• 100.

    אירן סוריה ולבנון

    מאיר גבאי, 24/07/07 13:47

    אין לישראל ברירה אלה לצאת למילחמה אף אחת מי מדינות ערב לא תגמד את ישראל ותנסה למחוץ אותה כי זה בילטי ניתן לעשייה ניראה למי יהיה קייץ חם לנו או להם אנחנו עם קשה עורף אין מצב שניכנע לאויבים..! ובעזרת השם אנחנו ניגבור על כל מיכשול שהוא יש לנו מה להפעיל כלפי אירן וסוריי שזה יכנס להם טוב טוב לראש יש להם מי מה לפחד מי ישראל מעצמת על אני רואה את הנולד אתם שקוראים את מה שאני כותב פה תראו מה קורה לכל מדינות ערב אחרי מילחמה עם אירן וסוריה ולבנון יותר ולעולמים אם לא ידברו על חצי מילחמה יותר ולעולמי עד בדוק ..!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    יש לבצע את תוכנית ההיתכנסות

    פקק תנועה, 01/08/06 11:32

    כשרמת הגולן. היא חלק בלתי ניפרד מישראל .ובן השאר מסיבות שידועות לכולם.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אין שום בעיה לעשות שלום עם סוריה.

    שלום של שפויים, 19/07/06 06:30

    אין שום בעיה לעשות שלום עם סוריה.
    שאלת ירושלים יהודה ושומרון וכו' לא רלוונטיות לשלום עם סוריה. אלה שאלות שידונו בהן אם וכאשר יהיו שיחות עם הפלסטינים.
    אם רק אסד מוותר על הרמה שהיא לא שטח סורי אמיתי ותושביה לא רוצים להשתייך לסוריה,(הרי הוא בעד דמוקרטיזציה,אז למה שהוא ירצה לכפות עצמו על תושבי הרמה הדרוזים..?),אזי בבת אחת ,תוך יום - יש לנו שלום אמיתי, מהפך אמיתי כלפי סוריה בדעת הקהל העולמית,כל הדלתות ייפתחו בפני סוריה והעם הסורי, כי האו בבת אחת מצטרף למשפחת העמים ,מפסיק להיות מוקע ,הוא הופך להיות המנהיג הפופולארי בארצו ובאזור כולו, מצטרף למדינות המתונות מצרים וירדן ,והשלום עם ישראל יהיה אכן שלום אמיתי, כי אין למעשה נקודות ויכוח עם סוריה.אין פלסטינים בינינו, היה תמיד גבול שקט, בקיצור, העם הסורי יריע לאסד שהוציא אותם מהמצור והמחסור, והעם הישראלי ..גם כן יריע לאסד !

    הגב לתגובה זו

    • פרט שולי: כולם יודעים שישראל היא זו שבסוף מתקפלת. (ל''ת)

      נתי, 23/07/06 20:56

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    דיי לפחד!!! תתקיפו אותם

    אמיר, 19/07/06 05:53

    נשבר לנו מהסורים והאיראנים.
    יש להתקיף עם פצצות רציניות מאוד!
    ולגמור את הסיפור לשנים הבאות.
    בואו נעשה היסטוריה ולא נמשיך כל הזמן כאילו כלום לא השתנה.!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ישראל מוכנה לבירבורים

    ישראל, 18/07/06 20:38

    עושים מאיתנו צחוק! משחררים הצהרות, הזהרות, ואיומים לאויבינו אבל מה ע-ו-ש-ים בשטח? מפציצים ומפציצים, אזרחים נהרגים, ומה עם החיזבאללה? מה עם הקטיושות? ממשיך ליפול עלינו ולטבוח בנו!
    הזמן כעת זה למעשים! לא לדיבורים בירבורים הבטחות ואיומים! התוצאות עד עכשיו הם בכלל לא מרשימות.
    מה, הצבא האדיר שלנו לא יכול לחיזבאללה? הטכנולוגיות המתקדמות לא יכולים לנטרל את הטילים? אז מה אנחנו עושים שמה בלבנון לעזאזל? בשביל אנחנו מוציאים כמעט חצי מקופת המדינה על צבא שלא יכול להגן על אזרחי מדינת ישראל?
    למה רוה''מ לא אומר בבהירות כי המטרה היא אחת! לנטרל את הטרור של חיזבאללה ואת איום הקטיושות על אזרחי ישראל כליל! אין הפוגה עד שתושג מטרה זו בשלימותה! זו חובתה של ממשלת ישראל כלפי אזרחיה. אם ממשלת ישראל לא תעשה את חובתה המוטלת עליה כי אז על אזרחי ישראל לבא בחשבון עם כל הפוליטיקאים הערמומיים הנוכלים שמשטים בנו ומשחקים את משחקי הפוליטיקה הסרוחים שלהם על גבי דם אזרחי ישראל הנגר כמים.
    וכן, כל הפוליטיקאים אשמים. לא רק המושחת העומד בראש. מביילין והשמאל דרך אולמרט והמרכז עד ביבי והימין. כולם שותפים למה שמתחולל נגד עינינו. אין אחד בפוליטיקאים המושחתים הללו שיקום ויאמר: זה הזמן לגמור עם שפיכות דמי אזרחי ישראל! זה הזמן לחסל את טרור החיזבאללה והקטיושות מצפון, וטרור הפלסטיני על כל גווניו עם הקסאמים מדרום! זה דבר אפשרי בהחלט! אם אנחנו באמת רוצים. אבל הפוליטיקאים העלובים מחפשים הזדמנויות לטפס אחד מעל השני. מאבקי כח ואיגואיזם במקום לעשות את חובתם לציבור שאותו הם אמורים לשרת לא להשתרר עליו!
    אז למה אנחנו אזרחי ישראל לא עושים להם שיעור בית? למה אנחנו נותנים למושחתים להתעלל בנו? למה אנחנו לא יוצאים בהמונינו ואומרים לפוליטיקאים המושחתים שאם הם לא נלחמים בטרור הערבי מצפון ומדרום בכל הנחישות ובכל הכח אזי הם כבר לא מייצגים אותנו והם צריכים ללכת הביתה! עד מתי ניתן לפוליטיקאים מושחתים להפקיר אותנו לטרור?
    עם ישראל! עורה! למה תישן?

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    בקשר ל93 שלום עם סוריה

    93, 18/07/06 20:22

    איזה מפגרים אתם !
    אתם לא קוראים יא אהבלים ????
    תקראו מה כתבתי !שיוותר על רמת הגולן -כי התושבים של הרמה רוצים את שלטון ישראל !

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ישראל לא יכולה על חיזבאללה !! שטיות בלבן (ל''ת)

    Ahmad, 18/07/06 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    קריאה לנשיא סוריה ,הבה נעשה שלום !

    שלום של שפויים, 18/07/06 17:33

    קריאה לנשיא סוריה ,הבה נעשה שלום !
    כרגע אתם מוקצים מחמת מיאוס בכל העולם.הידידים שלכם הם האירנים השנואים.
    אבל ברגע שיש שלום עם ישראל, כל העולם מחייך אליכם !
    פריחה ושגשוג יהיו כאן, ממש מזרח תיכון חדש.
    (כל מה שצריך הנשיא אסד, זה רק דבר אחד.הפסק לדרוש את רמת הגולן, ממילא התושבים הדרוזים שלה רוצים להשתייך לישראל.)
    ואז ,באחת, מהפך !סוריה תהפוך להיות מדינה מקובלת ואהובה במשפחת העמים.
    הנשיא אסד, אתה יודע שתמיכתך באירן ובחיזבאללה ,בחמאס וכל השאר ,תתנקם ב ך .כי אתה הרי לא מוסלמי קיצוני,וגם לא משטרך ועמך. אז אתה יודע ,שבמוקדם או במאוחר, לא יעזור לך שתמכת בהם...הם יפנו נ ג ד ך !
    כדאי לך הנשיא אסד לעשות גם את החשבון הזה טוב טוב .
    המשך התמיכה בקיצוניים, וחוסר הסכם שלום עם ישראל,לא משתלם לך ולארצך,לא לטווח קצר ולא לטווח ארוך.
    הנשיא אסד, אנחנו מתחננים אליך ,בוא נעשה שלום אמיתי בינינו ,בין העם הישראלי והעם הסורי.
    למען הדורות הבאים, בוא !
    אז מתי אתה מבקר בירושלים ?

    הגב לתגובה זו

    • זה שלום של שפנים, לא שפויים. (ל''ת)

      Ahmad, 18/07/06 18:24

      הגב לתגובה זו

      • מה שפני בלרצות שלום?

        ישראלי, 18/07/06 19:34

        ראינו מה ''האמיצים'' שלכם גורמים לכם ולנו

        הגב לתגובה זו

        • שפני בלרצות

          Ahmad, 18/07/06 20:11

          הפסק לדרוש את רמת הגולן

          הגב לתגובה זו

          • אחמד היקר ,

            93, 18/07/06 20:28

            אתה היחיד שקרא את התגובה באמת.
            לעצם העניין...אולי אתה לא יודע, אבל רמת הגולן היא לא חלק אינטגרלי מסוריה. זה אזור שצורף לסוריה באופן מלאכותי .זה לא שאסד צריך לוותר על דמשק או חאלב...
            וגם הדרוזים ברמה רוצים להשתייך לישראל ושונאים את הסורים.
            אז ...חבל שתמשיך לקרוא לזה שלום של שפנים.כי זה באמת שלום של שפויים.
            במחיר ויתור על אזור שממילא לא שלו ולא רוצים אותו שם, הוא מקבל את כל העולם על מגש. מזרח תיכון חדש .
            ותחשבו על זה !

            הגב לתגובה זו

    • בבקשה בתנאי .......

      הנשיא אסד, 18/07/06 18:27

      א. עוד לפני שנתחיל לדבר תחזירו כל רמת הגולן. ב. תחזרו לגבולות 67 והחזרת ירושלים המיזרחית לפלשתינאים . ג . זכות השיבה ליתחומי מדינת ישראל של 2.5 מיליון פליטים .... אתה מוכן לתנאים ? אז מחר בבוקר נחתום על הסכם השלום . שלא תבין לא נכון שלום אצלנו הערבים זה פחות או יותר הפסקת אש דוגמת השלום הקר כמו עם מיצרים וירדן

      הגב לתגובה זו

    • אני תיכף בא......

      באשר א., 18/07/06 18:30

      שלך באשר.

      הגב לתגובה זו

    • כן, תושיט לנחש יד שלא יטבע

      Avi Ecuador, 18/07/06 18:37

      האופי של הנחש להכיש וזה בלי קשר לרצון שלך לעשות שלום איתו.
      משה רבנו הבין שדור עבדים דרוש לו 40 שנה בכדי שימות ויתחלף בדור בן חורין ואידיוטים כמוך רוצים לעשות שלום עם חיות מחר ללא חינוך וללא להחליף דור.
      דבילים ''יפי נפש'' שמביאים לקורבנות בעם ומביאים לחיסולנו בשלבים.

      הגב לתגובה זו

    • ''הבה נעשה שלום!''

      Avi Ecuador, 18/07/06 18:40

      כן, הבה נגילה הבה...
      מוצי מוצי, לך תעשה מצעדי אהבה אידיוט

      הגב לתגובה זו

    • שמישהו ינער אותך אהבל (טמבל שמאלני) (ל''ת)

      אחד, 18/07/06 18:57

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    תקשורת פלצנית (ל''ת)

    ת-א, 18/07/06 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הברירה בפנינו: לחיות על החרב, או למות בחרב... (ל''ת)

    לחיות!, 18/07/06 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    עדיף מלחמה עכשיו, לפני שיש להם פצצות אטום! (ל''ת)

    מאשר לחטוף!, 18/07/06 16:51

    הגב לתגובה זו

    • 100% RIGHT (ל''ת)

      5, 18/07/06 18:36

      הגב לתגובה זו

    • נכון, עדיף. אבל

      ישראל, 18/07/06 20:00

      אנחנו חוטפים ולא נראה כי אנחנו יודעים ( או אולי לא רוצים?) לעצור את זה. מספרים לנו בתשקורת כל מיני סיפורי סרק, אבל האמת היא שבהצהרותיהם האחרונות של רוה''מ וסביבתו נשמע כאילו ההחלטה נפלה להשאיר את חיזבאללה והקטיושות שלו בחיים! כל ההרג וההרס היה לשוא! ממשלת ישראל כדרכה מאז ומעולם, לא דבקה במטרותיה ונסוגה מהאחריות שלה לגבי אזרחי מדינת ישראל. אנחנו שוב מנוצלים ומרומים בידי ממשלת ישראל מושחתת נבערת טפשה ופושעת. רק פוליטיקה זולה רק משחקי כח ואיגו. על חשבון דם אזרחי ישראל. היתה פה הזדמנות נפלאה להביס לרסק ולמגר את הטרור. רוה''מ ועוזריו הפוליטיקאים הנוכלים והערמומיים ניצלו את זה בעד משחקי הכח שלהם במקום להרוס את חיזבאללה והקטיושות עד היסוד. עד מתי יתעללו בנו הפושעים הפוליטיקאים?

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    ארצות הברית

    Avi Ecuador, 18/07/06 16:26

    במקרה שישראל תתקוף את סוריה סוריה ותמיכתה של איראן בסוריה לדעתי תתקיף את איראן ותשאיר לישראל את העבודה עם סוריה.
    האמריקאים היום מתאפקים והם מחפשים סיבות או אמתלות להיכנס בסורים והאיראנים.
    אני חושב שישראל חייבת לספק להם את הסיבות או האמתלות וכפי שכתב כאן אחד הכותבים מכים בראש הצפע ולא בזנב בלבנון...

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    תכו חזק בסוריה ואירן

    אלי, 18/07/06 15:42

    השם עימנו.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    סימני כניעה ראשונים לנסראללה ע''ע ליבני (ל''ת)

    אלפסי, 18/07/06 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    HAZAK VE EMATZ

    LIBI BA MIZRAH, 18/07/06 14:45

    PLEASE, DO NOT STOP UNTILL ALL GOALS ARE ACHIEVED. WE ALL PRAY FOR ISRAEL

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    המלך הוא עירום?

    ישראלי, 18/07/06 14:42

    כיצד יתכן שלחיזבאלה יכולת לשגר טילים בתיאום מלא לכל כך הרבה יעדים ללא מחץ ראוי? האם אתם רואים מה שאני רואה? האם הגנרלים שלנו נרדמו בשמירה ואין להם תכניות פעולה אמיתיות למיגור החיזבאלה?

    הגב לתגובה זו

    • עדיף מלחמה עכשיו, לפני שיש לאירן פצצות אטום! (ל''ת)

      מאשר לחטוף!, 18/07/06 16:54

      הגב לתגובה זו

      • נכון, עדיף. אבל

        ישראל, 18/07/06 18:33

        אנחנו חוטפים ולא נראה כי אנחנו יודעים ( או אולי לא רוצים?) לעצור את זה. מספרים לנו בתשקורת כל מיני סיפורי סרק, אבל האמת היא שבהצהרותיהם האחרונות של רוה''מ וסביבתו נשמע כאילו ההחלטה נפלה להשאיר את חיזבאללה והקטיושות שלו בחיים! כל ההרג וההרס היה לשוא! ממשלת ישראל כדרכה מאז ומעולם, לא דבקה במטרותיה ונסוגה מהאחריות שלה לגבי אזרחי מדינת ישראל. אנחנו שוב מנוצלים ומרומים בידי ממשלת ישראל מושחתת נבערת טפשה ופושעת. רק פוליטיקה זולה רק משחקי כח ואיגו. על חשבון דם אזרחי ישראל. היתה פה הזדמנות נפלאה להביס לרסק ולמגר את הטרור. רוה''מ ועוזריו הפוליטיקאים הנוכלים והערמומיים ניצלו את זה בעד משחקי הכח שלהם במקום להרוס את חיזבאללה והקטיושות עד היסוד. עד מתי יתעללו בנו הפושעים הפוליטיקאים?

        הגב לתגובה זו

  • 84.

    אולי יקום כבר האיש שיזעק בקול רם..המלחמה אינה מנוהלת נכון

    יועץ, 18/07/06 14:36

    כל אידיוט,רואה מייד שאין תוצאות.
    גשם הרקטות רק מתגבר...והם קטלניות יותר.
    צ.ה.ל...עם 1.500 גיחות ,סוללות ענקיות של תותחים,טילים,אוניות..לא מצליח למגר אירגון טרור שיעי.
    כל עוד הממשלה תסתתר מאחורי חיל האוויר,היא לעולם לא תכריע את המערכה.
    היא חייבת לפגוע פיזית במחבלים,על ידי כניסה מסיבית ללבנון,גם אם יהיו הרוגים לחיילנו (בשביל מה יש צבא וחיילים?)
    אז מספיק עם תעלולי הפירוטכניקה של חיל האוויר....ותכניסו את האוגדות פנימה....

    הגב לתגובה זו

    • נכנסו ללבנון ותוך 5 דקות 4 הרוגים ו 3 ימים לא הצליחו לחלץ הגופות

      קצת לחשוב, 18/07/06 14:47

      לא לרוץ לקבור חיילים !!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק,יותר כדאי לקבור אזרחים.....

        מקסי, 18/07/06 16:53

        אנחנו שומרים כל כך על החיילים

        הגב לתגובה זו

    • כניסה רגלית

      ציקו, 18/07/06 15:38

      יש לך הצעות טובות , אבל טוב שאתה לא שר הבטחון...

      הגב לתגובה זו

    • אם הבן שלך היה משרת בסיירת

      Yair, 18/07/06 16:17

      היית מדבר אחרת. אוהו איך היית מדבר אחרת.

      אנחנו יודעים שאם תהיה כניסה רגלית יהיו אבידות רבות, אם יש מטוסים - למה לא להשתמש בהם?

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל נשחק ואני לא רוצה לומר מתברבר

      Avi Ecuador, 18/07/06 16:28

      ראה תגובות 11 26 22

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    אי אפשר ואסור להתעלם מסוריה. לא למדנו כלום מההתחמשות של החיזבאללה ב

    מיצפטל, 18/07/06 14:13

    ב6 השנים האחרונות?

    אנחנו לומדים בדיעבד, רק אחרי שיש לנו עשרות הרוגים בשבוע.

    אנחנו מתלוננים שעצמנו עיניים 6 שנים, ואז מתפלאים מהכוח שהחיזבאללה צבר.

    הראש של הסרטן נמצא בדמשק, בסרטן לא מטפלים בעזרת אקמולים.

    רק לפני חצי שנה סיימתי 28 יום מילואים, ואין לי בעייה לקבל עכשיו צו 8, כדי לטפל בראש הנחש בדמשק

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אני יודע למה כולם בעד מלחמה עם סוריה

    rr, 18/07/06 13:36

    כי רק 10% עושים מילואים ומתוכם אולי 4% קרבי.

    אז מה אכפת לכם לשלוח את הפראיירים למות בשבילכם.

    הגב לתגובה זו

    • רר 82

      Avi Ecuador, 18/07/06 17:35

      אין קשר לרצון
      זה הכרח והתשלום יהיה הרבה יותר גבוה בעתיד.
      צה''ל ומנהיגי ישראל אפשרו לחמאס במשך שנים להתחמש וברחו עם הזנב מקופל, ראה את התוצאות היום, משלמים בעורף, אז חיילים לא מגינים או מוגנים היום אבל העורף נחסף והפכו אותו לגבול.
      ראה האמריקאים, כשרצו הרוסים והקובנים להעביר טילים לקובה האמריקאים היו בכוננות אל והיו והיו מוכנים להשמיד חצי עולם על תושביו או לפחות כך פעלו, כידוע הם לא עשו מלחמה בסוף והרוסים התקפלו.
      האמריקאים בשלב ריאשון שומרים על תושביהם ואת חיילהם מעבירים רחוק מגבולם וכנראה בחשבון סופי של ספירת קורבנות ונזקים הם צודקים.
      עולמנו יש בו הרבה חיות אדם...

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ב100%

      א, 18/07/06 19:59

      רק שכחת את החכמים שמיעצים לנו איך להיהרג כשהם עצמם באקוודור!!!

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    פרץ ואולמרט ,אנא אל תעצרו לפני חיסול נסראללה.אנחנו חזקים (ל''ת)

    יניב, 18/07/06 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לגמור עם הפלגמט מדמשק. (ל''ת)

    מ, 18/07/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יש להיתמקד בחיזבאללה בדרום

    יוני, 18/07/06 12:53

    להרחיק אותו מהגבול
    ולהגביל את שיגור הקטיושות .
    ביירות סוריה ואירן זה היסחפות לא רצויה בכלל .

    הגב לתגובה זו

    • לא להגביל את הקטיושות. להשמיד את האיום הזה לחלוטין!

      ערן, 18/07/06 13:15

      רק הגבלת הקטיושות פירושה מבצע נוסף כזה בעתיד.
      אתה אולי גר במרכז ולא באמת מרגיש את זה, אבל פה בצפון זה לא לעניין. אי אפשר לגרור את זה משנה לשנה - זה בלתי נסבל. צריך לשאוף אוויר ולחסל את האיום כבר
      ע-כ-ש-י-ו !

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    גיוס מילואים עכשיו לפני שנופתע (ל''ת)

    לא למחדל, 18/07/06 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    זה מה שחשבנו לפני 6 שנים עד ש...

    יהודי גאה, 18/07/06 12:31

    זה מה שחשבנו לפני 6 שנים עד ש...
    המציאות התפוצצה לנו בפנים.
    לא כדאי להרחיב את העימות שמה ....
    לא רצינו להתעמת עם חיזבאללה בזמן הלחימה בחמאס ותראו לאן הגענו.
    עכשיו לא רוצים להתעמת עם הסורים , אח''כ לא עם האיראנים.
    פשרה של היום= נורמה מחר וכך הרמה יורדת ואיתה העימות מתגבר.
    אז באמת , בואו נלחם על העתיד , ההוה והעבר הם מזדרון לעתיד , אם לא נשכיל להבין את המשמעות , בעוד מס' שנים ניקלע לטילים כימיים וגרעיניים.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    להמשיך לכסח את לבנון עד שיחוסל נסראללה המנוול !! (ל''ת)

    אסף, 18/07/06 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מה כולם מתלהמים ורוצים לתקוף את סוריה ואיראן?

    ישראל לא מסוגלת, 18/07/06 12:23

    אנחנו בקושי מסוגלים להכניע את החיזבאללה.
    נסראללה יחד עם כמה אלפי המחבלים שלו, עושים לנו בית-ספר.
    אז תפסיקו לכתוב שטויות ותפסיקו להתלהם.
    בבוא היום, ארה''ב תטפל באיראן.
    אנחנו לא מסוגלים לזה.

    הגב לתגובה זו

    • we don't need to send troups to iran

      eyal, 18/07/06 12:45

      we don't need to send troups to iran, we need to bomb all the nuclear sites

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    שימו לב: חשוב מאוד!!!!!

    משה לביא, 18/07/06 12:21

    בחירות תהיינה בספטמבר-אולמרט רותה לנצל המלחמה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אמור לי מי ידידיך ואומר לך מי אתה... (ל''ת)

    המטיף, 18/07/06 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ניגמר זמנו של החץ הכימי

    חיים, 18/07/06 12:09

    טיל עם ראש חץ כימי מסוכן פחות מראש חץ קונבנציונלי וזה הצבא יודע אבל העם לא

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אולמרט יכריז על בחירות בספטמבר (ל''ת)

    ב.נתניהו, 18/07/06 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כנסו כולםם!!

    מ, 18/07/06 11:51

    זה בדוק 100 אחוז שאם תהיה מלחמה בין ישראל לסוריה ואיראן אז ארה''ב תתערב ישר?

    הגב לתגובה זו

    • כן (ל''ת)

      ג. ו. בוש, 18/07/06 12:38

      הגב לתגובה זו

    • ארצות הברית תמיד היתה ותמיד תהיה עם ישראל

      ירושלמי, 18/07/06 15:12

      אז ברור שכשאר המלחמה תעבור גם לצד הסורי אז איראן תצטרף וארה''ב לא תשב בשקט ותתן להם לפגוע בישראל ואולי למרות שלא בטוח אפילו חלק ממדינות אירופה.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    בסוף תגלו מלחמה בין הסונים לשיעים ובין הנצרות לאיסלאם (ל''ת)

    מלחמת דתות, 18/07/06 11:35

    הגב לתגובה זו

    • מהפה שלך, לאוזן של אלוהים...

      אמן! כן יהי!, 18/07/06 16:48

      אמן!

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    איראן, נמר של נייר !

    חיפאי, 18/07/06 11:24

    אמנם יש להם טילים ארוכי טווח, אבל זאת ההזדמנות הבינלאומית להרוס את איראן עד היסוד ולכונן שם משטר פרו מערבי.

    הגב לתגובה זו

    • צר לי אבל אתה טועה

      גרמי, 18/07/06 12:52

      לאירנים גאווה לאומית חזקה - אל אף בעיות הפנימיות שיש להם. עובדה שהם גיוסו תוך יום 40,000 שהידים כי חשבו שארה''ב עומדת לפלוש.
      איראן אומנם מפוצלת אבל עם יפלושו או יפוצו אותו מהר מאוד הם יהיו מאוחדים (בדיוק כמו שאנחנו כרגע).

      הגב לתגובה זו

      • מה שרק מוכיח לך שהמזרח התיכון מורכב מגושי טרור בלבד

        האיסלאם, 18/07/06 13:18

        במדינה ערבית אחת יש פחות טרוריסטים (אוכלוסיה קטנה יותר...) ובמדינה ערבית אחרת יותר טרוריסטים.

        ככה זה כשאתה חי במדינה הנורמאלית היחידה בסביבה. אתה חייב לשרוד - מה שלא יהיה, בכל דרך פעולה אפשרית.

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    מלחמה זה גם מוות!! מישהו רוצה??!! (ל''ת)

    יובל, 18/07/06 11:22

    הגב לתגובה זו

    • מלחמה זה גם מוות, אבל גם חיים.

      תומר ג., 18/07/06 13:20

      הלו... אנחנו לא נלחמים פה על שטחי מרעה או דייג. זו מלחמה על הקיום שלנו. משפט יותר מופשט וברור מזה לא תקבל ממני.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    המינימום זה לא להיות מופתעים כשסוריה תתקוף בהשפעת אירן (ל''ת)

    א, 18/07/06 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אם עושים מלחמה דבר ראשון זה צריך להיות עם אירן (ל''ת)

    פרץ, 18/07/06 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לכל האוהבים והמתלהבים

    יאיר ל, 18/07/06 11:03

    ראשית, כפי שאהובכם אמר, ותרנות ישראל התפרשה כחולשה.
    זו הודאה כי אנו משלמים מחיר על פעולות שהתפרשו בצד השני כחולשה ובראשן ההתנתקות שהתפרשה כחולשה.

    שנית, הפעולה טרם הסתיימה ועדיין אנחנו סופגים פגיעות בנפש וברכוש.
    אם הפעולה תסתיים מבלי שיהיה שינוי במציאות הלבנונית ומבלי שיהיה בידינו למנוע חזרה ליום שלפני הרי שהמחיר ששילמנו היה לשוא.

    אז לכל האוהבים, שמרו את גילויי האהבה ליום שאחרי.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אולמרט יש כבוד רק...

    מירי, 18/07/06 11:01

    אולמרט היקר! יש הרבה כבוד רק תזכור שלסורים לא ידגדג יותר מדי פיצןץ מבנים וגשרים.

    הגב לתגובה זו

    • מה את מבינה

      ב, 18/07/06 14:31

      פצצה אחת רצינית של ישראל מוחקת חצי דמשק...
      אני מקווה שאת יודעת שהשימוש של צה''ל בכלי הנשק והתחמושת שלו עכשיו, הוא מאוד מועט, והנשק הוא מאוד ספציפי ומדוייק..
      במקרה של מלחמה עם סוריה כמו במילחמה נורמלית מפצצים לא רק אזורי צבא ופגיעה בחיילים אלה גם אזורים מאוכלסיים...
      4 טילים רציניים מוחקים את דמשק..

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    במלחמת בני אור בבני חושך האור ינצח (ל''ת)

    שבתאי פנסו, 18/07/06 10:49

    הגב לתגובה זו

    • אתה לדעתי קצת תועה.

      היינה, 18/07/06 11:32

      מי שיקבע יהיה זה שיגיע ראשון למפסק הראשי.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    הסורים והאירנים נגדנו.אנחנו וארצות הברית נגדם . תחשבו מה יקרה להם? (ל''ת)

    מיכל, 18/07/06 10:48

    הגב לתגובה זו

    • אל תשלה את עצמך. עזוב את האמריקאים המסכנים

      הממממ, 18/07/06 11:18

      הם גם ככה קבורים בעיראק. היהודים תמיד היו צריכים להילחם כל מלחמה לפני כולם. כל כח רשע שעולה, מתחיל מאיתנו, כי הוא רואה בנו את החוליה החלשה שתשבור את העולם. לכן אנחנו צריכים להילחם את המלחמות האלה, ומאחר שאין לנו ברירה, אנחנו גם ננצח. אבל האמריקאים המסכנים... בשנים האחרונות הם נראים יותר סובלים מאנטגוניזם ושנאה. נמצאים לבד לגמרי ויותר כמו יהודים. צריכים להילחם בכל העולם. במערכה. אני חושבת שלא צריך לסמוך על ארה''ב כאן. הם יצטרכו לחכות לעד אחרי שאנחנו נתגלה כחוליה לא חלשה, והמתקפה תופנה ישירות לאירופה. ואז האמריקאים לא יהיו לבדם, ואירופה והם יצאו למערכה השניה. עכשיו זו המלחמה שלנו, אל נשלה את עצמינו לגבי עזרה.

      הגב לתגובה זו

      • USA

        MIHAEL, 18/07/06 14:51

        yOU ARE WRONG, AMERICA SHOULD NOT FIGHT, BUT SUPPLY SUFISTICATED WEAPONS,AND FINANCIAL HELP.

        הגב לתגובה זו

    • בת כמה את?

      בר, 18/07/06 14:34

      את מדברת כמו ילדה בת 12 שרואה את מה שקורה בטלביזיה כאילו זה סרט..

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    הגיע הזמן

    איש העורף, 18/07/06 10:43

    מספיק לדבר הגיע עת לחסל את מקורות הספקת הנשק לחיזבאללה -שהם ציר הרשע גרורת הסרטן סוריה [להם במיוחד חייבים לתת מכה שלא כתובה בתורה] וראש הנחש הארסי אירן - לא לדבר לרסק העם מאוחד סביב צ.ה.ל וממשלת ישראל המפתיעה במנהיגות- ולא כפי שהיה בעבר שדברו דיברו וכל הגנרלים שיקשקו, פרץ ואולמרט זה השאנס לעשות סדר חדש במזרח התיכון למעו ילדינו ,ונכדינו,בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אמרנו לכם אמרנו לכם

    זעם, 18/07/06 10:42

    עכשו כלנו סובלים

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    רגע, אני עדיין לא מוכן לעימות גורלי עם סוריה...

    ישראל, 18/07/06 10:42

    תנו לי שבוע-שבועיים לחשוב על זה

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אל תדברו בשמנו

    מרגה, 18/07/06 10:39

    שהארופאים ישבו בשקט ולא יפריחו רעיונות מתלהמים בשמנו .או שיחליפו אותנו לזמן קצר והם ישבו פה תחת הלחץ התמידי בו אנחנו נמצאים ואנו ננוח קצת בבתיהם היפים.
    אל תדברו בשמנו,ואל תסבכו אותנו בעוד חזיתות ,תודה יש לנו מספיק.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    את המוסלמים יש לנצח

    ויפה שעה, 18/07/06 10:35

    ללא ניצחון על המוסלמים בצפון בדרום ובישראל הקטנה פנימה לא יהיה חופש וזכויות אדם או חירויות כל שהן במדינת ישראל.

    אנחנו נמשיך ונתאסלם לצערנו ולמגינת ליבנו ללא ניצחון מכריע על המוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אנא גם כן מג'נון!!! (ל''ת)

    דיר באלאק, 18/07/06 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אי גיוס המילואים כאשר כולם יודעים שתהיה מלחמה (ל''ת)

    עם הסורים, 18/07/06 10:32

    הגב לתגובה זו

    • נכון שאתה לא משרת? (ל''ת)

      א, 18/07/06 20:01

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    מקור השמועות

    Benadam, 18/07/06 10:30

    מקור השמועות - נורבגייה.

    העיתון הממשלתי הרישמי בנורבגייה, אפטןפוסטן פירסם את זה אתמול בערב.

    הסיבה:
    לנורבגייה יש אינטרסט לחמם את המצב - ביקוש לנפט נורבגי ומחירי נפט.

    הגב לתגובה זו

    • They cheer up also in Lagos

      Jaqueline 9teen, 18/07/06 10:59

      As it is said in greek:'''To Kreas kapiu,ine tu allu dilitirio''.One's meat is another one;s poison .or vice versa

      הגב לתגובה זו

    • לא ידעתי

      מישהו, 18/07/06 11:34

      לא ידעתי שבנורווגיה יש נפט, חשבתי שיש להם רק דגים

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אם ישראל שלכם מוכנה נגד סוריה כמו שהייתה מוכנה נגד חיזבאללה (ל''ת)

    מצבכם גרוע, 18/07/06 10:26

    הגב לתגובה זו

    • אם הייתי נלחם על מה שאתה מאמין בו

      חליל, 18/07/06 10:40

      אז מצבכם היה יותר טוב!!

      הגב לתגובה זו

      • מה בדיוק(!)אתה מנסה לרמוז? (ל''ת)

        ?!?!?!?!!!!!, 18/07/06 11:07

        הגב לתגובה זו

    • זה מה שקורה שהדרג המדיני נתן 6 שנים לחיזבילה להתחמש על הגדר (ל''ת)

      עמי, 18/07/06 10:47

      הגב לתגובה זו

    • דווקא נראה ההפך

      יוסי, 18/07/06 10:47

      אם ישראל מוכנה נגד סוריה כמו שהיא מוכנה נגד החיזבללה, אולי סוף סוף בעוד כמ שבועות יהיה כאן שקט.

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתפלא הרי זה ידוע שחיזבאלה

      פרפסור שמיר גת, 18/07/06 10:48

      יכול להשמיד את איראן, שלא נדבר על סוריה, שם כל מדינה מרכז אפרקאית יכולה לחסל אותה אם גדוד אחד

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    חבריה יקרים :להרגיע

    schatz, 18/07/06 10:23

    אל תשושו אלי קרב,חיזרו לשפיות . אסור לנו להתלהם כמו אוייבנו השנואים שמא נשמע כמי שפוחזים ופוחדים,חוסו על כל נשמת אדם באשר הוא,קטל שטני אפשר לעשות בכל עת שנחפוץ.שמרו נשמתכם נקיה למען לא תוכתם לנצח נפשכם באשר היא,הכלל הוא הבא להורגך השכם להורגו רק מתוך הגנה גרידא ולא תוקפנות מתלהמת ומתלהבת.

    הגב לתגובה זו

    • ונקווה שעוד חושבים כמוך ובכללם הממשלה (ל''ת)

      אתה צודק, 18/07/06 10:58

      הגב לתגובה זו

    • הזדמנות נדירה דווקא למהלך בימים אלו

      מנחם, 18/07/06 10:58

      ארה''ב יושבת על הגבול עם סוריה ואיראן

      הגב לתגובה זו

    • זה מה שעושים. מרגיעים. (ל''ת)

      שוקראן, 18/07/06 11:05

      הגב לתגובה זו

    • מותר ואפילו בריא לשנוא את אויביך. (ל''ת)

      בעל נסיון, 18/07/06 13:02

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא להסס להכות בסוריה חזק!

    מוכנים לספוג, 18/07/06 10:23

    אנחנו מוכנים לספוג אבל יש לנצל את המלחמה עד הסוף.

    הגב לתגובה זו

    • איפה אתה נמצא יקירי? בשוודיה או באוסטרליה? (ל''ת)

      א, 18/07/06 20:04

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    סוריה ואירן

    אורי, 18/07/06 10:20

    חיזבאלה הוא בסך הכל שליח של סוריה ואירן. הם שולחים להם נשק, כסף והדרכה ומוכנים שהחיזבאלה ילחמו בנו עד הלבנוני האחרון. לכן ברור שכל נסיון לסיים את המלחמה ללא פגיעה אנושה בסוריה ופגיעה לפחות חלקית באירן סופה כשלון והצגת התוצאות כניצחון גדול של החיזבאלה על ישראל.
    לכן עלינו להתאחד ולקרוא לממשלה להרחיב את מעגל הלחימה ולתקוף את סוריה עד שנשיג כניעה ללא תנאי לדרישות שלנו, כולל ''פירוז'' לבנון מכוחות איסלאמים קיצוניים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    זה הזמן..וזה הרגע לקטול את השורש-האיראנים!

    תמי, 18/07/06 10:19

     האיראנים..הם אלה שאחראים להסלמה בצפון!!ואיתם צריך להתחיל..ולגמור! והגרורות יהיו על לבנון,סוריה..וכל מי שתחת חסותה!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בנחישות וברגישות

    mam, 18/07/06 10:18

    עכשיו אנו נוכחים לדעת כי מנהיגי העבר שהתבססו על מצע השמאל דאגו יותר מדי לתדמיתם האישית ולכסאותיהם ולא פעלו בנחישות במלחמה נגד אויבינו מסביב אלא ברגישות יתר

    הגב לתגובה זו

    • מצע שמאל?! השתגעת?! מופז ושרון הם שהזניחו את בעיית לבנון! (ל''ת)

      שמאל גאה, 18/07/06 10:39

      הגב לתגובה זו

      • מה לא ידעתה מופז שרון = שמאל (ל''ת)

        Robin, 18/07/06 18:27

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    לנצל נוכחות ארה''ב בעירק כדי לטפל בסוריה/אירן ולהקים ציר הישע

    על חורבות, 18/07/06 10:13

     

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    איפה הם כשצריך אותם? (ל''ת)

    איפה זהו זה?, 18/07/06 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ל 42

    אישוני הכבאי, 18/07/06 10:05

    אפשר להוציא את היריחו לשיזוף קל בימה של תל אביב כדי שלכולם יהיה מה לראות....

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר להוציא את טיל יריחו החוצה,הם עומדים בבנוקרים עמוקים ומחכים

      מומחה לטילים, 18/07/06 10:27

      לצאת החוצה לבקר אצל טהרן,בושר וסביבה ,דמשק,חלב וסביבה..

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    עיקר המאמץ בקדימה - תעמולני גולשים בתשלום (ל''ת)

    המלחמה שם להפוך, 18/07/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    צהל חייב לעשות דברים אלו---כנסו----

    ישראלי גאה, 18/07/06 09:58

    שריפת ביקעת הלבנון על המחבלים והסמים שגודלים בה למימונם על ידי הרעשה מסיבית של MLRS ,נתינת אולטימטום לסורים ולאירנים שאם טיל שלהם יפגע במרכז אוכלוסיה ישראלי -ישוגר מיד יריחו על בירת מדינתם(בשלב זה קונבנצינאלי בלבד),הוצאת טילי היריחו להשתזפות בשמש על מנת שיקלטו אותם הלווינים האירנים ,או הרוסים והסינים ויזהירו אותם מעשית שטויות,הצבת ארטילריה במטווח פגיעה מדמשק על מנת שידעו הסורים שהעברת תחמושת לחיזבלה לא תעבור בשתיקה......

    הגב לתגובה זו

    • למה בסמים? מה נעשן? חחח (ל''ת)

      ע, 18/07/06 10:21

      הגב לתגובה זו

    • זילזל על ת''א זה לא באלאגן?

      זיו ריצקין, 18/07/06 10:26

      מה אתה מתנשא, כאילו 1000 הרוגים בהפגזת ת''א לא יזעזעו פה את השועה.
      וחוץ מזה - שריפת בקעת הלבנון על סמיה? אתה מדמיין איזו דודה אימתנית תלפות את צפון ת''א, כל החוסן ירד לבית-שימוש.

      הגב לתגובה זו

    • ''...שאם טיל שלהם יפגע במרכז אוכלוסיה ישראלי ...'' איפה בדיוק ...

      מ א ד, 18/07/06 10:30

      על פי המגזר הגאה,נמצא ''מרכז אוכלוסיה ישראלי'' ?

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    עמיר פרץ ואהןד אולמרט -אני אוהבת אתכם (ל''ת)

    יולי, 18/07/06 09:52

    הגב לתגובה זו

    • את אוהבת את אולמרט. אז למה את מעליבה אותו ???

      לא מבין, 18/07/06 13:07

      אני חושב שפיל הוא חיה מדהימה, אבל זה לא כולל זבוב שהתעופף שנעמד על גבו.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אם טהרן לא תטופל היום ישראל תושמד (ל''ת)

    בקרוב מאוד, 18/07/06 09:51

    הגב לתגובה זו

    • צודק-וכדאי לעשות זאת כאשר בוש בשלטון -בשנה הקרובה (ל''ת)

      שרית, 18/07/06 10:25

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מדינות המערב אינן מבינות

    SY, 18/07/06 09:49

    שישראל היא חוד החנית שמייצגת את המערב בתוך איזור איסלמי שמעוניין להחזיר את העולם לימי הביניים.
    הם לא מבינים דבר אחד פשוט שאם ישראל תחדל מלהתקיים אז השלב הבא הוא כיבוש אירופה והלאה לשאר העולם.
    המלחמה הזו זו מלחמה על הקידמה ועל הנאורות.
    צרפת כבר החלה להרגיש את האיסלם בארצם, האבסורד הוא שכל המהגרים שנכנסו לצרפת בתיקווה לשפר את מעמדם הכלכלי לא מנסים להתערבב עם האוכלוסיה הטבעית אלא מבדילים את עצמם ומנסים למשוך את הצרפתים כלפי ''מטה'',
    בשוודיה אם אנני טועה השם הכי נפוץ בקרב הצעירים הוא ''מוחמד''.
    בהולנד מתחילים להרגיש שהמוסלמים מתחילים להרים את הראש.
    באנגליה יש כל מיני ''שייחים'' שמסיתים ומשתמשים בדרכון אנגלי כדי להגן על עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אומרט אחד הגדולים! (ל''ת)

    7u, 18/07/06 09:43

    הגב לתגובה זו

    • כשאנשים קטנים עושים צל גדול השמש שוקעת

      אלי, 18/07/06 10:07

      כשאנשים קטנים עושים צל גדול השמש שוקעת

      הגב לתגובה זו

      • צודק

        נ, 18/07/06 11:35

        פרץ הוא קטן שעושה צל ענק בבירות (לא ממנו הצל אלה מהעשן....) והשמש שם אכן שוקעת גם בצהריי היום....

        הגב לתגובה זו

    • ללא ספק הגדול מכולם (ל''ת)

      מור, 18/07/06 10:20

      הגב לתגובה זו

      • אם הוא גדול,אתם אנשים קטנים מאוד מאוד. (ל''ת)

        כולו דיבורים., 18/07/06 12:04

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    אם הגרעין האיראני לא מחוסל בהזדמנות זאת

    אנחנו פארשים, 18/07/06 09:40

    לא תהיה למדינת ישראל לארה''ב ולאירופה הזדמנות יותר טובה מהמצב כרגע ...... כדי לחסל את הגרעין האיראני ..... !!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם אולמרט ובוש יודעים את זה (ל''ת)

      אל תדאג, 18/07/06 10:04

      הגב לתגובה זו

    • תצא מנקודת הנחה שהמנהיגים

      תומר, 18/07/06 12:35

      ואולמרט בפרט לא פחות חכמים ופיקחים מאיתנו!!!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    שוורצנגר היה אומר: It is time!

    דרור, 18/07/06 09:39

    קשה לתכנן את הכרזת המלחמה.
    זה יכול לקרות ביום בלתי צפוי.
    זה יכול לקרות בעוד שבוע, בעוד חודש בעוד שנה ואולי בעוד 10 שנים.
    המלחמה המוצלחת ביותר שלנו פרצה בעקבות התגרות של הצד השני,
    אבל אנחנו הכרזנו מלחמה ראשונים ויצרנו מציאות חדשה!
    הייריה הראשונה היתה שלנו והפתענו את היריב.
    כך גם צריך לעשות היום!
    לדעתי אנחנו נמצאים ברגע המתאים ביותר להכרזת מלחמה על סוריה.
    מובן שאירן תהיה מחוייבת לשלוח כוחות לעזרה.
    ומובן שארה''ב לא תאפשר לאירנים לטוס בסביבת עירק ולכן ג'ורג' בוש יטפס מעלה בסקרים בעקבות כניסת ארה''ב למערכה נגד אירן.
    זה הזמן הנוח ביותר לישראל!


    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לאהוד אולמרט ... אני עדיין בהלם מימך !!!

    אוהב אותך, 18/07/06 09:38

    איך הצלחת בשבוע לשנות את המציאות במזרח התיכון .... האיראנים בלחץ .... סוריה רועדת כמו עכבר .... ונסראללה נכטש כמו ג''וק .... ובעיקר בצד הדיפלומטי .. איך כל העולם מאחורינו ..... דבר שלא קרה לנו אף פעם .. !!!
    אולמרט כנראה אין סתם בחיים .... והגעתך המוזרה לכס ראשות הממשלה לא היה סתם !!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק בכל מילה - גם אני חותם על זה

      אולמרט עם ביצים, 18/07/06 10:03

      אולמרט עם ביצים והרבה מאוד שכל

      הגב לתגובה זו

      • איזה בצים יש לו ביצה אחת קטנה ו...

        פיפי ולישון, 18/07/06 10:13

        חלולהץ אם היו לו בצים אתה באמת חושב שהיה לוקח לנו שבוע שבועיים למגר לחלוטין את החיזבאלה, ומה אם החמאס ברצועת עזה, כולה רצועת עזה, שלוש שבועות....

        הגב לתגובה זו

        • בלי אולטימטום לסוריה זה לא יילך

          גרם מדרגות, 18/07/06 11:22

          הכוח הצבאי הסורי הוא עלוב.חיה''א שלהם לא תורגל במשך שנים ארוכות מאוד ,טייסים זוכים לטיסות רק פעם ב...

          המטוסים ישנים ומיושנים ולא מתחוזקים היטב,הכוח הקרקעי שלהם הוא פחות מעלוב וחמוש בכלי נשק ירודים.דוקטרינת הלחימה הקרקעית שלהם מיושנת ומתאימה לברה''מ של סוף שנות ה70.

          איראן עצמה לא יכולה לאיים עלינו,יש לה יותר נשק וצבאה עדיין יותר מאומן משל סוריה אבל הוא אינו בעל זרוע ארוכה ואינו מהווה איום.

          האיום היחידה הוא בירי טילי קרקע-קרקע בעלי טווח ארוך ואלו מצויים ברשות איראן וסוריה בכמות מוגבלת ו\או ביכולת ירי מצומצמת,ויש לנו תשובות טובות עבור האיומים האלו.

          איראן מממנת את כלל ארגוני הטרור בעולם,מעניקה להם מחסה ואימונים.סוריה מחזיקה בשטחה את חאלד משעל ומתפעלת אותו.היא גם מעבירה נשק מאיראן ללבנון -חיזבללה.

          לכן סוריה היא בעלת אחריות ישירה ל3 החיילים החטופים.יש להציב לסוריה אולטימטום בן 48 שעות,רק זה יחזיר את החיילים החטופים.

          אבל אולמרט ופרץ בוחרים בדרך הקלה והפופוליסטית-היא לבדה לא מספיקה,גם אם היא יותר טובה מכלום.

          אין לי ספק שביבי היה נוקט באותם אמצעים לפחות.

          הגב לתגובה זו

    • מעניין

      D.H, 18/07/06 10:05

      מעניין איך אחרי שנים של התקפלויות ו''שיחות שלום'' כמו אוסלו קמפ דייויד הבריחה מלבנון הגירוש מגוש קטיף, הטרור רק הולך ומתגבר ואחרי שבוע של תקיפה קרה כל מה שכתבת והשמלאנים לא לומדים.

      הגב לתגובה זו

    • חלאס למגיבים מטעם

      שפוי, 18/07/06 10:09

      כמה משלמים לכם?

      הגב לתגובה זו

      • כלום

        ירו לי על הבית, 18/07/06 11:38

        מגיבים מטעם העם היושב בצפון המוגז.....

        הגב לתגובה זו

    • אולמרט - המוצלח מכולם (ל''ת)

      מוטי, 18/07/06 10:22

      הגב לתגובה זו

    • תומך נלהב נוסף (ל''ת)

      אלון, 18/07/06 10:37

      הגב לתגובה זו

    • חיבה/שנאה לישראל הסיבות

      אורי, 18/07/06 11:58

      המסקנה שעולה מדבריך היא כי העולם אוהב את ישראל חזקה, ומכה באויביה. ראה גם את האהדה שהיתה לישראל בעקבות הנצחון במלחמת ששת הימים.
      ב-8 שנים האחרונות ממשלות ישראל הציגו קו של כניעה וכתוצאה מכך השנאה לישראל רק גברה בעולם.
      ההגיון שעמד מאחורי תפיסה זו הוא: אם מדינה עם צבא חזק נכנעת לטרור גם אירופה נאלצת להכנע. לדוגמא ישראל אשמה במהומות של המהגרים בפאריז, מכיון שהיא הוכיחה בכניעותיה לפלשתינים,שניתן באמצעות מהומות וטרור להגיע להשגים ולהכניע את שלטון.
      זו אחת הסיבות לשנאה כלפי ישראל.
      בימים אלה אני מקווה שיהיה שינוי בתפיסה. נצחון כנגד החיזבאלה נצחון עד להכנעה טוטאלית ,יעבירו את החיבה לישראל בחזרה.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    בסוריה טילים נושאי ראשי חץ כימי בהיכון לשיגור (ל''ת)

    לחשוב אולמרט, 18/07/06 09:34

    הגב לתגובה זו

    • ובישראל טילי יריחו מוכנים גם..... (ל''ת)

      ישראלי שיודע, 18/07/06 09:52

      הגב לתגובה זו

      • יריחו זה פאסה... היום יש משהו חדש יותר

        ע-080, 18/07/06 10:12

        התקפה כימית אחת (אחת!) על תל אביב, וטהרן ודמשק יקבל מכה כזאת שמעולם לא נראתה במלחמה
        בהיסטוריה האנושית (גם לא מלחמת העולם השניה).

        ואני לא מדבר על אטום במשקל ''טריליון טון'', אלא משהו קטן בהרבה והרסני בהרבה הרבה.

        המלחמה תסתיים בנצחוננו בתוך שעות ספורות. you'll see.

        הגב לתגובה זו

        • כן וכמה ימותו? (ל''ת)

          אחת, 18/07/06 10:44

          הגב לתגובה זו

          • כמה שצריך (ל''ת)

            מאו צה טונג, 18/07/06 11:17

            הגב לתגובה זו

        • צודק . ברוך השם יש לנו את הנשק והידע

          יודעת דבר, 18/07/06 10:50

          שהם אפילו לא מדמיינם שיש לנו.
          ודי לחכימה ברמיזה.

          הגב לתגובה זו

    • רוץ כצבי לקנות חיתולים. (ל''ת)

      :-), 18/07/06 09:57

      הגב לתגובה זו

    • מספיק עם הפחדנות לנו גם לא חסר אמל''ח מיוחד

      אלעד חיפה, 18/07/06 10:21

      ישראל יכולה להכות חזק בכל אוייב ולא משנה מספרו יש לנו את האמצעים וכל מיני יכולות ואמלח''ים שאנחנו משאירים במיוחד למקרים כאלה, זה יגמור אותם מהר ולהרבה מאוד שנים.

      הגב לתגובה זו

    • אם עם ישראל ישאר מאוחד הכול יהיה בסדר ! (ל''ת)

      אורי, 18/07/06 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הרמה הסורית שלנו לעד...

    צבי, 18/07/06 09:24

    פיצוי על המלחמה בלבנון. יש לבנות בניה מסיבית ברמה הסורית וחלומו של אסד לשכשך רגליו בכנרת נגוז.הוא יכול רק להצתלם על רקע הכנרת. רצוי שיוציא את החיזבללה מסוריה אם לא אנו נעשה לו סדר כמו בלבנון. הלבנונים עכשיו הרוויחו מהמצב. תהיה להם שליטה על כל לבנון והחיזבאלה לא יהיה קיים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בביירות החיים בשגרה כולל חשמל מים מועדונים וכו' (ל''ת)

    רונן, 18/07/06 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    התסריט שלי-ישראל תוקפת את סוריה, אירן מגינה עליה ע''י טילים לישראל ו (ל''ת)

    ארה''ב מפציצה, 18/07/06 09:17

    הגב לתגובה זו

    • רעיון ממש חכם העולם המערבי יכול לחסל את בעיית אירן+סוריה גם העולם (ל''ת)

      הערבי לא יתנגד, 18/07/06 09:28

      הגב לתגובה זו

    • לא ניראה...כמו שאתה יודע ממעוף הטיל...

      מושיקו, 18/07/06 09:30

      הדרך טאהרן-ת''א שווה לדרך ת''א טאהרן ובכל אמצעי....! לכן האירנים עצמם ולא הגמד אחמד מבינים זאת ותאמין לי גם הם רוצים לחיות!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    דור שלם דורש שלום, תנו לצהל לכסח. רק כסח ועוד כסח, אודרוב תודרוב:. (ל''ת)

    יאללה, יאללה, 18/07/06 09:16

    הגב לתגובה זו

    • גדול חחחחח (ל''ת)

      חחחחחחחח, 18/07/06 09:26

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    סוריה

    ורד שמיר, 18/07/06 09:13

    סוריה חלק מארגון טרור

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    so here is the deal and Putin theory

    ariel, 18/07/06 09:11

    the warnning came from russia and passed to Iran with a warnning Israel and the US are planning on tripping the Iranian to a trap. Israel will attack Seria, Iran will come to its defence per their commitment and then the US will come to Israel aid as they promised and will solve the nuclear problem with Iran and to that they will say UM SMUM ...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    היינו צריכים להתחיל בסוריה אבל נרדמנו (ל''ת)

    סמי, 18/07/06 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ישראל חייבת

    Avi Ecuador, 18/07/06 09:09

    לגייס את המילואים ולרכז כוחות טילים טנקים על גבול סוריה, לתת אולטימטום לסורים להוציא את חיזבאלה מלבנון, להחזיר את השבויים ולשלם פיצויים על הפעולה הפצצות הדלק הזמן והנזקים בישראל, אני חושב שבקשתה תענה, אם לא לכבוש ולשחרר שטחים בסוריה ולהתחיל לעשות את שצריך לעשות, לפנות פלסטינים לסוריה, להתרחב ולספח מייד את רמת הגולן ולבנות שם ובסוריה יישובים כתמורה על הנזקים וההרוגים כאשר לא עושים את הטעות עם הפלסטינים וגורמים ליציאתם של התושבים בשטחים שחושבים לספח מסוריה...

    הגב לתגובה זו

    • אבי יקר

      אלי, 18/07/06 09:29

      אני לא יודע אם שמך אבי אקוודור או שאתה אבי שגר באקוודור, אבל ייתכן שעתונים ישראלים מגיעים לאקוודור באיחור של 25 שנה, אז רק בכדי לעדכן את השכלתך: ישראל לא צריכה לספח בחוק את רמת הגולן לשיטחה הריבוני כי היא כבר עשתה את זה לפני המון המון שנים.

      הגב לתגובה זו

      • רמת הגולן סופח בזמנו של בגין זכרונו לברכה (ל''ת)

        רק אטום, 18/07/06 09:38

        הגב לתגובה זו

        • 1981 (ל''ת)

          ר', 18/07/06 10:13

          הגב לתגובה זו

      • בשיחות עם סוריה בזמנו של אוסלו

        Avi Ecuador, 18/07/06 17:00

        לא הסבירו להם זאת ודובר על נסיגה.
        בכל מקרה ישראל היתה צריכה לעשות צעדים של יישוב מאסיבי שם.

        הגב לתגובה זו

      • לאלי מחדרה היותר יקר כן נכון ספר לסבתה עד ההיתכנסות (ל''ת)

        Robin, 18/07/06 17:54

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    די עם ERRORSAFE , תנו לגלוש בכיף! (ל''ת)

    חרא על ERRORSAF, 18/07/06 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    להוציא טילי היריחו להשתזפות בשמש...

    יודע הכל, 18/07/06 09:07

    על ישראל לתת אולטימטום ל סוריה ולאירן שאם טיל סורי או אירני יפגע בישראל-ישוגר יריחו לבירת אותה המדינה(קונבנציונאלי לעת עתה),כמו כן להוציא אותם להשתזפות בשמש על קניהם למען יראו אותם הלווינים האירנים ויחשבו פעמיים לפני שנותנים לחיזבללה הוראת שיגור זילזל לעבר ישראל,עשינו את זה במלחמת יום כיפור וזה עזר מאוד בהחלטה האמריקאית לשלוח רכבת אווירית של תחמושת לישראל..ותישאלו את קיסינגר....בנוסף על כך על חיל התותחנים להעמיד סוללת MLRS מול הבירה הסורית על מנת שיקחו אותנו ביותר רצינות...

    הגב לתגובה זו

    • בתור חביבי בתור, כרגע ח''א נופש במרחבי ביירות (ל''ת)

      טיסות וירי סרק, 18/07/06 09:16

      הגב לתגובה זו

      • טילי יריחו כבר משתזפים ורוצים לבקר את דמשק,בירות,טהרן וסביבה. (ל''ת)

        משתזף, 18/07/06 10:23

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    יש לשחרר את קונייטרה ולגאול את יהודי דמשק

    רועי לרנר, 18/07/06 08:51

    לחסל את אסאד בכל מחיר

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זו הברירה היחידה לסיים האיום

    אלי הפיזיקאי, 18/07/06 08:48

    כשנחש מכיש אותך, אל תתקוף את זנבו, תתקוף את ראשו. בואו ניקח דוגמא מטורקיה. כשהסורים תמכו והפעילו מאחורי הקלעים אירגוני טרור כורדים כנגד טורקיה, נפגש הרמטכ''ל הטורקי עם אסד ואמר לו במילים אלה בדיוק:''אם תוך 48 שעות הטרור לא ייפסק אני מכניס את הצבא הטורקי לסוריה מצפון ויוצא מצידה השני''. אם לא נגרום לסורים לשלם אז הם תמיד יחזרו לאותו דפוס פעולה. פעם זה אש''ף, אח''כ חיזבאללה ואח''כ מי יודע איזה שם קיקיוני הם ימציאו. לא יכול להיות שבישראל החזקה ייבכו ובסוריה החלשה והבזויה יצחקו.

    הגב לתגובה זו

    • ניסוח חד ומדוייק כל הכבוד (ל''ת)

      איתך החשיבה, 18/07/06 08:53

      הגב לתגובה זו

      • מצטרף לדעתך, צודק !! (ל''ת)

        יובל, 18/07/06 09:42

        הגב לתגובה זו

    • שימעו סיפור אמיתי

      שלומי, 18/07/06 10:47

      לפני מספר שנים עמדה סוריה לשאוב יותר מהמוסכם את מי הנהר פרת , אשר ממשיך לטורקיה.

      טורקיה נתנה אולטימטום מיידי לסוריה - הפסיקו זאת מיד או אנו נטפל בכם!

      הסורים שקשקו, ונציג סורי יצא לטורקיה להשקיט את הזעם .

      ישראל צריכה לתת לסוריה אולטימטום, שתחדל מיידית מתמיכה בטרור , כי רק כך היא יכולה להתמודד מול ישראל.

      אין לסוריה צבא איתן ( חוץ מטילים ארוכי טווח הצבא הסורי בנחיתות מוחלטת מול ישראל ).
      הכלכלה הסורית הרוסה וממוטטת, העם עני , ואין לאסד רצון לפתוח חזית מול ישראל- אחרת מדינתו תיהרס וייקח לה שנים רבות להשתקם.

      רק אולטימטום ישראלי למדינה הארורה הזו!!
      אסד נשיא צעיר טיפש ואהבל- אפילו מנהיגי ערב לועגים לו.
      הוא נשלט כמו בובה על ידי בכירים בסוריה .

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לאלי

      שמעון, 18/07/06 11:42

      זכורה לי התקופה...ולמי נאמר המשפט הזה?..לאבא אסאד והנ''ל
      התקפל במהרה...

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    להכות בסוריה

    ארז, 18/07/06 08:45

    ממה בדיוק אנחנו מפחדים?
    מחיל אוויר שלא שודרג כבר 20 שנה? מצבא יבשה שלא שודרג כבר 30 שנה?
    נכון, יש להם טילים שמכסים את כל המדינה, אבל עם טילים כבר התמודדנו, ובניגוד ל-1991, היום יש לנו אמצעים להגנה מפני טילים.
    אז ממה בדיוק אנחנו מפחדים?

    ישראל צריכה לנצל את ההזדמנות ולטהר את מערב הסהר הפורה מהטרור - הרש''פ, לבנון וסוריה.

    האם אירן תתערב אחרי שתראה מה יעלה בגורלה של סוריה? לא בטוח.
    ואם כן, הרי שיש דרכים לטפל גם במזרח הסהר הפורה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הכל משאלות לב. הנזק שבהקמת מדינה איסלאמית כבר נעשה.

    ישראל ז'יד, 18/07/06 08:42

    האינטרס של איראן בקיום מדינה מוסלמית נוספת, ביהודה ושומרון, הוא גדול מאד.
    שיקולים דוגמת פופולריות זניחים לעומתו.
    גם קיום המשטר בסוריה אינו כה חשוב כיון שיש סיכוי גדול שיוחלף במשטר איסלמי.
    תרומתו השל אולמרט בהקמת שילטון איסלאמי בעזה ויו''ש מכרעת. נעשתה על ידי פינוי ישובי קטיף.
    נסיונות התיקון הנוכחיים, החיוביים כשלעצמם, אינם יכולים לכשות על האשמה של הקמת השלטון הנ''ל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק כל כך! (ל''ת)

      יהודה, 18/07/06 08:58

      הגב לתגובה זו

    • מה שטוב אצל אולמרט שהוא לפחות

      ר''גנית, 18/07/06 09:05

      מקיים את לוחמת ההרתעה שלנו בלבנון , מה שקיפל את שרון בזמנו בשל ביקורות מצד כמה קצינים בצבא שלנו ומצד העולם, וגרם לקורבנות הרבה הרבה יותר מידי.
      אלא שהפעם כבר החכמנו!
      נשאר בכל זאת משהו מאולמרט של העבר !!!! - הצעיר והמצודד והתקיף שהיה בליכוד.
      ב''ה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    האם יש לנו יכולת לנצח?

    קובי, 18/07/06 08:42

    על סמך מה כולנו בטוחים שננצח במלחמה איזורית?

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו מאמינים בני מאמינים בה', ובשלוחיו (ל''ת)

      בנות ישראל, 18/07/06 08:54

      הגב לתגובה זו

      • גם הם (ל''ת)

        ., 18/07/06 13:04

        הגב לתגובה זו

    • תתעורר אנחנו יכולים (ל''ת)

      ילד תגדל כבר.., 18/07/06 08:54

      הגב לתגובה זו

    • מלחמה וספורט

      יוסי, 18/07/06 09:07

      נראה שאין לך מושג מהי עוצמתו של צה''ל, בנתיים אנחנו משחקים מולם עם הרכב ספסל בלבד,כשיעלה ההרכב המלא, תהיה בטוח שהם לא יצאו מקו ה 16 שלהם ימחקו את משחק הכדורגל מהלקסיקון ויתחילו לשחק פינג פונג

      הגב לתגובה זו

    • על סמך זה שאין לנו ברירה

      אסף, 18/07/06 09:13

      זה לא שאלה של בחירה.
      אתה חושב שאם לא נתקיף עכשיו כשאירן בהתהוות, וכשהטרור האיסלמי בתהליכי התעצמות, אז בעתיד יהיה יותר טוב? זו בחירה בין גרוע, לגרוע מאוד, ולא שזה משנה כבר אבל זו אשמת אירופה חסרת חוט השדרה.
      תאמין לי, אני רוצה שקט פה בדיוק כמו כל אחד אחר, אבל עד שהמשטר האירני לא יתמוטט מהיסוד ומעלה, לא יהיה שקט לא פה, לא בלבנון, לא בסוריה, לא בהודו או בפקיסטן, לא באירופה, לא בארצות הברית, לא בקוריאה הצפונית, לא בצ'צ'ניה, לא בעירק ולא באפגניסטן, לא במצרים או ירדן, והזרוע נטוייה!

      הגב לתגובה זו

      • צודק מאד !!!

        גג, 18/07/06 13:17

        לא ברור איך העולם כולו מאפשר למדינה אחת מטורפת כמו אירן לשגע את כל העולם.

        הגב לתגובה זו

    • ה' ילחם לכם, ואתם תחרישון... (ל''ת)

      גלעד, 18/07/06 10:12

      הגב לתגובה זו

    • ארצות הברית תעזור ותפעיל את כוחה הפיסי

      Avi Ecuador, 18/07/06 16:21

      היא מחפשת קצת אמתלות וכדי להיכנס בהם.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    חייבים לתקוף את איראן על מהנת להשמיד!!!

    מפוכחת, 18/07/06 08:33

    איראן לא תשקוט עד שתעשה כל שיש ביכולה לפגוע בישראל חלילה וחס.
    אומנם היא לא תצליח בסופו של דבר ותשלום עיניינה יהיה בעזרת השם יתברך ויתעלה.
    בנביאים כתוב שתהיה במלחמה היא מלחמת גוג ומגוג. אבל אסור לחכות שיהיה להם נשק גרעיני. חייבים להשמיד אותם בטרם יניחו ידם על נשק זה.
    צריך לתקוף את הכורים ואז במכה השניה להנחית גרעין אחרי שהאיראנים מגיבים.
    ברכות גאולה שלמה לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • דימיונות

      קובי, 18/07/06 08:43

      אתה קצת מדומיין!

      הגב לתגובה זו

      • אחי קצת מדמיין = סטק טוב, הגברת הוזה (ל''ת)

        קצת מדמיין, 18/07/06 08:49

        הגב לתגובה זו

    • צודקת (ל''ת)

      אייל, 18/07/06 08:55

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    החיילים הסורים כתבו בכרזה-כולנו איתך בשאר אסד (ל''ת)

    תרגום מערביסטן, 18/07/06 08:32

    הגב לתגובה זו

    • כרזה

      הפסיכולוג, 18/07/06 09:03

      אתה לא רואה שזו כרזה מודפסת.
      זה לא החיילים כתבו.

      חוץ מזה חיילים מצטלמים עם כל מיני שטויות שבדיוק רצות במוח הצעיר שלהם באותו רגע (כמו אקספרס לדמשק).

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    רק שהעולם יבין כמה כסף הושקע כדי להשמייד את מדינת ישראל...

    hh, 18/07/06 08:31

    הם רצו כח? חכו זה עוד לא נגמר..

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק הסכם כניעה ללא תנאים של החיזבאללה!!!

    מגדלור, 18/07/06 08:30

    בפחות מזה, החיזבאללה יפרש כל סיום אחר של הלוחמה כנצחון גדול שלו. ותסמכו על מכונת התעמולה האיראנים-סורית-ארגוני טרור, שידעו לעשות מזה ''מטעמים'' שהעולם החופשי, וישראל ראשונה, יאכלו את פירותיהם הבאושים.
    אז נזכיר שוב - רק הסכם כניעה ללא תנאים של החיזבאללה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ושישלמו עבור הפצצות שזרקנו עליהם

    RRRRRRRRRRRRRRR, 18/07/06 08:28

    ושישלמו עבור הפצצות שזרקנו עליהם
    בלי זה שישכחו מהפסקת אש...
    אה שכחתי...ושיקחו את החטופים לדיסנילנד ע''ח ממשלת לבנון...אם לא אז
    '' נשרוף את המועדון...! ''

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ניצחון מוחץ

    אבנר, 18/07/06 08:28

    טוב אז גמר המונדיאל יהיה ישראל נגד אירן וסוריה אני מנחש לפי העבר ההיסטורי של ישראל ישראל תנצח יש לה כבר 5 אליפויות עולם ממש לא רע

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    להציב סוללות MLRS מול דמשק

    איסתרתג צבאי, 18/07/06 08:23

    איתות כוונות כלפי הבירה הסורית,ולהתחיל לשזף בשמש את טילי היריחו כמו שעשינו במלחמת יום כיפור על מנת שהלווינים האירנים יקלטו אותם ויחשבו פעמיים

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ישראל בכדי להפסיק את פעולות החיזבאלה מלבנון

    Avi Ecuador, 18/07/06 08:20

    צריכה לעלות באש את דמשק ומאגרי הנפט שלהם ביחד עם שדות התאופה ולאלץ אותם להוציא את חיזבאלה מלבנון תוך יומיים או להמשיך.
    הפתרון הרבה יותר יעיל ומהיר.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מס 1

      רחלי, 18/07/06 08:29

      אתה צודק.!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • גם את אקוואדור צריך להעלות באש

      אסאד, 18/07/06 09:00

      גם את אקוואדור צריך להעלות באש

      הגב לתגובה זו

      • אתה מתכוון לונצואלה לא? (ל''ת)

        אריה, 18/07/06 09:20

        הגב לתגובה זו

        • הוא מתכוון לאבי (ל''ת)

          אחמד, 18/07/06 16:19

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    למגיב 2

    איש ימין, 18/07/06 08:15

    נראה שאתה לא מבין איפה אתה חי,חלק מהעניין בסביבה בה אנו חיים זה גם לאיים ולהפחיד,היית צריך כבר ללמוד את זה! חוץ מזה,אין שטות גדולה יותר מהשטות שכתבת,לא רק שלא צריך לסיים את הלחימה בעזה לפני הלחימה בלבנון,היה צריך להתחיל קודם בלבנון וסיכויים גדולים מאד שאז החמאס היה נמנע מלהתעמת עם צהל,הם הרי שאבו עידוד ולמדו ממה שקרה עד כה בלבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    איזה מדינות בדיוק רוסיה ושוודיה? זה לא חדש (ל''ת)

    א, 18/07/06 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שיפסיקו לחרחר מלחמה

    תודה,שוקי וויס, 18/07/06 08:11

    לפחות עד אחרי ההופעה של דפש מוד
    אחרי זה שיעשו מה בראש להם .

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    סוריה ואירן כבשו את לבנון.

    ישראלית, 18/07/06 08:08

    המלחמה היא עם סוריה ואירן. נקודה. הם לא ייתנו ללבנון להקים צבא חזק. הכוח הבינלאומי לא שווה כלום. כולם יודעים שאסד הרג את חרירי כדי שלבנון לא תתחזק. צריך להילחם בסורים ולהפסיק את המשחק המטומטם. זה כמו לרוץ אחרי הזנב ולא לתפוס אתו.

    הגב לתגובה זו

    • גם הסוף שלהם יגיע...........

      חיימקה, 18/07/06 08:55

      סוריה ואירן ?
      NEXT
      בוש לא סיים את עבודתו בעירק
      אני מאמין שהוא והעם האמריקאי יודעים שיש לטפל גם באירן וגם בסוריה ששתי מדינות אלה נותנות חסות לאירגוני הטרור וצריך לעשות איתם מה שסאדם קיבל
      בור באדמה....
      THE WORLD IS NOT SAFE WITH LEADERS WHO HELP TO TERORIZE THE WORLD
      BUSH MUST CONTINUE HIS WORK IN THE AREA MAKING THE WORLD A SAFER PLACE FOR THE FUTURE....
      G-D BLESS

      הגב לתגובה זו

      • If we encourage terrorism amongst ourselves

        motii, 18/07/06 09:25

        why are you surprised that Iram and Sirya are doing the same. If the priorities are so misplaced in education to the point that parents and students terrorize schools, why are you surprized that 9/11 can happen? In todays world all the sane people and the logical people can write editorials, give speeces, give TV interviews about how terrible terrorism is. But, you are forgetting that the ego circle upen which the decisions rests is just that. Always looking behind their shoulders to see who approved , who criticized, if the mother-in-law smiles or frowns,if the ''golden rule'' is upset (He who has the gold makes the rules, you know) etc. etc. And all that has a self-righteous veneer of ''care for the poor'' ''humanitarian rights'' ''(Peace)piss now'' (or later, etc. so, you have lots of work to do. Let's join hands and let the good ideas become good deeds.,

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אנחנו לא חיילים של בוש והאיחוד האירופי!!!!!!

    לא עבדים!, 18/07/06 08:07

    אין לישראל שום אינטרס להכנס למלחמה גם עם סוריה ואיראן

    ישראל הייתה צריכה לגרש יושבי צפון עזה לדרום ולקחת בחזרה כל צפון רצועת עזה ולא להתחיל מלחמה בלבנון
    ככה זה היה משפיל החיזבלה ועזה ביחד

    אין שום סיבה לפתוח עוד ועוד חזיתות!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צריך להכות בברזל בעודו חם!

    עופר, 18/07/06 08:07

    לחץ על סוריה ועל איראן הכרחי להחזרת החטופים.

    מעבר לכך, הגיע הזמן לפגוע בהנהגת ארגוני הטרור היושבים בדמשק!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יש לנו אישור להכנס בסוריה מהנשיא בוש . (ל''ת)

    שרית, 18/07/06 08:07

    הגב לתגובה זו

    • כן רק את האישור שלו אנחנו צריכים... (ל''ת)

      א, 18/07/06 08:15

      הגב לתגובה זו

    • אישור? הוא תוקע לנו מרפק בצלעות...

      michael, 18/07/06 09:10

      הוא מת שניכנס באסד ודווקא משום כך צריך להיזהר. אני לא בטוח שהאינטרס שלנו לחסל את משטר אסד. סוריה מוחלשת ומבודדת כמו שהיא נוחה לנו, ולא ברור אם מה שיבוא במקומו לא יהיה גרסה סונית של איראן..

      הגב לתגובה זו

      • אז אולי כדאי שניכנס בגרסה הנוכחית של איראן...

        איתי, 18/07/06 10:11

        ואולי מה שיבוא אחרי המשטר הנוכחי שם יהיה גרסה שיעית של סוריה.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אסד!!!! נראה לך שיורים טילים על ישראל...

    צבי, 18/07/06 08:03

    ואתה תצא נקי מהעניין? טעות גדולה. יגיע היום ואתה תשלם על כל טיל . אתה ואחמדינג'ד תהיו קשורים יד ביד ורגל עם רגל בשלשלאות ברזל. סאדם מחכה לכם בתא.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי המפגר שמוציא שטויות כאלה מהפה?

    ישראל לשלום, 18/07/06 08:01

    ישראל איננה מחפשת מלחמות
    ויש לה להכריע אויביה

    לענ''ד היה צריך לגמור קודם עזה
    ורק לאחר מכן לבנון

    השחצנות וההתלהמות איננה מעלה כידוע!

    הגב לתגובה זו

    • אדונ חכם.האם ישראל החליטה לפתוח במלחמה בשתי חזיתות או שהכריחו אותה?

      יצחק, 18/07/06 08:15

      אז על איזה שחצנות אתה מדבר?וכן,אם יהיה צורך לטפל גם בסוריה אז יפתחו עוד חזית וזה לא מגאוה אלא צורך השעה לחיסול הטרור .

      הגב לתגובה זו

    • לקח ראשון במזרח התיכון

      ארז, 18/07/06 08:41

      הרוצה שלום - ייכון למלחמה.
      אם אתה באמת רוצה שלום, שלום אמיתי, לא הפסקת אש מינוס שמשמעה וויתורים ישראלים מפליגים תמורת חתיכת נייר, עליך לדרוש מהנהגת המדינה לאיים בהשמדה טוטאלית על כל אויבותיה - ולממש במקרה הצורך.
      רק אם מדינות ערב יחששו מאיתנו, יפחדו מה''משוגע של השכונה'', רק אז ייכון שלום אמיתי.

      אבל אתה כנראה חושב שאתה חי באירופה...

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ISRAEL&USA VS.IRAN

    David, 18/07/06 07:58

    ANY BETS

    הגב לתגובה זו