• 74.

    צדק

    טל בגיינסקי, 05/08/12 16:20

    כל מי שמלגלג על אבא שלי אז שידע שהוא האדם הכי ישר והגון בעולם ולמי שיש בעיה עם זה שהתמודד כי אתם לא מכירים אותו הוא כל מה שילד ירצה מאבא שלו ועם אתם לא יודעים מזה שאבא שלכם חוזר ב12 בלילה ויוצא ב5 בבוקר כי הוא עכשיו ראש מדור תאונות דרכים בישראל ואני בקושי רואה אותו כי הוא או חוקר תאונות או חוזר מאוחר הוא שוטר הגון וכל מי שחושב שהוא שותף לפשע הוא עוכר ישראל

  • 73.

    מענין במה היה מואשם נהג אחר מן השורה ולא פרוטקציונר? (ל''ת)

    האישום: הריגה, 10/07/06 09:20

  • 72.

    עוד סיפורים שמנסה למכור לנו מאפיונר בחזות החוק. (ל''ת)

    משטרה מושחתת, 09/07/06 10:01

  • 71.

    מר רפ''ק מושחת: שום דבר לא מצדיק הריגה של אם ובנה החפים מכל פשע

    בוז לשחיתות, 09/07/06 09:57

    איך אותו אדם קורא לעצמו ישר והגון? על ראש הגנב בוער הכובע. שמו שנאמר: ''יהללך זר ולא פיך''. אותו רפ''ק מתאמץ לשכנע אותנו שהוא עשה עבודתו נאמנה, בדיוק כמו שאר השוטרים המעלימים שחיתויות של נבחרים.

  • 70.

    עכשיו גם סידרו לו שופט נוח

    ilan, 09/07/06 07:55

    עכשיו גם סידרו לו שופט נוח- וזה יגמר בעבודות שרות.

  • 69.

    השופט זיילר יתפנה בקרוב לועדה הבאה...

    אבי 56, 09/07/06 00:50

    נראה סיפור שחיתות השווה ועדת חקירה !!!

  • 68.

    שחיתות

    יורם, 08/07/06 21:02

    חבל שהכתב לא שאל את הרפק לכמה אנשים הוא מגיע אישית לחקירה בבית .... כי היה מתברר שזה רק לדורי!

  • 67.

    מה פתאום הוא מכנה אותו 'דורי'

    רב פקד נכבד, 08/07/06 16:37

    הוא חוקר משטרה, והנהג ההורג הינו עבריין, ואין שום מקום לקצין משטרה לקרוא לעבריין בשמו הפרטי, אלא אם עשה זאת שלא ביודעין, מתוך חברות שנוצרה מאז התאונה.

  • 66.

    שחיתות.

    ולתר רתנאו, 08/07/06 12:34

    שחיתות,שחיתות,שחיתות,שחיתות,שחיתות,שחיתות,שחיתות,שחיתות,שחיתות,שחיתות,שחיתות,שחיתות,שחיתות.

    • בישראל אין משטרה יש מאפיה!!!כל הקצינים לפוליגרף!! רוצים משטרה נקיה (ל''ת)

      פוליגרף לנקות!!, 08/07/06 14:07

  • 65.

    משהוא שכח צמרת המשטרהתחתהזהרה (ל''ת)

    המגיד, 08/07/06 12:22

  • 64.

    שר המשטרה ושר הפנים -תהיו גברים ותסבירו לציבור מה קורה

    אדום עולה, 08/07/06 11:51

    בגיינבסקי והתובעת רות דר , הם פועלים קטנים , מול קלסגבלד ושימון מזרחי.

    הציבור מבקש מכם לצאת ולהופיע לפניו ולהסביר מה קורה ומה דעתכם בענין .

    תענו בבקשה על שאלות מרכזיות

    1. מדוע השופט אוקון ,מנהל בת המשפט, הורה להקדים את הדיון ליום א הקרוב , במטרה לסגור עיסקת טיעון , ולנסות למלט את קלגסבלד ?!
    מעונש מאסר?

    2. מדוע לא יועמד דורי , למשפט על הריגה , ויובאו מימצאי בדיקת הדם הראשונה , כמימצאים פליליים?

    3. מה דעתכם על פרשות כרטיסי ההזמנה לשופטים של עו'ד מזרחי למשחקי מכבי ת''א , והזכיה התמוהה של קבוצת רנו , במכרזים של הצבא?

    4. מדוע ממהרת הפרקליטות לסגור ענין , ולא מנסה למצות את הדין?

    5. האם יש מעקב , לאן ילכו בעתיד לעבוד השוטרים ואנשי הפרליטות המעורבים בעניין?

    • למקרא דבריך אני רועד!!! השופט אוקון הורה?!? טירוף ממש!!! (ל''ת)

      נהג רגיל פחדן, 08/07/06 13:21

      • לנהג הרגיל: ממה שקורה במדינה הזאת, אתה באמת צריך לרעוד. נכון זה ממש (ל''ת)

        טירוף, מה שקורה, 09/07/06 10:00

  • 63.

    עזוב אותך מסיפורי משטרה!!! אל תעבוד עלינו!!! פרוטקציה!!!

    נהג רגיל ופחדן, 08/07/06 11:12

    תספר לסבתא סיפורי אלף לילה ולילה שחס וחלילה דבר כזה היה קורא לכל נהג, חס ושלום, חס ושלום, ושוב חס ושלום, הייתם עוצרים אותו בתרועות חצוצרות!!!
    חוצפה כל מה שאתה מנסה להגיד!!!
    אתמול פרץ לי ילד למעבר חציה כשכולם סביבי בירוק. בלמתי בעצמה שתודה לאל נסעתי לאט מאד כי העיר עמוסה. ירדו כל הנהגים ורצו להרביץ לילד וירדתי להצילו ותודה לאל וברוך השם וכל הברכות לאלוהים על שכך הסתיים אך לו חלילה הייתה שמץ של פגיעה הייתם באים עם חמישים ניידות וסירנות והצגה מעופשת וישר מתראיינים לטלויזיה.
    נמאס מהסיפורים שלכם במשטרת התנועה שהפכת להיות אגף ברשות המסים לגבות חובות ושום דבר לא רואים תוצאות בשטח וכל הזמן העיתונות מדווחת לנו על אסונות בכבישים ואתם רק רצים ומתחנפים לעיתנואים.
    לכו תעבדו!!!!
    עשיתם צחוק מאדם נפלא כמו קרמשניט שמקדיש עצמו למשטרה ועוד רבים כמוהו.
    מה אתה מנסה לספר לנו סיפורים שהרי כל המצב בכבישים הפך להיות גרוע מכל מלחמה ופיגועים!!!
    אני מפחד לעלות לכביש ואתם רק דואגים לרשום חובות כמקבלה להשאר במשטרה ופיטרתם שכנה שלי מהמשטרה בגלל שסירבה לרשום דוחות תנועה סתם כך לפי תקציב על הבוקר.
    אבל במקרה של העו''ד הנכבד עשיתם מעשה נוראי!!!! לפי התמונה הוא נכנס בפונטו האומללה בעצמה של טנק או זלדה - על מי אתה בא לעבוד בעיניים!!!
    יש גבול לחוצפה של המשטרה כלפי האזרחים. שכחתם עבודתכם!!!
    תודה למערכת שמראה לנו את פרוצופם של כל המטייחים הללו וזה טוב שאתם פועלים כך.
    שבת שלום ומבורך!!!

  • 62.

    נראה סיפור מאוד.. מאוד.. מסריח !!!! (ל''ת)

    אבי 56, 08/07/06 11:00

  • 61.

    בנימה צינית מקאברית

    כורדי מצוי, 08/07/06 09:35

    העו''ד שוע הארץ שיתף פעולה!!! אכן הוא היה בבית ולא בנופש הרגעות בקאן... לא זוכר !!! תשובה עו''דינית פגז עשן שחור בביהמ''ש... מעוצמת ההתנגשות נהרגו רק שניים וזה היה חסכון בחיי אדם... האזרח הבוזגלוי הפצוע המצוי מתאונה מוזמן לחקירה תחת איום מפורש... עונש מוות איננו מרתיע אנשים שנחושים להרוג ... אבל ענישה בקנס כספי ופיצויי ברוטאלי ומזעזע אישי של הפוגע לנפגע היה מזיז משהו בנפשו של זאב כבישים ישראלי מצוי... כך גם על עבירות תנועה חמורות ןשכספי הקנס יופנו לאבנ''ר ולא למשרד המשפטים... ועוד דבר.כבר בכתבה נשמעת הנימה הרכה משהו כלפי מבצע התועבה בה נהרגו שניים.האם זה מתוך ''חשש'' לקריירה מצד אנשי שלומו של אותו שוע במשטרה,בפרקליטות,או מצד שופטים טופחי שכם על כתפו של של השוע??? אה ! כן . גם המלצה לרפ''ק הנכבד . נצל אפשרות של עתיד במפלגה פוליטית כלשהי .

  • 60.

    המכוניות החונות הפריעו לו אז הוא החליט להתעלם מהן (ל''ת)

    ריטה, 08/07/06 09:15

  • 59.

    מקומם. הוא הרי טיפס על מכוניות חונות ברמזור. הוא פשוט לא הסתכל קדימ (ל''ת)

    ריטה, 08/07/06 08:18

  • 58.

    נורא פשוט: קחו את החשבון מהמסעדה בה ישב וכך נדע מה וכמה שתה!!! (ל''ת)

    א, 08/07/06 07:58

  • 57.

    ''לא זוכר''

    נדפק, 08/07/06 07:00

    ''הוא שיתף פעולה לאורך כל הדרך. הוא אומר שהוא לא זוכר. 'לא זוכר'''
    בדיוק כמו זכות השתיקה אי שיתוף
    פעולה בחקירה.
    שאלות לקצין
    -מדוע לא בחנתם את מהירות הנסיעה?
    -מדוע לא ניתן לו לווי משטרתי
    בשהייה בבית חולים?
    -מדוע מבית החולים הוא נסע לביתו ולא לתחנת משטרה?
    -מי אישר לו את זה?
    - האם בבית החולים ניתנה סיבה רפואית לאבדן הזיכרון?
    - האם יש תיעוד רפואי לכך?
    האם היה תיעוד רפואי לכך שהוא חייב לנסוע הביתה ולא לתחנת משטרה?

    אדוני הנכבד תשובות בבקשה!!!!

    • הבנת הנקרא

      דופק את הנדפקים, 08/07/06 10:48

      אתה היית בזירת התאונה? נכחת במהלך החקירה המשטרתית בזירה?

  • 56.

    אולי הוא אונן תוך כדי נסיעה ???

    אבי, 08/07/06 00:07

    1. ממש לא משנה מה הסיט את עיניו מהכביש, העובדה שהוא לא הביט לכביש תוך כדי נסיעה הופכת אותו לאשם בתאונה הקטלנית.

    2. אבל לכל המתלהמים : רצח מוגדר בחוק כהריגת אדם בכוונה תחילה מתוך כוונה ברורה לרצוח, כל גרימת מוות מסיבה אחרת היא הריגה או גרימת מוות ברשלנות, ולכן אי אפשר להאשים נהג שגרם לתאונת דרכים שלא בכוונה תחילה ברצח.

  • 55.

    ראיון עצוב עם שוטר בעל פניות

    עו''ד יעקב לוי, 07/07/06 23:56

    אילו אזרח מן השורה, אלמוני חסר תואר וקשרים, היה אומר: ''לא זוכר'', היו חוקרי התנועה של משטרת ישראל עולים עליו בלחצים והצקות והשפלות ללא סוף. גם הפרקליטות היתה מגיבה בעוצמות גדולות פי מאה. זה עצוב וזה יוצר תחושת חוסר עונים ותסכול רב מאד.

  • 54.

    איבוד זיכרון מלאכותי

    בצלאל, 07/07/06 23:42

    ואולי נפל לו משהו שרצה להרים?
    ןאןלי הוא היה מהורהר במחשבה על עוד כמה מליונים במשפט שעומד להתחיל עוד שעה?
    אין לפטור אותו בפחות מ-90% מהעונש המכסימלי!

  • 53.

    במדינת האשכנזים,דופקים רק שחורים

    dbsh, 07/07/06 23:07

    ולמזלו של הרוצח הוא לבן,

    • to 53

      gal Zuckerman, 10/07/06 02:09

      you are so smart
      you have to be black
      the peuple that died are white tow

      so grow up and ........

  • 52.

    הבירה הטובה בעולם (ל''ת)

    קלסברג, 07/07/06 22:56

  • 51.

    אני לא מאמין לרפ''ק. החשוד קיבל יחס מועדף - בגלל קשריו. (ל''ת)

    עו''ד בפנסיה, 07/07/06 22:47

  • 50.

    למה מתקבל אצלי הרושם שכל בעלי האינטרסים

    דניאל, 07/07/06 22:31

    ובעלי קשרים שהיו או יהיו בעתיד ''שולחים את לחמם על פני המים''

  • 49.

    חקירה מעורבים בתאונה במתקן משטרתי

    צור, 07/07/06 22:30

    שקרן ,אל מי אתה עובד ,אפילו שוטרים שנפצעים בתאונת דרכים לא עושים להם הנחות והם נחקרים במתקן משטרתי.

  • 48.

    להכניס אותו לבפנים

    בית לאומי, 07/07/06 21:48

    שור מועד...
    דורש עונש מרתיע והולם...לא שופט ישראלי...אולי נביא שופט מתורכיה
    אקספרס על הכביש ש יקבל אחללה עונש....למען ייראו ויראו.......
    כרישי הכביש....

  • 47.

    מתי ואיפה המשפט? (ל''ת)

    דביר, 07/07/06 21:23

  • 46.

    המהירות ובגינה עוצמת ההתנגשות הן שקבעו את גודל הנזק בנפש ורכוש!!!!!

    זהג נהיר, 07/07/06 20:47

    אם לא היה עושה כלום חוץ מלהתרכז בנהיגה, היה קרוב לוודאי מונע את התאונה. אבל מה הוא עשה בדיוק רגע לפני התאונה חוץ מלהתרכז בנהיגה זה לא משנה, כי אם היה נוסע לאט יותר, לא היה מתנגש בכזאת עוצמה שהרסה כלי רכב ואת חייהם של אלה שישבו בתוכו.

    התאונה קרתה להבנתי בכביש עירוני ובצומת מרומזרת ולא באמצע כביש מהיר ובין עירוני שמותרת עליו מהירות גבוהה שתואמת את סוג הדרך.

  • 45.

    ''הוא שיתף פעולה לאורך כל הדרך. הוא אומר שהוא לא זוכר.''

    אחמד הטייח, 07/07/06 20:26

    אם זה לא טיוח - אני קוגלגר...

  • 44.

    תתעוררו!! הם כבר סגרו עיסקת טיעון ליום א הקרוב

    אדום עולה, 07/07/06 20:04

    בעוד אתם עסוקים בטוקבקים נרגשים
    סגרו קלסגברג ופרקליטיו( ביחוד שימון מזרחי המתמחה בעיסקות אפלות עם הפרקליטות) ,
    על עיסקת טיעון לדיון ביום א הקרוב בבית הדין לתעבורה .

    הדיון הוקדם וזאת לפי בקשת מנהל בתי המשפט , בועז אוקון , שגם לו יש קשרים על קלסגבלד ומזרחי

    רבותי תעוררו!!!

  • 43.

    חרא עליכם. שתישרפו. (ל''ת)

    ניסו שחם, 07/07/06 19:50

  • 42.

    אדון רב פקד אתה שותף לרצח!!!!כמו שמובן מהכתבה

    טורונטו, 07/07/06 19:47

    החיה הזאת טסה במהירות, הרגה שני בני אדם,פגע ברבים אחרים, ואתה/אתם מטפלים בזאת בחובבנות, ומספר כמה קשה לך, ועוד בלבולי מח שמתאימים לא לנו ,אדני הצעיר אתם חייבים להתחיל את החקירות כחקירות רצח, במלא מובן המילה, החיה הזאת כיונה נשק (בצורת רכב וירתה אותו לתוך קהל) העבריין הזה הוא עו''ד מפולפל, בעל קשרים בעולם במשפט ובאולמות המשפטים, אדני הרב פקד האם אתה ראש מפלג חקירות או ראש מחלקת כיסויים ווניקוי השטח????? אם אתם לא יודעים כיצד לשפוט את העבריין הלז, נא לקרוא את המדינה להפלטון ולהקים בית דין מיוחד לפי הכללים שם.

    • למה להאשים את המשטרה? בית המשפט אשם

      לא תמימה, 07/07/06 20:01

      כל עוד יתנו ענשים מגוחכים לרוצחים על הכביש ולא יגדירו עונש מינימום יהיו עוד רוצחים כאלה. אם איזה רוצח שהרג משפחה יקבל (במקרה הטוב) שנתיים מאסר, שמתוכם יישב שנה (התנהגות ''טובה'') ואחר כך עוד יוכל להמשיך ולנהוג -אז כמובן שבפעם הבאה שיהיה מאחורי ההגה זה ייגמר בצורה זהה. כל עוד השופטים המטומטמים של מדינת הכסילים לא יבינו שטובת הציבור עולה על טובת שיקום העבריינים כלום לא ייצא מזה (חוץ מעוד כתבות שער מפוצצות בעיתון)

    • קנדיאן קומפורט

      טורונטו טרונצ'ו, 07/07/06 23:37

      התגובה שלך אפסית ומטומטמת.

      מה אתה מבין בחקירות? מה אתה מבין בחוק ומשפט?

      מה אתה מבין בסמכויות של רשויות?

      לך תלמד אזרחות בכיתה ז ואחר תרשום תוגבה בטוקבק..

      • מדוע אתה כועס עלי, אני באמת לא הרגתי אף אחד.

        טורונטו, 08/07/06 06:52

        איך אומרים טוקבק בעברית????לך לכיתה של משת''פים,

  • 41.

    לא לוותר להורג

    qwer, 07/07/06 19:45

    גם אם לא נסע על 140 קמש וגם אם
    לא שתה הרבה יין לפני ,הבחור צריך לשבת כמה שנים בפנים ,אותי לא מעניין שהוא חבר של השרונים .
    האיש הרג 2 אנשים נקודה.
    קל וחומר

  • 40.

    הרכב של העו''ד התהפך מפאת המהירות והמשטרה משום מה בוחרת להתעלם מהכל! (ל''ת)

    ארז, 07/07/06 19:26

  • 39.

    הרכב של העוד התהפך זה מצביע על מהירותו המשטרה פשוט מעלימה עין ! (ל''ת)

    ארז, 07/07/06 19:25

  • 38.

    לא אפסול אפשרות מתן שוחד של העו''ד למשטרה כדי שיסמאו עיניהם (ל''ת)

    מיכל, 07/07/06 19:24

    • גברתי: שוחד משלם מי שאין לו קשרים...הנ''ל לא זקוק לשוחד... (ל''ת)

      עו''ד בפנסיה, 07/07/06 22:49

  • 37.

    לא אפסול אפשרו של מתן שוחד ע''י העו''ד למשטרה (ל''ת)

    מיכל, 07/07/06 19:23

    • גברתי: שוחד משלם מי שאין לו קשרים...הנ''ל לא זקוק לשוחד... (ל''ת)

      עו''ד בפנסיה, 07/07/06 22:50

  • 36.

    כתבה מגמתית לטובת עו''ד דורי קלגסבלד

    שכן שלו, 07/07/06 19:14

    יותר מידי שקוף-מהלך של יחסי ציבור
    בניסיון ליצור דעת קהל חיובית.
    בא לי להקיא.

    • אכן, כתבת -תדמית מוזמנת, לפי הסגנון (ל''ת)

      טומי, 07/07/06 19:33

      • כל כך נוח לתקוף כשלא

        בלון, 08/07/06 12:33

        משרתים את האינטרסים הרוטוולרים שלכם.

    • הרפ''ק המתמסר

      דביר, 07/07/06 21:22

      לא מאמין לו מילה אחת.
      מה פתאום יצא לתקשורת אחרי עבודה בזיונית חסרת מקצועיות ומוטית.

      איפה האדון אבי דיכטר? הוא חלק מהקומבינה?

      • אל תאמין

        דבר דבור, 07/07/06 23:39

        איך קבעת שהעבודה בזיונית?, ליוות את החקירה? מה נסיונך בחקירות של תאונות ובכלל?

        למה לעו''ד של הקורבנות מותר להכפיש את המשטרה ולמשטרה אסור להגיב?

        • הנה עוד אחד מעובדים הנאלחים של רני רהב

          קרן, 08/07/06 08:00

          אלוהים ישלם לכם

  • 35.

    להחליף שיר?? זה חלק מהנהיגה ?.

    שאלה למומחה, 07/07/06 19:14

    לפי מה שידוע לי על נהג חובה להחזיק את ההגה בשתי ידיים .
    למעט ברכב גיר ידני לשם החלפת הילוכים .
    כל פעולה ( חיוג בטלפון(אפילו בדיבורית),אכילת סנדוויץ, שתיית קפה ,משקאות קרים החלפת שירים ותחנות רדיו , ראית סרטי dvd ,עישון וכל שאר העיסוקים שלא כלולים ישירות חנהיגה ולדרך מסיחים את ריכוזו של הנהג מהמטרה העיקרית -------------נהיגה בטוחה ----------

  • 34.

    תאונות דרכים

    מאיר, 07/07/06 18:51

    רפ''ק נועם בגיינסקי.
    התיחסותך
    מריח לא טוב
    נשמע לא טוב
    נראה לא טוב

    מאות ההרוגים כל שנה הם עובדה שעבודתכם אינה טובה.
    ולכן אם אתם לא יכולים לשפר את המצב - אולי אפשר לצמצם את המחלקה, לסגור את בתי הדין לתעבורה ולקבל את המוות בדרכים כמכה משמיים.
    להתיחסותך !!!!!!!

    • המשטרה

      ש, 07/07/06 22:34

      לא נוהגת להגיב כאן,וחבל.
      לגוף כמו המשטרה לוקח הרבה זמן להתאים עצמה למציאות.

  • 33.

    מישטרה=עברינים=שופטים כולם עשו יד אחת (ל''ת)

    מדינה מושחתת, 07/07/06 18:27

    • המשטרה מקום עבודה יחיד!! שנותנים למושחתים לגיטימציה!!שחיתות נורמה!! (ל''ת)

      משטרה מושחתת!!!, 07/07/06 19:16

  • 32.

    אולי הוא גירד את הביצים? (ל''ת)

    ru, 07/07/06 18:22

  • 31.

    הוא קורא לנאשם דורי, כינוי חיבה

    מאיה, 07/07/06 18:22

    שימו לב מה אומר החוקר ''במקרה של דורי זה שהוא השתחרר מבית החולים בערב פסח, זה היה יום רביעי, זה אומר שמבחינת חקירה, הוא יכול לבוא ביום ראשון לחקירה, כשהוא עצמו נפצע בתאונה והוא השתחרר הביתה למנוחה.'' ראשית, חוקר המשטרה שאפילו לא ידע כשזה קרה מיהו קלגסבלד כבר מכנה אותו בשם החיבה שלו. שנית, אם התאונה קרתה ביום רביעי ערב פסח ניתן היה לחקור את הנהג שגרם לתאונה הקטלנית אפילו בבית החולים באותו יום או למחרת בבוקר ולא להמתין ליום ראשון, עד שישכח או יספיק להכין לו סיפור הגנה . אני מאמינה שחוקר המשטרה הוא אדם הגון אך במקרה הזה נהג הוא ונהגה הפרקליטות רע מאד.

    • דורי זה דווקא שם

      מיכל, 07/07/06 19:33

      ולא שם חיבה.
      אנחנו חיים בישראל כך שאם הוא היה קורא לו מר קלגסבלד זה היה מאולץ.
      מה גם שבטח היית טוענת שהוא נותן לו כבוד יתר...

  • 30.

    המשטרה שוב נכשלה

    אלי, 07/07/06 18:21

    אין תגובה אחת המעמידה את המשטרה במקרה טראגי זה באור חיובי והרפ''ק הנחמד תרם לא מעט לדעה שלילית זו.לא מענין את הצבור החקירה עצמה אלא מסקנותיה. זו לא סתם חקירה,נסיבות התאונה ותוצאותיה קשים ביותר כאשר המשטרה נוהגת בכפפות משי בנהג הפוגע י.ראינו את אותה משטרה כאשר בוזגלו הוא הנהג הפוגע.יכול להיות שקשריו של העו''ד סייעו לו אבל ההצגה המיתממת של הרפ''ק מעניקה לראיון אוירת טפלון.

    • מעניין מאד- לא דחוף לקחת עדות מהורג

      רות, 07/07/06 19:00

      שני אנשים. הרי הם כבר מתו. מה בוער? שינוח ההורג, שיירגע, שיכין לו את קו ההגנה. כמה זמן שצריך.המשטרה לשירותך, באדיבות.

  • 29.

    זהו מבחן בוזגלו- וכבר מההתחלה-נכשלו

    שושנה, 07/07/06 18:12

    במערכת המשטרה- פרקליטות. הם לא קולטים שהציבור חושב בעצמו. ראו -התגובות בחודשים האחרונים. עוד ייקבע בזכרון ''משפט קלגס-בלאד'' כמו מושגים אחרים של סיאוב ציבורי( ''כלנתריזם'' , למשל) .

  • 28.

    ומה עם הקורבנות?

    ברוך, 07/07/06 18:03

    בכל הראיון הדביק הזה אין התייחסות אחת של הרב פקד לשני הקורבנות. המסכנים הם החוקר והדורס, ואין מילה על האם ובנה, יבגניה וארתור. איך היתה נוהגת המשטרה אם חלילה היא היתה הדורסת ועורך הדין הקורבן?

    • רואים שלא קראת את הכתבה....

      תל אביבית, 07/07/06 18:19

      חוץ מלצעוק על כל דבר וללכלך באופן אוטומטי, יוצא שאתם קוראים לפעמים גם את הכתבות????

  • 27.

    תגובה ל- 22

    דני, 07/07/06 17:53

    עם כל הידע הנכבד שלך בפיסיקה, כנראה לא הפנמת שגם 2 שניות של חוסר תשומת לב יכולים לגרום לתאונה שכזאת, מה זה חשוב כמה זמן הוא לא היה עירני או לא שם לב. מספיקות 2 שניות כאלה כדי לגרום לתאונה כזו. חוצמזה עם ידע נרחב כמו שלך אתה יכול להתגייס לשורותיהם של הבוחנים ולנסות לתקן את העולם מהצד שלהם, לא כאחד שעומד על הגדר וצועק כאילו כל מה שהם עושים לא תקין ויש דרכים נוספות לעשות זאת.

    • זמן חוסר הערנות

      המשולח, 07/07/06 19:26

      ידיעת זמן חוסר הערנות יכולה להצביע על הגורם שהביא לחוסר הערנות. חוסר ערנות ממושך אינו החלפת דיסק.

  • 26.

    מסריח מהראש

    אלי, 07/07/06 17:45

    זה נראה רע , נשמע עוד יותר רע והחקירה נראית גרוע ביותר , כמו גם ההחלטות התמוהות וחסרות התקדים, לחקור בבית , לקחת פעמים בדיקות דם בהפרשים של שעות , כשבדיקה אחת נעלמת.
    מדוע היועץ המשפטי לממשלה , ומבקר המדינה לא מתערבים.
    לכל תעלול יש גבול

  • 25.

    ואולי הוא התקשר אליך רפ''ק נועם ''לסגור'' (ל''ת)

    איזה תיק, 07/07/06 17:38

  • 24.

    סתם שוטר דפ''ר

    אבי, 07/07/06 17:30

    כמו כל שוטרי אגף התנועה הנאלחים

  • 23.

    איפה הזכרון ????

    אלקיים, 07/07/06 17:27

    פרקליט ממולח כמו קלגסבלד לא יכל להיות שהוא לא זוכר? כי מה אם הוא לא זוכר -מי יפנה אליו להגנה או לייצוג? אם כך עליו לעשות הסבה מקצועית.אחרת לקוחותיו יהיו נצרות, או שמה הוא אינו זוכר רק בגלל המשפט או שמה זאת הצעה של ידיד? אדוני אתה חיסלת הקגת שתי נפשות וזה דבר של מה בכך,לפי מצבם של בלי הרכב שהיו על הכביש ,אתה נהגת בעולם אחר ולא על הכביש.

  • 22.

    קצת פיזיקה חוקר נכבד

    המשולח, 07/07/06 16:59

    קצת פיזיקה חוקר נכבד

    הוא נכנס במכונית שלפניו במהירות 80 קמ''ש, זה אומר שבשתי שניות עובר הרכב מרחק של 44.44 מטרים (80000/60/60*2 =44.44).
    זאת אומרת שהוא נכנס לחוסר ערנות, כשהוא במהירת של 80 קמ''ש במרחק של 44 מטר בלבד לפני תור מכוניות שעומדות ברמזור!
    כחוקר הייתי מצפה ממך לקבוע תחילה באיזו מהירות הוא נכנס ברכב העומד, ומשם ללכת אחורה ולבדוק באיזה מקום בדיוק הוא נרדם לרגע או חלם לרגע ולכמה זמן.
    אם ניקח את העובדות כפי שפורסמו, הכביש לפניו היה ריק, הראות טובה,חשב בהתאם למהירות הפגיעה ברכב את - זמן תגובה, זמן בלימה, זמן עצירה, מרחק תגובה, מרחק בלימה, מרחק עצירה וזמן חוסר הערנות, וגם אתה תגיע למסקנה שלא היו 2 שניות של חלום, אלה הרבה, הרבה יותר – והם המפתח לאורך הזמן של חוסר הערנות והם גם המפתח למה שגרם לחוסר הערנות, שגרמה לתאונה המחרידה והמצערת.

    • בלי פיזיקה ובלי נוסחאות 80קמ''ש=22.22 מטר בשעה. (ל''ת)

      E= MC2, 07/07/06 18:01

  • 21.

    תאונות דרכים ניגרמות...

    עמי, 07/07/06 16:57

    שלום לכל,
    מי/ מה גורם לתאונה...
    מיינקות לומדים להתיחס אל אדם +
    לרכב - משקל עצמי(1000 ק''ג)
    מהירות - משפיעה בהיתנגש רכב...
    = מכה !
    זוכרים מכה ?
    זוכרים תוצאתה לזמן = כאב ! ! !
    לימדו עצמכם ויקירכם את הנ''ל,
    הישמרו ושימרו מרחק !
    היה וקרבתם לרכב שליפניכם,
    עצרתם עם ההבחנה הראשונה,
    כי הרכב לפניכם האט / עצר ,סטה...

  • 20.

    ודאי שיש הבדל בין חקירה בתחנה

    ניב קובלסקי, 07/07/06 16:47

    כאשר החשוד ממתין לחוקר בתחנה, לעתים משך זמן רב, לבין חקירה בביתן-מבצרו של החשוד.
    אם מניחים שלחשוד יש מה להסתיר, קל לו יותר לשמור על פיו סגור בבית מאשר בתחנה.

  • 19.

    לא מאמין לרב פקד

    דביר, 07/07/06 16:26

    לפי מהלך החקירה ותוצאותיה העלובות , איני מאמין לו כלל. הוא לא ציין אם היו אליו פניות בנדון מתוך או מחוץ למערכת.
    אין לי ספק שהוא חלק מפרשת שחיתות נוספת שנרקמת מתחת לעיננו הבוחנות.
    בל ניתן לקנוניה הזאת להתקיים!

  • 18.

    חשבת שחקירה במישטרה יותר מלחיצה (ל''ת)

    ארקדי, 07/07/06 16:25

  • 17.

    בגיינסקי הוא הרוצח בפועל כאשר השמיד ראיות מפלילות (ל''ת)

    עברייני המשטרה, 07/07/06 16:13

  • 16.

    בלי שום קשר למקרה!!אמינות המשטרה שואפת לאפס חוקרים שלא בתום לב!!!! (ל''ת)

    משטרה למשטרה, 07/07/06 16:08

  • 15.

    הרג, הרג הרג

    חכם מימון, 07/07/06 16:08

    זה לא נראה ונשמע כמו גרימת מוות ברשלנות,
    זה הריגה,
    עטרך הדין המכובד קיבל ויקבל יחס שאותו בוזגלו לא היה מקבל,
    הראו לי בוזגלו אחד שחקרו אותו בביתו,
    יש לשלול את רשיונו לצמיתות ללא אפשרות חנינה ומאסר של כמה שנים טובות,
    עיסקת טיעון תהיה צחוק מהחוק ומהאשמה,
    אני מתאר לעצמי שתהיה עיסקה בה הוא יקבל 6 חודשי עבודת שירות ו10 חודשים פסילה,
    אוי לנו אם השופט יקבל את עיסקת הטיעון הזו

    • אתה טועה מספר 15

      ניסים, 07/07/06 16:38

      3 חודשי עבודות שרות.
      5 חודשי פסילה.

  • 14.

    האיש לא משכנע. נקודה. תקראו בפנים.

    ערן, 07/07/06 16:02

    הרי את נהג המכונית שהרכבת התנגשה בה, שבסה''כ נזרק בעקבות תאונה קודמת עצרו על המקום, הוא בכלל לא נהג באותה שעה במכונית, ושמו עליו אזיקים, כולל מעצר בית (בשביל מה? הוא מסוכן למישהו?).
    ולא נתנו לו את זכות השתיקה אלא לחצו עליו.
    אבל את לקלקסבלד התנהגו בכפפות של משי. שיספר את הסיפורים שהוא לא זוכר למישהו אחר.
    חוץ מזה, אפשר היה לעשות בדיקת דם אחורה בבית החולים תל השומר ולתת לבית משפט להחליט אם זה לא קביל ולא האדון שוטר יחליט שזה לא טוב.
    מי שמך להיות שופט. אתה בסה''כ שוטר.
    אל תדאג, אף אחד לא יתגמל אותך על החקירה הקלה, אבל המצפון שלך ייסר אותך עד סוף ימך.
    אני מאחל לעו''ד הנכבד שפגע שיטעם קצת ממה שהוא נתן לסבתא המסכנה.

    • אתה צודק לגמרי (ל''ת)

      ניב, 07/07/06 16:48

    • יש לו מצפון ? (ל''ת)

      אכ, 07/07/06 17:14

  • 13.

    פתאום החוקים אינם יודעים מהירות האמוק שלו (ל''ת)

    הכווווול נעלם, 07/07/06 15:58

  • 12.

    בטוארג מחליפים תחנה מההגה.....

    אריק, 07/07/06 15:55

    בג'יפ שהוא נהג בו מחליפים תחנה ברדיו במגע אצבע, אם משהו הסיח את דעתו זה או אלכוהול או שיחה בטלפון סלולרי בשילוב עם נסיעה במהירות גבוהה בכביש פתוח. מי שמכיר את הקטע הזה של הכביש מבין שאם רכב נכנס בעוצמה מאחור ברכב אחר וודאי שהנהג אשם.

  • 11.

    חרפה !!! טיהור השרץ במי צחנת הזרוע השופטת (ל''ת)

    גינזבורג, 07/07/06 15:55

  • 10.

    ל-7 תגובתך ריגשה אותי (ל''ת)

    מיה, 07/07/06 15:52

  • 9.

    בושה

    ג', 07/07/06 15:52

    בושה וחרפה. בושה לאיניטילגנציה. מה אנחנו באמת טיפשים כמו שהרפ''ק חושב?? כל מילה בראיון הזה היא טיוח ....במקרה טוב. עובי הטיח כעובי החומה הסינית בתחתיתה. כאילו, מה זה ''שוחרר למנוחה'' כולה קיבל כמה ''ג'' וזהו. עלק נפצע המסכן....

    • תגיד, אתה ממשטרת המוסר?

      שיח, 08/07/06 12:31

      מזל שאתה לא מנהל את המדינה.
      וצא כבר מההלם הצבאי שלך על הגימלים וכאלה.. לא ראוי, עוד יחשבו שאתה מנסה לנהל את ענייני המדינה ברוח צבאית.
      מזל שלא ציווית על איזשהוא צבא
      ''למקומות, היכון, אש!''..
      באמת מזל.
      רק המפקד ביזו' - מתי אקבל את הדרגה שלי?

  • 8.

    רק נהיגה במהירות מופרזת גרמה לרכב לעלות באוויר ולימחוץ את הפיאט (ל''ת)

    ביזיון, 07/07/06 15:48

  • 7.

    האם הכסף והקשרים עושים את ההבדל?

    צדק לכל, 07/07/06 15:36

    למשל ערוץ 10 וערוץ 2 שניהם מתחרים ותוקפניים הביאו את כאב משפחת ההרוגים ואת התמיהות לגבי בדיקת הדם החוזרת שנערכה לנהג הדורס וכן את העובדה שהדורס נחקר בביתו בניגוד לחוק המחייב חקירה בתחנת משטרה.!
    ערוץ 1 הממלכתי בחר דווקה להגן על הנהג הדורס ועל החלטת הפרקליטות להעמידו לדין בעבירה מינורית של גרימת מוות ברשלנות ולהתעלם מהתהיות בדבר בדיקת האלכוהול השניה והשמדת הבדיקה הראשונה ומי נתן את ההנחיה לכך!
    האם זה בשל חברותו של הנהג הדורס עם ראש הממשלה לשעבר ? או אולי קשריו עמוק בצמרת הפוליטית השלטת?
    או אולי מדובר בכספו הרב ,זאת כנראה לא נדע לעולם.

    • תובנות מוסקות מעובדות..

      משפטן, 07/07/06 16:20

      אומר לך באופן אחראי:
      א-י-ן מצב בו בין הגשת כתב אישום לבין פתיחת המשפט לא יעבור אפילו י-ו-ם עסקים אחד..
      ( כתב אישום הוגש ביום חמישי ( אתמול) והמשפט מתחיל ביום ראשון הזה..).

      דבר כזה יכול לקרות אך ורק אם מאן דהו הפעיל את השפעתו הרבה...
      על כן צא ולמד!!!!

    • גם ערוץ 10 מתרפס

      דביר, 07/07/06 16:33

      בתכנית הבקר של קובי מידן הוא הביא את ששי גז עו''ד פלילי שנתן חוות דעת '' מקצועית '' שבכלל קלגסבלד לא אשם ובהחלט סביר להניח שהגורם הוא תקלה טכנית ברכבו.
      מצחיק ומקומם , בפתיח הוא אמר שבקושי הצליח להביא מישהו שידבר בנושא, ומי הגיע? קולגה משוחדת של הנאשם בהרג !

    • כן. מערכת המשפט: הפרקליטות, ביה''מש העליון, וצמרת המשטרה זקוקים...

      עו''ד בפנסיה, 07/07/06 22:58

      לטפול שורש דחוף...

  • 6.

    בגיינסקי

    אחד העם, 07/07/06 15:33

    מעניין לו זה היה בנך ?
    גם היית אומר אולי החליף שיר בדיסק.
    חומר למחשבה
    אתמול זה ארתור מחר זה הילד שלך או של השכן.
    קלגסברד רוצח בדיוק עמו יגאל עמיר.
    שניהן נטלו נשמות.

    • כשפרקליט ממולח אומר ''אני לא זוכר''....

      אחתהעם, 07/07/06 15:49

      אז כולם מבינים למה.

  • 5.

    המשטרה ...

    hk, 07/07/06 15:28

    צדיקים ... ושקרנים

  • 4.

    דחוף וועדת חקירה בראשות שופט

    אנטוני הופקינס, 07/07/06 15:23

    איך הממצאים של בית החולים שונים ממצאי המשטרה.יותר מדי מסריח.

    • זה מה שהם רוצים

      כ, 07/07/06 17:11

      למזמז את הזמן. הרי זוהי השיטה במדינות בננות לחפות על כלומניקים.

      • במקרה זה הם דווקא ממהרים

        סקופ, 07/07/06 22:37

        כבר ביום ראשון תהיה עיסקת טיעון עם מאסר על תנאי

        חכו ותראו

    • לא ''בראשות שופט''...השופטים חברים שלו... (ל''ת)

      מערכת מושחתת, 07/07/06 22:53

  • 3.

    רשלנות או מושחתים כמוכם=תשתיות+תמרורים+אכיפה0+העלמת עין+בצע$+תן לי (ל''ת)

    המקורבים לצלחת, 07/07/06 15:03

  • 2.

    קלגס-בלד מבחן בוזגלו להזניית הזרוע השופטת (ל''ת)

    ישרא-בלוף, 07/07/06 14:54

  • 1.

    הפרק' בצו לקראדי ''אין לחקור !!! הנ''ל משלנו'' (ל''ת)

    הנ''ל פרקליטו, 07/07/06 14:53

    • בגיינבסקי מנסה לעשות ''טלנובלה''-הם מפחדים

      אדום עולה, 07/07/06 16:50

      הקצין הנכבד מנסה לעשות טלנובלה מסיפור קלסגבלד .

      ברור שהמשטרה והפרקליטות נהגו בקלות דעת, במקרה הטוב , או שהושפעו לרעה במקרה הרע .

      רק לראות את אנשי קלסגבלד ופרקליטיו , אני הייתי משתין מרוב פחד , במכנסיים .

      1. עו''ד שימון מזרחי , מבעלי מכבי ת''א , המכונה ''הקוסם'' בגלל יכולתו לסגור תיקים קשים בעניני תעבורה , מחוץ לכתלי בית המשפט , לא מעט בזכות קשריו עם השופטים , ע''י פרשות כרטיסי ההזמנה למשחקי מכבי
      וקשריו מהפרקליטות הצבאית.

      2. השופטת העליונה נאור , שהביעה תמיכה פומבית , בקלסגבלד , ושבנה מועסק במשרדו

      3. ניצב אהרוניביץ , שקלסגבלד , מייצד אותו בועדת זיילר (מקרה תמוה בפני עצמו.

      4. יאיר לפיד , איש תתקשורת המקורב לשרי אריסון , שמנצל את פרסומו כדי להרוויח הון מבנק הפועלים .

      5. רני רהב שהוא היחצן של קלסגבלד , ומנסה ''לדאוג ''בתקשרות לתמידתו של האחרון.(הוא היה גם היחצן בפרשת רמדיה.

    • קלגסבלד ניסה לחייג לניצב אהרונוביץ' בעניין האחים פריניאן

      ברוך, 07/07/06 22:36

      עורך הדין סיים ארוחת צהריים עתירת יין עלה על הרכב הכבד והבטוח ובתחושה של ''אני ואפסי עוד'' דהר בכביש עירוני במהירות שלמעלה מ100 קמ''ש בבטחון מלא שה''טנק'' שלו מגונן עליו.
      הוא קטל אם ובנה ומייד לאחר התאונה ''שכח'' כל אשר אירע (עו''ד מנוסה, כבר אמרנו?).
      המשטרה נזכרה לבדוק את אחוז האלכוהול בדמו לאחר 6 (שש!) שעות. על מנת לוודא שהראיות תתפוגגנה.
      כמו כן נמנעו חוקרי הרכב לבדוק סימני צמיגים , או יותר פשוט, את מחשב הרכב המשוכלל על מנת לגלות את מהירות הנסיעה.
      (נאמר במאמר מוסגר שאם היתה הוכחה לנסיעה במהירות מופרזת או לנהיגה תחת השפעת אלכוהול היה כאן אישום בהריגה - שתי ראיות שהמשטרה פשוט נמנעה מלמצוא).

      אה, כן, ולא שכחנו שאותו עו''ד יוקרתי מייצג את ניצב אהרונוביץ` בדיוני ועדת זיילר.

      האם באמת חשבנו שמישהו שמגן על שוטר בכיר מאד לא יקבל הנחה משמעותית מפקודיו?