• 142.

    יש קולות מעוותים בוידאו (ל''ת)

    אלכס, 16/07/06 03:02

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    500000 בני אדם במקלטים.. מה זה פה? ולא עושים כלום!! למהה מחכים1! (ל''ת)

    אני, 14/07/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    תפסיקו לזרוע פניקה! ''תרחיש אימים''? (ל''ת)

    גבי, 14/07/06 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    ''תרחיש האימים התרחש''

    דוד בת עין, 14/07/06 11:19

    סליחה יורים כבר הרבה זמן על שדרות ויורים בערך יומים על כול הצפון אבל כשיורים על חיפה זה תרחיש אימים משהו אצלכם לא אוביקטיביי

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    תושבי מרכז לא חברת בטוח

    פרסי ישראלי, 14/07/06 07:25

    תשאלו את אחמאניג'ד, כולנו על הכוונת!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    למה ראשונה?

    סבא מוטי, 14/07/06 07:18

    שכחכתם במלחמת המפרץ בכל..הארץ?

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    LEARN FROM U.S ACTINS IN IRAQ

    ELI ABRAMS, 14/07/06 02:12

    IN IRAQ, AFTER U.S FORCES HAD INTELIGENCE ABOUT ZARKAWI'S MEETING, THEY DEMOLISHED THE ENTIRE COMPLEX, BUT THEY GOT ZARKAWI
    WE HAVE GOOD INTELIGENCE, NOT IN MISRAD HA BITAHON, BUT IN THE AIR FORCE, SO WHY NO HIT NASRALLA'S COMPLEX WHEN HE IS THERE AND DEMOLISH HIM AND ALL HIS FOLLOWERS.
    AMIR PERETZ ACTS LIKE A CHACH CHACH, AND SAY:
    YALLA KASACH ALEIHUM, LIKE IN MOROCCO AND SDEROT, AND KID HAVE TO DIE, CIVILIANS DIE IN ZAFAD AND EVEN HAIFA.
    WE HAVE THE INTELIGENCE AND TECHNOLOGY, USE IT, DON'T LET PRETZ KILL YOUNG BOYS..

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    kill them all mother fuckers

    adrian, 14/07/06 01:22

    kill all the idiots from lebanon now

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    תושבי הצפון הפסיקו להתבכיין!

    שימון פרס, 14/07/06 00:23

    רק בשבוע שעבר הסברתי לתושבי שדרות הבכיינים שקטיושה זה כלום. מה זה לעומת מה שעובר על תושבי ביירות. רק היום זרקנו עליהם 10 טון עלונים.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    ''עצוב למות באמצע התמוז... דווקא, כשהאפרסקים בשפע...'' (ל''ת)

    ארץ זבת חלב, 14/07/06 00:00

    הגב לתגובה זו

    • יותר אמרריקאים מישראלים נהרגים מערבים

      עזר, 14/07/06 06:39

      מ2000. בפולין היה יותר טןב?

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    לצערי הרב אני טוען אמרתי לכם ואף אחד לא הקשיב.

    ציוני גאה, 13/07/06 23:40

    התרעתי שהבריחה מלבנון תביא לנו רק מצב גרוע בהרבה.
    התרעתי כי הכניעה לכנופית הרוצחים של אש''פ והשבתם לתחומי מדינת ישראל היא אסון. כרגיל ראש ממשלת ישראל גיחך וקרא לאזרחי ישראל שהתפוצצו באוטובוסים ''קרבנות השלום'' מה אתם אומרים על זה?
    התרעתי עם עליית חומייני לשילטון כי אירן היא הסרטן של הפונדמנטליזם הערבי ובלי להפיל שם את השילטון המערב ישקע בבוץ עמוק יותר ויותר!
    התרעתי שפינוי ישובים ישראליים בשטחי יש''ע נחשב ככניעה בעיני שכנינו ושהשפה היחידה אותה הם מבינים היא כח, כרגיל העדיפו הכסילים במדינה לטמון את ראשם בחול.
    התרעתי עוד על עשרות ומאות מחדלים וטעויות שהמדינה מבצעת בדרך להתאבדות קולקטיבית ואין אף שפוי שיבין כי אנחנו עדיין נלחמים על קיומינו באזור ובמלחמה כמו במלחמה לטווח הארוך קיימת רק ברירה אחת לחיות או לחדול!
    ואני עדיין מתריע כי אין לנו ברירה מלבד להפיל את המשטר האירני, לסלק ללא רחם את כל הפלגים האיסלמיים הקיצוניים מהאזור, לטרנספר את כל ערביי ארץ ישראל והשטחים למדינות שמהם סופחו אלינו, לנקות אצלינו בארץ את כל העשבים השוטים והסהרוריים שמהוים גייס חמישי במדינה, להבהיר בתקיפות לכל העולם הערבי כי כל פגיעה בנו תעלה להם מחיר שלא יוכלו לעמוד בו ולבצע!
    להבין ולהפנים כי עצמאותינו אינה דבר מובן מאליו ואין לנו על מי לסמוך בעולם אלא על חוסנינו ויכולת ההרתעה שלנו ושלנו בלבד!
    אני מעדיף לא להיות צודק אלא להיות חכם יחד איתכם כי רק אחדות ותמימות דעים בדרכינו יכולה לכל אוייב.
    להפסיק את שנאת החינם שקיימת בקרב אזרחי המדינה. כולנו יהודים לטוב ולרע ואל לנו לשנוא את אחינו גם אם הוא אתיופי, חרדי, פרענק, אשכנזי, ווזבוז, חילוני, נכה, פיסח או כל דבר ששונה מהכלל.
    לבסוף תנחומי העמוקים והכנים למשפחות הנפגעים, למשפחות החיילים החטופים, והחלמה מהירה לכל הפצועים.
    ''גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירא כל רע, שבתך ומשענתך המה ינחמוני.....''
    חיזקו אימצו והיו חכמים.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    בוטל יריד דרך העיר השבוע (ל''ת)

    יענקל, 13/07/06 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    הם הורגים בנו וצהל פוגע במשאביהם (ל''ת)

    פחד נפל על, 13/07/06 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    זיקוקי דינור אצל ערביי השומרון!!!

    ק., 13/07/06 22:42

    בכפרים הערביים בסביבת קלקיליה, חבלה ושכנייהם, עם נפילת הקטיושות בחיפה החלו לחגוג עם מטחי זיקוקי דינור. כל כפרי האיזור בבת אחת!
    הם מאוגדים נגדנו ושונאי ישראל. מפחיד.

    הגב לתגובה זו

    • 129' עדיף מקטיושות (ל''ת)

      מוטי חיפה, 14/07/06 07:26

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    גם בג'לג'וליה יריות שמחה וזיקוקים.. כמה כואב להיות צודק.. (ל''ת)

    כתום בנשמה, 13/07/06 22:41

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, לצערי. כואב לי להגיד לך עד כמה שאתה צודק. (ל''ת)

      כתומה גאה, 14/07/06 08:42

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    אז מה היה לנו, מלחמת שלום הגליל, היום מלחמת שלום חיפה, מחר (ל''ת)

    מלחמת שלום, 13/07/06 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    שימון, הגיע הזמן להיות גבר ולהודות שטעית

    אנטי שימון, 13/07/06 22:16

    תוכל עוד להציל מעט מהכבוד הרמוס.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    החיזבאללה: ''זה לא אנחנו''

    יהודי, 13/07/06 22:04

    זה בסדר, וזה לא אנחנו שמחשיכים לכם את לבנון עוד מעט...
    מעניין מי ,הא?

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    והוא רחום יכפר עון

    הצדיק מסדום, 13/07/06 22:02

    לא , אין הכונה לקב''ה.
    הכונה היא לביילין.
    ראיתי שהוא פונה לממשלת ישראל בדרישה/בקשה להימנע ממדיניות של ''עין-תחת-עין''.
    כנראה שלדעתו יש לנקוט במדיניות הנוצרית הידועה - ''הכו אותך, הגש את הלחי השניה''.

    ביילין, למה לא תעבור לגור בפרבר של החיבאללה בבירות? ביתך הטבעי. קח איתך עוד כמה יהודים רחימאים - א. אבנרי, א. שמעוני, ד. אטקס, א. אופנהיימר, אבו-משהו.
    ואם שכחתי מישהו, איתו הסליחה (אתם סלחנים נכון?)

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את ש. אלוני, ז. גלאון ונ. ליבנה

      הקוסם, 13/07/06 23:16

      אני דווקא חושב שביילין צודק הפעם, עין תחת עין זה פיגור, אנחנו נמצאים במלחמה, במלחמה אין פרופורציה, מידתיות, הבלגה, תגובה מדודה, במלחמה מכסחים את כל מה שיש ומכניסים בהם את כל הכוח אש שיש לצה''ל (ולא חסר).

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    מתערב שהפגזת שטחים ריקים תמשך

    @ בנצי-א @, 13/07/06 22:00

    ובחדשות יגידו
    חיל אויר פעל בלבנון ועזה
    נסרוללה כבר יודע זאת
    ומצפצף על יהודים פחדנים

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    גם שרון הוא מעין תרחיש אימים.בעצם גם הוא לקה בהלם ועכשיו- מנותק

    למזלנו, 13/07/06 22:00

     

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    בחרתם קדימה, קיבלתם מאחורה (ל''ת)

    קוסקוס, 13/07/06 21:59

    הגב לתגובה זו

    • קוסקוס אתה גדול. אחלה סטיקר. (ל''ת)

      מטבוחה, 13/07/06 22:50

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    תושבי חיפה אל תסכנו את ילדיכם, חיזרו הביתה , לתל אביב !

    מיואש מהצבא, 13/07/06 21:56

    עד שיתחילו אוטובוסים להתפוצץ.
    הוי! אולי כדאי לברוח להתנחלויות ביהודה ושומרון הבטוחות.

    הגב לתגובה זו

    • כן כן,חיזרו הביתה לת''א,אבל רק לא

      ד''ר ג'קל, 13/07/06 23:34

      לשייח' מוניס הכבושה (אונ. ת''א המממנת שכר לשונאי ישראל)

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    משהו מסריח כאן ! בכל מקרה שיפציצו את ביירות

    פפר, 13/07/06 21:56

    האם הייתה חדירה של חוליה עם קטיושה לארץ, או שהיא נורתה ע''י פלשתינים\ערבים ישראלים ?

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    יש כאן מפלצת הנקראת אפרת רגב, כנראה קרובת משפחה של

    גבריאל רגב, הוא, 13/07/06 21:56

    ושל נאיף אל-ראג'וב מהנהגת החמאס העצור עכשו בידי ישראל.
    המפלצת הזו מספרת לנו ש''פיגועי התאבדות'' התחילו רק אחרי מעשהו של ד''ר ברוך גולדשטיין, זצוק''ל, הי''ד.
    כידוע, לפני כן לא היו פיגועי התאבדות. אמנם נרצחו 35 יהודים באוטובוס בכביש החוף בטיול, אבל זה לא היה פיגוע התאבדות.
    הרבה שנים לפני כן, באוטובוס בעיקול מעלה עקרבים נרצחו בדם קר נוסעים בדרכם לאילת, אבל זה לא נחשב, זה לא היה פיגוע התאבדות. גם הספורטאים באולימפיאדת מינכן לא נהרגו בפיגוע התאבדות, הם סתם נרצחו, וזה לא נחשב.
    גם מרדכי ושלום לפיד נרצחו מירי מטווח אפס, כשעמדו בתחנת אוטובוסים בקרית ארבע, אבל זה לא היה פיגוע התאבדות. כשהגיע אליהם ד''ר גולדשטיין, לא נותר לו אלא לעצום את עיניהם.
    מאה שנה רצחו אותנו בלי להתאבד, לכן זה לא נחשב.
    היצור הזה זו תמצית הרוע! לא יכל להיות משהו שטני יותר!
    וזו לשון המעטה.... כי אסור לעשות השוואות במדינה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    גם בשיבא יורדים למקלט, כי הוא בטווח של אל פאג'ר. לא לוקחים סיכון.

    פינוי שיבא, 13/07/06 21:54

     

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    ישראל היתה יכולה למנוע את ההסלמה אלמלא נסוגה מלבנון ומעזה

    האמת, 13/07/06 21:53

    מי שחושב שההתכנסות לא תגרום לקטיושות על תל אביב רבתי, שיקום.

    חוץ מפרס, פרץ, ראמון, לבני ואולמרץ, אף אחד לא קם.

    אתם יודעים מה, גם הם יודעים שזה מה שיקרה, אבל זה לא מעניין אותם!!!העיקר להיות קרוב לצלחת.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    צה''ל כבר לא יודעת........

    chaim, 13/07/06 21:52

    רק לגרש יהודים מביתם....
    לפנות מאחזים מההר........
    ולהתקפל כמה שיותר מהר שאפשר....

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    יאללה תזמנו אותי כבר למילואים! יש מספיק ערבים לכולם! (ל''ת)

    נו, 13/07/06 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    תרחיש האימים התממש ולא קרה שום דבר. מהלכים עלינו אימים (ל''ת)

    YV, 13/07/06 21:47

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    זוכרים את בריחת השיינקינאים? כמה קסאמים עקרים של סאדם נפלו

    על דאטפת אטפוך, 13/07/06 21:45

    באיזור המרכז וכל המליינים ברחו, מי לחו''ל ומי לאילת. והיו גם כאלה שנזכרו שיש להם חברים עוד מן הצבא, או מכתה א', שחיים ביש''ע ובגולן, אז הם הגיעו לשם.
    כשחלפה הסכנה (זמנית) הם חזרו הביתה והתחילו לתכנן את חורבן יש''ע. וכולנו אוכלים את הדייסה שהם מבשלים לנו כבר למעלה ממאה שנה. לא, לא הערבים, השמאלנים הם אשפי א-שאפי ואש''ף!

    הגב לתגובה זו

    • סקאדים, לא קסאמים! (ל''ת)

      המצקצקת בלשון, 13/07/06 22:21

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    פאק שמישהו יעצור את הסיחרור הזה! (ל''ת)

    שולי, 13/07/06 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    חיפה האדומה אמרנו לכם נכון ? (ל''ת)

    כתום, 13/07/06 21:43

    הגב לתגובה זו

    • א מ ר נ ו ל כ ם !!!! כמה כואב להיות צודק... (ל''ת)

      בישלתם-תאכלו, 13/07/06 22:37

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    צהל יורה טילים לחיפה. זה רק עניין של יומיים לפני שהדבר יתברר (ל''ת)

    YV, 13/07/06 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    חזב אללה על הכוונת

    מ, 13/07/06 21:42

    אני נגד כל פעולה אלימה משני הצדדים אבל מה שנלכח בכוח יוחזר בכוח לפי מה שאמר ז''ל ג'מאל עבד אלנאסר אני אומר את זה עם הסתייגות אבל חברה לא הותרתם בפני חזב אללה פיתרון אחר ... שכחתם שישראל מחזיקה בשווי יותר מ 9000 לבנונוי מאז 1982 אז חברה איך צפיתים שהממשלה תסכים לשחרור האסירים האלה הרי המלחמה עם לבנון הסתיימה מלפני 6 שנים אז תחזירו את האסירים הלבנונים, היתה הזדמנות וזאת זכות לעשות שלום למה מלחמה... תחזירו את השוויום הלבנונים ואת איזור שבעה הכבוש וככה לא תכריחו את חזב אללה לגרור אותכם למלחמה אם בכלל הם הסיבה, תפסיקו להיות גזעניים נגד ערבים ערבים הם בני אדם רוצים שלום כי במקרה אין להם את היכולות הצבאיים שלכם זה לא אומר שלכם מותר להפציץ את בירות .
    אז אולי תנצלו הזדמניות ותעשו שלום שנחייה בשקט כולנו ונהנה מארץ מבורכת זו..
    בטח יש ממכם שרוצים להפציץ את בירות אבל זה נראה לכם רלוונטי?? זה רק יגרור להסלמה אז תשאלו את עצמכם אם אתם רוצים למות מפגיעת טיל בבית מגורכם זה לא מגיע לאף אחד למות בצורה כזו לא מצד שלכם ולא מהצד הלבנוני.
    אז קומו תצאו לרחובות תבקשו שימצאו פיתרון חוץ ממלחמה

    הגב לתגובה זו

    • תתכונן להחזיר את הדרכון הישראלי

      הציוני האחרון, 14/07/06 00:21

      ראש הממשלה הבא הוא ליברמן ואתם הולכים להיות אזרחי פלסטין בעזרת השם.

      הגב לתגובה זו

    • מה קשור ''איזור שבעה הכבוש''??

      מאיר, 14/07/06 02:49

      א. כל העולם, כולל האו''ם, הסכימו עם ישראל וציינו שזו סיימה את כל חובותיה כלפי לבנון. החזירה את כל השטחים!!

      אז מה פתאום החיזבאללה מעלה דרישה כזו. ואם מחר החיזבאללה יאמר שהוא רוצה גם את קרית שמונה, זה אומר שבשביל השקט שלנו אנחנו צריכים לתת לו אותה ( למרות שכל העולם לא חושב שזו שטח לבנוני !! ).

      ב. בקשר לשבויים - לדעתי הבעיה היא שממשלת לבנון משחקת אותה ראש קטן.

      אם הממשלה הזו היתה מגיעה למו''מ על השבויים, ישראל באמת היתה צריכה להחזירים כחלק מהסכם שאומר שהגבול עם לבנון הופך להיות גבול שקט שלצידו יושבים חיילי צה''ל + חיילי צבא לבנון.

      אבל מה.. ממשלת לבנון לא רוצה לעשות את זה, ומנגד היא משחקת ראש קטן . אם נעביר את האסירים , הם מיד יחזרו ללחום בנו מהצד השני של הגבול בלי שאף אחד יעצור אותם.

      אם היתה ממשלת לבנון מתחייבת לפעול בשביל גבול שקט.. אדרבה!! החזירו את כולם הייתי אומר.

      אבל היא לא!! היא משחקת אותה ''אני לא אחראית על החיזבאלה''.. אז אם היא לא אחראית על הפעולות שלהם.. היא גם לא תהיה זכאית לקבל את האסירים שלהם.

      למעשה - זה מאוד פשוט :
      זה כמו חברה שאומרת - אין לי כתובת למשלוח תלונות, אבל צ'קים תשלחו לכאן!
      זה לא עובד ככה.. מי שרוצה לקבל אסירים, צריך להיות גם הכתובת לתלונות שלנו כשיש, וצריך לתת לנו הבטחה של גבול שקט וניסיון לייצר אחד כזה.

      פשוט!

      הגב לתגובה זו

    • תגובה למ. טירה

      היינה, 14/07/06 13:21

      אני מתרשם שעברית אינה הצד החזק שלך - בהיסטוריה קבלת אפס. יש לחזור על החומר הנלמד ולשנן שוב ושוב.
      אתה מנסה להסתתר מאחורי האנטישמיות שלך ושל בני דתך. מעולם לא הכרתם בקיומו של העם היהודי ובלי טיפת בושה אתם קוראים לאספסוף הערבי שהתקבץ כאן ''עם פלסטיני''. ובכן אין לכם אף מרכיב
      הנחוץ להגדרה ''עם''. אין לכם שפה משלכם, דת משלכם, ואפילו לא דגל משלכם. לקחתם את הדגל הירדני מן המוכן ורק הסרתם ממנו את הכתר.
      הקוראן שלך קורא למלחמת קודש
      נגד כל הלא מוסלמים אותם אתם מכנים כופרים.
      הקוראן פרשת התשובה, פסוק כ''ט:
      ''הלחמו באלה אשר לא יאמינו באלוהים ולא ביום האחרון ולא יאסרו את אשר אסר אלוהים ושליחו ולא יחזיקו בדת האמת, מאלה אשר ניתן להם הספר, עד אשר יתנו את המס בידיכם ויהיו שפלים''.
      ואתה בא לזבל לנו את השכל על חוות
      שבעא השייכות בכלל לסוריה. כמה
      מטומטם וצבוע אתה יכול להיות ?

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן

    ביירות-דרזדן, 13/07/06 21:42

    ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן ביירות-דרזדן

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    למישהו עוד יש ספק? תרשמו את התאריך, החלה מלחמת שלום הצפון (ל''ת)

    אלפרד, 13/07/06 21:40

    הגב לתגובה זו

    • לצערי שם המלחמה יהיה שלום התדמית של אולמרט (ל''ת)

      ירחמיאל, 13/07/06 21:59

      הגב לתגובה זו

      • ועל תדמית ושלטון השמאל שיילחמו ה

        כתומה, 13/07/06 23:36

        כוחות של ההוא מגבעת השלושה, איך קוראים לו? כתומים, תערקווווווווו

        הגב לתגובה זו

  • 105.

    האמת תאונות דרכים קטלניות הרבה יותר - לא לפחד כלל

    הכול בראש!, 13/07/06 21:38

    יש לשים פרופורציות לפחד
    אין היום סכנה גדולה ממשית לחיי ישראלים בצפון
    למרות שזה מאד לא נעים ולא צפוי יש לזכור שלצאת לכביש מסוכן יותר מכל החיזבלה ביחד.....

    הגב לתגובה זו

    • O, Yeh ?

      חתיכת, 13/07/06 21:54

      לך תגור בצפת ואחר כך תדבר.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    יהיה טוב אם תפול קטיושה על הערבים שמפגינים עכשיו!

    יקיר, 13/07/06 21:36

    אולי ככה הם יבינו למה באמת צריך את הפעולה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותם! הם רקדו על הגגות כשנפלו בישראל

      הערבים זו חלאה, 13/07/06 21:59

      הקסאמים של סאדם, ואנחנו נתנו להם מסכות אב''כ! הם יודעים עם מי יש להם עסק, והם שמחים ומצפים לחיסולנו.

      הגב לתגובה זו

      • סקאדים, חבר'ה, לא קסאמים! (ל''ת)

        המצקצקת בלשון, 13/07/06 22:22

        הגב לתגובה זו

  • 103.

    זה הזמן לגרש את ערביי ישראל.

    אודי, 13/07/06 21:36

    הנבלות, שסוחטים את המדינה ככל שיכולים, ובהזדמנות הראשונה תוקעים סכין בגב. פשוטו כמשמעו.

    הגב לתגובה זו

    • זה הזמן? כבר ב-67 היה צריך לסגור עניין. (ל''ת)

      אני גזעני?, 13/07/06 22:00

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    נירצחים בצפת

    א, 13/07/06 21:36

    כנראה שני הרוגים ושתי פצועות אנוש

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    תודה לקדימה שדירדרו ישראל למלחמה

    שמן זרק לבאר, 13/07/06 21:34

    אומרים אבן שזרק טיפש אחד לבאר עשר חכמים מתקשים להוציא

    המשגים של כנופית שרון שהפכה להיות כנופיית קדימה - הם שגורמים לישראל להיות היום במלחמה

    עם ישראל יצליח בעזרת ה' להחלץ גם ממה שמטומטמים אלו עושים לו....

    רק בפעם הבאה לא לבחור באנשים כאלה...
    כי אין חובה לסבול - אפשר לבחור בחיים טובים גם כן.

    הגב לתגובה זו

    • שרון?! מי שהתחילו עם המחדלים הם רבין/אוסלו ואהוד ברח. (ל''ת)

      ציוני גאה, 13/07/06 22:41

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    זה לא החיזבאללה- מישהו כנראה אכל יותר מידי פאסוליה.....נו באמת,

    המטיף, 13/07/06 21:33

    נבלות, זה הזמן להבעיר את ביירות, כי אם לא- ישראל יכולה לזרוק את המפתחות לים.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אהבתי את התמונה של השוטר הבוהה בחור באדמה!

    השוטר אזולאי, 13/07/06 21:31

    זה מסכם את יכולת המשטרה לטפל במצב.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הפאנטיות וההתלהמות של המגיבים - מזעזעת אותי!!!!!

    יעל, 13/07/06 21:28

    לא חייבים להיות בהמות כדי לנצח במלחמה!!! אבל כאן המגיבים, כמו הפאנטים הערבים - פשוט צורחים ומבקשים דם!!!!
    אולי כדאי להחזיר את המנהג של הוצאה להורג על ידי גיליוטינה וזה יספק את התאווה לדם האויב וישפוך פחות דם של שני הצדדים!!!
    ולצנזורה במעריב - אולי תרגיעו ותפרסמו תגובות אנושיות!!!! אני מאשימה בראש ובראשונה את העיתון על ליבוי היצרים הבהמי הזה.
    ואם התגובה לא תפורסם - זה עצוב לדמוקרטיה!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      האדום, 13/07/06 21:41

      כל הכבוד יעל
      אין מספיק שפויים כאן!!!

      הגב לתגובה זו

      • אחרי כל מה שהבאתם עלינו אתם קוראים לעצמכם שפויים? (ל''ת)

        אבי, 13/07/06 21:45

        הגב לתגובה זו

    • קהות החושים שלך מזעזעת אף יותר

      אורית, 13/07/06 21:50

      כל ישראלי שפוי היה צריך לפרוק את תסכוליו בטוקבקים השונים נוכח המצב.

      מפגיזים אותנו ללא הרף והעולם חי בסרט משלו ומבקש שנפסיק ''לריב'' פה במזרח התיכון (כה אמרה נשיאת האיחוד האירופי שגרה באיסלנד או בלפלנד whatever)

      ולנו מה נשאר - לקטר באינטרנט (עד שנקבל צווי 8...).

      ובמילים פחות יפות - תקפיצי לנו.

      הגב לתגובה זו

    • הטימטום והפיגור שלך - מזעזעת כל בר דעת

      ש, 13/07/06 21:53

      לא ברור לך שרק הדברת הזיהום הערבי תביא לשקט ?

      הגב לתגובה זו

    • ליודנריין את קוראת דמוקרטיה? זוהי (ל''ת)

      דמונקרטיה, 13/07/06 23:38

      הגב לתגובה זו

    • למזועזעת

      אלי, 14/07/06 03:20

      הנזק הגדול ביותר שנגרם למדינה זה ישראליות ויהודיות כמוך שיוצאות עם ערבים ואחר כך נישאים להם (בדוק אלפי בחורות ישראליות יוצאות עם ערבים ונשואות להם)ואבותנו מתהפכים בקבר שלהם להבדיל מהגברים

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    הנשק הסודי ישראל נחשף: הקשקושים של אולמרט ושפם של פרץ! הנצחון מובטח (ל''ת)

    גנרל מוסטאש, 13/07/06 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מתי יגידו שהמתנחלים אשמים בהפגזות בצפון?

    יוסף, 13/07/06 21:26

    יומיים? שלשה?

    הגב לתגובה זו

    • הנה אני אומר:

      דני, 13/07/06 21:57

      המתנחלים אשמים! יחי השלום! יוסי ביילין לשלטון! רוצים שלום! רוצים יונה! אהוד ברק צדק! .... מישהו ראה את התרופות שלי?

      הגב לתגובה זו

    • לפנות גוש קטיף עכשיו!!!!!!! (ל''ת)

      cham, 13/07/06 22:01

      הגב לתגובה זו

    • ההתישבות בגדה המערבית.....

      אורי, 13/07/06 22:21

      והשלטון על שלשה מיליון פלשתינאים הוא אבי אבות הטומאה. זה משפיע על חיינו כבר כמעט ארבעים שנה. כל הימנים צמאי הדם שבטח רובם לא שרתו ביחידות קרביות כבר רוקדים על הגגות ובהתלהמותם הידועה משכבר הימים הם שואגים:''אמרנו לכם.......''. לא יהיה פה שקט עד שלא נצא מכל השטחים הכבושים ונפסיק לשלוט על עם אחר ולנהל את חייו.

      הגב לתגובה זו

      • ''ימנים צמאי דם''

        ל., 14/07/06 00:29

        אנחנו גם עושים בפסח מצות מדם של ילדים פלסטינים נכון???

        יאללה לך לישון בוגד יומך יגיע.

        וכן אמרנו לכם. ואם אתה ערבי אז מצטער אמרתי את זה רק לאחיי היהודים. ודרך אגב, אולי אצלך בכפר נהוג לרקוד על הגגות......אצלינו על הבתים יש רעפים מה שקצת מקשה על ריקודים אידיוט......

        ולכל האחים שלך במשולש כדאי שתודיע להם שאנחנו לא רוצים לשלוט על עם אחר, אז כנראה שהם הולכים להיות אזרחים פלסטינים.....

        הגב לתגובה זו

    • לצאת מעזה עכשיו

      מושון, 14/07/06 00:24

      סמולנים הזויים...

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    אור ירוק לתקיפה בירות / דמשק

    א, 13/07/06 21:26

    עכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    נגמרו המדרגות

    משה, 13/07/06 21:25

    מרוב עלית מדרגות הגעתם כל כך גבוה שאתם לא יודעים מה קורה למטה. עכשיו גם לרדת אתם לא יכולים. נישארו לכם שני ברירות או לקפוץ בלי מצנח. או להישאר למעלה ולתת לנו לנהל את הענינים.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    היי שלום מדינת ישראל שלי!!!

    ניר, 13/07/06 21:24

    אני כואב את כאבך, את אדמתך החרוכה מירי מרצחים, הקמים עלייך להשמידך.
    אני כואב על שמנהיגייך רופסים ומתרפסים.
    עומדים חסרי אונים, לנוכח הרג בנייך ובנותייך.
    דם יהודי הפך הפקר ,זו איננה קלישאה.
    דין נהריה,איננו כדין חיפה,דין שדרות, איננו כדין חדרה.
    אינך מרתיעה כמו בעבר ,הפכת ללעג וקלס בקרב שונאייך.
    לא אעזוב אותך לעולם, גם ברגעייך הקשים.
    אך הפעם אני חש, כי איבדת את האמונה בצדקת דרכך, כבר אינך מדינה נורמאלית.
    אז היי שלום מדינה אהובה שלי, אולי בגלגול הבא, מהריסותייך תקום מדינה שפויה...





    הגב לתגובה זו

    • אין מילים

      יהודה המכבי, 13/07/06 22:00

      כמה עצוב וכמה אמת.כל הכבוד.

      הגב לתגובה זו

    • ראוי לפרסום

      אלי, 14/07/06 03:26

      א מת

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    מדוע צה''ל לא מפציץ עוד הלילה את בן עזריה 7 ביפו?

    יוני, 13/07/06 21:23

    מקום משכנם של המחתרת האנרכיסטית?

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    שמאלנים נמאסתם (ל''ת)

    חיים, 13/07/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    NRG, תעשו בבקשה כתבה על הערבים ימ''ש שחוגגים על ההתקפה עלינו!

    יהודי, 13/07/06 21:20

    ערביי ישראל. ובכפרים מסביב.
    בבקשה

    הגב לתגובה זו

    • אלה באמת מצפה מהם? (ל''ת)

      יוסי, 13/07/06 21:58

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    זה הזמן -חשוב להיכנס ! ! ! !

    יוני, 13/07/06 21:19

    חברי הארגון הטרוריסטי האנרכיסטי החתרני עלולים לנצל את המצב ולסייע לאוייב תוך כדי ניצול המצב.

    על כוחות היס''מ לכתר עוד הלילה את קומונת האנרכיסטים בר''ח בן עזריה 7 ביפו ולפרוץ אל המקום באש חיה.

    הגב לתגובה זו

    • רוני ערמון אינו מתגורר יותר בישראל (ל''ת)

      נועה אולחובסקי, 14/07/06 00:13

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    יום יומיים ירגעו...מישהו יודע מה עם עזה ? (ל''ת)

    דניאל, 13/07/06 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    איפה אהוד ברח שיפרשן על המצב (ל''ת)

    דליה איציק, 13/07/06 21:17

    הגב לתגובה זו

    • ואיפה ש. שמרס -שיסביר על שמסאמים.

      רוני, 13/07/06 21:35

      איפה אבות אוסלו היום ? האם בכלל בארץ המופגזת ? או שברחו ? ארזו את המזוודות והתחפפ ?
      למה לא רצים למיקרופונים ?

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    ''תרחיש האימים''

    יובל, 13/07/06 21:17

    נרג משחק לידי החיזבאלה
    ביצירת טרור. תגידו אתם מטומטמים?

    הגב לתגובה זו

    • תרחיש האימים של ביבי המפחידן הלאומי (ל''ת)

      מיקה קמח, 13/07/06 21:26

      הגב לתגובה זו

      • שלי נעליך לפני שאתה מדבר על ביבי!!!!

        קדימה לגיהנום, 13/07/06 21:54

        אידיוט.

        הגב לתגובה זו

    • ''תרחיש אימים''

      אשכול, 13/07/06 21:35

      רקטות על נהריה קטן עליכם, הה?... רקטות על צפת זה לא נורא, אבל רקטות על חיפה - ''תרחיש אימים''!!
      כדברי הגשש - אילו הטמטום היה מכאוב, אתם הייתם כל החיים בגבס.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    בצור באחר זיקוקי דינור. זיקוקי דינור הם חזון נפרץ

    אור ושמחה, 13/07/06 21:15

    בצור באחר, ואילו ידעו לירות אותם, היינו גם נהנים. אך אלה תמיד עולים כנורים צבעוניים בלי להתפוצץ.
    אלא, תמיד, כשיש זיקוקים, יש גם המון מוזיקה רועשת, שירה ונורות מסביב לחצר בעלי השמחה. כל זה איננו היום, להוציא הזיקוקים המפוספסים, מכאן שזה לכבוד הירי על חיפה. הם בוודאי כבר חילקו ביניהם את הבתים שלנו, כאן, בחומת שמואל (הר חומה), וייתכן מאד שאינם טועים, ישראל מתנהלת כבר שנים רבות כמדינה שמתה למות.

    הגב לתגובה זו

    • אפילו אצלנו בגליל שמעו את הערבושים יורים לאות שמחה (ל''ת)

      רבאק, 13/07/06 21:29

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    לא הם ירו...בטח גרין-פיס..... (ל''ת)

    חחחחחחחחחחחחחחח, 13/07/06 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    איפה בג''צ? (ל''ת)

    כבשה דה יורה, 13/07/06 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    פרופסור פפא , עזוב את חיפה הכבושה ,ולך לאוניברסיטה אחרת (ל''ת)

    מחמד כהן, 13/07/06 21:14

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הSMALL התל-אביבי רוצע ''התכנסות''? יקבלו טילים לשיינקין משכם.

    אבי, 13/07/06 21:13

    ואני ממש, אבל ממש לא יצטער!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    תודה לברק ול-4 סמרטוטות על הטילים. מכל הלב תודה! (ל''ת)

    יוני, 13/07/06 21:11

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יונה יהב רוצה להחזיר פליטי'48 לחיפה-זה מסוכן!

    חיפאי, 13/07/06 21:10

    יורים על העיר, הוא רוצה לסכן את הפליטים שיחזרו?

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כיפאק לחייל המעוטר ביותר בצה''ל, ואידיוט!

    כמו כל השמאלנים, 13/07/06 21:10

    --------------------------------------------------------------------------------
    אהוד ברק - קורות חיים

    אהוד ברק נולד ב-1942 בקיבוץ משמר השרון.
    ב-1959 התגייס לצה''ל ומאז מילא שורה ארוכה של תפקידים פיקודיים.

    באפריל 1991 התמנה אהוד ברק לרמטכ''ל וכיהן בתפקיד זה עד שיחררו מצה''ל בינואר 1995.

    במהלך שירותו עוטר אהוד ברק ב-4 צל''שים ובעיטור מופת, ובכך היה לחייל המעוטר ביותר בתולדות צה''ל.

    לאהוד ברק תואר ראשון בפיסיקה ומתמטיקה מהאוניברסיטה העברית בירושלים (1968), ותואר שני בניתוח מערכות הנדסיות-כלכליות (1979) מאוניברסיטת סטנפורד שבקליפורניה.

    ביולי 1995 מינה רה''מ יצחק רבין ז''ל את אהוד ברק לתפקיד שר הפנים.

    בנובמבר 1995, לאחר רצח רבין ז''ל, מונה אהוד ברק לשר החוץ.

    במאי 1999 נבחר אהוד ברק לראשות ממשלת ישראל.

    במאי 2000, בדיוק שנה מאז שנבחר וכפי שהבטיח במערכת הבחירות, הוציא אהוד ברק את צה''ל מלבנון.

    במהלך כהונתו הוציא אהוד ברק את כלכלת ישראל ממיתון מתמשך לצמיחה חסרת תקדים ויצר 200 אלף מקומות עבודה.

    אהוד ברק פעל באומץ להשגת הסכמי שלום עם הסורים והפלסטינים תוך גיבוש התנאים להסדרי שלום עתידיים.

    בשלהי כהונתו ולאחריה קרא ברק להיפרדות חד צדדית ביהודה שומרון וחבל עזה ובניית גדר ביטחון שעיכוב בנייתה עולה לישראל במחיר מדיני ואנושי יקר.

    אהוד ברק אב לשלוש בנות וסב לשני נכדים.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    תמיד אמרתם שאין פתרון צבאי לטרור מה קרה עכשיו?

    מ., 13/07/06 21:10

    אני אגיד לכם מה קרה. עכשיו זה לא שטחים ולא מתנחלים עכשיו יורים באנשים ''שלנו'' האנשים ה''נכונים'' .

    פתאם מגלים שאם רוצים יש ועוד איך פתרון צבאי לטרור. אפילו לא מנסים מו''מ.

    איזה היפוך ב180 מעלות כשפוגעים באינטרסים שלכם. ישראלים מנוולים.

    הגב לתגובה זו

    • גם עכשיו אין פתרון

      איציק, 13/07/06 22:09

      רק שפגיעה בתוך תחומי הקו הירוק, ועוד ברמה כזו, מחייבת תגובה גם אם היא ריקה מתוכן. במי ''תכנס''? ב''אמ'אמא'' של מי? מחבלים הם אוויר, יתושים בביצת ענק. הם מצליחים לגרום לנו נזקים ,אפילו חמורים, ולנו אין כלים של ממש להתמודד איתם. אין אף צבא סדיר במזה''ת שיכול לנו, ואפילו כולם יחד - אבל אנחנו לא יכולים לעצור קומץ פנאטים מחושבים ויעילים. אפשר כמובן לכתוש את האוכלוסיה האזרחית, זה יעזור לנו כמו כוסות רוח ומצד שני יגרום לנו נזק תדמיתי עצום ויעורר תגובות נגד חמורות ביותר.

      הגב לתגובה זו

      • איציק,בוא ננסה כלים של ממש:לא נספק להם

        ניסוי כלים, 13/07/06 23:45

        נשק(אם אנחנו לא ניתן, אז לא יהיה להם?-שימון);לא נעביר להם כסף, חשמל, כימיקלים, סחורות, תדרים, שירות טלפונים, חממות, בתים, בתי כנסת. ''הם שם ואנחנו כאן''. ''צריך לנסות'', מוכר לך?

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    סוריה אינה יכולה לרחוץ בנקיון כפיים.היא צריכה לשלם מנה אחת אפיים. (ל''ת)

    אני, 13/07/06 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חיזבאללה מכחיש כל קשר לטיל

    שירה, 13/07/06 21:09

    וואלה,אז מי ירה אותו? חמאס?

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אם לא החיזבאללה ירה אז מי ירה פרץ?! (ל''ת)

    אני, 13/07/06 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    נשמעים כרגע יריות שמחה מכפרים ערביים בגליל

    אוי, עד מתי?, 13/07/06 21:08

    סתם שתדעו.

    הגב לתגובה זו

    • גם בכפר עזון בשומרון היה שעה זיקוקי דינור (ל''ת)

      ירון, 13/07/06 21:24

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    זה באמת זמן טוב לחדש את מלאי

    עודד, 13/07/06 21:07

    התחמושת. לרוקן את המחסנים ולטעון את המטוסים. הקטיושות הן עקיצת יתוש מול הפצצת אף 16

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חיזבאללה צודק, זאת סבתא שלי החולה ששיגרה טיל על חיפה (ל''ת)

    והיא גם חטפה את, 13/07/06 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ומעתה אמור: ''שקרני צה''ל'' ולא ''דוברי צה''ל ''

    כבשה פועה, 13/07/06 21:06

    ''מצור ימי, אווירי וקרקעי ''- My ass.
    ''אם יעיזו לירות טילים על חיפה-נפיל בניינים ביירות'', מזכיר את דברי הרהב של אהוד ברק טרם בריחתו מלבנון. היש עוד אדם אחד בישראל המאמין ''לקול הרעם מן הקרייה'' ? תמהני.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולמרט אישר לחיזבאללה להפגיז את ערי הפריפריה,והמנוולים הרחיבו את

    דרור, 13/07/06 21:06

    התחום עד לחיפה
    זוהי משמעות הידיעה כי ממשלת ישראל העבירה לחיזבאללה מסר שהפגזת חיפה תהייה חציית קו אדום, ותגרור תגובה ישראלית קשה.
    נסראללה הבין את המסר באופן נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    דחוף ,להעמיד לדין את הפושעים

    Erez, 13/07/06 21:06

    אהוד ברק ''גאון'' הבריחה וההשפלה של צהל צריך לעמוד לדין ,יש לו אחריות אישיתתתת
    להעמיד לדין את אריאל שרון ''גאון ההתנתקות''
    שר בטחון בעל ''אג'נדה חברתית'' וראש ממשלה שילדיו לא שרתו בצהל ומפגינים נגד המדינה כך אנחנו מתנהלים.

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מצויין! אבל קודם

      אפרת רגב, 13/07/06 21:18

      צריך להעמיד לדין:
      1. כל מי שניסה בכוח למנוע את פינוי סיני. (עדיף עפנ''י מלחמת ההתשה, לא?)
      2. אלה שמתגעגעים לתקופה ארוכה שבה כל שבוע נהרגו 2-3 חיילים בשבוע בבלבנון (= אתה) .
      3. כל מי שאחראי לגולדשטיין = (כל הימין). להזכירך, פיגועי ההתאבדות התחילו מגולדשטיין.

      אחרי שתשתחרר, תעמיד לדין את מי שבא לך מצדי.

      הגב לתגובה זו

      • בלה בלה בלה

        א.ב, 13/07/06 21:46

        אני מקוה שהקטיושה הראשונה שתיפול ברעננה תיפול על המרכזייה של בזק....כככה לא נצטרך לשמוע את השטויות של ילדה בת 12....

        הגב לתגובה זו

      • חלאת אדם שיפוך קטיושה על בראש שלך!!! (ל''ת)

        ימימה, 13/07/06 21:53

        הגב לתגובה זו

      • רשע מה הוא אומר

        משה, 13/07/06 21:54

        עוד סילוף היסטוריה בדיוק כמו שהשואה לא היתה כך גם פיגועי ההתאבדות התחילו מגולדשטיין. תתביש

        הגב לתגובה זו

      • מעולה, אבל לפני זה

        ש, 13/07/06 21:59

        חובה להעמיד לדין:
        1. כל מי שמאמין שהמצרים לא תמכו ישירות בטרור הפלסתינאצי בגבול עזה-סיני (אתה)
        2. אלה שברחו מלבנון וגרמו לאלפי רקטות ארוכות טווח להיכנס לשם, וליפול עכשיו על חיפה (כן, אתה, מטומטם)
        3. כל מי שאחראי לגולדשטיין (כל השמאל) - להזכירך גולדשטיין הושפע עמוקות ממראות של קורבנות הטרור הפלסתינאצי שבהם טיפל במסגרת תפקידו כרופא. להזכירך, פיגוע ההתאבדות הראשון היה לפני זה, כשמחבל פלסתינאצי דרדר אוטובוס בקו 405 לתהום.

        אחרי שתשחרר, אזרחים שומרי חוק יכניסו לך מכות רצח. אם תישאר אחרי זה בחיים, תעמיד לדין את מי שבא לך מצדי.

        הגב לתגובה זו

      • כמה שאת מטומטמת!

        ישראלי, 13/07/06 23:21

        א. אולי לא היה צריך להישאר בלבנון ולהיהרג, אבל אולי היה כדאי למחוק את חיזבאללה לפני שברחנו בבושת פנים ,ולא להפקיר מיליון תושבים (קו חיפה וצפונה) לחסדיו. ומסתבר... שהוא גם יורה ולא רק מאיים. אז לפני שיגיעו לך רקטות גם לרעננה, תתחילי לחשוב.
        ב. כאי שתבררי מה קרה בחברון בתרפ''ט, כשעוד לא היתה מדינה ובקושי נשק ליהודים, אולי שם התחילו הפיגועים (בעצם ההורים שלך בטח עוד לא נולדו אז, לא נורא, אנחנו רגילים לזיכרון קצר בשמאל...)
        ג. עד היום לומדים בצבא מהם הכלים הצבאיים של מצרים, שמשום מה התחמשה מאוד למרות שאין לה יריבות, אז אולי אני פרנואיד אבל מי חשב שהחיזבאללה יירה אחרי שנסוגנו...

        הגב לתגובה זו

      • חבל על המאמץ, אפרת. אלה מקרים אבודים

        חבל על הזמן, 14/07/06 01:02

        מדובר במגיב אחד או שניים עם הרבה שמות שכושר החשיבה שלו מתחיל ונגמר בקללות. כעת הוא חוגג. תני לו ליהנות מהמצב. 6 שנים שקטות הוא סבל והתפלל (בטוח שהוא דתי) להדרדרות והנה זה בא לו. למה לך לקלקל לו את התענוג? ועוד בדברי הגיון?

        הגב לתגובה זו

    • להעמיד לדין גם את כרמי גילון על ביום רצח

      אנונימוס, 13/07/06 23:48

      רבין שנגמר ברצח אמיתי ואת שמגר, היס ורופאי איכילוב שטיפלו בו- שקרנים, שבגללם חששו המתנחלים לפתוח את הפה.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    באמת??? בתל אביב זה תרחיש אימה!! (ל''ת)

    חיפאי, 13/07/06 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בהתחלה ירו על הדוסים בשטחים עם הזקנים והכפות ושתקתי

    דרור, 13/07/06 21:05

    כי אני לא דוס בשטחים עם זקן וכפה. אחר כך התפוצצו העניים באוטובוסים ושתקתי.... וכן הלאה

    אחר כך מתו המרוקאים בדרום ושתקתי .... כדברי המשל הידוע

    ועכשיו הגיע תורכם. חבל מאד. ניסינו למנוע את זה בכל כוחנו ולא נתתם לנו. ירקתם עלינו בבוז ולעג.

    שמאלנים עלובים חולמים והוזים. אמרנו לכם. מתי תתחילו להתיחס ברצינות לאנשים ריאלים ומפוכחים?

    הגב לתגובה זו

    • לעולם לא. טוב לנו בהזיות. ואם לא טוב - תמיד נברח לניו-יורק. (ל''ת)

      אהוד ועליזה, 13/07/06 21:16

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    הפסיקו לטווח את הקטיושות

    אבי קרן, 13/07/06 21:03

    השידור בזמן אמת של מועד ומיקום פגיעת הקטיושות משרת את היורים.
    הטלוויזיה משמשת קצין תצפית ארטילרית.
    אנחנו במצב מלחמה יש להטיל מייד צנזורה על שידורים אוויליים שכאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ====מישהו ראה או שמע מ- 4 אמהות????===== (ל''ת)

    עוז, 13/07/06 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אנו תושבי חיפה מגבים את הממשלה להמשיך בנחישות .

    תושבי חיפה, 13/07/06 21:01

    לא להפסיק את פעולות צהל נגד החיזבאללה להמשיך בנחישות ולהחשיך את בירות להרוס טוטאלית את כל כפרי החיזבאללה ולפזרם לכל רוח תושבי חיפה יעמדו בכל ההתקפות ולא מפחדים.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יהודה ושומרון = ביטחון ? (ל''ת)

    בועז, 13/07/06 20:59

    הגב לתגובה זו

    • ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים (ל''ת)

      עופר, 13/07/06 21:10

      הגב לתגובה זו

      • צודק!!

        עידן, 13/07/06 21:40

        אתה צודק..אריק עשה טעות

        הגב לתגובה זו

        • איי איי איי עברה שנה מאז..

          הדססס, 13/07/06 22:32

          ההתנתקות..חשבנו שיהיה יותר שקט..חשבנו שלא יהיו יותר חיילים מתים..

          אשליות..

          איי איי איי איי

          אחרי ההתקנתקות היה אומנם שקט ..שגרם לנו לחשבו שאיכשהו אולי בכל זאת הכתומים טעו..

          אבל מסתבר שזה רק היה השקט שלפני הסערה..



          שנשמע בשורות טובות!

          הגב לתגובה זו

    • ממש לא! בטחון הוא השמאל! הוא מבטיח את חורבן ישראל! (ל''ת)

      מתי ניפטר מכם, 13/07/06 21:18

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    עייפנו להילחם! צריך להחזיר את חיפה נהריה וצפת למוסלמים (ל''ת)

    שמאלמרץ, 13/07/06 20:56

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הכתובת הייתה על הקיר-בחרתם מזרח שימון''חדש''וקיבלתם- אני אמרתי לכם! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 13/07/06 20:55

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא נעים לי להגיג אבל אם לא ימחקו אח לבנון

    אזרח שהיה, 13/07/06 20:54

    אני , ילדי ונכדי נעזוב את הארץ , ומוכנים לתת את תעודות התושבות שלנו לפלסתינים .

    הגב לתגובה זו

    • פטריוט (ל''ת)

      כן, 13/07/06 21:30

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    בלבנון שולט ארגוןטרור בדומה לאפגניסטן שבה היהארגון של בן לאדן

    גוא, 13/07/06 20:51

    ארהב כבשה את אפגניסטן והחליפה שם את השילטון צורת החשיבה שלנו במלחמה זאת החשיבה שלנו צריכה להישתנות חוץ מזה הדיווחים של התקשורת עוזרים ליורים לטווח טוב יותר

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    עוד טיל על חיפה עכשיו (ל''ת)

    אהלן, 13/07/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    רציתם סוכן נדל''ן ואביר השביתות קבלתם (ל''ת)

    בנגי, 13/07/06 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ההבדל בן נסראלה לאולמרט - נסראלה לא מדבר, הוא עושה (ל''ת)

    מושיקו, 13/07/06 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    יש לי שאלה??

    אזרחית שפויה, 13/07/06 20:49

    למה טילים על חיפה זה תסריט אימים כל המדינה בבעתה. וברור שצריכה לבוא תגובה חריפה.
    ורקטות קאסם על שדרות זה קאסמים שמאסמים וצריך להבליג?

    מדינה שרוצה לשמור על יכולת הרתעה צריכה להגיב כואב וחריף בקאסם הראשון שנורה לשטחה הריבוני.

    הבלגה?
    שביילין יבליג כשיבוא פורץ לבית שלו וישבור לו רהיטים.
    לא על חשבון הדם של המרוקאים בשדרות.

    הגב לתגובה זו

    • דירוג האזרחים במדינת ישראל

      מיקה קמח, 13/07/06 21:26

      סוג ג : קרית שמונה, שדרות, ירוחם
      סוג ב: אשקלון אשדוד צפת רמלה
      סוג א: חיפה ת''א רמת גן ראשל''צ

      מקוה שעניתי לשאלתך.

      הגב לתגובה זו

      • רגע! שכחת סוג ד: מתנחלם (ל''ת)

        יוסי, 13/07/06 21:38

        הגב לתגובה זו

    • כי חיפה נמצאת בשטח הרבה יותר מרכזי בישראל (ל''ת)

      ממ, 13/07/06 21:56

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    עכשיו לעצור את בילין באשמת בגידה (ל''ת)

    שפיץ, 13/07/06 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חדרה נראה לי שבקרוב אצלכם ליבי איתכם (ל''ת)

    צחחי, 13/07/06 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תוכנית ההתכנסות תצע לפועל בזמן! (ל''ת)

    פרץ, 13/07/06 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה עם להפסיק את האגרסיביות בשני הצדדים?

    אלוהים, 13/07/06 20:46

    אלוהים תפסיקו לחשוב שאתם עוזרים עם איחולי המוות האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תודה לפוטין

    מה, 13/07/06 20:46

    שסגר עסקאות נשק עם סוריה,ומשם זה עבר לחיזבאללה...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חיפה היא התנחלות כבושה

    אריה, 13/07/06 20:45

    תחזירו את חיפה ויהיה שלום

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חיפה היתה בעלת שיעור ההצבעה הגבוה ביותר ל'קדימה'

    מושון, 13/07/06 20:45

    שיפנו לאולמרט בטענות

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    קצב הוא המרוויח העיקרי מהמצב - ירדו ממנו

    אני, 13/07/06 20:44

    בינתיים, לפחות...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה חיפה שונה מגוש קטיף, שדרות או קרית שמונה?

    א.ב, 13/07/06 20:44

    מה יש ליהודים שם דם כחול???

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מאיפה הכותרות האלה? למה בחיפה זה תסריט אימים?

    משה, 13/07/06 20:44

    מה בנהריה, ק''ש, חצור? ראש פיה? שדרות?
    זה לא תסריט אימים?
    על מה אתם מדברים?
    למה אנחנו נותנים להם לגיטימציה לירות על ישובי הספר?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שקרנים!אולמרט אמר שהמצב שלנו ישתפר אחרי פינוי הישובם!ואני מאמין לו

    בלין האנרכיסט, 13/07/06 20:44

    ופרץ נהיה ימני קיצוני יותר ממרזל !
    מה זה רצועת בטחון ?! מה זה היצור הזה
    לגרש את הלבנונים למרחק של 1 קילומטר ?
    ואולי גם את לוחמי החופש הפלסטינים ?

    צריך לחזור לגבולות 67' ! לקרב את שדה התעופה היפיפה שלנו, בן גוריון, לנוף הפלסטיני. שיראו אותו מחלונם, בעין בלתי מזוינם, או ממשקפת של תותח, שיהנו ! מגיעה להם אחרי הדיכוי האכזרי שביצענו ללא סיבה ! סתם ככה פגענו בטרוריסטים !

    להפחית את המרחק בין השטחים הפלסטינים לתל-אביב. צריך לסיעה להם לבדוק את איכות רקטות הקאסם. (איך הם מצליחים לפגוע בתל-אביב. זווית.. משקל .. איך הוא מתפוצץ באזור תל-אביב ..)

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    להתפלל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    מרב, 13/07/06 20:44

    הגב לתגובה זו

    • אבא ארחם!!!

      אמת, 13/07/06 20:55

      שמע ישראל ד' אלקינו ד' אחד

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    חגיגות שמחה וירי זיקוקים בכפרי ערבי ישראל

    אריק, 13/07/06 20:43

    בכל הכפרי סביבה (בקה, ג'ת, מסר) - יש מספר רב של זיקוקים בהרבה מאוד מקומות

    הגב לתגובה זו

    • אמן שיחטפו בראש (ל''ת)

      רינת, 13/07/06 20:50

      הגב לתגובה זו

    • אם קטיושה תבקר ישוב ערבי זה יהיה נחמד (ל''ת)

      שפיץ, 13/07/06 20:55

      הגב לתגובה זו

      • היא כבר בקרה במג'ד אל כרום (ל''ת)

        נתי, 13/07/06 21:30

        הגב לתגובה זו

    • באמת?

      עידן, 13/07/06 20:59

      מישהוא יכול לאמת את זה?

      הגב לתגובה זו

      • לא מאוחר מחר

        הודא, 13/07/06 21:26

        אהלן אפילו אני מזמינה אלה כל הגזענים צמאי הדם מלחמה זה הרס לשני צדדים לא אחד

        הגב לתגובה זו

        • מה??

          עידן, 13/07/06 21:57

          לקחת סמים?
          מה אני אמור להבין מהתגובה שלך?

          הגב לתגובה זו

    • אחי יש אצלנו הרבה חתונות

      הודא, 13/07/06 21:00

      כולם מתחתנים עכשו בקרוב אצלך

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    טוב שאיו רעיון לתת להם עוד רובים (ל''ת)

    אבי, 13/07/06 20:42

    הגב לתגובה זו

    • באמשך אבי, עכשיו לא בחירות

      ביבי, 13/07/06 20:50

      אמרתי לך להפסיק את אוטומט התגובות. אתה גם מבייש אותי כי מדובר בחיזבאללה ובלבנון, לא בפת''ח וביו''ש. תתחיל ללמוד את המפה שלא יחשבו שכל הליכודניקים (נותרנו רק 11 שרה ואתה) הם כאלה אהבלים

      הגב לתגובה זו

    • אל תדאג פרץ יעביר להם תחמושת

      מושון, 13/07/06 21:57

      שמעתי שנגמרו להם הכדורים

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    היכן את גברת זהבה גלאון?

    פרוספר ערוסי, 13/07/06 20:40

    מדוע אין שומעים את צווחותיך המנסרות אוזניים רגישות?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לפנות את חיפה ולהתכנס! (ל''ת)

    המכניס הלאומי, 13/07/06 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נסראאלה שורף את מדינת ישראל ואולמרט מפחד

    שי, 13/07/06 20:37

    אולמרט חסר אונים ישראל לא מסוגלת להגיב לנסראאלה שטובח בישראל .

    ישראל לא תגיב ולא מסוגלת להגיב.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    להעלות את דרום לבנון באש!

    טמבלים, 13/07/06 20:37

    מתי יקלטו את זה שמה למעלה?

    או שהכי טוב שניסוג מחיפה (תודה שתמכתם בהתנתקות אגב).

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אז אני מניחה....

    Melina, 13/07/06 20:36

    ששאקירה כבר לא תשיר את ojos asi, שם היא מזכירה את ביירות, מהסיבה הפשוטה שברגע שצה''ל ושאר העולם יתעוררו, העיר תימחק.
    וגם צריך למחוק את נסראללה ואחמדיניג'אד.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הכל באשמת מפלגת ''קדימה'': ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים! (ל''ת)

    ד''ר אבי עוזיאל, 13/07/06 20:35

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא ניתן לך ולחיזבללה לקלקל לנו את התכניות (ל''ת)

      רמון ואולמרץ, 13/07/06 22:07

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אתמול הוכח ש...

    מוראד, 13/07/06 20:35

    הצבא הישראלי מצטיין רק בלהרוג אנשים ממרחק על ידי מסוקים וטנקים וכשהחיילים שלכם מתמודדים מול חיילים שווים הם עושים במכנסיים ונהרגים.אני כערבי גאה בלוחמים הלבנונים שלימדו את החיילים הישראלים איך נלחמים במלחמה האמיתית ולא רק לזרוק פצצות על חפים מפשע ולברוח.להתראות בביירות.ושאף אחד לא יבלבל לנו את המוח ,זאת הייתה פעולה צבאית נקייה לחלוטין.והצבא שלכם הרג היום עשרות חפים מפשע,''הצבאי הכי מוסרי בעולם''?מצחיק מאוד,מה שקרה היום מוכיח שדמוקרטיה אמיתית בעולם הערבי היא סכנה קיומית לישראל ולכן ארה''ב לא תרשה ששומרי בארות הנפט שלה והשומרים של מדינת ישראל יופלו ולכולם ברור שדמוקרטיה בעולם הערבי תביא לשלטון את תנועת האחים המוסלמים והתנועות האיסלאמיות האחרות,ואם ארגון אחד עשה את כל זה בכם אז מה יקרה אם תהיה מדינה ערבית עצמאית שתתקוף אותכם(ואין אף מדינה ערבית עצמאית בהווה)העתיד מבשר רק טובות לאומה המוסלמית.

    הגב לתגובה זו

    • ילד לך לישון

      עודד, 13/07/06 20:48

      אנחנו נחזיר אותכם לתקופת האבן. הטרוריסטים של חיזבללה עשו מארב מתוכנן שבו הם ירו טילים מרחוק. כשבירות תימחק אתה תבין מהי עוצמה צבאית אמיתית ותיהיה גאה בהרבה ערבים מתים. אתם מאוד טובים בלמות על המטרות הקיצוניות שלכם, ומאוד רעים בלחיות כמו בני אדם!

      הגב לתגובה זו

      • חוכמה גדולה

        יריב, 13/07/06 21:17

        ממש ''פנים אל פנים'' - לחימה של פחדנים. לשתול מטעני גחון ולברוח כמו מוגי לב, זה מה שאתם יודעים. עוד לא ראיתם מה זה פנים אל פנים, אפסים. לשלוח קטיושות על גני ילדים- ממש לוחמה ''פנים אל פנים''. מוגי לב. חטיפות ושליחת קטיושות זה כל מה שאתם יודעים לעשות. חבל עליכם

        הגב לתגובה זו

        • אם הייתי ראש ממשלה הייתי מוחק את ביירות

          נוצרי מאעבלין, 14/07/06 03:37

          אני ממש לא מבין למה היה צורך בהסלמה..
          האחריות נופלת על הצד הלבנוני ... הרי מה הם רוצים ... לחטוף חיילים ושישראל תשב בחיבוק ידיים ...
          אני צפה שזה יהיה הסוף לארגון הטרור הזה... וד''כ לא כל זיקוק בכפרים הערבים הם לאות שמחה על מה שקורה בלבנון... הרי יש לנו חתונות ויש אנשים שמביעים שמחה בדרך זו ...
          לבסוף ... אני מקווה שלבנון וסוריה גם וכל המוסלמים אשר תומכים בטרור יישלמו על מה שהם עושים ללא סיבה עיניינית ... ומקווה מכל ליבי לא יהיו פגיעות בנפש ... צריך לשתק את לבנון כמדינה ולגרום ללחץ מצד התושבים הלבנונים על חיזבאלה שיפרק את נשקו ... אבל צריך לשמור כמה שיותר שלא יהיו אנשים חפים מפשע ומתים ומשותקים ...
          לשתק את לבנון כמדינה...
          ולא לשתק את אנשי לבנון

          הגב לתגובה זו

    • אולי אתה צודק, ואולי לא...

      m, 13/07/06 20:49

      את זה נדע כנראה מוקדם משחשבנו ...

      הגב לתגובה זו

    • אתם פחדנים !! שמסתתרים מאחורי נשים וילדים !!!!!!!!!!!!!!!!!!

      מוגי לב, 13/07/06 20:53

      ממש גיבורים גדולים !!!! בכל מיפגש נזיין לכם את הצורה !!! אתם יודעים רק לגרום חבלה וליברוח !!!! אבל אנחנו חזקים פי אלף ממכם !! עם ישראל לנצח !!!!

      הגב לתגובה זו

    • אצלכם אין חפים מפשע

      דיר באלאק, 13/07/06 20:54

      אתה גם נשמע כמחבל פוטנציאלי.
      נקווה שתזכה לבתולות בקרוב אינשאללה.

      הגב לתגובה זו

    • אסור לסמוך על ערבים

      יהודי, 13/07/06 21:04

      אסור לסמוך על ערבים
      אסור לסמוך על ערבים
      אסור לסמוך על ערבים
      אסור לסמוך על ערבים
      אסור לסמוך על ערבים
      אסור לסמוך על ערבים
      אסור לסמוך על ערבים
      אסור לסמוך על ערבים
      אסור לסמוך על ערבים
      אסור לסמוך על ערבים

      הגב לתגובה זו

      • אסור לסמוך על יהודים- תתחיל להאמין לאויב שלנו ואז תדע להתמודד איתו

        לוי, 13/07/06 21:25

        אם היינו מאמינים לערבים ומקשיבים לשאיפות שלהם זה לא היה קורה. אבל אנחנו חושבים שאנחנו חיים בשוויץ ומשכנעים את עצמנו.

        הגב לתגובה זו

    • לא תיתכן דמוקרטיה מוסלמית

      איציק, 13/07/06 22:21

      או נוצרית או כל דת אחרת. דמוקרטיה איננה דתית בשום פנים. דמוקרטיה איננה שלטון הרוב - כל הדיקטטורות השכנות לנו במזה''ת מבוססות על שלטון הרוב וראה מה מצב זכויות האדם שם, איך תולים אנשים בכיכרות, גודעים ידים וכו'. לא שאין אלימות בדיקטטורות האלו, להיפך, יש הרבה יותר, אבל היא ברשיון ובחסות השלטון ומופנית כלפי מי שאינו רצוי.
      מלחמה איננה משחק כדורגל. מדובר ברצח ברשיון, לי אישית ממש לא משנה אם הוא נעשה בסכין פנים מול פנים או בטילים חכמים. אין מלחמה מוסרית ואין צבא מוסרי, ואין, כך מסתבר, חוקי משחק.
      לילה טוב (?).

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    יש חשמל ומים בבירות,ואנחנוו קבורים במקלטים

    ממשלת סמול, 13/07/06 20:34

    רק ליברמן כשר בטחון

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ושוב תודה לברק!! על הבריחה ההרואית מלבנון!

    אלטע זכן, 13/07/06 20:34

    והפיכתה של מדינת היהודים לגטו של פחדנים , עם צבא אדיר מזויין מכף רגל ועד ראש, אבל בלי ראש,!
    ושוב תודה לאולמרט\ולבני שני טמבלים אופורטוניסיטים חסרי חוט שידרה, שקיבלו קולות מעדר רודף בצע וחרד לבורסה, ועכשיו תקבלו התקרסקות של הבורסה ושל המדינה שלכם, כי מי שרודף אחרי כסף בלבד, ומכן להקריב הכל בשבילו, נישאר בסוף בלי כלום וגם בלי כסף, ושוב תודה לרמט''כל הגירוש, מה דעתך על גירוש של החיזבללה? לשם שינוי, וקח איתך את ניסו שחם הגיבור האגדי, ושינכם תלכו לכל ה,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ברק להעמידו לדין (ל''ת)

    שופט, 13/07/06 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נו מר אולמרט&חלוץ&פרץ זה מה שרציתם להכניס

    משה, 13/07/06 20:31

    גם את חיפה וכל אזור הצפון לטווח הקטיושות?!?.
    מטומטמים נמאסתם !!!!!!!!!.
    מה עושים אמרתי זאת בשבועות האחרונים רק משא ומתן לחזרה לגבולות 67 ופתרון צודק (אבל צודק לא ''בערך'') של בעיית הפליטים, בנוסף שחרור החטופים גם במחיר של ריקון בתי הכלא בארץ יביא שלום לאזור, ואתם יודעים שתמיד אבל תמיד השמאל צודק!!!!!.
    ויסלחו לי כל מתלהמי הימין.

    הגב לתגובה זו

    • צא מהארץ

      דפוק, 13/07/06 20:45

      מה ההבדל בין 67-או 47

      תל אביב היא על חורבות פלשטין

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לכתבים המטומטמים:למה מה?בחיפה

    דין צדק, 13/07/06 20:29

    גרים בעלי דם יותר אדום מאשר בשדרות, קטיף, אשקלון, צפת, ראש פינה,נהריה, יהודה ושומרון??? למה זה תרחיש אימים יותר מהרוגים ופצועים בנהריה? עכשיו אני מבינה את הראש של הממשלה-כנסת-צבא-תקשורת: רק בחיפה החיזבאללה פרץ את כל הסכרים , אז למה היה להילחם על אמת עד עכשיו? איזה מלים אידיוטיות תמציאו אם יפגע טיל בקודש הקודשים, ת''א???שלא לדבר על רמת אביב, שלא לדבר על רח' אשי, שם גר האסון הלאומי שלנו, שימון פהרס.

    הגב לתגובה זו

    • בחיפה הבתים הרבה פחות מוגנים

      רון, 13/07/06 20:36

      ואין מספיק מקלטים!!!

      הגב לתגובה זו

      • לפחות בקריות יש מקלטים תבואו לבקר! (ל''ת)

        סער קטלן, 13/07/06 22:43

        הגב לתגובה זו

    • תרגעי. חיפה חמור יותר בגלל תשתיות כגון

      חיים, 13/07/06 20:41

      חברת חשמל, מפעלי תעשייה כימיים, בתי זיקוק ונמל ראשי.
      מבחינת התושבים - הדם הוא אותו דם. רק שמוות של אזרחים אינו פגיעה קיומית בישראל. פגיעה בתשתיות הינה פגיעה קיומית.
      אני יודע. זה עקום אבל ככה זה.

      הגב לתגובה זו

      • חיים צודק (ל''ת)

        m, 13/07/06 20:57

        הגב לתגובה זו

      • נראה לי שמה שהם התכוונו זה...

        לירית, 13/07/06 21:19

        שנפ]תחה חזית חדשה - חיפה. עד היום היו יורים על גבול הצפון, ואפילו נהריה, ושדרות. חיפה זה פשוט דבר חדש. לא נראה לי שהכוונה היא לומר שחלילה, דם הנהרייתים דליל יותר. אני לךא מאמינה שיש איש במדינה שחושב כך. ולראייה: תגובת צה''ל בדרום ובצפון

        הגב לתגובה זו

    • לא מטומטמים - כן חסרי אחריות

      ע, 13/07/06 20:43

      קראתי את הכתבה וזה בדיוק מה שרציתי לכתוב . אומנם לא מטומטמים - אבל מה היה עד עכשיו ? מה ההבדל בין שדרות / צפת / נהריה וכו' ...

      תפסיקו עם כל הכותרות המתלהמות האלו . זו לא מלחמה . המצב לא פשוט אבל תפסיקו לזרוע פאניקה בציבור .

      מלחמה זה לא .

      הגב לתגובה זו

      • אם זה לא מלחמה אז מה זה אידיוט?

        ג.ג, 13/07/06 20:51

        מה אתה צריך שיכניסו אותך למחנות כדי להבין שמנסים להרוג אותך???

        הגב לתגובה זו

    • טעות:שם גר מר קאסמים שמאסמים...

      הבהרה, 13/07/06 20:43

      אבל אל דאגה, יש לנו רמכ''ל שהוא איש ח''א, ראש ממשלה עם נסיון של ראש עיר ושל תחמן תיקשורתי עוד מתקופת שרון, שר ביטחון שהוא איש היסתדרות, ותיקשורת ישראלית שרואה רק דם ערבי...אז אל דאגה כי בחרנו טוב, אנו בידיים בטוחות

      הגב לתגובה זו

    • האליטה השמאלנית... אל תדאג, בקרוב הם ירדו לגולה

      השמאל יורד, 13/07/06 20:53

      ואז התקשורת תטוהר מדימוי הפרו-פלסטיני שלה .
      תוך שנה לא ישאר בישראל אף שמאלן.
      ואז תראה מה היא תקשורת איכותית.
      תראה שתסתיים אפלית היהודים .

      ביבי ראש הממשלה הבאה.מחזירים את ארץ ישראל השלמה, בחזרה לידינו !

      הגב לתגובה זו

    • אל תהיה אדיוט

      קובי הקאובוי, 13/07/06 21:08

      בחיפה גרים כמעט 300,000 איש.
      הסיכוי הסטטיסטי לפגוע בהרבה אנשים גדול
      יותר אם יורים על חיפה מאשר אם
      יורים על נהריה או שלומי או צפת.

      והדבר הכי הכי חשוב.
      בחיפה יש נמל ענק, יש בתי זיקוק,
      יש מפעלים כימיים, יש הרבה תחנות
      רכבת, יש גורדי שחקים של מעל 20
      קומות.
      פגיעה בכל אחד מהדברים הללו זה
      כמו מגה פיגוע !!!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    שיורים על קרית שמונה זה בסדר?

    אני לא מזוכיסט, 13/07/06 20:29

    רק כשזה מגיע לחיפה זה לא בסדר?איפה אנחנו חיים?צריך להיכנס ללבנון ולקרוע את להם את הצורה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שיורים על קרית שמונה זה בסדר?

    אני לא מזוכיסט, 13/07/06 20:28

    רק כשזה מגיע לחיפה זה לא בסדר?איפה אנחנו חיים?צריך להיכנס ללבנון ולקרוע את להם את הצורה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זכור

    ציון, 13/07/06 20:25

    זכור את אשר עשה לך עמלק,ואל תרפא!!! קומה השם וינוסו משנאך מיפנך.

    הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      y0s, 13/07/06 20:45

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לרסס את כול תושבי לבנון, לגרוס אותם, לשטח את כול הבניינים, ולספחה

    היפכו את עזה, 13/07/06 20:24

    לישראל.
    להפוך את כול לבנון למחנה אימונים של צה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון. (ל''ת)

      דויד, 13/07/06 21:51

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אמרתם שאם תותקף חיפה יותקפו תשתיות !!!!!!

    משה מ,,,, 13/07/06 20:24

    אמרתם שאם תותקף חיפה יותקפו תשתיות החשמל והמים בלבנון !!!!!!

    (טיל ראשון נפל בחיפה)

    הגב לתגובה זו

    • אז אמרו!! נו? עוד לא למדת?

      דני, 13/07/06 21:44

      זה בסך הכל ''עליית מדרגה''! אתה לא מבין?

      הגב לתגובה זו

      • כבר תקפנו חלק אם לא שמעת

        סער קטלן, 13/07/06 22:44

        שדה תעופה, כביש דמשק-לבנון, מצור ימי, פגיעה בתחנת הטלוויזיה של החיזבאללה. הזהרנו אותם שאם זה יימשך גם חשמל לא יהיה. ונראה לי שזה יקרה.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    קטיושה

    תושב חיפה, 13/07/06 20:22

    ממשלה של זבל רק חבל שהחיזבלה לא שולח איזה קטיושונציק לסלון הבית של אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • שם אף אחד לא ייפגע

      א.ב, 13/07/06 20:40

      כל המשפחה לו החו''ל.....מה שנקרא נפולת של נמושות.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הרגע שמעתי בומים

    חיה, 13/07/06 20:22

    איזה פחד

    הגב לתגובה זו

    • מפחיד? אנשי גוש קטיף תפקדו

      אמא של חייל, 13/07/06 20:29

      בצל הפחד הזה משך שנים ואתם החיפאים רק קיללתם אותם. התביישו לכם!

      הגב לתגובה זו

      • לא כל החיפאים שמאלנים! (ל''ת)

        יש שפויים, 13/07/06 22:09

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    לשם מה לנו את חיפה , האם שלום לא עדיף ? (ל''ת)

    ''יש גבול'', 13/07/06 20:22

    הגב לתגובה זו

    • לפנות את מתנחלי חיפה מיד

      א.אולמרט, 13/07/06 20:46

      אהה, בעצם הם שמאלנים.
      שיו אני בבלבלה.
      טוב אני אשלאל את דנה מה לעשות.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ילדינו נהרגים/נחטפים בגלל הפרזיטים מחיפה, לצאת משם עכשיו!!!!!! (ל''ת)

    אורי, 13/07/06 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אדון אלוף פצן תלמד מנסראלה תפסיק

    איציק, 13/07/06 20:19

    לדבר ולאיים ותבצע

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה לא קטיושות בדרנים

    אילן, 13/07/06 20:19

    תשנו כותרת לרקטות ארוכות טווח
    זה לא גראד כי טווח הגראד 21 קמ
    הייתי אומר פאג'ר 3 או 4

    הגב לתגובה זו

    • אבחנה מדוייקת

      אבי, 13/07/06 20:53

      נכון שאתה חבלן?!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    היום צהל מחריב את ביירות. הרבה מוסלמים טרוריסטים יקבלו 72 לבתולות

    מקור בכיר, 13/07/06 20:19

    הרבה מוסלמים הולכים לקבל 72 בתולות משופמות בגיהנום !

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הכל בגלל שלא חיזקנו את אבו מאזן והמתונים

    ישמאל הנהנתן, 13/07/06 20:19

    הפלסטינאים ולא תמכנו במחנה השלום הפלסטיני.
    הם בני אדם כמונו שלא רוצים שפיכות דמים ומוכנים להתפשר על מה שהם תופסים כאדמת מולדתם.
    חבל שלא דיברנו עם נאסראללה ולא הגענו איתו לסיכום על שחרור כל האסירים שבידנו, הם לוחמים שעשו את מה שעשו
    לפני הרבה שנים ואפילו סמיר קונטר עשה את הפעולה שלו בשנות ה,70 ואפילו שהוא רצח אם הרה וילדיה הוא כבר שילם את המחיר.
    תבינו שאנחנו יכולים לחיות כמו בני אדם ואחים של הערבים מסביבנו כמו באירופה ש60 שנה כבר לא הייתה שם מלחמה והם יכולים ללכת כל הזמן למסיבות ולשתות מלא בירה ולהתעסק רק במונדיאל ויש שם מצעדי גאווה שאנחנו יכולים רק לחלום עליהם עם הומואים ולסביות ערומים שאפילו מקיימים יחסי מין תוך כדי המצעד ואין להם את כל הפרימיטיביים כמו בארץ שלא מסכימים שיהיה מצעד גאווה בירושלים כי זו עיר קדושה או משהו כזה.
    אני קורא להנהגה של ישראל לדבר עם חאלד משעל ונאסראללה ולהיעתר לדרישתם לשחרור אסירים ולהפסיק את הכיבוש הזה ואז אתם תראו שיבוא שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אמינותו של השילטון

    שחל, 13/07/06 20:18

    אני מאמין לנאסרללה יותר מאשר לאולמרט וממשלתו, אלא אם יוכח אחרת.היכן כושר ההרתעה שלנו - זהו המבחן, תראו שההשקעה של כל אותם משאבים לאורך השנים לא הייתה בנופשוני קבע ובשכר.
    אם במבחן זה נכשל, הרי שתדרשו להסיר את הכובע לפני שכל אלוף זב חוטם מאיים על אירן ויתר חברותיה המשוקצות.ומעבר להשגת כושר ההרתעה תירכשו מחדש את אמון הציבור ההולך ונשחק כלפיכם

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קטיושות שמטיושות

    שמעון פרס, 13/07/06 20:17

    להייירגעעע חברה
    תושבי הצפון רייגילים לקטיושות
    לא נורא
    אפשר לדייבר עם החזבאללה

    הגב לתגובה זו

    • זה לא קטיושות - הגראד לא מגיע לטווח כזה.

      מתנחל, 13/07/06 22:07

      ככל הנראה זה פאג'ר, אוראגן או סמרץ'.מה שמביא אותי לשאלה מעניינת - במידה וזה סמרץ' - איזה שם מזלזל פרס יוכל להמציא לזה ?
      הרי זה כבר מתחיל ב-''סמ''.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה בגלל שלא חיזקנו את אבו מאזן והמתונים

    ישמאל הנהנתן, 13/07/06 20:17

    הפלסטינאים ולא תמכנו במחנה השלום הפלסטיני.
    הם בני אדם כמונו שלא רוצים שפיכות דמים ומוכנים להתפשר על מה שהם תופסים כאדמת מולדתם.
    חבל שלא דיברנו עם נאסראללה ולא הגענו איתו לסיכום על שחרור כל האסירים שבידנו, הם לוחמים שעשו את מה שעשו
    לפני הרבה שנים ואפילו סמיר קונטר עשה את הפעולה שלו בשנות ה,70 ואפילו שהוא רצח אם הרה וילדיה הוא כבר שילם את המחיר.
    תבינו שאנחנו יכולים לחיות כמו בני אדם ואחים של הערבים מסביבנו כמו באירופה ש60 שנה כבר לא הייתה שם מלחמה והם יכולים ללכת כל הזמן למסיבות ולשתות מלא בירה ולהתעסק רק במונדיאל ויש שם מצעדי גאווה שאנחנו יכולים רק לחלום עליהם עם הומואים ולסביות ערומים שאפילו מקיימים יחסי מין תוך כדי המצעד ואין להם את כל הפרימיטיביים כמו בארץ שלא מסכימים שיהיה מצעד גאווה בירושלים כי זו עיר קדושה או משהו כזה.
    אני קורא להנהגה של ישראל לדבר עם חאלד משעל ונאסראללה ולהיעתר לדרישתם לשחרור אסירים ולהפסיק את הכיבוש הזה ואז אתם תראו שיבוא שלום.

    הגב לתגובה זו

    • איזה סם עשה לך את זה? (ל''ת)

      צינגלה, 13/07/06 21:00

      הגב לתגובה זו

      • צינגלה לא שמעת על ציניות???? (ל''ת)

        צינגל הסטלן, 13/07/06 21:17

        הגב לתגובה זו

    • כנס!

      עידן, 13/07/06 21:50

      אולי אתה צודק אולי צריך לעשות איתם משא ומתן..אבל הם רוצים בשביל 2 חטופים 10,000 אסירים!!זה מוגזםם

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה הלך על בירות ? עם ממשלה כזאת

    אלעד, 13/07/06 20:16

    כך זה כהבליגו על שדרות ,כך זה שמבליגים וכל הזמן רק נובחים ,כך זה עם ממשלה רופסת. כך זה עם צבא מגושם שלא שווה כלום.....

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה יש למנהיגים בראש במקום שכל?!

    נסים גבאי, 13/07/06 20:16

    כבר שנים רבות אני תועה מה יש למנהיגינו בתוך הראש, באותו מקום שצריך היה להיות מוחם?!
    נפילות על חיפה...
    מה בדיוק עשתה מדינת ישראל מאז ההתקפה והחטיפה בעזה, ואח''כ בצפון?!
    ''הרסו'' גשרים?!
    תגידו. אנחנו באמת כאלה, או שזו פשוט בדיחת מציאות גרועה?!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    התקפת חיזבאללה הצילה את ה''נשיא'' קצב

    אורן, 13/07/06 20:15

    אבל קצב, אל תחשוב לרגע שבעוד שבוע שבועיים, כשהמצב ירגע, נשכח את הפריצות שהבאת למדינה, סוטה מין שכמותך!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מזמינה את תושבי הצפון אלי הביתה (ל''ת)

    אורנה ש., 13/07/06 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    צה''ל התנתק מהביצים לפני 10 חודשים

    אדם, 13/07/06 20:13

    אמרנו לכם שזה מה שיהיה לאחר הבריחה מלבנון!!!!

    אמרנו לכם שזה ה שיהיה לאחר הגירוש מגוש קטיף!!!

    אמרנו לכם
    אמרנו לכם
    אמרנו לכם
    אמרנו לכם
    אמרנו לכם

    כמה פעמים עוד צריך להגיד לכם עד שתתעוררו מהטראנס!!!

    הגב לתגובה זו

    • מתי אמרתם לפני 6 שנים? אתה צוחק

      ff, 13/07/06 20:20

      היה 6 שנים שקט.
      עכשיו יש את המלחמה שרצית
      כולם מאושרים

      הגב לתגובה זו

      • שש שנים שקט? תן קצת מהסמים שלך (ל''ת)

        M, 13/07/06 20:30

        הגב לתגובה זו

        • טוב יותר למות מאשר להודות בטעות (ל''ת)

          קטיושות, 13/07/06 22:13

          הגב לתגובה זו

      • אמרנו לכם לפני שש שנים ואתם לגלגתם

        קדימה לגיהנום, 13/07/06 20:31

        אמרנו לכם
        אמרנו לכם
        ואמרנו לכם

        סמולנים מתנשאים...לפחות תודו
        בטעויות שלכם....שלאט לאט לא מסתמנות כטעויות, כאם יד מכוונת לחורבן ישראל.....

        הגב לתגובה זו

      • מאושרים ? יצאת מדעתך ??

        יעקב, 13/07/06 20:38

        אין יותר אבלים מאיתנו.
        היינו שמחים להמשיך לחיות בטעותנו עוד 20-100 שנים.
        אבל תסריט האימים התממש - צריך להודות.
        וגם צריך להודות שהיו מי שהזהירו מפני תסריט האימים הזה !
        והיו אלה שלא שמעו !!!
        מה עוד צריך לקרות כדי שכולנו נפנים ש''הרוצה בשלום יכון למלחמה '' ???
        אבל יכון ברצינות ולא ב''כאילו''.
        הנחת המלחמה האפשרית חייבת לעמוד בבסיס המדיניות וההחלטות.
        אין לחיות במציאות דמיונית אלא במציאות האמיתית !!!

        הגב לתגובה זו

      • שקט??? רק לפני חודש היתה קטיושה בהר מירון

        מזכיר נשכחות, 13/07/06 21:14

        שגררה יום קרב בלבנון. כבר שכחת?

        ומה עם 6 האזרחים שנרצחו לפני שנתיים ליד זרעית?

        והילד משלומי שנהרג מהפגזה ישירה לתוך ביתו?

        ושלשת החטופים שחזרו בארונות?

        וההתקפה בכפר רג'ר?

        והחדירה עם הפגיעה בחקלאי ליד שתולה?

        והפגזות של נ.מ בכינון ישיר בקיץ שעבר?

        זה ששלום שמחון החליט שהיה שקט זה לא אומר שזה אכן היה כך.

        הגב לתגובה זו

        • אחי, אתה שוכח שמדובר בשמאלני

          מתנחל, 13/07/06 22:12

          ולפי תפיסת המציאות שלו, אם שלום שמחון אומר שהיה שקט - סימן שהיה שקט ועל תבלב אותו עם דברים קטנים ולא חשובים כמו עובדות.

          הגב לתגובה זו

    • אין קשר להתנתקות

      עודד, 13/07/06 20:25

      השהייה בתוך עזה היתה חלק מהבעיה. קטיושות היו במשך שנים גם כשהינו בלבנון וגם כשהיינו בעזה היו קאסמים.

      הגב לתגובה זו

      • שמאלני אידיוט תתפכח כבר

        חיים, 13/07/06 21:45

        נסיגה = תבוסה. נקודה. ועזבו אתכם מפילוסופיות מפגרות. שמאלנים עלובי נפש.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    לפגוע בכל מקום בלבנון

    אשר, 13/07/06 20:12

    הם זורקים טילים על אזרחים,ואנחנו
    צריכים גם ליזרוק על ביירות טילים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לשרוף את לבון..לחסל את הנהגת חיזבאללה !!! (ל''ת)

    אבי 56, 13/07/06 20:12

    הגב לתגובה זו

    • פנחס לבון? הוא נפטר כבר. (ל''ת)

      אורן, 13/07/06 20:17

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    להשמיד את לבנון מיד !!! (ל''ת)

    עודד, 13/07/06 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ביי ביי בירות

    עודד, 13/07/06 20:11

    כשהפגזים רועמים, ביירות נמחקת

    נאסראללה תגיד שלום לבית שלך!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה חציית קו אדום? עלית מדרגה? אולי עליית מדרגה רצינית?

    טמטומי, 13/07/06 20:10

    ממשלת האימפוטנטים. כמה איימתם ולא עשיתם כלום

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    נפילו על חיפה? זהו הלך על ביירות!

    חריש עמוק, 13/07/06 20:06

    צהל''ל עכשיו לא יעשה חשבון לאף אחד

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל של רוסים ואתיובים זה לא צה''ל אחיי

      טייבה, 13/07/06 20:15

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו נערכים להתכנסות למרות הכל (ל''ת)

      אולמרט, 13/07/06 20:27

      הגב לתגובה זו

      • כי אחרת מי יזכור שהייתי ראש ממשלה? (ל''ת)

        אולמרט, 13/07/06 20:37

        הגב לתגובה זו

        • לאולמרט

          עידן, 13/07/06 22:33

          אני לא מאמין שזה באמת אולמרט

          הגב לתגובה זו

          • יא טמבל, ברור שזה אולמרט

            נפוליאון, 14/07/06 00:34

            אחרת למה הוא כותב אולמרט?

            הגב לתגובה זו

          • זה אולמרט

            אדלריזם, 14/07/06 00:40

            הדבר הכי חשוב לו זה יחסי-ציבור....אז הוא מגיב בהתאם באינטרנט.

            הגב לתגובה זו

    • תמים שכמוך צה''ל אפילו לא נכנס ללבנון עד עכשיו

      יהודי, 13/07/06 21:11

      כל פעם אומרים שזו עלית מדרגה.

      אתה באמת מאמין שהמדינה העלובה שלך תגן עליך?

      הגב לתגובה זו