• 106.

    בית סוהר

    עליזה, 09/07/06 10:41

    אני מתרעמת על החוק במדינה שלנו איך יכול להיות מצב כזה שערבי גזען כמו דהמשה לא יושב בכלא . אני מאחלת לא כשמחבלים ינסו לפגוע שוב שהפגיעה תהיה בבני משפחתו ובכל אשר לא אמן ואמן

    IP: 88.154.94.116דווח על תגובה זו

  • 105.

    הפליסטינאים כולל הישראלים, מובילים את עצמם לנכבה 2 (ל''ת)

    שרה, 09/07/06 10:10


    IP: 80.178.49.211דווח על תגובה זו

  • 104.

    חברי הכנסת

    פקק תנועה, 09/07/06 08:38

    הערביים נוטים להפוך את התזה. מי קדם למי .הביצה לתרנגול או התרנגול לביצה.

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • ביצה יש לתרנגולת. לא לתרנגול... (ל''ת)

      מיכל, 16/12/14 19:48


      IP: 79.180.15.151 דווח על תגובה זו

  • 103.

    יש וחובה

    פקק תנועה, 09/07/06 08:35

    להגדיל את אחוז החסימה לבחירות הבאותל5%

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 102.

    לחזור לדרך בן גוריון:חוקי ולגיטמי להחזיר את הממשל הצבאי!בן גוריון נ

    בשם בן גוריון, 09/07/06 08:20

    נימק זאת בהיותם ''סכנת גייס חמישי''.כך נהוג בכל העולם במצב מלחמה!
    לא התושבים הגרמנים ולא היפנים תושבי ארה''ב ובריטניה,העזו להביע תמיכה בבני עמם במלח''הע ה2.להיפך הם ישבו כולם במחנות הסגר!
    לאן הגענו! בן גוריון ,מי ימלא מקומך ויחזיר את הממשל הצבאי.

    IP: 80.230.185.60דווח על תגובה זו

  • 101.

    החמאס נמצא בכנסת!!!

    יונתן פנחס, 09/07/06 07:57

    אבל הוא שכח שהחאמס ימ''ש
    יורים במטרה להרוג אזרחים חפים מפשע!!
    במדינה נורמלית היו מחסלים כבר מזמן את כל הטרור!!!!!

    צה''ל חייב לצאת למלחמת חורמה נגד הטרור ולשחרר כבר את גלעד שליט!!!

    IP: 88.152.185.61דווח על תגובה זו

  • 100.

    האבא של החמאס זה כאן בכנסת-ותודה לדאהמשה! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 09/07/06 06:22


    IP: 83.130.249.152דווח על תגובה זו

  • 99.

    המערכת המשפטית והפוליטית שותקת מתוך הזדהות איתם

    נירה ברקמן, 09/07/06 05:42

    אם המערכת הפוליטית והמשפטית היתה תומכת בלי סייג בקיום שלנו - כל אחד שתומך בהשמדתנו לא היה חי בשלוה בארצנו.

    IP: 82.166.130.102דווח על תגובה זו

  • 98.

    מה יש לחפש בעזה? החמאס פה בכנסת (ל''ת)

    איפה השפיות?, 09/07/06 01:46


    IP: 84.108.48.148דווח על תגובה זו

  • 97.

    צודק .... נפתח חזית אחרת לעוד מלחמה

    אבי, 09/07/06 01:37

    זה לא מספיק
    עם ישראל כל יכול ולהרוס אנחנו טובים מאוד עם אנשים כמוך נלחם עוד אלפיים שנה
    תודה אחי פתחת לי את הענים

    IP: 80.230.15.58דווח על תגובה זו

  • 96.

    תמשיכו להיות עוורים מדינה מטומטמת..!!!!

    יהודה, 09/07/06 00:21

    צריך כבר להעיף מפה את כל הדבר הזה שנקרא ''ערבים ישראלים''...!!
    הם לא ישראלים ובטח ובטח שלא אוהבים את מדינת ישראל...!!

    IP: 89.1.38.187דווח על תגובה זו

    • חבל

      ?, 09/07/06 01:45

      שלא שמתה עוד כמה סימני קריאה,אולי הייתי משתכנע.

      IP: 89.138.14.86 דווח על תגובה זו

      • א. כותבים ''שמת''. ב. הוא צודק. (ל''ת)

        יוסי, 09/07/06 02:46


        IP: 85.250.149.86 דווח על תגובה זו

  • 95.

    להעמיד אותו לדין !

    לא סובלים עוד, 08/07/06 23:43

    שוב ושוב ושוב,
    קריאה לגורמים המתאימים להעמיד לדין את דאהמשה !ואת יתר חבריו חברי הכנסת הערבים,המסיתיםץ

    IP: 87.68.169.97דווח על תגובה זו

  • 94.

    במה חטא דהאמשה?

    אפרים, 08/07/06 21:31

    בכך שהיהודים לא גרשו את בני משפחתו ב- 1948?
    בכך שהיהודים נתנו להוריו אזרחות?
    בכך שהוא נאמן לעמו?
    בכך שהוא נאמן לבני משפחתו?
    בכך שהוא לא נאמן למדינה המוגדרת כמדינה שאינה מדינתו?






    IP: 86.134.191.143דווח על תגובה זו

    • לא קשה להבין במה הוא חטא

      איתי, 08/07/06 22:31

      הוא חי במדינה שלנו ותומך במבקשי נפשינו. מקומו לא פה.

      IP: 87.69.35.183 דווח על תגובה זו

      • זה שהוא חי בישראל, זה החטא שלנו. הוא לא עשה כל רע (ל''ת)

        אפרים, 09/07/06 00:23


        IP: 86.134.191.143 דווח על תגובה זו

    • אפרים, כנס, אני אסביר לך

      אלי, 09/07/06 13:12

      הוא טוען טענות שמתבססות על מוסריות, ומצד שני הוא יושב בכנסת שלי ומקבל משכורת מהמיסים שאני משלם וקורא להשמדתי, על חשבוני!
      איך אפשר לטעון טענות מוסריות אח''כ?
      הנה לך חטא קטן מתוך שלל חטאים... (דמיין מה היה קורא אילו אריה אלדד היה יושב בפרלמנט הפלשתיני וקורא לטרנספר...)

      IP: 89.138.58.115 דווח על תגובה זו

  • 93.

    זה הזמן

    אילתי1, 08/07/06 21:21

    לחוקק חוק המונע מאזרחים ערביים בעלי דעות לאומניות ערביות מוסלמיות הנוגדות את קיום המדינה,לשרת בכנסת,או כל תפקיד ממלכתי אחר. בינתיים זה נראה ''חזון אחרית הימים''.

    IP: 89.0.50.227דווח על תגובה זו

    • תומך ! (ל''ת)

      ארנון, 08/07/06 21:35


      IP: 145.98.221.209 דווח על תגובה זו

  • 92.

    אני מקווה שכל ערביי ישראל יהיו כמו דהאמשה - יאמרו את מה שהם חושבים

    אפרים, 08/07/06 21:18

    אבל בעצם יכול להיות שאני אופטימי מידי - גם ערפאת אמר את מה שהוא חושב, אך העם המטומטם היושב בציון לא האמין לו.

    IP: 86.134.191.143דווח על תגובה זו

  • 91.

    הוא צודק

    הוא צודק, 08/07/06 21:16

    דהאמשה צודק. ירי רקטות על אזרחים זה מוצדק וכך גם חטיפה של חפים מפשע. אני מציע לחטוף כמה מהילדים של דהאמשה - הוא כבר אמר שזה לגיטימי, וגם להפגיז את הבית שלו בכמה רקטות. הבעיה רק שבמקרה שלו אי אפשר להגיד שמפגיזים ברקטות בית של חף מפשע...

    IP: 80.178.36.180דווח על תגובה זו

  • 90.

    מתפלא עליך

    avi, 08/07/06 21:08

    למה יש לך משכורת יותר גדולה ממני ועדיין הינך מדבר שטויות.
    ירי הקסמים הם 50 בני אדם או יותר. חללים או שהידים לפי השפה שלך.
    מה מוצדק שאצלכם וכאן בישראל יש הרוגים או מה ,הרי כל קסם מחמיר את המצב הן בפלשתין או כאן בישראל.
    למה לאחד כמוך שלא יודע לשתוק בזמן הנכון יש לך משכורת פ5 או יותר ממני, בטוח לא כדי לפלוט שטויות.אולי תגיד שהגיע הזמן בבקשה אנו נהייה גברים ואחראיים וחזקים ולא כסלים ,אז למה לא תפנה לעמך בני דודינו בני אברהם אבינו להתפייס לשבת בכבוד ולכבד את עמך לא בחבילות של חומר נפץ אלה בכבוד עצמי ובכבוד לאנושות ולהגיד למצב של הדברות עד כדי עשיית שלום.
    ידוע לי שישראל גם יש חלק גדול וטועה רבות ואולי אפילו לא מעוניית בשלום ,אבל......... לישראל אין ברירות אחרות יותר טובות מהשלום שיבוא עלינו ועליכם לטובה רק ככה לא קסמים ולא ירי תותחים יעשה לאנושות טוב לבני האדם חבל על כל נפגע על כל קורבן ומקווה לכולם טוב ומאחל לעמך פלשתין ולנו עם ישראל בני אברהם אבינו כפי שאתן מאחל לכם ..שלום אמיתי בריא וטוב

    IP: 83.130.248.133דווח על תגובה זו

  • 89.

    מחיר הדמוקרטיה הנאורה של ישראל.

    אושיק, 08/07/06 21:05

    זה יגמר רע איתם...
    חבל עלינו.

    IP: 80.178.193.49דווח על תגובה זו

  • 88.

    יש לשלול לו את האזרחות מייד!

    פה, 08/07/06 20:58

    ולהכניס אותו לכלא בעוון הסתה!

    IP: 24.193.79.89דווח על תגובה זו

    • יותר טוב להעביר אותו ואת משפחתו לעזה. (ל''ת)

      אלי, 08/07/06 23:16


      IP: 89.0.200.19 דווח על תגובה זו

  • 87.

    זו דיעתם של כל ערבי (''פלשתיני'') ישראל (ל''ת)

    Ahmad, 08/07/06 20:57


    IP: 83.248.10.47דווח על תגובה זו

  • 86.

    ירי הרקטות על נצרת - מוצדק! (ל''ת)

    עמרי, 08/07/06 20:55


    IP: unknownדווח על תגובה זו

  • 85.

    אסור לתקשורת לתת במה לדברי בלע כאלה.

    מוטי, 08/07/06 20:53

    nrg יודע טוב מאוד לצנזר מגיבים אשר לעניות דעתו הגזימו בחריפות תגובתם, אך נמנע משום מה לצנזר את דברי הבלע של החמסנ''יק נשוא הכתבה, אם התקשורת תמנע מלתת לשונא ישראל זה במה, הרי שדבריו יהיו בבחינת ''קול קורא במדבר'' ואף אחד ל א יתיחס אליו ולדבריו.

    IP: 83.130.144.105דווח על תגובה זו

  • 84.

    הוא פחות קיצוני מרוב השמאלנים היהודים (ל''ת)

    מה אתם רוצים?, 08/07/06 20:51


    IP: 80.178.59.94דווח על תגובה זו

  • 83.

    ואסור לדבר נגדו כי הוא ח''כ נכון?

    ס, 08/07/06 20:51

    כל מי שיפתח פה נגדו הוא גזען
    נכון?

    IP: 88.154.27.187דווח על תגובה זו

  • 82.

    חברי הכנסת הערביים מיצגים את הפלשתינים - מתי יפול לכם האסימון ?

    יוסי בן אבי, 08/07/06 20:40

    אמנם ארץ ישראל היא דמוקרטיה - אך צריך לחשוב איך להוציא מחוץ לחוק את המיצגים הפלשתינים מכנסת ישראל. זה אפסורד לתת להם במה.

    IP: 24.55.49.103דווח על תגובה זו

  • 81.

    דבריו מעידים על הבעיה

    ציוני מציון, 08/07/06 19:14

    האדון הלא נכבד המדבר בכתבה שכח מי בחר אותו לאיזו מטרה.

    ידידי ערביי ישראל כן אתם תושבי יפו חיפה ועכו אם פעם שאלתם את עצמכם למה המצב שלכם כ''כ גרוע ולמה אין מי שמייצג אתכם נאמנה כראוי לאזרחים תהנה ההוכחה מה מעניין באמת את ''נבחרי הציבור'' שלכם.
    אינני מאשים אתכם אני מאשים אותם וצריך לגרום להם לשלם מחיר על מצבכם.

    IP: 84.228.244.184דווח על תגובה זו

  • 80.

    הוא צודק

    ג'וקר, 08/07/06 19:12

    בתור אויב שרוצה לחסל אותנו אל תצפו שהוא יאהב אותנו.
    רק אצלנו יש שוטים שעדיין לא תפסו שהערבים הם האויב.

    הוא אויב והוא שונא.
    השאלה היחידה היא: למה עדיין יש לו אפשרות לדבר?

    IP: 69.209.151.217דווח על תגובה זו

  • 79.

    מצנזרים אותנו!

    תבת, 08/07/06 19:09

    מכל חמש תגובות שאני שולח, מעריב מכניס רק אחת! אני רואה מגיבים שמאלנים, שכותבים הרבה תגובות וכולן מוכנסות! האם זו מדיניות מכוונת של העיתון?

    IP: 69.19.181.38דווח על תגובה זו

    • גם אותי NRG מצנזר (ל''ת)

      וסי, 08/07/06 20:24


      IP: 85.65.247.124 דווח על תגובה זו

    • Yes

      UA, 08/07/06 20:25

      Sure they are.

      IP: 69.113.241.198 דווח על תגובה זו

  • 78.

    אם לא מענישים אותו ....אנו עם בלי כבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חנה, 08/07/06 19:07


    IP: 87.68.148.64דווח על תגובה זו

  • 77.

    האם זה לא עולה כדי

    קמרשהלור''ל, 08/07/06 19:06

    מצב שבו אפשר להעיף את הדביל הזה מבית המחוקקים שלנו?
    אולי צריך לשנות את חוק יסוד הכנסת ולאפשר פיטורים של ח''כ ברמה שקצת תמנע מחברי כנסת להתבטא כך.

    IP: 88.155.122.95דווח על תגובה זו

  • 76.

    אולי כדאי שמרזל ילך להגיד לו שלום... (ל''ת)

    ציוני שמאלני, 08/07/06 19:05


    IP: 24.118.19.216דווח על תגובה זו

  • 75.

    אם הוא מקבל כסף מהמימשלה להפסיק את התשלום מיד!!! (ל''ת)

    tupacamaru, 08/07/06 19:04


    IP: 87.68.148.64דווח על תגובה זו

  • 74.

    הבעיה הלא פחות גרועה זה שלא עושים

    רפי, 08/07/06 18:59

    מספיק כדי לסלק את שלטון החמאס

    IP: 217.132.190.94דווח על תגובה זו

  • 73.

    לצחוק או לבכות

    אלי, 08/07/06 18:57

    לקרוא את מה שאומר הנבל הזה נותר לנו לצחוק או לבכות .. בשום מדינה בעולם דיבור כזה לא היה עובר ללא תגובה משפטית.היכן שר המשפטים אולי נסע לברלין....

    IP: 80.230.200.221דווח על תגובה זו

  • 72.

    אלו דיברי בגידה חד משמעי וישנו רק גזר דין אחד לבוגד... (ל''ת)

    יניב, 08/07/06 18:57


    IP: 84.108.112.44דווח על תגובה זו

  • 71.

    לשלול את אזרחותו של החמאסניק הנבזה הזה. (ל''ת)

    המטיף, 08/07/06 18:37


    IP: 89.138.98.156דווח על תגובה זו

    • ומה עם יתר החכ''ים של החמס ? (ל''ת)

      שאהיד, 08/07/06 18:59


      IP: 62.0.88.49 דווח על תגובה זו

  • 70.

    תתארו לכם יהודים שגרים בחו''ל

    משה אסרף, 08/07/06 18:30

    יוצאים באופן מתמיד נגד המדינה שבה הם חיים ותומכים באוייבי אותה מדינה.

    מה יעלה בגורלם?
    הטרגדיה היא שיש אנטישמיות נגד יהודים שמשתדלים מאד לגלות נאמנות למדינתם.......

    IP: 84.229.22.235דווח על תגובה זו

  • 69.

    תחזית

    Robin, 08/07/06 18:25

    בבחירות הקרובות ימין שבעים אחוז שמאל finish no more

    IP: 71.247.54.148דווח על תגובה זו

  • 68.

    עבד אל חרה

    אבי, 08/07/06 18:17

    לקחת ממנו את האזרחות ולשלוח אותו לעזה

    IP: 80.135.90.215דווח על תגובה זו

  • 67.

    מנצל את חסינותו-יש להשעותו מהכנסת

    עקב רחמים, 08/07/06 18:14

    עד מתי ימשיך האיש השפל הזה לשים ללעג את ניצול חסינותות. יש להעמידו לדין ולשלול את אזרחותו ולהעביר אותו לרצועה אין הבדל בינו לאיש חמס , עד מתי ימשיך וילעג ויקבל את זכיותיו כח''כ ואזרח ישראלי שכל מה שהוא עושה ומבטא זה כאיש חמ''ס לכל דבר.מקומו רק ברצועת עזה

    IP: 88.154.157.153דווח על תגובה זו

  • 66.

    להתייחס אליו כאל חבר ארגון טרור. (ל''ת)

    יהודה, 08/07/06 18:11


    IP: 132.68.247.19דווח על תגובה זו

  • 65.

    זה לא מפתיע

    יוד, 08/07/06 18:04

    מי שמקשיב לאמירות המתלהמות של הח''כים הערבים מבין כבר מזמן שמדובר בחבורת חתרנים מחרחרי מלחמה שמאמצים את הקו הקיצוני של איראן ופועלים בגלוי נגד קיומה של מדינת ישראל.

    IP: 192.117.105.235דווח על תגובה זו

  • 64.

    רק במדינתנו המשוגעת יכול אדם כמו דהאמשה להיות חבר פרלמנט. (ל''ת)

    אני, 08/07/06 17:58


    IP: 89.1.87.173דווח על תגובה זו

  • 63.

    ל-58 עבד אל-מאלכ דהאמשה יקיר השמאל

    עו''ד בלישכה, 08/07/06 17:58

    עבד אל-מאלכ דהאמשה =היה חבר כנסת ועו''ד כי בג''ץ שומר ומגן עליו
    ועל זכויותיו.

    נ.ב.
    אני צריך לפרט יותר?
    תבדקי מי יושב בעליון

    (אגב-יש לו עבר בטחוני והוא ישב בכלא)

    IP: 88.152.215.87דווח על תגובה זו

  • 62.

    גירוש דהמשה לעזה ....מוצדק !!!

    אבי 56, 08/07/06 17:56

    רק ליברמן !!!!

    IP: 85.250.0.215דווח על תגובה זו

  • 61.

    איך..? איך ..? איך .. ?

    יהודי, 08/07/06 17:48

    איך נותנים לשונאי ישראל ולתומכי אויבי ישראל להיות בכנסת..?
    כי אנחנו עם מטומטם !!!

    IP: 89.0.120.226דווח על תגובה זו

  • 60.

    לשלוח את דהאמשה וטיבי לעזה (ל''ת)

    שבי, 08/07/06 17:47


    IP: 88.154.236.59דווח על תגובה זו

  • 59.

    שיוותר על הפנסיה השמנה קודם.

    עמוס הנביא, 08/07/06 17:44

    צריך לחוקק חוק שחברי כנסת בהווה ובעבר שפועלים נגד המדינה או נגד החוק, יאבדו את כל זכויות הפנסיה ושאר הטבות מפליגות שזוכים להם חברי כנסת.

    IP: 65.96.72.164דווח על תגובה זו

  • 58.

    דהאמשה ''הנכבד''

    חיה, 08/07/06 17:40

    אדם שקורא לעצמו אזרח + חבר פרלמנט ומוציא מפין ''פנינים'' אלה לא ראוי שיקרא לא אזרח ובודאי לא חבר בכנסת שלנו בושה וחרפה לנו שאנחנו לא מקיאים ומוקיעים אנשים מהסוג הזה.
    מדוע אין חוק להרחקת אנשים כאלה מכנסת ישראל!!!

    IP: 62.0.187.190דווח על תגובה זו

  • 57.

    לאזרחי ישראל הערבים

    ישראלי, 08/07/06 17:40

    הינה דוגמא למה אתם סובלים ולא מתייחסים אליכם כאזרחים שווי זכויות.
    הינה ההזדמנות שלכם לקום ולהוקיע את אלה שכביכול מייצגים אתכם אבל בפועל גורמים לכם לנזק נוראי, אבדן אמון הציבור שאיתו אתם חיים ובכלל מנצלים את הכסא שלהם בכנסת למטרות הלא נכונות. במקום לייצג אתכם ואת הבעיות שלכם הם מייצגים את העם הפלסטינאי.
    אתם רוצים להיות פלסטינאים או ערבים ישראלים ההזדמנות בידכם להוכיח שאזרחות ישראלית חשובה לכם.
    אל תתנו לאנשים כאלה לגרום לשנאה וחוסר אמון בין שני העמים.

    IP: 84.94.207.99דווח על תגובה זו

  • 56.

    אין בעיה, מר דהאמשה, אתם מגדירים מחדש את שדה הקרב

    המחלקה הסגורה, 08/07/06 17:39

    בציוילציה המערבית ניסינו במאה השנים האחרונות להוציא את האזרחים משדה הקרב.
    מה שאתה אומר בעצם שאזרחים הם מטרה לגיטימית, נכון?
    טוב, תירו. רק כדאי שתדעו שאנחנו לא רוצים לשמוע נהי ובכי על פגיעה באזרחים שלכם.

    IP: 88.153.216.76דווח על תגובה זו

  • 55.

    ליברמן ליברמן ועוד פעם ליברמן ליברמן (ל''ת)

    ברוך, 08/07/06 17:38


    IP: 88.154.191.24דווח על תגובה זו

    • צודק צודק ועוד פעם צודק (ל''ת)

      ליברמן, 08/07/06 17:59


      IP: 89.0.120.159 דווח על תגובה זו

    • מצטער.. פסלתי אותו בבחירות.. בפעם הבאה רק ליברמן (ל''ת)

      מצטער, 08/07/06 21:01


      IP: 89.0.120.226 דווח על תגובה זו

  • 54.

    למה לפשוט על עזה שנציגי החמאס יושבים כאן בנצרת (ל''ת)

    ב.ק., 08/07/06 17:37


    IP: 62.219.85.192דווח על תגובה זו

  • 53.

    רק בישראל. (ל''ת)

    כבר לא מתפלא, 08/07/06 17:30


    IP: 84.94.15.187דווח על תגובה זו

  • 52.

    פרעות אוקטובר 2000 היו רק ניסוי כלים של ערביי ישראל

    אלי, 08/07/06 17:29

    הבום הגדול עוד יתפוצץ לנו בפנים. כאשר באוקטובר 2000 נותק צפון הארץ ממרכזה למשך מספר ימים הם בכו על 13 הרוגים וגם שוטרים נשפטו על שהעזו בחוצפתם להגן על המדינה. הם אוייב לכל דבר ובאוייב צריך להילחם.

    IP: 84.228.246.234דווח על תגובה זו

    • אין צורך להפוך את שאינו אויב לאויב. אם תציע לתושבי אום אל פאחם ...

      נעמה מרעננה, 08/07/06 17:48

      להשתייך לפלשתין במסגרת של חילופי שטחים לצורך הסדר, הם יסרבו ככל הנראה ויעדיפו להשאר אזרחי מדינת ישראל...

      IP: 72.255.9.53 דווח על תגובה זו

      • מן הסתם שהם יסרבו, את היית מוותרת סתם כך על ביטוח לאומי? (ל''ת)

        יעקב, 08/07/06 18:09


        IP: 80.178.140.46 דווח על תגובה זו

    • מי המ.?מי מי מי.?

      תושב המשולש, 08/07/06 18:07

      התבטאיותיך מסוכנות מאוד שאתה מכליל את כל ערביי ישראל כאויבים.מי יותר צבר אני או אתה.כמה זמן אתה בארץ.?אחת שנה.?איפה אתה גר? בגרצליה..כדאי לך לזכור תמיד מי אתה ומאיפה באת.?ולאן מיועדות פניך????

      IP: 80.230.24.9 דווח על תגובה זו

      • לתושב המשולש

        כנס תקרא, 08/07/06 20:35

        אנחנו היהודים זוכרים טוב מאד מאיפה באנו.
        כבר לפני יותר מ3,000 שנה (יותר מ1500 שנה לפני שהנביא שלכם נולד) היתה ממלכה יהודית בארץ ישראל... זה גם כתוב בקוראן... זה כתוב בספרים של רומא ושל יוון... יש בכל מקום עדויות ארכיאולוגיות.
        פעמיים הגלו את היהודים ופעמיים חזרנו כי זה המקום היחיד בשבילנו.

        במהלך הגלות האחרונה שלנו ערבים מאזור סעודיה וסוריה התיישבו פה בחסות הטורקים.

        אז אני מפנה אליך ולשאר הערבים את השאלה... כמה זמן אתם בארץ? מאיפה באתם? ותזכור שהיהודים היו פה 1500 שנה לפני שערבי דרך פה על האדמה....
        אתם הכובשים !!! אתם יושבים ומתנחלים על קרקע של יהודים שהרומאים גירשו....

        IP: 87.69.37.0 דווח על תגובה זו

      • מי בוחר כל שנה בנציגים ה''קיצוניים'' האלה ,יהודים?רוב הערבים בוחר דמ

        בשם בן גוריון, 09/07/06 01:36

        דמוקראטית כל פעם מחדש באותם תומכי הטרור.מה המסקנה?
        מעבר לכך,שכחו שהבטוח הלאומי גידל אותם?

        IP: 80.230.185.60 דווח על תגובה זו

  • 51.

    הפוליטקאים המוסלמים הופכים את הערבים הישראלים לתומכי טרור חבל

    בר כוכבה, 08/07/06 17:29

    האנשים האלה מדברים בשם עצמם?
    ואם כן מקומם בעזה .ואם בשם החברה המוסלמית ,מקומם בצד השני של הירדן שם הארץ המובטחת אצל המלך שלהם זה מקומם ,וכעו''ד דהמשה שם יכול לטאטא ריצפה שם אין צורך במקצוע כזה

    IP: 172.174.17.146דווח על תגובה זו

  • 50.

    להעיף אותם מהכנסת ואת מר''צ מוועדת חוץ ובטחון! (ל''ת)

    יהודי מודאג, 08/07/06 17:27


    IP: 89.1.222.83דווח על תגובה זו

  • 49.

    דהאמשה, פשוט אין לך אומץ לומר לחבריך-''תפסיקו את הטרור, היא גורם לנו

    עודד המתבודד, 08/07/06 17:25

    רק נזק''...
    אגב, הם לא יתיחסו לדבריך כי אנשים קיצוניים לא מאזינים לדברים של הגיון וטעם.

    IP: 72.255.9.53דווח על תגובה זו

  • 48.

    כולנו פראיירים רכרוכיים (ל''ת)

    פראייר ציוני, 08/07/06 17:25


    IP: 88.154.197.103דווח על תגובה זו

  • 47.

    להעמיד לדין!

    אק, 08/07/06 17:23

    אי אפשר להחריש! חייבים למצות איתו את הדין. חוצפה!

    IP: 192.114.148.35דווח על תגובה זו

  • 46.

    שמא תלמד קצת היסטוריה

    אלי, 08/07/06 17:22

    אתה אומר לפי חוקי האיסלאם, הרי לפי חוקים אלו, כל בר אנוש מלבד מוסלמי הינו אדם נחות אשר אין לו זכויות.
    האם רצח אשרי הינו לפי אותם חוקים, ובכלל אלו חוקים יש באיסלאם, מלבד הקאת אישה, שהיא ציווי מותר.
    הביזה, השלל וההרג הם שהביאו עוצמהלאיסלאם, שהתפשט כאש בשדה קוצים.
    ולעניינך אדוני הנכבד, בארץ מתוקנת היו שוללים ממך את האזרחות ומגרשים אותך מן הארץ, אין לכם שום חזקה על ארץ ישראל ולא על ירושלים שכלל לא מוזכרת בקוראן,
    ייחסתם לעצמכם דברים אלו, שמא העולם יאמין לכם, ונכון הוא הדבר שהיו זמנים שאמינו לכם, אך זהו הזמן הזה עבר חלף לו מן העולם, כיום העולם תופס את משמעות התפשטות האיסלאם ועושה צעדים ברוכים למגר תופעה זו, לשמחתנו.
    חזור לחצי אי ערב שם השורשים האמיתיים שלך, ושם אולי תהיה שואב מים אצל הסעודים, אשר לשיעי עצמו, אין לו זכויות בבית המשפט.

    IP: 87.68.156.114דווח על תגובה זו

  • 45.

    והחכ''ים כמו תמיד, לא יעשו כלום למשמע הדברים הללו

    דוד, 08/07/06 17:18

    כי יש לנו דמוקרטיה מתאבדת

    IP: 85.250.117.221דווח על תגובה זו

  • 44.

    דמוקרטיה? ...לא -אנרכיה! (ל''ת)

    אחד מהעם, 08/07/06 17:16


    IP: 89.1.218.55דווח על תגובה זו

  • 43.

    יא אלוהים לאן היגענו? אולי סואה ערפת יכולה להיות בכנסת?שרת החינוך?? (ל''ת)

    vivi, 08/07/06 17:13


    IP: 69.113.249.243דווח על תגובה זו

  • 42.

    הוא אומר את מה שכל ערביי ישראל חושבים . (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 08/07/06 17:07


    IP: 80.74.115.33דווח על תגובה זו

    • לא צריך לעשות הכללות אבל...

      חילוני, 08/07/06 17:27

      כן מרביתם ככל הנראה חושבים כמוהו אם הם ממשיכים להצביע לאותם מפלגות ערביות שהבעיות של הערבים שחיים במדינה מעניין אותם כמו שלי מעניין את הביצה השמאלית מבטחונו האישי של הנייה...

      IP: 80.178.140.46 דווח על תגובה זו

  • 41.

    זכותו לחיות בארץ, אבל לא להיות אזרח (ל''ת)

    שרון, 08/07/06 17:04


    IP: 84.229.56.171דווח על תגובה זו

  • 40.

    לשלול לו את רשיון עורך הדין.

    עו''ד, 08/07/06 16:59

    ללשכת עוה''ד יש סמכות לשלול רשיונות - זה הזמן להפעיל אותה!!!

    IP: 87.68.157.112דווח על תגובה זו

    • צריך לבדוק בתקנון האם זה אפשרי ...

      אורן, 08/07/06 17:09

      יכול להיות שלא קיים שם סעיף שמדבר על עו''ד שתומך בטרור .

      IP: 199.203.92.86 דווח על תגובה זו

  • 39.

    טרוריסט מבית!

    ציפי, 08/07/06 16:57

    הכנססת מטפחת טרוריסטים במשכנה, אח''כ מתפלאים לאיזו פנסיה הם הולכים!
    שימקדו אותו וחסל

    IP: 80.230.159.95דווח על תגובה זו

    • התבטאות מסוכנת

      תושב המשולש, 08/07/06 18:02

      התבטאותך מסוכנת ביותר...וללא שום קשר לכתבה...המבין יבין...

      IP: 80.230.24.9 דווח על תגובה זו

      • תפסיק לאיים תושב המשולש (ל''ת)

        משולש חוצפן, 08/07/06 21:49


        IP: 84.108.112.44 דווח על תגובה זו

  • 38.

    nrg נותנים במה לערבים ומונעים מאיתנו להגיב?

    nrg תתבישו, 08/07/06 16:53

    nrg נותנים במה לערבים ומונעים מאיתנו להגיב?

    IP: 88.154.236.59דווח על תגובה זו

  • 37.

    אני לא מבין מדוע הוא כאן בארץ (ל''ת)

    אחד העם, 08/07/06 16:48


    IP: 88.153.104.181דווח על תגובה זו

  • 36.

    לדעתי גם גרושו של עו''ד דהמשה יהיה לגיטימי ומכובד.

    מבט נוסף, 08/07/06 16:46

    הוא יוכל להיות עו''ד מכובד גם ברשות הפלשתינאית.

    IP: 89.1.211.57דווח על תגובה זו

  • 35.

    ג'וק בתוך בקבוק

    עלי כאברי, 08/07/06 16:43

    יש לשלול את אזרחותו של דאהמשה לאלתר ולהגיש נגדו תביעה פלילית עפ''י חוק למניעת טרור. כידוע לא רק מי שעוסק בטרור אלא גם מי שתומך בטרור ולכן יש לפעול מידית נגד הערבי השפל הזה.

    IP: 80.178.78.193דווח על תגובה זו

  • 34.

    באמת ראינו איך החברים הצדיקים שלך שמרו על אשרי לפי קוד האיסלם

    אסף, 08/07/06 16:41

    אפס מאופס!

    IP: 89.138.26.67דווח על תגובה זו

  • 33.

    הנה הסיבה לכך שליברמן יתחזק בבחירות הבאות (ל''ת)

    א, 08/07/06 16:41


    IP: 89.1.88.172דווח על תגובה זו

  • 32.

    בדיוק כך יש לקבל את הצד הערבי.

    אבי אפרת, 08/07/06 16:40

    1. מבחינתם הם צודקים.
    2. דהאמשה הוא בצד הערבי.
    3. מאחר וזו עמדתם יש לשנות את יעדי המלחמה.
    4. האויב איננו הטרור. האויב הוא מי שמפעיל את הטרור.
    5. מי שמפעיל את הטרור הוא הערבים ועימם יש לנו מלחמה.
    6. במלחמה כמו במלחמה.
    7. אחרי למעלה ממאה שנה הגיע הזמן שהעם היהודי יבין איפוא הוא חי, מי נלחם בו ומה צריך לעשות.
    8. כל דקה מיותרת הן מבחינתו של הצד אותו מייצג דהאמשה באופן מכובד והן מבחינתה של הריבונות היהודית בארץ ישראל.
    9. במלחמה כמו במלחמה

    IP: 217.132.171.248דווח על תגובה זו

    • בושה וחרפה.....

      תושב המשולש, 08/07/06 17:30

      בושה וחרפה ....בגלל אנשים כמוך כל העם סובל...יא שותה דם ורעב לבשר בני אדם..אני מתפלא עליכם....מדינה דמוקרטית לכל העם חוץ מערביי ישראל?לך מותר להביע את דעתך ולנו לא????.עד מתי אתה חושב שמעגל הדמים הזה יפסק.ולאן יגיע.והאם יבוא היום שתשבע מדמנו??.או לזה נבראת.

      IP: 80.230.24.9 דווח על תגובה זו

      • ההבדל בין חופש הביטוי לתמיכה בטרור

        שפוי, 08/07/06 20:46

        הקשב טוב אזרח. החמאס הוא אויב הוא נלחם על מנת להרוג אותנו. מי שתומך בו - מותר לו בתנאי שלא יבקש להנות מזכויות של אותה מדינה שנגדה הוא התבטא ובאויבייה הוא תומך חד וחלק. מי שתומך באויב שלי הוא אויב שלי ושלא יתחבא מאחורי חופש הביטוי

        IP: 88.152.27.36 דווח על תגובה זו

    • צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק צודק ועוד פעם צודק (ל''ת)

      1, 08/07/06 18:33


      IP: 80.178.38.103 דווח על תגובה זו

  • 31.

    כנציג החאמאס בישראל הוא צודק המטומטמים זה אנחנו (ל''ת)

    שלא מטפלים, 08/07/06 16:39


    IP: 195.70.22.170דווח על תגובה זו

  • 30.

    לכלוא באשמת תמיכה בארגון אויב (ל''ת)

    ומהר, 08/07/06 16:39


    IP: 89.1.88.172דווח על תגובה זו

  • 29.

    מדינה של פסיכים....

    גידי, 08/07/06 16:38

    כל ח''כ ערבי (וגם יהודי) אומר ועושה מה שבא לו.כאילו הוא אלוהים.
    החוק חייב להשתנות ,אבל המושתנים שבכנסת לא עושים דבר.פשוט מושחתים בכל התנהלותם ומעשיהם.כל אדם באשר הוא וגם חבר כנסת(גם לשעבר) הפועל נגד המדינה בדיבורים או במעשים דינו כדין בוגד ורצוי שיוגש נגדו כתב אישום ,אולם,בראש מערכת המשפט יושבים שמאלנים שחופש הפרט ,זכות הדיבור והזכות לבגוד חשובים יותר מטובת המדינה ולכן היא ניראת כך.

    IP: 80.230.52.145דווח על תגובה זו

  • 28.

    הייתי קושר אותו לעמודי החשמל בשדרות (ל''ת)

    אבל מעריב, 08/07/06 16:38


    IP: 195.70.22.170דווח על תגובה זו

    • זה הסתה.....

      תושב המשולש, 08/07/06 17:38

      זאת הסתה וגזענות ברורה...ואם היית מתבטא כך באותה צורה לחבר כנסת יהודי ,אני בטוח שהטיפול היה אחרת...................

      IP: 80.230.24.9 דווח על תגובה זו

      • ושוב אני מגיב למתחסד ''הקורבן''

        שפוי, 08/07/06 20:49

        אם משהו מהיהודים היה תומך באויב שלי הייתי קורא להוציאו למוות! כן גם אם הוא יהודי. חופש הביטוי הוא לא חופש השיסוי, גם הוא מוגבל וצריך למתוח קו בין חופש הביטוי ותמיכה באויב - קרי בגידה. מי שתומך בחמאס שילך לגור איתו. מי שפונה נגדי צריך לדעת שזה חייב לעלות לו במחיר כמו בכל מדינה מתוקנת. תפסיק להתבכיין ותתחיל לגלול נאמנות.

        IP: 88.152.27.36 דווח על תגובה זו

      • חוצפן.לא רק שאתה לא משרת, ותומך באויב מדינתי,שותה לנו את הון הביטוח

        בשם בן גוריון, 09/07/06 01:51

        הלאומי=של הלאום הישראלי,אתה דורש למנוע, בחוק,התנגדות ענישה או גינוי לבגידה.
        לא התושבים הגרמנים ולא היפנים תושבי ארה''ב ובריטניה,העזו להביע תמיכה בבני עמם במלח''הע ה2.להיפך הם ישבו כולם במחנות הסגר!
        לאן הגענו! בן גוריון ,מי ימלא מקומך ויחזיר את הממשל הצבאי.

        IP: 80.230.185.60 דווח על תגובה זו

  • 27.

    דהמשה לגלות בעזה

    תרצה, 08/07/06 16:37

    אנא - העבירו את דהמשה לגור לצמיתות בעזה, יושב פה על סיר הבשר ויורק מהבאר ממנו שותה

    IP: 88.153.242.21דווח על תגובה זו

  • 26.

    מעריב סותם פיות!!ולערבים מתיר בושה!!!!! (ל''ת)

    אלי, 08/07/06 16:33


    IP: 62.0.119.32דווח על תגובה זו

    • צודק, ודומה שאין מה לעשות נגד זה

      קובי, 08/07/06 16:43

      מצד אחד מאפשרים לערבים ולשמאלנים לתבטא בחופשיות, ומצד שני חוסמים תגובות נזעמות של אלה שחושבים אחרת.

      IP: 88.155.123.169 דווח על תגובה זו

  • 25.

    ל''פלסטיני בדם'' וחבורתו

    היסטוריון בדם, 08/07/06 16:31

    תקרא, תלמד ואולי תבין:
    * לפנינו היה שלטון בריטי ולפניו טורקי
    * הבריטים, שזו הייתה אדמתם (מה שאתה שומע - זה מנדט) חילקו את ארץ ישראל לשתיים -יהודים וערבים.
    *הגדה המערבית+ירושלים המזרחית היו בשלטון ירדני ונכבשו מירדן בששת הימים. ירדן לא רוצה את זה בחזרה כי נמאס להם מאנשים כמוכם!
    * מצרים התנתה את הסכם השלום בכך שישראל תשמור את עזה - ישראל לא רצתה את עזה ובצדק!!!
    *חוסיין ז''ל הרג 30000 ''פלסתינים'' תוך שבוע
    * עבד - אל - גמל נאצר עשה משהו דומה במצרים!!!!
    ***** אין דבר כזה עם פלסטיני***
    אנחנו יצרנו את השם הזה - היו פה שבטים וחמולות שטבחו אחד בשני אבל לא היה פה עם כזה ובטח לא מדינה כזאת!!!!! אתה עדיין חושב שהישראלים ''כובשים''?

    IP: 212.199.104.124דווח על תגובה זו

    • טיעון היסטורי חלש! יש היסטוריונים שטוענים שיהדות היא דת ולא לאום...

      עודד המתבודד, 08/07/06 16:48

      אז מה נעשה, נעלה על מטוסים ונעוף מפה???

      IP: 72.255.9.53 דווח על תגובה זו

      • דת , לאום , מה זה משנה?

        חיים, 08/07/06 17:02

        אנחנו קבוצה מלוכדת שחבל על הזמן כאשר מתקיפים אותנו

        אפילו ילדי העובדים הזרים בני ה-18 מעוניינים להלחם בעזה - בגלל חוסר הצדק המשווע של ירית טילים לעבר שדרות וסביבתה ...


        IP: 89.0.229.13 דווח על תגובה זו

      • היהודים מקורם במדינת יהודה שהייתה קיימת עד 135 לספירה

        הקוסם, 08/07/06 18:35

        כן, היהודים הם לאום ולא רק דת, בדומה לארמנים.

        IP: 80.178.38.103 דווח על תגובה זו

  • 24.

    חלאות אדם

    שי, 08/07/06 16:30

    צה''ל לא היה תוקף מחבלים ופוגע באזרחים בטעות אם החרות האלה לא היו יורים קסאמים על אזרחים תמימים עד הזמן האחרון הייתי די שמאלני והייתי נגד רוב הפעולות אבל ככל שהזמן עובר אני מבין שכולם חלאות כנראה כי אם חברי כנסת במדינה שלנו הם נגד המדינה שאותה הם מיצגים זה מראה בדיוק מה הם

    IP: 88.153.217.149דווח על תגובה זו

    • צודק...דהמשה וחבריו חלאות !!! (ל''ת)

      אבי 56, 08/07/06 17:37


      IP: 85.250.0.215 דווח על תגובה זו

  • 23.

    המטורף מצדיק פשעי מלחמה כל ירי מכוון על אזרחים

    גיל אזולאי, 08/07/06 16:27

    הוא פשע מלחמה.

    IP: 212.143.165.203דווח על תגובה זו

    • ממה שאתה אומר צה''ל הוא הפושע מס 1 בעולם, לא??

      ערבי מנצרת, 08/07/06 18:15

      או רק בגלל שהוא גוף של מדינה אז מותר לבצע פשעי מלחמה?
      ההיסטוריה של צה''ל מלאה בפשעי מלחמה החל מ 48 ודרל טבח כפר קאסם וסברה ושתילה וקאנא וגנין ולא לפני כחודש בחוש עזה
      וזה ממשיך!

      IP: 89.0.214.48 דווח על תגובה זו

      • נהפוך הוא צהל לא יורה במכוון על אוכלוסיה אזרחית להבדיל מפושעי החמאס (ל''ת)

        גיל אזולאי, 08/07/06 20:42


        IP: 212.143.165.203 דווח על תגובה זו

  • 22.

    חכה חכה ..... (ל''ת)

    טה סיינט, 08/07/06 16:23


    IP: 88.155.219.13דווח על תגובה זו

  • 21.

    דעה אישית

    דוד, 08/07/06 16:22

    תראו אני ימני ואף קיצוני ומאמין שמקומם של ערביי ישראל בעזה, אני חלק מתא כתום שהתנגד לתוכנית הגרוש, יחד עם זאת בעייני הפעולה של הפליסטינים בתקיפת המוצב בהחלט לגיטימית ,איפשר לקרוא לה פעולת טרור מכיוון שהם פעלו נגד חיילים שזה תפקידם (אני בעצמי קצין במילואים) , יחד עם זאת הם צריכים לשאת בתוצאות בתקקווה שאלו באמת יהיו תוצאות הרסניות ,כמובן שאין שום הצדקה לקאסאמים ויש למחוק את ערי עזה מפני האדמה כולל תושביהם שנותנים מחסה לטרוריסטים

    IP: 84.94.52.36דווח על תגובה זו

  • 20.

    עוד אחד אשר ברח מהבקבוק של רפול . (ל''ת)

    אמנון בן -יהודה, 08/07/06 16:21


    IP: 195.93.21.132דווח על תגובה זו

  • 19.

    משת''פ (ל''ת)

    משת''פ, 08/07/06 16:20


    IP: 84.110.236.158דווח על תגובה זו

  • 18.

    באמת ישנה איזושהיא בעיה בראשו של היהודי ,לאורך כל הדורות !

    אבן רושד, 08/07/06 16:18

    כנראה שבאמת ישנה איזושהיא בעיה בראשו של היהודי ,לאורך כל הדורות ! למה יהודי הוא איגואסט במשך כל הדורות ? למה הוא מאמין שאלוהים נתן רק למשה עקרונות וקווים קדושים ?! למה הוא רוצה שאלוהים יהיה אך ורק בשבלו הוא ?!!האם אלוהים חולק את מחשבותיו ,אך ורק עם יהודים ?! למה יהודי מאמין שצדק זה מילה הקשורה רק ביהודים ! למה יהודי אוהב רק צדק אמריקאי ?!!מה אין צדק ביקום -ובמאה ה-21 אצל יהודים צדק זה אך ורק צדק אמריקאי ?!! מה גם זה כתוב בתורה ?!! מעניין כיצד היה מגיב על זה משה הנביא עליו השלום .

    IP: 89.138.42.85דווח על תגובה זו

    • מי ש_____ לא יודע צדק מה הוא!

      חיים, 08/07/06 16:46

      מי ש...:

      ...הורג נשים וילדים חפים מפשע...

      ...מרסק מטוסי נוסעים על גורדי שחקים...

      ...מעיף טילים על אזרחים שלווים...

      ...טוען לכיבוש אפילו שהוא אינו קיים בפועל...

      ...יורה ובוכה , יורה ובוכה...


      ...לא יודע צדק מה הוא!

      הצדק שלך מעוות!!! -

      (יהודים בים - ארץ ישראל כולה של הערבים--- לא נראה לי בנאדם, המציאות הזו כמה שהיא צודקת מבחינתך לא תתקיים)

      IP: 89.0.229.13 דווח על תגובה זו

      • לחיים שלום.

        אבן רושד, 08/07/06 17:59

        לחיים שלום
        צדק זה עקרון אוניברסלי שנותן זכות קיום תקינה ומסודרת לכולם , והוא נמצא ביקום לפני'' הלאום '' ו ''המסגרת השבטית '' . צדק יקירי חיים זה דבר משותף לכולם ובלתי אפשרי בלעדיו . יקירי חיים ,צדק זה לא מה שאני או אתה רואים שהוא דבר טוב בעינינו . בו נקח לדוגמה את ''הירח '' ,תאר לעצמך מצב בו אחד משנינו אומר ''לעזזל '' ,מי בכלל צריך ירח יאיר מעל פני כדור הארץ ?!
        ובאים ומשמידים את הירח ?!! אתה חושב ששגעון כזה הוא צדק ?!בודאי שלא ,ולמה כי זה נוגד את העקרון האוניברסאלי שנותן זכות קיום תקינה ומסודרת לכלל האנושות ,לא רק שלי ושלך .
        יקירי חיים , הצדק הוא טהור , הוא מקודש ,הוא לא נמדד לפי לאום או מסגרת שבטית . אז שלא נעוות את הצדק בבקשה .תודה

        IP: 89.138.42.85 דווח על תגובה זו

        • לאבו רושד,הצדק הוא יחסי. צדק לאחד הוא עוול לאחר ולשם כך קיימת הפשרה

          עודד המתבודד, 08/07/06 18:16

          הפשרה מאפשרת לשני הצדדים לחיות עם הצדק היחסי.
          במצב שקיים היום בין ישראל לפלשתינים ניתן להגיע לפשרה אם נצליח לנטרל את הקיצונים משני הצדדים שתובעים לעצמם את הכל.

          IP: 72.255.9.53 דווח על תגובה זו

          • לחיים שלום רב ,

            אבן רושד, 08/07/06 18:58

            קיבלתי , פשרות זו היא דרך המלך .
            בהזדמנות זו רציתי להזכיר לך יקירי חיים , שגם אלוהים נטה לפשרות בראשית בריאת העולם ! נשמע מעניין ! כיצד ?!! העולם נראה מצוי ולא במקרה לפי סדר מסויים . נקח לדוגמה השמש , תאר לעמצך מצב בו היתה נמצאת השמש במרחק שהוא קצת קרוב או קצת רחוק מכדור הארץ ! אתה חושב שהחיים היו אפשריים על כדור הארץ ?!! בודאי שלא ! אז רואים שעקרון הפשרה , הוא גם חלק חיוני מאוד והכרחי מאוד במערכת השמש .תהיה לי בריא .
            אבן רושד

            IP: 89.138.42.85 דווח על תגובה זו

  • 17.

    למה ב-nrg נותנים במה לערבים ומונעים מאיתנו להגיב?

    שאול, 08/07/06 16:06

    לזה ייקרא חופש ביטוי, שאתם חוסמים תגובות לגטימיות שלנו שבאות כמענה לדברים הקשים של דהאמשה?
    על מי אתם מנסים לעשות רושם, על הערבים והשמאלנים?
    גועל נפש.
    חופש ביטוי עאלק.

    IP: 88.155.123.169דווח על תגובה זו

  • 16.

    להתנות הפסקת אש בהחזרתו של דהאמשה לפלשתינים (ל''ת)

    דוד, 08/07/06 16:04


    IP: 83.130.163.171דווח על תגובה זו

  • 15.

    בניגוד לח''כים הערביים, לדהמשה אין חסינות להסיט לפשעי מלחמה.

    C-cyclist, 08/07/06 16:01

    הסתה בעד ירי על אוכלוסיה אזרחית היא דבר שאפשר להעמיד עליו לדין.

    אין כל ''התגוננות'' בהתקפה פלשתינית על אזרחים ישראלים, רק פשע מלחמה.

    כל עוד ה''זרועות הצבאיות'' של ארגוני הטרור הפלשתינים מסתתרים בקרב האוכלוסייה האזרחית הפלשתינית - הם מפרים את החוק הבינלאומי שקובע שאסור לצבא להסתתר בתוך אוכלוסייה אזרחית, ואחראים לתוצאות ההפרה הזו.

    לפי החוק הבינלאומי חייל מילואים נחשב לאזרח מרגע ששוחרר הביתה ועד שהתייצב בבסיס הצבאי כאשר מצווים עליו לשרת. הטענה כאילו לפלשתינים מותר לתקוף אזרחים ישראלים כי רבים מהם משרתים במילואים היא שקר מוחלט.

    IP: 82.45.199.90דווח על תגובה זו

  • 14.

    חלאה שכמוך לא נוותר לך אך נחכה לשוב חיילנו בננו בשלום הביתה (ל''ת)

    תושבת שדרות, 08/07/06 16:00


    IP: 212.143.147.183דווח על תגובה זו

  • 13.

    תגובה לעדי- אני פלסטיני בדם

    בחור מטייבה, 08/07/06 16:00

    תדע דבר אחד, תעודת הזהות שנתתם לי אין לה כל משמעות בעיני, היא סתם מסמך, זהותי היא בדם, אני ערבי פלסטיני בדם, תבינו את זה, את אדמתי אני לא אעזוב אלא כשאמות, אני נולדתי כאן אחיי כאן ואגדל את ילדיי כאן, על אדמת אבותינו וסבינו, זאת אדמתנו ואתם הכובשים, וכיבוש לא נשאר לעולם, כך אני למדתי מההיסטוריה

    IP: 84.228.92.48דווח על תגובה זו

    • קצת היסטוריה .. שתלמד קצת

      שלומי, 08/07/06 16:40

      זה עתה סיימתי לקרוא את הקוראן בתרגמו של רובין. עכשיו אני מבין ממה אתם יונקים את הצורך הזה להרוס, להשתלט, לרצוח ולרשת את כל אשר לא שייך לכם. אבל
      בוא ואומר לך משהו על ארץ ישראל.

      ארץ ישראל לא היתה שייכת מעולם בהיסטוריה לעם ערבי או לריבון ערבי. כובשים רבים
      כבשוה – יוונים, ערבים, פרסים, רומים, תורכים, אנגלים – כולם היו כובשים אך לא בעלים. תמיד, תחת כל כיבוש היא נשארה ארץ ישראל. ואם תקרא בקוראן שלך תופתע
      לגלות שגם הנביא שלך מוחמד – חשב שארץ


      ישראל שייכת לעם ישראל.

      בסופו של דבר חזר אליה עם ישראל אשר רק לו היתה כאן ריבונות היסטורית. כל מקום
      שמגיע אליו הכובש המוסלמי – הופך להיות עמק הבכא.

      פעם היה הסהר הפורה – הכיבוש המוסלמי הפך אותו לשממה (כי לא התאים לו גידול
      הגפנים).

      ארץ ישראל עמדה בשיממונה מאות בשנים. היה כאן ישוב יהודי קטן וישוב ערבי עוד
      יותר קטן.

      התורכים הוציאו כרוז בכל ארצות ערב שהם מחפשים ידיים עובדות. ובאו עובדים ערביים לעבוד את התורכי. חלקם נשארו.

      הבריטים לעומת זאת נתנו לעשות אלפים מכם לבוא ללא אישורי הגירה לחיות כאן ולעבוד אותם.

      הציונים התחילו לשקם את המקום השומם הזה בסוף המאה ה- 19. יש עדויות רבות של סיירים שסיירו בישראל ותיעדו את העזובה, הכיעור, הביצות, המחלות והשממה שהיתה
      כאן (קרא נא את ספרו של טריסטראם או ספרו של מרק טווין).

      היהודים הפכו את המקום העלוב הזה לשכיית חמדה.

      אתם, כפי שעשיתם במשך דורות (וכפי שמיליונים מכם עושים עתה באירופה), באתם
      לחיות על יד מי שבונה ומספק עבודה.

      וכפי שאירופה אינה שייכת לכם, גם מדינת ישראל אינה שייכת לכם.

      ניסינו ב- 100 שנה האחרונות לחיות איתכם ולצידכם. אפילו הצענו לכם להתחלק בחלקה הקטנה שהותירו לנו מארצנו.

      זה לא הולך.

      את ידינו המושטות לשלום חזרתם וניסיתם לגדוע.

      אז יש כאן מיעוט שמאלני שמשים עצמו חסיד אומות העולם (אחדים ממנו יושבים בבג''ץ)
      והם בכסות של שמירה על זכויות ופלורליזם מאפשרים את השתלטותכם. אותו תהליך קורה
      גם באירופה.

      יש 54 מדינות מוסלמיות בעולם (מתוכן 22 חברות בליגה הערבית) – אף לא אחת מהן,
      אף לא אחת, הצליחה לכונן משטר דמוקרטי. אבל אתם אלופים בלחדור אל המשטרים הדמוקרטיים ולנצל את הבטן הרכה שלהן שהיא חופש הדיבור וזכויות הפרט.

      וכמו שבאירופה, שנתנה לכם את כל האפשרות לבוא ולהיות אירופאים (אך אתם הרי מטרתכם להפוך את אירופה למוסלמית), מתחילה לחלחל ההבנה שאתם לא ידידים אלא
      כובשים, גם כאן התהליך הזה מתחיל.

      הצצה חטופה במפת העולם לא משאירה פקפוק בלב איש כי את המדינה הערבית ה- 23 אין
      צורך להקים דווקא על שטחה של המדינה הפיצפונת היהודית.

      בסופו של דבר תמצאו את עצמכם או בירדן – שהיא פלסטין (שני שליש של ארץ ישראל ההיסטורית שנתנו הבריטים לבדואי עבדאללה), או בצפון סיני.


      עם ישראל נראה רך ומכיל, אבל כשהוא מריח הכחדה הוא מתעצם.

      ורוב העם כבר הבין שמטרתכם השמדתו.

      ואגב, לא אתם גירשתם את המצרים. המצרים, במהלך מבריק פשוט נפטרו מכם.

      להבא לפני שאתה מדבר שים לב מה אתה אומר!! כי אתה לא יודע היסטוריה לפי דבריך!!

      IP: 62.0.177.249 דווח על תגובה זו

      • וואו...! להדפיס באלפי עותקים

        איתן, 08/07/06 17:19

        ולפזר עם מטוסים מעל כל חלקי הארץ !


        IP: 217.132.185.99 דווח על תגובה זו

      • אין מה להוסיף,מושלם!!!!

        ארז, 08/07/06 17:28

        ממש פשוט,נימוק מושלם וצודק.אהבתי מאוד!!

        IP: 84.228.91.81 דווח על תגובה זו

      • וזו האמת כולה. יישר כוח שלומי מירושלים. (ל''ת)

        הנביא עמוס, 08/07/06 17:51


        IP: 65.96.72.164 דווח על תגובה זו

      • לשלומי הנפלא

        אלעזר, 08/07/06 18:23

        כל מילה כסלע חוזקה. אבל אתה
        מנסה ללמד קבוצה של אטומים וטיפשים שספגו שקרים וסילופים
        וכשאני מבקש מכל מגיב ערבי
        שישכנע אותי שהם היו כאן לפנינו
        ואף משאיר להם את כתובתי ברשת
        לא קיבלתי שום תגובה.
        חזק ואמץ אחי היקר!!

        IP: 88.155.133.54 דווח על תגובה זו

    • הברזת בשעורי היסטוריה... רוב מדינות העולם נוצרו בתהליך של כיבוש. (ל''ת)

      נעמה מרעננה, 08/07/06 16:53


      IP: 72.255.9.53 דווח על תגובה זו

    • נידמה לך שאנחנו כבשנו

      יובי, 08/07/06 16:59

      אתה צודק בדבר אחד כיבוש לא נשאר לנצח , ובכן הרומאים כבשו אותנו וגירשו אותנו ואבות אבותיך שעדיין לא חלמו על איסלאם התנחלו באדמותינו , אבל אנחנו חזרנו לאדמות אבותינו והכיבוש נגמר . מבחינתי אתה מתנחל על אדמותינו ההיסטורית ואם תקרא תנ''ך תראה שכך מתחילה הגאולה של עם ישראל , קודם כול הוא ישוב לביתו אח''כ תהיה מלחמה על ירושלים כאשר עמים רבים יהיו נגדנו , הם יצליחו לפלוש לארץ אבל אז אלוקים ישמיד אותם ואת האל אקצה שלכם והמשיח יבוא , אז חכה אני מאוד מקווה שלא תשכח לעולם את דבריי ותראה איך תפחד כשיגיע היום הזה

      IP: 88.154.86.87 דווח על תגובה זו

    • בוא תלמד הסטוריה לא מעוותת

      הסטוריון, 08/07/06 17:25

      אתה טוען שהיהודים הם הכובשים וכי ככה לימדו אותך.
      חבל שלימדו אותך דברים לא מדוייקים.
      בארץ ישראל היתה ממלכה יהודית לפני יותר מ-3000 שנה (אתה מוזמן לבדוק בקוראן....). לא סתם יהודים, אלא ממלכה ריבונית ומאורגנת על כל שטח ארץ ישראל. זה היה לפני יותר מ-1500 שנה לפני שמוחמד בכלל נולד.
      לא היו אז בכלל ערבים בארץ ישראל. רק ממלכה יהודית.
      פרט למה שכתוב בתורה ובקוראן, יש ספרים של יוונים ורומאים שמעידים על כך והרבה עדויות ארכיאולוגיות.

      פעמיים הגלו את עם ישראל מארצו ופעמיים חזרנו. לא היה לנו מקום אחר ולא יהיה לנו מקום אחר. לא נעזוב יותר את ארץ ישראל ולא משנה מה.

      אם כבר מישהו כובש זה הערבים, שבזמן הגלות השניה של היהודים באו לחיות בארץ ישראל בחסות הטורקים.

      לסיכום, אני מסכים איתך שיש כיבוש. אלא שהכובש הוא הערבים.

      IP: 87.69.37.0 דווח על תגובה זו

  • 12.

    דהאמשה, הפודל של אריק שרון

    קדאפי החדש, 08/07/06 15:56

    חברים, יש לכם זיכרון קצר, רע''ם מלכתחילה תמכה במהלך שרון (או נמנעה למענו), ומאז דהאמשה הפך בין לילה חביב התקשורת הישראלית.

    בימים שבהם קיים גינוי מפורש וברור לקסאם גם בקרב האבו-מאזנים וגם בקרב המיעוט בישראל, בא אותו ח''כ לשעבר ומשחק אותה חכם, ונחשו... הוא מקבל חשיפה בתקשורת הישראלית !

    IP: 132.68.247.9דווח על תגובה זו

  • 11.

    משא ומתן יפתח את הדרך לכניעה לטרור

    פרשן דטה, 08/07/06 15:52

    וזה בדיוק מה שהתולעת הזו מחפשת.
    תנו להם היום אסירים - ומחר יחזרו לחטוף וידרשו מה שעולה על דעתם.
    אחרי שיצרתם תקדים - יש לכם בעיה!

    את המלחמה צריך להכריע, ואת זה עושים רק בכוח - וכמה שיותר. כל דרך אחרת תוביל להיחלשות ולכניעה.

    IP: 89.138.40.8דווח על תגובה זו

    • חס וחלילה,שום משא ומתן!

      כאילו יש הבדל, 08/07/06 21:08

      מה שדיכטר אמר ב''סך הכל'' הוא לשחרר אסירים אחרי שהחטוף יוחזר בשלום!
      כלומר לתת להם את האסירים אחרי ולא לפני
      בשביל שהם לא ירצו לחטוף עוד חיילים ואזרחים.
      ישראל שוב מפגינה את כושר ההתרעה ע''י חולשתה.
      מישהו אמר טמטום?

      IP: 24.193.79.89 דווח על תגובה זו

  • 10.

    גם קסאמים על טייבה מוצדק? (ל''ת)

    חילוני שפוי, 08/07/06 15:52


    IP: 80.178.140.46דווח על תגובה זו

    • מוצדק בהחלט! יאללה,למה מחכים? (ל''ת)

      חייבים לפעול, 08/07/06 21:03


      IP: 24.193.79.89 דווח על תגובה זו

  • 9.

    מר מזוז, נא להעמידו לדין (ל''ת)

    אין לו חסינות, 08/07/06 15:52


    IP: 84.94.144.137דווח על תגובה זו

    • מזוז ושנדר פודלים של שמאל-העליון, פ' ברק יום הודו (ל''ת)

      מזוז אל תזוז!!!, 08/07/06 16:02


      IP: 83.130.131.55 דווח על תגובה זו

    • מר מזוז יעלה לדין את מי שיעלה את דהאמשה לדין... (ל''ת)

      חילוני שפוי, 08/07/06 16:38


      IP: 80.178.140.46 דווח על תגובה זו

  • 8.

    לפחות ח''כ אחד עם עקרונות

    אלון, 08/07/06 15:49

    גם אני מתחלחל מהעובדה שבכנסת ישראל יושבים ח''כים שהאינטרסים שלהם הפוכים מאלה של המדינה אותה הם משרתים (בשכר כמובן. לא כמו חיילים יהודים שמשרתים בחינם) ושלמעשה הם לצד האויב. אבל אתם מוכרחים להודות שלפחות יש לו עקרונות והוא לא מפחד להשמיע אותם ולפעול לפיהם. לו רק היו לנו ח''כים יהודים ציוניים כאלה מצבנו היה הרבה יותר טוב.
    אגב, פנסיה הוא מקבל מאיתנו?

    IP: 85.250.18.242דווח על תגובה זו

  • 7.

    מענין כמה גמלאות ילדים הוא מקבל ? (ל''ת)

    אחד העם, 08/07/06 15:45


    IP: 88.153.104.181דווח על תגובה זו

  • 6.

    כנראה שהם לא יבינו לעולם

    הגיון, 08/07/06 15:44

    שצהל תוקף מחבלים והפלסטינים תוקפים אזרחים.

    חבל שיש אזרחים פלסטינים טפשים שמסתובבים ליד המחבלים בזמן שהם מתקיפים אותנו ואז המשאלנים קופצים איך זה שישראל מתקים אזרחים.

    אנשים כמו דהאמשה צריכים להיות בכלא!!

    IP: 84.108.0.203דווח על תגובה זו

  • 5.

    מפעם לפעם אני יותר ויותר מתעבת את

    שמאל-מרכז, 08/07/06 15:42

    הח''כים הערבים, שלא עשו ולא עושים כלום לטובת הציבור שלהם, אבל הם קיצוניים יותר מהפת''ח בתמיכה שלהם בפלסטינים. הלוואי והציבור הערבי היה מבין שהם מעוללים לא רק נזק ומעיף את כל המפלגות הערביות הקיימות לעזאזל.

    IP: 84.94.125.59דווח על תגובה זו

  • 4.

    להעמיד את המרגל הזה לדין!!! (ל''ת)

    יוסי, 08/07/06 15:39


    IP: 217.132.219.62דווח על תגובה זו

  • 3.

    צודק ב 100%

    בחור מטייבה, 08/07/06 15:37

    למה לישראל מותר להפציץ את עזה, לרצוח ילדים, לחטוף שרים וחברי ברלמנט, לשקר, להרוס, לסכל, ולפלסטינים לא מגיע לשמור ולהגן על אדמתם הגנובה והכבושה??? למה ישראל לא רוצה לשחרר אסירות וילדים מתחת לגיל שמוחזקים באופן שהוא אסור לפי החוקים הבינלאומיים??? למה ישראל לא רוצה משא ומתן והרסה את הרשות ועשיו מאשימה את אבו מאזן??? למרות שאני לא מהתנועה האסלאמית אבל דהאמשה צודק ב 100%, ותזכרו שהבעיה היא לא בהתנגדות העממים של עם הגיבורים אלא בכיבוש האכזר שיבוא יום ויסתלק למזבלה של ההיסטוריה

    IP: 84.228.92.48דווח על תגובה זו

    • אנא החזר את תעודת הזהות שלך..

      עדי, 08/07/06 15:45

      ותעוף קיבינימט מהמדינה שלי...
      אולי בעזה יהיה לך טוב יותר עם ה''גיבורים'' ...

      IP: 89.0.235.251 דווח על תגובה זו

      • תמשיכו ככה ותיהיה נקבה 2 ו3 ן4 ן5 ......... (ל''ת)

        ד, 08/07/06 16:06


        IP: 88.155.12.120 דווח על תגובה זו

    • איך אמר יצחק שמיר?

      G, 08/07/06 15:46

      הערבים הם אותם ערבים והים אותו ים!

      בכלל צריך לפתוח חוג חדש ללוגיקה ערביתבאוניברסיטה כענף אקדמי נפרד.

      צורת ההתנהלות הזאת היא שהביאה את הנקבה ב 1948 . הדבר המדהים זה שאתם לא מסוגלים לצאת מהלופ הזה!

      IP: 89.138.77.118 דווח על תגובה זו

    • לא רחוק היום כשרוב ישראלים יבינו עד כמה רחבעם זאבי היה צודק (ל''ת)

      אריה, 08/07/06 15:50


      IP: 80.230.89.252 דווח על תגובה זו

      • אריה התחזית שלך אופטימית מדי

        אלי, 08/07/06 16:24

        אריה אני מקווה שבעזרת השם אתה צודק,אך ניראה לי שהמגמה הפוכה ויש יותר ויותר אירגוני שמאל קיצוני שאין לי מושג אם הם פשוט נאיבים או הם באמת כל כך שונאים את עצמם.

        IP: 80.178.42.174 דווח על תגובה זו

    • בעזה אין כיבוש

      אורן, 08/07/06 15:52

      וישראל לא הייתה יורה על רצועת עזה כדור אחד אם לא היו קסאמים.
      לכן גם אין שום הצדקה לחדור משם לשטח ישראלי ולחטוף חייל.
      לגבי נשים וילדים - אי-אפשר לשלוח אותם לפיגועי התאבדות ואז לבכות שישראל מחזיקה אותם בניגוד לחוקים בינלאומיים.
      לגבי משא ומתן - אין עם מי לדבר - אבו-מאזן לא עשה שום דבר בשביל להלחם בארגוני הטרור כשהוא היה יותר חזק, וכיום הוא חלש מדיי בשביל לעשות משהו. החמאס מצהיר בבירור שהוא רוצה להשמיד אותנו. למה שנדבר איתם?

      IP: 85.130.134.3 דווח על תגובה זו

    • חכה, חכה, עוד כמה שנים אתה אף מפה (ל''ת)

      Fא, 08/07/06 16:23


      IP: 89.0.51.156 דווח על תגובה זו

    • לישראל מותר כי היא מותקפת

      חיים, 08/07/06 16:25

      אתה לא מבין את זה?

      צריך להרוג כל נושא נשק (או נושא תמרור ממולא חומר נפץ= קאסם) בעזה - ולא לא יהיה שקט.

      ושילכו לעזה כל העזאתים המאפנים האלה!

      שישארו בתוך הבית כלא ''עזה'' ויעזבו אותנו בשקט - עזה לא כבושה היא פשוט ארץ של אנשים בלתי מפותחים שבמקום לבנות הם יודעים רק להרוס ולהרוג - אז הקם להורגך השכם להורגו.

      אני מאמין שמתישהו העזאתים יבינו שעדיף לבנות במקום להרוג ועד אז הם ''יקבלו מכות'' מבחורינו הטובים שמגנים בחירוף נפש על שדרות, אשקלון, נתיבות, קיבוצי הנגב המערבי, ובעצם על כל אחד מאיתנו.

      הגיע הזמן להחזיר לעזאתים מנה אחת אפיים שידעו עם מי יש להם עסק.

      כבר אתם מבקשים הפסקת אש?

      חכו זו רק ההתחלה ... עוד לא נרגענו.

      IP: 89.0.229.13 דווח על תגובה זו

      • GOOD WORDS (ל''ת)

        T m, 08/07/06 16:52


        IP: 66.27.109.33 דווח על תגובה זו

    • ערבים צבועים ומגעילים!!

      ינשוף, 08/07/06 16:46

      אם כל כך רע לכם בישראל, למה אתם מקבלים קצבאות ממנה, יפה מאוד שאתם יודעים לינוק מעטיניה הנדיבים של הישות הציונית.
      צבועים מגעילים.
      צריכה להתעורר פה איסלאמופוביה, רק ככה נתעשת!!

      IP: 217.132.101.95 דווח על תגובה זו

    • אתה בעצמך יושב על שטח כבוש

      שלומי, 08/07/06 16:47

      צריך להעתיק את טייבה לשכונה קטנה בעזה... המקום בבעלות יהודית היסטורית... לך מהאדמה שלנו!! כובש!! השטחים שהחזרנו לעצמנו ב 48 ו 67 היו שלנו בהיסטוריה... אתם הכובשים העיקרים שמקבלים אהדה מהעולם שרק רוצה שייגמר כל הבלאגן במזרח התיכון... לא מגיע לך תעודת זהות ישראלית בכלל!! תגיד תודה שאתה אזרח המדינה שלנו ושלא זרקנו אותך למדינה ערבית ! אתה עוד ילד!! אתה כנראה מושפע מהתקשורת שלכם המסיתה לרצוח אנשים חפים מפשע!! אנחנו עושים זאת בשם ההגנה על חיינו !! או שתלך מהמדינה שלנו או שתהיה בשקט ותגיד תודה לביטח הלאומי ולזכויות שאתה מקבל !! אתה נתין!! לא מגיע לך גם הזכויות המעטות שאתה מקבל!!!!

      IP: 62.0.177.249 דווח על תגובה זו

  • 2.

    ואני עוד משלם לחרא כמוך משכורת!!! (ל''ת)

    יניב, 08/07/06 15:34


    IP: 89.1.189.91דווח על תגובה זו

    • אכן - חרא בן חרא! (ל''ת)

      יואב, 08/07/06 15:42


      IP: 132.68.44.138 דווח על תגובה זו

  • 1.

    הנה עוד פח אשפה שפותח פה (ל''ת)

    אריאל, 08/07/06 15:34


    IP: 84.228.111.163דווח על תגובה זו