• 78.

    א. רפאל,ישר כוח. נהניתי מכתבך העניינית. כן ירבו

    עינית, 10/07/06 01:52

    עד כה כל השמאל הקיצוני הרס את הדמוקרטיה בשם הדמוקרטיה.

    כל הכבוד, שמישהו מהתקשורת מתעורר קצת, ולא רק מלקה אותנו בשנאתו העצמית.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    רע''מ-תע''ל ובל''ד צריכות להיות מחוץ לחוק!

    יבגני, 09/07/06 20:42

    מדובר בשתי מפלגות העויינות את המדינה ותומכות באוייב באופן הגלוי והבוטה ביותר.
    אגב, גם חד''ש ומר''צ לא רחוקים מזה...

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    דברי חבר הכנסת הגיוניים ולגיטימים

    ע''ש, 09/07/06 19:34

    מעניין שהמאמרים והתגובות המתלהמות הן לא כלפי חברי כנסת יהודים, או שרת החוץ, שכידוע גם היא יהודייה, שחושבת שהפעולה בכרם שלום אינה פעולת טרור, אלא נגד חבר כנסת ערבי. זוהי רק הגזענות שלכם, של כותב המאמר ושל כל התומכים האחרים, שמוכנים (גם לזה לא כולם) לאפשר ליהודי להגיד מה שאסור לערבי.
    אבל אולי גם ''הסובלנות'' הזו היא זמנית - בהתייחס להצעות חוק למיניהם, שמגישים חברי כנסת מהימין, שמתייחסות להבעת דעות מסוג זה כאל בגידה שעונשה בצדה.
    בסך הכל נראה לי שכל ההתלהמות דווקא בנושא זה היא עוד סימפתום לעלבון הכבד שספג צה''ל בפעולה בכרם שלום, שבה לא אזרחים נפגעו - אלא היוקרה של צה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • אין מילים, ע''ש אתה אדיוט מלומד

      ע''ע, 10/07/06 04:07

      ואנשים כמוך הם חסרי תקנה.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    דברי חבר הכנסת הגיוניים ולגיטימים

    ע''ש, 09/07/06 19:30

    מעניין שהמאמרים והתגובות המתלהמות הן לא כלפי חברי כנסת יהודים, או שרת החוץ, שכידוע גם היא יהודייה, שחושבת שהפעולה בכרם שלום אינה פעולת טרור, אלא נגד חבר כנסת ערבי. זוהי רק הגזענות שלכם, של כותב המאמר ושל כל התומכים האחרים, שמוכנים (גם לזה לא כולם) לאפשר ליהודי להגיד מה שאסור לערבי.
    אבל אולי גם ''הסובלנות'' הזו היא זמנית - בהתייחס להצעות חוק למיניהם, שמגישים חברי כנסת מהימין, שמתייחסות להבעת דעות מסוג זה כאל בגידה שעונשה בצדה.
    בסך הכל נראה לי שכל ההתלהמות דווקא בנושא זה היא עוד סימפתום לעלבון הכבד שספג צה''ל בפעולה בכרם שלום, שבה לא אזרחים נפגעו - אלא היוקרה של צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הכתבה והתגובות שוב מוכיחות שמדובר בעיצון ימני

    ספידי, 09/07/06 19:19

    מה אם להדיח את אריה אלדד, אפי איתם, אביגדור ליברמן, ומה עם זה שלמרות שהוא לא הצליח להיבחר לא פסלו את ברוך מרזל. האנשים הללו מסןכנים לדמוקרטיה הרבה יותר מואסל טאהא.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    נכון מאוד

    חן, 09/07/06 18:13

    חבל שהציבור הערבי-ישראלי לא מפנים את דבריך. ככל שימהר לעשות זאת כך יוכל להיות שיח אמיתי וכנה עם חתירה לשיוויון

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    גנדי - אתה כל כך חסר!!! :( (ל''ת)

    דולפין מרושע, 09/07/06 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שכחת איפה אתה חי - במדינה רופסת ומתרפסת (ל''ת)

    יהודי היה מעז?, 09/07/06 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חבל שכך

    לא ערבי מחמד, 09/07/06 16:29

    חבל שהכותב שופך את טעוניו בצורה אמוציונאלית מוחלטת מבלי לחשוב בצורה יותר רציונלית ומפוקחת וכותב את משעל ליבו- שמבחינתי גם בסדר- אך יחד עם זאת עיתונאי שמנסה לעצב את דעת הקהל צריך לחשוב פעמים אם לכתוב את אשר על ליבו ובו בזמן לדעת להתנסח ברמה נאותה ולא ברמת סוחרי שוק מחנה יהודה'' מוות לערבים'' .
    כמה לא מפתיע לקרוא בין השורות את ההאשמות הקשות שהטיח בחכ''ים הערבים אשר לא מפחדים ולא בדיוק מתיישיבים עם צורת מחשבותיו של כותב הטור כמו כן עם צורת החשיבה של ''המיינסטריים הישראלי'' אשר רואה עדיין בגלעד שליט סתם ילד שנחטף בידי רשעים שעה ששיחק עם אימו בגן. ולא רואים בו חייל שנלחם ספק בעוז ספק בפחד העיקר שנלחם ונפל בשבי כן בשבי של האויב כי מלחמות מנהלים עם אויב בדיוק כמו שמנהלים אותו מו''ם.
    קצפו של כותב הטור יצא על ח''כ טהאא משום שאמר דברים שאינם נוחים לו ולדומיו, אולי טהאא התנסח בצורה אומללה אולי לא זהירה משהו, אבל הוא דיבר אמת, רק מאחר וקראו לו טהאה שבמקרה גם ערבי וגם ח''כ ולא אלוף פלוני או גנרל פלוני יצא קצפכם. הזרם המרכזי הישראלי הנאור הרואה עצם נוכחותם של הערבים בישראל לא יותר מאשר מחווה הומנטירית לא יותר לא מוכן ולא מסוגל להפנים את היותם של הערבים בישראל הם עובדה מוגמרת שאין עליה עוררין ושאינם מתכוונים ללכת לשום מקום. לכן כל פעם מחדש שערבי פותח את הפה מנסים לסתום לו אותו בשם ''דמוקרטיה מתגוננת''.
    מה עוד שנותנים לאותו ח''כ כפוי טובה שהסכמנו לקבלו בתור ח''כ מן המניין לאחר שנבחר בידי ''הגויים הפרמטיבים'' העונים לשם ערבים.הוא מעז ופותח את הפה מבלי לבקש רשות מאדוניו היהודים. אז זהו שלא עוד. הגיע הזמן שכל אותם כותבים נאורים וחכמים בעיני עצמם יבינו פעם אחת ולתמיד שיש יותר מצד אחד לאמת ואם אומרים את הצד השני לא בהכרח שהם בוגדים לא צריך להסכים איתם אך גם לא להעמידם לדין בגלל זה. ובתור ערבי אני אומר לך אורי רפאל כי נמאס מדוגמתך שמנסים להטיב לנו הערבים מוסר מה טוב ומה רע לנו ואיך אנחנו נתנהג כדי למצוא חן בעיניך ובעין החברים שלך, את נימת הפטרנות ובמעטה של התחסדות תשמור לעצמך כי לא מחכים לעצותיך איך לחיות את החיים שלנו. או שאולי יותר פשוט שתבין כי אנו לא ערביי המחמד של אף אחד. בטח לא שלך.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שלא הבנת משהו בסיסי בדמוקרטיה...

      אדי, 09/07/06 16:56

      נראה לי שאתה לא מבין משהו בסיסי בדמוקרטיה ולכן אסביר לך: אף אחד לא חושד לרגע שאתה אוהב יהודים ולא תומך באחיך הפלשתינאים, כמו גם שאף אחד לא חושב לרגע שבשעת כושר לא תנסו אתם המיעוט הערבי (שאתם מקווים שאולי פעם בזכות הרחם של האם הערביה תהפכו לרוב) לזרוק אותנו לים. אנו בדמוקרטיה וזכותך לתמוך במי שאתה רוצה. אתם נבחרים לכנסת ולמרות שאני לא מכחיש שקיימת אפלייה, אתם זכאים ללמוד באוניברסיטאות ולעשות מה שבא לכם. הביקורת של הכותב הייתה על כך שחכ''ים ערבים מתחרים זה בזה מי יותר יהלל את החמאס ומי יתן לחמאס עצות כיצד לנצח את היהודים. החכ''ים נשבעו נאמנות למדינת ישראל לפחות כמס שפתיים כי אף אחד לא דורש מהם לאהוב יהודים ואת המדינה אז אמור כיצד בדיוק מעשה זה של הח''כ טאהא מתיישב עם הנאמנות למדינה. בכל המדינות הדמוקרטיות כולל ארה''ב, בריטניה, צרפת, אוסטרליה ועוד קריאה כזאת הייתה מביאה למאסרו המיידי של הח''כ. בארה''ב, ה- FBI מאזין לחשודים בטרור ואוסר אותם בלי משפט בכלל. שער בנפשך מה היה קורה אם חבר קונגרס היה קורא בתקשורת לתמיכה באל-קעידה ואף מייעץ לבן לאדן כיצד לתקוף את ארה''ב. כנ''ל בבריטניה. במדינות דמוקרטיות רבות, החוק מקנה לגופים כמו השב''כ ה- FBI סמכויות לא מוגבלות להלחם בטרור ובהסתה לטרור. אז ערבי לא מחמד, תןדה לאללה שאתה חי בישראל ולא בארה''ב שם חברך טאהא היה נאסר מיידית ללא משפט.

      הגב לתגובה זו

      • Twice well said (ל''ת)

        ., 09/07/06 18:13

        הגב לתגובה זו

    • א הבנת משהו בסיסי

      אדי, 09/07/06 16:58

      נראה לי שאתה לא מבין משהו בסיסי בדמוקרטיה ולכן אסביר לך: אף אחד לא חושד לרגע שאתה אוהב יהודים ולא תומך באחיך הפלשתינאים, כמו גם שאף אחד לא חושב לרגע שבשעת כושר לא תנסו אתם המיעוט הערבי (שאתם מקווים שאולי פעם בזכות הרחם של האם הערביה תהפכו לרוב) לזרוק אותנו לים. אנו בדמוקרטיה וזכותך לתמוך במי שאתה רוצה. אתם נבחרים לכנסת ולמרות שאני לא מכחיש שקיימת אפלייה, אתם זכאים ללמוד באוניברסיטאות ולעשות מה שבא לכם. הביקורת של הכותב הייתה על כך שחכ''ים ערבים מתחרים זה בזה מי יותר יהלל את החמאס ומי יתן לחמאס עצות כיצד לנצח את היהודים. החכ''ים נשבעו נאמנות למדינת ישראל לפחות כמס שפתיים כי אף אחד לא דורש מהם לאהוב יהודים ואת המדינה אז אמור כיצד בדיוק מעשה זה של הח''כ טאהא מתיישב עם הנאמנות למדינה. בכל המדינות הדמוקרטיות כולל ארה''ב, בריטניה, צרפת, אוסטרליה ועוד קריאה כזאת הייתה מביאה למאסרו המיידי של הח''כ. בארה''ב, ה- FBI מאזין לחשודים בטרור ואוסר אותם בלי משפט בכלל. שער בנפשך מה היה קורה אם חבר קונגרס היה קורא בתקשורת לתמיכה באל-קעידה ואף מייעץ לבן לאדן כיצד לתקוף את ארה''ב. כנ''ל בבריטניה. במדינות דמוקרטיות רבות, החוק מקנה לגופים כמו השב''כ ה- FBI סמכויות לא מוגבלות להלחם בטרור ובהסתה לטרור. אז ערבי לא מחמד, תןדה לאללה שאתה חי בישראל ולא בארה''ב שם חברך טאהא היה נאסר מיידית ללא משפט.

      הגב לתגובה זו

    • נמאס מרגשי הנחיתות שלכם

      rufus, 09/07/06 18:33

      אף אחד לא רוצה שתהיה ערבי מחמד וגם לא ערבי מחמוד, אבל מתי נשמע ביקורת עצמית במיגזר הערבי. למה בכל הציבור הערבי הרחב לא רואים ראייה ביקורתית עצמית, למה אין ויכוח פנימי, כל פעם ששואלים אותך שאלה אתה יכול לבכות ולהתפלש ברגשי הנחיתות שלך ולומר שהשאלה היא פטרונית אבל תענה לי בבקשה איפה הביקורת על המנהיגים שלכם, למה אף אחד לא העיז למתוח ביקורת על עראפאת שדידרדר את המצב במזרח התיכון לאחר שהייתה לו הזדמנות לעשות שלום (בסדר הוא לא קיבל את כל מה שרצה אבל צריך לדעת להתפשר וצריך להבין שחביתה לא יכולה לחזור ולהיות ביצה, המצב משתנה). הכי קל בעולם זה לשכוח שמי שעזב את שולחן המשא ומתן ופנה לטרור לא מצליח לשנות את דרכו, העם הפלסטיני בחר בחמס. הוא צריך לעשות הרבה כדי לשכנע שהוא רוצה פתרון לסכסוך ולא המשך לטרור. חבל שערבים מלומדים כמוך חוששים לבקר את הציבור שלהם כפי שקורה בכל חברה דמוקרטית, ויכוח שיח, ביקורת עצמית, והעיקר לא להתבכיין כי זה כבר מגעיל את מי שכל הזמן היה לטובתכם.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    דמוקרטיה היא לא פרה קדושה כאם שיטת שלטון! אצלנו, כבר לא מתאימה! (ל''ת)

    די להפקרות, 09/07/06 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    התחלת יפה, אבל יריעת חיינו המשותפים היא גם אחריותינו

    עוד אחד, 09/07/06 15:53

    אתה צודק לדעתי בקשר ליחס להתבטאויות.. אבל כדי לחיות ביחד ב''יריעה'' אחת ביחד עם הערבים הישראלים תצטרך להבין גם אותם לפעמים ולקבל את העובדה שלהם אכפת מאוד מאחיהם או בני דודיהם, מה שתרצה. אולי להפך, תנסה אולי ללמוד מהם ואני לא אומר לקבל את דעתם, אבל לנסות להבין איך אפשר לדבר עם הפלשתינאים (אולי נלמד מהם שאנחנו לא כאלה מבינים גדולים בסוף ואולי יכולים להקשיב ואולי אולי גם לפתור את זה..).

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מדהימה תמימות הכותב !!!

    מפוכח, 09/07/06 15:37

    ''...ברור לי שמרבית אזרחיה הערבים של מדינת ישראל לא חושבים ולא מסכימים עם תשפוכת המילים שיוצאת מפיהם של דהמשה, טאהא, ויתר חבריהם...''.
    מהיכן והכיצד זה ברור לכותב?
    הוא חלם על זה בלילה?
    יהודים - תפקחו את העיניים לפני שיהיה מאוחר מדי !!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    צודק! צודק! צודק!! (ל''ת)

    אחד, 09/07/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אורי רפאל קרא את תגובות 21 ו30 ואז אוליי תסביר מהיכן זה ברור

    אלי כהן, 09/07/06 14:58

    אורי רפאל. כאחד שיש לו את האפשרות להביע את דעתו במדור הדעות, רציתי רק לשאול מהיכן ברור לך שרוב הציבור הערבי בישראל לא מסכים עם הדברים שנאמרים על ידי חברי הכנסת ונציגי הציבור הערבי בישראל. דיי אם תקרא את חלקן של התגובות של ''חלק'' מערביי ישראל לטור שכתבת, כדי אוליי שיכנס הספק שמא טעות בידך, וההיפך הוא הנכון. קרי רובם חושבים כמו חברי הכנסת, אחרת איך בעלי דעות (ומעשים)שכאלו מגיעים לכנסת ישראל. בדיוק כמו שניתן להגיד על תושבי עזה והגדה כי רובם רוצים ב ''שלום'' ובו בזמן בחרו בחמאס. ואתה הרי יודע טוב ממני כי ח''כ זה הוא לא היחיד. רק לחשוב על ה ''חכים'' טיבי, טאלב אסנע, ה ''פרופסור'' מחיפה, ועוד רבים אחרים, כדי שתדע שה ''ברור'' שלך לא כל כך ברור. אז אולי הגיע הזמן להסיר את הכפפות, ולהתחיל כשלב ראשון להגיד להם את האמת בפנים, ובמיוחד לדאוג שאמת זו תגיע לשאר העולם. כי זאת עליך לדעת (אני מניח שאתה יודע זאת) המדיה העולמית (האירופאית בעיקר) כבר שבוע ימים שהיא ''משפדת'' את ישראל כפוגעת בזכויות ה ''אדם'' של ערביי עזה, והמשפט של ''פשעי מלחמה'' צץ ומוזכר בתכיפות תדירה עם כל יום שעובר. אז שוב אייני בטוח בקביעתך לגבי ה ''ברור'' הזה, מה שכן ברור לי (באם תרשה לי כמובן) שעם ישראל ומדינת ישראל נמצאים בסנדביץ' של התשה רווית שנאה מחוץ, ובעיקר מפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לכל המגיבים הערבים הקשקשנים

    אדי, 09/07/06 14:47

    אני מתפלא על כל אלה שבכלל מנסים להתווכח עם המגיבים הערבים מנצרת, טייבה, ערערה וכיו''ב. אפשר לנהל ויכוח לוגי מלומד עם אנשים הגיוניים ולא עם כאלה שמונעים משנאה גזענית אנטישמית עיוורת לכל יהודי באשר הוא. לפיכך, חבל על המאמץ.
    ולכם, ''בני דודיי'' הערביים: לא יעזור לכם שום דבר! אבות סביכם וסבותיעם ניסו כבר מאה שנים לחסל אותנו ולא הצליחו ואף פעם לא יצליחו. הויכוח ההיסטורי על הזכאות למדינה לא מעניין אותי כלל! אנחנו פה ולעולם נישאר כאן לא משנה מה יהיה. גם אלף אינתיפאדות לא יזיזו אותנו מכאן! כולנו הלכנו, הולכים ונלך לצבא עד סוף הדורות. מוטיבציה? משיחה של 5 דקות עם סבתא שלי שמזכירה לי מה עשו הנאצים לה ולמשפחתה בטרנסניסטריה ובאושוויץ אני מתמלא מוטיבציה מחדש. גם לי יש ילדים ואתן את חיי כדי להגן עליהם!!!!!!! ואתם המשת''פים עם החמאס ודומיו היזהרו לא למתוח את החבל יותר מדי. יום אחד, גם הדמוקרטיה הישראלית המפוארת תצטרך להתגונן כנגד אלה שבאים להחריבנו....

    הגב לתגובה זו

    • דברים כדורבנות הלוואי והפוליטיקאים שלנו היו חושבים כמוך .

      יהודי, 09/07/06 15:21

      ישר כח

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      עודד ב, 09/07/06 18:56

      דווקא זה טוב מאוד שיש כאן במה לתת לכל אותם פלשתינאים במסווה של אזרחי ישראל להביע את דעתם. כי כך, אולי ירד האסימון לעוד ישראלים להבין למה באמת שואפים אותם ערבים ישראלים מנצרת טייבה וכו', ואני מסכים איתך לחלוטין שבמצב כפי שהוא היום חיי, חיי ילדי או נכדיי או חייהם של הערבים ,הויכוח על הזכאות מעניין אותי כקליפת השום

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    להדיח את זוהמה מהעולם הזה

    דה ליברמן!, 09/07/06 14:45

    בישראל קיים עונש מוות לבוגדים, אז שהמדינה תעשה בו שימוש.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מפלגתו של מאזן גנאים

    יוסי, 09/07/06 14:38

    זו היא מפלגתו של מאזן גנאים יו''ר בני סכנין בכדורגל שהיה מועמד במקום ה 5 באותה רשימה יחד עם ''טאהא'' , האם זה הוא איש שלום ודו קיום . האם המשפט המוכר אצל כולנו מפיו של מאזן גנאים '' אהלן חביבי '' הינו באמת משפט שיוצא מהלב של יו''ר בני סכנין , אני לא חושב שיו''ר צריך להיכנס לפוליטיקה ולנצל מעמד בשביל רווח פוליטי ובמיוחד אצל מפלגה כמו בל''ד . תעשו חושבים

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כאשר נציגיך היהודיים מפקפקים בחוקיות

    אורי, 09/07/06 13:33

    שבלחימה באויב (הדורש את אדמת ביתך) מדוע אתה מצפה שאחינו בעלי הזהות הלאומית הכפולה/חצויה יהיו יותר צדיקים מראש הממשלה? כאשר נוח לשלטון להפקיר ערי שדה לסמל של היותנו קרבן (כי לא מספיק לנו לעמוד מול עצם הרצון להשמידנו-המשודר אלינו ומתוכנו) ואותו שלטון שלנו עצמנו מתאמץ להוכיח שהוא לטובתנו בהפרדות מלאכותיות בין קהלים יהודיים-בתוך עצמם, וקהלים ערביים- בתוך עצמם. כך 'יהיה שלום'?

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך. חכ''ים יהודים, בידקו עצמכם בטרם תתנפלו על הפשיסטינאי!

      גל, 09/07/06 14:37

      הוא בסך הכל לקח את מעשיכם היומיומיים והקצין קצת.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא צריך להיות גאון בשביל להגיע למסקנה הזאת... (ל''ת)

    שכל ישר, 09/07/06 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ממשיכים לטעות בדרכם וכדרכם

    קובי.פ., 09/07/06 13:10

    אזרחי ישראל הערבים שעבדו בכווית לפני פלישת סאדם חוסיין העריצו את העירקי המטורף וצהלו כאשר כבש את כווית ... הנה בא להם צאלח א דין של תקופתנו ...................................

    כן כן גם אלו אשר עמדו על הגגות ומחאו כפיים על הסקאדים שלו ... בזמן שאנחנו חילקנו להם מסכות ....

    לאחר תבוסת סאדם הם בכו על זה שגירשו אותם מסיר הבשר ( כווית ) ולא רוצים שם לראות ערבי ישראלי אחד .... הם המסכנים שנדפקו מכל העסק ...מעניין למה .....................

    ביום שאתם אזרחי ישראל הערבים ... הכובשים האמיתיים של ארץ לא לכם ( אפילו בקוראן כתוב שארץ זו לא לכם ) תבינו שאתם רק כלפי משחק בידי כוחות גדולים מיכם אשר משתמשים בכם כדי לערער את היציבות כי הרבה כסף מעורב בזה ...ותשאלו את אחמד טיבי כמה כסף יש לו מכל ההתעסקות בנושא ..אולי אז תבינו כמה טוב לכם פה .................................................

    הביטו על רפיח וחאן יונס השקטות ושלוות ( ומסכנות בעוני נורא ) תחת שילטון המיצרי הנאור והנפלא ........

    הביטו באפגניסטאן מה עשו שם הטאליבן הנפלא ואיזה עושר כלכלי נפלא , חופש , וממש גן עדן הם עשו שם ..... וכמה מוסלמים שלא מצאו חן בעינהם הם רצחו שם ......................

    והביטו היום בסומליה ...איך המוסלמי הנאור והחופשי הביא את המדינה הנפלאה הזאת לידי רעב רצח עם והתמוטטות כללית .....................

    והכי מעניין .... כשבסרביה נרצחו והושמדו מוסלמים אתם ש ת ק ת ם ...

    הבכי שלכם ודרך החשיבה שלכם יובילו אתכם לאסונות יותר גדולים ..

    הרשו לי לסיים בזאת ....................

    לאחר תכנית החלוקה הלכתם אחרי המופתי שמכר את כל אדמותיו ( והם היו שלו ולא שלכם ) ליהודים ואחר כך בהימור כפול שיכנע אתכם לצאת למלחמה ביהודים , וגם אלו שעזבו הם אלו ששוכנעו על ידי נציגיו של המופתי לעזוב (כי לאחר שנהרוג את היהודים אתם תקבלו את כל השלל ) אז אכלתם אותה פעמיים ובשלישית ואתם ממשיכים לאכול אותה .............

    אני עדיין לא מבין איך נזעקתם להפגנות בעקבות שקר של ערפאת ...ואתם עדיין אוכלים אותה

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אתה או מסית או מוסת. הוא אמר שבמקום לפגוע באזרחים,

    שפוי מלחמה, 09/07/06 13:10

    צריך לפגוע במטרות צבאיות.

    אני חושב שאלה דברים ראויים, וגם אנחנו צריכים להתחיל לפעול על פיהם (ובודאי הפלסטינים, שעד היום דוקא התמקדו בפגיעה באזרחים).

    כל הכבוד לח''כ שאמר את הדברים האלה, ובערבית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה שפוי כמו שאני מלכת אנגליה

      קובי הקאובוי, 09/07/06 14:10

      וגם כמו שאני יותר חזק מארנולד
      שוורצנגר ומאלי האנה גם יחד.

      וכאמור, אני לא רק שלא חזק משניהם
      גם יחד, אני הרבה יותר חלש מכל
      אחד מהם וברור שאינני מלכת אנגליה.

      מכאן, הסק מסקנות לגבי ''שפיותר''.

      שפוי מלחמה ? אלעק.
      יותר נכון מחרחר שלום מקצועי או
      סתם אומלל עלוב נפש.

      הגב לתגובה זו

      • ''מחרחר שלום''?!

        שפוי מלחמה, 09/07/06 14:23

        נראה לי שאני יכול לקבל דבר כזה רק כמחמאה.

        אתה לך להמשיך לחרחר מלחמה, או לחורר מטרה.

        הגב לתגובה זו

        • חירורי השלום שלכם הביאו עלינו 1500 הרוגים

          שפוי עאלק, 09/07/06 17:21

          אבל לך לא אכפת מיהודים, בוא נדבר על מה שחשוב לך, השלום שלך הביא על הערבים 9,000 הרוגים.

          יעני אתם במו ידיכם הרגתם יותר ערבים משרון (הקצב מביירות זוכר? או שנמחק לך מהזיכרון כל מה שקשור בשרון שלפני ההתנתקות).

          איך אתה מרגיש עכשיו?

          הגב לתגובה זו

          • מי שהביא את ההרוגים היה דווקא ''מחנה השלום''

            יוסי, 10/07/06 21:24

            ''הסכם אוסלו'' אומר לך משהו?
            ''קורבנות השלום'' של פרס אומר לך משהו?
            קודם מקריבים אותנו לתאוות ההרג הערבית, ואז מאשימים אותנו ב''כוחנות''. שמאל מטורף.

            הגב לתגובה זו

  • 57.

    אורי רפאל , כל הכבוד לך

    דודי התותח, 09/07/06 13:09

    רק אם נתחיל להבין שמילים של ח''כ ערבי כלשהו מסיתות והורגות יבוא השינוי הגדול

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הוא לא יודח

    מוכיח בשער, 09/07/06 12:46

    זאת לא פעם ראשונה שחבר כנסת ערבי נוהג כמותו, עזמי בשרה עם החיזבאללה והשמ מחמיד עם שיבוח המתאבדים. בית המשפט העליון מעדיף את הזכויות הדמקרטיות מאשר הגנה על הדמוקרטיה מפני מיעוט שמנצל אותה לרעה. הבעיה שלי עם הכותב היא ההנחה שרוב הערבים בעלי אזרחות ישראלית אינו חושב כמוהו יש לך סימוכין? או זוהי תחושת בטן?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    על הדמוקרטיה הישראלית להבין...

    עופר, 09/07/06 12:41

    כבר סוף סוף למי נתונה נאמנות חברי הכנסת הערביים, ולא לאפשר להם לנסוע ולהפגש עם הגרועים שבאויבינו, ולתכנן את השמדתנו. חייבים לחוקק חוקים -שלא יאפשרו לשותפים של אויבינו (החיים בתוכנו ונהנים מהדמוקרטיה שלנו),לשבת בבית הנבחרים שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא להדיח אלא לשלול אזרחות - זה ברמה של בגידה (ל''ת)

    גיל אזולאי, 09/07/06 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כל עוד הדמוקרטיה נמשכת...

    ארז, 09/07/06 12:25

    אין ביכולתנו למנוע התבטאויות ומעשים שכאלה. הרי ידוע שב''דמוקרטיה'' הישראלית, ערבים ושמאלנים חסינים מפני ''שלטון החוק''.
    הגיע הזמן שנעמיד את זהותנו וקיומנו פה במקום הראשון, במקום את ה''דמוקרטיה'' המזוייפת והמסוכנת.

    לערבים אין מקום במדינה היהודית, בטח ובטח לא צריכה להיות להם הזכות לבחור ולהיבחר.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מותר ובריא לשנוא את האויב ולהלחם בו (ל''ת)

    לכל יפי הנפש, 09/07/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הפולנייה קמה בבוקר מהמיטה, הסתכלה בראי ולחשה: מגיע לו לבעלי (ל''ת)

    בעלה של הפולניה, 09/07/06 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לשלוח רק אותו לבד ?

    יאיר ל, 09/07/06 10:52

    ומה בדבר כתבי הרדיו והטלויזיה, אלו הממומנים מכספי הציבור ומשמשים שופר להסתה, דמורליזציה ותבוסתנות וזאת בנוסף לשטיפת מוח פוליטית ?

    ומה בדבר מערכת המשפט שמעולם לא נבחרה ע''י הציבור אך הפכה עצמה למחוקק על המגן על עצי הזית על חשבון בטחונינו ?
    אותה מערכת שרמסה זכויות אדם למען הנסיגה אך שומורת על זכויות אויבנו ?

    והרשימה רק מתחילה ......

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    להדיח את טאהא זה לא יעזור. גם אחרי הדחתו, חולשתנו תימשך

    אנחנו עם חלש, 09/07/06 10:51

    אנחנו עם חלש שלא מסוגל להתאים את עצמו לג'ונגל המזרח תיכוני.
    בג'ונגל, רק חיות הטרף שורדות.
    אם מדינת ישראל לא תצליח להשתלב בג'ונגל, סופה להיכחד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    טאהא צודק. אתה טועה ובענק. כנסו !!

    אלחנן, 09/07/06 10:47

    לפלסטינים אין ברירה אלא להלחם בנו, שאם לא כן נגנוב ונגזול מהם את כל אדמותיהם.

    עדיף שילחמו בצבא ולא באזרחים.

    נשמע לי הגיוני לגמרי.

    הגב לתגובה זו

    • מה התגובה שלך קשורה ?????????????

      דנה, 09/07/06 11:09

      אם בתי המשפט רוצים, שיתירו למוסלמים להסית נגד המדינה ולבצע נגדה פיגועים. אבל שלא יתפלאו אם היהודים יתחילו לצוד את אותם ערבים.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    שהקברניטים ירגישו חופשיים להעיף אותו ולא לחשוש לפגוע בדמוקרטיה

    דמוקרט, 09/07/06 10:41

    לא ייתכן דבר כזה שאדם שיושב בפרלמנט של מדינת היהודים יעודד חטיפת חייל יהודי, שנשלח ע''י המדינה כדי להגן עליה (גם על הערבים). בארה''ב לא היה יושב אדם בבית הנבחרים אם היה רק רומז אפילו לדבר כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    להעיף אותו לעזעזל ואת כל המפלגות ...

    האיסלאם מת מזמן, 09/07/06 10:40

    הערביות ,ואת כל הערבים לזרוק לעיראק שיוכלו אחד את השני שמה אימח שמם!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ח''כ בשירות הטרור - נשבע או לא נשבע אמונים? (ל''ת)

    ש ה, 09/07/06 10:38

    הגב לתגובה זו

    • נשבע אמונים לטרור החמאס (ל''ת)

      עופר, 09/07/06 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    לפרסם יותר דעות פטריוטיות מדעות של

    איתן, 09/07/06 10:22

    שמאלנים סמרטוטים!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ''מספסרי הדמים ומקדשי הביבים''

    רינה, 09/07/06 10:19

    כל הכבוד אורי כל מילה ''פצצה''

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דברים נכוחים (ל''ת)

    מורי אל כניס, 09/07/06 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ''דמוקרטיה''

    אהוד, 09/07/06 10:15

    רק ב''דמוקרטיה'' כמו שלנו מותר לח''כים, שרים וראשי ממשלות לפשוע, לומר ואפילו לעשות דברים עד כדי בגידה של ממש במדינה, בדמוקרטיה אחרת מזמן היו שולחים אותם לעזאזל.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בקצב הזה, עוד 5 שנים ליברמן רוה''מ (ל''ת)

    שרה, 09/07/06 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מספסרי דמים...

    מירי, 09/07/06 10:10

    בכלל לא בטוח שנשארו מספיק שפויים ברחוב הערבי שמבחינים ומבינים באמת לאן מובילה אותם ההתבטאות והמעשים של שליחיהם לבית המחוקקים שלנו. ואם כך נקח אנחנו את מלאכתם של שפויים ונרחיק אותם מעמדות השפעה וכח אבל אנחנו נעשה זאת בדרכים חוקיות ולא בדרך של התלהמות מחרחרת ריב, הרג ומלחמות שאינן מובילות לשום מקום רק לעוד ועוד מוות וכאב.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ההתבטאות במקומה בהחלט

    גדי הר-שי, 09/07/06 09:58

    אם זאת דמוקרטיה. אז עד הסוף. אי אפשר לסתום לחברי הכנסת הערביים את הפה כשזה לא נוח לנו. זכותו של ח''כ מהמגזר הערבי להביע את דעתו וצריך לעבור לסדר היום.

    הגב לתגובה זו

    • זכותו להחזיק בדיעותיו וזכותו להביע אותן (ל''ת)

      ארז, 09/07/06 10:14

      הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה עד הסוף

      זה העניין, 09/07/06 10:21

      שדמוקרטיה לא מגנה על עצמה - יהיה סוף לדמוקרטיה.

      באף מדינה נאורה ודמוקרטית בעולם - זה לא היה עובר בשקט.

      הגב לתגובה זו

    • אף אחת מן החירויות

      דנה, 09/07/06 10:25

      במדינה דמוקרטית אינה גורפת ובלתי מוגבלת ואם מישהו לוקח את החירויות הללו '' רחוק מדי'' ופוגע בחירות אחרת ובערך אחר כמו החיים ובטחון המדינה או חתירה תחת המשטר יש לשלול את החירות שלו.
      אולי אתה צעיר מאוד אבל גם את תנועות ''כך'' ו''אל ארד'' הוציאו מחוץ לחוק ( כל אחת בגלל התבטאויות אחרות ואני ממליצה לך להתעמק )
      בגלל שפגעו בחירויות ובערכים ''נעלים '' יותר.

      הגב לתגובה זו

    • זה כמו שחבר קונגרס אמריקאי יתן עצות לאלקאידה

      דמוקרט, 09/07/06 10:33

      איך לפגוע בחיילים אמריקאים בתוך ארה''ב,וישאר חבר קונגרס!קשה להאמין כמה אידיוטים מושלמים כמוך מאכלסת המדינה הזאת!על פי הדמוקרטיה שלך הוא יכול לייעץ להם לשלוח טיל לחדר השינה שלך!מבחינתי זה בסדר גמור.

      הגב לתגובה זו

    • מעניין מה חשבת על כהנא (ל''ת)

      יוס, 09/07/06 11:00

      הגב לתגובה זו

    • כהנא

      אברי, 09/07/06 11:04

      גדי הר שי הנכבד,
      ההית אומר את אותם דברים גם לגבי כהנא?
      אין לי ספק שהיית תומך בפסילתו. אז למה לא גם כאן?

      הגב לתגובה זו

    • זכותינו להתגונן בפני האויב (ל''ת)

      מומחה לזכויות, 09/07/06 11:05

      הגב לתגובה זו

    • אם כבר דמוקרטיה עד הסוף...

      אבי, 09/07/06 13:50

      בתור אזרח ישראלי, אני קורא לחטיפתך ולרציחתך..

      אהה... לי אסור.. אני יהודי, וזו הסתה. לערבי, וכל שכן, ח''כ ערבי מותר לשיטתך, אה ?

      הגב לתגובה זו

    • נו באמת, מה לגבי הקריאות לפני רצח רבין?

      שמאלני, 09/07/06 15:35

      גם אז זה היה לגיטימי?
      יש סעיפים של המרדה והסתה, ובטח שבתור נציג מדינה הוא לא יכול להתבטא ככה.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לפטר אותו מיד!!!!

    נעמה, 09/07/06 09:57

    וגם את המפלגה שלו
    להקיא!!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    להגביל סטודנטים ערבים לאוניברסיטאות

    א, 09/07/06 09:57

    הערבים האלה פתחו פה יותר מדי לימדו אותם לדבר והם התחילו לצעוק.
    שיגידו תודה הוציאו אותם מהכפרים והפכו אותם מפאלחים לאנשים משכילים והנשים הערביות בכלל איפה הייתם בלי מדינת ישראל עדיין חוטפות מכות מהבעלים שלכם רק בלי השכלה.

    הגב לתגובה זו

    • הכלבים האלו עוד רצו להקים אוניברסיטה להתמחות בתורת הטרור,בנצרת

      סבינה, 09/07/06 10:29

      צריך להעיף את הכלבים לערב הסעודית, כמה שיותר רחוק מעמנו.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אולי הוא לא ציוני

    אבל.., 09/07/06 09:55

    אי אפשר להאשים את חבר הכנסת הנכבד שהוא לא אוהב את החיים הטובים.

    כנסו לפירוט הוצאות בעבור ''קשר עם הציבור'' של האדון הנכבד.
    תראו כמה אני ואתם והבת של רון ארד וההורים של גלעד שליט וגיא חבר וזכריה באומל - משלמים בשביל שהאדון המכובד יוכל להחזיק שני פלאפונים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ואסל טאהה אתה בסדר גמור , אנחנו הזבל , תמשיך בדרכך

    אבו יסמין, 09/07/06 09:48

    יש לך את כל הגיבוי ומגורמים המשפיעים ביותר ,ביהמ''ש העליון , החכי''ם של מר''צ , ''יש גבול'' , '' רופאים לזכויות האזרח'' . ''שלום עכשיו'' ועוד ועוד , אתה סה''כ פועל בדמוקרטיה חסרת מעצורים ורסן שזה לוקסוס לכל פורק עול , אתה 100% , מי שהפך לזבל זה אנחנו האזרחים מהשורה המסכימים לבלוע כל צפרדע , אז כל טוב לך ואני בטוח שאם לא תרוסן גם תצליח וכפי שזה נראה כיום , ההצלחה מובטחת , כי אין מי שירסן אותך .

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אנו עם של מאזוכיסטים ומטומטמים! איך אנו מרשים זאת? די להפקרות! (ל''ת)

    אבי, 09/07/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תודה לבג''ץ, השופט ברק והפודלים שלו. הם מגיני ההפקרו-קרטיה! בושה! (ל''ת)

    אני מאשים!, 09/07/06 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ואיך ''להדיח'' מאות אלפים של אויבים שבחרו בו? (ל''ת)

    מוקף ומאוים, 09/07/06 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא לשכוח

    עראר, 09/07/06 09:36

    לא לשכוח שמבהלך אותו צ'ט ,ח''כ ואסל טאהא גינה את הפגיעה באזרחים הישראלים ,כאשר לא שמענו שום גינוי מפי ח''כים יהודים לרצח אזרחים פלסטינים ,ותתפלאו לכם ,כן יש רצח של אזרחים בצד הפלסטיני,ותפסיקו עם הטענה שכל מה שמציג צה''ל הוא קדוש .

    הגב לתגובה זו

    • מלחמה?

      רוני, 09/07/06 09:49

      כמה פעמים צריך לומר עד שתפנימו-ההתנהגות הזו של הפלשתינים מזכירה התנהגות של בריון מופרע-מפוצצים אזרחים, יורים טילים על ערים וכשצהל מגיב אחרי חודשים אז זה ''רצח ''והם מייללים. מה אתם רוצים? שלהם יהיה לגיטימי להלחם בלי שלצד השני תשמר זכות תגובה?

      הגב לתגובה זו

      • הגיע הזמן .

        עראר, 09/07/06 10:25

        הגיע הזמן שתפסיקו להאמין לשקרים שלכם ,מה שהתחיל במלחמת טרור זה צה''ל בגיבוי המתנחלים ,בתחילת האינתיפאדה הפלסטינים השתשמו רק באבנים כאשר מול כל אבן נורתה אש חיה ובתוך פחות משלושה שבועות נהרגו יותר משלושים פלסטינים בתוענה המוכרת שגם אבן הורגת ,אז ירי לצורך רצח מול זריקת אבן ממרחקים של יותר מחצי קילומטר הוא טרור .נקודה ,חוצפנים באמת שנמאסתם כבר.

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לעראר

          אייל חיפה, 09/07/06 11:31

          מי שמאמין לשקרים של עצמו זה הערבים. התכונה הכי ידועה של הערבים זה התכחשות לאמת. מעולם לא ראיתי או שמעתי על ערבי אשם או ערבי שמפיק לקחים. תמיד ישראל/ המוסד/ אמריקה/ האימפריאליזם אשמים לכם. לא סתם אתם העם הכי פרימיטיבי ועני בעולם ללא דמוקרטיה וזכויות אדם.
          ברור שאתה ניזון מההסתה הפלסטינית ולא תיתן לאמת לבלבל אותך, אבל אני אנסה לעזור לך...
          הפלסטינים הם אלו שפתחו במלחמה - ערפאת בעצמו הודה בזה, גם אבו מאזן הודה בזה. הם אמרו שבגלל הנסיגה של צהל מלבנון הם חשבו שישראל חלשה ורצו לעשות מלחמה כדי שיראל תתקפל ותעשה ויתורים לפלסטינים. הפלסטינים התחילו בהברחת נשק מאורגנת ומכוונת שנתיים לפני זה כי הם רצו מלחמה והתכוננו אליה.
          פרט לכך, יהודים ישבו בארץ ישראל (תקרא, זה כתוב בקוראן...) לפני 3500 (בערך 2000 שנה לפני שהנביא שלכם נולד)... זו הארץ שלנו ואתם התנחלתם בה לפני כמה מאות שנים בחסות הטורקים. היינו פה 3000 שנה לפניכם ואתם יושבים על אדמתנו

          הגב לתגובה זו

          • גם נוצרים ישבו בארץ ,so what!!!

            עראר, 09/07/06 13:34

            לאייל הציוני (ציונות =גזענות ,משוואה שקיבלה הכשר חוצה עולמות ) שלום ,
            היהודים שחיו בארץ פלשתינה לפני 3500 שנה חיו כשבטים נודדים לפי מאגרי המים ולא הוגדרו כעם ,שכן רק בסוף המאה ה 19 ותחילת המאה ה-20 ,התחילה הגדרת הלאומיות להתגבש ולקבל תפנית כקבוצה בעלת אופי ומאפיינים דומים ומשותפים .
            גם הנוצרים היו כאן ואפילו יתרה מזו קמו מכאן ,אז למה שלא יתיישבו בארץ זו ויבקשו בלעדיות עליה כמוכם .
            מה שנכון הוא שאנסתם עם אחר ,ודרך אגב,אני גאה להיות בן העם ''הפרימיטיבי '' הזה ,וחלק מהאומה הערבית המאוחדת לעתיד.
            אנסתם עם אחר ומרוב חוצפנתכם מבקשים שיבקש מכם סליחה.
            תאר לעצמך אייל ''החיפאי '' (שדרך אגב לא הייתה קיימת לפני 3500 שנה )שמישהו יאנוס את אחותך ויבקש ממך להתנצל על זה ,ואם לא הוא יקח לכם את הבית וזרוק אתכם לרחוב .
            חומר למחשבה (לא יותר ).

            הגב לתגובה זו

            • הנצרות לפני כ- 2000 שנה היתה מאוד דומה ליהדות

              יוספוס, 09/07/06 14:23

              הנצרות לפני כ- 2000 שנה היתה לא שונה מהיהדות במידה ניכרת, כנ''ל גם השומרונים שהגיעו לכאן בתקופת האשורים וקבלו את חוקי המקום (רק לצורך העניין קורבן הפסח של השומרונים לדעתי מזכיר באופן מובהק את הצווי המקראי כלשונו: כבש בן שנה שנאכל בלילה אחד ומה שנותר שורפים באש).

              שפרעם, מה פרוש השם בערבית? סביר להניח כי אתה מכיר עברית ומכיר את המילה שיפור בעברית או שופרא בארמית שיחד עם עם שהוא מילה בעברית בתרגום ישיר פשוט ביותר.

              בפקיעין יש בית כנסת מימי בית שני.

              עדויות ארכיאולוגיות מוכיחות קיום של אתרים מקראיים.

              ואגב האדומים שחיו מעבר לירדן היו מאוד דומים ליהודים (תקופת הרומאיים) חוזה כתובה של אישה אדומית שנמצא מאוד מזכיר את הכתובה היהודית דהיום.

              כמה דוגמאות להשכלה כללית.

              ועכשיו לעיקר, אל ארץ ישראל הגיעו במרוצת השנים עמים שונים, לדוגמא הדרוזים בכרמל הגיעו לפני כ- 300 שנה ולא, אני לא מבקש לגרשם לא אותם ולא את השומרונים ולא עמים אחרים שהגיעו לכאן ומוכנים לחיות אתנו. אבל בוא נזכר מתי אתם הגעתם ממדבריות ערב (מעוטכם) ורובכם הגיעו בעקבות השגשוג בתחילת המאה הקודמת.

              קרא על מסעת של אנשים בתחילת המאה הקודמת שטענו שהארץ היתה ריקה.

              לדוגמא: הישוב אום אל פאחם נוצר כמושב של פועלים מלבנון שעבדו על הכנת פחם עבור הרכבת של הטורקים.

              ולכן אל נא תשמיץ כאשר הטיעונים שלך הם על כרעי תרנגולת.

              הגב לתגובה זו

            • לערער שכני היקר

              חיים, 09/07/06 15:33

              לערער היקר.אתה צודק בהחלט מעולם היהודים לא שלטו פה.הרי ידוע לכולם שלפני השילטון היהודי שלט פה העם הפלסטינאי עם המלך הפלסטינאי הדגול(למלך האחרון קראו אבו פול השביעי) והיה פה ארמון פלסטיני והי טק פלסטיני ונבחרת כדורגל פלסטינית מצויינת והצבא שלכם היה הכי חזק במזרח התיכון והנמלים שלכם ייצאו סחורות לכל העולם.
              טוב די -יכולתי להמשיך עוד שעה עם השטויות שלי.
              בקיצור פתח את התנ''ך ואם אתה לא מצליח להבין יש קאסוטו עם פירוש רש''י תקרא ותחכים ותבין שהיהודים היו פה קצת לפני האיסלאם ולא היו פזורה של שבטים כמו שאתה טוען אלא עם גאה ,חזק ואיתן שהישמעלים(הערבים של היום) היו כורתי העצים ושואבי המים של העם העברי באותה תקופה.שנייה,בעצם במחשבה שנייה זה המצב גם היום אז לא הישתנה הרבה מאז.חחחחחחחחחחחח צוחק עליך והעם הפרמטיבי שלך שכבר 4000 שנה לא מצליח להיתקדם.
              מזל שלפחות יש לכם את הנפט,כי אז ביכלל המצב שלכם היה גרוע.

              הגב לתגובה זו

      • מן הסתם כן, אז העבודה שלהם תהיה הרבה יותר קלה (ל''ת)

        הקוסם, 09/07/06 11:02

        הגב לתגובה זו

    • השאלה אם באמת יש איזון

      ילו, 09/07/06 15:29

      תזכורת למאזן הערבי:כולנו מצטערים על פגיעה במישהו!הפלשטינאים פוגעים ביודעין באזרחים והם שהתחילו במלחמת הקאסמים-אנחנו מגיבים.אנחנו נילחמים נגד מחבלים המסתתרים בכוונה באוכלוסיה אזרחית בלי כל התחשבות וחיילינו ניפגעים ע''מ לא לפגוע באזרחים-שלצערנו משתפים פעולה עם האויב

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מתעסקים עם העציץ של רוחמה.....

    עם הירשזון, 09/07/06 09:36

    ועם ההוא עם הבלי מוח, ומזניחים את העיקר ואת קודשי הקודשים (וזו לא הדמוקרטיה נוסח גלאון המסטולית וחבר מרעיה).

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אינני מתבייש לומר זאת: אינני אוהב ערבים! וזאת לא גזענות! (ל''ת)

    יהודה, 09/07/06 09:33

    הגב לתגובה זו

    • זו כן גזענות-פשוט בארץ זה כבר נורמאלי-כמו ארה''ב ב1950 (ל''ת)

      בב, 09/07/06 09:40

      הגב לתגובה זו

    • גם אנו אומר זאת בקול רם: אני שונא אותם! (ל''ת)

      שמעון, 09/07/06 09:50

      הגב לתגובה זו

    • זאת לא גזענות מותר לך לשנוא אותם אני גם שונא שמאלנים אשכנזים לקקנים

      א, 09/07/06 09:51

      שאוכלים אצל הערבים חומוס ובקלאוה מסריחה ב 10 שקל כדי לעשות איתם ביזנז

      הגב לתגובה זו

      • ואני שונא ערבים וערסים שדומים להם (ל''ת)

        מעורב, 09/07/06 11:00

        הגב לתגובה זו

      • אתה גרוע מערבים. לך תצביע ביבי או פרץ. (ל''ת)

        אוסף זבל, 09/07/06 11:07

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    זעקתם כשליברמן אמר מה שאמר אך מסתבר שצדק!!!! (ל''ת)

    שמאלן מיתפקח, 09/07/06 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ואותנו חייבו לקבל ערבי כמלצר

    בעלי R קפה, 09/07/06 09:25

    גל''צ האינטיליגנטים חשפו סקופ- לא מקבלים ערבים לעבודה רק כי הם ערבים. אולי עכשיו יבינו שרק ערבים זה פשע מספיק. אם הם רוצים - שיקימו לעצמם R קפה ויעבדו שם

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל מלה בסלע (ל''ת)

    דוד, 09/07/06 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    במקום לטפח שנאה לערבים, העבירו כסף לסגירת הפער והאפליה! (ל''ת)

    פעיל מוסאווה, 09/07/06 09:16

    הגב לתגובה זו

    • עוד כסף? עוד?

      יוסי, 09/07/06 09:27

      בקשו מאחמדינג'אד, הוא יעזור. הוא תמיד עוזר למחבלים וטרוריסטים שפועלים נגד העם היהודי היושב בציון.

      הגב לתגובה זו

    • אם אנחנו כאילו מטומטמים, אזי הם צודקים! (ל''ת)

      המשפד, 09/07/06 09:29

      הגב לתגובה זו

    • ערבים תמיד יאשימו את כולם חוץ מאת עצמם. (ל''ת)

      המממ, 09/07/06 09:31

      הגב לתגובה זו

    • להעביר כסף לצה''ל לסגירת ירי הרקטות על ילדי שדרות.

      גדעון לוי, 09/07/06 09:35

      להעביר כסף לצה''ל לסגירת ירי הרקטות על ילדי שדרות.
      ירי המנוגד לאמנת ג'נבה

      הגב לתגובה זו

    • כסף-שנאה

      יואל, 09/07/06 10:03

      במקום לחפש רק איפה היהודים טועים-ויש טעויות-תתחילו לחפש מה אתם יכולים לעשות כדי למנוע את נתק שלכם ממשפחת העמים

      הגב לתגובה זו

    • אפליה

      אפלטון, 09/07/06 10:58

      להתלונן זה אופי מצחין, התשובה בגוף המשפט שלך. מי שטיעונו המרכזי הוא אפליה, מסיר אחריות מעצמו וחושב ש''מגיע'' לו, אז יש לי חדשות בשבילך, לא מגיע לך כלום, תפסיקו לקבץ נדבות ותתחילו לדאוג לעצמכם.

      הגב לתגובה זו

    • למה יש אפליה?

      ישראל, 09/07/06 12:15

      פעיל יקר, נכון שיש אפליה וכך צריך להיות. אני בן 62, עשיתי שירות צבאי מלא ומשך 40 שנה לפחות חודש מילואים. עשה בעצמך חשבון כמה שעות נתתי מעבר לסיכון חיי ומעבר לשמונה שעות יומיות עליהן קיבלתי כסף מהביטוח הלאומי. לכן, מגיע לי יותר. שלא יהיה ספק, כל אדם מהמגזר הערבי העושה שירות צבאי, מגיע לו כל מה שמגיע לי, ואפילו קצת יותר לסגירת פערים.

      הגב לתגובה זו

    • מי שמטפח שנאה לערבים

      מן אל יאהוד, 09/07/06 14:23

      אלו בעיקר הנציגים הנבחרים שלו המדברים בשמו -
      טאהא, דאהמשה, טיבי, צרצור, בשארה, א-סנעה ודומיהם.

      אתם בחרתם בהם לייצג אתכם. הם מדברים בשמכם.

      כל עוד אלה הדברים, תקבלו רק שנאה תחת שנאה.

      ביום שתתחילו לבחור נציגים שהם אנשי שלום ועשייה שתוף ודו-קיום הדברים יתחילו להשתנות. היום הזה רק הולך ומתרחק.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    זאת דמוקרטיה ומי שלא מוצא חן בעיניו שישתה מי ים! (ל''ת)

    א. מהגליל הערבי, 09/07/06 09:14

    הגב לתגובה זו

    • יופי, עוד מומחה ל-''דימוקרטיה''.

      יוסי, 09/07/06 09:33

      לא, אחמד, זו לא דמוקרטיה. זו בגידה.
      לא שזה מפתיע אותנו, הימנים, אבל את חבריכם מהשמאל זה בטוח מפתיע.
      ייקח להם זמן, אבל ילמדו בסוף.
      תישאר, יהיה מעניין (עד שכבר לא תישאר, ואז יהיה פחות מעניין, אבל יותר כיף).

      הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה היכן?

      אהוד, 09/07/06 09:51

      זאת דמוקרטיה-כמו באירן ובפלשתין.נכון?

      הגב לתגובה זו

    • עוד מעט אתם תשתו הרבה מי ים. בסוף תתנפץ לכם האשליה של מדינה בפרצוף

      א, 09/07/06 09:53

      בסוף יקום ראש ממשלה בישראל שהוא לא פחדן והוא ישים את כל המוחמדים שלך בים

      הגב לתגובה זו

    • גם החוק הבינלאומי

      מיטל, 09/07/06 10:00

      החוק הבינלאומי שכולם סוגדים ומעריצים מגדיר חוקים על לקיחת שבויים, שהחמאס הורס באופן בוטא- ''ודמוקרטי''- בארה''ב הנאורה הרסו את כל אפגניסטאן מדוע לא אנחנו בשם הדמוקרטיה????

      הגב לתגובה זו

    • אתה גם תתפלא כשבאופן דמוקרטי ליברמן יקבל 30 מנדטים בבחירות הבאות

      מצביע, 09/07/06 11:04

      ובאופן דמוקרטי מאוד ישלח אותך ואת בני משפחתך ועמך לשתות מהמים המטונפים, המסריחים והמלוכלכים של עזה.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    קראו את תגובות השמאלנים! לא יאומן! (ל''ת)

    חן, 09/07/06 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ישראל היא העומדת אחרי השנאה

    בחור מטייבה, 09/07/06 09:08

    למה הערבים הגרים בתוך ישראל בעצם שונאים את המדינה הזאת??? בעצם כי היא מדינה שהורגת, הורסת, חוטפת, מחסלת, שופכת דם של תינוקות, שמה בשבי ילדים קטינים, כובשת, מפציצה את בני עמנו הערבי הפלסטיני, אז למה שנאהב את המדינה הגזענית הזאת??? למה שנאהב מדינה שמפלה אותנו??? למה שנאהב מדינה שמצפצפץ על החוקים הבינלאומיים??? למה שנאהב מדינה שלא נותנת לנו כלום??? עכשיו תתחילו לומר לי למה אני לוקח משכורת מהביטוח הלאומי אז תדעו אני לא לוקח, אני אפילו משלם יותר מדי מס הכנסה, תעודת הזהות שיש לי בכיס אין לה כל משמעות, אני משתמש בה בשביל להשתיק את אנשי הביטחון אשר כל פעם מבקשים לבדוק מאיפה באתי ולאן אני הולך. אדוני נכותב אתה צריך לדעת שחזק לא נשאר חזק, וחלש לא נשאר חלש, יבוא יום והמשוואה תשתנה, ותדע שהכיבוש לא יישאר לעולם , יבוא יום ויסתלק למזבלת ההיסטוריה

    הגב לתגובה זו

    • להעביר את הגדר ממערב לטייבה ובכך לפתור את הבעיה שלהם! (ל''ת)

      המשפד, 09/07/06 09:20

      הגב לתגובה זו

    • שה שה, הקוזאק הנגזל

      יוסי, 09/07/06 09:20

      העם המסכן שלך רוצח בנו כבר 100 שנה. וכן, בסוף ה''כיבוש'' של ישראל ע''י ערבים ייגמר. נאכבה 2. ושלא תגידו שלא הזהרנו. בוגדים.

      הגב לתגובה זו

    • ימים יבואו ותחזרו למקומכם אי שם בערבות סהרה!!

      אלי, 09/07/06 09:22

      בחור מטייבה אתה לא מפתיע אותנו אתה דוגמא למה יש לסלק אותכם מאדמתנו!!כן תבינו אתם עם של טרור הרס ופשע ולא פלא שכל מדינות ערב לא רוצות אותכם!!הנשיא סאדאת אמר לא תודה זבלים כמוכם שישראל תחזיק וכמה שהוא צדק יצא לנו אנשים כמוך שלא שווים יר...ה.אל תדאג בשעת משבר היודים מתאחדים ונגבור עליכם כמו שעשינו בעבר .היום כל העולם יודע שהאיסלם זה טרור נפשע שאתם מולדים איתו.אז בחור מטייבה לך לאחיך בעזה וחייה שם על חשבונם ולא על חשבוננו.אתם עם של רצח!!!

      הגב לתגובה זו

    • תגוסה ל-21 הבחור מטייבה

      אדי, 09/07/06 09:25

      מבלי להיכנס איתך לוויכוח היסטורי כי במילא אין טעם רק אומר שבתגובה שלך והתגובות של הח''כים הערביים אתם מצדיקים את היחס כלפיכם. אתם יונקים את השנאה ליהודים משדי האימהות שלכם, לעולם לא השלמתם ולעולם לא תשלימו עם הנוכחות שלנו בארץ ישראל ואתם סרטן בלב המדינה שלנו. אתם רוצים זכויות ויחס? עשיתם עד כה איזושהי מחווה שאדע שאני יכול לסמוך עליכם כדי שלא יגיע יום שתתקעו לנו סכין בגב? אוקיי, אז אני מבין ששירות צבאי לא בא בחשבון אבל מישהו מכם הציע להתנדב לשירות לאומי בבתי חולים וכיו''ב. המדינה שלנו אינה מושלמת, ויש בה המון ליקויים: אי שוויון חברתי גדול, שסע עדתי, מתיחות על רקע לאומני... אך עדיין אם אתבטא בזהירות, ישראל היא עדיין מדינה דמוקרטית שבה אזרחים מסוגך ומסוג החכ''ים הערביים רשאים להתבטא בהתבטאויות כאלה נגד המדינה בלא חשש למאסר או גרוע מכך. שער בנפשך מה היה קורה אם היית מדבר כך במצרים, סוריה, איראן, ערב הסעודית או אפילו מרוקו ההומנית יחסית.

      הגב לתגובה זו

    • אין לכם מקום במקומנו

      זאב רונן, 09/07/06 09:35

      תעברו לאן שאתם רוצים ותפתחו שם את הדמוקרטיה שלכם!!! נמאס מכם

      הגב לתגובה זו

    • נמאס ממכם, בקרוב נכבה 2. (ל''ת)

      ריאלי, 09/07/06 09:37

      הגב לתגובה זו

    • יגורש טהא

      במהרה, 09/07/06 09:39

      מתי כבר נזכה להשתחרר מכובשים מוסלמיים אלה ????


      מתי כבר נממש את זכותינו הדמוקרטית לחירות ???

      הגב לתגובה זו

    • במשפט אחד: ראה יהודים בגלות

      יוספוס, 09/07/06 09:55

      לאורך ההיסטוריה היהודית בגלות, ידעה ההנהגה של היהודים לאמר להם לפעול ע''פ חוקי המדינה בה הם חיים, או ''דין דלמלכותא דין'': כלומר החוק של המלך הוא החוק.

      יהודים נלחמו במדי המדינות בהן גרו: ראה את אחוז היהודים במדי הצבא האדום במלחמת העולם השניה מנגד את בתי הקברות של חללי ארה''ב ותראה מגני דוד לצד צלבים מה שאומר שמי שאזרח או תושב במדינה חייב להגן עליה.

      אתם התרגלתם לטוב, 50% מקצבאות הביטוח הלאומי מגיעות לתושבים ערביים (לעומת שיעור של 20% באוכלוסיה), על קרקע אתם משתלטים ולא משלמים מס (לא כולם אבל רבים), לא רק שאתם לא משרתים בצבא המדינה בה אתם אזרחים אלא גם רבים מסייעים לאויב במלחמתו בישראל, אז אל תטיף על הפליה בבקשה, ועוד לא דברנו על העדפה מתקנת לחוגים יוקרתיים באוניברסיטה.

      הגב לתגובה זו

    • ישראל מדינה מפלה ! מדינה שלא מנותנת לערבים כלום !---אז תעבור לירדן!

      עמיר, 09/07/06 10:48

      איך אתה לא מתביש לומר שישראל מפלה ערבים ? 1000000 יהודים עניים חיים בישראל.
      מאות הומלסים יהודים.
      את מי ישראל מפלה ?
      כלב אתה לא רצוי כאן ! עוף מכאן ! די לסחוט את הכסף מהמדינה שלנו ! אתם עם נכשל, שרק שואף את כול הכסף שלנו, שואף ושואף ואף פעם לא מספיק לכם .

      הגב לתגובה זו

    • יבואו יום ותעשה איחוד משפחות במחנה פליטים בדרום סוריה (ל''ת)

      נכבה 2008, 09/07/06 11:05

      הגב לתגובה זו

    • השנאה שלך למדינתך זהה לשנאתך לעמך!!!!!

      הפסיכיאטר, 10/07/06 02:23

      אם היה אכפת לך באמת מהעם שלך, אתה וכמוך הייתם הראשונים שהיו מקימים צעקה נגד החכי''ם הערביים הזורעים שנאה ומסכנים את המשך התיישבותכם עליה.

      אתה ושכמותך במקום לקחת אחריות על עמך, לצאת נגד הטרוריסטים שהפכו את עמך השנוא עליך ( כן השנוא) ואומר להם לא לפעול מתוך ריכוזי אוכלוסין, לא לשגר טילים מבתי אחיכם התמימים וכו'. אבל אתם חולמים על 72 בתולות במקום לבנות את חייכם ולדאוג לחינוך ילדיכם. טרוריסט אצלכם זה גבר, זה שאהיד, זה מוות.
      התחילו לחשוב על החיים , לא על קיצור החחים ויהיה לכם טוב.

      אתם אוהבים את השנאה. לא אכפת לכם מחינוך, מבריאות ממדע, מהצלחת ילדיכם בחיים , אחרת לפלסטינים בעזה היה כל טוב. אתה ושכמותך מונעים זאת ממנו. אתם לא מסוגלים לנהל את עצמכם, ומכאן השנאה העצמית שלכם כלפי כל העולם. עשיתם רע אפילו לנביא שלכם, שאתם מחללים את שמו יומם וליילה.

      היום אתה יורק להצלחת שמאכילה אותך. במוקדם או במאוחר עוד תתגעגע לגן העדן שהיה לך כאן אתנו היהודים, כשתהיה תחת שלטון ערבי רודני - שאתם כמהים לו( אירן, סוריה, ... )

      התחילו לעבוד עם הראש למען עמכם ולא למען השנאה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    נשמע לי מוכר משום מה...

    יוסי, 09/07/06 09:08

    ''ברור לי שמרבית אזרחיה הערבים של מדינת ישראל לא חושבים ולא מסכימים עם תשפוכת המילים שיוצאת מפיהם של דהמשה, טאהא, ויתר חבריהם''.
    זה קצת מזכיר לי את
    ''רובו של הציבור הפלסטיני אינו תומך חמאס, ומסתפק בגבולות 67''.
    אולי תפסיקו לשקר בשבילם?
    הם ילדים גדולים ויודעים בדיוק מה הם אומרים, ובדיוק למי הם מצביעים.
    האוכלוסיה היחידה באיזורנו שבה רוב הציבור אינו רואה את המציאות היא האוכלוסיה היהודית. בוקר טוב לכם, ישנתם טוב מאז אוסלו. להתעורר.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לשלוח את הזבל הזה לעזה שיהיה שם חבר פרלמנט של רוצחים.

    ש.ז, 09/07/06 09:05

    הבעייה של המדינה שיש הרבה ערבים שחושבים כמוהו וזה כבר גידול ממאיר שאם לא מטפלים בו הוא יטפל בנו.
    ותשאלו כל רופא איך מטפלים בגידולים ממאירים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בוקר טוב אורי

    אבי כהן, 09/07/06 09:03

    עכשיו כאשר חברי הכנסת הערביים, שמיצגים את אויבינו בכנסת נותנים להם עצות אתה מתעורר.
    אז תדע לך שהשמאל הישראלי הנאור עושה את זה כבר שנים.
    אם חברי הכנסת הערביים עושים את זה זה חמור כי אזרח ישראלי ערבי שמזדהה עם האויב הוא בעצם גם כן אויב.
    אך ארח ישראלי יהודי שמזדהה עם האויב האם הוא בוגד ???

    הגב לתגובה זו

    • ...ועוד מתפלאים שאנו לא אוהבים ערבים!!! איזה חוצפה! (ל''ת)

      נפגע טרור, 09/07/06 09:12

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לשפוט אותו באשמת תמיכה בארגוני טרור? (ל''ת)

    א, 09/07/06 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גייס חמישי

    שרה, 09/07/06 08:56

    אסור שבמדינה הממש קטנטונת שלנו, שנוספה לה מדינת אוייב לפתחה, היא חמסתן - לשלם משכורות לשרצים שרוצים לעקרה מן השורש, שהם החכים המשמשים גייס חמישי של החמסתן.
    שניה אחת לא להחזיק אותם הכנסת! לזרוק אותם אותם עכשיו ומייד!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תרבות השקר

    משה, 09/07/06 08:54

    נו ישתבך שמו כל יום הקדוש ברוך הוא מראה לנו איפה אנחנו חיים שתרבות השקר מאפשרת לכל אחד ליזום את מזימותיו בפרהסיה אפילו שהן מזימות הרסניות ומסוכנות לפרט ולכלל הח''כ הערבי הוא בסך הכל עוד אחד במכלול של הרבה אחרים שמנסים לפגוע ולהשחיט את העם היהודי (בין בגשמיות ובין ברוחניות)הבעיה שהם מסיטים ומושכים הרבה מעמנו שנופלים בדעותם הכוזביות והטוב נחשב לרע ורע נחשב לטוב .
    אך אין יאוש בעולם כלל כי הכל לטובה מאיתו יתברך והוא בוודאי יגמור הכל כירצונו

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אין מה לצפות מערבים אבל מה שכותבים בהארץ יותר גרוע

    גדעון לוי., 09/07/06 08:44

    אין מה לצפות מערבים אבל מה שכותבים בהארץ יותר גרוע.
    מאמרי הזדהות עם המחבלים המתאבדים, ממש נוסטלגיה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ההנהגה הערבית מזמינה על עצמה את הנכבה השניה .

    שמואל , ה, 09/07/06 08:40

    ההקצנה של עביי ישראל בסיכסוך הישראלי פלסתיני גרועה יותר מאשר ההנהגה הפלסתינית , וברוב טיפשותם ותוך ניצולה של הדמוקרטיה ( שבישראל אין לה גבולות ) הערבים מזמינים , וממש בכוח עימות אשר בסופו ייגרם להם אסון בצורת נכבה אשר תעמיד בצל את הנכבה הראשונה , תוך כדי הקצנתם הם מעלים ובקצב די מואץ את הימין בארץ , ובכדי לפעול נגדם אין צורך אפילו בימין , ודי להזכיר כי את הנכבה ב-48 עשה דוקא השאמל , מסקנה : האחריות לתוצאות תיפול על ראשי ההנהגה והציבור הערבי הנגרר אחריו .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גם אנחנו אשמים!

    G, 09/07/06 08:36

    החברה בישראלית מפגינה חולשה איומה! אנחנו ''חברה'' בתהליך של התפרקות. חברה מפוררת לקבוצות אנטרסים, משק שנשלט על ידי מספר של משפחות, עובדי קבלן רעבים, וחולים שהופקרן לגורלם! המוני צערים מהגרים ואלה שלא מחפשים דרכונים זרים להם ולילדהם.
    האזרחות הישראלית עוברת תהליך של זילות צעירים רבים רואים בה כמעמסה ורבים היו מוכנים להפטר ממנה לו רק יכלו. רק זרים ופלשתינאים רוצים דרכון יש-רע-אלי בית משפט עליון המנותק לחלוטין מהמציאות הנוראה בא אנחנו חיים. שופטת טיפשה כמו בייניש (שפעם הייתה כוסית) מאפשרת לרשימות של גייס חמישי להבחר לכנסת!
    כן אנחנו חלשים, עיפים ומותשים והקץ קרב והערבים יודעים זאת

    הגב לתגובה זו

    • בסדר, למעט שופטת כוסית?

      יוספוס, 09/07/06 10:15

      האם שופטת היתה ''שווה'' בעבר לא רלוונטי לתפקידה דהיום, אלא אם כן אתה טוען שהקידום שלה בעבר נבע מהאופן שהיא נראית, אם כן כתוב זאת במפורש.

      ואגב, לא כל בלונדינית טיפשה, יצא לי להכיר בלונדיניות משכמן ומעלה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    להחרים את הציבור הערבי

    אחד, 09/07/06 08:34

    לא לקבל אותם למשרות, לא לקנות מהם דבר, לא למכור להם דבר, לא לבקר בכפריהם.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש לבצע

    פקק תנועה, 09/07/06 08:29

    הדחה גם ל אחמד טיבי הבעיה היא השמאל הישראלי ויפיופיות הנפש שלו

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הדמוקרטיה סיימה את חייה אלא אם תצליחה להגן על עצמה (ל''ת)

    יאיר, 09/07/06 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא שהחמאס מתייעצים איתו...

    שלומי, 09/07/06 08:22

    אבל מה שאתה אומר נכון לכל הח''כים הערבים (כן, כולל טיבי הנחש) וביחוד בשארה שהוא איך לומר? בוגד. במקום אחר היו מוציאים אותם להורג אך כאן זה לא יקרה- יש להעיף אותם מן הכנסת ולשלול את אזרחותם.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הבעיה שהוא מייצג אוטנטית את עמדת הערבים בישראל

    ב.ק., 09/07/06 08:18

    ולכן הטיפול בנציג ערבי זה או אחר לא יועיל. צריך להכיר שיש כאן מלחמה ולנסות להביא שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קצר ולעיניין-יישר כוח

    דניאל, 09/07/06 08:15

    אין מה להגיד מצודק 100 אחוז.
    רק חבל שלא ניראה שבאמת רוב ערביי ישראל נגד הטרור ואתה מייפה קצת את המציאות,אבל בכל זאת אני מבין אותך,כי אסור פעמים רבות להגיד את האמת במדינה הזאת שמא דבריך יתפרשו כהסתה.
    בכל מקרה האמת כבר נאמרת ע''י אנשים שאומרים לנו אותה בפנים,אבל יש רבים מיתוכנו שמיתקשים להפנים ולהבין,אלא רק מחפשים דרכים להצדיק את הצד שכנגד.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לזרוק אותם מהכנסת ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    משקיף האו''ם, 09/07/06 08:12

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בוקר טוב רפאל ברוך בואך למועדון המתפכחים-איפוא היית עד עכשיו? (ל''ת)

    זעקי ארץ טבריה, 09/07/06 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    המוסלמי לא יודח

    אלא, 09/07/06 08:10

    תתעורר כותב יקר

    אין דבר חדש בדברי המוסלמי הנוכחי

    את מטרת המוסלמים היה צריך להבין כל מי שקרא אי פעם ספר היסטוריה או למד קצת אודות הקוראן וחייו של נביא החרב מוחמד.

    תתעורר יא תמים.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      אתה, 09/07/06 09:40

      מי שלמד הבין

      עם מוסלמים לא משחקים

      הם לא נחמדים

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אתה לאומן בדיוק כמותם.

    ספרה בודדה, 09/07/06 08:10

    מה שהופך את תוכן הדברים לפתטי.

    הגב לתגובה זו

    • פטריוטיזם היא לא מילת גנאי (ל''ת)

      רון, 09/07/06 09:01

      הגב לתגובה זו

      • היא כן אם אתה שמאלני בוגד שמטרתך להשמיד את המדינה מבפנים

        שונא בוגדים, 09/07/06 11:07

        כי אז היא מכשול בפני אחיך מהחמאס ובפני המנהיג הדגול אחמדינג'אד.

        הגב לתגובה זו

    • אני לאומנית- אני לא צריכה להצטדק-

      ליאת, 09/07/06 10:07

      החמאס הוא שחוטף הורג אזרחיים וחיליים חפים מפשע ולכן שהוא יתן דין וחשבון- לא אנחנו

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ואסל טאהא לך לעזאזל! (ל''ת)

    ערבי זבל, 09/07/06 08:09

    הגב לתגובה זו