• 29.

    אם נמאס לתושבים משחר אדום נחליף את השם . (ל''ת)

    היועץ, 09/07/06 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שדרות, עירו של אביר השביתות עמיר פרץ,מופגזת יום יום (ל''ת)

    עולה חדש מארה''ב, 08/07/06 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לכל האומרים שפה זה לא שבדיה אלא המזרח התיכון, כנסו.

    מגיע לנו?..., 07/07/06 18:03

    יש שלום, זמני לפחות, באירופה...מדוע?
    כי הם נלחמו במשך אלף שנים.
    כי הם לא רדפו שלום.
    כי הם לא אמרו שנימאס להם להילחם.
    כי הם לא ריחמו על האויב.
    אז, באמת, מגיע להם...
    האם זה מגיע לנו?...

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך

      אהרון- ימני, 07/07/06 18:40

      אירופה נמצאת במצב הזה מכיוון שהיא סוף כל סוף הפסיקה להילחם, תכנית מרשל, עצירת משפטי הטיהורים, תלמד היסטוריה אחרי זה תדבר...

      הגב לתגובה זו

      • הידע שלך בהיסטוריה חלקי מאד. ולידיעתך, ההיסטוריה לא התחילה ב-1945.. (ל''ת)

        היסטוריה, 07/07/06 18:53

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    מנין יבוא הכסף למיגון? קצצו בתקציב הצבא! בין כך הוא לא מגן עלינו...

    מולך ''השלום'', 07/07/06 17:49

    קצינים שאינם מוכנים להלחם למען המדינה, אבל מוכנים להלחם למען מולך ''השלום''...פחח..

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    האם ההתנתקות הצליחה? פחות מאשר ויתורי צ'מברלין בועידת מינכן...

    עובדי-אלילים..., 07/07/06 17:43

    הוא לפחות קיבל כמה חודשים של שקט...
    בגללכם, עובדי אליל ''השלום'' ומולך ''טוהר הנשק'', לא נראה לעולם שלום...ואולי זה צודק...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    במקום הקריאה ''שחר אדום'', תשמיעו את ''שיר השלום''...יותר מתאים.

    עובדי-אלילים..., 07/07/06 17:28

    לכל עובדי אליל ''השלום'', ומולך ''טוהר הנשק''...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רצינו יונה, עם עלה של זית...קיבלנו קסאמים על יד הבית. (ל''ת)

    שיר השלום...פחח, 07/07/06 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה מה שקורה כאשר רודפים שלום... (ל''ת)

    אבל אתם, 07/07/06 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    3 פצועים קל מקסאם

    ס.ש.ל, 07/07/06 17:18

    אולמרט ופרץ תפסיקו לזרות חול בעיניים.
    בהודעות שלכם על הצלחות אתם מזכירים את הודעות צבא מיצרים במלחמת 67 שהם בכניסה לתל אביב

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אמת מידה יחידה למוסר - די למוסר הכפול.

    ישעיהו לייבובי, 07/07/06 17:15

    הפלשתינים מתנהגים כלפינו כאל חיות. הגיע הזמן להתנהג אליהם באותה אמת מידה.
    אין סיבה להתנהג ללוחמיהם הנמצאים בידינו, יותר טוב ממה שהם מתיחסים ללוחמינו הנמצאים בידיהם.
    להתיחס לאזרחים שלהם - כמו שהם מתיחסים לאזרחים שלנו.
    היינו פריירים מספיק שנים.
    די.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זהו. אין מה לעשות. אנחנו חייבים להיכנע לפני הפלסטינים (ל''ת)

    קצין שהשתחרר, 07/07/06 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עכשיו פגעו בנתיבות 12ק''מ!!

    ירון, 07/07/06 16:26

    עד מתי לכישלון ההתנתקות? מי נתן להם רובים? מי נתן להם את ציר פילדלפי?? צריך לנקות את עזה ולפזר את הפלסטינים בארצות מוצאם עכשיו!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בושה ליהדות וחרפה לציונות! (ל''ת)

    זעקי ארץ טבריה, 07/07/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    החמס לא סופר את צ.ה.ל.

    שי, 07/07/06 16:10

    רק לילה אחד דרוש לשטח את הרצועה ללא שריטה לאחד מחיילינו.
    עד שיפול האסימון תחרבנה שדרות ו
    ואשקלון.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולמרט תראה לנו מי אתה הגיע הזמן לפיתרון לטרור

    דניאל, 07/07/06 15:42

    אנו מאמנים שאתה איתן רק תן אמונה לה''

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קסאמים שמאסמים, העיקר שלשינקין זה לא מגיע

    סיגל, 07/07/06 15:38

    בשדרות חיים הרבה אנשים פשוטים, שלא לומר סתם כאלה שהמדינה משכנת בעיירות פיתוח... אז שלא תצפו מאיתנו שנעצור את החיים בגללם.

    הגב לתגובה זו

    • אים אתה גבר בא ליתגורר בנגב המערבי

      דניאל, 07/07/06 15:53

      סוף לטרור

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אמרנו לכם! (ל''ת)

    כתום כהה, 07/07/06 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ממשלת פרץ אולמרט אישרה מסירת 3000000 כדורי רובה לפני שבוע

    מלחמת השמאל, 07/07/06 15:11

    למה נתתם להם רובים?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    5- טוב לחלום (ל''ת)

    בד, 07/07/06 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני חוזר מהלווית 3 ילדים בבית חאנון... כנסו

    פלסטיני, 07/07/06 14:57

    הפלסטינים קוברים ילדים כל יום... ואתם חשים קורבן ....

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ב3 הימים האחרונים נהרגו 48 פלסטינים רובם המוחלט ילדים ואזרחים.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
    לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

    יום טוב



    הגב לתגובה זו

    • בהמה כמוך לא שווה תשובה הגיונית

      רוני, 07/07/06 15:45

      מה גם שהגיון אין לך או לאף אחד מעמך ,שבעניין זה ברור שאינכם צודקים, ורצח הוא כ''כ שלוי בענכם עד שאפשר לרצוח למען כולה כבוד המשפחה... תפסיקו להתיפייף לעולם ,כדי לחיות על גבם של אחרים, סתכל על התגובות ל-5 שם עונים בהגיון, להרגשתי לא שווה לבזבז עליך עוד מילים היה שלום לנצח!!!!

      הגב לתגובה זו

      • לא להעליב את הבהמות.בבקשה. (ל''ת)

        יצחק, 07/07/06 17:05

        הגב לתגובה זו

    • אנחנו משתתפים בצער על מותם של חפים מפשע ופונים לטרוריסטים שבנסיונם

      הספקן, 07/07/06 15:47

      לרצוח ישראלים חפים מפשע הם מאלצים אותנו להתגונן, וכך נפגעים בשוגג פלשתינים חפים מפשע.
      אתה מנסה לקבוע עקרונות מוסר בדרך מעוותת לחלוטין...
      המוסר לא נבחן במספרים אלא בכוונות...
      נסיון חוזר ונשנה של טרוריסטים פלשתינים לרצוח נשים וילדים חפים מפשע, מול נסיונה של ישראל להתגונן ולמנוע את מעשי הרצח.
      אתה שייך אולי להוויה הישראלית, אבל אתה מזדהה עם מרצחים, ואל לך להתהדר בנוצות של איש מוסר.

      הגב לתגובה זו

    • that the some mann from 5

      amnon, 07/07/06 15:49

      14:36
      למשפחה שלי יש בית בוואדי סליב.

      בית ערבי עם קשתות ועכשיו הוא נטוש.

      למשפחה שלי היו 200 דונם אדמה ב ''סהל אבן עאמר'' שאתם קוראים לו עמק יזרעאל.

      המפתח של הבית ואישורי הבעלות על האדמה קיימים אף הם.

      מאז 1948 נהרגו 167000 פלסטינים ומאות אלפים נפצעו.

      ואת החלום לחזור לבית לא שכחנו ולא נשכח.

      אני חס וחלילה לא אומר שיש לגרש את היהודים אבל יש לפתור את בעיית הפליטים הן ע''י מדינה פלסטינית בשטחים ולאפשר למי שרוצה לחזור לגבולות 1948 לשוב הבייתה.

      אין יותר אנושי ומוסרי מאשר שפליט יחזור הביתה.

      שמעתי שאתם לא שכחתם את ישראל במשך 2000 שנות גלות....

      אל תצפו שאני אשכח ב 60 שנה

      סוף שבוע נעים לשפויים שביניכם

      אגב: תיקון במבצע האחרון נהרגו כבר 49 פלסטינים ומתוכם 14 ילדים... נתון שיעשה את השבת נעימה יותר לצמאי הדם שביניכם.

      הגב לתגובה זו

    • מר פלסטיני, תדרוש מחביריך להפסיק להתקיף אותנו-

      ווארדה, 07/07/06 16:00

      מה כל כך קשה להבין פה? תפגינו נגד החמאס הטרוריסטי. תדרוש הפסקת מתאבדים. זה כל כך פשוט. רק- להפסיק לרצוח ישראלים. מה כל כך מוזר בעניין הפשוט הזה? זה אפילו לא עולה כסף.

      הגב לתגובה זו

    • אתם התחלתם ואתם הדמגוגים (ל''ת)

      פעם שמאלנית, 07/07/06 16:09

      הגב לתגובה זו

    • הילדים שלכם לא מענינים אותנו. התחלתם במלחמה? תסבלו. (ל''ת)

      ניסו שחם..., 07/07/06 16:21

      הגב לתגובה זו

    • ערבי מקלקליה לימד אותי

      רחום וחנון, 07/07/06 16:33

      קודם הורגים ילדים
      אח''כ הורגים את הנשים
      ולבסוף את הגברים
      זה הקוראן שלכם
      אל תדאג אנחנו נקפיד על המצווה הזו שלכם

      הגב לתגובה זו

    • מצטער, לא קונה את מה שאתה מוכר. (ל''ת)

      פעם שמאלן, 07/07/06 16:44

      הגב לתגובה זו

    • אתה שקרן - צה''ל לא היה מאפשר לך להגיע לבית חאנון

      משרת בגיזרה, 07/07/06 17:01

      שקרן.
      כל מה שכתבת בתגובה שלך זה פרובוקציה ושקר לשם שקר.
      שום ערבי ישראלי לא מגיע לבית חאנון, לא כדי להשתתף בהלוויה ולא לשום צורך אחר.
      אתה חתיכת מחרחר מלחמה. יום יבוא ונטפל בך כמו שאנחנו מטפלים עכשיו באחיך המחבלים.

      הגב לתגובה זו

    • בשקר נולדתם כעם ושקר תכלית חייכם

      אלעזר, 07/07/06 18:48

      אם הייתם חפצי חיים היו לכם לא
      מעט היזדמנויות לגלות רצון טוב
      ולחיות איתנו בשלום .
      רק לפני כמה חודשים יצאנו מעזה
      ובמקום להתחיל לשקם את חייכם
      הימשכתם לירות קסאמים כי אתם חושבים שעזבנו את עזה מתוך
      חולשה מעולם לא סבלתם מעודף חוכמה ומי שמתנהג בטיפשות
      נענש בסופו של דבר.
      בקשר למוסריות שלנו ולחוכמה
      שלנו אני אענה לך רק שתשיגו
      ב200 שנה הבאות עשירית
      מהישגו של העם היהודי אם נחיה עד אז.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    השחורים תמיד דפוקים - רק שלא יבואו לת''א

    קונדוליסה רייס, 07/07/06 14:56

    צפון חיובי דרום שלילי
    זה נכון בארץ ובחצי כדור הארץ הצפוני

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    המבצע חייב להמשך עד להחזרתו של גלעד, והפסקה לחלוטין של ירי הקסאם...

    נעמה מרעננה, 07/07/06 14:49

    לאחר מכן צריך יהיה להשיג מחויבות פלשתינית חד משמעית לכך שלא תתבצענה פעולות טרור משטחה של עזה, כתנאי לפינוי השטח על ידי צה''ל.
    זו המשימה שעומדת היום בפני צה''ל וממשלת ישראל.
    ובעתיד- ירי של קסאם אחד צריך יהיה להביא להפעלת זכותה של ישראל להגנה עצמית.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רק ליברמן כשר בטחון יעצור את הקאסם,הוא מדבר ערבית

    רק אחד יכול, 07/07/06 14:40

    השאר סמרטוטים של הסמול

    הגב לתגובה זו

    • Learn first to write SMOL!!!

      Jack, 07/07/06 15:21

      כותבים 'שמאל'!!!

      סמרטוט...

      הגב לתגובה זו

      • מי פסיכי כאן, זה בכוונה...

        אני, 07/07/06 15:39

        שמאל- סמול -השמאל הקטן, יש פה עוד מישהו קטן הבנה?

        הגב לתגובה זו

    • מספיק לקשקש בזנב, תנו לצה''ל שקט (ל''ת)

      אזרח, 07/07/06 15:22

      הגב לתגובה זו

    • אכן שמאל=סמול, והחלאות שמחיים את עצמם על גב ילדים

      אפרת, 07/07/06 15:29

      לא ראויים לכלום, מדהים שהעולם והשמאל מתעלמים מזה שאין אצלם דבר כזה אזרח ,איגוני הטרור פשוט משתמשים בכולם- ילדים נשים וזקנים כדי ללחום נגדינהו צריך להיות סמול שכל בשביל להאמין בצדקתם...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אצלינו נפצעים קל ובעזה נהרגים קשה! עיצרו את הצבא המטורף הזה! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 07/07/06 14:40

    הגב לתגובה זו

    • תתבגרי ותתפגרי (ל''ת)

      נמאסתם, 07/07/06 15:19

      הגב לתגובה זו

    • ככה צריך להיות, זרת אחת של ישראלי לא שווה את כל עזה (ל''ת)

      *, 07/07/06 15:21

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לעוקרת ישראל

      איריס, 07/07/06 15:29

      אם כך תעברי לעזה, חבל שרק תפגעי קצת מקאסם, את צריכה להיות מרוטשת כמו אחרון אוייבנו.
      בגלל שונאי ישראל ועוקרי העם הזה
      - העם היהודי , אנו נמצאים היום במצב הזה.

      הגב לתגובה זו

    • תמשיכי רחל, תמשיכי...

      דני, מר''צ לשעבר, 07/07/06 16:09

      תמשיכי לדבר כמו זהבה גלאון, בקרוב תשארו עם שני מנדטים. אתם יצאתם החוצה וחברתם לאויב.

      הגב לתגובה זו

    • לרחל שרץ - כואב לך שאצלנו לא נהרגו?... (ל''ת)

      רחל שרץ, 07/07/06 16:24

      הגב לתגובה זו

    • אם משהו מוצא מטורפת בשם רחל מרץ שיעצור אותה...

      מבוהלת, 07/07/06 16:39

      ויעשה את זה דחוף, לפני שהיא ושכמותה יחריבו בהתייפיופות נפש כלפי שונאית את המקלט היהודי, היחיד בעולם שהקימו אבותינו בדם וזיעה...

      הגב לתגובה זו

    • אופס התכוונתי רחל ממרץ... (ל''ת)

      מבוהלת, 07/07/06 16:39

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לעוקרת ישראל

        איריס, 07/07/06 20:54

        לא מבוהלת , מטומטמת

        הגב לתגובה זו

    • עיצרו את המטורפת הזו! (ל''ת)

      איתי, 08/07/06 03:12

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני שומר את המפתח של הבית של המשפחה בחיפה... כנסו

    ערבי - גנין, 07/07/06 14:36

    למשפחה שלי יש בית בוואדי סליב.

    בית ערבי עם קשתות ועכשיו הוא נטוש.

    למשפחה שלי היו 200 דונם אדמה ב ''סהל אבן עאמר'' שאתם קוראים לו עמק יזרעאל.

    המפתח של הבית ואישורי הבעלות על האדמה קיימים אף הם.

    מאז 1948 נהרגו 167000 פלסטינים ומאות אלפים נפצעו.

    ואת החלום לחזור לבית לא שכחנו ולא נשכח.

    אני חס וחלילה לא אומר שיש לגרש את היהודים אבל יש לפתור את בעיית הפליטים הן ע''י מדינה פלסטינית בשטחים ולאפשר למי שרוצה לחזור לגבולות 1948 לשוב הבייתה.

    אין יותר אנושי ומוסרי מאשר שפליט יחזור הביתה.

    שמעתי שאתם לא שכחתם את ישראל במשך 2000 שנות גלות....

    אל תצפו שאני אשכח ב 60 שנה

    סוף שבוע נעים לשפויים שביניכם

    אגב: תיקון במבצע האחרון נהרגו כבר 49 פלסטינים ומתוכם 14 ילדים... נתון שיעשה את השבת נעימה יותר לצמאי הדם שביניכם.

    הגב לתגובה זו

    • FUCK YOU!!!!!!!! (ל''ת)

      LIAM, 07/07/06 14:46

      הגב לתגובה זו

    • אני לא אקבל את בית אמי במרקש

      פדידה אחד, 07/07/06 14:52

      ואתה לא תקבל את הבית בחיפה. אמא שלי ומשפחתה אנשים מבוססים ואינם פליטים משום שהם השקיעו בפיתוח וחינוך ולא במעבדות נפץ ובטרור כמוך.

      מדוע עזבתם את חיפה? חשבתם לחזור כשנחלי דם היהודים יזרמו ותוכלו לקחת את רכושם. סיפרו לכם שהיהודים ייטבחו כמו הצלבנים ואתם השוטים האמנתם.
      מה לעשות, אנחנו ניצחנו במלחמה שאתם פתחתם בה ועכשיו אתם אינכם מוכנים לשלם את מחיר התבוסה.

      אתם עם של רצח וטרור ולכן תמשיכו להיענש, מדינת ישראל גדלה ומתחזקת ואתם נשארים במיץ של הזבל, זה המקום הראוי לעם של רוצחים.

      הגב לתגובה זו

    • עמק יזרעאל היה של מלכי ישראל

      נבות היזרעאלי, 07/07/06 14:54

      1500 שנה לפני שמוחמד נולד תוכל לקרוא על כך בספרי שמואל ומלכים. הכובש המוסלמי פלש לארץ שאינה שלו ועכשיו תוקן העוול ההיסטורי.

      ערבים, לכו לערב משם באתם.

      הגב לתגובה זו

      • פלסטין ארצנו אנחנו המוסלימים - רק שתזכרו (ל''ת)

        מוסלמי, 07/07/06 16:36

        הגב לתגובה זו

        • מוסלמי

          איתי, 07/07/06 23:13

          התקשרו מבלוקבסטר, מבקשים שתחזיר כבר את הסרט שאתה חי בו

          הגב לתגובה זו

    • אז תישאר עוד 100 שנה במחנה פליטים מסריח

      ., 07/07/06 14:57

      אם אנחנו היינו מחפשים צדק מוחלט עדיין היינו שורפים את ערי אירופה בנקמה על כל הפוגרומים, מסעות הצלב, השואה וכו'.

      ד''א, למשפחה שלי גם היה בית ערבי גדול, שלוש קומות בקזבלנקה, סבא היה צורף ואמא רופאה, השלטונות החרימו את חשבון הבנק ואת הבית.

      הגב לתגובה זו

    • קיבוצי השמאל יושבים על קרקע כיבוש ? (ל''ת)

      טעות !!!, 07/07/06 15:02

      הגב לתגובה זו

    • ג'ון פנסטיל אנס בחורה, ובמה אתה מתעסק לי ?! תתבייש לך !! (ל''ת)

      יהודי, 07/07/06 15:03

      הגב לתגובה זו

    • במסגרת של הסדר כולל צריך יהיה לתת פיצוי לפליטים שאיבדו את רכושם...

      עודד המתבודד, 07/07/06 15:14

      אבל ישראל לא יכולה להתיר את זכות השיבה וכניסתם של מאות אלפי פליטים, משום שמשמעות הדבר היא חיסולה של ישראל כמדינה יהודית.
      יש ביננו שמאלנים שהם בורים בהיסטוריה של העם היהודי והם מרשים לעצמם לזלזל בחשיבות העצומה שיש לישראל כמדינה יהודית.
      2000 שנה של רדיפות לימדו אותנו שעם ישראל זקוק למדינה חזקה משלו.
      אגב- הטרור מעזה לאחר ההתנתקות ומשחק המסכות הציני של- אירגון אחד שואף לשלום ואחר ממשיך בפעולות טרור, מעמיד אתכם ואת כוונותיכם באור שלילי ובלתי אמין.
      אלה מאתנו שתמכו בהתנתקות וקיוו שתנצלו אותה לשיקום, התאכזבו ויהיה קשה הרבה יותר לזכות באמונם בעתיד.


      הגב לתגובה זו

    • זה הכל? הייתי בטוח שנהרגו יותר, טוב, אז נגביר את הקצב. (ל''ת)

      המטיף, 07/07/06 15:25

      הגב לתגובה זו

    • לא אתה שלחת את המחבלת למקסים?

      חיפאי שזוכר, 07/07/06 15:30

      אתה זוכר אחרי 60 שנה , מקום שהוריך גרו בו 50 שנה, אז מה תגיד עלינו, שחיינו כאן 2000 שנה וחזרנו הביתה אחרי 2000 שנה?
      לא חיית על אדמה שלך, אלא על אדמה של יהודים, - ג'נין זה הבית שלך.

      הגב לתגובה זו

    • אכן לשפויים- הימין שמבין משהו...

      אני, 07/07/06 15:34

      תתביש לך ,אי אפשר להתעלם מזה שמחצית בני עמך לא רוצים מדינה בשטחים אלא לנצל אותנו ,להשתמש בכספינו ולאחר מכן ללחום באזרחים,ולא להפסיק עד שלא נהיה כאן, רק אני קראתי את אמנת החמאס, או אפילו הפתח? ,לך תקרא זה נוגע אליך...
      מלבד זאת, קבלתם הזדמנות למדינה ב-48,בחרתם בטמטום רב שהיה בעוכריכם לוותר עליה לטובת חיי חיות לחלקכם, שאו בתוצאות בגבורה, ובכבוד...

      הגב לתגובה זו

    • אכן לשפויים- הימין שמבין משהו...

      אפרת, 07/07/06 15:37

      בכספינו ולאחר מכן ללחום באזרחים,ולא להפסיק עד שלא נהיה כאן, רק אני קראתי את אמנת החמאס, או אפילו הפתח? ,לך תקרא זה נוגע אליך...
      מלבד זאת, קבלתם הזדמנות למדינה ב-48,בחרתם בטמטום רב שהיה בעוכריכם לוותר עליה לטובת חיי חיות לחלקכם, שאו בתוצאות בגבורה, ובכבוד...
      הנה עכשיו סוסוף אחד שיוכיח לסמול שמאל, הלא שפויים שביננו, שגבוות 67 לא יספקו אתכם, ואין שום סיבה לפעול מולכם בהגיון...

      הגב לתגובה זו

    • המפתח והמנעול

      לוציפר, 07/07/06 16:06

      אתה יכול להמשיך ולהחזיק במפתח בתור חפץ לאספנים
      ומהמסמכים שלך לעשות טיירה
      וכדאי לך יותר לחלום על ערב הסעודית מולדתך כערבי זה הרבה יותר ראלי

      הגב לתגובה זו

    • זו ארץ ישראל. רק של היהודים. מה פה מסובך? (ל''ת)

      יהודי הגיוני, 07/07/06 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    רוטרי - ביקור צוות הנגיד בשדרות

    רוטריון, 07/07/06 14:35

    הבוקר ביקרו נגיד הרוטרי רן לין וצוותו בשדרות. היה זה ביקור הזדהות עם תושבי העיר, שנועד לבחון שיתוף פעולה מתמשך עם העירייה, המתנ''ס והקהילה. כן נבחנה הקמת מועדון רוטרי בעיר, בשיתוף ובסיוע אנשי המפעלים והעסקים ביישוב. את הביקור אירגן נשיא מועדון רוטרי אשקלון, נ''ל איציק ספויקוני, ועוזר הנגיד לאזור דרום - נ''ל שלמה בלונד.
    השתתפו בעלי תפקידים בצוות הנגיד מכל רחבי הארץ, מעלות ונהריה בצפון ועד ב''ש בדרום.
    על התוצאות שיניב המפגש נדווח כאן בעתיד.

    הגב לתגובה זו

    • שדרות עיר אמיצה!

      רוטריונית, 07/07/06 19:30

      בקרנו הבוקר אצל פרנסי העיר עם כל צוות נגיד רוטרי ישראל רן לין.
      שמענו במשך שעה ארוכה את יסוריה המיותרים של עיר שלמה, הנתונה לחסדי קסאמים וממשלה אטומה, מסורבלת, המתנהלת על כל גורמיה באופן המוזר והבלתי יעיל ביותר.
      כמה דקות לאחר שסימנו את הסיור בחברתו של דובר העיר, טרם הגענו ליד מרדכי, שמענו על שתי רקטות נוספות שנפלו בעיר והטילו הרס חומרי ואנושי סביבן.
      אנחנו הבטחנו להמשיך וללות את העיר על תושביה ולחפש מקורות לסיוע שהעיר ותושביה משועים לו.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הנה לכם תגובה שלי מלפני שבוע, האם אני צודק ?.

    משה, 07/07/06 14:33

    כעת הזמן לחשוב ולא להתפתות לעצות אחיטופל של הגנרלים המשומנים (תרתי משמע!!!!).
    מה עושים ?.
    בו נעבוד בשיטת האלמינציה, מה לא עושים?.
    א. המשך ישיבה בעזה (גם אם נחסל 1000 מחבלים!!!!!!!!!) תסיר את איום הקאסמים & החזרת החייל ----- בוודאי שלא.
    ב. האם שווה להמשיך בפעולה צבאית בעזה ובכך לסכן את חיילי צה''ל, לגרום לאובדן בנפש של חיילי צה''ל גם אם מדובר בחייל אחד למול 1000 מחבלים---- בוודאי שלא (כך תאמר כל אם עבריה נורמלית).
    ג. האם יש הגיון צבאי או פוליטי בירי מתמשך של פגזים לעבר חולות --- בוודאי שלא שכן חבל על התחמושת שכן היא עולה הרבה כסף ובמקרה הטוב משמשת כאימון טוב לחיילי צה''ל.
    ד. המשך גיחות מעל דמשק ע''מ לבצע רעש & צלצולים יגרום לאסד לגרש את משעל --- אין קשר בין שני הדברים.
    ה. המשך מאסר מנהיגי החמאס (נכון ארגון שתומך בטרור כמו פתח ושאר ירקות!!!) יגרום להחזרת החייל השבוי ----- מה הקשר?.
    לכן מה עושים?.
    א. נכנסים למשא ומתן לשחרור החייל גם במחיר שחרור אסירים (שחררנו מאות אסירים תמורת גופות & סוחר סמים!!!!).
    ב. משא ומתן מדיני גם מול החמאס (אפשר לחשוב שאבו מאזן מנהיג הפתח הינו מנהיג מסוג אחר...), תוך נכונות לחזרה לגבולות 67 (כולל גושי התיישבות & מזרח ירושלים) וכן חזרת הפליטים למקומות מהם גורשו.
    רק כך ורק כך יהיה שלום.
    ג. לכם תושבי יהודה ושומרון תעשו לנו לתושבי ישראל האמיתיים ותעזבו מרצונכם את שטחי יו''ש, זה יחסוך לנו ולעם הפלסטיני הרבה והרבה דם, הרי לבסוף ניסוג משם בדיוק כפי שאני צועק כבר 30 שנה ליציאה מעזה (ואכן זה בוצע ע''י ממשלת ליכוד וע''י ראש ממשלה הכי מיליטנתי שהייה לישראל בשנים האחרונות).
    חבל שנעשה זאת בעוד 40 שנה (כמו שלבסוף נסוגנו מעזה) לאחר שעשרות אלפי בני אדם יהרגו משני הצדדים.
    יהודים & פלסטינאים יחיו פה לנצח ביחד אחד בתוך השני שכן לבסוף נהיה תלויים אחד ליד השני.

    משה / דניה.

    הגב לתגובה זו

    • חטיפה

      mr, 07/07/06 14:46

      אז אני מבין מדבריך שחטיפה של חייל ופעיולות צבאית היא דבר לגטימי שצריך לשלם בעדו בשחרור אסירים שרצחו או כאלה שירצחו.
      יש פו בעיה אני מסכים אבל לצערי אין פה פעולת בזק צבאית או פולטית(דיברים)שתביא לפתרון דרושה הבנה,ברמה של אנשים לדעתי יש עוד מרחק של שנים עד להתגשמות המציאות כל עןד יש שינאה שליטה דיקטטורה כבוד, חשיבות הגבר טיפשות כל אלו לא מאפשרים לראות סיטאציה כמציאות אלה כמשהו אחר

      הגב לתגובה זו

      • שכחתה נקודה חשובה

        לוציפר, 07/07/06 15:55

        לכל ישראלי תהיה זכות חזרה לארץ המוצא שלו או לתאי גזים כך יהיה שלום צודק ובר קימה

        הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100% (ל''ת)

      Jack, 07/07/06 15:24

      הגב לתגובה זו

    • חזרת הפליטים? ברור לך שזה יהיה סוף המדינה היהודית? כנראה שלא איכפת

      המטיף, 07/07/06 15:27

      לך.

      הגב לתגובה זו

    • משה יקירי, אתה שואל אם אתה צודק והתשובה היא- לא!!!

      מזל משדרות, 07/07/06 15:31

      נתחיל מהסוף-
      האם ישראל מסוגלת (אפילו אם היא רוצה), לפנות את גושי ההתישבות הגדולים, ולהחזיר לאחור את המציאות שנוצרה בשטח ב 40 שנות כיבוש?
      התשובה היא- לא!!!
      האם ישראל תוכל להחזיר את הפליטים ולהשאר מדינה יהודית?
      התשובה היא- לא!!!
      אז מה עושים?
      הפתרון של עזה יכול היה לשמש מתכון לקידום פתרונות נוספים בדרך של משא ומתן ופשרה, אבל הוא טורפד על ידי בחירת ממשלת חמאס שלא מסוגלת לחדול מלהיות אירגון של טרור, ועל ידי המשך הטרור מעזה.
      לא נותר לנו אלא להסיק מכך שהתנאים אינם בשלים להסדר, ונצטרך להמשיך להלחם.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה למשה.\דניה ולג'ק מגבעתיים

      ס.ש.ל, 07/07/06 17:28

      לפי מה שאתה כותב ומציע אז.... או שהגעת מהירח או שבאמת אתה בחור תם! לגבי ג'ק כבר הבהירו בהמשך מי הוא

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אם לא יכולים להפסיק את הקאסמים...

    אוראל, 07/07/06 14:27

    ואף אחד לא אומר את האמת... אי אפשר להפסיק את הקאסמים!!! איך נתמודד מול שאר המדינות והיה ו... העיקר כל המדינה הזו מלאה קרינה ויש מלא חולי סרטן!!!!!!!!!!!!!!!!!!! למה??????? מחר אתם יכולים להיות חולים,זה רק עניין של זמן!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט מספיק לאונן !! תתחיל לפעול ! (ל''ת)

    מה לעזאזל הם, 07/07/06 14:25

    הגב לתגובה זו

    • הגנרל משדרות לא נותן לו. (ל''ת)

      סמל, 07/07/06 14:33

      הגב לתגובה זו

      • גנרל או אדמירל? (ל''ת)

        יוסי, 07/07/06 16:13

        הגב לתגובה זו