• 48.

    לחסל את הכלב משעל וכל בני משפחתו

    שונא סירחון, 11/07/06 00:53

    הברברים.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    משעל צודק אולמרט צריך לדבר עם החמס (ל''ת)

    נעמה השפויה, 10/07/06 21:15

    הגב לתגובה זו

    • אנו מדברים עם חמאס בשפה שלו, כל יום מחסלים כמה חמאסניקים, (ל''ת)

      להמשיך לדבר, 10/07/06 21:42

      הגב לתגובה זו

    • יוסוף V, נועומי פורטוגל, נעמה שפויה...

      Avi Ecuador, 10/07/06 21:53

      אולי תחליטי באיזה שם את נקראת בכדי שכולם ידעו על מי מורידים את המים?

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה לא חוטפים את משעל הזה אז יהיה חנו בעד מי להחזיר (ל''ת)

    יהודיה, 10/07/06 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    החמאס יאכל אותה בגדול

    עדיף לכם, 10/07/06 16:59

    דורשים לראות את החייל !

    איפה התמונות ???

    כמו תעודת הזהות של אליהו אשרי ז''ל שקודם כל רצחתם ואח''כ איימתם ש''תטבחו'' לעיני כל העולם אם לא ימולאו דרישותיכם ואשר אותן מיהרתם לנפנף לעיני המצלמות.

    איפה הקלטת, איפה הוידאו ???

    שאתם וזרקאווי שולחים לאל ג'אזירה במיקרים כאלה כ''הוכחה''?

    אין לכם הוכחות שהוא חי !

    למה?

    בואו ואגיד לכם למה

    כי רצחתם גם אותו כבר על ההתחלה - יא זונות בני זונות בני עוולה !

    אחרת כבר מזמן הייתם מנפנפים מול מצלמות העולם
    ב''הוכחות לניצחונכם'' ועצם העובדה שעד כה לא עשיתם זאת רק מחזקת את ההשערה.

    עדיף לכם שאני טועה - כי אם אני צודק ויתברר בסוף שזה מה שעשיתם - חבל לכם על הזמן !

    חרון אפו של העולם שאותו ניסיתם להוליך שולל יכה בכם ללא רחם.

    והחמאס יאכל אותה בגדול.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אבל אנחנו מחזירים את 4 מיליון החטופים בערב... (ל''ת)

    אבי, 10/07/06 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פנייתו של משעל לתקשורת הישראלית

    ירון, 10/07/06 15:59

    מעמידה מעל כל ספק את העובדה שהתקשורת הינה פרו-פלסטינאית

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ''קח/תן''למשעל - קח משפ' אולמרט&פרץ, תן שליט (ל''ת)

    בר-און, 10/07/06 15:54

    הגב לתגובה זו

    • הצעה סבירה!

      הצעה סבירה!, 10/07/06 16:32

      הצעה סבירה!

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מוזרררר

    אני, 10/07/06 15:53

    איפה יש 4 מיליון פלסטינים בכלל שנחטוף כל יום ואיפה נאחסן אותם ? אולי אפשר לאכסן אותם בחירייה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    טיפוסי לפלשתינים...ועם האנשים האלו אתם רוצים שלום?... (ל''ת)

    פחח..., 10/07/06 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ישראל חייבת לפרק לו את הצורה...

    צבי, 10/07/06 15:37

    חוצפן גדול. דג שמתעסק עם לוויתן סופו שיבלע. לא מבין למה לא מטפלים בו?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לתת 72 בתולות לכל אחד מ 4 המיליונים (ל''ת)

    ובא שלום, 10/07/06 15:33

    הגב לתגובה זו

    • מאפיה תביא 288 מיליון בתולות?

      משעל החלוד, 10/07/06 15:57

      אולי אפשר לייבא מאריופה, סה''כ לאירופאים חשוב השלום...

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה חטוף ? הוא שבוי

    ציקו, 10/07/06 15:30

    הי
    האם מישהו יכול להסביר לי למה קוראים לחיל חטוף ולא שבוי ?
    לא שאני בעד משעל , יותר מזה אני בעד הכניסה לעזה ....
    אבל אני במקום הערבים גם לא היתי משחרר את החיל.
    כמו כן לא ברור לי באמת למה הוא נקרא חטוף ולא שבוי ?
    אודה להארה מצד כל אחד...

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, הוא ''שבוי'' ולא ''חטוף''

      משעל החלוד, 10/07/06 15:56

      אבל מה זה משנה בכלל?
      וכן, אם החמאס ישחרר את גלעד ללא תמורה , הם יחסלו את הבסיס שעליו הם יושבים.
      וזה בדיוק מה שישראל רוצה, לעודד גורמים מתונים. אחת הטעיות היה בכך שישראל נתנה לחמאס לקחת קרדיט על ההתנתקות, במקום אבו-מאזן. דבר שהוביל לעליית חמאס לשלטון.
      רק מה, אין ברירה, עם לא נגיב לחמאס רק נעודד אותם לעוד.
      עם כל הסבל שהפלסטינים קשי-היום עוברים עכשיו (והם באמת מסכנים), המהלך חשוב לעתידינו כמדינה חופשייה מטרור.

      הגב לתגובה זו

      • ''עם כל הסבל שהפלסטינים קשי-היום עוברים עכשיו''

        פסיכיאטר, 10/07/06 16:31

        אל תרחם על האויבים שלך...זו מחלת נפש סופנית.

        הגב לתגובה זו

        • אל תגזים,

          משעל החלוד, 10/07/06 17:35

          אפשר ורצוי להבין את מצבו של הצד השני. זה לא אומר שלא צריך לחשוב קודם כול על הצד שלך.
          הם הפלסטיני באמת סובל, אם זה בגלל ממשלת הטרור שהם בחרו כן או לא, על זה אפשר להתווכח.

          הגב לתגובה זו

          • לפי רמה השכלית שלך אתה יכול גם להתווכח האם 2*2=4 (ל''ת)

            שפוי שלום, 10/07/06 18:34

            הגב לתגובה זו

          • אתה אפילו את עצמך לא מבין

            Avi Ecuador, 10/07/06 18:46

            עדיף שילדך ילמדו על ארכיאולוגיה בסדום פלסטין...

            הגב לתגובה זו

    • חטוף..שבוי

      יורם, 10/07/06 15:56

      ציקו ידידי

      באופן עקרוני אתה צודק, החייל אכן נלקח תוך כדי ''לחימה'' ולכן הוא שבוי. אבל מה לגביי הצלב האדום , למה הם לא מבקרים אותו, שבויים זוכים לביקורים, למה אנחנו לא יודעים עליו שום דבר, יש גם אמנת גנבה שמגדירה מה עושים או לא עושים עם שבויים.
      אם אני קורא ומבין נכון את החדשות אנחנו לא יודעים הרבה על השבוי.
      יום טוב

      הגב לתגובה זו

    • שבוי מקבל ביקורים מהצלב האדום. חטוף מוחזק בסתר. (ל''ת)

      C-cyclist, 10/07/06 17:41

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הגיע הזמן למחוק החיוך מפניו המזוקנים

    האיסתרתג, 10/07/06 15:30

    והפעם אולמרט לא צריך לשלוח נסיוב חסון לזריקה הקטלנית,אבל יותר קל לעשות נגדו סכול ממוקד בביתו בדמשק,קדימה חיל האויר-לעבודה...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפרצוף! ואל תגידו שלא אמרנו לכם

    @, 10/07/06 15:28

    אמרנו, זעקנו ושרון לא שמע והשמאל לא שמע ואולמרט לא שמע. אסור לחזור על טעויות פעמיים- לא להתכנסות!
    להפיץ את התגובה הזאת בכל האתרים@@@@ WWW

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חלאד משעל, בניסיון ההתנקשות הבא נצליח

    משעל החלוד, 10/07/06 15:28

    משעל הורעל בירדן ע''י 2 אנשי מוסד. אולם הסוכנים ניתפסו ותמורה לשיחרורם ניתנה תרכובת הנוגדת-רעל.
    משל הוא טרוריסט, שחושב שרק בדרכי טרור יצליח. אולם אולמרט הכריז קודם שנבחר לכנסת שתהיה תוכנית ''התכנסות'', קרי נסיגה מיהודה ושומרון וקביעת גבולות קבע.
    אז בשביל מה הוא צריך טרור עכשיו?
    סתם אידיוט שמביא סבל לעמו. נסיגה תהיה כך או כך, בנתיים אנשיו מתים כל יום. פשוט גאון פוליטי.

    מה עוד שלבסוף ימצא את גורלו כגורל רנטיסי והשייח יאסין...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל העולם כולו לא שווה נפה יהודי אחת

    נתנאל, 10/07/06 15:28

    מתי תבינו שאנחנו מוכנים לתת כל הכסף שבעולם ולהשקיע כמה שרק אפשר בשביל יהודי אחת לעומת החיות אדם שם בחור בעזה שרוצחים אחד תשני ולא אכפת להם שהם מתים בכמויות.

    הגב לתגובה זו

    • יש הבדל של עולמות בין המנטליות שלנו לשלהם

      Avi Ecuador, 10/07/06 18:58

      אצלנו כל אדם עולם ומלואו, אצלהם כל העולם מלא עם פרטים שאין להם עולם וחושבים שביחד יהיה להם עולם ותכלית לחייהם.
      חברה שלמדו לחבר את הרע שב''אני'' לרע גלובלי.
      כת השטן שמתימרת לקרא לו אללה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    משעל: לאירגוני הטירור הפלשתינים יש זכויות להתקיף ע''מ לקבל...

    שני, 10/07/06 15:21

    שבויים בתמורה לישראלים חטופים...הפלשתינים אימצו את דרך הטירור כולל חטיפות וירי קסאמים כדי להכניע את ישראל, בתמיכה מסיבית של אירן...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    החלוד הזה צודק חלקית. ההנהגה שלנו אכן מוליכה אותנו להרס.

    מושון, 10/07/06 14:58

    אולמרט
    אדלר
    הירשזון
    מופז
    דיכטר
    ליבני
    פרס

    אין אפילו לא אחד מהם שהוא מנהיג אמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    די להתיפיפות

    איציק, 10/07/06 14:50

    אם מתנתקים מעזה זה לא רק מהשטח זה מהמציאות בושה וחרפה שאנשים כמו הישראלים שנחשבים חכמים במרחאות נותנים יד לתכניות מטורפות שכל מטרתם צומי צומי צומי מדינה מפגרת ועם עוד יותר

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תחזיר את החטוף ונשחרר לך 4 מיליון פלשתינים - אוקיי

    גדעון לוי, 10/07/06 14:48

    תחזיר את החטוף ונשחרר לך 4 מיליון פלשתינים - אוקיי

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אם אולמרט מחזיק בשליט, אז חאלד משעל מחזיק ב4 מליון פלשתינים

    mos, 10/07/06 14:45

    אם אולמרט מחזיק בשליט, אז חאלד משעל מחזיק ב4 מליון פלשתינים

    הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת - כל הפוסל במומו פוסל ! (ל''ת)

      ערן, 10/07/06 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אולמרט אני מקווה שתצא מחיינו

    טה סיינט, 10/07/06 14:42

    אתה יומנאי-בירוקרט-פקיד.
    במקום לשטח את עזה ולשתוק אתה כל היום מקשקש כמו גברת בסלון כלות....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולומרט למה אתה מחכה ? תשחרר כבר את החייל !! איזה אוויל הוא ! (ל''ת)

    לא מבין, 10/07/06 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    משעל חיי בזכות החייל החטוף.

    עלוב פחדן, 10/07/06 14:37

    הוא שומר על החייל כדי שישראל לא תוכל להתנקש בו. לא אסירים ולא בטיח. כך גם כל ראשי הטרור על שמותיהם. מה הוא לא מפחד.? הוא שקשק פחד ב-97 והתחנן על חייו. כל זמן שחיות טרף כמו משעל בחיים אחרים ימותו גם ערבים. הם לא דואגים לאף אחד רק לעצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הוא לא אמר איזה

    אני, 10/07/06 14:31

    כל אלה שאנחנו ''חוטפים'' הם מחבלים או כאלה שעוסקים בטרור ולא חפים מפשע.
    הוא שכח לציין את זה, ברח לו...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אנחנו כל כך מפסידים פה ביחסי ציבור

    יועץ תקשורת דחו, 10/07/06 14:23

    אין לי מושג מה הם עושים שם בממשלה מבחינת יחסי ציבור . אולמרט ופרץ מצטיירים כצמד טמבלים שאין להם מושג מה הם עושים.
    למה הם לא מופיעים בתקשורת ומציגים את המטרות שלנו? למה מציגים את זה כאילו שאנחנו סתם נכנסים לעזה כדי להפגין כח? למה אנחנו לא מציגים את זה בכל אירופה שיצאנו מעזה וזה מה שקיבלנו?
    אוף , למה?
    כל היום טוחנים לנו פה את הראש במסרים מסחריים אבל אין לנו מושג איך לשווק עצמינו מול העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    איזה 4 מליון??? כל מספר הפלסטינים בסך הכל הוא 2.5 מליון...

    יובל, 10/07/06 14:20

    שוב משקרים, הא חמאסניק???

    עשרות מחקרים שונים ובלתי תלויים כבר הוכיחו את השקרים שלכם. אתם פחות מ-2.5 מליון אז די לשקרים!!!

    הגב לתגובה זו

    • אהבל, 3.8 מיליון פלסטינים, כולל מגורשי 48,67 (ל''ת)

      תלמד היסטוריה, 10/07/06 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולמרט ופרץ - המשיכו להלחם בטרור החמאסי ללא פשרות (ל''ת)

    הפתעתם לטובה, 10/07/06 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רגע אז אם החייל אצל אולמרט

    ניב הדס, 10/07/06 14:11

    אז ניצחנו !!!
    יופי, מגיע להם !!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הנייה כשתקרא הודעה זו תדע שהכוונת על המשרד שלך ...

    אזרח, 10/07/06 14:10

    היות ואתה אחראי לגורל של החייל החטוף מאחד ולגורל כל תושבי הרצועה מאידך לכן כדאי שתשקול מילים ותחזיר את החייל החטוף עכשיו לפני שנלחץ על הכפתור...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולמרט-דחוף לקורס מזורז ביחסי ציבור אצל משאל. חבל שזרקת אותנו.

    אדלר/ארד יועצים, 10/07/06 14:09

     

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    משעל המלאך

    קול הבדיון, 10/07/06 14:06

    ממש מלאך, מלאך המוות. הבנאדם עומד שם עם חוצפה שאין כדוגמתה כטלית שכולה תכלת, מאוד תמים ומסכן ומעיז לומר ''לא רצינו הסלמה''. אם לא רצית הסלמה, למה יצרת אותה? ''לא רצינו אלימות''. אז למה אתה רוצח, מטיל טרור, יורה קסאמים ומסית את העם שלך למוות אינסופי? מה חשבת לעצמך? שכולם מטומטמים וקונים את הסברס שאתה מוכר? עכשיו, באמת תגרום סבל לאחיך, שמסתבר שישראל מכבדת יותר ממך!!!
    איך לא עשינו טובה לעם הפלשתיני המסכן, וגמרנו את החלאה הזה כשהיתה לנו הזדמנות.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הבהרת מושגים הכרחית - פירוק שפת הכיבוש

    נועמי, 10/07/06 14:02

    שפת הכיבוש הכוזבת מחייבת אותנו להבהיר מושגים שדופים ושקריים ולהעניק להם את משמעותם האמיתית לדוגמה :
    1. '' טירור פלשתיני'' =תנועת ההתנגדות הפלשתינית לכיבוש.

    2. פעולת הטירור של הפלשתינים בכרם שלום = פעולת גרילה לגיטימית של ההתנגדות הפלשתינית.

    3. מעצר חברי ממשלת פלשתין ובכירים פלשתינים = חטיפה.

    4. חטיפת החייל שליט = שבי בפעולת גרילה צבאית לגיטימית.

    5. חטיפת מתנחל = מעצר חוקי של שוהה בלתי חוקי בשטחי הכיבוש.

    6. לא ננהל מו''מ עם טירוריסטים = ניהלנו, מנהלים וגם ננהל !!!

    מאחזים לא חוקיים = אין מושג כזה . עפ''H אמנת ז'נבה ה-4 שגם ישראל חתומנ עליה, כל ההתנחלויות ללא יוצא מן הכלל, כולל השכונות היהודיות במזרח ירושלים - הן לא חוקיות !!!

    הגב לתגובה זו

    • בקשר לסעיף 1

      אלון, 10/07/06 15:20

      תראי אני דוקא בעד טרור אבל רק כאשר כלו כל הקיצין ז''א שמבצע הטרור אינו רואה מולו שום דרך אחרת אבל ישרל מאז 67 טוענת שהשטחים (פרט לירושלים) הם בסיס למו''מ לדעתי לפני שמתנגדים לכיבוש צריך לבדוק טוב טוב אם יש דרכים לא אלימות האם את סבורה שהפלשתינאים באמת רצו שלום אי פעם (בהתבסס על התנהלותם)?

      הגב לתגובה זו

    • יוסוף V

      Avi Ecuador, 10/07/06 15:30

      אתה מתחיל לצוף מחדש??
      מתי הורידו עליך את המים בפעם האחרונה.
      ספר לנו על חוסיין וספטמבר השחור ואיך זה מצליח?!

      הגב לתגובה זו

    • הגזמת, הבעיה היא דו-צדדית.

      חלאד החלוד, 10/07/06 16:05

      טרור,התנגדות, התנגדות-לגיטימית, הגנה עצמית, לוחמי-חופש וכו וכו...
      זה בעצם הכול אומר אותו דבר, רצח אנשים חפים מפשע.
      הטרמינולוגיה רק באה להוכיח את צדקתם הפוליטית רווית הדם של שני הצדדים.

      ואת, בתור תושבת חוץ, במקום לעודד שקט ושלום מעדיפה לעודד צד אחד. שהרי גם עם בקשתם מוצדקת, אולמרט כבר הבטיח נסיגה מיהודה ושומרון ועכשיו החמאס שם אותו בפינה קשה. ובמקום לסגת מיהודה ושמרון בשקט, יגידו כל ישראל ''תראו מה קרה לנו בעזה''.
      אז לא משנה באיזה טרמינולוגיה את בוחרת, החמאס מרחיק את השלום מעצמו.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש להודות: הנייה יותר שקול, הגיוני ותרבותי מאולמרט ושאר המתלהמים (ל''ת)

    עינת, 10/07/06 13:58

    הגב לתגובה זו

    • יש להודות שאת לא מבינה דבר וחצי דבר

      האיסלם רוצה, 10/07/06 14:13

      ואת מחבקת אותו

      הגב לתגובה זו

      • עזה כמוות האמת מה ? במבחן התוצאה 15 צודקת (ל''ת)

        שמאלן לשעבר, 10/07/06 15:27

        הגב לתגובה זו

    • הנייה אחראי על חטיפת החייל וירי הקסאמים.... (ל''ת)

      אכן שקול, 10/07/06 14:14

      הגב לתגובה זו

    • ממש לא! ואיך זה קשור לכתבה? (ל''ת)

      אלון, 10/07/06 14:32

      הגב לתגובה זו

    • את צודקת בגישה הכללית.

      ערן, 10/07/06 15:23

      אנחנו בישראל אוהבים לראות הכל בשחור לבן ולעשות מכולם שטן.
      אף אחד פה לא באמת שופט את הדברים שנאמרים בצד השני פשוט כמו שהם.

      הגב לתגובה זו

    • טלי פחימה, מספיק להתחזות (ל''ת)

      אבי, 10/07/06 16:00

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל האלפים של פלסטינים שהוא מדבר עליהם הם טרוריסטים .....

    אנג'ל, 10/07/06 13:55

    ולא חייל שמנסה לשמור על שלום הרצועה ממחבלים,מחוליות ומערות,
    ומרצחים שמתחננים פיגועים,ומה עם טילי הקסמים שזורקים עלינו כל היום.
    כן זה חיל מסכן,שנפל בין כל זה,האחד
    הזה שיעשה את כל ההבדל בע''ה.
    לא הוא לא שבוי הוא חטוף.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה? אתה מציע רצח עם?

      עומר, 10/07/06 16:42

      שמעתי שתעשיית הסבון פורחת.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מ-4 מליון ל-10,000 יש קצת הבדל לא ?

    ד.ש, 10/07/06 13:55

    וכי כמה מליוני פלשתינים חיים בעולם ? אם ישראל חוטפת כל יום 4 מליון ? אם כך מדוע עזה וכל מחנות הפליטים, לא התרוקנ ? הא, ימשעל ?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אין סימן חיים מהחטוף. שבויים מקבלים ביקור מהצלב האדום.

    C-cyclist, 10/07/06 13:53

    לכמה ''מוסר'' אפשר לצפות מרוצח שאחרי ליותר מעשור של פיגועי התאבדות? רק לרטוריקה מעווותת.

    האסירים הפלשתינים נמצאים בכלא בגלל מעשים שהם אחראים להם אישית. יש הבדל בין אחריות אישית לחטיפה של חייל מקרי.

    האסירים הפלשתינים מקבלים ביקורים מהצלב האדום לפי החוק הבינלאומי. החטוף מוחזק היכנשהו, ולא ידוע לנו על מצבו חוץ ממה שחוטפיו טוענים.

    והרוצח משעל מדבר על ''מוסר'' ו''חוק''.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יש הבדל קטן

    יהודה, 10/07/06 13:53

    האסירים שלהם הם מחבלים ורצחים (בדרך כלל רוצחי אזרחים) שנעצרו לפי החוק ופוגש את עורך דינו ונעצרו על פי שופט בית משפט

    הגב לתגובה זו

    • לא להכליל: בטוח לא כולם נעצרו דרך משפט (ל''ת)

      לזכור ההחייל לא, 10/07/06 14:39

      הגב לתגובה זו

      • רובם למעשה לא.

        עומר, 10/07/06 16:12

        אני זוכר שאבי ז''ל היה משרת במילואים כחובש צבאי במחנות פליטים ועצורים.
        הוא סיפר שטיפל שם באנשים שמוחזקים 3-4 שנים במעצר מנהלי.
        מעצר מנהלי= החזקה עד שישה חודשים ללא משפט.וכשנגמרו השישה חודשים, הפעילו את הצו המנהלי שוב.. ושוב...

        הכי מצחיק שהימין הפיץ כרוזים לפני מספר שנים לגבי החזקתו של נועם פדרמן במעצר מנהלי. הסיסמא הייתה אז: ''מעצר מנהלי, טרור פוליטי''. מצחיק כמה שהימין הקיצוני צודק לפעמים...

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    אתם מוסר ???

    אל''י, 10/07/06 13:53

    אתם חסרי מוסר , הדת שיגעה אתכם, לא הבנתם אותה ! אתם לא מאמינים (באמת) באללה לכן אתם שולחים אנשים למוות , להתפוצץ !!! אם הייתם מאמינים הייתם מתפללים ולא שמים עצמכם קבלני ביצוע של אללה !!! הערבים הם מלכי השחיתות בעולם - המנהיגים חוגגים והעמים רעבים חסרי השכלה .

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הוא שולט בגורל הפלשתינים - אבל חי לו בשקט רחוק מכאן (ל''ת)

    ונותן להם לסבול, 10/07/06 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יותר טוב...

    אפרת, 10/07/06 13:49

    איש אינו פוצה פה על 10000 מחבלים שזוכים לתנאי בית מלון.
    יותר טוב היית מתלונן על הכמות היומיומית של רציחות אכזריות בעירק - ערבים רוצחים ערבים - ואף אחד אינו פוצה פה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רק היום אני קולט איזה גאון הביבי הזה

    ליברמן, 10/07/06 13:49

    איך לפני עשר שנים הוא כבר הבין שצריך לחסל את משעל....למרות כל הביקורת נגדו שהוא מסכן שליחי מוסד בגלל איזה דג רקק קטן בחמאס.....הוא עדיין שלח אנשים לחסל אותו כי הוא ידע שמשעל הוא המנהיג האמיתי של החמאס.
    חבל שלרוע המזל המוסד נכשל בחיסול.

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא קראת את הכתבה בידיעות

      אלון, 10/07/06 14:30

      ביום שישי או שהעובדות לא מבלבלות אותך?

      הגב לתגובה זו

    • הגאוניות של ביבי הפכה אותו למה שהוא היום

      ליאור, 10/07/06 14:31

      משעל מה שהוא היום בגלל הכבוד שרוכשים לו בעקבות נסיון החיסול... תחשוב על זה.

      הגב לתגובה זו

    • מה לעשות המציאות מוכיחה שביבי צדק לאורך כל הדרך

      מאיר, 10/07/06 15:37

      גם אם בזמנו נעשו טעויות אבל הוא צדק אז וצדק לפני שנה שבנה תסרוט מדוייק לאחרי ההתנתקות , נכון שמי שלא אוהב את נתניהו ימשיך לא לאהוב אבל הוא צדק ואין כמו מבחן התוצאה לאשר זאת.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אסירים

    יניב, 10/07/06 13:47

    לאסירים הפלשתינים מספקים מזון,מאפשרים ביקור רופא,מאפשרים ביקור משפחה ומתייחסים אליהם בכבוד מינימלי(הייתי בעופר אז אני יודע) אה.. ועוד הבדל. בעוד שהחייל שמר על גבולות המדינה אחרי ההתנתקות ואחרי שהחזרנו את כל עזה אותם אסירים עסקו בלרצוח אזרחים . ממש הבדל מינורי.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם הוא ''שבוי'', למה הצלב האדום לא מבקר אותו? (ל''ת)

    טל, 10/07/06 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אוויל שכמותך הנייה ! 10.000 טרוריסטים, 1 חייל שלנו שנתבקש לשמור שם (ל''ת)

    יש הבדל~, 10/07/06 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שילמד את ההבדל בין אסיר לשבוי (ל''ת)

    Heat-Man, 10/07/06 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש לכם מוסר? (ל''ת)

    הצחקתני!!!, 10/07/06 13:35

    הגב לתגובה זו

    • מה עם טענתו שישראל מחזיקה ב 10000 אסירים....

      ערבי, 10/07/06 13:39

      ומתוכם 350 ילדים... ו 2450 אסירים מנהליים ???

      הגב לתגובה זו

      • מה לגבי הטענה שהנשים והילדים האלו נעצרו מהסיבה שהם תכננו לבצע פיגוע

        ערבי.חופר מערות, 10/07/06 13:53

        טרור ? או ניסו לרצוח חיילים בדקירות ? ידו אבנים ובקבוקי תבערה ?
        לדעתף צריך לשחרר אותם ?

        הגב לתגובה זו

      • במלחמה כמו במלחמה

        שונא, 10/07/06 13:54

        האסירים המנהליים שלכם זוכים לביקורים של המשפחות והצלב האדום. ולא נשקפת להם סכנת חיים .

        ביום שאתם תתנו אותם תנאים, תתחילו לדבר על מוסר.....

        סתם שאלה לי אליך, האם הצביעות והשקר הם הערכים הנעלים ביותר בתרבות הערבית? או שגם להיות גנבים ורוצחים זו מטרה קדושה בתרבות שלכם?

        הגב לתגובה זו

      • למה אנחנו מחזיקים בהם כי הם ערבים? או בגלל שמשעמם לנו?

        אילנית, 10/07/06 13:54

        הם מחבלים שניסו להרוג אותנו ותפסנו אותם. אם לא היינו תופסים אותם, ושיגידו תודה שהם עדיין בחיים, אנחנו היינו מתים.

        הגב לתגובה זו

      • אין בישראל ילדים אסירים!!! וגם...

        שקרן ערבי, 10/07/06 13:56

        ה10000 הם טרוריסטים שאין להחזיקם בכלא, אלא להורגם!!!
        את גילעד לא צריך לשמור, אלא להחזיר מיד לביתו

        הגב לתגובה זו

      • מחבלים ....

        מוטי, 10/07/06 15:11

        אתה ישראלי בכלל ..... ?

        הגב לתגובה זו

      • ראה תגובתי ב-11 (ל''ת)

        עומר, 10/07/06 16:41

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל יום 4 מליון? איפה אנחנו מחביאים אותם? (ל''ת)

    אולי בכיס?, 10/07/06 13:35

    הגב לתגובה זו