• 49.

    אמרנו לכם

    זעם, 16/07/06 21:22

    אמרנו לכם

    אמרנו לכם

    אמרנו לכם

    ולא נפסיק את המנגינה הזו
    אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חשוב שתשנו את הטרמינולוגיה התבוסתנית

    עמיר, 16/07/06 18:37

    בתור עיתונות גם לכם יש תפקיד חשוב במלחמה והוא לדווח באחריות ולא לזרוע בהלה מיותרת!
    חיזבאללה מבינים היטב את תפקיד התקשורת - כדאי שתלמדו מהם גם כן.
    תושבי חיפה והמפרץ נתונים תחת התקפה קשה ולא נעימה ולכן זה טבעי שיארזו מטלטליהם ויעברו דרומה עד יעבור זעם. זה גם אינטרס של כולנו להקטין את מספר הנפגעים!!!
    אז חשוב לדווח על זה, אבל בצורה הוגנת ורגועה ולא לשחק לידי האויב.
    המורל וכושר העמידה חשובים לא פחות במלחמה הארוכה שלפנינו - על קיומנו ואורח חיינו!
    גם אתם כעיתונאים אזרחים של המדינה - תפעילו את הראש!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ''ה'התנתקות' תתפוצץ לנו בפנים'' (ל''ת)

    הקיץ שעבר, 16/07/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תפסיקו לבלבל את המוח החיפאים לא נוטשים את העיר

    ש.לוין, 16/07/06 13:00

    מי שלא מכיר את החיפאים לא יודע במה מדובר .
    תושבי חיפה לא בורחים ולא נוטשים כלל את העיר. אולי יש אי אילו אנשים שנכנסו לחרדה אבל בגדול העיר הזו לא מפחדת ולא נוטשת כך גם צריכים לעשות כל תושבי הצפון להשמע להוראות לא להקל ראש ולהשאר בישוביהם אין לנו ארץ אחרת!!!

    חוסנה של מדינת ישראל ובעיקר של צבא הגנה לישראל היא בשידור ישיר של האזרחים שידור של גאווה לאומית וחוסן . הרי היה ידוע כבר לפני שנים רבות בלי קשר לחיזבאללה שהמלחמה העתידית תהיה מלחמת טילים וזה יהיה על העורף . לכן , אזרחי ישראל כולם חזקו ואימצו אל תעזבו את איזור מגוריכם אל תתנו לאויב את הכח להפוך אותנו לבורחים מסוממים מאיזור לאיזור הכח הוא בחוסן הנפשי והקרינו ממנו איש על רעיהו.
    בעוד שבועיים וחצי תשעה באב וזה אולי מסמל יותר מכל שמדינת ישראל קמה חייה ונושמת למרות חורבן בית המקדש. בכל דור ודור עומדים עלינו ואין להם את היכולת לכך.
    תנו לצהל את הכח לנצח!!!!
    בזה שתהיו כולכם חזקים!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תנו לצהל לנצח! ממשלת השמאל

    צפתית, 16/07/06 12:03

    זה מה שקורה כשהערבים ראו שאנחנו בורחים מגוש קטיף...
    מרימים את הראש ומעיזים ומעיזים
    צה''ל יכול לפוצץ אותם אם רק יתנו לו אבל מאז ומעולם המנהיגים שלנו הם אנשים שמפחדים מהצל של עצמם ומגורג בוש והחברה.
    תנו לצה''ל לנצח!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תנו לצהל לנצח (ל''ת)

    תנו לצהל לנצח, 16/07/06 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    העיקר תושבי שדרות ''פחדנים'' ו''יללנים'' (ל''ת)

    דרומי, 16/07/06 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לחיפאים:הפטריוט לא בשבילכם אלא לתל-אביבים.אתם תקבלו רקאת רסיסי הנפל

    כבשה מסבירה, 16/07/06 11:58

    של נסיונות ההפלה של הראאד 3.
    אך אל דאגה, ממשלת אדלר בע''מ משתתפת בצערכם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    עד מתי הצבא הפחדני הזה ייתן לאזרחים לחטוף?? (ל''ת)

    רגע ימדוד לי, 16/07/06 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תקשורת ישראלית - נמאסתם!!!

    אבי, 16/07/06 11:49

    אני מתקשה להבין את הלהיטות של התקשורת הישראלית לדווח באון-ליין על כל נפילת קטיושה בצפון. האם אינכם מבינים שבכך אתם מסייעים בעקיפין לאוייב? מדוע אתם עוזרים לו לכוון את הקטיושות הבאות שלו? יש גבול לכל דבר חברים.
    לפני היותכם עיתונאיים אתם אזרחי מדינת ישראל, וככאלה אתם מחוייבים לסייע לה בשעת מלחמה.
    לא, אני לא מבקש שתהפכו להיות עיתונות מגוייסת של הצבא. להיפך: אם יש ברשותכם מידע על מחדלים של צה''ל או של הדרג המדיני כנסו בהם ללא רחמים. אבל אל תפגעו בתושבים.
    לא ייתכן שמחבלי החיזבאללה יורים קטיושה, ומיד רצים לצפות בטלוויזיה ישראלית כדי לראות היכן ב-ד-י-ו-ק הם פגעו והאם כדאי להם להסיט את המשגרים מעט שמאלה או ימינה כדי לפגוע טוב יותר.
    מדוע אינכם משדרים את הפצצות צה''ל בלבנון ומתמקדים רק בנפילות הקטיושות של החיזבאללה? אינכם מבינים שאתם פוגעים במורל הלאומי? בעם ישנה תחושה שאנחנו מפסידים במלחמה הזו, אף שהמצב הפוך.
    ראבק, אנשים, קצת אחריות, קצת לאומיות, קצת פטריוטיזם. זה לא יהפוך אתכם לכתבי חצר.
    אתם כל כך אוהבים לחקות את התקשורת האמריקנית בכל דבר, אז תנהגו כך גם במצבים כאלה. הטלוויזיה האמריקנית אינה משדרת תמונות ''הפסד'' של צבאם. אלפי אנשים נהרגו בפיגועים במגדלי התאומים ואני לא זוכר שראיתי תמונה אחת של גופה. ראינו את אפגניסטאן נחרבת.
    תשדרו עבורנו את השכונה הדרומית בלבנון שכמעט והוחרבה עד היסוד.
    אל תהיו עיתונאים אתיים ואמיציים על חשבון אזרחי הצפון. כולנו יודעים שכשאתם רוצים את מתגייסים היטב עבור חברות מסחריות או אישיים פוליטים כאלה ואחרים. אז מה הבעיה להיות טיפה אחראי וטיפה לאומי ולהתגייס עבור מדינת ישראל?
    יש לכם משמעות רבה במלחמה הזאת, עיתונאים יקרים, אולם אל תשכחו שכל אחד מכם יכול להיות הקורבן הבא, הן כאזרח והן כחייל.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לכל הכותבים והמדווחים - חשוב!!!

    יואב, 16/07/06 11:46

    רבותי
    הרשתות של החיזבאללה מאזינות לרדיו ולטלויזיה
    כמו כן קוראות את כל מה שנכתב ברשת
    אנא
    המנעו מלציין מקומות!!!
    המנעו מלתת אינפורמציה לאוייב!
    שימו לב לטיווחים המדוייקים שלהם אנחנו עושים להם עבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רק המתנחלים יירשו את הארץ -שמאלנים פחדנים (ל''ת)

    הנביא, 16/07/06 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    די לעזור לאויב

    שלומי, 16/07/06 11:33

    נותנים איכון מדויק לפגיעות ומעודדים דה-מורליזציה בכתבות כמו זו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    סמכו על התקשורת הדפוקה

    אנטי מדיה, 16/07/06 11:32

    שתמהר לתת שמות ''מנוסה'' היסטריה'' ל כמה אזרחים שנוסעים לת''א..

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    קול קורא במדבר:מצנע מצנע אייך?מלאת פיך בסודה?

    קול קורא, 16/07/06 11:03

    כתום זה יותר יפה מאדום אהה?

    הגב לתגובה זו

    • עזוב את מצנע!!!!!!מה הקשר?

      אלי, 16/07/06 11:56

      הוא עכשיו בירוחם!!!!!!
      חוץ מזה שמעתי אותו מדבר ברדיו-
      והוא תומך בפעילות של צה''ל!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    זוכרים את מתיישבי גוש קטיף? מי ברח אז? מי נמלט? (ל''ת)

    גוש קטיף הגיבור, 16/07/06 10:56

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר

      חיפאי, 16/07/06 11:28

      ל34
      מה הקשר גוש קטיף עכשיו?
      אולי תסתום אתה וכל שאר המתנחלים והשמאלנים ותפסיקו להזכיר את גוש קטיף בכל מקום?!?

      הגב לתגובה זו

      • קשור מאוד

        כתום., 16/07/06 11:59

        זבלים כמוך פינו אותם בגלל זבלים כמו החמאס והחיזבאללה.
        רק בגלל שהם היו מספיק אמיצים להשאר ולהגן על המולדת בגופם.

        הגב לתגובה זו

      • לא נשכח וגם לא נסלח לעולם

        לא נשכח, 16/07/06 21:31

        לחילי ההסדר והמכינות
        בגירוש לא סירבתם פקודה

        עכשו אתם חייבים לסרב

        שלא ישפילו אותנו יותר

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    ''מסע הפחדות'' או ''הגיון בריא'' ?

    יאיר ל, 16/07/06 10:50

    אם השמאל היה מיישם את תפיסת עולמו,
    מדינת טרור הייתה קמה ביו''ש והייתה
    מתחמשת ומתבצרת בסיוע אירני,
    והסורים היו יושביםברמת הגולן

    לאן הייתם בורחים ???

    או
    מהיכן בדיוק היו ממריאים מטוסי חיל האוויר ואיזה ימח''ים היו נשארים על תיליהם.

    האם האזהרות בפני קונספצית השמאל היו ''מסע הפחדות'' או שהמשך קיומו של השמאל מסכן את המשך קיומינו אנו ?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לאן יברחו-בקרוב טילים במרכז

    א, 16/07/06 10:50

    תמשיכו לחלק כרוזים עם קריקטורות
    תמשיכו להיות הומנים יופי תמשיכו

    הגב לתגובה זו

    • יש לאן לברוח

      שמן, 16/07/06 11:59

      להודו

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הצעה קונסטרוקטיבית לאולמרט

    חבל להפסיק את, 16/07/06 10:48

    אם תושבי חיפה והמפרץ כבר נמלטים, תתחיל את ההתכנסות הגאונית שלך, כבר היום, מאיזור חיפה והקריות.
    למה לחכות?
    הרי על פי התפיסה שלך ושל אביך הרוחני שרון הגאון, רק בריחות, התנתקויות והתכנסויות יביאו עלינו שלום, שקט ושלווה.
    אז ''קדימה'' - תנצל את ההזדמנות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אהוד די !!!

    א.ש.ק, 16/07/06 10:44

    אני פונה בקריאה נרגשת לאהוד אולמרט להפסיק את הפעילות הצבאית ולפתוח במו''מ מיידי על מנת לחסוך עוד נפגעים בנפש.
    אהוד אולמרט, עליך האחריות האישית על כול פצוע והרוג בימים האחרונים.

    העולם המוסלמי לא חושב כמו העולם האירופאי אצלם הערך הראשוני הוא כבוד ! והסורים לא יפעלו נגד החיזבאללה בשום מצב, הדרך היחידה להפסיק את הלוחמה בצפון תהיה הפסקת אש הדדית והחלפת שבויים.

    נכון לעכשיו זו רק שאלה של זמן וכמה אנשים ייהרגו בשני הצדדים לפני שתבין את זה ולפני שתשחרר שבויים.

    בשנות ה 2000 מלחמות הן לא פתרון אפקטיבי ובמקרה הזה ה''טירונות'' שאתה ואמיר פרץ עוברים בימים האחרונים יחד עם כול העם, עולה יותר מידי ביוקר.
    תן הוראה לצה''ל להפסיק להפציץ ופתח ערוץ מו''מ מיידי על מנת לחסוך בחיי אדם.

    הגב לתגובה זו

    • הבאת אותנו עד הלום, ולאן תיקח אותנו מכאן ?

      יאיר ל, 16/07/06 11:51

      השמאל, זה שהביא אותנו עד הלום רוצה הסכמים עם נאסראללה.
      עפ''י ההסכמים יאפשרו לנו לפנות את המדינה תוך 24 שעות.

      מתי כבר נתעורר ונפנה את השמאל ?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם יורים נשכבים

    צביקה, 16/07/06 10:43

    למה לברוח
    לשכב.........................
    רק לשכב................
    למה לרוץ?

    לשכב.................

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יש לנו ראש ממשלה סמרטוט שמוקף בממשלת סמרטוטים!!!! (ל''ת)

    איפה הכבוד???, 16/07/06 10:42

    הגב לתגובה זו

    • ממש צודק

      אחד, 16/07/06 21:25

      ראש ממשלה במקרה , רק במזל הביא אותו למעמד הזה, גם שאר שרי הממשלה ממש מליטינטים כיתה א

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אסור רבותי

    פקק תנועה, 16/07/06 10:42

    להיכנס לפחד ולא להיכנס ללחץ זו מטרתם של אויבנו וליברוח ולא לתת לפלשטינאים את גבולות 67

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה הכרמלית לא משמשת כמקלט המוני ????

    ואויק דאביג, 16/07/06 10:38

    למה ראש העיר המלומד לא פותח את שערי הכרמלית כמקלט המוני זמין לכווווולם ??????

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אמרנולכם (ל''ת)

    האורקל הכתום, 16/07/06 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כולנו חיפאים,כולנו תומכים בצה''ל- דרך השמאל נכשלה

    גדעון לוי, 16/07/06 10:38

    כולנו חיפאים,כולנו תומכים בצה''ל- דרך השמאל נכשלה.
    חייבים לנצח את צבא החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לאן בדיוק הם בורחים?

    מגיב סדרתי, 16/07/06 10:38

    לאן אתם הולכים חיפאים? גם ככה הוא ישגר בקרוב למרכז ובכל מקרה היות והוא כבר שיגר לחיפה זה אומר רק דבר אחד-הוא בדרך למטה ולכן משתמש בכל מה שיש לו בארסנל מכאן שלא נשאר עוד זמן רב עד שהוא וכל אירגונו יושמד

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    איזה שטויות (ל''ת)

    ירון, 16/07/06 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אנחנו פה ולא הולכים לשום מקום

    דודי, 16/07/06 10:34

    תפסיקו לבלבל את המוח כל המשפחה פה בממ''ד בשכונת ורדיה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הימין השחצן אמר תנו לצהל לנצח אז למה צהל לא מנצח (ל''ת)

    יעקב, 16/07/06 10:33

    הגב לתגובה זו

    • כי שני השמאלנים אולמרט ופרץ, בגלל מעצורים נפשיים ורפיסות מחשבתית

      שמאל הזוי, 16/07/06 11:21

      אינם מאפשרים לצה''ל לפעול במלוא כוחו.
      השמאל הסהרורי עדיין אינו מבין שאם אנחנו נשחק לפי הכללים ולעומת זה, האוייב שמולנו לא ישחק לפי הכללים - אנחנו תמיד נפסיד!!!
      אתה הבנת את זה יא חתיכת שמאלן הזוי או שזה קשה מדי בשבילך?

      הגב לתגובה זו

    • כי השמאל זרק את הקצינים שהתנגדו להתנתקות !!

      יאיר ל, 16/07/06 11:54

      הצבא עסק באימוני רגישות-נחישות לפינוי יישובים ושכח את המטרה לשמה הוקם.
      כל מי שהעז להתנגד - סולק.
      זו התוצאה.
      יש לפנות את השמאל בנחישות וברגישות.

      הגב לתגובה זו

    • עדיין לא נותנים לצהל לנצח לא בצפון ולא בדרום (ל''ת)

      שמאלנים נמאסתם, 16/07/06 12:00

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל הכבוד לכותרת

    שמעון, 16/07/06 10:29

    לא בטוח אם הכותרת שלכם היא שמטעם החיזבאללה. למה לפרספ כותרת כ''כ היסטרית ולא נכונה??? גם אם מספר אנשים עוזבים (ילדים), למה לפרסם ובכך לעודד את אויבינו? קצת אחריות ממפרסם מדיה, באמת!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!

      נעמה, 16/07/06 11:50

      לא לפרסם כאלה דברים
      זה לוחמה פסיכולוגית נגד עצמינו

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    בתגובה לנפילות במפרץ, להפציץ את השיעים ''החפים מפשע'' בדרום לבנון רק

    משה מ,,,, 16/07/06 10:28

    בתגובה לנפילות במפרץ, להפציץ את השיעים ''החפים מפשע'' בדרום לבנון רק מכה כואבת כזאת תכריע אותם
    שהרי לבנון יורה על אזרחים לא ?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    החיזבללה הסיג את שלו-מלחמת הטשה 2006! (ל''ת)

    לירון שדמי, 16/07/06 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ותודה לשמאל שהבאינו עד הלום

    מזרח תיכון חדש, 16/07/06 10:27

    תודה מיוחדת לעיתון הארץ לשלום עכשיו ולארגון ארבע אמהות וגם לבג''ץ שהצליחו לגרש את תושבי גוש קטיף ועתה חצי ממדינת ישראל פליטים. אל תחכו חמישים שנה לבקש סליחה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    על ישראל להכריז מצב מלחמה,ולגייס העם למלחמה

    אורי לחמן, 16/07/06 10:25

    חייבים לעצור את מטווח הברווזים הזה בכל מחיר!

    הגב לתגובה זו

    • כן , בטח

      דני, 16/07/06 11:49

      לך בטח יש פטור אז לא אכפת לך לצאת למלחמה

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק עם הקטנוניות, אנחנו במלחמה

        רז, 16/07/06 12:42

        אני חפ''ש קרבי. אין לי פטור. יש לי הרבה מה להפסיד מגיוס פתאומי בעבודה, בבילוי עם האשה הילדים בחופשה (כמו לכל מילואימניק מצוי).
        מעבר לכך אני סולד מהמדים מאז הם נטמאו בפשעי הגירוש, והצבא שכל-כך אהבנו הפך לכלי משחית כנגד חלוצי דורינו תוך הפיכת ישובים פורחים לגלי חורבות, תוך גזילת רכושם והשמדת חלום חייהם, תוך הפקרת בתי כנסת לשריפה וחילול בתי עלמין.
        כמו כן פשעי הגירוש יצרו חוסר אימון מוחלט שלי (ושל רבים מטובי המתנדבים למילואים) במערכת הצבאית, בשל הרמה המוסרית הירודה שהפגינו בגירוש ובחורבן העם והארץ, תוך אטימות ורשעות אין קץ.

        אך לצערי, היות ואין לי צבא אחר ערכי יותר, אין לי את הפריבילגיה של להתיאש מהצבא ולשפוך את התינוק עם האמבט.
        אם רק נגלה כי הצבא גילה מחדש מיהו האוייב, ולא ינצל את שירותנו לחורבן הארץ ולגירוש טובי הבנים של האומה, אם אכן יוצבו יעדים ומטרות ראויים למלחמה באוייבי ישראל, אם ישוקם האימון במערכת הצבאית, אזי כולנו נתייצב ונבוא לעזרת ה' בגיבורים, ללחום את מלחמת ה', לגרש את אוייבנו ולהשמידם מתחת השמים.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    להפציץ כל חלאה בביירות שיוצא מהבית (ל''ת)

    דן, 16/07/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה הזמן להכריז שניצחנו ולהתחנן להפסקת אש (ל''ת)

    אדלר בע''מ, 16/07/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל אזרח פשוט מבין איך צריך להילחם

    ישראל ישראלי, 16/07/06 10:25

    הבעיה היא שמה שהאזרחים מבינים, הרמטכ''ל שלנו לא מבין..... והממשלה שלנו לא מבינה. מה שמעסיק אותם זה רק שטויות ותדמית...... הנחישות שידעו להפגין מול יהודים נעלמת לחלוטין כאשר מדובר באויבים.....

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האמריקאים עשו זאת והשיגו כניעה ללא תנאי

    הרודף שלום, 16/07/06 10:23

    ככה צריך, הרוצה שלום

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ותודה לאולמרט ולשמאל שהביאנו עד הלום

    תודה לשמאל, 16/07/06 10:22

    ותודה מיוחד לארגוני השמאל שלום עכשיו ארבע אמהות עיתון הארץ ובג''ץ שגרשו מתנחלים והפכו עכשיו חצי מדינה לפליטים

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי מילל מי פילל שתושבי חיפה''האדומה''ישבו במקלטים....אלוהים!!! (ל''ת)

    פנחס עקיבא, 16/07/06 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    המוסד לא ידע על הטילים האלו?! (ל''ת)

    ליאור כהנמן, 16/07/06 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איפה אולמרט??????????????????????????????????????? (ל''ת)

    רועי, 16/07/06 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ממשלת ישראל תתעוררו!!!צווי8 חלקו!!!אנו במילחמה!!! (ל''ת)

    חיים עזרי, 16/07/06 10:19

    הגב לתגובה זו

    • אני מציע להסגיר אותך לחיזבאללה (ל''ת)

      זה הבית שלך, 16/07/06 12:00

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה אולמרט לא מדבר לעם????? שיתבייש לו! (ל''ת)

    מוטי, 16/07/06 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לאן הם יברחו כשזה יגיע לתל אביב?

    משה, 16/07/06 10:13

    אחרי ההתכנסות....

    הגב לתגובה זו

    • לחיזבאללה טילים עד 120 ק:מ (ל''ת)

      ג'רי, 16/07/06 10:46

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    האם אהוד ברק וארבע אמהות עדיין סופרים את ההרוגים? (ל''ת)

    אמא, 16/07/06 10:11

    הגב לתגובה זו

    • כמה אתה צודק (ל''ת)

      חולרות, 16/07/06 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה מה שיקרה

    המחתרת הסגולה, 16/07/06 10:07

    נפילת הטילים על חיפה היתה כ''כ צפויה. אתמול נתנו כאן תרחיש שפתח באפשרות הנ''ל.

    והנה מה שיהיה:
    1. כח קומנדו מוצנח של צהל יבצע פעולת חיסול בראשי החיזבללה בלבנון.
    2. לפי פקודה מיוחדת: יתחילו פעולות טרור בתוך ישראל ע''י טרוריסטים רדומים. אוטובוסים, מלונות, קניונים בסכנה.
    2. טילים ארוכי טווח ימשיכו ליפול על חיפה, טבריה ומה שבאמצע. טיל אחד יפול ליד תל-אביב.
    3. ישראל מחליטה על תקיפת בסיס סורי.
    4. שגרירויות ישראל ומוקדים יהודיים בעולם ימצאו תחת התקפות למטרות חטיפה.
    5. ישראל מחליטה על תקיפת בסיס חיל אוויר סורי.
    6. סוריה מזיזה כוחות שריון לגבול.
    7. סירת גומי ועליה קומנדו חיזבללה חודרת לחופי ישראל ומבצעת פיגוע המוני במתרחצים.
    8. חיל האויר פוגע במטרות בדמשק.

    ומכאן אפשר לדמיין הלאה... הכל אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אפשר להפסיק את זה-תקראו ותדעו

    רון, 16/07/06 10:06

    עד מתי- הגיע הזמן לשנות את כללי המשחק ולשחק בכללים שלהם -1500 הרוגים בעזה ביום אחד ישנו את התמונה
    בלבנון ידרשו 5000 ואז הם יתחננו שנפסיק.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא חי בעולם לבד...יש הרבה פוליטיקה מסביב...או''ם שמו''ם (ל''ת)

      טובה, 16/07/06 10:27

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      י.א., 16/07/06 10:27

      הגב לתגובה זו

    • אבל איך נגרום להם לאבד 5000 אנשים? (ל''ת)

      עידו, 16/07/06 10:33

      הגב לתגובה זו

    • פיקח מחפש דרך לצאת ממצב שחכם אינו נכנס אליו

      יאיר ל, 16/07/06 11:59

      השמאל אינו חכם,
      השאלה אם הוא פיקח וידע לצאת מהמצב או שיתגלה כטיפש מושלם.

      הצבא תירגל נחישות-רגישות-התכנסות-התקפלות,
      החיזבאללה והחמאס מתרגלים לחימה-התקפה-פגיעה.

      קציני צבא מתנגדי רפיסות סולקו לאלתר ואת מקומם תפסו רופסים-יסמנים.

      המחיר ברור.

      השאלה האם העם יסיק את המסקנות ויתנתק מהשמאל ברגישות-נחישות-אחראיות.

      הגב לתגובה זו