• 43.

    אף אחד לא מגזים..

    הילה, 18/07/06 22:45

    אם אנחנו לא רוצים לחיות את כל החיים שלנו מהפחד מהחיזבאללה צריך לעשות משו... ונכון אם לא יהיה חיזבללא האז יהיה משו אחר.. אבל... אין מה לעשות... צריך לעמוד על שלנו אפילו אם זה אומר שמפציצים אותי בעיר שלי!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יש המון נפילות בים בלי קשר לאזעקה

    נועה, 18/07/06 19:40

    אני גרה בשד' דגניה ולכן כל נפילה אנחנו שומעים כי המים הם הרי מוביל שמע מצויין. יש המון נפילות בים שלמזלנו לא פוגעות בנו.

    את הצפירה לעיתים שומעים בזמן וברוב המקרים לא. הרבה פעמים שמענו בומים דווקא ברגיעה ואפילו לא היו אזעקות אחר כך או לפני. לכן אנחנו ממש לא מסתמכים פה על הצפירות.

    בכל מקרה חזק ואמץ צפוניים ודרומיים!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עמידות, נחישות והתמדה! לנצל חלון הזדמנויות עד תומו

    חזאי הטמטום, 18/07/06 01:24

    חשוב לזכור, להבין ולהנחיל לאחרים מסביב:

    מעט היסטורי לאלה ששכחו או אינם יודעים:

    אנחנו המצאנו את הפלשתינאים!!
    בטרם מלחמת ששת הימים הם לא היו קיימים כלל.
    - עזה חלק ממצרים
    - הגדה המערבית של הירדן חלק ממלכת ירדן.
    אף ''ישות פלסתינאית'' לא תבעה הכרה בה, פשוט כי לא היתה כזו.

    Smallנינו המציאו אותם.

    החיזבללה כולל נסרללה הינם לא יותר מכנופיית טרור שהתעצמה והתרחבה תודות לחבירה בין תמיכה איתנה של הכח הדמוני האיסלמי שמקורו באירן, בצד אימפוטנטיות מוחלטת ועיוורון של ממשלות ''שלנו'' במהלך שנים! שהלכו בעקבות הושי שלום למינהם ופציפיסטים שראשם תקוע בהזיותיהם ומסרב לפקוח עיניים ולהביט בקיים.

    תודה לך אלוף אליעזר שקדי שקראת לכנופיות הטרור בשמם, כך ללא מורא מנחמן שי, והביילינים למיניהם.

    מהצ'לומך ידידי הסירובניק דוד זונשיין? בלעה אותך האדמה. אולי זה טוב...

    נכון שדברים גדולים באים בעקבות חזון. אבל, וכאן נעוץ ההבדל, חזון לחוד והזיות לחוד.

    אין כזו חיה של שתי מדינות לשני עמים!! זו אשליה הזוייה שקואלציית טרוריסטים מגובים ב- Smallנינו מנסים למכור זה שנים, כל אחד מסיבותיו ה-נ-י-פ-ר-ד-ו-ת אך חוברות למסכת דמונית של השמדתינו כמדינה ריבונית יהודית.

    סימן אחד ברור לזיהוי: ''זכות השיבה''... לאן?!!! למדינה האיסלמית או למדינה הישראלית יהודית?...

    אני ממליץ להציע: -זכות לשיבעה. זה יפתור לא מעט בעיות גם עבורם.

    ולבסוף לא לשכוח:

    * שלום - רק בשבירת רוחו ורצונו של האוייב להילחם
    * מלחמה כירורגית ''נקיה'' - רק מחסנת אותו
    * דרך מהירה לסיים מלחמה - להפסיד בה
    * כפציפיסט - אתה השותף הטבעי של הטרוריסט. הוא בונה עליך

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נסראלה תפסיק את הירי אנחנו נכנעים !!!

    אלמוני, 18/07/06 00:21

    סתם.............חחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    צה''ל באמת מגזימים

    ג'ן עומר, 18/07/06 00:13

    יותר מדי הפצצות מיותרות.

    הגב לתגובה זו

    • ל-39

      ל-39, 18/07/06 08:34

      הם רק עושים את זה כדאי שלך יהיה איפה לחיות!!!
      תגיד תודה שאתה לא שם!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    May G--D watch over you, Israel/ (ל''ת)

    Mariana Maler, 17/07/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לכל המבקרים כאן כנסו בבקשה לאתר הבא:

    לקבלת פרפקטיבה, 17/07/06 16:59

    http://yeshanews.com/?id=48729&c=opinion
    באתר מופיע מאמר של ג'וזף פארא.
    עיתונאי נוצרי ממוצא ערבי, תומך ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • או לאתר הבא ללא פספקטיבה- רק לדבר אחד עם השני ולצייר

      yo, 17/07/06 17:49

      לשים תמונות וכו'

      הגב לתגובה זו

      • טמבל, איזה אתר? אולי זה?

        YO, 17/07/06 21:33

        www.wanna-be.tv
        שלח!

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    משתפת אתכם בתחושות

    חיפאית26, 17/07/06 16:48

    בימים האחרונים כמו שכולכם יודעים, מרבית מאיזור הצפון נפגע מהמת''חים. התחושה היא כבדה, תחושה של פחד,של דאגה לקרובים, תחושה מבולבלת-לא יודעים אם לעזוב או להישאר,כל אחד וסיבותיו הוא. מצב לא קל. פתאום ישנה הבנה מה עובר על תושבי שדרות מזה זמן ארוך,ועל תושבי שלומי והצפון הרחוק יותר. בכל אזעקה אני מתפללת מחדש-רק שזה לא יגרום נזק, שיגמר כבר.. אתמול חטפנו מכה רצינית של 8 הרוגים,היום נפגעים. לא קל.
    מנסים להרחיק את תחושת הדאגה שאף פעם לא תורמת בכל מצב (תחושה מיותרת-כך טוען אחד מקרוביי), מנסים לשמור על אופטימיות,להרים את הראש,לחייך, ולהתפלל.
    יחד עם התחושות הללו - אני מוקירה ומעריכה את עבודתם המסורה, המהירה והחשובה של כל הכוחות-משטרת ישראל,מד''א,כיבוי אש, וכמובן - צה''ל. יישר כח.
    תודה לכם.
    מי ייתן ויפסק הסיוט המתמשך הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הפקרות

    זועמת, 17/07/06 16:27

    אני ברחתי מהקריות לאמא שלי לנצרת עילית וגם לפה זה רודף אותנו . רק שפה אחרי שנופל ניזכרים להפעיל את האזעקה .... אין שום הנחיות עורף ומענה ממוקד עירוני . הפקרות .....

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני רוצה להגיד לכם

    אופק בן 10, 17/07/06 16:10

    אני בן 10 ואני אומר לכם שאין אמונה בגוים ארבעים שנה בקבר
    מלבנון יצאנו בשנת אלפים שש שנים כבר מלחמה
    גוש קטיף יצאנו ב2005 9 חודשים כבר מלחמה ואתם גדולים נותנים בגוים אמון?????????????????????

    הגב לתגובה זו

    • שן לידי (ל''ת)

      אביתר, 18/07/06 03:30

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    למוצא הישר

    משה ק, 17/07/06 15:45

    התקשורת, חוד החנית של השמאל, מכרה לנו קונספציה צבאית שאינה דורשת עומק אסטרטגי, ומאפשרת נסיגה מיו''ש ורמת הגולן מבלי להפקיר את הבטחון.

    כל מי שמצא את הקונספציה הנ''ל ופתרונותיה הצבאיים מתבקש להתקשר לשר השביתות או לרמטכל הנחוש-רגיש או למומחי התקשורת ויבוא על שכרו.

    ועד אז, אפשר לומר :
    ''ברחנו מהבוץ, והבוץ הא אלינו''

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשקוש הזה? (ל''ת)

      אנטי זיבולים, 17/07/06 16:35

      הגב לתגובה זו

      • יכולת הבנה מוגבלת

        יאיר ל, 17/07/06 18:24

        בהיותך תוצר שטיפת מוחאינטנסיבית אין לצפות ממך להבנה מרובה.

        מתברר, שבניגוד לכל זיבולי המוח של התקשורת ופרשניה הצבאיים במיל, עדיין אין פתרונות פלא למצבים בהם הסורים שולטים ברמה ומדינת טרור שולטת ביהודה ושומרון ונשקיפה אל ת''א, שדה התעופה ....

        ולכן הנסיגות מסקנות את קיומנו.

        אבל, כפי שפתחתי, שטיפת המוח גורמת לצימוקו ...

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם לא הייתם מתכננים לעשות את זה שוב- לא הייתי אומר את זה.

    משה, 17/07/06 15:41

    אם לא הייתם מתכננים לעשות את זה שוב ועושים את זה שוב ושוב- לא הייתי אומר את זה.
    אבל אתם כן מתכננים וכן עושים אז אני אומר: אמרנו לכם.
    אמרנו לכם- שאחרי הנסיגה הם יחמשו את הגבול כמו שלא היה בעבר. וישתלטו לגמרי על לבנון.
    אמרנו לכם- שאחרי הנסיגה הם יפנו את מלא מרצם ללמד את החמאס איך רוצחים יהודים יותר ביעילות (ראה דבריו של ראש ''המועצה לבטחון לאומי'' בנושא).
    אמרנו שהם ישובו ויפגעו הפעם יותר ביעילות בנו.
    אבל לא הקשבתם.
    לא הקשבתם מפני שתפיסת העולם היחידה שאפשרה לכם לדחות את יעודו האמיתי של עם ישראל חייבה אותכם לעשות זאת,
    ופה- כמו שאמרו בכוורת- קבור הכלב.
    יש שקר ויש אמת.
    מי שבוחר בשקר בסופו של דבר יסבול, וגם חברו שכנו ואחיו(אנחנו) יסבול.
    עם ישראל התעורר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    היה בערוץ 2 שידור חי קודם אזעקה ואחרי זה פיצוץ (ל''ת)

    בועז, 17/07/06 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    למה הטמבלים של ערוץ 1 מטווחים את הטילים. הסבירו בפרוט באיזה מטח (ל''ת)

    מאזין, 17/07/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מספר 12 אתה צודק - מבצע תד''ל (ל''ת)

    רענן, 17/07/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תחזרו בתשובה-לפני שיהיו הרבה נפגעים

    רוי, 17/07/06 15:11

    עד עכשיו יש הרבה ניסים שאין הרבה הרוגים בכמות כזו של טילים.זה לא טבעי זה ניסים! הקדוש ברוך הוא מחכה שתחזרו בתשובה אם לא זה ילך ויחמיר ויהו יותר נפגעים למה אתם מחכים?אתם רוצים להתאבד?

    הגב לתגובה זו

    • לך לעבוד,להתגייס,להשבות,לתרום

      נעמה, 17/07/06 16:27

      מספיק להיות פרזיט שנורר

      הגב לתגובה זו

    • למחזיר בתשובה

      חילוני בדם, 17/07/06 16:38

      קשקושים ושטויות!
      40 טילים במלחמת המפרץ במרכז גבו קורבן בודד.הכל עניין של סטטיסטיקה וקצת מזל,שום קדוש ברוך הוא ושום נעליים...בקיצור,די שטויות!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    למדינות העולם

    אב י, 17/07/06 15:10

    למדינות העולם - אלה שתמיד מודאגים,מחוסר הפרופורציה ומהאלימות של תגובות צהל ....
    תסתכלו ולימדו לקח - מה קורה למדינה ששומעת בקולכם ולא מגיבה בזמן לארגון טרור!
    שימו לב כיצד כל צפון המדינה שלנו סופג הפגזות ,2 מיליון תושבים במצור ובפחד בתוך מרחבים מוגנים,שימו לב למה שמדיניות שלכם של אובר הומניזם גורמת....
    לימדו לקח מדינות אירופה ארה'ב רוסיה, כי אם לא תעמדו מאחורינו ולא תגבו אותנו בצורה חדה וברורה,עוד מעט - תורכם יגיע.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    חדש ! ראש הועדים תוקף מחסני צמיגים (ל''ת)

    תגובה ראויה, 17/07/06 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נו כבר יה נכים!! זה מעצבן שלא אומרים איפה נפל!

    לוסי, 17/07/06 15:09

    בחיפה נפל בשפרינצק...ליד הכביש שמוביל לדרך הים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    2- אתה מטורף שונא עמך-או לחלופין ערבי בתחפושת

    רון, 17/07/06 15:07

    מנסה לעשות לוחמה פסיכולוגית ?
    אתה ונסראללה מאותו מקום באתם ולאותו מקום אינשאללה תלכו

    הגב לתגובה זו

    • הוא היה ציני..

      אני, 18/07/06 18:50

      אפילו לא פתחת את התגובה שלו?..

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אהוד שוב ברח ------------------------------------------------------

    אגסי, 17/07/06 15:04

    אהוד! פקח עיניך וראה לאן הובלת את ישראל. ''מהפיכה חילונית'', מידורים, וסכסכנות, ועוד כמה שטויות זולות ונמוכות כאלו עניינו אותך כל הזמן בהיותך בלשכת ראש הממשלה. אידיוט שלא ברא השטן

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לשרוף אותם!!! נמאס. להרים את הערים

    כוס אמק, 17/07/06 14:55

    שלהם באש, הם יורים מצור, ומשאר כפרים, הם יורים מבתים ומי שנותן להם מחסה, מתיר את חייו. הגיע הזמן להפציץ את המקומות האלו.
    פשוט אבסורד.

    תפציצו את המקומות האלו. להפוך אותו לשטוח וחלק כמו ישבן של תינוק.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אמא שלהם.

    אביחי, 17/07/06 14:55

    לא נחים הא? צריך להביא להם מכה כפולה ממה שקיבלו עד היום כדי שלא יוכלו לפתוח תפה שלהם.כלבים!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פאאאאאאאחד ! (ל''ת)

    מוטי, 17/07/06 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ''מווי כיף'' של ''מורשת שרון'' במלוא הדרה (ל''ת)

    עד 120 שרון, 17/07/06 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    במלחמת ההתשה הזו אנו נפסיד

    דהוד מלך, 17/07/06 14:43

    אנשי החיזבללה יסתדרו לאורך שנים על מנה חומוס עם פיתה וזיתים. מדינת ישראל תהיה בעוד שבוע עד שבועים על הברכיים עם כלכלה הרוסה. זה ההבדל בין מי שחי בכלכלה מערבית ומי שחי כדי לשרוד ולהרוג את אלו שהוא שונא כי אינם מוסלמים כמהו.
    על ישראל ''להכניס'' ללבנון ללא כל רחמים ולא, איש לא ירחם על ההריסות שישארו מכלכלתנו ודרך יחיינו.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כנסו--- תגלו הפתעה על המצב ---

    שמעון המפחיד, 17/07/06 14:42

    הצפון פעם היה ירוק
    את נסראללה נלמד לשתוק
    כי הערבים מבינים רק כוח
    ולנו יש בלאטה במקום מוח!

    אז תצטרף למאבק
    ונמחוק את החרק
    שמטריד את ביתנו
    נדפוק את אחותו הצולעת
    בתחת!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    נהפכתם לעם שרוקד על הדם... כנסו

    ערבי, 17/07/06 14:42

    הערבים קוברים ילדים כל יום ואתם חשים קורבן ....

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות [

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ניום נרצחו רק 156 ערבים (בלבנון ובעזה)

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    העם בישראל מובל ע''י חונטה צבאית המשקרת ומבלפת ואתם מאמינים....

    ישראל נכנסה לעזה בגלל הפחד ממסמך האסירים שחמאס קיבלה אותו... וישראל לא רוצה הרי (באמת) לעזוב חלקים גדולים מהגדה)...

    ואילו חיזבאללה החל להפגיז את ישראל אחרי הפגזת ביירות...(אני האחרון שתומך בארגון פנדנמנטלסטי כמו חיזבאללה אבל ישראל כאן היא הפושעת ושהתחילה)..

    אפרופו אסירים.. מה עם 10000 הפלסטינים בכלא בישראל ?

    האם אתם יודעים שישראל חטפה ומחזיקה בכלא חברי פרלמנט ושרים פלסטיים ?? סתם ערבים ? נכון

    אתם יודעים שיבוא יום וקציני צה''ל ומנהיגיה יועמו לדין בהאג על פשעי מלחמה.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    יום טוב


    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נסראללה והנייה תוצר ''מורשת שרון'' (ל''ת)

    לצמח עד 120, 17/07/06 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ישראל רצחנ היום ואתמול 156 לבנונים ופלסטינים,.. כנסו

    ערבי מהגליל, 17/07/06 14:34

    הערבים קוברים ילדים כל יום ואתם חשים קורבן ....

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות [

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ניום נרצחו רק 156 ערבים.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    העם בישראל מובל ע''י חונטה צבאית המשקרת ומבלפת ואתם מאמינים....

    ישראל נכנסה לעזה בגלל הפחד ממסמך האסירים שחמאס קיבלה אותו... וישראל לא רוצה הרי (באמת) לעזוב חלקים גדולים מהגדה)...

    ואילו חיזבאללה החל להפגיז את ישראל אחרי הפגזת ביירות...(אני האחרון שתומך בארגון פנדנמנטלסטי כמו חיזבאללה אבל ישראל כאן היא הפושעת ושהתחילה)..

    אפרופו אסירים.. מה עם 10000 הפלסטינים בכלא בישראל ?

    האם אתם יודעים שישראל חטפה ומחזיקה בכלא חברי פרלמנט ושרים פלסטיים ?? סתם ערבים ? נכון

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    יום טוב


    הגב לתגובה זו

    • אל תשכח

      תומר, 17/07/06 15:15

      שישראל הפגיזה את בירות כי חטפו לה חיילים והרגו עוד 8

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק!

      חסן אבו נור, 17/07/06 15:15

      אתה כל כך שצודק, ולכן אני מציע לך לעבור כיום למדינה המוסרית סוריה או לאירן שם מקפידים לעשות רק מה שמוסרי ביותר.
      אנא שלח לנו דרישת שלום לכשתגיע זאת אומר,ת אם מבחינה מוסרית, תהיה שם עדיין בין החיים ותוכל לכתוב שם כאות נפשך ......

      הגב לתגובה זו

    • בוא תלמד:

      עודד, 17/07/06 15:16

      כתוקפנית בסכסוך בנ''ל תחשב המדינה שתהיה הראשונה לבצע איזו מן הפעולות הבאות:
      סעיף 5: סיוע לכנופיות חמושות, הנוצרות בטריטוריה של מדינה אחת ופולשות לטריטוריה של מדינה אחרת (חטיפת חיילים וירי רקטות על אזרחים).
      ע''פ הפרוטוקול המצורף לאמנת ג'נווה מ-1949, סעיף 51:
      ''הסעיף אוסר התקפה על אזרחים, בתנאי וכל עוד שאינם נוטלים חלק ישיר במעשי האיבה.''
      סעיף 52: מטרות צבאיות מוגדרות כמטרות כאלו שעל פי טבען, מיקומן, מטרתן או שימושן יש בהן משום תרומה אפקטיבית לפעילות צבאית, ושהשמדתן, תפיסתן או ניטרולן באופן מוחלט או חלקי- יש בהן משום יתרון צבאי ברור בנסיבות השוררות באותו זמן.''

      כפי שאתה רואה, החוק הבנ''ל גמיש, כאשר צה''ל יכול לפגוע בכל מטרה שמשרתת את החיזבללה וחמאס. וזאת במיוחד כאשר בחיזבללה יורה במכוון על מטרות אזרחיות מובהקות.

      הציטטוטים מתוך:
      דינשטיין יורם, דיני מלחמה, הוצאת שוקן: ת''א

      הגב לתגובה זו

    • ככה זה שערבים פרימיטיביים מגנים על עצמם בילדים. נגמר!

      תפנים, 17/07/06 15:17

      מי שישים נשק ליד אוכלוסיה אזרחית יפגע. כל אזרח שמשמש חומת מגן כדאי שיכין צוואה. ישראל נסגה מלבנון ומעזה ומעכשיו אין לה בעיה ואין לה מצפון להרוג אזרחים. ואת זה תתפלא, כותב שמאלן!

      הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך מוכיחה שאתה לא אזרח

      רועי, 17/07/06 15:23

      לפי התגובה שלך ברור שאתה לא באמת אזרח מדינת ישראל ולא תומך בהמשך קיומה.

      לא ספרת את ההרוגים הישראלים מאז 48 אלא רק את ההרוגים הערבים. לא מעניינים אותך ההרוגים בחיפה אלא רק ההרוגים בלבנון. בטח הדלקת זיקוקים כנפלו קטיושות בערים יהודיות.

      צריך להפיק לקחים מהתגובה שלך ולזכור שכשתוקם לבסוף מדינה פלסטינית הפלסטינאים ה''ישראלים'' שכמותך חייבים להיות מועברים לשם.

      די לטמון את הראש בחול מול הגיס החמישי שבתוכנו.

      הגב לתגובה זו

    • לערבי מהגליל

      ישראלי מראשל''צ, 17/07/06 15:23

      להזכירך-אולי שכחת-את מאות ואלפי ההרוגים ע''י מתאבדים- אכן שהידים של ממש-ובלחימה על שטח ריבוני של ישראל (ואני בפירוש לא כולל מה שמחוץ לגבולות 67 ).
      אנחנו לא החכמים ביותר,נכון-יש אלימות בחברה הישראלית ומבחינות מסוימות הדרדרות מוסרית וערכית ונהנתנות.אבל יש בנו מוסריות כצבא.ארה''ב הפציצה שטחי ענק בוייטנאם כדי לצוד בנפל''ם כמה לוחמי וייטקונג,הפציצה את בגדד במסות מטורפות כולל חיסול מאסיבי של אזרחים ומחקה שתי ערים יפניות.אנו לא מתקרבים לאחוז מזה.אז את תטיף לנו על מוסר,כעם שספג וסופג פיגועי התאבדות וטילי קסאם ועל מה?מעזה יצאנו,אבל היא מסרבת לצאת מאיתנו...
      בכל מקרה,מצטרף לתקוותך למזרח תיכון שפוי ביום מהימים.

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו שותפים רק לשאיפה אחת, מזרח תיכון חדש ללא קיצוניים, וזה אומר

      יהודי וישראלי, 17/07/06 15:28

      כן זה אומר שתתחילו לארוז מזודות, הנכבה השניה בדרך..
      קחו לכם חתיכת מדבר, וחיו כרצונכם, המליכו עליכם את החמור עם הזנב הארוך היותר, היו שבעים בחלקכם, והניחו לנו לנפשנו.
      אתם חיים על חשבוננו, על חשבון הביטוח הלאומי שלנו, מנצלים אותנו כמו טפיל סרטני, לומדים באוניברסיטאות שלנו, כדי לפתח כישורים שיופנו כלפינו.
      בתור אורח פרזיט, אתא קצת איבדת את מקומך, ומרשה לעצמך למתוח ביקורת על המארח
      גועל נפש

      הגב לתגובה זו

      • באיזה רחוב אתה גר?

        הצפונבונית14, 18/07/06 00:48

        גם אני מרמת אביב

        הגב לתגובה זו

      • ליהודי וישראלי...

        יהודיה וישראלית, 18/07/06 00:51

        ''הם'' לא חיים על חשבון הביטוח הלאומי ''שלך'', הם משלמים בדיוק כמוך וכמוני וכמו כל אזרח במדינת ישראל, בלי קשר לדת שלו, ביטוח לאומי. הביטוח הלאומי זה כמו קיבוץ, כולם שמים ומי שצריך לוקח....

        הגב לתגובה זו

    • הפסק למרוח מנטרות שקריות

      יהודי צפוני, 17/07/06 15:34

      מדינת ישראל הותקפה. מפלגת המיזבלה בראשות הטרלללה, חדרה לשטח ישראל, רצחה וחטפה. וזה לא פעם ראשונה שזה קורה. יש גבול לסבלנות, ולאורך רוח.
      כן, קצת קשה לערבי לא גזען לראות את האמת מבעד לקורי הטימטום המוסלמי.
      אגב, בהזדמנות זו, בתור אורח של מדינת ישראל, קצת מוגזם למתוח ביקורת על המארח, לא?

      הגב לתגובה זו

      • על חורבות איזה כפר-עיר ערבית אתה גר ? ספאד - צפת ? (ל''ת)

        41, 17/07/06 16:29

        הגב לתגובה זו

        • על חורבות עיר עברית שנוסדה לפני שסבתא של סבא שלך נולדה

          41? איזה מין, 17/07/06 18:17

          דרך אגב, תמיד גרו יהודים בצפת, מיסטר.

          הגב לתגובה זו

    • לצערי - יש משהו בדבריך

      מתנחל מכיבוש 67, 17/07/06 17:28

      בניגוד למגיבים, שרובם ככולם מהאיזור שנכבש ב-48, אין לי צורך להצטדק. זו ארץ ישראל - ולא פלסטין, ואף גדר לא תעזור.
      אכן, צה''ל נלחם בלבנון, ולא בחיזבללה. צה''ל הורס את לבנון, והחיזבללה ממשיך בשלו.
      אכן אזרחים לבנוניים רבים נהרגו. לטייסים שלנו - שרגילים לפעול ב''נחישות ורגישות'' עוד מימי גוש קטיף העליזים - זה לא ממש מזיז.
      אבל בינינו, האיסלאם שמייצג נאסרללה, הוא מנגנון הרס. ממש לא מובן לי למה, במקום להשקיע בחינוך ברפואה, בקידמה - משקיעים את הכסף בנשק.
      לטענותיך: מרבית האסירים הם רוצחים ופושעים שפעלו כנגד אזרחים. למה שלא ייענשו ?? אתה אוהב רוצחים ? חברי הפרלמנט הפלסטיני מושחתים לא פחות מעמיתיהם הישראלים. אינני יודע מי מהם נאסר - ועל מה. ככלל הם נאסרים בגלל טרור. לא ראינו ולא שמענו על מדינה ערבית דמוקרטית, ולצערי זה גם לא יקרה. האיסלאם זורע הרס, בכל מקום אליו הוא מגיע. למה ?????????

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    צריך להאכיל אותם בביסלי וחציל!

    איציק המפחיד, 17/07/06 14:34

    כן גם את גיל חובב, שילמד אותם לעשות מפרומה עבדדדאאללא עליכם ועל בני משפחתכם! כי ערבים מבינים רק כוח ולנו יש את המוח. אתם חבורה של פחדנים, זה מה שאתם, תתביייששו לכם ותצטנפפו בביתכם!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תלו דגל לצה''ל - מבצע תד''ל

    נדב, 17/07/06 14:33

    אנשים יקרים, זה הזמן להוציא את הדגלים ולתלות אותם בפתח הדלת, מרפסת וכדומה.
    דברו עם כל החברים, זה הזמן שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לגמרי

      משה, 17/07/06 15:10

      אנשים אני קורא לכם שתוציאו דגלים החוצה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    קוספירצית השמאל למחטף השלטון ע''י העבריינים - שרון את אולמרט בע'מ (ל''ת)

    פיגור השמאל, 17/07/06 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ל -1 אתה דפוק או משהו בסגנון ?? (ל''ת)

    הסמוי, 17/07/06 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מייצג ''מורשת שרון'' גובה קורבנותיו (ל''ת)

    עם עובדות, 17/07/06 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    דיווחים: F-16 הופל, צה''ל תוקף קרקעית (ל''ת)

    סקאי ניוז, 17/07/06 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    קטיושות

    צפונית במקלט, 17/07/06 14:24

    מספיק לדווח על מקום נפיות ולעזור לאוייב עיקר הרייטינג וספירת בניסות לאתר כהוכחה למפרסמים

    הגב לתגובה זו

    • תשבי במקלט יה פחדנית ותסתמי! (ל''ת)

      לוסי, 17/07/06 15:13

      הגב לתגובה זו

      • לוסי= אפסית

        גלילית, 18/07/06 00:36

        אפס, גדול, עגול.
        בועת אויר נבובה, משייטת לה באטמוספירה כמו מולקולה חופשית שלא קשורה לכלום.

        הגב לתגובה זו

      • את פשוט מגעילה..

        אני1, 18/07/06 18:54

        כדאי שאת תשבי בשקט,לוסי.. אם זה השם שלך.. מעניין אם היית אומרת את זה בפנים למישהו.. אולי תשאירי מייל ונראה מי הפחדנית..

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    הלוויות

    נ צ, 17/07/06 14:18

    עכשיו נערכות הלוויות של נרצחי חיפה שיתנו לקבור אותם בשקט ובכבוד נתפלל לנקמת דמם

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הפצצות צה''ל בלבנון - פשע מלחמה ממדרגה ראשונה

    יוסי, 17/07/06 14:10

    הסיבה היחידה לתגובה של החיזבאללה הינם ההפצצות הנפשעות של כוחות צה''ל בלבנון.

    מה שצה''ל עושה בתוך השטח הלבנוני הינו פשע מלחמה ממדרגה ראשונה.
    מדינת ישראל מפרה באופן בוטה את כל האמנות הבינלאומיות בכל מה שקשור לריבונות של מדינה שכנה.

    כמו כן, המספר הגדול של ההרוגים בלבנון מלמד על תוקפנות חסרת תקדים של כוחות צה''ל, הפועלים ללא כל רסן כנגד אוכלוסיה אזרחית שלוה וחפה מפשע.

    אני מבטיח לכם שתוך חודשיים מסיום הסבב הנוכחי של הלחימה בצפון, ישראל תעמוד בפני לחץ בינלאומי אדיר להסגיר מספר גדול של קציני צה''ל, לבית המשפט הבינלאומי לפשעי מלחמה.

    במידה ומספר מדינות ערב יציעו לשפוט בתחומן את קציני צה''ל באשמה של פשעי מלחמה, ופשעים נגד האנושות, הרי שישראל תאלץ להסגיר את אותם קציני צה''ל לאותן מדינות ערב. גם לכאלה אשר אינן מכירות כלל בזכות קיומה של מדינת ישראל.

    ככה היה עם מילושביץ, נשיאה לשעבר של סרביה, אשר הוסגר על ידי הממשלה הסרבית החדשה להאג כדי לעמוד לדין על פשעי מלחמה, אשר הוא ביצע כנגד הבוסנים.

    בימים אלו עומדים לדין קצינים סרבים רבים על פשעי מלחמה.
    קציני צה''ל לא יוכלו בשום פנים ואופן לחמוק מן הדין.

    הגב לתגובה זו

    • כניראה ששם המשפחה שלך הוא ביילין (ל''ת)

      אלירז, 17/07/06 14:26

      הגב לתגובה זו

      • ושם המשפחה שלך עמיר (ל''ת)

        נעמה, 17/07/06 15:29

        הגב לתגובה זו

        • נעמה השפויה? התגעגעתי!

          זינזאנה, 17/07/06 18:32

          מה, השב''כ עדיין לא עצר אותך על הסתה?

          הגב לתגובה זו

    • אחי מת בלבנון

      משה, 17/07/06 14:29

      יוסי יקר
      אני מזמין אותך אישית לבוא לבקר אותי ואת משפחתי ביום הזכרון לאחי שנהרג בלבנון.
      אולי כשתראה מקרוב מה הוא שכול תשנה את דעותיך הקיצוניות...
      משה

      הגב לתגובה זו

      • למשה-יישר כח,חזק ואמץ (ל''ת)

        דני, 17/07/06 15:14

        הגב לתגובה זו

    • חחח הצחקת אותי (ל''ת)

      בן, 17/07/06 14:30

      הגב לתגובה זו

    • יוסיניו. גמרת לחטט באף? כשתגיע למוח תשלח גלויה. קשקשן!!! (ל''ת)

      שומרארץ, 17/07/06 14:31

      הגב לתגובה זו

    • אתה משוכנע ובטוח שאתה ישראלי ??? (ל''ת)

      הסמוי, 17/07/06 14:32

      הגב לתגובה זו

    • יוסי, אתה לא יהודי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      רלי, 17/07/06 14:32

      אם אתה חלילה יהודי אז הינך בוגד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      נמאס לי מכל השמאלנים הרשעים שמשחקים אותה צדיקים. זהו- שאתם ממש לא!!!!!!!!!!!
      אתם בוגדים מהסוג הכי גרוע שיש.

      בעזרת ה ' את העונש שלכם אתם תקבלו יחדיו עם הערבים.

      הגב לתגובה זו

    • התחרפנת, יוסי? סע לחופש לצפון! (ל''ת)

      yoske, 17/07/06 14:32

      הגב לתגובה זו

    • בוא תשב איתנו במקלטים

      יעל, 17/07/06 14:35

      בוא תראה מה קורה כאן
      בוא תראה תינוקות בוכים
      נשים בהריון מתעלפות

      למה לא באת אתמול לקבור את הסבתא והנכד .. אתה היכרת אותם ?? כנראה לא
      אני כן ..

      אנשים מקסימים שמתו בגלל כמה טרוריסטים
      אתה מנוול שאין לו מקום בקירבנו
      אני לא אאחל רע ליהודי כי אני לא כמוך
      אבל אלוקים יפרע ממך את הדין
      איש שפל וחסר רחמים על העם שלו .. .עצוב

      הגב לתגובה זו

    • פשע מלחמה הוא לא להילחם בטרור.

      הקם להורגך, 17/07/06 14:35

      אם השופטים בהאג לא מבינים את זה העולם בבעיה.

      הגב לתגובה זו

    • לא נעים להגיד אבל...

      ניר, 17/07/06 14:40

      יכולת ניתוח המצבים שלך די חלשה ואינה משקפת יכולת של אדם אינטיליגנטי לבחון את סביבתו.
      בדר''כ יש לשכל יכולת לעבד/לסנן את מה שיוצא מהבטן, לא במקרה זה.

      הגב לתגובה זו

    • עוף לי מהמדינה! ביזיון! (ל''ת)

      אמיר, 17/07/06 14:41

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט חלאה!!! (ל''ת)

      חייל, 17/07/06 14:42

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא שפוי

      דודי, 17/07/06 14:42

      כנראה ששכחת לקחת את התרופות שלך היום

      הגב לתגובה זו

    • אויב מבית!

      חניתה, 17/07/06 14:44

      לאנשים כמוך פשוט אין מקום בישראל
      ואני מאחלת למדינה כמו ישראל ל''הקיא'' מתוכה במהרה אנשים שכמוך
      אשר הביטויח היחידי המתאים הוא ''גיס חמישי''

      הגב לתגובה זו

    • מי אתה, יוסי מתל-אביב - בטח שם בדוי

      ד.ט, 17/07/06 14:44

      או שאתה ערבי ומנסה להפחיד, כאילו שמישהו שם עליך!
      או שאתה באמת יהודי ואתה גר בשכונת שיח מוניס ואז יש לך נקיפות מצפון ומוציא את תסכולך על חיילי צה''ל המגינים על המדינה, מלבד זה האם אתה מציע להבליג על כל הקטיושות והקסאמים הנוחתים כמו גשם בלתי פוסק בישובי צפון הארץ, וגורמים לנזק והרג בתושבים חפים מפשע ? שאתה כל כך כואב את המתים והנפגעים בלבנון ? די, כבר
      מהמזוכיזם !!!

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      יהודי, 17/07/06 14:44

      בואו נעשה חרקירי משותף ונקצר את זמן חיי העם הזה- גם כך נמות אם לא בגלל אויבנו אז בגלל אידיוטים יפי נפש כמוך החיים בתוכנו

      הגב לתגובה זו

    • זהירות! טרול! לא לענות למגיב 5!

      צב מעבדה, 17/07/06 14:44

      מגיב מספר 5 שייך לסוג המגיבים שמחפשים להקניט מגיבים אחרים כדי לזכות בתשומת לב.
      מגיבים כאלו נקראים 'טרולים'.
      הדרך הטובה ביותר להשתיק טרולים היא פשוט לא לענות להם.

      הגב לתגובה זו

    • טמבל...

      ארן, 17/07/06 14:46

      אתה מדבר ומדבר על פשע מלחמה... יש לך עיניים? תגיד לי אחי, מה שונה בין התקפה שרוצה לגרום נזק למערכת הטרור להתקפה שרוצה להרוג אזרחים ומדינה שלמה... יש לך מוח?

      הגב לתגובה זו

    • לצערי הרב אני נאלץ להסכים איתך

      אורי, 17/07/06 14:47

      קציני צהל הם פושעים.

      הגב לתגובה זו

    • איפה השב''כ שיזרוק אותך למרתף איפה? שמאלן מסריח! (ל''ת)

      יוסי, 17/07/06 14:47

      הגב לתגובה זו

    • אתה אינפנטיל שחיי בפלנטה אחרת (ל''ת)

      זיו, 17/07/06 14:47

      הגב לתגובה זו

    • יסי הגיבור מת''א - בוא אלינו לביירות, אנחנו צריכים אנשים כמוך (ל''ת)

      א. נסראללה, 17/07/06 14:51

      הגב לתגובה זו

    • שטויות, תקרא ותלמד:

      עודד, 17/07/06 14:54

      כתוקפנית בסכסוך בנ''ל תחשב המדינה שתהיה הראשונה לבצע איזו מן הפעולות הבאות:
      סעיף 5: סיוע לכנופיות חמושות, הנוצרות בטריטוריה של מדינה אחת ופולשות לטריטוריה של מדינה אחרת (חטיפת חיילים וירי רקטות על אזרחים).
      ע''פ הפרוטוקול המצורף לאמנת ג'נווה מ-1949, סעיף 51:
      ''הסעיף אוסר התקפה על אזרחים, בתנאי וכל עוד שאינם נוטלים חלק ישיר במעשי האיבה.''
      סעיף 52: מטרות צבאיות מוגדרות כמטרות כאלו שעל פי טבען, מיקומן, מטרתן או שימושן יש בהן משום תרומה אפקטיבית לפעילות צבאית, ושהשמדתן, תפיסתן או ניטרולן באופן מוחלט או חלקי- יש בהן משום יתרון צבאי ברור בנסיבות השוררות באותו זמן.''

      כפי שאתה רואה, החוק הבנ''ל גמיש, כאשר צה''ל יכול לפגוע בכל מטרה שמשרתת את החיזבללה. וזאת במיוחד כאשר בחיזבללה יורה במכוון על מטרות אזרחיות מובהקות.

      הציטטוטים מתוך:
      דינשטיין יורם, דיני מלחמה, הוצאת שוקן: ת''א

      הגב לתגובה זו

    • אני מזה מקווה לראות איך תולים אותך !! כלב! (ל''ת)

      שונא שמאלנים, 17/07/06 14:54

      הגב לתגובה זו

    • אתה פושע מלחמה ואותך צריך לעצור מנעלית (ל''ת)

      בין לאדן, 17/07/06 14:55

      הגב לתגובה זו

    • ההודעה שלך היא בגידה ממדרגה ראשונה

      שמאלני, 17/07/06 14:55

      לבנון התקיפה אותנו.
      כן, אנחנו יותר חזקים, וכשאנחנו מחזירים זה יותר כואב ממה שחטפנו.
      אבל אין ברירה, העולם הערבי חייב להיות מודע לכוחנו כדי שיהיה שלום ולא יהיו להם עוד רעיונות להתקיף אותנו.
      אם מי שמתקיף אותנו יחטוף פי 20, הוא לא יתקיף עוד פעם.
      רק ככה יהיה שלום בדורנו.

      הגב לתגובה זו

    • איזה יוסי? ביילין? לא יכול להיות

      השפוי היחיד, 17/07/06 14:56

      אפילו ביילין לא לקוי בשכלו כמוך.
      מזל גדול שאתה רק טוקבקיסט...

      הגב לתגובה זו

    • שמך יוסי נאסרלאה במקרה ? (ל''ת)

      רותם, 17/07/06 14:57

      הגב לתגובה זו

    • אני מכיר הרבה יהודים שפויים כמוך. תודה (ל''ת)

      ערבי, 17/07/06 15:00

      הגב לתגובה זו

    • אתה פושעה מלחמה ואותך צריך לעצור מנעלית

      כתומניק, 17/07/06 15:02

      וגם את חברך כי אתם מחלישים את העם

      הגב לתגובה זו

    • אתה פושע מלחמה ואותך צריך לעצור מנעלית

      כתומניק מצונזר, 17/07/06 15:09

      וגם את חברך לתנועת השמול

      הגב לתגובה זו

    • יוסי-טעות בידך

      ראובן, 17/07/06 15:11

      ההנחה שלך שאזורים אלה מאוכלסים כולם בתמימים וחפים לא ממש נכונה.מדובר באוכלוסיה שיעית קיצונית שנתנה אפשרות להחזיק במבנים המותקפים ציוד לחימה.מדובר ברבעים מאוכלסי אנשי חיזבאללה.נכון,מן הסתם נפגעו חפים מפשע-לפחות אנו הזהרנו.תזכיר לי מתי הזהיר איזה ארגון טרור מפני מחבל מתאבד בדרכו הנה?
      מילושביץ ביצע טבח שיטתי בעם אחר,בכלל לא דומה לתקיפות שלנו שהן בעיקר הגנתיות וריסוק ארגון טרור גדול.אין דמיון קלוש.
      ואשר לבית המשפט בהאג-כמו שאמר בן-גוריון-''או''ם שמום!'' אמנם זה לא האו''ם אבל בכל זאת..

      הגב לתגובה זו

    • אין לך מושג מה זה פשע מלחמה

      רועי, 17/07/06 15:17

      חבל שאתה מושפע מתעמולה של ערבים וטיפשים אחרים.

      ישראל מנהלת מלחמה לגיטימית מול מטרות לגיטימיות בלבנון. לא מתבצעים כל פשעי מלחמה וכל ההפצצות מותרות וחוקיות לפי החוק הבינלאומי ואמת ג'נבה.

      לך תבדוק לפני שאתה מקשקש ומדבר שטויות. ישראל היא מדינה מוסרית שמנהלת מלחנת קיום צודקת חוקית ומוצדקת.

      כל הכבוד לצה''ל.

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח שאתה יהודי ישראלי ?

      מיכל, 17/07/06 15:17

      מה זה הדיבורים האלה. נורא הכעסת אותי, אמנם אתה ואני לא במקלטים אבל יש אלפי אנשים שחייהם נעצרו בשל המצב.
      איך אתה מעיז להשוות אותנו לסרבים ??

      הגב לתגובה זו

    • יוסי כל אחת מהטענות שלך או מהעובדות אינה נכונה

      אלון, 17/07/06 15:19

      אם התקפות ישראל בלבנון הן נפשעות זה רק בגלל שאינן תוקפניות מספיק ולכן לא ישיגו את המטרה מספיק מהר ולכן בסופו של דבר עדיף התקפות יותר מסיביות עם הרבה יותר אזרחים הרוגים ועם הרבה יותר נכונות לבנונית לסיים את האלימות בתנאים שיתאימו לאמנות בין לאומיות ולהחלטות האו''מ. אני לא רואה שום פשע מלחמה במעשי צה''ל. שום אמנה בינלאומית לא מתירה לישראל להגן על עצמה ואף לירות לתוך אזרחים אם יש מטרות רלוונטיות בתוכה. יתר הדברים שלך הם פשוט מטומטמים אבל גם הראשונים

      הגב לתגובה זו

    • ''יוסי'' החיזבאללה הפגיז בקטיושות

      אשה, 17/07/06 15:28

      לא פעם אחת עוד לפני המלחמה הזאת.מה אתה מקשקש ...
      והחיזבאללה חבריך התמים והתמימים והמסכנים הפגיזו ישובים בתור פעולת הסחה (!?) להתקפת הרצח והחטיפה של החיילים בהאמר.
      מצפים ממך לגילוי נאמנות כלפי המדינה שגידלה אותך טיפחה אוך ונותנת לך הזדמנות לחיות בדמוקרטיה.
      תחליט לאיזה לצד אתה שייך.תהיה נאמן לעצמך.

      הגב לתגובה זו

    • תפסיקו להגיב לו-הוא מחפש צומי (ל''ת)

      צנזור, 17/07/06 16:07

      הגב לתגובה זו

    • רק נפל''ם יביא שלום - פשע לא להשתמש בזה (ל''ת)

      א. מרק, 17/07/06 17:44

      הגב לתגובה זו

    • ערבי מתחזה!לא להגיב לשטות מתהלכת! (ל''ת)

      ליאור רמתי, 18/07/06 21:39

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    הם יורים מהבית שלהם.

    ביתי מבצרי, 17/07/06 14:03

    כל בתי השיעים הפכו למבצרי מלחמה. כמו המנהרות של הפלשתינים שנחפרות מבתים. הם יורים מבתים. חייבים לעצור את משלוחי הטילים מאירן לסוריה . זה לא ייגמר הסיוט הזה. להפציץ את נמלי התעופה של דמשק. אין ברירה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    האשכים שלי נראים יותר טוב מנסראללה.. (ל''ת)

    חנן ג., 17/07/06 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מדוע שישראל לא תבקש הפסקת-אש? (ל''ת)

    נוצחנו, 17/07/06 13:52

    הגב לתגובה זו

    • אתה סתם אידיוט (ל''ת)

      שוקי, 17/07/06 14:11

      הגב לתגובה זו

    • טמבל. ואלו שכמותך, תשבו בשקט. (ל''ת)

      מפגרים, 17/07/06 14:25

      הגב לתגובה זו

    • עבדאללה מאום אל פחם

      יאיר, 17/07/06 14:52

      למה שלא תכתוב באלג'זירה ותעזוב אותנו בשקט?

      הגב לתגובה זו

    • אולי ישראל תציעה דפוקים כמוך תמורת שלום.... (ל''ת)

      לוסי, 17/07/06 15:14

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מדוע שישראל לא תבקש הפסקת-אש? (ל''ת)

    נוצחנו, 17/07/06 13:52

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה, שפן? לא נוותר עד שלבנון תהיה על הברכיים

      אילנית, 17/07/06 14:20

      ותתחנן שנפסיק לירות, רק כך נצליח להחזיר את השבויים, את ההרתעה ואת הכבוד, האבודים של מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא שפן. הוא איש חיזבאללה

        אחד שיודע, 17/07/06 15:08

        שמנסה לזרוע דמורליזציה אצלנו. אבל זה לא ילך! אתם תובסו בסוף, ותאכלו את מה שבישלתם.
        אנחנו נמשיך לעמוד ולספוג ולנשוך שפתיים, כי אין ברירה אחרת! מלחמת להיות או לחדול!

        הגב לתגובה זו

    • 1- שכחת אותי הבוקר? (ל''ת)

      כדור כחול, 17/07/06 15:33

      הגב לתגובה זו