר גם את עזה נמאס!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מוות לערבים הזב, 19/07/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ממתי יורים טיל על מטרה פיננסית????

    א, 19/07/06 15:11

    זה נשמע כמו הערכת יתר של האפקטביות של צה''ל.

    או בקיצור PR.

    הגב לתגובה זו

    • ''מטרה פיננסית'' - מרחבי שיגור של לירה לבנונית? (ל''ת)

      עדו, 19/07/06 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    stop the war now (ל''ת)

    avi, 19/07/06 15:06

    הגב לתגובה זו

    • shut up! (ל''ת)

      1, 19/07/06 17:19

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ''אני צומח תחת אש,מדליק שורף ומקדש,בזרועותייך תחת אש,בלהבות לא מתרגש (ל''ת)

    פותחים חלון ולא, 19/07/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה כבר 3 שעות של חילופי אש כבדים- זאת מלחמה, ושלא נתפלא אם מי שיורה

    מיצפטל, 19/07/06 14:57

    עלינו אילו חיילים אירנים במסווה.

    גיוס מילואים כללי עכשיו

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לי מיצ' יש לך מושג מתי עשו אוגדות המילואים מטווח בפעם האחרונה

      ארנב עצבני, 19/07/06 15:32

      ואף אחד לא זוכר איך נלחמים ומה עושים.
      אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך.
      רמת הלחימה הצהל''ית נמוכה פלאים.
      4 מחבלים עושים צחוק מחצי צה''ל
      לא יאמן.

      הגב לתגובה זו

      • לצערי אתה צודק, 10 חיזבאללונים מרתקים גדוד שלם.. בושה (ל''ת)

        012, 19/07/06 16:42

        הגב לתגובה זו

      • אבל עושים זאת בנחישות וברגישות. (ל''ת)

        רמת צה''ל נמוכה, 20/07/06 00:09

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    בהצלחה

    חיים כהן, 19/07/06 14:53

     כל הכבוד לצה''ל וברכת חזק לתושבי אביבים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ל-18

    דוד, 19/07/06 14:44

    לפני שאתה פותח את הפה על צהל לך תלמד מה זה זירת קרב.צהל נלחם נגד מחבלים שיוצאים לו ממערות ובונקרים שבסביבה במקום לפרגן ללוחמים האמיצים אתם יושבים בבית מול המחשב ,שותים כוס קפה ו''מלכלכים'' על צהל.

    הגב לתגובה זו

    • החיזבללה הצליח להכניס אותנו ללבנון

      אילן, 19/07/06 16:55

      לא היינו צריכים להיכנס לשמה
      רק מהאויר אבל עם פצצות אחרות ולא פצצות של יפי נפש

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    למחבל ''מוסלמי'' שהגיב גם אתה תחוסל! (ל''ת)

    קצין במיל', 19/07/06 14:40

    הגב לתגובה זו

    • הכל תלוי בארה''ב .היא המחליטה ..לא ישראל. (ל''ת)

      מוסלמי, 19/07/06 15:40

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    די די ..! רוצים הפסקת-אש ..נוצחנו... (ל''ת)

    ירון מהמקלט, 19/07/06 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכל החכמים בלילה

    משה, 19/07/06 14:38

    כל מי שחושב שאפשר להלחם שם ממש בקלות וטוען שיורים עליהם סוכריות..אז פשוט לא מכיר את האזור..האזור קשה מאוד ללחימה.
    בהצלחה לכוחות הרגליים!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מי חושב שיושגו מטרות הלחימה,כפי שהציגה אותן ציפי ליבני:

    דרור, 19/07/06 14:34

    שיחרור ללא תנאי (!!) של החטופים, ופירוק החיזבאללה מנשקו, עפ''י החלטת מועצת הבטחון?

    הגב לתגובה זו

    • ציפי לבני - עדיף שתשתוק טירונית חסרת מעוף (ל''ת)

      דידי, 19/07/06 15:55

      הגב לתגובה זו

    • הכל יכול להיות

      jak, 19/07/06 15:56

      אפילו שזה לא הגיוני היא חייבת להגיד את זה כדי שהפשרה תהיה על 100 אסירים ולא על 1000

      הגב לתגובה זו

      • הפשרה היא שלא נוציא להורג את האסירים

        ש, 19/07/06 17:20

        אפשר לעשות להם משפט חוזר ולתת להם עונש מוות (לפחות לרוצחים מביניהם).

        אפשר גם להתפשר ולהדביר אותם בלי עינויים.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא כדי . בסוף אנחנו נתחרט (ל''ת)

    קושי, 19/07/06 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יש פצצות של 2.5 טון. תנסו את זה

    אבי, 19/07/06 14:21

    כשהאמריקאים נלחמו באפגניסטן וערכו מצוד אחר בן לאדן הם הורידו הרים עם פצצות 2.5 טון. למה צה''ל לא משתמש בזה בלבנון? כמה פצצות כאלה וכל לבנון נקיה ממחבלים!

    הגב לתגובה זו

    • לבנון תהיה נקיה מנפש חיה ולא רק ממחבלים... (ל''ת)

      ניסים תשמע, 19/07/06 15:09

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    קרבות באביבים

    אייל, 19/07/06 14:08

    בושה וחרפה, מסוקים וטנקים לא מצליחים לחסל חוליית מחבלים?
    מה יורים עליהם, סוכריות?

    הגב לתגובה זו

    • צפה לבשורת איוב (ל''ת)

      !, 19/07/06 14:16

      הגב לתגובה זו

    • Relation

      Me, 19/07/06 14:24

      When was the last time you tried to kill a fly with baseball bat?

      הגב לתגובה זו

      • תרגום

        shlomi, 19/07/06 18:34

        מתי ניסית בפעם האחרונה להרוג זבוב עם מחבט בייסבול

        הגב לתגובה זו

    • ''בשוה וחרפה'' ? למה מי אתה ומה עשית ?

      ניר י-ם, 19/07/06 15:02

      תעמוד קודם בשדה קרב מול חוליות מחבלים מוסוות ובעלות ארסנל ענק, לך תסתכל לחיילים בעיניים ותגיד להם ''בושה וחרפה''

      אפס

      הגב לתגובה זו

    • תגיד, אתה לא מתבייש?

      ניר, 19/07/06 17:29

      חיילים נפגעים שם וזה מה שיש לך לכתוב? אתה בטח מהצפוניים שלא לקחו חיילים טרמפ כששרתתי שם.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    איזה מזל שאת המלחמה הזו מנהלת ממשלת שמאל. לא צריך דמיון מפותח

    דרור, 19/07/06 14:07

    כדי לתאר את ''400,000'' המפגינים שהיו גודשים את ככר רבין בהפגנות נגד התוקפנות הישראלית, ואת המתקפה בתישקורת, אם הממשלה הייתה ממשלת ימין.

    הגב לתגובה זו

    • תיקון - מפלגת מרכז. (ל''ת)

      שומשום, 19/07/06 14:32

      הגב לתגובה זו

    • צודק. אז תצביע שמאל.

      חיים, 19/07/06 16:18

      הנה, אתה בעצמך מבין את הסיבה - אז תצביע שמאל, ויבוא לציון גואל.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ~~~~~~~~~תתלו דגלי ישראל גדולים על הגגות ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    ~~~~~~~מאור~~~~, 19/07/06 14:04

    כל המצלמות באירופה והעולם מראה את גגות חיפה והצפון ובכלל שיראו את דגלי ישראל !!!

    חשוב מאוד למורל !!!

    כל הכבוד לצהל חזק ואמץ כל העם איתכם !

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צ'וצ'ו, 19/07/06 13:37

     סוף=סוף

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לפגוע מסיבית באוכלוסיית לבנון.

    אריק, 19/07/06 13:35

    כל סיום המערכה ללא פגיעה מסיבית על גבול הטירוף באוכלוסיה תהווה כישלון שרק יעצים את החיזבאללה. רק מכה קשה ביותר על אוכלוסיית הדרום תייצר בם פחד גדול יותר מישראל מאשר מן החיזבאללה. לערבי מדברים במקל כי גזר לא מעניין אותו. כיוון שגזר אין המקל צריך להיות חזק כך שמקל החיזבאללה יחוויר לידו.

    הגב לתגובה זו

    • אריק אתה ברברי

      אורן, 19/07/06 14:15

      כמו ברברי אחר בשם שרון, לרבות הימים אתה תבין שזאת לא הדרך.

      הגב לתגובה זו

      • ואתה אורן מה אתה ?

        FYC, 19/07/06 14:50

        הרי כבר כל מנהגי השמאל אמרו לא פעם אחרי שנצא מלבנון, אם תהיה פגיעה נחזיר להם באבי אביהם ו....

        אתה אורן פשוט מנותק וחולם חלומות. אם ההיתה מכיר את הראש הערבי (ותאמין לי אתה לא) ההיתה מבין שרק פגיעה קשה כמו בכול המלחמות שלחמנו (פרט לשלום הגליל) שרר שלום מידי לאחר מכן. הבעיות התחילו שדיברנו על שלום ראה שלום עם מצרים וכו'

        הגב לתגובה זו

        • באף מלחמה לא פגענו באוכלוסיה אזרחית

          מיצפטל, 19/07/06 15:19

          כמטרה בפני עצמה.
          נכון, זה ייצור הרתעה. זה גם ייצור שנאה שלא תהיה לה תקנה כלפינו. ואז ילך הסיכוי לשלום לעזאזל.

          הגב לתגובה זו

          • הבעיה שהתקשורת השקרית שלהם תגרום להם לשנאה לא משנה כמה תתאמץ לא לפג

            jak, 19/07/06 15:58

            לא לפגוע בהם
            ולכן צריך בד''כ להתעלם משיקולי שנאה

            הגב לתגובה זו

          • מה שאתם שוכחים זה

            דודו, 19/07/06 16:58

            שאורן פשוט צודק הרי בהתקפות מהאויר לא תעשה כלום כמה חיילי חיזבאללה הרגנו? מכיוון שממדינה ריבונית יורים עלינו טילים על מנת לפגוע באזרחים חפים מפשע אנחנו צריכים להבהיר לכלל הערבים גם ללבנונים שאם הם יתנו מחסה לטרור הם ישלמו על כך ולטענתכם שאנחנו ברברים יש לי פתרון פשוט צה''ל לא יודה שהוא חיסל לבנונים זה פשוט ארגון קיצוני יהודי בישראל שאנחנו לא מסוגלים לתפוס (מזכיר לכם משהו) איפה החוצפה והשכל היהודי למה לסכן חיילים בפעולה קרקעית יש להשמיד את כל דרום לבנון להוציא כרוזים לכל האזרחים שבטווח הטילים להתפנות ולהפגיז כל בעל חיים באזור הרי רק להם מותר להרוג אזרחים אצלינו לא ממורמרים אצלינו לאנהרגים חפים מפשע מה ההתחסדות הזאת אני לא הייתי רוצה לחשוב מה היה קורה אם להם היה הכח לפגוע בנו!!!

            הגב לתגובה זו

        • FYC - פרס ישראל להיסטוריה

          שרו לינק, 19/07/06 15:25

          ''בכל המלחמות שלחמנו השתרר שלום מיידי לאחר מכן''... אתה בטוח? גולם !

          אם התיזה שלך הייתה נכונה אז הייתה רק מלחמה אחת.

          בעולם הערבי אכן מבינים ולעיתים קרובות מעריצים כח. יחד עם זאת, תשפיל ערבי והמוטיבצייה שלו לפגוע בך תתעצם. הוא ימתין לשעת כושר ויכה בך. ''אלבדאווי אחד טארו בעד ארבעין סנה וקאל אסתעגאלת''.

          אולי אורן חולם. מה שבטוח שזה רק נידמה לך שאתה יודע משהו על ערבים.
          ''אג'כ יא בלוט אילי ביערפכ''..

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    בטוח שצהל ינצח לבסוף את 3,000 אנשי החיזבאללה

    יאיר ל, 19/07/06 13:33

    האם אופן ניהול המלחמה מייצג את יכולות הצבא או שמפקדי הצבא, אלה המגלים רגישות ונחישות, נבחרו בגלל השקפתם הפוליטית ?

    הגב לתגובה זו

    • חביבי זו היכולת הצה''לית

      רועי, 19/07/06 15:26

      והמצב באוגדות המילואים הוא הרבה יותר גרוע, כיוון שלא מתאמנים כבר המון שנים.
      ופה סטיבי עוד מדבר על לתקוף את סוריה ?
      חברה המצב בטטה

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    המחדל של צהל באי טיפול בכפריים השיעים (ל''ת)

    תומכי החיזבללה, 19/07/06 13:26

    הגב לתגובה זו

    • טעות המחדל בדרג המדיני!!! (ל''ת)

      קובי, 19/07/06 15:55

      הגב לתגובה זו

    • רק הדרג המדיני אשם (ל''ת)

      דן, 19/07/06 15:56

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    זהבה גלאון, את ישנה טוב בלילה כשאנחנו במקלטים? דואגת ללבנונים? (ל''ת)

    שולה, 19/07/06 13:15

    הגב לתגובה זו

    • על הפטה (ל''ת)

      זהווה עג'לון, 19/07/06 13:23

      הגב לתגובה זו

      • אשכרה, הרבה זמן לא שמענו את זהבה גלאון (ל''ת)

        אורי, 19/07/06 13:37

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    הדרג המדיני והצבאי שלנו מטומטם

    שי, 19/07/06 13:12

    הם כנראה עוד לא קלטו שחיזבאללה אינו סתם ארגון טרור אלא שלוחה של הצבא האירני. ובמלחמה כמו במלחמה לא משחקים.
    צריך ''ליישר'' את דרום לבנון ולירות בכל דבר שזז שם.
    אם זאת לא המטרה של הדרג המדיני, אז אולי כדאי שניכנס למו''מ ונשחרר 10000 מחבלים פלסטינים ולבנונים.
    חבל על כל חייל שנהרג בגלל המשחק הפוליטי המלוכלך.

    הגב לתגובה זו

    • חפש לך מקלט

      מוסלמי, 19/07/06 13:32

      אף אחד לא התייעץ איתך

      הגב לתגובה זו

    • 1000% (ל''ת)

      Avi, 19/07/06 13:33

      הגב לתגובה זו

    • הם המטומטמים, וכל שאתה יודע לעשות זה להגיב

      ניר י-ם, 19/07/06 14:54

      וואלה, אני סומך יותר על ה''מטומטמים'' מאפשר כל פלוץ שיושב וקורא חדשות באינטרנט וחושב שהוא כבר יודע הכל על חיזבאללה, צה''ל, ומה עושים בכדי לנצח במלחמות.

      במלחמה חמודי, דווקא כן משחקים. ''בתחבולות תעשה לך מלחמה'' - שמעת על זה פעם? את זה אמרו עוד כמה ''מטומטמים'' - אבות אבותיך מהתנ''ך, אלה ואלה שכמותם, שרק בזכותם עמינו קיים כבר 3000 שנה. פרעה, איזבל ופרדננז, היטלר, ערפאת - עברנו את כולם, בתחבולות ולא במלחמה. גם את נאסראללה.

      ואל תשתמש במילה ''מטומטם'', השימוש במילה זו מעיד עליך יותר מהכל.

      הגב לתגובה זו

    • הערה לשי

      דני, 19/07/06 15:11

      מדוע כל מי שיושב ליד המחשב סבור שהוא פרשן ומנתח צבאי ויודע יותר טוב מכולם?

      הגב לתגובה זו

    • כסילות של הדרג המדיני בלבד - שי

      קובי, 19/07/06 15:57

      צהל כפוף לדרג המדיני תכניסו לכם טוב טוב לראש!!!

      הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה. (ל''ת)

      קדימה לג'הנם, 19/07/06 16:10

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כמה זמן וכוחות צריך לחסל חוליה?

    לא מומחה צבאי, 19/07/06 13:11

    משהו פה רקוב

    הגב לתגובה זו

    • כנס לתשובה

      יואב א, 19/07/06 13:38

      מספיקים 10 אנשים הממקומים במקומות אסטרטגיים בכדי להחזיק במקומה אוגדה שלמה
      קרב אינו משחק ילדים
      הכל תלוי במיקום, באלמנט ההפתעה ובשטח שבו נערך הקרב
      אנשים מעטים יכולים לעקב גדודים שלמים

      הגב לתגובה זו

      • לא מקבל את תשובתך. במלחמה רגילה

        לא מומחה צבאי, 19/07/06 14:09

        אולי אתה צודק. כרגע עם כל כח האש שאפשר להפעיל עליהם, הספור היה צריך להגמר בזמן קצר

        הגב לתגובה זו

        • הזמן הוא לא פרמטר

          דוד, 19/07/06 15:13

          ההכרעה היא החשובה. וכל העיתונאים והפרשנים החכמים שלא ירו יריה אחת בחייהם - עדיף שישתקו ויתנו לחבר'ה שלנו להלחם.

          הגב לתגובה זו

          • זמן לחימה ארוך

            שמעון, 19/07/06 16:49

            בצה''ל נזהרים על חיי החיילים שכחתם??לכן לוקח יותר זמן..ועדיף כך שהרי התוצאה הסופית היא העקר ועם פחות נפגעים מצדנו

            הגב לתגובה זו

    • תשאל 70,000 אמריקאים שנהרגו בוויאטנם

      ניר י-ם, 19/07/06 14:56

      יותר מבכל מלחמת העולם השניה - בה נלחמה מול יפן, איטליה וגרמניה. מדינות עם פי 300,000,000 כוח מוויאטנם.

      לא נולד הצבא שיוכל על קבוצת גרילה. גם לא צה''ל.

      הגב לתגובה זו

      • אין מה להשוות לויאטנם

        jak, 19/07/06 16:25

        בויאטנם האמריקאים נלחמו נגד מיליוני אזרחים
        הם נלחמו נגד עם שלא פגע להם במדינה באופן ישיר

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    ולמה לא מורידים כפרים שעיים מעוזי חיסבללה (ל''ת)

    הרי כולם, 19/07/06 13:08

    הגב לתגובה זו

    • האמת.... דרושה עזרתך

      מודיעין 144, 19/07/06 15:28

      האמת,שצה''ל מחפש כבר שבוע במפות את הכפרים של חיסב ללה ולא מוצא. אולי אתה יכול לסייע?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אמרנו לכם!

    Yehoshua Cirt, 19/07/06 13:05

    כל דבר שהזרנו ממש קורה! אבל לא הייתם צריכים להיות חכמים במיוחד, רק עיניים פקוחים והתנגדות למה שמכר לנו המימסד. וההתכנסות!? אני לא צריך להגיד לכם מה ייצא מזה, נכון? יש עיניים?

    הגב לתגובה זו

    • אני אומר לך מי ומה סירסו את הצבא

      דני ב., 19/07/06 14:13

      השהייה וההגנה על התנחלויות.
      ליווי ילדים לחוגים ושמירה על תופסי הגבעות בשומרון.
      לא אח מחוסר תקציב ביטלו קורסים, אימונים, השתלמויות, אימון חיילי מילואים.
      על מה שרפנו את כל ההון והאון האם לא על הגחמה הזו?
      למה ילדינו צריכים היו לכרוע על ברכיהם בציר פילדלפי על מנת לאסוף את שאריות חבריהם?
      הפכנו מצבא הגנה לישראל לצבא הגנת המתנחלים.

      הגב לתגובה זו

      • דני ב., אתה מוסת

        אחד שהתפכח, 19/07/06 14:23

        מה הקשר בין הפיגוע בציר פילדלפי למתנחלים ? ציר פילדלפי נועד למנוע מהפלסטינים להעביר נשק ממצרים לעזה...
        להזכירך, ההתנחלויות נבנו לפני הסכם ה''שלום'' של אוסלו ואז זה נראה נכון לבנות אותם.
        הסכם אוסלו הרס את האידיליה ובחסותו הפכו שטחי 67 לפתחלנד/חמאסלנד במימון וחימוש החיזבאללה ואירן.
        היום אנחנו משלמים בגדול את המחיר של פנטזיית אוסלו שמתפוצצת לנו בפרצוף כמו בועה.
        אחרי ה''התכנסות'' שבמסגרתה יבוצע טרנספר ל 200 אלף יהודים, יהפכו גם שטחי הגדה לעזה2 ואז תצטרך צבא גדול פי 2 כדי להילחם בפלסטינים שיבצעו פעולות טרור בנוסח חיזבאללה.

        הגב לתגובה זו

        • בוא נבדוק רגע

          אחד, 19/07/06 16:13

          ''הסכם אוסלו הרס את האידיליה''...

          הסכמי אוסלו נחתמו ב 93-94

          האינטיפאדה הראשונה פרצה ב 87

          מכאן נובע: אינטיפאדה = אידיליה

          מעניין...

          הגב לתגובה זו

          • באמת כמה אבנים הם אידליה בהשוואה למחבלים מתאבדים פיגועי ירי ומטחי

            גדי, 19/07/06 20:18

            רקטות.
            השמאל הביא שואה על מדינת ישראל.

            הגב לתגובה זו

            • הטרמינולוגיה המוגזמת

              אחד, 19/07/06 21:23

              אכן, עובדתית המציאות אחרי אוסלו קשה יותר.
              לא ניכנס כרגע למי ולמה אבל שים לב לטרמינולוגיה שלך ושל קודמך:

              ''אידיליה'' - כאשר זו ממש לא היתה אידיליה.
              ''שואה'' - היתה לנו כבר שואה ''קצת'' יותר גדולה.

              קצת פרופורציה לא תזיק לכם...

              הגב לתגובה זו

      • תתבייש לך בזמן כזה להעלות טיעונים טיפשיים כאלו ! (ל''ת)

        איש, 19/07/06 14:45

        הגב לתגובה זו

      • המתנחלים הם אלו שהגנו על העם

        כ, 19/07/06 15:12

        וחטפו טילים במקומך - והיו איזור חיץ בינך לבין המחבלים. הם הגנו על הארץ בגופם - עכשיו החיילים צריכים לא להגן רק על כמה מתנחלים ח''ו אלא על כל הארץ, והטילים נורים על כל הארץ לא רק על ההתנחלויות - עדיף לך?

        הגב לתגובה זו

        • נתת לי רעיון גדול!

          אחד, 19/07/06 17:02

          בוא נכבוש את לבנון ונקים שם המון המון התנחלויות וככה נפתור את הבעיה!

          אם זה ''עבד'' בעזה - למה שלא יעבוד גם בלבנון?

          יהיה לנו ''אזור חיץ'' והמתנחלים האמיצים יחטפו את הטילים במקומינו!

          הגב לתגובה זו

      • בגלל חארות כמוך פרצה היאינטפאדה והלחימה בצפון

        לשמאלני הטיפש, 19/07/06 15:17

        יבוא היום ונשפוט אותכם על מעשיכם! בקרוב...

        הגב לתגובה זו

      • בגלל אנשים מסוגך הגענו למצב הזה

        חסוי, 19/07/06 16:33

        וכן אני שמאלני והייתי בעד ההיתנתקות אבל בחיים לא אשפוך ארס כזה על אזרחים נאמנים, בגלל אנשים כמוך אין לחיילים בשטח מוטיבציה להילחם, כי החדרתם להם למוח שאנחנו הרעים ומגיע לנו למות, הפכתם את האויב לידיד ואת האחים לאויבים.

        הגב לתגובה זו

    • מזל שהזהרתם אותנו .... חהחהחהחהחה

      Bיר י-, 19/07/06 14:57

      כן, רק מאז שיצאנו מגוש קטיף נהיה פה רע. חיזבאללה מעולם לא ניסה לפגוע בנו או לחוף את חיילנו.

      הזוי. תתעדכן במציאות. כל המדינה נושמת לרווחה שיצאנו מהחור תחת ושמו עזה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל צהל הגדול מול כמה יחפנים ומדברים על חילופי אש כבדים (ל''ת)

    משהו משובש, 19/07/06 13:02

    הגב לתגובה זו

    • אסור לזלזל בהם, זה המגרש הביתי שלהם (ל''ת)

      אורן, 19/07/06 13:20

      הגב לתגובה זו

      • המגרש הביתי היה יכול להיות עיי חרבות מזמן (ל''ת)

        כולם חיזבללה, 19/07/06 13:30

        הגב לתגובה זו

        • הבעייה היא לא היחפנים - אלא דודים שלהם באירן (ל''ת)

          גם אירן, 19/07/06 14:16

          הגב לתגובה זו

          • האשם בדרג המדיני בישראל, איראן וסוריה (ל''ת)

            אהוד, 19/07/06 16:07

            הגב לתגובה זו

    • משהו משובש איתך -כסיל שכמוך!!! (ל''ת)

      דן, 19/07/06 15:58

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    יש לנו נפגעים? (ל''ת)

    חילופי אש כבדים, 19/07/06 12:51

    הגב לתגובה זו

    • כן ת כ10 בינתיים (ל''ת)

      אמנון, 19/07/06 13:41

      הגב לתגובה זו

    • You bet (ל''ת)

      !, 19/07/06 14:08

      הגב לתגובה זו

    • 3 הרוגים ועשר פצועים (ל''ת)

      אני, 19/07/06 16:39

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    נכנסים רק להרוס כמה עמדות חיזבלות-ויוצאים. באבא'שלי. עומרי,

    חוות שקמים, 19/07/06 12:50

     

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    את היחס 1=1000 מחילופי שבויים, להחיל...

    אריק, 19/07/06 12:43

    גם על קורבנות וגם על פיגועי טרור, מכל סוג,של פלשתינאים.

    צריך להודיע מראש, שכל מתאבד, יביא לחיסול מיידי של פי-1000 מהמספר שרצח בישראל.

    בהתחלה לא יאמינו; לכן חשוב לקיים!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      שחרסון, 19/07/06 12:58

      אני איתך גבר צודק.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם בחיזבאללה יש מתונים וצריך לדבר איתם ולחזק אותם (ל''ת)

    לדבר איתם שלום, 19/07/06 12:43

    הגב לתגובה זו

    • בתורת הקבוצות ישנה ''הקבוצה הריקה''. זו בדיוק הקבוצה שאתה מדבר עליה. (ל''ת)

      ד''ר שפינוזה, 19/07/06 12:55

      הגב לתגובה זו

      • לדבר שלום זה תמיד עדיף ד''ר. לדבר שלום עדיף על לירות. (ל''ת)

        צריך לדבר שלום., 19/07/06 13:00

        הגב לתגובה זו

        • שנאמר: אוהב שלום ורודף קטיושה. עכשיו שורקת!

          אימרי, 19/07/06 13:20

          ya right...

          הגב לתגובה זו

        • צריך לדבר שלום

          שלום שלום, 19/07/06 13:26

          צריך וחייבים לדבר שלום עם החיזבאלה..כדי שיקויים הפסוק ''שלום על ישראל '' . אנחנו שם (בים) והם כאן.
          כ''כ מצחיק שיש אנשים רפי שכל שרוצים לדבר שלום עם ארגון שמטרתו הינה להשמידם..

          הגב לתגובה זו

        • שלום ולא להתראות (ל''ת)

          גלעד, 19/07/06 17:16

          הגב לתגובה זו

    • ל 2

      חיים, 19/07/06 13:01

      מתי נבדקת בפעם האחרונה ?

      הגב לתגובה זו

    • 2- עוד פעם לא לקחת את הכדור ? (ל''ת)

      דוקטור, 19/07/06 14:22

      הגב לתגובה זו

      • הרי בסוף גם אתה יודע שנדבר שלום עם האויבים שלנו. (ל''ת)

        שלום עדיף על דם, 19/07/06 15:00

        הגב לתגובה זו

    • תמצא אותו, נדבר איתו. בהצלחה.....אהבל (ל''ת)

      זה שמאל?, 19/07/06 16:44

      הגב לתגובה זו

    • אהלן וסהלן - דוקא נשמח לדבר עם חיזבאללה

      אולמרט את ברץ, 19/07/06 16:59

      אלף אהלאן וסהלאן....
      אם אפשר .... שכולם יגיעו מחר לשיחת נפש בכניסה הדרומית לבירות - רח' אלשוהדא 1 בשעה 09:00 בדיוק. הכיבוד עלינו. נא לא לאחר.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שימו לב - שינוי גישה בחיזבאללה

    עודד הנודד, 19/07/06 12:41

    הם עוברים לתקיפות קרקעיות. כנראה שכוח שיגור הקטיושות הולך ונכחד.
    עכשיו יותר מתמיד - זה זמן הנפלאם!

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      יעל, 19/07/06 12:49

      הגב לתגובה זו

      • מה צודקק מה!?

        שיר, 19/07/06 14:37

        מה צודק במה שהוא אמר ?
        החיילים שלנו לא מתחבאים זה דבר ראשון ודבר שני בזה הם מגנים על עצמם מה אתה רוצה?שהם ייצאו וייהרגו ? לא..הם לא סתומים ותאמין לי שהם עושים עבודה יותר טובה מהחיזבאללה הזאתת !!

        הגב לתגובה זו

        • שימי לב למה ולמי היא הגיבה... (ל''ת)

          שימי לב, 19/07/06 15:25

          הגב לתגובה זו

          • תפילה

            שלי, 19/07/06 19:15

            רק תפילה תעזור לפחות בזה נעזור לחילים שלנו

            הגב לתגובה זו

            • חובה לפתוח לינק! בבקשה להעביר!

              לי, 19/07/06 20:12

              אנשים יקרים ,אנא תפתחו את הלינק הבא ותעבירו לכמה שיותר אנשים. אולי זה יכניס קצת שכל לכמה מוחות בעולם.
              http://switch3.castup.net/cunet/gm.asp?ai=214&ar=1050wmv&ak=null

              הגב לתגובה זו

        • לא מנהלים לחימה עם הראשים בתוך הטנקים

          מנהל לחימה, 19/07/06 15:29

          אי אפשר כי לא רואים, ומהרגע שצה''ל הפך להיות צבא מגן ולא צבא תוקף, ככה זה נראה.
          והחיילים בהחלט מתחבאים.

          הגב לתגובה זו

        • הוא הגיב לעודד ולא למוסלמי

          תומר אלוש, 19/07/06 16:12

          שים לב למי הוא הגיב, הוא אומר שעודד הנודד צודק שיש שינוי בגישה של החיזבאללה ולא שהמוסלמי צודק שאנחנו מתחבאים (הרי ברור שהוא לא צודק, אין פה בכלל צורך להתייחס ברצינות למוסלמי).

          הגב לתגובה זו

        • החזבללה הם המון, כל הזמן יש הספקה, ומי יודע אולי גם אירנים וסורים ו

          אנחנו לוחמים לב, 19/07/06 16:21

          ד בלי שום עזרה, בלי בריטים שכל הזמן לא מתנגדים ללוחמה, לאמריקאים שלא מתנגדים ללוחמה, בלי קנדים שמשבחים אותנו, איפה הם כולם כשצריך אותם. רק למוסלמים החזבללות, עוזרים אף עוזרים. הכפריים שמתוודאים שלא משתתפים עם החזבללה, האירנים שמספקים חיילים, נשק, קטיושות ומה לא, הסורים שגם הם משתתפים סמויים בלוחמה, וגם נשק בלי סוף, כל העולם מתעלם מהבעיה שלנו, שאנו מוקפים בחראות ולא איכפת לאף אחד וגם בתוכנו ישנם פלס' שכל הזמן רוחשים מתחת לפני השטח ויוצאים עם הקאסמים ואין לזה סוף עד שאנו נגרש את כולם ולפחות בתוכנו יהיה נקיון ולא פלס'.

          הגב לתגובה זו

    • לדעתי עוד לא התחילה המלחמה

      מוסלמי, 19/07/06 13:31

      תמשיך להתחבא במקלטים כמו החיילים שלך שמתחבאים בטנקים ובמטוסים

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו מתחבאים ואתם מתים - כמו שצריך !!! (ל''ת)

        דוד, 19/07/06 14:40

        הגב לתגובה זו

      • youre kidding, right? (ל''ת)

        /, 19/07/06 14:44

        הגב לתגובה זו

      • איפה הסורים-מתחבאים עם הטנקים והמטוסים 30 שנה

        סורי, 19/07/06 14:56

        כבר 30 שנה הסורים מתחבאים עם הטנקים והמטוסים.

        הגב לתגובה זו

      • זו לא מלחמה, זה ציד - אנחנו צדים אותכם כמו חיות (ל''ת)

        ארז, 19/07/06 15:30

        הגב לתגובה זו

      • מוסלמי- אנחנו בונים עליכם

        כורדי נאור, 19/07/06 15:42

        תמשיכו עם המנטליות המטופשת שלכם שאתם צאצאים אמיצים של סלח א דין. יורים קטיושה ורצים להתחבא מתחת מיטה של ילד. אתם כמו כלב צ'יוואוה מטריד שנטפל ברחוב ומנסה לנשוך את הרגל. בהתחלה מנערים אותו, ובסוף נמאס ומעיפים לו סטירה והוא עף לקצה השני של הרחוב.
        תמשיכו עם המנטליות הזאת כי זה הקלף האסטרטגי שלנו. אם תתחילו לחשוב בהגיון- הקיום שלנו בסכנה. אבל אולי אם תחשבו בהגיון תראו גם כמה מטופשים החלומות שמוכרים לכם שאפשר להשמיד אותנו, ואז אולי יהיה שלום.

        הגב לתגובה זו

      • למוסלמי..

        שמעון, 19/07/06 16:44

        מה קרה??התחלתם להרגיש את פינו מרמלדה באחוריכם??רק לפני מספר ימים הייתם במרומים..עכשיו בדקו מאחור בתחתונים..

        הגב לתגובה זו

    • פצצות טרמובארייות(דלק-אויר) יותר יעילות! (ל''ת)

      PentiumIV, 19/07/06 13:31

      הגב לתגובה זו

      • לא. טרמובארי טוב להפצצת בונקים ומערות

        חיים, 19/07/06 14:04

        בשטח פתוח הוא אינו ייעיל.

        העולם הפסיק להשתמש בנפלאם ועבר לפצצות מצרר מפני שכדי להטיל נפלאם לצריך לרדת לגובה נמוך והוא אינו יעיל כנגד רק''מ וחי''ר מחופר.

        הגב לתגובה זו

        • קטיושות על נצרת (ל''ת)

          shkomi, 19/07/06 18:41

          הגב לתגובה זו