• 68.

    קשה לשחק לידם של טרוריסטים אבל חייו

    שרית, 08/07/06 13:54

    של גלעד חשובים יותר מכל האסירים שממילא הם עול על כלכלת המדינה ועל תקציב שירות בתי הסוהר.
    ולהכנס לעזה- אפשר תמיד!! (וזאת אני אומרת למרות שאני עובדת בשדרות ונמצאת תחת איום יומיומי של קאסמים).

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    תשחררו אותו כבר

    שגיא, 08/07/06 11:22

    יאללה תשחררו כבר את הילד! תנו להם את האסירות והקטינים שנמצאים אצלנו כמו שהם מבקשים ושיעזבו במנוחה את גלעד שליט! די לסבל שלו ושל משפחתו!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לא היה אולטימטום לפני כמה ימים?!

    איתן, 08/07/06 11:06

    שבו הם הודיעו שהם מנתקים מגע ולא יהיה מידע על החייל?! אז עכשיו הם בלחץ אדיר והדרך היחידה שלהם לרדת מהעץ זה לגייס את התומכים הכי גדולים שלהם: השמאלנים הרגשנים הבכיינים שבעזרתם המדינה צועדת משנה לשנה כמה שנים אחורה,ובהזדמנות הראשונה הם ימכרו את כולנו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זהירות- תרגיל דיסאינפורמציה של החמאס

    זכריה, 08/07/06 11:05

    תזכרו טוב טוב עם מי יש לנו עסק. יש עכשיו מידע על האופן שבו הם מביימים פצועים ומצלמים סצנות של ילדים בוכיים נוטפי דם....הם יודעים באופן מרושע איך מגיב המערב... אלה- משתמשים בכל אמצעי כדי להשיג מטרותיהם בלי לתת מאומה בתמורה...אנחנו בבזאר ערבי, ורבותי- אנו תמימים כל כך מולם.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    עזה עדיין לא נמחקה - בינתיים

    ש, 08/07/06 11:03

    החוק הבינ''ל קובע בצורה חד משמעית שאזור אזרחי שמבוצעות ממנו פעולות מלחמתיות, דינו השמדה.
    למה בדיוק מחכים ???

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לא הייתי ממהר להאמין לחמאס ובטח שלא

    רפי, 08/07/06 10:52

    ללחצים והמשחקי תקשורת שהוא מנסה לעשות. הוא רק מתחיל להרגיש את הלחץ וצריך שבעתיים ללחוץ ולמחוץ את ארגון הטרור הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ה''ממשלה'' החמסית חייה ......בנתיים !!!

    אבי 56, 08/07/06 10:46

    אם תיפול שערה מראשו של גלעד שליט חלילה...צריך להשמיד את כל אנשי ה''ממשלה'' החמסית עד האחרון שבהם....
    ולקינוח בחלד משעל וכנופייתו...
    עשו את זה פעם בתנאים קשים יותר עם ארגון ''ספטמבר השחור/אדום'' אחרי רצח מינכן חוסל הארגון אחד אחד ע''י ישראל.
    עכשיו זה הרבה יותר פשוט האוייב ממש כאן רואים אותו וניתן להשמידו ללא סיבוכים מיוחדים.
    ולקינוח לחסל את ח'לד משעל בסוריה ...כך אולי גם אסד הדביל יבין מה מסוגלת מדינת ישראל שעד כה מגלה חולשה תמוהה .
    מחבלים צריך להרוג ...וככל שיקדם ......ייטב !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ___________________________________הפתרון האולטימטיבי

    ממציא הפתרון, 08/07/06 10:04

    אמנם אסור להשתמש בנוהל שכן, אבל אפשר להשתמש בנוהל איסמעיל הנייה... לחטוף אותו ולהודיג שכל שינוי במצבו של גלעד ישפיע באופן מיידי על מצבו של הנייה, וכמובן להכסים לחילופי שבויים, גלעד שליט מול איסמעיל הנייה, אחד תמורת אחד

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    החמאס לא איים בכלל להוציא להורג את שליט

    יחיאל, 08/07/06 10:02

    בשום מקום לא איים החמאס להוציא להורג את שליט. גם בתוכן הידיעה זה לא מופיע, אז למה סתם להפחיד את הקוראים?

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    עמיר פרץ - ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל (ל''ת)

    ורד, 08/07/06 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    על השמאל להתיצב מאחורי מרצ, ללחוץ על הממשלה ולעזור לאחינו מהחמס!!!! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 08/07/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אולמרט ופרץ כל הכבוד, אל תישברו

    גדעון, 08/07/06 09:15

    קודם כל דרשו שחרור 500 אסירים בשביל מידע.אחרי זה הפילו עלינו אולטימטום, שלאחריו הופיע ''דובר'' בפני סוללה של 700 מיקרופונים (שמתם לב שאצלנו הרמטכל מדבר ל-4 מיקרופונים ואצלם כל זב חוטם ל-700 מיקרופונים?) ואמר שלעולם לא נדע אם גופתו נרקבת במקרר בגלל שאין חשמל, או אם הוא פצוע קשה וכ''ו.... והנה היום כבר אין אולטימטום ואין בטיח, יש דיווח בחינם על מצבו, עדיין בלי הוכחה, אבל בכל זאת דבר שיוצר מחויבות של ראשי החמאס לשלומו. צריך להמשיך בלחץ, הן בנושא של גלעד, והן בנושא הקסאמים והמנהרות. צריך להוכיח להם שהעובדה שיצאנו מעזה לפני 13 שנים ומגוש קטיף לפני שנה, אינה עושה אותם חסינים מפנינו. העולם שהם כה מיחלים להגנתו, רוצה מאד שנכניס את היד לחרה ונפתח את הסתימה, ולא מענין אותו מצבם ההומניטרי.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    קל וחומר

    מוטי, 08/07/06 07:41

    אם יפגעו בשבוי שלנו נפגע גם באסירים בכירים מחמאס ולדעתי הגיע הזמן לישם בחקיקה עונש מוות על ידי הוצאה להורג וכמובן לכל מי שהיה מעורב בפעילות טרור ויש עליהם דם בידים. אם אנחנו מבצעים סיכול ממוקד זה הרי כמו הוצאה להורג אז למה שלא נשלח אסירים להורג ונשתמש באסירי בטחונים ואסירים שהם חברי חמאס שהשתלטו על הנהגה פלשתנית. אם יקרה משהו לחייל השבוי שלנו נוציא להורג את כל האסירים ..... אז יש משהו שיכול לדחוק בממשלה שיעלו הצעה לאשר עונש מוות על ידי הוצאה להורג........... דרך התראה מעולה שיפגע בחמאסטן

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מהצחצים אין מה לבקש אבל מה עם השמאל הנאור המשכיל והחכם?

    רבקה, 08/07/06 07:37

    השמאל הוא הפתי הגדול ביותר, הוא לא מסוגל להתמוד עם הערבים שהם ערמומים ומתוחמכים ושקרנים. לכן
    תרגע שב בשקט ואל תעליב אף אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הכבוש יצר דור של גזענים ימנים דפוקים רובם צ'חצ'חים ורפי שכל (ל''ת)

    גדי גולדשטיין, 08/07/06 06:46

    הגב לתגובה זו

    • אני לא צ'חצ'ח אבל...

      אלף, 08/07/06 07:57

      בעברי הייתי בעד הסכם אוסלו,היום אני מבין שאין מקום לשני עמים ממערב לירדן. או שהם יהרגו אותנו או שאנחנו נגרש אותם.

      הגב לתגובה זו

    • גולד -שטיין - ברוך גולדשטיין (ל''ת)

      צ'חי, 08/07/06 09:28

      הגב לתגובה זו

    • הערבים יצרו פה דור של אנשים שפוים

      אפי, 08/07/06 10:18

      לקחו אנשי שמאל (כמוני, איש מפלגת העבודה לשעבר) והפכו אותם לכאלה שהולכים כל יום ימינה .עוד ועוד.. בבחירות הקרובות, השמאל לא יקבל גם לא את 4% שקיבל הפעם. אתם תמחקו לגמרי מהמפה.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 08/07/06 06:44

    אצלנו בכפר נראה שלרוב הכותבים כאן בכלל לא אכפת אם החייל חי או מת. מה שחשוב להם זה שנכסח את הפלשתינים ולעזאזל החייל.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה? למוסלמי מותר לרצוח?

    אא, 08/07/06 06:31

    לפני כמה ימים הם הודיעו שלפי האיסלאם אסור לרצוח. מה קרה מאז?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    איסלם הינה דת של כניעה

    Zach, 08/07/06 05:04

    ולכן הדרך היחידה זה להכניעה אותם למוות

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אין לנהל משא ומתן עם רוצחים!!!

    NY, 08/07/06 04:40

    יש למשוך זמן עד קבלת המידע ואז בעזרת ראשי החמאס הכלואים בישראל לפלס דרך (בנוהל שכן) ולהציל את גלעד מידי הרוצחים.

    הגב לתגובה זו

    • להפקיר חייל ?

      תודיעו מראש, 08/07/06 09:20

      תודיעו מראש לכל ילדי התיכון:
      מרגע הכניסה לבקו''ם - אתם אחראיים לגורלכם.
      אם תיפלו בידי ארגון'' יד שרה'' - נדבר איתם כי הם נחמדים.

      אם תיפלו בידי ארגון טרור - לא נדבר איתם כי הם רוצחים.
      נשאיר אותכם למות בשבי.

      מה קרה פתאום ?
      את אחמד יאסין ראשו ומייסדו של החמאס לא שיחררנו ? שיחררנו !
      ואחרי ששיחררנו לא הרגנו אותו ?
      הרגנו !

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אתם מאמינים שהחייל חי?

    רפי מוזס, 08/07/06 02:48

    אני לא מאמין להם שהחייל עדיין בחיים. אחרת הם היו מפרסמים קלטת ווידאו בדיוק כמו עם החייל ווקסמן. זהוא דפוס פעולתם של אירגוני הטרור המוסלמים. כדי לעורר רחמים אצלנו. ואני בטוח שהם רצחו אותו. הם פשוט שומרים על זה בסוד פן יבולע להם.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    המבצע היה של אל קיידה והמשטר לא מספר לכם אמת אלקיידה בשטחים (ל''ת)

    א''י תעלה באש, 08/07/06 02:45

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ועוד בחדשות: משטרת י''ם הוזעקה. עליזה מרביצה לאהודי חמודי..Hahahahah

    אפרת (המשוגעת), 08/07/06 02:07

    HahahahahaheheheheheheeeeeeeeeeHAHAHHAHAhehehehehehe

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    חלאות, לא להאמין להם

    חיפאי, 08/07/06 01:53

    אין מו''מ עם החלאות האלה.
    עם כל הקושי ואהבתנו לגלעד ומשפחתו, צריך להיות קשוחים איתם, ןללמד אותם לקל שלא ישכח לשנים רבות.
    נבלות !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הם פונים למשכילים ולאנשי תקשורת.

    מדהים., 08/07/06 01:50

    שיעזרו להם לעורר דעת קהל. ישראל היא המדינה היחידה בעולם שמתתייחסת ומיחצנת את הטרוריסטים לבעלי שיח. הקרקס המזעזע הזה חייב להיפסק. היום ברור אבו מאזן טרוריסט בדם.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הפתרון למשבר

    ארז, 08/07/06 01:42

    יש לרכז את כל האסירים שהמחבלים דורשים לשחרר, ולהודיע שעד שלא ישוחרר גלעד שליט, מדי שעה יוצא להורג אחד האסירים.
    אם הם ירצחו את החטוף, יחוסלו כל האסירים.
    רק כך, רק בכוח, ללא פשרות, ללא עכבות וללא ''מוסר'' מזוייף.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    פשוט מדהים

    אילן, 08/07/06 01:15

    המחבלים הרוצחים בדם קר חיילינו הפכו פתאום ל'הומניטרים' וטובים
    ו'בעלי ערכים'. הבנתם, הם בסה'כ
    רק רוצים לשחרר 'ילדים' ונשים...
    להזכירכם, שלשום נתפסו 2 נשים מתאבדות עם חגורות מוכנות להפעלה
    וגם נתפס 'ילד' בן 18
    ומפעילו במונית בדרך לפוצץ איזה דוכן פלאפל תל אביב.
    הפכו את אולמרט לאויב. אולמרט הוא האויב הוא המזלזל הוא האחראי
    כלומר אנחנו הטובים ואתם הרעים
    פשוט לא יאומן כי יסופר והכי מצחיק הוא שיש שמלאנים שזו בדיוק הדעה שלהם וברור שהחמאס מגייס אותם כעת
    וזהו בדיוק מתאים לבטוי גייס חמישי
    אבל אתקן ואכתוב גייס חמסי.

    עד כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שמאלנים הצילו מה קורה ?........ חמאס!

    שמאל לשעבר, 08/07/06 01:14

    החמאס יודע שתמיד יש עלמי לסמוך .
    תמיד יהיו פה מספיק כאלה שיעזרו להם ברגעים קשים להחלץ ולצאת עם השגים.
    הפעםהם פונים בצורה ישירה וברורה אל אותם פתאים אכולי שנאה עצמית.
    שעדיין מאמינים שעוד ויתור אחד קטן והכול יהיה בסדר החמאס יואהב אותנו והכול יהיה טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    Olmert is on the hamas payrol (ל''ת)

    Explanation, 08/07/06 01:07

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מהימן כמו הטומטימטום שלהם

    האיש שבקיר, 08/07/06 00:54

    חשבנו שלא נשמע ממנו יותר ופתאום אות חיים?
    שירימו טלפון להורים שלו וייתנו לו לדבר איתם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    TO: Hamas-Your religion&Values are trash

    Isaac, 08/07/06 00:39

    The only thing you will get from us is a bullet between your eyes.We will eventually vaporise you the same way we spray for ants.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ynet - ''צווי 8 גיוס מילואים רבתי'' (ל''ת)

    השמאל החל, 08/07/06 00:19

    הגב לתגובה זו

    • אני אלך חזרה למילואים..אחרי ילדי אולמרט ופרץ.. (ל''ת)

      Udi Chamudi, 08/07/06 02:39

      הגב לתגובה זו

    • קודם מגייסים לפינוי ועכשיו ..לכיבוש מחדש (ל''ת)

      ., 08/07/06 02:45

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    Thinking the Unthikable

    -Ex-Likudnik-, 08/07/06 00:13

    Given the numerous Casm rockets that were lunched, and the fact that it get worse rather than better, isn't it time for Israel to think the unthinkable? Isn't it time for Israel to do the one thing that will stop the rockets as well as all terrorism? The solution is quite simple, Israel should announce that it will evacuate the populace from a ten kilometer square after each and every rocket lunch or any terrorist attack, and will annex the evacuated territory. And then, actually do it. After a few of those Transfers, all terrorism will cease, permanently!

    הגב לתגובה זו

    • And u expect Ulmert or Peretz to do that?? Haha can u spell SMALL??

      Gullash good, 08/07/06 03:05

      The two CLOWNS drafted reserve soldiers to evacuate from Gaza, now the GENIUSES of the present Kadima-Avoda government are drafting the reserve yet again.. this time to occupy the same god damn places.. hehehehe

      BTW, great (and old) idea you presented here my friend

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מישהו יודע האם משפחת שליט היא שמאלנית?סתם שואל. (ל''ת)

    סתם שואל., 08/07/06 00:09

    הגב לתגובה זו

    • אתה אידיוט

      ערן, 08/07/06 06:06

      אני מאחל לך גורל דומה. או בעצם לא, אני לא חלאה כמוך. רק בריאות ואושר. אני מקווה שאתה מבין כמה אתה אידיוט. תתבייש. תנסה להבין מה עובר עליהם.

      הגב לתגובה זו

    • אם הבן שלך היה בשבי החמאס

      מיכל, 08/07/06 10:01

      סביר להניח שהיית משחרר גם את בין לאדן!
      מה אכפת לך בכלל?

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    בסופו של דבר ישראל תכנע לטרור ותשתף פעולה עם החמאס.

    אחמד, 07/07/06 23:15

    כל עוד ישראלים יושבים בשטחים הכבושים ובערים ערביות כמו חיפה,לוד,יפו,אל קודס ועוד ימשך הטרור עד שהציונים יבינו שאי אפשר להפטר מהעם הפלסתיני.

    הגב לתגובה זו

    • רק הכניעה שלכם תביא לנצחון שלכם

      כ''ץ, 08/07/06 09:19

      כבר מעל 100 שנים אתם חושבים ופועלים בדרך התנגדות לפתרון בדכי שלום או הפסקת אש כלשהי, וממשיכים במסע רצח בכל הזדמנות שאתם יכולים.

      והתוצאה : אתם בכל פעם מפסידים עוד ועוד ,משעבדים את עתיד ילדכם לחיי עוני ובערות שמביאים אותם להתאבדות שכאילו היא נשגבת כי היא כדי לרצוח יהודים.

      לפי איך שזה נראה מי שמפסיד,זה אתם.

      הנצחון שלכם יהיה רק אם תבינו שבדרכי שלום תוכלו להיות, בעזרתנו ולטובת כולנו ,הסינגפור של המזה''ת.

      השינוי יכול להעשות בקלות רבה מצדכם, אבל השכנוע מצדנו צריך, לצערי, לגבות עוד שנים של דם וסבל.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הוא חי באירן רון ארד 2 ,המדינה לא עושה די ,

    בר כוכבה, 07/07/06 23:11

    דינם של כאלה שמרמים יד על יהודי אחד קבר

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה זה ''עם ישראלי''???

    יוני, 07/07/06 22:36

    אין כזה דבר....יש עם יהודי פה. עצוב לי לראות את הנוסח הזה....השימוש בזה גם נותן תחמושת למחבלים שמנסים לנתק את שורשינו כאן. אם אין פה עם יהודי, אין שום סיבה שיש לנו זכות להיות פה. ''לעם ישראלי'' אם יש כזה דבר יש עבר של 50 שנה.....לעם היהודי יש עבר פה של יותר מאלפיים שנה.

    הגב לתגובה זו

    • זה הבעיה של השמאל

      קובי, 08/07/06 01:16

      הם מנותקים מהמורשת שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    גלעד שליט

    חיה ליאור, 07/07/06 22:35

    לפי דעתי צריכים לשחרר אסירים תמורת החזרתו של גלעד שליט.
    למה אצל טננבאום יכלו לשחרר אסירים?

    הגב לתגובה זו

    • דברים מקובלים

      ש, 08/07/06 00:23

      טריוויאלי הוא פירסום -לפחות- של תמונתו מהשבי,
      במצב שהמחבלים לא עושים המקובל וההגיוני, אין הגיון שנפעל חד סיטרית.

      הגב לתגובה זו

    • YOU ARE RIGHT..I AGREE

      MR. BOND, 08/07/06 03:26

      TO THE HAMAS I WOULD LIKE TO SAY, GILAD'S LIFE IN YOU HAND, YOU MUST FREE HIM TO WORK AN EXCHANGE FOR YOUR BROTHERS..
      DO NOT HARM GILAD AND MAKE SURE HE GETS MEDICAL ATTN. REMEMBER THERE ARE GREAT MANY OF YOUR BROTHERS IN THE HANDS OF THE ISRAELIS, THEREFORE FREE GILAD FIRST, YOU GUYS STARTED ALL THIS MESS. NOW GO DO THE RIGHT THING AND DON'T WASTE TIME
      FREE GILAD, FREE HIM NOW....

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    יאללה נמאס לשמוע עליו כל יום סיפור חדש

    אני, 07/07/06 22:33

    למי שיש בעיות עם מה שאני חושב שיגיב

    הגב לתגובה זו

    • אדווני המכובד!

      רון, 07/07/06 23:04

      אתה אדיוט!
      שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק! (ל''ת)

        קובי, 08/07/06 01:15

        הגב לתגובה זו

    • פשוט אין צורך להתייחס לאדם טיפש וחסר רגשות כמוך! (ל''ת)

      מישהי, 08/07/06 00:52

      הגב לתגובה זו

    • till it happens to u shame on u (ל''ת)

      ornit, 08/07/06 01:57

      הגב לתגובה זו

    • תגיד לעצמך א נ י ד פ ו ק

      חיימוביץ, 08/07/06 03:42

      צריך להגדיל את מינון התרופא שאתה מקבל....
      גש לחדר מיון ומיד..

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אל תשכחו את גלעד!

    עינת, 07/07/06 22:28

    בתוך כל האנדרלמוסיה הצבאית בעזה נדמה שהשחרור של גלעד שליט נשכח ואיננו עוד עומד על הפרק!
    במקום להפציץ ולכלות את הזעם בפלשתינים, הגיע הזמן לשבת אל שולחן המשא ומתן מהסיבה הפשוטה שגלעד הוא לא היחיד שמשלם כאן מחיר כבד! אתמול נהרג חייל, עוד משפחה שכולה התווספה לסטטיסטיקה, ומי יודע מה יהיה מחר?

    ישראל הוכיחה את נחת זרועה, הראנו לעולם מה אנחנו שווים, עכשיו הגיע הזמן להחזיר את גלעד הבייתה מתוך התופת הזאת חי בריא ושלם!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    טרומן 'האכיל' פצצת אטום את יפן כשפגעו באמריקה ואחר,..דיברו שלום.. (ל''ת)

    Gullash, 07/07/06 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    השקר גלוי..הם פגעו בגילעד

    יקי, 07/07/06 21:56

    השקרנים מעזה פגעו בחייל ועכשיו רוצים שני דברים 1.לרקוד על הדם.2.להפעיל את השמאלנים הפתיים בארץ להפעיל לחץ מבפנים על הממשלה..הם לא יצליחו יקבלו ..הרבה בומבות בפרצוף..שיכינו הרבה קצ''וף ולפזר על כמה תינוקות לצורכי צילומי תעמולה לטלויזיה ...לגלמים מאירופה. שעוד לא למדו עד איפה האיסלם הגיע.שאול תחתיות.

    הגב לתגובה זו

    • חתיכת אפס!

      דבר בשם עצמך, 07/07/06 22:35

      מי אתה שתקבע שהשמאלניים רוצים להחזיר שבויים תמורת גלעד?!
      מי אתה חתיכת יקי- מרוקאי-מזרחי-פרימיטיבי?!
      תחזור לשוק או למונית שלך יא חסר השכלה.
      אין לך מושג בכלום, אתה רחוק מלהיות נאור.
      צאצא לאנשי מעברות ומערות שהרסו פה ת'מדינה.
      בבון נחות.
      גם אני חושב שאסור לתת להם שבויים, כי אז לא יהיה לזה סוף.
      וכן, קקי, אני שמאלני אשכנזי טהור.
      (עם 12 שנות לימוד, בגרות, ותואר ראשון...בניגוד אלייך אספסוף ימני)

      הגב לתגובה זו

      • הפוסל במומו פוסל

        רון, 07/07/06 23:03

        התגובה שלך רק מראה איך, לפעמים, אנחנו נראים. לעניות דעתי אופן התגובה שלך מעיד על רמתך.....,ללא קשר לתארים כאלה או אחרים, רמתך האנושית, מאד נמוכה.

        שבת שלום!

        הגב לתגובה זו

        • גם אני חושב שהיא מאד נמוכה

          רועי, 08/07/06 03:13

          בתור מזרחי בבון, משכיל מה זה משנה, די נפגעתי.
          אני גר קצת רחוק , אוסטרליה אבל אם ''הדבר בשם עצמך'' רוצה לבקר אני אשמח להסביר לו את דעתי בכמה הצלפות עם הגורמט...

          הגב לתגובה זו

        • רק נזכרתי בעוד משהו קטן

          שוב אני, 08/07/06 03:19

          לפעמים זה מדהים איך שמאלנים אשכנזים מסוגלים לדבר על עדות המזרח כמו שלעולם הם לא ידברו על הפלסטינאים.
          תחשוב שאת כל מה שהוא אמר תשנה לערבי במקום עדות המזרח והנה לך ימני קיצוני, מדהים לא?
          ההורים שלי נולדו בעירק והילדים בכיתה שבעיקר צחקו על זה היו החברה מהשומר הצעיר, איפה היו כל הרעיונות היפים שלהם?
          נראה לי שדעה פוליטית היא בעיקר מה שנראה לנו שאנחנו צריכים להיות כלפי חוץ, כמעט עניין אופנתי, ורוב הפעמים מה שאתה באמת שונה מאד ממה שהיית רוצה להראות כלפי חוץ. קצת נמרחתי. סליחה.

          הגב לתגובה זו

      • גם אני אשכנזי אבל לא גיזען

        סתם, 08/07/06 02:58

        אתה רציני? חשבתי שהגיזענות חלפה מהארץ?!?!?!?
        גם אני אשכנזי אבל אין לי בעיה עם מיזרחי? לי יש תואר שני אז מה זה אומר שאני יכל להגיד שאתה מטומטם? אני הייתי שמאל מרכז אבל היום אני הרבה יותר ימינה אז לא הבנתי רק משום שהוא חושב או מביע דעה אז הוא פרמיטיבי? רק לשמאל מותר להיות בעל דעה וכל השאר מטומטמים? חבל מאוד שבארץ להיות שמאלני זה נאור ולהיות ימני זה שחור?!
        זה דמוקרטיה כל אחד יכל להביע דעה יש לנו חופש דיבור אבל לא חופש השינאה!!
        תתביש שאתה גיזען ועל מי? על איש שעובד קשה לצידך? על איש אחר שהיה בצבא? משלם מיסים ולמה כי הוא מזרחי? אם אתה מדבר ככה אנחנו באמת לא זכאים למדינה כי תגובה כזו היא השפלה והנמוכה ביותר ששמעתי, זה מראה שגם אחרי שנסיים את המריבות עם השכנים נתחיל לריב בינינו חבל!!!

        הגב לתגובה זו

      • אשכנזי טיפש כולנו כולל אותך אנשי מערות האדם הקדמון זוכר

        שמעון, 08/07/06 03:21

        אבל אתה שמתיימר להיות מעל כולם שכחת מהיכן הגעת קוף מגודל בעל דעות שמאליות ברובן אז דעה אחת טובה לא מקנה לך זכות לרדת על אחרים וכן אני ימני ויש לי 4 מספרי מוניות ושלוש בסטות בכרמל ולא למדתי יום אחד בחיי טיפש מטופש

        הגב לתגובה זו

      • כנססססס

        שלומי, 08/07/06 03:24

        תואר ראשון- אולי תשתף אותנו ,הנדסה,מדעים,מדעי הרוווווווח,
        שים לב לתגובתו של רון

        הגב לתגובה זו

      • איזו תגובה

        NY, 08/07/06 04:47

        נו אז מה אם אתה אשכנזי? אשכנזי טהור כמו האבא של סבא שלי נספה בטרבלינקה. תפסיק עם ההתנשאות המגעילה

        הגב לתגובה זו

      • מה קרה-הגפילטה פיש לא מפולפל? (ל''ת)

        Zach, 08/07/06 05:05

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    אתם יודעים שהחייל לא בחיים אבל מנצלים זאת לכיבוש מחדש של עזה.

    מוסטפה, 07/07/06 21:52

    כדאי שהציונים יאמרו את האמת לעם הציוני- החייל לא בחיים.
    הכל רק בשביל לכבוש מחדש את רצועת עזה !!!

    לא נכנע לעולם.
    בקרוב קסאמים על אשדוד.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוסטפה כמו שאני מוחמד חחחח

      מוחמד בשי, 07/07/06 22:04

      עוד פלצן ישראלי מטורף .

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מוכן לשחרר חטוף אחד תמורת חטוף אחד שלנו

    אדם, 07/07/06 21:34

    אם לא הייתם הורגים את הילד הקודם
    הייתם מקבלים אפילו שני אסירות

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    להתעלם מדרישות הארגון, לחטוף!!!

    משה, 07/07/06 21:29

    לא מנהלים מו''מ עם חולרות שמאיימים ברצח שבוי. הפתרון: יש לחטוף אנשים שלהם, רוצים להחליף שבוי תמורת שבוי?
    ברור שלחץ כלכלי רצוי, שילכו לעזה! לעבוד, לא לפתוח מחדש את המעברים, אי מעבר סחורות וניתוק חשמל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חבל על צורתם המסריחה של הפלסטינים

    רוני, 07/07/06 21:27

    אם יעיזו לנגוע בחייל - נקווה ששני הליצנים אולמרט ופרץ ייכנסו בחיות האדם האלה עד הסוף

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תנועה מתארגנת להביא לדין את אולמרט ופרץ בעוון בגידה..

    עו''ד, 07/07/06 21:14

    חובה לשפוט את אולמרט ופרץ על פי חוק פישעי מלחמה בישראל:


    1. בגידה: מכח אחריותם המלאה לגרימת הרג וחטיפה של חיילי צה''ל, כתוצאה מניהול כשל וחובבני, שיקולים פוליטיים הרי אסון, בנסיבות מחמירות.

    2. בגידה: מכח שימוש רשלני במשאבי צה''ל, מתוך ניהול כשל וחובבני, בנסיבות מחמירות.

    3. בגידה: מכח מתן מימון לאויב, 400,000,000 , בזמן מלחמה, מתוך שיקולים פוליטיים, בזדון ובכוונה תחילה, ובנסיבות מחמירות.

    4. בגידה: - מכח מתן לאויב, בזמן מלחמה: אמצאי לחימה, חימוש רב, אלפי רובים ואלפים של תחמושת חיה מתוך מחסני צה''ל ובניגוד לחוק יסוד המדינה, בזדון, בכוונה תחילה, מתוך שיקולים פוליטיים, בנסיבות מחמירות, ותוך סיכון ראלי ומעשי את עצם קיומה של מדינת ישראל ותושביה.

    5. הפקרת אוכלוסיה אזרחית לאש אויב, בזדון מתוך ניהול כשל וחובבני, מתוך שיקולים פוליטיים, סולפים, בנסיבות מחמירות.

    התביעה מבקשת את העונש המירבי לפי חוק פושעי מלחמה, בזמן מלחמה, כפי שמצויין בחוק... עונש מ...

    עו''ד

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מיהו עושה מעשה אחראי. ישר כח !! (ל''ת)

      Simi, 07/07/06 21:25

      הגב לתגובה זו

    • פרסמו פרטים נוספים. אנחנו מעונינים להצטרף ולעזור ככל הניתן. (ל''ת)

      אלי בר, 07/07/06 21:32

      הגב לתגובה זו

    • הידד, סוף לרודנות חובבנית בישראל. תימנה אותנו (ל''ת)

      שפוי, 07/07/06 21:38

      הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שממשל המחדל יקח אחריות על עצמו. מוכנים לתרום כל שצריך (ל''ת)

      מפעל גטס, 07/07/06 21:50

      הגב לתגובה זו

    • בחרנו קדימה בבחירות וקיבלנו 'ברוח רבתי'. מוכנה להתגייס ולעזור. מיוא

      ציפי משוש, 07/07/06 22:00

      יש לנו הרבה חברים ומשפחה שאני בטוחה שיצטרפו לתלונה

      הגב לתגובה זו

    • רעיון עצום. אני מוכן לתרום web site וגרפיקס לארגון. (ל''ת)

      Gdalia, 07/07/06 22:09

      הגב לתגובה זו

    • גם אולמרט הוא עורך-דין!!!!!!-הוא מטפל במשבר כמו עורך-דין!!!!!!

      יהודי לוי, 07/07/06 22:12

      הסתכלות משוואתית קרה



      מבצע זה עלה בקנה אחד עם מדיניותה המוצהרת של ישראל באותם הימים כי לא תישא ותיתן עם טרוריסטים ולא תענה לתביעותיהם, ויהיו הסיכונים אשר יהיו.

      אני מביט מגובה 30 השנים שלא מניחות לנו לרגע, ומנסה לעשות ספירת מלאי מה היה לנו עם כל העניינים האלה של המשאים והמתנים על כל מיני חטופים, שבויים ובני ערובה, ומנסה לנבור בפצע הזה שמסרב להרפא, בעיקר בגלל העובדה שכל הזמן ממשיכים לגרד אותו.

      והנה כאילו לא עברו השנים, כאילו הכל קפא, יש לנו מקרה דומה, שמסתמן על פי המעט שאני מבין, כמקרה מאוד לא פשוט. מקרה שיש בו הרבה מורכבות והרבה כאב. אבל הפעם המשבר הזה מנוהל אחרת, כי מנהל אותו ראש ממשלה שהיה עו''ד ולא ראש ממשלה שהיה איש צבא.

      עורכי דין, מבלי חס וחלילה לפגוע, הם אנשים תמאטיים שההסתכלות שלהם היא משוואתית וקרה. לפני כל החלטה מתקיים דיון קר ונוקב עם קווי אורך ורוחב מאד ברורים. כל פרשנות בדרך כלל מובנת ומכוונת למטרה. תמיד הם ערניים והכי מקשיבים איך פועל הצד השני.

      לא פעם הם בונים את כתב התביעה או ההגנה מתוך מחשבה על דרך הפעולה של הצד השני. הכוונה היא להוכיח אותו במצוקותיו, לטמון לו פח, והכי חשוב לערער אותו כל הזמן.





      הצד השני הוא לא אויב



      מבחינתם הצד השני הוא לא אויב, כי אויב שונאים. וכששונאים עושים טעויות. הצד השני הוא לקוח של עו''ד אחר וצריך לקרוע אותו לגזרים. לא כי הוא לא טוב, צריך לקרוע אותו לגזרים בשביל שהקליינט שלי יהיה מבסוט. אבל בעיקר צריך לקרוע אותו לגזרים בשביל המוניטין שלי ושההצלחה הזאת תביא עוד קליינטים.

      הפעם הקליינט היא מדינת ישראל, והצד השני הם חוליגנים זוועתיים שחטפו ילד. הם צריכים להפסיד, נקודה. והקליינט שלי צריך להרוויח, נקודה. למרות זאת, יש לי הרגשה ששום גורם, קל או כבד, לא יכול לשבש את הלך מחשבתו והתנהלותו של עו''ד. יש לי הרגשה שזה בכלל לא קשור למה ואיך הוא מרגיש, זה קשור לתוכנה שהותקנה בתוכו מאז שסיים את הפקולטה למשפטים.

      כל עו''ד מפורסם בעל ותק היה פועל על פי ראשי הפרקים האלה: א. אין מו''מ. נקודה; ב. לא לתת בשום הון שבעולם אף שערה; ג. מתוך ההתעקשות הזאת לנבלות הארורים לא תהיה ברירה והם יהרגו את הילד; ד. כל העולם ירעש; ה. החיות מהצד השני יהפכו בעיניי העולם לחיות עוד יותר טורפות ועוד יותר רעות, וזה טוב מאד לקליינט שלי; ו. הרג הילד מהווה אישור להיכנס עכשיו באמ-אימא שלהם ולפרק את הממשלה הטרוריסטית הזאת עד אפר. ועכשיו באו נראה אם לא יבואו עוד קליינטים.

      מנגד, יש לי רעיון לא כל כך מקורי. אולי נפסיק את הכל כי אנחנו מתחילים להבין שהכל עוד רגע מתפרק לרסיסים. להפסיק אני מתכוון להתחיל. להתחיל לדבר, אבל בעיקר להתחיל להקשיב.


      בברכה
      יהודה לוי

      הגב לתגובה זו

      • טרומן 'האכיל' פצצת אטום את יפן כשפגעו באמריקה ואחר,..דיברו שלום..

        Gullash, 07/07/06 22:58

        עם כל הכבוד לדעתך שניראת שנכתבה מעומק ליבך, אפילו בבתי המשפט מגיע הזמן כשאוזל הזמן להדבר ו..להאזין, אחרת כל צד חוזר והלוך את מישנתו וטענותיו ללא סוף וללא תוצאה. במקרה זה, עברו מעל 50 שנים של 'הידברות, הקשבה, התנתקות' והשד יודע מה.

        מה נישתנה הלילה הזה מכל הלילות???

        אתה טוען ''אולי נפסיק את הכל כי אנחנו מתחילים להבין שהכל עוד רגע מתפרק לרסיסים''.. ואתה צודק.. מעל 50 שנה אין תוצאות חיוביות..

        צ'רצ'יל וטרומן, מנהיגים שלנצח יזכרו בגדולתם, פעלו אחרת, לטובת עמם (ראה דוגמא לעיל).

        אתמול אולמרט צעק ''לא יהיה שחרור אסירים..''

        היום אבו-מאזן מצהיר: ''שבכירים ישראלים התחייבו לשחרור אם יוחזר החייל.''

        מוקדם יותר היום, השר לביטחון פנים דיכטר אמר: ''נשחרר אסירים אם החייל יושב''

        Come on..

        ממשל אולמרט ופרץ, הוא כשלון ומחדל שאין אחד שלוקח אחריות אישית וציבורית עבורו

        Gullash is good

        הגב לתגובה זו

      • אולמרט הוא עו''ד לנדלן. הקליינט שלו זה...הוא עצמו

        ., 07/07/06 23:05

        האי היווני, פרשת הדירות בירושליים, השחיטות בעיריית ירושליים, השחיטות במנהל מקרקעי ישראל..

        הגב לתגובה זו

      • ''משבר'' אמרת? לכן מוקמת התנועה (ל''ת)

        ., 07/07/06 23:13

        הגב לתגובה זו

      • טעות ידידי, אם היה מטפל כמו עו''ד לא היה ''משבר'' (ל''ת)

        אפרת (המשוגעת), 08/07/06 02:11

        הגב לתגובה זו

    • עלק עו''ד.... עוד אחד..... (ל''ת)

      סתום בלום, 07/07/06 22:22

      הגב לתגובה זו

    • גדול, כולנו יחד (ל''ת)

      תושב שדרות, 07/07/06 23:17

      הגב לתגובה זו

    • אהבתי=בגידה: מכח מתן מימון לאויב, בזמן מלחמה, בזדון ובכוונה תחילה, (ל''ת)

      יואב, 07/07/06 23:23

      הגב לתגובה זו

    • You forgot sharon and rabin (ל''ת)

      A Jew, 08/07/06 01:00

      הגב לתגובה זו

      • Both of them are ''Bar minan'' my friend (ל''ת)

        ., 08/07/06 01:56

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא לתת להם כלום, אחרת יחטפו מחר את הבן שלך. (ל''ת)

    ממשלת שפנים, 07/07/06 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    פנית החמאס היא צעד חיובי, אבל לצד החזרתו של גלעד יש מטרה חשובה...

    מזל משדרות, 07/07/06 20:33

    הפסקה מוחלטת של פעולות הטרור.
    בלעדי הבטחה חד משמעית של שתי מטרות אלה אין מה לדבר על שחרור אסירים.

    הגב לתגובה זו

    • את באמת מאמינה שאם הם יבטיחו להפסיק בדרך הטרור

      ליעם, 07/07/06 20:54

      הם באמת יפסיקו לרצוח בנו???
      ממש אבל ממש לא!!!
      שיחרור החייל בלי שום תמורה!!!! אחרת כל אזרח יהודי הוא כלי שבי

      הגב לתגובה זו

      • ליעם, אמינות המחויבות שלהם נמוכה ביותר, אבל יש לאפשר להם להוכיח ...

        מזל משדרות, 07/07/06 21:15

        שהם עומדים בהתחיבויותיהם.
        אסור לנו לשגות באשליות, אבל לא לנעול לחלוטין את הדלת משום שבסופו של דבר יש לנו אינטרס בכך שהם יהפכו לבני אדם אמינים, ושיפסיקו את הטרור.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    החאמאס יכול לסמוך על סייעניו בישראל שיפעילו לחץ (ל''ת)

    העם בישראל צריך, 07/07/06 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    קדימה=חורבן ישראל (ל''ת)

    לילך, 07/07/06 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ערבי מתחזה ל''מתוק והומני'' רק כשהו מפחד ובלחץ! אז להמשיך!

    לרמאים ושקרנים, 07/07/06 20:13

    ערבי מתחזה ל''מתוק והומני'' רק כשהו מפחד ובלחץ! אז להמשיך!
    לרוצחים רמאים ושקרנים לא תהיה ישועה!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא להשבר!

    בדאגה, 07/07/06 20:12

    אנחנו חייבים להיות חזקים כולנו למרות הקושי הגדול. הם מתחילים להשבר. הם אמרו שהם לא יתנו פרטים עליו!!! עכשיו הם נותנים פרטים! אסור להתייחס! אם המדינה תשחרר אסירים יחטפו עוד חיילים...עוד אזרחים!!! אסור לנו לתת להם להמשיך כך! לא להכנע לטרור!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גלעד שליט

    נירית, 07/07/06 20:01

    לחץ על הממשלה האימפוטנטית שלנו יופעל רק לאחר קבלת אות חיים. כמו שנעשה עם נ. וקסמן, ז''ל באמצעות הוידאו. בכלל, כיצד ייתכן שהממשלה שלנו עוד יושבת ושותקת? למה עדיין לא החריבו את עזה והגדה עד עכשו? ממשלת החמאס הרי הכריזה מלחמה עלינו.מה קרה עם ההצהרות של ראש הממשלה הישן שלנו? וזה שכן ער? שה' ירחם עלינו. איפה חיל האוויר הטוב והמוכשר בעולם? בושה וחרפה. אם היו חוטפים חייל אמריקאי או בריטי או או''מניק-העולם היה מתהפך והאדמה נפערת לבלוע את המדינה אליה נחטף. בושה בושה בושה. מה קרה למדינת היהודים וכיצד הפכה למדינה אוכלת יושביה? איזו הפקרות!
    דיעה פוליטית לא רלוונטית כעת-מדובר בהגנה מינימאלית של מדינה וצבא על אזרחיה. מ י נ י מ א ל י ת!
    איפה עוד בעולם נשמע דבר כזה? חמאס היא עכשו ממשלת הפלשטינים. ממשלה?! ממשלה?!
    ולא רק בגלעד מדובר-פצצות עפות לאשקלון? אולי גם משם צריך לצאת כדי שיוכלו למקם את המשגרים שלהם באיזור ושיוכלו להעיף אותן לת''א והרצליה? לפי איך שאנחנו מתנהלים-זה בכלל לא רחוק מהמציאות. אבל לא האזרחים אשמים אלא הפוליטיקאים של ימינו. ודבר אחרון למחשבה-האם יש היום אחד בכנסת או במשרד ציבורי שלא היה מעורב בחקירת שחיתות כלשהי? אני חושבת שכאן הכל מתחיל ונגמר. בעיקר נגמר...
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • אם לא רצינו את חמאס בממשלה הפלסטינית

      עומר, 07/07/06 20:26

      אז הינו צריכים לגבות את אבו-מאזן.
      החמאס יצאו הגיבורים של ''ההתנתקות'' רק בגלל שישראל יצאה חד-צדדית. עם זה היה נעשה ''בשיתוף'' אבו-מאזן אזי הוא היה מקבל את הקרדיט, בדויק כמו שהליכוד קיבלו את הקרדיט לשלום עם מצריים.
      אז את אשר בישלנו, את זה נאכל

      הגב לתגובה זו

      • יפה מאד , נראה שאתה מאד מוכשר

        רועי, 08/07/06 03:24

        עכשיו תהיה רשימה של תרחישים נוספים ובכולם עליך לכתוב הסבר קצר שמתאר איך אנחנו בעצם אשמים.
        8 תשובות נכונות מתוך 10 יקנו לך תעודת שמאלני שונא עצמו מצטיין.
        אפשר להתחיל.

        הגב לתגובה זו

    • אני מצדיע לך

      שי, 07/07/06 21:34

      god will be with us always שבת שלום

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    החמאס רוצה להראות טוב בעיני הישראלים

    מופאסה, 07/07/06 20:00

    אלא אותם הישראלים שהחמאס טבח בהם עד לא מזמן.ועדיין.
    אסור לשכוח מי הוא החמאס האכזרי שפוצץ את עצמו פעם אחר פעם ברחובות עמוסי אדם.ארגון טרור שרוצה להראות בעיני העולם טוב .
    אסור ליפול בפח של האויב האכזר הזה.
    להמשיך לטבוח בו על ימין ועל שמאל.
    לא מהקרקע ..ולא לסכן חיי שום חייל שלנו.
    לתת לחיל האויר לעשות את מלאכתו.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    החמאס הודיע '' really I trust you (ל''ת)

    u have a record, 07/07/06 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שאלוהים יסלח לי אבל זאת בדיוק הבעיה שלנו... שהוא חי

    אביב, 07/07/06 19:53

    מזכיר לי את הסיפור של 8 הנחלאים הפחדנים שנפלו בשבי בלבנון, מבלי שירו כדור אחד לרפואה.
    ככה מתנהגים חיילים שיושבים בטנק הממוגן ביותר בעולם?
    לוקחים את הרגלים ובורחים ממנו למשמע קול נפץ של RPG ?
    כאמור שאלוהים יסלח לי, אבל לא תמיד המדינה צריכה לשלם כל מחיר כדי להשיב את בניה הביתה, ובטח ובטח שלא כשמדובר במחיר כבד מנשוא, של שיחרור רוצחים מהמתועבים ביותר שהכרנו.

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה בלעת את כל חוכמתך???

      ספי, 07/07/06 21:15

      החיילים פרקו מהטנק לאחר שהותקפו קרקעית בטווח קצר.
      הטנק ממוגן עד למידה מסויימת. טנק שעולה באש הוא חבית נפץ עם פטיל קצר מאוד.
      תוך כדי השבת אש לעבר המחבלים החייל נפצע ונפל בשבי.
      איך אתה מעז בכלל לפתוח את פיך? תתבייש לך. המדינה חייבת לעמוד ולהגן על חייליה באשר הם וךמצות כל דרך בכדי להשיבם לחיק משפחתם.
      אני מודה לאל שגלעד חי ואני מתפלל שנצליח להחזירו למשפחתו חי וכך צריך לקוות כל עם ישראל

      הגב לתגובה זו

      • אכן צדקת

        אלמונית, 07/07/06 23:43

        הכתבה לפניך - מאיפה היא לקחה את הטפשות הזאת
        צריכים לעשות הכל כדי לשחרר את החייל גלעד אפילו אם זה כרוך במחיר רב משלנו - הלוואי וגלעד ישתחרר

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    שיחזור אלינו בריא ושלם (ל''ת)

    אמא, 07/07/06 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לך לעזאזל אתה ודתך!לפני שבוע רצחתם בחור בן 18 . (ל''ת)

    חנן הגנן, 07/07/06 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אתם רואים...

    דני, 07/07/06 19:45

    העיקר אמרתם שהחמאס הם אנשים רעים .
    בסופו של דבר הם אנשים בדיוק כמונו שנילחמים בעד עקרונות...
    לפני שהם חטפו את גלעד גם אנחנו חטפנו שני פעילים . מה , רק לנו מותר לחטוף ?
    ואם אנחנו כ''כ צודקים אז למה העולם לא נותן לנו אישור להיכנס בהם ?
    טוב, לנו אין כ''כ עקרונות אבל בעיקרון אני מאמין שהם מטפלים בחייל בצורה טובה .

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    איזה אנשים מפגרים אתם,החייל כבר לא בחיים,אז רדו כבר מן העצים.

    שמאלני, 07/07/06 19:43

    כדאי שתמצאו אליבי אחר לכבוש מחדש את עזה ולהמשיך לשלוח שאהידים ישראלים להתאבד שמה.

    אין שום אות חיים,לא תמונה,לא קול,לא וידאו,שום דבר.
    הוא כבר נרצח ובטח יוכח שזה היה מאש כוחותנו.

    צבא הגנה לשאהידים ישראלים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אידיוט מושלם (ל''ת)

      ע, 07/07/06 20:12

      הגב לתגובה זו

    • אני מתבייש בשביל כל שאר השמאלנים

      מיXתפוזים, 07/07/06 21:06

      ומקווה שרובם המכריע לא חושב כמוך
      ה''שהידים'' של צה''ל מסכנים את חייהם יום יום שעה שעה כדי שפרזיטים כמוך יוכלו ליסוע באוטובוסים בבטחה.

      הגב לתגובה זו

      • באמת נראה לך שהוא נוסע באוטובוסים?

        קופיף, 08/07/06 10:09

        או אוכל בדוכן פלאפל? או עושה קניות בשוק? מי נראה לך חוטף את כל הפיגועים? השמאלנים? פחחחחחח

        הגב לתגובה זו

    • בקרוב התכנסות

      עז א-דין אלקסאם, 07/07/06 21:07

      תכין את הממ''ד או את הדרכון הגרמני.

      הגב לתגובה זו

    • ך, 08/07/06 02:09

      לך תתאבד

      הגב לתגובה זו

    • שמאלן

      אני, 08/07/06 02:10

      לך תתאבד

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    איגרת לעם הפלסטיני!

    לוק, 07/07/06 19:41

    אני פונה לעם הפלסטיני ומציע לו שכדאי לו להפעיל לחץ על החמס כדי שישחרר את גלעד שליט. ולמה? פלסטינים, אם אתם רוצים חשמל, ואם אתם רוצים לחזור לדוג בים, ואם אתם רוצים שצהל יצא מעזה, ואם אתם רוצים חיים נורמאלים, כדאי לכם מאוד מאוד מאוד לשחרר את החייל שלנו. כי בכוונתנו להשאיר אתכם בלי חשמל גם עוד חודש, עוד חודשיים, עוד שנה! אין יותר מקרר, ואין יותר מכונת כביסה, ואין יותר תנור אפיה, ואין ולא יהיו לכם חיים, אם לי לא יהיו חיים. אתם תדאגו כל עוד אני אדאג. ככה יהיה. אין לי לב אליכם יותר.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      ישראל, 07/07/06 19:55

      הגב לתגובה זו

    • לוק!! אתה צודק אבל אתה הומאני מדי כלפי החמאס

      מבט, 08/07/06 00:07

      צריך יותר טילים, יותר הפסקות חשמל, יותר רעב, פחות תרופות, פחות מזון,

      בקיצור יותר מה שצריך ופחות מה שצריך
      בכל מקרה הרבה יותר

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אל תהיו תמימים...לא אחל לאף אחד ליפול לידיים שלהם

    ניר, 07/07/06 19:40

    שקרנים מלוכלכים עם כל הצער והכאב לב הם מתעללים בו וה' ישמור...שהם אומרים שהוא מטופל היטב זה מעביר בי צמרמורת איזה טיפול הוא באמת מקבל רעים אין להם אלוהים כמה שאני מרחם על גלעד וה' רק רחם עליו מהידיים שלהם מסכן בטח איזה התעללות פיזית ונפשית עובר עליו...נקווה לטוב בעזרת ה'

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אגרת לחמאס : ''פאק יו ! ''

    דנה, 07/07/06 19:40

    אם יקרה לו משהו - לא יהיה פלסטיני שיהיה חסין ממוות .
    דמכם בראשכם.

    הגב לתגובה זו

    • דנה יקריתי הביטוי הנכון: דמו בראשכם

      י, 07/07/06 20:14

      דהיינו אם תפגעו בו תמותו. זה הרעיון שמסתתר מאחורי המשפט שאליו התכוונת

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    זוכרים את התמונה המזוייפת של שלושת החטופים בלבנון?

    חיים, 07/07/06 19:38

    תמונה מטושטשת של שלושה גברים חבושים על המיטה בבית החולים.

    אסור לנו להאמין לדיסאינפורמציה שהפלסטינים מפזרים, רק כדי ליצור לחץ ציבורי לשיחרור אסירים תמורת חייל שאיש לא יודע מה מצבו.

    כששיחררו את טננבאום זה היה בלחץ המשפחה שהתעקשה שהוא עובר עינויים קשים מדי יום - דבר שהתגלה כלא נכון כשביום השיחרור הוא אמר שטיפלו בו טוב. האינטרס של המשפחה הוא כמובן לשחרר את אהובה, אבל האינטרס של המדינה הוא להגן על כלל האזרחים.
    אם יסכימו לשיחרור אסירים לפני שנראה מה מצבו של שליט, הפלסטינים ירצחו אותו ויחזירו לנו גופה בארון.
    אם ישחררו רוצחים עם דם על הידיים ואסירים אחרים שיוכלו לחזור ולהרוג בנו - אז מה התכלית בכל הבלאגן של השבועיים האחרונים?

    הגב לתגובה זו

    • קוראים לזה ספינים (ל''ת)

      אדלר ושות', 07/07/06 21:08

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ### בטח בצה''ל יעמידו לדין את החייל על נפקדות ###

    עריק שרון, 07/07/06 19:36

    חהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחהחה

    יש לנו צבא של נקבות,ככה סתם נתן שיחטפו אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שאנחנו נילחץ על הממשלה?יא טמבלים אסור לתת לכם אפילו לא שערה תמורתו

    יהודי, 07/07/06 19:35

    בכח אתם מבינים ובכח ניקח אותו חזרה

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עושה לי רע

    קריסטינה, 07/07/06 19:32

    לראות את מה שעשיתם עם התמונה של גלעד וברקע המחבלים.
    זה בדיוק ככה
    מעצים את המציאות

    כואב לי על הילד הזה.

    הגב לתגובה זו

    • לי דוקא כואב על התושבים הפלסטינים חסרי הישע. (ל''ת)

      מתיתיהו פלוצמן, 07/07/06 19:44

      הגב לתגובה זו

      • רק אשכנזים ושמאלנים כמוך אוהב ומתחנפים לערבים

        א, 07/07/06 19:55

        כל זה בשביל לעשות איתם ביזנז ולאכול את החומוס והבקלאוה המסריחה שלהם ב 10 שקל

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    תוכיחו שהוא חי- אחרת לא מאמינים לכם! (ל''ת)

    טוליפ, 07/07/06 19:29

    הגב לתגובה זו