• 83.

    אולמרט, , פרץ ודיכטר, אל תשחקו בחיי החייל, כדאי לקרוא

    יואב, 09/07/06 06:55

    דיכטר, את טננבאום סוחר הסמים, שיחרר שרון תמורת מחבלים.
    את ידכם להתנתקות נתתם, זאת התמורה אותה קיבלתם , לעזה את צה''ל החזרתם.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    We won - Israel is scared

    Terrorist, 08/07/06 01:43

    We won, and are getting our prisoners back !
    Israel is weak !

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    דיכטר, אולמרט ופרץ הם החוליה החלשה שלנו

    עמית, 08/07/06 00:58

    חולשה שעומדת להעלם.

    פשע מלחמה? עדיף להרוג מלהיהרג.

    פשע מלחמה זו סתם הגדרה שמאלנית מתוזמרת ומתוזמנת.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    רוח גבית לטרור (ל''ת)

    בארזים נפלה שלה, 08/07/06 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    השליח של ...שמאלמרט!

    אלי הרחובותי, 07/07/06 20:12

    שמאלמרט רוצה לשחרר שבויים פלשתינאצים, אך חושש מתגובת הציבור, לכן הוא שולח את דיכטר להפריח את בלון הניסוי! שס מזכיר את תקופת שרון ''וההתנתקות'', כששרון רצה לעשות משהו, שלא היה בטוח איך הציבור יגיב, היה שולח את... שמאלמרט, להפריח את בלון הניסוי, עכשו שמאלמרט משתמש בדיכטר לאותה מטרה! לא לשחרור מחבלים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הוא צודק...

    יעקב, 07/07/06 20:07

    אני בעד שנשחרר את כל האסירים המחבלים שיש לנו ללא יוצא מן הכלל תמורת גלעד ואז ברגע שהוא יהיה בידינו, נמחק את עזה מהמפה לגמרי!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה הפאשיזם בהתגלמותו! (ל''ת)

      יאסר, 07/07/06 20:24

      הגב לתגובה זו

      • ליאסר: הגדרת פאשיזם - לפי ויקיפדיה

        דוד, 08/07/06 00:30

        ''התנגדות לדמוקרטיה, קומוניזם וליברליזם'' - נשמע כמו חלק מהמצע של החמאס - לא?

        כמו כן: ''המלחמה היא הגילוי הנעלה ביותר של האדם ומייצגת ערכים חיוביים ככוח, גבורה, הקרבה וכדומה - הפשיזם אינו מאמין בשלום''
        אם זה לא מייצג את הרעיונות של המיליטנטים הפלשתינים, אני לא יודע מה כן...

        ''הרג רוצחים הינו פשוט הגנה על החפים מפשע'' - זה שלי...

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    כנראה שדיכטר חושש לביתו באשקלון ומוכן להכנע העיקר שלא יפגו בביתו (ל''ת)

    אביטל, 07/07/06 20:05

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אפשר לשחרר.

    רון, 07/07/06 19:55

    אפשר לשחרר אסיר אחד תמורת חיל אחד ושהם יבחרו את מי נראה אותם באים אם החלטה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    דיכטר - על זה שאתה רוצה לסכן אותי

    דוד, 07/07/06 19:52

    ואת בני ביתי על ידי כניעה בזוייה לטירוריסטים בזויים
    לך לעזה...

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא הבנתם!

    דני, 07/07/06 19:31

    כל אלה ששולחים אותו לעסוק בענייני משרדו ולהשאיר את הנושא לראש הממשלה ולשר הביטחון: לא הבנתם!: זהו מקרה קלאסי בו שולחים (קובעי המדיניות: אולמרט ופרץ) מישהו אחר להפריח בלון ניסוי. אח''כ כשהם עצמם נוקטים בקו זה, למרות שקודם אמרו בדיוק ההפך, הציבור מקבל את זה בפחות הלם. הווה אומר: בימים הקרובים, כשכבר נתרגל לרעיון, תשמעו את אולמרט ופרץ מכריזים על שיחרור אסירים עפ''י ההסכם שנרקם עכשיו בתיווך המצרים. ככל הנראה הם קרובים לסיכום.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הוא

    קובי, 07/07/06 19:28

    פוליטקאי לכל דבר ,אני מתפלא שהוא היה ראש השבכ ,כמה שקרים הפוליטקאים האלה יכולים במצח נחושה לפזר לציבור הישראלי ? הסיבה היא פשוטה ,לצערי הרב הציבור רדום שאנן ועסוק באוברדרפט ,לא מעניין אותו לא פוליטיקה ולא אדמות ,אם לא כך לא היו מצבעים למפלגת קדימה ,בוואלה מפרסמים מאמרים על ההתנתקות ,עם היא טובה או נכשלה ,זה מגוחך לקרוא את המאמרים והאנשים שהביעו את דעתם ,זה כל כך מכובן ומגמטי ,לא יאומן תקשורת מגויסת ,הכותבים שהביעו דעתם ,הם ביילין עורך הדין של שרון ודיכטר שכניראה חיי בכוכב אחר ,וכמובן הבודד בוגי יעלון ,כך מבעים דיעה בעולם גלובלי מושחת בו הפוליטקאים מחוברים לעשירים ובעלי ההון ,אבל יש מדינות שהציבור לא שותק כמו פה ,יחד עם מדינות עולם שלישי ,לאן אנחנו שייכים ?

    הגב לתגובה זו

    • קובי, אתה צודק אבל...

      דני, 07/07/06 19:44

      כדאי לך להימנע מטעויות כתיב. זה לא נראה טוב: מכובן צ''ל מכוון, ''עם היא טובה'' צ''ל ''אם היא טובה''.

      הגב לתגובה זו

      • הטעות

        קובי, 07/07/06 19:53

        בכתיבה ,הייתה מהסיבה שכתבתי מהר ,מכוון ואם ,אבל זה לא נורא ,ואם באמת אתה מסכים איתי ,זה החשוב ,תודה ,

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    הממשלה המטומטמת הזו היא כמו מקהלה בכמה קולות. (ל''ת)

    המטיף, 07/07/06 19:22

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אליהו אשרי זצל היד לא אשכח אותך יום יום למרות (ל''ת)

    התקשורת הבזויה, 07/07/06 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אסור לשחרר אסירים גם במחיר חיי גלעד (ל''ת)

    זה בנפשנו, 07/07/06 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מתקנא במיליונים של גינוסר עם האוייב (ל''ת)

    תורך יגיע, 07/07/06 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שלום עכשיו במשרד הבטחון בונה את מרחץ הדמים הבא (ל''ת)

    במקום להכניע, 07/07/06 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הכניעה הישראלית

    ישראל, 07/07/06 19:10

    תמיד, אבל תמיד נכנעים לתכתיבים של טרוריסטים.

    זאת החולשה האמיתית שלנו. הם יודעים את זה ומנצלים זאת עד תום.

    במו ידינו אנו מזמינים על ישראל טרור.

    מוטב שנתאושש ונכניע אותם עד הסוף, ללא כל וויתור, ללא כל דיבור, אלא להכותם עד השורש.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    דיכט א טו רע, כשאתה פותח את הפה אנחנו יודעים שאסון מתקרב (ל''ת)

    כשלונר מובהק, 07/07/06 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ליברמן!!! (ל''ת)

    אזרח שנמאס לו, 07/07/06 18:57

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן ר''מ. יעלון שר ביטחון. ביבי בטחון פנים. (ל''ת)

      באמת נמאס, 07/07/06 19:19

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    דיכטר, תמיד נהנתי לקרוא את התזכירים שלך....

    טוב שאני כבר, 07/07/06 18:48

    אתה ללא ספק אחד המוכשרים בארץ בכתיבה ובהתבטאות. אבל למה לכל הרוחות אתה דוחף את האף שלך לבטחון!!! תחזור להיות משורר.

    הגב לתגובה זו

    • גם לפרץ מגיע עוזר עם אף ארוך

      טורונטו, 07/07/06 18:58

      לך ותעשה סדר במשטרה. ואם השאר לך זמן בוא לקפה בפרלמט ''אל תחתה'' אז מה אם היית ראש השב''כ?

      הגב לתגובה זו

    • החמאס כבר ענה- ''לא רוצים'' וירה עוד

      שושי, 07/07/06 19:09

      טיל -בתור הסברה לאוויל , שלדאבוני
      מגלה את ערוות הממשלה הזו ,. כמה נשפיל את עצמנו ונהיה ללעג ע''י הפסיכופטים של החמאס שמהדקים את הבורג על צוארנו כל פעם שאנו נכנעים... האיש הזה דיכטר קנה פעם משהו בשוק? לא נראה לי. בטח שלח את הנהג שלו. ככה מנהלים מלחמת עצבים עם אויב אכזר?

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    מי שישחרר אסירים אחראי לרציחות (ל''ת)

    וחטיפות הבאות, 07/07/06 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    קדימה סייעני האוייב עולים לנו על העצבים (ל''ת)

    דיכטר האשראי, 07/07/06 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שר הפנים

    מוני, 07/07/06 18:41

    דברי השר הכי המטומטמים ששמענו !
    האם זה שר לביטחון פנים,אז הוי לנו ...

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גועל נפש

    שלומי, 07/07/06 18:38

    המדינה הזאת פשטה את הרגל!

    ממשלת ליצנים!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גנרלים של לקה על הציפורניים משקפי ארמני.

    דוד ד., 07/07/06 18:34

    ראיתם את יואב גלנט, מפקד אלק פיקוד דרום.
    איזה משקפי שמש ואיזה לקה בוהקת מהציפורניים
    לא פלא שגדודוי עז אדין אל-אלומרט נדלקו עליו.
    נו ככה מנצחי בקרבות, חיילים שבורחים מהטנקים הכי הכי הכי בעולם.

    לולי זה צהל שכמעט נהרגתי בו,
    הייתי מת מצחוק.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    42 גדול חובה לקרוא (ל''ת)

    עובד פרקליטות, 07/07/06 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ונשיא אירן אחמדינג'אד יבקר בישראל הציונית ויביע צער על דבריו...

    ציוני גאה, 07/07/06 18:07

    הפוגעים ומלאי השטנה כלפי היהודים, וכאות לפיוס יציע לנו נפט ללא הגבלה וחינם....

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    דיכטר הסנונית הראשונה בממשלת ישראל שפותחת את הרגליים...

    אמיר, 07/07/06 18:03

    מוקדם יותר היום שמענו את דברי הרהב של מפקד אוגדת עזה (לא משתלם לשגר קסאמים), את פרץ שמבטיח תחת לכל עץ רענן (שמתם לב כמה שהוא מדבר לאחרונה?), שהמחבלים ישלמו מחיר גבוה על שיגור הקסאמים, ואז כצפוי וכאילו בתגובה נוחתים אין ספור קסאמים על שדרות, כרמיה, זיקים ולראשונה גם באיזור נתיבות, ופתאום עכשיו, פתאום היום באים הדברים האלה של דיכטר.
    לא שהיו לי אשליות בקשר למידת הנחרצות של מי שהוציא את צה''ל למבצע הזה , אך דומה שאנחנו מתחילים לעשות צחוק מעצמנו אפילו בעיני אחרון הרוצחים החמאסניקים.
    אתם רוצים לירות תירו, אל תדברו , אמר ההוא מהסרט הטוב הרע והמכוער, ודומה שלא יזיק לה לממשלה הרופסת הזאת שלנו, ללכת לסרט הזה, וללמוד ממנו משהו על כוחן של מילים, במקום לבייש את כולנו.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      שלום, 07/07/06 18:24

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    דיכטר, יש גם אנשים ירוקים עם עין גדולה שחיים על מאדים...

    ציוני גאה, 07/07/06 18:02

    ומכניסים לך לראש כל מיני אמונות מנותקות מהמציאות....

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    דיכטר- אפילו מכונית משומשת לא מוכרים כך !!!

    חזי, 07/07/06 18:00

    מתי הועילו כניעה לטרור ושחרור רוצחים לבטחון המדינה???כניעה לטרור תביא רק עוד חטיפות ושפך דם חפים מפשע!! רוב הרוצחים ששוחררו בעבר חזרו להיות מעורבים בטרור ולרצוח יהודים ,רק שההשתלמות בבתי הכלא הישאלים שיפרה את כישורי הרצח....אבוי לנו שאלה הממונים על בטחון המדינה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    דיכטר, אתה הפכפך!!! עסוק במשטרה ואל תבלבל לנו המח!!! (ל''ת)

    דן, 07/07/06 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    החיילים שומרים על המדינה, אבל מי שומר עליהם???? (ל''ת)

    להחזיר את גלעד!, 07/07/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חייבים לשחרר את גלעד

    בבקשה לקרוא, 07/07/06 17:43

    אני לא ארגיש מושפל אם יוחזרו אסירים
    תמורת גלעד - להיפך! אני אהיה גאה במדינה שלי, שיודעת לשים את חייליה ואזרחיה במקום העליון, לפני שיקולי אגו או כל שיקול אחר. זו מדינה שהייתי רוצה לחיות בה. כך נהגו רבין ופרס וכך גם נהג שרון. זו גאווה לאומית לכולנו, אם נדע, שישראל עושה הכל בשביל להציל אותנו בכל מקום בעולם שבו נהיה.
    זהו פתח מצוין להחזרת גלעד ב''ה לחיק משפחתו האוהבת ואכולת החרדה, להפסקת הקסאמים ולהוצאת צה''ל מהביצה העזתית, והכי חשוב - זהו פתח להסכם!!!
    חייבים להידבר, בלאו הכי המטרות כולן של צה''ל לא יושגו בדרך צבאית, ויעשו תוך הריגה של אזרחים וחיילים לשני הצדדים. רק הסכם יעזור כאן, וזוהי פריצת הדרך!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בגלל גלעד הפחדן....

    לוחם, 07/07/06 17:41

    שבעת הקרב נטש את הטנק. אנו צריכים לשלם שוב ברוצחים.!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לגיבור מקלדת

      לוחם אחר, 07/07/06 18:16

      נטש או לא .אתה לא היית שם
      אל תדון אדם עד שתגיע למקומו .
      כביסה מלוכלכת לא עושים באינטרנט .
      קודם צריך לדאוג שישוב בשלום !

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    שיחרור אסירים=גל חטיפות (ל''ת)

    שר ''אלהפנים'', 07/07/06 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לדיכטר-מכתב גלוי.

    אסטרטג, 07/07/06 17:40

    אם זו דעתך\הצעתך- אז נכשלת. לך הביתה.
    כך לא מגינים על מדינת ישראל ואזרחיה.
    על הפלסתינאים ללמוד אחד ולתמיד- על חטיפת חייל\אזרח- הם ישלמו ביוקר. פשיטות עומק. הרס תשתיות. אין חשמל. אין מים. שכל העולם יזדעק ויגיע לעזה.
    יש קאסמים- תהרוס בתים ושכונות.
    האם ישראל יכולה לעלות בדעתה להפגיז איזה מוצב של החיזבלה? כך סתם ללא התגרות? בוודאי שלא. כי ישראל יודעת, כי אם היא תעשה זאת, היא תשלם ביוקר. החיזבללה יצר מאזן אימה, וממאזן זה ישראל חוששת. כך על הפלסתינאים לדעת- כי יש מחיר לקאסמים. הרס תשתית. הרס בתי מלאכה. הרס התעשיה. הרס החקלאות.
    ארץ ישראל- אוי לך שאלה הם מנהיגייך.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    עדיף לו פתר יותר בעיות משטרה.ויתן לשר המתאים לנהל את הבטחון.הוא כשל (ל''ת)

    גולדי, 07/07/06 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    האם יש לטרוריסטים המוסלמים זכות לחטוף חיילים ישראלים ??????????????

    לא לשחרררררררר!, 07/07/06 17:36

    אם לא --- למה שהם לא ימשיכו לחטוף חיילים ישראלים אחרי שנקבל את הדרישות שלהם ??.
    הם ימשיכו לחטוף חיילים ולדרוש תמורתם דרישות חדשות !!!!!!!!!

    אסור לשחרר את הרוצחים הערבים מבתי הכלא הישראלים. אם הם ישוחררו הם יצטרפו לתעשית הטרור הפלסטינית !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    דיכטר - האם גם לך עליזה אולמרט מכתיבה מה לומר?

    תבוסתנות, 07/07/06 17:36

    אם כן, אז אתה מחקה גדולים ממך וגם לך יש סיכוי להיות ראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    טעות שתהרוג 100 חיילים (ל''ת)

    לח, 07/07/06 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    דיכטר - הפתעה לרעה

    אריה, 07/07/06 17:33

    דיכטר, איש פעולות הצללים לשעבר, מצטרף למייצרי הברברת/קשקשת ומציע מה שכל תינוק יודע שלא יכול לקרות. במקום אחר הוא אומר שהוא מופתע לטובה שמאז ההתנתקות אין לנו הרוגים בפעולות טרור היוצאות מעזה. עם קצת מחשבה הוא לא היה צריך להיות מופתע. לפני ההתנתקות, ההרוגים מפעולות טרור היו בתוך הרצועה, מעבר לגדר המערכת. עם ההתנתקות פינו תושבים אלו ולכן לא ניתן לפגוע בהם יותר. גדר המערכת מונעת פגיעה בתושבים בצד הזה של הגדר, היום כמו אז. לא סביר שדיכטר לא מבין זאת. יותר סביר שהוא מנסה להטעות את הציבור בגין מהלך שגוי שהוא תמך בו ועדיין רוצה לטעון שהוא היה נכון. בקיצור, דיכטר בעל עבר מפואר מצטרף לחברים אחרים מה''יחידה'' (מוקי בצר,אליק רון) שעם התקדמותם על ציר הזמן הפכו לאכזבה מוחלטת.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל הגנרלים הללו מומחים לטרור רק לאחר שהם משתחררים (ל''ת)

    אז אולי לא, 07/07/06 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מה זה? עבר שבוע ולא מסרתם כלי נשק למחבלים!!!

    לא מבין, 07/07/06 17:29

    למען השלום אנחנו:
    נשחרר אסירים
    נמסור כלי נשק למחבלים רוצחי ילדנו
    נייבא מחבלים רוצחים מדופלמים
    נגרש יהודים
    נספוג 2500 נרצחים יהודים
    נספוג 6000 קאסמים
    נספוג חטיפת אזרחים

    אתם, תומכי פשעי אוסלו, יותר חכמים מכווווווולם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    דיכטר טוב לסוחרים ולעסקים.....

    אפללו, 07/07/06 17:28

    עד רבה לך עוד צעד קדימה, בשביל צעדים בוני אמון - שחרר 1000, ובשביל זסתה נוספת לעולם העסקי ולסוחרים שחרר עוד 2000
    ובשביל לרכוש שוב את אמונם של המשקיעים הזרים בבורסת הבועות שלנו שחרר עוד 5000,

    ואיפו גלעד בסיפור ?

    הוא לא סתם מנוף קטן על הסוחרים, שהם הם המשפיעים האמיתיים על הממשלה.

    אז מה דיכטר, איך הסיגר הקובני שלך הבוקר ?
    כמה נעים שבת חובבי סיגרים גם יחד.

    סמרטוטים !!!!!!!!!!!!!

    לא שאני נגד שחרור אסירים,

    אבל למה באמצעות הסוחרים בבורסה,

    הרי רק טיפש יחשוב שהם אסירים לנצח. מה שחי ישוחרר, להבא
    חש מושג אמריקאי שאומר בלי שבויים.
    אבל מה יעשו אז הסוחרים .
    מבלבל כצת ?
    נו מה יגיגדו חובבי הסיגר .?? !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    זו כניעה מוחלטת על הברכיים של ישראל (ל''ת)

    חנן, 07/07/06 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    קדימה לחורבן ישראל... (ל''ת)

    יואב, 07/07/06 17:26

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה צודק ב100% (ל''ת)

      רואה שחורות, 07/07/06 17:44

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מר דיכטר היקר מדוע אתה לא מתעסק בבטחון פנים (ל''ת)

    עמנואל, 07/07/06 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    זה יביא אסון עלנו ממשלת עציצים... (ל''ת)

    יואב, 07/07/06 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    היינו לעג לשכנינו לעג וקלס לסביבותינו (ל''ת)

    משה בודק, 07/07/06 17:16

    הגב לתגובה זו

    • מוישלה, ישראל חזקה ומשגשגת,ושכנינו שלועגים לנו כביכול,עיניהם כלות

      נעמה מרעננה, 07/07/06 17:36

      הם לא לועגים לנו, הם אכולי קנאה על הצלחתנו.

      הגב לתגובה זו

      • על איזו הצלחה את בדיוק מדברת?

        ציוני גאה, 07/07/06 18:25

        כל מה שאני רואה יותר מידי שנים זו רק כניעה, וברברנות, נסיגה בכל התחומים בארץ לרמה של העולם הרביעי, שנאה ואנטישמיות פנימית, פוליטיקאים שלא מפסיקים לפטפט ולרדוף בצע ואי צדק, בקיצור אני רואה רק שאנחנו כעם חולים ונמצאים על סף כריתת אברים כוללת ע''מ לנסות בניסיון נואש להציל אולי כמה תאים בודדים מהסרטן שאחז בנו.
        כתמיד הראיה שלך את המציאות מעורפלת ומגוחכת.

        הגב לתגובה זו

        • ציוני גאה, אתה סובל מעיוורון אידיאולוגי...

          נעמה מרעננה, 07/07/06 20:26

          ישראל מדינה חזקה מבחינה צבאית וכלכלית.
          יש לה בעיות שדורשות פתרון, ויש בכוחה לטפל בהן.
          נכון שהפתרון יהיה פתרון של פשרה, ועבור קיצוני ''הכל או לא כלום'' זה נחשב לכשלון ואפילו חורבן, אבל אלה הם החיים...

          הגב לתגובה זו

          • קודם כל אין שום דבר רע באידיאולוגיה שהביאה אותנו ל-40 שנה של התעלות

            ציוני גאה, 07/07/06 22:12

            תספרי על פשרות לתושבי שדרות ואשקלון שהמדינה שמחויבת לשלומם וביטחונם להזכירך, מאפשרת לאלפי קאסמים ליפול על בתיהם, לשבש את חייהם כליל, להרוג בהם, ולפצוע אותם נפשית ופיזית, כאשר ראשי הממשל בה לא מפסיקים בתמורה לחלק לאויבים מתנות, של פינוי משפחותיהם של המתיישבים הכי פטריוטיים במדינה ומתייחסת אליהם כאל אספסוף בעייתי! כל מה ששמעתי מראשי הממשל שלי ועוזריהם גובל בבגידה באזרחי המדינה שאותה הם מייצגים ע''י הססנות מול תוקפנות פושעת, הצטדקויות הזויות והתרפסויות בפני כל קקה בעולם לרבות אויבינו המוצהרים ביותר!
            מדינה שבה כשליש מהילדים בה חיים מתחת לקו העוני ואין איש עם מעט מוסר שקם ומקים צעקה על איך הגענו למצב הזה!
            מדינה שהרסה בעשרים השנים האחרונות בשיטתיות כל יכולת של פיתוח עצמאות צבאית שלא תישען על חסדיהם של ''העולם הנאור'' שאת דעותיו ומעשיו כבר חווינו על בשרינו בצורה הכואבת ביותר!
            להבהיר שההתרפסות והסחבת בפיתרון ללא התחסדויות, של המצב הביטחוני העלוב שאנו שרויים בו מאז מלחמת לבנון והאינתיפאדה הראשונה, גרמה לתיירות בארץ שהייתה ממקורות ההכנסה המכובדים ביותר של המדינה לברוח ולגווע!
            תספרי זאת לביבי ושות' שעשו הכול ע''מ להגדיל את קיטוב המעמדות בחברה הישראלית, שבה העשירים קונים את ה''צדק'' בבתי המשפט שלנו בארץ בזמן שהעניים הולכים לרוב לכלא ומשלמים לעיתים על לא עוול בכפם בגלל חוסר יכולת מינימאלית להגן על הדבר החשוב ביותר עבורם, החופש והחיים שלהם ששוללים מהם ללא כל צדק!
            תספרי על כך לחיים ומשה וצביקה ושולה ואיינדיס ודבורה שחוזרות הביתה לאחר שעות רבות של עבודת פרך עם משכורות מינימום של 1200-3300ש''ח ולא מרשים/ות לעצמם את הדברים הבסיסיים ביותר, שבכל מדינה שפויה בעולם נחשבים לדבר ברור מאליו! אני רוצה לראות אותך מתקיימת מרמת שכר עלובה שכזאת!
            לפני הרבה שנים אמר לי ערבי נוצרי שחי בדניה, שכונת עשירים בחיפה, מילים שפקחו את עיני השמאלניות והמתחסדות, '' ערבי הוא ערבי ללא קשר לאם הוא נוצרי, מוסלמי דרוזי, צ'רקסי, או בדואי, וכולנו שונאים אתכם על כך שגזלתם מאיתנו את אדמתנו ולא משנה כמה שנים יעברו, לא ננוח ולא נשקוט עד שנגרש אתכם מכאן! לקח לנו 250 שנים לגרש מכאן את הצלבנים והתורכים יש לנו את כל הסבלנות גם בשבילכם!'' לי אין אשליות כמוך , לי מזמן הדבר ברור שבאדמת אבותינו יכולים להתקיים רק הם או אנחנו. הם לעולם לא יקבלו כאן את ''הכובש הציוני''!
            מדינה חזקה דואגת לחיי אזרחיה, לכלכלה שלהם, ופועלת בנחישות כנגד כל אחד שמנסה לפגוע בהם! המדינה שלנו חייבת כל זאת לאזרחיה למודי הסבל והתלאות יותר מכל מדינה אחרת!
            ישנם עוד דוגמאות אין ספור שיש ביכולתי למנות ע''מ להזכיר לך שאו שאת צעירה מידי או שסובלת מראיה סלקטיבית אמיתית, אך זמני קצר מלפרט כל זאת בתגובה אחת.
            לטובתנו כדאי שתביני שאם האימפריות הגדולות בעולם נפלו ואנחנו איבדנו פעמיים את המדינה והוגלינו לשנים ארוכות אסור לנו להיכנס לשאננות! באמת אין לנו מקום אחר בעולם לחיות בו בבטחה ורק אנחנו יכולים ע''י אחדות מול כל אויבינו להמשיך ולהזיק ולדאוג שסוף סוף יהיה לנו באמת גן עדן עלי אדמות אין עם בעולם עם ערכים ולמוד סבל יותר מאיתנו שמסוגל להעריך זאת!
            תבוסתנו, שאננות, הססנות, פטפטנות, גמגומים, והתחסדויות בפני כל צבוע בעולם לא חיזקה ולא מחזקת אותנו אלא ההפך הוא הנכון! אין לנו זמן לישון ולהאמין בלבד בחוסנה של מדינת ישראל. צריך יום-יום בנחישות לפעול למען מטרות אלו!

            הגב לתגובה זו

            • ציוני יקר, אני לא מבינה במה סותר מכתבך המרגש את מצבה הטוב יחסית של

              נעמה מרעננה, 07/07/06 23:33

              מדינת ישראל.
              ידוע לך וודאי שכל מדינות העולם סובלות מבעיות כאלה ואחרות מלבד ארצות סקנדינביה, אשר בהן אחוז המתאבדים הוא הגבוה ביותר בעולם.
              אינני מתכוונת להתייחס לכל פרטי מכתבך, אבל אציין שוב שאני משוכנעת שיש בכוחה של ישראל להתמודד עם הבעיות שעומדות בפניה, ואני חייבת לציין שלדעתי מטפלת הממשלה במשבר הנוכחי בצורה טובה.
              אני מצפה שנשיג את חזרתו של גלעד בשלום, ונשיג מחוייבות פלשתינית להפסקת הטרור בטרם נחזיר אפילו אסיר אחד ובטרם נחזיר את צה''ל מהרצועה.

              הגב לתגובה זו

      • הצלחה לא נמדדת רק במדדי הבורסה (ל''ת)

        הקוסם, 07/07/06 19:04

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    היינו לעג לשכנינו לעג וקלס לסביבותינו (ל''ת)

    משה בודק, 07/07/06 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הדרך להשלים את המבצע הצבאי היא פוליטית וצריך להשאיר ערוץ פתוח...

    מזל משדרות, 07/07/06 17:14

    כדי לנצל את ההצלחה.
    המשימה היא להחזיר את גלעד הביתה ולהפסיק את הטרור.
    הריגת מחבלים היא כורח, ואין בשום אופן לראות בכך מטרה.
    אין פסול במחוות של רצון טוב, כל עוד הצד השני אינו רואה בהן כניעה והזמנה להמשך הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בסה''כ דיכטר צודק

    דני, 07/07/06 17:10

    בשביל 3 גופות וסוחר סמים שיחררנו 400 מחבלים אז בשביל גלעד לא?

    הגב לתגובה זו

    • ולמה צריך לחזור על טעויות ??? (ל''ת)

      מיקי, 07/07/06 17:24

      הגב לתגובה זו

    • לא מדויק

      רפאל, 07/07/06 18:37

      השחרור היה בשביל 3 גופות וסוכן מוסד.

      הגב לתגובה זו

      • סוכן מוסד??!?!!?!?

        אאא, 08/07/06 12:49

        חחחחחחחחח מצחיק

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    הצעה אומללה

    יוסי כהן, 07/07/06 17:08

    אבי דיכנר היטבתאויות כאלה כפי שנאמרו מיפיך אנם מתאימות לך בעל עבר העשיר בטחום הטרור . ורק משרתות את מטרתם של המחבלים שהיא שיחרור אסרים על ידי חטיפת חיילים . עם כל הצער על חטיפת החיל וההבנה שאני בתור אבא רוכש להורים של החייל .אן להיכנע לדרישות של המחבלים אפילו במחיר החזרת החיל בריא היות וזה יפתח פתח ותקדים לחטיפת חיילם .הפעולה שעושה צה''ל היא ברוכה ורק כך יהיה ניתן להפסיק את ירי הכסמים ובעזרת השם על ידי מודעין אמין כשל צה''ל ניתן לימצוא את החיל החטוף

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    סוף סוף מישהו נורמלי ויציב מתחיל לדבר לעיניין

    משה, 07/07/06 17:06

    שכן שחרור אסירים (גם ריקון בתי הכלא בארץ) יהיה הכרחי ע''מ לשחרר את החייל החטוף.
    הרי בסוף אני (השמאל) תמיד צודק!!!.
    השלב הבא נסיגה מולטת וללא תנאים מרצועת עזה (הרי נעשה זאת בסוף ועדיף עכשיו עם הרוג אחד ולא יותר).
    השלב הבא נסיגה לגבולות 67 (אם הסכם או בלי הסכם) וכן פתרון אמתי לכלל הפליטים הפלסטינים למקומות מהם גורשו ב - 48 & 67.
    משה / דניה.

    הגב לתגובה זו

    • משה, לך תשתפד על איזה קאסם ורד לנו מהווריד (ל''ת)

      זיו, 07/07/06 18:11

      הגב לתגובה זו

    • צודק? אתה? (השמאל)?? תן לי להבין

      איתי, 07/07/06 18:12

      בגלל זה בבחירות האחרונות ''הצלחתם ככה בגדול''?? עם נגיד 3% מהעם שבחר בכם?
      אתם זן נכחד. וטוב שכך. כמה שיותר מהר תיכחדו יותר טוב לאזרחי המדינה האמיתיים

      הגב לתגובה זו

    • והשלב הבא מסירת יפו, עככו, נצרת, רמלה ולוד הכבושות לפלשתינאים (ל''ת)

      עומרי, 07/07/06 20:00

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    סוף סוף מישהו חכם

    מגיב, 07/07/06 17:05

    שיודע שלא משיגים יעדים אסטרטגים על גבו של החייל החטוף, היה לכם מספיק זמן להיכנס בהם, וגם יהיה לכם בעתיד, עכשיו צריך להיכנס למו''מ לשחרור אסירים, אם תרצו הרי אתם יודעים לשוב ולעצור אותם. הצילו את גלעד!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הרכיכה האימפוטנט שלח את דיכטר להצהרת כניעה (ל''ת)

    בן חמו, 07/07/06 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    דיכטר מסתמן כאסון הבא אחרי שרון עם ההמלצות החולניות שלו, כולל תמיכה

    מעוותת בהתנתקות, 07/07/06 17:04

     

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    דיכטר לא ידעתי שאתה כזה טיפש לך תעשה שעורי בית כי אתה כשלון (ל''ת)

    רפי, 07/07/06 17:04

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה החוצפה???

      Jack, 07/07/06 17:25

      מי נתן לקטן ומושתן כמוך את הזכות לדבר כך על דיכטר?

      הגב לתגובה זו

      • דיכטר הוא אפס מאופס! ומושתן תקרא לשרץ שהביא אותך לעולם

        פומפידור, 07/07/06 17:35

        זה ששכח לשים קונדום כשהוא תקע את אימא שלך

        הגב לתגובה זו

      • לג'ק מגבעתיים,בוא אלי ואני אטפל בך

        מנתח מוחות, 07/07/06 17:43

        בחינם.

        הגב לתגובה זו

      • השכל הישר ואהבת הארץ נתנו לו את הזכות הטבעית (ל''ת)

        אליהו, 07/07/06 20:02

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    דמו של מי סמוק יותר של גלעד או של הנרצחים בעתיד (ל''ת)

    משה בודק, 07/07/06 17:03

    הגב לתגובה זו

    • 25, התשובה לשאלתך - דמו של הקרוב יותר למאכלת.

      חפציבה ישראל, 07/07/06 17:28

      זה נקרא כיבוי שריפות ולא טיפול בבעיה. ואיני מקלה ראש במורכבותה.

      א. יש לדאוג לאחדות במדיניות המוצהרת.
      ב. לאסור על חכי''ם הלהוטים להביע את דעתם בתקשורת על חשבון שלומם ובטחונם של ישובינו וצבאנו.
      ג. די לברברת . לדבר קצר ולעניין.
      ועוד

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    עמוד השידרה האחרון שלנו. גם הוא קרס. אין הנהגה אין רוח אין חזון. (ל''ת)

    רון, 07/07/06 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    דיכטר ''ונאפשר ירי קסאם במינון סביר'' (ל''ת)

    אורון, 07/07/06 17:02

    הגב לתגובה זו

    • אין ולא נסכים לירי קסאמים בשום מחיר. מלחמת חורמה בטרור. (ל''ת)

      נמאסתם מבולבלים, 07/07/06 17:33

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    צבא ההתקפלות.החטיפה הבאה שאלה של זמן. (ל''ת)

    שיק, 07/07/06 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    דיכטר כבר מניף דגל לבן. אכן רואים שהוא מ''קדימה''

    אורי, 07/07/06 17:00

    אותו ראש שב''כ שעמד מנגד כשבעזרת ההתנתקות גרמנו לחמאס לעלות לשלטון כבר מזדרז להכריז על כניעה נוספת למחבלים.
    עם כזו ממשלה לא פלא שאנחנו בצרות

    הגב לתגובה זו

    • זה לא הוא אולמרט שלח אותו לגשש...

      אלעזר, 07/07/06 18:25

      כיצד עם ישראל יגיב!
      מי יתן ונוכל להחזיר את החייל
      ללא תבוסתנות.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מזל טוב!!הנה הגיע שלב ההתקפלות.. (ל''ת)

    ממשלה חלשה, 07/07/06 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לבדוק אם דיכטר בהכרה (ל''ת)

    יאיר, 07/07/06 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יו-יו דיכטר לפני התנתקות התנגד. אחר שקנו אותו בהבטחת לתפקיד שר-תמך

    לאן הגענו תודות, 07/07/06 16:58

     

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ויפתח האתון את פיו וישמיע את דברי הבלע (ל''ת)

    Avi Ecuador, 07/07/06 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    המששלה מדברת בהרבה קולות. האם מכוון או שמא ברדק? (ל''ת)

    התוהה, 07/07/06 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה תאמר למשפחות הנרצחים ע'י המשוחררים (ל''ת)

    משה בודק, 07/07/06 16:46

    הגב לתגובה זו

    • מה תגיד להורי גלעד שליט? (ל''ת)

      ?, 07/07/06 17:41

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא סתם אומרים שהשטויות הגדולות ביותר נאמרות במבט כחם ביותר! (ל''ת)

    איציק, 07/07/06 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    טוב או לא - ישראל התקפלה . עובדה . (ל''ת)

    שולד, 07/07/06 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    קדימה מתחילה בפליק פלאק לאחור (ל''ת)

    עמי, 07/07/06 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הבעיה של העם היהודי=סוגדי עגל השלום+מסרסי צהל+שלטון תבוסתן ומושחת= (ל''ת)

    דימונה ישיר עזה, 07/07/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    זה ספין חדש של הממשלה

    ספינברג, 07/07/06 16:42

    הם רוצים לראות את התגובות לאמירות האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ישראל מיצמצה

    יוסי בן-אהרן, 07/07/06 16:42

    אני מתפלא על דיכטר. דוקא הוא היה צריך להבין שבמלחמת העצבים הזאת, מי שממצמצץ ראשון, סופו להיסחט, להיסחט ולהיכנע. אין דרך אחרת לשקם את כושר ההרתעה של ישראל ולשחוק את המוטיבציה של הטרוריסט לחזור ולחטוף עוד ועוד.

    הגב לתגובה זו

    • יוסי, כפוליטיקאי לשעבר אתה צריך להבדיל בין ערוץ הידברות לכניעה...

      הספקן, 07/07/06 17:30

      הימין הפנאטי נכשל פעם אחר פעם בכך שאינו מסוגל לתרגם הצלחה צבאית למנוף מדיני.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ישראל נמר מנייר.

    יוסי חדד, 07/07/06 16:34

    זה לא אותו דיכטר שרק לפני כמה ימים אמר שאסור בשום פנים ואופן להכנע לטרור?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה נאמר למשפחות הנרצחים כאשר המשוחריים ירצחו יהודים (ל''ת)

    משה בודק, 07/07/06 16:32

    הגב לתגובה זו

    • השמאל תומך בזכותם של הערבים לרצוח יהודים. שכחת?! (ל''ת)

      יוס2, 07/07/06 17:06

      הגב לתגובה זו

    • מחווה של רצון טוב כוללת בטחונות להפסקת הטרור!!!

      עודד המתבודד, 07/07/06 17:49

      הפלשתינים יהיו חייבים להציג בטחונות לכך כתנאי הכרחי לפני כל שחרור אסירים.
      אם לא יהיו מסוגלים להציג בטחונות אלה, לא יהיה שחרור אסירים.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה מסתתר מאחרי הצהרה משונה זו

    א, 07/07/06 16:29

    האם ידוע שחיסלו את גלעד ובממשלה מכינים כסת''ח?

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף הצהרה הגיונית

      חיימקה, 07/07/06 16:52

      דיכטר צודק, אחרי שיחרור גילעד בריא ושלם
      ישראל תשחרר אסירים
      למספר 2 LOOK WHO'S TALKING

      הגב לתגובה זו

      • הצהרה ממש הגיונית

        יועץ, 07/07/06 17:45

        באמצע לחימה מתגלגלת
        איזה מסר בדיוק הוא שולח ללוחמים
        הרי כל המוטביה שלהם בשטח נובעת
        בכדי לשחרר את החיל, זוכרים
        מבצע חרב גלעד מבצע שליט וכו.
        אז למה בכלל כל המבצע?

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    מחווה של רצון טוב?!?

    שוקו, 07/07/06 16:29

    איזו מין מחווה זו? זו הכנעות לטרור והזמנה לגל חטיפות נוסף. נדמה לכם לרגע שירי הקאסמים יופסק אם ישוחררו אסירים?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    איך אף אחד לא חשב על זה.

    מחשבה מקורית, 07/07/06 16:29

    אני מתחילה לחשוב שכל המינויים של שרון היו כאלה כדי ששרון יחליט לבד החלטות. הוא וויסגלס כמובן. (צינורות שעפים באוויר לא מהווים איום אסטרטגי). לא סופרים את האזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עכשיו קאסם פגע בנתיבות 12ק''מ!!

    ירון, 07/07/06 16:28

    עד מתי נהיה כולנו בני ערובה של הפלסטינים? לכבוש בחזרה את עזה ולפזר את הפלסטינים הערבים בארצות מוצאם עכשיו! רק ככה נבטיח שלום וריבונות ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה הטיפש הזה פותח את הפה ?

    גיל אזולאי, 07/07/06 16:28

    הוא לא ראש ממשלה ולא שר ביטחון.
    מי הסמיך אותו להצהיר הצהרה כזאת שלא במקומה

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מחווה של רצון טוב???

    אשקלוני, 07/07/06 16:26

    מזה השטויות האלה מחווה של רצון טוב?? זו כניעה וסחטנות של טרוריסטים ולא שום דבר אחר! אני מתפלא שדברים אוויליים כאלה יוצאים דווקא מפיו של אבי דיכטר, שעירו אשקלון אסמים כבר שבוע. ''מר ביטחון'' הפך להיות לפוליטיקאי מהשורה. כמה מאכזב.
    וגם: יו, אני הטוקבקיסט הראשון! איזה כיף!

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה חושב

      כ, 07/07/06 17:16

      שקודם הוא היה יותר חכם ? בשב''כ יש רק גאונים ?

      הגב לתגובה זו

    • אבי דיכטר לוחם למופת אך

      נביל, 08/07/06 06:16

      כפוליטיקאי וכמנהיג האיש חלש וחסר את כל התכונות הנדרשות למלוי תפקידו. הוא יושב ומחמם את כיסאו בזכות נאמנותו העיוורת למשפחת שרון שבשרותה הוא דאג להשתיק את היהודים שהיה להם מה לומר על תוכנית הנסיגה השטנית של הדון שרון.

      הגב לתגובה זו