• 51.

    צריך לקבל את האמירה של החוטפים ובלבד שהחייל לא יירצח. (ל''ת)

    סבלנות, 04/07/06 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אח שילו! אנחנו מוכרים ירקות אורגניים בחם-האוס!

    אבו טיר, 04/07/06 16:34

    למה אומרים אנחנו מחיבלים ?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חחחאאאאאאאאא חאאאאאאאאאאאאאאא חחחחחחאאאאאאאא!!!!!!!

    אודי שמאסמוביץ, 04/07/06 16:02

    קרעתם אותי !!!!!!!!
    למה אתם כאלו אנשים רעים ?
    אתם גורמים לי לצחוק בשבוע שבו נרצחו לי ההורים והילדים בעקבות הקאסמים שמאסמים ופגועי הטרור שמאטרור ,שביצעו ...איך לא ... המוסלמים !!!!!!!!
    למה אתם כאלו אנשים מרושעים ?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הסיבה הפשוטה שאם לא נביא חיסולים בכמויות הם אלו שישארו פה

    אברמיקו, 04/07/06 14:40

    הסיבה היא:
    שערך החיים אצלם הרבה יותר זול וחפחות מערך החיים אצלנו...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    עד שהם יביאו אותוו לפריז אפשר 3423 פעמים לקחת אותו אלינו. (ל''ת)

    אווילים, 04/07/06 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    המחבלים האלה הביאו את גיהנום לעזה

    ש.לוין, 04/07/06 14:29

    עם החטיפה של החייל נשבר גב הגמל וישראל חיפשה את ה קש האחרון כדי להפוך את עזה לכפר דייגים עלוב . עכשיו כל יום שעובר והמחבלים האלה ושולחיהם מראשי המחאס והחיזבאללה לא קוראים את המפה המזרח תיכונית החדשה לא יודעים איזה זובור גדול ישראל תעשה עכשיו בעזה ובכל יהודה ושומרון. וזה רק ההתחלה . נגמרו הימים של התרפסות עם הטרוריסטים ושולחיהם התפיסות היום הם שונות והמכות יהיו בהתאם. חם מאוד יהיה בעזה חום הגיהנום.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ואת שני החיילים קודם רצחתם בשם הקרוון???

    המדביר, 04/07/06 14:20

    אלה רוצחים מסריחים מהסוג השפל ביותר צריך למגר אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אהבאל

    מרדכי, 04/07/06 13:18

    מי האידיות שמתחבה אחרי המילש אני? אולי תהיה גבר או גברת ותחשוף את שמך ומקום מגוריך א חרת אחשוב שאתה ערבי!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    וודאי! הרי ראינו בפעולה, ולא פעם, את שליחי האיסלם ''האצילי'' הזה (ל''ת)

    ביחסם ל''כופרים'', 04/07/06 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    איסלם

    לא מאמין, 04/07/06 13:06

    האיסלם לא צרשה לרצוח ???? ואיך נרצח אשרי ??? הרי מוחמד בעצמו היה רוצח !!!! הרי הוא רצח את כל הגברים של שלושה שבטים יהודיים שהתגוררו בסעודי של היום ,ואת הנשים והילדים איסלם בכוח.
    אז מה האיסלם אוסר לרצוח ? באיזה סורה זה כתוב ??
    הרבה הרבה שאלןת.!?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למה לא מציעים כסף תמורת מידע על החטוף? כפי שעשו ברוסיה

    פושע, 04/07/06 12:58

    להציע לטיפשים כמה מליונים תמורת מידע על מיקום הפצוע
    ואחרי שמבצעים איזה פעולה כדי להציל את השבוי לוקחים תכסף חזרה..
    נשמע נחמד לא ?..

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה עם כל החטופים שהרגתם אתם פשוט מפחדים מהתגובה הקטלנית !!!! (ל''ת)

    חולי, 04/07/06 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ל-ה-ת-ע-ו-ר-ר!!!

    שאגי, 04/07/06 12:12

    די לאדישות!!!ממשלת ישראל,תעשו משהו לפני שיהיה מאוחר מדי!!!!
    אנחנו עוד נצטער על ההתמהמהות הזו!
    לא די בכך שמצבו הבראיאותי של גלעד בסדר,ישנו גם מצבו הנפשי!!!
    הייסורים,העינויים והפחד שהוא עובר!!!
    די לרחמנות עליהם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אותו איסלם שבעירק ערופים ראשי שבויים בשמו?

    C-cyclist, 04/07/06 12:05

    אסור להאמין להם.

    אסור לכבד כל סיכום אחרי השיחרור.

    אסור שהם ישיגו הישג כלשהו מהחטיפה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חחחחחחחח,האיסלם אוסר עלינו,ספרו זאת להוריו של אליהו

    אזרח, 04/07/06 12:05

    גם חוטפים,גם רוצחים,וגם שקרנים....
    הבבונים...כן,אותם קפים....הם יותר אנושיים ,מהאנשים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תחשבו על מה שגלעד עובר עכשיו (ל''ת)

    חסויה, 04/07/06 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ה''איסלאם אוסר עלינו לרצוח''....

    יובל, 04/07/06 11:56

    אם זה לא היה כל כך עצוה זה היה מצחיק.
    כמעט כל הרציחות הטרוריסטית בעולם הם בשם האיסלאם, זה ככה עוד מזמן ייסוד האיסלאם.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תרגיל מחוכם

    אברהם, 04/07/06 11:54

    אולמרט איים שגורל הנייה וגורל השבוי חד הם. כלומר אם ירצח החייל יהיה סיכול ממוקד להנייה. אז מה עשו החוטפים החליטו שהתיק ''סגור'' ואף אחד לא יודע, אבל אף אחד (פרט להם) מה גורלו של שליט, והדבר ישאר כך כמה שנים בדיוק כמו רון ארד, ואז אי אפשר לעשות כלום להנייה, כי לא נאמר גורלו של החטוף, והם ''הרוויחו'' פצע פתוח ושותת דם באומה, בלי נזק להנייה. אם ירצח הנייה אז הם יגידו טוב אתם רצחתם גם אנחנו נרצח. (כל זה בהנחה שהחייל עדיין חי).
    לפי דעתי יש לתת אולטימטום מקביל לארגון הטרור: אם שליט לא יוחזר תוך 24 שעות, אז גורל הנייה ושר הקניבלים להצטרף ליאסין. וצריך לבצע. ככה יכאב להם וככה יחזור כושר ההרתעה שהמפקדים הבכירים ידעו כשהם שולחים משהו לפיגוע גם דרכם לגהינום סלולה.
    לפי דעתי יש לתת אולטימטום מקביל

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למישפחת

    פקק תנועה, 04/07/06 11:49

    החייל החטוף. אסור להיחשף בתיקשורת. מסיבות שונות שסביר להניח ידועות לכולם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    קרעו אותי מצחוק!

    שפוך, 04/07/06 11:45

    ''האיסלם אוסר על רצח'', סטנדפיסטים אחד אחד המחבלים האלו

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה מעוניין אז

      שושו, 04/07/06 21:15

      כל יום חמישי ב-4 הם מופיעים ב-comedy bomb והשידור החוזר באחת וחצי

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לקרוא תיק דבקה הכל אודות אולמרט

    חייבים לקרוא, 04/07/06 11:21

    שמונע מצה''ל את חופש הפעולה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    קישקושי האיסלם

    יאיר, 04/07/06 11:19

    כל הכבוד לאיסלם שאוסר עליכם להרוג שבויים. רק אתם מבלבלים את העולם עם האיסלם שלכם את הנער אליהו אשרי חטפתם והרגתם בשם האיסלם .האם זה איסלם אחר !האם זה איסלם מסוג דיזל ואתם מונעים בנפט! אנחנו יודעים שכל קישקושי האיסלם שלכם בעת הזו יש להם מטרה אחת להרדים את המערכת על מנת שלא יחפשו את החייל שנחטף מתוך שטח ריבוני של ישראל .

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מגוחך להאמין למוסלמים. אצלם אסור לרצוח? אז מה זה כל פיגועי שאהידים? (ל''ת)

    ---------------, 04/07/06 11:16

    הגב לתגובה זו

    • גם ביהדות אסור לרצוח, אז מה זה מדיניות החיסולים הממוקדים? (ל''ת)

      אני, 04/07/06 11:54

      הגב לתגובה זו

      • הקם להורגך, השכם להורגו.

        יהודי., 04/07/06 12:34

        ועכשיו אתה תגיד לי, שגם הפלסטינאים מתפוצצים במסעדות ורוצחים ילדים, תינוקות ונשים כי הם מהוים איום עליהם.

        הגב לתגובה זו

      • הקם להורגך, השכם להורגו.

        יהודי, 04/07/06 12:37

        ועכשיו אתה תגיד לי, שגם המחבלים המרצחים רוצחים ילדים, תינוקות ונשים כי הם מהווים סיכון לחייהם.

        לא מפליא אותי שאתה לא מכיר את המשפט הזה, הרי ברור מתגובתך שאתה לא יהודי.

        הגב לתגובה זו

        • בוא רגע נספור מי הרג יותר חפים פמשע מתחילת האינטיפאדה...

          אני, 04/07/06 18:04

          האמת היא שאם אתה תספור יצא שלא הרגנו אף אחד, כי כל ערבי, פר הגדרה, לא יכול להיות חף מפשע אצל גזעני כמוך.

          ודרך אגב, אני כן יהודי.

          הגב לתגובה זו

      • אתה כ''כ שונא אותנו-מיעוט הנלחם על חייו, למה אתה פה? חזור למצרים

        מר 'אני', 04/07/06 21:22

        מדינתך המקורית. החזר ת.ז. כחולה.

        הגב לתגובה זו

        • אני יהודי... אם כבר מדינתי המקורית היא רוסיה ולא מצריים (ל''ת)

          אני, 04/07/06 22:58

          הגב לתגובה זו

  • 28.

    בשני הצדדים מנהיגים לא חכמים, חבל.

    נועם בלום, 04/07/06 11:02

    כול המרחב וחצי משרי החוץ של מדינות העולם עוסקים בבן הערובה. האם המנהיגים שבוחנים את הבעיה ומנסים לתפור פתרונות, עשו את החשבון כמה ה''בעיה'' עלתה לשני העמים. כמה בתי ספר ניתן היה להקים? כמה חולים לרפא? כמה מפעלים ייצרניים להקים ולספק תעסוקה וכבוד לבני האזור. נכון שמי שהתחיל, זה פלסטינים שמעולם לא עשו חשבון. כן ''דפוקים'' שלא יודעים להבדיל בין דם כבשים לדם אדם. אך היכן אלו שקוראים עצמם מנהיגים. שלנו ושלהם. מדוע לנו כאן במדינה החזקה, אין מטכ''ל לבן. כזה שלא יורה. אך משקלל עלויות , מחשב עלות ותועלת. יוזם תוך ראיה אסטרטגית אלטרנטיבות. מכשיל את החמס בבטן הרכה שלו, שהיא: אלטרנטיבה ויצירת עתיד לצעירים. לאלה שהחמס מציע במקום בניה מוות של שהידים.
    אז אומר שוב, לפלסטינים הנהגה שהיא לא רק דפוקה. היא גם כמו מסוממת. אינה מבדילה ומבחינה בין טוב ורע לבני עמה. אך היכן ההנהגה שלנו. כן רבותי. כך באותה איכות של שיטחיות ורשלנות מתנהל כול מה שציבורי אצלנו. את המחיר אנחנו וילדינו נשלם עוד שנים רבות. היכן הפרופסורים והכלכלנים. היכן המצביאים של העם הזה? כן גם לנו כלל לא ברורה הדרך. אך וודאי שלא ניתן לעסוק בעתידינו במרחב כבתחביב בשעות הפנאי.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא לכתוב תגובות עכשיו! הם קוראים את התגובות. שהגורמים שלנו יפעלו

    לא להגיד כלום!, 04/07/06 10:55

    בהצלחה. אל תכתבו כלום. שתדעו שהם קוראים את התגובות, ואל תתערבו כרגע.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רק שלא תיפגע בו איזו רקטה של אפצ'י. (ל''ת)

    טיס מודאג, 04/07/06 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זו מילחמה

    פקק תנועה, 04/07/06 10:46

    פסיכולוגית של הפלשטנאים .בישראל על מנת להוציא לישראל את הרוח מהמיפרסים.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שהיית תקוע בפקק תנועה רציני,בדרך לבית הספר.

      איש1, 04/07/06 12:12

      פלסטינים=מפרשים...אני מקווה שהשכלת.
      יום טוב,וכביש ללא פקקים

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    קדימה=אחורה ממשלת לימנים טירונים

    בושה וחרפה, 04/07/06 10:37

    פוליטים שחייבים להתפטר.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    האיסלאם אוסר רצח=צה''ל מרתיע אותנו

    גדעון לוי, 04/07/06 10:37

    מהכרותי עם מחבלים קבלו תרגום -

    האיסלאם אוסר רצח=צה''ל מרתיע אותנו, רועדות לנו הידיים שבא לנו לרצוח אותו בדם קר
    כמו את אושרי.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    What Islam?

    AA, 04/07/06 10:29

    The Islam is prohibiting them from killing prisoners? and what about the other two they murdered in cold blood?

    And what a joke...the Islam is prohibiting killing and murder. What chapter, please?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כאילו שעד עכשיו קיבלנו סימן חים ממנו (ל''ת)

    ממש משנה, 04/07/06 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שום עונש מוות לחוטפים לא יעזור

    darksideonline, 04/07/06 09:46

    כל אלו שקשורים לחטיפה היו מעדיפים להכנס לאיזה קניון ולהתפוצץ,הם שהידים אל תשכחו

    הגב לתגובה זו

    • הרג טרוריסטים איסלאמים זה לא עונש, זה חובה מוסרית להשרדותינו (ל''ת)

      אריה, 04/07/06 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מהיוםאין מיידע על ראשי החמאס העצורים ואין עוד ביקורי אסירים. (ל''ת)

    רון, 04/07/06 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הכובע שהרמטכ''ל חובש

    קלינט איסטווד, 04/07/06 09:43

    מצביע על כך שהוא חושב שזה סרט בהוליבוד
    מה הכובע הדבילי הזה צריך להביע
    שהוא מתנשא מעל כולם
    שהוא גדול ועצום
    זה בטח לא נוח ולא פונקציונלי
    כמו ההחלטות שנעשות מתחת לכובע הזה

    הגב לתגובה זו

    • זה לא הרמט''כל יא דביל, זה הכתב שמראיין אותו עם הכובע... (ל''ת)

      ידין, 04/07/06 14:33

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה בחרתם קדימה? עכשיו זה על המצפון שלכם אם לא היה אולמרט היה רגוע (ל''ת)

    אור, 04/07/06 09:36

    הגב לתגובה זו

    • ממש... כאילו כשהימין היה בשילטון היה כאן מאוד רגוע. (ל''ת)

      אני, 04/07/06 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    shalit

    gilad, 04/07/06 09:32

    THINK WE SHOULD ADD GILAD SHALIT TO Born To Freedom Foundation
    WWW.10MILLION.ORG

    WE SHOULD DO IT NOW I THINKE IT CAN HELP TO GRT INFO AND LEAD TO GILAD SHALIT FREEDOM.

    THANKS

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עד שהצלב האדום לא יבקר את גלעד

    מיקי, 04/07/06 09:22

    שליט וימסור דיווח אמין על מצבו + מכתב - מוכרחים לבודד את כל הרוצחים הפלשתינאים המורשעים, שיושבים אצלנו בכלא. לא ביקורי קרובים, לא ביקורי מלב אדום, לא ביקורי רופאים, ושום אמצעי תקשורת. זה נראה לי צעד הגיוני וראוי.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה לא נשמע טוב

    א, 04/07/06 08:54

    ''בין אם ניהרג ובין אם לא....''
    ועוד הם הוסיפו :
    ''שיש חושבים שנהרוג אותו
    אבל האיסלם שלנו מגן על השבוי''...
    מענין מה יש לאמא של אשרי לאמר על זה?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עצוב, ממש עצוב, משחק בחיי אדם (ל''ת)

    מאיה, 04/07/06 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מידע על החייל החטוף

    א.ח, 04/07/06 08:48

    לא ברור לי איזה מידע כן ניתן עד היום על החייל החטוף, כי אפילו תמונה שלו בחיים לא ראינו עד כה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ישראל כבר אוכלת את הדגים המסריחים

    זומבוש, 04/07/06 08:18

    אפשר היה לנצל את נפילת החיל בשבי כמנוף למשא ומתן מקיף, שיביא לשחרור הדדי של החיל ושל כל האסירים הפלסטיניים.

    הרי רובם המכריע נמצא כאן סתם:
    קרוב לאלף ''עצירים מינהליים'' - שאין נגדם בדל של ראיה.
    אלפי ''מפיצי כרוזים''
    ו''חברי ארגוני ...'',
    ''משליכי אבנים, רחמנא ליצן''

    בהמשך, ניתן היה להתיישב לשולחן המשא ומתן עם חותמי מכתב האסירים ועם מחצית הממשלה הפלסטינית הכלואה עכשיו במחנה הריכוז ''עופר'' - לשיחות שלום.

    חבל, אולמרט, ששכל אין לך.

    הגב לתגובה זו

    • אתה עיוור? או חרש? אולטימטום זה לא מו''מ.

      זה טרור, 04/07/06 08:48

      תושיט להם את הלחי השניה לקבל סטירה וזה גם לא יעזור. מתי תתחילו להבין עם מי יש לכם עסק. למה הימין תמיד צדק בראייה הפסימית שלו? כי הוא מכיר את האויב. אתה מפנטז בצורה חולנית.

      הגב לתגובה זו

      • אל תפריע לו לחלומות הורודים

        ירושלמי, 04/07/06 09:36

        שלא נצטרך לקנות לו מוצץ כשהוא יפגוש את המציאות.

        הגב לתגובה זו

    • לזומבוש, חבל שאתה מתבייש להציג את עדתך. תגובתך מסגירה שאתה ערבי. (ל''ת)

      יהודיה גאה, 04/07/06 09:04

      הגב לתגובה זו

      • שכן רק ערבי יכול להעלות בדעתו רעיון הזוי כמו משא ומתן... (ל''ת)

        יהודי, 04/07/06 11:51

        הגב לתגובה זו

    • על עצורי עמונה גם אמרת

      מתנחבלת, 04/07/06 12:11

      ''משליכי אבנים-רחמנא ליצלן''???

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אפשר לחשוב שלפני זה קבלנו ד''ש כל בוקר (ל''ת)

    יוסי, 04/07/06 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בקשה: רק לא שוב האבא. וגם לא גב' לוי זריהן. אנא...

    no more deddy, 04/07/06 08:06

     

    הגב לתגובה זו

    • מטומטם/ת (ל''ת)

      א., 04/07/06 09:48

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ההומניטריים והמוסריים לבית אולמרט&פרץ ומחירם הנורא (ל''ת)

    והעם משלם, 04/07/06 07:59

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חכ''

    פקק תנועה, 04/07/06 07:56

    אחד טוען שצריך לימחוק את עזה .דרישתו המפתיע באה לפחות באיחור של 30 שנה.צריך לחיות עים מה שאנו בנינו לעצמנו . כעת אן ליבכות על חלב שנישפך .המון היזדמניות היו לעם היהודי במהלך ההיסטוריה שלוליבנות מדינה נורמלית אבל ביגלל שזה עם שחי חיי מחדלים ללא למידת לקח .אנו מקבלים על כך עונשים שלא מלמדים אתנו כלום בדיוק כפי שכתוב בתנך.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    דחלאן יודע הכל.

    פרנואידית., 04/07/06 07:51

    הוא הטרוריסט האמיתי שעומד מאחורי ירי הטילים מבית חנון והוא מניע את הטרור ויש לו אידיאולוגיה סדורה בעניין.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אפשר לחשוב שעד עכשיו ה סיפק מידע עד עכשיו (ל''ת)

    ז, 04/07/06 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ביזבוז זמן

    מנחם, 04/07/06 07:38

    נכשלתם ביזבזתם זמן יקר חיכיתם להתערבות דיפלומטית .....במקום לפעול מיד..כחה זה כראש ועד עובדים שר (סר) בטחון ולקקן חנפן ראש ממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אם היה בישראל עונש מוות למחבלים לא היו צרות כאלה (ל''ת)

    עונש מוות, 04/07/06 07:15

    הגב לתגובה זו

    • בדרך כלל אין בו צורך

      קדאפי החדש, 04/07/06 11:24

      מחבלים מתאבדים לבד. ואין להם בעיה עם למות.



      בקיצר, עוד תגובה מלומדת.

      הגב לתגובה זו

    • טמבל, רובם מתאבדים, אתה באמת חושב שעונש מוות היה מפחיד אותם? (ל''ת)

      אני, 04/07/06 11:50

      הגב לתגובה זו

      • לא מדויק

        תומר, 04/07/06 12:43

        מחבלים מתאבדים רוצים למות לרוב כשהם על סמים , אחרי זה זה מצב שונה , משלחי מחבלים מתאבדים אוהבים את החיים מאוד , בכל מקרה מוות זה כן מרתיע , למרות התעמולה הפלסטינית שזה לא מזיז , והכי חשוב - אם אין אסירים בטחוניים אין על מה להתמקח ולשחרר .. ממה שאני יודע הסיבה שאין עונש מוות זה כדי לא להפחית את חמרת העונש שניתן לנאצים .. אני מסכים עם הרעיון , אבל נראה לי שחיי אדם קודמים (יצא קצת ארוך , סליחה :) )

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    פתרון לחטיפות!

    משה מ,,,, 04/07/06 07:06

    פתרון לחטיפות!
    לדון את חוטפי ורוצחי אלייהו אושרי לדין מוות שיוצא לפועל אם יחטפ וירצח עוד חטופ . אין יותר לגלי וצודק מיזה וגם יעיל!

    הגב לתגובה זו

    • השיטה של חוסיין בספטמבר השחור חסכה קורבנות בשני הצדדים

      Avi Ecuador, 04/07/06 07:32

      תארו לכם שהוא היה פועל בשיטת השמאל, מזמן ירדן היתה פלסטין.
      מעניין, לא היו שמאלנים אז שיצאו בהפגנות נכד חוסיין?!
      תגידו ירדן זה לא המדינה שלהם?

      הגב לתגובה זו

      • אתה כל כך צודק

        מוטי חיפה, 04/07/06 07:57

        אני הייתי בזמנו במוצב מול ירדן וזוכר הכל, הלוואי והיו עושים כך, אבל אתה יודיע בני ישראל לצערי רחמנים בני רחמנים

        הגב לתגובה זו

        • כן, רחמנים על רשעים ונלחמים ביהודים (ל''ת)

          Avi Ecuador, 04/07/06 15:46

          הגב לתגובה זו

          • לא נהגת לפרסם תגובות שמאלניות פוסט-ציוניות פעם? אני מברך על השינוי. (ל''ת)

            איתי, 04/07/06 18:18

            הגב לתגובה זו

      • אם אתה רוצה לחיות בדיקטטורה אתה מוזמן, אני דווקא מעדיף דמוקרטיה. (ל''ת)

        אני, 04/07/06 11:49

        הגב לתגובה זו

        • גם השיטה של האמריקאים עובדת

          Avi Ecuador, 04/07/06 15:45

          תראה בהירושימה ונגאסאקי איך האירו והעירו את היפנים והלוואי עלינו שלום עם מצרים כמו שיש להם עם יפן.
          גם שם הם חסכו קורבנות ודרך אגב במלחמת העולם השניה האמריקאים הוציאו את כל היפנים מעריהם והכניסו אותם למחנות ריכוז בגלל שהם היו אמורים לסכן את ארצות הברית.

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''קורבנות השלום'' מערכה 5 , פרס, רבין, ברק, שרון, אולמרט (ל''ת)

    ההצגה חייבת, 04/07/06 06:54

    הגב לתגובה זו

    • באמת לפני הסכמי השלום היה כאן שקט

      איך שכחנו?, 04/07/06 07:45

      לא היו מלחמות, לא היו פיגועים, לא היו חטיפות - היה כאן גן עדן גדול!

      אחחח אלו ימים טובים הם היו... העצים נטפו דבש והאדמה הצמיחה דולרים!

      הגב לתגובה זו

      • אין מה להשוות

        יהונתן, 04/07/06 07:52

        אין מה להשוות. לך לאנדרטה לנפגעי פעולות האיבה של הביטוח הלאומי בהר הרצל בירושלים, ותספור כמה הרוגים רשומים שם לפני אוסלו וכמה אחריו. פשוט מדהים. לא ייאמן.

        הגב לתגובה זו

        • בואו נספור באמת?

          איך נזכרנו?, 04/07/06 08:06

          כמה הרוגים לפני 67 ואחרי 67 בפעולות טרור
          כמה מתו לפני שלום הגליל ואחרי שלום הגליל עד הנסעגה המבורכת
          אל תבלבלו בשכל בתור מדינה עם אפס חומרי גלם אפס מקורות אנרגייה ו 90% מציוד הצבא שלה מסופק ע''י מדינה אחרת עלינו להתחשב בעולם אז עד שתספרו לי איך חיים בעצמאות וללא תלות בעולם שבו בשקט דמגוגים בגרוש

          הגב לתגובה זו

          • הקשב לי נא שמאלני אוויל:

            אודי, 04/07/06 09:04

            לשיטתך , נמשיך להתחשב ב''עולם'' ולספוג הרוגים. ההיגיון הפשוט אומר,
            שבסוף פשוט ניעלם מכאן ונושמד.
            במקום זה, לתת לערבים מכה נמרצת
            כי רק את זה הם מבינים וזה הוכח ומוכח בכל העולם.

            הגב לתגובה זו

            • איזה כיף לשמוע ימנים מתלהמים...

              אני, 04/07/06 11:48

              אנחנו כל הזמן נותנים לערבים מכות נמצרות, ב''חומת מגן'' נתנו להם מכות נמרצות, בחיסולים הממוקדים נתנו להם מכות נמרצות, בכניסה לעזה נתנו להם מכות נמרצות. הבעיה היא שהם מחזירים לנו מכות נמרצות בחזרה. אנחנו הורגים בהם, והם הורגים בנו, ולאף אחד לא ברור, ולי אישית כבר לא כל כך איכפת, מי התחיל.

              אבל הכי אני אוהב את האמירה הגזענית הזאת 'רק ככה הם מבינים'. מה שמצחיק הוא שההיסטוריה מראה שדווקא 'הם' לא מבינים ככה, אנחנו ניסינו איתם 'ככה' וזה לא עבד, האמריקאים נופלים כמו זבובים בעיראק כי ניסו איתם 'ככה'. מי שכן מבין כנראה רק 'ככה' זה אנחנו. במשך יותר משלושים שנה מיליוני פליטים שאנחנו יצרנו חיו ליד גבולתונו בתת חיים, וכל עוד הם שתקו לנו לא היה איכפת. ברגע שהם התחילו לעשות 'ככה' באינטיפאדה הראשונה, פתאום הבננו והתחלנו לדבר איתם. העיניינים נרגעו קצת, ופתאום שוב הפסקנו להבין, ואז הגיעה האינטיפאדה השנייה, ופתאום מדינה פלשתינית (שלפני עשרים שנה, רק השמאלנים הכי קיצונים העזו לדבר עליה) כבר נמצאת בקונצנזוס של העם, והדיון הוא רק על הגבולות.

              אז תרשה לי לשאול אותך, מר ימני, מי מבין רק 'ככה'?

              הגב לתגובה זו

            • אתה יודע מה אני אענה לך במקומו זאת משוואה פשוטה

              Human Being, 04/07/06 13:31

              כאשר אנחנו מבינים רק כך זאת אומרת כאשר הם מכסחים אותנו אז להם פתאום יש מדינה אתה צודק.
              וכאשר הם מבינים רק כך משמעותו שאנחנו אלבל באמת מכסחים אותם כמו פעם אז לנו יש מדינה והם הפליטים שחיים מסביביינו בשקט. הבנתה?
              מאוד פשוט בטרנד הזה אנחנו בקרוב מאוד פשוט נפסיק להיתקיים.

              הגב לתגובה זו

            • היא הנותנת שהליכה שמאלה אין לה סוף והים הוא גבולה

              אבי, 04/07/06 13:36

              רק מי שאינו למד דבר ואינו זוכר דבר יכול לכתוב להג כזה של דברים.
              הרעב והתיאבון באו יחד עם הויתורים ולא להיפך.
              ביו''ש אנחנו יושבים ושם אין לנו כל בעיית שליטה- הראיה שרוצחי הנער כבר בידינו. שלא לדבר על מידע שהיה מצוי בידינו מיידית לאחר החטיפה/רצחץ.
              זאת, בניגוד לעזה שם הוקם צבא הוקמו מיליציות מאורגנות הוקמה תעשיה צבאית, ואנחנו עם כל הדאווין חוששים בצדק להכנס , חשש כמובן מהמחיר שיגבה מאיתנו.
              המידע והשליטה שלנו שם היא אפסית, נאדה, כלום, גורנישט, ZERO אתה מצליח להבין את זה????

              הגב לתגובה זו

            • לאודי משמאלני אוויל

              רון, 04/07/06 13:42

              הכיכיף לי להגיב לך....שים לך ימני נאור שמותכך: בגין הפך לשמאלני והחזיר את כ-ל סיני...ביבי הקשוח חתם על הסכם וואי וחיבק את עראפת....הלא הוא היה יכול לבטל אתהסכמי אוסלו השנואים עליך כל כך....אריק שרון הפך להיות שמאלני ופינה את עזה בתמיכתם של ,שים לב ימני נאור שלי, מופז, הנגבי, אולמרט (זה שאמר על פרס שהוא יחלק את ירושלים), לבני (הבת של לבני אם אתה מכיר אותו, נאור שכמותך), גדעון עזרא (ההוא מהשב''כ גאון הדור שכמוך), רוני בראון (ההוא מפרשת בראון חברון, אור לגויים שכמוך), ועוד 26 חברי ליכוד. כו-לם הפכו להיות ''שמאלנים'' כהגדרתך משום שהבינו את המציאות שבה לא ניתן להגן על חיי 7000 תושבי גוש קטיף (בערך כמותאנשים של 4 רבי קומות בהרצליה) במחיר של אלפי חיילים ששומרים על כל ''אוויל משריש'' שבחר להתגורר דוקא שם. אבל מה? הרי אתה ושכמותך חכמים יותר מכל המנהיגים הללו....הלא אתה וחבר מרעיך יודע טוב יותר מאשר בגין, שרון, אולמרט, מופז, רבין, פרס, ברק, אמנון ליפקין, צחי הנגבי וכל יתר אלו שאחזו בהגה השלטון. אתם מבינים יותר טוב. ברור שהיינו צריכים להישאר שם גם במחיר של מאות חיילים בשנה ולא חיי בודדים (ככה זה נשגב שלי, מאז ההתנתקות לא שומעים על לוויות כל יום) אז אתה קורא לנו אווילים? תמשיך לצרוח ככרוכייה, לנבוח והשיירה תעבור. הימין מת סופית ונקבר., הימין של אתמול מממש את מדיניות השמאל שאתה כה בז לו והמציאות מוכיחה שאין ימין ושמאל יש רק שמאל והימין לפעמים מממש אותו ולעיתים השמאל מממש אותו. מה נשאר לך לעשות? לכתוב לנו שאנחנו אווילים...יבושם לך יבושם לך.... תמשיך......ותאכל את הלב על שקיעת אל השקר המשיחי שנקרא אידיאולוגיית הימין.

              הגב לתגובה זו

            • לא להאמין לא הבנת

              רון, 04/07/06 13:57

              אין לי שום בעיה עם חוסר מודיעין וחוסר ידע. אני מוכ לשלם חיי איש אחד בחודש ולא חיי עשרות בחודש כל זמן שאין שם מתנחלים שבחרו לגור דוקא בין מיליוני פלסטינים.....אין לי בעיה (כלומר, יחסית) לשלם בחיי קרבן אחד או שניים בחודש. הרי זה מחיר אפסי לעומת התפוצצות נגמש אחד בציר פילדלפי (נשמע מוכר, מעלה קורבנות שכמוך?)....ולכן, כשיתחילו לזרוק את המתנחלים מהגבעות לאוטובוסים (בנחישות אני מקווה וללא רגישות) השטח יהי פלסטיני נטו...המחיר שנשלם הוא אפסי ולא יהיו יותר טרמפיסטים להרוג כי הם פשוט לא יגורו שם....כמה מסובך...נכון?

              הגב לתגובה זו

          • ע''י פתירון טחד או שניים לא יוצרים עשרות/מאות וגרועות יותר. (ל''ת)

            עזא-ז''ל לא יצאה, 04/07/06 09:25

            הגב לתגובה זו

      • גם לא הייתה איתיפאדה ב-87 נכון?!

        פיטר, 04/07/06 11:27

        ולא היו חטיפות אוטובוסים כגון פרשת קו 300 ולא נרצחו מאות ישראלים ע''H פיגועי ירי בשנות ה-80 נכון?

        כמה שטויות אנשים רושמים כאן שזה לא ייאמן!

        הגב לתגובה זו

        • ב12 השנים שלפני אוסלו נהרגו 160 ישראלים

          ז, 04/07/06 12:01

          לעומת 1500 ב12 שלאחר כן.

          באינתיפדה הראשונה היו אבנים, דגלים, פעם ב בקת''בים, ומקסימום חולייה לא מאורגנת עם קלאצ'ים חלודים.

          ככה זה, התחילו באבנים, נתנו להם שטח וחיילים, פתחו ביריות, המשכנו להתרפס, שלחו מחבלים מתאבדים, ברחנו ועכשיו הם יורים טילים וחופרים מנהרות, שלב הבא כבר יהיה טנקים ומטוסים.

          הגב לתגובה זו

    • מאיפה המידע שהחוטפים ''הודיעו''?! (ל''ת)

      מוזר., 04/07/06 17:47

      הגב לתגובה זו