• 75.

    לתושבי הצפון ולחיילים -

    שופט מודאג, 17/07/06 18:34

    תפסיקו להסתובב עם כליא ברק!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אם המצב יחריף ותתפתח מלחמה עם סוריה כדאי לכולם להכין את מסכות האב''כ

    אשרי אדם, 17/07/06 11:26

    לסורים יש כמות גדולה מאוד של טילים עם ראשים לא קונבנציונאליים בעלי טווח גדול, שמכסה את כל שטחה של מדינת ישראל.
    אם באיזה שהוא שלב, ישראל תהיה נאלצת לתקוף את סוריה ומשטרו החלש של אסד הבן יעמוד בפני קריסה, לא מן הנמנע שהוא יחליט לשגר אלינו את הטילים האלה בבחינת ''תמות נפשי עם פלישתים''.
    יש לחשוב גם על האפשרות הזאת ולהערך בהתאם.

    רבי נחמן מברסלב היה אומר: אשרי אדם מפחד תמיד - והוא צדק.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ''מחירון צהל'' - חיל הרוג = פיצוץ תחנת דלק (ל''ת)

    צימרמן, 17/07/06 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    לכל תושבי הקריות-''יס'' הפסיקו שידורים

    גם לא שירות!!!!, 17/07/06 09:58

    ולא מוכנים לתת שירות- דווקא עכשיו, בימים שכל כך חשוב להתעדכן.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    איך נתננו לזה לקרות ? עצוב אבל כנראה זה באשמתנו {השמאלנים}

    עופר, 17/07/06 08:42

    חשבון נפש אחרי שננצח במלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה שמאלני..

      מישהו, 17/07/06 12:04

      אני נסראללה

      הגב לתגובה זו

      • שניכם צודקים... (ל''ת)

        צופה מהצד, 17/07/06 18:32

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    הודעה חשובה ודחופה ביותר-כנסו ! ! !

    עופרZ, 17/07/06 07:10


    אבא של אישתי הוא מפקד במיל' של יחידת יחצ''ב תל השומר. זוהי יחיד רפואה המורכבת ממילואימניקים הכפופה לפיקוד העורף. לכל בי''ח יש יחידת
    יחצ''ב שעובדת איתו, במקרים של נפגעים רבים בזמן חירום.
    בכל אופן, בתדריך שהועבר אתמול למפקדי יחצ''בים שונים ע''י פיקוד העורף,
    נאמר שישנה התרעה קונקרטית על תקיפה של עזריאלי ואיזור הקריה ע''י רקטות
    ארוכות טווח בעלות ראש נפץ גדול במיוחד (השערה שלי: זילזאל-2, המכונים
    בצבא אירן ניזהאט, בעלי טווח של כ-200 ק''מ וראש קרבי של 600 ק''ג).
    פורסמו בחצי שנה האחרונה בכלי התקשורת, מספר ידיעות על כך שרקטות אלו
    הועברו לחיזבאללה ע''י איראן, דרך סוריה.
    מדובר בכתבה של זאב שיף בהארץ ועוד.
    יחידות יחצ''ב שונות הועמדו בכוננות גבוהה במקרה פגיעה של אזרחים רבים
    שיגיעו לבתי חולים.
    מידע מדוייק יותר שקיבלתי אומר, שהסיבה שספינות חיל הים מפטרלות מול
    חופי טריפולי, היא שההתרעה מדברת על כך שחיזבאללה, אולי בעזרת חיילים
    איראניים, ינסו לשגר את אותן רקטות משם (הכינון הוא בעזרת קו החוף)
    בשעות הערב (20:00-21:00), לקראת אור אחרון (מינימום חשיפה מכיוון
    שמדובר במשגר רציני, כמו של סקאד וההכנות לשיגור הן רציניות יותר).
    כעת שצה''ל מכריז שחיילים איראנים נמצאים באופן רשמי בלבנון ועוזרים
    לחיזבאללה עם כלי נשק מתקדמים יותר (טיל C-802 שפגע בסטי''ל לדוג'),
    ניתן לשער שהם יעזרו גם בשיגור אמל''ח זה.
    ספינות חיל הים מתצפתות מסביב לשעון על איזור טריפולי במטרה לזהות
    ניסיון שיגור, ולפגוע באמל''ח זה בזמן ההכנה לשיגור (כפי שציינתי, הכנה
    שלוקחת יותר מכמה דקות).
    ככל הנראה הדרג המדיני/בטחוני לא רוצה להלחיץ את הציבור, ולכן לא מפרסם
    את ההתרעה הזו...
    היום כבר היה ניתן לראות שמתחילים לטפטף ידיעות על כך לאזרחים, ואף
    מתבצעות הכנות בשטח (פריסת טילי פטריוט ועוד).
    יש חשש כבד שמתקפה כזו תצא לפועל ב-48 שעות הקרובות

    הגב לתגובה זו

    • חשוב ביותר אבל התרחיש של תגובה 222 יותר מפחיד!!! (ל''ת)

      איזה פחד!!!!!, 17/07/06 08:06

      הגב לתגובה זו

    • אפשר לשים על הרקטה הזו ראש לא קונבנציונלי? (ל''ת)

      חושש.., 17/07/06 08:17

      הגב לתגובה זו

    • כשהם כבר יחליטו לשגר את הטיל הזה-כבר כל המדינה תהיה מרוכזת באזור

      רואה שחורות, 17/07/06 09:00

      המרכז! אחרי שרבים עוזבים את הצפון עקב הקטיושות! זה עלול להיות אסון אדיר!

      הגב לתגובה זו

    • לא כדאי ללכת לקניון עזריאלי! ובכלל לבניינים גבוהים! (ל''ת)

      _______________, 17/07/06 09:25

      הגב לתגובה זו

    • העברתי את זה במייל לחבריי מהמרכז

      בנימין, 17/07/06 11:10

      ואני ממליץ לכל השאר לנהוג כמוני.
      נכון, מטבע הדברים לא בורר עד כמה המידע הזה אמין, זה טוקבק אחרי הכל. אבל - הפצת מידע כזה (בדיסקרטיות ובענייניות, לא בצרחות היסטריות) לא נופל לדעתי בקטגוריית ''מפיצי פאניקה'' אלא בקטגוריית ''Better safe than sorry''.

      הגב לתגובה זו

    • תפסיק להלחיץ את כולם סתם - זה לא יקרה

      גימל, 17/07/06 12:00

      ולהבא, אני במקומך לא הייתי מפרסם את מה שכתבת כאן. לך תדע אם יתפסו אותך, אתה יכול לקבל על זה עונש חמור, כמו כניסה לתקופה ארוכה לכלא, בגין חשיפת מידע צבאי שאינו מותר לפרסום.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    אלהים אדירים, מה קרה לנו ?.. איך נגררנו ?...

    cyrano, 17/07/06 06:58

    אחרי מקסם השווא, של הסמול ההזוי והדפוק הזה, האם זה לא היה ברור כל הזמן ?.. האם מישהו פיקפק ?...
    האם שעון החול שהתחיל לתקתק מאז הסכמי אוסלו הארורים והנסיגה מלבנון הארורה עוד יותר, לא העיר פעם בפעם את כל חולי הרוח הישנים על משמרתם ?...
    איזה תקציב בלהות הוצא מקופת המדינה כדי לגרש יהודים טובים מביתם בגוש קטיף ? ...
    הרי עם הכסף הזה אולי היינו יכולים לפתח פאטריוטים או שווי ערך שהיו מסיטים ממסלולם את הקאטיושות וכל המרעין בישין ראד 2 או ראד אממק שהזבלל'ה האלה זורקים על תושבינו..
    אולי אפילו היימו יכולים לנצל את האנרגיה הפוטנציאלית השלילית הגלומה בהם והופכים אותה לאנרגיה קינטית חיובית ומחזירים את הפצצות הארורות האלה חזרה לאילו שזורקים אותם , ומפוצצים להם אותם בפרצוף... כלומר, אם היו אי אלו קרני ליזר שהיו מתבייתות על הרקטה מרגע יציאתה , היו יכולים לנתב את מסלולה, ואז, לנצל את מידע המסלול הזה בכדי להחזיר רקטה נגדית מונחית לייזר ומטווחת למקור יציאתה..
    אבל עסקנו בקקה של פרס ודומיו הסמולים שכל עניינם היתתה בעליות עגל הזהב הקרוי בורסה ובקומבינות ...
    ושכחנו מאין באנו ואנה אנחנו צריכים להגיע, בקיצור שכחנו מי אנחנו...
    עם לבדד ישכון, שחייב להלחם על קיומו אם חפץ חיים הינו...
    ושכחנו שאנחנו יהודים, ושכחנו מהאלהים האחד שלנו וחיינו בהסתר פנים, ושכחנו שאנחנו בעצם כולנו , ערבים זה לזה..
    שכחנו את כל מה שהיה אסור כל כך לשכוח , וידענו, שיבוא יום שילם , שבו נצטרך לפרוע את כל חובות שכחנותינו..
    ויום זה אכן הגיע, ונותר רק להתפלל, בכוונה, שלפני סגירת שער , יפתח לנו הקב''ה , שוכן מרומים הכל יכול, יפתח הוא לנו, לעמו, שכל כך סר מדרכו, יפתח לנו שער..
    שער הרחמים

    הגב לתגובה זו

    • תגיד מה אתה מפגר?

      אורי, 17/07/06 11:00

      מי אתה חושב שיקרא את כל השטויות שאתה כותב? אם נרצה נקרא איזו כתבה בעיתון....

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    כדאי לברר למה עדיין בעמק יזרעאל מתקיימות בחינות? (ל''ת)

    כ, 17/07/06 06:42

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    איזה מפחיד זה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    קריתי, 17/07/06 06:40

    עכשיו אני מתאר לעצמי איך תושבי שדרוץ מרגישים שם, עם כול הקאסמים ...
    עד שלא חווים את הרקטות, קשה להזדהות ...

    אין ספק שאחרי שהרקטות יפסקו, אנחנו לא ניתן לממשלה דקת מנוחה, עד שהיא תחסל את איום הקאסמים על הדרום.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הנשק הביולוגי כימי של סדאם חוסיין?

    גדעון, 17/07/06 06:24

    היום, מחר, ומחרתיים עלולים להיות קשים יותר (הלואי שלא),
    אבל – יש לתת את הדעת ודחוף - איפה הנשק הביולוגי כימי של סדאם חוסיין?
    הלא נאמר מספר פעמים בעבר שנשק זה מוסתר בצפון לבנון או בסוריה.
    ואם חלילה נכון הדבר בידי מי נשק זה ברגע זה ???

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    חשוב לא לתת להם מגף לתוך שלומי (ל''ת)

    תושבת שלומי לשע, 17/07/06 06:13

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הבוקר ב05:55 הייתה צפירת שווא!!!!!!!

    סער קטלן, 17/07/06 06:08

    העירו את כל חיפה והקריות בשביל כלום!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • נו אז מה? יותר טוב שתמות? (ל''ת)

      נעמה, 17/07/06 06:48

      הגב לתגובה זו

      • יש בני אדם שונים ממך שמסוגלי לישון ללא הכדורים שהרופא שלך נתן

        לנעמה המזרחית, 17/07/06 07:22

        להשכלתך לאנשים הללו הלילה הוא זמן השינה.

        הגב לתגובה זו

        • הנה ההזוי המטורף התעורר מהנפטלין (ל''ת)

          נעמה, 17/07/06 10:28

          הגב לתגובה זו

  • 63.

    אנחנו מדווחים ומטווחים

    אחמדיגידן, 17/07/06 05:33

    היאהודים נחשבים חכמים ,למה ? אחרי שבוע של קטיושות הם עדיין עוזרים לנו לטווח ולתקן אחרי כל הפצצה. חוץ מקרואורדינטות הם מספרים לנו הכל ובדיוק על כל פגיעה והחטאה וכך יכולים חיילי מוחמד הנאמנים לשגר בצורה מדוייקת יותר בפעם הבאה .ממש טיפשים

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כמו שכבר קרה...

    rachel kapen, 17/07/06 05:10

    כמו שכבר קרה עם כל שונאי העם
    שביקשו להאביד את ישראל,
    גם נסראללה הרוצח צמא הדם
    את עונשו ביד רמה הוא יקבל.
    אל לא לחלום שלגן העדן הוא יגיע
    והבתולות שם יקדמוהו בשלום.
    האל הטוב את הרשעים הוא לא יושיע
    רק יסדר להם מקום בגהינום.
    ועת יתמו כל הסבל והשכול
    וחיזבלה כבר ייעלם מן הזירה,
    גם לבנון לישראל תודה בקול
    שזו נתנה לה את ארצה בחזרה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חידון המדרגות הלאומי...

    גלעד קדומים, 17/07/06 04:56

    . אם יפול טיל בתל הביב זו תהיה עלית מדרגה?
    2. כמה מדרגות עוד נותרו עד למעלה?
    3. האם אלה מדרגות נעות?
    4. אם המדרגות נעות, האם אלו מדרגות עולות או יורדות?
    5. מי שכל כך מתאמץ לעלות בגרם המדרגות הללו אפשר לכנותו ''חמור גרם''?
    6. איזה ביטוי עברי מסתתר מאחורי הקטע שראיתם?

    בין הפותרים נכונה יוגרל קסאם.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אי אפשר לישון בשקט

    יוסי גיגי, 17/07/06 04:53

    החל מהשעה 1100כל חצי שעה יש רעש ואי אפשר לדעת איפו זה נופל ויש כאב בטן בכל פעם ששומעים בום שיגמר כבר המצב הזה אי אפשר לישון בלילה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מי שמפחד מהחום לא נכנס למיטבח

    צפצפ, 17/07/06 04:40

    איפה ה20 שנה אחורה של חלוץ? יש לבצע הפגזות שטיח בלבנון ןלהשאיר אדמה חרוכה בשיטה האמריקאית או הרוסית הישנה. להזהיר את הזבבלונים ורק אז להפגיז זה כמו להפגיז שטחים ריקים בבית חנון.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מעניין למה סדום-עזה-עמלק עדיין לא הפכה לארכיאולוגיה?! (ל''ת)

    Avi Ecuadort, 17/07/06 04:19

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הצעת ייעול לאולמרט

    סמי, 17/07/06 03:24

    שמע נא אולמרט מה אני מציע לך בינתיים: העסקים בצפון נפגעו קשות. למשל כל אתרי התיירות של הקיבוצים והמושבים בגליל וברמה – הרפאטינג בירדן, צוק מנרה, שמורת החולה, מאות הצימרים, חוות הסוסים – כולם מתפרנסים מתיירות הקיץ. לא מדבר על המפעלים הקטנים שנדפקו. הם יגישו למדינה חשבון הוצאות נדיב. חוץ מזה צריך כסף לתקן את הנזקים לרכוש ולמבנים, ופיצויים למשפחות השכולות ולפצועים.

    עכשיו תחבר את הכל ביחד וייצא לך משהו כמו 500 מיליון דולר, אולי אפילו מיליארד ומשהו, לא יודע. את כל הכסף לפיצויים ולשיקום נזקים, אתה תגרע מתקציב הביטחון של 2007. בלי חוכמות. הצבא פישל, הצבא ישלם. שר הביטחון, הרמטכ''ל וראש אמ''ן יבכו לך שזה בנפשה של המדינה, שזה קו אדום. שום כלום. תגיד למר חלוץ שיקצץ 20 אחוז בכוח אדם, שיקצץ בתקציב אמ''ן וחיל הים. מי שפישל – ישלם. שלא יעבדו עליך שלאיראן יש נשק אטומי, בשעה שמעבר לגבול לא טיפלו באלפי קטיושות. שש שנים שהחיזבאללה ריכז אותם באין מפריע. מה חשבו שזה יהיה? פסלים סביבתיים? צה''ל פישל, צה''ל ישלם. חד וחלק. חסר לך שתגרע את זה מתקציב הקשישים והנזקקים.



    הגב לתגובה זו

    • כהמשך להצעת היעול...

      מציע הצעות, 17/07/06 04:03

      אני מציע את לאיים על החיזבאללה בתפיסת אולמרט, פרץ ואהרון ברק בשבי עד להשבת החטופים...
      נקבע גם אולטימטום שאחרי זה חיי החטופים יהיה בסכנה.
      נשחרר חטוף תמורת חטוף.
      ונאפשר להם לעמוד בראש החיזבאללה בתור שר ביטחון ובתור נשיא בית המשפט של החיזבאללה בהתאמה...
      אולי זו לא הצעה לאולמרט אבל היא בהחלט הצעת יעול...

      הגב לתגובה זו

    • סמי היקר

      הדס, 17/07/06 04:03

      ליבי ליבי עם כל תושבי הצפון , ואני בהחלט מבינה את עוגמת הנפש , העצבים והתסכול.
      אבל חשבתי על מה שכתבת , סמי , ושאלה לי אלייך - אם יקצצו בתקציב הביטחון , ולפי פקודתך הנזעמת מתקציב אמ''ן בפרט , איך - לשיטתך - יוכלו לזהות בפעם הבאה שמה שהחיזבאללה (או בקיצור - 'זבללה) אוספים זה לא פסלים סביבתיים אלא אמל''ח? מממ, חומר למחשבה.
      ושוב - כל משפחתי מהצפון (נהריה , עכו, חיפה והקריות) - אני איתך בכעסך ובכאבך.

      הגב לתגובה זו

    • מי שצריך לשלם זה הפלסטינים

      Avi Ecuador, 17/07/06 04:35

      לדרוש 40000 מיליארד דולר על נזקים מצתברים וקורבנות ועוד 40000 מילארד אם הם רוצים ממשלת ישראל השמאל וצבא הכנה לפלסטין יבנה אותם ואם אין אז ישלמו כמו אחד שאין לו כסף למשכנתה, יעיפו אותם לכל הרוחות או לעזאזל עם או בלי בתולות.

      הגב לתגובה זו

      • המצב החריף את מצבך הנפשי?

        נעמה, 17/07/06 06:51

        על מה אתה מדבר בעצם, הזוי?

        הגב לתגובה זו

        • ללא הכדורים מהרופא לא תוכלי לישון. (ל''ת)

          לנעמה המזרחית, 17/07/06 07:18

          הגב לתגובה זו

    • להעניש את הצבא...

      שמואל, 17/07/06 06:37

      פחות מיליארד שקל מהצבא פירושו פחות מיליארד שקל לבטחון של כולנו.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    המטורף הדתי הלבנוני ממשיך להפגיז

    ישראל, 17/07/06 02:28

    לדעתי, יש לקחת בחשבון ולהכין את המסכות בגלל האפשרות שיפתיע אותנו עם טילי אל-פאג'ר כימיים או ביולוגיים במיוחד לעבר אזור המרכז,ולאו- דווקא עם כדוריות מתכת
    שהסורים ספקו לו אלא העבירו חלק מהארסנל של סאדם אליו.מלבד זאת ,
    האירנים חטפו את הפגיעות האלה מסאדם ,ועל- כן האפשרות הזו נמצאת במילון המונחים של המטורף הלבנוני .

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כולא 3 קטיושות מה הביג דיל

    שי, 17/07/06 02:27

    החיזבאללון ירה 3 קטיושות לעמקים - ביג דיל... 3 קטיושות זה מה שיש לו? זה ההפתעות הגדולות של הקוסם נסראללה???

    גם על חיפה בקושי ירה משהו. ובכלל, לא דרומה מחיפה כמו שהבטיח, לא נתניה לא חדרה ובטח שלא תל אביב. כולו צלצולים וברבורי ערבושים.

    אל תתרגשו יותר מדי לא ממנו ולא מהטילים שכביכול יש לו.

    הגב לתגובה זו

    • אל תתגרה

      אורח, 17/07/06 04:47

      נסראללה והאנשים שלו לא פראיירים. הם יודעים טוב מאוד מה הם עושים. השעה עכשיו כמעט 5 בבוקר יום שני 17.07.06 אני חושב שמסביבות 12 בלילה הם יורים קטיושות בחמישיות לכיוון קרית שמונה. אין לו מחסור.
      ד''א הקטיושות לא מכוונות לאזרחים, כמו שנסראללה אמר: ''אנחנו מנסים לפגוע בצה''ל''. הם מנסים לפגוע בבסיסים של צה''ל.

      הגב לתגובה זו

      • חבוב אתה ממש פטתי... גם עליך הוא עבד?

        יואב, 17/07/06 05:16

        עוד אחד שנפל קורבן למלחמה הפסיכולוגית של הנסראללה הזה... ממש עצוב לראות איך אנשים פתיים, ונותנים לו קרדיט על מה שהוא לא.

        ''לא פראיירים'' - חבוב, הם לא פראיירים הם פשוט טיפשים.

        ''יודעים טוב מאוד מה הם עושים'' - חחח... הם לא יודעים, כי אין להם בקושי תקשורת, אין להם זמן לחשוב כי הם במנוסה, ואין להם תוכנית כי הפתענו אותם כמו שבחיים לא יפתיעו אותם... אתה רק מאמין לדברים שנסראללה אומר... פתטון.

        והכי הכעסת אותי: ''הם מנסים לפגוע בבסיסים של צה''ל'' - עוד מעט תכריז עליהם על ארגון הומני, שלא מנסה לפגוע באזרחים חלילה... מה פתאום שינסה??? רק ירה עד היום מעל 3000 טילים - כולם נפלו על בתי מגורים.

        חבוב! אתה בושה לעם שלנו! אתה מאמין לכל מילה של נסראללה, ואתה פשוט בושה מעוררת רחמים... אני מקווה שאתה לפחות לא תופס תפקיד חשוב במילואים, כי אתה באמת פטתי.

        הגב לתגובה זו

    • עלק ''כולה 3 קטיושות''

      ניר שטנגר, 17/07/06 05:32

      היו הרבה יותר משלוש קטיושות, ותאמין שאם זה היה במרחק של 100 מטר מהבית שלך אז אתה היית סותם את הפה המסריח, ולא מתלהם ואומר ''כולה שלוש קטיושות''

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    זה מפחיד אבל אנחנו איתנים

    אמיר, 17/07/06 01:59

    זה קרוב, יש לי ילדים קטנים
    אבל אני נשאר חזק ,אין לנו דרך אחרת.
    נסראללה תקף את ישראל כי חשב
    שאנחנו חברה חלשה ולא מגובשת
    {תורת קורי העכביש}
    אנחנו מפגינים אחרת בזמנים כאלה{וחבל שרק בזמנים כאלה}
    מפה אני מבקש מהישראלי האמיתי
    להצטייד בדיגלי הלאום,דגל ישראל
    להניף אותו מעל הבית על האוטו
    אפילו חולצה של דגל ישראל
    במילחמה הזאת אנחנו ננצח
    כי אין לנו א ר ץ א ח ר ת
    שידעו את זה טוב האנשים שחיים ביננו מיסביבנו ובעולם כולו.
    עוד ננצח!!!!!!


    הגב לתגובה זו

  • 53.

    נסראללה וההפתעות. חחח

    הפתעה, 17/07/06 01:57

    נסראללה מפתיע מישהו? טרוריסט מדבר על הפתעות. מה הוא יפתיע אותנו עם טילים מכל סוג ומכל טווח? אחרי שעברנו את פרעה והיטלר ? הדבר היחידי שיפתיע אותנו אם הוא יתאבד ויתוודה שהוא מצטער על שהיה טרוריסט רוצח.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שתי חזיתות למלחמה - אהרון לב הארי קבלה

    אהרון לב הארי, 17/07/06 01:52

    שתי חזיתות למלחמה:
    מאת אהרון לב הארי

    נכון להיום מתרחשת מלחמה שאף אחד אינו יודע את תוצאותיה ומתי תגמר. על פניו נראה מאבק אלים בין החיזבאללה לבין ישראל המבקשת בריסון עצמי גבוה לשמור על שפיותה.

    מה שאנשים לא מבינים שמלחמה היא לעולם מתרחשת בשתי גזרות: האחת אצלך בבית והשניה מחוץ לביתך.

    מכיוון שהחיים הינם מראה של האדם הרי לכל מעשה וסיבה יש גלגל שיענה לך מנגד.

    קודם אתחיל ברעיון:
    ואהבה לרעך כמוך, שחיתות ובצע כסף, יצרים אפלים עד ליקוי מאורות.

    כאשר הראש, במקרה זה הממשלה, מסריח מהראש הוא משפיע על כל העם.
    כאשר הנורמה היא לסטות מקו הישר וליצור עקומה חדשה ישרה הרי מצבנו מחוויר מאוד.
    כאשר השחיתות היא ללעוג לעם על מחדליו הרי העם טיפש והוא ישלם.

    אם חשבתם שיש כח לאדם לשלוח טילים ולפוצץ את מי שבא לו אתם טועים. לא נולד האדם הזה. נולדה המגמה הזו. והיא באה להאיר את עינינו.

    בואו נתחיל לחשוב במונחים של רחוק וקרוב. כשאנו מבקשים להציץ על חלק מזערי אנו מתבוננים בו דרך מיקרוסקופ. כשאנו מבקשים להתבונן לעבר החלל אנו מתבוננים דרך טלסקופ. מבחינתנו הדבר כה ברור. אנו איננו סומכים על עינינו וחושינו, פשוט אנו נותנים לראיתנו שטח מחיה רב יותר.

    דווקא כשהמלחמה לפתחינו, אנו מתבוננים בה דרך ראיתנו הצרה, מחשבים דרכה את סיכויינו.

    כדאי שנלמד להתבונן על חיינו משל גוף, נפש ומחלה. כדאי שנעלה קומה.

    בואו נעשה היכרות עם המילה לבנון.
    לבנון אחרת ל''ב-נו''ן הוא סמל היושרה של בית המקדש. הוא הסמן הצפוני. וכאשר הסמן מתפוצץ לנו בפנים הבעיה בראש ובראשונה מתחילה אצלינו. המחלה אצלינו.

    אל תחשבו שבבום וזבנג אתה גומר על המחלה.

    מחלה כמו כל איבר דורשת יחס אישי. ואם היא קבלה את עצמיותה הרי שהיא מבקשת ודורשת ואפילו מקבלת יחס מועדף משל היתה הבכור במשפחה.

    ואם אנחנו רוצים להוציא, לסלק, לרמוס, לדכא את המחלה יש להכירה ככזאת.

    ראשית יש לתת לה יחס של כבוד ובטח לא יחס של זלזול.
    שנית יש לקבלה לשורותינו.
    שלישית צריך לומר לה מתי אנו כבר לא מסכימים לנוכחותה. ויש לדעת שהיא מאוד כועסת כמו היא חושבת שיש לנו מאהב מהצד.

    מחלה כמו מחלה יש להקריב לה קורבנות. צריך לדעת מהו קצה הסיבולת שלנו. צריך להשתמש באנטיביוטיקה וגם בטיפולים אלטרנטיבים.

    בפועל צריך לזהות את החולשה שלנו. צריך למצות את האשם שבנו. צריך להתחיל להוקיע את המוסר הירוד שלנו.

    מלחמה כמו רעב, שגשוג כמו שפע אינם תוצאה של כלכלה טובה בלבד.

    כל המערכת הזאת היא מערכת אלהית עם צדק ומשפט משל עולמות תחתונים ועליונים כאחד.

    אם בנך מתנהג רע סימן שהחסרת ממנו משהו. אם אשתך סובלת סימן שלא טיפחת את הקשר, אם מצבך הכלכלי לא מיודע מה סימן שחולשותיך ניכרות לעיני כל.

    אף פעם לא מאוחר לתקן את חייך. גם השעה הקשה עוברת.
    אם השקעת בחינוך ילדיך אתה מן הסתם תצפה לראות את פרי עמלך אחרי עשר ועשרים שנה.

    מערכות החיים מלמדות על מידה כנגד מידה.
    ראו את יעקב ולבן.
    אלהים נמצא עמנו והוא רואה את מעשינו.

    ישנו מעשה של יחיד משל שכר ועונש וישנו מעשה של יחיד המשרת עם.

    אני מאמין שפנינו לשלום ולחיים טובים. את זה נשיג רק אם הבפנוכו שלנו יצליח להטמיע את זה.

    אהרון לב הארי איש קבלה



    הגב לתגובה זו

    • אנשים כמוך גרועים מנסרללה

      נעמה, 17/07/06 03:52

      אנשים כמוך עם דעות כמוך הם אסון למדינה הציונות. המחשבות שלך מתאימות בדיוק להזויי נפש ומקומך אצל חשוכי הדת האיסלמית השיעית כמו נסרללה

      הגב לתגובה זו

      • מתי שוחררת מבית חולים לחולי נפש??ממש התגעגתי אלייך. (ל''ת)

        לנעמה המזרחית, 17/07/06 06:46

        הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר שטויות

      אדם, 17/07/06 11:06

      שטויות, לפי מה שאתה כותב אולי גם השואה היא באשמתנו.
      לא הכל תלוי במה שאתה עושה יש אחרים שיש להם אינטרסים שלא קשורים אליך, ודווקא כשאני רואה מישהו מתפלסף ככה ישר אני יודע שזה יהיה משהו מטומטם כי החיים די פשוטים.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    השתגעתם ?חדלו לתת נ''צ של הנפילות!!!! (ל''ת)

    מתבונן מהצד, 17/07/06 01:47

    הגב לתגובה זו

    • ערביי ישראל=חיזבאללה

      אזרח מפוקח, 17/07/06 03:01

      החיזבאללה מקבל את הנ''צ מערבים ישראליים, מצביעי ביילין ודומיו, ואינו תלוי בתשקורת שלנו. נקווה שאחרי שנטפל באויב החיצוני נתחיל לגרש ולחסל את האויב הפנימי.

      הגב לתגובה זו

      • דתיים פנטיים כמוך הם כמו החיזבאללה (ל''ת)

        נעמה, 17/07/06 03:53

        הגב לתגובה זו

        • נעמה, איפה את גרה?

          כרמיאלי זועם, 17/07/06 04:44

          לפי הדיבור שלך את גרה באילת!
          את החיזבאללה צריכים לשלוח על יהודים בוגדניים, כמו ביילין, וכל תומכי אוסלו.

          הגב לתגובה זו

          • אנחנו באמצע מלחמה

            חסוי, 17/07/06 06:05

            יהודים יקרים אנו צריכים להתאחד ולהתפלל לאלוקים אנו צריכים להאמין באמת ולא לריב מי פה דתי ''זה לא דת זה כן דתיי'' גם החילונים וגם הדתים אנשים טובים ואין באף אחד דבר רע בפנים אנחנו ישראלים ויהודים אנחנו צריכים להראות את זה לא רק בשפה ובמנהגי המדינה אלא גם בתפילה לאל שלנו!

            הגב לתגובה זו

            • את התפילות תשמור לעצמך

              נעמה, 17/07/06 06:26

              את הקלישאות, ההשתמטות והשנור - תשמור לעצמך. מקומך לא במדינה שצריכה לקבל מתושביה - לא תפילות, אלא התנדבות ומתן- לא בשם אלוהים והדת.
              שכל המתפללים יתחילו לעבוד - זה יהיה הרבה יותר מועיל

              הגב לתגובה זו

            • כל חייך חיית כפרזיטית על חשבון גרושך והמדינה. (ל''ת)

              לנעמה המזרחית, 17/07/06 06:48

              הגב לתגובה זו

            • לנעמה

              מוטקה, 17/07/06 08:32

              מסתבר שמישהו כאן כבר יורד לפסים אישיים וחבל. לפני שאת שולחת אנשים להתנדב אולי תצייני את מה עשית לאחרונה לא המען הפלסטינים במחסום או מצעד הגאווה בירושלים.
              משהו אמיתי ולא הזוי או צבוע.
              מדי פעם אולי כדאי שתלכי להסתכלות. אבחנה מדוייקת לא תקבלי אצל ביילין. את זקוקה לפסיכיאטר.

              הגב לתגובה זו

          • קריות (ל''ת)

            נעמה, 17/07/06 06:53

            הגב לתגובה זו

        • האם נפלו טילים על כפרים ערבים?

          כפיר, 17/07/06 05:43

          יש לך תשובה ?

          הגב לתגובה זו

  • 50.

    מטומטמים. תפסיקו לציין מקום הנפילות. (ל''ת)

    אתם רוצחים, 17/07/06 01:44

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אזרחי ישראל היקרים מאוד חשוב ש...

    ח.ז, 17/07/06 01:39

    תקשיבו ותצייתו להוראות הביטחון ובדבר הזה תיתרמו את החלק המאוד חשוב שלכם במערכה
    יישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא חשבנו שזה יקרה פה בשמשית

    ניר שטנגר, 17/07/06 01:39

    אנחנו ישבנו בחוץ ושמענו אזעקה חלשה, והתעלמנו ולאחר מכן שמענו בום, והתבדחנו שזאת קטיושה, לאחר חמש דקות ראינו שהבדיחה הפכה למציאות

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    22: אהבתי את חוש הדמיון. תכתוב סיפורי מתח - יש לך את זה (ל''ת)

    אדם מציאותי., 17/07/06 01:36

    הגב לתגובה זו

    • יותר מדמיון יש לו קור רוח לחשוב יצירתי בזמן כזה

      מיקו, 17/07/06 06:41

      האמת שכל צופה אדוק בסדרה ''24'' יכול לקבל השראה לרעיון הזה. הענין הוא שלאירן אין, עפ''י רוב המומחים, אפילו לא קצה של חימוש גרעיני. דבר שני, ההרתעה הישראלית כנגד נשק לא קונבנציונלי עדיין קיימת למרות ששאר ההרתעות כבר לא משהו.
      דבר שלישי, בניגוד לקטיושות שהן נשק בליסטי שאינו טס בגובה גבוה ביחס לטיל קרקע-קרקע, לכן כל טיל שישגרו האירנים יראה היטב למכ''מ של החץ וייורט מעל עירק או סוריה.

      הגב לתגובה זו

      • ומה אם יש להם נשק כזה עם מתאבד בתוך תל אביבי?????? (ל''ת)

        22 נראה לי צודק, 17/07/06 08:09

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    ~~~~~~~~~~~~ כנסו כולם חשוב ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    תתלו דגלים, 17/07/06 01:36

    בימים כל כך קשים אלה שאנו נדרשים להפגין אחדות בשורות העם ולהתאחד בתפילה לשלום חיילנו ואזרחניו בואו כולם נתלה את הדגל, במרפסות, בגגות במקומות העבודה וברכבים.
    אנא הפיצו הודעה זו ברבים. יחד חזקים, יחד ננצח.

    שבוע טוב ושקט לכולם !!!

    מהצפון .....


    וצה''ל תקרעו אותם !

    הגב לתגובה זו

    • דגלים שחורים אולי. או כתומים...

      כתום גאה, 17/07/06 04:08

      הוי האומרים לרע טוב ולטוב רע...

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הכנסו לרשת סקיי והצביעו תמיכה בישראל, כנס לפרטים נוספים

    עכשיו סמן, 17/07/06 01:34

    http://www.sky.com/skynews/home

    מימין עמודה כתומה, מתחתיה הסקר
    יש מאות שמאלנים המצבעים נגד מדיניות ההגנה של עם ישראל על אנשיו
    הכנס והבע תמיכה
    חשוב
    תוכל להקליק מספר פעמים הלוך וחזור
    זה יעזור

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אפשרות שגם אל קעידה יש...

    ח.ז, 17/07/06 01:33

    איזושהי אצבע בדבר

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מזל שמופז לא שר הבטחון.בגללו לא עשינו דבר שחטפו 3 חיילים (ל''ת)

    מופז לכלא, 17/07/06 01:26

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא אשכח

    הצדיק מסדום, 17/07/06 01:18

    לפני למעלה משנה, כאשר נסעתי בכביש עפולה בית-שאן, היו בצידי הדרך שלטים של ''היכונו לביאת הקסאם'' (ליד עין-חרוד, גבע תל יוסף וכפר יחזקאל).
    זה כמובן היה נראה ממש מצחיק וכל-כך בלתי מציאותי, עד שכל פעם שעברתי ליד השלטים, הייתי צוחק לעצמי ואומר - מי הפסיכי שתלה אותם?
    כמה עצוב לגלות, שלא נדרשה אלא שנה בלבד, כדי להיווכח בצידקתם של תולי השלטים הללו.
    אלא שזה לא קסאם, זה קטיושות ובקרוב כנראה, גם חפצים-מעופפים, רציניים יותר.
    אני מקווה שהדוב ישן איכשהו בלילה. או שמא מרוב סיפורי בדיחות, אין לו זמן להרהר בנזקים העצומים שבוסו וחבורתו גרמו וגורמים לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מלחמת התשה עד להבשלת תוכנית הגרעין האיראנית

    info123, 17/07/06 01:07

    צריך להבין שאנו במלחמת התשה שתימשך עד להבשלת תוכנית הגרעין האיראנית.
    חשבון פשוט של חלוקת 12 אלף הטילים שכבר בידי החיזבאללה
    בקצב הירי מראה על יכולת קיום מלחמת התשה מצידם עד לסוף השנה הבאה,
    אז יבוא החורף האיראני, שהוא כמו חורף באלפים
    וארה''ב לא תוכל להכריע את המערכה נגד תוכנית הגרעין האיראנית
    עד לאביב 2008, שאז היא תבשיל לרמה מבצעית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה הגרעין כבר מוכן תקרא את תגובה 22!! (ל''ת)

      נירה-----------, 17/07/06 01:52

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לתלות את נסראללה (ל''ת)

    זסבהנמ, 17/07/06 00:48

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יחד נוכל לעשות מה שלא יכולנו לבדנו

    גל, 17/07/06 00:46

    תושבי העמק היקרים, אלוהים ישלם להמן הרשע ולחבר מרעיו כגמולם .

    הגב לתגובה זו

    • בזכות החיילים והחזון-ולא בזכות אלוהים

      נעמה, 17/07/06 03:54

      ולא בזכות משתמטים דתיים כמוך

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    לקו בחרדה?

    חרדי, 17/07/06 00:43

    אפשר לחשוב שלהיות חרד זה איזה מחלה מדבקת.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אנו זקוקים לנשימה ארוכה

    רק אמת, 17/07/06 00:43

    מיליון תושבי הצפון היושבים היום במקלטים ומרחבים מוגנים
    מוכנים לשהות במקלטים אפילו חודש אם צריך.

    עם הזמן הלחץ החיצוני ולחץ התקשורת הולכים ומתגברים.
    התקשורת מציגה את לבנון המופצצת כקורבן של מדינת ישראל, ואת החיזבאללה כמגיב על תוקפנות ישראל.

    למרבה ההפתעה אולמרט ופרץ למרות היותם ''ירוקים'' (חסרי
    ניסיון) מתפקדים בלי להיכנס לפאניקה.




    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=743845

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כוחנו בליכודנו.יחד נוכל לנצח במערכה (ל''ת)

    שני, 17/07/06 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תגובה 22 איך חשבת על זה - נראה לי נכון! (ל''ת)

    מפפחיד!, 17/07/06 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איזה סרטים אני משמשיתתת

    נלי, 17/07/06 00:37

    יאללה חייבים להפסיק את זה זה הגיע לפההה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ממש מפחיד...............

    יוסי, 17/07/06 00:33

    אין כבר מקום בטוח במדינה הזו .איך אפשר לישון בלילה הילדים הקטנים מתים מפחד.תעשו משהו כבר בממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שימשית על המפה

    ש, 17/07/06 00:33

    למה הוא יורה על שימשית?
    מה יש שם?
    למה שלא יתרכז בחיפה? יש יעיל מזה?
    האם כל הירי הינו שעשוע? עושים אין דן דינו, יוצא שימשית, ואז יורים עליה?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עם ההתנתקות, גם ת''א תקבל קטיושות, ולא תקופח לעומת חיפה! (ל''ת)

    אליהו, 17/07/06 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עיצה לכל אלה שמפחדים

    הפטריוט מאשקלון, 17/07/06 00:29

    אחים יקרים. אני בטוח שיש בינכם כמה שממש מפחדים מהאיש עם השערות על הפנים. זה מובן. זה פחד פסיכולוגי שקיים כבר שנים, ולזה בדיוק הוא התכוון הנסראללה הזה.
    כדי שתבינו עד כמה אנו חזקים לעומתם נסו לדמיין את עצמכם מתגוררים בביירות ולא בחיפה, למשל. האם הייתם מעדיפים להתגורר בעיר שמופגזת מרבית היום במטוסי קרב משובחים והרסניים? אני לא.
    נכון שקטיושות זה משחק ילדים לעומת הדיוק של מטוסי חיל האוויר? האם תושבי צידון מצליחים לישון בלילה? ממש לא.
    אז אל תחששו אחים יקרים, הניצחון קרוב. ואל תשכחו - כמה שאתם מפחדים - הם מפחדים יותר.
    לא חשוב כמה מטורף ההוא עם הזקן, אני עדיין מעדיף להילחם נגדו מאשר להילחם נגד צבא כמו צה''ל.
    ואגב, נסראללה הוא בסך הכל דמגוג, פסיכולוג בגרוש, סוחר מילים, שברגע האמת, בשיא הקרב, מתחבא באיזו מערה (ואל תשכחו כמה חם שם באמצע יולי) ומפקיר את אנשיו להיטבח בידי פצצות צה''ל.
    בקיצור - הם מ-פ-ח-ד-י-ם!
    חיזקו אויצו אחים יקרים, כי הצדק עימנו וכך גם הניצחון. שלא תיפול רוחכם מכמה קטיושות פרימיטיביות. מה יש להם - לנו יש פי עשרים.
    ''טוב למות בעד ארצנו''

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! כל הכבוד. (ל''ת)

      פטריוט תל אביב, 17/07/06 01:30

      הגב לתגובה זו

    • תודה רבה!

      ג, 17/07/06 01:32

      נקווה שאתה צודק!
      בהצלחה לצה''ל

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    לטייסי ח''א - א-ה-ב-נ-ו !!! - תושבי ישראל (ל''ת)

    יישר כוח !!!, 17/07/06 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לתלות דגלי ישראל

    הרצל, 16/07/06 23:58

    תתלו דגלי ישראל!
    להראות פטריוטיות, זו מלחמה של העורף רק כך ננצח!

    הגב לתגובה זו

    • להוריד דגלי ישראל

      תושב ארץ ישראל, 17/07/06 01:08

      דגל ישראל מייצג את המדינה שברחה מדרום לבנון לפני 6 שנים, מייצג את המדינה שנותנת נשק למחבלים, מייצג את המדינה שמגרשת יהודים, מייצג את המדינה שלא יודעת להגן עלינו.

      הגב לתגובה זו

      • למה?

        הילה, 17/07/06 02:02

        אח שלי
        אני עכשיו בשליחות בארצות הברית ותאמין לי שלא כדי לך להוריד את הדגל, אין לך מושג כמה זה חשוב לתמוך במדינה דווקא עכשיו וגם אם אתה קצת מאוכזב.....

        הגב לתגובה זו

        • דגל ישראל

          שלומית, 17/07/06 06:12

          אנחנו מדינה בוגדנית לי אישית אין מדינה אני מתבייש במדינת ישראל
          מדינה אנטישמית!!!!!!!!!!!!!מה שהמדינה יודעת זה רק :
          *להפסיד
          *לפנות שטחים בשביל הערבים
          *ולסלק את האמונה הנכונה האמונה בה'!

          הגב לתגובה זו

          • להפסיק להתפלל-להתחיל לעבוד

            נעמה, 17/07/06 11:23

            בגלל זה הקימו בשבילך, פרזיט, את המדינה הזאת, כדי שתתרום לה מיכולותיך ולא תחלוב אותה שנורר מגעיל

            הגב לתגובה זו

        • למה את קוראה לו 'אח שלי'?

          נעמה, 17/07/06 06:30

          דבריו גרועים מדברי אויבינו.רק אדם שלא משרת בצבא ויודע לקחת ולא לתת ידבר ככה. מזל שאהוד ברק הוציא אותנו מלבנון. אני זוכרת את המסוקים שעברו מעל הבית שלי כל יום עם הרוגים מלבנון- עד שיצאאנו משם. 2000 חיילים נהרגו בלבנון מאז נכנסו לשם בגין ושרון-לחינם. זוכרים?

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    ובקרוב קסאמים..................................

    הנביא, 16/07/06 23:55

    חברה תפסיקו לפחד!!!!!!ולקרוא חדשות!!!!!!גורל זה גורל!!!!!!כול מי שברח למרכז.......................זה רודף אחריו.
    אני דווקה היום טיילתי בטבריה-ואני לא מפחד!!!!!!ראיתי אתמול את הקטיושה נופלת בטיילת-אז מה?
    זה מה שהחיזבללה רוצה!!!!!!להפחיד אותנו!!!!!!לזרוע בנו פחד!!!!!!!
    העיקר לא לפחד כלל!!!!!!
    כי מי שבורח-סופו שהקטיושות שמטיושות ירדפו אחריו.

    בברכה
    הנביא
    http://www.geocities.com/mashiach66/

    הגב לתגובה זו

    • נביא?????????

      שרה, 17/07/06 01:31

      הי נביא, אולי אתה ניביאת את נבואת המלחמה הנוראית הזאת... יש לך נבואות יותר טובות????
      בבקשה חברה, זה לא משחק של מה שהחיזבלה רוצה לא נעשה או כן נעשה, זה ילדותי וטיפשי, כל אחד יקח אחריות לעצמו וכולנו יחד ניקח אחריות בעד כולם, בלי המשחקים הטיפשיים האלו... באמת..... יש פא דברים יותר חשובים לשקול. תודה, שרה

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מופז-גם זו תוצאה של החטיפה?? (ל''ת)

    מוש, 16/07/06 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אם לא עכשיו ,מתי??

    איסתרתג צבאי, 16/07/06 23:55

    אם לא נרסק אותם ב כ ל כלי הנשק שברשותינו,תתרסק הכלכלה הישראלית,לתת אולטימטום עד יום שלישי בבוקר ואם לא יפסיקו לשרוף את כ ל בקעת לבנון בעזרת כלי הנשק הקטלניים ורבי הנזק היותר שברשותינו,לא להשאיר בנין עומד בצור צידון וטריפולי ,ואם ימשיכו -לנוע מזרחה עם המטוסים לריסוק מטרות צבאיות בסוריה,ולאט לאט להתקרב לדמשק.לרסק את ציר הרשע עכשיו לפני שיתגרען.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מדוע ישראל לא מבקשת הפסקת-אש? (ל''ת)

    חיים מהמקלט, 16/07/06 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    די לעדכון נ''צ

    אורן, 16/07/06 23:53

    לתקשורת - אתם מסכנים אותנו באזור המטווח. תתגברו על היצר הילדותי והתחרותי ותגלו אחריות. אנשים מתים מזה - זה לא משחק !!!
    ולממשלה - תוציאו צווי \איסור פרסום - אתם אמורים להגן על האזרחים וזרימת המידע הלא אחראית מסכנת אותנו !

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רבותי אני לא אוהב את התבנית של הדחיקה שנוצרת פה

    פרנואיד שורד, 16/07/06 23:53

    נא לא לפסול את התאוריה שלי על הסף:
    מה שאני רואה זה שיש פה תבנית של ירי ברצועות כל פעם הרצועה נעשית דרומית יותר - עכשיו עפולה. כל פעם כזאת הישראלים בורחים עוד ועוד לדרום ומתרכזים לאט לאט בגוש דן. אני חייב לאמר לכם שבתור פרנואיד שורד זה לא נראה לי טוב. אחמדינדג' הבטיח יום לפני שפרצה המלחמה שבשלו התנאים להשמדת ישראל בתוך כמה שבועות. הוא נשמע מאוד בטוח בעצמו. האם יתכן שהוא הצליח להבריח נשק לא קונבציונלי עם מתאבד שילחץ על הכפתור לתוך גוש דן ולאט לאט הוא מרכז את כולנו בתוכו?????? רבותי אני גאון אסטרטגי ואני חייב לאמר לכם שאני לא אוהב את התבנית המסודרת הזאת של הדחיקה... משהו פה נראה לי מסריח - הרי נסראללה היה יכול מיד לירות על תל אביב למה הוא עובד ממש לפי הסדר? בהתחלה ישובי הצפון, אחר כך הקו של טבריה כרמיאל חיפה, אכשיו עפולה?? רבותי נראה לי שיש צורך להיזהר.

    הגב לתגובה זו

    • אמא'לה! הפחדת אותי!

      לחוצה, 17/07/06 00:34

      אני גם הרדתי שמשהו לא בסדר ב''תבנית'' הזו אבל עכשיו ממש הלחצת אותי!

      הרי אף פעם לא ירו על טבריה,חיפה, ועכישו יישובי העמק. כאילו שהם איכשהו נכנסים צפונה לישראל, בדרך כלשהי , דרך הים או היבשה-רגלית! זה הכי מפחיד! ויורים את הרקטות שלהם!

      באמת, משהו לא בסדר! זו לא פאראנויה! זו מחשבה בריאה ואני מציעה לך, הכי ברצינות שבעולם, לעשות משהו עם המחשבה הזו!
      וממש לא בציניות! אני תושבת נהריה, אם לשני ילדים ומבועתת מפחד!

      משהו בהחלט לא בסדר!

      הגב לתגובה זו

    • תראו כתבה שהתפרסמה יום לפני המלחמה!!!

      לא יאומן!, 17/07/06 00:38

      אחמדינג'אד: ישראל תימחק בקרוב מהמפה
      יום שלישי, 11 ביולי 2006, 12:24

      ''אחמדינג'אד. ישראל זוממת להשתלט על העולם (צילום: רויטרס)נשיא איראן חוזה ''פיצוץ של זעם מוסלמי, שיזעזע את העולם''. בשבת אמר כי ''כל התנאים להסרת הישות הציונית בשלו''


      נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד, איים כי המערב התומך בישראל ''יוכה בקרוב בפיצוץ של זעם מוסלמי, שיזעזע את העולם כולו''. אחמדינג'אד נאם בפני אלפי מאזינים בתבריז, העיר השנייה בגודלה באיראן, ואמר כי ''הישות הציונית נמצאת בדרך ללא מוצא והיא הולכת ומידרדרת''. הוא הוסיף, כי ישראל היא אויבת האנושות, הזוממת להשתלט על העולם.


      בשבת דיבר נשיא איראן בפני ועידת המדינות השכנות לעיראק ואמר, כי ''כל התנאים להסרת הישות הציונית בשלו''. הוא השתמש במילה הערבית המתארת הסרת שערות לצמיתות. ''האומות באזור כועסות יותר ויותר. לא יעבור זמן רב לפני שזעם האנשים יהפוך לפיצוץ גדול, שימחוק את הישות הציונית מעל המפה'', אמר אחמדינג'אד לנציגי ירדן, סוריה, ערב הסעודית, כווית, טורקיה, בחרין ומצרים.

      הגב לתגובה זו

    • גם אני התחלתי לחשוב כך אחרי שהעמק הופגז. יש סדר באזורי ההפגזות וכלל

      מבוהל, 17/07/06 00:38

      לא סופק הסבר מדוע תל אביב טרם הופגזה. ביחוד הדבר חשוד ככל שחולפות השעות, שכן נסרללה ודאי לוקח בחשבון שאולי יהרג בשעות הקרובות, או שישראל תשתלט סופית על כל דרום לבנון או כל לבנון, ולמרות זאת הוא אינו יורה לעבר המרכז! מכך אפשר להסיק שלאזור המרכז ירה מישהו אחר, והוא האיראני!
      תסריט מעורר אימה. עוד יותר מפחיד הדבר כשיש חשש שמערכות הפיקוד וההנהגה שלנו נגררות ולא יוזמות, מנפחות שרירים ולא נוקטות באסטרטגיה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק מערכת הבטחון לא מבינה שמדובר בהטעיה! !!!

        כמו גמביט בשחמט, 17/07/06 01:46

        יש פה מהלך קלאסי של גמביט - למשוך את תשומת הלב של היריב לצד אחד - להקריב כלי (במקרה הזה הכלי הוא נסראללה שגם בדרך מטאטא אותנו לדרום) אבל ההתקפה האמיתית נעשית במקום אחר לגמרי על ידי כלי אחר. המצב על הפנים מערכת הבטחון טועה בכיוון. ככל שאני חושב על זה אני משתכנע שאתה צודק!

        הגב לתגובה זו

    • תוספת/תיקון

      יהושוע רב-דעת, 17/07/06 00:42

      על פי התאוריה שפותחה אצלי במכון, קיים עוד שלב, של פגיעה ביהדות התפוצות, הממשלה ,כהרגלה רב השנים, קוראת לכל הבצים להתאסף בסל אחד, ואז החמוד נג'אד משחרר את הצעצוע הקטן והיעיל........

      הגב לתגובה זו

    • בוינא נראה לי שעלית על משהו איזה פחד

      ניר, 17/07/06 01:07

      נשמע הגיוני

      הגב לתגובה זו

    • מר פרנואיד שורד, אל תשאיר את דבריך בשולי כתבה! בבקשה ממך,

      מזועזע, 17/07/06 01:43

      העבר את הרעיון לדרגים הרלוונטיים! הרעיון שלך הגיוני מאד ומזעזע!

      הגב לתגובה זו

    • תעביר את המידע לצבא!!! אל תחכה עם זה!!! התרחיש שלך הגיוני!!! (ל''ת)

      מנשה, 17/07/06 01:58

      הגב לתגובה זו

    • אמנם, מה שיפתור תעלומת העלמותו של נשק כימי מעירק

      רינה, 17/07/06 02:45

      שלום לפרנואיד
      מאחלת לך בריאות ושנמשיך לשרוד. דברים ברוח התיאוריה שלך, אמרתי אמש לחמותי שחשבה להתבצר בבית הורי ברמת-גן. מה שהדליק אצלי נורה אדומה הייתה העובדה שאדם כוחני כמו נסראלה, לא הפגיז מייד את חיפה, מייד לכשהפציצו את ביתו ולעומת זאת, המשיך במשך יממה לטחון את רצועת הרוחב של צפת.
      בזמנו שיערו שנשק ביולוגי עירקי הוברח לפני מלחמת המפרץ לסוריה...אם אמנם כך, הרי שבקלות הועבר ללבנון. ההשערה הזאת לא שווה הרבה אם קברניטי העולם יהססו כעת מפעולה דרסטית. מקווה שאנחנו פרנואידים מידי.

      הגב לתגובה זו

      • תוספת קטנה

        ארז, 17/07/06 04:03

        בתיק דבקה התפרסם לפני כשנתיים שהחומרים הלא-קונבנציונלים של העירקים הוחבאו בבקעת הלבנון בפיקוחו של אסד. זה משתלב בתמונה הכללית...

        הגב לתגובה זו

    • שטויות

      עודד, 17/07/06 02:56

      נשק לא קונבנציונאלי? איזה בולשיט, הרי אם יהיה שימוש בנשק כזה טהרן תחטוף פצצה גרעינית, ואפילו הם מבינים שזה לא טוב. הוא הולך במדרג כי הוא לא רוצה שיורידו אותו במכה אחת אם הוא יפגע עמוק מידי. הוא מנסה לגרום לנו ''להבין'' לאט שהוא יכול לפגוע בתוך עומק ישראל כדי שנפסיק את הלחימה. הוא פשוט לא מבין את עם ישראל שהולך בכל מיקרה למחוק אותו מהמפה.

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו בחיים לא נשתמש בנשק לא קונבנציונלי

        המתאבדים בע''מ, 17/07/06 06:28

        גם אם ברור לנו שיורים עלינו בכאלו אמצעים.
        אתמול שמעתי את מר פרץ משתבח בחייל שסיפר לו שבגזרת עזה בא מולו פלסטינאי שביד אחת החזיק טיל וביד השניה תינוק. החייל התלבט והתייסר ולבסוף לא ירה בפלסטינאי.

        אני חושב שזה חייל מסכן שלא מבין סדר עדיפויות, אבל כששר הביטחון חושב כך אני חושב שזה מסוכן לכולנו.

        הרי אם נצטרך להשתמש בנשק יום הדין בלי שייפגעו אזרחים 'חפים מפשע'
        חבל''ז תארזו את החפצים - אמריקה מחכה לנו.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    לרסס בראונדאפ את שדות האופיום בבקעה

    משלם המיסים, 16/07/06 23:49

    האופיום הוא מרכיב חשוב בכלכלת הטרור והבכירים הסורים

    הגב לתגובה זו

    • עדיף דו קטלון

      אמיר, 17/07/06 02:09

      זה הולך יותר מהר בערך 3-4 שעות
      ביום חם.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/07/14/mideast/index.html

    יוסי יצחק פריז, 16/07/06 23:47

    http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/07/14/mideast/index.html

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נסראללה לתקש' ''נא לדייק ולציין נ.צ לפי המפה'' (ל''ת)

    בידי מפה, 16/07/06 23:44

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נאסראללה עדיין חיי?

    ישראלית ציונית, 16/07/06 23:43

    מסכן משעמם לו. לא מנהלים איתו משא ומתן. מתעלמים ממנו . הסורים והאירנים נתנו לו טילים שישתעשע לו וגם זה נמאס לו. הוא ימות כטרוריסט עלוב. המלחמה נגמרה . ישראל יצאה מלבנון. אך האינפנטיל הזה רוצה אקשן. אפילו בלבנון הוא כבר לא בטוח.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    העיקר אתם כולכם בשקט

    מישי, 16/07/06 23:41

    לא ידענו לעזאזל מה לעשות כי אתם שם כולכם אומרים שאנחנו לא נפגע זי* איתכם. כמעט התחרפנו פה לגמריי.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הרבה סבלנות, עוד סימן שהם נדחקים

    דודו, 16/07/06 23:40

    לפינה לפי ההתנהגות שלהם. מצער שזה קורה,בטווח הזמן של אותו רגע קשה כנראה לעשות הרבה אבל לאורך זמן יהיה אפקט מצטבר לאורך זמן שיגרום וכבר גורם לחבורת המחבלים מלבנון להצטער על מעשיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אזימוט טיווח של התקשורת מדוייק עד ה-ס''מ (ל''ת)

    נסראללה מודה, 16/07/06 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    להפסיק מיד לתת לאוייב נ''צ של הנפילות - השתגעתם?! (ל''ת)

    יואב, 16/07/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה הגוש צואה עדיין נושם?

    ציוני, 16/07/06 23:27

    הפצצות חיל האוויר לא מספיק יעילות. לכנופיית הטרור יש אלפי קטיושות והם יורים . עד שכוחות מיוחדים לא יטפלו בקוף אישית וזה אומר שהוא ייפגש עם הבתולות זה לא ייגמר.

    הגב לתגובה זו

    • נא לא להעליב את הקופים !

      צער בעלי חיים, 17/07/06 01:23

      הקופים בעלי חיים חמודים, אינטליגנטים ובלתי מזיקים. מדוע אתה פוגע בהם !?

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לתקשורת, יש להפסיק מיד לתת לאוייב נ''צ של הנפילות - השתגעתם?! (ל''ת)

    יואב, 16/07/06 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    Bomb the hell out of them, behead nasrallah, nuke Iran (ל''ת)

    Syria will, 16/07/06 23:22

    הגב לתגובה זו

    • הגיע זמן ניוטרון,אין יותר זמן.. (ל''ת)

      אני, 16/07/06 23:46

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק צה''ל

    הצועק בשער, 16/07/06 23:16

    עשו טובה
    לא לשכוח להפעיל הפעם את כל המערכות
    זה בד''כ מתג אדום כזה

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לאולמרט&פרץ שחררו את צהל ל-1/2 שעה, צהל לא זקוק ליותר (ל''ת)

    ללמד לקח את, 16/07/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לחסל את נסראללה וכל פעילי הטרור מגדול עד הכי קטן ובמהרה!!!!!!!!!!!!

    דוד, 16/07/06 23:14

    אלוקים מבטיח בפרשת 'בחוקתי' בחומש 'ויקרא' ----''אם בחוקתי תלכו ואת מצותי תשמרו ועשיתם אותם=ונתתי שלום בארץ''!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הבוס שלך דפק נפקדות בשנות ה40 , למה שיעזור עכשיו ? (ל''ת)

      סער, 16/07/06 23:32

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם 8 בכל מילה!!!!!!תקראו!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      א, 16/07/06 23:41

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מגרשי טניס

    אבי בק, 16/07/06 23:14

    אהוד היקר!!!שחר פאר משתוקקת לנצח גם בטורניר טניס בלבנון..אם תגמור את העבודה בשכונת דחייה שבביירות יהיה הרבה מקום גם לרוזה פדרר וגם למרטינה אינגיס לשחק טניס בחסות חיל האויר

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לשם מה הפרסומים הללו? תלמדו מחיזבאללה מה מפרסמים ומה לא (ל''ת)

    אפשר להשתגע, 16/07/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אף אחד לא נמלט

    אל תגזימו, 16/07/06 23:11

    לא חבל ליצור היסטריה? לא חבל לעודד את האויב? העובדה- תושבים מאיזור חיפה נסעו לישון אצל קרובים וחברים בדרום כי לא נעים לישון בעיר מופגזת. איך כותבים אותה? אם אתם בצד השני- מתארים כאילו התושבים נמלטים דרומה-= עוזבים הכל, לא נועלים את הבית, לא אורזים אפילו מברשת שיניים- פשוט נכנסים לאוטו , נוסעים 200 קמ''ש תוך חציית רמזורים אדומים ודריסת עוברי אורח- העיקר להתרחק מחיפה. אני לא ראיתי אף אחד נמלט ככה מהעיר. אם אתם בצד שלנו- ובצד דובר האמת אגב- תושבים אורזים, בשקט ובסדר, ונוסעים, לא נמלטים, לחברים וקרובים בדרום.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    http://www.hamia.com הגיבו להם

    אתר חיזבאללה, 16/07/06 23:11

    דוברי ערבית אנגלית צרפתית
    הסבירו את עמדת ישראל באסרטיביות , אל תבהלו מן הקללות .
    יחד תראו שישראל נמצאת בכל מקום
    גם במעוזים הווירטואליים של חיזבאללה והערבים בכלל !

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תל אביבים-היכונו לבוקר מלא אקשן, כתגובה לפעילות צהל הערב בלבנון.

    והעיקר-לא לפחד, 16/07/06 23:05

     

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הפצצות בתל אביב

      זלזל 2.49, 16/07/06 23:24

      קטן עלינו הטילים שלהם

      הגב לתגובה זו

      • ניצוצות הפחד

        DoctorDoctor, 16/07/06 23:47

        מזמן לא הייתה לנו תצוגת אש בשמי תל אביב - מאז יום העצמאות - והצרפתים מעט אכזבו אז...

        הגב לתגובה זו

    • זורעי בהלה

      שושנת יעקב, 16/07/06 23:28

      תמיד יש מי שמשחק לידי האויב וזורע בהלה.
      תפסיקו להתרשם מהמשחקים הפסיכולוגיים שלו. מה שהוא יכול לעשות - הוא עושה. הוא משחק כאילו הוא מסתיר שפנים נוספים בכובעו.
      אין לו זמן למשחקים. הוא כרגע נרדף על צווארו ומנסה לשרוד.
      החיוך כבר נמחק מפניו. כבר לא כל כך שחצן. הוא עצמו עומד להימחק בקרוב מאוד.

      הגב לתגובה זו

      • תועמלני אולמרט הצליחו...

        משועשע במקצת..., 17/07/06 05:06

        לפחות במקרה שלך...

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    להכנס בהם בלי רחמים ליצור מכתשים מהרובעים בביירות

    אלי, 16/07/06 23:02

     

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הכל בגללך חבר לכו תראו את הבגנה בת''א כדי להבין (ל''ת)

    חושם, 16/07/06 22:52

    הגב לתגובה זו

    • זה לא קטיושות אלו רקטות או טילים

      אילן, 17/07/06 05:15

      לקטיושה רגילה טווח של 25 קמ.
      כבר פורסם שבחיפה לא נפלו קטיושות רגילות כפי
      שפורסם בתחילה אלא טיל מסוג פאגר 5 סורי עם כדוריות ברזל.

      הגב לתגובה זו