• 37.

    אף אחד לא עושה ניסויים כי סתם בא לו להתעלל בבע"ח.

    ליאת-מדענית, 02/08/11 12:41

    ואני רוצה לראות את ענת וכל יפי הנפש והדמגוגים שסתם זורקים סיסמאות באוויר לא מסכימים לקבל טיפול מציל חיים (ולא רק תרופות, גם ניתוחים מסוימים וטיפולים מסויימים מגלים באמצעות הניסויים האלו) אם וכאשר חס וחלילה הם יגיעו למצב שבם הם או יקיריהם יזדקקו לו. ללא הניסויים בבע"ח כמעט אף אחד מחולי הסרטן לא היה שורד. ולא היו חיסונים, ובכלל אני לא רוצה לחשוב מה יכל להיות כאן...אני ממש אבל ממש לא בעד התעללות בבע"ח וכל מדען שמבצע ניסויים בכל יצור חי מקפיד לשמור עד כמה שניתן על פחות סבל לבע"ח ולהחזיקו בתנאים נאותים עד כמה שאפשר. כן אמנם לפעמים זה מחזה נוראי אך זה הכרחי למען בריאות האוכלוסיה. וכן יש לפעמים ניסויים לא הכרחיים-אל תקנו שמפו וקונדישינר שנעשה בו ניסויים (פנטן למשל) אפשר להסתדר טוב מאוד גם עם שמפו אחר. אבל לא הכל שחור או לבן ואנשים צריכים להבין שזה חלק אינטרגרלי והכרחי למען התקדמות המדע והרפואה. ומי שלא מסכים- נראה אותו מסרב לטיפול במקרה הצורך...

  • 36.

    ענת היא הדמגוגיה הזולה בהתגלמותה.

    ערן, 24/09/06 11:28

    וחבל שיש לה כזה עדר של עיוורים שהולך אחריה.

  • 35.

    אנשים עושים ניסויים באנשים- הוגן-

    אורי, 19/07/06 23:38

    אז למה רק במלחמה? יהיו מספיק מתנדבים ומיואשים ואידאליסטים לנסויים, אז למה לנדב את ידידנו הטובים ביותר?

    • יש מספיק לניסוים

      רוסיה, 03/10/06 17:02

      פדופילים, רוצחים ואנסים בימקום קופים ובע''ח אחרים

  • 34.

    התשדירים שלא ראתם

    א, 19/07/06 22:20

    פשוט מזעזע לקרוא חלק מהתגובות של האנשים,מתי הפכנו להיות כאלו אטומים,רעים ומגעילים,באיזו רשעות לוקחים חיות ומבצעים בהם כזאת התעללות,מעניין אם ה''פרופסורים'' שגם הם ''אוהבי חיות'' מוציאים את הכלבים בסוף היום לקצת טיול אחרי שמטפלים להם.ניראהלי שהגזמתי....
    מניסיון המלחמות שלנו לא יעזרו כי יש להם הרי לגיטימציה למה שהם עושים כל מה שנותר לי לאחל להם הוא שבגילגול הבא הם יהיו חיה שיבצעו בה ניסויים.....!!!!!!!

  • 33.

    לחשוף ולפרסם, לצלם ולא להרים ידיים ולהלחם בחלאות האדם האלה

    יוסי, 19/07/06 20:49

    אולי באותה דרך כפי שהם מתעללים בבעלי החיים חסרי הישע האלה, ונונתים פורקן ליצר ההרג והשטניות שטבועה בהם, היום כנגד בע''ח ומחר כנגד בני אדם.
    לפרסם אותם, להשתמש במצלמות נסתרות ולהביא זאת לידיעת רוב הציבור דרך אמצעי התקשורת ואם לא, אז דרך רשימות תפוצה באינטרנט, שכל אחד יקח על עצמו להעביר במיילים לחבריו ולהפיץ כמה שיותר.
    יישר כח ענת, אני איתך !

  • 32.

    כדי להציל אנשים מותר ואף חייבים לעשות ניסויים בבעלי חיים וכלבים.

    אבי101, 19/07/06 10:19

     

    • מאיפה הוצאת את זה? מהתחת?

      מישהו, 22/07/06 10:04

      תן לנו הוכחות! זה שאתה מוכן שיהרגו אחרים, והרבה אחרים בשביל רווחתך זה לא אומר שבאמת מותר להרוג אחרים

  • 31.

    האתר לא נפתח במוזילה

    עמית, 18/07/06 09:49

    כנראה שלא באמת חשוב שכולם ייחשפו לסרטים האלה.

  • 30.

    אאאאאאאאההההההההההההה !!!

    ליאת, 15/07/06 05:08

    זה מה שהרגשתי כשקראתי את הכתבה הזאת ! אני לא מבינה כמה רוע צריך להיות באותם האנשים שעושים את זה, אין שום הצדקה להתעללות הזאת וגם לא תרופות מצילות חיים אם היו כאלה בכלל !

    הסרט שובר את הלב ומכאיב עמוק בפנים, הסבל שיוצא מתוך העיניים של החיות האלה שזועקות לעזרה במבטם, חונק בדמעות אבל איך נלחמים בזה ? איך מפסיקים את זה ? איך מצילים את החיות שסובלות עכשיו ואת אלה שכנראה יסבלו בעתיד ?
    איך ?????????????????????

    ליאת

  • 29.

    מעט פרשנות משפטית על חופש הביטוי

    אופק, 14/07/06 21:15

    ראשית כל, ישר כוח על מאבקך נגד הניסויים בע''ח ונגד תרופות כויווקס, תלידומיד ולריאם, שנוסו בהצלחה על בע''ח, אך תוצאותיהם היו הרסניות לבני אדם.

    זאת חוצפה אדירה שפסלו את התשדיר. מה היו הנימוקים לפסילה?!

    בג''ץ מכיר בחופש הביטוי כזכות חוקתית מאז פס''ד (פסק דין) קול העם של הנשיא שמעון אגרנט. כיום ביהמ''ש גוזר את הזכות לחופש הביטוי מחוק יסוד: כבוד האדם וחירותו.

    אם הנימוק כאן הוא פגיעה ברגשות הציבור, הרי שנפסק בפס''ד סטיישן פילמס ובפס''ד לאור, כי חופש הביטוי נסוג רק אם קיימת ודאות קרובה לכך שהביטוי פוגע פגיעה קשה, רצינית וחמורה בשלום הציבור ופגיעה ברגשות יכולה להצדיק הגבלה על חופש הביטוי רק אם היא מעל לסטנדרט הסובלנות החברתית. דומני שאין זה כך במקרה דנן. הדברים גובו בפס''ד נטו וקידום.

    בפס''ד סנש הגדיל ביהמ''ש לעשות, כשהגן אף על חופש הביטוי בהפצת דברי שקר (הנשיא ברק).

    את הסימוכין הנ''ל מהפסיקה הבאתי רק בשליפה מהירה מהמותן, אולם לא תהיה בעיה למצוא תקדימים נוספים, עליהם ניתן להתבסס בדרישה לשדר את תשדיר השירות נגד ניסויים בבע''ח.

    הייתי ממליץ לך לערער על ההחלטה השרירותית ומשוללת ההיגיון של הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, ולא להיכנע ללחצי הויויסקטורים.

    • ידוע שבארץ כמו הכל נעולם

      גיל, 14/07/06 21:31

      בעלי הון הם בעלי השפעה על התקשורת.

  • 28.

    שאלה בעניין ארבע התרופות

    שי, 14/07/06 18:14

    כתבת שבישראל המציאו רק ארבע תרופות. את יודעת אילו ארבע תרופות, ואיך גילו אותן (מן הסתם לא גילו אותן בזכות ניסויים בבעלי חיים)? האם מישהו מכחיש את זה וטואן אחרת, שהומצאו יותר תרופות, ובאמצעות ניסויים בבעלי חיים?

  • 27.

    באמת חוצפה וסתימת פיות! כול הכבוד על הכתבה! (ל''ת)

    אולגה, 14/07/06 15:07

  • 26.

    כתבה חשובה ומעניינת (ל''ת)

    תמר, 12/07/06 09:55

  • 25.

    סתימת פיות?

    גיל, 11/07/06 20:14

    אני לא רואה טורים אישיים של ''ויויסקטורים'' שמתפרסמים באתר האינטרנט של העיתון היומי השני בתפוצתו בארץ.
    אני לא רואה פעילות של עמותות ''נסיינים'' והפגנות שלהם מול משרדי העמותות למען זכויות בעלי-חיים.
    אבל למרות זאת, חייבים ליצור את התחושה של סתימת פיות, כי אם יעשה כן הרי הצד שמנגד הוא כבר לא אויב, נכון?
    מפחיד אותי תהליך הדמוניזציה שענת רפואה וסובביה עושים למאות אנשים בארץ.

    • ברור שאין הפגנות שלהם

      אוהבת חיות, 11/07/06 21:45

      או טורים שלהם בעיתונים. אף אחד מהם לא שש לפרסם את האמת המרה כי הוא מתעלל בחיות. לא משנה באיזה לבוש כל הויוסקטורים ילבישו את הדיעות שלהם (מוסריות - קדושת חיי האדם, מדעיות - קידום המדע וכו' וכו'), תמיד תישאר בעינה העובדה המאוד מעציבה שהם מתעללים בבעלי חיים - כן, מתעללים ואין דרך יפה להגיד את זה. מהסיבה הפשוטה הזאת הם לא מקיימים הפגנות ולא כותבים טורים בעיתונים או באינטרנט. כי עמוק בפנים מאוד ייתכן שהמצפון מציק להם.

      • כל מה שצריך זה יחצ''ן טוב

        גיל, 12/07/06 09:23

        מי כמונו, דור הפרסומות, יודע שכל מה שצריך זה יחצ''ן טוב. ה''אמת המרה'' שאת מדברת עליה היא תוצר של יחצ''נות, גם כן. אלא שיחסי הציבור קיימים רק בצד אחד, וחבל שכך.

        הנקודה הפשוטה היא שמערכת הפרסום ויחסי הציבור של האגודות נגד ניסויים וכד' היא מאסיבית ומשומנת היטב. לבכות על פרסומת שצונזרה זה בגדר ''אוי-יוי-יוי''.

        • לנסיינים יש יחצ''נים על חשבוננו

          סלומון, 12/07/06 12:02

          זו שערוריה.
          https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/35/ART/954/052.html

    • קראת את הכתבה בכלל?

      מישהו, 18/07/06 15:49

      הכוונה לסתימת פיות, כשהם מונעים לשדר את הפרסומת.

  • 24.

    חמש הנקודות שמראות שאתה פסיכי

    מאיר, 11/07/06 18:39

    1) רק אתה צודק. אין שום אפשרות שאתה טועה. ולגבי ענת אין שום שריד של סיכוי שניסויים בבע''ח תרמו או יתרמו למען בני אדם.
    2)הצד השני הוא הרוע בהתגלמותו, וכמובן שהצד שלך מייצג את האמת והצדק. לגבי ענת חוקרים הם רעים, סדיסטיים, וויסקטורים שנהנים להכאיב לחיות תמימות למען הנאה אישית וכמובן למען כסף. מה לעשות שאני בתור חוקר מבצע ניסויים בבע''ח מתוך ידיעה שמניסויים אלו ניתן לקבל מידע שיוביל להפסקה של סבל בבני אדם. אני לא מבצע אותם להנאתי האישית ובוודאי שלא למען כסף. האוניברסיטה משלמת לכל דוקטורנט אותה מילגה בין אם הוא עובד עם בע''ח ובין אם לא.
    3) כולם מתנכלים לך. ובד''כ מדובר בקנוניה ברמות הגבוהות ביותר. במקרה של ענת כל עיתון שלא מריץ את הכותרת הראשית על בע''ח, כל ערוץ טלווזיה שלא רוצה להריץ את האג'נדה שלה. ותמיד בעקבות לחץ של פרופסורים ולא סתם כי היא לא מעניינת.
    4) מותר לך להתעלם מעובדות שלא מצדיקות את השקפת העולם שלך. ענת שוכחת לציין שהאינסולין נתגלה בבעלי חיים, ענת שוכחת לציין שרוב התרופות הניתנות לבע''ח ( הורמונים, סטרואידים, אנטיביוטיקה) ניתנות גם לבע''ח בהצלחה. סימן שניתן לפתח תרופה בבע''ח שתעבוד גם בבני אדם
    5) מותר לך לשקר ולסלף את האמת. ברוב הכתבות שלה ענת מצטטת שברי משפטים ממקורות שונים. ומביאה הוכחות שלא היו ולא נבראו . ענת גם שוכחת משום מה לציין שהעיפו אותה מהוועדה המפקחת על ניסויים בבע''ח. הסיבה לכך היתה שהיא גילתה סודות מסחריים שנמסרו לוועדה ע''י החוקרים תוך הבנה שהם ישארו סודיים. ענת הפרה את האמון שנתנו בה חברי הוועדה והחוקרים ואח''כ היא לא מבינה למה לא מתייחסים אליה ברצינות.


    לסיכום - תסיקו את המסקנה בעצמכם. אני חושב שהפסיכיאטר המחוזי צריך לבדוק את השפיות שלה ואם היא לא סכנה לציבור ולעצמה. בניגוד לענת אני לא ארדוף אותכם ואקלל אותם אם תגיעו למסקנה שונה ממני.

    • excelent!!! (ל''ת)

      ''VIVISECTOR'', 17/07/06 04:02

    • חמש הנקודות שמראות שאף אחד פה לא פסיכי

      מישהו, 18/07/06 16:11

      1.לרוב ענת ואנחנו צודקים. ויש הוכחות
      2. הצד השני פוגע מאוד בחלשים ממנו. הוא בדרך כלל משקר והוא אומר שהוא עוזר לבני האדם, כשלרוב זה לא נכון. לכן- כן, הצד השני הוא הרוע בהתגלמותו.
      3. טוב שלא הגזמת.החוקרים מתנכלים לה. אגב אתה מעניין כמו חנות מזכרות של רכבת ישראל.
      4.אתה שוכח לציין שלא בדקת כלום ואתה לא מבין כלום. אה, וגם התרופות שציינת פה ועוד נוספות אולי מאושרות לשימוש בגלל ניסויים בבעליי חיים.אבל על כל תרופה כזאת הרבה נוסו ולא הצליחו.
      5.לפחות היא שייפה את האמת ולא הפכה אותה- מה שהיא כותבת קרוב לאמת. הדליפה הדליפה- אבל לפעמים המטרה מקדשת את האמצעים. אגב זה שהמדינה קובעת חוקים וחותמת על הסכמים ולא מיישמת כלום- זה כל כך לא אשמתנו. היא הפרה את האימון של החוקרים? אויויוי!

      לסיכום,תסיכו את המסקנה בעצמכם. מי המשוגע? תגיבו.

  • 23.

    אמרו לי שההופעה של ריטה מדהימה ולא כ''כ רציתי ללכת. עכשיו אני בטוח (ל''ת)

    אלך. חיבוק ריטה, 11/07/06 13:04

  • 22.

    הניסויים מיותרים ופרימיטביים

    תואר בביולוגיה, 11/07/06 11:05

    בדיוק כמו האנשים שעושים אותם!!
    די לאכזריות, כן להתפתחות המוסרית!

    • כולכם מתעלמים מהעיקר

      ישראל ישראלי, 11/07/06 18:04

      ראשית, לא כל הניסויים בבעלי החיים הם אכזריים. שנית - אין ספק שניסויים בבעלי חיים מצילים חיי אדם.

      הפתרון ההגיוני היחיד הוא רגולציה, ועדיף רגולציה פתוחה (וחופשית).

      המאבק האבילי בניסויים הוא סתום, קיצוני - והכי גרוע - איננו מתעסק בעובדות אלא בעקרונות מנותקים מהמציאות שמתאימים רק ליפי הנפש שחיים במגדלי הזכוכית ומנסים לנקות את מצפונם, האחד בתרומות למען הרעבים בסומליה והאחר בהפקת פרסומות מטופשות (מרגשות, אמנם, אך מטופשות).

      • אתה מדבר שטויות בכמויות

        אישעם, 12/07/06 06:00

        אני יכול להוכיח לך שניסויים בבע''ח הורגים בני אדם (ע''ע ויוקס).
        עכשיו תוכיח שניסויים מצילים בני אדם ודבר על המחיר בחיי אדם ובחיי בע''ח.

        אתה מדבר שטויות, זה מאוד מאוד מאוד מוטל בספק שניסויים מצילים בני אדם, תוכיח.

        אתה זה שמנקה את מצפונך עם סומאליה.
        פעילי בע''ח לא פוגעים בסומאלים ולא פוגעים בבע''ח. 50% יותר ממה שאתה עושה. אז בא ספר לנו איך אתה עוזר לסומאלים למען מצפונך ? איך ? מגביר את קידום הניסויים כדי שתרגיש טוב מחוסר המעש שלך למען הסומאלים ? זה מה שאתה תורם ?

  • 21.

    ברנרד שאו גם היה גזען לא קטן (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 11/07/06 10:45

  • 20.

    חבל שכתבות אלה יש רק בירוק ובאמת

    דפנה, 11/07/06 10:33

    לא מראים לציבור מה קורה לחיות צריך להתאחד.

  • 19.

    הם לא רוצים שידעו

    בונבונייטה, 11/07/06 10:02

    אז הם מנסים להשתיק את אלה שמנסים לומר.
    ויש פתגם שאומר: אי אפשר להשתיק את כל האנשים כל הזמן.
    אני עדיין לא מבינה וכנראה גם לעולם לא אבין - איך מי שטוענים שלבם על סבל של האדם - אדישים בצורה נוראה וגורמים בעצמם לסבל כה רב לבעלי חיים.

  • 18.

    פשוט האמת הכואבת

    שלומית צור, 11/07/06 08:00

    זוהי האמת, המדענים המעונבים לא יכולים להתמודד עם חשיפת האמת ולכן עושים כל שביכולתם למנוע אותה. בזכות אנשים מסורים כמו ענת רפואה, זה לא יעזור להם.

  • 17.

    מה זאת אומרת ''סודות מסחריים''?

    טבעוני, 10/07/06 22:28

    לא מדובר באנשים אשר עושים כל שביכולתם להציל אנשים אחרים? אז מה אכפת להם לחלוק את הסוד שלהם עם מדענים נוספים על מנת לזרז את ההצלה? הרי חיי אדם מעל הכל!


    אה, סליחה, התבלבלתי. כסף מעל לכל. אופס.

    ואגב, אם חיי אדם מעל הכל, למה זה חוקי לעשן? למה לא נלחמים בזיהומי סביבה? למה לא פותרים את בעיות תאונות הדרכים, אחד מהרוצחים הגדולים של העולם המערבי?

    אני יש לי שאלות...מזל שמדענינו הנבונים יודעים את כל התשובות לשאלותי.

    • כסף?

      NY, 11/07/06 02:05

      טיבעוני יקר,
      אתה תוצר של ההסתה הגוברת של ענת.
      כמה מדענים עשירים אתה מכיר באקדמיה?
      אף אחד, המשכורות ממש מגוחכות בהשוואה למספר שנות הלימוד שהם השקיעו.
      תקציבי המחקר זעומים ומקצצים בהם כל הזמן.
      האם אתה קם כל בוקר לעבודה פילנטרופית? האם מה שאתה עושה הוא בחינם? ואם כן אתה אתה כנראה תלמיד צעיר.
      עולם המדע מתקיים על פירסומים, הדרך היחידה לפרסם היא ע''י חידושים ולא ע''י חלוקת ''סודות''. ''הסודות'' שאתה מדבר עליהם הושגו בעמל רב ויתכן שיום אחד יתרמו על מנת להציל אותך או מישהו שאתה מכיר או שאינך מכיר.
      אז לפני שאתה לועג לאנשים שאמונים על המחקר תנסה לקרוא מעט חומר שלא נלעס ע''י ענת וחבריה.

      • אף אחד לא עובד בחינם

        אוהבת חיות, 11/07/06 18:43

        אבל לא כל אחד מתעלל בחיות למחייתו כמו שעושים מדענים. אני, גם אם היו משלמים לי 50 מליון דולר לחודש לא הייתי מסכימה לעשות את מה שהמדענים ה''דגולים'' עושים. ולגבי הטענה שלך על הכסף - מאוד יכול להיות שהמדענים עצמם שעושים את הניסויים לא מרוויחים (יחסית) הרבה, אבל מי שמכניס הרבה מאוד כסף לכיסו כתוצאה מהניסויים המחרידים האלה אלו חברות התרופות והקוסמטיקה. לזה כנראה התכוון הכותב שעל טענותיו הגבת ולכן זה פסול.

      • נכון! עמל רב! על הגב של מי?

        מישהו, 18/07/06 16:17

        אני אתן לך רמז- מתחיל באות ב'.
        כן, בבעליי חיים. חבל שהתשובה היא לא בך!( זה גם מתחיל ב-ב'.)

  • 16.

    חבל שמקשרים זאת רק לצימחוניות

    מצער, 10/07/06 21:51

    זה מונע מכאלה שלא צימחונים ומתנגדים לניסויים להתנגד לניסויים שכאלה אף חיה בטבע לא מתעללת לשם צרכים אחרים ממזון חוץ מהאדם

    • הכתבה לא מקשרת ניסויים לצמחונות

      אלה, 10/07/06 23:02

      ואם אתה נותן לטוקבקיסטים ''למנוע'' ממך להתנגד לניסויים, אז הייתי מייעצת לך לפתח קצת עמוד שדרה.

  • 15.

    טור חשוב- כתמיד! (ל''ת)

    תמר, 10/07/06 21:17

  • 14.

    להקרין למען יראו וייראו

    אסנת, 10/07/06 20:24

    חייב לצאת קול מחאה כנגד אותם נסיינים ולהשפיע על רשויות השידור להקרין את הסרטים - למען יראו וייראו.

    • תקשורת שמחשיכה לנו את המסך

      כיסוי עיניים, 10/07/06 21:46

      כדי לא להקרין עובדות מסכנת את הדמוקרטיה הרבה לפני סכנת החיים לבעלי חיים
      מסוכן מאוד לחשוב שבעלי השפעה חיצוניים משפיעים כך על דעת הקהל ע''י הסתרת עובדות
      צריך להעלות את התמונות עם ציון הדבר בכל אתר באינטרנט
      גם ככה האינטרנט מחסל את הטלויזיה בשנתיים הקרובות

  • 13.

    באמת לבכות. רוע אנושי. (ל''ת)

    ש, 10/07/06 19:32

  • 12.

    ענת, לא עובד לי בפיירפוקס (ל''ת)

    חובב שועלים, 10/07/06 18:58

  • 11.

    מספיק עם שטיפת המוח!

    ארז, 10/07/06 18:54

    נמאס מאלה המעדיפים חיות על בני אדם, נמאס מאלה שאיכפת להם יותר מחיות מאשר מבני אדם - נמאס!
    אם חלילה יצלחו דרככם, נחזור מאות שנים לאחור טכנולוגית, ואלפי שנים לאחור אבולוציונית.

    • באמת די לבורות!

      ענבל, 10/07/06 23:40

      אם האיחוד הארופי יכול להגיע להחלטה שכיום יש בידינו מספיק טכנולוגיות כדי להפסיק להתעלל התעללות נוסח מנגלה בבע''ח ללא שזה יפגע כלל בבני אדם, גם ישראלים שלא מעדיפים חיות על בני אדם יכולים להגיע למסקנה הזו.

      כל מי שרואה שערך החיות הוא כשל חיות האדם ידע זאת כבר מזמן.

    • לשיטתך:

      הילה, 10/07/06 23:51

      אם יתפתח מין חדש נעלה מהמין האנושי.
      האם במקרה כזה תצדיק ניסויים על ידם בבני-אדם ?
      האם תתנדב ?

    • כמה נחמד שאין לך אגו במוח! (ל''ת)

      מישהו, 18/07/06 16:20

  • 10.

    האם אתם תוקפים במקומות המתאימים?

    יואב, 10/07/06 18:45

    אתם מתמקדים יותר מדי בחיות שמשמשות לתרופות ונמנעים מלדבר על כל החיות ש''מוקרבות'' (זה המינוח המקובל במדע) על מזבח הסקרנות, ללא כל קשר למציאת תרופות. אפשר לכלול כאן גם חיות שמשמשות לניסויים חסרי סיבה במעבדות סטודנטים.
    נגד זה יהיה קשה להם לענות.

  • 9.

    פסיכים קל לקלוט-חלק רואים הכל כקנוניה של שמאלנים -לקרא-

    המאבחן, 10/07/06 18:20

    יש פסיכים שרואים הכל כקנוניה של חילונים וההפך קנוניה של חרדים.

    ויש פסיכים שרואים הכל כקנוניה של ''נסיינים''.

    נסיין זה עבודה הכי מסריחה שאני יכול לחשוב עליה, נקיון זה היי טק ליד.

  • 8.

    כתבה ריקה כתמיד

    NY, 10/07/06 18:20

    שימוש בתיאורים הלקוחים מסרטי אימה לילדים, טבולים בשקרים הרגילים.
    היום התעלת על עצמך, את לא ולעולם לא תיהיי באותה סירה של גנדי ושו.
    אכן ענת ישנם פרוטוקולים שעוברים אישור, ואם בעל החיים אפילו נגע בריצפה הוא מוחשב כנגוע בוירוסים. חוץ מזה רוב הניסויים הם על מנת לקבל את הידע הבסיסי לפיתוח תרופות ולא על מנת לפתח את התרופה בסוף הניסוי. כמה תרופות את מצאת באלטרנטיבות הדגולות שלך? צווחות היסטריות הן ההתמחות שלך ולא נתינת פיתרונות, בעיקר מכיוון שאין לך שום מושג במה מדובר.
    חוץ מזה קיצוניות שלך מחייבת הגנה ואין שום סיבה בעולם לתת לך להכנס למעבדות. ישנן ועדות עם נציגים ירוקים האמונים על הפיקוח. אבל כנראה שגם שם אף אחד לא מקשיב לך, זה מתסכל אבל זו העובדה!!!

    • אז אתה מצדיק מוות של בני אדם ?

      אישעם, 11/07/06 01:44

      ניסויים בבע''ח הרגו בני אדם.
      תרופות רבות התגלו כפועלות על בע''ח והרגו ופגעו בבני אדם.
      ע''ע ויוקס למשל.

      אנחנו לא דומים.
      יותר גרוע מזה.
      אם לדעתך אנחנו כן דומים, אז זה אומר שאתה אוכל את מי שדומה לך ?
      מגוחך.

      • הגיון בריא כמו של ענת, לבריאות!

        NY, 11/07/06 01:58

        דבר ראשון, רוב רובן של התרופות שאתה וענת נהנים מהן פותחו בבעלי חיים. אתה וענת תמיד חוזרים לאותן דוגמאות ממוחזרות וחושבים שזה מספיק על מנת להצדיק חוסר פיתוח של תרופות, או על פי הזויים אחרים שחושבים שאין הצדקה לפיתוח תרופות על חשבון בעלי החיים.
        דבר שני, לגבי הויוקס, ידעו בידיוק מה זה גורם. בעלי חיים הגיבו בידיוק כמו בני אדם לאחר 18 חדשי שימוש, הצרה שם שהחברה התעלמה מכך.
        דבר שלישי, אני שמח שאתה מוטרד מהדיאטה שלי, הסר דאגה מליבך ואיש באמונתו יחיה.

        • זה נחשב אצלך להגיון ?

          אישעם, 11/07/06 04:39

          למה שלא נבחר להשתמש בתרופות ? אתה גם נגד בני אדם כמוני ?
          התרופות היו מתגלות גם ללא שימוש בבע''ח, ומאיפה לך שלא ? יש חלופות.
          ונגיד שמה שהיה היה, אבל עכשיו 2006 עם יותר חלופות מהעבר, אז איזו הצדקה יש להמשיך בניסויים כשיש חלופות ? חפש בגוגל על ''האיחוד הארופי תרופות'', אתה נגד האיחוד הארופי ?

          דברך על הוויוקס בכלל מהפכניים, אתה טוען שידעו על הנזקים ובכ''ז שיווקו את זה ? תזהר שלא תתבע.

          מוטרד מאוד מהדיטא שלך, בגללך משמידים את יערות הגשם בשביל לגדל שם פרות וסויה לפרות, בגללך קיימת תוספת משמעותית לאפקט החממה מאחר והגזים מהפרשות הפרות שמהתעשיה בלתי פריקות באטמוספרה.
          אתה לא רק עוסק בהשמדת בע''ח בצלחת ובהשמדת העולם, אתה גם מקדם השמדת בני אדם ע''י השמדת העולם (יערות הגשם ואפקט החממה).
          שלא נדבר בכלל על תגובתך חסרת ההגיון על ויוקס ועל נטילת תרופות , תראה מה קורה להתנוונות המח כשאוכלים בשר.

          • הכל מעצמו....לא?!

            NY, 11/07/06 06:56

            אז לא!!!
            התרופות לא היו מתפתחות מעצמן, בידיוק כמו שתרופות אינדיאניות תופסות ניתחון קטנטן בשוק שולי.
            בו ותסביר לי את החלופות. מודלים? כמה מודלים אתה מכיר שמסוגלים לקבוע את יעילותם של חומרים? אין אפילו אחד מספיק מהיימן. אף יותר מזה, כל מודל שפותח עד היום מבוסס בהכללה גסה על ניסויים בבעלי חיים, ולכן הוא יוצא מנקודת התחלה של חוסר דיוק.
            אני לא יכנס לחסרונות של תרביות תאים, אבל רק אומר לך שמשתמשים בתרביות כאשר ניתן, זה יותר זול ויותר קל, אבל הרבה פחות משקף.
            חוץ מזה שאתה חוזר על דברי האיחוד האירופאי שרק הצדיק ניסויים עם שיפורים לגבי הטכניקה והצעות לגבי תיכנון הניסויים על מנת שיהיו בריי השוואה.
            ההיגיון נמצא הרחק מכל קיצוניות באשר היא, שם בידיוק אתה יכול להתחיל לחפש אותו.

            • אז אם אתה נגד

              אישעם, 11/07/06 12:53

              אז למה אתה לא כותב כך ?
              למה אתה לא יוצא נגד ניסויים בקוסמטיקה ונגד מכללות ומעבדותהן למשל ? הרי שאין בכך הצלת חיים.

              האיחוד הארופי הפעיל 23 חלופות לניסויים ודיווח שיש עוד 30 חלופות נוספות שנבדקות ויתווספו.

              למה אתה לא יוצא נגד תיסויים שאין בהם הצלת חיים ? שהרי זו המטרה של המתנגדים.

              חלופות אחראיות להמון תרופות שהתגלו לאחרונה, עובדה.
              למשל הדמיית מחשב שמנתחת הכל לרמה אטומית כימית גראפית ותתן לך בדיוק את מה שחסר להשלמת המולקולות, אפילו רשימה מהיכן להשיג את הגורם החסר.

              כשאתה מדבר על קיצוניות, דבר על אלה שמוכנים לחיות על חשבון החלשים באופן שלא מחוייב במציאות.
              לאכול בשר זה קיצוני, כי זה מביא להשמדות והרי שאפשר להמנע מזה.
              מה יותר קיצוני מהשמדות ברבריות שאפשר למנוע ?
              מה יותר קיצוני מניסויים ופתיחת בע''ח בעודם בחיים וללא הרדמה ? ככה סתם, אפילו לא למטרת הצלת חיים ?
              ברברים וקיצוניים הם מנצלי החלשים שחיים על חשבונם, והם אוכלי הבשר והנסיינים.

            • תקרא את מה שהם קבעו

              NY, 11/07/06 14:51

              עדיין בתחומים של פיתוח תרופות, מזון ותזונה, כימיכלים, קוסמטיקה, מיכשור רפואי, ביוטכנולוגיה ואחרים ניסויים בבעלי חיים עדיין חיוניים (דיברי האיחוד הארופאי!)
              לכן פיתוחים טכנולוגיים וביוטכנולוגים יסייעו להפחית את השימוש בבעלי חיים, אך אין להם תחליף. גם המולקולה שתמצא בהדמיית מחשב בסופו של היום תצתרך להבדק בניסויים בבעלי חיים.

            • אפשר לקבל גיבוי לדברך ?

              אישעם, 11/07/06 17:42

              אני לא רוצה לקרא לך שקרן, אבל אני קראתי אחרת.
              אנא צרף לי כתובת אינטרנט.
              עניין הקוסמטיקה הכי מחשיד ששיקרת.
              אולי אתה לא יודע שהם יצאו בהצהרה חדשה מלפני כמה ימים.
              ובכל מקרה איך זה מסביר שאתה לא יוצא נגד ניסויים שלא מצילים חיים לפי דעותך ?

    • כן. ''קופים זוכרים שלוש תמונות ברצף''- הגילוי האלטרנטיבי לפיתוח תרופו (ל''ת)

      מישהו, 18/07/06 16:24

    • למה שקרים?

      לי, 13/12/08 16:54

      ברור שאתה הוא זה שלא יודע על מה הוא מדבר.
      הועדה שעליה אתה מדבר מורכבת מנסיינים ומבעלי אינטרסים שהניסויים יימשכו ולמקרה שלא ידעת בועדה יושב רק נציג אחד מהארגונים למען בעלי החיים.
      ענת אינה משקרת בכתבות שלה ואם מדברים על שקרים- רואים שאתה בולע יפה מאוד את שקרי הנסיינים או שבעצם אתה אחד הנסיינים והתחלתלהאמין לשקים של עצמך על מנת להשקיט את מצפונך

  • 7.

    זה כל כךךךךךךך מגוחך באמת-לקרא

    rr, 10/07/06 18:19

    אם יש איזה שהוא גוף של אנשים שהוא חסר שיניים וחסר משמעות זה הנסינים שעובדים במרתפים של האוניברסיטאות.
    הנסיון להציג אותם כאילו הם חברות נפט או טבקו זה כל כך מפגר שאני מתגלגל מצחוק.

    הנסיינים לא יכולים לעצור פרסומת של ג יפית ובטח שלא כתבה.
    נראה לי שהכתבה פשוט הזויה מדי בשביל לשים בטלויזיה.

  • 6.

    היום בניגוד לעבר רק מחאה כוחנית וצעקנית עוזרת

    אלי, 10/07/06 18:03

    למשל אף אחד לא שם על שדרות ועל הנכים ועל החד הוריות ועל הערבים עד שאלו לא הסלימו את מאבקם בכמה דרגות.
    אני מציע למי שמששתף במאבק זה להסלים מיד את פעילותם כדי לזעזע ומשוף צומת לך תקשרותית. גם ככה הערוצים הגדולים נותנים זמן אוויר רק למה שנשרף,מתפוצץ,יומא משליטה או בקיצור מה שלא אלים לא מעניין אותם.

    • מדוייק !! (ל''ת)

      ערן, ת''א, 10/07/06 23:44

  • 5.

    אוי ואבוי לעולם אם תנצחו!

    אני, 10/07/06 17:46

    תרופות יהיו לעשירים בלבד אם הם יהיו בכלל

    אני תומך ברגולציה יותר טובה עם יותר פיקוח אבל מה אתם רוצים הוא פשוט למנוע התקדמות הרפואה אם לא להחזיר אותנו 200 שנה אחורה

    • שטויות ושקרים

      אכזריות, 10/07/06 18:11

      מאיפה הבאת את השקרים האלה?

      חלקים גדולים של הניסויים נעשים למען חברות קוסמטיקה עם תועלת אפסית אשר בוודאי לא מצילה חיים של אף אדם ועולה בסבל מיותר.

      לא כל תוצאה חיובית שמתקבלת בבע''ח ישימה לגבי בני אדם.

      והכי חשוב אם אין להם סודות אפלים למה להסתיר מהציבור? כשהדברים חשופים הם בפיקוח!!!.

      תחשוב קצת לפני שאתה כותב

    • אני סולחת לך

      אלה, 10/07/06 20:25

      כי אתה מדבר מתוך בורות. האם ידעת כי רב הניסויים בבע''ח הם לא למטרות רפואה, אלא למחקרים פסיכולוגיים או קוסמטיים?
      אני מניחה כי אתה גם לא יודע דבר על טעויות נוראיות בהיסטוריה שבהן השליכו את הממצאים שנבדקו על בע''ח על פיזיולוגיה של בני אדם, קח לדוגמא את סיפור הבנזן המפורסם, בנזן כידוע הוא חומר מסרטן לבני אדם אך לא לעכברי מעבדה.
      או לדוגמא, המקרה ההפוך- אספירין.
      הייתי מציעה לך לבדוק מספר עובדות לפני שאתה מגיב, למרות שמעטים האנשים שמסוגלים לקום, לחשוב רגע בעצמם ולמחות נגד כל מה שאי פעם חינכו אותם, כי בפנים הם יודעים שגם הממסד והמיינסטרים יכולים לטעות.
      בהצלחה בדרך אל האמת חמוד

    • יש דברים שלא עושים

      נחום, 10/07/06 20:27

      אם צריך פיקוח על מחירים וסבסוד תרופות, שיעשו- הפיתרון זה בהחלט לא להצהיר שזה המצב וזהו..
      כשרצו לבטל אפליה לשחורים בארה''ב המתנגדים טענו שזה יביא לאבטלה ולכן זה מסוכן. אתה חושב שצריך להמשיך באפליה?
      כשרצו להפסיק ציד לוויתנים (שהם בסכנ תהכחדה) המתנגדים טענו שזה יפגע בכלכלת יפן ונורבגיה. אתה בעד ציד לוויתנים?
      כשרצו לאפשר תנאים סוציאליים לעובדים המתנגדים טענו שעסקים יקרסו. אתה מתנגד להגנה על עובדים?
      שורה תחתונה- ניסויים בבעלי חיים הם לא חוק טבע ולא הכרח המציאות. אפשר לפתח חלופות כמו שהיו חלופות לעבדות, ללוויתנים ולשכר רעב.. במקום להאבק בחלשים תנסה לשפר את המצב.

    • מה הקשר ??? עוד פעם שתית יוסקה? (ל''ת)

      מויישלה, 10/07/06 21:43

  • 4.

    גם הטלר היה צמחוני (ל''ת)

    למה?, 10/07/06 17:46

    • אז כשאתה אוכל סלט אתה כמו היטלר ?

      אישעם, 10/07/06 18:47

      ואני חשבתי שמי שהורג (בע''ח) כשאפשר בקלות להמנע מזה , הוא המשמידן.

      שקר מטופש, היטלר לא היה צמחוני, הרופא שלו הכריח אותו להפסיק לאכול יונה ממולאת.
      זה לא אומר שהוא דאג שלא יכנסו לגופו שום חלקי בע''ח כמו שצמחוני עושה.

    • לא רע,

      איתי, 10/07/06 19:04

      צמחוני שהמאכל האהוב עליו הוא נקניק. צמחוני שהרג ת' כלב שלו, כדי לבדוק אם הציאניד שלו אמיתי. צמחוני שגרם למותם של מאות מראשי אירגונים לצער בעלי החיים בגלל חבורתם באירגונים האלה.

      יש לך הגדרה מעניינת לצמחוני, אתה יודע?

    • היטלר לא היה צמחוני.

      גיל, 10/07/06 19:05

      הוא אכל בשר כל חייו, והפסיק לאכול בשר בשנים האחרונות לחייו בגלל בעיות גזים.
      אבל גם אם היה, זה לא אומר שום דבר, בדיוק כמו שעצם העובדה שסטאלין אכלה בשר לא אומרת שום דבר על אכילת בשר.

    • וגם להיטלר היה שפם!

      מה אתה מנסה, 10/07/06 20:34

      אז אולי בעצם גם כל מי שיש לו שפם הוא...

    • וכל אנשי אל קעידה הם אוכלי בשר (ל''ת)

      המממם... מעניין, 10/07/06 20:40

    • דווקא היה קרניבור, וגם אכזר כמו המגיב/ה ''למה?''

      ככה!, 10/07/06 20:56

      אבל ''למה?'' לבלבל אותך עם עובדות

    • הוא גם אהב נשים, אז כל הסטרייטים נאצים? והוא רצה לכבוש את ארץ- (ל''ת)

      ישראל, אז כולנו, 11/07/06 13:01

  • 3.

    ענייני יוקרה, אגו מנופח וכולי.

    עכברה, 10/07/06 17:39

    נראה לי שיש כאן בעיקר משחקי אגו מצד הנסיינים. מעניין שהם לא מתעייפים.



  • 2.

    נמאס מאלה המציבים חיות מעל בני אדם.

    עמוס הנביא, 10/07/06 17:34

    יש ניסויים המצילים בני אדם, ואין דרך לעקוף את שלב החיות.
    די עם הקיצוניות.

    • גם להם יש נשמה

      רחלי, 10/07/06 17:50

      זה לא קיציניות בכלל,ולא כל הניסויים מצלים בע''ח,יש מלא ניסויים גם למוצרי קוסמטיקה והחוק לא אוכף אותם,ככה שהגבול שבין נכון ולא נכון יכול להיות דק,......יש הרבה התעללויות בבע''ח ושלא לצורך!!!!!!
      גם באכילת בשר,ולא ההרג עצמו ,אלה הדרך והשיטה בה עושים דברים והיא מזעזעת!!!!חבל

    • וזה השם שבחרת לעצמך...

      ההוא, 10/07/06 18:34

      לך תקרא מעט מנבואות עמוס, שאין שני לו בנבואות תוכחה על עושק וגזל של חלשים, עניים ויתומים בכדי להבין עד כמה שטפו לך את המוח.
      תמשיך לצעוד בעדר וימשיכו להאכיל אותך בשקרים וסיפורים.

    • נמאס מאלה המציבים בני אדם מעל חיות

      אישעם, 10/07/06 18:55

      יש חלופות לניסויים, האיחוד הארופי הכניס חלופות בארופה, אתה נגד האיחוד הארופי ?
      קונה את השקרים של הנסיינים, כך מבלי לבדוק ?
      נשים רגע בצד את מה שלדעתך מציל חיים.
      אז מה עם שאר הניסויים ? קוסמטיקה, מעבדות במכללות וכו', איזה הצלת חיים יש שם ?
      ובשר אתה אוכל ? למה ?
      כשתדע לענות על השאלה הבאה, אולי תבין את החטא שאתה עוסק בו כלפי בע''ח.
      למה להרוג ולהשמיד כשאפשר בלי זה ? למה ?

    • מוסיף: אתה טוען שבעל''ח מסכנים את חייך ?

      אישעם, 10/07/06 18:59

      שאתה מחוייב להשמיד אותם לצורך קיומך ?
      אם לא, אז למה אתה משווה בין החיים שלך לשלהם ?
      אין צורך בהשואה או בבדיקת עריצות האדם, אין צורך לאכול ולהשמיד אותם, גם לא במעבדות (יש חלופות מדעיות לניסויים, רק שזה מכניס פחות כסף לנסיינים).
      אפשר בלי להרוג ולהשמיד, אז למה לא ?
      למה להיות עריץ ?

    • ומה בדיוק גורם לך לחשוב שאתה ניצב מעל

      אוהבת חיות, 10/07/06 19:18

      החיות וחייך שווים יותר? ומה בדיוק גורם לך לחשוב שיש לך רשות להתעלל בחיות לשם רווחתך שלך? מי שקבע ש''מותר האדם מן הבהמה'' אלה בני אדם ולא איזה ישות עליונה כלשהי. גם הנאצים (להבדיל) היו בטוחים שהם גזע עליון ובשם ה''אידיאולוגיה'' הזאת מותר להם לרצוח מליונים. גם הלבנים במאה ה-19 חשבו שהשחורים נחותים ולכן מותר לשעבד אותם, להתעלל בהם ואפילו להרוג אותם. איך אתה תרגיש אם יום אחד יקום איזה גזע חזק יותר על פני כדור הארץ (או יבוא מהחלל) ויחליט שהוא גזע עליון ולכן מותר לו לעשות ניסויים בבני אדם לרווחתו הוא? אני בטוחה שאתה לא תשמח להיות חיית (או אדם) המעבדה שלהם. אבל את אותו דבר בדיוק אנחנו עושים לחיות. רק שההבדל בינינו לביניהם הוא שהם לא יכולים למחות על כך ואנחנו מנצלים את זה בלי בושה.

    • נמאס כבר מאלה שחושבים שהאדם מעל הכל (ל''ת)

      עמוס נביא הזעם, 10/07/06 20:36

    • נמאס מאלה שמעלים שקרים בטוקבקים

      טוקבק, 10/07/06 21:50

      אתה לא קראת לאחרונה על המחקרים שהעלו שהאפקט של ניסוי על בעלי חיים אינו גדול
      ואני מציע שאם רוצים לעשות ניסוי על בעלי חיים אפשר לקחת אותך
      המוסר שלך כמו של חיה עם מוח של יתוש!

  • 1.

    ענת כל-הכבוד שאת לא נשברת

    דנה, 10/07/06 17:10

    מול כלכך הרבה רשע

    • מזעזע!!!!!!

      רחלי, 10/07/06 17:36

      פשוט מזעז כל הניסויים האלו בבע''ח,כל הכבוד לך שאת לא מוותרת,הלוואי והכל יחשף לעני המצלמות

    • יש לאסור לחלוטין ניסויים בבעלי חיים!

      טליה רוזן, 10/07/06 20:52

      למדע יש אפשרויות הומניות להתמודד עם בעיות מבלי לגרום סבל לבעלי חיים תמימים ואומללים! כולם גיבורים עלחלשים!

    • ענת, אוהבים אותך!!! תודה על מה שהנך. (ל''ת)

      עבורי את מודל!, 11/07/06 13:02