• 56.

    ושישלמו עבור הפצצות שזרקנו עליהם בלי זה שישכחו מהפסקת אש...

    RRRRRRRRRRRRRRR, 18/07/06 17:56

    ושישלמו עבור הפצצות שזרקנו עליהם בלי זה שישכחו מהפסקת אש...
    אה שכחתי...ושיקחו את החטופים לדיסנילנד ע''ח ממשלת לבנון...אם לא אז
    '' נשרוף את המועדון...! ''

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ציפי מובילה בדרך נכונה

    אזרח במקלט, 18/07/06 16:53

    הצבא לבד לא יפתור את הבעיה. לכן חשוב במקביל פעולה מדינית בסיוע העולם, אשר צקבלת היום את עמדות ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עם החיזבאללה אין כל אופק מדיני זה זמן האש.

    עם ישראל, 18/07/06 15:38

    עד לחיסול המוחלט של החיזבאללה הן כאירגון והן כפרט.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הצלחה ישראלית והישג במלחמה, הוא החלפת שבויים אסירים ובכללם רון ארד

    דודי, 18/07/06 15:33

    אפשר להגיד ניצחנו גם ללא היסתבכות מיותרת ואים נקשור את גורל השבויים בגורלו של רון ארד. ובכך לנצל את המומנטום בדעת הקהל העולמית,לחץ אירן סוריה והחיזבלה.

    הגב לתגובה זו

    • ושישלמו עבור הפצצות שזרקנו עליהם בלי זה שישכחו מהפסקת אש...

      AAAAAAAAAAAAAAA, 18/07/06 22:25

      ושישלמו עבור הפצצות שזרקנו עליהם בלי זה שישכחו מהפסקת אש...
      אה שכחתי...ושיקחו את החטופים לדיסנילנד ע''ח ממשלת לבנון...אם לא אז
      '' נשרוף את המועדון...! ''

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    זה גם רעיון טוב בקשר לעזה

    AVIVA, 18/07/06 15:14

    אם יהיה כוח רב לאומי בתוך עזה זה יפתור את בעיית הקאסאמים והשקט יחזור.
    הצבא של חלוץ מסוגל לעשות צרות רק ליהודים,אולי הגיע הזמן להביא עובדים זרים שיעשו את העבודה במקום צבאינו שמשום מה,אפילו על חייליו אינו מצליח להגן והם נחטפים,נשחטים,ומגורשים באין מפריע ....

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    זה הפתרון למה לא קודם

    נעמה השפויה, 18/07/06 15:12

    למה להרוג פלשתנאים חפים מפשע

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    צריך להתיחס לקטיושות כאילו אין מו''מ ולהתיחס למו''מ כאילו אין קטיושות

    התעוררתי לרגע, 18/07/06 15:05

    כל ממשלה שקמה לנו, יותר מטומטמת מקודמתה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל הכבוד לציפי לבני !

    פז כהן, 18/07/06 15:01

    מייחל שכל הפוליטיקאים יהיו כמוך !

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ניצנים ראשונים וסנונית ראשונה להרמת ידיים (ל''ת)

    רוטמן, 18/07/06 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אם ממשלת אולמרט לא תשלים את המלאכה ותשאיר את איום הטילים, היא גמורה (ל''ת)

    וגם ציפי לבני, 18/07/06 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    זה לא הזמן. ממש לא.

    אורן, 18/07/06 14:55

    בזמן לחימה הוצאת הצהרות שכאלו מאותתים לכולם שהלחימה ברת הפסקה לפני קיום המטרות.

    ההכרעה תבוא משדה הקרב, הפירות יבואו מהתחום המדיני, לבני פעם הערכתי אותך יותר כנראה שאת עוד חוליה בשרשרת האופורטיוניסטים של 'קדימה'.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      ברוריה, 18/07/06 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ישראל הולכת להיות מובסת וני שישלם בחייו (ל''ת)

    זה אנחנו, 18/07/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שלום עכשיו במשרד הבטחון וזה ייגמר רע (ל''ת)

    לעם ישראל, 18/07/06 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא להיות טיפשה - גם דיבורים מסוכנים

    דוד סילבר, 18/07/06 14:25

    גם דיבורים מסוכנים - כל דיבור ללא המטרות אינם עוזרים למאמץ

    בבקשה לא לעשות פוזות למצלמה ולברבר עם דיבורים שלא יתאימו למטרה

    פירוק \ חיסול חיזבאלה - שיחרור החיילים - ופריסת צבא לבנון בגבול

    בבקשה - לא לדבר דברים אחרים !

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הסיבות למה הפסדנו את המלחמה הזו!!!!!

    הסבר פשוט, 18/07/06 14:24

    בגלל שחיי האויב יותר יקרים לאולמרט מחיי תושבי מדינת ישראל,פעם ראשונה בהיסטוריה העולמית זה קורה

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    רוצים את הראש של נסארלה נקודה (ל''ת)

    מוטי, 18/07/06 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מומ תחת אש זוכרים זו כניעה לאוייב עם ליבני (ל''ת)

    מתכנסים, 18/07/06 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''אין פתרון צבאי'' - אז יש תבוסה ומוות לישראל (ל''ת)

    ממשלת צללים, 18/07/06 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא למדתם שתהליך מדיני מביא אסון=להשמיד כל הטרור =חמס+אשף+חיזבא+גיס5 (ל''ת)

    איפוק-ריסון-הבל, 18/07/06 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    רק שהחיזבאללה לא יוצב בכוח הרב לאומי כנציג לבנון החופשית

    משה ק, 18/07/06 13:34

    הכל אפשרי בעולם בו רב מרצחים, מקבל בעזרת קורבנותיו, פרס נובל לשלום, מחומש על ידם כדי שיוכל לקצור קורבנות נוספים בעזרת אנשיו ''אויבי השלום''.

    עם שטומטם בשטיפת מוח יום יומית, מסוגל יהיה לקבל את הפלג המדיני ''הטוב'' של חיזבאללה בתור שומרי גבולו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קראתי רק את הכותרת.מספיק מרשים.

    LUBER, 18/07/06 13:33

    חסן בחיים,והיא מדברת על פוליטיקה?
    כל סבל ומאמץ של העם,ברגע אחד,בובה הזו מכפילה באפס.
    רק לא לשכוח,בבקשה,ששיטת שקרים של תקופת רבין היום לא יעבוד.
    גגות חיפה קברו אותה לגמרי.תנסו משהוא אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ציפי רוצה שקט בצפון תל אביב (ל''ת)

    משה, 18/07/06 13:32

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק! הגבול של ישראל עובר מסביב לגוש-דן. (ל''ת)

      אורן, 18/07/06 15:00

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מזל שיש לנו את החיזבללה שלא יסכים עד שיושמד (ל''ת)

    והליצנים ימשיכו, 18/07/06 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ליבני - דברי באנגלית - זה התפקיד שלך

    עופר, 18/07/06 13:22

    אם צהל ינצח או לו זו לא השאלה, האם ישראל תנצח בהסברה, זו השאלה הגדולה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל הסכם לפני חיסול נאסרללה יביא לסיבוב נוסף (ל''ת)

    אל תיכנעו היום, 18/07/06 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תהליך מדיני יציל את נסראללה אוי ואבוי לנו-המתווכים לא הוכיחו את עצמ

    זעקי ארץטבריה, 18/07/06 13:13

    עצמם מעולם ורק אנו הפסדנו!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לבני !!!!! תקשיבי טוב ! העם בישראל לא רוצה שום תהליך מדיני

    לא ניכנע, 18/07/06 13:11

    כל הפסקה של הפעולה הצבאית של צה''ל טרם השגת היעדים: חיסול כל תשתיות הטרור והחזרת החיילים ללא שום תנאים תחשב ככניעה ישראלית
    תכניסי את זה טוב טוב לראש

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% אני איתך (ל''ת)

      אמיר, 18/07/06 14:31

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אל תתקפלו!!! (ל''ת)

    ירושלים, 18/07/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אין מה לדבר על הפסקת אש יש לדבר על חיסול אש החיזבאללה

    ש.לוין, 18/07/06 12:58

    תגידו אתם השתגעתם. אתם לא מבינים שיש כאן עסק עם טרוריסטים. מה אתם בכלל מדברים עם הפלצנים האלה מאירופה והאו''מ אלה הם חלאות , אותם לא מעניין ממדינת ישראל מוכת הטרור אותם מעניין מחירי הנפט והכלכלה שלהם שתפרח . הם רוצים שנפסיק . צריך להבהיר להם חד משמעית עד שלא יחוסל החיזבאללה כאירגון ויסולק .מלבנון לא נפסיק .
    גם אם נאכל רק לחם וזיתים לא להפסיק גם אם נגור באוהלים לא להפסיק. צריך לדאוג שנסראללה וכל החבורה שלו ישארו עמוק עמוק בבונקר.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אתם לא מבינים...

    גיא, 18/07/06 12:58

    שרת החוץ אמרה שהתהליך המדיני לא יבוא על חשבון התהליך הצבאי....!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מתחילים להכין אותנו לכניעה....

    מממשלה של, 18/07/06 12:53

    כל מי שעיניו בראשו רואה את זה....אל תאמינו לשטיפות המוח על כתישה בבירות.....שכותשים עיר מאוכלסת לא נהרגים עשרות אנשים...נהרגים עשרות אלפים.

    מה שמוביל למסקנה שאנחנו בדרך לכניעה.

    הגב לתגובה זו

    • זה היה נכון אם המלחמה היתה נגד

      סמ''ר במיל', 18/07/06 13:06

      לבנון, אבל היא לא... השמדת אפילו עשירית מהחיזבאללה היא כתישה. עשינו יותר מזה (והזרוע עוד נטויה).

      הגב לתגובה זו

      • מאפה הבאת את השטות הזאת?

        א.ב, 18/07/06 13:14

        עאלק השמדת יותר מעשר אחוז מהחיזבאללה...

        הגב לתגובה זו

    • מסכים! אי השגת המטרה במקרה הזה - פירושו כניעה! חד וחלק!

      לא להיכנע!, 18/07/06 13:09

      האם ישראל מגלה חולשה בשלבים הקריטיים? האם ישראל עומדת בפני ההפסד המלחמתי הראשון שלה?

      אני שולח אצבע מאשימה לתקשורת הדמגוגית שלנו - אינטרנט, טלוויזיה ורדיו, שגורמת לדה מורליזציה במדינה. מה הולך פה תגידו לי?

      הגב לתגובה זו

    • השלום חשוב מהנצחון הצבאי! (ל''ת)

      פעיל שלום, 18/07/06 14:40

      הגב לתגובה זו

      • כל שלום באזור התחיל בניצחון צבאי. (ל''ת)

        אורן, 18/07/06 15:01

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    7 צודק כולם חושבים כמוך.(חוץ מהשמאל הקיצוני) (ל''ת)

    חזק, 18/07/06 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    תחסלו את כל אירגוני הטרור (ל''ת)

    לטייסינו, 18/07/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שלטון תבוסתן ומושחת מוכר חיי אזרחים וחיילים בנזיד עדשים+הסכם מזורגג (ל''ת)

    איפוק-הבלגה-ריס, 18/07/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נסראללה עושה צחוק מחיל-האויר שלנו (ל''ת)

    חובה לפרסם, 18/07/06 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הקול- קול ציפי, אך הראש - ראש פרס. האם ציפי תירש את פרס, כולל הכל?

    נצחונות בסקרים, 18/07/06 12:43

     

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אלו בצפון כבר עלו לי על העצבים, מה הם חושבים שכולנו נסבול בגללם? (ל''ת)

    צפוני טיפשוני, 18/07/06 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מפחד לנצח, לא להפסיד

    מעין, 18/07/06 12:36

    כמה שאנחנו חזקים בקרב ככה אנו חלשים אחריו. כך בסיני, כך אחרי חומת מגן.
    עם אנשים כמו אולמרט וליבני יותר מפחיד לנצח מאשר להפסיד.
    הם ימכרו עכשיו את הכל .
    איזה פחד.
    הינה זה מתחיל.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא נשכח זוהי אותה ליבני שהגדירה מחבלים כלוחמי חופש (ל''ת)

    שיכולים להרוג, 18/07/06 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עד עכשיו משרד החוץ היה במקלט מסביר שהמחבלים (ל''ת)

    הם לוחמי חופש, 18/07/06 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אם החיזבללה לא יושמד זה רק שאלה של זמן לסיבוב השני (ל''ת)

    עם חימוש, 18/07/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תהליך מדיני, צבאי, פוליטי, משפטי, מסחרי, תוצאות יש לבני?

    שמעון הלוי, 18/07/06 12:21

    האם את בכלל מזהה את האוייב?
    האם את יודעת מה בכלל קורה סביבך?
    ואם לא דיווחו לך על המידע ''הרגיש'' שלראש הממשלה ודן חלוץ יש אז התנצלות על הגערה מוקמת כאן.

    הם פשוט מסתירים אותו כאילו זה יעזור להם. בסוף הרי הכול יתברר והאחריות שלהם למצב שנוצר תתברר לכולם.

    מסכן, רק פרץ לא יודע מה קורה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    למה אניות ללבנון?שיגיעו לחלץ דרך נמל חיפה

    עמוס, 18/07/06 12:19

    שכל האניות שמגיעות לחלץ אזרחים יגיעו לחיפה ויעגנו בנמל.
    וכל האזרחים המעוניינים לברוח שיגיעו למעבר הגבול לבקורת ויועברן ישר לאוניות.

    האוניות יגנו על נמל חיפה ותהיה אפשר להכניס אוניות משא להמשך פעילות שלנוץ

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קודם לחסל את החיזבאללה כליל, רק לאחר מכן תהליך מדיני (ל''ת)

    משה בודק, 18/07/06 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה זה ''להוציא את חיזבאללה מלבנון''.?

    שי, 18/07/06 12:15

    חיזבאללה זה לבנון.הם לא יבוא
    מבחוץ.
    מי יוציא אותם?
    לאן יוציאו אותם?
    הלחימה מהרגע הראשון צריכה היתה לפגוע בלבנון ובראש וראשונה
    בתשתיותיה.
    הצעות הזויות של שרת החוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל הכבוד לציפי לבני-רוה''מ הבאה (ל''ת)

    יוסי, 18/07/06 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    טריה לארסון הוא גבר!

    אביגיל, 18/07/06 12:00

    תגידו לי, התחרפנתם לגמרי????

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא יודע לקרוא זו את

      דורית, 18/07/06 14:16

      גאון,תלמדי לקרוא:משלחת האו''ם חזרה...
      נושא המשפט הוא ''משלחת האו''ם'' ולא טריה לארסן...

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא לוותר

    יוסף, 18/07/06 11:58

     להמשיך עד הסוף ולא לתת לחיזבאלה לנוח

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שלום בינינו

    משה, 18/07/06 11:56

    עם גמר המלחמה העם חייב בפעם ראשונה בהסטוריה להתאחד לתמיד -די במלחמת היהודים!!!!!! שממנה רק האויבים נהנים

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לבני בהלם בידיוק כמו אולמרט-תקראו

    רון, 18/07/06 11:49

    הם מפחדים כי אין להם מה להפציץ יותר כושר ההרתעה יבנה רק על נהרות של דם בלבנון-להפציץ גשרים ריקים ובינינים ריקים רק יעלה את מניות חברות הנדל''ן בלבנון

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הכי גרוע להעלות בשלב זה את האופציה המדינית- זה מזמין לחץ בינלאומי

    ש(ר)תוק, 18/07/06 11:49

     

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    נו אי אפשר ככה

    אלוהים, 18/07/06 11:48

    מה אנחנו תושבי הצפון אשמים?אנחנו רוצים לחזור לשגרה הרגילה.אי אפשר לנשום פה בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לשרת החוץ לבני-בהצלחה.

    דני ב., 18/07/06 11:47

    קור רוחך והעדר ההתלהמות , ומילות הרהב של מנהיגים מכל הצדדים מראה שצריכים הרבה נשים עם ''ביצים'' כמו שלך.
    כל הכבוד, המשיכי להביא כבוד למדינת ישראל.
    את ההוכחה שאפשר אחרת ושיש גם מקום לפוליטיקה נקייה אצלנו .

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שפוייה ???

    יאיר ל, 18/07/06 11:46

    אם הכתבה נכונה ולבני מוכנה לחזור ליום שלפני ובלבד שיוחזרו החטופים והאש תפסק -
    הרי שהגברת אינה שפוייה, ואינה ראוייה לכהן באף משרה הדורשת הפעלת שיקול דעת.
    רק מוח מעוות, יכול לקבל מצב בו ספגנו קורבנות ונזקים כדי לחזור ליום שלפני.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הנה ההתקפלות מתחילה.

    מורי אל כניס, 18/07/06 11:43

    עוד לא פסקו הקטיושות שאפילו לא בגללן יצאנו למבצע אלא הן נהיו תוצאות שלו וכבר עוצרים.

    יופי נחמה.

    הגב לתגובה זו

    • מה אני אג'יד לך, אתה סודג במיאת אחוז. (ל''ת)

      המעאזם, 18/07/06 16:47

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ציפי תמסמס לנו את כל ההישגים הצבאיים (ל''ת)

    אביב, 18/07/06 11:38

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא שאין עדיין הישגים צבאיים

      א.ב, 18/07/06 12:55

      למרבה הצער, אין עדיין הישגים צבאיים, לבינתיים החיזבאללה לא נחלשו.

      הגב לתגובה זו