• 82.

    זה סתם !

    דיין קרישיק, 04/07/08 16:23

    לפרסם בישביל לצאת ידי חובה.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לקחת את איש צדל שראיינת לכל העתונאים החילים לשעור חשוב.

    קורא, 20/07/06 18:21

    זה לא רק מרגש זו האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מי שהיה בעד גרוש יהודים מבתיהם , שלא יטיף מוסר על המחדלים שבאים (ל''ת)

    בעיקבותיהם, 16/07/06 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    דן אתה מנסה לשמור על אתרוג חבר הנגוע בשחיתות הכיצד??? (ל''ת)

    בן פנחס, 16/07/06 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אין לנו ילדים לנסיגות מיותרות (ל''ת)

    מרגלית נמאסת, 16/07/06 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מרגלית אין ברירה צריכים להקים גדר בגבול הצפון. עד השמיים. (ל''ת)

    חרטוט ההפרדה, 16/07/06 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אין ברירה חייבים לנצח את השמאל

    רק אז נוכל, 16/07/06 11:15

    כל עוד שכוחות השמאל שולטים במדינת ישראל בתקשורת ובבתי המשפט ובמסדרונות השלטון כדוגמת משרד החוץ והפקידות הגבוהה לא יהיה ביטחון ולא יהיה שלום.

    עד שלא נבין ונפנים כי אם מוסלמים יש לנו עסק לא נוכל לנצח אותם.

    לדעתי השמאלנים לא מסוגלים שיש לנו עסק עם מוסלמים כי הם עסוקים במחשבות על חיים אחרים ששונים בתכלית מהאיסלאם.

    לכן הם לא מבינים .

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    תקרא לחבר שלך להתפטר, ולתת לביבי את ההגה

    עופר, 16/07/06 10:54

    השמאלנות של אולמרט ופרץ הורסת את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אוי מרגלית מרגלית!

    אל, 16/07/06 10:48

    כל מי שלא מבין עד כמה טפשים ההיינו שנסוגנו מלבנון, מי שהפגין אחרי סברה ושתילה עכשיו אוכל אותה. הבעיה שגם החלק השפוי בעם אוכל אותה.
    רק כיבוש לבנון במלואה, חימוש הנוצרים והדרוזים והמוסלמים השפויים כדי שיכנסו בחיזבלה יביא שקט לישראל.
    כל השנים מהנסיגה הראשונה בלבנון ועד האחרונה הם שהובילו למצב הנוכחי.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    דן מרגלית הוא דובר הממשלה כמו שרוני דניאל הוא דובר צה''ל (ל''ת)

    לקחת בערבון מוג, 16/07/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מרגלית מגבה ההתכנסות המטורפת

    אוהד, 16/07/06 09:58

    האם לא די לך עשרות ההרוגים האזרחיים בצפון ובדרום אתה רוצה מאוד הרוגים גם בשרון במרכז ובירושלים
    אתה פשוט סומא בארובה בלקקנותך לתוכנית הכסילים ''ההתכנסות'' ולהוגה ''סמל בעיתון במחנה אולמרט''

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בתוך מצעדי הגאווה

    אורי, 16/07/06 09:36

    הנערכים בארץ ובעולם מול משכנו של חלוץ,כאשר בתו של ראש הממשל מכנה אותו רוצח ושרת החינוך לשעבר (כמה עבר?) אומרת ממשלת דמים - טוב לשמוע את קולך,חבר.מקווה שלא יבואו לערוך מצעדי גאווה מול דלת ביתך....

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ====== בקרוב בתל אביב ========

    יואב, 16/07/06 09:30

    דן מרגלית, האם אתה כסיל ??
    אם הממשלה תמשיך בכיוון הזה, יהיו קסאמים וקטיושות בתל אביב. העיר הזו תופגז יום יום.
    ודע, אי אפשר להילחם בקסאמים ממרחק. ניסינו את זה. אני מכיר את הצד הצבאי של העניין באופן מפורט.
    רק מי ששולט בשטח יכול למנוע קסמים.
    היכונו לביאת הקסאם !

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    עוד פעם התכנסות? לא הספיק לכם? (ל''ת)

    יוסף, 16/07/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    התנסחות אוילית

    מישהי מ-4 אמהות, 16/07/06 09:05

    א. ארבע אמהות - לדבריך ארגון שהוביל מהלך ראוי בבכיינות מחלישה.
    שקר וכזב. הובלנו מהלך מתוך ראיית דברים נכונה יותר משל כולכם. דברנו במדיה (כולל אני בתכנית שלך) מתוך לימוד הנושא ואסרטיביות מרובה ולא מתוך ''בכיינות''.
    ב. לדבריך, ארגון ארבע אמהות התחייב כי דווקא בגלל הויתור תתחזק האפשרות הבינלאומית להכות בחיזבאללה בעוצמה אם יפר את השקט.
    משפט נלעג מזה לא קראתי מעודי. מה אתה רוצה שאענה לך? שאנחנו ממשיכות ברגעים אלה להצטייד בנשק, טילים ומטוסים ואו טו טו אנחנו יוצאות להכות בלבנון?
    האם לדעתך תנועה חברתית יכולה או אמורה ''להתחייב'' על פעולות צבאיות?

    הגב לתגובה זו

    • לאחת מארבע

      רותם, 16/07/06 23:31

      הייתי מציע לך לאמץ את האימרה היהודית: ''והמשכיל בעת ההיא יידום''.
      הרי ברור היה אז והיום שהחדרתם לציבור הישראלי אווירה של תבוסתנות ודימורליזציה. עדיף שתבושי לך וכלימה תכסה את פנייך מאשר לפלוט דברי שחץ!!!

      הגב לתגובה זו

      • לרותם

        מישהי מ-4 אמהות, 17/07/06 01:18

        חמודי.
        כמי שילדיה משרתים כעת חיה בצבא, וזאת לעומתך, האזרח הירושלמי, בל תהין לסתום את פי!

        הגב לתגובה זו

        • סייג לחכמה שתיקה

          רותם, 17/07/06 09:57

          אני ירושלמי ששירת שנים בצה''ל ועשה שירות מילואים בצה''ל. אני גאה לגור בירושלים ''הבטוחה'' לפתע פתאום. כן ,ילדי ואשתי נסעו באוטובוסים המתפוצצים בירושלים וימשיכו לנסוע בהם. אני לעומתך שמח שירושלים שקטה יחסית, ומקווה שכך יהיה בכל רחבי המדינה, כולל מקום הישוב שלך...

          הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל עוד לא תבין

    חנה, 16/07/06 08:48

    שהנערה בסינר הלבן של ימינו גרה בגבעות של יצהר, כל דבריך הם קשקשת אחת גדולה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עלוב!!! זו הוכחה למה לא התכנסות!!! (ל''ת)

    תוכן עלוב, 16/07/06 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ''כוחה בכידוניה''

    ליאור, 16/07/06 07:48

    אהבתי את הרמיזה.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מעריב ממשיך לכסות על אולמרט

    אנונימי, 16/07/06 07:44

    ולכן אנחנו לא מאמינים לך יותר

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מה עניין ההתכנסות??

    יניב, 16/07/06 07:38

    מר דן מרגלית עדיין לא למד דבר, הוא לא רואה שלבריחה של צה''ל יש הש]עה חזקה מאוד על האויב. ברחנו מלבנון והמחבלים שם יצרו תשתית שמאיימת על כל צפון הארץ.
    ברחנו מעזה ותוך שנה נוצרה שם תשתית שמגיע עד אשקלון.
    הברחיה והכניעה גירוש יהודים בגלל שהם יהודים יגרום בסופו של דבר למלחמה איומה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    את החיזבללה היה צריך לחסל מזמן אבל הסמול סירס את צה''ל והימין! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 16/07/06 05:47

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    פרט שולי: שרפנו היום 18 אזרחים באוטובוס וחמישה במכונית.

    קצת דם, 16/07/06 02:19

    מאז תחילת המבצע ''לשחרור שני החיילים'' נהרגו ארבעה חיילים בטנק, ארבעה בספינה, אחד בחילוץ גוויות הארבעה שנהרגו בטנק, אזרחית תושבת נהריה, תושב צפת, תושבת מירון עם הנכד שלה, והיד עוד נטויה - ובגדול. אף אחד, אבל ממש אף אחד, לא מאמין שצה''ל לא משתמש בשני החיילים האלו כבכלי להשגת מטרות שהציב לעצמו לפני זמן רב. התוכניות היו כתובות, התגובות היו מוכנות, המטרות הוצבו, ועכשיו, גם כדי להסב את תשומת הלב מהפאשלות האיומות שלו, צה''ל סוחב מאחוריו את הממשלה כסחוב זנב קצר וחסר תועלת ומכשכש בה מול המצלמות. ואילו הממשלה סוחבת אחריה זנב משלה: את העיתונאים (כמעט כולם). הגיון? מוסר? פחחחח.. בשביל מה, שואל את עצמו העיתונאי. עכשיו מלחמה. עכשיו דם. אם אחד שלנו שווה אלף שלהם, אז מה יש לדבר בכלל על שמונה עשר באוטובוס. מחר, כשיפוצצו שמונה עשר או עשרים ושמונה או שמונים ושניים שלנו, אז נבכה, נצווח, נייעץ לכבוש, לבתר, לרסק ולכסח - כי ככה אי אפשר להמשיך. כמו במקרה לבנון הקודם, כמו במקרה ההתיישבות בשטחים, כמו במקרי איוולת רבים אחרים - מקרה החירום הראשוני מידרדר - בלי שהזנב העיתונאי יהפוך לראש ובלי שהזנב הממשלתי ייזכר שמכשכשים בו ולא להיפך - לזוועה מתמשכת, עקובה מדם, שבסופה לא מושג דבר וחצי דבר. החיילים החטופים לא יוחזרו בדרך של לחץ אלים, הם יושבו כתוצאה ממשא ומתן שבו ישוחררו אסירים. אותו מספר אסירים שהיה משוחרר מלכתחילה, או יותר. רק שבדרך ייטבחו מאות או אלפי בני אדם משני הצדדים. אם הממשלה רוצה לעשות הסכם כולל עם הפלשתינאים ועם הלבנונים, שבו יפרשו הלבנונים את צבאם בדרום, הפלשתינאים יעשו איתנו שלום, האסירים ישוחררו, תוקם מדינה פלשתינאית וכן הלאה, תפדל! שתיכנס למשא ומתן ותעשה את הדבר הזה. אם היא רוצה להתכנס - יאללה, שתתכנס כבר למען השם. האם אנחנו חייבים להיות במלחמה בשביל זה?! האם אנחנו חייבים ליצור מראית עין של תגובה לחטיפה כדי לנקום על תבוסה תדמיתית לפני שש שנים? הרי בזה, ואך ורק בזה, כל העניין! התדמית העצמית של ראשי צה''ל, ושום דבר אחר.
    אז מיח מאושרים עכשיו? יש מאושרים, אין ספק. צה''ל מאושר עד הגג. החלום הרטוב של ראשיו ניתן לו על המגש הרטוב מדמעות תודה של שר הביטחון, שיכול להוכיח את עצמו עכשיו כשר ביטחון של עיתות מלחמה, לא סתם איזה אורח מההסתדרות. ומי עוד? הו, יש כאלה - ובשפע! מאושרים כל אלה שיודעים שהמלחמה מבצרת אותם בעמדותיהם האהובות. המתנחלים, למשל. חיזבאללה, למשל. חמאס, למשל. כל החבר'ה הטובים. דניאלה וייס וראשי חיזבאללה וחמאס שוחים עכשיו בדבש. כל היתר שוחים בדם.

    הגב לתגובה זו

    • לא

      יניב, 16/07/06 05:08

      לא יכולתי להתבטא טוב יותר. ראייתך את המצב ריאלית ונכונה וחבל שאינה נשמעת יותר. חזק ואמץ, המשך לרשום את רשימותיך,אתה עושה את זה מעולה. ולדעתי גם מייצג רבים החושבים כמוך . אני איתך.

      הגב לתגובה זו

    • צ'מברלין לא היה נואם טוב ממך (ל''ת)

      סודאט, 16/07/06 07:38

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש להשוות בין אזרחי ישראל למחבלים תתבייש (ל''ת)

      זו חוצפה, 16/07/06 07:44

      הגב לתגובה זו

    • אם מלחמה נמשכת יותר משני ימים...

      קרבן שלום., 16/07/06 08:22

      שמאלני הכניעה מתחילים לשפוך מילים.

      שמאלני הכניעה שותפי הערבים, הביאו את המדינה אל סף התהום, על ראשם שפוך הדם, הקריבו יהודים כקרבנות אדם.
      הם מעודדים את הרוצחים, ומכתירים אותם כלוחמי חופש אמיצים שזכותם לגזול את מדינת היהודים.

      עכשיו הם פותחים שוב את סדקי השנאה, מגלים חמלה לרוצחים, וקוראים כניעה לבני עמם, כתמורה להרצחם.

      הגב לתגובה זו

      • ובכל זאת, 18 נוסעי האוטובוס ו-5 נוסעי המכונית שרופים. (ל''ת)

        קצת דם, 16/07/06 16:23

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    יש לך היתר הלכתי- אולמרט

    ראש ממשלה, 16/07/06 01:14

    זהו אולמרט, הרב דן מרגלית אומר שצריך להחטיף להם. אז אין לך צצי לפחד העיתונאי מרשה והוא גם יגן עליך.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הנחה אסטרטגית נכונה כי בעתיד הנראה לעין אין עם מי לדבר

    יעקב, 16/07/06 01:13

    אבל כשאמרנו לך את זה מאז אוסלו ועד היום אמרת שזה שטות.אז עכשין ה''הנחה'' נכונה... זו לא הנחה אלא עובדה ישנה ובעוד 15 שנה יסתבר שגם מה שאתה אומר היום זה שטות

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אפס מחשבה אמיתית - רק קלישאות (ל''ת)

    משעמם, 16/07/06 01:00

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אם מפלגת העבודה לא היתה בקואליציה.....

    אבי געזונט, 15/07/06 23:25

    כל התקשורת היתה יוצאת נגד המלחמה והיו מתארגנות הפגנות ענק להפסקת הלחימה ולהוצאת צה''ל מ''הבוץ הלבנוני'' לאלתר.
    אבל עכשיו כשהחבר פרץ הוא שר הביטחון והחבר אולמרט (שהמיר את דעתו) הוא ראש הממשלה, אז אפשר לפרגן למהלך המבריק.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מה קרה לך גייס חמישי התעוררת?!

    שונא שמאלנים, 15/07/06 22:14

    מה לא טעית דן אתה לא תוקף את מדניות ממשלת ישראל?
    אתה וחברך השמאלנים גרמתם למצב להתדרדר כך!
    במקום לכתוב מאמרים לך תפגין עם חברך השמאלנים מול משרד הביטחון.
    אתה וחברך השמאלנים מומחים לתקוף ולהכשיל כשהמדינה בשעת צרה.
    אני תפילה שאתה וחברך השמאלנים
    לא תאריכו חיים!!! אמן אמן אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בקשר לכותרת נפלה טעותזה לא לתקוף ומיד זה. לחלק כרוזים ולתקוף..בושה (ל''ת)

    אין 5000 נפגעים, 15/07/06 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הניסוי הגדול בעולם בבני אדם נכשל

    אתה פשוט חצוף, 15/07/06 21:55

    ודן מרגלית, לא רק שמסרב להודות בכך אלא ממשיך לפמפם ולדחוף לניסוי הבא: ''ההתכנסות''. כאשר את המדינה מנהלים פרסומאים ועתונאים כך אנחנו נראים

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    נכון ההתכנסות באמת צעד נחוץ לפתיחת חזית שלישית.

    חגי, 15/07/06 21:23

    לדעתי אפשר לחכות עם זה עד שנראה מה המצב בצד השני.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    דן מרגלית שבוי בקונספציות

    טול קורה, 15/07/06 21:22

    והוא לא מוכן אפילו לנתח את המציאות שנפרשת מול עיניו. פינוי עזה מיהודים נראה בעיניו נכון למרות מה שקורה, לדבריו, צה''ל לא היה צריך לשמור על 7000 תושבי גוש קטיף, הוא עד היום לא מוכן להודות שצה''ל לא הגן על אנשי גוש קטיף כי אם הגן על דרום הארץ!
    הוא כמו יתר עמיתיו הוציא את תושבי גוש קטיף מהחברה הישראלית ועכשיו הוא מצר על כך בכתבות כביכול מתרצות, אבל לא מודה בטעות הבסיסית שלו.
    עד עכשיו הוא דבק במה שמכונה התכנסות, ולא מוכן להבין שמה שקורה היום בדרום ומה שקורה יום בצפון זו תגובה על התכנסויות התנתקויות ובריחות למיניהן. כולל הפקרת בני בריתנו בצפון - אנשי צד''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    צ''ל: דן מרגלית סבור: טעיתי

    מאיר, 15/07/06 20:58

    עתונאי טועה ?
    אין דבר כזה.
    מה שעתונאי יודע הוא תמיד לנתח את העבר הקרוב.
    בתחום זה אין טעויות.
    כל הנתונים פרושים לפניו .
    הוא תמיד יודע הכל מראש ולכן הוא תמיד צודק.
    אבל האם הכתבה מלפני שבוע ומלפני חודש גם היא תואמת לדעותיו ?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מרגלית מסרב להכיר בטעויות

    רותם, 15/07/06 20:50

    מרגלית, שנכווה ברותחין כאשר בזמנו ייחצן את הבריחה הגדולה של ידידו , אהוד ברח מלבנון, ולא היסס לשפוך דיברי קילוסין על הנסיגה המבוהלת והמבישה (לפחות בדרך שבוצעה...), בכל הזדמנות שנקרתה בדרכו, תוך התעלמות מהתבססותו של המוצב הקדמי של איראן בדמות החיזבאללה שבנה מאזן אימה נגד ישראל, ממשיך כדרכו בקודש לא להודות בטעות הבריחה מלבנון, שהביאה במישרין לפתיחת האינתיפאדה השנייה ולפרי הבאושים שאנו אוכלים עכשו. כמי שייחצן את תכנית ''ההתנתקות,'' שהעלתה את החמאס לשלטון, והפכה את צפון מערב הנגב למיטווח טילים, הוא ממשיך לטמון את ראשו בחול, ולייחצן את תכנית ''ההתכנסות'' של ידידו הנוכחי אולמרט. מרגלית, בוחר במפגיע להתעלם מהסכנה הצפוייה למרכז הארץ שיהפך ג''כ לאזור מוכה טילים לאחר הבריחה משטחי יו''ש, הוא אינו נותן לעובדות לבלבל אותו...

    הגב לתגובה זו

    • רותם-מי שאומר שהייתה טעות בנסיגה מלבנון-מעדיף את הכיבוש בן 19 שנה..

      Ehad Haam-Zioni, 15/07/06 21:39

      האם אפשר היה לצאת מלבנון אחרת? כן, אך זה היה כרוך בהסכם שלום והחזרת הגולן שאינך רוצה.....

      וזכותך לדבוק בהשלטת משטר כיבוש תמידי לרוב פלשתינאי-כמו שזכות הרוב בישראל להתנתק מהמצב המשחית הזה.

      האם אפשר היה להתנתק מעזה בהסכם?-אכן כן, אך שרון הימני לא רצה זאת כדי שיוכל לטפח את תודעת ה''אין פרטנר'' ולספח מחצית הגדה

      כמו הרבה פעמים בעבר ובהווה-הייתה צריך להאזין לדבריו הנבונים והצעותיו השקולות של יוסי ביילין.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה

        רותם, 15/07/06 22:31

        שלום לך, מעריצו של ביילין, שהוא בבחינת אבי אבות הטומאה. את אשליות אוסלו אנו אוכלים עד עכשו ועוד נוסיף לאכול אותן. ככלות הכל, איזה עם מזמין ארגון טירור למדינתו ומחמש אותו...
        כמובן, ששמאל הזוי כמותך, אינו נותן לעובדות לבלבל אותו... האמנם הבריחה מלבנון היתה נכונה, והבריחה מרצועת עזה לא העלתה את החמאס לשלטון?... כל זה, אינו אומר שצריך לאמץ את גישתך התבוסתנית, ופשוט להכנע... בטוחני, שאתה מתנגד עכשו לפעולת צה''ל בלבנון, שצריך היה מזמן לעשותה, ואתה מציע לפתוח במו''מ עם נאסראללה...

        הגב לתגובה זו

        • רותם-קרא את תגובה 33 המציגה את האסטרטגיה שעליה אני ממליץ-אם תבין...

          Ehad Haam-Zioni, 16/07/06 00:38

          לגבי הכשלת אוסלו-למה שלא תשאל את נתניהו(שרון לא יכול לענות)?

          בוודאי שעזיבת לבנון הייתה נכונה-הכניסה השרונית אליה והכיבוש של 19 שנה הם שיצרו את החיזבאללה-כמו שעזיבת שרון את עזה תוך השפלת אבו מאזן ודחיית כל משא ומתן הם שעודדו את חיזוק החאמס.

          לגבי פעולת צהל: בוודאי שצריך להכות-וחזק- בנאסאראלה והחיזבאללה, אך צריך להזהר בפגיעה באזרחים. אך כל זה לא יעזור הרבה לשינוי המצב, ורק יתן לנו תחושה טובה יותר(ויבלום זמנית את החיזבאללה): צריך להפעיל לחץ ופיתוי משולבים על סוריה כדי לנתקה מאירן-ואת זה לא אתה ולצערעי גם לא בוש ואולמרט מבינים

          הגב לתגובה זו

          • התנשאות שמאלנית במיטבה

            רותם, 18/07/06 23:49

            למה התכוון המשורר במשפט: ''אם תבין''?...
            ברור שהוא סבור שכל החכמה ניתנה לשמאל ההזוי, שלדידו אף פעם אינו טועה, ובוודאי שאף פעם אינו מכיר בטעויותיו גם לנוכח המציאות הטופחת על פניו.
            והלא זו דרכו של השמאלן ההזוי והסהרורי, שאף פעם אינו טועה. הוא ממשיך לנהוג כתבוסתן, רופס ומתרפס, בבחינת אני ואפסי עוד.

            הגב לתגובה זו

  • 49.

    שנוי מרענן

    חזי, 15/07/06 20:10

    אני מופתע מהמאמר.
    קשה להאמין שאיש תקשורת ישראלי יהיה באופן מפתיע פרו ישראלי...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הם טובחים באזרחים. הם טובחים באזרחים.

    ככה????, 15/07/06 19:56

    מה אומר כעת העולם הנאור על כך? נראה את הפרצוף הצבוע של העולם שדואג ומזדעזע מכל פגיעה באזרחים.

    הגב לתגובה זו

    • ''הם טובחים באזרחים''? הצבא הישראלי עושה זאת! (ל''ת)

      פרל דניאל, 15/07/06 20:17

      הגב לתגובה זו

      • סוף סוף תגובה נורמלית: מי באמת טובח כאן

        גדי פרומקין, 15/07/06 21:24

        ישראל הורגת אזרחים חפים מפשע בעזה ובלבנון, ואח''א מתפלאים שהחמאס יורה קסאמים וחיזבאללה מפגיז!

        הגב לתגובה זו

        • למזלנו, טומטומים מטורללים כמוכם בטלים בשישים

          צוחק, 16/07/06 03:47

          נסראללה לשיטתכם מפזר כרוזים מעל לנהריה לפני שהוא יורה, ואנחנו מטווחים אוכלוסיה אזרחית. נו, טוב. תמשיכו להוציא שם רע לשמאל עם קהות החושים, הטמטום והניתוק מהמציאות שלכם.

          הגב לתגובה זו

  • 47.

    אוי לנו שהיגענו למצב שבו

    שמחה, 15/07/06 19:50

    אנו מנהלים את המדינה לפי מוצא
    פיו של אויב ישראל.מזל שלא נשא
    נאום שיחייב אותנו לזחול על ארבע.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?

      kob, 15/07/06 21:04

      רצחו לנו חיילים וחטפו
      וזו לא פעם ראשונה!
      את ההבלגה ניסינו כבר
      את רוצה ששוב נבליג?
      זה בלי קשר למוצא פיו
      מוצא פיו הם מעשיו ובגלל זה הם חשובים

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    פשוט לא מאמין

    אלי, 15/07/06 19:06

    דן, דן, דן כמו המערכון ההוא, אני לא מאמין פשוט.
    אני שמח מאוד שסוף סוף, ולו עיתונאי אחד התפכח, כתבה וניתוח מעניין, לאור העובדה שרק אמש בערוץ אחד, גברת אורבך מראיינת את הכתב בצפון, ומתעקשת האם היו אזרחים בבנין מפקדת הרשע של החיזבאאללה, והוא, בשלו, מוריד בפניו את הכובע, חוזר שוב על הדיווח האמיתי ומציין שגם קטיושות הורגות אזרחים, היא שוב חוזרת ודואגת לאזרחים הרוצחים הללו, והוא שוב בשלו. אמת הדבר שאך לפני זמן לא רב, כאב לי לראות נפגע תמים, אם מבוגר, אאישה או ילד, היום אני סבור שכל הרוג ולא משנה לי בכלל, הוא טרוריסט אחד פחות מן העולם.
    החמאס שהוא סוני חבר לחיזבאללה שהוא שיעי, עוד יבוא יום והמלחמה תפרוץ בינהם, הרי החיות הללו בשם הקוראן והדת המזוייפת שלהם, יעשו הכל למעם התאוקרטעה שלהם, כמו בעיראק, באלג'יר ובכל העולם.
    צודק אתה אדוני, שהפעם אין פשוט ברירה, ולא איכפת לי בכלל, שגם ילדים שלהם ישלמו, נסראללה הימר על חייהם של ילדיהם וילדינו, לא אנו בחרנו, הימר מתוך הנחה שהשלישיה שלנו טירונית בעיניו וכושלת ולכן יצליח להתל בנו כפי רצונו.
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יומרנות ללא תועלת

    נתן אלתרמן, 15/07/06 18:48

    מרגלית, חדל מגודש הציטוטים והמובאות - בך הרי איש לא יחשוד בהשכלת-יתר או באינטלקטואליזם. מוטב שתירשם לקורס יסוד בהבעה בכתב.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף תגובה לענין! (ל''ת)

      אמא בת-דויד, 15/07/06 18:58

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הכל דיבורים

    יעקב נצר, 15/07/06 18:46

    אני מתחיל לחוש כי ''אנחנו מדברים קילומטרים ומבצעים סנטימטרים'' בקיצור אין לנו את המנהיגים שיקבלו את ההחלטות הנכונות, לשקט לעוד 40 שנה. חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    קשר השתיקה - והתוצאה

    מאיר גרייבר, 15/07/06 18:10

    אם ממשלות ישראל מאז ההתקפלות מלבנון לא ידעו על התחמשות חיזבאללה, הרי זה כשל מודיעיני מהמעלה הראשונה. אם צה''ל לא למד לקח ממטעני הגחון ברצועה ולא ידע על אותו מטען שהונח מתחת לאפו ליד הגדר בצפון, הרי זה רפיון מחשבתי מהמעלה הראשונה. אבל לא כך. ידעו גם ידעו. אלא שממשלות ישראל לא היו מעונינות להפר את השלווה-כביכול בגבול הצפון, לפחות בשנתיים (מתוך ארבע מאז ההתקפלות), כדי שלא לקלקל את חזון ההנתקות מעזה וה''התכנסות'' מיהודה ושומרון. חברו להם בקשר השתיקה אמצעי התקשורת, שתמכו בהתקפלות מלבנון, והדפיסו כתבות נוטפות דבש על הרוגע והשלווה בצפון הארץ. ''אמרנו לכם שיהיה שם שקט אחרי היציאה מלבנון?!'' זהו. כך נתנו לחיזבאללה להתעצם ולהכניס אותנו למלכודת. כך גם בעזה וחמאסה. כל יהיה גם ביו''ש אם ניסוג. תפקידו של צבא הוא להגן על העם והמדינה. אצלנו תושבי המדינה מגינים על הצבא. שכחת, דן מרגלית, לחזור ולומר בסוף מאמרך/כתבתך את המלים שהפכו אצלך למנטרה: ''חייבים לבצע את ההתכנסות''. כן, דן-קאטו. ''קרתגו חייבת לההרס'', כך בערך. אלא שקרתגו היום, שתהרס, היא ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מלים כדרבנות

      גדי, 15/07/06 21:27

      רק תזכור שהקזת דם לאורך שנים מרפה את המוראל והיא היתה חלק מהשיקולים לפנות את לבנון ואת עזה.

      הגב לתגובה זו

    • וועדת חקירה

      רותם, 16/07/06 23:23

      מיד לאחר סגירת החשבון הסופית עם החיזבאללה, יש צורך חיוני להקים וועדת חקירה שתבדוק איך המדינאים ואנשי הצבא, ידעו גם ידעו על התבססות החיזבאללה בלבנון, ואיפשרו לו להקים מוצבים בצמוד לגדר הבטחון, ומשם כל אימת שרצה הוא יזם את הפתיחה באש והוא גם אמר את המילה האחרונה בתום כל תקרית אש שיזם. המדינאים -גנרלים: ברק, שרון ומופז, בחרו להתעלם במפגיע מפצצת הזמן הנטענת בגבול הלבנוני, והעדיפו להסיח את דעת הציבור בהרפתקאות מדיניות (או אישיות לשם שינוי. ע''ע שרון שביקש להטות אליו את התקשורת בגין ענייני השחיתות שלו ושל בניו, ויזם את מה שמכונה ''התנתקות''). הם העדיפו לקנות שקט מזוייף וזמני, והתעלמו ממה שהיה צפוי לקרוא כל זה כמובן בגיבוי משומן היטב של התקשורת השמאלנית, שמיהרה להכתיר את ''השקט'' בגבול הצפון כגן עדן עלי אדמות . תמורת שקט זמני, הם דירדרו את כוח ההרתעה של צה''ל וסירסו אותו. יש לקוות שהם לא ימלטו ממתן דין וחשבון עד להקאתם מהחיים הציבוריים...

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אחיזת עינים

    לגוס, 15/07/06 18:09

    דן יקירי אתה חלק מהמערכת שהביאה אותנו למצב הזה. מזל שאתה לא ''מהגג'' אותנו שוב בקשר לגדר. ועוד כל מיני רעיונות אחרים שאינך מבין בהם דבר. חזור לבידור הטלביזיוני לפחות יש בזה כסף טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ואהבתי את שניהם אלי,גם את החלק הפוליטי וגם את החלק הפיוטי.

    יגאל כהן, 15/07/06 17:58

    מעולם לא נהנית כך מדן מרגלית.
    אמרתי לכם שדן חזר לעצמו וחזר אלינו.
    ישכוייח.
    תלמיד חכם.
    ורק שים לב.
    מלחמת גוג ומגוג נפתחה באופן רשמי כשהסעודים,המצרים,הירדנים ועוד ועוד ,כמעט כל הסונים איתנו.
    חוץ מהחמאס,שהוא סוני והפך לגוררה של השיעים.
    גוג ומגוג כבר כאן וזה מחזק את דבריך אלפי מונים.
    אם ניסוג נבעיר את המזרח כולו.
    גם את המזרח הרחוק.
    גם את רוסיה.
    את כל הכדור נבעיר אם ניתן לצ'ראללה בדל ניצחון.
    ונפיל את כל המשטרים שבאיזור.
    אם ניתן לנצ'ראללה לצאת מהעסק הזה שלם בגופו.
    ישר כח אחי.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מרגלית , גם אתה

    עלי, 15/07/06 17:44

    דן מרגלית, גם לך יש חלק בסימום העם הזה והפיכתו לבשר תותחים.
    בשם ה''שלום'' היקר מכל השתתפת יחד עם רוב עיתונאי הטלויזיה בשיווק מסר שקרי על ה''שלום'' הקרב ובא.
    לדבריכם, ''ישראל רק צריכה לסגת ומיד ישתרר ה'' שלום''.
    אמרנו לכם שזה בדיוק הפוך: אם ניסוג , כל ישראל תהפוך לחזית.
    אז קראת לנו ''סרבני שלום''.
    עכשיו אתה יושב ומפרשן יחד עם כל העיתונאים שהביאו עלינו את המלחמה הנוראה מכל.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק (ל''ת)

      מעיין, 15/07/06 19:22

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    נקודה למחשבה

    ישראלי, 15/07/06 17:17

    נכון, אנחנו במצב קשה, מלחמה, לא נעים, יש הרוגים, יש פצועים, יש נעדרים ויש חטופים. הכל אני מבין חוץ מדבר אחד. איך חיילים קרביים בצהל נופלים בשבי לוחמי גרילה בלי לירות כדור אחד. הם היו על קו גבול, אז מה הם עשו שם? איפו היו כלי הנשק שלהם? איך הם לא שמרו על התחתונים שלהם? איך אני יכול לישון בשקט אם ''שומרים'' עלי חיילים שלא שומרים על עצמם?

    הגב לתגובה זו

    • צריך להזהר לשפוט בלי לדעת העובדות

      שלא תגיע למקומם, 15/07/06 21:42

      ובודאי על חיילים שנמצאים כרגע בשבי ולא יכולים לענות.

      רק מתמונה של הרכב שלהם אפשר לנחש שהפתיעו אותם בטיל נ''ט מהמארב.
      לא מאחל לך לחטוף טיל כזה כשאתה נמצא כביכול מוגן בתוך האמר.
      ייתכן שאתה גם פצוע כווי ומלא עשן כשהתוקפים כבר לידך עם נשק אוטומטי לכיוון הראש שלך.
      לאן בדיוק אתה אמור לירות ?

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה רוצים מברק?!

    ירמיהו, 15/07/06 17:03

    ברק הדמגוג רק ביטא את רצון הרוב , לברוח מהמציאות, להיתקפל להישתפל , ועכשיו מה ייצא מכל המבצעון נגד חיזבאללה ?, נכון כלום!
    כי יתקפלו מהר מול הלחץ של אירופה וארה''ב, ואחר כך יסביר שלא הייתה ברירה, והחיזבאללה יתחזק ויתעצם עד לסיבוב הבא שיהיה כנראה הרבה יותר מסוכן והרסני, ומסביב רואים ושומעים החאמס ואירן, וסוריה , והכל כאן הולך לקריסה אמיתית, למ?, כי אני חוזר שוב אל המטומטמים שמנסים לברוח כל הזמן מהמציאות, ובוחרים עסקנים קטנים מקדימה להנהיג מדינה שיש לה בעיות קיומיות, ולזה צריך מנהיג בסגנון של צרצריל, ולא סוכן נדל''ן כמו אולמרט, ולידו טיפשה כמו ליבני, ובתווך פרץ יו''ר הוועדים והארגזים, ורמון הנוכל,

    הגב לתגובה זו

    • משעשע

      jגיא, 15/07/06 18:47

      ועצוב כל כך

      הגב לתגובה זו

    • תגובת אהוד ברח

      המגיב, 15/07/06 20:39

      להלן תגובת אהוד ברח: ''הוצאתי את הבנים מלבנון''...

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    פינוקיו של סבא ג'אפטו לא יכול

    אנטוני הופקינס, 15/07/06 16:34

    צריך לעזור למרקו למצוא את אמא שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חבל שהחבר שלך לא תפקד עד היום כראש ממשלה

    יוכי, 15/07/06 16:34

    כי אז כל זה היה נחסך מאיתנו. אולמרט חייב להתנער מהקשקשת הרחפנית הבושית על הטרור ולהתחיל לתפקד כראש ממשלה שמכיר וחי באזור. פה לא עובד כח גס (מוליך להדרדרות הקצנה ואסון) והטפות מוסר פרוטסטנטיות. פה צריך להתנהל באופן מורכב ועדין ולהשתמש בכלים של כבוד ושיחות חשאיות. פה מדיניות שכל מה שיש בה הוא התנשאות, צדקנות וטריקת דלתות מובילים לאסון.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גם היום הפגזות מעזה וזו ההוכחה

    דודי, 15/07/06 16:29

    לאי רצונה של הממשלה ''להשתגע''.
    ללא החלפת דיסקט התבוסה מובטחת.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    דן קח אחריות אישית

    שפינוזה, 15/07/06 15:42

    כשחתם יצחק רבין ז''ל על הסכמי אוסלו ושאלו אותו מה יקרה אם הפלשתינאים ימשיכו בטרור אז הוא ענה שניכנס בהם בכל הכח......כששאלו את אהוד ברק מה נעשה אם לאחר הנסיגה מלבנון החיזבאללה ימשיך לירות ולחטוף הוא ענה שניכנס בהם בכל הכח.....כששאלו את אריק שרון מה נעשה אם לאחר הנסיגה מעזה החמאס ימשיך בפעולות הטרור וירי הקאסם הוא ענה שניכנס בהם בכל הכח.....
    בכל פעם שנסוגנו וויתרנו הודענו שהפעם אם ימשך הטרור תהיה לנו את כל הלגיטימציה הדרושה להגיב בעוצמה אם הצד השני ימשיך במתקפת הטרור.
    כשהטרור נמשך המצאנו את מדיניות ההבלגה, וכשנחטםו החיילים בגבול לבנון פשוט לא הגבנו, וכשנמשך ירי הקאסם מעזה המצאנו את ההתקפות על מרחבי השיגור.....

    הגב לתגובה זו

    • אפילו היום לא עושים מאומה בעזה. (ל''ת)

      יוסף, 15/07/06 16:19

      הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה מציע שפינוזה? לכבוש הפעם את על לבנון-ואת עזה, שכם וחברון?

      Ehad Haam-Zioni, 15/07/06 16:37

      מה גם שאינך ''מדייק'' בלשון המעטה:

      -אכן חזית הסרוב הפלשתינאית שהתנגדה להסכם אוסלו התחילה בטרור נגדנו-אך רבין וערפת דווקא התקדמו יפה במימוש הסכם אוסלו.
      לכשלון אוסלו יש הרבה אבות ישראלים-מהרוצח בחברון לרוצח בכיכר המדינה, למעמיקי ההתנחלויות ולראשי ממשלות שפישלו(וכן, גם ערפת הנוכל אשם)
      -אפילו כיום אני חושב שמדיניות ההבלגה של ברק בלבנון הייתה נכונה והעניקה לנו שש שנים של שקט, בתקופת המאבק הקשה בטרור המתאבדים.
      -ומדיניות הנסיגה מעזה של שרון (הימני!!!) הייתה מכוונת לסיפוח מחצית הגדה-לכן הוא לא רצה משא ומתן, השפיל את אבו מאזן ותרם לעליית החאמס.

      הגב לתגובה זו

      • אני מציע לכבוש את בוסטון

        ביזי, 15/07/06 18:19

        לרכרוכי מאופס שכמוך, אשר יושב בבוסטון בגלל ''משכורות נתניהו שלא מתאימות לו'', אני אומר: עזוב אותנו בחייך. יש לנו אויבים רציניים ממך להתעסק אתם. אתה אויב המוראל, אויב השפיות הישראלית, אויב אינסטינקט הקיום הישראלי, אויב הלכידות הבסיסית שלנו.
        אתה לא ישראלי !!!!
        שב בבוסטון ודאג לחשבון הבנק שלך.

        הגב לתגובה זו

        • ביזבוזי-את כל קטיושות דמה שלך אתה יורה במכה?-נו, מי שאין לו מה לאמר

          Ehad Haam-Zioni, 15/07/06 20:44

          מוטב שישתוק.....

          מילא השיר ''שרם א שיך-חזרנו אליך שנית'' היה על מקום יפיפה

          אבל ''מרג עיון את בלבנו תמיד''??

          ו''עזה-חזרנו אליך שלישית(וחצי)''???

          ומי שרוצה להחנק עם ''חברון לתמיד'' שיבושם לו

          המטרה שלנו בישראל-אפילו אם אתה חתרן בלתי נלאה בזריקת בוץ על ישראל ומנהיגיה בעבר כמוך(אדון אל מסעדי)-או אם אתה חתרן בלתי נלאה להשגת יציבות בטחונית גם בלי (אך רצוי מאד עם) הסכמים מחייבים עם שכיננו
          -היא פיתוח של חברה הוגנת ופורחת פנימה החיה ללא אלימות כלפיה משכיניה

          ......אבל חבל להשחית מילים על לב ואוזן ערלות

          הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא שיקול דעת וראיה אסטרטגית יש כאן-אלא דם לראש מלווה בניסוחי מסבירן

    EHAD HAAM-ZIONI, 15/07/06 15:34

    -אין כל ספק שלחיזבאללה-ומנהיגו-מגיע מכה קשה וכואבת-וכל ההנמקות שנתן דן מרגלית הן במקומן......

    אך אין גם כל ספק שאם נצליח במטה קסם או במדינאות חכמה לנטרל ולבודד את החיזבאללה-זה עדיף על כל ''מלחמה טובה'' ו''הרוגים של אין ברירה''-כי נסיון העבר הוכיח והוכיח והוכיח כי מכה לבד לא ''מלמדת לקח

    אין גם ספק שהחיזבאללה הוא לא איום אסטרטגי על ישראל(ואפילו טרור פלשתינאי מקיף אינו כזה)-אך סהר שיעי עוין שעלול להתגבש בשנים הקרובות בהנהגת אירן הוא איום אסטרטגי עלינו (מאירן דרך עירק השיעית, דרך סוריה ללבנון והחיזבאללה ועד הפלשתינאים והחמס)

    ולכן הקוביה המרכזית שישראל וארהב ואירופה צריכים להתרכז מדינית עליה היא סוריה-כאשר המטרה העליונה היא הוצאתה מהסהר העוין והעברתה לשותפות מערבית ומשיכת תמיכה עורפית מהחיזבאללה:
    -האולטימטום והאיום הישראלי הוא השוט(וגם איום אמריקאי מעירק)
    -ופיסגת המדינות המובילות צריכה להציג חבילת גזרים ענקית של השקעות כלכליות בסוריה-וישראל צריכה להבהיר שהיא מוכנה לחזור למשא ומתן איתה בנקודה בו הוא נגמר בזמן קלינטון, ברק ואסד האב.

    והערה לפמפלט התעמולתי (סליחה: ''הסברתי'') שכותב דן מרגלית: יכול אדם כמוני לטעון שאלימות(משני הצדדים) אינה פתרון למרות שהיא נדרשת לפעמים להגנה עצמית(ואכן צבא ישראל ואני בתוכם יצאו בהצדקה מלאה למלחמות מגן נוסח ששת הימים ויום כיפור)
    -אבל אבסורד מוחלט הוא הנסיון לקביעה של ''מסבירים'' כמו דן מרגלית, שמותר לעם השני להלחם בישראל מהגדה, אך אסור לו להלחם מחלק אחר ממדינתו שאותה עזבנו משיקול שלנו-עזה.

    -גם כאן היינו צריכים לנצל את המנוף של ההתנתקות לחזרה למשא ומתן כולל-ופישלנו
    -וגם כאן, כשדן קרא בהיתלהמותו ''עיר תחת עיר'', נסאראללה הבין מן שאולמרט לא הבין: שצריך לטרפד מלבנון את המהלך המתבקש עם החטיפה של גלעש שליט לעזה: הסכם ישראלי פלשתינאי להפסקת אש כוללת, החזרת החטוף, שיחרור נשים ילדים ועצירים חולים ובעיקר חזרה למשא ומתן רציני על הסדרים יציבים והקמת מדינה פלשתינאית.

    לפעמים ''בתחבולות תעשה לך מלחמה''-ולפעמים ''במהלך אסטרטגי נכון תגיע ליציבות ואף לשלום''

    הגב לתגובה זו

    • מול הקנאות הערבית שום גזרים לא יעזרו

      מנשה, 16/07/06 06:51

      אתה עדיין שבוי בקונצפציה השמאלנית. אלפי קאסמים-שמאסמים וקטיושות-שמטיושות לא הזיזו אותך משגיונותיך כמלוא הנימה.

      מה שהסהר העויין צריך לקבל הוא חבילה ענקית של זרגים (ולא גזרים) . אני בטוח שקברניטי המערב יבינו זאת בסופו של דבר .ואם יהיה זה במהרה, לא יצטרכו לחוות אירועים נוספים כגון 11 בספטמבר.

      הגב לתגובה זו

      • מנשה-לא מאחל לך להכניס זרגים למיליארד וחצי אנשים-שתהפכם לשונאים....

        Ehad Haam-Zioni, 16/07/06 09:16

        במקום זאת תבודד את השונאים באמת מעומק דתם או לאומנותם או תסביכי נחיתותם-ותקדם את היחסים הנורמליים עם הרוב

        הגב לתגובה זו

        • הפכנום לשונאים מזמן

          מנשה, 16/07/06 20:34

          מלבד האמפטיה ההיטורית שבין האי-שלם לשאר העולם, ההגירה היהודית ההמונית לא''י באמצע המאה ה20 הפכה את כל הערבים לשונאים. אי אפשר להחזיר את החלב שנשפך לסיר ואנו חייבים להתמודד עם השינאה הזו שקיבלנו בירושה מהדורות הקודמים.
          גם אלו שלא האמינו לנבואות השחורות, חייבים ללמוד במיוחד מהנסיון בשעות אלו, שפייסנות אינה עובדת אלא פועלת לרעתנו. נכון שיש מתונים בין הערבים, אך הם במיעוט שהולך ומצטמצם והנטיה אצל הדור הצעיר אצלם היא, לרדיקליזציה ולקנאות. רק ''נכבה'' קשה במיוחד עבורם, מסוגלת לשנות את התהליך הזה, לכן אומר אני, שהם זקוקים לערימה של זרגים. אינני אומר בהכרח , שזה תפקיד בלעדי שלנו.
          לנו אין ברירה, אם חיינו וילדינו יקרים לנו, חייבים להתגונן בכל התוקף והעצמה.

          הגב לתגובה זו

  • 32.

    כואב לכם אבל זו האמת (ל''ת)

    ביבי צדק, 15/07/06 15:15

    הגב לתגובה זו

    • ביבי תמך בהתנתקות

      נתן, 16/07/06 07:42

      אם כי לא ברצון אבל הרים את ידו בעד. אז מה הוא מלין עכשיו?

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה הזמן לבחירות חדשות

    י, 15/07/06 15:09

    המטורף מהשמאל אפילו ביום כזה מדבר על התנתקיות חדשות. חובה להחליף את הכנסת הארורה הזאת כדי שמילותיו האיומות לא יהפכו למציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מאוחר מדי דן. את המלחמה הזאת תעשו לבד.

    כבשה כתומה, 15/07/06 14:39

    מדינת ישראל שלך, של אולמרט, של קדימה, של בית-משפט עליון פוליטי-סיימה מבחינתי את דרכה. מהי בדיוק צורת הממשל המדיני שתלבש הישות החדשה שתקום לאחר האבק שישקע בקריסת מדינת ת''א, יכולה להיות שאלה אנתרופולוגית-סוציולוגית מעניינת אך אינה שווה טיפת דם כתומה אחת. אם אלו הם עקרונותיך (נלחם בם עד חורמה כעת, על-מנת שנוכל לאחר-מכן לחזור לשגרת גירוש היהודים) - אני ביציע, מצוייד במשקפת ושקית פופקורן.

    הגב לתגובה זו

    • כתום אמיתי היה מדבר על מדינת ירושלים

      גדעון לוי, 15/07/06 15:37

      כתום אמיתי היה מדבר על מדינת ירושלים.
      כל הישראלים כולל מפוני גוש קטיף , כולל השמאל מאוחדים ומאחלים לחיל האויר פגיעות מדוייקות בתוקפני החיזבאללה.
      בעצם יש כמה שמאלנים קיצוניים אשר לא מייחלים להפצצות המדוייקות של צה''ל - אבל הם באמת לא משפיעים על כלום היום

      הגב לתגובה זו

      • יש להם ייצוג נאות בתגובות כאן (ל''ת)

        נאסרללה, 16/07/06 07:43

        הגב לתגובה זו

    • מסכים עם הכתום!!

      כתומיהו, 15/07/06 18:21

      שינהלו להם את מדינת \גטו במיתחם הבורסה וההיטק לעצמם, שיעזבו את המתנחלים מחרחרי המלחמה, את המתנחלים שכה אוהבים לשנוא, לכו למחלמות שלכם לבדכם, אנחנו יודעים את התוצאה, מילחמת הבולשיט של אולמרט\ליבני ושאר יורשיו של שרון המושחת, תהיה עוד קריסה, בדרך לחורבן הוודאי המשמש ובא, וכנראה בצדק.

      הגב לתגובה זו

      • אתם הכתומים בדיוק כמו השמאל הקיצוני

        אלכס מהכרמל, 15/07/06 21:22

        בוגדים. וגם איתכם נבוא חשבון ביום הדין. אתם תעמדו עם הגב לאותו הקיר יחד ען עמירה הס ואורי אבנרי. ואני אשמח להיות בכיתת היורים. במהרה בימינו אמן.

        הגב לתגובה זו

      • אריאל אולמרט מעודד מלונדון את החיילים. (ל''ת)

        כתום פליט, 16/07/06 10:55

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    די להפרדה המזויפת בין יו''ש ועזה

    ראובן, 15/07/06 14:33

    הפלשתינאים הם עם אחד במלחמת שחרור מוצדקת עם ישראל. הכיבוש לא הסתיים וצה''ל ממשיך את פעולות הטרור שלו.
    כמו שיראל אינה יכולה לסבול קאסמים על שדרות וטילים על קירית שמונה הפלשתינאים אינם יכולים לסבול התקפות ביהודה ושמורון

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הרוח הרעה נושבת מ-טהרן

    יוסף, 15/07/06 14:13

    הניסוח הבהיר של המצב היה אמור להערך מלכתחילה, בטרם נסוגנו (ברחנו) מלבנון, טרם ה-''התנתקות'', וטרם ה-''התכנסות'', קוראים לזה אסטרטגיה.

    המהלכים בעזה, בלבנון, ובסוריה מוצאם ב-טהרן, וצריך להבין מה קורה כאן בראייה איזורית וגלובלית.
    הבעיה אינה ברמה מקומית, לא תוכל להפתר ברמה זו, וגם ארה''ב הגדולה לא תוכל לה לבדה.
    פתרון שורשי דורש התערבות בינלאומית משולבת תקיפה, ולא נראה כרגע שהאמריקאים מצליחים לגייס את הקואליציה הנדרשת לכך.

    ברמה המקומית שלנו, נסוגנו לקווי הגבול ה-''מוסכמים'', מתוך תפישה שזה יתן לנו לגיטימציה בינלאומית
    לפעולה תקיפה שלנו, מתוך מגננה, במקרה שיתקפו אותנו, ויותר מכך, לגבש הסכמה לאומית רחבה (קונצנזוס) לפעולה, שכידוע קשה אצלנו להשגה אלא במצב של אין ברירה, כאשר ה-''חרב מונחת על צווארינו''...
    כעת אנו נוכחים לדעת שהלגיטימציה הבינלאומית לא ניתנת גם כאשר אנו נסים מביתנו, ונלחמים על נפשינו, וגם ה-קונצנזוס הלאומי לא כל כך מתגבש כאשר נשמעים קולות הטוענים שהיינו צריכים להחזיר את האסירים תמורת החטופים ו-''לגמור עם זה..'' בלי להסתבך כפי שהסתבכנו....

    אותן ''ארבע אמהות'' אשר ספרו, ספדו וביכו על מות הבנים (החיילים) שנפלו (בגבורה) במערכה על שלומם ובטחונם של אזרחים תושבי צפון מדינת ישראל, מן הראוי שיספרו, יספדו ויבכו כעת את החללים האזרחים, זקנים, נשים, וטף, אשר נהרגו ונפצעו על לא עוול בכפם, בביתם, בלא שזכו לקבל את הבטחון לו הם ראויים מתוקף היותם אזרחי מדינת ישראל.

    הפעולות בהן נוקטת הממשלה נראות נכונות, אם כי במינון נמוך למדי, שעון החול הבינלאומי הולך ואוזל, ולא נראה כי יספיקו להשיג את המטרות, שספק עד כמה הן מוגדרות כראוי ועד כמה ניתנות הן להשגה.
    בינתיים, תושבי צפון המדינה (בשלב זה) ''גוייסו'' לשמש ''חומת מפגע'' לרקטות הנופלות בביתם באין מפריע.

    הזמן כרגיל לא פועל לטובתנו, ועם כל הצער אנו יותר פגיעים וחלשים נפשית ורוחנית, וצריך לומר זאת ולקחת זאת בחשבון.
    יצחק רבין הבין ואמר זאת מזמן.
    הם מחוברים הרבה יותר מאתנו לאדמה, לדת, למורשת.
    אנחנו מחוברים יותר לרכוש, לממון, למותרות, ולהנאות (ערכי) החיים.
    אנחנו מקדשים את ערך החיים והם את ערך המוות.

    לא ! הילד בבירות לא צריך לשבת במקלט בגלל שהילד בזרעית יושב במקלט.
    לא הוא צריך לשלם את המחיר, וגם לא העם הלבנוני, וגם לא העם הפלשטיני וגם לא כל עם אחר.
    מי שצריך לשלם את כל המחיר אלו הנהגות מטורפות שבראשן אנשים פסיכוטיים חסרי השכלה תרבות וערכים, אשר מובילים עמים שלמים לאבדון.
    אותם צריך לחסל, וכמה שיותר מהר יותר טוב.

    ואם בחיסולים עסקינן, מחדל המוסד ב-אי חיסולו של חאלד משעל מהדהד עד היום. ניתן וחובה היה לבצע זאת, ועדיף בדרך ''קונבנציונלית'' מאשר נסיון ''מתוחכם'' של הזלפת רעל לאוזנו של המן הרשע...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יש לי הרגשה שהחמס דוחף לעיות עם סוריה והנחש מאיראן

    דוד, 15/07/06 13:52

    ניראה שאחרי שיגמר בנק המטרות בלבנון המשך המומנטום יהיה סוריה שאחראית היא ואיראן לתוהו ווא שישנו ואני מקווה שלא יגדל ניראה לי שאתאכזב כי ניכנס למלכודת הזו של הכאת סוריה ועירוב איראן בכל החגיגה אולי זו היתה כוונתו של הנחש מאיראן שהנה מגיע זמן חיסול הישות הציוניתץ נקווה שהממשלה לא תתלבט בהפעלת נשק יום הדין באם הצבאהאירני ישלח טילים לכיווננו מובן שאם היה בידם נשק אטומי הם לא היו מהססים לשניה להשתמש בו ץ ניראה לי א

    הגב לתגובה זו

    • צודק 27 (ל''ת)

      שי, 15/07/06 14:21

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    והיכן ילדיו של אולמרט?

    יאיר, 15/07/06 13:24

    איך אדם שילדיו משתמטים ו/או מפגינים נגד צה''ל יכול לשלוח את ילדיהם של אחרים למערכה? איך הוא יכול לעשות זאת בשעה שהוא שותף בכיר לאיוולת שגרמה להתפוררות כוח ההרתעה של צה''ל (בעצם גם כוחו הממשי של צה'' נותר טוב רק לצורך גירוש אזרחים מבתיהם או ''מכה שניה'' אחרי התקפה גרעינית).

    הגב לתגובה זו

    • כוחו של צה''ל אינו מעורער-הסורים יושבים בפחד בעוד נסראללה בורח

      גדעון לוי, 15/07/06 15:39

      כוחו של צה''ל אינו מעורער-הסורים יושבים בפחד בעוד נסראללה בורח.
      וחיזבלונים מתים בעשרות.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    חיסכו ביקורות, זה הזמן לחיזוקים!

    מ''ל, 15/07/06 13:14

    חיסכו ביקורות, זה הזמן לחיזוקים!
    מי שעומד בראשנו הוא העומד , אין זה הזמן להרפות את ידיהם או להלחיץ בשביל כותרת , אמרות כמו זו להם שעת מבחן והשוואות לכל מיני מנהיגים אחרים מיותרות וסתמיות כרגע.
    הם (פרץ/אולמרט) בנתיים היחידים שלא הבליגו לחטיפות והפגזות, כם עושים מה שצריך ובעוצמה , קשה לדרוש מהם שיתקנו את כל עוולות הממשלות הקודמות ב72 שעות!
    תנו להם חיזוקים והתייצבו מאחוריהם באש ובמים.

    הגב לתגובה זו

    • עדיין לא מאוחר להחליף את העומדים בראש ובעיקר את פרץ! (ל''ת)

      שי, 15/07/06 15:01

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני מצטער אבל ללא פעולה קרקעית הכל נועד לכשלון

    יורם, 15/07/06 12:32

    מזה 72 שעות חיל האויר פועל בלבנון ובינינו חיזבאללה לא מתרגש מאיתנו ויורה 200 קטיושות ביום זה המון .רק פעולה קרקעית כירורגית שתנקה את השטח ולצערנו תגבה מחיר כבד מצד חיילנו היא הפתרון אחרת מועצת הבטחון תפסיק את הפעולה יום יומיים הכל חוזר לקדמותו וחיזבאללה חוזר למןצבים על גדר המערכת(זוכרים מה צה''ל אמר במרץ שפוצץ את כל המוצבים על הגדר.חיזבאללה לא יחזור למוצבים בפועל הוא השתקם בפחות מ 3 חודשים וחטף 2 חיילים והרג לנו 6 אז תחשבו על זה).

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ומטעה

      ארנון, 15/07/06 19:29

      הנזק לחיזבלה בלבנון עצום רק שאנו פשוט פחות מרגישים את זה, יש להם עשרות הרוגים והרס תשתיות בלתי רגיל. לגבי הכנסת כוחות קרקע, לזה בדיוק החיזבלה מחכים, הם הכינו מטענים ומוקשים ויכו בנו בעשרות אם ניכנס קרקעית - למה לסכן חיילים ולספוג עשרות הרוגים בקרב כזה?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני גאה להיות ישראלי עם קולות שפויים כמוך (ל''ת)

    גיא, 15/07/06 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ''זה צבא של חיילים רכים. כל היום מטלפנים בנייד לאמא'' - אמת מצערת

    תום, 15/07/06 11:58

    שפוגעת קשות גם בבטחונם.
    היכן בטחון שדה?

    הגב לתגובה זו

    • האוייב רואה את התנהגות החיילים וועד ההורים של החיילים

      מאיר, 15/07/06 12:48

      וזה לא מוסיף לכח ההרתעה של הצבא

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אבד אחד בשם אהוד ברק - מישהו ראה ? (ל''ת)

    מחפש אבידה, 15/07/06 11:54

    הגב לתגובה זו

    • ברק ברח שוב!

      דרוקר, 15/07/06 12:59

      ברק לא רק אבד הוא שם מעצורים לפרץ בפועל פרץ מתפקד .(ראומלחמת ששת הינמים את אשכול )אין לי ספק שלברק אין יותר דריכת רגל בבמה הציבורית גם היום לא שומעים ממינו?אפילו לא מילא הוא ברח.

      הגב לתגובה זו

    • ברק הופיע אמשב-BBC ותמך בממשלה

      צביקה חפץ, 15/07/06 13:51

      אהודה ברק התראיין אתמול (יום שישי) בתוכנית החדשות ''ניוזנייט'' של ה-BBC ואמר שהוא תומך במדיניותו של אולמרט וכי על ישראל להמשיך בהתקפות ובהפגזות ובהפצצות.

      הגב לתגובה זו

      • ברק תומך תמיד בכוח ובאלימות! (ל''ת)

        מתן קובנר, 15/07/06 14:03

        הגב לתגובה זו

    • ברק תומך בהסברה שלנו לבקשת אולמרט

      ארנון, 15/07/06 19:31

      ברק מופיע בכל הרשתות הזרות כל ערב ותומך בפעילות הישראלית. הוא עושה עבודה טובה מאוד להסברה שלנו, די להשמיץ.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה עיניין הנאום

    לא ממש הבנתי, 15/07/06 11:51

    למה דווקא נאום נסראללה, מכל האירועים שהיו, גורמים לך לחוש כך? האם אתה לא נופל בשביה של רטוריקה ריקה במקום להסתכל על מעשים אמיתיים? ממתי התחילו מלחמה בשל נאום?

    הגב לתגובה זו

    • המלחמה החלה לא בגלל הנאום

      זה אבי עצבני, 15/07/06 12:14

      המלחמה החלה בגלל הפלישה של החזבאללה לשטח ישראל, תקיפת החיילים וחטיפתם.
      בכל קנה מידה של החוקים הבין לאומיים פעולת החזבאללה נחשבת להכרזת מלחמה.
      לא אנחנו פתחנו במלחמה אלא הם.
      השפעת הנאום הוא לא על פתיחת המלחמה, אלא על עוצמתה.

      הגב לתגובה זו

      • תודה אבל עדיין

        לא ממש הבנתי, 15/07/06 12:52

        מרגלית אומר שצריך לעשות שינוי קריטי בשל הנאום הזה. מה בדיוק אמר נסראללה עכשיו שהוא לא אמר קודם? איזה תוספת עושות המילים האלו למצב שמחייב התייחסות שונה מאשר מקודם?

        הגב לתגובה זו

        • מרגלית כותב מזעם כמו הבסטיונרים (ל''ת)

          שמאלן, 15/07/06 16:45

          הגב לתגובה זו

          • מה בדיוק ההבדל בין מרגלית לבסטיונרים?

            עופר בן יעקב, 15/07/06 19:48

            פרט לכך שכל אחד מהם חכם ממנו?

            הגב לתגובה זו

            • גנתית יש הבדל (ל''ת)

              שמאלן, 15/07/06 20:16

              הגב לתגובה זו

        • החטיפה היתה פרובוקציה, והנאום השחצני פרובוקציה נוספת (ל''ת)

          ארנון, 15/07/06 19:33

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    רק השמדת תשתיות החשמל של לבנון תקצר את המבצע ותקטין את שפיכות הדמים

    גיל אזולאי, 15/07/06 11:50

    מי שאחראי לתקיפתינו היא קודם כל ממשלת לבנון ומדינת לבנון. הם צריכים לשלם מחיר כזה שבפעם הבאה לא ינסו לחשוב על דבר כזה.

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא.. רק חיסול של 1000 אנשי חיזבאללה יעשה את העבודה..

      ניר, 15/07/06 12:15

      לבנון הולכת בין הטיפות ואין לשכוח שסוריה בכלל היתה בלבנון עד לא מזמן

      כך שצריך להרוג את השליח ושולחו ולא את הנפגעת המשנית קרי לבנון

      הגב לתגובה זו

      • שיטה טובה

        איזנטיין, 15/07/06 13:06

        השיטה של פינוי כפר או מושב ולאחר להפציץ את היושבים בו זאת שיטה מצוינת שעל צהל לאמץ גם בדרום לאחר נכוי והפצצת השטח אפשר להכנב בביטחון יתר בהצלחה לחילי צהל באויר בים וביבשה חזקו ואמצו.

        הגב לתגובה זו

      • רק 1000? עשרת אלפים לפחות! ויותר! (ל''ת)

        שמואל רוזנווסר, 15/07/06 14:12

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    טמבלים

    בנצי, 15/07/06 11:49

    שכחנו,
    טוב שלום רע ממלחמה ''טובה''
    מדברים עם אויבים
    הערכים לא מבינים כח (ראו כמה השקענו ולא עוזר'',
    אולי נחליף ליושר והגינות -כואב לאמא ערביה כמו ליהודיה
    גם הם וגם אנו נשאר כאן, עדיף לדבר ולהתפשר ביושר ובהגינות.

    הגב לתגובה זו

    • עד מתי לא תבינו שאנו במזרח התיכון (ל''ת)

      מאיר, 15/07/06 12:49

      הגב לתגובה זו

    • מה שאתה לא מבין

      סימה, 15/07/06 14:06

      זה שלא יהיה שלום רע אם לא תקדם לו מלחמה טובה. עכשיו, לצערי, רק הכוח ידבר. ונקווה שהכוח יהיה בצד שלנו.

      הגב לתגובה זו

    • בנצי,אחי,החליף קסטה,מלחמת גוג ומגוג נפתחה רשמית.

      יגאל כהן, 15/07/06 18:05

      הבשורות הטובות שהסונים איתנו,
      כבר בשלב א'.
      הם לא מאפשרים לשיעים האירנים להסית את הערבים נגד ישראל.
      ראה הודעת סעודיה.
      הסונים איתנו.
      זו מלחמת גוג ומגוג.
      הנוצרים,היהודים והסונים באותו צד.
      החליף קסטה.
      אם לא נכניע את נצ'ראללה,
      המזרח כולו יבער.
      המזרח התיכון והמזרח הרחוק.
      זה יגרום לנפילת משטרים ערביים כמו דומינו.
      אבל אם נעמיד את נצ'ראללה והחיזבאללה במקום,
      נעצור את גוג ומגוג.
      החליף קסטה.
      ''תואלף ולא תואליפון''.

      הגב לתגובה זו

    • מי שטמבל כאן

      ארנון, 15/07/06 19:38

      אני שמאלני מובהק ובעד פרוק ההתנחלויות ונסיגה מכל השטחים. אבל דוקא בשל כך, פלישת החיזבלה לתחום מדינת ישראל וחטיפת חיילים מתוך השטח שלנו (בגבול בינ''ל מוכר, ללא שום מחלוקת!) היתה פרובוקציה ששום מדינה מתוקנת אינה יכולה לסבול. אין פה שום עניין לפשרה, הוא הגזים לפי כל קנה מידה בלי שום התגרות מצידנו.

      הגב לתגובה זו

      • באידיש אומרים: הרוצה בשלום היכון למלחמה...

        אבי געזונט, 15/07/06 23:09

        אבל בגלל חכמים שכמותך, התכוננו טוב טוב לשלום והפלא ופלא... קבלנו מלחמה.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    ואיפה אתה היית בשש השנים האחרונות?

    עדו, 15/07/06 11:24

    למה לא התרעת בטוריך מפני התייצבות החיזבאללה על גבול הצפון? למה לא דרשת כי תינקט פעולה נמרצת כדי לפרק את ארגון הטרור הזה מנשקו או לפחות לסלקו מהגבול? למה שתקת כאשר אולמרט ופרץ התירו לאנשי החיזבאללה לחזור לעמדות הקדמיות שלהם לאחר הירי על עמדות צה''ל ויישובי הצפון?
    האם לא הבנת כי תקיפת החיזבאללה היא רק שאלה של זמן?
    האם לא ראית את הסכנה האסטרטגית שקמה לישראל כתוצאה מהתחמשות ארגון הטרור בדרום לבנון? האם אינך רואה כיום את הסכנה האסטרטגית הנשקפת לישראל מהפיכת עזה לחמאסטן?
    האם במקום לפמפם ללא הפסק את רעיון ההתנתקות לא פשוט יותר לומר סליחה טעיתי???

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    4 אמהות לא שותקות!

    אורן, 15/07/06 11:06

    רק שלשום היה ב-NRG מאמר מפי אחת מהאמהות שתומך בהתקפת חיזבאללה ובמהלך הצבאי!

    הגב לתגובה זו

    • 4 נחשים

      אבוטבול, 15/07/06 13:07

      4 אמהות תסתמו את הפה הגיע הזמן העם לא יכול לראות אותכם ממש מגעילות ארבע משהוא אחר!

      הגב לתגובה זו

      • בוא נעשה חשבון

        גיא, 15/07/06 17:24

        20 הרוגים לשנה היו לנו בלבנון

        6 שנים מאז יצאנו משם

        כמה חיילים מסתובבים בינינו ולא על משכבם בשלום בגלל אותן 4 אמהות?

        הגב לתגובה זו

        • בוא נעשה עוד חשבון

          דניאל, 15/07/06 18:17

          עכשיו יש כ-5 הרוגים כל יום - חיילים ואזרחים. שלא לדבר על החטופים. שלא לדבר על מדינה משותקת לחלוטין, ערים כמו טבריה שמופגזות בפעם הראשונה זה 30 שנה...

          וכל זה בלי להביא בחשבון את עדותו של ערפאת, על הקשר בין הבריחה מלבנון ופרוץ האנתפאדה השנייה.

          צא מן הבועה.

          הגב לתגובה זו

          • החשבון שלך שגוי

            ארנון, 15/07/06 19:44

            לא היתה שום תוחלת לישיבתנו בלבנון, אי אפשר לשבת על אדמתו של עם אחר לנצח. כל הלגיטימציה הבינ''ל של פעילות צה''ל היום היא בזכות זה שהחיזבלה התגרה בנו בתוך תחומי מדינת ישראל המוכרים. ועם כל הצער על הקטיושות על היישובים, זה לא שווה את ההרג הנורא של חיילינו כשישבנו בלבנון. למיטב זכרוני זה היה הרבה יותר מ-20 הרוגים בשנה, דרך אגב.

            לגבי הקשר בין הנסיגה לאיטיפאדה, הוא קיים בראש הימני בלבד, תושבי השטחים מתקוממים בגלל שהם 40 שנה תחת שלטון צבאי ללא זכויות אזרח בסיסיות, זה היה קורה ללא שום קשר.

            הגב לתגובה זו

            • הבעיה היא ההרתעה - לא הנסיגה

              שמאלני לשעבר, 15/07/06 20:38

              איבדנו את ההרתעה ולכן הנסיגה הביאה עלינו את המצב הזה.
              אי אפשר לסגת בלי הרתעה.

              הגב לתגובה זו

            • למעלה מ 500 נפגעים אזרחים

              גלית, 16/07/06 03:03

              4 אמהות עלאק...
              משת''פיות של נסראללה !!

              הגב לתגובה זו

        • אם ההוראות פתיחה באש לא היו כאלה גרועות

          יוסיי, 16/07/06 04:46

          היה 0 הרוגים בשנה בלבנון

          וגם אם היה כמה אז זה היה מעט והם בתור חיילים קדושים שהתגייסו לצבא ההגנה על מנת להגן עלינו בעורף וחייל שנהרג הוא מגן על אלפים אחרים שלא יהרגו וזה כמובן אומץ וגבורה.
          ומאחר שלקחו לנו - האזרחים שבעורף את ההגנה הזאת נהיינו חשופים מאוד ומאז החיזבללה ביסס מעמדו
          ב ג ד ו ל והפיגועים בארץ נהיו לחם חוקינו השם ישמור ויציל!

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק לא ביבי וליברמן (ל''ת)

    שמאלן שפוי, 15/07/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מחפשים תחת הפנס

    בנימיני, 15/07/06 10:55

    דן, דברי טעם אמרת, אך פספוס גדול בצידם. כי לכולם ידוע, גם לך, כי לבנון אינה הכתובת.
    לו היינו מבקשים באמת ובתמים, וגם באומץ, לעמוד על גורלנו, לא היינו דוחים פעם נוספת את הקץ, ועומדים ביושר מול סוריה למלחמת גוג ומגוג. במקרה כזה גם לא היה לנו כל גינוי בעולם המערבי (צרפת מתעבת את הבחור מדמשק ממש כמעט כמו בוש).
    אם בשל תחשיבי עסקנים מסוג של ''אוהב סיכון-שונא סיכון'' (לבנון קלה הרבה יותר, זה ברור) ואם מחמת פחדנות לעשות את הצעד הראשון - שוב דחינו את העימות שכולם יודעים כי בוא יבוא. השאלה היא האם לא נכון היה לנצל הזדמנות זו לעשות את זה מול יריב הססן ודחוי בעולם, כבר עתה.

    אז עכשיו, בעוד שבוע כאשר ממשלת לבנון תפעיל את הנשק האולטימטיבי שלה ופשוט תתפטר. נמצא עצמנו מול כאוס לבנוני וכעס עולמי. ולא, החיילים לא יחזרו הביתה. לצער כולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רק לא ביבי ואולמרט

    שמאלן שפוי, 15/07/06 10:55

    אני לא מבין מאיפוא שלפתה פתאום את ביבי ואת ליברמן זה מה שחסר לנו עכשיו .אני חושב שהצמרת הביטחונית הנוכחית אולמרט ופרץ שהם מפתיעים עד אכשיו לטובה בגלל תגובתם הביטחונית הבלתי מתפשרת עושה רק טוב למדינת ישראל ולתושביה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מילים כדורבנות

    עומר, 15/07/06 10:45

    כול מילה בסלע חזק אמץ ואל תחטא

    הגב לתגובה זו

    • מלים כדורבנות? הצחקת אותי! (ל''ת)

      שירה מ., 15/07/06 10:54

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    סוף סוף תמיכה יש תמיכה של התקשורת!

    פצצה, 15/07/06 10:41

    למרות דעות השמולניות שלכם לאורך כל ה20 שנה האחרונות פתאום אתם רואים שלאיפוק שכל הזמן דרשתם יש מחיר והמחיר הוא היחלשות העם היהודי אתם לא הבנתם שרק כח חזק ומסיבי זה הפתרון ליצור שקט לתמיד . אני קצת מאוכזב מהתקיפות הלא מסיביות צריך יותר פצצות ואזורים מחוקים ויש את הנשק שעדין לא השתמשנו בו דן מרגלית ישר כח תמשיך לתמוך (אתה גם חבר של אולמרט) אז תשפיע יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מחמת גחמה ותסכול וכעס ועלבון ואגו.

    39C., 15/07/06 10:37

    ומחמת חוסר ניסיון ותיחכום בניהול עימותים מתגלגלים תיחומם והגבלתם .
    ומחמת כיסוי על הכשלון הצורב של הגנרלים והאדמירלים בניהול היום יום של בטחון שוטף של היחידות שבפיקודם.
    ומחמת גורלה של ההיתכנסות .
    מחמת כל אלא יישב ילד יהודי במקלט בזרעית וזה יהיה גם גורלו המצער של בן גילו בביירות.
    הגנרלים והאדמירלים שוב מובילים את צהל למילחמה מיותרת על יוקרתו .

    את יכולותיו האוייב והמדינות סביב מכירים היטב וניזהרים.
    כשוך הלחימה ילקק העורף את פצעיו האדמירלים והגנרלים ישקעו בכורסותיהם הרכות,איראן תספק לחיזבללאה רקטות על מנת שיציבו אותם צפונית לביירות והנשיא הסורי ימשיך לגחך.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נסאראללה בטח צוחק עלינו עכשיו

    ניר, 15/07/06 10:33

    הוא בטח אומר היהוד טיפשים
    הם מזהירים אותנו לפני שתוקפים

    אז במצב הזה אפשר להמשיך , הרי יש לנו רק עשרות הרוגים ....

    אם היינו מביאים אותו למצב של הלם , רק אז המלחמה הייתה מסתיימת מהר
    אבל כשלועסים , אז זה נמתח ונמתח..

    החיזבאללה לא הזהיר החיילים לפני שחטף אותם או לפני שירה על הספינה
    ממש לא מובן המהלך של להזהיר את מעוזו של נסארללה לפני תקיפתו

    אם היו הורגים 1000 מהחיילים במתחם הצבאי שלו , הוא היה חושב 10 פעמים לפני שהיה יורה טיל על חיפה , וכמובן היה פוגע בו נפשית .

    אבל ישראל משחקת במחבואים וזה חבל , ובמשחק כמו במשחק , תמיד נסארללה ינסה לשחק שוב , כי הרי זה רק משחק

    הגב לתגובה זו

    • צודק! אותם 1000 לוחמי חיזבאללה

      גיא, 15/07/06 17:22

      בטח עומדים צפוף צפוף ביחד ואף זורקים כמה רימוני עשן כדי שיהיה קל לפגוע בהם...

      הגב לתגובה זו

    • חשיבה ילדותית

      ארנון, 15/07/06 19:46

      לוחמי החיזבלה ברחו משם למקום מסתור כבר ברגע החטיפה. אזהרת צה''ל היתה עבור האזרחים החפים מפשע בלבד.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לממשלת לפלפים לא היה ברירה אלא לה....

    עולה חדש, 15/07/06 10:30

    אני גר קרוב לרמת דויד ,בסיס של ח''א
    אניני שומע את רעש של המטוסים היוצאים לתקיפות בליבנון שקט מצריים .ח''א הוא לא תוקף ומגיב לתקפות של חיזבאללה

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי

      גיא, 15/07/06 17:21

      ששכחת את מכשיר השמיעה במקום שעלית ממנו

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מהפה שלך לאוזן של אולמרט

    פעם כך ופעם אחר, 15/07/06 10:25

    נדמה לי שפעם ציינת שאתה חבר אישי של אהוד אולמרט. אם כן, אני מקווה שדברי הנכוחה שלך ישפיעו.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מיד! לפני שתיגמר עונת הדובדבנים. (ל''ת)

    שפדן, 15/07/06 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ל-1 ,אתה צודק,גם אני אמרתי זאת !!!

    אייל, 15/07/06 09:55

    מי שלא רוצה את ביבי ,יקבל את טיבי !!!
    חד וחלק,העם בישראל טיפש,רק ביבי יכול להיות ראש ממשלה,כל השאר הם חיקוי עלוב וזול !!!
    הערבים מבינים רק כוח,כמה פעמים אפשר לומר זאת??? הגיע הזמן שנתפכח ,צריך להשפיל אותם כדי שיהיה לנו שקט !!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הפוך את הכתבה לעצומה לחיזוק הפעילות (ל''ת)

    RIRI, 15/07/06 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אתה טועה טעות חמורה ויסודית

    מרק, 15/07/06 09:48

    לא העם הוא שנותן לממשלה את הכח. העם מוכן לסבול ולתרום המון אבל ממשלה חלשה והססנית פוגעת חמורות בכח העמידה שלו. לא פעם שומעים את תושבי הצפון אומרים שהם מוכנים לשבת במקלטים כמה שיידרש ולתת בכך את הגב הדרוש לממשלה לחסל את האיום מצפון. אבל הממשלה מהססת ורועדת כעלה נידף ועל מנת לכסות על כך משגרת הצהרות לוחמניות ופגזים על שטחים ריקים. קחו דוגמא מצ'רצ'יל , העם הבריטי היה חזק כי ידע שממשלתו עושה הכל , אבל הכל , על מנת לנצח במלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • גאון שלי

      גיא, 15/07/06 17:21

      העם בבריטניה היה חזק כי

      לא
      הייתה
      לו
      שום
      ברירה

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    נאה דרשת!-עכשיו צריך שהממשלה תקיים

    שחר חדש, 15/07/06 09:46

    להפסיק לחלק כרוזים -ולהתחיל לפגוע מהאוויר

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ========מי שלא רצה את נתניהו שיאכל את הכובע עכשיו============== (ל''ת)

    רק ביבי יכול, 15/07/06 09:28

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו עדיין לא רוצים את ביבי המושחת והלחיץ (ל''ת)

      ארז, 15/07/06 11:24

      הגב לתגובה זו

      • לכל תומכי קדימה

        צחי, 15/07/06 13:35

        כמה זמן יקח לכם להודות בטעות שלכם כשביבי אמר את מה שקורה עכשיו אמרתם שהוא מסית ושהוא רק רוצה להפחיד את העם אני רק מחכה לאחד מדוברי קדימה שיבוא להתנצל על דבריו במיוחד מאולמרט ואייל ערד

        הגב לתגובה זו

      • די להמשך ההסתה נגד ביבי

        עמית חדרה, 15/07/06 13:41

        גם בשעות קשות אלה אנשים מסיתים נגד ביבי אני מבקש ממכם להתעורר ומהר ותיראו איזה עבודה טובה עושה ביבי ברגעים אלה בחול שרת החוץ העלובה שלנו ממש משותקת היא לא יודעת מה לעשות וביבי היחיד שמגן על המדינה אפילו כתבים זרים אמרו שציפי ליבני היא האסון הכי גדול של ישראל במלחמת ההסברה שיש עכשיו

        הגב לתגובה זו

      • טוב אז נחכה שהמצב יורע עוד קצת...

        אזרח, 15/07/06 13:42

        ושלא תבין לא נכון, הוא בהחלט ברירת מחדל...אבל ממנו צה''ל היה מקבל פקודה נחרצת.
        (ואגב, לא צריכים לחכות לגמר הלחימה כדי להשעות את אלוף הפיקוד הכושל.)

        הגב לתגובה זו

    • מה אתה חושה שביבי היה עושה? מה הוא עשה? די עם שחיקת המנטרות (ל''ת)

      ביבי שמיבי, 15/07/06 12:35

      הגב לתגובה זו

    • ביבי היה היחיד שצדק

      שאולי, 15/07/06 13:38

      ביבי נתניהו היה היחידי שצדק אבל מערכת פרועה של הסתה קשה נגדו הביאה לכך שהוא יוצג בתור אחד שרק רוצה להפחיד
      ביבי בשם עם ישראל אני מתנצל בפנייך

      הגב לתגובה זו

    • נתניהו צדק--היתריע וכולם צחקו בניצוחה של התקשורת עכשיו שיבקשו סליחה (ל''ת)

      סליחה ביבי, 15/07/06 14:19

      הגב לתגובה זו

    • על ההרוגים בלבנון בתקופה של ביבי...

      יאיר, 15/07/06 14:51

      מספר ההרוגים בקדנציה של ביבי הגיע לשיא לעומת כל ראשי הממשלה לפניו מאז ימי מלחמת לבנון.
      ביבי גם פעל בניגוד לעצת מערכת
      הבטחון ופתח את מנהרת הכותל - במהומות נהרגו מעל 10 חיילים.
      ביבי הסתכסך עם כל בכירי הליכוד בתקופתו כראש ממשלה וראש הליכוד -
      הסתכסך עם דויד לוי - וזה יסד את גשר.
      הסתכסך עם איציק מורדכי, רוני מילוא , ומרידור - והם הקימו את מפלגת המרכז.
      הסתכסך עם ליברמן בתקופה (יש עדוית לחילופי דברים קשים בין השניים) - וזה עזב את הליכוד והקים את ישראל ביתנו.
      הסתכסך עם בני בגין - וזה עזב ועמד בראש האיחוד הלאומי.
      החליף ב3 שנים כראש ממשלה 3 שרי אוצר ושני שרי חוץ.
      יש הבדל בין הסתה (למשל - כמו שתוקפים את אולמרט על זה שאשתו תומכת שמאל, או כמו שתוקפים את ביבי על הדרך בה אשתו מתנהגת) לבין עובדות הסטוריות - כל מה שכתבתי נכון.
      הבן אדם מוכשר בענייני כלכלה , ויודע לדבר ברהיטות באנגלית, ולכן ראוי להיות שר חוץ או אוצר אבל לא ראש ממשלה.
      לכל תומכיו - תפסיקו להתלהב מבן אדם שבבחירות 1999 הוריד את הליכוד לשיא שלילי של 19 מנדטים (אבל בליכוד חשבו שאין מצב שהם ירדו מתחת לזה) ובבחירות 2006 הוריד אותם ל12 מנדטים.
      אתם רוצים עוד בחירות עם ביבי בראש?

      הגב לתגובה זו