• 44.

    שיר התקווה ? - אולי נפזר אותו מתורגם בפליירים תו''כ ההפצצות?

    גמליאל, 14/07/06 05:57

    בואו נצעד לחלום
    בלי גזע ולאום
    בואו ננסה
    עד שיהיה טוב
    עד שיהיה !!!

    נקבור את הרובים
    ולא את הילדים
    בואו ננסה
    עד שיהיה טוב
    עד שיהיה !......

    נכבוש את השלום
    ולא את השטחים
    אז בואו ננסה
    עד שיהיה טוב
    עד שיהיה

    לחופש הנצחי
    לילדים שלי
    אז בואו ננסה
    עד שיהיה טוב
    עד שיהיה

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אפי... לא פיספסת הזדמנות להופיע בחדשות בימים האחרונים. תן למדינה

    אחד לאו דווקא, 14/07/06 05:46

    ולשולטים בה (שהם לא. לא! לא אתה)
    לשלוט בה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תופעה-הימין משנה דעתו תדיר והשמאל??

    משה, 14/07/06 00:42

    הימין כל הזמן זוחל שמאלה בדעותיו. השיא היה עם שרון וחבורת ''קדימה'' ומה בשמאל- יצוקים בסלע. רק זזים עוד ועוד שמאלה. מה זה אומר? במונחים של רע -וטוב? במונחים של חיפוש אמת לעומת קונספציות וחיפוש נוחיות והגנה/האדרה של האגו.
    אתם יודעים את התשובה......

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    נחוצה כניסה קרקעית אלימה ללבנון!

    mec, 14/07/06 00:24

    הפסיקו להפחד אותנו עם הבוץ הלבנוני. צריך לקחים מהפעם הקודמת- לקחים נוקבים וחדים לא סיסמאות: בשנתיים הראשונות, מלחמת שלום הגליל היתה הצלחה אדירה אח''כ שקענו בגלל התוכניות הגרנדיוזיות של שרון. כניסה וניקיון הדרום באופן אלים ומקיף ואח''כ יציאה, אפשריים בלי לשקוע ובלי לקשקש.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אפי איתם הטיפש שחושף בשידור חי מות חיילים

    דמוס, 13/07/06 22:23

    עוד מהימים שהיה תא''ל לא ידע לדבר בתקשורת.
    אתמול בגל''צ אמר ששניי חיילים נהרגו, מעל 6 שעות לפני שזה הותר לפירסום.
    איפה האחריות שלך, מר איתם???

    הגב לתגובה זו

    • כשאיתם דיבר באינטרנט כבר כתבו על 4 הרוגים

      משה, 14/07/06 00:19

      אז מי כאן הטיפש? דמוס או דמוסטרציה. חוץ מזה זה מה שחשוב כאן? זה מה שמעסיק אותך מול המאמר הזה והמציאות שסביבנו. אתה ממש דמי....

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    איתם צודק ואף שמאלני לא סתר את טענותיו (ל''ת)

    אבנר, 13/07/06 20:07

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אפי איתם

    משה, 13/07/06 16:55

    צודק, צודק, צודק.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ראש בקיר..

    Rockalypse, 13/07/06 15:46

    יופי....ממש חכם. מה שנקרא - ראש בקיר.
    שימותו עשרות חיילים שלנו, אבל בכל זאת נחזיר את ה-2.
    אם חיי אדם כל כך חשובים לכם, אז או שתפציצו אותם רק מהאוויר, או תחזירו אותם דרך משא ומתן!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מלחמה מיותרת שנכפתה ע''י אורנה ו4 אמהות

    היסמ מעמונה, 13/07/06 15:28

    איך מוציאים את צהל מלבנון?
    נורא פשוט.
    תומכים בהבנות ענבי זעם (פרס) לפיהן מותר לחיזבאלה להרוג חיילים ואסור לו לפגוע באזרחים.
    הלחץ הציבורי (שלי) להוצאת הצבא מלבנון כדי לא לסכן את החיילים יגבר, בעוד ההצדקה להמצאותם שם תקטן- כי לא נפגעים אזרחים.
    וחיי החיילים שהותרו?
    מהם חיי חיילים לעומת האמביציות של שלי ואורנה.
    תאכלו מה שבישלתם
    זו לא המלחמה שלי.
    לכו אתם להלחם ולמות בלבנון במלחמה מיותרת.
    לכו אתם למות בעזה על כיבוש מחדש של היישובים שהחרבתם.
    זו לא המלחמה שלנו

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה זהב! (ל''ת)

      mec, 14/07/06 00:32

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מספיק לומר:''שעות קשות'', ולהשמיע מנגינות דרמטיות

    אופטימית מפוכחת, 13/07/06 15:12

    מספיק להראות כמה קשה לנו, וכמה יושבים במקלטים ומודאגים. יד להרשם כבר מעצמנו. לתקשורת יש תפקיד חשוב בזמן הזה: להתייחס לעובדות בלבד ולהעצים את מה שטוב.
    לא יותר.
    והעובדות הן : שחטפו חיילים, שיורים קטיושות ופוגעים באזרחים וזהו!
    אנחנו צריכים להפסיק לבלבל את השכל, לאיים ולהתראיין ופשוט להגיב!
    הטרור מגיע מלבנון, לבנון היא מדינה ריבונית - מבחינתנו יש לנו בעיה עם לבנון, אז יאללה, לנסר את נאסראללה ושות'.

    ויפה שעה אחת קודם.
    ולא, אני ממש לא ימנית, אני פשוט רוצה לחיות, ואם אפשר, גם לחיות טוב!
    הקם להורגך, השכם להורגו!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שאיתן יחליט במי הוא שם מבטחו, בצהל או בקב''ה

    מצביא כהלכה, 13/07/06 04:24

    נראה בעליל שהתת אלוף הנכבד הזה מהסס ופוסח על שני הסעיפים
    מצד אחד צהל
    מהצד השני בורא עולם
    היו דברים מ עולם במעמד הר הכרמל ואליהו הנביא שקרא ליהודים שזבחו לבעל ''עד מתי אתם פוסחים בין שני הסעיפים''

    והרי היה צריך להגיד להם עד מתי אתם עובדים עבודה זרה.
    ?
    מסתבר שלפסוח בין שני הסעיפים גרוע מעבוד זרה
    ציונות צבא צהל הכל מתחיל באות צ
    כמו באים להגיד ראו צדיקים אלה
    כך זה בעולם שכולו שקר
    צריך מדינת הלכה ולא ציונות, רק מדינה כזאת תציל את עם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אל תפתח את הפה כנגד גדולי ישראל

      כנס, 13/07/06 16:09

      מה שאתה בעצם אומר זה שאם גדולי ישראל היו עולים ומקימים את המדינה לא הייתה כאן מדינה חילונית.
      ואתה מאשים אותם שהם לא עלו ובגלל זה יש כאן מדינה חילונית עם חילולי שבת.
      תזהר מלפתוח את הפה על גדולי ישראל
      שלחישתם לחישת עקרב
      רואים שאתה חדש בדת

      הגב לתגובה זו

      • אז ממה שאתה כובת יוצא שאפי איתם הוא גדול ישראל כאילו? (ל''ת)

        כי זה לא ברור, 14/07/06 05:49

        הגב לתגובה זו

    • המילה צבא והמילה צה''ל מתחילות באותה אות?

      מה, 13/07/06 17:50

      איך גילית את זה?
      לבד בעצמך?
      נעזרת במישהו?
      צריך להריע לך!
      אתה פשוט גאון הדור!
      יש לי הצעה עבורך, אולי תנסה לבדוק
      האם זהו צירוף מקרים ששתי המילים האלו מתחילות באותה אות?
      האם זהו אות משמיים?
      או שאולי יש הסבר הגיוני ופשוט למקרה הזה,
      ולא צריך לערב את בורא עולם בנוגע לאות צ.
      מה דעתך בנושא מעניין זה?

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא למלחמה

    יהודה, 13/07/06 03:30

    פצפיזם עכשיו, מהפכה עכשיו,
    רפובליקת יהודה פלסטין.

    הגב לתגובה זו

    • יה בייבי! תן להם בראש!

      קטע סטלני, 14/07/06 05:52

      רפובליקת יהודה פלסטין? מה ?

      אולי תבאר בנושא?

      זה קטע סטלני?
      אם רק נבין שבלי מלחמה ובלי שנאה כולנו ננצח?
      אם רק נבין שזה לא הם ואנחנו, אלא אלה הרוצים בטוב ואלה שלא.

      אם רק נבין..

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    צה''ל-צבא עצלן,מנומנם,איטי,טיפש, רשלן

    אפרת, 13/07/06 01:57

    המנטרה של ''הצבא החזק'' היא מגוחכת. העצימות הנמוכה, מגבלות הכוח והאיפוק דפקו לו את הצורה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הבנת הבעיה, הינה רוב הדרך לפתרון.

    שאול, 12/07/06 23:47

    מה שקרה בגבול לבנון , ובגבול עזה,הינו הישג לאויב, וכשלון לצהל, וזהו הארוע המשמעותי.
    איתם, כרבים אחרים מעדיף לדבר על דברים אחרים,על מדניות ביטחון,ועל זה שחייבים לנצח במלחמה הזו [ואינני קובע אם הוא צודק או לא ברעיונותיו], ולא במוקד הבעיה,מהו מקור הבעיה המוביל לכשלים במפגשים עם האויב.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חזק ואמץ

    יניב, 12/07/06 23:19

    אפי איתם, חזק ואמץ כל מילה נכונה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הבן אדם צודק, כל מילה קליעה במטרה

    כל הכבוד לאיתם, 12/07/06 22:01

    למרות שאני ממליץ לפעול פי עשר מונים יותר חזק.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה אומר?

      ש, 12/07/06 23:49

      אם הוא פוגע בכל מילה,אתה פוגע יותר טוב?

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    להשתמש בראש היהודי ובכוח ישראלי

    אין לי ארץ אחרת, 12/07/06 21:43

    כמה שקשה להסכים לדעותיו הפוליטיות של איתם הרעיונות שהוא מציג כאן נכונים לגמרי. צריך שיהיה ברור: אם ישראל לא תגיב עכשיו חזק מאוד (וחכם באותה מידה) היא תצטרך לצאת למלחמה של ממש במועד מאוחר יותר. כל תגובה צבאית יעילה במועד הנוכחי תחסוך דם בעתיד! ויותר מכך, היכולת של ישראל להשיג ביטחון סביר ויכולת תמרון מדינית בטווח הקרוב תלויות באופן מכריע באירועים המתפתחים עכשיו.
    אבל זה לא אומר שצריך להשאיר את השכל לנסארללה ולרוץ עם הראש לתוך הקיר! צריך למצוא את הדרך לכופף הן את סוריה והן את איראן שמתזמרות את כל החגיגה בשתי הגזרות (רמז: אפשר לתמוך ב''פעילות גרילה לגיטימית לשחרור בני העם הפרסי והסורי המדוכאים'' מבלי לסכן חייל או אזרח ישראלי אחד). ואפשר לכלוא את חיזבאללה לפינה ולהכות בו קשה בכמה רמות, כולל הזירה הפוליטית הפנימית, הזירה הבינלאומית והזירה הצבאית.
    נדרשת כאן יצירתיות ויציאה מהשבלונה החשיבתית. זה מה שמשעל ונסאראללה עשו. עכשיו מוכרחים לקחת מהם את היוזמה. מוכרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ניכרים דברי אמת! (ל''ת)

    חבל שנזכרתי, 12/07/06 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    טיפש זורק אבן למים 10000 חכמים לא יוצאו אותו

    דב מלר, 12/07/06 20:44

    עם חזק לא מוותר, בשום מקום בעולם החזק לא מוותר לחלש אלה מנצל את כוחו להסגים גדולים יותר.
    כאשר ברחנו מלבנון, ומחבל עזה הוכחנו לערבים שאנו חלשים ,וכוחנו רק בדיבורים, ואיומים.
    אך ביצועים זה סרט אחר,ואנו לא בליגה הנכונה

    הגב לתגובה זו

    • אם חכמים כמוך דב, בטח נגיע ל''הסגים'' גדולים. (ל''ת)

      יניב, 12/07/06 21:09

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחחח ענק (ל''ת)

        ירון, 12/07/06 23:44

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה עם לחסל את נסראללה???? (ל''ת)

    Y, 12/07/06 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כבר 4 חיילים חוזרים (ל''ת)

    ע, 12/07/06 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הערבים בכל העולם צוהלים

    אורן, 12/07/06 18:25

    אכלתי צהריים בברגר קינג שבתחנת אסטוריה שבבודפשט. נכנס למסעדה ערבי עם חיוך מאוזן לאוזן. הוא בירך את חברו ההונגרי (בלונדיני גמור) בערבית ואז מהר לספר לו על החדשות הטובות (בהונגרית שוטפת): ''חיזבאללה שבו שני חיילים של האויב הציוני. זאת הייתה פעולה איכותית. איכותית.'' הוא חזר שוב על המילים האלה. צמרמורת עברה בי.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    It is only logical doing so

    Veyafe shaa, 12/07/06 18:12

    Oslo is a Red Herring.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    you right winger

    avi, 12/07/06 17:36

    live from blood

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צודק ב 100% (ל''ת)

    עמיעד, 12/07/06 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הנה לכם ההגדרה של קארמה. הוא העביר את בנו לחרמון ועכשיו אכל אותה

    ארל, 12/07/06 16:47

    אין כמו קארמה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צודק ! AS ALWAYS (ל''ת)

    חיטה, 12/07/06 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עורך: תקן את הכותרת

    לי, 12/07/06 16:37

    קרא נכון את דבריו של איתם
    הוא לא סבור שיש לעשות הכול על מנת להחזירם הביתה, כפי שאומרת הכותרת.
    איתם אינו מוכן לשום מו''מ ולהשבת אסירים- בדיוק מה שדורשים החוטפים.
    ולכן, יש לתקן את הכותרת!

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא מוכן לעשות הכל

      אמיר, 13/07/06 01:28

      הרי זה אידיוטי.
      מה אם דרישת החוטפים היא שצה''ל יתפרק מנשקו? אתה תסכים לזה?
      אם אתה לא מסכים, זה אומר שאתה לא מוכן לעשות הכל למען החיילים החטופים?

      הכל זה דבר יחסי, אל תיתמם.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לאור הכרזות הימין אני מודה...

    ציוני מאולף, 12/07/06 16:28

    שאני מצטרף להכות,למוטט,לנצח,לכסח,למחוק,להבעיר,לסלק,לגרש את כל הבאים עלינו לכלותינו,להשמידנו,להעיף אותנו לים,להרוג בנו וכו וכו וכו'
    עם זאת אני גם נושם עמוק מספר פעמים ונזכר שאין למדינת ישראל מרבצי ברזל ו\או עופרת שממנה מיצרים כדורים,טילים ועוד.
    לוקח עוד מספר נשימות ונזכר שאין למדינת ישראל עתודות אנרגייה משלה כדי להעיף טילים,מטוסים,מזלטים ולהשיט אוניות,צולות ולהסיע טנקים , נגמשים, האמרים.
    ולאחר עוד מספר נשימות עמוקות ונשיפות קצרות אני נזכר במחקר ממאי שבו נכתב ש 60% מתצרוכת החיטה ו70% מתצרוכת הבשר ו30% מתצרוכת העוף (ירקות ופירות רק 10 %) מגיעים אלינו מארצות הניכר, 99% מכלי התחבורה מיוצרים בחו''ל

    ולאחר שנרגעתי אני נזכר ומבין שלא בטוח שנוכל להסתדר לבדינו מול הכמיות האנושיות של אויבנו ככה זה האמת מתסכלת אך לא מנוות ולא הפכה אותי לפסימי צריך לדעת לתמרן בין מה שאפשר לבין מה שרוצים ואת זה הימין לא מסוגל לספק לא בעבר ולא בהווה ולא בעתיד חלומות לחוד ומציאות לחוד ולכן השמאל אולי נראה לכם כבוגד כאויב מבפנים אבל האמת היא שהוא האמת בפרצוף שלנו ללא עזרת העולם ב 60 שנה האחרונות לא הייתה מדינת ישראל ואם לא נתנהג כמקובל לא תהייה מדינת ישראל ועכשיו בואו נכנס בהם???

    הגב לתגובה זו

    • מרוב שנאה אינטלקטואלית לימין...

      מאיר, 12/07/06 16:42

      חבל. אין סיכוי שתשתכנע - אולי רק אם יירו טיל לאו גנוב (מצה''ל) על הפנטאוז שלך שם בסביון תבין.

      בזמן חירום נוסחת ''עלות-תועלת'' די פשוטה: חיים עדיפים על מותרות.

      הגב לתגובה זו

    • הציוני המאולף צודק!!!

      גדי, 12/07/06 17:43

      לא היה לנו אוכל לפני הבריחה מלבנון
      ולא היו לנו מים לפני הבריחה מעזה.
      ואם אנו רוצים להמשיך לשרוד כדאי שפשוט נלך מהמדינה הזו
      כי באמת לחצי מהעם כבר אין כוח (זה ברצינות).

      בקיצור בעקבות המעשים שלנו בשנים האחרונות ותוצאות הבחירות האחרונות מוכיחות:
      רוב העם מטומטם, כל העם ישלם!!!

      הגב לתגובה זו

    • לו מקימי המדינה תבוסתנים כמוך, היינו חסרי מדינה כיום (ל''ת)

      מדינת קורי, 12/07/06 17:44

      הגב לתגובה זו

    • לשמאל קיצוני תמיד יש תירוצים מכובדים להיכנע וגם אורוול שנאה אותכם

      אריה, 12/07/06 18:28

      אין לך שום קשר לשמאל, השמאל עכשיו נלחם בעזה ובלבנון.
      http://www.netanyahu.org/tofvdwcv.html

      הגב לתגובה זו

    • שכחת פרט. חשוב ביותר

      רננה, 12/07/06 21:02

      יש אלוקים בשמיים

      הגב לתגובה זו

      • אלוקים

        גם יודע הכל, 12/07/06 23:55

        גם בגינה שלי , וגם מתחת למים.

        הגב לתגובה זו

    • שכחת כמה פרטים

      אמיר, 13/07/06 01:26

      א) אמריקה לצידנו. וכל העולם מתיישר לפיה.
      ב) אין שום קשר בין היכולת שלנו להגיב, לבין התלות שלנו בשאר העולם. גם אויבנו תלויים בשאר העולם.
      ג) העדיפות הראשונה של ישראל היא לדאוג שאנשים יוכלו לחיות פה, לפני שנחיה פה עם מכוניות חדישות תוצרת חוץ.
      ד) אין שום קשר לימין השמאל. יש קשר לרציונליות. עכשיו צריך להכות באגרוף של ברזל. אם לא נעשה זאת, כל ארגוני הטרור יתנפלו עלינו כמו נשרים על גוויה. לכל אדם יש מחיר אותו הוא מוכן לשלם, ומחיר אותו הוא לא מוכן לשלם. אנחנו צריכים לגבות מחיר אותו אירגוני הטרור לא מסוגלים לשלם.

      אם אתה חפץ חיים, תשכח את ההגדרות הישנות של ימין ושמאל, צא מהקופסא הקטנה שלך החוצה. עכשיו צריך להראות שישראל חזקה, ושחיזבאללה עשה טעות מרה.
      אין דרך אחרת לנצח במערכה הזאת.

      הגב לתגובה זו

    • ישראל על המפה.

      ספיר, 13/07/06 10:38

      מדינה שמקירה בערך עצמה אחרים מקירם בערכה . אין סיבה לתבוסתנות . ואולי לא יזיק להרים קצת את הראש מהפחדים הגלותיים שלנו.
      אני לא אומרת שלא צריכה להיות אסטרטגיה בינלאומית, אך אני חושבת שחלק ממנה הוא להרים את הראש ולהיסתכל לשאר \ חלק מהמדינות בגובה העניים.
      נתאחד נעשה ובעז''ה נצליח.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולמרט- על הזקן של המדינה:

    אורי, 12/07/06 15:43

    הטענה שמדיניות מאופקת שומרת על התמיכה הבינלאומית-
    תגובות מהוססות בחסות 'מדיניות' שמטרתה התכנסות/הצטמצמות הנוכחות היהודית - לא פלא שהן שומרות על 'הנכס' של תמיכה בינלאומית: תמיכה בדכוי לאומיותו, באי הכרה במקומו וזכותו, ובתלותו
    בפטרונות זרה עד כדי ניטרול כל יעד שאינו מתואם עם נותני החסות. אולי זה היה יכול להיות מחיר סביר תמורת בורסה יציבה אם לא היו מרדימים אותנו (כולל את הצבא) ומשקרים לנו שזה לטובתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל מילה נכונה, אבל לא יקשיבו לך ! (ל''ת)

    ולכן מפסידים, 12/07/06 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני מעדיף להילחם בלי הבנים של אולמרט

    אביב, 12/07/06 15:11

    שלא יגייסו אותם ושלא יעשו לנו טובות!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא נראה שאיתם הוא אדם עסוק כל כך (ל''ת)

    נתי, 12/07/06 14:57

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שגם ראשי המדינה לא עסוקים בכלום (ל''ת)

      חוץ מבעצמם, 12/07/06 15:11

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    על הניצחון העצמי, למוטט את התפיסה של איתם

    נרי בר-און, 12/07/06 14:46

    לומר דברים טריוויאלים כמו ''נצחון על הטרור'' זה דבר חשוב. כולנו מכירים שטרור אינו יכול לבסס שלום ובטחון.

    אבל מי שישר מספיק כדי להכיר שעירוב התנאים
    1) עוצמה יחסית של ישראל
    2) חוסר היכולת לראות יחסים שאינם אלימים עם ישראל

    הם מהגורמים לטרור. לכן גם איתם שעמדתו היא שולית משתמש בשפה אלימה כמו ''למוטט'' את האחר ולא לוקח אחריות על הישראליות שלנו.

    כדי לנצח את הטרור צריך לנצח את כותב המאמר שמטיף לישראלים לפעול כדי לקיים את התנאים שיבטיחו טרור גם לילדנו. הניצחון שלנו על הטרור חייב להיות שבירה של התנאים האלה, לא על ידי כניעה לדרישות הטרור, אלא בשינוי העמדה שלנו לגבי קיום מאזן אלים. עלינו להכיר ולתמוך בפלסטינים על אף הטרור, עלינו להילחם במאמרים כאלה כמו שעל הפלסטינים להילחם בפעילי טרור.

    האחריות שלנו גדולה יותר, כי בעוד יכולת הפעולה הפלסטינית מוגבלת, אם יהיה כח לאנשים שחושבים כמו שחושב כותב המאמר אנחנו עלולים להיות מעורבים בפעילות לא מרוסנת שתכתים את ישראל כולה. הכח שלנו עולה על הפלסטינים, לכן עלינו לכוונו לריסון עצמי וריסון האחר. לא למוטט את האחר אלא לאפשר לאחר להתפתח.
    זה לא פשוט, זה דורש עוצמה שאני מאמין שיש לישראל, שאני מכיר אותה בין חברי ובין ישראלים. אז אל תתנו לדמגוג האלים הזה לספר לכם סיפורים, זה לא פשוט למוטט את התנאים לטרור והכח העיקרי הוא כלפי פנים.

    הגב לתגובה זו

    • לא ברור מה חדש בהצעות שלך

      חי בתוך עמי, 12/07/06 15:07

      נרי בר-און היקר מת''א,
      מתי היגעתה לארץ אתמול?
      האם לא עשינו מספיק?
      האם לא נתנו מספיק (אוסלו חברון ושאר ההסכמים)?
      האם לא סיכנו את המירקם העדין והשברירי בתוך החברה הישראלית (ההיתנתקות) ולו בכדי לתת סיכוי למה שאתה מציע?
      והאם קיבלנו משהו?
      לא בטוח!

      האם יש לך דוגמא לתהליך דומה שבו ביצעו את מה שאתה מציע וזה עזר במשהו?

      אשמח אם תאיר את עיננו.

      בשורות טובות.

      הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות כתבת! לא יאומן...

      רוסי עצבני, 12/07/06 15:15

      ''לא למוטט את האחר אלא לאפשר לאחר להתפתח.''
      להתפחת ? שלא יהיו לא רק קסאמים, אלא גם טנקים ומסוקים ?! שיהי לו כח שווה לנו ?! אז הם לא יהססו להשתמש בו ל''ריסון עצמי''.
      רה''מ הפלסטיני אמר לך ודומיך במפרוש : בלי החזרת 4 מיליון ''פליטים'' ל''מולדת'' שלהם לא יהי שום הדברות עם ישראל, זה התנאי העיקרי כל עוד מומש הם ימשיכו במלחמה.

      הגב לתגובה זו

    • עוד ניצחון כזה ואבדנו

      תומר, 12/07/06 16:13

      כמי שחי בסביבה הזאת(ת''א לא דוגמא כי היא חיה בבועה)לפחות 28 שנה,התחנך,שירת בצבא,עובד עד עצם כתיבת שורות אלה ומכיר את ההיסטוריה של המקום הזה ובעיקר את המנטליות של בני האיזור הזה אני ישר מספיק בשביל להגיד שהעוצמה שאתה מדבר עליה וראיית יחסים לא אלימים עם ישראל היא כלל לא רלוונטית מכיוון שאני יודע מה טיב היחסים שהיו בין השכנים ובינינו בעת ההיא, לפני שכבשנו את פלסטין(בטח בספרים שאתה קראת היתה מדינה כזאת לפני 67',וגם מפות). אני יודע שבכל השלבים,טרם הקמתנו עד ששת הימים, השכנים הנחמדים רצו להשמידנו ,אמרו את זה בריש גלי ניסו ואף הצליחו להרוג ובעיקר לזרוע בנו פחד וזה משום שהם האמינו בכך ולא התביישו לומר זאת בגלל שזה לא פופולרי(או דווקא כן).
      אני יודע שבכל השלבים האלה אנחנו תמיד חיפשנו את דרך השלום,הפיוס,הוויתורים ותמיד תמיד השכנים המסכנים שלנו פירשו את זה בדרך אחת בלבד ,ומשום מה אנו הופתענו מחדש, והיא דרך הריסוק של העם היושב בציון,עם באופן פיזי ובעיקר מנטלי.
      אני יודע,כמו כל אחד, שמדינת ישראל עושה אולי פרומיל ממה שהיא יכולה לבצע, חוסמת את עצמה עד לקבלת אישור של כל הדרגים עד שהיא מגיבה לתוקפנות מולה רק כדי שלא יקרה מצב שיגידו אח''כ שישראל היא מדינה לא מוסרית,כמובן אחרי היפוך העובדות מי ירה והרג קודם, לעומת הקסאם/המחבל המתאבד/סתם רוצח/כל רעיון יתקבל בברכה, שבדרכו המוסרית יודע להבחין במי הוא פוגע,אם בכלל.
      אני יודע שיש פה קבוצה מסויימת שיודעת לדברר היטב את השכנים (וגם את התקשורת) לסנגר ולהאשים בהתאם לנסיבות וכמובן לשכוח את העובדות האלה - מי בתמימותו, מי בחולשתו מי בהלקאה עצמית או בעצם רצונו בהתחסלות המוסד(היישות) הציוני.

      הגב לתגובה זו

    • למה שלא תפסיק להיות שמאלני ותתחיל לחשוב בהגיון? (ל''ת)

      רון, 12/07/06 16:35

      הגב לתגובה זו

    • אתה הוא הדמגוג לא איתם...

      איש ימיני, 12/07/06 17:13

      כמה שטויות לא מובנות בפיסקה אחת

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו מנסים את זה כבר 12 שנים וזה עדיין לא עובד

      הקוסם, 12/07/06 18:45

      תוך כמה זמן תודה שאתם עם הקונספציות שלכם נכשלתם ובגדול?

      הגב לתגובה זו

    • כן. בוא נאהב את כולם. נחבק את החוטפים. ננצח בעזרת האהבה.

      אני נמצאת, 13/07/06 01:44

      נשבר לשמוע את כל הזבל היומרני הזה שאתה ושכמותך טורחים לבלבל לכולם את השכל איתו. על ריסון אתה מדבר? על בגרות? על ''שינוי העמדה שלנו לגבי קיום מאזן אלים''? על תמיכה בפלשתינים?
      שלושה ילדים בני שמונה עשרה נמצאים ברגעים אלה בחורים מעופשים, נלחמים על חייהם, עוברים יסוריי גיהנום. שלוש משפחות יושבות בבתיהן בחרדה נוראית, שאני לא מסוגלת אפילו לדמיין, בוכות על גורל בניהן. ואתה מפריח מילים על סובלנות? אם אחד מהילדים הללו היה שלך, לבטח היית מדבר אחרת.

      הגב לתגובה זו

    • עוד נצחון כזה ואבדנו

      תומר, 14/07/06 00:30

      כמי שחי בסביבה הזאת(ת''א לא דוגמא כי היא חיה בבועה)לפחות 28 שנה,התחנך,שירת בצבא,עובד עד עצם כתיבת שורות אלה ומכיר את ההיסטוריה של המקום הזה ובעיקר את המנטליות של בני האיזור הזה אני ישר מספיק בשביל להגיד שהעוצמה שאתה מדבר עליה וראיית יחסים לא אלימים עם ישראל היא כלל לא רלוונטית מכיוון שאני יודע מה טיב היחסים שהיו בין השכנים ובינינו בעת ההיא, לפני שכבשנו את פלסטין(בטח בספרים שאתה קראת היתה מדינה כזאת לפני 67',וגם מפות). אני יודע שבכל השלבים,טרם הקמתנו עד ששת הימים, השכנים הנחמדים רצו להשמידנו ,אמרו את זה בריש גלי ניסו ואף הצליחו להרוג ובעיקר לזרוע בנו פחד וזה משום שהם האמינו בכך ולא התביישו לומר זאת בגלל שזה לא פופולרי(או דווקא כן).
      אני יודע שבכל השלבים האלה אנחנו תמיד חיפשנו את דרך השלום,הפיוס,הוויתורים ותמיד תמיד השכנים המסכנים שלנו פירשו את זה בדרך אחת בלבד ,ומשום מה אנו הופתענו מחדש, והיא דרך הריסוק של העם היושב בציון,עם באופן פיזי ובעיקר מנטלי.
      אני יודע,כמו כל אחד, שמדינת ישראל עושה אולי פרומיל ממה שהיא יכולה לבצע, חוסמת את עצמה עד לקבלת אישור של כל הדרגים עד שהיא מגיבה לתוקפנות מולה רק כדי שלא יקרה מצב שיגידו אח''כ שישראל היא מדינה לא מוסרית,כמובן אחרי היפוך העובדות מי ירה והרג קודם, לעומת הקסאם/המחבל המתאבד/סתם רוצח/כל רעיון יתקבל בברכה, שבדרכו המוסרית יודע להבחין במי הוא פוגע,אם בכלל.
      אני יודע שיש פה קבוצה מסויימת שיודעת לדברר היטב את השכנים (וגם את התקשורת) לסנגר ולהאשים בהתאם לנסיבות וכמובן לשכוח את העובדות האלה - מי בתמימותו, מי בחולשתו מי בהלקאה עצמית או בעצם רצונו בהתחסלות המוסד(היישות) הציוני.

      הגב לתגובה זו

    • מי כאן דמגוג ואולי הוזה?

      משה, 14/07/06 00:31

      נראה לי שהכותב נרי- משוחח עם עצמו, באיזה אשרם תל אביבי. נסה נא לקפוץ לעזה או לשכם ובחן משנתך שם. אם תחזור -נדבר ....

      הגב לתגובה זו

    • עיייייכ (ל''ת)

      עע, 23/07/06 00:51

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    די, אני חייב מנה כדי להרגע

    סמי, 12/07/06 14:37

    מישהו יכול להזריק לי קצת אוסלו. או טיפה התכנסות/התנתקות.
    סמים - זה מרגיע

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא אמרת לפי איזה סדר, אירן קודם או אירן בסוף

    הרצל, 12/07/06 14:18

    אתה אמור לדעת את המשפט ''לא לעולם חוסו''.
    לא תמיד נוכל לנצח ולכן צריך להציע פתרון של חלוקה הוגנת של הארץ לפי יחסי האוכלוסיה של העמים. ורק בחסות המעצמות שישלחו לכאן כוח בינלאומי.
    גאווה יהודית לא טובה לעם היהודי. איננו יכולים להבטיח לעצמנו ביטחון בכוחות עצמנו.
    כ''כ הרבה אזרחים איבדנו בשנים האחרונות ואם נמשיך כך בעתיד נאבד הרבה הרבה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • את הפיתרון הזה כבר יישמו כל אלו שירדו מהארץ (ל''ת)

      פיתרון מיותר, 12/07/06 15:14

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה לא ''אמרנו לכם'', זה ''גם אתם ידעתם''

    צופה, 12/07/06 14:17

    מערך הניסוי של ''השלום'' כלל אפשרות של כישלון בהסתברות גבוהה מאד. הוא לא כלל דרך להערכת תוצאות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הכל - כולל שיחרור אסירים (ל''ת)

    יעל, 12/07/06 14:11

    הגב לתגובה זו

    • לא בא בחשבון ! (ל''ת)

      לא לשחרור רצחים, 12/07/06 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    צודק בכל מילה.

    אלי, 12/07/06 14:09

    הגיע הזמן שנתעורר מהסמים של אוסלו...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חלם

    צביקה, 12/07/06 14:07

    הגיע הזמן שחכמי החלם שמנהלים את המדינה יקשיבו לו קצת ואולי גם ילמדו משהו

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הכל - גם שחרור אסירים? (ל''ת)

    dude, 12/07/06 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אילו היה ראש ממשלה המצב היה הרבה יותר טוב!

    יניב, 12/07/06 14:00

    מנהיג הוא מנהיג - ולא כמו המתחזים שיושבים בשלטון - זה עם השפם והמתווך נדל''ן..

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מר איתם

    ישראלי, 12/07/06 13:56

    מגיל 0 למדו אותי ''לא בכח במוח''.
    אין פעם שאני נתקל בתגובה שלך ולא חשוב באיזו סיטואציה ואצלך תמיד זה בכח (כי אולי אין מוח???).
    שלמת מחיר יקר שהעיפו אותך מהצבא וגם בתקופת היותך מנהיג המפד''ל אבל כפי הנראה אתה לא לומד כלום. ושוב עולה השאלה יש במקרה שלך מוח?

    הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר ברצינות !! (ל''ת)

      ירון, 12/07/06 14:15

      הגב לתגובה זו

      • ישראלי זה זבולון אורלב

        ישראלי, זה מי?, 12/07/06 15:00

        מפדךניקים פסיכים, אנשים קטנים. היה לכם מנהיג כמו מר איתם ולא יכלתם להכיל אותות מגיע לכם להשאר עם גבאי. צוחק מי שצוחק אחרון.

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר למר איתם והמצב שלנו

      ישראלי או יהודי, 12/07/06 14:57

      אולי אתה חכמולוג שביאסתה את איתם כל הכבוד יצאת גבר!
      אבל עם היד על הלב מה אנחנו עושים באמת? כנראה מעט ועושים זאת גרוע מאוד!
      ממשכים את הזחילה על גחוננו ומעלינו עוברים כל חכמי ''קדימה'' שלא הועילו במאומה מאז הוקמה הממשלה הזו.
      במקום לבקר את חדלי האישים שבממשלה אתה מעדיף לחפש מגרעות אצל המבקרים אותם?

      הגב לתגובה זו

    • המצב שלנו אחלה, תודה למח ישראלי ! (ל''ת)

      איתם צוקם 100%, 12/07/06 15:19

      הגב לתגובה זו

    • מר ישראלי

      יוליה, 12/07/06 16:21

      ואתה ''ישראלי'' למרות הלימודים נשארתה גם ללא כוח וגם ללא מוח .וזה המשותף לכל השמאל.
      השמאל יכול לתפקד רק בזמנים רגועים ושלווים.ברגע האמת נקרא לדגל הימין.כי בניגוד לדמגוגיה
      השמאלית צריך מעשה.אז לפחות
      אל תסתובבו בין הרגליים.ואולמרט
      זה בהחלט השמאל הגרוע שיש לנו.

      הגב לתגובה זו

      • מי קרא לכם לדגל?

        בני, 12/07/06 16:55

        אף אחד. תחזרו לעקור מטעים של פלסטינאים.

        הגב לתגובה זו

      • julia go back to russia (ל''ת)

        avi, 12/07/06 17:38

        הגב לתגובה זו

        • לאבי מטורונטו

          יוליה, 13/07/06 00:31

          אתה ברחתה לטורונטו ומשם מגרש אותי?קודם כל תחזור למרוקו,המקום
          הזה מתאים לך יותר מטורונטו,אבל
          דבר אחד טוב עשיתה - פיניתה לי
          מקום בישראל וכמה טוב פא בלדך.

          הגב לתגובה זו

          • בתור עולה מרוסיה בעצמי, אני מתבייש לראות איך העליה הרוסית הולכת

            בני, 13/07/06 11:23

            ימינה כל הזמן...

            הגב לתגובה זו

    • To Mr Israeli Leftist Mind

      Abi, 12/07/06 17:28

      We all see where your leftist
      twisted mind brought the State of Israel since Oslo War Agreement

      הגב לתגובה זו

    • מוזר שבתור אחד עם מוח, לא טרחת

      pop up, 13/07/06 01:21

      להעלות טיעון לוגי אחד המנמק מדוע איתם טועה לדידך, מצד שני פנית כמיטב המסורת השמאלנית להשמצה אישית-מאותו סוג שטענה בבחירות שנתניהו מיזע בפניקה(ההמשך ידוע)

      לנוכח המצב שאליו הבאתם אותנו, אני לא מוצא את מקור המוח הנשגב שלכם....
      יש עוד מהלך שאני לא יודע עליו?

      הגב לתגובה זו

      • מי זה הבאתם? קדימה זה מרכז-ימין במקרה הטוב. עם השמאל היה בשלטון

        אני, 13/07/06 11:20

        המצב היה טוב בהרבה.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    לצערי ,מסכימה עם כל מילה.... (ל''ת)

    הצודקים בדיעבד, 12/07/06 13:47

    הגב לתגובה זו