• 129.

    בני הכפר

    משתפי פעולה, 12/07/06 15:43

    מדובר בארגון ששיתף פעולה עם גורמי טרור:
    http://www.intelligence.org.il/sp/c_t/s_repo

    rt/mar_d_04.htm
    אכן, מגייסים תרומות בשביל תרופות...

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    למה לא פוגים הפלשתינאים בשמאל

    מוות לשמאלנים, 11/07/06 09:01

    למה לא פוגים הפלשתינאים בשמאל

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אין מילים כמה האנשים האלה מגעילים

    קול העם, 08/07/06 18:14

    איך תמיד חסרי המוסר מכסים עצמם בצבעי המוסר, והשקרנים מכנים עצמם דוברי אמת, ומחרחרי המלחמה מתיימרים לדבר בשם השלום.
    ''אשרי האיש שלא ישב במושב לצים''

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    יהודים מפגינים

    בנצי, 08/07/06 15:57

    זה שערבים מפגינים ניחא! אבל יהודים שמאלנים !אפה הייתם יפה נפש כשקסאמים נוחתים ללא הפוגה בשדרות!! וכשעשרות אנשים נתקפים בחרדה! וכשנערים ונערות מרטיבים במיטה בלילות אפה אתם בעניין הזה?הכמות של כל ההרוגים במבצע הזה הוא כמו פיגוע אחד אצלנו אז על מה אתם מתלוננים או מפגינים ! אני מתבייש מכם !!!! היהודים בלבד !

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מתי השמאל הפגין נגד פיגועים פלסטינאיים? (ל''ת)

    צ-ב-י-ע-ו-ת, 08/07/06 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    לחוקק חוקה

    דודו, 08/07/06 14:09

    המדינה הזאת צריכה חוקה אחרת היא לא זכאית לקיום!!!
    האוייב נמצא בתוכנו, ולכן צריך לחוקק חוקה שתגן על מדינת ישראל וריבונותה בפני אספסוף יהודי שרוצה לפגוע בה וצריך להיות מגורש ממנה.
    חייבת להיות צנזורה על התקשורת גם , כפי שנהוג בתאילנד, כן כן, ישראל צריכה ללמוד מתאילנד, שלא נותנת צ'אנס למי שמנסה ללכת נגד ריבונותה. יש לנו הרבה מה ללמוד ממדינות אחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    שימו לב, השמאל תמיד יוצא בהפגנות ופוגע ביכולות הן הצבאיות והן המורל (ל''ת)

    רבקה, 08/07/06 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    השמאל הישראלי איבד את השפיות שלו

    ds, 08/07/06 13:07

    נראה לי שהשמאל הישראלי איבד את השפיות לגמרי אוליי נעביר אותם לעזה וזהו

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    איריס למה שלא תעברי לגור בשדרות? (ל''ת)

    אורן, 08/07/06 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    פעילי שמאל צבועים

    יגאל, 08/07/06 10:50

    בושה וחרפה לכו תבדקו מה קורה בתוך הרצועה
    לתושביו ע''י בני עמם ומנהיגיהם שעושקים את
    האזרחים ''אוכלים'' את המשכורות ומתנהגים
    כמנהיגי כנופיות וזאת לאחר ה''יציאה'' מעזה
    שכל כך ייחלתם לה .
    הצעקה הזו כדברי איריס בר צריכה להיות של כל
    העם היהודי נגד משעי הפשע שעוברים תושבי שדרות וסביבותיה עקב הפגזות הקאסמים.
    ה''עם'' הפלשתיני'' לא היה אף עם וא יהיה אף פעם ''עם'' ,אלא ערב רב של תתי אדם הצאים לדם ,הרג וחיסול העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    תמיהה

    אזרח ישראלי, 08/07/06 10:06

    חטיפת החייל יכולה להיות מוגדרת כפעילות לגיטימית רק במקרה ובין ישראל לישות עימה היא מתמודדת קיים מצב מלחמה. אבל אם קיים מצב מלחמה הרי ברור שזכות המדינה להפעיל את עוצמתה כדי להכריע את המלחמה לטובתה ואז - נא לא למחות על תוצאות הפעילות הצבאית והנזקים שנגרמים לאויב. אם אין מצב מלחמה אז כמובן שאין כל לגיטימיות בפעולת החטיפה.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    הפגנת השמאל

    ישראלי פשוט, 08/07/06 09:36

    אני בעד החזרת שטחים לפלשתין ושחרור אסיריהם לכשיגיע זמן שלום אמת.
    אבל עכשיו, נראה שמי שמפגין נגד פעילות צהל רוצה בחיסול מדינת ישראל ולהקים במקומה, עד לים, את פלשתין הגדולה.

    הרי ישראל פינתה את כל יישוביה שהיו ברצועת עזה ונסוגה לגבול הבינלאומי, אז מדוע הפלשתינאים ממשיכים בירי הקסאמים ?! אלא, שהם רוצים בחיסול ישראל . אני מקווה שלכך גם היהודים שברשימות הערביות לא יסכים.

    אילו הפלשתינאים היו חיים עם ישראל בשלום בגבול רצועת עזה ואילו היו אומרים שאם ניסוג בגדה באופן דומה, ישרור גם בגדה שלום, הם היו משיגים את אימון רוב הציבור בישראל וזוכים במדינה ראוייה.

    במצב הנוכחי, עלינו להגן על יישובינו ועל אזרחינו וחיילינו בכל הכוח ובכל התוקף המוסרי.

    אני מקווה שצהל ייצליח במשימותיו ללא קורבנות מצידנו ושדובר צהל וההסברה הישראלית יתעוררו.

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן (ל''ת)

      קול ההגיון, 12/07/06 03:49

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    יש כמה תקדימים

    יאיר, 08/07/06 09:24

    גם במשפטי נירנברג ניתלו כמה ראשי משטר ושרים.
    לשרים המעודדים טרור נגד אזרחים אין שום לגיטימציה וחסינות והם אוייב כמו כל אוייב אחר.
    ומה עם סדאם חוסיין וכמה משריו האסורים ועומדים למשפט למשל ?
    וחוץ מזה, איזה ''פרלמנט'' ואיזה ''שרים'' ? עדיין לא קיימת מדינה פלסטינית ולכן כל הכינויים ''ראש ממשלה'' ''נשיא'' ''שר'' הם רק קשקושים, בינתיים הם כנופיית טרור ותו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אם פרץ רוצח עליו לעמוד לדין פלילי

    Amir A, 08/07/06 07:35

    ואם אינו כזה חייבת לבוא תביעת דיבה רצינית כנגד המאשימים.
    פרץ מייצג את מדינת ישראל לטוב ולרע.
    אסור לקריאה כזו לעבור ללא תגובה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון: בהאג! בתי המשפט של ישראל הוכיחו אזלת יד מוחלטת בטיפול ...

      ציפי, 08/07/06 10:52

      ... בטיפול בפושעי מלחמה

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    לשלוח אותם לחינוך מחדש בנגב

    השיעמום מהשטן, 08/07/06 07:32

    למשל שבועיים בשדרות
    הרי הם משועממים
    אז שיעבדו שבועיים עם ילדים שמרטיבים בלילה וינסו להבין מי כאן הרעים.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    עם ישראל מתעלם מהפשעים רק מעטים מגנים בפומבי את הרוצחים הפושעים

    ווג'ה, 08/07/06 06:53

    טבח העם הפלסטיני נימשך ללא רחמים.
    הרוצחים שמייצגים ממשלה חסרי רחמים.

    הגב לתגובה זו

    • טעות בידך מכובדי

      אלי, 08/07/06 07:51

      איננו טובחים בעם הפלסטיני, האזרחים הם מחוץ ךתחום, באשר למרצחים, לדידידי, יש להצטער על כך שרק כ שלושים נהרגו, חובה עלינו להרוג כל חמוש ללא שאלות מיותרות, ולכן זה אינו טבח, הטבח האמיתי, זה הם עושים בשיגורם טילים בלב אוכלוסייה אזרחית תמימה.
      שבת שלום

      הגב לתגובה זו

      • הטילים שוגרו רק לאחר רצח חפים מפשע, כל יום וכל יום (ל''ת)

        ווג'ה בבג'ני, 08/07/06 09:23

        הגב לתגובה זו

    • לווג'ה.

      צ______________, 08/07/06 07:51

      מה הבעיה.

      הפלשתינים מעדיפים מלחמה.

      והם מקבלים מלחמה כפול ממה שהם רוצים.

      מה אתה מצפה?
      שהם ישגרו קאסמים ואנו נגיד שיורד גשם?

      הגב לתגובה זו

    • עכשיו אתם מבקשים רחמים?

      יוד, 08/07/06 08:00

      אם הייתם נמנעים מלתקוף את ישראל אחרי הנסיגה מעזה היה לכם שקט. אבל זה אופייני לפלסטינים: קודם תוקפים ואחר כך מבקשים רחמים.

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    לכולם תרגעו, מדובר בשניים וחצי מסוממים.

    נס, 08/07/06 05:55

    התקשורת עשתה מזה גם כן הפגנה ,

    הגב לתגובה זו

    • לנס.

      צ______________, 08/07/06 07:53

      גם במינת חוק אפילו מסומם אחד היה נכנס לכלא.

      אבל פה מדברים על דמוקרטיה. וחופש הביטוי.

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    איך אפשר להשוות בין גלעד לאסירים הפלשתינים?

    להחזיר את גלעד, 08/07/06 03:50

    כבר שכחתם שהאסירים הכלואים בישראל רצחו ילדים, נשים, בעצם כל מי שבא בדרכם? רוצצו ראשי תינוקות בביתם? שוחחו עם נערים מתבגרים באינטרנט ופיתו אותם להיפגש ואז שחתו אותם?
    גלעד שליט לעומתם נראה אחד שלא יפגע בזבוב.. נראה ילד כזה טוב..
    איך אפשר להשוות בכלל ???

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    חידוד קטן של מספר 92

    דוד, 08/07/06 03:43

    92 צדק בדבריו אך לדעתי מה שיהיה יותר אפקטיבי בשביל המפגינים הללו
    מבחינת שינוי קו המחשבה המעוות שלהם זה שפשוט קרוב משפחה של כל אחד ואחד מהם ימות בפיגוע של מחבל מתאבד.
    אז באמת אני מאחל לכל אחד ואחד מהם את זה וכמה שיותר מהר, ואולי אז, מחשבתם המעוותת תשתנה קצת.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    פרץ רוצה אח.אבל לא אחד כמוך יפשת''פ חמסניק

    רני, 08/07/06 03:12

    אצל הערבים תולים אנשים כמוכם על עמוד חשמל.
    הגיע הזמן שמינהג זה יגיע גם אלינו.
    כמו כן הגיע הזמן שנפציץ את עזה בטילים דומים לקסאמים שיפציצו בצורה חפשית,זאת אחרי כל ירי של קסאם לישראל .מי שיפגע שיפגע.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    למפגין: שחיטתך..

    אבי, 08/07/06 03:06

    גם היא, לגיטימית

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אין כבר בושה בעולם

    דוד, 08/07/06 03:06

    אני לא יכול לקבל את כל הדעות של השמאלנים, אבל אני יכול להבין שיש לאנשים שונים דעות שונות.
    אבל איך לבנאדם יש את הבושה, החוצפה וחוסר האנושיות להצדיק מעשי טרור כאלה, אני רוצה לראות אותך שמצדיק את חטיפת החייל כלגיטימית מה היית מרגיש ואיך היית מתנהג אם זה היה מישהו ממשפחתך או קרוב אילך שלא היית יודע מה יהיה גורלו והתנאים הנוראים שהוא מוחזק בהם, אני רוצה לראות מה הייתה אומר אם היו מענים ומתעללים באחיך החייל.... זה קל לדבר ולזרוק מילים גדולות באוויר ממקום של חוסר ידיע והבנה, אבל רק אחרי שתדע מהו צער, אולי באמת תצא מהנאיביות ומהבועה שאתה חי ותיווכח למציאות והחיים האמיתיים, אני לא הייתי חושב אפילו לכעוס עליך כי ברור שאתה לא מספיק בוגר וחכם להבין את מה שקורה סביבך, בערך כמו ילד בן 3.

    הגב לתגובה זו

    • הפשעים שממשלתך מבצעת רק הם מעשי הטרור הנפשע (ל''ת)

      קריו, 08/07/06 07:49

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    יש להתיחס לאנשים האלה כמו אל מרזל - קיצונים לא רלונטים! (ל''ת)

    אילן, 08/07/06 03:03

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הסרטן

    david, 08/07/06 02:17

    השמאל המתועב רק בישראל יכול להתנהג כחלק מאויבי העם והסיבה היא שבישראל העם הוא פסבי שלא היכפת לו מכלום ממשגובל בטימטום לא היכפת לו מיסי עתק לא משנה שהמנהגים מושחתים שהמשטרה מושחתת שהעשירים מתעשרים על גבם של חסריהיכולת ומשכורת עובדיהמדינה ללא שום פרופורציה למשכורות הרעב של פועלים בכל מדינה אחרת שלא לדבר על מדינותהאיסלם שם הפגנה נגד הממשל דינומות יש לחתוך את הסרטן מגוף העם יש לחסל אותו בכל דרך אוחוק או אלימות לא יכול להיות שעם במצב מלחמה ירשה לדפוקי מוח לדברנגד העם ולהסית נגד יהודים לשים קץ לתופעה החולנית שמחזקת את ידי אויבנו

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    הפגנה של כמה עשרות נמושות ערבים ויהודים

    פרעה, 08/07/06 02:11

    מי בכלל ראה או שמע אותם.........

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כשאני רואה את המפגינים האלה אני בעד להגדיל את סל הבריאות... (ל''ת)

    אי שפיות, 08/07/06 01:59

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מאשימים את צה''ל באי מוסריות?

    שיי, 08/07/06 01:25

    כל פעם שמישהו (מדינות נורווגיה, הפלשתינים, השמאל) מאשים את צה''ל באי מוסריות, דובר צה''ל צריך לענות ''אה, זה נקרא לא מוסריות?מצטער, כנראה שלא הבנו למה אתם מתכוונים במילה מוסריות.מייד נתקן את זה'' ואז להפסיק את פעילותם של קציני התיאום והקישור (הרי צה''ל הוא צבא לא מוסרי, למה צריך אותם?) להקל קצת בנהלי הפתיחה באש (הרי צה''ל הוא צבא לא מוסרי, כנראה שלנהלים האלה יש יד ורגל בכך), להגביר את הריסת הבתים וחישוף השטחים (הרי צה''ל הוא לא מוסרי, כנראה שההימנעות שלנו עד עכשיו מרגיזה אתכם איכשהו) וכו'. תוך יומ-יומיים הם יתחננו שנחזור להיות הצבא הלא מוסרי שהיינו קודם.

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי (ל''ת)

      איתי, 08/07/06 02:46

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    How to end it all

    Dan, 08/07/06 01:11

    The way the world had finished theWWII is by a massive bombing of Germany where few hundreds thousands died especially Berlin and Drezden and the A bomb on Japan. Otherwise the war would have continue for many more years wit hmany more dead on both side. The problem with us is that we are afraid to finish it once and for all.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הגייס החמישי תומך בפעולות פשעי המלחמה החמאסיים

    גיל אזולאי, 08/07/06 01:04

    היורים ירי מכוון אל אזרחים

    הגב לתגובה זו

    • מי שרוצח ללא הפסקה ילדים ואזרחים מקבל בתגובה קסם בעוצמה של קפצונים (ל''ת)

      מינה אלפרון, 08/07/06 09:25

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    בני אדם, אבל שונים.

    ברוך השם, 08/07/06 01:03

    ''חטיפת שליט לגיטימית'' עוד קקר ערבי שיודע מה לגיטימי ומה לא. גם אני שולף מהמותן וקובע שכל מה שצה''ל עושה נגד המרצחים הפלסטינים הוא לגיטמי! עכשיו אפשר להכנס לוויכוח עם הערבים על ערכים אנושיים וזה כולל דת, שאהידים, כבוד המישפחה, נקמת דם, כופרים, התנועה האיסלמית, חמולות, פשע, סמים וכו' בסופו של יום כשהכול מתאסף לא נותר לי יותר מלאמר: אכן הפלסטינים הערבים הם בני אדם, אבל שונים.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    1.2 מהם ערבים וחצי מסוממים (ל''ת)

    רונן, 08/07/06 00:56

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    תנולהםלהפגין ותמשיכו להרוג

    Joe Anaaref, 08/07/06 00:51

    כל אחד והתפקיד שלו.
    שהדפוקיםהאלהימשיכולהפגין - לאממש נורא.
    אנחנו,לעומת זאת צריכיםלהמשיךולהרוג בהם.
    כמהשיותרמחבליםמתים - יותר טוב.
    כל אחד והתפקיד שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אני מתבייש להיות שייך לחיפה

    רוני, 08/07/06 00:50

    נולדתי בעיר הזאת וכל חיי חייתי פה והיום אני מתבייש שהעיר הפכה לבית המקדש של השמאל הסהרורי , הפגנות של ערבים עם דגלי פלסטין ברחוב אלנבי, השתלטות של ערבים על העירייה וסגן ראש העיר שנקרא ווליד ח'מיס שאינני יודע איך אדם עם כאלה דעות קיצוניות נגד היהודים מגיע להיות סגן ראש עיר - והגרוע ביותר : ראש העיר יונה יהב שבאמירותיו מכשיר את שיבת הפליטים לחיפה ועוד לא אמרנתי מילה על תפקודו האפסי כראש עיר - אני חושב ברצינות לעזוב את העיר לכיוון המרכז כי המצב הופך להיות בלתי נסבל בחיפה !!!!
    ועוד הערה לראש העיר - אנא ממך שחרר אותנו מדעותיך הפולטיות שאתה יודע טוב מאוד שאינן משקפות את רוב תושבי העיר ותתעסק בדברים יותר חשובים כמו יצירת מפעלים בעיר (במקום שיברחו למגדל העמק ויקנעם ) ונמל התעופה בעיר !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    האם nrg מסקר הפגנות של אנשי ימין

    שאלת תם, 08/07/06 00:47

    גם אם הם כוללות יותר מ''כמה עשרות'', או שפרווילגיה זו שמורה רק לאנשי השמאל הבוג---?
    יש בארץ שמאל קיצוני או שרק (כל) הימין הוא כזה?

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מנוולים....

    רפי, 08/07/06 00:44

    חבורת זבל אנושי שכמותכם. איפה הייתם כשמתאבדים רצחו ופצעו מאות אנשים, נשים זקנים וטף? איך לא שמענו את קולכם כשזה קרה יהודים במדינת ישראל. אתם הינכם פושעים כמו המתאבדים והלוואי שגם אתם תתרסקו כמו שאר הנפדעים בקרב הישראלים.
    היכן הישראלים האמיתיים שמחובתם לנגח ולהשמיד את האספסוף הנאלך הזה שנקרא שמאל ישראלי?אתם כולכם חבורה של חיות אדם שמן הסתם מקווה אני שתריחו שורשים עמוק עמוק בתוך האדמה.
    זבליםםםםםםםםםם, זה מה שאתם.

    הגב לתגובה זו

    • תודה רבה

      דוד, 08/07/06 03:17

      תודה רבה לך רפי, שאתה אומר מה שרבים מאיתנו רוצים להגיד על האנשים האלו, בני הבלייעל האלו שחושבים שיש להם מושג כלשהו על החיים.....!

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    who r u?

    nadav, 08/07/06 00:43

    i want to know who is אמיר מח'ול we need to kill him

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    כל יום ששי הנבלות שונאי ישראל האלה

    צח, 08/07/06 00:40

    עומדים בכיכר, במושבה הגרמנית בעיר חיפה.עברתי שם פעם אחת עם האוטו, ואפילו חשבתי לדרוס אחד מהם, רק בשביל הכיף,אבל הם לא שווים אפילו לא את זה...
    להמשיך לחסל את כל הפלסטינים, כל יום לפחות מאה מינימום!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    הפתרון למפגינים - העברתם לרשות הפלשתינית המתקדמת (ל''ת)

    יוחאי, 08/07/06 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    גיס חמישי נבזי!

    זה השמלנאצים, 08/07/06 00:33

    צריך לשלוח את חולי הנפש לאשפוז בכפייה בפסיכיאטרית ברמלה! או בכלל למיון ברמלה!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שמאלנים גזענים - תעזרו בשדרות !

    ככה זה כשאוהבים, 08/07/06 00:28

    הקופים בקמרון נמצאים בסכנה ממשית. בשרם נחשב למעדן ומידי יום נטבחים עשרות קופים לצורכי מאכל וגוריהם נמכרים כחיות מחמד. משלחת ישראלית בת 21 חברים יצאה לקמרון כדי לעזור בבית המחסה הישראלי לקופים
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/HP_35.html

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ynet ''צווי 8 גיוס מילואים'' השמאל מחפש מלחמה (ל''ת)

    כיבוש 48,67,06, 08/07/06 00:22

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    זהו גייס חמישי

    שלום יהןדאי, 08/07/06 00:17

    לפי חוק העונשין צריך להעמידם לדין על פשע חמור של בגידה בבטחון המדינה, אך משום מה אפילו לא פותחים נגדם בחקירה ? נערות יהודיות שמפגינות על הרס בתיהן מוחזקות חודשים במעצר בלא שום עילה מוצדקת ?!
    התוצאה היא אבדן האמון במערכת המשפט המזכירה לנו את הנורמות של ברית המועצות, מייסדת תנועת השלום, ומחרחרת המלחמה בעולם כולו בשיתוף האיסלם.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כל הכבוד לכם - כולנו מחר להפגנה נגד הטירוריסטים הישראלים !

    מסעב, 08/07/06 00:15

    ההפגנה מחר בנצרת ב 16:30 - פרץ + אולמרט צמאי דם ! כן לשחרור כל האסירים הפלסטינים - החייל ישוחרר רק אם ישתחררו כל האסירים הפלסטינים שאנו גאים בהם !

    הגב לתגובה זו

    • שתתפוצץ ההפגנה

      דוד, 08/07/06 03:22

      חבל שנצרת לא נמצאת ליד שדרות ושאחד הקסאמים לא יכול ליפול ''בטעות'' במרכז ההפגנה

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    אתם/ן הסרטן שבלב האומה!!

    לא פוחד, 08/07/06 00:14

    גועל נפש
    רק חסר שעוד תקראו לחמאס להרוג את גלעד שליט.

    אני מתבייש שהגנום היהודי זורם בעורקכם/ן.

    אני שונא אתכם/ן יותר ממה שאני שונא את האוייבים.

    הם נלחמים על אידיאולגיה. ואתם/ן?

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    למפגינים שלום

    ולדימיר ערוסי, 07/07/06 23:55

    היכן האיזכור לקאסמים הנורים יום יום על שדרות ?אתם גייס חמישי צבוע המםפגין בחסות הדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    זין על השמאלנים !!! (ל''ת)

    משה, 07/07/06 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    השמאל הקיצוני הרקוב (התשקורת מכסה על חבריה)

    אזרח מודאג, 07/07/06 23:54

    מתי כבר תיפסק מכבסת המילים ויאמרו המילים הברורות ?!

    מתי תיפסק מכבסת המילים של התקשורת בישראל?

    מתי ייקרא הילד המופרע והחולה בשמו ?!

    השמאל הקיצוני הרקוב.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    תומכי ביילין ואוסלו. (ל''ת)

    דוב, 07/07/06 23:52

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    למה הם מקבלים במה? (ל''ת)

    1, 07/07/06 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ליפי הנפש

    leah, 07/07/06 23:51

    גברת ניכבדת??????
    איריס בר
    אולי תעברי דירה עם שותפיך להפגנה
    תעברו לעזה
    ניראה אותך אז מעיזה להעיר או להפגין נגד חמס או הגיהד
    לה]גין נגד משלחי הפצצות נגד אותם קיצוניים שמסכנים גם את חייך בארץ ישראל
    לא צריך הרבה את צריכה רק להיות בזמן הלא נכון באוטובוס הלא נכון
    ולמצוא את עצמך חלילה פגועה
    ביגלל אותם קיצוניים שאת מפגינה עבורם
    לך תבין!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מאניקים

    זאב הערבות, 07/07/06 23:49

    היתי שם אותכם כנגד הקיר וקוצר אותכם בלי רחמים..

    הגב לתגובה זו

    • שמשון הגבור הקוצר

      יודה, 08/07/06 02:04

      אז מי/מה מונע אותך בדיוק? מצחיק לקרוא איך כל גיבורי התהילה משמידים בהבל פיהם את כל מי/מה שלא מוצא חן בעיניהם

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    לטבעוני

    ככה זה כשאוהבים, 07/07/06 23:49

    כל הבוכהלטריה שלך מדויקת חוץ מהטוטל - אתה כנראה חיפפת בחשבון. הערבים כמו גם הפלסטינאים אין להם את אותה הירארכיה דמוקרטית של בחירות,פרלמנט,מדינה וכד' ולא משנה מה הסיבות. ההיררכיה אצלם היא החמולה,הכפר,המסגד,השבט - למדינה אין שם כל כך משמעות. לומר שיש שם ''אנשים פשוטים שנמאס להם'' . ממה ? מלחיות 60 שנה במחנות פליטים ? מלראות ברצח מעשה פוליטי לגיטימי ? [אני כאן סוטה מהנושא - רצח רבין וטבח גולדשטיין - קרבו אותנו לערבים ולמזרח התיכון בצורה ששום פרויקט של פרס לא יצליח בעוד 1000 שנה]. אין כאן התנשאות או גזענות -הם פשוט לא כמונו ! ועוד 1000 שנה לא יהיו. תפנים - זה מה יש - אין שם אנשים פשוטים יש שם תרבות רצחנית , פנטית , מפגרת למול נסיון שלנו להיות דמוקרטיה מערבית ליברלית הכוללת ''אנשים פשוטים'' ו''מנהיגים חארות צמאי דם''. לא במקרה לפני 60 שנה נפלה תרבות רצחנית ופנטית אחרת וגם שם לא היו ''אנשים פשוטים'' כולם רחצו בדמנו בהילולה אחת גדולה. חיפפת גם בהיסטוריה אה ?

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    זה שמאל זה?

    שמאל שפוי, 07/07/06 23:45

    הוא אמר:
    ''לא מדובר רק בעניין החייל, שחטיפתו היא בעיני פעולה לגיטימית נוכח החזקתם של 10 אלפים אסירים פלשתינים בישראל בהם גם חברי פרלמנט ושרים''.

    זה נשמע כאילו לקוח ממכונת התעמולה הפלסטינית. הרי השרים נעצרו אחרי שגלעד נתפס בשבי. העצורים חלקם ללא משפט, וללא הצדקה, אולי, אבל רק אלה צריכים להישקל ברצינות לשחרור.

    חברי הפרלמנט מהחמאס צריכים להשתחרר, אבל לא מייד, הם קלף מיקוח. למה לשחרר בכלל? בגלל שאחזקם בשבי אין בה יתרון לישראל. אחרים יקומו במקומם. והרחוב הפלסטיני, בדיוק כמו הישראלי, רואה הכול רק מהצד שלו. הרי אחרי הכול, ללא נקיטת אלימות מצידם, לאף אחד בישראל לא היה איכפת מהם. עד שהם לא השמיעו את קולם באגרופים, לא הקשבנו להם. ואנחנו אומרים ''שהערבים מבינים רק כוח''. אם תשימו לב תראו שדמות ''הערבי'' הוא מראה של החברה שלנו בישראל.
    לא שהמצב אצלהם בוהק, יש להם בעיות חברתיות רציניות ביותר, רק שהוא בדר''כ לא עונה ל''ערבי'' הסטאריופיסטי אצלנו.

    אז למה בכל זאת אני בעד לצאת מהשטחים ולאפשר להם מדינה?
    קודם כול זה אינטרס לאומי, שלנו.
    ההיסטוריה מראה שמאבקים לאומיים מסלימים לאורך הזמן. באלגיריה הערבים עשו לצרפתים קרקס.

    בסופו של דבר, רצינו אדמה, אבל לא את יושביה. אבל הפלסטינים הם עיסקת חבילה. אי אפשר לשלוט על עם שלא רוצה אותך (אלה עם הם טיבטים) .
    כדי להשתיק את הרחוב הפלסטיני בכוח צריך אלימות בסדר גודל אבסורדי. עם אתה לא נרתע מהשמדת עם על רקע מוסרי, אז אתה בבעיה רצינית. אבל פרקטית זה בלתי אפשרי, מה תעשה? תבנה תאי גזים?

    ונכון, החמאס קורה להשמדת ישראל (תפקיד שהם מועידים לדורות הבאים). אבל חצי ממדינות ערב רוצות להשמיד אותנו. אז מה?
    גם סוריה רוצה להרוג אותנו, אבל לא מעיזה לתקוף.
    כוח ההתראה הצהלית, כמובן, חייב להישמר כל עוד יש סכנה מוחשית לקיומנו.
    אבל בסבלנות, נוכל להתגבר. צפויים עוד קשיים. פינוי יהודה-ושומרון, מעמדה של ירושלים וסיכסוכי גבולות, שייתכן אף יהיו אלימים.
    אבל ביחד נשרוד, ונאבטח עתיד בטוח לילדינו.

    תודה רבה.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    זה חמור כמו פרעות אוקטובר 2000

    אלי, 07/07/06 23:44

    מדוע המשטרה לא פינתה את המתנחלים המוסלמים שהפריעו לסדר הציבורי?

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    בוגדים!

    Nacho, 07/07/06 23:40

    טוב לדעת שתמיד בשעת מלחמה יהיו כאלה בינינו שיהיו עם האויב.
    הפגנת אויבינו בחיפה מוכיחה שפעולת צה''ל בעזה חיונית ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    להיפרד מהאיסלם לשלום

    אלי, 07/07/06 23:33

    הם שם ואנחנו כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מתערב איתכם שאם מישהו עם חולצה כתומה היה כותב ''פרץ רוצח''

    פעיל ימין קצוני, 07/07/06 23:21

    אמו שהשמאלנים כתבו, הוא היה נעצר, ונישפט, והיה נפתח לו תיק פלילי...

    מדינת מישטרה מדינת אפליה!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק... (ל''ת)

      אתה צודק..., 07/07/06 23:30

      הגב לתגובה זו

    • עוד אף שמאלני לא רצח ראש ממשלה

      מה לעשות?, 07/07/06 23:46

      אתם סיכון בטחוני

      הגב לתגובה זו

      • דווקא היו שמאלנים שריגלו בשרות אש''ף והסורים (ל''ת)

        סיכון בטחוני, 08/07/06 09:13

        הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה במייטבה במקרם אייטולת השמאל פ' ברק (ל''ת)

      פיגור השמאל, 07/07/06 23:59

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    הפלסטינים דוקא נהנים מ''מרחץ הדמים''

    יוד, 07/07/06 23:20

    עוד לא ראיתי אף הפגנה פלסטינית נגד הטרור. הם מכורים לדם כמו ערפדים.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הדרך של המלך חוסיין היתה נכונה, וחסכה בחיי אדם. כנסו.

    אדם, 07/07/06 23:15

    אילו אנחנו, בתחילת האינטיפדה, היינו הורגים, בלי חשבון, כמאה מחבלים, היתה הארץ שוקטת...ואלפי יהודים וערבים היו עדיין בחיים. אבל אנחנו רוצים להיות ''יפי נפש''. לא הפעלנו כוח ממית בזמן. והתוצאה? אלפי הרוגים. רובם, כרגיל, חפים מפשע...ותאמינו לי: יהיו יותר...
    זה מה שקורה כאשר נותנים ליפי הנפש להשתולל...אלפי יהודים וערבים, חפים מפשע, משלמים את המחיר...

    הגב לתגובה זו

    • גם אנחנו יפי נפש נהרגים בפיגועים!!!!!!!

      יפת-נפש, 07/07/06 23:24

      אומנם אני יפת נפש.
      איך אני חולקת אליך!!!!!!!
      אנחנו שונאים את הפיגועים בדיוק כמוך!!!!!!ואף יותר ממך!!!!!!
      להסביר לך למה?
      כי בפיגועים נהרגים-שמאלנים,ימנים,חרדים,יפי-נפש,וכו......
      והשפיות נאבדת בארץ!!!!!!
      אנחנו מעדיפים שהשמאל יהרוג 100
      מחבלים ביום.................במקום
      איבוד השפיות בארץ!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • יופי. אז קדימה לעבודה...100 מחבלים ליום כמו שהבטחת! (ל''ת)

        יופי, 07/07/06 23:28

        הגב לתגובה זו

      • מה?

        בזיל, 07/07/06 23:34

        זכית בתואר ''הטוקבקיסטית הלא ברורה ביותר''
        בירכותיי

        הגב לתגובה זו

      • כמעט ולא. העניין כבר נחקר סטטיסטית

        יוס2, 07/07/06 23:40

        מסתבר ששמאלנים כמעט שלא נרצחו בחמש שנים האחרונות

        הגב לתגובה זו

      • הבעיה עם השמאלנים שחיים בתל אביב זה שהלוחמים משלמים את המחיר בשביל

        יוגי, 07/07/06 23:51

        הבעיה עם השמאלנים שחיים בתל אביב זה שהלוחמים משלמים את המחיר בשביל הגחמות המופרעות שלהם. פרס חולם בלילה על שלום, הילדים של אולמרט משתמטים ובורחים מהצבא, והילדים שלנו משלמים את המחיר על השטויות שהשמלנים עושים!

        הגב לתגובה זו

      • נכון אך לא מספיק,,,+משטמטים ולא נהרגים (ל''ת)

        השמאל הישמעלי, 08/07/06 00:03

        הגב לתגובה זו

      • חשבתי שלשמאלנים יש שכל, אז חשבתי.

        AA, 08/07/06 07:38

        ''חולקת אליך'' ?????
        תלמדי לכתוב משפט אחד נכון בעברית לפני שאת כותבת תגובה

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    ישראל מדינת טרור

    עבד, 07/07/06 23:12

    לגיתימי לחטוף חייל ציוני.
    לגיתימי לירות קאסמים על שדרות ואשקלון.

    הכול לגיתימי נגד מדינה לא לגיתימית.

    הגב לתגובה זו

    • אז כניראה

      קובי, 07/07/06 23:29

      מאד לגיטימי מה שעושים לכם במדינות ערב האחים שלכם ,מצרים סודן לוב עירק סוריה אירן גנבי הנפט ,ללא ספק ישמעאל נולד לחרב ,ואני לא דתי ,אבל הפילוסופיה היהודית מהממת ,היא כל כך צודקת בניתוחיה על העמים השונים ,בתוכם הילדים הסוררים ישצאו מימנה , השינאה הקינאה מעבירה את כולכם על דעתכם ,מדובר בפיסת קרקע מיזערית ,ואתם הערבים שולטים ב21 מדינות עם קרקעות שניתן ליישב בהם מליוני אנשים ,איפה ההגיון ,ערבים לא עובדים עם הגיון אלא עם הבטן והחרב ,

      הגב לתגובה זו

    • אל תבכה אחרי זה... (ל''ת)

      יגיע לכם., 07/07/06 23:38

      הגב לתגובה זו

    • לגיטימי לעצור ולכלוא מעודד טרור כמוך.

      מאיר, 07/07/06 23:42

      וגם זה יגיע.

      הגב לתגובה זו

    • לגיתימי לטט לעבד כדור בראש (ל''ת)

      ת' ו-ט' של ערבי, 08/07/06 00:26

      הגב לתגובה זו

    • לא חייבים לדעת קרוא וכתוב בשביל להחזיק בדעה

      ד''ר לשמאלנים, 08/07/06 00:33

      אבל זה לא עושה אותה ''לגיתימית''

      הגב לתגובה זו

    • גיס חמישי! (ל''ת)

      יהודי, 08/07/06 00:38

      הגב לתגובה זו

    • ל ''עבד'' מנצרת

      איתי, 08/07/06 02:50

      אם ישראל היא מדינה לא לגיטימית אז למה אתה עדיין חי פה? מה יש, טוב לך עם תנאי המחיה הנוחים של המדינה ה ''לא לגיטימית'' הזאת? למה שלא תזדהה עד הסוף עם הפלסטינים בני עמך ותגור איתם בתנאים שלהם? אבל לא תעשה את זה כי אתה פחדן.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הסרטן פשה בחיפה ולאו דווקא ממפעלי הכימיקלים (ל''ת)

    רועי, 07/07/06 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כבר נוכחנו לדעת שהערבים הישראלים בעד הפסל' בכל מצב וגם בעד השמדת מד

    ינת ישראל על יו, 07/07/06 23:00

    ביה, כן גם ידוע שיש להם הרבה תלונות, מעט מחמאות, כפיות טובה, וכן הערכה מאוד נמוכה למה שהם מקבלים ממדינת ישראל, כל כן לפי דעתי עליהם לשנות את הכתובת שלהם לעזה, או לשכם, או לכל מקום שהוא לא ארץ ישראל ומהר.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יונה יהב מקדימה אמר להחזיר ערבים לחיפה

    יהב=קדימה=אלמרט, 07/07/06 22:59

    משוגעים, עשינו טעות פעם אחת שבחרנו אולמרט בגלל שרון. למדנו את הלקח.

    הגב לתגובה זו

    • מה עושים? נתקענו עם אולמרט ופרץ לעוד 4 שנים! קיבינימט!!!!! (ל''ת)

      איזה טעות, 07/07/06 23:49

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    יונה יהב מזמן הפף את חיפה עיר המרגלים

    גוראל, 07/07/06 22:59

    אני בתור תושב חיפה מתבייש לחיות שמסביבי רק ערבים שכובשים את חיפה .ולכל המטומטמים שמשווים בין חייל שבוי לבין מחבלים אסורים .זה בדיוק לחשוב שיש ערבים טובים שניתן לתת להם אזרחות .אני כמו בעבר אני בטוח שאתם גיס חמישי

    הגב לתגובה זו

    • יונה יהב יודע שהוא סיים את פרק חייו כאיש ציבור

      מאיר, 07/07/06 23:44

      יהב הולך הביתה ולתהום הנשייה, אם תשאלו מישהו מי זה יהב בעוד 3 שנים הוא יסתכל עליכם כמטורפים.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    טוב לדעת שתמיד בשעת מלחמה יהיו כאלה בינינו שיהיו עם האויב (ל''ת)

    התליין, 07/07/06 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אכן - להחליף כל חטוף באלף שמאלנים (עם או בלי דם על הידיים)!! (ל''ת)

    די לסרטן השמאל, 07/07/06 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בוגדים!

    יהודי, 07/07/06 22:55

    כולנו יודעים מה הם יקבלו שהם יעלו למעלה....
    הם פשוט תת-רמה

    הגב לתגובה זו

    • יהודי יקר

      דלילה העזתית, 07/07/06 23:04

      לפני שתגיע למעלה להסתופף למרגלות הצדיקים, כדאי שתשפר את העברית שבפיך:
      לעולם אל תכתוב ''מה הם יקבלו שהם יגיעו ...''
      אפשר ''כשהם'' או ''כאשר הם'' או טוב יותר ''כאשר''.

      ולהגיד לך את האמת, אם אתה תהיה שם אז מתאים לי יותר ''למטה''. עם ג'ינה לולובריג'ידה. וגם רחב הזונה, ויקירתנו דלילה העזתית. אתה תרקוד עם יהודית והולופרנס.

      הגב לתגובה זו

      • לדלילה. בתור מתקנת-שגיאות-כתיב את ''עובר''. אך הבורות שלך היא משהו...

        גברת, 07/07/06 23:21

        רחב, סיימה את חייה כרעייתו של יהושוע בן נון.
        יהודית, היתה צדיקה...
        גברת, יש לך עוד מה ללמוד לפני שאת מעירה לאחרים.

        הגב לתגובה זו

        • אתה אומר שהיא בורה אבל

          a.v, 07/07/06 23:36

          אתה אומר שדלילה הייתה רעייתו של יהושוע בן נון....שזה בכלל לא נכון....אם כבר היא הייתה חברה של שמשון הגיבור...שגלתה לפלישתים את סוד כוחו....

          הגב לתגובה זו

          • מה עישנת שאתה כבר לא יכול לקרוא? (ל''ת)

            שתה קפה וקרא, 08/07/06 01:52

            הגב לתגובה זו

        • וחוץ מזה.............

          גולם, 08/07/06 00:51

          את ממש מפגרת

          הגב לתגובה זו

      • כן, תקבל בתולות למטה, בהצלחה ושתזכה במהרה (ל''ת)

        Avi Ecuador, 07/07/06 23:25

        הגב לתגובה זו

      • דלילה- מאיזה בית אבות את מלהגת?

        מאיר, 07/07/06 23:45

        נו באמת, ג'ינה ..........

        חחחחחחחחחחח

        הגב לתגובה זו

    • צודק

      רמי, 08/07/06 01:03

      לגיטימי לחסל טרוריסטים

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו

    אשקלוני, 07/07/06 22:53

    מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו - אין משפט שיתאר טוב יותר את אותם ''אנשי שלום'' לכאורה, המהווים בעצם גיס חמישי למדינת ישראל. כל כך עצוב, כל כך כואב, שיש בעמנו אנשים כאלה. כמה חבל שבעם הפלשתיני אין אף תנועת שמאל או תנועת שלום שתקרא לעצור את ירי הקאסמים, את פגיעוי ההתאבדות ואת ההסתה בבתי הספר.
    בעיניי אנשים אלה מסוכנים יותר ממוחמד דף או איסמעיל הנייה. פעם, אני מודה, גם אני הייתי שמאלני. הצבעתי למרצ ולעבודה. אבל התפכחתי. לצערי, רוב אנשי שהמאל מתביישים להודות בטעות החמורה שלהם כפי שאני עשיתי. מתביישים להודות כי הסכם אוסלו הוא הסכם הרסני שהמיט וימיט אסון גדול על עמנו. הייתכן שבכל העם הפלשתיני הזה אין ולו איש אחד, סופר, משורר, הוגה דעות, איש רוח, שיעז לומר כי דרכם של הערבים היא דרך טרור? הייתכן שעם ישראל חטא כה קשות ש''זכה'' לקבל את הפלשתינים כשכניו? הייתכן??

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    wow

    אור, 07/07/06 22:52

    וואווו. אנשים מדהימים. נאורים. חכמים. וואוו. שווה למות למענם בתור חייל! וואוו! איזו הומניטרות. רק חבל שהחיל החטוף הוא לא הבן של אחד מהם.

    הגב לתגובה זו

    • בוגדים ועובדי-אלילים...המולך שלהם זה ''השלום''... (ל''ת)

      נבלות., 07/07/06 23:32

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    איזה שינאה עצמית ! שלא נדע ! (ל''ת)

    יאיר, 07/07/06 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חיפה עיירת פיתוח מלאה בערבים (ל''ת)

    טל, 07/07/06 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הפגנת אויבינו בחיפה מוכיחה שפעולת צה''ל בעזה חיונית ביותר (ל''ת)

    אלכס, 07/07/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    השוואה

    טבעוני, 07/07/06 22:41

    כוח לוחם:
    צה''ל- הורכב במקור מקבוצות לחימה קטנות אשר נלחמו על הקמת המדינה.
    ''טרוריסטים'' פלשתינים-קבוצות לחימה קטנות אשר נלחמות להקמת מדינה.

    חטיפה
    חייל צה''ל, לוחם נגד הפלשתינים ולמען עמו, נחטף במהלך לחימה.
    אלפי פלסטינים נחטפים כבר שנים בשל מלחמתם נגד הישראלים ולמען עמם ומושמים בבתי כלא.

    פעולות טרור
    הם הרגו משפחה עם רובה אנחנו הרגנו מהאוויר. הם מתפוצצים באוטובוסים אנחנו מפציצים מטנקים.

    ''פעולת צה''ל האחרונה''
    חייל ישראלי הרוג (כנראה מאש כוחותינו) 25 הרוגים להם.

    סיכום
    2 הצדדים מובלים על ידי מנהיגים חארות ותאבי דם. לשני הצדדים יש אנשים פשוטים שנמאס להם אבל הם שקטים מדי ונותנים לרוצחים להוביל.

    אשמח לתגובות ענייניות (כן, אמא שליי זונה, כן, אני מזדיין עם ערבים, כן, כל המשפחה שלי תמות בפיגועים, כן הכל נכון)

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      אייל, 07/07/06 23:06

      כן, רק פרט קטן פעוט...... הם מכוונים על אזרחים. אנחנו לא מכוונים עליהם אלא פוגעים בהם בטעות.

      הגב לתגובה זו

    • קבל תגובה

      אשקלוני, 07/07/06 23:12

      הם - יורים ופוגעים מראש בחפים מפשע.
      אנחנו - יורים על מחבלים, ומידי פעם לצערנו פוגעים גם בחפים מפשע (ומתנצלים).

      הם - יורים מתוך מרכזי אוכלוסיה ומסתתרים מאחורי ילדים.
      אנחנו - עושים הכל כדי למנוע פגיעה באזרחינו.

      הם - לא פירקו את נשקיהם כמתחייב
      אנחנו - יצאנו מעזה הכבושה כמתחייב.

      הם - מחנכים את ילדיהם למות על פי תורת הג'יאהד, כאשר נשקים בידיהם.
      אנחנו - מחנכים את ילדנו למדע, אומנות ותרבות.

      הם - עם שעסוק, כמו מרבית העולם המוסלמי, בטרור ופיגועים. 99 אחוז מאירוגני הטרור בעולם הם ערבים-מוסלמיים.
      אנחנו - עם שהפגין את כוחו במוחו. הייטק, חקלאות, שירה, ספרות ועוד.

      הם - מקיימים ''קייטנות'' טרור על חורבות השטחים שפינינו במקום להקים שכונות ומפעלים.
      אנחנו - מקיימים קייטנות לימוד והעשרה, סאמר-סקולים למינהם וממשיכים להתפתח.

      הם - תומכים בממשלה (חמאס) שהצהירה מראש כי היא מעוניינת בהשמדת ישראל ובמלחמה.
      אנחנו (רובנו) - תמכנו במפלגה שהצהירה כי היא בעד יציאה משטחים כבושים (התכנסות).

      הם - שוחטים בני ערובה/שבויים. לא רק בעיראק, גם פה. מישהו זוכר את אליהו אשרי?
      אנחנו - מארחים למופת אלפי מחבלים בבתי הכלא שלנו, מעניקים להם מזון משובח, ביקורים ותנאים הומניים.

      הם - משקרים ומעוותים את המציאות כדי ''למכור'' לתקשורת תמונת מצב מעוותת.
      אנחנו - חוקרים מחדלים שגורמים למות פלשתינאים חפים מפשע, אף שאני לא מכיר אף מדינה בעולם שנוהגת כך במצב מלחמה.

      לסיום ידידי: אתה לא בנזונה, אני לא מאחל לך למות בפיגוע ולא מאחל כל רע לבני משפחתך. אני רק מאחל שתתפכח ותבין את המציאות טוב יותר מאשר כל אותם מתייפיפים ''שוחרי שלום''.
      עיצה נוספת: הבט על עצמך בראי ושאל: מה היה קורה אם המצב היה הפוך? האם הערבים היו נוהגים בנו כך או שמא טובחים בנו ללא הרף בעקבות כל קאסם יהודי שהיינו משגרים לעבר אחת מעריהן? את התשובה האמיתית שנינו יודעים.


      שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לענין! (ל''ת)

        צבי, 07/07/06 23:27

        הגב לתגובה זו

      • חזק ואמץ אשקלוני

        עמיר, 08/07/06 00:02

        יש לך קול שפוי

        הגב לתגובה זו

      • תודה על התגובה המכובדת

        טבעוני, 08/07/06 00:19

        יש כמה נקודות שאתה אכן מאד צודק ובעיקרן התקיפות על הציבור האזרחי שלנ ומתוך הציבור האזרחי שלהם. כגע אין לי תשובה לנושא. אתה צודק.

        אם תסתכל על ה''מחבלים'' כצבא, כתנועות מרי, כפלמ''ח ולח''י, תראה דברים בצורה שונה. תחשוב על זה שאנחו מגיל אפס דוחפים פה ילדים לצבא. יום העצמאות הוא שיר הלל לנשק. מהללים גיברים שנפלו. אותו דבר.

        העיסוק ה''טרוריסטי'' של הפלשתינים היום הוא מאבק לעצמאת. אנחנו עשינו את זה מעולה לפני כמעט שישים שנה. גשרים בתי מלון ועוד עפו באויר בארועי ''טרור''.
        לנו, שכרגע כבר יש מדינה, יש לנו זמן להתעסק בהעשרה (כמובן שלעשירים בלבד, מאחר והקייטנות הזולות הן סתם בייבי סיטר לא העשרה).

        הם תומכים במדינה שתוריד מעליהם את עול הכיבוש. לגיטימי. גם אנחנו ניסינו להעיף מפה את הבריטים. כל דרכים היו כשרות, ולא פעם הגיעו ישירות מההנהגה.
        אנחנו לא שוחטים בני ערובה. לא לוקחים אותם מלכתחילה. טובחים בהם מהאוויר.זה עדיף במשהו? בלי משא ומתן, בלי משפט, בלי חוק. על מי אנחנו סומכים? על ליצני השב''כ שכבר קורצים לתפקידים פוליטיים? אני מאמין שתסכים איתי שאם גלעד שליט היה יושב בכלא בשקיפות מלאה היינו מחזירים אותו כבר מזמן, נכון? הם לא יכולים לארח חטופים, כמו שאתה קורא לזה.

        גם אנחנו משקרים לתקשורת. אזכיר לך את ה''קסאם'' שהוחבא באמבולנס, שהתגלה כאלונקה ועוד. גם אתה וגם אני יודעים שכל הפוליטיקים, מכל הקשת, שקרנים בני שקרנים ואינטרסנטים. חקירות המחדלם שלנו מעולם לא האשימו מישהו או גרמו למישהו לשלם מחיר על מעשיו.

        המצב כבר היה הפוך. נהגנו כמוהם.





        המאבקים האמיתיים הם לא בין עמים, הם בתוכם: זיהום אוויר (1000 מתים בשנה רק בגוש דן) תאונות דרכים (500 הרוגים בתוך הקו הירוק)וכ'ו. אלה הבעיות הקשות והממשלות צריכות להאשים את עצמן. תמיד עדיף להאשים מישהו אחר. טוב שיש יהודים/ערבים.

        הגב לתגובה זו

        • עדיין אפשר למצוא הבדלים קטנים

          שי, 08/07/06 02:09

          בין ''ארגוני הטרור'' שלנו לבין ארגוני הטרור שלנו. במגילת העצמאות שלנו כתוב במפורש שאנו שואפים לחיים של שלום ודו קיום עם הערבים (ומגילת העצמאות היא מסמך יסוד של החוק הישראלי) בעוד שאצל החמאס אין שום הכרה בעניין.
          המחתרות שלנו הזדעזעו כשנפגעו חפים מפשע, והפסיקו את פעולות התגמול נגד הבריטים.לא בגלל עניין טקטי או דעת קהל. פשוט בגלל שהרעיון של פגיעה בחפים מפשע היה לחלוטין בלתי מתקבל על הדעת עבור חברי המחתרות. תשווה אל הפלשתינאים.
          הטענה שכל הסכסוך היהודי ערבי הוא ניסיון לחפות על תאונות הדרכים וזיהום האוויר הוא סוג של חוסר פרופורציה.אני לא יודע אם אתה באמת מאמין בזה.אם כן, תחשוב טוב טוב. אין ספק שנושאי איכות הסביבה, שיוויון חברתי ותאונות הדרכים הם נושאים חשובים, אבל לקפוץ מכאן ולטעון שלממשלה נוח להילחם בערבים כדי לא להתמודד עם איכות סביבה ותאונות דרכים? מוגזם, כמעט עד כדי גיחוך.
          אתה קורא לשב''כ ליצנים. אתה מזלזל במערכת הביטחון מאוד.על סמך מה אתה מבסס את הזלזול הזה? ניסיון והיכרות עם הנפשות הפועלות? התמודדות עם בעיות דומות לאלו שהם מתמודדים איתן? אל תשפוט את חברך עד שתגיע למקומו. קל להפריח סיסמאות נגד אנשים, ותמיד תמיד תמיד אפשר למצוא הוכחות כדי לתמוך בעמדה שאתה רוצה שתהיה נכונה. מה אתה מציע שנעשה בפועל?באיכות הסביבה לומדים, שלא מספיק לבקר, צריך גם להציע אלטרנטיבות. אתה מציע להידבר עם ממשלת החמאס?90% מהאנשים כאן יאשימו אותך בתמימות של ילד, שחושב שאפשר להיכנס וללטף את הנמר בגן החיות. הרי זה בסך הכל חתול גדול, והניסיון שלך מראה שהחתול בבית לא עושה כלום כשמלטפים אותו. יש בעיות רציניות בלדבר עם החמאס. אפשר לצאת מהשטחים?יצאנו מעזה. מה אתה מציע שנעשה בקשר לקסאמים, לאמצעי הלחימה שזורמים לרצועה, לתכנוני הפיגועים?יש לך ספק שאם נעזוב את הרצועה בשקט, נפתח לתושביה את כל המעברים וניתן להם מילארדי דולרים בתור סיוע, הם ינצלו את זה כדי להתחמש נגדנו?לי אין ספק בכך. ואם לך יש ספק בכך, אל תקשיב לי.תקשיב להם. הם אומרים את זה בריש גלי. תקשיב לחמאס.

          אנחנו מעריכים את הצבא. זה נכון. אבל לגדל ילד להיות שהיד ולגדל ילד להיות חייל זה הבדל של שמיים וארץ. זאת השאלה של כבוד לחיים לעומת כבוד למוות. אצלנו מתייחסים למוות של חייל כאל דבר נורא, כאל אחת הטרגדיות הגדולות שיכולות לקרוא למשפחה. אצלהן אימהות מחנכות את בניהן למות.


          הגב לתגובה זו

        • מה אתה מקשקש?

          עודד, 08/07/06 02:54

          שני הצדדים נלחמים על אדמה. אם הפלשתינים היו רוצים חופש והתעשרות הם כבר מזמן היו חותמים על הסכם שלום, הם פשוט מעדיפים למות על עקרונות.

          הצד הצודק הוא הצד שלך בגלל שהוא נלחם על חייו- זכותו למדינה עם רוב יהודי, מול הצד השני שמתנגד לכך. אבל הוא בעיקר צודק כי זה הצד שלך. אם אתה חי פה, אתה תשלם את המחיר אם מדינת ישראל תפסיד במאבק הזה. אתה ולא אף אזרח מדינה אחרת.
          על ערכים לא מתווכחים, על ערכים נלחמים. אם היום לא תילחם, מחר יפול לך קאסם על הבית.

          הגב לתגובה זו

      • קבל ח''ח

        שי, 08/07/06 01:18

        תגובה לעניין. ולטבעוני היקר, אם אתה באמת בעד פלורליזם וסובלנות, נסה לקרוא באופן מעמיק את התגובה של האשקלוני, תוך הנחה שאולי גם הוא אדם נבון, בעל הבנה וניסיון משל עצמו. אל תפסול אותה מראש תוך שימוש בטיעונים שונים ומשונים. אחר כך תחשוב על הדברים, ואם תרצה, תגיב עליהם.

        הגב לתגובה זו

    • avishay2006@walla.co.il

      אבישי, 07/07/06 23:35

      התגובה הכי עניינית שאני יכול לחשוב עליה:
      ''המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים'' וגם תרשה לי להוסיף שסופו שיתאכזרו אליו.
      אני מגיב לך כי אתה נשמע כמו אחד שלא טומן את הראש בחול וזורק סיסמאות ריקות מיתוכן כמו הרבה שמאלנים אחרים.
      בקיצור אחי קרא את הציטוט שכתבתי שבטח כבר שמעת פעמים רבות ותנסה להבין את המשמעות שלו ואז תחזור אלי ותאמין לי שלמשפט הזה יש משמעות עמוקה,אז אל תזלזל.
      ואם אתה מגיב לי חזרה בבקשה בלי סיסמאות ריקות מיתוכן ששומעים בדרך כלל מישמאלנים כמו ''צבא טרור'' ''כיבוש'' ''אפרטהייד'' ןכו...,כי אז לא אטרח לענות חזרה.

      הגב לתגובה זו

      • זרקת משפט אחד

        טבעוני, 08/07/06 21:49

        תוך התעלמות מוחלטת ממה שכתבתי. אולי אנחנו אכזריים בדיוק כמותם? תסכים איתי שאנחנו הרגנו הרבה יותר מהם. בופן יחסי הם פגעו ביותר זרחים שלנו מבחיילים, אבל אנחנו הרגנו מאות אזרחים שלהם במרוצת השנים, גם אם ב''טעות'' (הגרשיים באים לומר כי למי שמת, לא ממש משנה ההתנצלות).

        כשאתה בא לשפוט אותם, נסה לזכור איך הוקמה ישראל: באותן פעולות טרור (תוך המנעות מפגיעה באזרחים, אבל הערבים לא היו האויבים, כי אם הבריטים), פלוגות קטנות שנקראו תאי טרור (על ידי ה''חזקים''), מעטים מול רבים וכ'ו.

        שיהיה ברור: אני לא מצדיק אותם בשום אופן. אבלגם לא אותנו. לא מצדיק אלימות של אף צד.

        הגב לתגובה זו

    • בקשר למשפט האחרון שלך...אמרת, אמרת...מי אני שאשבור לך את המלה?... (ל''ת)

      אני, 07/07/06 23:36

      הגב לתגובה זו

    • טבעוני -אתה גם טמבל ובנוסף מיתמם !

      ישראלי דואג, 07/07/06 23:38

      יש בכלל מה להשוות בינינו לבינם ?מטורפים אלימים צמאי דם שמאז ומעולם אלימים גם בינם לבין עצמם,וממש ברגע זה שורפים בתים אחד לשני בכפר בועיינה ממש לידי !
      האם אנו חפצים במלחמות? האם לנו יש הנאה בלהכנס ולחפש משגרי קסאמים או דבילים שמתפוצצים באוטובוסים?
      אתה תמים או דפוק?

      הגב לתגובה זו

    • Too simplistic

      Kobi, 07/07/06 23:44

      While you stated the obvious, what you seriously missed us is the following:

      Palestinians have no real leadership can can rally their people behind for the purpose of peace. All through the years it was only a leadership of hate, education of hate the the incitement of vilence. When kids young as age of 7 all they know about Israel is misinformation and the denial of Israel's true quest for a resolution.

      Yet on the other hand Israel have tried just about anything, which unfortunately does not make a difference. We tried war, we tried peace, we give them food we prevent goods from reaching them.

      We tried with right wing goverments, left wing governments and centrist government. So to accuse the Israeli leadership of being as bad as the palestinians is dishonest. I agree that there is frustration of having no results, but it is not for lake of trying.

      The palestinians clearly voted FOR TERROR when they voted Hamas in and it shows. They voted for nothing else but a war of annihilation. They would rather destroy the and that feeds them (There economy is totaly dependent on Israel). In this case Israel may have no other choice but respond accordingly and that is what is happening now.

      Israeli's despite the toughness, and it's perceived right wing attitude, is a reltively optimistic people and when there is a chance of peace, nost supported it, but when someone is attacked daily, it was only a matter of time before Israel had to react, and rightly so.

      הגב לתגובה זו

    • יש הבדל אחד מהותי

      יוד, 07/07/06 23:45

      אצלנו חיי אדם זה ערך עליון
      אצלם ''מוות של קדושים'' זה ערך עליון

      הגב לתגובה זו

    • שאלה

      אוכל בשר, 07/07/06 23:55

      אם ממילא הטרוריטטים לגיטימיים כמו צה''ל

      אם ממילא הלחימה שלנו שקולה לפיצוץ אוטובוסים ומסעדות

      אם ממילא, לאחר שיצאנו מעזה לגיטימי לירות רקטות על ערי ישראל

      אם ממילא הכל סימטרי

      אז זה לא ממש ישנה אם ישראל תפתח בהרעשה ארטילרית על עזה, נכון? זה בסדר מבחינתך? כי נראה לי שזה יכול מאד לעזור לסיים את הסכסוך.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מכיר את ההסטוריה ? כנס

      קובי, 08/07/06 00:00

      שמעת על הסכמי וורסאי ?שמעת על המנדט האנגלי ?שמעת על הרבט שמואל ? שמעת על המופתי בתקופתו של הרבט שמואל ? שמעת על שר המושבות האדון צרציל ?שמעת למי הייתה שייכת רמת הגולן לפי הסכמע וארסאי ?במידה ולא אני מציע לך לרוץ לספריה ולהתחיל ללמוד אזרחות ,ולא אזכיר לך את ההסטרויה היהודית מאז חורבן בית שני ,אני לא יודע אם זה יעניין אותך ,תבדוק גם על העם הפלסטיני ,ומאיפה השם ,לא אתן לך יותר עבודות המלכה מרובה ,

      הגב לתגובה זו

    • איפה היית כשלימדו ?

      ככה זה כשאוהבים, 08/07/06 02:38

      כל הבוכהלטריה שלך מדויקת חוץ מהטוטל - אתה כנראה חיפפת בחשבון. הערבים כמו גם הפלסטינאים אין להם את אותה הירארכיה דמוקרטית של בחירות,פרלמנט,מדינה וכד' ולא משנה מה הסיבות. ההיררכיה אצלם היא החמולה,הכפר,המסגד,השבט - למדינה אין שם כל כך משמעות. לומר שיש שם ''אנשים פשוטים שנמאס להם'' . ממה ? מלחיות 60 שנה במחנות פליטים ? מלראות ברצח מעשה פוליטי לגיטימי ? [אני כאן סוטה מהנושא - רצח רבין וטבח גולדשטיין - קרבו אותנו לערבים ולמזרח התיכון בצורה ששום פרויקט של פרס לא יצליח בעוד 1000 שנה]. אין כאן התנשאות או גזענות -הם פשוט לא כמונו ! ועוד 1000 שנה לא יהיו. תפנים - זה מה יש - אין שם אנשים פשוטים יש שם תרבות רצחנית , פנטית , מפגרת למול נסיון שלנו להיות דמוקרטיה מערבית ליברלית הכוללת ''אנשים פשוטים'' ו''מנהיגים חארות צמאי דם''. לא במקרה לפני 60 שנה נפלה תרבות רצחנית ופנטית אחרת וגם שם לא היו ''אנשים פשוטים'' כולם רחצו בדמנו בהילולה אחת גדולה. חיפפת גם בהיסטוריה אה ?

      הגב לתגובה זו

    • טבעוני

      איתי, 08/07/06 03:04

      אתה אומנם מצפה לתשובות ענייניות פה מאנשים, אבל זאת צביעות מצדך. הדברים שאתה אומר פה הם בברור פרו פלסטיניים, מגמתיים ושטחיים. רק אדם מסומם או טיפש במיוחד יכול להסכים עם מה שאתה אומר כאן.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מדהים שרק פעם אחת עד היום זרקו על החלאות רימון יד

    ש, 07/07/06 22:40

    במדינה נורמלית היו שוחטים אותם ברחובות.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מחלת איידס של עם ישראל

    Avi Ecuador, 07/07/06 22:39

    עדיין לא המציאו חיסון נגד הזן הזה של השמאל וכנארה גורלו של החולה נחרץ.

    הגב לתגובה זו

    • אלה לא שמאל,הם בוגדנים ואידיוטים,כמוך,בערך. (ל''ת)

      גוצ'ה, 07/07/06 22:54

      הגב לתגובה זו

    • קורוודור,שמאל זה אתה והסרטן מתקרב אליך. (ל''ת)

      פוצי-מוצי, 07/07/06 22:57

      הגב לתגובה זו

    • הי אבי, אל תשים לב לחלאות השמאל. (ל''ת)

      כל הכבוד., 07/07/06 23:23

      הגב לתגובה זו

      • תודה, ''מסכנים'' הקניבלים אוכלי כשר (יהודים)

        Avi Ecuador, 08/07/06 00:16

        הם מתרגזים?!

        הגב לתגובה זו

      • הם לא רמה והדאגה היחידה שלי

        Avi Ecuador, 08/07/06 01:24

        הוא מהאידיוטית והקניבליות שלהם שמביאה אסון על עם ישראל וכנראה בשלב מסוים שואה על עם ישראל הערבים או על שני הצדדים.

        הגב לתגובה זו

    • רובם ערבים ויש הרבה מסוממים שם. (ל''ת)

      אריק, 08/07/06 01:20

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    למה לא קוראים להם ''שמאל קיצוני''? (ל''ת)

    יוני, 07/07/06 22:39

    הגב לתגובה זו

    • כי ככה זה שמאל ''רגיל'' (ל''ת)

      הצופה מהצד, 07/07/06 22:47

      הגב לתגובה זו

    • אסור להשתמש בביוטוי הזה (התקשורת בישראל מכירה רק ימין קיצוני)

      תשקורת, 07/07/06 23:14

      השמאל הקיצוני הרקוב. בעעעעעעעעעעעעעעעעע

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הכל בגלל השמאלנים!!! (ל''ת)

    אני, 07/07/06 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הבעיה של העם היהודי=סוגדי עגל השלום+מסרסי צהל+שלטון מוכנע ומושחת= (ל''ת)

    אטום מדימונה, 07/07/06 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חבורה של פחדנים והדיוטים

    שרון, 07/07/06 22:34

    (יש גם באות ה- זו אינה שגיאת כתיב).המחבלים אינם מעריכים את זה שאתם נלחמים עבורם ואינם חודלים. נהפוך הוא, הם מבינים מן העניין שיש להם גיבוי אפילו בקרב יהודים עצמם. ועכשיו אני שואלת למה? למה יהודי בוגד ביהודי? למה לגבות מחבל שידיו גאולות בדם??? התראו פעם מישהו מאצלהם מגבה אותנו? לא, היות ואצלם אפילו שאין להם מדינה הם נאמנים למשטר שלהם. ולי נשאר רק להתבייש במה שהפכנו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    צדק צדק צדק תירדוף

    דני, 07/07/06 22:26

    לעצור ולישפוט כל אדם שמסית ולא רק את הערבים בצפון ובדרום.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שוטים וכסילים רוקדים על הדם

    שמאל טוק, 07/07/06 22:23

    הכנופיות הרצחניות הפלסטיניות לא בוחלות בשום הזדמנות לסמא את העם שלהם ישר לתוך אמבטיית דם בניחוח ג'יהאד: קודם מציתים אש ואחר כך מתפלאים למה השרפה מתפשטת לממדים בלתי ניתנים לשליטה, אבל העיקר שהשמאל המתחסד והצעקני חוזר על המנטרות הסהרוריות שלו.
    ועל איומי הסרק הטיפוסיים של הח''כ מחול אומר רק ש'המוסר' ו'המצפון' שלו הם דוגמא לליקוי מאורות קולקטיבי של עם ששבוי בסיסמאות נבובות ובנרטיב שיקרי.






































    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אם מדינת ישראל היא מדינה ריבונית, אנשים אלה צריכים להשפט על בגידה

    ישראלי עצוב, 07/07/06 22:20

    ולשבת לפחות 10 שנים בכלא. אך כנראה שאולמרט חושש מההשלכות המשפחתיות שלו ולכן יוותר על מימוש ריבונותה של המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יא חבורת אפסים ךכו תפגינו נגד הקאסמים

    אני, 07/07/06 22:17

    אתם בושה למדינה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אם תמימות היתה מחלה כואבת ,,,

    x-man, 07/07/06 22:16

    כל החיים הית בגבס !
    -

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אנו עם טיפש.

    צ______________, 07/07/06 22:16

    מדוע אנו נותנים לאנשים הללו להפגין?

    הרי הם במיעוט. איך הרוב במדינה לא יוצא נגדם?

    הגב לתגובה זו

    • חופש הביטוי. דמוקרטיה.

      נועה, 07/07/06 22:38

      look it up.

      הגב לתגובה זו

      • ואוו נואה ידאת ליחטוב ענגלית וענו לו,,,, (ל''ת)

        והיא בתולה כי, 07/07/06 22:48

        הגב לתגובה זו

      • לנועה.

        צ______________, 07/07/06 22:51

        על איזה חופש ביטוי את מדברת?

        אם יש חופש ביטוי. אז מדוע אתם לא מפגינים נגד הטרור הפלשתיני???

        וגם לחופש ביטוי יש גבולות וקו אדום.

        הרי לא יתכן שאתם תגבו את הטרור הרצחני שאפילו במדינות אירופה שמרביתם הם פרו אסלמיות הם נותנים לחמאס את הכינוי ארגון טרור.

        ואתם פתאום הופכים אותם לצדיקים ותמימים שיש להגן עליהם .

        אני חושב שעליכם להגן על נפגעי הטרטר הישראלי.
        ולתמוך בילדי שדרות שסובלים מחרדות אין סופיות.























































































        הגב לתגובה זו

  • 44.

    האנרכיסטים היהודים האלה מזכירים לי

    יחי צה''ל, 07/07/06 22:15

    את היהודים קפואים שעינו יהודים על מנת לשעשע את הנאצים. החלאות האלה ,אני בטוחה , לא נולדו מי בטן יהודי. יש להם דם ערבי בעורכיהם. המחבלים רואים אותם ונהנים כל רגע.ושאלה לאימאות שלהם...אתם לא מתביישיות שילדתן וחינכתם בוגדים(גם לפי המושגים איסלמים הם כאלה) ....כן..כן...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    גם אני חושב שזה לגיטימי

    השפויה, 07/07/06 22:13

    אני בעד החלפה החייל







    תמורת 1000 שמאלנים .

    הגב לתגובה זו

    • חביבתי-החייל בעצמו שמאלני!!!!!!!-וכך גם משפחתו!!!!!!

      השפוי, 07/07/06 22:41

      חוץ מזה יש הרבה שמאלנים טובים............................
      אני דווקה מוכן להחליף את החבורה הספיציפית הזאת!!!!!!-לא יודע הם נראים מכוערים,קנויים,ולא מייצגים את השמאל האמיתי-או את השמאל הקיצוני האמתי!!!!!!!!!ומה עושה שם רוסי עם שלט ברוסית?

      הגב לתגובה זו

      • השלט ברוסית?

        הייתי שם, 07/07/06 22:53

        קליטת עליה זו חובה קדושה, לא?

        הגב לתגובה זו

      • כשמאלנית השבועות האחרונים העבירו אותי לליברמן

        שמאלנית מפוכחת, 07/07/06 23:01

        ערבים כאלה שמקבלים הכל מהמדינה וההולכים נגדה צריך להעיף לירדן!!!!!

        הגב לתגובה זו

      • כשמאלנית השבועות האחרונים העבירו אותי לליברמן

        שמאלנית לשעבר, 07/07/06 23:04

        ערבים כאלה שמקבלים הכל מהמדינה וההולכים נגדה צריך להעיף לירדן!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    יש פה פרדוקס, איך ישראל מתנהגת כמו ישות טרור?

    מוזר, 07/07/06 22:12

    איך מתנהגת יישות טרור?
    האם ישות טרור זה לא לגיטימי?
    אז איך הם לא נגד ישויות טרור אם כך?
    האם נגמרו ישויות הטרור שאין רק ''כמו''....?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צריך להיפטר כבר מהבוגדים האלה שבשמאל ומיד!

    חילוני שפוי, 07/07/06 22:11

    כמו עליזה דנה ושות'...

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פעילי הזבל

    שלומי, 07/07/06 22:08

    פעילי השמאל זו חבורה של טינופת ,שמזהמת את האויר,וגורמת למחלות נשימה.אלה הם החלאות שבבני האדם בני השטן .מדינה נורמלית היתה נותנת להם באבי אביהם ומפזרת אותם בכל הכוח אפילו עם סוסים.לא מספיק הזבל בעזה, צריך עוד זבל מבית?

    הגב לתגובה זו

    • דווקה מי שגורם לי למחלת נשימה-הם דווקה ימנים!!!!!!!

      שלמה, 07/07/06 22:49

      הפעילים האלה הם שטן?
      נו באמת......................................
      רוב הנוער הוא היום ימני.
      תראה לאן הדרדרנו איתו עם האלימות,מוזיקת טרנס רועשת-מכאיבה ראש-ומגעילה,חושבים שהם מעל מבוגרים וכו...................
      ודווקה השמאל אוהבים מוזיקה שקטה
      וכו!!!!!
      תראה עד לאיזה גהנום הגענו!!!!!!!
      שאלה לי אליך מר שלומי היקר
      מחיפה-
      האם בשכונה שלך יש שמאלנים ששומעים מוזיקה רועשת?
      או נאמנים לכת השטן?
      דווקה הימנים יותר מכול אוהבים את כת השטן!!!!!!!-תראה לדוגמא את
      בני נוער הימנים של היום!!!!!!-הרוסים
      והמורוקאים!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק לבלבל את ה............

        שלומי, 08/07/06 01:09

        לא שמעת את אחד המפגינים שאומר כי חטיפת החיל הינה לגיטימית?צר לי אך אם אתה משתייך לאותם מפגינים אזי,אני מרחם עליך ועליהם.אם היה כאן שר משטרה חכם עם בייצים ,מיד היה עוצר את כולם ומכניס אותם לצינוק מלא עכברושים.אלה הם הציבור האמיתי? אלה הם החלאות שבבני האדם.אלה הם כל יפי הנפש שברא שריד וגב אלוני ושלום עכשיו שלא שוים אפילו קציצת פלאפל.תמיד טענתי כי כאן צריך להחליף את המשטר ,במשטר קומוניסטי כמו בסין.ואז כל החלאות האלה ,יישלחו למחנות לחינוך מחדש.אין לי ספק שאחרי חינוך כזה הם יישבו בבית ולא יעזו יותר להפגין.

        הגב לתגובה זו

      • כן כן גם אני שלומי!! הפעם מירושלים!!!

        שלומי, 09/07/06 12:51

        שלמה לפני שאתה מגיב כאן רצוי שתלמד לכתוב !!!

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    תופעה לא מובנת

    חי, 07/07/06 22:08

    לכל יצור נורמלי יש יצר השרדות. כנראה שלאנשים הללו אין. לא ניתן להבין איך זכרונם כה קצר שאינם זוכרים את המתאבדים והקסמים. את הרוצחים שללא רחם שחטו נהגים שטעו בדרכם וילד שנחטף, משפחה שלקחה אותם טרמפ ועוד...תקצר היריעה. לא לחינם נאמר: מחריבייך ממך יצאו.

    הגב לתגובה זו

    • תופעה לא מובנת -מצדך

      מתי, 07/07/06 22:55

      לכל יצור נורמלי יש יצר השרדות-נכון. כנראה שלאנשים הללו אין-לא נכון. לא ניתן להבין איך זכרונם כה קצר -זיכרונינו אינו קצר-אנחנו זוכרים את המתאבדים והקסמים. את הרוצחים שללא רחם שחטו נהגים שטעו בדרכם וילד שנחטף, משפחה שלקחה אותם טרמפ ועוד...להגיד לכה למה אנחנו זוכרים?כי כול פיגוע זה רע!!!!!!-וכול פיגוע מעביר את האנשים למחנה הימני ובארץ נאבדת השפיות!!!!!!!-וזה רע!!!!!!תקצר היריעה! לא לחינם נאמר: שפויים.


      בברכה מתי
      הייתי היום בהפגנה שם!!!!!!
      רואים אותי בתמונה!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • תופעה לא מובנת -מצדך

      מתי, 07/07/06 22:56

      לכל יצור נורמלי יש יצר השרדות-נכון. כנראה שלאנשים הללו אין-לא נכון. לא ניתן להבין איך זכרונם כה קצר -זיכרונינו אינו קצר-אנחנו זוכרים את המתאבדים והקסמים. את הרוצחים שללא רחם שחטו נהגים שטעו בדרכם וילד שנחטף, משפחה שלקחה אותם טרמפ ועוד...להגיד לכה למה אנחנו זוכרים?כי כול פיגוע זה רע!!!!!!-וכול פיגוע מעביר את האנשים למחנה הימני ובארץ נאבדת השפיות!!!!!!!-וזה רע!!!!!!תקצר היריעה! לא לחינם נאמר: שפויים.


      בברכה מתי
      הייתי היום בהפגנה שם!!!!!!
      רואים אותי בתמונה!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    דופקים את המוח לנוער בקיבוצים מגיל רך (ל''ת)

    ואח''כ באקדמיה, 07/07/06 22:07

    הגב לתגובה זו

    • אני רוצה להרגיע אותך.

      מכירה היטב, 07/07/06 22:28

      האקדמיה הישראלית היא חבורת רכיכות חסרות עמוד שדרה, ביצים, לב, ומח.

      אין בה שמץ של חשיבה ביקורתית ואמיצה.
      הכל הליכה בתלם הסלול.
      הכל ליקוק תחת לרשויות, שמהן מגיעה השמנת.

      לא שם מקבלים האנשים הספורים בארץ הרואים נכוחה את הזוועות - את כישורי הניתוח הביקרתי שלהם.

      הגב לתגובה זו

      • ע''ע שטרנהל רביצקי קרמניצר אסא כשר ושות' (ל''ת)

        מעוז השמאל, 07/07/06 22:41

        הגב לתגובה זו

    • אני חושב שזה ממש לא הוגן להאשים את הקיבוצים ואת האקדמיה.

      צ______________, 07/07/06 22:55

      בקיבוצים שלנו יש אנשים מדהימים שבנו את המדינה והילדים שלהם והנכדים והנינים שלהם ממשיכים את בניית הארץ הזו.

      ולגבי האקדמיה.
      גם זה לא ממש נכון ולא הוגן.
      נכון שיש באקדמיה עשבים שוטים. אבל אי-אפשר להאשים את כל האקדמיה.

      הגב לתגובה זו

      • מיטב/מבחר המרגלים מ-''תוצרת עצמית'' של הקיבוצים (ל''ת)

        אין מקום, 07/07/06 23:01

        הגב לתגובה זו

    • עדיף דפיקות כאלה!!!!!!במקום........נוער שמשתמש בסמים,שותה אלכוהול,

      מורה בגיל-הרך, 07/07/06 23:02

      ומעשן,שלא לדבר על איבוד בתולין
      בגיל צעיר כל-כך,ומוזיקת טרנס רועשת!!!!!!!!

      מה אתה מעדיף נוער אלים ופרוע-שחושב שהוא מעל מבוגרים?
      או נוער שקט ומסור ומפגין?
      כמו הנוער של השמאל והאיחוד הלאומי!!!!!!!!
      אני מזמינה אותך לבקר בקיבוצים-
      ובפרט בקיבוץ שלנו!!!!!!!
      אני מבטיחה לך כי לא תראה פה בעיות של אלימות!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • לא התכוונתי ל,,,הומו-לסביות במקרם הקיבוצים (ל''ת)

        סטיים מכל סוג, 08/07/06 00:10

        הגב לתגובה זו

      • ולהלן הראיה/הוכחה - מורה לגיל הרך מקיבוץ אפיקים (ל''ת)

        תודה שאישרת, 08/07/06 00:15

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל מילה של המפגינים נכונה.. עם העם בישראל להתקומם נג ממשלת הטרור של

    חכים, 07/07/06 22:07

    ממשלת הטרור של אולמרט.

    על פרץ, הוא סתם בשוליים עושה ממנו צחוק האולמרט הזה, שבזמנו של שרון הוא היה בעצמו בקורבן למעשי צחוק בידי שרון.

    העם חייב לצאת נגד הטרור המאורגן.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה ''העם''

      הזזזז, 07/07/06 22:33

      אתה באמת חושב שיותר מ0.2% מה''עם'' חושבים כמוהם? חחח, צאו לרחובות עוד פעם כמו באוקטובר 2000, הפעם זה לא יהיה 13 הרוגים אלא 13,000.

      הגב לתגובה זו

    • גם אני חולם על זה שהעם הזה יתעורר

      אריה, 07/07/06 23:49

      ויתחיל לתלות סוכני ארגוני טרור איסלאמיים כמוך בכיכרות העיר בדיוק כמו שעושים לוחמי חופש פלשתינים.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    די עם שפיכות הדמים מי חפץ בדברים כאלה יש כמה נבלות שמגיבים תגובות

    ערבי גאה, 07/07/06 22:06

    מריחה טנופת כמו הריחח של הקאקי תסתמו את הגורה שלכם יא צמאי דם

    הגב לתגובה זו

    • צמאי דם תגיד לאחיך הרוצחים שבשטחים! (ל''ת)

      חילוני שפוי, 07/07/06 22:23

      הגב לתגובה זו

    • ת'מא מאד'ה!

      עלי השקרן, 07/07/06 22:24

      יפה אמרת יא מעשן נרגילות שכמוך!

      הגב לתגובה זו

    • סליחה על הבורות. אבל יש דבר כזה ערבי הגיוני ??? (ל''ת)

      צ, 07/07/06 22:57

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הפשיסטים הערבים לא הפגינו כאשר התפוצצו אוטובוסים

    אנטי פשיסט, 07/07/06 22:04

    כאשר התפוצצו אוטובוסים ומסעדות בחיפה לא הפגינו הפשיסטים הערבים ובני בריתם היהודים.
    יש לסלק את הפשיסטים הערבים ממדינת ישראל ולאחד אותם עם אחיהם בערב.
    לגבי הפשיסטים היהודים התומכים באויב בזמן מלחמה יש לנהוג בהם בדיוק כפי הנהוג במדינות המערב. מאסר מיידי בכלא. למנהיגיהם גזר דין מוות. כפי שהיה נהוג באנגליה צרפת ארה''ב וכו' כל הדמוקרטיות המערביות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חכו תגיעו לתל אביב.....

    אבי, 07/07/06 22:04

    מזל שרק ''כמה עשרות''.
    התחלתי לדאוג ששפעת הטימטום הגיע לארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מדינת ישראל ממשיכה לשלוח שאהידים ישראלים כדי לכבוש את עזה מחדש !!! (ל''ת)

    שמאלני, 07/07/06 22:04

    הגב לתגובה זו

    • שב בשקט שמאלן, הם רוצים לספוג את הקסאמים במקומך עליך להודות להם! (ל''ת)

      חילוני שפוי, 07/07/06 22:22

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל תגובה כמו זו של מ'חול מקרבת

    רן לוי, 07/07/06 22:04

    את הטרנספר הפלשטני - ערבים החוצה.

    (ואגב, יהודים מתנחלים הביתה, לתחומי ישראל שבגבולות 4 ביוני 1967 )

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ''הם משלכם'' שמאל קיצוני עבודה/קדימה (ל''ת)

    מפירות ביאושי, 07/07/06 22:04

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    סתאאם אשכנזים שמאלנים גזענים!

    מרוקאי, 07/07/06 22:03

    אם יחטפו אתכם זה גם יהיה לגיטימי?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    על שלושה פשעי השמאל הקיצוני, ועל ארבעה לא אשיבנו

    הנביא עמוס, 07/07/06 22:01

    על עיוורון, עקשות, צביעות ושנאה עצמית.
    אין לי ספק שכל אחד מהם בעל מטען
    טינה אישית שבהיותו חסר אונים להשיב גמול הוא מקיא את הארס על המדינה והעם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כדור 9 ממ

    אבי, 07/07/06 22:00

    לכל שמאלני שמרים קולו נגד המדינה בה הוא חי, אני מאכל לו כדור 9 ממ מנשק של רוצח פלשטינאי

    הגב לתגובה זו

    • לרוב הפלסטינים יש 7.62 ממ, לא 9ממ (ל''ת)

      רון, 08/07/06 04:14

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    חבורה של זבלים

    בוב, 07/07/06 21:59

    אני מתחייב בזאת שאם אני אזכה לראות הפגנה כזאת,אני באופן אישי יורק לכ''א מהם בפרצוף.

    אני לא מבין מה מביא אדם לשנאה עצמית כזאת.
    מילא אם הם היו ערבים,הייתי מבין. אבל אלו - כמו שהיטיב לתאר רבין - נפולת של נמושות.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה לא זבל?

      בובה, 07/07/06 23:12

      להם יש שנאה עצמית?
      אך לך אין שנאה?-''אני מתחייב בזאת שאם אני אזכה לראות הפגנה כזאת,אני באופן אישי יורק לכ''א מהם בפרצוף''.

      בוב החמוד גם לך יש שנאה!!!!!!והיא לא שונה מהם!!!!!!!
      הם יורקים על המדינה-ואתה עליהם-
      ''ממש אחוות לוחמים''

      הגב לתגובה זו

      • אינשאללה תמות מסרטן יא חרא (ל''ת)

        ביע, 08/07/06 00:27

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    לחטוף חייל זה לגיטימי

    רמי, 07/07/06 21:58

    רק בבית חולים לחולי נפש.
    משהו מוכן להסביר לי איך חולה נפש כזה מסתובב חופשי ברחוב?
    הרי אף אדם נורמאלי וגם אם הוא חושב כך, לא יעיז לאמר את זה.
    רק בגלל הכאב שזה והצער שזה גורם למשפחה צריך לאשפז אותו ושכמותו בכפייה.
    ועל המזדרזים תבא הברכה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בשעה טובה השמאל נלחם עם השמאל ימי המשיח הגיעו (ל''ת)

    רפי, 07/07/06 21:57

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחח (ל''ת)

      ניר, 07/07/06 22:16

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ישראל כולה לא לגטימית

    לגיטימי, 07/07/06 21:56

    וגם היהודים לא לגטימיים

    וגם העולם לא לגטימי

    וגם אלוהים לא לגטימי.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    קומוניסטים מטורפים. שימו לב לצבע האדום הבולט

    חיים, 07/07/06 21:55

    מיילא הערבים שמניפים את דגל פלסטין (אבל לא היו מוכנים לעולם לאבד את אזרחותם הישראלית).
    מדהים בעיני שעוד יש קומוניסטים בישראל. איזה מן חינוך הם קיבלו?

    הגב לתגובה זו

    • עדיף החינוך שלנו!!!!!!!!-במקום החינוך שלך!!!!!!!

      מורה, 07/07/06 23:28

      ומעשן,שלא לדבר על עשיית מין
      בגיל צעיר כל-כך,ומוזיקת טרנס רועשת!!!!!!!!

      מה אתה מעדיף נוער אלים ופרוע-שחושב שהוא מעל מבוגרים?
      או נוער שקט ומסור ומפגין?
      כמו הנוער של השמאל והאיחוד הלאומי!!!!!!!!
      אני מזמין אותך לבקר בקיבוצים-
      ובפרט בקיבוץ שלנו!!!!!!!
      אני מבטיחה לך כי לא תראה פה בעיות של אלימות!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    דנה אולמרט והאם עליזה היו בהפגנה ? (ל''ת)

    שמאלמרט, 07/07/06 21:54

    הגב לתגובה זו

    • כן, הן המפגינות שאמרו שהחטיפה לגיטימית... (ל''ת)

      אנרכיסט, 07/07/06 22:08

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    שלחו את כולם לצהרון בעזה!אני משלמת! (ל''ת)

    דיקלה, 07/07/06 21:53

    הגב לתגובה זו

    • יהיה יום הורים? (ל''ת)

      אבי, 07/07/06 22:06

      הגב לתגובה זו

      • שוקו ולחמניה... (ל''ת)

        דיקלה, 08/07/06 01:18

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    תפשו את כל הסמרטוטים האלה ולהעביר

    עוכרי ישראל, 07/07/06 21:52

    אותם מיידית לעזה או רפיח ים...עם השלטים שלהם !!!!
    טיפשים...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ''מהרסיך ומחרביך ממך יצאו'' (ל''ת)

    ש, 07/07/06 21:52

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    דמוקרטיה לא פה

    ארז, 07/07/06 21:50

    הדמוקרטיה היא חממה לאוייבי ישראל
    ניצולה רק יזיק לעם ישראל,ומעניקה לאוייבנו את הדלק הנידרש למכונת החיסול העתידית,עמי המזרח לצערנו מעדיפים שתשלוט עליהם יד קשה ואכזרית,לי בכל אופן לא מתאים לחיות פה,שלום ולא להיתראות.
    ניפגש אולי אחרי חורבן הבית השלישי.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שלכל אחד מהם ירצחו משיהו חס וחלילה

    תתביישו!!, 07/07/06 21:49

    נראה אותם עם אותם שלטים ומשקפי שמש...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אנשי שמאל - שטן

    אחד, 07/07/06 21:49

    יש להעמיד לדין את הבוגדים. אלו אינם אנשים שצריכים להיקרא ישראלים. יש להעמידם לדין ולהשליכם להרבה הרבה שנים בכלא שיירקבו שם!!! חלאות ובוגדים!

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו שטן?ומי אתה? (ל''ת)

      איש שמאל, 07/07/06 23:30

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הם הם הבעיה האמיתית של ישראל (ל''ת)

    אייל, 07/07/06 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אחרי השואה נשאר לנו רק לאהוב ולחזק (ל''ת)

    ליאורה, 07/07/06 21:46

    הגב לתגובה זו

    • תלכי לאהוב ולחזק את יודעת מה... (ל''ת)

      כרגע נלחמים, 07/07/06 22:11

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אין ספק שזיהום האויר במפרץ חיפה משפיע על המוח (ל''ת)

    מיקי, 07/07/06 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אמיר מחול

    יעקב, 07/07/06 21:45

    יא אמיר מחול אתה אזרח מדינת ישראל , ואתה חלאה אמיתית .
    תחזיר את תעודת הזהות הישראלית , ולך לך אל ארצך הפלשתינית ,ושם תפגין.
    אין לך מקום במדינת ישראל לך ולחבורת המפגינים, בין אם הם יהודים ואו ערבים.
    נראה אותך גבר מחזיר את תעודת הזהות הישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יימח שמכם סמרטוטים!!! (ל''ת)

    איתן, 07/07/06 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ל-2 הם כל יום שישי בכיכר ליד הבאהים.

    אירית, 07/07/06 21:44

    בשד' בן גוריון.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כמה חבל שהם לא שמים לב להבדל ''הקטן''

    ציוני, 07/07/06 21:43

    אין כל ויכוח כי העם הפלסטיני מדוכא מושפל וחיי בתת תנאים!
    אבל מכאן ועד לקרוא לצהל טרוריסיטים? צהל חוטף ומאיים להוציא להורג? ועוד הבדל קטן צהל הוא צבא ההגנה לישראל החמאס ארגון טרור! פשוט אנשים אומללים!

    הגב לתגובה זו

    • בוא תלמד משהו, חובבן

      ש, 07/07/06 22:37

      העם הפלסטיני מדוכא ומושפל? אז אולי תסביר לי למה מסתתננים לפה עשרות אלפים מכל מדינות האזור, לשטחים ולתחומי הקו הירוק? פעם חשבת על זה? אם כל כך רע כאן, למה הם לא במצרים? הרי שם חיו אבותיהם. או בירדן, או בערב הסעודית? הרי המדינה היתה להלכה ריקה כשבאנו לפה, והם היגרו וממשיכים להגר בעקבותינו - כי כאן טוב(!!!!!) להם. אתה מבין? הבעיה היא שטוב להם מדי כאן, לכן ילדיך ילכו לגן ויראו אותם בבוקר. אז אולי די עם החובבנות הריקנית הזאת?
      לא יזיק לבדוק את העובדות לפני שיוצאים בהצהרות - על אחת כמה וכמה בנושא זה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    צודקים,אך נגד הנבלות אין דרך אחרת. (ל''ת)

    Avian, 07/07/06 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    המתאבדים הרוצחים השפלים ויורי הקאסם מבצעים פשעי מלחמה נם נגד השמאל

    עודד, 07/07/06 21:42

    אותם מפגינים אנשי שמאל יכולים להרצח ע'י מתאבד מהחמאס שבא לרצוח חפים מפשע במסעדה בבית קפה או באוטובוס יורי הקאסם מבצעים פשעי מלחמה בירי על אזרחים על כל זה לא שמעו מפגיני השמאל שונאי ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    פשוט בושה... (ל''ת)

    מתבייש, 07/07/06 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מסכימה בהחלט עם המפגינים

    נועה, 07/07/06 21:36

    ומתביישת במדינת ישראל.
    ישראל, גוליית, מפעילה טרור נגד דוד, הפלשתינים, טנק נגד אבן, הפצצות מן האויר נגד טיל קטן תוצרת בית. רצח של עשרות איש ביום, הרעבה ועינויים של מיליונים.
    יש לזה שם.
    פשעי מלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • נועה נכון שאת משקפופרית מכוערת ...

      אבי שרף, 07/07/06 21:51

      וכועסת ?
      קדימה עופי לנו מהמדינ ה כי את לא מבינה מה קורה פה.
      ולא !אין לי חשק להתחיל להסביר !

      הגב לתגובה זו

    • לכי לעזה

      ארז, 07/07/06 21:52

      את פשוט מטומטמת חסרת כבוד עצמי.

      הגב לתגובה זו

    • מטומטמת,רובה אחד חיסל משפחה שלמה (ל''ת)

      תתעוררי, 07/07/06 21:54

      הגב לתגובה זו

    • מטומטמת..זה רק מה שיש לומר למישהי כמוך (ל''ת)

      יעל, 07/07/06 21:56

      הגב לתגובה זו

    • נועה? לא פטימה? יאללה, עופי לסעודיה. (ל''ת)

      הנביא עמוס, 07/07/06 21:57

      הגב לתגובה זו

    • עייני ערך ''משפחת חטואל''..תביני מה אפשר

      טיפשה!!, 07/07/06 21:57

      לעשות עם רובה רחד בודד.....
      או שני האחים ואימם שנרצחו בפיגוע השפל בקיבוץ מצר?...
      להוסיף עוד??
      חגורת נפץ אחת מחקה משפחות שלמות במסעדת ''מקסים''...
      מלון ''פארק''????

      הגב לתגובה זו

    • קחי ריטלין מטומטמת!!סטירה את צריכה! (ל''ת)

      ?????, 07/07/06 21:58

      הגב לתגובה זו

      • קשה

        אור, 07/07/06 22:09

        גועל נפש לקרוא מה שכתבת שתלכי לעזאזל
        לא רוצה אנשים כמוך במדינה הזאת.
        הייתי מאחל לך שגם אליך יבואו מקרים קשים כאלה בשביל שתביני אבל לא אעשה זאת.
        תתבישי בחשיבה המטומטמת הזאת.
        ודרך אגב , אם כבר השתמשת בקטע של דוד וגוליית את למה רק את ההתחלה זכרת ?
        שחכת מי ניצח בסוף ?
        כנראה שלזה את מייחלת.

        הגב לתגובה זו

    • את חיה במציאות דמיונית משלך

      שלומי, 07/07/06 22:02

      תתעוררייייי!!!!
      זה כבר מזמן לא טנק נגד אבן.. זה לא שנות ה 90.. היום זה טנק נגד קאסמים ארוכי טווח... ואם את תומכת במפגינים אני מאחל לך מכל הלב להרגיש את מה שנועם שליט מרגיש עכשיו.... אולי רק אז תלמדי קצת מה זה לספוג טרור... יום יבוא ומישו מהמשפחה שלך יספוג מכה... ורק כשזה יגיע קרוב קרוב אלייך את תתחילי לראות דברים אחרת... את תראי שהשלום לו את מייחלת הוא רק ''שלום שלום ואל תבוא לי בחלום''.. תתחילי להתעורר ולשים לב איפה את חיה!!

      הגב לתגובה זו

    • טיל קטן תוצרת בית

      המבין, 07/07/06 22:08

      ואם היה להם טיל גדול תוצרת סין הם לא היו זורקים? איזה עם חשוך מרפא או פרימיטיבי. איזה גן עדן הם היו יכולם לעשות מרצועת עזה. מזג אויר, חופים, אפילו צבא הם לא היו צריכים. אבל הם חיים בפנטזיית האלף לילה ולילה שיום יבוא וישראל תעלם מהמפה ואז הם יהפכו את האיזור לעוד מקום ארץ ערבית נאורה, כמו שהם נראים........איפה הם היו שעולם התקדם? הם נשארו 10000 שנים אחורה

      הגב לתגובה זו

      • למה אף ישראלי עוד לא בנה טיל קטן תוצרת בית

        לבנות, 08/07/06 00:57

        וכיוון אותו למרכז עזה כתגובה לאחד הטילים שלהם?
        הממשלה לא תעיז לעשות את זה. הם עדיין מנסים לשלוט על הצבא הכי מוסרי בעולם.
        יחי היזמה הפרטית.
        אז כל אלה החוזרים על המנטרה ''אמרנו לכם'' 100 פעמים ביום, אולי תעשו משהו מועיל?

        הגב לתגובה זו

        • כי אז יזכה לביקור של המחלקה היהודית

          אלי, 08/07/06 06:13

          בשב''כ ולהרבה שנים בכלא ממערכת המשפט השמאלנית שלנו.

          הגב לתגובה זו

    • תקשיבי טוב חתיכת **א

      אני יפה, 07/07/06 22:10

      סבתא שלי לא שרדה את אושוויץ והגיעה לארץ וסבלה רעב וצנע ובידוד ומלחמות ושלמה מיסים כדי שאת תוכלי לשחק את יפת הנפש. ה''טיל הקטן'' שאת מתארת ממרר חיים של אנשים וגורם פסיכוזות לילדים.

      באמת רוצה לתרום לחברה? תפעלי למען זכויות ניצולי השואה שלא רואים שקל ממה שממשלת גרמניה מפרישה להם מדי חודש.

      באמת רוצה לתרום לחברה? תלחמי נגד תופעת חברות כח האדם שמרסקת את הזכויות הסוציאליות של העובדים.

      באמת רוצה לתרום לחברה? לכי לעבוד. ככה תגיעי הביתה עייפה ולא יהיה לך זמן וכח לכתוב כל כך הרבה תגובות מטופשות.

      באמת רוצה לתרום לחברה? תעזבי את ביתך המרופד שקנו לך אמא ואבא במרכז ותעברי לשדרות כדי להביע סולידריות. נראה איך תתארי את ה''טיל הקטן'' כשהוא יעוף מעליך.

      והערה מגעילה לבסוף: לא לחינם כינו אותנו באירופה ''יהודונים''; אנחנו אכן ''יהודונים''.

      הגב לתגובה זו

    • לנועה. ______

      צ______________, 07/07/06 22:23

      יש לי שאלה.

      מדוע זה לגיטמי לפגוע בישראלים?
      ומדוע לא לפגוע בטרוריסטים.

      מדוע אתם שם בשמאל הקיצוני מתעוררים רק שפלשתינים נפגעים?
      מה, הדם הישראלי פחות אדום?
      או אולי בכלל הישראלים הם זן נחות לעומת הפלשתינים?

      אני מבין אם הייתם מפגינים באופן סימטרי גם שישראלים נפגעים.

      אבל אתם חד-סיטרים.

      אני אף פעם לא שמעתי שאתם מפגינים נגד האוטובוסים שהתפוצצו.
      אני אף פעם לא שמעתי שהפגנתם נגד הטרור שמכה בערי ישראל.
      אני אף פעם לא שמעתי שיצאתם להזדהות עם ילדי שדרות שחיים בחרדה.
      אני אף פעם לא שמעתי שיצאתם לחזק את נפגעי הטרור.
      אני אף פעם לא שמעתי שיצאתם לנחם משפחות שכולות.

      אני חושב שעליכם להסביר זאת.
      זה לא הוגן לא להתיחס לצד השני.

      הגב לתגובה זו

      • לצ----------------------------------------------------------------

        אני שמאלקיצוני, 07/07/06 23:48

        יש לי תשובה

        מדוע זה לגיטמי לפגוע בישראלים?-זה לא לגיטימי לפגוע גם בישראלים!!!!
        ומדוע לא לפגוע בטרוריסטים-בעיקרון אני בעד פגיעה טרוריסטים!!!!!!אבל....
        עכשיו מדובר במצד שונה!!!!!!!-כי חיות האדם בעזה יכולות להרוג חס-וחלילה את גלעד!!!!!!!עדיף לנהל משא-ומתן עכשיו.

        מדוע אתם שם בשמאל הקיצוני מתעוררים רק שפלשתינים נפגעים?-בזה אתה צודק לצערינו הרב!!!!!!
        מה, הדם הישראלי פחות אדום?-הדם של הישראלים לא פחות אדום-ואף יותר אדום!!!!!!!!!
        או אולי בכלל הישראלים הם זן נחות לעומת הפלשתינים?-אנחנו מפותחים מהם בכמה מדרגות!!!!!!ואנחנו זן העל!!!!!!!

        אני מבין אם הייתם מפגינים באופן סימטרי גם שישראלים נפגעים.

        אבל אתם חד-סיטרים.

        אני אף פעם לא שמעתי שאתם מפגינים נגד האוטובוסים שהתפוצצו לצערי הרב אתה צודק .
        אני אף פעם לא שמעתי שהפגנתם נגד הטרור שמכה בערי ישראל-דווקה הפגנו נגד טרור!!!!!!!-די הרבה פעמים!!!!!!
        אני אף פעם לא שמעתי שיצאתם להזדהות עם ילדי שדרות שחיים בחרדהילדי שדרות שחיים בחדרה?
        הזמנו אותם לקייטנה-בקיבוצים בעמק-הירדן!!!!!
        אני אף פעם לא שמעתי שיצאתם לחזק את נפגעי הטרור-חיזקנו.
        אני אף פעם לא שמעתי שיצאתם לנחם משפחות שכולות-לנחם משפחות שכולות דווקה יצאנו!!!!!!!
        ואני לא מתכוון בצד-הפלשתיני!!!!!!!


        כנראה שהזיכרון אצל ישראלים קצר?
        ואנחנו דווקה זוכרים את הדברים הרעים!!!!!!
        צ-חברי תפסיק לקרוא עיתונים!!!!!!-ולשמוע חדשות!!!!!!!-המלצה שלי!!!!!!
        אתה דואג יותר מדי!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

      • לצ----------------------------------------------------------------

        אני שמאלקיצוני, 07/07/06 23:48

        יש לי תשובה

        מדוע זה לגיטמי לפגוע בישראלים?-זה לא לגיטימי לפגוע גם בישראלים!!!!
        ומדוע לא לפגוע בטרוריסטים-בעיקרון אני בעד פגיעה טרוריסטים!!!!!!אבל....
        עכשיו מדובר במצד שונה!!!!!!!-כי חיות האדם בעזה יכולות להרוג חס-וחלילה את גלעד!!!!!!!עדיף לנהל משא-ומתן עכשיו.

        מדוע אתם שם בשמאל הקיצוני מתעוררים רק שפלשתינים נפגעים?-בזה אתה צודק לצערינו הרב!!!!!!
        מה, הדם הישראלי פחות אדום?-הדם של הישראלים לא פחות אדום-ואף יותר אדום!!!!!!!!!
        או אולי בכלל הישראלים הם זן נחות לעומת הפלשתינים?-אנחנו מפותחים מהם בכמה מדרגות!!!!!!ואנחנו זן העל!!!!!!!

        אני מבין אם הייתם מפגינים באופן סימטרי גם שישראלים נפגעים.

        אבל אתם חד-סיטרים.

        אני אף פעם לא שמעתי שאתם מפגינים נגד האוטובוסים שהתפוצצו לצערי הרב אתה צודק .
        אני אף פעם לא שמעתי שהפגנתם נגד הטרור שמכה בערי ישראל-דווקה הפגנו נגד טרור!!!!!!!-די הרבה פעמים!!!!!!
        אני אף פעם לא שמעתי שיצאתם להזדהות עם ילדי שדרות שחיים בחרדהילדי שדרות שחיים בחדרה?
        הזמנו אותם לקייטנה-בקיבוצים בעמק-הירדן!!!!!
        אני אף פעם לא שמעתי שיצאתם לחזק את נפגעי הטרור-חיזקנו.
        אני אף פעם לא שמעתי שיצאתם לנחם משפחות שכולות-לנחם משפחות שכולות דווקה יצאנו!!!!!!!
        ואני לא מתכוון בצד-הפלשתיני!!!!!!!


        כנראה שהזיכרון אצל ישראלים קצר?
        ואנחנו דווקה זוכרים את הדברים הרעים!!!!!!
        צ-חברי תפסיק לקרוא עיתונים!!!!!!-ולשמוע חדשות!!!!!!!-המלצה שלי!!!!!!
        אתה דואג יותר מדי!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • אתה מהשמאל הקיצוני

          אלעזר, 08/07/06 15:43

          בשתי מילים הבהרתה את המצב
          ''חיות אדם'' ואם אתה יודע שהם
          חיות אדם איך אתה בכלל שמאל
          קיצוני??

          הגב לתגובה זו

    • צאי מהסרט שלך

      איתי, 07/07/06 22:59

      מצד שני כנראה שזה לא ממש אפשרי שתצאי מהסרט שלך כי שנים של שטיפת מוח בתעמולה אנטישמית ושמאלנית קיצונית עשו את שלהם.

      הגב לתגובה זו

    • נועה. חלאת המין האנושי . (ל''ת)

      ציונה, 07/07/06 23:01

      הגב לתגובה זו

    • לכי לעזה!!! (ל''ת)

      Nacho, 07/07/06 23:47

      הגב לתגובה זו

    • אני חושב שאת טועה

      מיכה, 08/07/06 00:27

      יש כאן מאבק בין שתי ציבילזציות
      ואת בחרת בחשוכה מבינהן

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    סדק בעם

    רוני, 07/07/06 21:34

    פשוט בושה לעם היהודי שיש אנשים כאלה ביננו.אם ישראל חייב להיות מאוחד ברגעים כאלה.מעניין אם זה היה הבן שלהם אז החטיפה הייתה לגיטימית.
    חבל שיש עוד דברים כאלה במדינה שלנו.
    שנדע רק טוב שקט ושלווה כמה שיותר מהר.
    אשקלון נטיבות והסביבה חזק ואמץ אם ישראל איתכם

    הגב לתגובה זו

    • השמאלנים והערבים לא שייכים לעם שלנו - אנחנו יהודים הם לא! (ל''ת)

      יוס2, 07/07/06 22:00

      הגב לתגובה זו

      • לא רוצה להיות חלק מה''עם'' שלך

        נועה, 07/07/06 22:41

        אם אתה ושכמותך חלק ממנו.

        הגב לתגובה זו

        • אז לכי מפה (ל''ת)

          איתי, 07/07/06 22:55

          הגב לתגובה זו

          • למה שכולנו לא נילך מפה? (ל''ת)

            סליעית, 08/07/06 00:54

            הגב לתגובה זו

        • מצויין מצויין מצויין

          צריכה עזרה, 08/07/06 00:37

          עופי כבר

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    חוליייי נפשששש (ל''ת)

    לילך, 07/07/06 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איפה ההפגנה אני יורד עכשיו לפוצץ אותם מכות!!!!!! (ל''ת)

    מרוקאי עצבני, 07/07/06 21:33

    הגב לתגובה זו

    • מאד מעניין

      זומבוש, 07/07/06 22:31

      איומים פאשיסטיים מותרים באתר הזה, אולם כשהעזתי להזכיר את התקדים הנאלח ביותר במאה העשרים לדיכוי אלים של הפגנות השמאל - עורך/ת התגובות חסם/ה את תגובתי.

      הגב לתגובה זו

      • הבנתי, הבנתי

        זומבוש, 07/07/06 22:44

        אסור להגיד את השם המפורש.
        אז רמז: כתבתי על ''מפלגה'' שזכתה בשלטון בגרמניה ב 1933.

        הגב לתגובה זו

        • לא מאמין שמצנזרים תגובות של פעילי חמאס ישראלים, זה לא דמוקרטי

          אריה, 08/07/06 00:04

          אתה ואלה שמפגינים בחיפה עם דגל פלשתין ומצדיקים רצח וחטיפת חיילינו אתם לא שמאל. אתם פעילי טרור - הזרוע לוחמה פסיכולוגית של חמאס וג'יחאד איסלאמי.
          השמאל עכשיו נלחם בעזה נגד טרוריסטים פלשתינים

          הגב לתגובה זו

        • השלטון בגרמניה לא היה מקורי

          אריה, 08/07/06 00:39

          הם למדו משלטון שלכם, של שמאל קיצוני, קומוניסטים.
          אחרי מהפיכה בולשביקית קומוניסטים רצחו את כל המתחרים הפוליטיים שלכם, כולל גם אלה שעזרו לכם לתפוס את השלטון כמו אנרכיסטים וסוציאל-דמוקרטים.
          אז אל תגיד שפשיסטים יצרו את התקדים, זה לא נכון, היטלר פשוט ההעתיק את השלטון של סטלין.

          הגב לתגובה זו

          • אריה. מילא קשקשת. אבל מה עם הא הידיעה?

            זומבוש, 08/07/06 05:58

            המשפט הראשון שלך (שתוכנו הוא אוילות מחולטת) צריך היה להיות ''הם למדו מהשלטון שלכם, של השמאל הקיצוני, הקומוניסטים.''

            אתה טועה, אריה. נכון שהשלטון הטוטליטרי בברית המועצות חיסל את מתנגדיו הפוליטייםץ ההבדל הוא שבגרמניה הדיכוי התחיל מאספסוף מתועב שהוסת ע''י הנאצים, עוד לפני עלייתם לשלטון.

            בקיצור, אריה, כדאי לך יותר ''לסבול'' הפגנה של השמאל הקיצוני מאשר לחסל את הדמוקטיה. זהו לקח היסטורי שאפילו ימני (קיצוני?) כמוך יכול להבין (כאשר הזעם לא מטשטש את כושר השיפוט שלו).

            הגב לתגובה זו

    • ובמה אתה שונה מהם?

      אשכנזי רגוע, 07/07/06 23:35

      גם אתה שונא כמוהם?
      חבל!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אני מצטרף אליך! (ל''ת)

      חילוני שפוי, 07/07/06 23:48

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    חלאות תפגינו נגד הקאסמים (ל''ת)

    אבי, 07/07/06 21:30

    הגב לתגובה זו