• 70.

    זו לא פעם ראשונה

    אין חדש תחת השמ, 28/09/06 15:24

    כשאבי נהרג בתאונת דרכים,
    לא הרשו לי
    1. לעיין בממצאי המשטרה לפני גמר המשפט,
    2. להיפגש עם פרקליטת התביעה.
    אחרי המשפט עיינתי בתיק, וראיתי
    שהתעלמו מהראיות.
    פניתי לפרקליטות המדינה, ושם
    אמרו שאי אפשר לערער על פסק דין
    בלי להביא הוכחות חדשות.
    הוכחות ישנות שהתעלמו מהן אינה סיבה לעירעור שבית משפט יכול לקבל.
    בפרקליטות שאלו אותי אם אני רוצה להגיש תלונה נגד פרקליט שלא היה מעורב בתיק, (אבל לא נגד פרקליטת התביעה שלא קראה את התיק, ולא
    נגד נציג המשטרה שהתעלם מההוכחות).

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    חבל שיש הבדל בין דם לדם

    נ, 08/07/06 13:05

    לצערי משפחת הקורבנות לא יזכו למשפט צדק על מנת שיוכחו כי העו''ד הרג את יקרם. ננתח את המצב ונבין כי עקב מעמדו, קשריו של העו''ד העברין יעמוד למשפט שכיאלו יעשו לו נו, נו, נו, יקבל עונש מגוכך, השופטים יעשו פרצוף כועס אבל בין לבין יקרצו לו עין כי ככה זה במדינה שלנו ויקבל עונש מצחיק ואילו המשפחה תמיד תהיה אומללה. ואז כאשר הוא יצא לרחוב הוא ילך למסעדה ויעשה צחוקים יחד עם החבר'ה איך הוא דפק 4 וודקות ואף אחד לא עלה על זה ואיך הוא הרגיש כמו מטוס באויר שהוא ניגח את הרכב של האומללים ויצא מזה כמו ענק בלי פגע. וכל החבר'ה שלו יגידו לו: (אילו המנותקים!) וואלה אתה תותח , אתה ענק!. בוא נעשה סבוב בגיפ' החדש שלך אנחנו אחרי כמו וודקות!.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    חולרה

    פיני, 07/07/06 18:22

    בושה וחרפה למדינת ישראל רוצח שפל ואכזר אם היה זה אדם פשוט אז מאסר עולם אבל עשיר ומקושר כמותו למה מה קרה חרא מדינה כולם מושחטים .

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אין צדק אין משפט אין משטרה (ל''ת)

    לקחת את החוק, 07/07/06 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כמה טוקבקיסטים כאן מועסקים על ידי הנאשם ?

    יעקב, 07/07/06 13:49

    זה לבד הופך את האיש לפושע אמיתי
    כנראה לקח משרד יחסי ציבור שישפר את תדמיתו בפני הציבור.
    מסריח ועוד יותר מסריח !

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    עברו 6 שעות עד לבדיקה

    אנונימית, 07/07/06 13:09

    עברו 6 שעות וארבעים דקות עד לבדיקה
    השוטר קיבל הוראה להעלים את הבדיקה שעשה מיד כשהגיע לזירת הרצח ולבצע בדיקה חוזרת אחרי שש שעות וארבעים דקות

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מישהו יודע איפה הבעל והאבא של הילד למה לא מדברים עליו (ל''ת)

    אזרח x, 07/07/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אם מקסימה ולד חמודות נהרגו

    אחד העם, 07/07/06 09:53

    אם מקסימה וילד מדהים נהרגו כשעמדו כחוק ברמזור אדום , ואילו את הצפונבונים מעניין רק גורלו של קלגס בלד ,ועוד יש להם את החוצפה לטעון שבגלל שהוא לא בוזגלו הוא יחטוף יותר ,כלאמר לו בוזגלו היה בעל 26 הרשעות תנועה והיה נוהג שתוי והיה הורג אם ובנה שעמדו כחוק ברמזור המשטרה בטוח היתה מותרת לו ,

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ומי השופטת ?נחשתם נכונה זאת שבאה לנחם אותו ולהתנשק איתו (ל''ת)

    שש, 07/07/06 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לוק לעשיר וחוק לעני

    יורם, 07/07/06 07:05

    מדוע המשטרה לא בדקה בדיקת נישוף באותו רגע?בגלל המחדלים האלו מדדו לקרלסברג את רמת הדם 6 שעות לאחר מכן ואז סביר להניח שהרמה סבירה.תשאלו מדוע עם כניסתו את בית החולים לא נעשתה בדיקה?לאלוהים ולצוות הרפואי הפתרונים.אם זה היה ''סתם'' נהג על רנו אקספרס מודל 90 תאמינו לי שהוא היה א.נעצר,,ב.היו עושים בדיקות נישוף ודם,ג.הוא היה נאשם בהריגה ולא בגרימת מוות ברשלנות,ד.התיק לא היה שוכב חודשיים בפרקליטות.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מי שבאמת אכפת לו שילך ויפגין נוכחות בעת הדיונים בבית המשפט...

    רודף צדק, 07/07/06 05:41

    זה יעזור הרבה יותר מלקשקש כאן את הקשקשת הזאת...

    ככל שחדר בית המשפט יהיה מלא יותר בקהל שידרוש צדק וינהם על כל דרישה מפוקפקת של ההגנה וכדומה במקרה של נטיה להחלטה בלתי מוצדקת שנוטה לפשרנות, יופעל (בהתאם) לחץ על השופט(ים) והסיכוי להרשעה מתקבלת על הדעת ועונש מתאים יהיו בהרבה מונים גדולים יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מעניין אם הוא היה מתנגש גם במשאית

    גרשון, 06/07/06 21:53

    מעניין אם הוא היה דוהר ככה אילו היתה עומדת משאית בצומת ...

    אבל סתם רכב פרטי של משפחה רגילה - מי הם בכלל שנתייחס אליהם? מה הם בכלל עומדים שם ומפריעים להוד רוממותו לעכל את היין המשובח?

    הגב לתגובה זו

    • חסר היגיון....

      59= בן אדם טיפש, 06/07/06 22:11

      חשבת שמשאית זה אוטו קצת יותר גדול מפיאט פונטו............................ עכשיו תחשוב לבד..........

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לדעתי הוא ממש כמו יגאל עמיר

    ירון, 06/07/06 21:50

    הוא הרג שני אנשים מתוך סתם זילזול בחייהם.

    השחצן הזה משייט לו בג'יפ גדול ומועך אנשים כאילו היו חרקים. מחר זה יכול להיות אני או אתה.

    השופטים, ה''מקורבים'' והחברים הכוחניים שלו לא חוששים שזה יקרה להם כי גם הם מסתכלים על כולנו מלמעלה.

    הגב לתגובה זו

    • איך ממש כמו עמיר?

      חיים, 07/07/06 00:51

      הרי זה הרג שניים!!!
      המנוול השני - רק אחד.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    השופטים מושחתים הפרקליטים משחדים והעתונאים שותקים

    מאפיה, 06/07/06 20:54

    ככה עובדת הקומבינה- כולם עובדים על אחוזים(פרוטקשן)
    הרבה כסף הרבה חיים
    הרבה כסף ואתם זכאים-כך אמר מר הורוניץ מנכ''ל ט-ב-ע

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ארץ בלי חוק

    נחמן, 06/07/06 20:40

    פשוט בא לברוח מכאן.

    המקלט לעם היהודי הפך להיות ארץ עבריינית בה כל דאלים גבר.

    הגב לתגובה זו

    • ואין דין ואין דיין...כולו כזב... (ל''ת)

      ליאור, 07/07/06 00:21

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    פלא שהעבריינים חוגגים

    ירון, 06/07/06 20:39

    הרי אפשר לרצוח חפשי והכי גרוע תקבל שנתיים.

    ואם יש לך קשרים - המשטרה כבר תדאג לחפף בחקירה והחברים השופטים שלך ידאגו למצוא לך נסיבות מקלות.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    רוצה להרוג מישהו - דרוס אותו !!

    גרשון, 06/07/06 20:30

    מתכון לרצח מושלם.

    עכשיו מובן למה יש כל כך הרבה מופרעים על הכביש. המקסימום על רצח כזה הוא שלוש שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יש לשחרר את הרוצח מייד על פי החשבון של הפרקליטות...

    טורונטו, 06/07/06 19:59

    כמו שהציגה פעם פרקליטה מלומדת הערכה כספית על מותה של אישה....במקרה לא יהודיה.
    בעצם מותה ומות בנה היא חסכה למדינת ישראל כסף רב בעתיד, כאשר היא ובנה יהיו זקנים והמדינה תצטרך לעזור להם, במגורים, רפואה, סיוע סיעודי וכו'(שכחתי!!!!! המדינה לא יכולה לעזור מפני שהכסף ניגנב כבר עבור חמשת הדורות הבאים) אז אולי העבריין הזה בעצם עזר למדינה?????????לשחרר מייד, מה אתם רוצים ממנו, בס''ה הוא היה מתודלק ונסע מהר או לגילופין טס נמוך

    הגב לתגובה זו

    • השופטים מ-ו-ש-ח-ת-י-ם=$$$$$$$$ (ל''ת)

      סבא מומו, 06/07/06 20:56

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    כצפוי , תלוי מי הנחקר !

    כורדי מצוי, 06/07/06 19:55

    לו היה זה קמבוטו מאטטה , או סרגיי
    קונייב , או מסעוד בוזגלו . סתם אזרחים,הם היו נדרשים תחת איומים לבוא לתחנת המשטרה לחקירה.אך לא בן האצולה המשפטית העו''ד המורם מעם,עו''ד דורי קלגסבלד. (אגב קלגסבלד = איש מלחמה +דם )...

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם הוא לא היה שיכור, זה עוד יותר גרוע (ל''ת)

    ריטה, 06/07/06 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מהו העונש הולם במקרה זה

    צדק תרדוף, 06/07/06 18:28

    פעמיים הריגה 20x2 = 40 שנה
    3 פעמים חבלה חמורה באנשים נוספים = 3 שנים
    סה''כ 43 שנה בפנים
    עונש המאסר הינו ללא אפשרות חנינה או קיצור
    קביעה שזוהי עבירה שיש עימה קלון
    שלילה לצמיתות של רשיון נהיגה
    שלילה לצמיתות של רשיון עריכת דין

    פיצוי כספי למדינה + לכל בעלי הרכבים + פיצוי כספי למשפחת הרוגים = 10 מיליון








    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תוספת לתגובה 48 (שכחתי כמה דברים)

    חשבון פשוט, 06/07/06 18:04

    שלילה לצמיתות של רשיון נהיגה
    שלילה לצמיתות של רשיון עריכת דין
    קביעה שזוהי עבירה שיש עימה קלון
    עונש המאסר הינו ללא אפשרות חנינה או קיצור

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    העונש ההולם הינו:

    חשבון פשוט, 06/07/06 17:21

    פעמיים הריגה 20x2 = 40 שנה

    3 פעמים חבלה חמורה באנשים נוספים = 3 שנים

    סה''כ 43 שנה בפנים

    פיצוי כספי למדינה + לכל בעלי הרכבים + פיצוי כספי למשפחת הרוגים = 5 מיליון


    הגב לתגובה זו

    • מזל שעצרת בכיתה ג'.

      ככה וככה, 08/07/06 12:38

      כי בחשבון בחיים אתה לא ממש מצטיין. אולי בעצם מספרים במקום אחר. אבל ידידי, איינשטיין בגלגול הזה כבר לא תהיה.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    שן תחת שן ועין תחת עין (ל''ת)

    עונש הולם, 06/07/06 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אם הוא לא יקבל עונש הולם, אז צריך....

    לפעול כדלקמן, 06/07/06 17:07

    הפגנה יום ולילה מול ביתו, מול משרדו, ובכל מקום אשר ילך

    להמאיס עליו את החיים

    ולבסוף ,לקחת את החוק לידיים.......

    הגב לתגובה זו

    • השופטים מושחתים והעתונאים שןתקים= מאפיה (ל''ת)

      בוזגלו, 06/07/06 20:58

      הגב לתגובה זו

    • ואת/ה באמת תעשי/ה זאת? (ל''ת)

      פרקטי, 07/07/06 13:32

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הוא צעק ''סרק סרק'' בעת הביצוע

    מומחה לעו''ד, 06/07/06 16:53

    וחוץ מזה, תרדו ממנו כבר: גם יבגניה וגם הבן שלה היו סתם מתנחלים!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הפגישה נערכה בבית העברין ע''מ שכולם יוכלו לשתות ו (ל''ת)

    טורונטו, 06/07/06 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מדוע לא מפרסמים את תמונתו של הרוצח?

    טורונטו, 06/07/06 16:47

    אני רוצה לראות את העיניים של הרוצח, וראש כנופית הנוכלים אשר נותנים יד לעברין. נשיא בית המשפט העליון כך פיקוד ואחריות על הטיפול במקרה, ואל תשחק אותה אלוהים. דם הנרצחים זועק מהאדמה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הכל כבר נאמר כאן

    x, 06/07/06 16:33

    אז נשאר לי רק לומר ''יהי זכרם ברוך''

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    המשפחה הזו תיתבע על ידי לדין בגין

    דורון קלגסבלד, 06/07/06 16:26

    הוצאת דיבה חמורה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט לקלגסבלד אף מלה !!! דואגים לך (ל''ת)

    הוחלט 3 חודשים, 06/07/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כמה שורות למר קלגס-בלד.

    d ilan-the one, 06/07/06 16:20

    רצחת אמא ובן.

    גם אם לא תשב בכלא, תחשוב עליהן כל יום מימי חייך. מקווה שתתעורר כל לילה שטוף זיעה. לא מעניין אותי כמה תשב, כי החברים ידאגו. אבל עמוק בפנים, גם את יודע-אתה רוצח. שתסבול כל יום עד יום מותך, חלאה.

    ולכל המקורבים שמגיבים כאן-אמור לי מי חברייך ואומר לך מי אתה. כולכם טינופות.

    הגב לתגובה זו

    • הוא בודאי יחשוב עליהם בין סושי לקביאר (ל''ת)

      נביא זעם, 07/07/06 09:22

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    26 עבירות תנועה קודמות

    כבר אמרתי, 06/07/06 16:08

    אז אני אומר עוד פעם

    אם למישהו רגיל שלא קוראים לו גלסבלדלסקי אלא אבועמר היה קורה המקרה הזה והיו לו כל כך הרבה עבירות קודמות כבר ממזמן המשטרה הייתה צועקת וזועקת כנגדו ועוצרת אותו עד תום ההליכים.

    אבל דם של רוסים שווה פחות בעיקר אם המזיק הוא מהחונטה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חונטה של שמאלנים

    חונטה של, 06/07/06 16:05

    ושל עניבות.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    המערכות הגרועות ביותר במדינת ישראל, ומה המשותף להן. כנסו.

    עו''ד בפנסיה, 06/07/06 15:55

    לפי הסדר...
    הפרקליטות.
    בית המשפט העליון.
    המשטרה. בעיקר הפיקוד העליון.

    המשותף למערכות אלו:
    אין פיקוח - למשטרה יש מ''חש, שלא שווה הרבה. לפרקליטות ולעליון, אין אפילו את זה.
    חבר-מביא-חבר.
    אפס סובלנות לביקורת ציבורית.
    יראת-כבוד חסרת בסיס מהתקשורת.

    רמון: יש לך הזדמנות להציל את המדינה.
    מה שלא תעשה, לקלקל הרבה לא תוכל. אולי תצליח לתקן משהו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עצה ידידודית לדורי (ל''ת)

    תתאבד!, 06/07/06 15:44

    הגב לתגובה זו

    • אל תגיד את זה!!

      שאמא שלך......, 06/07/06 22:17

      אפילו לא בצחוק נבלה!

      הגב לתגובה זו

    • רק בפעם הבאה...

      א-מא!!, 08/07/06 12:41

      ותנסה לייעץ למישהו מתוך כוונה באמת ''ידידידידידותית'''' - תלמד לכתוב נכון.
      לא יודע לכתוב נכון?! - אל תייעץ.
      זה לא בריא. תראה מה זה עשה לך שכלית!!!

      - והכל להבין.. בלי סודות בלי סודות-

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    כמה טוב, שיש לך קשרים, והמשטרה מגיעה לחקור אותך בבית!!!!

    אין צדק ושיויון, 06/07/06 15:44

    כמה טוב, שיש לך קשרים, והמשטרה מגיעה לחקור אותך בבית!!!!
    אם היה מדובר באזרח הפשוט, הוא היה אחרי הסורגים עד לסיום החקירה!
    כמו כן, בטוח, ששום שופטת לא הייתה מתחבקת איתו לעיני המצלמות!
    בושה וחרפה, באם זה המוסר של השופטים והחוק במדינה שלנו!
    (נא לפרסם את תגובתי!!!)

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עכשיו אני מבין למה אנשים נותנים שוחד. כנסו.

    לא שייך לאליטה, 06/07/06 15:39

    אם אתה לא שייך לאליטה, לא תקבל יחס.
    מה נשאר לך?
    שוחד.
    או לקחת את החוק בידים...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מבחן בוזגלו למערכת המשפטית. התוצאה - נכשל.

    מערכת מושחתת!, 06/07/06 15:36

    היה צריך להעמידו לדין על הריגה!
    מערכת מושחתת!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שוויון החוק לכולם אך יש שווים יותר

    נרקב, 06/07/06 15:21

    הנוהל בתאונה מסוג זה:
    דרך בית חולים לקחת דגימת דם
    לתחנת משטרה לחקירה.
    רישיון הנהיגה נשלל מיד.
    נכנס ישר לחקירה, אחת שתיים ויותר
    מונעים ממך לפגוש עורך דין.
    בוחני תנועה בודקים את המקום.
    קובעים את מהירות הנסיעה, מי גרם
    לתאונה ועוד, נרקב שעות בתחנת המשטרה. מוכנס שוב לחקירה לפי דוחות הבוחנים
    ויתכן אחרי שעות רבות משוחרר בערבות.

    אך יש מיוחסים, שמחכים בבית, על כוס קפה. ושיחה עם עורך דין להיות מוכנים לבוא החוקרים!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שאלת תם:

    תם, 06/07/06 15:19

    מדוע שכרות היא בד''כ טענה מקילה, שאדם רוצה לטעון שלא היה בהכרה ולכן עשה דבר עבירה שאינה אופיינתית לו, וזו אכן מוכר במערכת המשפטית כנסיבה מקלה.
    אך רק בנהיגה, טענה זו הופכת לטענה מרשיעה שמעלה את דרגת החומרה של העבירה, הרי יש פה פרדוקס, שכן רמת מסוכנותו של האדם גדלה כשהוא בגילופין, בנהיגה, מפרשים זאת כך שאותו אדם היה צריך לדעת זאת מראש, מה שבלתי אפשרי, מאחר שאם הוא שיכור, מן הסתם מערכות השיקולים שלו לוקות בחסר ואז הוא עלול לנהוג (אם היה עושה כל עבירה אחרת חמורה יותר או םחות היו מקבלים זאת ביתר סלחנות מאחר והוא היה שיכור).
    זה באמת פרדוקס לא פתור, כי לפי הלוגיקה הזו, כל מי שמשתכר, הוא מעין עבריין שכן הוא מגדיל את הסיכוי לעשות עבירות (מכל סוג שהוא) ואין לקבל את הטיעון של שכרות כנסיבה מקלה, ולהיפך. להחמיר אם כאלה שעשו עבירות כשהם בגילופין..
    אבל אז אנו גם מגיעים לקורבנות, שטוענות, שנעשו בהם דברים כשהם שיכורים, או אז, לפי אותו קו מחשב דלעיל, הרי אותם קורבנות, אין להם על מה לבסס את תלונותם, שכן הם שתו לשוכרה ולכן עצם השתייה הינה פעולה שעושים במודעות, מכאן שכל מה שנעשה בזמן השכרות היא פעולות שמסתמכות על החירה שנעשתה בזמן מודעות...
    הבנתם? לא הבתם? שתו משהו, כשתהיו שיכורים תבינו..

    הגב לתגובה זו

    • רק איפה השאלה תם?

      בן לול, 08/07/06 12:42

      או שמא :מטומטם?!

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    שאלה חשובה, ענו רק אם אתם יודעים את התשובה

    נעמן, 06/07/06 15:17

    את ההבדל בין הריגה גרימת מוות ברשלנות - הבנתי (20 שנה או 3) - אגב, אני חושב שצריך להרשימו ברצח (!) לא פחות.

    אבל השאלה שלי נוגעת לאפשרות שהחולרע ימשיך בעריכת דין. האם רשיונו כעו''ד יישלל בשני המקרים? כלומר, אם יורשע בגרימת מוות או בהריגה?

    ושאלה נוספת: האם הוא יכול היום - טרם הרשעתו - לעסוק בעריכת דין?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כמה טוב, שיש לך קשרים, והמשטרה מגיעה לחקור אותך בבית!!!!

    איפה השיוויון?!, 06/07/06 15:16

    כמה טוב, שיש לך קשרים, והמשטרה מגיעה לחקור אותך בבית!!!!
    אם היה מדובר באזרח הפשוט, הוא היה אחרי הסורגים עד לסיום החקירה!
    כמו כן, בטוח, ששום שופטת לא הייתה מתחבקת איתו לעיני המצלמות!
    בושה וחרפה, באם זה המוסר של השופטים והחוק במדינה שלנו!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אם זה היתי אני או אתה,,,

    יוסי, 06/07/06 15:10

    אין ויכוח שהיו מחמירים איתנו.
    אבל הנאשם שייך לאליטה המשפטית השלטת.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    קלגסבלד לשעבר עו''ד של שרון - חייבים לזכותו (ל''ת)

    גם עמרי, 06/07/06 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תחושה קשה

    אאא, 06/07/06 15:00

    אכן, זוהי תחושה בלבד אולם יש הוכחות שקיים קשר בין מי ''שמקושר'' נכון לבין תוצאות משפט צפויות. עו''ד אביגדור (''הטוארג ההורג'') קלגסבלד יקבל
    לכל היותר עונש של עבודות שרות .יש לו סןללה מכובדת של מגינים שתדאג לכך.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אזרח רגיל כבר היה יושב בפנים 20 שנה (ל''ת)

    אורי, 06/07/06 14:34

    הגב לתגובה זו

    • לאורי - תן לנו דוגמא של מקרה אחד בבקשה (ל''ת)

      או שאתה סתם, 06/07/06 14:42

      הגב לתגובה זו

      • בדואי אחד נסע באדום והרג סבתא ונכדה, נכנס ל14 שנה

        שונא מקורבים, 06/07/06 15:24

        מספיק טוב בשבילך? חתיכת זבל בתשלום.

        הגב לתגובה זו

        • לאף אחד..

          יופי לבדואי...., 06/07/06 22:16

          לאף אחד אין מושג באמת את הפרטים אז תתחילו לשבת בשקט ולסתום פיות.... במקום לתת דוגמאות שאין לכם מושג בכלל מהן הראיות של שתי החקירות אז שששששש..................

          הגב לתגובה זו

        • תגיד, זו התחלה של בדיחה?

          קוסמו, 08/07/06 12:43

          כי אוכל לספר בדיחה יותר שווה!!!

          הגב לתגובה זו

      • מקווה שירקב בכלא. (ל''ת)

        אילן ד., 06/07/06 16:16

        הגב לתגובה זו

      • הרי לך מס' דוגמאות

        למבקש דוגמא, 07/07/06 09:40

        ברנס לא רצח וישב 20שנה בכלא , כנופיית מע''ץ 4אזרחים שלא נפגשו מימהם מוכים מכות רצח ומואשמים בעבירות לא להם וישבו עד תום עד 10 שנות מאסר ורק נקיפת מצפון מאוחרת של קצין חקירות גרמה שיקבלו פיצויים , משפחת וייסמן זוג זקנים ונכים מבת ים ישבו 18 חודש האב ו3שנים האם באשמת רצח של בתם חולת הנפש עי חניקה עד שהתברר שלפרופ היס המושחת השתרבבו צילומי רנטגן של נפטרת אחרת שטבעה בים והתמונה הרנטגנית היא של חניקה אז שוחררו , ואני יכול למנות לך עוד עשרות מקרים , שאילו הפרקליטות הייתה בוחנת בעין מקצועית ועם לב פתוח כמו אצל קלגס בלד [ מיטיבך ] ולו היה להם כסף לעו''דים יקרים לא היו יושבים בכלא , וממול ראינו את יצחק הרצוג ופרו היס על פשעיהם שלא עשו להם דבר .

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    המדינה מוצפת

    פקק תנועה, 06/07/06 14:07

    בנהגים לא שיכורים שגם הם מבצעים עברות תנועה על שמאל ועל ימין ללא הרף.וחלקם מסימים עברות אלו בתאונות דרכים קשות

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש להוסיף קטע לתפילת הדרך ולהתפלל לבורא עולם שלא נגרום לתאונה (ל''ת)

    אם מודאגת, 06/07/06 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ישנו כאן

    פקק תנועה, 06/07/06 13:48

    ענין של מקורבות למימסד וכתוצאה מכך ניגוד אנטרסימ משווע

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תגובה ל-15

    דני ידעני, 06/07/06 13:40

    גרם מוות ברשלנות-עד 3 שנות מאסר.
    הריגה - עד 20 שנות מאסר, אתה מבין את זה ברוך?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מי שלא הבין עד עכשיו מה הקשר בין הון לשלטון - זו הדוגמא הטובה ביותר

    סיציליה לדוגמא, 06/07/06 13:27

    לבעלי ההון מותר הכל, נסלח הכל ונשכח הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש לו 21 עבירות קודמות

    המתריע בשער, 06/07/06 13:12

    זה אומר שמדובר בנהג עבריין ולכן הוא צריך להיות מואשם בהריגה

    הגב לתגובה זו

    • ואפילו לא שללו לו את הרשיון

      הון, 06/07/06 17:50

      בשלילה מנהלית, כמו שהיו עושים לכל אחד...

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    צדק מיוחד למיוחסים

    adom, 06/07/06 13:11

    לצערי בעולם שבו אנו חיים למי שיש כסף או שהוא מקורב לממסד יש דין ויחס שונה ולא רק במשפט אלה גם ברפואה יש רפואה למקורבים ולכלל האכלוסיה ודוגמה אחת שמשקפת את הכלל הזה היא שנגנב רכבו של הרב עובדיה יוסף ידעו במשטרה להפעיל את קשרהם ברשות ולהחזיר את רכבו תוך יממה אחת ויתקן אותי מי שחושב שאני טועה

    הגב לתגובה זו

    • לא ,אתה לא טועה

      ולדימיר ערוסי, 06/07/06 14:14

      במקום משפט אנו מקבלים משפח...

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    היכן רגשות החרטה?העיקר לא לשלם..

    י, 06/07/06 13:07

    מה עם המצפון? אם בן אדם עושה משהו כזה ולאחר מכן כל מה שהוא יכול לעשות זה לצעוק אני לא אשם אין
    שום סיבה שלא יעשה זאת שוב כי הרי לא עשה שום רע מלכתחילה לא?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולי מישהו יודע מה ההבדל בעונש הניתן

    אהוד בינון, 06/07/06 12:55

    על הריגה לבין העונש הניתן על גרימת מוות ברשלנות?

    הגב לתגובה זו

    • יחי ההבדל ''הקטן''...

      אלכס, 06/07/06 13:40

      ההבדל ''הקטן'' בין שתי הוראות החיקוק הוא 3 שנות מאסר בגין גרימת מוות ברשלנות לבין 20 שנות מאסר לגבי עבירת ההריגה.

      הגב לתגובה זו

    • 3 שנים לעומת 20 שנה (ל''ת)

      יאיר, 06/07/06 13:41

      הגב לתגובה זו

    • ל 15

      אני, 06/07/06 13:41

      הריגה עד 20 שנה מאסר ואילו על גרימת מוות ברשלנות עד 3 שנים

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    יש כאן תחושה קשה של עיוות, בוזגלו היה נעצר מייד

    רודף צדק, 06/07/06 12:53

    מתקבל הרושם שהעו''ד העבריין שהרג 2 נפשות תמימות שעמדו ברמזור,מקבל לאורך כל הדרך הנחות משמעותיות מהמשטרה והפרקליטות. דבר הגורם צער גדול יותר למשפחה המזהה את עיוות הצדק. כל אדם מהשורה שאינו ''מקורב'' היה נעצר מייד לחקירה ולא נחקר בביתו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למצות את הדין- תקראו.......

    עופר, 06/07/06 12:49

    ראשית אני מבקש מהמערכת שלא ישכחו את ה'נרצחים' ושתופיע תמונת ההרוגים. הם בני אדם ולא סטטיסטיקה.
    המערכת המשפטית חייבת למצות את הדין , כולל נסיון לזיוף ראיות (בדיקת אלכוהול) הנהג הנאשם חייב לבלות בבית הסוהר , שיהיה לו זמן להפנים . אין הבדל בין מחבל לנהג מחבל . המתים מתים וזהו .כואב ....
    ותחשבו על זה..........

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    היועץ הפזיז

    עמית, 06/07/06 12:30

    למשפחת הקורבנות יש טענות שראויות להישמע. מדוע הזדרז היועץ להגיש את כתב האישום בטרם התפנה לשמוע את טענות המשפחה, לבחון אותן ולתת למשפחה הזדמנות להביא מומחה מטעמה שיכול לספק ראייה על מהירות הנסיעה? ניחא אם המשטרה הייתה מבקשת מעצר עד תום ההליכים שאז יש דחיפות. אבל זה לא המצב. הפזיזות היא כנראה ממניעים בלתי ראויים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי יעז לגעת בו? (ל''ת)

    גדעון, 06/07/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי יעז לגעת בו? (ל''ת)

    גדעון, 06/07/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני יושבת וקוראת את התגובות ואני בהלם

    אמא, 06/07/06 12:22

    מאיפה צצו להם כל הצועקים לטובת העו''ד ??
    בכתבה הקודמת מישהי טענה שהכול נובע מקנאה??
    תגידו לי השתגעתם? מצידי שהאיש יהיה ראש המחלקה הגרעינית ושיהיה לו בבנק סכום שלידו גוגולפלקס ייראה כמו משכורת מינימום!!
    האיש גרם להרג של אשה וילד נקודה.
    מאיפה השטות הזאת שנטפלים אליו בגלל שהוא עשיר וכולנו ''הבינוניים'' מקנאים??
    דינו של איש זה לכלא ולא משנה מה מעמדו הייתי אומרת את אותו הדבר גם על שכיר ממעמד הפועלים גם על ראש ממשלה וגם על העו''ד הנ''ל.
    כל הכסף שיש לו בעולם לא יחזיר את האשה ובנה למשפחתה.
    הכסף קונה תרופות אבל לא קונה בריאות!!
    מסתבר שכסף יכול לקנות גם השכלה אבל לא חוכמה.
    חבל מאוד שהדיון הפך להיות ''הקנאה'' בעורך הדין ולא בכך שאשה ובנה מתו בגלל רשלנות של אדם. אילולא הרשלנות הזאת הילד שנהרג היה יושב בחוף ואוכל ארטיק מביט לאמו בעיניים ומחייך.
    תתביישו לכם!

    הגב לתגובה זו

    • יישר כח כל מילה בסלע! אבא. (ל''ת)

      kalman, 06/07/06 12:39

      הגב לתגובה זו

      • ל9 הצבועה.מאות תאונות קטלניות שמסתכמות בכתבות קטנות וללא תגובות

        פתאום איכפת לך, 06/07/06 14:19

        הארץ הזה מלאה בקברי קורבנות של תאונות דרכים , מ ל א ה ! ומלאה גם צבועים כמוך .
        לא ראיתי שאת ודומייך הצעקנים מתעניינים כל כך בקורבנות ובמשפחות שלהם או בעונשים שקיבלו הנהגים . פתאום נורא חשוב לך הנושא . אז מי פה הצבוע ?
        ולי אין כל קשר לאדם , אבל יש לי קשר לתאונות דרכים ואני בזה בזה לך !

        הגב לתגובה זו

        • תבוזי לעצמך - כל העבריינים נענשים

          בלי הבדל מעמדות, 06/07/06 15:01

          ואני מקווה שמי שמקורב לצלחת לא יקבל הנחות...

          הגב לתגובה זו

          • כל מי שיוצא כנגד-מקורב לרוצח. (ל''ת)

            אילן ד., 06/07/06 16:15

            הגב לתגובה זו

            • מה שאתם כותבים

              זה כבר מעצבן, 08/07/06 18:32

              אילן - תקרא את התגובות שנרשמו מעלה! וחשוב לרגע, אבל רק לרגע קטן שישנם אנשים שלא הולכים תמיד עם הזרם.

              ותהיה סובלני. תחייך והחיים יחייכו אליך. באחריות.

              הגב לתגובה זו

        • אז זה בסדר שיש הרבה תאונות

          זה מה שאת, 06/07/06 16:10

          זה בסדר לגרום לתאונה כי אתה עשיר ???

          לא הבנתי מה את טוענת אבל הבנתי מי משלם לך על הטענה.

          הגב לתגובה זו

    • צודקת צודקת צודקת. האיש צריך לשבת בכלא. (ל''ת)

      יעל, 06/07/06 12:43

      הגב לתגובה זו

    • תגובה 9 כל מילה סלע אמת

      שושפ, 06/07/06 12:47

      העו''ד הרג אם וילד חייב להיות מואשם בהריגה ולא רשלנות .

      הגב לתגובה זו

    • התלהמות

      שומר החוק, 06/07/06 13:11

      גרם מות ברשלנות- הוא האישום הנורמטיבי הקיים בישראל למקרים אלו
      אין קשר למעמדו,השכלתו,מינו והשפעתו של מאן דהו. כל ההתנפלות
      המכוערת והנקמנית ,והעורך דין מטעם
      המשפחה - מה רוצה המשפחה-נקמה
      אולי משהו אחר? האם נקמה תשקם ותחזיר לחיים , לכן יש חוק ויש תקדימים , וישנם מקרים קשים.אך האם רק בגלל שהנאשם מפורסם יש לשנות את האישום הנהוג והמקובל
      צאו וראו מקרים דומים ואו בעלי תוצאה קשה יותר- מה היה האישום-גרם מות ברשלנות .

      הגב לתגובה זו

    • הצילו - כמה שאת צודקת אבל אין מי שיצדיק אותך

      אלונה, 06/07/06 13:24

      לא יאמן גועל נפש , את כל - כך צודקת האמת פה צועקת הצילו, אבל האטימות האטימות .....

      הגב לתגובה זו

    • צודקת לגמרי (ל''ת)

      רותי, 06/07/06 13:34

      הגב לתגובה זו

    • לשומר חוק ,כאילו.

      אני, 06/07/06 13:50

      אין כאן התלהמות,יש כאן עוולה לקורבנות,מי שאינו שם לב בהגיעו לרמזור אדום וממשיך לנהוג בחוסר איכפתיות ,לא יכול להיות מאושם ברשלנות גרידא,צודקת הכותבת שבמקרה זה יש איפא ואיפא.
      אין ספק שנהג בשיכרות או ששוחח בנייד או שלח/קיבל sms או משהו שבגינו לא שעה לרמזור אדום,זאת ועוד. מהירות הנסיעה שלו היתה כה גבוהה שמחץ את רכב הקורבן.

      הגב לתגובה זו

      • סליחה.. אבל על מה את מקשקשת?

        אני, 07/07/06 02:50

        ''רשלנות גרידא''?! - אז על מה את רוצה יאשימו אותו? תגידי, עברת כיתה א'? את יודעת מה פירוש המילה תאונה?!?!?!?!!?!?!?
        על מה איפא ואיפא? כי הוא במקרה מכיר את המערכת המשפטית עשרות שנים? כי הדברים זזים מהר כשיש את כל הממצאים?
        אז מה לעזאזל אם יש לו קשרים? - מערכת המשפט, כששופטת, היא משתמשת בהסתמכות על חוקים, היא לא ממציאה הליכים/אישומים..
        ואם כתוב- אז כתוב.

        הגב לתגובה זו

    • תגובה לחכמת הדור

      קונוס, 06/07/06 14:38

      תסלחי לי מאד ''גברת לוין'' -
      אבל אני לא יכולה לעמוד מנגד, לראות איך דווקא את התאונה הזאת (!!!!) סוקרים בכזאת הרחבה, נכנסו ל''אמא'' של החשבון בנק שלו, לנשמה של הכיס שלו, של המשפחה שלו, של הקשרים שלו, של האישיות שלו ושל כל דבר שיכול להיות קשור אליו. אם לא היו נחים עם הפרסום קצת, עוד היו מאשימים אותו על החור באוזון!
      היו עוד עשרות תאונות קטלניות מאד (!!!) עשרות!!!!! איפה את היית כשכתבו על זה? לא ראיתי אף (!!!) תגובה מאף אחד על התאונות האלה. ואחרי מקסימום שעתיים - התקשורת כתבה כבר משהו אחר.
      אז בואי ותגידי לי בבקשה, למה זה כן קשור?! לצדק? - אם לא היו תגובות , ובטח לא שלך על שאר כתבות התאונה, לבטח את לא רודפת את הצדק בדרכים, לבטח לא מעוניינת לסנגר על הנפגעים בכל תאונה.
      עומד כאן לדין משפטי יצור אנוש.
      וכולם חורצים לו גם דין חברתי מכל מיני שמועות/ ספקולציות והשם יודע מה עוד.
      מי את שתשפטי? מי את שתכווני את הצדק? את יכולה להגיד לי שאת יודעת בוודאות שכל התנאים של דורי אמרו X? מאיפה לך לדעת מה היה שם?
      אגב, ריבון עולמים חבר מאד טוב שלי, רוצה שאסדר לך דיבור צפוף איתו לגבי קצת שקט נפשי שיהיה לך?
      אני אדם טוב - בעלת כוונות טובות - כדאי לך. ואז תוכלי להגיד שגם לך יש קשרים מלמעלה. ולא תצטרכי לתפוס בשינייך הקהות אדם טרם שפיטה.
      שיהיה לך יום טוב. ותזכרי לחייך. זה עושה פלאים. לעור ולעצבים.

      הגב לתגובה זו

      • על פירסום ומעמד משלמים בחשיפה ציבורית (ל''ת)

        ועל עברות, 06/07/06 15:05

        הגב לתגובה זו

        • לא כל מחיר ובטח לא באופן הזה!

          קונוס, 06/07/06 16:44

          קצת לחשוב! יכאב לך הראש מזה, אבל מאמץ עילאי יכוון אותך אל דרך ההגיון, בעזרת השם !!!

          הגב לתגובה זו

          • קונוס - תזחל חזרה למחילה ממנה יצאת

            משולש ברמודה, 07/07/06 08:38

            ותעזוב אותנו בשקט.
            תן לגדולים וחכמים ממך לטפל בנושא.

            הגב לתגובה זו

            • לגדולים ממני?

              קונוס, 07/07/06 09:50

              אה סליחה, לא ידעתי שאנשים גדולים ומבינים ממני הם אותם אנשים השוסעים שיניהם באנשים שהם לא מכירים ולו רק כדי להיות ציוני ההגנה הסוציו-דמוקרטית בישראל.
              בוא ותסביר לי בבקשה מי הם הגדולים? אתה יכול להסביר לי מה עושה אותם גדולים? עצם המחשבה המעוותת שהשנים גרמו או המרירות הניכרת מדיבוריהם.. או בעצם ברוע שאף ילד קטן אינו יכול להגיע אליו אלא רק כ''שאתה מבוגר''?!
              אדוני, אני אדם בוגר לכל ענין ודבר.
              קול ההגיון מנחה אותי תמיד. וצר לי שאינך יודע להיות אובייקטיבי, צר לי שהינך מוגבל בראיית התמונה הגדולה. כולם שכחו שמדובר בטעות.
              אף אחד מכל ה''גדולים'' שציינת לא בוגר כיתה א' אמיתי באומרו דברים כאלה ובאי יכולת שלהם להבין קריאה ושמיעה שדנה בענין וקבעה שזוהי תאונה ולא מגה-פיגוע.
              הנה, אמש ארעו שתי תאונות קטלניות ביותר. אתה רואה על כך סיקור נרחב? כאדם מן השורה אפילו לא ''זכיתי'' בפרסום שם הפוגע.
              אבל כאן?! - תיאור פרטני על מגה-פיגוע. וכן, כי הוא ידוע ומוצלח(איני רואה סיבה נוספת לכך) כתבו על התאונה במוסף ידיעות אחרונות של אחד מסופי השבוע. כתבו על היסטוריית חייו של דורי קלגסבלד, כתבו על אשתו, על מפעל חייו.. וכן באותה ''גרנדיוזיות'' גם על הצד השני. רק היה חסר שיכתבו מה הם אוהבים לאכול לארוחת בוקר. אז סלח בא כח ה''גדולים'' - איני מוצאת לנכון לחשוב אחרת מלבד זאת שמדובר על קורבן חברתי. כואב שזה קרה אבל המשפחה לא היתה ''מכנסת'' מסיבת עיתונאים אם היא לא היתה יכולה לנצל את נסיבות המצב. שהוא עורך דין ידוע, שאתה וחבריך שונאים אותו, מפיצים רוע ושופטים אותו בטרם עת. כן, מדובר על המומנטום שאתה וחבריך ה''גדולים'' מרפדים יפה בהנחה שנעשה כאן עוול משפטי וחברתי. אף צד כאן לא תמים. אבל הצד הביקורתי הוא הצד שאיבד צלם אנוש. לא מאחלת לך לפגוע באדם אחר בכביש. ואם אתה כזה מתחסד ובא כח האמת, אני מניחה שמעכשיו ''תהלך על ביצים'' כשתסביר בפעם הבאה לשוטר תנועה מדוע נסעת בלי חגורה, או שלא אותתת או שחתכת מישהו בכביש מהיר. סע לשלום וקח איתך את כל ה''גדולים'' שאיני מרגישה כלל להשתייך אליהם.

              הגב לתגובה זו

            • קונוסית - כמה אויר הוצאת, תרגיעי...

              חכמה בריבוע, 07/07/06 10:22

              בשורה התחתונה - על עברות בכביש משלמים... ותחזרי למטבח, שחלילה לא תשרפי את העוגה בתנור.

              נ.ב.
              הילד הנרצח כבר לא יאכל עוגה בסעודת שבת.

              הגב לתגובה זו

            • לקונוס מה הם קשריך עם קלגס בלד ?

              לקונוס, 07/07/06 10:40

              אתה כל הזמן מנסה למכור לנו את חוכמתך ואת השכלתך ואת היושר האינטלקטואלי שלך מול זה של הבאבונים מארץ ישראל השניה שרק שינאה ,קינאה , בורות ותאוות כסף מכוונת אותם , למה יש לי ההרגשה המוזרה שאתה מקורב וממש מקורב לקלגס בלד ??, וזה מה שמנחה אותך ,ולא איזה צדק אבסולוטי הוא נר לרגליך , אלה מדורת השבט , אשמח לתגובתך .

              הגב לתגובה זו

            • חבל שאתה לא יודע לקרוא עברית!

              קונוס, 07/07/06 13:42

              הבהרתי חד וחלק בתגובותיי- לא ענין של קירבה, ענין של אובייקטיביות מוחלטת! ותו לא!
              החוכמה בשיפוט היא ההיכולת להסתכל מהצד, להבין ורק אח''כ להביע את הרעיון!
              אין כל קשר לקירבה ותחושות!!!!!!!
              סובייקטיביות יכולה להשפיע אך לא להגיע להגיון הסביר. ז''א שהיא מוגבלת. רק חבל שעצם העובדה שאין נביא בעירו מקבל כאן כזאת תגובה ישירה של ''אתה מכיר'' אותו!
              חבל שרק זו התגובה, לא חשבתם שיכול להיות שאדם שהוא אינו מכיר כך חושב?
              זה רק מוכיח את מה שאמרתי קודם-
              אדם עומד לבדו למשפט מולכם וחרצתם דינו בכזאת קלות בגלל דברים שנראים לכאורה. צר לי שאיני משתתפת במלחמת החורמה הזאת שאיבדה כל צלם אנוש. אך, אני נשארת דבקה בדעתי, שישנם דברים שיש לבחון לגופם ובשיפוט אסור להחפז. בין כה וכה שני הצדדים כרגע פגועים ואין צורך ללבות את הענין יותר ממה שהוא. מענין אם מלבד כמה תגובות באינטרנט, אתה וחבריך לדעה תורמים חברתית וכספית לחברה הישראלית.

              הגב לתגובה זו

            • נו- זאת רק הוכחה לתרבות בבונים!

              קונוס, 07/07/06 13:45

              מכאן ישבתי ורק צחקתי. תפסיק להיות עמוד האש של הצדק, המוסר וההגינות הישראלית.
              קבל דעה שונה משלך, כן, גם נשית ותהיה קצת יותר סובלני, אתה תראה זה אפילו יחזיק לידך מישהי שבאמת תרצה אותך.

              הגב לתגובה זו

            • תחזור למערה ממנה באת..

              קונוס, 08/07/06 12:54

              אני אשאר כאן ללקוט..

              הגב לתגובה זו

            • ללקט* (ל''ת)

              קונוס, 08/07/06 14:35

              הגב לתגובה זו

    • את צודקת לגמרי!!!

      צפוני, 06/07/06 15:22

      יש את אלה (כמו הראשון שענה לך) שיגידו שיש הפלייה נגד העו''ד הנכבד, ואני אומר שמה שלא יהיה, הבן אדם שלח שתי נפשות טהורות לגן עדן!!!
      בדיקת הדם השנייה נעשתה כשש שעות לאחר המעשה הנורא, וודאי שרמת האלכוהול בדמו של ההורג תרד לאחר זמן כה רב.
      כמו שיש טוקבקיסטים שכותבים על כך, יש המון ''מפורסמים'' ו''מכובדים'' שיוצאים להגנתו של עורך הדין הנכבד, כך שלטענותיהם על דיבורים והתייחסויות בגלל שהוא עו''ד מפורסם מיותרות לגמרי.
      אני מאחל לעו''ד דין הנכבד שפניהם הזכים של הקורבנות יופיעו לילה לילה בראשה של העו''ד הנכבד, בטוח שזה מה שקורה אצל ההורים והחברים של האמא והילד שנהרגו על לא עוול בכפם.
      אני מבקש צדק לכולם, אני מחזיק את ידו של עו''ד חזן בקרב נגד סוללת ה''נכבדים'' שפועלים לטובת ההורג, ואני תקווה שיוכח, מעל לכל ספק, שהצדק לא תלוי בכמות הכסף שיש בבנק ובמי שמייצג אותך.

      הגב לתגובה זו

    • חבר מביא חבר

      פלרמו, 06/07/06 16:52

      דורי שהרג מביא את שמעון שמביא את מרים נאור שמביאה את אבי דיכטר שמביא את חיים רמון שמביא את שיינמן שמביא את קצין המשטרה החוקר שמביא את הפרקליטה הזוטרה שמביאה חדשיים עבודות שרות אצל מרים נאור.......

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כשלון ההתמתקות

    בוגי יעלון, 06/07/06 12:21

    ''אין כל ספק שההתנתקות נכשלה. הכישלון הזה היה צפוי. הוא נובע מכך שביסוד ההתנתקות היה רעיון חסר שחר. היא לא נבעה מתוך ניתוח אסטרטגי מעמיק אלא מתוך מצוקה פוליטית ואישית של מי שהיה אז ראש ממשלה, אריאל שרון. לכן, היה פה בעצם משחק ישראלי פנימי שהתעלם מהנעשה מחוץ לישראל. היתה פה התנתקות מהמציאות והתנתקות מן האמת.

    ''המהלך כולו יצר תקווה מדומה שלא היתה מבוססת אסטרטגית ולא היתה מבוססת עובדתית. ההתנתקות היתה במידה רבה ספין תקשורתי. גם אלה שיזמו אותה והובילו אותה לא היו בעלי רקע באסטרטגיה, בביטחון, במדינאות או בהיסטוריה. הם היו יועצי תדמית. הם היו ספינולוגים. ומה שהאנשים האלה עשו הוא להכניס את ישראל לבועה וירטואלית המנותקת מהמציאות באמצעות ספין תקשורתי ענק אשר עכשיו הולך וקורס לנגד עינינו.

    ''הציבור הישראלי תמך ברובו בהתנתקות גם משום שעיוורו אותו וסימאו אותו וסיממו אותו וגם מפני שיש בו רצון אמיתי להשתחרר מעול הסכסוך ולחלק את הארץ. אבל עלינו להבין שגם כאשר אנחנו מנסים להוריד את הפלשתינאים מגבנו הם לא יורדים מגבנו אלא דוקרים אותנו. אסור לנו לרמות את עצמנו. אנחנו חיים במזרח התיכון. אנחנו לא יכולים להתבצר מאחורי גדרות וחומות. לכן אין באמת חד צדדיות. גם כאשר אין הידברות עם שכנינו יש אתם אינטראקציה. כל צעד שלנו משליך עליהם. וכאשר הצעדים הם נסיגה ונסיגה ונסיגה אנחנו משדרים חולשה. ומי שמשדר חולשה במזרח התיכון הוא כמו חיה חלשה בטבע: מתנפלים עליו. לא מניחים לו אלא מתנפלים עליו.

    ''לכן, אם ננסה כעת להמשיך את ההתנתקות שכשלה בהתכנסות, התוצאה תהיה חמורה. ניתן רוח גבית נוראה לטרור. ניתן רוח גבית לאסלאם הרדיקלי בכל האזור. ניצור איום אסטרטגי על ירושלים ועל נתב''ג ועל מרכזי האוכלוסייה במישור החוף. הקסאמים והקטיושות כבר לא יהיו בעיה של שדרות. הקסמים והקטיושות יגיעו אל פתח הבית בתל אביב''.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רפובליקת בננות. (ל''ת)

    פידל קסטרו, 06/07/06 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    טוב מאוד!!!! עלו והצליחו בחקר האמת!

    מושון, 06/07/06 12:20

    צר לי על הסיטואציה הכאובה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    טענות מבולבלות של משפחה פגועה.

    אהרון, 06/07/06 12:19

    אפשר להבין את המשפחה, אבל אף אחד לא צריך את המעורבות שלהם בשפיטתו ובהענשתו אם יורשע. בישראל יש בתי משפט, יש מערכת אכיפת חוק, יש בתי סוהר. אין ''שפיטה והענשה על ידי משפחות נפגעים שמשערות שהן יודעות את כל נסיבות האירוע והחליטו לתבוע כתב אישום מסויים ועונש מסויים''. זה לא קיים, וטוב מאוד שלא קיים.

    הגב לתגובה זו

    • הם יכולים לתבוע אותו בתביעה אזרחית (ל''ת)

      מיכאל, 06/07/06 12:36

      הגב לתגובה זו

    • אחד מהחברה.

      kalman, 06/07/06 12:37

      אל תשכח שהוא אחד מהחברה!! שמור עלי ואשמור עליך.

      הגב לתגובה זו

    • צודק-הם לא אוביקטיבים ומוציאים דיבה (ל''ת)

      אזרחים למען, 06/07/06 13:19

      הגב לתגובה זו

    • Bullshit!

      אסף, 07/07/06 01:50

      הבן אדם הרג שני אנשים תוך הפגנת זלזול לחוק, ועכשיו הקשרים שלו שמערכת בתי המשפט עובדים לטובתו..
      מעבירה כזאת על ידי ''מלח הארץ'' צריך לעשות דגומא ולמצות את מלא חומרת הדיןץ

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    במדינת ה''אתרוגים'' רעש מהומה !

    יאיר ל, 06/07/06 12:18

    קיים מבחן בוזגלו לאדם הפשוט,
    ומבחן ה''אי היווני'' לאי צדק.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    להיות הגון ולא מוסת

    מוטי, מפק' לשע', 06/07/06 12:17

    יש שעור מסויימם של אלכהול בגוף שמעל רמה מסויימת אפשר להאשים ''נהיגה תחת השפעת אלכהול'', למען האמת אנני ממליץ לאף אחד/ת לנסוע לאחר שתיה של פחית בירה אחת! ולחכות לפחות שעה, למרות שהערכים בדם מצביעים שלאחר שתיית שתי פחיות של 330 סמ''ק, ריכז האלכהול הוא מעל המותר באדם במשקל של כ65 ק''ג, עשו טובה שימרו ע''כ.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ליאירי לפידי

    אילן, 06/07/06 12:14

    ומה יש לך להגיד על זה?

    הגב לתגובה זו

    • אני יודע מה לא תשמע ממנו

      מושון, 06/07/06 12:19

      לא תשמע ממנו: ''אני מנוע מלהתעסק בנושא. דורי הוא חבר קרוב וידיד טוב של המשפחה''

      הגב לתגובה זו

    • למה? מה הוא אמר? (ל''ת)

      אני, 06/07/06 12:21

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תרדו מדורי היקר-תתעסקו באלימות

    רונן לביא, 06/07/06 12:00

    נגד ילדים

    הגב לתגובה זו

    • להרוג ילד ואמו על הכביש זו אלימות (ל''ת)

      חוף הצוק, 06/07/06 12:14

      הגב לתגובה זו

      • נכון, לרצוח בכביש זו האלימות האמיתית (ל''ת)

        ריטה, 06/07/06 19:33

        הגב לתגובה זו

    • השתגעת? אחרי שרצח את חברתי הטובה ואת בנה ...

      חברה, 06/07/06 12:18

      אתעסק באלימות נגד ילדים? איזה ילדים בדיוק? הרי הילד נרצח בגלל אלימותו של ''דורי היקר'' שלך.

      הגב לתגובה זו

    • למה לרדת ממישהו שלקח שתי נפשות? (ל''ת)

      צדקצדק, 06/07/06 15:13

      הגב לתגובה זו

    • שיתפגר בכלא.

      שיתפגר בכלא., 06/07/06 15:43

      שיתפגר בכלא.

      הגב לתגובה זו

    • נכון! (ל''ת)

      נכון!, 08/07/06 18:33

      הגב לתגובה זו