• 39.

    dan margalit idiot! (ל''ת)

    Israeli!, 21/02/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הפליטים בראי מערכת ההסברה

    אביבה, 28/07/06 08:59

    בחרתי באתר זה בהתכוונות אל מי שמהווה כלי הסברתי, ללא ספק.
    נראה לי מן הראוי להבליט את ענין הפליטים של מלחמה זו והטיפול בעניינם - משני הצדדים. בעוד אויבינו מראים לכל העולם את ''נהרות'' המסכנים אשר בתיהם נפגעים ופגזי התותחים מרחיקים אותם מבתיהם,מתנהלים בשיירות אומללות של ילדים נשים וקשישים - ראוי להציג לעולם את הטיפול האנושי הניתן לפליטינו אשר הם ואחיהם-אחינו עם ישראל מסרבים ''למסכן'' אותם ועושים הכל כדי שלא יהיו מסכנים. בין אם בתמיכה של אנשים פרטיים וארגונים למיניהם הנרתמים למתן עזרה ובין אם בתמיכה של המוסדות והשלטון (למרות הבקורת).
    כך היה גם, להבדיל, הטיפול של העם הזה בפליטי מלחמת העולם אשר לא חיכו לעולם שישקם אותם אלא שיקמו עצמם והפכו מאודים עשנים לעם גאה, לעומת פליטי מלחמת השחרור הערבים אשר מאז אותה מלחמה לא עשו דבר לשקם עצמם, לא הם ולא עמיהם, אלא עשו כל אשר לאל ידם כדי להנציח את היותם פליטים ולצבור זעם, מרירות, שיטנה ויצר נקמה המשמשים דלק לכל המלחמות שבינינו מאז ועד היום.
    ההבדל הוא בעם וברוחו וזאת יש להציג לעולם.
    במלחמה יש נפגעים משני הצדדים - ללא הבדל. את ההבדל יוצר העם . לעם שלנו ראוי שגם עמי העולם יצדיעו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מדהים איך אדם כ''כ טיפש חושב שהוא כ''כ חכם! (ל''ת)

    נתי, 10/07/06 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הכמות קובעת?

    המתבונן העצוב, 09/07/06 10:01

    כמות הכוח שהופעלה על פושעי החמאס עד כה, אינה מספקת, אינה מובנת ואף מתפרשת, לעיתים קרובות מדי, הפוך ממה שנתכוונו בצה''ל. לכן הגיע הזמן להפצצות שטיח. כך גם הוכרעה גרמניה הנאצית. לכן חבל על כל עיכוב נוסף. ממילא נצטרך להגיע לכך, במוקדם או במאוחר.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צודק..צודק מספר 25

    פרלה, 09/07/06 09:05

    אייך להתייחס לאולמרט ...בוחנים את אישיותו.....חחחחחחהההה....אולמרט
    הוא בכלל לא אישיות.....אתה דן והחבר שלך אולמרט צבועים..צבועים
    ושקרנים..........

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הלוך הלכה החבריה.

    יחים, 09/07/06 08:11

    בשנת 67' מיד לאחר מלחמת ששת הימים קראו ישעיהו לייבוביץ אורי אבנרי ואחרים לסיים את הכיבוש באופן מיידי,
    הנה חלפו להם ימים ועוד ועוד אנשים הצטרפו לעמדה ואיששו את אמירתו של מארק טויין שהרדיקל ממציא את הרעיונות והשמרן מאמץ אותם לבסוף.
    והנה ימים באים וקאסמים נופלים ודן מרגלית ההוא ש''תמך ביוזמת ז'נבה'' תומך בנקמה ובעין תחת עין.
    ואני שואל הלא קצה נפשנו בלחימה המיוזעת והמיותרת על שטחי אדמת הטרשים הזו?
    רק נסיגה חד צדדית מיידית ולא כפי שדורשים אלה מן המרכז הפוליטי שמתכוננים לנסיגה חד צדדית אולי בעוד 10 שנים.
    מאחז בלתי חוקי אחד אולמרט עוד לא פירק!אחד!
    קדימה..פחחח...אחורה אולי

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    האם דן הקשקשן מתפכח וחוזר למקורות? מה קרה לשלום שלו? (ל''ת)

    זעקי ארץ טבריה, 09/07/06 06:17

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עיר תחת עיר- תרבות הנקם

    אליעד, 09/07/06 03:08

    יפה שדן מרגלית הגיע סוף סוף למסקנה זו אחרי שקודמים לו שצעקו ''נקמה'' הושתקו ונדחו, כי נחשבו כעשבים שוטים שמפרים את כללי התרבות של אירופה האצילה. אני מבחין בדבריו של מרגלית תהליך התפקחות כתוצאה ממבט ריאליסטי על האירועים האחרונים. סוגית הנקמה ראוי שתיבחן ביתר הרחבה ושתרד לעומק קיומנו ועתידנו כאן במרחב המזרח התיכון. נושא הנקמה בחברה הערבית הוא כלל שולט שעל פיו מתנהלים החיים והביטחון הציבורי. זהו אמצעי מובנה בחברה הערבית שהחשש מפניו מרתיע רוצחים ושומר במדה רבה על קיום בשלום יחדיו. הנקמה היא דרך מובהקת להגן על החיים והכבוד וימיה מגיעים גם עד לחוקי התורה כשעם ישראל היה נטוע בלב המזרח. רק בסולחה ניתן לפייס את משפחת הנרצח ולמחול על חובת הנקמה. מכאן שהערבים בכל אזורנו מבינים היטב את את שפת הנקמה ולעתים היא אכזרית מאוד, לרבות רציחת ילדי משפחה בלא אבחנה, בלשוננו רצח ''חפים מפשע''. הנקמה מצטרפת בתרבות הערבים ככלל גם לרצח על חילול כבוד המשפחה ולא הועילו עד כה האיסורים והעונשים שקבועים בחוק להתגבר על מינהג זה מדורות. יהודי ישראל, ביומרותם והתנשאותם, דוחים כבלתי תרבותיים ומזעזעים את אורח החיים של הערבים הנוהגים כך . ישראל בדילמה אמיתית ויסודית. מי שמאמין בשלום עם הערבים ורוצה להתקבל לידם כחלק מעמי האיזור האם רק בהתפשרות על שטחים תוכל ישראל לחיות בשלום עם שכניה? האם לא עלינו גם לנהוג במידה זו או אחרת לפי מנהגי המקום.?בשעטנז התרבותי שיהודי ישראל מקיימים בעימות עם ארגוני טירור למיניהם יש א- סימטריה בולטת בהיעדר מרכיב הנקמה. הערבים רוצחים, חוטפים ובוזזים בלא חשש לנקמה בהם ובבני משפחותיהם, כי אין זה יאה לנו כבני תרבות מודרניים לנהוג כאותם ''פרמיטיבים''. כך יוצא שכל מי שמשלח מתאבדים יכול במקרה הגרוע להיכלא בתנאים משופרים לעומת תנאיו בחוץ ובני משפחותיהם חסינים, יש אף שזוכים לתמיכה כספית ממשלתנו. הרוב שהצביע ביודעין בעד אירגון החמאס כגוף טירור רצחני הוא בהגדרה של ''אזרחים חפים מפשע'' שזכאים להגנה. כללי משחק יומרני זה אינם משכנעים אותם כהוא זה שישראל היא יותר אנושית ויותר תרבותית כי אם שהיא חלשלושה וחסרת כבוד על פי מושגי ההתנהגות הטבוע באורח חייהם. מכאן הם מסיקים שאפשר להקיז את דמה של מדינת היהודים ולזכות להישגים רבים, כמו אוסלו ועקירת יהודי גוש קטיף, או שיחרור רוצחים הודות לחטיפות מיקוח. עם כל המלחמה הזהירה שבה ישראל מקפידה מאוד לא לפגוע בתושבים ערביים לא מזוהים ולא לנקום על מעשי הרצח,ישראל אינה זוכה להערכה ואהדה, אלא דווקא לגינויים ואיומים, מצד אלה באירופה ואר''הב שידעו היטב לנקום בהריסת דרזדן בגרמניה הנאצית וכעת באפגניסטאן ועיראק כמוקדי טירור. נוכח כל אלה,אנחנו צריכים להחליט האם אנו רוצים להמשיך ולשאת את תג התרבות המערביות השנואה עליהם או לאמץ את התרבות של המזרח בו אנו נתקיים בדורות הבאים. כמשפט הידוע אי אפשר להיות בלי ולהרגיש עם. סוגייה זו חשובה לחיינו באיזור.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה שאלדר אמר דורש חקירה

    דודי, 09/07/06 01:38

    חמור ביותר שעיתונאי שאמור להיות מאוזן ואחראי (בטח כשמדובר בחיי חייל חטוף) יושב באולפן, מדליף אולי סודות צבאיים שהגיעו אליו ואין פוצה ואין מצפצף.

    אני לא הייתי מסתפק רק בציון לגנאי, אלא בחקירה ובחשד לפגיעה בחוקי הצנזורה , בעבודה העיתונאית ואולי גם בסודות מדינה.

    לא ברור לי איך כולם שותקים ונותנים לכך לעבור לסדר היום.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    השמאלנים ממשיכים לעצום את העיניים...

    יובל, 09/07/06 01:28

    כמה שלא נחטוף עוד... כמה טילים שרק יפלו... הם ימשיכו לרקוד סביב ההתכנסות כמו שרקדו סביב ההתנתקות בלי לחשוב ובלי למצמץ ובלי לבדוק לרגע מה לא בסדר בזה...

    לא אכפת להם שיהרגו פה אנשים. רק לעקור יישובים. רק להביא הרס וחורבן עלינו ועל עם ישראל. לכו לאירופה ותעזבו אותנו בשקט!! שמאלנים נמאסתם!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אתה לא מוותר על עגל הזהב הא?שלום גם במחיר אובדן הממלכה ? (ל''ת)

    התכנסות כעת?, 09/07/06 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    דן אתה קורא

    קובי, 08/07/06 23:42

    הרבה את תיק דבקה ,האם יהיה שינוי בעמדותיך השמאלניות ?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    דן יקר,כל הכבוד! אבל למה לא הלכת עד הסוף והוצאת דין בוגד ודין רודף? (ל''ת)

    ''פרו פלשתינאי''?, 08/07/06 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    את אישיותו או אשתו????? (ל''ת)

    רבקה, 08/07/06 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מעריב איבד מאמינותו

    אנונימי, 08/07/06 21:18

    תומך באולמרט ובפרץ כמו עיוור

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עיר תחת עיר

    דב מלר, 08/07/06 20:29

    זה רעיון לא רע על כל קסם הנופל בעיר יהודית תיפול קטיושה על עזה גם במרכזי אוכלוסיה.
    ברומא תהיה רומי.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הסוף של ''חלום השלום''?

    תבת, 08/07/06 18:53

    דן מרגלית ''זועזע'' בעבר הלא רחוק, כאשר לה-פיד והנגבי, הציעו להשתמש במכוניות תופת ובמסוקים, על מנת להרוג ללא רחמים באויב, ולעצור את הטירור הפלשתינאצי, עכשו גם מרגלית בעד!!!! אני מאמין , שאפילו שמאלנינו מתעוררים ''מחלום השלום'' ! גם יואל מרכוס ודורון רוזנבלום מעיתון ''הארץ'' ,רוצים ''יד קשה'' ,מול הפלשתינאים! האם זה לא מה ש''הימניים'' האמינו כל הזמן? מוטב מאוחר מאשר לעולם לא!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    דן שלנו, מה יש כאן לבחון....

    שמעון 101, 08/07/06 18:27

    כשראש ממשלה אינו מוכן להודות בפני עצמו (לפחות) שהתקרחותו המהירה היא תוצאה של גנים משפחתיים, והוא ממשיך לנסות לשמור על מראה פרוע ע''י סירוק קווצת שיער דליל מצד אחד של הראש לצידו השני, כאשר כל משב רוח מפרק את ''התסרוקת הקפדנית'' , מה יש כאן לבחון? לפחות היה נוהג כגבר, או שירכוש פאה נוכרית בכל צבע, או שיגלח ראשו ויראה מסודר.
    להמשיך עם הקרקס על ראשו מארה בבירור שלאדם יש קומפלקס רציני.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    דן-''יפה'' שיש לך ''סירוב דועך'' למכוניות תופת בלב עזה-אולי תלמד מקנדי?

    Ehad Haam-Zioni, 08/07/06 17:02

    לקנדי לא הייתה בעיה להפציץ את כל מרכזי הטילים הנבנים בקובה-ואפילו לשלוח טורפדו בכמה אוניות סובייטיות עם הטילים-אך הוא לא עשה כך, אלא השאיר פתח למשא ומתן להפגת המתח ולהסכם מכובד(שכלל גם ויתור רציני אמריקאי של פירוק הטילים בתורכיה) שנשמר מאז עשרות שנים.

    אני מקווה שאולמרט חכם ולא מאזין לך-בכל זאת ''מה שרואים משם'' לא רואים מעמדה של עיתונאי שמברבר עצמו לדעת(ורומז שהוא מבסס את בירבוריו על ידע מוצק)

    ואגב, אני משוכנע שיקיבא אלדר או כל ''כוכב עיתון'' אחר לא יודע כעובדה שצהל יודע דבר זה או אחר בעל משמעות טקטית עצומה (אלא אם כן אתה חושד בקצינים בכירים שמדליפים לאלדר נגד מדיניות הרמטכל והממשלה)-אך להעריך שלשב''כ יש מושג טוב היכן שליט מוחזק, אך הצבא לא רוצה להכנס לקו הצרעות של אזור אזרחי צפוף (או שאולמרט ופרץ רוצים להשאיר פתח למשא ומתן רחב שיכלול שיחרור שליט, הפסקת אש, וחזרה למשא ומתן עם אבו מאזן כראש אש''ף-שראשיתה בשיחרור מאות הנשים והילדים העצורים)-הערכות לוגיות כאלו יכולים להיות לכל משקיף אנליטי.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    דמוגרפוביה

    דבורה הנביאה, 08/07/06 16:36

    אנשים חוזרים כמו על מנטרה, שמשיקולים דמוגרפיים עלינו לסגת ולהתקפל ולהצטמצם.
    המידע הזה מבוסס על שקרים פלסטינאיים שהוכחו כשקרים, והם כלי מלחמה במלחמה הפסיכולוגית נגדנו. יש רוב של שני שליש גם אם יהודה ושומרון. זכות בחירה רק לאזרחי ישראל, גם היא מפריכה את הטענה, ובנוסף, ראינו שנטישת עמדות גאוגרפיות ושליטה על הקרקע מאפשרת לטירור להתחזק, לרכוש אמצעי לוחמה ללא מפרע ולהתקיף את ישראל. הגיע הזמן לבדוק קונספציות מוטעות, בבקשה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לכל אלו שפתאום גילו את מרגלית

    אבי דהן, 08/07/06 16:28

    אין זה נדיר מצידו של דן מרגלית להוקיע ולהתריע בפרהסיה , על מעשים פסולים ואמירות חריגות של פוליטיקאים בעיקר , אך גם עיתונאים ואנשי ציבור . אני שמח שדן אינו חוסך שבטו מאותם עיתונאים ''יודעי כל'' כגון עקיבא אלדר וגדעון לוי , שעל כל מאמר בגנות ישראל , הם מוזמנים לסיבוב הרצאות בחו''ל , להפיץ משנתם .
    ל - 15 : מכתבך אינו אישי ואינו כואב .
    אתה כותב מתוך שינאה ורוע . כנראה שלא קראת בעבר את מאמריו של מרגלית, אחרת היית בוודאי זוכר מאמרים שלו בגנות התנהלותם של בכירים ואין זה משנה אם מדובר בשופט עליון , מבקר המדינה ואפילו ידידו הטוב טומי לפיד .
    לעולם נזכור לו את היותו מראשוני המטיפים להקמת גדר ההפרדה .
    מעטים לצערי עיתונאים ופובליציסטים ברמתו של מרגלית .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גזור ושמור

    ביזי, 08/07/06 14:54

    אחת הבעיות שלנו היא שאנשי השמאל לא מקשיבים ומאמינים לערבים אלא לנהיית לבם בלבד.
    לכן תהליך הלמידה שלהם ארוך (כדוגמת 80 שנות קומוניזם), מיגע ויקר מאד.
    על דברי הנגבי ולפיד אומר מרגלית:
    ''....אבל זה סירוב דועך. אם הם יגידו בטילים בגת ובאשקלון - אנחנו נדבר בעזה ובבית-חנון.''
    ואני אומר שהגישה האיטית הזו תוביל את כווולנו לאסון אדיר ממדים. היא תוביל אותנו לפיצוץ גדול, קורבנות רבים, כניסה מחודשת לעזה וסילוק כוווווווווול המרצחים חזרה לתוניס.

    יש לאמר לערבים ''לא נציע הצעות פשרה. נמתין להצעות שלכם ככל שנדרש ונלחם ונכה בכם כדי להתגונן. נדחה הצעות שלא מתאימות לנו עד אשר תציעו הצעת פשרה הוגנת שנוכל לקבל''.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    סוף כל סוף,אני מבין מדוע אומרים שדן מרגלית הוא עיתונאי.

    יגאל כהן, 08/07/06 14:11

    ופובליציסט.
    וגם מהטובים.
    פעם ראשונה שאני קורא את דבריו והדם לא עולה לי לראש.
    פעם ראשונה שהאיש מדבר מהלב ולא מהבטן.
    פעם ראשונה שהוא מדבר מהשכל ולא מה''אג'נדה''.
    פעם ראשונה שהוא רוצה להיות אובייקטיבי.
    מסתבר שכאשר הוא זונח את חברו האטד הביבי ואת תעמולת הכזב של הקוסם,הוא ממריא.
    יישר כח,דן מרגלית.
    זה מאמר של תלמיד חכם.
    ידעתי שבתוך שכיר החרב הזה של ביבי,
    יש יהודי טוב וחכם.
    רק ביבי היזנה אותו.
    אבל במקום שחוזרים בתשובה עומדים,
    צדיקים גדולים אינם עומדים.
    כבר פחדתי שהוא יצטרף לארי שביט ,
    השוטה של הארץ ויעקם כמוהו את הראש ואת השכל וישאג עם הביבונים:
    הקרוק נביא,הקרוק נביא.
    חן ,חן ,דן.
    כל מילה מלמיליאן.

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה הבאת את ביבי עוד פעם? (ל''ת)

      נעל בעין, 08/07/06 18:46

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אסירים בתמורה.

    39C., 08/07/06 14:02

    על מנת שיידע כל לוחם בצהל שהמדינה מוכנה לעשות הכל כדי להשיבו .
    הזמן אוזל ,וצהל כצפוי נשאב לתוך הביצה העזתית,כי זאת ממש המטרה שאליה כיוונו מפעילי הטירור מדמשק ומאיראן.
    אם יעדי הפעולות הם גביית מחיר גבוה מהחמאס הרי שבפועל העם הפלסטיני הוא זה שמשלם את המחיר ,ואחיזתו של החמאס ברחוב אינה מתערערת ולהיפך.
    אם מטרת המבצע היא שיחרורו החייל השבוי ,כיצד יתבצע הדבר.
    אם מטרת המבצע היא הפסקת ירי הקאסמים הרמטכל כבר הביע את דעתו בעניין.
    ישראל צריכה לקבוע מחיר גבוה מאוד אותו ישלם החמאס ,ובמקביל לשלם במחיר אסירים עבור החייל והפסקת הירי.



    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מכתב אישי וכואב לדן מרגלית

    מרגליסט לשעבר, 08/07/06 13:58

    פעם הערכתי אותך. אפילו קכשתי וקראתי בשקיקה ספר שלך ועקבתי אחרי מאמריך. היכרתי אותך דרך אחת מבנותיך ועשית עלי אז רושם של אדם הגון. אבוי לאדם שפעם היה עיתונאי חוקר (ע''ע פרשת הדולרים של לאה רבין) ובזקנתו (המביישת יש לומר) הפך לשופרו הבלתי רשמי של חברו אהוד אולמרט. אין כל אמת לרגליך. האם אתה לא כבוגד במאזיניך, בצופיך, בקרובים לך ובתושבי מדינת ישראל. המחמאה המפוקפקת ביותר ממני אליך שאני כבר מעדיף את הסגנון של אורי דן (שופר ממקום אחר). חבל שהתדרדרת עד הלום.

    הגב לתגובה זו

    • ''מרגליסט לשעבר'' = עקיבא אלדר ?

      שולד, 08/07/06 14:24

      ובכל מיקרה , לטעמי , יושרו ושיכלו הישר של דן מרגלית הינם ויהיו מאפייניו המובהקים .

      הגב לתגובה זו

      • אין סיכוי, אין סיכוי שאי פעם אלדר היה ''מרגליסט''. (ל''ת)

        הוא איש חכם, 08/07/06 23:01

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    מסתבר שהימן צודק - אל תתן לעובדות לבלבל אותך

    תמכתי בהתכנסות, 08/07/06 13:49

    הבעיה בנסיגה היא שגם הצבא נסוג
    מסיבות דמוגרפיות יש צורך לכנס את הישובים לאזורים בעלי רוב יהודי
    אבל את הצבא יש להשאיר שם שישלוט בערים כפי שהוא עושה זאת היום בכל ערי הגדה - גישה די חופשית
    תשתית טרור קיימת אבל לא כמו בעזה ! שם בעזה מקימים צבא ללא מפרע אלפי חיילים - מפעלי קאסם והכל באין מפרע

    את הגהנום שהדרום עובר אתה מכין לכל הארץ תוכנית ההתכנסות ביו''ש משמעטותה שלא תהיה פינה בארץ להחבא בה !!
    האם לא הגיע העת לועדת חקירה למעללי השמאל ? כמה אלפי אזרחים נטבחו בגלל הזיות השמאל ?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא עיר תחת עיר ולא מסעי הסברה. כלום לא יעזור.

    אוי הוי., 08/07/06 13:06

    עד שלא יפנימו אלה שמתיימרים להנהיג אותנו ומלחכי פינכתם מהתקשורת האקדמיה והרוח, כי זו ארצנו ושבנו אליה ע''מ לחדש בה את ריבונותנו. על כולה. הפשרנות הוא הועילה בכלום. להיפך. היא סיבכה את המצב לגמרי.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    את מוסלמי הכיבוש יש לנצח

    ולפרמט, 08/07/06 13:02

    שום שמאלנות אנטי הומניסטית לא תעזור

    אה צריך להבין שאתה מתמודד מול אוכלוסיית טרור

    רק לכשתבין זאת ותבין מדוע הם עוסקים בטרור ( רמז- קרא על מעשי הנביא שלהם ותבין) אתה תוכל למגרם.

    זה משחק סכום אפס רק שאתה עוד לא הבנת את מה שהם ידעו מהיום הראשון להתפרצותם לעולם בשנת 670 לערך.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    דן אתה צודק- ירי ארטילרי כפתרון

    טה סיינט, 08/07/06 13:00

    לא יתכן שאנו נשלח חיילים לההירג ברחובות עזה כאשר יש בידינו את היכולת להפגיז מבחוץ. אולמרט ופרץ משחקים בחיי אדם כדי לשמור על חיי הטרוריסטים. אולמרט ופרץ תחזרו למזנון הכנסת רק לשם אתם מתאימים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא, אני לא מסכים שצריך להמשיך ברעיון של ההתכנסות

    צבי, 08/07/06 12:53

    רואים שההתנתקות היתה שגויה.
    ואל תשכח שמה שישאר לנו אחרי ההתכנסות (אם היא תעבור), נצטרך לחלק בינינו לבין כמה מיליוני יהודים שעומדים לעלות לישראל .

    חבל שההתנתקות עברה.
    ימנים - צדקתם.
    אבל - אני לא תומך ברעיון של כיבוש ארץ ישראל השלמה. אני כן מסכים שהישובים ביהודה ושומרון ישארו בידינו. בעזה נצטרך לכבוש שטחים נרחבים, בהם לא ייושבו יהודים(!), אך השטחים ישארו בידינו תמיד, ללא קשר למצב באותו זמן (כבר ראינו איך הפלסטינאים שינו את דעתם, אחרי המחוות שעשינו להם).

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    השוואות מוזרות,

    ארז אפללו, 08/07/06 12:12

    אהוד ברק, גנרל נערץ ? איזה קרב שהתביע את חותמו על צהל הוא ניהל או ניצח ( יום כיפור משהוא ? אולי בלבנון ב82 ?) שטויות ! לא נערץ ולא נעליים , סתם אחד שחשב שהוא נפוליאון קטן, והיסתבר שוהו טכנאי מנעולים גרוע.

    אולמרט, וקנדי, איזה השוואה מאלפת,
    עצרו את העולם אני רוצה לרדת, בכיר עיתונאי ישראל כנראה הישתגע .

    הגב לתגובה זו

    • אפללו יצאת טמבל , לך תלמד היסטוריה של ישראל ושל צה''ל (ל''ת)

      עם ישראל לא, 08/07/06 12:19

      הגב לתגובה זו

    • כולנו היינו ישנים יותר בשקט..

      יולנדה, 08/07/06 16:08

      אם אהוד ברק היה מנהל את המשבר.
      למרות בעיותיו ביחסי אנוש - הוא ניחן במנהיגות, בראייה מפוכחת של המציאות, בשכל ישר, ונסיונו הצבאי העשיר לא פוגע ביכולתו המדהימה בניהול משברים צבאיים.
      הוא לא נבהל מהיציאה מלבנון (מופז כן). הוא ניהל את פרוץ האינתיפאדה במינימום נפגעים עד אשר הגיע שרון והיו לנו 3 שנים מענייניות מאד כגברים שבגברים.
      אז ארז... הרגע אחי.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    דן אתה הייתה תומך נלהב באתרוג

    אבי לשם, 08/07/06 11:53

    לכן אתה שותף למתרחש היום בעזה וממשיך ומדבר על התכנסות

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הבחינה של הערבים היא כבר בת מאה שנה

    תלם אהרון, 08/07/06 11:19

    קודם בחנו את כוחם של האירגונים הצבאיים ,אחר כך בחנו את כוחם של צ.ה.ל. במלחמת השיחרור ,אחר נאצר ימח שמו וזכרו בדק אותנו בתעלה ,סעדת בדק את גולדה בתעלה ,בגין בדק את סעדת בהסכם השלום עם מצרים ,שהצליח בחלקו הגדול,עראפאת בדק את שרון ,רבין פרס וביילין הטיםש ,ביבי בדק את עצמו ואת שרל''ה,ברק בדק את עראפאת וחיבק אותו לאורך כל הדרךמי נשאר ,שרון המסכן קיבל סקלורוזה בסוף שכח איפה ישראל ,וירושלים הגבר היחידי שנשאר מול הערבים הרוצחים הוא עמיר פרץ בעל השפם המחיד ,ובעל הלשון החלק לקה ,גבר מכבה השלטרים בעזה !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    צריך שרק אולמרט ידבר על המשבר ולא כל שר.

    תעביר לאולמרט, 08/07/06 10:42

    כל פעם ששר המשטרה ושר הבטחון ושטרית פותחים פה, הם מבלבלים את הפלסטינים וזה מתקבל כחולשה.

    רק אולמרט צריך לדבר על ההחזרה של החייל. ושר המשטרה צריך לדבר רק על המשטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יום הדין מתקרב

    vardushka, 08/07/06 10:34

    http://www.nfc.co.il/archive/003-D-16651-00.html?tag=10-33-25

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה שמענין את אולמרט זה עסקי נדל''ן וכדורגל,לימוזינה ונהג צמוד (ל''ת)

    עולה חדש, 08/07/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    התקשורת מגויסת לטובת אולמרט--אבל לשקר אין רגליים. (ל''ת)

    אולמרט לא מנהיג, 08/07/06 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אתה חוזר על שטיפת המוח כמו שעשית בהתפרקות הקודמת לקח לא למדת ?

    רן, 08/07/06 09:28

    ההתנתקות הוכחה ככשילון חרוץ ועכשיו אתה רוצה להמשיך עם התנתקות עוד יותר גדולה עוד יותר מסוכנת כמו בת יענה שתוקעת ראשה בחול אתה מסרב לפקוח עיניים למציאות

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מסכים לכל מילה על הפלצן עקיבא אלדר שלא מפסיק לברבר. דיי לשטויות (ל''ת)

    יהודי עצבני, 08/07/06 09:15

    הגב לתגובה זו