• 120.

    אם נסתאללה ימות עדין לא יפסיקו הקטיושות (ל''ת)

    תחיה, 17/07/06 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אנחנו לא יכולים לחיות אם נסתאללה (ל''ת)

    תחיה, 17/07/06 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    עמיר פרץ תן גוגמה למדינה תהיה גבר החלפת השבויים תמורתך גם כך אתה

    יהודה ברזלי, 13/07/06 19:20

    לא מבין שום דבר בבטחון מה שאתה יודע זה להרוס משפחות כמו שארסתה אותי ואת משפחתי ואת בני שנכה צ.ה.ל .אלוהים ישלם לך בכל חומרת הדין אמן.אמן.אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    עמיר פרץ אתה בושה למדינה ובושה לצבא ובושה לחזבלה מה אתה מבין בבטחו

    יהודה ברזלי, 13/07/06 19:14

    חון תתפטר מיד ותחזור למרוקו שם מקומך

    הגב לתגובה זו

    • עמיר פרץ שר טוב עד כה. (ל''ת)

      דן, 13/07/06 19:25

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    רק הרג רב מאוד בחיי אדם אצל החיזבלה!!!

    מוטי לוזון, 13/07/06 18:39

    לא כבישים, לא תשתיות , לא בסיסים ולא תחמושת, לא חשמל, לא מים ולא רעש מטוסים, ימנעו מהחיזבלה להרגיש שהם מנצחים , אלא רק חיי אדם רבים מאוד.
    זה הפיתרון , הנכון, הפשוט, העתיק הטוב והיעיל ביותר לסיום העניין.
    כל הפגיעה בתשתיות לבוא כעניין נוסף להרג המוני אצלם.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    פרץ- ואתה מסכים ל- 5 ק''מ מהגבול ?

    יוסי כהן, 13/07/06 18:20

    טרם הבנת כי כך נהיה תלויים ברקטות שלהם ? האם בכך מסתכם הידע הביטחוני שלך ? הרי הבטחת שינוי מהותי ? אתה כבר משנה דעתך ? עד עכשיו הצטיינת בעזרה לוועדים החזקים ולא יותר !

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    פרץ תהיה רציני תכריז על free fire zone דרומית לליטני (ל''ת)

    אבנר, 13/07/06 17:14

    הגב לתגובה זו

    • לאבנר - לא הבנתי את המילים באנגלית. תסביר לי בעברית קלה (ל''ת)

      פרץ, 13/07/06 17:59

      הגב לתגובה זו

      • פרץ !המילים לא באנגלית.! הבנתה (ל''ת)

        לא-אבנר, 13/07/06 21:44

        הגב לתגובה זו

  • 113.

    חובה לכל אחד לדעת ולהכיר דברים אלה.................................

    גילי, 13/07/06 16:57

    אני מבקש ממך ידידי שתחזור איתי כ-15 שנה אחורה ונראה מה קרה בשתי הצדדים:
    שנות ה- 90 אף אחד במפה הפוליטית הישראלית לא דיבר על מדינה פלסטינאית לצד מדינת ישראל מלבד השמאל הקיצוני של המפה הפוליטית (אפילו לא מפלגת העבודה).
    עם עליית רבין לשילטון החלו הדיבורים על מדינה פלסטינאית (אוסלו) כשציבור גדול בעם מתנגד אך רבין וציבור מאמיניו לא מוותר וממשיך חרף ההתנגדות עד הרצחו של רבין.
    הימין עולה לשילטון- בנימין נתניהו ממשיך לדבר על שלום (מי היה מאמין) ולוחץ את ידו של עראפאת בקאפ דיויד.
    שנת 99'- אהוד ברק מוכן ללכת לוויתורים מרחיקי לכת שלעולם לא יוכלו לקבל שוב אך זאת לא צולח בעקבות הכישלון אהוד מתרסק ואיתו ממשל השמאל.
    שנת 2001- אריאל שרון יקירנו שהשאיר מדינה שלמה נדהמת מוכן ללכת להסדר קבע של המציאות, תוך התנגדות עצומה מתוך מלפגתו, אנחנו מדברים על שרון ''הרוצח'' זוכר?
    חרף ההתנגדות קורה משהו שעוד לא קרה נגד הזרם שרון מחליט לפרק את השותפות עם מפלגתו שהוא עצמו הקים ומליט להקים גוף פוליטי חדש לגמרי כנגד כל הסיכויים, ולמה? -כי ציבור גדול בעם רוצה שלום- (אני מקווה שעקבת עד עכשיו בשינויים בחברה הישראלית).
    עכשיו אני אשאל אותך מספר שאלות:
    1. האם חינכו את הדור הצעיר לשלום?
    2. האם פירקו את תשתיות הטרור?
    3. האם ההנהגה הפלסטינאית ניסתה להביא להרגעה? או תסיסה?
    -בהנחה שאין לך תשובה תן לי לענות (אם יש אשמח לשמוע)
    1. לכל אורך השנים מחנכים זאטוטים קטנים שמקומם ביפו, עכו וכו' מחנכים לשינאה והרג ככה שנצתרך לחכות שעוד דור יעבור.
    2. לא רק שלא פירקו תשתיות טרור אלא בכספי סיוע שאמורים ללכת למזון, משכורות, ולפיתוח הוזרמו לקניית חומרי חבלה ונשקים (כדוגמת הספינה קארין - אי שהיתה במימון הרשות
    3. ''מיליון שאהידים צועדים לירושלים''
    זו רק דוגמא אחת להתבטאות ההנהגה של הפלסטינאים שלא ניסתה מעולם להביא לרגיעה ולהביא להכרה של הציבור הפלסטינאי במדינתנו.
    אז תגיד לי על איזה מוסר אתה מדבר? איזו התכהות חושים? נחיתות מוסרית? בו נניח שהצבא הרוסי היה פה במקומנו הייתי מהרהר בשאלות שלך.
    אז לפני שאתה בא ושופט אותנו אמור לי מה עשו בצד השני?
    ומיותר לציין שיש גם לי חברים ערבים-ישראלים אני קונה אצלהם הם קונים ממני חלב בטונות היו לי חברים גם ערבים בצבא.
    אז ממש לא מעניין אותי אם הוא יהודי מוסלמי נוצרי או בודהיסטי שיהיו בני אדם.
    ויום נפלא גם לך

    הגב לתגובה זו

    • דרך אגב הדברים הופנו לערבי מ- 68 מקווה שהוא קרא והבין משהו (ל''ת)

      גילי, 13/07/06 17:17

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לניתוח הנכון (ל''ת)

      יבין, 13/07/06 18:14

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    נסרלה משתין על איומי צהל ובצדק (ל''ת)

    נעמה השפויה, 13/07/06 16:57

    הגב לתגובה זו

    • יוסוף V נעמי פורטוגל... תפסיק להעתיק ממני

      Avi Ecuador, 13/07/06 17:14

      ואחרי שיצאת חרא אני מוריד עליך את המים להיום ואל תמוף לי על המסך.

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    תנו לחיזבאללה נ.צ מדויק

    עזרה בטיווח, 13/07/06 16:49

    קראתי אתמול במעריב על נפילת קטיושות בבסיס צבאי כולל מיקומו של הבסיס ואיזה בנין נפגע בתוך הבסיס.. אולי מעריב פשוט יפרסם קואורדינטות ונ.צ מדויקים כדי לשפר את הפגיעות??

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    פרץ כישלון ביטחוני

    ניר, 13/07/06 16:40

    בבחירות הבאות אסור לבחור שוב פרץ

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    איך ננצח?=הבלגה-איפוק-אזהרה-בריחה-איומי סרק-דיפלומטיה-ירי לשטח פתוח (ל''ת)

    שלטון תבוסתן=, 13/07/06 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ''חיזבאלה כבר לא יחזור...''

    Avi Ecuador, 13/07/06 16:33

    מספיק ברבורים ברשת ומספיק לברבר את צה''ל!
    ''כשהחזון'' הוא בניית מדינת עגל הזהב שלום פלסטין; סדום-פלסטין-עמלק ומשתמשים בצה''ל כצבא הכנה לפלסטין שנלחם ביהודים ועושה להם ניקוי אתני ב''פלסטין'', כולם יכולים להבין אצל רשעים שחטיפת ורציחת יהודים יכולה בטח לתרום ומובנת ומוסיפה לחיסולה של ישראל.
    מספיק להשריש בעם-הארץ את תורת האידיוטיות ומספיק לשמאל ו''מנהיגנו'' להיות כת ''דתית'' של אידיוטים שמצמיחים משיחים חדשים ואמונה בעגל הזהב שלום-פלסטין.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לחטוף את נאסרללה

    ירון, 13/07/06 16:29

    ולהודיע שלא יודעים דבר על גורלו

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מבקש מכולם לקרוא תגובתי ב-68 מצטער שיצא ארוך - אך חובה!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גילי, 13/07/06 16:28

    הגב לתגובה זו

    • באמת חובה דברים נכונים ואמיתיים (ל''ת)

      דעתן, 13/07/06 16:47

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    הנכון חיזבאללה ישאר במקום ואתה לא תשאר בתפקיד (ל''ת)

    המברבר הלאומי, 13/07/06 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    בלה בלה בלה...קשקשן עלוב (ל''ת)

    אלי קופטר, 13/07/06 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    איזה גדר שמדר - הם יורים מרחוק פסיכי (ל''ת)

    שמאלני לשעבר, 13/07/06 15:34

    הגב לתגובה זו

    • מה עם החטיפות?

      אפרת רגב, 13/07/06 16:06

      לפני החטיפות תצפת החיזבאללה ומצא שטח מת בין שני סיורים של צה''ל. פרץ רוצה למנוע את המצב.
      זה אמנם לא ימנע את הטילים, אבל זה גם נכון (או אולי בעיקר) ל''פתרונות'' הימין.

      סתם שאלה - קודם נהיית ''שמאלני לשעבר'' ואז הפכת להיות טמבל, או (מה שיותר סביר), קודם אבדת את השכל ואז הפכת ל''שמאלני לשעבר''?

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    דחוף להיכנס מבצע פשוט

    דחוף להיכנס, 13/07/06 13:58

    יש בהתחלה לשרוף את כל היער והצמחיה ליד הגבול
    הדבר יעשה באמצעות דלק מהאוויר שיונחת ופצצה שתכלה את כל היער
    בעקבות כך כל המוקשים והנשק של החיזבאללה ישרף וגם הם אולי.
    יש לשפוך רעלים ליד כל האיזור שנשרף על מנת למנוע מצב שהצמחיה תגדל כי הם עשו בזה מארבים
    לאחר מכן יש להשמיד את כל האזורים שבהם יש מאחזים
    מעתה הכל גלוי לעין
    כל מי שמתקרב לגבול יש לירות בו
    אפילו אם רק עובר שם יש לירות בו
    לאחר מכן יש לבצע חטיפות של לבנונים תמורת החיילים כל הזמן נחטף עד שהם יגידו קחו קחו החיילם

    הגב לתגובה זו

    • פשוט גאוני... איך לא חשבו על זה קודם?

      דרומי, 13/07/06 15:39

      עזוב רגע את השאלה מה תעשה עם הכפרים הלבנוניים שנמצאים בטווח הזה. חשבת על השאלה איך תמנע מהאש\הרעל לעבור לצד הישראלי?

      הגב לתגובה זו

      • נראה לי שהוא כבר תוצר של רעלן

        אפרת רגב, 13/07/06 16:08

        שפוגע בתאי המח (יש כאלה). אפשר לראות את זה בזה שהוא מתעלם לחלוטין מהתגובה העולמית, לדוגמא.

        הגב לתגובה זו

        • בגלל פלצנים כמוך שכל הזמן חושבים על התגובה העולמים אנחנו במצב כל

          amirsc, 13/07/06 16:50

          כך עגום עכשיו

          הגב לתגובה זו

          • וזה שיש לנו מטוסי קרב, חלפים, דלק סילוני,

            אפרת רגב, 13/07/06 17:29

            ומסחר עם אירופה - זה בטח לא בגלל פלצנים כמוך. פלצנים כמוך - הימין, הדתיים, או מה שהכי טוב, דתיים ימניים, חכמים גדולים בלחגוג עם הכח המדומה שלהם (אני, מה'כפת לי אני מה העולם חושב?). מי מספק את הסחורה בסוף? אל תחפש את זה ביצהר, בני ברק, או מצודת זאב.

            בלעדינו אתם כלום. בלעדיכם היינו מסתדרים מצויין. חבורה של אנשים שחוץ מלכתוב ''פלוצים'' לא יודעים לעשות כלום.

            הגב לתגובה זו

            • רגב לפחות באתר הזה ובעוד אתר הפכת עצמך לאידיוטית ידועה בצבור

              Avi Ecuador, 13/07/06 19:36

              כבר לא משלמים עליך כלום, כולם יכולים לעלות עליך חופשי אבל כמובן יש להיזהר מאיידס ולא שווה את הסיכון אפילו עם אמצעי מניעה.

              הגב לתגובה זו

      • בחייך, על רעל אתה מדבר?!

        Avi Ecuador, 13/07/06 17:28

        מזמן יש אצלנו שמאל שעבר...

        הגב לתגובה זו

    • כן ''איינשטיין''

      Avi Ecuador, 13/07/06 16:37

      תשתין גם את אפרת רגב ודומיה שם, זה יעזור

      הגב לתגובה זו

    • כן, ושמעתי שבאחד מבסיסי צה''ל

      Avi Ecuador, 13/07/06 16:39

      רוצים לפזר חרא של אריות למניעת כלבים שיחרבנו שם.
      אז תוסיף את אפרת רגב והרבה שמאלנים לשם...

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    חיזבאללה שמיזבאללה (ל''ת)

    פרס, 13/07/06 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    וואו. אני ממש שונא את הסמרטוט הזה. (ל''ת)

    אפס מאופס., 13/07/06 13:34

    הגב לתגובה זו

    • גם אני (ל''ת)

      חיה, 13/07/06 15:05

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    די לדבר הגיע הזמן לעשות

    אזרח יהודי, 13/07/06 13:23

    שר הכשלון הגיע הזמן שתתחיל לעשות ולא לדבר יש לתת לצה''ל חופשיות ולירות בכל מה שזז רק כך יבינו הערבים מול מי יש להם עסק ויפסיקו לירות על תושבי מדינת ישראל.ולהביא את דירני לדין או לחילופין לחסל אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    צריך למחוק את החיזבאללה לגמרי כולל הכפרים שלהם

    שלומית, 13/07/06 13:21

    עכשיו צהל צריך לפעול נגד נסראללה השחצן וכל החיזבאללה למחוק את כל הכפרים שלהם לגמרי להרוס לגמרי את כל מערך הביצורים לאורך הגבול וליצור שם מכתשים. לפזר לכל רוח את החיזבאללה והלבנונים יגידו לנו תודה רבה גם הם מחכים בקוצר רוח שהטינופות האלה חברי האייטולות יעלמו.
    אז נסראללה קרא לאולמארט ופרץ טירונים הם יעשו לו טירונות מתמשכת וזובור אחד ארוך.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מי האידיוט שנתן לחיזבלה מלכתחילה לשבת ליד הגדר (ל''ת)

    ש.ק., 13/07/06 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    שכר היוהרה

    פינקי, 13/07/06 13:10

    אהוד ברק ,זחוח דעת,נסוג מלבנון ללא הסכם,בהפקירו את צפון הארץ לחסדיו של החיזבאלה ,שחיליו הגיעו עד הגבול ממש.יתר על כן,הוא הזיז את הגבול אחורנית,הרס את הגדר שנבנתה במשך עשרות בשנים, הייתה בגובה שמונה מטר, הייתה בלתי עבירה ובמקומה בנו גדר דמיקולו זולה (רק מיליארד דולר),שהמחבלים עוברים אותה בקלות.יתר עלכן ,הצבא קיבל מהדרגים הגבוהים ,הוראה לגלות התאפקות.הלבנונים הביאו תירים לגדר , שזרקו אבנים על חילי צהל,שקיבלו הוראה לא להגיב.ממאות אנשים צמח צבא חיזבאללה לאלפים.מגורם זניח, בלבנון נהפך חיזבאללה לגורם מרכזי.זו שכרה של הטיפשות של המנהיגים שלנו, ברק ,שרון והדיאופול,פרץ-אולמרט.הרבה הצהרות ,מעשים מעטים,תמיד אחרי שהסוסים ברחו מהאורוה.חסר מנהיג מרחיק ראות,שאינו בורח,שמקדים תרופה למכה.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ======================מתגעגעים לנתניהו--האחד והיחיד============ (ל''ת)

    רק ביבי יכול, 13/07/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    פרץ הביתה!!!

    משה, 13/07/06 13:07

    נכשלת, תודה בזה ותחזור להסתדרות ויפה שעה אחת קודם, תן לאנשים שמבינים בבטחון להתעסק בבטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    חיזבאלה שמיזבלה (ל''ת)

    סוקרטס, 13/07/06 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    להרוס את לבנון ולחסל את נסרלה! (ל''ת)

    בן, 13/07/06 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    דורשים ממך להתפטר!

    פרץ תתפטר, 13/07/06 13:01

    אם דרישה לא עוזרת, אז אנא! אנא ממך תתפטר!
    אם באמת איכפת לך מהמדינה, מביטחונה ועתידה, תתפטר.
    אולמרט הוא בעיה אחת, לא צריך 2.

    הגב לתגובה זו

    • תועמלן של קדימה.....

      א.ב, 13/07/06 15:35

      מנסים להפיל את האחריות על פרץ....אדלר הזה פשוט רשע ומרושע.

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    למה לכל הרוחות צה''ל הזהיר את תושבי השכונה של נסראללה?

    שוש, 13/07/06 12:54

    למה תמיד חיל האוויר מפציץ מבנים ריקים, ומשאיר בחיים את אויבינו לפעול ממקום אחר? היה צריך להפציץ מיד ללא הזהרות את השכונה בה גר נסראללה וכל משפחתו המורחבת. כולם חיזבאללה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    פרץ. אחי? קח מגפון+עובדים מההסתדרות (ל''ת)

    וצא להילחם, 13/07/06 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    למה צה''ל מזהיר? תחסלו את הנחש הזה נסראללה כבר! (ל''ת)

    ת, 13/07/06 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מה עם הסכמי אוסלו? למה הם לא מחבדים אותם (ל''ת)

    ממש לא יפה, 13/07/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    למה חכינו עד עכשיו

    אבי, 13/07/06 12:51

    שר הבטחון נכון שרק נכנסת לתפקיד אבל תשאל את כל קצני הצבא הבכרים למה חכינו עד עכשיו היו מספיק סיבות בעבר לפעול ולא הינו מגעים להשפלה של אתמול. אני כאזר המדינה מרגיש מושפל כך את הצבא ושיתחילו להתאמן וכך לא יהיו תקלות מבצעיות,אמן את מערך המילואים למלחה הזו אנחנו במשבר.ומספיק אם סיסמאות של גנרלים ופוליטקאים.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    סוף סוף

    הקוסם, 13/07/06 12:47

    סוף סוף ראש הממשלה , מדינת ישראל , שר הביטחון וצה''ל תפסו ביצים ומבינים כעת שאי אפשר לשתוק יותר והגיע הזמן לעלות מדרגה נגד החמאס והחיזבללה בפרט וכנגד הטרור בכלל הגיע הזמן לחזור לימי שרון ובגין ולהראות להם פחד שהם לא מכירים ואם זה אומר לפגוע בתשתיות ואזרחים לבנונים אז אין מה לעשות הגיע הזמן שגם ממשלת לבנון תבין שהיא הנפגעת העיקרית .
    תודה ויום טוב לכולם .

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    if you whant to shoot shoot don't talk

    ע, 13/07/06 12:45

    כמו שאמר אלי וואלך בסרט הקלאסי: אם אתה רוצה לירות תירה אל תדבר.
    תרגמתי כדי שגם פרץ יבין.
    הגיע הזמן לירות לא לדבר.

    הגב לתגובה זו

    • זאת בדיוק הבעיה

      ג'יימס, 13/07/06 13:19

      הוא רוצה לירות, אבל יודע רק לקשקש ולקרוא נאומים כתובים, בעברית.

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    מחכה לראות את נסראללה בלחץ (ל''ת)

    שייח יזרעאל, 13/07/06 12:39

    הגב לתגובה זו

    • רוצה לראות את גופת נסראללה

      עם ישראל חי, 13/07/06 13:11

      למה לראות אותו לחוץ? למה לא לראות את גופתו? שונא ישראל לא יחיה!!!!!!! איזה חיוך ואיזה בטחון עצמי הוא הביע אתמול במסיבת העיתונאים שלו!!!!!!!!! ימח שמו!!!!!!!!!!!!
      מספיק להיות יפי נפש, צריך להכות באויב וחזק, הם הרימו אף יותר מדי!!!!

      הגב לתגובה זו

    • מחכים לראות את גופתו של נסראללה!! (ל''ת)

      החץ, 13/07/06 16:21

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    פרץ! איפה היית כששנים נפלו קאסמים על שדרות? (ל''ת)

    ציוני גאה, 13/07/06 12:37

    הגב לתגובה זו

    • היה עסוק בשביתות.

      ג'יימס, 13/07/06 13:21

      אולי מר פרץ יוציא אולטימטום לנסראללה: אם לא תחזיר את החיילים אני יכריז על שביתה כללית במשק...

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    פרץ, עשה טובה לכולנו ולך הביתה! נאומיך הכתובים ומגומגמים נמאסו עלינ (ל''ת)

    המשפד, 13/07/06 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    למחוק אותם!

    שגיא, 13/07/06 12:29

    למה לא מיישרים לבנון ועזה עם אדמה?למחוק אותם, אחר כך נדבר...פוליטיקאים פחדנים עלובים, מסורסים!!!עם - למה אתם שותקים?אתם רוצים שלאט לאט יהרגו את כולכם?אבל זה מה שיקרה, אם לא נפעול. אם לא הם, אז אנחנו נמחק..

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הכל התחיל מהנגיחה של זידאן

    רועי, 13/07/06 12:29

    העולם המוסלמי החל בשבוע האחרון להרים את ראשו. זה התחיל מזיזו ועבר לנסראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    חיים יבין יכול להקריא סוף סוף את כל מספרי החירום (ל''ת)

    יומו הגדול של, 13/07/06 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    המצב עצוב אך אפשר לשפרו

    אהוד, 13/07/06 12:20

    לגופו של עניין ניתן לנצל את המצב להרגעת הגזרה בצורה פשוטה.
    זו ההזדמנות לחזור למדיניות הגירושים של פעילי טרור (ואולי גם של בני משפחתם) אני מניח שעד עתה לא נקטנו במדיניות זו עקב חששנו משבירת ה''פסטורליה'' כעת כשנשברה הפסטורליה צריך לנצל כל הזדמנות לגרש את פעילי החמס הג'יהאד והתנזים לתחומי לבנון. (אגב, אין לי בעיה שגם חלק נכבד מהאסירים הפלסטינאים יגורשו ללבנון ובכך ירד נטל כבד מתקציבה של מדינת ישראל) רק כך נשבור את מנהיגות הטרור

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    עמיר פרץ מה זה ''שכר הולם''

    רודי, 13/07/06 12:20

    זה שם של הפגנה של ההסתדרות לא של מבצע בלבנון. תחזור להסתדרות

    הגב לתגובה זו

    • עמיר פרץ לא למד כלום

      מוטי, 13/07/06 12:41

      הוא מאיים על חיבאללה שיפציץ את רובע המגורים, אם.. האם לא די היה במעשי חיזבאללה עד עכשיו? ממי הם מפחדים?

      הגב לתגובה זו

    • חחחח צודק

      קרן, 13/07/06 15:11

      באמת שם של הפגנה

      הגב לתגובה זו

    • שכר הולם זה ראשו של נסרלה על כידון. (ל''ת)

      ראש תחת עין, 13/07/06 16:23

      הגב לתגובה זו

    • שכר הולם זה 1000$ שכר מינימום (ל''ת)

      amirsc, 13/07/06 16:55

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    חיים יבין יכול להקריא סוף סוף את כל מספרי החירום (ל''ת)

    יומו הגדול של, 13/07/06 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עמיר פרץ - ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל (ל''ת)

    ורד, 13/07/06 12:14

    הגב לתגובה זו

    • של לבנון,של לבנון-חביבי. (ל''ת)

      חרירי, 13/07/06 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    אצל אריק שרון זה לא היה קורה. הוא היה שומר עלינו (ל''ת)

    Moises, 13/07/06 12:09

    הגב לתגובה זו

    • רק אריק שלך - הוא אשם (ל''ת)

      בוריס, 13/07/06 12:24

      הגב לתגובה זו

    • שאריק עושה משהו זה עד הסוף גם כשהוא ישן

      מגיב, 13/07/06 12:40

      אי אפשר להעיר אותו.

      הגב לתגובה זו

    • עוד איך !!! אחרי שהוא קיפל את גוש-קטיף

      אלכס, 13/07/06 12:49

      בלילה אחד נפלו על שדירות 32 רקטות - והוא עוד היה בתפקידו - ולא עשה מאומה !! תפסיקו לפנטז !!!

      הגב לתגובה זו

    • בוריס צודק - כל זה קרה בגללו. הוא הפך אותנו לפחדנים שבורחים במקום ל (ל''ת)

      במקום להילחם!, 13/07/06 13:10

      הגב לתגובה זו

    • איך מזג האויר בשיקגו?

      ג'יימס, 13/07/06 13:18

      שב שם ושתוק!

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    ולזה קוראים 0 טעויות (ל''ת)

    חהחה, 13/07/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ברח

    ישראלי, 13/07/06 12:06

    איפה הנמלט הסידרתי לא שומעים ממנו שום דבר . גם עכשיו ברק ברח!!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    המצב עצוב אך אפשר לשפרו

    אהוד, 13/07/06 12:03

    לגופו של עניין ניתן לנצל את המצב להרגעת הגזרה בצורה פשוטה.
    זו ההזדמנות לחזור למדיניות הגירושים של פעילי טרור (ואולי גם של בני משפחתם) אני מניח שעד עתה לא נקטנו במדיניות זו עקב חששנו משבירת ה''פסטורליה'' שהגברת שמעוני וחברותיה יצרו.
    כעת כשנשברה הפסטורליה צריך לנצל כל הזדמנות לגרש את פעילי החמס הג'יהאד והתנזים לתחומי לבנון. (אגב, אין לי בעיה שגם חלק נכבד מהאסירים הפלסטינאים יגורשו ללבנון ובכך ירד נטל כבד מתקציבה של מדינת ישראל) רק כך נשבור את מנהיגות הטרור

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    נסראללה מכתיב והוא בשליטה בצהל ובצפון (ל''ת)

    גרינברג, 13/07/06 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    47 נוסעים -10 ילדים- נטבחו בשדה התעופה בביירות.... כנסו

    ערבי, 13/07/06 12:00

    ואמול רופא פלסטיני ואשתו וכן 7 ילדיהם נהרגו בפצצה של טונה מהאויר. כמה משפחות מחקתם בפצצות ''הכירורגיות'' של טונה ???

    הפלסטינים קוברים ילדים כל יום... ואתם ממשיכים לחוש קורבן... אלוהים אדירים... רוצחים ילדים יום יום ובוכים מסכן אני....

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
    לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

    יבוא יום וכל מנהיגי ישראל יעמדו למשפט בבית הדין לפושעי מלחמה בהאג...

    בכל זאת יום טוב לכולם ומקווה שהשפויים משני הצדדים יתעשתו ויאזינו אחד לשני (כיום אין טיפת רגישות משני הצדדים לסבל של האחר).

    יום טוב



    הגב לתגובה זו

    • ערבי יקר

      עפרה, 13/07/06 12:32

      הייתי רוצה לשאול אותך: מה לגבי העובדה שכל הערבים המקיפים אותנו וכל האיסלם בעולם רוצים למחוק את ישראל?
      איך נגן על עצמינו? איך נגן על קיומינו?
      יורים עלינו, מפגיזים אותנו, רוצים להשמיד אותנו !!!
      אתה תגן עלינו? אתה תלחם עבורינו???

      הגב לתגובה זו

    • תמימות לשמה

      אריה, 13/07/06 12:40

      לנו יש מדינה אחת לכם לא חסר
      אבל דווקא כאן משום מה אתם כל כך מעונינים להיות.
      ההבדל שאנחנו מוכנים לחיות כאן בשלום ולתת לכם לחיות .
      אתם אכזרים צמאי דם , לימדו אותכם טוב את מלאכת ההתאבדות .
      מה לעשות אנחנו אהבלים לא יודעים להתאבד , יודעים להפעיל מטוסים
      כי החיים שלנו חשובים לנו.
      אם לכם היתה אפשרות לא היה כאן אף יהודי. אנחנו אתכם מגדלים פה והעיניים יוצאות לכם ממה שעשינו
      בארץ הזאת שאף מדינה ערבית לא השכילה לעשות . העם הערבי משקיע במלחמות בלבד.
      איזה בן של מנהיג שלכם התאבד?

      הגב לתגובה זו

      • הבן של נאסרללה.... תבדוק היטב...

        68, 13/07/06 13:12

        אגב אני בז לאנשים שכמוך וגם לטרוריסטים הערבים שרוצחים אזרחים.

        לא הבנת את זה בתגובתי המקורית ?

        יום טוב

        הגב לתגובה זו

      • איש תחת גפנו ותחת תאנתו

        תרבותית, 13/07/06 13:21

        מספרי המוסלמים בעולם הם אדירים ולמה זאת? האם נשים מוסלמיות מסוגלות ללדת יותר מנשים יהודיות?!! לא!!!! התשובה לכך היא חוסר התרבות והחינוך בו גדלים הילדים המוסלמים, החינוך היחידי לו זוכים רוב הילדים המוסלמים זה להתאבד ולהרוג ב''אויב הציוני'', מה לקחנו לכם ?ימח שמכם? חזרנו לאדמתנו, אדמה אותה לקחתם מאיתנו, ופנינו היו לשלום, אך אתם טבחתם בנו מאז 48, אתם בכיינים בני בכיינים!!! חיים במדינה מפותחת, יש לכם כל טוב, הרבה יותר מאשר להרבה יהודים, אך אתם לא מפסיקים לבכות ולרצות לטבוח היהודים. לא ניתן לכם, ונדע להגן על עצמנו, אלהים יהיה עמנו, כי אנחנו צודקים ואתם ברובכם צמאי דם!!!!

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא צודק

      שמוליק, 13/07/06 12:46

      אני מסכים איתך בכל הקשור למצב בו שרויה החברה הפלסטינית אבל לפי דעתי אתה טועה בדבר אחד אתה טוען שהכיבוש הוא הבעיה יצאנו מלבנון החיילים שמפטרלים על הגדר יכלו בקלות לירות על החיזבללה אך הם לא עשו כך אז על מה אתה מדבר ישראל יצאה מעזה ומה אתם עושים יורים קסמים שמכניסים אותנו לשם שוב תקחו אחריות על החיים שלכם ותעזבו אותנו בשקט חלאס לבכות תתחילו להתעסק בפיתוח ואל תשקיעו את הכל בנשק ומלחמות אבל כמובן שזה לא תלוי בכם זה תלוי באירן וכל המדינות שרוצות לגרום להשמדת ישראל
      אני מקווה שיום אחד יהיה פה טוב אבל כמו שאמרת יש קיצונים בשני הצדדים אבל שלנו יצאו מהשטחים ומה אתם עושים עם שלכם?

      הגב לתגובה זו

    • מעניין, נכון. ויש גם תוספת

      יהודי, 13/07/06 12:47

      נכון שאנחנו חארות. נכון שמשפחה של אמא ו7 ילדים (!) נרצחה אתמול, אין מילה אחרת על ידי צהל בעזה. נכון שזה באסה מה שאנחנו עושים לפלשתינאים. נכון שאנחנו אגרסיבים אחד לשני, בעסקים, בכביש ובקופת חולים.
      ביחד עם זה, אני שתומך בזכויות האדם, גם כשהוא פלשתיני, לא מבין למה צריך לתקוף מעזה או מלבנון. הערבים מחנכים אותנו, השמאלנים, שלא כדאי לסגת.
      כן, אנחנו חארות, אבל איפה העידוד של מי שמתון?

      הגב לתגובה זו

    • בגדול גם אתה צודק, כדאי מאוד לנצל את התובנות שלך כדיי לקדם שלום.

      לוט, 13/07/06 12:51

      בסך הכל כולנו ''עבדים קטנים'' בידיהם של פולוטיקאים מאוד קטנים שמביאים אותנו למצבים אבסורדים שבהם במקום לעזור לעצמינו אנו הורגים זה בזה.
      כל פוליטקאי קטן בראיתו המאוד מוגבלת מחפש איך להוכיח לצד השני שלו יש יותר גדול. וואלה יופי. הנקודה היא שזהו מצב אין סופי. ישראל מן הסתם לעולם לא תצליח לחסל את כל הטרוריסטים, הרי על כל אחד שזו תחסל יוולדו שבעה חדשים ורעננים. מצדם הפלסטינאים (מדינות ערב אם תרצה) לא יצליחו לחסל את ישראל בפחות ממחיר של מלחמת עולם שלישית. לכן, בסופו של דבר נעשה שלום ונלמד לחיות ביחד. השאלה היא רק כמה עוד גיהנום נעשה זה לזה עד אז.
      הפתרון אגב, יכול לבוא גם מהכיוון שלכם.
      בוא נצא מנקודת הנחה כי הישראלים הם חבורה של אהבלים חסרי רגשות לשיטתך. עדיין כל מה שעליכם לעשות כדיי לשים סוף לשגעון הזה, הוא להשמע למנהיג בסגנון ''מהטמא גנדי''. האמן לי, ברגע שתפעלו במישור התנהגותי כזה, תקבלו גם תמיכה בין לאומית רחבה מאוד, וגם תמיכה של רוב הישראלים. באותו הרגע, ניצחתם. תקבלו כל מה שתרצו.

      בהצלחה.

      ויום טוב.

      הגב לתגובה זו

    • כמה הערות לערבי

      מוטי, 13/07/06 12:52

      אח (או בן דוד) שלנו, אתה צריך להבין שהכל בחיים יחסי.
      צבא הכי מוסרי או לא זה יחסי - צה''ל אכן הורג אזרחים מדי פעם אך הוא מעולם לא הפציץ ללא אבחנה ערים וישובים אזרחיים.

      לעומת זאת קרוביך ''לוחמי החופש'' עושים זאת באופן מוצהר.
      הפלסטינאים מאז שהם נלחמים ביהודים (כן יהודים, זה היה גם לפני שקמה ישראל) תמיד נלחמו באמצעי טרור ותמיד נגד האזרחים.

      על העמים הערבים האחרים אני לא ממש רוצה לדבר אבל נזכיר לך מה עשו לעמך הסורים בלבנון (חיסלו מחנה פליטים שלם).
      הירדנים בספטמבר השחור או הלבנונים במלחמת האזרחים.

      על זה נאמר שמי שכובעו עשוי חמאה, עדיף שלא יעמוד בשמש.

      על המנהיגים שחוסלו שאתה טוען שהם לא מחבלים, למי אתה מתכוון?
      לשיח יאסין?
      למוחמד דיף?
      אנא תפרט, כי אם אלה המנהיגים של העם הפלסטיני, אני הייתי יושב בשקט.

      ולסיום עוד הערה קטנה - אם אנחנו כאלה אהבלים, איך זה שמיליוני ערבים ורוב מדינות ערב מנסים לחסל את ישראל מאז שקמה ואנחנו רק מתחזקים מולם מיום ליום?

      בקיצור - אני מציע לך להסתכל לפעמים במראה, גם אם מה שמשתקף ממנה לא נעים לצפיה.

      הגב לתגובה זו

      • סקירה מה קרה פה ב-15 שנה, מבקש את תשובת הערבי הנחמד ומומלץ לכל אחד!

        גילי, 13/07/06 15:45

        אני מבקש ממך ידידי שתחזור איתי כ-15 שנה אחורה ונראה מה קרה בשתי הצדדים:
        שנות ה- 90 אף אחד במפה הפוליטית הישראלית לא דיבר על מדינה פלסטינאית לצד מדינת ישראל מלבד השמאל הקיצוני של המפה הפוליטית (אפילו לא מפלגת העבודה).
        עם עליית רבין לשילטון החלו הדיבורים על מדינה פלסטינאית (אוסלו) כשציבור גדול בעם מתנגד אך רבין וציבור מאמיניו לא מוותר וממשיך חרף ההתנגדות עד הרצחו של רבין.
        הימין עולה לשילטון- בנימין נתניהו ממשיך לדבר על שלום (מי היה מאמין) ולוחץ את ידו של עראפאת בקאפ דיויד.
        שנת 99'- אהוד ברק מוכן ללכת לוויתורים מרחיקי לכת שלעולם לא יוכלו לקבל שוב אך זאת לא צולח בעקבות הכישלון אהוד מתרסק ואיתו ממשל השמאל.
        שנת 2001- אריאל שרון יקירנו שהשאיר מדינה שלמה נדהמת מוכן ללכת להסדר קבע של המציאות, תוך התנגדות עצומה מתוך מלפגתו, אנחנו מדברים על שרון ''הרוצח'' זוכר?
        חרף ההתנגדות קורה משהו שעוד לא קרה נגד הזרם שרון מחליט לפרק את השותפות עם מפלגתו שהוא עצמו הקים ומליט להקים גוף פוליטי חדש לגמרי כנגד כל הסיכויים, ולמה? -כי ציבור גדול בעם רוצה שלום- (אני מקווה שעקבת עד עכשיו בשינויים בחברה הישראלית).
        עכשיו אני אשאל אותך מספר שאלות:
        1. האם חינכו את הדור הצעיר לשלום?
        2. האם פירקו את תשתיות הטרור?
        3. האם ההנהגה הפלסטינאית ניסתה להביא להרגעה? או תסיסה?
        -בהנחה שאין לך תשובה תן לי לענות (אם יש אשמח לשמוע)
        1. לכל אורך השנים מחנכים זאטוטים קטנים שמקומם ביפו, עכו וכו' מחנכים לשינאה והרג ככה שנצתרך לחכות שעוד דור יעבור.
        2. לא רק שלא פירקו תשתיות טרור אלא בכספי סיוע שאמורים ללכת למזון, משכורות, ולפיתוח הוזרמו לקניית חומרי חבלה ונשקים (כדוגמת הספינה קארין - אי שהיתה במימון הרשות
        3. ''מיליון שאהידים צועדים לירושלים''
        זו רק דוגמא אחת להתבטאות ההנהגה של הפלסטינאים שלא ניסתה מעולם להביא לרגיעה ולהביא להכרה של הציבור הפלסטינאי במדינתנו.
        אז תגיד לי על איזה מוסר אתה מדבר? איזו התכהות חושים? נחיתות מוסרית? בו נניח שהצבא הרוסי היה פה במקומנו הייתי מהרהר בשאלות שלך.
        אז לפני שאתה בא ושופט אותנו אמור לי מה עשו בצד השני?
        ומיותר לציין שיש גם לי חברים ערבים-ישראלים אני קונה אצלהם הם קונים ממני חלב בטונות היו לי חברים גם ערבים בצבא.
        אז ממש לא מעניין אותי אם הוא יהודי מוסלמי נוצרי או בודהיסטי שיהיו בני אדם.
        ויום נפלא גם לך

        הגב לתגובה זו

    • ככה יעשה לעם המוציא רוצחים מקרבו (ל''ת)

      אביהו, 13/07/06 15:54

      הגב לתגובה זו

    • ערבי המטאטא במחסן (ל''ת)

      amirsc, 13/07/06 16:58

      הגב לתגובה זו

      • הערה ממש לא בוגרת (ל''ת)

        גילי, 13/07/06 17:22

        הגב לתגובה זו

    • יאללה, תביא שתי פיתות ומנה חומוס! (ל''ת)

      סועד, 13/07/06 19:15

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    אמרנו לכם, וואי וואי וואי

    לא נשתוק יותר, 13/07/06 11:58

    אמרנו לכם ולא נשתוק יותר אתם לא תעשו יותר ככל העולה על רוחכם. אהוד ברק (ח) וממשלת הבריחה ''ידיכם דמים מלאו'' . מאז הבריחה מלבנון אנחנו רק בורחים וחוטפים. הערבים רואים את זה ומפרשים את זה נכון. ישראל צריכה לשנות גישה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    פרץ,פרוץ קדימה!

    בצלאל, 13/07/06 11:57

    פרץ,--הראה מנהיגות!אל תפחד לקחת החלטות קשות!

    זוהי הזדמנות היסטורית לאיש ''עלום'' כמוך לעשות היסטוריה,ואני,איש ליכוד לשעבר,אהיה אתך בעתיד לתמיד ,אם תתמיד בנחישותך השקולה!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ערביי ישראל אוספים מזון לשלוח ללבנון, בגלל המצור הנפשע של ישראל! (ל''ת)

    ערבי מעכו, 13/07/06 11:56

    הגב לתגובה זו

    • תן כתובת,גם אני יתרום משהו. (ל''ת)

      יהודי מעכו, 13/07/06 12:13

      הגב לתגובה זו

    • הם מתחמקים ממיסים אצלנו

      יענקלה, 13/07/06 12:22

      אז נשאר להם מספיק כסף לתרום למחבלים. אענחנו מדינה מטומטת שנותנים להם את האפשרות הזאת.

      הגב לתגובה זו

    • יש לי חבילה מיוחדת עבורם. אני מחכה להזדמנות לשלוח! (ל''ת)

      כותב מהמקלט, 13/07/06 12:27

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך לדבר נשלח אותך לשם (ל''ת)

      יהודי, 13/07/06 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מעבירים את החזבאלה לטוניס. (ל''ת)

    הסטריון, 13/07/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ששר הבטחון יארגן שביתה בחיזבאללה וצה''ל יוכל לנצח

    יאיר ל, 13/07/06 11:50

    שר הביטחון מומחה בארגון שביתות, אפילו כאשר הללו גורמות לנזק רב.

    לוחמי החיזבאללה מקופחים, אין להם זכויות סוציאליות וביטוח בריאות.

    נשלח נא את שר הבטחון להקים להם ארגון עובדים ולהכריז על סכסוך עבודה ושביתה ללא הגבלת זמן.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אסור לותר

    אבי, 13/07/06 11:50

    צריך ללכת איתם עד הסוף זאת אומרת להשמיד וחסל אותם כך שיפסקו להיות גורם משמעותי באזור

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    איפה חברי הכנסת הערבים

    דוד, 13/07/06 11:50

    איפה חברי הכנסת הערבים ?
    למה לא שומעים את דעתם על החטיפה וההתקפה ?

    הגב לתגובה זו

    • מה נראה לך שתשמע מהם? גינוי?! חה (ל''ת)

      בני כאהן, 13/07/06 12:01

      הגב לתגובה זו

    • מה נראה לך שתשמע מהם? גינוי?!

      בני כאהן, 13/07/06 12:03

      חה

      הגב לתגובה זו

    • קרא אותי ב 68 ... בתקווה שתתפקח... (ל''ת)

      ערבי, 13/07/06 12:19

      הגב לתגובה זו

      • לערבי - קרא אותי ב-68 בתקווה שגם אתה תלמד ואני עדיין מחכה לתשובה (ל''ת)

        גילי, 13/07/06 15:49

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    ומה קורה בעזה? מישהו יודע?? (ל''ת)

    רחלי, 13/07/06 11:49

    הגב לתגובה זו

    • אהוד, השמיע קול.... התקשורת (ל''ת)

      מחפשת אותך, 13/07/06 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    לשמאלנים, אתם לא רואים דפוס

    דפוס חוזר, 13/07/06 11:48

    שחזור על עצמו? אתם מציעים ''הסכם'', או נסיגה מכל שטח בלי שום היגיון והסדר נורמלי, או כל משא ומתן עם רוצחים, וכל פעם אחרי שאתם עושים את זה יש לנו מלחמה או אינתיפאדה? מאז אוסלו?

    נקודה למחשבה חחחחח.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לפרץ ולאולמרט פרופסורה בדיבורים בלבד (ל''ת)

    עמיצור, 13/07/06 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לפרץ מי שקובע בשטח זה לא אתה רק נסראללה (ל''ת)

    גולדמן, 13/07/06 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עמיר,תעשה בנת''ב(נמל תעופה ביירות):אין נכנס ואין יוצא,שביתה מוחלטת. (ל''ת)

    מברוק, 13/07/06 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    צה''ל הטיפש!!!תודיע למחבלים כיכן עומדים להפציץ כדי שהם

    ירון, יש גבול, 13/07/06 11:37

    ידעו ללכת ואז כרגיל תפציץ בתים ריקים!!!טפשים נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בואו נגיד את האמת לאנשים

    המחתרת הסגולה, 13/07/06 11:35

    סוריה ואיראן הכריזו מלחמה על ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    איווט ליברמן,היכן אתה וישראל חסון?מה נשאר לנו ?שני ליצנים בתחפושת (ל''ת)

    של שרי בטחון?, 13/07/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שמאלנים אל תפריעו (ל''ת)

    אס, 13/07/06 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תחזקנה ידי פרץ. הוא 100%. למה מאתרגים(לשון אתרוג)תגובות נגד שרון?

    מותר לדבר נגדו, 13/07/06 11:23

     

    הגב לתגובה זו

    • האיש לא שווה פרוטה,יותר טוב שישב בשקט. (ל''ת)

      פינג-פונג, 13/07/06 11:31

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    למה עוד לא החשיכו את ביירות ??!! (ל''ת)

    אחד העם, 13/07/06 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שמאלנים יקרים: אמרנו לכם! תאכלו את מה שבישלתם! (ל''ת)

    אבי, יהודי ימני, 13/07/06 11:21

    הגב לתגובה זו

    • ימנים יקרים,שבו בשקט,כמו תמיד,בזמן ששמאל נלחם בשורות צה''ל. (ל''ת)

      נייטראלי, 13/07/06 11:36

      הגב לתגובה זו

      • שמאלנים יקרים! אתם אכן נלחמים בצה''ל (ל''ת)

        טעות פרוידיאנית, 13/07/06 11:54

        הגב לתגובה זו

        • חזק.

          א.ב, 13/07/06 13:10

          בטח הם מארגנים הפגנה מול הבית של חלוץ....

          הגב לתגובה זו

      • שמאלנציק, אתם נלחמים בלוס אנג'לס או אולי ברח' שינקין (ל''ת)

        יעקב, 13/07/06 11:55

        הגב לתגובה זו

    • תנו לשמאל לנצח קודם במלחמה.אחר כך תמשיחו במקהלה. (ל''ת)

      עולם הפוך, 13/07/06 11:54

      הגב לתגובה זו

      • מה זה תמשיחו? (ל''ת)

        ???, 13/07/06 13:02

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    להמשיך. לא להכנע ללחץ השמאל !!!! (ל''ת)

    אב, 13/07/06 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    להפציץ בתים של בכירי חיזבאלה וחמאס (ל''ת)

    אזרחית, 13/07/06 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שונא להגיד את זה אבל...

    חייל קרבי, 13/07/06 11:16

    אמרנו לכם את זה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שיפסיק לאיים

    יעקב, 13/07/06 11:15

    ויתחיל להיות שר בטחון (אם הוא מסוגל בכלל) ולא יו''ר ועד עובדים.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך ספק,האם הוא מסוגל או לא?ל99%-אין ספק בזה. (ל''ת)

      ידוע לכל, 13/07/06 11:59

      הגב לתגובה זו

      • אני בטוח

        יעקב, 13/07/06 13:32

        שהוא לא מוכשר להיות שר בטחון. מעשיו ודיבוריוו מוכיחים זאת.
        מי קבע ש99% חושבים שהוא מסוגל לתפקד כשר בטחון. לא מעט קולות נשמעים לאחרונה להחליפו. אולם אולמרט לא יעשה זאת. הוא רוצה שיסביבוו יהיו רק אנשים חלשים...כמוהו

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    תקראו לשופטי הבג''ץ להגיע לביקור. או לשבת בממ''ד שעה קטנה (ל''ת)

    עודד, 13/07/06 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חבר'ה אנחנו במלחמה!!! צריך אחדות

    יפי הבלורית, 13/07/06 11:13

    ותמיכה במנהיגים והצבא, כל האזרחים מתבקשים לגלות אחריות על התגובות כי האויב קורא ומאמין שאכן אנחנו והצבא שלנו אפסים.
    בחזרה לשירי תש''ח, ששת הימים ויום הכיפורים, זה הזמן לאחדות בעם ותמיכה במנהיגים!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    איזו ממשלה יש לנו

    יעקב, 13/07/06 11:11

    שכל הזמן מאיימת ומודיע לכולם מה היא חושבת לעשות ובקושי עושה משהוא. והכי *מוצלח* זה השר רוני בראון, שחושב שהוא נואם בבית המשפט. הוא מכריז בכל פטתי''השמים יפלו עליהם'' ובינתיים הם נפלו עלינו!! סייג לחכמה שתיקה
    רבותי, הממשלה ''הטירונית''.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מגדל הפיקוח בנמה''ת בבירות עומד (ל''ת)

    ביזיון, 13/07/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    עד מתי מצעד האיוולת?! (ל''ת)

    מצעד האיוולת, 13/07/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יאללה בשעה טוב הולכים להוריד אותו!!!

    תומר, 13/07/06 11:08

    הגיע הזמן להעלים אותו.

    הגב לתגובה זו

    • את מי בדיוק ? (ל''ת)

      אלכס, 13/07/06 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מסכנים הרהיטים..

    ניר, 13/07/06 11:08

    צבא מגוחך שחייליו משלמים בחייהם על טיפשות המפקדים .

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למחוק את צור

    עודד, 13/07/06 11:05

    עיר שיעית תומכת חיזבללה. במלחמה כמו במלחמה, למחוק אותם היום! כוח ההרתעה של צה''ל עכשיו במבחן!

    ונאסראללה כבר מזמן היה צריך למות. לא יאמן שאתמול הוא עוד עשה ''מסיבת'' עיתונאים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מישהו הזהיר את נהריה מקטיושות? אם לא אז למה שנזהיר?

    מובי, 13/07/06 11:04

    כנראה שמרוב מגרות, בצה''ל שכחו איפה התוכניות למקרה כזה. היה צורך לשטח את השכונה תוך שעה מהתקפת החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    סוף סוף... אבל טוב מאוחר מאשר לא.

    ירון, 13/07/06 11:02

    חבל מאד שאולמרט נזכר רק עכשיו אבל לפחות עכשיו, צריך להלחם בהם שנים ואפי חודשים אסור להפציץ יומים ואחרי זה לשתוק, זה לא רק נקמה אלא מלחמה לחיסול החיזבללה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תנו לליברמן לנצח

    רק הוא יכול, 13/07/06 11:02

    מכיוון ונסראללה גר בשכונת מגורים צפופה בתוך ביירות, הוא לא ייפגע.
    המעצורים הנפשיים של קובעי המדיניות שלנו, מסרסים את צה''ל ויובילו אותנו לאבדון.

    בזמן הזה, חייבים את ליברמן.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש הרוגים בצד שלנו (ל''ת)

    ואין בצד השני, 13/07/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    למה להודיע!!!!!

    לתת בראש, 13/07/06 11:02

    ללא הפסקה, כל יום כל היום.
    תודה רבה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ללחוץ ולהמשיך ללחוץ

    עם ישראל חי, 13/07/06 10:57

    הגיע הזמן להראות לזה עם החיתול על הראש מה זה עוצמת אש, רק לא להפסיק, להדליק את כל לבנון בלי כניסה רגלית רק מטוסים וארטילריה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בגלל הקיצוץ בתקציב לא הוקם מגדל תצפית בזמן.

    חציל, 13/07/06 10:55

    כבר חודשים רבים, רבים היה לצבא
    את הצורך להקים מגדל תצפית על
    מקום הפיגוע אתמול.

    חוסר של תקציב מנע זאת
    נערי האוצר קיצצו חצי מיליארד שקל
    מתקציב הבטחון.
    בגיזרה חסרים אמצעי אמל''ח חדישים
    בחוסר תקציב לא מגיעים לגזרה

    נערי האוצר חסחו בכסף
    אך שילמו בדם היקירים.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק להתלהם, האשמה במשרד הביטחון וצה''ל בלבד

      דוד, 13/07/06 11:03

      כדאי שתבדוק עוד פעם מה התקציב של צה''ל ועל מה הוא הולך. עם תקציב כזה, מגדל תצפית בקושי מגרד ולא צריך שום תוספת מהאוצר.

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל אשם- מתוך 35 מליארד ש''ח (ל''ת)

      לא מצאו לכך, 13/07/06 11:11

      הגב לתגובה זו

    • שיורידו מהמשכורות שלהם והפנסיה קודם..

      יוסי, 13/07/06 11:12

      אחר כך נדבר על תוספת או השארת תקציב הקיים

      הגב לתגובה זו

    • קשקוש

      כ, 13/07/06 11:15

      התקציב הולך ל''רווחתם'' של קודקודים (3 כלי רכב - נכון לעכשו), למעשיות בטחוניות (לווין שצופה על אנטארקטיקה, ''חץ'' שלא פוגע בטילים ממלחה''ע השניה, טנק שזמנו עבר כבר מזמן), לפנסיות של פרזיטים שלא עשו כלום בזמן השרות או שרק הזיקו, לשכר לאנשי קבע (מיל) שיושבים כעת באותו תפקיד בתור אזרחים וצוחקים כל הדרך לבנק, לבניין חדש בקריה שמאכלס מאות או אלפי פרזיטים ועוד ועוד.

      הגב לתגובה זו

      • כ - אתה קשקשן

        שי, 13/07/06 11:44

        מכל דוגמאות הבזבוז של תקציב הביטחון בחרת לתקוף את שלושת ה''מוצרים'' האיכותיים ביות:.

        1. החץ הוא טיל ברמה ששום מדינה בעולם עדיין לא הגיעה אליו, כולל ארה''ב.
        2. טנק המרכבה הוא האיכותי בעולם בכל קנה מידה - זכור שטנק אמור להלחם בטנקים ולא המענים של מאות קילו בגחון.
        3. לוויון באיכות הלווינים הישראלים יש אך ורק למעצמות על. פריטים בגודל של מתחת לחצי מטר, יכולות שהייה מרשימות וכיסוי איכותי.


        הגב לתגובה זו

      • ה''פרזטים'' האלה

        פטריוט, 13/07/06 12:10

        בזכותם ה''פרזיטים''אתה ישן בלילה
        הם שומרים אליך.
        תסלח לי אתה פשוט אויל ושוטה!

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    היה צריך לפוצץ ת'שכונה בלי התראה

    מפוכח, 13/07/06 10:54

    ואם ימותו אזרחים תמימים שימותו, זו מלחמה. אם התרבות הליברלית תקדש את ערך החיים יותר מדי היא תביא להכחדות עצמית, ומי שיגבר יהיה האנטי-ליברל שערך המוות יותר חשוב לו.

    הגב לתגובה זו

    • אין שם אזרחים תמימים

      buga ga, 13/07/06 11:03

      זו שכונה של החיזבאללה והמשפחות שלהם שהכניסה עליה אסורה על מי שאינו חבר הארגון. אם רוצים לפגוע בחיזבאללה ולמחוק את כל החמולות שלהם היה צריך להפציץ שם מבלי להזהיר ולמחוק את השכונה. בשביל זה אבל צריך ממשלה נורמלית.

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך לגמרי ! (ל''ת)

      גילה, 13/07/06 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ליולי תמיר

    משה, 13/07/06 10:53

    מה את עושה בממשלה המטורפת ?
    מקומך לא שם!!! צאי מהממשלה לפני שהכתם ידבק גם בך.

    הגב לתגובה זו

    • צא מישראל בכלל, לא צריך אותך (ל''ת)

      לה לה, 13/07/06 11:15

      הגב לתגובה זו

    • יולי תמיר בממשלה המגנה על עם ישראל

      מושן, 13/07/06 11:17

      יולי תמיר בממשלה המגנה על עם ישראל , עם שר בטחון ''אזרחי''
      מה הבעייה שלך

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    תגידו לנסראללה לאיפה להגיע ואיפה נוח לכם (ל''ת)

    טיפשים, 13/07/06 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה יש חשמל בביירות?! (ל''ת)

    שמישהו יסביר לי, 13/07/06 10:47

    הגב לתגובה זו

    • וכשלך בבית יש הפסקת חשמל-זה נעים?

      הגיוני, 13/07/06 10:57

      איך הרגשתה מתי שחברת-החשמל
      עשתה הפסקות חשמל יזומות?
      תספר לי-

      הגב לתגובה זו

      • אולי נשלח להם גם מזון??? דפוקים!!!

        מיטל, 13/07/06 11:19

        תמשיכו להתנהג כמו יפי נפש
        הפכנו להיות נקבות
        פלא שהם עושים מה שהם רוצים
        מה השלב הבא?
        לשלוח להם תרופות ומזון?
        הגיע הזמן להכנס בהם
        לא מאמינה שאני שמאלנית
        המקרה של השבוע האחרון גורם לי לחשוב פעמיים לקראת הבחירות הבאות...

        הגב לתגובה זו

      • אתה כנראה גר ברח' שינקין בת''א (ל''ת)

        יענקלה, 13/07/06 11:50

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    צ.ה.ל האימתני החזק והענק...ואין שום הרוג מהחיזבאללה

    אזרח, 13/07/06 10:46

    מוזר,מאוד מוזר.......אני כל הזמן שומע את האיומים הישראליים,את מה שמהם מתכננים לחיבאללה..וזה מזכיר לי את הרמטכ''ל ז''ל דוד אלעזר ביום הכיפורים ''אנו נשבור להם את העצמות'' וזה בזמן שהם שברו לנו את העצמות.
    לא שמענו על אף הרוג מקרב החיזבאללה,וזה לאחר יום של לחימה

    הגב לתגובה זו

    • יש גם יש . הם לא מפרסמים

      יאיר, 13/07/06 11:00

      מלחמה פסיכולוגית מצידם

      הגב לתגובה זו

    • לבנון בלי חשמל!מים!

      רק כח, 13/07/06 13:28

      את חיזבללה לא נוכל לנצח את העם הלבנוני כן.והוא יוריד את נסראללה...

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    געגועים למנהיגים של פעם

    יואב, 13/07/06 10:45

    צהל פועל על פי חוק פיסיקאלי ידוע- ''חוק פעולה ותגובה''.
    פעילות מסוג זה נובעת מירידה בחוסן ובכחות הנפשיים שכה איפיינו את דור המייסדים. החיזבאללה הוא היוזם והקובע את סדר היום במדינת ישראל וזה מצב בלתי נסבל. הצד הנגרר לתגובה יגיב במועד שממש לא מתאים לו וימצא בדרך כלל בנחיתות מוסרית.
    הטעות המרה שלנו טמונה בכך שבמחיר של שקט מדומה אפשרנו לחיזבאללה להתבצר על הגדר וללא שום הפרעה.
    היו תקופות בהן יצאנו למלחמות מנע על מנת להרחיק איומים פוטנציאלים. כיום אנו חסים על חברת השפע שיצרנו, חברה המנוהלת על ידי עסקנים תאבי שררה נהנתנים ומושחתים, ובכך אנו הופכים לקורבנות של מה שיצרנו.
    יש ביננו אנשי רוח המסוגלים להנהיג ולהוביל אותנו אל עתיד טוב יותר, אך הללו נרמסו על ידי פוליטיקאים קטנטנים שנישאים על ידי תרבות הרייטינג, ועסוקים רוב זמנם באיך להראות. חלק מהם סבוך בפרשיות שחיתות שוודאי לא עושות טוב לציבור המופקד בידיהם.
    כך, מלאים בגעגועים למנהיגים של פעם, אנו צופים בדאגה של ממש ביום המחר.



    הגב לתגובה זו

    • למי בדיוק אתה מתגעגע ?

      כ, 13/07/06 11:09

      לבן גוריון (מלחה''ש וקדש - אלפי הרוגים) ? לאשכול הנואם (ששת הימים - ''רק'' כמה מאות הרוגים) ?לגולדה ודיין (התשה + יום כיפור - אלפי הרוגים)? לצמח מחוות השקמים (לבנון ואינתיפאדה - כמה אלפים) ?
      בסה''כ, הזוג המוזר השפם וצ'מברלין-אולמרט עושים בדיוק אותה ''עבודה''.
      הצילו !!!

      הגב לתגובה זו

    • צודק ב- 1,000,000% מצטרף לגעגועים (ל''ת)

      אחחחחחחחחחחחח, 13/07/06 17:15

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    המלחמה שכפתה על ישראל

    ירון מ, 13/07/06 10:45

    צריך לחסל את נסאללה בלי הרבה דיבורים

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    התקפות צה''ל על לבנון הגיוניות וטבעיות

    גדעון לוי, 13/07/06 10:44

    התקפות צה''ל על לבנון הגיוניות וטבעיות.
    לבנון תקפה - לבנון תשלם.
    דם ישראלים איננו זול.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צה''ל?!!!!!!-כנסו דחוף

    יאיר, 13/07/06 10:42

    5 ? כמה אתה צודק, האם המחבלים מודיעים לנו לפני הפגזה, מה קרה לנו
    השתגענו זה שתפסו אותנו עם המכנסיים למטה שלא נדבר שנסראללה יום לפני החטיפה הודיע לנו בתקשורת שיהיו לנו הפתעות אז איפה היה הרמטכ''ל והפיקוד רם הדרג
    מדוע לא הקדמנו תרופה למכה, עלבון ובושה זה מה שאני מרגיש, ואני רק פועל ולא גנרל!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צריך לעשות כל מאמץ לחטוף אותו לארץ

    ירושלמי, 13/07/06 10:40

    זה יהיה ניצחון שבאמת ישנה את כל התמונה.
    עדיף אפילו מחיסולו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עוד מעט נסראללה גם יגיש עתירה לבג''ץ (ל''ת)

    אזרח, 13/07/06 10:40

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא שהוא גם יזכה בבג''צ (ל''ת)

      מורי אל כניס, 13/07/06 11:50

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק !!!! לא הספקתי לומר את זה !! (ל''ת)

        יי, 13/07/06 12:12

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    איזה ''ארץ נהדרת'' כנסו

    יצחק, 13/07/06 10:39

    אריק שרון בעד ערבים ונגד יהודים
    ראש הממשלה בילה את רוב זמנו בנסיעות לחו''ל ובצבא הייה ''קרבי'' .....
    שר הביטחון יודע להיות נציג הוועדים
    הרמטכ''ל מחיל האוויר
    אלוף דרום מחיל הים והייה שליש של ראש הממשלה...
    אלוף צפון הייה שיריונר מזמן ....
    אלוף מרכז הוא החיריניק הצנחן היחידי
    המפכ''ל צעיר שנבחר לפני 3 ניצבים מנוסים מאד שמונה ע''י שר בחקירה מישטרתית
    ראש שב''כ 10
    ראש מוסד חבר של שרון (שלום וביטחון)
    שר הספורט שלא התערב למען האזרחים בשידור המונדיאל וגם דחה את הפעלת ''החוק לספורט מוטורי''
    וכו' וכו'

    אך איזה'' ארץ נהדרת''

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    12 אמרת בשבילי הכל... (ל''ת)

    רונית, 13/07/06 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    נסראלה

    צורי, 13/07/06 10:36

    מזמן היו צריכים להוריד אותו

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בושה וחרפה

    עופר, 13/07/06 10:35

    שיפזרו גם פליירים מהאויר!!!
    כמו שהפגיזו שטחים ריקים בעזה כך יפגיזו שטחים ריקים בלבנון אחרי שכולם יצאו משם - כולל המחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אהבתי את הכוונת

    אילן, 13/07/06 10:34

    ימח שמו שיצליחו לחסל אותו אמן

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כן , ומה אתם חושבים ?? שהוא יושב ומחכה לכם?

    חיים, 13/07/06 10:29

    בסלון ??

    הגב לתגובה זו

    • תשקורת -תמשיכו לפטפט..... (ל''ת)

      איפה הצנזורה, 13/07/06 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מביט במרקע ונקרע לי הלב...

    מריאן קפלון, 13/07/06 10:29

    מביט במרקע
    ונקרע לי הלב...
    מה קשה המכה,
    עוד יותר הכאב...

    וברקע שתיקה...מעיקה...
    לא מבין,
    אך הפכה כל דקה,
    כמו דקירה של סכין.

    וכמה בקלות...
    נגמרו החיים,
    מעשה של שפלות...
    שאיתו לא מסכים.

    מסתובב מתוסכל,
    מחפש תשובות,
    אם ישנן שם בכלל...
    הן וודאי כואבות.

    מי צודק ומי לא...
    לא הזמן לוויכוח...
    כשהמלח כולו
    על הפצע פתוח.

    מתחבר בחיבוק
    לעובדן הגדול...
    מתחמק משיתוק,
    זה עוזר לא לסבול.

    מתקשה להגיב...
    על נחיל מר של דם....
    כמה זה מעציב...
    נפש כל בנאדם.

    רק דבר אבקש...
    הכרעה עד התום...
    תישמרו בתוך אש...
    תחזרו בשלום!


    הגב לתגובה זו

    • מקסים. (ל''ת)

      יוני, 13/07/06 10:36

      הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק הזמן לוויכוח. תאכלו את תוצאות מעשיכם שמאל מטורף והזוי (ל''ת)

      דרור, 13/07/06 10:39

      הגב לתגובה זו

    • שיר יפה מאד!! (ל''ת)

      ירון, 13/07/06 10:50

      הגב לתגובה זו

    • משוררת שכותבת עם שגיאות כתיב. מתאים לשמאל ההזוי והסהרורי (ל''ת)

      אובדן, 13/07/06 12:58

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שלא ישכחו

    יוסי, 13/07/06 10:28

    שלא ישכחו להדיע לנסראללה להשאר בבית
    ולחכות צהל יגיע ביו 2 ל 4 לחסל אותו

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רודף היום עוד זעזוע...

    מריאן קםלון, 13/07/06 10:27

    רודף היום עוד זעזוע...
    והשלום בבוץ תקוע,
    הרוג שבוי וגם פצוע...
    זעם גובר בכל אירוע.

    האם שוב... רק נגיב בבכי?
    או נגיש בהכנעה עוד לחי?
    אולי פשוט נשקע בדכי?
    נסתיר עינינו בבית שכי?

    הגיע רגע, יום הדין...
    גם אם האויב זאת לא מבין...
    ומי שחוצפתו מפגין...
    יושמד, - אשרי המאמין!

    הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      חזק, 13/07/06 12:09

      הגב לתגובה זו

    • לתזמורת צה''ל ומיד

      באמת חזק, 13/07/06 17:06

      מלחין דגול

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולי תתנו לו הודעה 30 יום מראש ?

    דני, 13/07/06 10:27

    הלו חבורת מטומטמים , הוא לא שם .

    הגב לתגובה זו

    • גם הוא נתן התראה מראש, לא?! (ל''ת)

      א, 13/07/06 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אתם לא באמת חושבים שהוא מחכה בביתו? (ל''ת)

    גדעון, 13/07/06 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רוצו אחרי כל קטיושה או לכו הבייתה !

    יאיר ל, 13/07/06 10:27

    משחקים היו במונדיאל, עתה מדובר בחיי אדם.
    יש לפגוע בחמושים בכל מקום ובכל זמן ככל הניתן.
    יש לפגוע במשגרים בכל מקום ובכל זמן ככל הניתן.
    ישראל צריכה לדאוג לאזרחיה היא ולא לאזרחי לבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה לא ידעו היכן מסיבת העיתונאים אמש? (ל''ת)

    אהרון, 13/07/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה מודיעים להם??????

    ליאור פנחס, 13/07/06 10:25

    בשביל שנאסראלה י''מש יברח תפגיזו וזהו

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צה''ל= קירקס!!!

    אזרח, 13/07/06 10:24

    למה צה''ל מודיע לאויב איכן הוא עומד ליתקוף?
    עכשיו מר נסראללה יקח את הרגליים שלו ויעבור למקום אחר.
    איזה צבא שפוי מודיע איכן הוא הולך לתקוף?
    אולי שצה''ל ימסור לחיזבאללה את כל תוכניות הפעולה שלו?
    צה''ל=קירקס!!!
    בושה וחרפה!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת חושב שנסראללה לא יודע?

      נאור, 13/07/06 10:39

      נסראללה יודע היטב שצה''ל אחריו.
      הפירסום נועד לגרום להפחדתו ולהפחדת לוחמיו.
      נסראללה לא כל כך מעניין- הוא לא באמת גורם מחליט. ואם צה''ל יצליח או לא יצליח לחסלו זה לא ממש משנה.
      הגורמים המחליטים נמצאים באירן ובדמשק.
      אך חשוב לגרום להפחדת הלוחמים על מנת להפחית את שיתוף הפעולה שלהם עם המנהיגות.

      הגב לתגובה זו

    • צה''ל=נצחון (ל''ת)

      גדעון לוי, 13/07/06 10:43

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק..אתה אזרח..

      חייל בחפשש, 13/07/06 11:23

      אזרח ולא חייל, ובטח גם כשהיית חייל היית ג'ובניק..
      שב בשקט ותן לנו לעבוד..

      הגב לתגובה זו

      • אני במילואים חייל קרבי (ל''ת)

        אז שב בשקט!, 13/07/06 13:05

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה עוד לא הפסיקו את שידורי אלמנאר?

    abc, 13/07/06 10:24

    אני קורא לצה''ל שוב - הפסיקו לאלתר את שידורי הרדיו והטלוויזיה של החזבאללה, ושל הפלסטינים.
    זה חיוני ביותר למאמץ הקרבי !!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • כדי שיוכלו להודיע על מות נאסראלה. (ל''ת)

      דמיון מפותח, 13/07/06 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    טפשות להזהיר את המחבל, במקום לחסלו

    לוחמי הפינצטה, 13/07/06 10:23

    אי אפשר לנהל מלחמה בפינצטה.
    אני מקווה כי יחסלו במהרה את כל ראשי הצפעונים ותומכיהם מהחיזבללה, החמס, הפת''ח ושאר מרעין בישין.
    אך עם מוסר מעוות, המסכן את ביטחוננו למען שלום שכני המחבלים ותומכיהם, אי אפשר לנהל מלחמה.
    רחמים על האכזריים - מוביל לאכזריות על חיילנו ואזרחינו הי''ד.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    או! עכשיו אתם מדברים!!! (ל''ת)

    לחסל אותו, 13/07/06 10:23

    הגב לתגובה זו