• 74.

    דת לוחמת

    Z, 09/07/06 13:03

    האסלאם הוא דת ''מיסיונרית'' מיליטנטית, דת לוחמת, וככלל אינה יכולה להסתפק בפחות מניצחון מלא. האסטרטגיה היא השלטת האסלאם בכל דרך כולל בכפיה, הטקטיקה יכולה לכלול גם הפוגות ארוכות.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא קיים באסלאם מושג של שלום עם לא מוסלמים

    Z, 09/07/06 13:01

    . השלום יכול וצריך להתקיים, רק בקרב האומה המוסלמית, בתוככי האסלאם. שלום כמציאות קבע עם לא-מוסלמים כאשר אלה חיים כשווים לצד המוסלמים ואינם מהווים אובייקט להכנעה בעתיד קרוב או רחוק, פשוט בלתי אפשרי

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    המוסלמים מבקשים הודנא כדי להתארגן

    X, 09/07/06 13:00

    ''הוּדְנַה'' הוא מונח בשפה הערבית ובדת האסלאם, שמשמעותו הפסקת לחימה זמנית. על פי המסורת האסלאמית ללוחמי ג'יהאד מותר, בתנאים מסוימים, להכריז על שביתת נשק במלחמה נגד ה''כופרים'' בדת האסלאם, זאת כאשר המלחמה משתבשת או כאשר בהערכת מצב מתברר שלאויב יש יותר כוח או יכולת מהם, ואם תימשך המלחמה האויב יגבר. מטרת ההוּדְנַה היא להתארגן מחדש להמשך המאבק, ולחזק את יכולת הלוחמים. ההודנה מוגבלת בזמן ומותר להפר אותה אם האויב נחלש או כאשר ההכנה להמשך הלחימה הופסקה. הדוגמה ה''קלאסית'' להודנה בהיסטוריה של האסלאם היא הסכם ח'ודייביה שערך מוחמד, עם בני שבט קורייש מהעיר מכה, בשנת 628. מוחמד חתם על הסכם הפסקת לחימה אותו הפר לאחר כשנתיים כאשר התחזק וצבר מספיק כוח כדי להכניע את אויביו

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    צריך לישאול

    פקק תנועה, 09/07/06 09:14

    את עניה מדוע הוא פיתאום משנה את דעתו הלוחמנית?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא להיכנע ולהאמין לטרוריסט הנייה לחסל אותו -אחרת אבדנו! (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 09/07/06 06:29

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    צהל לא מסוגל לנצח את החמס

    עמה השפויה, 08/07/06 22:15

    כדאי שנתחיל במשא ומתן

    הגב לתגובה זו

    • במלחמה אין מנצחים אבל יש מפסידים

      אבי, 09/07/06 01:32

      לא רוצים לנצח אחד הורס את השני עד אשר יחכימו ויבשילו יתבגרו פולטית ואז אולי יקום האיש או האישה אשר בצורה נחרצת בנחישות יפסע אל השלום
      רק כאשר נלמד לכבד אחד את השני ונלמד שאין בן אדם מושלם טועים כולם וטעות יש לתקן מלחמה זה לא דרך וניצחון זו לא המטרה
      רק שלום מספיק כבר ימי הבניים חלפו להם דיי אנחנו יודעים רק להרוס אחד את השני ומתכחשים לכך שאנחנו בדתינו ובדתם מאותו אבא
      יום טוב לכולם

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    יש להקשיב להניה אחרת החמס

    נעמה השפויה, 08/07/06 22:04

    יחסל אתנו

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אסור להאמין להנייה

    דנבי, 08/07/06 22:02

    כל פעם שניסינו לכבוש,או לפגע, ה' יתברך עזר לנו והציל את דרכנו. כל פעם שדיברנו על נסיגה, התחילו עלינו המכות.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    זה מה שנשאר מהשמאל הישראלי, משלום עכשיו, ממר''ץ

    מאיר, 08/07/06 18:46

    סייענים של החמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ולמרט כתוש אותם עד דק (ל''ת)

    דודו, 08/07/06 18:36

    הגב לתגובה זו

    • ה ''א'' חסרה, איפה איבדת אותה? (ל''ת)

      ה ''א'' חסרה!, 08/07/06 19:20

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    פעולה של צ.ה.ל או זו בצופים

    מישה, 08/07/06 18:22

    אותן תוצאות.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חמאס שקרנים - לקרוא !

    יאיר, 08/07/06 18:14

    קודם אמרו: אין לנו קשר אם החוטפים. עכשיו פתאום יודעים כי מצבו של גלעד טוב..... לך תאמין להם

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עמיר פרץ - ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל (ל''ת)

    ורד, 08/07/06 18:13

    הגב לתגובה זו

    • אוי שתוק כבר (ל''ת)

      קובי, 08/07/06 18:22

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט - הביתה. פרץ לראשות הממשלה!!! (ל''ת)

        מתי, 08/07/06 18:49

        הגב לתגובה זו

        • פרץ הפטפטן מסיים את הקריירה הפוליטית המושחתת שלו בבזיון

          מאור, 08/07/06 23:48

          אדם עלוב

          הגב לתגובה זו

    • אני מעדיף כבר להצביע לרוחמה אברהם. (ל''ת)

      חיים, 08/07/06 18:49

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    תוהה...

    תשל, 08/07/06 18:02

    אומרים שהרסנו להם..פגענו בהם...
    לי חסר תמונות וכתבות על מה באמת קורה ברצועת עזה?
    האם חוסר מידע בתקשורת על הפגיעות בהם- זה מכוון?
    האם בעצם לא הרסנו ולא פגענו הרבה, אבל זה נוח לישראל וגם לפלסטינים לטעון שכן,לנו לצרכי פנים, ולהם לצרכי חוץ?
    לא יודע..אני לא מרגיש ,מהתקשורת -שיש להם פגיעות.

    הגב לתגובה זו

    • מה יש להרוס שם?

      ניב המגניב, 08/07/06 18:19

      עזה זה לא בדיוק מונטנה קרלו

      הגב לתגובה זו

      • עזה זה עיר, יש הרבה מה להרוס בעיר

        אנרכיסט, 08/07/06 18:59

        כל מה שצריך זה כוח אש וקצת רצון טוב.

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    תנסו רגע לחשוב !!!

    עידו, 08/07/06 17:59

    אם אתם כאלה גיבורים ולא מפחדים למה אתם עם מסכות , למה? יא פחדנים ,כי אתם יודעים שכל מה שישראל צריכה זה ''רק'' לראות את הפנים שלכם , נכון פחדנים עלובים ,ותגידו שזה לא נכון ?

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    תנסו רגע לחשוב !!!

    עידו, 08/07/06 17:58

    אם אתם כאלה גיבורים ולא מפחדים למה אתם עם מסכות , למה? יא פחדנים ,כי אתם יודעים שכל מה שישראל צריכה זה ''רק'' לראות את הפנים שלכם , נכון פחדנים עלובים ,ותגידו שזה לא נכון ?

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך!

      אשה, 08/07/06 18:08

      אגב...בייניהם יש כמה שרואים על מבנה הגוף..לפי ההליכה..היציבה...שהם גברים לעניין.
      חבל למנוע מאיתנו הנשים הישראליות קצת נחת...
      חישפו עצמכם גברברים נאים חסונים וחטובים ,תנו לראות קצת פנים נאוות?

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    הנייה חסר אמינות

    תשל, 08/07/06 17:54

    הנייה ''מבקש מהעולם עזרה בעצירת התוקפנות הישראלית ,ובהשבת הזכויות הצודקות של העם הפלסטיני''.
    לפי דעתו של הנייה והחמאס, זכויותיו הצודקות של עמו הן על כ ל שטח ישראל ,במקום מדינת ישראל.
    האם הוא חושב שמישהו בעולם מאמין שהם שינו עמדות או משהו??
    כשהוא מדבר ככה ,בלשון מעורפלת ודו משמעית, הוא מבטל את אמינותו בעיני העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כל הכבוד לראש ממשלתנו האמיץ - מר אהוד אולמרט - ישר כח!!! (ל''ת)

    ישר כח!!!, 08/07/06 17:47

    הגב לתגובה זו

    • תגלה לנו על מה ההתלהבות ? (ל''ת)

      מי..מה...?, 08/07/06 18:03

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    איסמעיל הנייה= חלאת אדם שמדבר במתק שפתיים - לא להסכים!! (ל''ת)

    מתק שפתיים, 08/07/06 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הפיתרון הנכון לקסאם!!!! - ימנים נמאסתם

    שריד, יוסי, 08/07/06 17:32

    הפיתרון לקסאם צריך להיות כזה: על כל קסאם שהם יורים יש לירות פגז או מרגמה לעבר הרצועה בזמן שייקראpayback time יש ליידע את הפלסטינים שבכל יום בשעה הספציפית הנקבעת על כל קסאם יהיה פגז - בדגש שלשום שטח ברצועה אין חסינות!!! עלי תוך 10 ימים גג לא יהיו קסאמים (דרך אגב התוכנית מאוד הומנית בגלל שהפלסטינים ידעו מראש מתי ההרעשה תחל שלא כמו תושבי שדרות אשקלון שנעזרים בשחר האדום)

    הגב לתגובה זו

    • למכור להם שחר אדום בזול (ל''ת)

      נפתלי, 08/07/06 17:56

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    חלוץ להנייה ''צהל/נס/ברח על מה אתה שח?'' (ל''ת)

    דו-שיח של, 08/07/06 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יש להם 40 הרוגים לכן הם נכנעים

    איינע ''ניצחון'', 08/07/06 17:10

    הם תמיד משתמשים במילים ''הנכונות'' ומסובבים הכל לפי מה שנוח להם. למה כולם מתרגשים מההכרזה הדמגוגית של הנייה? עכשיו לאחר שהם חטפו חזק הם מוכנים לעשות הודנה. הם מבינים רק כח.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כיף להיות ערבי אתה בכל מצב אומר שניצחת וזהו זה מספיק

    אלון, 08/07/06 17:04

    אתה מכריז שניצחת וזהו ניצחת .
    לא צריך להיתאמץ, אפשר לברוח בפחד ולצעוק ניצחתי
    מה אפלו יותר יפה: יש המון ישראלים שמאמינים להם.
    מה עוד... אפשר לעקוץ לברוח לחטוף קצת ליילל לעולם שיצילו אותך ולהכריז שלוחמיך הגיבורים הודפים את הכוחות הציוניים.
    ותתפלאו גם לזה יש קהל גדול בישראל
    אפשר לרצוח ולהילחם מתוך אוכלוסיה ואז להחריז על עצמך לוחם טהור ועל היהודים האומללים שצריכים להגן על עצמם ולהילחם תוך כדי זהירות מפגיעה באוכלוסיה להכריז שהם רוצחים ואכזריים.
    ותתפלאו אפילו לזה יש קהל אוהד בארץ..
    אז תגידו שלא קיף להיות ערבי!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      ע, 08/07/06 18:33

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא איומים בחיסול

    amno, 08/07/06 16:47

    לא כיבוש מחדש, לא מעצר שרים וחברי פרלמנט, לא כיבוש מחדש, לא מעצר שרים וחברי פרלמנט, לא איומים בחיסול ולא מצור יביאו לרגיעה ויציבות באזור''.ולא מצור יביאו לרגיעה ויציבות באזור''.only to do it not talking

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שימו לב

    ארז, 08/07/06 16:35

    שימו לב שהשמאל והאוייב דוברים בקול אחד, שלא לומר אחיד.

    הגב לתגובה זו

    • הם נענו לקריאת החאמאס בבוקר (ל''ת)

      ויצאו מחוריהם, 08/07/06 16:56

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    החוב של הניה וחבריו

    אברהם, 08/07/06 16:24

    שהניה עלה לשילטון הוא הצדיק המשך פעולות תוקפניות על ישראל,בכלל זה ירי קסאמים ירי בכלל,חטיפה לצורך מיקוח ועוד.עכשו יואיל הניה להורות לכל הטרוריסטים שאיתו להורות להם שפעולות טרור יופסקו כליל.שיתחילו לעשות הסבה לאנשים מועילים אם הם רוצים מדינה.וכמובן יוחזר החייל החטוף.אולי אז יהיה על מה לדבר.אינשללה.!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אל תזלזל באדמה

    Avi Ecuador, 08/07/06 16:18

    וזה אפילו שזה חול.
    עם הזלזול שלך אפשר להבין למה לא תשאר ישראל ליהודים אם תמשיכו...
    אפשר לסדר פספורטים אירופאים, מה יש בישראל?!
    כמובן אני מדבר על דרך המחשבה שלך.

    הגב לתגובה זו

    • התגובה היתה ל 46 (ל''ת)

      Avi Ecuador, 08/07/06 17:04

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    חיילי צהל השילו נעליים ומסמכים וברחו במנוסה (ל''ת)

    טוב תמונה, 08/07/06 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אני לא מבין.....

    המבין, 08/07/06 15:54

    תמיד אנשים מתלוננים שמפציצים רק חול

    כאילו יש משהוא אכותי בעזה?
    ים וחול וזהו
    בסוף נצא גם כך עוד כמה ימים
    כי אנחנו לא מעצמה כמו אמריקה
    אז עדיף עם הסכם

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ישראל דשדשה בחולות ללא שום

    יעקב, 08/07/06 15:49

    תוצאה.
    אין טעם בהכנסת חייל אחד לרצועה.
    יירה עוד קסאם?
    ישראל תפעיל ארטילריה וחיל אוויר לילה אחד .,לעבר מטרות כואבות.
    מדינות העולם יצעקו בדיוק כפי שצועקים כשלא עושים כלום.
    יש להבהיר שתגובה כזו תחזור מידי לילה בו יירה קסאם.
    את החייל יש לשחרר בחילופי אסירים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    נצחון גדול לצהל - התקשורת, שורש הבעיה

    נדב, 08/07/06 15:46

    ראיתי את הכותרת בבוקר ''החמאס מכריז על הנצחון''.... זו כותרת רעה! היא שלילית ומנציחה בציבור הישראלי את התסמונת שכל כך בעוכרינו - רגש הרדיפה הנורא הזה, הבכיינות והמסכנות. זו משרתת את התקשורת ושותפיה בשלטון הרקוב שלנו... ואת הדכאון התמידי של החברה שלנו, הסם שלנו, מה שמריץ אותנו כחברה תת-אמריקאית עם סימטומים צפון קוריאנים - זה לא בריא! זה לא חייב ליהיות ככה.
    הכותרות צריכות ליהיות ''ילדינו הלוחמים הדפו את המחבלים בנצחון סוחף'' וגם ואולי יותר חשוב ''מפעל גדול מקצץ אחוזים מהבכירים למען תמלוגים לעובדים הוותיקים'' ו''למרות שלוש ההפסדים, נבחרת ישראל חוזרת גאה לאחר מסע של כדורגל שובה עין...'' טוב, קצת הגזמתי אבל קצת חיוביות לא תזיק!
    שבוע טוב

    הגב לתגובה זו

    • לכתבה חיובית אין רייטינג, זה שייך לבעיה חמורה של הטבע האנושי... (ל''ת)

      הספקן, 08/07/06 16:13

      הגב לתגובה זו

    • צודק זה לב הבעיה (ל''ת)

      אלון, 08/07/06 17:11

      הגב לתגובה זו

    • תקשורת

      שי, 08/07/06 17:46

      אתה צודק 100%
      לצערי הרב אין פתרון למה שאתה אומר
      עם הפלסטינאים והאוייב מבחוץ נסתדר
      הם התקשורת והשמאל הקיצוני אין לעם ישראל את הכלים הנכונים להתמודד
      והנזק הוא אדיר
      אין כמעט עם בעולם אפילו לא ארצות הברית שנגועה בכזו שנאה עצמית
      ולמרות שהחלק הנגוע הוא שולי עדיין הנזק גדול
      אם כולנו נפנים את מה שכתבת זה בהחלט יעזור

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    ממה אתם מתרגשים?

    הראל, 08/07/06 15:45

    יש שלושים הרוגים פלסטינים, עשרות פצועים, נזק עצום לתשתיות העירוניות שלהם בצורת כבישים הרוסים, צנרות מים מפוצצים , עמודי חשמל שצנחו ובנינים שניזוקו. אם הפלסטינים רואים בכמה חלקים שנפלו מטנקים בגלל קפיצות בדרך נצחון אז אני מאכל להם הרבה נצחונות כאלו

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יעני הנייה מהאום..וכבר שלום אכזב נוגס בקרס.. (ל''ת)

    אחד מהעם, 08/07/06 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צבא פושט רגל ומסורס עי הזרג המדיני (ל''ת)

    שמאלמרד והמשופם, 08/07/06 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הנייה נכנע ומבקש על נפשו ברכות לממשלה (ל''ת)

    רק שלום ועכשיו, 08/07/06 15:34

    הגב לתגובה זו

    • לא נכנע ולא נעליים ההרוגים הרוגים (ל''ת)

      והחטוף עוד שם, 08/07/06 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ותודה לאחמדינג'אד!

    המתבונן העצוב, 08/07/06 15:34

    תוך שאנו מתעסקים בנושא מתגלגל כזה או אחר, הקשור למאבק מול האיסלם הקיצוני והחמאס, שליחו, אסור לשכוח את העיקר. למרבית האירוניה, מי שמאד עוזר לנו בכך הוא דווקא המנוול הפושע מכחיש השואה האירני אחמדיג'אד; כל הצהרה שלו מוכיחה שוב ושוב כי מלחמתנו בעזה היא על עצם קיומנו. מילימטר לא פחות מזה. הצהרותיו רק מבליטות ומבהירות את מה שאנו יודעים כבר 100 שנים - האיסלאם הראקציונרי על כל גרורותיו בעזה ובטהרן, בחרטום ובקהיר כלל וכלל לא מוכן לקבל מדינה יהודית/צלבנית בקירבו. פשרה לא תעזור. אין חצי הריון. כל הסכם הפסקת אש ישרת את אוייבינו כאוויר לנשימה - עד לסיבוב הבא.

    הגב לתגובה זו

    • אחמינגד הוא קריקטורה של עצמו

      עומר, 08/07/06 17:47

      צריך לעשות לו חרצוף, הוא יהיה גדול.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הנייה פשוט הידיוט.מה ניצחון על מה הוא מדבר.הוא מזמין כניסה נוספת

    רני, 08/07/06 15:32

    ממשלת ישראל הגדירה את הפעולה בעזה כפעולה ללא מטרת כיבוש והישארות . המטרה היתה ועודנה גביית מחיר לכל פגיעה בישראל.
    אין כל צורך במשחקי כבוד של כאילו בהן כל פעם מתהדרים הפלסטינים. צהל ניכנס לשיטחם מתי שרוצה ויוצא מתי שרוצה . הפלשטינים לא יכולים למנוע זאת בשום דרך.
    אז איזה ניצחון ואיזה בטיח. עשרות הרוגים מהחמס זה ניצחון ? כי אם כן אולי כדאי להרוג לחמאס אלפי אנשים אז ירגיש הנייה והחמס ניצחון גדול עוד יותר.
    הניצחון היחיד שבא בחשבון הוא כאשר הם יחיו בשלווה בארצם.כדי שזה יקרה צריך ששלום כזה יהיה גם לישראל.
    כל עוד הם מפגיזים ופוגעים בישראל ובישראלים,לא יוכל אף מנהיג או לוחם או אזרח פלסטיני לחיות בשקט.
    ישראל תיפגע בהם בכל מקום ובכל זמן .
    לכן הפיטרון היחיד הינו השלום הסופי והמוחלט.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, אז למה אתה מתרגש מהם בכלל? (ל''ת)

      עומר, 08/07/06 17:48

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד לאולמרט ופרץ על התבונה (ל''ת)

    א.יריב, 08/07/06 15:29

    הגב לתגובה זו

    • שלום עכשיו מאושרים ועם ישראל ישלם את המחיר (ל''ת)

      בנרצחים, 08/07/06 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    To Naama-4

    Ben, 08/07/06 15:24

    Thanks for ur wise words. I fully agree with u...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שימו לב כמה פעילי חאמאס שוטפים את הטוקבקים (ל''ת)

    זהירות !!!, 08/07/06 15:21

    הגב לתגובה זו

    • פשוט נורא. (ל''ת)

      חמאסניק, 08/07/06 17:50

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שלום עכשיו נענתה לקריאות החאמאס ומבקשת מהממשלה (ל''ת)

    להיענות להניה, 08/07/06 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    להכות בטרוריסטים בכל הכח (ל''ת)

    מירה, 08/07/06 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    46,000,000,000 שקל לבטחון וגם הצגות (ל''ת)

    הם מפספסים, 08/07/06 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אוסף של יחפנים מביס את הצבא החזק ביותר באיזור בחסות (ל''ת)

    שלום עכשיו, 08/07/06 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    איפוק זה כח, בריחה זה נצחון, קאסמים צנורות מעופפים (ל''ת)

    אוורוול אמרנו ?, 08/07/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ממשלת אחדות עכשיו!

    המגשרת, 08/07/06 15:10

    ביבי צא לדרך!אנחנו מחכים לך וצריכים אותך!
    ולכל המתלהמים: יש לחץ דעת קהל עולמית על ישראל.
    אנחנו רוצים להוכיח לעולם שאנו שוחרי שלום ורק מגינים על אזרחים חפים מפשע הסופגים פגיעות טילים במקום מגוריהם ובבתי הספר של ילדיהם!
    לעניות דעתי להסכים לשחרור קטינים עד גיל 18 ועצורים חולים!
    +שחרור חצי ממשלת החמאס שנעצרה.
    ולשחרר את גלעד בעבורם
    לא יסכימו? אין מנוס מחילוץ בכוח!

    הגב לתגובה זו

    • המגשרת מתוחכמת ועובדת עליכם לא ביבי ולא נעליים רק (ל''ת)

      סייענית חאמאס, 08/07/06 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    התקשורת היא שהורסת הכל

    קוסם, 08/07/06 15:09

    פעם התקשורת האלקטרונית והכתובה על כתביהם היו מגישים חדשות ומידע AS IS או נותנים לאנשי המקצוע לנתח אירועים. היום כל כתב עלוב נפש בשטח או באולפן מרשה לעצמו לנתח, לתת פירושים ולשאול שאלות מטומטמות וכל המידע שזורם אלינו לציבור, הוא מעין בליל, עיסה של נתונים, אמיתיים בחלקם שאי אפשר להבין מהם מאומה.
    למשל, שני הטומטומים הזקנים לונדון וקירשנבאום שלא חדלים ללהג בתכניתם ושאלותיהם כבר מזמן הפכו לפסדו נאומים.
    קרן נויבך מהערוץ הראשון הפכה פתאום למומחית בכל מה שקורה ברצועה וכיצד על ישראל לפעול... דניאל בן סימון מהארץ פתאום מופיע על תקן של פרשן פוליטי ועוד.
    אז מה נותן לכתבים הללו שלא עשו מאומה בחייהם למעט כתיבה או הגשה את הזכות לבלבל לנו את המוח עם דעותיהם ולנסות לשטוף לנו את המוח.
    אני קורא להקמת משרד עיתונות/ דובר הממשלה שרק הוא יעסוק במידע לציבור.

    הגב לתגובה זו

    • הם מקבלים משכורת בשביל זה... (ל''ת)

      הספקן, 08/07/06 15:21

      הגב לתגובה זו

      • ממי ? (ל''ת)

        הפסקן, 08/07/06 15:30

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    אם מדובר על הסכם חתום ע''י האנייה אז אולי כן.

    אולי כן, 08/07/06 15:05

    אם זה מסמך שאומר שהוא מוכן לערוב להפסקת טילים . מנהרות . טרור וכו' וכן לחייו ובריאותו של החייל אז אולי יש על מה לדבר.
    זה בעצם יגיד שהחמאס מכיר במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אסור לשכוח את העיקר

    המתבונן העצוב, 08/07/06 14:52

    תוך שאנו מתעסקים בנושא מתגלגל כזה או אחר, הקשור למאבק מול האיסלם הקיצוני והחמאס, שליחו, אסור לשכוח את העיקר. למרבית האירוניה, מי שמאד עוזר לנו בכך הוא דווקא המנוול הפושע מכחיש השואה האירני אחמדיג'אד; כל הצהרה שלו מוכיחה שוב ושוב כי מלחמתנו בעזה היא על עצם קיומנו. מילימטר לא פחות מזה. הצהרותיו רק מבליטות ומבהירות את מה שאנו יודעים כבר 100 שנים - האיסלאם הראקציונרי על כל גרורותיו בעזה ובטהרן, בחרטום ובקהיר כלל וכלל לא מוכן לקבל מדינה יהודית/צלבנית בקירבו. פשרה לא תעזור. אין חצי הריון. כל הסכם הפסקת אש ישרת את אוייבינו כאוויר לנשימה - עד לסיבוב הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צבא סמרטוטי,מדינה סמרטוטית,ממשלה עלובת נפש

    אזרח מסכן, 08/07/06 14:48

    אני מתבייש בחולשה של המנהיגים הללו...
    הטעויות ,רדיפת הבצע....
    אזרחים יקרים,זאת תחילת הדרך להתמוטטות מוחלטת של מדינת היהודים....
    חורבן בית שלישי....מתקרב בצעדי ענק.

    וכל זה בגלל מנהיגים חלשים,סמרטוטי רצפה ..וחסרי חוליות.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שחרור החייל+הפסקת הקסאם=הפסקת אש (ל''ת)

    גרוש לא פחות, 08/07/06 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הבעיה של העם היהודי=סוגדי עגל השלום+מסרסי צהל+שלטון תבוסתן ומושחת$ (ל''ת)

    עם פלשתיני=100%, 08/07/06 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    להתבכיין הם יודעים משו משו. (ל''ת)

    אודי, 08/07/06 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לניצחון יש פנים מעוותות

    אסף, 08/07/06 14:41

    ניצחון מאז ומעולם החלשים תמיד שילמו מחיר יקר יותר המעט שלהם זה המון הרבה יותר מההרבה של החזקים ולכן הרווח שלהם הרבה יותר גדול בהנעת תהליכים להסכם רק מנהיגים נבונים (שאין בנמצא כרגע ) מבינים שמה שמגיע להם יתקבל בדרך כזו או אחרת אלימה או מחושבת נבונה הצדק תמיד יוצא לאור אם שלכם או שלנו ההיסטוריה מוכיחה זאת אז אם הרוג אחד שלנו עדיין שווה 30 שלכם ואם חייכם באבק של שברים תמשיכו ללכת אחריי מנהיגים עייפים מבחינת אומץ אמיתי ובתקווה שתשכילו וגם אנחנו

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הנייה נשמע יותר הגון מכל החולירות שלנו שמחפשים רק שפיכות דמים (ל''ת)

    יהושוע, 08/07/06 14:40

    הגב לתגובה זו

    • בא אני אנחש, אתה חבר בג'יחאד איסלאמי או בועדות התנגדות? (ל''ת)

      אריה, 08/07/06 15:43

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק!הוא נישמע,אך הוא ממש לא! (ל''ת)

      אחד מהעם, 08/07/06 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הפסקת אש כוללת עכשיו!

    קרמשניט, 08/07/06 14:38

    הם מצדם ישחררו את גלעד, יפסיקו את הקסאמים ויתחייבו להימנע מפיגועים. אנחנו נצא מעזה, נימנע מפעילות צבאית ומחיסולים (למעט במקרה של פצצות מתקתקות) ונשחרר את השרים וחברי הפרלמנט שעצרנו. למה מחכים?

    הגב לתגובה זו

    • הרעיון נכון... השאלה היא איך עושים את זה... (ל''ת)

      הספקן, 08/07/06 15:06

      הגב לתגובה זו

    • Just

      Isaac, 08/07/06 15:40

      3 weeks ago we were not in Gaza They didn't have Shalit .we had Kasamim and other terores atackes.so your ambition is to go back to those days?
      you guys in Israel are fhulish .

      הגב לתגובה זו

    • הצעתך היא נצחון לאוייב

      ארז, 08/07/06 16:38

      קבל הצעה הוגנת יותר - האוייב ישחרר את גלעד שליט בריא ושלם, ויפסיק מיידית את הטרור נגד ישראל בכל הארץ, נגד חיילים ונגד אזרחים.
      שרי החמאס יועמדו לדין ויושלכו לכלא, וצה''ל יישאר ברצועת עזה לתקופת מבחן בת שנה, כשפעולות הסיכול נמשכות.
      איך נשמע לך?

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לניצחון יש פנים מעוותות

    אסף, 08/07/06 14:37

    ניצחון מאז ומעולם החלשים תמיד שילמו מחיר יקר יותר המעט שלהם זה המון הרבה יותר מההרבה של החזקים ולכן הרווח שלהם הרבה יותר גדול בהנעת תהליכים להסכם רק מנהיגים נבונים (שאין בנמצא כרגע ) מבינים שמה שמגיע להם יתקבל בדרך כזו או אחרת אלימה או מחושבת נבונה הצדק תמיד יוצא לאור אם שלכם או שלנו ההיסטוריה מוכיחה זאת אז אם הרוג אחד שלנו עדיין שווה 30 שלכם ואם חייכם באבק של שברים תמשיכו ללכת אחריי מנהיגים עייפים מבחינת אומץ אמיתי ובתקווה שתשכילו וגם אנחנו

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא נעים, אך נראה שהפעם דוקא אנחנו קצת מ-פ-ח-ד-י-ם

    ביבי ההיסטרי, 08/07/06 14:36

     

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ליברמן למה אתה לא בא לשדרות??? פחדן (ל''ת)

    אזרח משדרות, 08/07/06 14:35

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?!!

      Ro, 08/07/06 14:59

      ליברמן ומשפחתו גרים בהתנחלות דרך אגב

      הגב לתגובה זו

    • אולי תפנה לשריד וזהבה גלאון יה חמור . (ל''ת)

      מומחה לבהמות, 08/07/06 15:41

      הגב לתגובה זו

    • why didn't toy elect him?

      Isaac, 08/07/06 15:42

      your are the PACHDAN
      he has the right aptitud for this situation

      הגב לתגובה זו

    • הוא דווקא כן בא לשדרות

      גיא, 08/07/06 17:10

      כנראה שאת לא תושבת שדרות,
      לפני שבועים ליברמן בא לשדרות ישב עם התושבים, הביע תמיכה ואמפטיה והבטיח שיעשה כל יכולתו להפסקת הקסאמים

      אז לפני שאת יוצאת בסיסמאות נבובות, תבדקי את השטח

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    כשטוקבקיסטים ינהלו את המלחמה, מצבנו יהיה רע באמת...

    עודד המתבודד, 08/07/06 14:28

    הקרב לא הסתיים, ויש להניח שאלה שכתשו את הפלשתינים בסיבוב הראשון עם כמות נפגעים נמוכה מאד מצידנו, יכו בהם מכה קשה בסיבוב השני אם יתעורר צורך.
    צריך להכות, צריך לחדול מלהכות ולפעמים אפילו ללטף...
    האמריקאים אומרים שיש דרכים רבות לקלף את החתול (באנגלית זה נשמע יותר טוב).
    המטרה של הפסקת הטרור לא הושגה עדיין, המבצע לא הסתיים, וצריך להמתין בסבלנות לסיומו המוצלח.

    הגב לתגובה זו

    • עודד אני איתך. סבלנות:) אנחנו בדרך הנכונה

      זיו, 08/07/06 14:53

      לא צריך לרוץ..בנתיים למרות הרבה קללות, אודי ופרץ עושים אחלה עבודה.
      כותשים בהם עד דק אבל לא חוטפים בראש מהעולם
      אני אומר כמוך.
      זה היה הסיבוב הראשון, עוד יגיע הסיבוב השני גם בעוד יום יומיים

      הגב לתגובה זו

      • גם אני חושב ככה, רק בשיטת הסלמי

        אפאצ'י, 08/07/06 15:36

        פרוסה פרוסה, דקה במיוחד, מכה פה מכה שם, להתיש אותם ולהפוך את החיים בעזה לבלתי נסבלים, לסכסך בין העם לממשלת הרוצחים, כדי שיפילו אותם וילכו לבחירות...
        לתת להם להבין מי בעל הבית.
        ומי מכתיב את הקצב.

        רק ככה ננצח!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    צה''ל ברח מבית להייה. (נסיגה טקטית), עכשיו תבינו מדוע הפעולה מדשדשת (ל''ת)

    מאור, 08/07/06 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תשגרו עליהם טילים מבחוץ

    לא לאולמרט, 08/07/06 14:28

    לא צריך להיכנס ולסכן חיילים כדי להראות שיש לנו כח

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נכון ניצחתם אבל תחזירו את החייל חי ונגיד שהבסתם אותנו (ל''ת)

    סי די, 08/07/06 14:26

    הגב לתגובה זו

    • החייל חי בריא ושלם- הקלף היחיד שלכם ! (ל''ת)

      העולם צופה בכם., 08/07/06 18:20

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    רק ליברמן

    גיא, 08/07/06 14:26

    ישים סוף לכל הבלאגן הזה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדינה בהיתקפלות... (ל''ת)

    ציפי, 08/07/06 14:25

    הגב לתגובה זו

    • סליחה ט-ע-ו-ת!!!

      דוד צימרמן, 08/07/06 14:43

      לא '' המדינה'' מתקפלת!!!

      אולמרט/פרס/פרץ/ליבני מתקפלים!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ל5 ליברמן הוא אפס כלומניק, שלא תרם כלום למדינה רק הסית (ל''ת)

    זוזו, 08/07/06 14:23

    הגב לתגובה זו

    • well he is ready to do it now

      Isaac C, 08/07/06 15:48

      give him the chance .
      trust me there is one solution .
      in this small place no space for to Extrim colturs.
      so its better be you

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ל5 מה עשה ליברמן עד היום שהוא יכול להיות שר ביטחון

    מכאל, 08/07/06 14:22

    כלום,
    לא עשה כלום לא עבור המדינה ולא עבור אזרחיה.
    מתי ליברמן ביקר בשדרות לאחרונה???

    הגב לתגובה זו

    • ופרץ? מה מכשיר אותו...

      ארז, 08/07/06 16:40

      להיות שר בטחון?
      ואולמרט? מה מכשיר אותו להיות ראש ממשלה?

      הגב לתגובה זו

    • לשאלה שלך

      הקוסם, 08/07/06 18:53

      ליברמן ביקר לפני שבוע באוהל המחאה בשדרות.

      נכון שאתה מרגיש דביל עכשיו אחרי שגמרת להתלהם?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    gam sadam......nitzeach

    dd, 08/07/06 14:20

    viva sadam

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא ליפול למלכודת דבש של הפסקת לחימה. נשלם על זה בעתיד

    צ'מברלין, 08/07/06 14:17

     

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    רק ממשלת קדימה,ליכוד,ליברמן ,ש''ס תנצח,בלי שום שמאלני

    להחליף סוסים, 08/07/06 14:13

    ליברמן כשר בטחון כמובן

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הפנטזיונרים מאמינים לשקרים של עצמם,ולא מצליחים להפיק לקח מטעויותיהם

    נעמה מרעננה, 08/07/06 14:11

    חמאסניקים יקרים, לא ניצחתם ולא תנצחו. אנחנו נמשיך להכות בכם עד שתפסיקו את הטרור.
    לא יועילו לכם הפגנות של שמאל ישראלי קיצוני מעוות מוסר, ולא יועילו לכם אומות העולם שאינן יכולות לשלול מאתנו את הזכות להגנה עצמית.
    הדרך היחידה והפשוטה שעומדת בפניכם היא להפסיק את הטרור.

    הגב לתגובה זו

    • נעמה.....אני גאה בך. (ל''ת)

      ציוני גאה, 08/07/06 17:55

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    In other words Haniya saying

    Homeless, 08/07/06 14:10

    Israel has a faild policy that shows

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה שנכון נכון

    לא צריך להיות, 08/07/06 14:06

    לא רק שהמבצע לא הפסיק לחלוטין את ירי הקסאם לשטחי המדינה.
    הירי רק התגבר....

    חמאס 2 ישראל 0

    העיקר שמפקד האוגדה אמר שהפלשתינים מבינים שלא כדאי להם לשגר רקטות.
    כנראה הם קשי הבנה ולא קוראים עיתונים שכן ירי הרקטות עדיין נמשך.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בריחת צה''ל מבית להייה ,חרפה לכל ישראלי שפוי

    שוב הושפלנו, 08/07/06 14:06

    ממשלת השמאל כשלה ברגע האמת

    הגב לתגובה זו

    • ואף על פי כן, לאודי ביצים משיש! (ל''ת)

      1234, 08/07/06 14:40

      הגב לתגובה זו

      • אין חכם כבעל ניסיון שחש אותן במפסעתו (ל''ת)

        4321, 08/07/06 15:37

        הגב לתגובה זו