• 102.

    1,300קטיושות נפלו (ל''ת)

    ח=-ס=-ו=-י, 15/07/06 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מה כן צריך לעשות!

    מאור, 13/07/06 16:25

    הבטיחו תגובות קשות אחרי הנסיגה מעזה! לא קיימו! למה?? זה נותן יותר כוח לטרור?! ולמה האוכלוסיה האזרחית לא אשמה? הרי היא נותנת לטרור לשכון בתוכה! אם היא נותנת לו להיות בתוכה, אז היא מסכימה איתו, ולכן הופכת להיות חלק ממנו!!!
    אי לכך ובהתאם לזאת, מהמתבקש, שעל כל מה שיבוא מהרצועה יושמדו שכונות, ואפילו ערים, עד שיהיה שקט! וכל עוד ימשיכו יריות וקסאמים מהרצועה - על כל קסאם ייהרס יישוב ברצועה!!! רק ככה יבוא שקט!
    ומלבנון: להיכנס בכל הכוח לדרום לבנון, לירות, גם באזרחים, שכן הם נותנים לטרור להיות בתוכם ולכן הם הופכים למשתפי פעולה איתו, עד שנשתיק את הטרור!
    למה למדינות אחרות מותר להרוג אזרחים בגלל הגנה עצמית ולנו לא? (ע''ע ארה''ב ובן לאדן. כמה אזרחים נהרגו בגללו). למה אותנו מגנים ולאחרים מתירים?
    מסקנה: אנטישמיות בעולם, וגם מי שנדמה לנו שאוהב אותנו זה מאינטרס שלהם! וכשאנחנו עושים משהו שהם לא אוהבים, פתאום הם מגנים אותנו! מה קרה? אסור לנו להתגונן? אבל יש לנו בראש אהבלים שפוחדים מ''מה יגידו'' יותר מאשר ''מה יקרה לישראל''... אוי למדינה שאלו ראשיה וזה צבאה ואויביה פוגעים בה!!
    לכן צריך להכות באויבים וגם באזרחים שבתוכם! עדיף שייהרג כמה אזרחים במדינה אחרת, ששתפו פעולה עם הטרור, מאשר שיבוא הקץ על מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מה כן צריך לעשות!

    מאור, 13/07/06 16:23

    הבטיחו תגובות קשות אחרי הנסיגה מעזה! לא קיימו! למה?? זה נותן יותר כוח לטרור?! ולמה האוכלוסיה האזרחית לא אשמה? הרי היא נותנת לטרור לשכון בתוכה! אם היא נותנת לו להיות בתוכה, אז היא מסכימה איתו, ולכן הופכת להיות חלק ממנו!!!
    אי לכך ובהתאם לזאת, מהמתבקש, שעל כל מה שיבוא מהרצועה יושמדו שכונות, ואפילו ערים, עד שיהיה שקט! וכל עוד ימשיכו יריות וקסאמים מהרצועה - על כל קסאם ייהרס יישוב ברצועה!!! רק ככה יבוא שקט!
    ומלבנון: להיכנס בכל הכוח לדרום לבנון, לירות, גם באזרחים, שכן הם נותנים לטרור להיות בתוכם ולכן הם הופכים למשתפי פעולה איתו, עד שנשתיק את הטרור!
    למה למדינות אחרות מותר להרוג אזרחים בגלל הגנה עצמית ולנו לא? (ע''ע ארה''ב ובן לאדן. כמה אזרחים נהרגו בגללו). למה אותנו מגנים ולאחרים מתירים?
    מסקנה: אנטישמיות בעולם, וגם מי שנדמה לנו שאוהב אותנו זה מאינטרס שלהם! וכשאנחנו עושים משהו שהם לא אוהבים, פתאום הם מגנים אותנו! מה קרה? אסור לנו להתגונן? אבל יש לנו בראש אהבלים שפוחדים מ''מה יגידו'' יותר מאשר ''מה יקרה לישראל''... אוי למדינה שאלו ראשיה וזה צבאה ואויביה פוגעים בה!!
    לכן צריך להכות באויבים וגם באזרחים שבתוכם! עדיף שייהרג כמה אזרחים במדינה אחרת, ששתפו פעולה עם הטרור, מאשר שיבוא הקץ על מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אם אפשר

      מאור, 13/07/06 16:35

      חוץ מהמייל למחוק את הכפילות. המחשב עשה לי בעיות חשבתי שזה לא שלח....
      אז אם אפשר למחוק את המייל שסימנתי בטעות ולמחוק את ההודעה הכפולה. תודה מראש

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    צהל

    ר.ק, 13/07/06 15:45

    צבא הגנה לישראל ,האומנם?
    אולי נפסיק ליהיות תלויים בכל המדינות בעולם ונתחיל לידאוג לעצמנו ולהגן על המדינה במקום לחפש כל הזמן אשמים שמאל ימין חילוני דתי מרוקני פולני פעם הצבא היה בעל אידיאולוגיה ורק בזכות זה ניצחנו בכל במערכות ורק שתדעו חייל אחד עים אידיאולוגיה יכול ליגבור על עשרה בלי

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ימות משיח ה' רק הוא יציל אותנו

    פראנואידאולמרט, 13/07/06 15:25

    אולמרט זה שאתה פראנואיד זה לא אומר שלא רודפים אחריך.... (מאיר אריאל)

    אולמרט, הייתי קורא את הטורים שלך במחנה שחירבנתי בסואץ במלחמת התשה
    כתבת חרא, נשארת חרא
    ראש ממשלה אלק

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    הפיתרון הוא תוכנית ההתכנסות

    אבירם איש שלום, 13/07/06 15:02

    אתם באמת מאמינים לזה ? יאלה תתחפפו

    הגב לתגובה זו

    • אז זהו, שלא

      ש., 13/07/06 16:29

      חבר שלח לי במייל את זה:
      ''מה כן צריך לעשות ואיך נפתור את הבעיה עם הערבים
      הבטיחו תגובות קשות אחרי הנסיגה מעזה! לא קיימו! למה?? זה נותן יותר כוח לטרור?! ולמה האוכלוסיה האזרחית לא אשמה? הרי היא נותנת לטרור לשכון בתוכה! אם היא נותנת לו להיות בתוכה, אז היא מסכימה איתו, ולכן הופכת להיות חלק ממנו!!!
      אי לכך ובהתאם לזאת, מהמתבקש, שעל כל מה שיבוא מהרצועה יושמדו שכונות, ואפילו ערים, עד שיהיה שקט! וכל עוד ימשיכו יריות וקסאמים מהרצועה - על כל קסאם ייהרס יישוב ברצועה!!! רק ככה יבוא שקט!
      ומלבנון: להיכנס בכל הכוח לדרום לבנון, לירות, גם באזרחים, שכן הם נותנים לטרור להיות בתוכם ולכן הם הופכים למשתפי פעולה איתו, עד שנשתיק את הטרור!
      למה למדינות אחרות מותר להרוג אזרחים בגלל הגנה עצמית ולנו לא? (ע''ע ארה''ב ובן לאדן. כמה אזרחים נהרגו בגללו). למה אותנו מגנים ולאחרים מתירים?
      מסקנה: אנטישמיות בעולם, וגם מי שנדמה לנו שאוהב אותנו זה מאינטרס שלהם! וכשאנחנו עושים משהו שהם לא אוהבים, פתאום הם מגנים אותנו! מה קרה? אסור לנו להתגונן? אבל יש לנו בראש אהבלים שפוחדים מ''מה יגידו'' יותר מאשר ''מה יקרה לישראל''... אוי למדינה שאלו ראשיה וזה צבאה ואויביה פוגעים בה!!
      לכן צריך להכות באויבים וגם באזרחים שבתוכם! עדיף שייהרג כמה אזרחים במדינה אחרת, ששתפו פעולה עם הטרור, מאשר שיבוא הקץ על מדינת ישראל.''
      עד כאן הציטוט שלו, ואני מסכים במאה אחוז.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    הטווחים המדוברים הם לא של קטיושוט

    אריק, 13/07/06 15:00

    או שאלה טילי שיוט או שהם יורים אותם משטח ישראל.

    קטיושוט לא אמורות לפגוע ביותר מ10 ק''מ במיוחד באזור הררי. ועצם העובדה שהם מצליחים לפגוע במטרות אומר שמי שמשגר אותם עבר אימונים והכשרות מיוחדות. זה לא כזה פשוט לשגר טיל ממתקן נישא בשטח כמו גבול הצפון ולפגוע אפילו יחסית.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ''לא יהיו קטיושות מלבנון!''...

    ארבע אמהות..., 13/07/06 14:25

    ''לא יהיו קסאמים מעזה!''...

    ויתורים יביאו שלום? רק בקבר...

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    קדימה! ברגישות ובנחישות!! (ל''ת)

    סתם אחד, 13/07/06 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אמרנו לכם

    ימני, 13/07/06 13:13

    אמרנו לכם!

    הגב לתגובה זו

    • אמרנו לכם (ל''ת)

      ימני, 13/07/06 13:51

      הגב לתגובה זו

      • אמרנו לכם (ל''ת)

        ימני, 13/07/06 15:09

        הגב לתגובה זו

        • אמרנו לכם!!! (ל''ת)

          לא נשכח, 13/07/06 15:52

          הגב לתגובה זו

          • אמרנו לכם (ל''ת)

            מחכים עכשיו, 13/07/06 19:11

            הגב לתגובה זו

    • אמרנו לכם

      נורמלי,, 13/07/06 16:16

      זה היה כל כך צפוי

      הגב לתגובה זו

    • אמרנו לכם

      שמאלנית מודאגת, 13/07/06 17:03

      שהימנים רק מחכים שיהודים יהרגו כדי לרקוד על הדם.

      הגב לתגובה זו

      • אל תדאגי שמאלנית

        אריק. ש, 13/07/06 17:33

        שמתם פס על כל המתנחלים והעפתם אותם מהבית ואנחנו צעקנו על חוסר המוסריות (שבשמו באתם לפנו) וצעקנו שההתנתקות תתפוצץ לנו בפנים אבל אתם הייתם נחושים ולא רגישים וחבל... אבל לא נורא עשיתם שטות ועכשיו כולנו משלמים את המחיר. כך היה גם אחרי הסכמי אוסלו ועד היות אנחנו משלמים את המחיר. אני סולח אבל לא שוכח. הגיע הזמן שתודו בטעות ותתחרטו. היום י''ז בתמוז יום פקיעת החומות בירושלים בימי בית שני. טיטוס הרשע לא התאמץ במיוחד לנצח אותנו, כי הוא ראה אותנו נלחמים אחד בשני... אז אני רוצה להאמין שהלקחים נלמדים ונתאחד וננצח. כי אין אופציה אחרת.

        הגב לתגובה זו

    • אמרנו לכם!!! (ל''ת)

      ימנית!!!, 14/07/06 14:31

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    שאלה

    שואלת, 13/07/06 12:09

    האם יש סיכוי שהקטיושות יגיעו גם לחיפה ?
    תודה מראש

    הגב לתגובה זו

    • כן ועוד איך . ותודי לשמאל ההזוי (ל''ת)

      ל., 13/07/06 12:59

      הגב לתגובה זו

    • אם תירצי אין זו אגדה (ל''ת)

      הרצל, 13/07/06 13:23

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    הפיתרון היחיד-------תקראוווווו

    ע.כ., 13/07/06 11:57

    בבקשה מכם אמרו תהילים למען החטופים , למען חיילי צהל ולמען עם ישראל.
    זה זמן קשה מאוד.... אנחנו במלחמה! המעט שנוכל לעשות זה לשאת תפילה ליושב במרומים!!
    זה לא חשוב... אם אתם דתיים או חילונים, גם אם מעולם לא פתחתם ספר תהילים- זו ההזדמנות!
    לפחות פרק אחד או שניים!!!!
    תזכו למצוות...

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת בחום..

      אין עוד מלבדו, 13/07/06 12:34

      מצטרפת בחום להצעת הפיתרון. עם ישראל תיתעוררו!!! רק תפילות!!!
      כל בר דעת שרואה מה שקורה פה מבין שזה לא בידיים שלנו! צריך לזעוק ולהתחנן: ''אנא ה' הושיעה נא''!!!
      ''ה' הושיעה המלך יעננו ביום קראנו''
      היום צום י''ז בתמוז.. אם כל אחד גם יקבל על עצמו משהו קטן.. להרבות באהבת חנם..

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    למה במפה אתם לא מציינים את נצרת עילית?

    אלירן, 13/07/06 11:53

    כמו כל הצפון גם אנחנו בטווח פגיעה!

    הגב לתגובה זו

    • כן, זו באמת סוגיה חשובה לדון בה היום... (ל''ת)

      איש קטן, 13/07/06 14:13

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    מצביעי ימין - מוזמנים לשרשר אמרנו לכם

    אוהד, 13/07/06 11:46

    הגיע הזמן להפסיק לפחד לומר את זה. כל פעם אנחנו צודקים ובגלל ש''לא אנעים'' אנחנו שותקים והם שוב לוקחים את ההנהגה.
    אז עכשיו אין לנו זכות לשתוק צריך לומר לכל הטיפשים שהצביעו קדימה ושמאלה מזה שאמרנו להם שזה מה שיקרה בדיוק . טילים על אשקלון בלאגן בצפון. שלא יעיזו להיות מופתעים.

    עשו מאמץ קטן והוסיפו פה עוד ''אמרנו לכם'' שיתביישו להם.

    הגב לתגובה זו

    • אמרנו לכם! (ל''ת)

      חנה, 13/07/06 13:13

      הגב לתגובה זו

      • אמרנו לכם!!!!! (ל''ת)

        חני, 13/07/06 15:11

        הגב לתגובה זו

      • לא אחים שלי!!!לזכור ולא לסלוח (ל''ת)

        חילונית,כתומה, 13/07/06 15:31

        הגב לתגובה זו

    • אל תשכחו...

      נעמה, 13/07/06 13:21

      שדווקא הימין נסוג מרצועת עזה....
      לפי מה שראיתי עד עתה הימין העיקבי היחיד - מפלגות המפד''ל והאיחוד הלאומי.
      רק הם יכולים לצעוק ''אמרנו לכם''. ואז ארכין את ראשי ואגיד ''צדקתם ממני''...
      כשהצבעתי לשרון חשבתי שסוף סוף מצביא גדול יגיע וידע לנהל מערכות צבאיות נגד האויב... אך לא חשבתי כי הוא ייצור לנו אויב פיקטיבי חדש: האויב הציוני - המתנחלים.
      לדעתי עכשיו בעקבות האדישות שחלה לאחרונה בציבור בישראל ובעקבות האירועים האחרונים חלה התעוררות מסוימת ותחילתו של האיחוי מהקרע הלאומי....
      חבל שרק מצבים כאלה מאחדים אותנו...

      הגב לתגובה זו

    • אמרנו לכם...

      אוהד, 13/07/06 13:57

      ואידך זיל גמור..

      הגב לתגובה זו

    • א מ ר נ ו ל כ ם ! ! ! ! כמה כואב להיות צודק.. (ל''ת)

      כתום, 13/07/06 14:18

      הגב לתגובה זו

    • אמרנו לכם!!

      יוסף, 13/07/06 15:08

      אבל זה כבר מאוחר מידי, אולי לפחות תפסיקו לטעות בעתיד

      הגב לתגובה זו

    • כ''כ עצוב להיות תמיד צודקים!!!! (ל''ת)

      לא נשכח, 13/07/06 15:41

      הגב לתגובה זו

    • מה לעשות- באמת אמרנו לכם!!!! (ל''ת)

      נועה, 13/07/06 15:43

      הגב לתגובה זו

    • א מ ר נ ו ל כ ם !!!!!!! כמה פעמים אפשר לומר לכם???? (ל''ת)

      יהודי לא מגרש י, 13/07/06 15:44

      הגב לתגובה זו

    • אמרנו לכם!!! עכשיו כבר קצת מאוחר, לא?

      גוש קטיף, 13/07/06 15:51

      אולי פעם הבאה תקשיבו לימין השפוי ולא לשמאל ההזוי

      הגב לתגובה זו

    • אמרנו לכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      לא נשכח,לא נסלח, 13/07/06 15:56

      זה היה כזה ברור שזה מה שיהיה, א- מ- ר- נ- ו ל-כ-ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      הגב לתגובה זו

    • כמה מנדטים קיבל ו פרץ ואולמרט בנהריה ועכו ??? (ל''ת)

      ששןו, 13/07/06 16:05

      הגב לתגובה זו

    • אני חוזר הביתה... מחר (ל''ת)

      אמרנו לכם!, 14/07/06 07:32

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    אריק תתעורר ,הולכים לדמשק !!!

    ברוך ג'מילי, 13/07/06 11:28

    אחריך אריק לנקות את לבנון

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    חלוץ הביתה ומייד. (ל''ת)

    מודאג, 13/07/06 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הכל בגלל שרון!!המנהיג החזק שלכם...

    יהודי גאה!, 13/07/06 10:38

    הכל בגללו!!אל תשלו את עצמכם ברור שאולמרט גם אשם אבל שרון הוא זה שגרם ליציאה מגוש קטיף והוא זה שהעלה את הטרור!!נקווה שאולמרט ילמד מהטעויות שלו

    הגב לתגובה זו

    • אמרנו לכם (ל''ת)

      ימני, 13/07/06 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ששם המבצע ''שכר הולם'' אכן יהיה נכון

    שלומי, 13/07/06 10:34

    שהשכר אכן יהיה הולם!! כנסו בהם ח-ז-ק

    הגב לתגובה זו

    • אמרנו לכם (ל''ת)

      ימני, 13/07/06 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    אני לא אגיד אמרנו לכם

    יהודי, 13/07/06 10:33

    אתם אלו שבחרתם באולמרט ובקדימה...
    תראו מה יצא...
    ראש ממשלה שהדבר היחיד שהוא ניהל וגם זה בקושי הייתה ירושלים,
    שר ביטחון שהמלחמה היחידה שהייתה לו הייתה בכלל בהסתדרות,
    ויותר מזה לא צריך להרחיב.
    ''קדימה'' לצאת להפגנות המוניות ברחוב כדי להדיח את ראש הממשלה! או לפחות לגרום לו להבין

    הגב לתגובה זו

    • ואני אמשיך ואומר לשמאל ההזוי הזה אמרנו לכם

      עוד יהודי, 13/07/06 10:45

      כל הדם כאן בגללכם. ובגללכם בלבד. הזהרנו ! רצינו למנוע שפיכות דמים. שנים אנחנו מנסים ואתם טוענים שאנחנו רוקדים על הדם. חצופים שכמותכם. אנחנו רוקדים על הדם??? אנחנו כואבים כל כך על כל דם שנשפך ולכם לא אכפת בכלל מהדם שישפך. מזהירים אתכם ואתם לועגים וצוחקים.

      אמרנו לכם. סבכתם את כל המדינה במלחמות. שמאל משיחי.

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    toda ulmert...toda raba (ל''ת)

    ata 0, 13/07/06 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לכל השמלאנים שמפחדים מהצל של עצמם

    נעמן, 13/07/06 10:26

    אני שמלאני הרבה יותר מכם, נגד התנחלויות ונגד מתנחלים. ובעד שלום.

    אבל כשמתקיפים את מדינת ישראל עצמה, חובתה של המדינה להגן על עצמה, בכל האמצעים האפשריים.

    אחיי למחנה השלום, ללא תגובה יעילה נגד החמאס והחיזבללה, ישראל לא תוכל להתהדר בכינוי מדינה ריבונית

    הפצצות שטיח, פגיעה בתחנות כוח, אפילו הפצצה בדמשק. זוהי חובתה של ישראל לעשות, לא זכותה

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא שמאל, כאם ימין קיצוני! השמאל מתנגד לאלימות! (ל''ת)

      שמאלן אמיתי, 13/07/06 11:27

      הגב לתגובה זו

      • אתם כל כך יפי נפש!!

        יעל, 14/07/06 14:34

        הייתיבסופשבוע הזה בקרית שמונה!! ואתה יודע מה??? אולי תבוא אתה ותחנק במקלט ואח''כ תגיד, ''אנחנו לא אלימים'' צא מהסרט הרע שלך!!! תוקפים פה אנשים תמימים בתוך הבתים שלהם ואתה נגד אלימות??? זה לא אלימות, קוראים לזה מלחמה!!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    כל הכבוד לשמאל הישראלי! הוא הקול השפוי היחידי אכשיו! (ל''ת)

    יוסי, 13/07/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    צהל תיכנסו בהם חזקק תפוררו אותם!! (ל''ת)

    ימח שימם, 13/07/06 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ה' ישמור אני מפחדתת!! (ל''ת)

    נהריינית!, 13/07/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    למה מאתרגים(לשון אתרוג) תגובות בהן מופיע השם שרון על נגזרות נלוות?

    תנו פתחון פה, 13/07/06 10:20

     

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בעצם-מחדל יום כיפור חזר בי''ז תמוז. שרק לא נגמור בט' באב-יום השנה

    להתנתקות-מחדל, 13/07/06 10:09

     

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ישראלים מתחבאים בחדרי הבטחון ומחבלים צוהלים ברחובות !

    ישראלי, 13/07/06 10:08

    וכולם מדברים על חילופי שבויים.
    למה צריך לתת להם מתנות ???
    אם מתכוונים לתת מחבלים שבויים, למה לא שחררו אותם לפני שחטפו ורצחו חיילים וכך היו נמנעים מזה ?!
    איפה הנחישות והחוסן הישראלי ???
    למה רק העם שלנו צריח לפחד ולברוח למחילות ???

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לעצור את ההתקפה על לבנון! זה מרחיק את השלום! (ל''ת)

    פעיל מרצ, 13/07/06 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    להקים וועדה ממלכתית מיד שתחקור את פשר הסיכונים שנטלה הממשלהבהתנתקות

    אזרח מודאג, 13/07/06 09:50

    שתחקור מדוע לא שעו לכל האזהרות. אמרו לנו שאם ניסוג אשקלון תהיה נתונה תחת התקפה, והנה שלשום מנעה רעייתי מבתנו להצטרף לפארק המים באשקלון. אנחנו מדינה נורמלית? באיזו עוד מדינה בעולם, אנשים חוששים מידי יום מנפילת פגזים עליהם במרכז הארץ? איך זה קורה לנו? לצבא החזק ביותר במזרח התיכון? איך קורה שכל אירגוני הטרור צמחו כך והם מזלזלים בנו כאילו היינו רפובליקת בננות?
    זה לא קרה סתם. מישהו כאן נרדם בשמירה. מישהו כאן נתן להם (בעקיפין) רוח גבית. ומישהו כאן, לעזאזל, חייב לתת את הדין.
    בשכוך הקרבות, מישהו כאן צריך ללכת הביתה.

    הגב לתגובה זו

    • וועדה ממלכתית כמו של השקרן שמגר?עדיף

      המשטר המסואב, 13/07/06 15:33

      להפיל את

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    יש מצב שאיראן מתערבבת בעימות?

    מידד, 13/07/06 09:47

    לדעתכם קיימת אפשרות שטילים יעופו על מרכז הארץ?מה הם יכולים להכיל?הצבא היה כל הזמן עסוק עם עזה ואז לבנון נחתה עלינו עכשיו אנחנו שוברים את הראש עם הלבנון הזו ואז בום-איראן.
    יש מצב שזו מלכודת מתוכננת מראש.
    עכשיו זה מסתדר לי עם האיומים של החלאה הזה מאיראן

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הכותרת ''מלחמה בצפון'' מסבירה הכל. ההתנתקות הצליחה!ת''א,צפון,שדרות.... (ל''ת)

    מלחמה במדינה!, 13/07/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כל הכבוד לשר החוץ שלנו וגם

    סער קטלן, 13/07/06 09:39

    צר לי על המשפחה.

    שר החוץ היום בבוקר בSKY NEWS לא היה יכול לדבר ולהסביר יותר טוב כמו היום בבוקר בראיון שלו עם SKY NEWS. נקווה שזה יכניס לבריטים קצת שכל!

    הגב לתגובה זו

    • יש לנו שרת חוץ. על מי אתה מדבר ?

      ההמום, 13/07/06 11:13

      מי דיבר בטלביזיה??
      יש לנו שרת חוץ. ציפי לבני. לא מספיק גברית כדי לבלבל אותך!

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    לצערי תחזיות נתניהו מתממשים. מרכז הארץ מאויים

    הצבעתי קדימה, 13/07/06 09:38

    יש לתת עתה לנתניהו את תיק הביטחון.
    יכול להיות שטעינו בבחירת קדימה, אנשים שלכאורה המיטו וכפו עלינו (בעקיפין, כמובן), את הסיבוב המלחמתי הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא להרוג אזרחים, אבל להחריב להם בתים - הפתרון היחיד!!!!

    אורן, 13/07/06 09:37

    אני לא שמאלני, והיה ברור לי שזה יקרה. הייתי חייל לוחם בתקופה שיצאנו מלבנון ושמחתי שיצאנו. אבל, נראה לי שפשוט אנשים לא מבינים שאין מה לעשות! זו לא מדינה, זה כמה חבר'ה שעולים על מדים לכמה שעות, אין אפשרות לפגוע בהם בצורה רצינית. מה תעשו? תהרגו אזרחים????? אין פתרונות אופרטיבים, וכל הגנרלים ''עליית מדרגה'' או ''אני לא על תקן רמטכ''ל'', אז אם אין לכם מה להגיד, פשוט תשתקו...לדעתי הפתרון, הוא רק להחריב להם עיירות, לא להרוג אזרחים, פשוט להרוס להם עיירות, כי אצל הערבים זה הקיום ורק זה מה שיפסיק, כי אין להם שקל על התחת, וזה יערער אותם.

    הגב לתגובה זו

    • יפה. אני המצאתי פטנט!!!!!!

      הגאון מוורשה, 13/07/06 10:23

      בחלומי, המצאתי פטנט: פגז מיוחד, שנורה מתותח, טנק, מטוס, ספינה וכד', שפוגע במבנה והורסו עד היסוד (כולל המיטות, הכסאות ואפילו השולחנות!!!), אך בגלל ההרכב הפיזיוכימי, פיזיולוגי והפסיכולוגי של החנ''ם הוא נרתע מחברת אנשים ואין הוא מסוגל לפגוע בבני אדם!!!!!!
      אני מזמין את צה''ל לרכוש ממני את הפגז-פטנט, ושלום על לבנון..........

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק להתחכם

        יוסי, 13/07/06 13:47

        על כרוזים שמעת?
        מי שלא יעזוב זו אשמתו כמו שטענתם בגירוש גוש קטיף.

        הגב לתגובה זו

    • מדוע לא להרוג אזרחים? מה יש? להם מותר להרוג לנו, ולנו אסור? (ל''ת)

      מה יש?, 13/07/06 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    לכבוש את לבנון עכשיו!!!!!!

    מלחמת 17 בתמוז!, 13/07/06 09:36

    מה שמעניין את הצבא זה איך לגרש יהודים!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    קום אריק ! קום אריק ! קום אריק ! קום ! (ל''ת)

    רק אמרתי אריק, 13/07/06 09:35

    הגב לתגובה זו

    • תן לו לישון. גרם מספיק נזק. (ל''ת)

      עציץ, 13/07/06 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    לערבים - אדמה חשובה יותר מחיי אדם -שווה לקרוא

    מתנחל מהערבה, 13/07/06 09:32

    לכן - תפיסת מקומות בדרום לבנון כמו העיירה השיעית נבטיה - והפיכת תושביה לפליטים בבירות - תגרום למנהיגי החיזבאללה לשחרר לא רק את החטופים מאמש אלא אפילו את רון ערד - בתקווה שהוא חי ובריא.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    האם צה''ל מוכן ?

    יאיר ל, 13/07/06 09:26

    נקווה שקציני צה''ל שמונו עפ''י תמיכתם בהתנתקות ואף הפגינו שם נחישות, יודעים גם להגן על ישראל והצבא שתרגל התנתקויות לא שכח את המטרה לשמה הוקם.

    לגבי המשטרה המציאות העגומה מוכרת לכולם.

    בינתיים הידד לתקשורת השמאלנית שהביאה אותנו עד הלום.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לצאת מקרית שמונה עכשיו!

    עוזי, 13/07/06 09:23

    חייבים לסגת מקריית שמונה, שלומי, בצת, אכזיב, נהריה
    חייבים להחזיר להם הכל
    הם סוגרים עלינו
    אנחנו גמורים
    חייבים להחזיר להם את הבית שלי
    חייבים
    נכון אולמרט?

    הגב לתגובה זו

    • אח שלי אתה צודק (ל''ת)

      גינגיג, 13/07/06 10:41

      הגב לתגובה זו

    • זה הזמן לתוכנית התכנסות מקרית שמונה (ל''ת)

      ששון, 13/07/06 16:07

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אם בשביל השמאלנים נהריה זה ''גבול הצפון'' אז הם לעולם לא ילמדו

    נירית, 13/07/06 09:22

    ממתי נהריה וראש פינה וצפת המרוחקות קילומטרים רבים מגבול הצפון והם ממש בעומק שטח ישראל הן גבול?

    זה הרצון הישראלי- שמאלני להדחיק ולהתכחש למציאות.

    גם אם חדרה תופצץ בשביל תושבי כביש איילון זה בשבילם ''גבול הצפון''.

    הגב לתגובה זו

    • מדברים על להתכחש למציאות בזה אתם טובים

      סער קטלן, 13/07/06 09:42

      הגעת משיח, לחזור בתשובה ופתאום יקרה איזה נס חחחחחחחחח
      שמאלנים זה לא בהרכח פציפיסטים שיעשו הכל בשביל שלום ואת זה חייבים להכניס לראש שלך. אני בעד התקיפה, ונהריה מאוד קרובה אליי ובמיוחד כואב לי שיש לי אחת מהכיתה שחיה בשלומי והיא סובלת בגלל אותם התקפות.
      אתם בחיים גם לא תבדיל בין שמאל ולבין קיצוני. שמאל זה פשוט דעה שונה מהימין בנושא מסוים. אני שמאלני אך בעד מעשה ישראל בלבנון כי זה מחזיר לי את כושר ההתרעה וזה גם כנראה יוביל ללחץ פנימי בלבנון, וזה רק טוב. מה גם ששר החוץ שלנו היום בSKY NEWS אמר מפורשות ודיבר בלי לגמגם על מה ישראל עשתה ונתן להם מושג איך זה להיות מותקף ע''י מדינה שכינה, איך הם היו מגיבים הוא שאל.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    צבא מסכן שיודע רק לגרש יהודים (ל''ת)

    מיואש, 13/07/06 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    תגובת צה''ל - הורגים ילדים קטנים

    יהודה צורף, 13/07/06 09:15

    בתקיפת התגובה של מטוסי צה''ל נגד מטרות בלבנון נהרגו אזרחים וביניהם ילדים קטנים. בושה וחרפה, תגובה יהודית ''הולמת''. זהו הפטנט ההגנתי שמצליח המוח היהודי להמציא, במקום לעשות את המעשה הנחוץ, לכבוש את דרום לבנון עד הליטני, לספח את חבל הארץ היהודי הזה, להתיישב, לחדש את בריתנו עם הנוצרים הלבנונים, ולפצות אותם על בגידתנו המכוערת בהם.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה את רוצה שיהיו טילים מיוחדים שלא יפגעו באזרחים?!

      שירה, 13/07/06 13:59

      דבריך הזויים לגמרי,מעשה נחוץ לכבוש את לבנון ולהתיישב שם?ממש רק עם ממשלה שמאלנית שרוצה התכנסות!!!
      אין מה לעשות כשרוצים לפגוע במטרות חשובות תמיד יהיו אזרחים באזור כשעלולים להפגע,בלבנון היו צריכים לחשוב פעמיים לפני שיצאו להתקיף אותנו ולחטוף חיילים,ובטח לפני ששיגרו קטיושות לכל אזורי הצפון...

      ''הבא להורגך השכם להורגו...''

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא ''החיזבאללה הגיב '' ? לבנון הגיבה.

    נא לדייק., 13/07/06 09:14

    ולהפסיק לשחק לידי לבנון.
    כשלבנון יורה טילים ומרגמות לבתי אזרחים צריך לעשות אותו דבר וכפול1000.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בוחרי קדימה, אנא ענו לי

    חנה, 13/07/06 09:13

    באמת סקרנות: רבע מאוכלוסית המדינה (שהצביעה) הצביעה ל''קדימה''. האם אתם מרוצים מהתנהלותו של אולמרט? מופתעים לטובה\לרעה? כל התגובות שאני רואה הן של אנשים שלא הצביעו עבורו. מעניין אותי לדעת איפה אתם, בוחרי קדימה, בסיפור הזה.
    תודה!

    הגב לתגובה זו

    • כל בוחרי קדימה צריכים לכרוע ברך ולהתנצל בפני ביבי - האיש שצדק ודיבר (ל''ת)

      אמת !!!, 13/07/06 09:31

      הגב לתגובה זו

      • גם ביבי, הרשה לי להזכיר

        חנה, 13/07/06 10:19

        גמגם בגדול. הוא לא עשה דבר כדי למנוע את החורבן כשהיה יכול, ובדק לאורך כל הדרך באיזו צד מרוחה החמאה, ולא האידיאולוגיה.

        הגב לתגובה זו

        • אצל ביבי זה לא היה קורה, בתקופתו היה שקט יחסי (ל''ת)

          משה, 13/07/06 16:09

          הגב לתגובה זו

      • גם אני הצבעתי בעד ההתנתקות - שלוש פעמים (ל''ת)

        נתניהו, 13/07/06 10:42

        הגב לתגובה זו

    • בוחרי קדימה במקלטים - אין עם מי לדבר!! שישלחו בקשת סליחה לביבי !!!! (ל''ת)

      ששון, 13/07/06 16:08

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    הגיע הזמן שהימין ילמד דרך ארץ

    גלילית, 13/07/06 09:11

    בתור מי שכל חייה גרה בגליל העליון וכרגע גרה בת''א כסטודנטית, הלב שלי כרגע כואב ונמצא עם כל המשפחה והחברים.
    אנשי ימין עלובים זהו לא זמן להכנס לויכוחים פוליטים וגידופים (למרות שזה אולי כל מה שאתם יודעים) עכשיו הזמן לאחדות (אפילו ביבי וליברמן הצליחו להבין את זה) רוצים נתווכח אחר כך. עכשיו תשתקו קצת כי זה לא באמת עוזר.

    הגב לתגובה זו

    • קצת כבוד לימין שתמיד חזה תוצאות מראש ודייק (ל''ת)

      קוסמופוליט, 13/07/06 09:17

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו מנסים לחסוך דם נמאס לנו שאנשים כמוך מצפצפים בזלזול

      ג'וני, 13/07/06 09:17

      אם הייתם מקשיבים ומתיחסים אלינו ברצינות ולא בשנאה וזלזול. כל זה לא היה קורה.

      עכשיו גם אנחנו חוטפים.

      מתי תתחילו להבין שאנחנו אתכם ואוהבים אתכם ורוצים בטובתכם? אבל אתם יורקים עלינו בתיעוב

      תקשיבו רק תקשיבו , אנחנו מזהירים אתכם לא בשביל רווח פוליטי אלא כדי לחסוך דם. הרי אין לנו מושג אם ירצח ימני או שמאלני נכון?
      תקשיבי מטומטמת שכמותך.

      הגב לתגובה זו

    • זה הזמן לוויכוחים

      ד''ר יהודה צורף, 13/07/06 09:33

      לא מדובר ב''קיצונים'' ימניים אלא בכל איש מצפון שהתריע נגד הפוליטיזציה של צה''ל ונגד הפיכתו לזרוע מיליטנטית בשירות חונטת פושעי ''ההתנתקות''. זה הזמן הנכון והמתאים ביותר לסגור את החשבון עם פושעי ''ההתנתקות'' ועם מלחכי הפינכה הצה''ליים שלהם, אשר אחראים ישירות לקריסה הביטחונית, שאת תוצאותיה המרות אנחנו רואים עכשיו. מספיק עם ההתנשאות האליטיסטית הנבובה הזאת. לא את ולא בני דמותך הם אלה שיכתיבו לנו את לוח הזמנים לפתיחת פיות. את ההשתקה ואת סתימת הפיות, בתירוץ עלוב של אחדות (איפה היית כאשר חונטת ''ההתנתקות'' ביצעה פשעים אתניים נגד בני עמך), תשאירי למשטרים אפלים שמן הסתם תואמים את תפישת עולמך הטוטליטרית.

      הגב לתגובה זו

    • מאז אוסלו אנחנו צודקים לצערנו לכן מוטב שאת תסתמי את הפה היום

      דרור, 13/07/06 09:40

      לא אנחנו . את צריכה להתבייש בתוצאות של המעשים שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    תושבי הגליל-קיבוצניקים (בעיקר)ואחרים

    מרכז.מחכה לקסאם, 13/07/06 09:11

    מה עשיתם בשביל מדינה?בקיץ הקודם זרקו המנוולים 10000 בני אדם (נכון, רק ''מתנחלים'')לכלבים. אתם אפילו לא נבחתם.קניתם את הסיפור שהם רק עוברים דירה אבל בגלל זה מצב הביטחון ישתפר. אז אם כל אחד עם המכולת הקטנה שלו, אני עכשיו עם המכולת שלהם. אם חייכם יקרים לכם, תארזו לפני שאולמרט חדל האישים והרמטכ''ל שגרוע ממנו לא היה, סוגרים את האור, ומשכנעים אתכם שזה ישפר את מצב הביטחון. למושחת המכהן כר''מ יש לאן ללכת:לבנים היורדים שלו בארה''ב.לנו ינעמו רגבי אדמת המולדת או

    הגב לתגובה זו

    • צרת רבים נחמת טיפשים (ל''ת)

      אני, 13/07/06 09:21

      הגב לתגובה זו

    • מה עשיתי בשביל מדינה?

      לוחם בצפון, 13/07/06 10:03

      33 שנים שאני גר בגבול הצפון, לחמתי בלבנון, איבדתי חברים לנשק וגם חברים לחיים.
      אני חי פה מתוך בחירה . אף אחד לא מאלץ אותי לעשות את זה ואני לא חי כאן מתוך מניעים לאומניים.
      אני גאה בבחירה שלי.

      ומה את עשית בשביל מדינה?

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    רמון יקים להם גדר, אולמרט יפנה אותם, ושלום על ישראל. (ל''ת)

    מיכל, 13/07/06 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הסכר על החצבני - לא לשכוח אותו.

    אורן, 13/07/06 09:05

    הגיעה השעה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    נהריה והר מירון זה לא גבול הצפון זה עמוק בתוך שטח ישראל

    מורי אל כניס, 13/07/06 09:05

    הר מירון זה בכלל בצפת!! ונהריה לא רחוקה מעכו . תפסיקו לרמות את הציבור!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בשום אופן לא לסכן חיילים

    אחד, 13/07/06 08:58

    יש למסור במיידית את נהריה וישובי הצפון ללבנון !!!

    נכון אדון אולמרט ???

    מדינה של מיקי-מאוסים

    ת''א - כ''ס - רעננה .... גם יומכם יגיע ותצטרכו לשבת במקלטים ובחדרי ביטחון

    והכל אודות המדיניות של אדון אולמרט והשמאל

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תסלחו לי

    אלוף, 13/07/06 08:54

    אבל איזו מדינה ריבונית מרשה לאויבים שלה לפגוע באזרחיה, ובמתכוון!!!
    אנחנו צריכים להתכונן לקטיושות? להתכונן??? למה לא מאיימים בטיווח של נ.צ. בעין-אל-חילווה ועל כל קטיושה מחזירים?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אומנם זוהיא שעת מלחמה - אבל את אולמרט הצבוע צריך להעיף מהתפקיד !!! (ל''ת)

    די לדיבורי סרק, 13/07/06 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מדוע לא הצליחו לשתק את 'אלמנאר?'

    abc, 13/07/06 08:53

    אני מבקש מצה''ל שיוריד משידור הן את הרדיו והטלוויזיה של חזבאללה, והן את הערוצים והמדיות של הפלסטינים (חמאס, הטלוויזיה של הרש''פ).
    זה חיוני לשם הצלחת המאמץ הקרבי.

    הגב לתגובה זו

    • abc נכון!

      מוטי אטלנטה, 13/07/06 09:02

      אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

      • אלמנאר עדיין משדרים כרגיל לצערי

        abc, 13/07/06 09:39

        אני קולט את השידורים שלהם כרגע, יש להם מבזקי חדשות, קליפים, וכותרות שמדגישות את ההצלחות הקרבות שלהם ואת הטילים שנוחתים ''על האויב והמתנחלים'' בישראל.
        אני חוזר ומבקש מצה''ל להוריד להם את האנטנות מיד!

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    הפגנת אחדות

    loom, 13/07/06 08:51

    לכל כותבי התגובות.
    התגובות הארסיות, המשתלחות שיוצרות רושם שממשלת ישראל רוצה להשמיד את המדינה יותר מאשר לגרום לפריחתה הינן קשות יותר לעיכול מכל קאסם או קטיושה.
    זה הזמן לאיחוד וליכוד שורות העם.
    הנסיון להציג איזהשהוא מהלך של ממשלות ישראל בעבר ובהווה כדרך מכוונת להשמדת ישראל הינו לא רציני במקרה הטוב.
    שדרו אמון בצה''ל ,בממשלת ישראל ובעם ישראל. זוהי השעה להצגת נחישות ואורך רוח.

    הגב לתגובה זו

    • חזק ואמץ - מילים בסלע !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אופיר, 13/07/06 09:12

      הגב לתגובה זו

    • הפגנת אחדות? הצחקתני!

      הצדיק מסדום, 13/07/06 09:21

      ממשלת ישראל אולי לא ''רוצה'' להשמיד את המשינה, אבל כל פעולותיה בשנתיים האחרונות מובילות לכך. כל מהלך הגירוש, העקירה, סתימת הפיות, עצירת אוטובוסים (זוכרים? היה דבר כזה) בדרך להפגנות.
      הדרך לא היתה מכוונת, אבל קרובה מאוד לכך. חלק לא-מבוטל מהעם מחה וניבא שכך בדיוק יהיו פני הדברים, לאחר הגירוש והעקירה.

      אז אני, באופן לגמרי אישי, איבדתי אמון בצה''ל, בממשלת ישראל ואפילו בעם ישראל, שרובו ממש שמח לאידם של המגורשים והעקורים.
      אינני שמח לאידם של הנפגעים היום (אחת מבנותי אפילו נמצאת אצלי, עם ילדיה, לאחר שהיא הסתלקה מאישור הצפון, ושאת לאחר פגיעות של מספר קטיושות מטרים ספורים מביתה).

      אבל כן, איבדתי את הסימפטיה וכעת אני אפאטי למצב.
      בור כרה ויחפרהו ויפול בשחת יפעל.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני כמוך. (ל''ת)

        גם אני, 13/07/06 09:35

        הגב לתגובה זו

      • הוצאת לי את המילים מהפה

        עידן, 13/07/06 12:59

        מה שכן אני חייב להוסיף שהמלחמה הזאת הולכת להביא סוף לציונות כמו שאנחנו מכירים....מה יהיה במקום זה אף אחד לא יודע.

        הגב לתגובה זו

    • האמון אבד

      חנה, 13/07/06 09:25

      כשבקיץ האחרון התגייסו כל אלו שאת מבקשת לתת בהם אמון כדי להגשים את חלומות החמאס, איבדנו את האמון. להזכיר לך מה אמורים היו חיילינו הנחושים לעשות בימים אלו לולא שינה להם החמאס את סדר היום? להחריב יישובים יהודיים. ואולי תיזכרי מה עשה אולמרט בשבועות האחרונים? הסתובב בעולם והבטיח להחריב את בתיהם של מאות אלפי מתיישבים. אין לי אמון בהם וכן, יש לי את התחושה העגומה שמה שהם עושים בהחלט לוקח אותנו אל קיצה של מדינת ישראל. שום מילים גבוהות על ''זמן להפגין אחדות'' לא ישנו את העובדה הזו. אין לי אמון בהם, ואין לי שום עניין להצהיר על ''אחדות'' איתם.

      הגב לתגובה זו

    • מי שגרש יהודים רוצה עכשיו אחדות!!!! (ל''ת)

      ששון, 13/07/06 16:11

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לבצע מיידית התכנסות באזור הצפון ולמסור את צפון הארץ לחיזבאללה. (ל''ת)

    עאלק התכנסות, 13/07/06 08:36

    הגב לתגובה זו

    • ''ראש המפשלה'' - לך הביתה !!! ''ראש המפשלה'' - לך הביתה !!! (ל''ת)

      אין אמון באהוד, 13/07/06 08:59

      הגב לתגובה זו

      • לי יש אמון ברה''מ וכך גם לרוב שהצביע עבורו (ל''ת)

        יעל, 13/07/06 09:05

        הגב לתגובה זו

        • אולמרט - הכשלון הגדול ביותר מאז הקמת המדינה (ל''ת)

          ששון, 13/07/06 16:12

          הגב לתגובה זו

    • אתם עושים דבר לא נכון!!!!!!!!!!!!!

      חסויות, 13/07/06 09:20

      אל תמסרו את הצפון לחיזבאאלה ראיתם כבר מה קרה בגוש-קטיף וצפון השומרון לא מספיק לכם!?
      ראיתם שחטפו איש מאיתמר ו-3 חילים גם זה לא מספיק אתם רוצים עוד חטופים!?ועוד הרוגים ופצועים!?
      אם בכל מקום שיש פצצות נברח אם תפנו את הצפון ככה גם את חיפה ככה את זיכרון יעקוב נתניה ואת כל מדינת ישראל ובסוף נמצא את עצמינו בים!!!אז זה מה שאתם רוצים!?

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מימטרי זלעפות של קטיושות כיסו את הצפון (ל''ת)

    אוהד, 13/07/06 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אולמרט ''מה הבהלה? טרם הגיעו קטיושות לחיפה!!!'' (ל''ת)

    רועי, 13/07/06 08:33

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חייבים לגרום לתושבי בירות להכנס למקלטים!!

    יואל, 13/07/06 08:32

    איך הגענו למצב הזה? אנחנו ממש בדיחה של העולם.
    אם בצפון אנשים נמצאים במקלטים אז בבירות , בצור ובצידון אנשים חייבים לברוח
    רק כוח מרתיע יפתור את הבעיה
    יש לנו עסק עם ערבים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זו פשלה של הדרג המדיני שהרשה למחבלים לחיות ממש על הגבול!!!! (ל''ת)

    רן, 13/07/06 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אחרי ההתכנסות גם מרכז הארץ יאכל קש ולא רק המסכנים בצפון. (ל''ת)

    רוצים התכנסות?, 13/07/06 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רוצה להבין: ההרוגה מנהריה גם נחשבת אזרחית או רק כשמדובר בערבים (ל''ת)

    הם אזרחים?, 13/07/06 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זו פשלה של הדרג המדיני שהרשה למחבלים לחיות על הגבול!! (ל''ת)

    מוטי, 13/07/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ניחומים למשפחות ההרוגים.

    מוטי אטלנטה, 13/07/06 08:23

    זו מלחמה! למי שעדיין לא הבין.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מדוע זהבה גלאון שותקת? הרי נהרגים ילדים לבנונים! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 13/07/06 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    באיזה רח' גרה האישה שנהרגה בנהריה? (ל''ת)

    מעין, 13/07/06 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צריך לצאת מחיפה ונהריה ועכו וקרית אתא

    עוזי, 13/07/06 08:21

    חייבים לצאת מהקריות ומחיפה
    מנהריה הירוקה
    משלומית
    משפרעם
    צריך לצאת דחוף מנתניה
    רשפון
    וכפר סבא
    אבל לא לצאת מתל אביב
    אסור לוותר על בתי הקפה של השמאל המתוק
    אסור לצאת מתל אביב
    צריך להחזיק בה כקלף מיקוח

    מלצרית!
    כמה זמן אני אחכה לקפה שלי?
    נו, יש לי פגישה עוד 5 דק' בכיכר רבין
    נו

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מבינה מה הקטע..

      ניצן, 13/07/06 09:05

      נצא מנהריה, משלומי, מחיפה, עכו, קריות, נצא מכל הצפון.
      יצאנו מגוש קטיף, עכשיו אולמרט רוצה לצאת מיהודה ושומרון-
      ומה ישאר?!
      תל אביב!?!?!
      יופי, אבל אז כל הערבים יהיו מסביב לת''א וגם שם יפציצו.
      איזה ארץ יפה תהיה לנו.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הורד להם את כל התשתיות לקרקע.

    מוטי אטלנטה, 13/07/06 08:21

    חשמל טלפון שדות תעופה בניני ממשל מפעלים בורסה בנקים וכל מה שמגביל אותם למאה הנוכחית.
    מספנות,כבישים כלי רכב מנופים טרקטורים ואני משוכנע שכשתספור 1000 אז יהיה שקט ושלוה.
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אינני סןמך על הצמד אולמרט-פרץ! רוצה ממשלת אחדות! (ל''ת)

    אבי, 13/07/06 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    זה מחיר הפחדנות מלהתעמת עם חזבאלה! פרץ לך הביתה! (ל''ת)

    חן, 13/07/06 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אנחנו פשוט משלמים את שכר הלימוד של אולמרט ופרץ. עדיין גמגום

    פפר, 13/07/06 08:14

    ידיים רועדות, איומים למכביר, אבל אפס תוצאות בשטח

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תראו מה הביא עלינו ברק! (ל''ת)

    שמאלנים נמאסתם!, 13/07/06 08:13

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם אולמרט ושרון שאיפשרו את ביסוס הטרור בשטחים? (ל''ת)

      תתעוררו!!!, 13/07/06 08:23

      הגב לתגובה זו

    • ושרון ואולמרט היו יותר טובים? רק ליברמן. (ל''ת)

      דה ליברמן, 13/07/06 08:37

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה פשוט

    שלמה, 13/07/06 08:11

    לאחר עוד התלהמויות של חברי ממשלה, ואולמרט בראשם, וכמובן מיותר לציין כמות קטנה מאד של מעשים בשטח, המסר האימפוטנטי של ישראל יתקבל על ידי אויבינו. לדעתי תוך פחות מחודש, ינחתו טילים במרכז חיפה. יש להם את הטווחים, ואין סיבה שהם לא יעשו את זה.
    אני מאמין שבקרוב מאד נבין איזה טעות היסטורית היתה היציאה מלבנון, או יותר נכון הנסיגה מן התודעה הבהירה של קיום מדינה יהודית במזרח התיכון, עם כל המשתמע מכך, שבין השאר, הוא שמנצח הוא זה ששובר את יריבו באופן מוחלט.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    למתלהמים - תבינו ! צהל אינו יכול, אימפוטנט (ל''ת)

    קורן, 13/07/06 08:11

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, צה''ל יכול למצות את יכולתו רק בנורבגיה, לא בישראל. (ל''ת)

      צבא אימפוטנט, 13/07/06 08:38

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם גוש קטיף? (ל''ת)

        רגיש ונחוש, 13/07/06 09:16

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    אנו קוראים לחיילים לא לירות לעבר לבנון! זה פשע מלחמה! (ל''ת)

    תנועת יש גבול, 13/07/06 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עוד לפני ההתכנסות , יש לפנות את כל ישובי הגליל הכבושה . (ל''ת)

    זהבה גלאון, 13/07/06 08:10

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    המלחמה תהיה קשה-הפתרון לחזור בתשובה! (ל''ת)

    רוי, 13/07/06 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    פרץ, מה עם פינוי הישובים הבלתי חוקיים? פנה אותם אכשיו! (ל''ת)

    פעיל מרצ, 13/07/06 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ריטואל מראות צהל המסורס של השמאל (ל''ת)

    בריתה לצהל, 13/07/06 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ישראל ריבונית? צה''ל חכם? כושר הרתעה? (ל''ת)

    אזרחים גאים?, 13/07/06 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ''לצאת מנהריה בשלום!'' די לכיבוש והדיכוי! (ל''ת)

    שלום אכשיו, 13/07/06 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מלחמה

    mussa, 13/07/06 08:08

    מסקנה מסכנה. ישראל מפחדת מכוחות החיזבאללה ולכן מפציצה את שדה התעופה בבירות. כבר שנים הם עושים כרצונם קבלו אסירים ומעולם לא קבלו את המגיע להם.
    מה לעזאזל קורה פה?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לכבוש את דרום לבנון מחדש

    חץ, 13/07/06 08:06

    האיום לא יוסר עד שנכבוש חזרה את דרום לבנון ונסלק משם את חיזבוללה ונאסרללה כל הבלגה לא תועיל רק אם נלמד אותם לקח לזמן מרובה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אלו תוצאות קונספירצית השמאל להמליך את שרון (ל''ת)

    מיעוט השמאל, 13/07/06 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולמרט קום קשת ענן קום קשת ענן

    שי, 13/07/06 08:03

    תתעורר המדינה נשרפת לנו בידיים ואתה מעושה מפציץ לי מסלולי טיסה של מטוסים זעיריים לזה אתה קורא תגובה
    אם לא תתעורר סופנו יהיה קרוב

    אל תחשוב מה יגידו באו''ם גם ככה הם נגדנו שאחרים עושים לא אומרים להם דבר איפה הגינוי לממשלת לבנון חוצפה
    אולמרט תפעל ביד קשה האו''ם יכול להיכנס לי ל... הם לא נמצאים כאן
    ואל תפחדו ממה שיגידו שם
    כי שם זה רק דיבורים פאקה פאקה עובדה לא עשו כלום לאירנים לא מגנים תסורים והלבנונים
    רק נופלים על ישראל כל הזמן אשכרה
    ארגון נגד ישראל

    אפשר לדעת למה לא שלחו טייל אתמול שנסראללה דיבר בשידור חיי מבירות?

    הלב איתכם תושבי הצפון
    בע''ה נפוצץ לערבים שם תמדינה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אלוף פק''צ -- אתה פחדן.!! (ל''ת)

    חסין, 13/07/06 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יום לאחר הבחירות אמרתי...

    שי, 13/07/06 07:59

    העם עוד יתגעגע לביבי !!!!!!!!!!!

    צחקתם ומסתבר שכל מילה שביבי הוציא מהפה אמת !!!

    הגב לתגובה זו

    • ועדיין... לא מתגעגעים לביבי. (ל''ת)

      נהריה, 13/07/06 11:09

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    למחוק את ביירות...דמשק....טהרן...עזה.. (ל''ת)

    אביעד, 13/07/06 07:58

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי, צה''ל לא מסוגל להגן על האזרחים אז אתה רוצה שהוא יכבוש? (ל''ת)

      ברווזים במטווח, 13/07/06 08:40

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    פרץ הכסא גדול עליך

    מנשה, 13/07/06 07:57

    בהסתדרות עשית אפס דאגת רק למקורביך,פה צריך לעשות ,כי אין לנו מדינה אחרת אז במטותא ממך שחרר אותנו מנוכחותך .

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תמשיך להתאפק שמאלמרט!!!!

    איתן, 13/07/06 07:57

    הערבים יודעים שיש שני ליצנים טירונים ש''מנהלים'' את המדינה והם מנצלים את המצב יופי. אבל אני אומר לערבים:למה לבזבז סתם אנרגיה? תנו לנו להירקב במיץ שלנו(נשיא עבריין מין,שר אוצר מושחת,וכל שאר המדינה שמתפוררת מיום ליום ע''י עסקנים פוליטיים,כל יום פרשה חדשה....)אנחנו נעשה לכם את העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • כן, הליצנים האלו גרמו לתקיפת 150 יעדים

      סער קטלן, 13/07/06 08:07

      ממש מצחיק אה? לתקוף את שעה-התעופה בביירות זה גם צחוקים נכון?
      אולי תרד מהשנאה וסתכל את המצב הנוכחי. נכון, לקח להם קצת זמן להבין ועד עכשיו אולמרט עומד על שלו בניגוד ליצפיות. בתור אחד שגר 15 דקות מנהריה הייתי גם משתתף בצער המשפחה והחלמה מהירה לפצועים. בזמנים קשים מתאחדים ואין זמן לשנוא אחד את השני כי הרי אנחנו צריכים להיות מאוחדים בשביל לנצח במערכה. דרוזי\יהודי\נוצרי כולם!

      הגב לתגובה זו

      • עד עכשיו היה לך ודומיך המון זמן לשנוא אותנו וזה לא הפריע לך

        דרור, 13/07/06 10:05

        עכשיו כשמסתבר שטעיתם פתאם אתה רוצה שנהיה מאוחדים?

        לעולם לא !! הגיע הזמן שתשלמו על השטויות הרצחניות שלכם. אוסלו שמוסלו שהביא את הקסאם שמאסם והאוטובוסים שמוטובוסים שהתפוצצו

        2,000 הרוגים וכ-10,000 פצעוים בגללכם!! ערי הדרום והצפון מופגזות בגללכם.

        הלכת פעם לנחם משפחה בשטחים שהילדים שלהם נרצחו? אני תאמין לי עצוב בשביל המשפחה בנהריה וכבר הייתי עצוב על כל המשפחות האלה עוד ב93 כשאתם שרתם שירי שלום ואני שמאמעתי את מנגינת אל מלא רחמים. ומסתבר שאני שמעתי יותר טוב .

        הגב לתגובה זו

        • איך אתה יכול להתענג על המצב

          אתה צודק ?, 13/07/06 11:02

          ולנסות לעשות רווח פולטי כאילו מוסרי מהמלחמה שנכפתה עלינו?

          אתה והחמאס וחיזבאללה באותו ראש - רק כוח.

          למזלנו יש גם אנשים מסוג אחר בשני הצדדים.

          הגב לתגובה זו

          • איך אתה מעז מנוול שכמוך

            דרור, 13/07/06 13:49

            זו הבעיה אתכם במקום להקשיב אתם פוטרים את הענין בלעג ובוז. נראה לך שאני שמח על המצב אם כל הזמן אני צורח על זה כבר כל כך הרבה שנים. מאיפה היהירות הזו שלך ושל חבריך להאמין שאני רוצה במוות כדי להשיג רווח פוליטי. אני רוצה שאנחנו ואתה וכל חבריך המשיחיים וההזויים ימשיכו לחיות כאן. ולא אכפת לי בכלל שהשמאל יהיה בשלטון רק שיפסיק להביא לנו מלחמות.

            תתחילו להקשיב.... הרי אין לכם תשובות אז אולי בגלל זה אתם לועגים.

            הגב לתגובה זו

        • הלו דרור.... איפה היית ב 1982 אז לא היה אוסלו שמוסלו

          אור, 13/07/06 11:20

          אז אל תחפש אשמים כי זה שהכניס את המדינה ללבנון בזמנו נמצא עכשיו בקומה, יש דבר אחד פשוט שלאף אחד מהמדינאים שלנו אין מושג איך לטפל בו וקוראים לזה - מוסלמים דתיים קיצוניים - אולי הם מבינים רק כח וזה מה שנותר לעשות כל פעם מחדש, המנהיגים שלהם לא מסוגלים לנהל דו שיח אז בואו לא נהיה יותר חכמים מכולם כאילו לכל יהודי כאן יש את נוסחת הפלא ובכל זאת ניתן למנהיגים (שנבחרו ע''י רוב העם, למורת רוחם של רבים מאיתנו) לעשות את מה שהם יודעים ויכולים
          אולמרט, לך על זה.......

          הגב לתגובה זו

    • למה עד עכשיו ישבו אנשים ישרים בשלטון ? (ל''ת)

      אייל, 13/07/06 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    פרץ לפני 24 שעות נתת צוים מנהליים תבטל אותם.תודה (ל''ת)

    ליאור, 13/07/06 07:57

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תודה רבה לבוחרי השמאל וקדימה

    אוחנה, 13/07/06 07:57

    תודה רבה לכם שחיזקתם את הטרור הערבי והחלשתם את ישראל.
    כשאתם הולכים לישון בלילה, תחשבו על זה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יש להקים

    פקק תנועה, 13/07/06 07:56

    ועדת חקירה בנושא חדירת החיזבאללה לישראל.המצב ברצועה ובצפון זהה בדיוק כמו שני תאומים זהים .יש להילחם מילחמת חורמה גם בדרום וגם בצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ישראל חייבת להגיב בצורה זהה.תקיפת ריכוזי אוכלוסיה וערים צפופות

    רני, 13/07/06 07:54

    החמס ובמיוחד החיזבאללה לאורך כל השנים תוקפים ישובים וערים בישראלי במטרה לפגוע בכל מי שהינו ישראלי.
    לכן הגיע הזמן להשיב להם כגמולם במטבע זהה. לתקוף ישובים עירוניים וכפרים של התוקפים אותנו ומארחיהם.
    הם חייבים להבין כי המשחק שלהם ניגמר. ישראל לא תסכים לשחק עימם עוד.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שפרץ לא ישכח לשמור על ''חפים מפשע''

    פרוץ, 13/07/06 07:53

    על חשבון חיי חיילי צהל ואזרחי ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נתניהו צדק הזהיר יוחזר מיד לממשלה (ל''ת)

    ססי, 13/07/06 07:51

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו הצביע שלוש פעמים בעד ההתנתקות (ל''ת)

      אייל, 13/07/06 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ביבי הזהיר ואתם צחקתם ,ביבי צדק! (ל''ת)

    זאב, 13/07/06 07:51

    הגב לתגובה זו

    • כמה עצוב

      סמולנית, 13/07/06 08:43

      ש''ביבי צדק''.... שום דבר להיות גאים בו

      הגב לתגובה זו

    • מה הוא אמר בכלל? סיסמאות? מי מקשיב לו? (ל''ת)

      זכרון ארוך, 13/07/06 11:11

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    עין תחת עין

    יוסי, 13/07/06 07:50

    לבנון היא מדינה ריבונית. אם היא מפגיזה אוכלוסיה אזרחית ישראלית, אז גם לנו מותר.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הג'וב מידי גדול על כתב במחנה הכושל בכול (ל''ת)

    עמיצור, 13/07/06 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תושבי הצפון במנוסה רבתי לגוש-דן (ל''ת)

    אלימלך, 13/07/06 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    איפה ארבע אמהות ? לאן הן נעלמו ?

    מזרח תיכון חדש, 13/07/06 07:48

    ואיפה דנה המתוקה וכל היתר ?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מחירו הכבד של איפוק השר לעינייני שביתות (ל''ת)

    לביא, 13/07/06 07:47

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    פינוי נהריה יספק את יצריו של נסראללה (ל''ת)

    היכן צהל ?, 13/07/06 07:45

    הגב לתגובה זו

    • לא נפנה מטר מהמדינה. רק התנחלויות.

      א, 13/07/06 07:54

      רק המטורפים אצלנו ואצלם לא מבינים את ההבדל.

      הגב לתגובה זו

      • בלה בלה בלה

        א.ב, 13/07/06 08:07

        לא נמאס לכם הסמולנים?

        אולי כבר תשבו בשקט!!!

        ממזמן כבר אין לכם זכות דיבור.

        הגב לתגובה זו

        • מצחיק... הימין גורר את המדינה הזאת במשך שנים למלחמות מיותרות

          אני, 13/07/06 11:00

          והשמאל מאבד את זכות הדיבור.

          הגב לתגובה זו

          • כמה קל להאשים

            אא, 13/07/06 13:19

            המגננה הכי טובה...

            הגב לתגובה זו

          • מי שמוסר נשק ותחמושת לאויב

            א.ב, 13/07/06 13:21

            לא רק שאין לו זכות דיבור, בכל מדינה בעולם דמוקרטית, דיקטטורית, מלוכנית או סתם רפובליקת בננות הבן אדם היה מאבד גם את הזכות לחיות.
            דרך אגב קוראים לזה בגידה.
            אז שב בשקט.....זה ממש לא קשור לגרירות.
            אין לך איזה הפגנה מול הבית של חלוץ על הראש?

            הגב לתגובה זו

      • מר א תעברר לגור בשדרות (ל''ת)

        עומרי החופשי, 13/07/06 08:08

        הגב לתגובה זו