• 93.

    מעניין מה אומרות ארבעת האמאות? (ל''ת)

    רון, 15/07/06 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    תארו לעצמכם שליברמן היה שר בטחון. איך השמאל היה מגיב?

    עזריאל, 15/07/06 18:31

    אילו ביבי היה רוה''מ וליברמן שר בטחון והיינו מגיבים בדיוק כמו שאדון אולמרט מגיב איך השמאל היה משתולל.
    מסתבר שבישראל הכל הפוך. מי שבעד יד חזקה מול הטרור צריך להצביע לשמאלנים, הם יעשו כבר את העבודה שהימין לא מצליח להוציא לפועל.

    הגב לתגובה זו

    • פרץ היה מארגן היום הפגנות ושביטות

      Avi Ecuador, 15/07/06 19:00

      את שהוא מתמחה בו

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    אהוד ברק ,''גיבור הלבנון''

    Erez, 15/07/06 18:24

    מתי יתקיים משפט נגד הרמטכ''ל / ראש הממשלה הרשלן וחסר האחריות שגרם לצהל לברוח מלבנון עם מכנסיו למטה ,תוך שהוא מאפשר לחיזבללה להקים מוצבים על הגבול.
    אהוד ברק הגיע הזמן שתודה בטעויות שעשית.

    הגב לתגובה זו

    • להעמיד את ברק למשפט על הבזיון של הבריחה. (ל''ת)

      בר, 15/07/06 22:27

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    הבו לנו את דוברת צה''ל, שתסביר לנו עד כמה אנו מנצחים... (ל''ת)

    כבשה מחשפת, 15/07/06 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    חצי מהמגיבים פה בהלם קרב רק מהאינטרנט

    פסיכולוג, 15/07/06 18:16

    פעם ראשונה שאני מבין למה כדאי שתהיה השתמטות גדולה משרות צבאי. לחשוב שהיה צריך לחלץ אותכם על הגב רק מהקפצונים של פורים....

    שתו מים, קחו ריטלין ותתיצבו כולכם אצלי אחרי המלחמה. אני הולך לעשות מכם הרבה כסף!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אתם גם תטעמו (ל''ת)

    Ahmad, 15/07/06 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    קטיושות שמטיושות,העיקר שפרס נובל לשלום בכיס! (ל''ת)

    דרור, 15/07/06 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    איפה נעלם סגן ראש הממשלה ש. פרס ??

    אלי, 15/07/06 17:45

    מתי ראו אותו בפעם האחרונה ???

    הגב לתגובה זו

    • הוא עסוק במרכז פרס לשלום.התחיבויות קודמות לכל,100000 $ לשנה מהאיחוד

      היכנסו ותבינו, 15/07/06 18:09

      הוא עסוק במרכז פרס לשלום.התחיבויות קודמות לכל,100000 $ לשנה מהאיחוד
      האירופי,[שתמיד עסוק בהצהרות תמיכה בממשלות ישראל..].גם את הפרס נובל שלו עם עראפאת צריך להצדיק ולעבוד. אדם דגול,שקט -לא להפריע!
      הגב לתגובה זו

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    תפסיקו לשמש קת''קים של החיזבאללה

    דורון, 15/07/06 17:36

    זה ממש מוגזם כבר שכל הכתבים משמשים כקציני טיווח קדמיים של החיזבאללה ואומרים להם בדיוק איפה נופלים הקטיושות על מנת שיוכלו לבצע תיקונים בהתאם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק !!!! (ל''ת)

      עזריאל, 15/07/06 18:22

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    אם היו גברים כמוהו היום לא היינו נקלעים למצב כזה הבעיה ............

    יעקוב פדידה ז''ל, 15/07/06 17:33

    שהיום רובם דואגים רק לבלות ולא נותנים חינוך אידאולוגי לילדים לאהבת אמת לארץ ישראל יעקוב פדידה היה נער בן 15 כשהתנדב להגנה אפילו הוריו לא ידעו על כך והנער הזה עשה פלאות הערבים היו רועדים ממנו והוא היה לוקח מהם את הנשק והרימונים היה קופץ מעמדה לעמדה כמו סופרמאן רבותי צריך להלחם ללא הפסקה ולא לברוח לשום מקום אין לנו ארץ אחרת

    הגב לתגובה זו

    • פדידה ז''ל היה לוחם אמיץ מסור לעמו.אבל התיאורים שלך קצת אינפנטיליים

      כבוד לנופלים, 15/07/06 18:16

      לקוחים מסרטי רמבו זולים ומבלי שתתכוון עלולים לפגוע בזיכרו של הגבור, שתמיד יהיה שמור עימנו

      הגב לתגובה זו

      • לעולם לא אפגע בזכר דודי שלא הכרתי אני גאה בו הוא היה גיבור אמיתי (ל''ת)

        ברכה פדידה, 15/07/06 18:49

        הגב לתגובה זו

      • מי אתה שתשפוט אותי תארתי אותו כגבור אולי לא הבנת (ל''ת)

        מי אתה, 15/07/06 19:13

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    יישר כוח

    ח.ז, 15/07/06 17:29

    היגע הזמן שהם יקבלו את מה שמגיע להם אסור להיסתפק בשום תוצאה אחרת מאשר הסרת האיום החיזבאללתי

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    התגשמות השיר:''וקטיושה אז יצאה לשוח אלי חוף טלולו[?]ונהדר..''.חופי הכ

    פרשנותרון, 15/07/06 17:21

    הכנרת והירדן הפעם.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    למנות את בוגי יעלון לשר ביטחון!!! (ל''ת)

    לטובת העם, 15/07/06 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    וועדת חקירה למחדלי המבצע !!!

    משה, 15/07/06 17:18

    למה הצבא אינו מוכן ?
    למה העורף אינו מוגן ?
    למה חכינו 6 שנים עד שהמפלצת גדלה עד לאיום משי לחינו ?
    מי האשמים ?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אני מזועזעת - כנסו כולם

    החוככת בדיעות, 15/07/06 16:55

    איך זה שאנחנו מדווחים אפילו על שם הרחוב בו נפלו הטילים????? אין לנו טיפת שכל?? מה קרה לתקשורת הזאת??? אני לא מבינה למה אנחנו משחקים לידי האוייב. הקלות הבלתי נסבלת של הדיווח הורגת אותנו!!!! למה?!?!?!?!?!?!?!?!?

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת

      אלמוני, 15/07/06 17:12

      את צודקת, ראי תגובה 63.

      הגב לתגובה זו

    • צודקת (ל''ת)

      ח.ז, 15/07/06 17:21

      הגב לתגובה זו

    • נכנסתי

      נטפל לקטנות, 15/07/06 17:42

      קטיושה הוא נשק בלתי מדויק. זה לא כמו הפרווגים של מלחמת יום הכיפורים והסקאדים של מלחמת המפרץ, שאפשר לתקן מטיווח לטיווח. גם אם תחזרי לאתר השיגור ותשגרי כל היום והלילה, לא תפגעי באותן נקודות. לכן, הדיווח לא עוזר להם.
      כמו שאת רואה, אין לחיזבאללה יכולת שיגור בלילה (או, הם כמעט ולא מנסים) ולפי הפיזור של הפגיעות ברור שהם לא מנסים להשיג הכרעה אלא רק לירות לכל כיוון בתקווה שמשהו יחדור בסוף.

      עכשיו את פחות מ-ז-ו-ז-ע-ת?

      הגב לתגובה זו

    • כשעם המשוגע בוחר את הצוות העלוב -

      יי, 15/07/06 18:15

      זה לא תשובה לשאלתך ??
      תסתכלי מי שולט בנו ?
      ועוד מצפים משהו מהתשקורת שטימטמה את העם ?

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ניצחנו!!!!!!

    זאב, 15/07/06 16:55

    תכף הכל ייגמר....
    נאסראללה עשה את טעות חייו!!
    מה הוא נפל על הראש???
    להסתבך עם טבריינים?!?!?!

    הגב לתגובה זו

    • ואללה,הלך עליו.ייצלו אותו,אחרי הוצאת הקרביים.., כמו דג מושט על האש

      ממשלת סרדין-מוח, 15/07/06 17:29

      יש לנו בממשלה מומחה לעל האש,זה עם השווארב[שפם מכובד],ראש ועד הדייגים של נמל אשדוד.שלא תנחת ליד הסכין שלו יא נסראללה..

      הגב לתגובה זו

    • פרס - איפה אתה ?? צא מהבור !!!!!!! (ל''ת)

      יי, 15/07/06 17:38

      הגב לתגובה זו

      • הוא עסוק במרכז פרס לשלום.התחיבויות קודמות לכל,100000 $ לשנה מהאיחוד

        היכנסו ותבינו, 15/07/06 18:01

        האירופי,[שתמיד עסוק בהצהרות תמיכה בממשלות ישראל..].גם את הפרס נובל שלו עם עראפאת צריך להצדיק ולעבוד. אדם דגול,שקט לא להפריע!

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    הנשיא קצב נושם לרווחה.....

    דליה, 15/07/06 16:49

    לא מתעסקים עם השטוצים של הנשיא החרמן שלנו.ועם סיפורי הפקידות שבאו ונכנסו בלשכתו.

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שמדאיג אותך עכשיו? תסלחי לי, את פשוט מפגרת (ל''ת)

      אלכס, 15/07/06 17:18

      הגב לתגובה זו

    • אל תדאגי,התקשורת לא תוותר לו! ברגע שרמז שיחזור לליכוד,הוא אבוד (ל''ת)

      צייתו להוראות, 15/07/06 17:42

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    נכרתה לשון מר''צ והשמאל למול ההרג בישראל (ל''ת)

    סייעני המרצחים, 15/07/06 16:48

    הגב לתגובה זו

    • זה לא הזמן להסית נגד אחיך (ל''ת)

      רונה, 15/07/06 17:17

      הגב לתגובה זו

      • אבל הם אחיו של חסן נסראללה (ל''ת)

        יוסף, 15/07/06 17:46

        הגב לתגובה זו

      • הם אינם אחינו.הם האויב הפנימי, ההיסטורי הקדום המסוכן ביותר לעם

        בשם בן גוריון, 15/07/06 17:50

        היהודי והציונות.תמיד התרפסו בפני האויב והזמינוהו,בן גוריון כל ימיו נאבק בהם

        הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה מהם?שפיכות דמים והגנת המרצחים זהו מקור קיומם ,הדם המזין

      שלישיית נובל, 15/07/06 17:35

      את עורקי קיומם הנתעב. הצלת מרצחיהם מזכה אותם ואת ראש המרצחים בפרס השיא:נובל לשלום.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הזדמנות בלתי חוזרת לנקות את הר הבית. עכשיו.

    ריק ופוחז, 15/07/06 16:47

    אם הליצן לא מפסיק מיד את הקטיושות, מתפרק ומסתלק מדרום לבנון. אבל בטוח עליזה לא תרשה לאהוד.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    פיגור השמאל לשיאי ה-''שלום'' והצ'ורבה (ל''ת)

    מום מולד, 15/07/06 16:45

    הגב לתגובה זו

    • אמנם היטבת לתאר זאת,אך הם אינם שמאל,הם עבדי הקפיטליזם-בעלי ההון השו

      בשם בן גוריון, 15/07/06 17:45

      השולטים בחיינו

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    הקשיבו - ישראל

    אזרחית עם הגיון, 15/07/06 16:45

    לא ברור לי איך אחרי כל נפילת טילים מיד מפרסמים בגלוי את הנק' המותקפות? איך זה ייתכן? היכן הצנזורה? היכן הסודיות? הרי עכשיו ברור להם לאן לכוון... הו, הנה פגענו במושב.. הו, הנה פגענו במלון.. עכשיו נותר רק לכוון קצת ימינה.. למי זה טוב? כדי שנהייה בעניינים? ולהם רק נותר לכוון למטרות!! לא ברור לי...

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פרץ ינהל את המלחמה הבאה של ישראל?? אתם רציניים???

    דגן, 15/07/06 16:32

    אחרי ככלות הכל תהיה ועדת חקירה שתקבע שמינוי של איש חסר כל נסיון לעמוד בראש המערכת החשובה במדינה זהו מחדל. אולי אפילו משהו יתפטר מתפקידו לקול צהלת אלפי האמהות השכולות......

    הגב לתגובה זו

    • פרץ מול מופז

      יואב, 15/07/06 16:49

      מופז- איש בטחוני עם ברזלים כבדים ביותר על הכתפיים, אחראי ישירות להתעצמותו של החיזבאללה ולישיבתו על הגדר. גם חטיפת חיילנו בהר דב נותרה ללא מענה.
      פרץ- שר בטחון אזרחי וחסר עבר צבאי, דואג למחיקת חרפת מופז ומנהל בתבונה את המערכה נגד אחד מהאוייבים המרים שידענו.
      חשבו על זה רבותי.

      הגב לתגובה זו

      • מופז השאיר צבא לא מאומן ולא מוכן למלחמה מודרנית. (ל''ת)

        אלכס, 15/07/06 17:06

        הגב לתגובה זו

      • זה טרפה, וזה נבלה!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        דני, 15/07/06 17:31

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    מה קרה לכח שלנו

    יואל, 15/07/06 16:30

    תפסיקו לשחק בשטויות
    אתם לא מבינים שרק אחרי 200,000 הרוגים בלבנון הם יתחילו להבין שלא כדאי להם
    אנחנו צחוק מעצמנו. מה זה להפגיז בניינים ריקים. הם יבנו בחזרה. אין להם בעיה של כסף
    תתחילו לפגוע בנפש ואז תראו תגובתם.
    מה קורה לנו

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה לכוח שלנו?!

      Avi Ecuador, 15/07/06 17:41

      ''יהודים'' הפכו אותו למיומנות של צבא הכנה לפלסטין להלחם ביהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    הפגנת תמיכה בתושבי הצפון ובחיילי צה''ל

    אייל מולד, 15/07/06 16:29

    רוצים להביע הזדהות? הנה ההזדמנות!

    הפגנת תמיכה בתושבי הצפון ובחיילי צה''ל!!!
    ביום ראשון 16/7, 21:00
    ככר רבין, תל-אביב

    ההפגנה היא לא פוליטית, ומאורגנת (דרך האינטרנט) על-ידי אזרחים רגילים מהשורה, שאיכפת להם.
    נא להביא הרבה דגלים, שלטים, וכמה שיותר חברים!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    עם ישראל מודה לכל מצביעי השמאל על חוויה בלתי נשכחת של קטיושות

    ממשלת השמאל, 15/07/06 16:27

    לא נשכח ולא נסלח.

    הגב לתגובה זו

    • שמאולסטינאים שלנו סמים עלינו פס.

      עדי, 15/07/06 17:41

      הם שונאים את העם , הם חיים בבועה של רח'' שייקין.
      והשלטון בידיהם ללא כך קשר לתוצאות הבחירות.
      היום רואים איך הם גומרים את המדינה ! ללא רחמנות.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    פעילות החיזבאללה

    gdgd, 15/07/06 16:26

    זוהי כבר איננה פעילות חיזבאללה בלבד ,כאן גם האיראנים משתתפים.יש לחפש אחר מיקומם של היועצים האיראנים ולחסלם מה עוד שמדינת ישראל יורה ומטילה פצצות בעיקר לשם יצירת רושם אצל אזרחיה כשבאמת איננה פוגעת בריכוזי השיעים .גם לנו יש קטיושות אפשר לנצלן ולירות אותן מתוך דרום לבנון אל ביירות -לובע דחייה השיעי \חיזבאללתי.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לפחות שלתשלום הזה שישראל משלמת

    Avi Ecuador, 15/07/06 16:21

    בסבל הרוגים והרס היה נשאר משהו לדורות הבאים כמו אדמות בסוריה וישראל גדולה יותר, פלסטינים שהועברו כולם לשם וגבול משותף עם איראן ושלום איתם ועם מה שנשאר מסוריה.
    איזה חזון ותקווה מביאים ''המנהיגים'' וצה''ל מהמלחמה הזאת?
    טוב, לפחות השיגו שלא יהיה ''למנהיגנו'' זמן כסף ומשאבים אולי להלחם ביהודים מתנחלים בהמשך.
    הרבה כסף וכוח יצטרכו בישראל בכדי ללקק את הפצעים לצערי ויהיה קשה עם עוד פצעים של המתנחלים בעתיד.
    רק שלא ימשיכו לפורר את העם מכיוון שעוד נשמע על יהודים שונאי ישראל חס וחלילה.

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן !!! (ל''ת)

      משה, 15/07/06 17:44

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    המקלטים נעולים ראש עיר שקרן בשידור חי לא הכין את המקלטים השקרן (ל''ת)

    שכונות ג-ד-200+, 15/07/06 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    Israel kills Lebanese civilians

    גלי, 15/07/06 16:17

    זו הכותרת של אתר האינטרנט של BBC הבריטי כבר 8 שעות. למה אף אחד לא פוצה פה? איפה משרד החוץ? איפה ההסברה? איפה כולם''?!

    הגב לתגובה זו

    • נכון. גמני ראיתי והזדעזעתי. בושה. (ל''ת)

      אינשם, 15/07/06 16:54

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אנחנו בפניקה

    ענת, 15/07/06 16:15

    רק שלא יפגעו בתל אביב...חס וחלילה...לא ירדו לים ומקס ברנר יהיה ריק

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    טיווח

    יואב, 15/07/06 16:12

    מי לכל הרוחות מאפשר שידור כמעט ישיר של מיקומי נפילות הטילים? אחרי טיל מטרה שנפל בכפר חיטים (3 קמ' מטבריה צריך היה רק לחכות למטווח משופר.

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת הישראלית הברברנית- הקת''ק של החיזבללה

      משת''פים., 15/07/06 16:52

      כשנופל קאסם בסובב עזה, לא מציינים את המיקום כדי למנוע טיווח. וזה עם הקאסם, שגם אם תכוון אותו 10 פעמים באותו כינון, הוא יפגע כל פעם במקום אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    רק בתקופת אולמרט מעיזים לעשות כך (ל''ת)

    מחלק הכרוזים, 15/07/06 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אני חייב לומר מילה טובה על תושבי טבריה

    עולה לטבריה, 15/07/06 16:05

    התגובות שלהם הן הכי נורמליות עד עכשיו !! לא מתלהמים ולא נכנסים לפניקה וחרדות מעבר למתבקש ...ממש טוב לראות ולשמוע אותכם בטלוויזיה הלוואי על כל שאר היישובים הנפגעים!!
    טבריה יצאה מיוחדת..מומלץ לכולם לחכות אותם

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לתושבי טבריה ותושבי חיפה על האיפוק שלהם. (ל''ת)

      חגי, 15/07/06 16:56

      הגב לתגובה זו

    • טבריה בנויה מאבני בזלת ולכן תושביה חזקים וגאים (ל''ת)

      אני גאה להיות, 15/07/06 17:18

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    ביזיון. אחרי כל מה שקורה, צה''ל עדיין משתמש בפינצטה (ל''ת)

    ככה לא מנצחים, 15/07/06 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל מה שמתרחש היום, הוא תוצאה של טיפשות ושל טעויות מצד המנהיגים שלנו

    אולי למישהו, 15/07/06 15:58

    איך זה, שהעם היהודי שהצליח להוציא מקירבו כל כך הרבה גאונים במשך כל הדורות, ''הצליח'' בדור האחרון להוציא מקירבו מנהיגים כל כך טיפשים, כל כך קיצרי רואי ודפקטיביים?
    רבין ופרס - אוסלו.
    ברק - הבריחה מלבנון.
    שרון - הבריחה מגוש קטיף.

    למישהו יש תשובה?

    הגב לתגובה זו

    • הטיפשות

      Robin, 15/07/06 18:25

      היא של אלה שבחרו את המנהיגים שלנו

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא היינו מוכנים...

    נסים גבאי, 15/07/06 15:57

    http://www.articles.co.il/article/4209/לא%20היינו%20מוכנים...

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חייבים להצביע למען ישראל באתר של ה סי אן אן

    ג'וש, 15/07/06 15:55

    חייבים להצביע למען ישראל באתר של ה סי אן אן!
    הסקר הזה מוצג בכל רחבי העולם ומשפיע מאוד על דעת הקהל העולמית!

    כנסו ללינק , גלגלו את העמוד למטה ל
    QUICK VOTE
    ובחרו בתמיכה והצדקה לפעולת צהל!

    http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/07/14/mideast/index.html

    להעביר הלאה לכל העולם היהודי אל תעצרו את השרשרת!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עזה תחילה! (ל''ת)

    שי, 15/07/06 15:46

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    זו השעה !!!!!!!!!!!!!!!!

    גואל ישראל, 15/07/06 15:45

    חלוץ פרץ ואולמרט זו שעה קשה לעם היהודי בארץ ישראל !
    על ניכנע להם ולא צריך להיכנס לביצת הלבנון .
    אם צריך להכניע אותם עם 'הפתעות ' זו ההיזדמנות פז ,יחידה וצודקת שיש לנו להוריד את האיום ממדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הם הטביעו סטיל ואנחנו הטבענו להם סירת פדלים

    ויליאם בן ארויה, 15/07/06 15:44

    ככה זה נראה . אשכרה .

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אהוד ברק - למה הרסת את המדינה ? החרבת פה הכל!!

    ברדפורד מכלוף, 15/07/06 15:33

    הכל בגללך.
    בגלל הבריחה מלבנון פרצה האינתיפדה . למה הרסת ?
    מדוע הרסת?
    למה להרוס?

    הגב לתגובה זו

    • אהוד ברק צדק

      עוזי, 15/07/06 15:56

      ברק הוא היחיד שרצה התנתקות, להקים חומה ולחיות כל עם לעצמו.
      עם לא היינו יוצאים מלבנון היו עוד 700 הרוגים ב - 6 שנים .
      הבעיה שלנו היא מה עשינו כל השנים האחרונות - כלום . כמובן ששרון הוא הגורם לכל הצרות.
      גם כרגע אנחנו משחקים בלהפיל בניינים ולא בהרס מוחלט שלהם ושל חצי לבנון.

      הגב לתגובה זו

      • לעוזי - ברק לא צדק. אני מצפה ממנהיג לראות קדימה ואת זה ברק לא עשה!! (ל''ת)

        גם שרון, 15/07/06 16:18

        הגב לתגובה זו

    • מכלוף מכלוף!

      הרצליאני, 15/07/06 16:02

      ממתי שקמיסט שכמוך הפכת לאסטרטג.
      קששן חסר תועלת!

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אחרי סוף המעבק הזה, ראש הממשלה אליזה, בעל שלה, פרץ וחלוץ יתפתרו. (ל''ת)

    ג'ורג' 7, 15/07/06 15:32

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אבל.....

      דני, 15/07/06 15:52

      כדאי לך ללמוד לכתוב בעברית. השגיאות שלך איומות!

      הגב לתגובה זו

    • כדעי שטילמד עווריט לפני שעטא כותב (ל''ת)

      הרצליאני, 15/07/06 16:03

      הגב לתגובה זו

    • יפה מאוד - את שמך הצלחת לכתוב ללא שגיאות (ל''ת)

      הציון שלך, 15/07/06 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    עוד יבוא היום ועם ישראל יתחשבן עם פושעי אוסלו ומושחתי ההיתנתקות (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 15/07/06 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    למה לא אוגנדה?? (ל''ת)

    טבריינית, 15/07/06 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הפצצות

    אלחנן טננבאום, 15/07/06 15:23

    כל האומות האנטישמיות כבר גינו אותנו.משחק הוגן הם מפציצים לנו ערים גם לנו מותר .תועלת מהמדינות האטישמיות לא יהיה אז בואו נתן להם להמשיך לנבוח לרדת על בירות ולא להפסיק

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    במידה ולא יתקיפו

    קובי, 15/07/06 15:18

    את הדמשק חבל על ביזבוז התחמושת .לא תיהיה הכרעה ובנוסף והגרוע מכל .כל אזרחי ישראל עומדים בסכנה כולל תל אביב . המלחמה מתנהלת באופן חובבני .כל הכבוד לחיל האוויר ששוב הציג את יכולתו הגבוהה ורמתו הגבוהה שרק אפשר להשוות עם חיל האוויר האמריקאי ,לצערי הרב חיל אוויר לא יכול להכריע מלחמה ,יש הרבה מאד טעויות .הראשונה שעדיין לא התקיפו את דמשק ובראש וראשונה את שדות התעופה של דמשק .הטעות השנייה היא או שהמודעין לא מבצע את תפקידו כראוי ,או שהממשלה אובדת עצות .פגיעה בספינה והטיל שפגע בה .מחדל קשה מאד ,שלישית במידה וטורי שריון וחיר לא יתחילו להכנס ללבנון המצב עם שלושת הטעיות יחמיר ירי הקטיושות על אזרחי ישראל יגבר ,וגם לתל אביב יגיע .אם לא נפעל מהר .המסוכן ביותר זה ,שיגיעו הארופאים לתווך ואז הכל ייעצר .יכנסו למשא ומתן עם חיזבלה שיביא להכרה באופן אוטומטי לארגון טרור ,זה יהיה השיג גדול מאד לחיזבלה ,חיזבלה לא מעניין ההרס בבירות או האבדות אלא להמשיך לתת את הטון השליטה בלבנון יחד עם ההשגים של אירן וסוריה ,במידה וההמשלה לא תפעל .כוח ההתרעה של הצבא יהיה במצב הגרוע ביותר בכל תולדות מדינת ישראל .

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מבין למה צריך לתקוף את סוריה?

      אין מקום לשגיאה, 15/07/06 15:38

      יש כללים מסויימים בעולם וגם בזמן כזה חייבים לשמור עליהם כי..כדאי לנו !! סוריה לא מאיימת במפורש על ישראל ולמרות ישיבתנו ברמת הגולן הם לא ירו עלינו מאז מלחמת כיפור !!
      אז למה לעורר נרדמים?? למה להוסיף עוד כוחות למערכה?? מה תעשה אם בעקבות תקיפת דמשק יתחילו הסורים לירות על ישראל כמו בתעלת סואץ?...תתגעגע למה שיש עכשיו !!
      צהל צריך להתמקד אך ורק בחיזבלה ובמפקדותיו ובמחסניו כולל באוכלוסיה התומכת בו ....ועובדה כרגע כמה מדינות ערב מבקרות את חיזבלה כולל סעודיה (הפתיעו אותי הפעם) ...הביקורת הזאת תתפוגג אם ישראל תתקוף את סוריה בלי עילה רצינית

      הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין. הגידו -לא- להתכנסות!! (ל''ת)

      שמאלני לשעבר, 15/07/06 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    כל תוצאה מלבד חיסול החיזבאלה=הפסד צורב ובזיון לישראל

    בצלאל, 15/07/06 15:18

    רבותי אנו תקועים בביצה ושמה חיזבאלה,זאת מלחמה שצהל לא רק שלא מוכן לה אלה וגם מופתע מתחכומו של האויב האכזר,למה זה התחיל ? זה לא רלוונטי, הבעיה היא איך מסיימים,,,?היום כשקטיושות מגיעות לחיפה וטבריה ,,,איו ברירה חייבים לעמוד איתן ולא להפסיק עד חורמה, וסוף החיזבאלה, אמת שקל לדבר מאשר לעשות אבל חובה לשמור על תקוה ואופטימיות, וב'' נצליח, שבת שלום

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה אתם לא מדברים על קיצוצים נדרשים במערכת הביטחון

    לוחם, 15/07/06 15:05

    איפה כל אותם פלצנים שידעו לדבר הרבה על קיצוצים נדרשים ושכל אנשי הקבע הם ''אוכלי חינם '' ???? נעלמתם ? עכשיו התור להיתבכיין על מצב הביטחון ??? אתם טמבלים שאוהבים לגמור ולרוץ כל הזמן אתם חכמים שיודעם הכל !!!! לכו ללמוד כי נושא ביטחון הינו נושא שמשקיעים בו והמטרה שלא תשתמש בהשקעה זו . למי שלא מספיק להבין אזי נמשיל זאת בצריכת ויטמינים שאדם קונה ע''מ שגופו יעמוד לו בעת הצורך .
    תקציב הביטחון תמיד צריך להיות בראש הסולם כי ביטחון מביא כלכלה בריאה למשק ולא כלכלה בריאה מביאה ביטחון !!!

    ישראלים יקרים : תפסיקו להיות שרי ביטחון וראשי ממשלה כדאי מאוד שתתעסקו בביצה שלכם !!! ראיתם לאן אתם הולכים .....

    הגב לתגובה זו

    • אין שום קשר: אנשי הקבע הם אכן אוכלי חינם, זה לא קשור לתקציב

      שמאלני לשעבר, 15/07/06 15:52

      למה איש קבע צריך לצאת לפנסיה בגיל 45 ולחיות על חשבון משלם המיסים ולעבוד בעבודה נוספת ולחיות על שני משכורות?

      למה מה קרה?

      אין שום קשר בין זה לבין התקציב לביטחון, שמבוזבז בצורה דבילית ולא הולך למשאבים ההכרחיים בשטח שאליהם הוא צריך ללכת.

      הגב לתגובה זו

    • אילו היו קיצוצים כמו שצריך

      אכ, 15/07/06 17:09

      אז אולי היו אנשי הקבע ושאר הפרזיטים ממלאים את תפקידם כיאות ולא מתמזמזים על חשבון משלם המיסים.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה יהיה ? מתברר שהם חזקים ולא פשוט איתם (ל''ת)

    ורד, 15/07/06 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    האם אין אפשרות להתראה לפני נפילת הקטיושות??

    מחכה לו, 15/07/06 15:01

    כמו במלחמת המפרץ!! ...אני גר בת''א ומחכה לטיל שלנו שהבטיח אחד מאנשי חיזבלה...נראה שבמרחק כזה יש מספיק זמן להתראה על הגעת הטיל...כמו כן אפשר אפילו ליירט אותו ע''י מטוסי קרב !! האם מישהו שמע על אפשרות כזאת? נאדה.
    הצעתי לתושבי המרכז היא לבדוק איפה אתם או הבית שלכם ביחס לצפון ולתכונן בהתאם כמה חדרים לכיוון דרום שיפרידו כמה קירות !!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נסראללה הכניס לצהל גם את הדיפרגמה(מהגששים) (ל''ת)

    קורן, 15/07/06 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה אין מיסוך ל''א כולל בלבנון

    אייל, 15/07/06 14:52

    למה לא מונעים תקשורת בלבנון כולה או לפחות בחלקים ממנה על מנת לא לאפשר כל סוג של העברת מידע בין כוחות החיזבאללה ויכולת שליטה של נאססראללה בלוחמיו.
    יש לנו את הכלים ואת היכולת הגיע הזמן להשתמש..

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר ?

      אכ, 15/07/06 17:10

      על כל הישראבלוף של התעשיות ה''בטחוניות'' ?

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    הקטיושות הן כאין וכאפס תשאלו את סגל

    גולדברג, 15/07/06 14:49

    לעומת פרשת העציץ של רוחמה אברהם. זוכרים שערוץ 2 פרסם שהפרשה תטלטל את המדינה והיא מהחמורות שידענו? אז מה זה כמה קטיושות ומה זה פרשת קצב ומה זה הלחימה בלבנון לעומת החשיפה האדירה של עמית סגל (עציץ נולד) ושלום קיטל ? אזרחי המדינה איבדו את הפרופורציות. ערוץ 2 ילמד אתכם מה חשוב באמת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      צדקיהו, 15/07/06 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    הערכות במקלטים

    אילן, 15/07/06 14:46

    אדון ראש העיר מתגאה בניקיון כל המקלטים אז בבקשה בא אלינו לרחוב ירושלים ב +200 והמציאות תתפח לך בפנים

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה אולמרט לא נואם ??? למה הוא לא אומר כלום ??? שיגיד משהו, שירגיע

    נדב, 15/07/06 14:45

    את התושבים קצת .....................................
    ?
    ?!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שימון פרס-השר לפיתוח ?!? הנגב והגליל. מאז נכנס לתפקיד צריך לשנות

    השר להרס הנגב, 15/07/06 14:42

     

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה כלי התקשורת לא משדרת

    לכלי התקשורת, 15/07/06 14:41

    ברצף? אנחנו במלחמה.............

    דכל הערוצים ישדרו מהר.

    הגב לתגובה זו

    • כי ההון/ממון - ערוץ ציר הרשע 2מעל לכול (ל''ת)

      הבנת ברוך?, 15/07/06 14:51

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    נסרלה נסרלה צא החוצה צבא ישראל יתן לך עוגה

    חילזון, 15/07/06 14:37

    בום
    נכון לא כואב
    איך קוראים למחליף שלך
    ......צא החוצה .......

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גלי צהל... מתקיפים עם שירים של אביב גפן (ל''ת)

    ענת, 15/07/06 14:36

    הגב לתגובה זו

    • חזק!!

      קרקל, 15/07/06 15:51

      צבא ששר שירי שלום - שיגיד שלום ויסובב את התחת....

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אכן אלמן ישראל ללא מגן בטבח ובהרג המוני (ל''ת)

    ארנון, 15/07/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ל-ח''א ''שם(בחלל) עוד לא היינו'' מהגששים (ל''ת)

    הטובים לטייח, 15/07/06 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תתבישו תושבי טבריה שבורחים!רקטה נפלה והתפרקתם?בושה! (ל''ת)

    קיקו הטברייני, 15/07/06 14:27

    הגב לתגובה זו

    • צודק , צאו לקבל ברננה קטיושות כי חג הוא לכם (ל''ת)

      דבילים ודפוקים, 15/07/06 14:34

      הגב לתגובה זו

    • לא ברור השם קיקו או קאקי המדוייק ? (ל''ת)

      תוריד המים, 15/07/06 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אביב גפן אמר... הכנרת יותר יפה הכותל מגעיל (ל''ת)

    לילך, 15/07/06 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יש להם יותר מדי הפתעות בשבילינו- מה לא ידענו?

    נסיך המלחמה, 15/07/06 14:22

    יש לארגון הזה הרבה אמצעים שלא ידענו עליהם, או אולי צה''ל הסתיר בכוונה מהציבור כדי לא לזרוע פאניקה. תסתכלו על הפגיעה בבית בכרמיאל, זה כבר לא קטיושה. ולפגוע בספינה משוריינת במרחק כזה מהחוף? זה רציני- חייבים, חייבים להכנס ולנקז את האבסס הזה.

    הגב לתגובה זו

    • הם כבר לא אירגון טרוריסט...הם הרבה יותר (ל''ת)

      ורד, 15/07/06 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    כנסו ללינק ותשפיעו

    הרן, 15/07/06 14:17

    http://www.sky.com/skynews/polls/displayresults/1,,91153-1003515,00.html

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הסוף של חיזבאללה קרוב יותר מתמיד

    גולני שלי, 15/07/06 14:16

    לא לעצור את המלחמה עד שהארגון הזה ימחה מעל פני האדמה.
    חייבים להתחשב באוכלוסיה הלבנונית במקביל, אבל לא להניח לחיזבאללה כי כבר רואים שהם בהיסטריה..

    הגב לתגובה זו

    • שמע טוב אחי:

      נביא הזעם, 15/07/06 15:59

      **לא ניתן** להכריע את האויב בלי כניסה קרקעית. נקודה. עכשיו שמע ורשום בצד מה שאומר נביא הזעם: אנחנו נכנס קרקעית, עם שריון, רגלים ותותחנים. גם אם ראש הממשלה יהיה ראש מר''צ. לא תיוותר בידינו ברירה. וזה לא רחוק.

      הגב לתגובה זו

      • טיפש היית וטיפש נשארת

        איציק, 15/07/06 17:44

        אלמלא השהות המיותרת של 15 שנה בלבנון לא היה קם החיזבאללה.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    אולמרט מאיים ומפציץ נדל''ן נטוש,נאסראללה מודיע ומבצע!! למה לנו אין

    דרור, 15/07/06 14:16

    נאסראללה כזה, אלא רוני בר און'ים מתלהמים?!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ישום ההתכנסות יחל רק לאחר שהמיזבאללה ישלח טילים לירושלים לבית אולמת (ל''ת)

    ליוסי, 15/07/06 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איזה מלון

    ליאת, 15/07/06 14:13

    באיזה מלון נפל קטיושה

    הגב לתגובה זו

    • קלאב הוטל טבריה (ל''ת)

      חיים, 15/07/06 14:25

      הגב לתגובה זו

    • קלאב הוטל (ל''ת)

      המבוהלת, 15/07/06 14:29

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    רציתם סוכן נדל''ן מושחת ואביר השביתות משדרות המופגזת קבלתם (ל''ת)

    בנגי, 15/07/06 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מי יתן בסוף את הדין על הכל ???

    אלכס, 15/07/06 14:12

    איפה אבות אוסלו ??
    איפה מופז שלא הכין צבא למלחמה ?
    איפה כל הפוליטיקאים ?
    הרי אמרנו לכם !!!

    הגב לתגובה זו

    • ואיפה פרס ? ביילין ? - שיסתכלו לנו

      חיה, 15/07/06 17:08

      בעינים !!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    גם התקשורת סורסה ע''י משרד התעמולה (ל''ת)

    צנזור קדימה, 15/07/06 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ל-ח''א הגיע העת לירי למאדים נוגה ושבתאי (ל''ת)

    לגבורות ונצורות, 15/07/06 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לפלפים תפסיקו לאונן צאו להלחם (ל''ת)

    עולה חדש, 15/07/06 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    50 years

    Eitan, 15/07/06 14:08

    50 years ago when one Israeli was attacked we attacked back and made it clear that Israelis will be protected. What is going now makes it very clear to the hizbola that we are not as anxious to use full force to defend ourselves!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ==========כולי דמעות -- מתעגעים לנתניהו האחד והיחיד================ (ל''ת)

    סליחה ביבי, 15/07/06 14:06

    הגב לתגובה זו

    • יקח הרבה זמן לסתומים שלנו להבין

      וויקה, 15/07/06 17:11

      שצריך לבקש סליחה מביבי !
      צריך גם מצפון ויושר איטלקטואלי !
      ז.א. הסיכוי לבקשת סליחה - קלוש.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מילחמה !!!!!!

    שמעון הצב, 15/07/06 13:39

    אני ממש אבל ממש לא מבין למה לא מחריזים מילחמה .למה לא מגיסים מילואים ,פותחים מחסנים לחרום ומתחילים קדימה.כן אני כן מילואימניק גאה ,אני מגויס חודש בשנה כל שנה מיום השיחרור שלי ושלא יגידו הוא מדבר בגלל שהוא לא מילואימניק
    ואני אומר מה עוד יתן לנו החיזבללה לפניי שניתן מילחמה אמיתית וכואבת לצד השני .ולך אמיר פרץ שלך ניתן כולי בבחירות האחרונות יישר כוח ואל פחד תן את הפקודה .אני מוכן

    הגב לתגובה זו

    • צודק! כל הכבוד לך לוחם! (ל''ת)

      אזרח, 15/07/06 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולמרט ופרץ נכשלים ומסבכים אותנו בצרות

    עוז, 15/07/06 12:59

    צרורות בלי שום היגיון,
    על ההחלטה לתקוף בלבנון אפשר להתווכח בלי סוף, דעתי האישית היא שההחלטה היתה נכונה ולא היתה ברירה אחרת, אבל הביצוע קטסטרופלי, אם כבר החלטנו שפותחים במלחמה נגד חיזבאללה במטרה ליצור הרתעה וסדר חדש, אז יש להילחם כמו במלחמה.
    ובמלחמה לא מפציצים מפקדות ריקות של האויב ולא נותנים אזהרות לאויב לברוח מהמקום לפני ההפצצה.
    חשבתי שהמטרה היתה להרוג ולפגוע באנשי החיזבאללה ולא להזהיר אותם מפני פגיעה,
    פשוט בדיחה נראה שהרגנו יותר אזרחים לבנונים מאשר אנשי חיזבאללה.
    אז איפה פה ההרתעה!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יושב ראש הוועד

      דניאל, 15/07/06 13:55

      זה מה שקורה שיושב ראש וועד עובדים
      הופך להיות שר ביטחון.

      דרך אגב איפוא שלי יחימוביץ'?

      הגב לתגובה זו

    • אל תהיה כזה פסימי

      נאוה, 15/07/06 14:17

      תן לגדולים ממך לעשות את העבודה,מה אתה חושב שמדווחים על כל פיפס שקורה, יש הרבה דברים שנשגבים מבינתנו והם רק לגנרילים הגדולים, המשך להאמין ולקוות שיש לנו את הצבא החזק בעולם,ואם ישתבח שמו שברוך השם רוב הנזקים הם ברכוש יחסית לכמות הטילים שנופלים

      הגב לתגובה זו

      • נואה הגדולים ממנו הם לפלפים (ל''ת)

        בנגי, 15/07/06 14:37

        הגב לתגובה זו

    • ממשלת השמאל המושחתת הזו,לא יכולה לנצח את נאסראללה. נקודה.

      דרור, 15/07/06 14:19

      ממשלה שבסיסיה הקיומי הוא כניעה לטרור וגירוש יהודים מביתם, לא יכולה לנצח. פשוט מאד.

      הגב לתגובה זו

      • באמת? שכחת מי גירש יהודים מביתם? הימני אריאל שרון (ל''ת)

        שמאלני לשעבר, 15/07/06 15:43

        הגב לתגובה זו

        • הוא נסחט ע''י הסמול (ל''ת)

          אץב, 15/07/06 16:03

          הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק, אנחנו עוד נותנים להם זמן להיתפנות למיזבללה (ל''ת)

      ורד, 15/07/06 15:06

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    למה לא נותנים יותר זמן מסך לערביי ישראל שנפגעו?!!

    לוסי, 15/07/06 12:57

    תקשורת כל כך לא חכמה...
    במקום להראות את ערביי ישראל שנפגעו מהקטיושות (ושאומרים להיכנס בהם) וככה אולי לעודד את מדינות ערב המתונות לתמוך בהפסקת אש, מראים לנו את כל העילגים והפסחים של מדינת ישראל שעושים לנו בושות בטלוויזיה...
    בשבשיל זה קוראים לכם תקשורת?! ילד בן 5 יכול לעשות סיקור חדשותי טוב יותר

    הגב לתגובה זו

    • התבישי לך, כך לדבר על בני עמך,לפי דבריך המום הוא בך (ל''ת)

      חנה, 15/07/06 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא לפחד כלל

    י.ק.א.ר.מ., 15/07/06 12:18

    כל העולם גשר כולו צר מאד גשר צר מאד והעיקר לא לפחד כלל

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עד מתי נמשיך לפחד

    אסף פליישר, 15/07/06 12:11

    לא לתת לתקשורת לצלם את אזורי הנפילות הם מכוונים רק לפי זה . זה אבסורד כל המצב הזה . צריך שתושבי ישראל יהיו בטוחים . צריך לשטח את דרום לבנון

    הגב לתגובה זו

    • אפשר כבר להפסיק עם הסגנון הנפסד הזה ..לשטח !

      לא נסחף, 15/07/06 15:58

      אתה יודע יפה מאד שזה לא אפשרי לא פיזית ולא בינלאומית!! תהרוג מאה אלף או יותר נגיד בתוך שבוע?!!
      הצרה היא שייתכן שחלק מהמפקדים בשטח חושבים באותה פלטפורמה מעוותת ובוכים כאשר נהרג חייל...ומופתעים מהמציאות בשטח שמבריחה אותם כמו שראינו בעשרים שנות לבנון...דיי עם החרטה הזאת...צריך להכין תכנית מציאותית לריסוק החיזבלה שתיקח בחשבון את יכולותיו השונות ..ורק בעורמה ובתיחכום כולל פשיטות עומק מסוכנות נצליח להגיע לתוצאה הרצויה לנו !!!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הממשלה חייבת לנו תשובה

    שמואל, 15/07/06 12:04

    השאלה המיידית

    עוד שבועיים או שלושה והמערכה תיפסק, ואז נסכם את התוצאות. נמנה את מספרם של החיילים ההרוגים והפצועים ואת כלי המלחמה שאבדו. נספור ונזכור את האזרחים התמימים שנהרגו ונפצעו מידיים זדוניות. את ערי הצפון - נהריה, צפת וקרית שמונה, המנותצות והמדולדלות, את עשרות הישובים לאורך הגבול שהוכו קשה. את שדרות המופגזת יחד עם הישובים הסמוכים לה.

    נזכור את האשליות ואת ההבטחות שהרעיפה עלינו המנהיגות הישראלית לפני הנסיגה מלבנון ולפני העקירה מגוש-קטיף - הצהרות רמות על מכה נמרצת אם רק יעז האויב לפגוע בנו, הבטחות-שווא שהתמסמסו כקורי עכביש.

    והאוייב מנצל כל שטח קרקע שאנו עוזבים והופך אותו לבסיס התקפה חדש להצבת מטולי הטילים שלו. זה קורה בצפון רצועת עזה - ירי על אשקלון, שלא היה קודם, ובדרום לבנון כשהחיבאללה התמקם על קו הגבול, אחרי נסיגתנו.

    הזלזול המופגן של מנהיגי ישראל בסכנות הצפויות מהאויב המסוכן הניצב מולנו הוא שהוביל לנסיגה מצפון הרצועה ומגוש-קטיף.

    ונבין את הפגיעות הישראלית ואת הסכנות שבקרוב האוייב אל מרכזי האוכלוסיה, את רצחנותו של האויב - את הסכנה הברורה והמיידית שכל נסיגה מביאה בעקבותיה. ולכן - זו השאלה שעל הממשלה לענות עליה עכשיו - האם לאחר מערכה זו עדיין מתכננת הממשלה נסיגה נוספת שתהפוך את פתח-תקוה, כפר-סבא ונתניה, לנהריה, צפת ושדרות של אזור המרכז ?

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה!! לקרוא, להפנים, ולצאת להפגין נגד ההתכנסות שתוביל לחורבן!!! (ל''ת)

      שמאלני לשעבר, 15/07/06 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה מודיעים לחיזבלה היכן יש נפילות

    אורן, 15/07/06 11:49

    אל תזלזלו באויב קצת אחריות

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בלי הכנעת האוייב עם הרבה מאוד הרוגים (ל''ת)

    זה לא ייפסק, 15/07/06 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שאלה לגולשים

    יוסי, 15/07/06 11:12

    מתי מתחיל היישום של תכנית ההתכנסות? אני רציני. נא להתייחס ברצינות.

    הגב לתגובה זו

    • בעד ההתכנסות

      אמנון, 15/07/06 11:41

      אני לא רוצה להיות כובש. המתנחלים חטפו ממני את המדינה, והם זוממים להפוך אותה לתיאוקרטיה פשיסטית. אני רוצה ישראל דמוקרטית, ליברלית ופתוחה לעולם.
      לזה אין שום קשר לעובדה שאנחנו חיים באזור מסוכן, עם אויבים פנאטים,גזענים ורוצחים.

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מוכן שתמשיך לסכן אותי ואת משפחתי

        שמואל, 15/07/06 12:01

        האם אינך מבין עדיין את התוצאות של הנסיגות בצפון ובדרום ? האם אינך רואה את אלפי ההרוגים הישראלים מאז הקמת הרשות הפלשתינית ?? מה גורם לך לחשוב שאינך אחראי לכך ???

        עוד שבועיים או שלושה והמערכה תיפסק, ואז נסכם את התוצאות. נמנה את מספרם של החיילים ההרוגים והפצועים ואת כלי המלחמה שאבדו. נספור ונזכור את האזרחים התמימים שנהרגו ונפצעו מידיים זדוניות. את ערי הצפון - נהריה, צפת וקרית שמונה, המנותצות והמדולדלות, את עשרות הישובים לאורך הגבול שהוכו קשה. את שדרות המופגזת יחד עם הישובים הסמוכים לה.

        נזכור את האשליות ואת ההבטחות שהרעיפה עלינו המנהיגות הישראלית לפני הנסיגה מלבנון ולפני העקירה מגוש-קטיף - הצהרות רמות על מכה נמרצת אם רק יעז האויב לפגוע בנו, הבטחות-שווא שהתמסמסו כקורי עכביש.

        והאוייב מנצל כל שטח קרקע שאנו עוזבים והופך אותו לבסיס התקפה חדש להצבת מטולי הטילים שלו. הזלזול המופגן של מנהיגי ישראל בסכנות הצפויות מהאויב המסוכן הניצב מולנו הוא שהוביל לנסיגה מצפון הרצועה ומגוש-קטיף.

        ונבין את הפגיעות הישראלית ואת הסכנות שבקרוב האוייב אל מרכזי האוכלוסיה, את רצחנותו של האויב - את הסכנה הברורה והמיידית שכל נסיגה מביאה בעקבותיה. ולכן - זו השאלה שעל הממשלה לענות עליה עכשיו - האם לאחר מערכה זו עדיין מתכננת הממשלה נסיגה נוספת שתהפוך את פתח-תקוה, כפר-סבא ונתניה, לנהריה, צפת ושדרות של אזור המרכז ?

        הגב לתגובה זו

        • שטויות

          עודד, 15/07/06 12:31

          הבעיה מתחילה בכיבוש. אין שום סיבה שיהיו ישובים יהודיים בין מיליוני פלשתינים. גם אחרי ההתכנסות צה''ל יהיה בגדה המערבית כדי לשמור על הביטחון, אבל אין שום סיבה שיהיו שם אזרחים. הם רק מפריעים לצה''ל ודורשים ממנו כוחות מיותרים להגנה עליהם ועל הצירים.

          הגב לתגובה זו

          • יא דפוק ! מה אתה כותב כאלו דברים עכשיו ??? טיפש !!!

            נדב, 15/07/06 14:48

            אתה ישראלי בכלל ?
            אני לא מכיר שמאלני אחד שתומך בפינוי עכשיו
            ובטח של הימנים ................................

            אם אתה שמאלני, אל תכתוב כאלו דברים עכישו.
            זה רק מגדיל את השנא של הימנים. ואפילו מרגיז שמאלנים ........

            הגב לתגובה זו

          • בולשיט! בלבנון ובעזה אתה כבר מזמן לא כובש כלום ואתה מופצץ!!כנס

            שמאלני לשעבר, 15/07/06 15:47

            תקרא את הטור של אורי אליצור, בעמוד 14 של ''המוסף לשבת'' בידיעות אחרונות ותבין בדיוק מה הולך לקרות אם תהייה התכנסות נוספת מצידנו (טילים על פ''ת וכפ''ס, מטוסים אזרחיים יופגזו כי הערבים יישבו ממש קרוב לנתב''ג וכו').

            אתה כבר מזמן לא כובש ולא בטיח

            הם לא רוצים שלום, הם רוצים את כל ישראל ורוצים כל שטח אדמה שאתה יושב עליה והם לא יוותרו עד שנמות.

            ואם ימשיכו להיות שמאלנים מפגרים כמוך שמדברים על מו''מ ועל התכנסות נוספת ועל הידברות, סופנו קרב

            הגב לתגובה זו

          • שמע:

            דני, 15/07/06 16:04

            בהתכנסות מתוכננת נסיגה גם מצפון ים המלח ובקעת הירדן. יש לך מושג כמה מיליוני פלסתינאים גרים שם? וכמה כוחות צבא שומרים שם על מתנחלים? צא ולמד, אח''כ תתפנה לכתוב דברי הבל

            הגב לתגובה זו

          • אין סיבה שיהיו 6 מליון יהודים בין 1.4 מליון מוסלמים (ל''ת)

            חסן נסראללה, 15/07/06 16:15

            הגב לתגובה זו

      • לאמנון המתנחל בחיפה

        טראנטא, 15/07/06 14:07

        קשוט עצמך לפני שאתה מדביק לאחרים תוויות, ראשית לשיטתך, אתה מנתחל שיושב בשטח כבוש, שטח שהיה ערבי, אז תתכבד ותעוף משם, ושנית הדעות שלך הן הגזעניות, והן הפשיסטיות שיביאו לחורבן המדינה, אבל עזוב אין טעם אנשים מסוגך לעולם לאל יבינו את בסיס הדברים או שתספר במה אתה משתמש בשעות הצהריים, מה אתה בעצם מסניף?!

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    כשמסרסים צבא ככ הרבה זמן אל תתפלאו (ל''ת)

    על הבצוע, 15/07/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בלי ברבורים, צהל נכשל בהפסקת ה'קסמים (ל''ת)

    והקטיושות וזו, 15/07/06 11:08

    הגב לתגובה זו

    • זה לא צה''ל,אלא ממשלת השמאל שקושרת את ידיו. (ל''ת)

      דרור, 15/07/06 14:23

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שלום עכשיו במשרד הבטחון והוא יידאג למינימום נפגעי נפש לאוייב (ל''ת)

    רק בנו שוחטים, 15/07/06 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הדיווח שלנו לפגיעות

    אלה מלכה, 15/07/06 10:50

    למה אנחנו מדווחים כ''כ במדויק לחיזבאלה על הנפילות...כדאי לחשוב על פחות פירוט בדיווח שיהיו קצת בערפל ולא יכיילו את המשגרים כ''כ טוב לכיוון

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הצגות הנדלן של צהל (ל''ת)

    והם הורגים בנו, 15/07/06 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לבנון פוגעת בצורה מסאבית באזרחים ישראלים

    אימפוטנטים, 15/07/06 10:27

    וצהל פוגע בתשתיות???

    הגב לתגובה זו

    • הרבה פחות מאשר ישראל פוגעת באזרחים לבנונים (ל''ת)

      איציק, 15/07/06 17:39

      הגב לתגובה זו

      • ההבדל,איציק-אחמד,שהם מנסים תמיד להרוג כמה שיותר אזרחים,רק לא מצליחי

        בשם בן גוריון, 15/07/06 18:33

        ,כן ,לא מצליח להם כל כך.אנחנו יכולים להרוג כמה שנרצה כמעט אבל משתדלים להימנע.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    השאלה המיידית שעל הממשלה לענות עליה

    שמואל, 15/07/06 10:23

    השאלה המיידית

    עוד שבועיים או שלושה והמערכה תיפסק, ואז נסכם את התוצאות. נמנה את מספרם של החיילים ההרוגים והפצועים ואת כלי המלחמה שאבדו. נספור ונזכור את האזרחים התמימים שנהרגו ונפצעו מידיים זדוניות. את ערי הצפון - נהריה, צפת וקרית שמונה, המנותצות והמדולדלות, את עשרות הישובים לאורך הגבול שהוכו קשה. את שדרות המופגזת יחד עם הישובים הסמוכים לה.

    נזכור את האשליות ואת ההבטחות שהרעיפה עלינו המנהיגות הישראלית לפני הנסיגה מלבנון ולפני העקירה מגוש-קטיף - הצהרות רמות על מכה נמרצת אם רק יעז האויב לפגוע בנו, הבטחות-שווא שהתמסמסו כקורי עכביש.

    ונבין את הפגיעות הישראלית ואת הסכנות שבקרוב האוייב אל מרכזי האוכלוסיה, את רצחנותו של האויב - את הסכנה הברורה והמיידית שכל נסיגה מביאה בעקבותיה. ולכן - זו השאלה שעל הממשלה לענות עליה עכשיו - האם לאחר מערכה זו עדיין מתכננת הממשלה נסיגה נוספת שתהפוך את פתח-תקוה, כפר-סבא ונתניה, לנהריה, צפת ושדרות של אזור המרכז ?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    השאלה המיידית

    שמואל, 15/07/06 10:19

    השאלה המיידית

    עוד שבועיים או שלושה והמערכה תיפסק, ואז נסכם את התוצאות. נמנה את מספרם של החיילים ההרוגים והפצועים ואת כלי המלחמה שאבדו. נספור ונזכור את האזרחים התמימים שנהרגו ונפצעו מידיים זדוניות. את ערי הצפון - נהריה, צפת וקרית שמונה, המנותצות והמדולדלות, את עשרות הישובים לאורך הגבול שהוכו קשה. את שדרות המופגזת יחד עם הישובים הסמוכים לה.

    נזכור את האשליות ואת ההבטחות שהרעיפה עלינו המנהיגות הישראלית לפני הנסיגה מלבנון ולפני העקירה מגוש-קטיף - הצהרות רמות על מכה נמרצת אם רק יעז האויב לפגוע בנו, הבטחות-שווא שהתמסמסו כקורי עכביש.

    ונבין את הפגיעות הישראלית ואת הסכנות שבקרוב האוייב אל מרכזי האוכלוסיה, את רצחנותו של האויב - את הסכנה הברורה והמיידית שכל נסיגה מביאה בעקבותיה. ולכן - זו השאלה שעל הממשלה לענות עליה עכשיו - האם לאחר מערכה זו עדיין מתכננת הממשלה נסיגה נוספת שתהפוך את פתח-תקוה, כפר-סבא ונתניה, לנהריה, צפת ושדרות של אזור המרכז ?

    הגב לתגובה זו

    • העם הצביע בעד ההתכנסות

      עודד, 15/07/06 12:32

      בשביל זה היו בחירות. אין שום סיבה שצה''ל יבזבז כוחות בהגנה על ישובים יהודיים בין מיליוני פלשתינים. גם אחרי ההתכנסות צה''ל יהיה בגדה, אבל אין שום סיבה שכל המאחזים והישובים המבודדים יתקעו באמצע שום מקום על חשבון מדינת ישראל וחייליה.

      הגב לתגובה זו

      • העם הצביע בעד ההתכנסות?! כמה ח''כים בדיוק יש ל''קדימה'' המושחתת?? (ל''ת)

        דרור, 15/07/06 14:24

        הגב לתגובה זו

        • אין להתכנסות רוב לא בעם וגם לא בקדימה

          דרור, 15/07/06 16:04

          בקרוב ניווכח לראות את תגובת הנגד למפץ הפוליטי וזה שקדימה וכל המושחתים שלה יהיו 10 מנדטים וכל השאר יעברו לליכוד ואז ימליצו לנשיא
          על ביבי הוא עוד יהיה ראש ממשלה בלי בחירות זה ההרגשה שלי אחרי שקדימה תתפרק ותזכר את מה שאני אומר לך

          הגב לתגובה זו

          • החושים שלך בסדר

            דני, 15/07/06 16:44

            אלה לא היחיד שחש כך. הבועה התנפצה. המלך ערום.

            הגב לתגובה זו

        • איזה מזל אוי טוב שלא היו בבית אחרת לא היו נשארים בחיים

          דבורה, 15/07/06 16:07

          אמא אייזה פחד אבל אייפה אולמרט נשאר בלי גומי בתחתונים נופלים לא מה הולך מדינה דפוקה לא מוכנים בכלל

          הגב לתגובה זו

      • זו לא השעה המתאימה לויכוח הזה! (ל''ת)

        חי, 15/07/06 14:24

        הגב לתגובה זו

      • תתכונן למלחמת אחים (ל''ת)

        א.ב, 15/07/06 16:07

        הגב לתגובה זו