• 8.

    כול הערבים הישראלים חדורים שנאה ליהודים. צריך לכלוא אותם,את כולם! (ל''ת)

    סוהר, 11/07/06 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ושופטי בית המשפט העליון חדורים אהבה ליהודים? (ל''ת)

    שופט קו, 11/07/06 02:17

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ישוחרר לוחם החופש עבדאל מועז עכשיו !

    רוני ערמון, 10/07/06 18:52

    האנרכיזים ינצח !

    הגב לתגובה זו

    • Roni=Hate monger (ל''ת)

      Sam, 11/07/06 00:01

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    את השנאה הזאת הוא למד מ''שלום''עכשיו! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 10/07/06 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם אני חדור שנאה למתנחלים

    Yossi V, 10/07/06 18:23

    מתועבים הם, מתועבים מעשיהם, מתועבים רבניהם ומתועבים אלוקקיהם.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה חושב שכך תשיג שלום? שלא תזכה...עובד מולך-השלום... (ל''ת)

      שלום?, 10/07/06 18:46

      הגב לתגובה זו

    • יוסי, למה שלא תחזור לרוסיה שם סבך וסבתך הוגיים מחכים לך? (ל''ת)

      בן דוד יהודי, 10/07/06 21:31

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    השופטים טעו. ''הוא רואה ביהודים את השורש לצרות''...

    יהודי, 10/07/06 16:44

    זה השמאל ההזוי שעושה הבחנה בין המתנחלים לבין שאר היהודים...

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      טעותי, 10/07/06 17:19

      רוב העולם בלי הבדל גזע ומין שונא את המתנחלים. השמאל לא צריך לעשות דבר אלא לעמוד מהצד ולראות איך העולם יעלים אתכם

      הגב לתגובה זו

      • הגרמנים ניסו ''להעלים'' את סבא שלי כלשונך

        אריה, 10/07/06 17:47

        הם נכשלו.
        אני מקווה שגם אתה ו''העולם'' שלך ייכשלו.

        הגב לתגובה זו

      • זה בסדר, שמאלנים עובדי מולך-השלום...לא מצפים מכם לעזרה... (ל''ת)

        אסי איש-שלום, 10/07/06 18:44

        הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      אפרת רגב, 10/07/06 17:51

      זה המתנחלים ההזויים שעושים את ההבחנה בין שמאלנים לאחרים.

      אין יותר שמאל/ימין במובן של לפני עשרים שנה - חוץ מאחוז זניח, כולם חושבים שההתנחלויות היו שטות גמורה, וההבדל בין שמאל/ימין זה רק הקצב שצריך לצאת מהברוך ופרטים שוליים אחרים.

      הגב לתגובה זו

      • אפרת, היכוני לביאת הקסאם! התנחלות רעננה בתור! (ל''ת)

        פחח.., 10/07/06 18:41

        הגב לתגובה זו

        • מה באמת? רעננה בטווח הקסאמים?

          אפרת רגב, 10/07/06 19:05

          גילית את אמריקה, טמבל.

          יש לי הצעה בשבילך: תמשיך לכתוב כמה מסוכנים הקסאמים, וגם תעודד את הממשלה לשלוח עוד ועוד אזרחים לתוך הטווח שלהם, בהתנחלויות לדוגמא. בעצם, על מה אני מדברת? זה מה שאתה כבר עושה.

          ''פחחח'' ידידי הטיפש: כשיש בעיה צבאית, שולחים את הצבא, והוא מבצע את מה שהוא יכול (גם אם זה לא מושלם). זה נכון כשנופלים קסאמים על שדרות, וזה ישאר נכון גם כשיפלו קסאמים על רעננה. אבל ההתיישבות האזרחית בשטחים לא עזרה בגרוש, והנתונים נגדיכם.

          הגב לתגובה זו

          • אז את בטוחה שאסור ליהודים להיות בקרב ערבים

            אריה, 10/07/06 20:10

            ומה בקשר לערבים שחיים בקרבינו ותומכים בחטיפות חיילינו ובהפגזות עירנו.
            מותר לנו לפעול נגדם כמו שפלשתינים עושים ליהודים בשטחי רשות פלשתינית?

            הגב לתגובה זו

      • שמאל חזק בדמגוגיה זולה ובשקרים

        אריה, 10/07/06 19:06

        עמרם מצנע הלך לבחירות עם תוכנית פינוי התנחלויות בעזה, אריאל שרון היה נגד תוכנית של מצנע.
        למה את חושבת שרון ניצח בבחירות בצורה כל כך גורפת אם רוב העם בעד פינוי התנחלויות?
        למה את חושבת שרון כל כך התנגד למשאל עם בעניין פינוי עזה אם רוב העם היה בעד?

        הגב לתגובה זו

        • הימין חלש בעובדות, אבל בהגיון עוד יותר חלש

          אפרת רגב, 10/07/06 19:32

          אריה ידידי, העם מתחלק פחות או יותר לשניים: יש כאלה שרוצים לצאת מהשטחים, ויש כאלה שכבר הבינו שאי אפשר להשאר בשטחים, אבל לא רוצים שהשמאל יהיה זה שיחזיר אותם. יש גם הפונדמנטליסטים משני הקצוות, אבל למרבה השמחה מספרם זניח בינתיים.

          זה מסביר מדוע שרון עמד להבחר ברוב מוחץ לאחר ההנתקות, מדוע אפילו אולמרט ניצח בבחירות, ומדוע מפלגת ההתנחלויות קבלה רק11 מנדטים בבחירות שהיו בבירור על ההתכנסות.
          בקיצור, אפילו רוב מצביעי הימין כבר לא מאמינים ב''חזון ארץ ישראל השלמה'' - הם רק לא רוצים לצאת פראיירים (= הפחד הקמאי של הישראלי הממוצע, משום מה).

          הגב לתגובה זו

          • אני יכול להבין שאין לך מה לענות לשאלותי?

            אריה, 10/07/06 20:02

            אם את לא הבנת אז אני מבהיר שאני מדבר על מה שהיה לפני בריחה מעזה ואת מספרת לי על מה שקרה אחרי.

            הגב לתגובה זו

  • 2.

    אחרית הימים ? בתי המשפט החלו להעניש את הטרוריסטים הערבים ?

    גמל, 10/07/06 16:14

    אני חושב שאחרי המקרה, היו צריכים להוציא את האיסלם מחוץ לחוק.

    הגב לתגובה זו

    • כמו שאחרי

      אפרת רגב, 10/07/06 17:48

      רצח רבין היה צריך להוציא את המפד''ל מחוץ לחוק?

      הגב לתגובה זו

      • את משווה את הרוצחים המוסלמים לאנשי המפד''ל?

        אבירן, 10/07/06 18:19

        אני רחוק מלתמוך בימין, אבל השוואה מטומטמת כזאת מעידה שאת או מפגרת או סובלת משנאה עיוורת. חבל שלדבילים כמוך יש גישה למחשב.

        הגב לתגובה זו

        • לא. זה ''גמל'' שמעלה את ההשוואה, ואתה בטפשותך רק לא הבנת

          אפרת רגב, 10/07/06 18:59

          ''גמל'' מציע להוציא מחוץ לחוק דת שמניבה טרוריסטים. על פי ההגיון שלו, תנועה דתית שהוציאה טרוריסטים כמו יגאל עמיר, מחתרת בת עין, המחתרת היהודית, וכו', ג''כ צריכה להיות מחוץ לחוק. זו איננה דעתי, אבל אל תתפלאו אם רעיונות כמו שלכם בסופו של דבר יגרמו לכך. ביטול חופש דת הוא מדרון חלקלק, ידידי הטיפש, מדרון חלקלק מאד.

          אתה כותב שאתה רחוק מלתמוך בימין. זה אולי נכון מבחינת עמדותיך המדיניות, אבל בטפשות, בעלגות, ובהבנת הנקרא העלובה - אתה בהחלט תומך ימין, ידידי הטיפש.

          הגב לתגובה זו

          • ילדה קטנה- את גם מושכת בשיער?

            תומכת ימין חכמה, 10/07/06 20:39

            ספרי כמה פעם רמת את השורש ט.פ.ש...

            כנראה זה אומר משהו לגביך, אבל נעזוב את זה.

            הגיחוך הגדול ביותר הוא שאת מכנה את המפד''ל מפלגה קיצונית.
            מצטרפת לקודמי: פחחחחחחחחח.

            את באמת חושבת שאני מאמינה שבג''ץ שיבטלו את חופש הדת?

            שהם יפגעו בערבים באופן כל שהוא?!!
            חס ושלום!

            אם כבר, דייקי בדבריך וכתבי ש''ביטול חופש הדת היהודית הוא מדרון חלקלק...'' ואז אני אסכים.

            א-ב-ל למה שאפחד ממך?
            רבים ומאיימים ממך קיימים בעולם כבר 3000 שנה עם אותה השאיפה.

            היכן הם בדיוק?


            לצערם של שכמותך, בראי ההסטוריה מסתבר שהשאיפה לביטול האמונה היא-היא המדרון החלקלק.

            הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''הוא רואה במתנחלים שורש כל הצרות.''

    אני רציני, 10/07/06 16:09

    בדיוק כמו השמאלנים והתקשורת. מה ההבדל??

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כמו שאתה

      אפרת רגב, 10/07/06 17:47

      רואה בשמאלנים ובתקשורת את שורש כל הצרות, והמתנחל ראה בערבים את שורש כל הצרות, וכו' וכו'.

      מה ההבדל? ההבדל הוא לא מה חושבים, אלא מה עושים עם זה. מי שחושב נגד החוק - זכותו. מי שעובר על החוק - נענש.

      הגב לתגובה זו

      • אפרת, לא יעזור לך. (ל''ת)

        רציני, 10/07/06 18:25

        הגב לתגובה זו